Feedback
3,9

Carpetright

Score uit 41 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
88 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Carpetright
Carpetright, dé vloerenspecialist van Nederland, biedt een fantastisch assortiment laminaatvloeren, vinylvloeren, PVC vloeren, tapijt, vloerkleden en raamdecoratie. Verder vindt u bij Carpetright alle accessoires die u mogelijk nodig heeft om uw nieuwe vloer te leggen en te onderhouden.
Alternatieven voor Carpetright
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 125 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 363 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,8 uit 93 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 404 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 1 ervaringen
• LAB21
   
(Oostzaan Noord-Holland) score 8,0 uit 910 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 267 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,3 uit 34 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 41 ervaringen over Carpetright. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren4 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren0 ervaringen
1 ster35 ervaringen

Per vestiging:
“Te kort afgesneden en kleurverschil”
Door Henk op donderdag 25 jan 2024 24 | vestiging Leiden
Vloerbedekking te kort afgesneden. Kleurverschil achterkant valt er gewoon vanaf
En ze willen er niks aan doen terwijl ik er wel voor betaald heb. Vreselijk bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed”
Door Bram op maandag 21 aug 2017 17 | vestiging Vlaardingen
Laminaat gekocht van eigen merk Carpet right. Slechte kwaliteit, klikt los bij de kopse kanten. Zoals het vaak is bij slechte zaken ligt het natuurlijk niet aan hun. Te laf om toe te geven dat ze rommel verkopen. Mijn advies aan iedereen is dus om nooit meer wat te kopen bij Carpet wrong!
REACTIE VAN BRAM DE BRUIN
Ik zou bij terugkomst van mijn vakantie een email krijgen van het hoofdkantoor omdat hun intern overleg zouden hebben over mijn klacht. Niks gehoord, dus ik heb ze zelf maar een email gestuurd. Natuurlijk nog niks gehoord. Ik wacht nog even af voordat ik verdere stappen ga ondernemen.
REACTIE VAN BRAM DE BRUIN
Net bericht gehad (na zelf mailen). Ze hebben er over nagedacht, zelfde voorwaarden alleen dan 300 ipv 363 bijbetalen. Zelf oude vloer eruit, zelf nieuwe leggen Behalve slechte service geven lezen ze ook hun email heel slecht (desinteresse, want het geld is toch al binnen?). Ik ben nl. voorlopig fysiek niet in staat om nog enig kluswerk te verrichten. verder commentaar overbodig:(
Reactie of foto toevoegen
“Afgekeurde vloer wordt niet vervangen”
Door Ben op maandag 13 sep 2021 21 | vestiging Lelystad
Vanaf november 2020 zijn we bezig om een officieel door de fabrikant (Cotap) afgekeurde pvc-klik-vloer in ons huis vervangen te krijgen. Ook CR heeft die vloer afgekeurd. Afspraken maken met CarpetRight Lelystad is eenvoudigweg niet mogelijk. Er wordt ook totaal nergens op gereageerd, als dat wel gebeurt, in veel nietszeggende wol. "in gelul kan je dan ook niet fijn wonen", zou je bijna zeggen. Nog los van alle schade die wij daardoor lijden, hebben wij eer dan genoeg van CR. De echt allerlaatste keer, dat wij bij CR iets gaan aanschaffen. Wii zullen onze ervaringen met zoveel mogelijk mensen delen, als zij daarom vragen.

Aanvulling ontvangen 15 september 2021: De vloer is gekocht in december 2018 aangekocht bij CarpetRight Lelystad en gelegd in februari 2019 door CarpetRight Lelystad. Vanaf november 2020 proberen wij met dit filiaal van CR tot een oplossing te komen. De vloer is notabene door de fabrikant (de firma Cotap uit Genemuiden) in maart 2021 volledig afgekeurd na een inspectie door de Directeur van dit bedrijf. CR Lelystad heeft voor 100% toegegeven en erkend, dat deze afkeuring correct en terecht was. Momenteel is de status, dat de vloer aan de uiteinden van de planken oortjes vertoont, die opstaan, het verband uit de vloer raakt stilaan steeds verder weg omdat de planken los komen te liggen en onze schade wordt hierdoor alleen maar groter. CarpetRight Lelystad hult zich- en dat ondanks circa 20 contactmomenten van het afgelopen jaar-, in stilzwijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden met tapijt”
Door Silvia op zondag 21 mrt 2021 21 | vestiging Lelystad
Duur tapijt besteld voor een kamer in ons nieuwe huis, inclusief leggen. Op vrijdag zou tapijt worden gelegd. Afspraak werd verzet omdat de legger materiële schade aan zijn bus had gereden. Hij zou er maandag zijn, tussen 10 en 11. Uiteindelijk was hij er om half twee. Steeds moest ik contact opnemen om te vragen waar hij bleef. Het leggen, dat anderhalf uur zou kosten, was in een halfuur gedaan. De bobbels in het tapijt zouden nog wel uitzakken. Vakmensen, bezig in ons nieuwe huis, waarschuwden ons dat dit niet goed kon komen. Carpetright Lelystad wilde nog een paar dagen wachten. Niet geaccepteerd ivm onze verhuisdatum en hoofdkantoor benaderd. Die begrepen het wel en hebben een regiomanager dezelfde dag laten beoordelen. Tapijt moest opnieuw worden gelegd. Ongeveer een week later werd dat gedaan door dezelfde legger. Afspraak was dat de filiaalmanager erbij zou blijven, deze wilde toch vertrekken voordat de klus af was. Afspraak is duidelijk geen afspraak bij deze winkel. Het heeft veel moeite en tijd gekost om een tapijt acceptabel gelegd te krijgen. Wij hebben in deze mensen geen enkel vertrouwen meer.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed”
Door van gorkum op zaterdag 4 aug 2018 18 | vestiging Breda Fatimaplein
Waardeloze leveringen van Vinylvloer en rolgordijnen , niet volgens afspraak, meerdere malen teruggekomen om iets te corrigeren. Zelfs na bezoek aan winkel om verhaal te halen, onjuist bejegend door filiaalbeheerder emiel, totaal respectloos. Gelukkig zijn er mensen als henk evers die uiteindelijk NA 3 MAANDEN het probleem opgelost heeft. Raad niemand aan om zaken bij dit filiaal te doen aangezien men beloftes niet na komt en van klantenservice al helemaal nooit gehoord hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Spijt”
Door Helen op dinsdag 9 mrt 2021 21 | vestiging Doetinchem
Tapijt en ondertapijt incl leggen en afwerking besteld voor 3 kamers. leuke opdracht prijstechnisch en zelfs dan blijft service te wensen over. Als tapijt gelegd wordt ontbreken er 2 dorpelafwerkingsprofielen, slechts 1 uitgeleverd. Vervolgens wordt er niet teruggekoppeld wanneer dit alsnog afgehandeld wordt. Na afspraak zou stoffeerder tussen 08.00 - 09.00 uur komen: niets nada nebbisch, geen telefoontje waar hij blijft. kortoom: bagger. Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik 100% betaald heb.
Reactie of foto toevoegen
“Geen reactie”
Door Backx van Alphen op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Oosterhout NB
Ondanks herhaald schrijven en gesprekken in de winkel nog steeds de in aug 2019 bestelde rolgordijnen niet geleverd. Zelfs een bericht over het ontbinden van de koopovereenkomst wordt niet op gereageerd
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed”
Door Henk Bakker op woensdag 1 jan 2020 20 | vestiging Hoofddorp
pvc vloer gekocht op 4 oktober met verkoper afgesproken dat het 2e week december gelegd zou worden was eigen produkt uit voorraad meer of minder meters worden dan verrekend aanbetaling gedaan moesten bellen als aanbouw gereed was echter eerste week dec gebeld toen moest alles eerst gemeten worden ondervloer beoordeeld en besteld worden word pas half januari degene die het op kwam meten heeft niet naar ondervloer gekeken maakte hem niets uit heb tot 2x toe klacht ingediend en teruggaaf van aanbetaling gevraagd omdat vloer nog niet eens besteld was word alleen door verkoper gebeld dat alle schuld bij mij lag en na 2e keer niet eens meer reactie gehad zeer onproffessioneel en slechte service zou daar dus ook nooit zaken mee doen nemen je niet serieus en komen afspraak niet na
Reactie of foto toevoegen
“Veel stress, veel tijd en veel vrije dagen gekost”
Door J.G. op vrijdag 20 aug 2021 21 | vestiging Hoorn NH
Carpet Hoorn maakt grote beloften voordat je betaalt, daarna kunnen en willen ze niets waar maken. De trap, overloop en 4 slaapkamers bekleden met vloerbedekking is een TE GROTE KLUS. Is voor de tweede keer misgegaan. Heeft ons heel veel vrije dagen gekost, veel stress, veel tijd gekost om bedden meermaals uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten en zaten maanden met opgeslagen spullen en dus lege slaapkamers. Verloop: Ze weigerden om in 2 dagen de 4 slaapkamers te leggen. Dus 4 kamers leeg gehaald. Maar als de stoffeerder in 1 dag de trap niet af redt omdat hij een paar uur te laat komt, moet dat wel in 2 dagen. Tweede dag komt hij ook een paar uur te laat. In de winkel komen ze afspraken niet na, bellen niet terug, weten nergens van. Zeggen bij alles dat het goed komt, willen niet naar de klant luisteren. Ze knippen en plakken in onze mails en sturen het dan naar de klantenservice zodat ze niet zien wat wij daadwerkelijk hebben verstuurd. Wat in reviews staat klopt, je wordt belazerd. Alles moet zo voordelig mogelijk worden gesneden, niet voor de klant want die betaalt, maar voor de winkel, zodat ze nog meer op je verdienen. Je betaalt voor vloerbedekking in 1 richting gelegd, maar zo komt het dus NIET te liggen. Ze snijden vloerbedekking , wat later een ingehuurde stoffeerder moet leggen (Ze werken met ZZP-ers). Maar geven veel te dun geluste vloerbedekking mee. Hebben ze zogenaamd niet gezien. Helaas de stoffeerder pikt het al niet en gaat de erg slechte kwaliteit vloerbedekking niet leggen. Dan moet er nieuwe vloerbedekking besteld worden, moeten wij dat zelf allemaal regelen en zelf steeds achteraan bellen. Dan na meerdere telefoontjes van onze kant blijkt het allang binnen te zijn maar weer te dun gelust dus moeten we andere vloerbedekking uitzoeken en ook dat is een drama want dat mag geen cent meer kosten dan de vorige. Met tussenkomst van rechtsbijstand mogen we duurdere en ieder de helft betalen. Maar wordt er in mijn bijzijn door de winkel lachend geschreeuwd dat mevrouw rechtsbijstand heeft ingeschakeld. Dan komt een andere stoffeerder die alles zo krap snijdt dat er overal plekken zijn met kieren zonder vloerbedekking. Of er zijn repen tussen geplakt op plekken waar het kaal is. Hoeken waar niets ligt. De vloerbedekking zou met smeltlijm gelegd worden, maar is met iets geplakt wat niet hecht. De trap ligt grotendeels niet vast, het laat allemaal los. Het hobbelt op de slaapkamers, dus lijm hecht hier ook niet. Ook zijn er plekken waar het zo tegen de muur gelegd is en niet afgewerkt, staat omhoog. Dan komt er, omdat ik de klantenservice inschakel een expert kijken. Aardige professionele man, kijk op zaken. De boel moet worden hersteld en gedeeltelijk opnieuw. Maar dan moet de winkel het overnemen en gaat het weer fout. Ik moet weer bellen voor een afspraak om te herstellen. Maar als ik daarna weer bel met de vraag of er ook extra vloerbedekking meekomt voor als het niet te herstellen is, denken ze dat alleen de trap hersteld moet worden en komen ze niet voor de kamers. Weer de bedden uit elkaar voor nop. Terwijl de expert nog doorgereden is naar de winkel. Ze weten het dus wel.. Als je klaagt dat afspraken niet worden nagekomen mailen ze alleen maar dat ze complimenten willen. Heel bizar! Op de site :Onze erkende vakspecialisten zorgen ervoor dat deze altijd perfect wordt geïnstalleerd, volgens de regels van het vakmanschap. Alles is intussen opnieuw gelegd omdat het volgens de nieuwe professionele stoffeerder geen beginnen aan was om te herstellen. Er was nog meer mis dan wij al hadden gezien. Een trieste organisatie!
FOTO VAN J.G.
Reactie of foto toevoegen
“Retouren”
Door de Hamer op zaterdag 10 aug 2019 19 | vestiging Middelburg
Wij hebben laminaat gekocht bij de Carpetright, met de gedachte de ongeopende en onbeschadigde pakketten te kunnen retourneren met de bon. Het is aan ons niet vermeld dat wij dit laminaat niet konden retourneren. Nu hebben wij drie pakketten over en gingen we hiermee naar de vestiging met de bon, maar kregen wij te horen dat dit laminaat niet geretourneerd kon worden omdat het een bestelkwaliteit betreft. Hier hadden wij werkelijk nog nooit van gehoord en dit is aan ons ook niet aangegeven, ook staat nergens vermeld op het aankoopbewijs dat het om een bestelkwaliteit gaat. Na diverse telefoongesprekken komen we geen stap verder en neemt Carpetright het laminaat niet terug. Ik vind het zeer klantonvriendelijk dat klanten in de waan worden gelaten het laminaat te kunnen retourneren. Ik vind het een teken van een niet bewust, niet duurzaam en milieu onvriendelijk beleid wat Carpetright er blijkbaar op na houdt. Nooit weer.
Reactie of foto toevoegen
“Tapijtvloer”
Door R.C. Keijzer op zaterdag 27 feb 2021 21 | vestiging Den Haag Binckhorstlaan
Zeer tevreden. Alles op tijd qua afspraken en tapijt heel netjes snel gelegd. Ik zal het iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Kan echt beter”
Door Jeanette op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Maastricht
Vandaag zijn we uiteindelijk toch positief verrast. Om 16.00 belde ik zelf met carpetright om te horen hoe het er voor stond, aangezien ze mij niet terugbelden zoals was afgesproken. De tapijtlegger zat klaar om naar ons te rijden. Er werd nog wel bij gezegd dat hij erg moe was omdat hij de hele nacht niet geslapen had ivm zieke vrouw. Na een half uur was hij er en heeft conform afspraak de twee kamers gelegd. Hij gaf aan dat hij dubbel ingeroosterd was en dus dubbele diensten moest draaien omdat er nu 2 carpetrights zijn in Maastricht en maar 1 tapijtlegger. Dit had hij vorige week al gesignaleerd en aangegeven, maar ze hadden niets aan zijn rooster veranderd. Wij zijn super blij, maar de weg er naar toe, de leugens over vertraging van levering van het tapijt, het niet hebben van een plan B en het overbelasten van werknemers verdient nog steeds niet de schoonheidsprijs. Slecht door veel druk te zetten hebben we dit voorelkaar gekregen, dat is toch niet hoe je het zou willen.

Eerdere ervaring van 23 juli 2020: 2 maanden geleden wollen (duur) tapijt besteld bij carpetright en afspraak om te leggen gemaakt op donderdag 23-7 en 24-7. Het betreft vloerbedekking voor de eerste verdieping waar 3 slaapkamers liggen waar we al 15 jaar wonen. Dus er werden 2 dagen gepland zodat we eerst alles uit 2 kamers naar de 3e kamer konden verhuizen. Na de eerste dag zou alles dan weer naar de 2 eerste kamers terug gaan zodat op de 2e dag de 3e kamer gelegd zou kunnen worden. Dit was geen enkel probleem.
Op maandag 20-7 worden we gebeld dat het tapijt helaas niet gearriveerd is en dat 23-7 niet door kan gaan. We leggen uit dat een andere optie voor ons niet bespreekbaar is, ook omdat we 27-7 voor 2 weken op vakantie gaan en ons huis verhuurd hebben. Ze geven aan hun best te gaan doen voor ons. Op dinsdag 21-7 wordt er weer gebeld en wordt gezegd dat ze er een spoedklus van gemaakt hebben en dat het toch gaat lukken. Wel wordt gezegd dat we het hele bedrag moeten overmaken van te voren. Dit doen we direct (wij dachten na oplevering). Op woensdag worden we gebeld dat de tapijtlegger donderdag pas in de middag kan komen (zieke vrouw, iets met een hersenbloeding), is voor ons geen probleem, voelt als wat overbodig telefoontje, want er was helemaal nog geen tijd afgesproken. Vreemd genoeg had ik toen al het idee dat ze helemaal niet zouden komen. Ondertussen zijn de kamers leeg, is het oude tapijt verwijderd, staat alles op het balkon en het platdak, zodat de eerste 2 kamers gelegd kunnen worden. Donderdag om 12.30 worden we gebeld dat de tapijtlegger helaas toch niet kan komen ivm zieke vrouw. Ik geef aan dat ik deze informatie helemaal niet wil horen, dat dit voor ons de enige opties zijn, dat ik van een landelijke organisatie toch mag verwachten dat ze een plan B hebben en dat wij nu in een megapuinhoop zitten en maandag op vakantie gaan. Het gevoel dat we alles betaald hebben en er nu vanuit carpetright even geen haast meer bij is kan ik toch niet onderdrukken. Ondertussen zitten wij in de ellende, vertrekken we maandag op vakantie, is het huis verhuurd, maar niet in een staat waarin je het kunt verhuren en loopt alles in de soep. Echt een waardeloos bedrijf. Als ik de eerdere ervaringen had gelezen had ik hier ook nooit besteld, helaas lees ik deze nu pas. Geld weg, geen tapijt en geen zicht op een alternatief, alleen een gang naar de rechter. Dat had ik me toch anders voorgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer niet goed verlijmd”
Door Esther Doetjes op maandag 20 mei 2019 19 | vestiging Drachten
Wij hebben pvc vloer en vloerbedekking gekocht en laten leggen door Carpert Right Drachten. De vloer beneden is geëgaliseerd door extern bedrijf. Eerst zag het er netjes uit maar na 3 week ging veel los zitten bij de naden en omhoog staan.
Heb wel 10x moeten bellen om contact te krijgen met de man die het legt voor Carpet Right. Die zou komen om de naden te lijmen. Hij liegt ook nog over dat hij 2 soorten lijm heeft gebruikt wat hij niet leuk vond maar moest gebruiken. Ik heb dat aangegeven maar hij zegt gewoon dat het niet zo was toen. Waarschijnlijk was de eerste soort niet goeie lijm wat te zien is in de vloer. Later werd het beter met de naden. Nu willen ze er niks mee te maken hebben omdat wij externe bedrijf vloer hebben laten egaliseren. Terwijl je duidelijk kan zien dat lijm gewoon loslaat. Zeer slecht te spreken over deze zaak. Heel veel spijt dat we daar vloer gekocht hebben. Ze geven niet eens eerlijk dat ze gezegd hebben dat ik zelf contact moest opnemen voor hem dat hij langs zou komen om te lijmen.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2019: Carpert Right heeft contact met ons opgenomen en gaan het oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Laminaatvloer”
Door Erik op donderdag 3 okt 2019 19 | vestiging Zutphen
Laminaatvloer inclusief leggen gekocht. De vloer is op zeer wisselende afstand van de muur gelegd, soms 1 soms 12 mm. De afwerking van de overgang naar de trap is zeer slecht (hoogteverschil, scheef gezaagd, scheve plinten). De verkoper daarover gebeld. Na 2 x een afspraak niet op te komen dagen, is hij de derde keer komen kijken. Hij geeft aan dat Carpetright niet beter kan dan dit.
FOTO VAN ERIK
Afwerking vloer
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie”
Door wuite op woensdag 4 dec 2019 19 | vestiging Breda Kruisvoort
Onlangs onze twee trappen laten renoveren.We ondervonden al snel dat de treden op sokken niet goed te belopen zijn. Treden zijn erg glad. Zeer onveilig dus. Tijdens verkoop praatje werd verteld over de goed werkende antislip. Hierbij werd echter niet verteld dat de antslip alleen werkt voor schoenen en dit niet werkt wanneer je sokken draagt. Wij voelen ons misleid. Carpetright verweert zich door te zeggen dat we zelf hadden moeten bedenken dat sokken op een trap als deze glad zou zijn. Ik raad niemand het renoveren van de trap door carpetright aan. Voor ons nu te laat. Ik hoop echter andere mensen te helpen voorkomen een onveilige trap er aan over te houden. volgens het bedrijf hadden we dit zelf moeten bedenken. wij vinden dat we zijn misleid. We willen graag verkomen dat meer mensen dit probleem komen te zitten vandaar onze waarschuwing. Voor ons helaas te laat.
Reactie of foto toevoegen
“Beloftes maar geen enkele actie”
Door J Los op dinsdag 2 nov 2021 21 | vestiging Zaandam
Betreft pvc dat na 4 jaar heftig begint te verkleuren en bij het leggen voor veel problemen zorgde. Medewerkers houden je aan het lijntje. Naar aanleiding van onze klacht zegt de manager (Kees, meer hoefde ik niet te weten) ik zorg dat u gebeld wordt en dan komt er iemand kijken. Mooi niet ook niet na een herinnering. Dan maar weer naar de winkel. Een andere manager zegt n.a.v. de foto's dat er helemaal niemand hoeft te kijken: dat is garantie, ik handel deze klacht af. Ondertussen al tweemaal een mail naar de klantenservice. We zijn ruim een maand verder, geen enkele actie/ reactie.
FOTO VAN J LOS
REACTIE VAN BEN AMMERLAAN
Ook wij zijn onderhand al bijna al meer dan een jaar bezig. Wij hebben helaas dezelfde ervaring. Nergens maar dan ook nergens wordt op gereageerd. Zelfs een verzoek van de toeleverancier, ergo partner van Carpet Right, om deze case naar tevredenheid voor de klant nu snel op te lossen, wordt door de Directie van CarpetRight gewoonweg niet gereageerd. Inmiddels hebben wij op verzoek van twee van onze kennissen onze ervaringen verteld. Deze gaan nu dus geen zaken doen met Carpet Right. Ook is onze advocaat voortvarend aan de slag gegaan. Carpet Right, nooit meer dus.
Reactie of foto toevoegen
“Alles wat fout kon gaan ging fout”
Door Tim op vrijdag 1 nov 2019 19 | vestiging Amsterdam Spaklerweg
Van de eerste afspraak om in te meten op een maandag, waarbij ik de betreffende man na een half uur wachten wakker belde om van hem te horen dat hij dacht dat het nog zondag was, tot het één week van tevoren horen dat de vloer toch niet op voorraad was en het nog minimaal een maand zou duren, tot het niet willen leggen van de vloer vanwege een gebrek aan kennis over ondervloeren, tot een parket wat er uiteindelijk in gelijmd is, maar vol met lijmvlekken die zeker niet door hen komen. Het was wel goedkoop, maar het was de moeite en frustratie echt niet waard, KOOP HIER NIKS!
Reactie of foto toevoegen
“PVC over”
Door Patricia de Haas op vrijdag 16 mrt 2018 18 | vestiging Leiderdorp
Wij hadden een pak van pvc vloer over. ( a 100 euro) en wij dachten dit terug te kunnen brengen want het was nog onaangebroken. In de winkel werden wij erg onvriendelijk behandeld en er werd ons verteld dat het niet terug genomen werd omdat dit op bestelling was. Alleen spullen van pallets uit de winkel mag retour gebracht worden. Maar bijna alles bij carpert right Leiderdorp moet op bestelling omdat daar bijna niets op voorraad is. Er hoefde ook niets speciaals mee te gebeuren. Het is gewoon uitgezocht aan de hand van een voorbeeld dat in de winkel staat, standaard maat. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt bij een winkel. Zeer slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde vloer”
Door Hillegonda op maandag 2 nov 2020 20 | vestiging Drachten
We hebben een laminaatvloer gekocht en aanbetaling gedaan. Ze hebben echter de verkeerde vloer geleverd. Terwijl het erin werd gelegd heb ik gebeld en ze moesten het maar doorleggen werd er gezegd. Toen ik dag later heen ging om het te bespreken werd er tijdens het gesprek begonnen over de kosten. De vloer was immers gelegd.. ze mogen op hun eigen kosten vloer eruit halen en de juiste vloer er weer in laten leggen... alleen aanbetaling gedaan gelukkig.
FOTO VAN HILLEGONDA
Onderste hebben we gekocht. Bovenste gekregen
REACTIE VAN HILLEGONDA
Nog steeds geen oplossing. Vanmorgen zijn ze geweest en hadden opdracht gekregen om in de woonkamer een drempel te leggen over de hele lengte... Er zitten kuilen en bulten in en het kraakt als de pest. Eigenlijk willen ze het pas oplossen ( zo lijkt dat) als ik hier neerzet dat het opgelost is en of deze recensie weg haal..zo zie je maar weer.. betaal nóóit alles in 1 keer... maar doe alleen maar een aanbetaling.. wij hebben geluk
Reactie of foto toevoegen
“Komen niet opdagen”
Door Willy van Vollenhoven op woensdag 4 jul 2018 18 | vestiging Amsterdam Valschermkade
Waarschuwing koop nooit bij deze winkel! Komen afspraken niet na. Volledig betaalde factuur, huis uitgeruimd bij mijn 96-jarige vader maar stoffeerders komen niet opdagen. Hele dag voor niets zitten wachten maar geen excuus oid; bellen op laatste moment dat zij geen contact kunnen krijgen met hun stoffeerders. Wat een management! Afspraak was al 2 x verzet door Carpetright. Mijn vader zit nu in de ellende. € 1000 armer maar geen oplossing of tegemoetkoming. Derhalve mijn advies: koop daar nooit iets. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
REACTIE VAN WILLY VAN VOLLENHOVEN
Situatie nog steeds niet opgelost. Geen reactie van Carpetright gehad ondanks mail naar klantenservice en telefooncontact.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken gemist”
Door J.A.H.M. ten Hagen op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Zeist
We hebben voor de badkamer een stuk vinyl gekocht en dat laten leggen. In eerste instantie verliep alles naar wens. Er werd een datum en tijd afgesproken dat de stoffeerder zou komen om de vloer te egaliseren. De man was keurig op tijd. Hij beloofde dezelfde (vrijdag) avond om terug te bellen en te laten weten hoe laat hij of zijn collega, maandag of woensdag zouden komen om het vinyl te leggen. Echter niets meer gehoord en maandag voor niets thuis gebleven want ze zouden eventueel kunnen komen. Op maandag de stoffeerde gebeld maar kreeg toen Carpetright Utrecht aan de lijn die van niets wisten en een email zouden sturen naar Carpetright Zeist. Dinsdag werd ik gebeld door Carpetright Zeist die het zou doorgeven aan de stoffeerder, die mij weer zou terug bellen. Wederom werd ik niet terug gebeld. Weer Carpetright Zeist gebeld die zei dat het voor 99% volgende week dinsdag zou worden en dat ik zou worden gebeld door de stoffeerder. Voor alle zekerheid zou hij het zaterdag laten weten. Echter weer niets gehoord van Carpetright Zeist. Dinsdag weer thuis gebleven want ze zouden bellen / komen, maar er gebeurde niets. Weer Carpetright Zeist gebeld. De stoffeerde zou weer bellen en het zou nu woensdag worden. Woensdag thuis gebleven en weer geen telefoon gehad of stoffeerder gezien. Weer Carpetright Zeist gebeld. Ik werd nu wel gebeld door de stoffeerder en het zou vrijdag worden. Vrijdag weer thuis gebleven en weer geen stoffeerder te zien of telefoon gehad. Om 12 uur de stoffeerder gebeld en hoorde dat hij onderweg was. En inderdaad om half twee was hij er. Na 2 weken is het dan uiteindelijk gelukt. Voor ons nooit meer Carpetright Zeist vanwege de zeer irritante en bar slechte communicatie!
Reactie of foto toevoegen
“Service onder niveau en eindproduct slecht”
Door Harmen op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Oosterhout NB
Service is onder niveau, afspraken worden niet nagekomen en het eindproduct is slecht. In de winkel nog goed geholpen, inmeten ook volledig volgens alle verwachtingen. Wij hadden een goed gevoel over onze 16m2 tapijt in de slaapkamer. Helaas op de dag zelf, afspraak van 10.00, geen gehoor. Uiteindelijk zelf gebeld om 10.30, klantenservice was niet op de hoogte en belde later terug of het niet een andere keer kon. Dit was niet mogelijk voor ons, wij hadden 's ochtends vrij genomen en de volgende dag kwamen de andere slaapkamer meubels. Uiteindelijk kwam een stoffeerder (MDL) om 11.45. Op de vraag wat er nu allemaal mis is gegaan werd gereageerd: "ik laat me niet haasten door klanten, dus ook door jullie niet". Setting was meteen al onvriendelijk, hij is aan de slag gegaan en na zo'n 30 min was hij klaar en verliet meteen ons huis. Het resultaat: losliggende (gelijmde) tapijt stukken, bobbels, niet goed afgesneden in de hoeken, stukken ondervloer aan de randen missen. Klantenservice neemt de telefoon nog wel op, maar een oplossing blijft voorlopig uit. De stoffeerder gaat weer contact met ons opnemen, ik hou mijn hart vast.
REACTIE VAN HARMEN
Inmiddels heeft de reparatie plaatsgevonden, dezelfde man veel vriendelijker. Vloer deels opgerold om opnieuw te lijmen. Resultaat is dat de bobbels op het zichtbare deel weg zijn, onder het bed zijn nog een paar bobbels. Missende stukjes ondervloer heb ik me bij neergelegd, de randen heb ik inmiddels zelf al netjes afgesneden. Helaas moet ik concluderen dat het geen vakmanschap is. Carpetright is voor mij een eenmalige actie, helaas door de onder aannemer.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over de klantenservice”
Door Emile van Aelst op donderdag 2 mrt 2023 23
Ook ik heb slechte ervaringen met de klantenservice en begin te begrijpen dat deze firma nog nooit van service heeft gehoord. Er werd destijds een vloer verkocht waarvan gezegd werd dat hij zelfs als winkel of bedrijfsvloer gebruikt kon worden. Er zat iets van 15 jaar garantie op of zo. Alleen deze slijtage ligt aan de gebruiker zeggen ze. Nou ja ik ben klaar met deze firma nooit meer naar toe.
FOTO VAN EMILE VAN AELST
Reactie of foto toevoegen
“Nul service”
Door loraine op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Hoofddorp
waardeloze zaak. het gordijnen gekocht. heel erg lelijk gemaakt met een naad in het midden. klacht wordt op geen enkele manier opgelost. geen te gemoed koming. de fabriek maakt het altijd zo, daar kun je het mee doen. en nee het lag niet aan het aantal meters. die was een raam van 120 breed. als je daar niet een normaal wat van kan maken ben je gewoon een pruter. daarna bij hema besteld, was helemaal keurig. ook nog gordijn rails besteld, lag ook allemaal niet klaar. bestel hier niet helemaal waardeloos. service is nul.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden met eindresultaat”
Door Chris op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Utrecht Franciscusdreef
We bought carpet including fitting, the fitter came to measure and I asked him some if the carpet could be fitted on top of wood flooring and he said yes. When the fitters arrived to fit the carpet they said they could not do it as the wood floor was still in place, but when I told them the fitter said it was possible he lied and denied it. They then offered to lift the wood floor themselves for extra cost which I refused. I then asked them how much sanding was required for the carpet to be fitted to the painted stairs and they told me very little, just run the sanding machine over it once. I lifted the wood floor and sanded the stairs as described, but when they came back they fitted the carpet on the floors but not on the stairs as they said I had not sanded it enough. Again they said it was possible for them to do it at an extra cost and again I refused. I sanded the stairs right down to the wood and this time they agreed to fit the carpet, which they did. So basically Carpetright fitters give bad advice just so they can try to charge you extra money to do the work. I was also not impressed by the quality of the fitting as it is uneven near the walls and the joins are very untidy. I made a big mistake using Carpetright and it's not a mistake I will make again, I advise everyone to use another company if you want to buy new carpet or other flooring.
Reactie of foto toevoegen
“Grote lof voor de service”
Door Familie Wilbrink op zaterdag 31 mrt 2018 18 | vestiging Deventer
Ruim een jaar geleden kochten wij bij onze verhuizing naar Apeldoorn een laminaat vloer voor ons nieuwe huis bij Carpetright Deventer. (de eerste keer in ons oude huis was goed bevallen). Na een aantal maanden begon de vloer omhoog te komen, en ontstonden er grote kieren tussen het laminaat. Echter, één telefoontje was genoeg, na een korte inspectie stonden de stoffeerders al weer op de stoep, en ging de hele vloer er uit en werd opnieuw gelegd, top! Helaas, helaas, al snel begon de vloer opnieuw te kieren en te scheuren... Ook dit keer was één telefoontje genoeg, gisteren hebben we een andere gloednieuwe vloer gekregen, ondanks dat de fabrikant op zich liet wachten!! Carpetright Deventer neemt de kosten voor zijn rekening, hoewel hen niets te verwijten valt (het probleem is het nieuwe klik systeem van de fabrikant). Grote lof dus voor de service!! Carpetright Deventer, top gedaan, we komen zeker terug, en bevelen jullie van harte aan voor iedereen die een goede vloer met uitstekende service wenst!!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Huub Willemse op zondag 18 aug 2019 19 | vestiging Vlaardingen
PVC vloer incl. leggen, compleet met ondervloer en plinten over grindvloer
Uitstekend advies gekregen van dhr Mark van Driel, Levering exact conform afspraak. en door de de stoffeerders Kel en Hans met veel liefde en vakmanschap geplaatst. Top
Reactie of foto toevoegen
“Probleem wordt niet naar tevredenheid opgelost”
Door BWvD op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Sliedrecht
Na 3x vragen over de bestaande ondervloer, op advies verkopers PVC klik vloer gekocht.
We hebben nu problemen door foute ondervloer. Probleem wordt niet naar tevredenheid opgelost. Men ontkent zelfs dat er vragen over de ondervloer zijn geweest. Bij deze winkel zijn mondelinge afspraken niet bindend.
Reactie of foto toevoegen
“Koper let op”
Door Jinna Ziller op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Vlaardingen
Dit bedrijf is verschrikkelijk. Ik kocht tapijt en betaalde het tapijt en de installatie. Ik betaalde om te verhuizen en mijn spullen op te bergen omdat ik aan het wachten was op de installatie. Ze kwamen en weigerden te installeren omdat ze mijn ondervloer niet leuk vonden. En weigert me een volledige terugbetaling terug te geven bij de installatie omdat ze me 60 euro in rekening brengen voor levering. Kopers gaan niet hier naartoe.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slecht gelegd”
Door Roel op donderdag 4 mei 2023 23 | vestiging Amsterdam Spaklerweg
Heb een vloer gekocht Incl leggen. Het is zo slecht gelegd dat mijn vrienden dachten dat ik het dronken zelf had gelegd. Ze hebben ook stukken overgeslagen etc. Heel bizar en ze lossen het niet op. Erkennen dat het niet goed ligt, maar ben nu vele vele maanden verder en het ligt nog niet goed. Stukken vergeten, waar je de oude vloer er nog doorheen ziet komen. Stukken die los liggen, stukken die bewegen. Plinten vergeten of los. Levensgevaarlijk voor kinderen. Alle deuren zijn uit het huis gesloopt door ze ook. Heb geeneens een wc deur of een wc vloer meer. Heb ze 50x gebeld en elke keer beloven ze het nu echt op te lossen zonder resultaat. Hier nooit bestellen! Heb zoveel euro's schade door ze. Afspraken komen ze niet na. Komen 4x achter elkaar niet opdagen met smoesjes zoals "we staan in de file dus kunnen de hele dag niet komen". Heb vele duizenden euro betaald en heb alleen maar ellende. Heb een hotel moeten boeken om in te leven voor vele maanden. Ga hier niet mee in zee!
FOTO VAN ROEL
Reactie of foto toevoegen
“Totaal niet service gericht”
Door Marc op vrijdag 10 sep 2021 21 | vestiging Amsterdam Valschermkade
We hebben tapijt voor de trap besteld. De afgesproken levertijd is met 9 weken (!!) overschreden. Toen de tapijtlegger wel langskwam bleek hij te weinig materiaal te hebben en dus nog niet af. Geen enkele pro-actieve communicatie naar de klant toe. Totaal niet service gericht. Lijmresten op de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer gekocht”
Door Fred Wolff op dinsdag 5 jan 2021 21 | vestiging Deventer
PVC laminaat vloer gekocht. Niet geadviseerd over de ondervloer met als gevolg dat mijn pvc vloer schuift. Delen zitten los. Klacht ingediend en om hulp gevraagd. Filiaalmanager geeft ons de schuld en verwijst mijn uitleg naar het land der fabelen.

Tot 3 keer toe om hulp gevraagd met dit als laatste reactie van hen: Naar aanleiding van uw e-mail d.d. 29 december 2020 bericht ik u het volgende. Ik heb uw klachtcasus besproken met de filiaalmanager alsmede met de regiomanager. De overeenkomst bestond enkel uit het leveren van de pvc-vloer. Zowel de ondervloer als het leggen van de vloer zijn door uzelf verzorgd. Helaas kunnen wij aan de hand van de foto's waarnemen dat er een onjuiste ondervloer is gebruikt. Tevens staat vermeld in de leginstructies – welke in de verpakkingen van de pvc-stroken bijgesloten zit – waaraan een ondervloer dient te voldoen. Helaas hebben wij waargenomen dat de gebruikte ondervloer hier niet aan voldoet. Conform bovenstaand wijzen wij uw klacht dan ook af. Mocht u zich niet kunnen verenigen met de door ons gegeven toelichting, dan hebt u de mogelijkheid om de zaak aanhangig te maken bij UitgesprokenZaak.nl, zij zijn een onafhankelijke klachtencommissie. Uiteraard zullen wij hier volledig aan meewerken en zien de zaak dan ook met vertrouwen tegemoet. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Men gaat liever het gevecht met je aan dan dat je geholpen wordt. Van enig schuldbesef is al helemaal geen sprake. Ga nooit zaken doen met deze mensen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Lies op maandag 17 feb 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Carpetright Hoofddorp is geen aanrader! Slechte voorlichting en onbetrouwbaar personeel. Je wordt meerdere keren niet teruggebeld terwijl het wel beloofd was. Het duurt lang voordat je klacht behandeld wordt en vervolgens wordt er ook nog niets mee gedaan. Zeer slechte service. Van winkelpersoneel en stoffeerders mag je verwachten dat ze ervaren zijn in wat ze verkopen en dat ze goede voorlichting geven maar dat is bij deze winkel en hun vaste stoffeerder totaal niet het geval. Ga liever naar een ervaren winkel! Kost iets meer maar je hebt dan bovenstaande ellende niet.

Aanvulling ontvangen 21 februari 2020: Wij hebben vinyl gekocht. Dure vinyl voor intensief gebruik. Actie was gratis leggen. De verkoper in Hoofddorp en de stoffeerder waren op de hoogte dat dit vinyl voor de keuken en hal was en dat wij daar s'morgens ontbijten. Na een tijdje ging het vinyl bol staan bij de stoelen. Na meerdere telefoontjes van mijn kant en afgewimpeld te worden met dat zij terugbellen en dat vervolgens niet doen komt eindelijk na weken de stoffeerder langs, wel na weer een telefoontje van mij. Slechtste service dus! Stoffeerder zegt dat het vinyl toen vastgeplakt had moeten worden vanwege de eetstoelen maar hij heeft het toen los gelegd en zegt dat hij niet wist dat er stoelen in de keuken stonden. Een leugen want hij wist het wel! Carpetright vind dat wij de klacht zelf veroorzaakt hebben met de stoelen. De betreffende stoffeerder (die het toen gelegd had) wou het vinyl wel vastlijmen voor ons voor 60 euro, het lijm kregen wij dan van Carpetright. Deze 60 euro is dus arbeidsloon en voorrijkosten voor de stoffeerder. Wij hebben geen trek om deze man te betalen. Zo ervaren of specialist is hij niet. Ook loog hij over de stoelen. Carpetright heeft deze situatie heel slecht afgehandeld. Het vinyl had toen het gelegd werd vastgelijmd moeten worden en nu had het ook gratis gelijmd moeten worden. Wij hadden een van de duurste vinyl gekocht, voor intensief gebruik en als actie gratis gelegd! Als klant zijn zij ons kwijt. Ons vinyl is inmiddels geplakt door iemand die er wel verstand van heeft.
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer niet goed afgewerkt”
Door Marco boon op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Tilburg Bosscheweg
Houden je nergens van op de hoogte. Je wordt uitgemaakt voor leugenaar en hebben een grote bek. Klantenservice wil alles weten maar nemen daarna nooit meer contact met je op. Waarschijnlijk krijgen ze de klachten vaker. Mensen koop aub ergens anders je vloer waar je wel gewaardeerd wordt.
Reactie of foto toevoegen
“Onjuiste maatvoering”
Door Kaarin Y op donderdag 18 jan 2018 18 | vestiging Haarlem
Gordijnen en jaloezieën besteld bij de vestiging in Haarlem. Later volgden 2 afspraken met de stoffeerder voor het inmeten van onze ramen. Een andere stoffeerder kwam de producten enkele weken later monteren. Maten bleken onjuist. De producten pasten niet in onze ramen. Stoffeerder vroeg of het stuccen van de kozijnen NA het inmeten is gebeurd. Ik vertelde dat alles netjes eerst gestuct was, voordat z'n collega onze ramen kwam inmeten. Onze aannemer en hele verbouwteam was aanwezig en stemden in dat alles inderdaad af was VOORDAT werd ingemeten. Stoffeerder nam alle producten terug en zei dat het geen probleem zou zijn om ze te vervangen. Hij zou over een week terugkomen met de producten in de juiste maten. Na 2 weken hoorde ik niets en belde ik zelf. Tot mijn verbazing hoorde ik dat ik OPNIEUW een aanbetaling moest doen, omdat het mijn schuld zou zijn dat de maten niet klopten! De stoffeerder had namelijk beweerd dat ik had gezegd dat "wij ACHTERAF pas hadden gestuct." Ongelooflijk hoe Carpetright haar klanten woorden in de mond legt! De zaak kwam terecht bij rechtsbijstand, waarna het helaas is afgekocht. Kosten voor juridische procedure zouden hoger uitpakken dan de schikking. Dus uiteindelijk is Carpetright er mooi vanaf gekomen en hebben zij onterecht extra geld verdiend! * De producten zijn 16 oktober 2017 besteld en nu zit ik nog steeds in het nieuwe huis zonder raambekleding (inmiddels 18 januari 2018).
Reactie of foto toevoegen
“Vloer niet goed”
Door Yu op maandag 9 sep 2019 19 | vestiging Barendrecht
Ik heb een vloer gekocht van een wat duurder segment(AC4) en dit is compleet gebroken geleverd door mijn hele woning. Initiële vergoeding was minder dan 400 euro en geen recht meer tot mijn 15 jaar garantie. Een oplossing volgens het personeel was het gebruik van secondelijm voor alle gebroken stukken en de witte plekken (ingeslagen door de stoffeerder) met een potlood donker kleuren. 4 maanden verder en met hulp van mijn rechtsbijstand heeft men eindelijk toegegeven dat het komt door het werk die ze hebben geleverd, maar gevolgschade voor het opnieuw leggen is voor mij (meer dan 4k). 6 maanden verder: Hoofdkantoor werkt niet mee, want als ik een concessie voor hun fouten wilt maken zijn ze niet mee eens, ze moeten alsnog winst behalen en dat alleen met de goedkoopste alternatieven.
FOTO VAN YU
REACTIE VAN YU
Vandaag ongevraagd door aftersales gebeld. Men wou me onder druk zetten door mijn reviews te verwijderen onder de mom van goede afhandeling ondanks dat de kosten voor herstel voor mijn rekening is! Dat men op het laatst ook hun tussenpartij voor garantie afhandeling naar mijn woning hebben gestuurd om me continue subtiel te bedreigen is blijkbaar ook onderdeel van de goede service?
Reactie of foto toevoegen
“Niet opnieuw doen”
Door Wilma op vrijdag 24 mei 2019 19 | vestiging Zaandam
Vinyl gekocht. 3 weken moeten wachten. Veel bellen en mailen. Nooit een antwoord. Na 3 welen er weer heen en toen kon het ineens binnen 2 dagen worden geleverd. Geen excuus, geen reden waarom het bijna 4 weken moest duren. Niet voor herhaling vatbaar.
Reactie of foto toevoegen
“Laminaatvloer”
Door Isik op zaterdag 24 nov 2018 18 | vestiging Zaandam
Rond 5000 euro uitgegeven bij hun inclusief verduister gordijnen voor dag lichtkoep.
Bij installatie gereedschap laten vallen laminaat, beschadigd ook bij hun gekocht. Ze doen of hun neus bloed met de schade die ze hebben gemaakt al maanden geen gehoord nemen telefoontjes niet op. Paar keer langs geweest alleen maar ellende. Niks kopen bij ze, schande voor het merk.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met vloer”
Door Johan van Iersel op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Diemen
In overleg met de verkoopadviseur in het filiaal in Diemen heb ik bij Carpetright een vloer gekocht voor onze net gekochte jaren dertig woning in Amsterdam. Ik heb de vloer vervolgens door professionals laten leggen was voor korte tijd zeer tevreden. Toen begonnen de problemen: (1) bobbels in de vloer (2) bobbels in de vloerdelen (3) snelle beschadiging (valt er maar iets, het leidt tot schade) (4) de verbindingsdelen breken af. Binnen een half jaar tijd is de volledige vloer aan vervanging toe.
Appeltje eitje voor de klantenservice zou je zeggen: we erkennen onze fout en zorgen dat het goed komt. Niets is echter minder waar. Men heeft een zogenoemde expert langs gestuurd, maar hij was niet geïnteresseerd in de problemen met de vloer maar vooral op zoek naar indicaties voor het verkeerd leggen van de vloer zodat Carpetright de problemen van zich van kon schuiven. Hij verborg zijn teleurstelling niet toen deze er simpelweg niet bleken te zijn: de vloer is juist perfect gelegd én onderhouden. De expert erkende dat het breken van de verbindingen betekende dat de gehele vloer vervangen moet worden. Niet veel later ontvingen we een brief waarin gesteld werd dat bij inspectie is gebleken dat de kwaliteit van de vloer uitstekend is. Het probleem moest en zou wel bij de klant liggen (installatie, hoge vochtigheid etc.). Ik zelf heb twijfels bij de kwaliteit van de vloer, maar als hij goed is, dan is hij aantoonbaar niet geschikt voor woningen (met meubels) in Nederland (met bijbehorende vochtigheid). In dat geval hadden ze hem mij dus nooit mogen adviseren en verkopen.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Richard op zaterdag 5 jan 2019 19 | vestiging Doetinchem
Ondertapijt en vloerbedekking gekocht. Bij het uitrollen van de vloerbedekking zagen we een snij beschadiging. Gemeld en na het zien van de foto's konden we een nieuw stuk vloerbedekking ophalen. Super service, een aanrader deze winkel in Doetinchem.
Reactie of foto toevoegen
“Niet meer doen”
Door Willy op vrijdag 27 jul 2018 18 | vestiging Amsterdam Spaklerweg
Waardeloze vestiging. Vloer,gordijnen jaloezie gekocht. De vloerleggers zouden de meubels verplaatsen daar is ook voor betaald, om 08 15 had ik al ruzie omdat de heren dit niet verwacht hadden. Deze heren komen er nooit meer in. De dag voordat de gordijnen geplaatst zouden worden werd ik gebeld dat de stoffeerder de gordijnen was vergeten mee te nemen. Volgende dag vertelde de stoffeerder dat de vestiging niet wist dat er gordijnen geplaatst zouden worden. Ik stop maar, waardeloze zaak. Ik voel mij in het pak...... Nooit meer Carpet.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 13
Vestigingen Carpetright
  Alkmaar, Koedijkerstraat 9, 1823 CR Alkmaar, tel 072-5158094
  Almelo, Woonboulevard 20, 7606 JA Almelo, tel 0546-817248
  Almere Miamistraat, Miamistraat 102, 1334 KX Almere, tel 036-5370660
  Amersfoort, Amsterdamseweg 29, 3812 RN Amersfoort, tel 033-4635999
  Amstelveen, Zijdelweg 21, 1187 ZM Amstelveen, tel 0297-582929
  Amsterdam Haarlemmerweg, Haarlemmerweg 337, 1051 LH Amsterdam, tel 020-6881000
  Amsterdam Spaklerweg (3 ervaringen), Spaklerweg 44 B, 1096 BA Amsterdam, tel 020-6650200
  Amsterdam Valschermkade (2 ervaringen), Valschermkade 3, 1059 CC Amsterdam, tel 020-6176119
  Apeldoorn, Kanaal Zuid 72 C, 7332 BC Apeldoorn, tel 055-5343173
  Arnhem Venlosingel, Venlosingel 7, 6845 JL Arnhem, tel 026-3890031
  Arnhem Vlamoven, Vlamoven 1 B, 6826 TM Arnhem, tel 026-3616327
  Assen, Borgstee 12 B, 9403 TV Assen, tel 0592-344941
  Barendrecht (1 ervaring), Escudostraat 13, 2991 XV Barendrecht, tel 010-4832150
  Beek LB, DSM straat 9, 6191 NB Beek, tel 046-4360245
  Bergen op Zoom, Van Konijnenburgweg 5, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 0164-250050
  Beverwijk, Parallelweg 99, 1948 NL Beverwijk, tel 0251-211589
  Breda Fatimaplein (1 ervaring), Fatimaplein 10, 4835 BJ Breda, tel 076-5613650
  Breda Kruisvoort (1 ervaring), Kruisvoort 82, 4814 RZ Breda, tel 076-5149828
  Capelle aan den IJssel, Lylantsebaan 2, 2908 LG Capelle aan den IJssel, tel 010-4516695
  Cruquius, Cruquiusplein 44, 2142 EV Cruquius, tel 023-5472646
  Culemborg, A. van Diemenstraat 10, 4104 AE Culemborg, tel 0345-532743
  Delft, Leeuwenstein 5, 2627 AM Delft, tel 015-2611698
  Den Bosch, Balkweg 33, 5232 BT Den Bosch, tel 073-6425499
  Den Haag Binckhorstlaan (1 ervaring), Binckhorstlaan 168, 2516 BG Den Haag, tel 070-3853303
  Den Haag Edisonstraat, Edisonstraat 170, 2561 BL Den Haag, tel 070-3636000
  Den Helder, Ravelijncenter 2, 1785 LX Den Helder, tel 0223-660151
  Deventer (2 ervaringen), Essenstraat 2, 7418 BM Deventer, tel 0570-605373
  Diemen (1 ervaring), Sniep 26A, 1112 AH Diemen, tel 020-6002794
  Doetinchem (2 ervaringen), Havenstraat 130, 7005 AG Doetinchem, tel 0314-354042
  Dordrecht, Mijlweg 51 B, 3316 BE Dordrecht, tel 078-6390152
  Drachten (2 ervaringen), M.L. Kingsingel 40, 9203 JC Drachten, tel 0512-544481
  Eindhoven, Kanaaldijk-Noord 3a, 5613 DH Eindhoven, tel 040-2444450
  Emmen, Nijbracht 43, 7821 CB Emmen, tel 0591-643377
  Enschede, Schuttersveld 1B, 7514 AC Enschede, tel 053-4333325
  Geleen, Egelantier 30, 6163 RB Geleen, tel 0464-230454
  Goes, Marconistraat 12, 4461 HH Goes, tel 0113-233570
  Gorinchem, Spijksedijk 24 B, 4207 GN Gorinchem, tel 0183-616591
  Gouda, Elburgplein 5A, 2803 PX Gouda, tel 0182-699346
  Groningen, Hoendiep 97 C, 9718 TE Groningen, tel 050-3143303
  Haarlem (1 ervaring), Werfstraat 9, 2021 BP Haarlem, tel 023-5272747
  Heerenveen, Jousterweg 20A, 8447 RH Heerenveen, tel 0513-621524
  Heerhugowaard, J.J.P. Oudweg 19, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-5345940
  Heerlen Heerlerbaan, Heerlerbaan 218 A, 6418 CM Heerlen, tel 045-5428310
  Heerlen In den Cramer, In den Cramer 152, 6412 PM Heerlen, tel 045-5754174
  Helmond, Engelseweg 220 A, 5705 AK Helmond, tel 0492-599980
  Hengelo OV, Höltersweg 67, 7556 BS Hengelo OV, tel 074-2506152
  Hilversum, Groest 110, 1211 EE Hilversum, tel 035-6281585
  Hoofddorp (3 ervaringen), Kruisweg 785 A, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-6536132
  Hoogeveen, Groenewegenstraat 2, 7901 ED Hoogeveen, tel 0528-235023
  Hoogezand, Hazenleger 11, 9603 TJ Hoogezand, tel 0598-326406
  Hoorn NH (1 ervaring), Dr. C.J.K. van Aalstweg 11, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-239975
  IJsselstein UT, Van Leeuwenhoekweg 4, 3401 ML Ijsselstein, tel 030-6877677
  Leeuwarden, De Centrale 9, 8924 CZ Leeuwarden, tel 058-2131013
  Leiden (1 ervaring), Zoeterwoudseweg 9, 2321 GL Leiden, tel 071-5322300
  Leiderdorp (1 ervaring), Zijlbaan 16-18, 2352 BN Leiderdorp, tel 071-5890737
  Lelystad (2 ervaringen), Zuiderpoort 15, 8239 AB Lelystad, tel 0320-257803
  Maastricht (1 ervaring), Spoorweglaan 20, 6221 BS Maastricht, tel 043-3256926
  Meppel, Blankenstein 420, 7943 PH Meppel, tel 0522-244931
  Middelburg (1 ervaring), Mortiereboulevard 18, 4336 RA Middelburg, tel 0118-639309
  Nijmegen, Wijchenseweg 188, 6538 SX Nijmegen, tel 024-3451971
  Oldenzaal, Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-535628
  Oosterhout NB (2 ervaringen), Meerstoel 6, 4904 SV Oosterhout NB, tel 0162-433938
  Oss, Frankenweg 59, 5349 AP Oss, tel 0412-690242
  Purmerend, Wagenweg 29, 1442 BT Purmerend, tel 0299-450670
  Roosendaal, Rucphensebaan 5, 4706 PH Roosendaal, tel 0165-548614
  Rotterdam Stadionweg, Stadionweg 39 B, 3077 AR Rotterdam, tel 010-4321066
  Sliedrecht (1 ervaring), Leeghwaterstraat 91-93, 3364 AE Sliedrecht, tel 0184-417157
  Son, Ekkersrijt 4101, 5692 DD Son, tel 0499-475511
  Spijkenisse, Lucebertstraat 30, 3202 SW Spijkenisse, tel 0181-699855
  Terneuzen, Stationsweg 35, 4538 AB Terneuzen, tel 0115-697111
  Tiel, Buitenbulkweg 5, 4005 LA Tiel, tel 0344-616069
  Tilburg Bosscheweg (1 ervaring), Bosscheweg 255, 5013 AB Tilburg, tel 013-5425594
  Tilburg Bredaseweg, Bredaseweg 191, 5038 ND Tilburg, tel 013-5356605
  Utrecht Europalaan, Europalaan 99, 3526 KP Utrecht, tel 030-2882950
  Utrecht Franciscusdreef (1 ervaring), Franciscusdreef 62, 3565 AC Utrecht, tel 030-2613677
  Veenendaal, Groeneveldselaan 47, 3903 AX Veenendaal, tel 0318-551770
  Venlo, Nijmeegseweg 14, 5916 PT Venlo, tel 077-3211771
  Venray, Plataanstraat 39, 5802 EH Venray, tel 0478-515851
  Vlaardingen (3 ervaringen), Gerard Burgerlaan 20, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2340280
  Vlissingen, Koudekerkseweg 9, 4382 EA Vlissingen, tel 0118-418414
  Waalwijk, Professor Zeemanweg 1, 5144 NN Waalwijk, tel 0416-652698
  Weert, Moesdijk 11 D, 6004 AX Weert, tel 0495-451235
  Zaandam (3 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21, 1506 PW Zaandam, tel 075-6175154
  Zeist (1 ervaring), Slotlaan 279, 3701 GH Zeist, tel 030-6924118
  Zoetermeer, Coppeliaschouw 4, 2726 JA Zoetermeer, tel 079-3318673
  Zoeterwoude, Hoge Rijndijk 301, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-5892534
  Zutphen (1 ervaring), Gerritsenweg 11 D, 7202 BP Zutphen, tel 0575-543736
  Zwolle, A. Fokkerstraat 7, 8013 NS Zwolle, tel 038-4653700
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.