Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
6 vestigingen
1659 ervaringen (vandaag)
Middelharnis (Zuid-Holland)
174 ervaringen (2 weken geleden)
Rijssen (Overijssel)
223 ervaringen (3 weken geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
187 ervaringen (gisteren)
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
23 ervaringen (2 weken geleden)
Almelo (Overijssel)
940 ervaringen (3 dagen geleden)
4,8

Bopa Keukens en Badkamers

Score uit 5 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0591-630237 | Abel Tasmanstraat 15, 7825 VA Emmen
Gebruikersfoto
1 / 1
1 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Bopa Keukens en Badkamers
In alle vrijheid tot een keuze komen
Ervaringen
Er zijn 5 ervaringen over Bopa Keukens en Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Afspraken niet nagekomen”
Door Trees Poede op zaterdag 25 jul 2015 '15
In maart 2015 zijn we begonnen met het laten plaatsen van een keuken. Nu is het eind juli en zijn we nog bezig om de laatste dingen voor elkaar te krijgen. Vreselijke service, komen afspraken niet na (meerdere keren vrij genomen en dan kwam er niemand opdagen). Vreselijke zaak. Afrader!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Onderdelen kloppen niet”
Door Gefrustreerde klant op dinsdag 8 dec 2015 '15
Nadat de levering al veel later was dan gepland, bleken allerlei onderdelen van de keuken niet te kloppen, niet aanwezig te zijn. Nu, 9 maand later zit ik nog steeds te wachten op de juiste onderdelen. Aan de telefoon wordt je alleen maar afgescheept en wordt de schuld afwisselend bij de klant en/of de fabrikant gelegd. Ik ben nu zo ver dat ik overweeg juridische stappen te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 187 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1659 ervaringen
“Aanrechtblad en tegels”
Door Jan op dinsdag 12 dec 2017 '17
Doe géén zaken met dit bedrijf. Ons hebben ze ook bij de poot proberen te nemen met een aanrechtblad en het betegelen van de achterwand. Uiteindelijk via jurist laten lopen. Doe hier geen zaken mee!!

Aanvulling ontvangen 14 december 2017: Wij hebben daar een aanrechtblad en tegels voor de achterwand vd keuken gekocht. Beide van dezelfde soort natuursteen. De eigenaar van Bopa Keukens had verkeerd gemeten en een verkeerd aantal tegels besteld. Nalevering duurde maanden. Tussendoor nog een aanmaning van hem ontvangen voordat de werkzaamheden waren afgerond. Vervolgens waren de nageleverde tegels ook nog eens van een andere kleur. Eerst gaf hij toe dat hij een fout had gemaakt bij de bestelling. Toen echter bleek dat de nageleverde tegels veel lichter van kleur waren, moest er volgens hem eerst een smeersel op de tegels worden aangebracht om ze donkerder te maken. Toen dat niet hielp draaide hij 180 graden om. Het was ineens onze schuld.... Het was werkelijk ongelooflijk. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt. Uiteindelijk heb ik een deel van de betaling achtergehouden wegens wanprestatie en zag ik mij genoodzaakt al het contact via een jurist te laten verlopen. U kunt uit bovenstaande vast opmaken dat dit, op zijn zachtst gezegd, niet bepaald goed is bevallen.
FOTO VAN JAN
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Slechte service”
Door G. op woensdag 8 feb 2017 '17
Uitermate slechte service. Ze zijn wat dat betreft geen ster waardig. Koop hier nooit uw keuken of badkamer. Bopa komt afspraken niet na, plaatst verkeerde onderdelen en geven niet thuis als je ze hier op aan spreekt. De eigenaar geeft alle andere leveranciers de schuld behalve zichzelf. Doordat ze bij ons de verkeerde afzuigkap hebben geplaatst hebben we nu een gat in de schouw en is de huidige afzuigkap ook al kapot. Onze keuken is geplaatst in het najaar van 2015 en nog steeds zijn we bezig om dit laatste goed te krijgen. Maar Bopa geeft zoals eerder beschreven niet thuis. Het is ronduit schandelijk (!!!) dat zo'n bedrijf nog bestaat. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“teleurgesteld”
Door Een teleurgestelde klant op maandag 28 apr 2014 '14
Redelijk tevreden over de kwaliteit van de keuken zelf. Slecht tevreden over de plaatsing en de nazorg. Als je niet scherp bent en gewend om te onderhandelen betaal je beslist te veel. Levering met horten en stoten. Verschillende onderdelen niet direct meegeleverd. Klachtenafhandeling ver benden peil. Om maar niet te spreken over allerbalabberdst. Op brieven en e-mails werd niet of heel erg laat gereageerd. Beloftes om te komen kijken werden niet nagekoen. Slechts nadat ik, in een showroom waar meerdere potentiƫle klanten aanwezig waren, mijn ongenoegen heb geuit, werd ik met zachte aandrang weggeleid. Tips: zorg dat je alle afspraken goed vastlegt en desnoods laat ondertekenen. Een aanrader? BESLIST NIET!!
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
Vestiging Bopa Keukens en Badkamers
aEmmen, Abel Tasmanstraat 15, 7825 VA Emmen, tel 0591 - 63 02 37
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Drenthe