Feedback
8,2

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 940 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 34 vestigingen (heel nederland)
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Ervaringen
Er zijn 940 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren428 ervaringen
4 sterren370 ervaringen
3 sterren35 ervaringen
2 sterren34 ervaringen
1 ster63 ervaringen

Per vestiging:
“Vanaf het eerste moment goed gevoel”
Door M. Huzen op maandag 20 nov 2017 '17 | vestiging Middelburg
Voor een nieuwe keuken bij meerdere bedrijven geweest echter geen "klik" kunnen waarnemen. We lagen niet op een lijn. Bij Grando Middelburg was dat anders. Vanaf het eerste moment hadden we het gevoel dat Saskia snapte wat wij als klanten wilden. De tekening bevestigde dit. In het hele proces tot en met het zetten zijn wij goed geholpen door haar en tijdens het plaatsen kwam zij zelf kijken of alles naar wens verliep! Dat laatste deed het zeker. De keukenzetter Joost is een ware vakman. Geordend en netjes zijn de twee woorden die het eerste in mij opkomen.

Een paar kleine opleverpunten, maar waar gewerkt worden vallen spaanders. De keuken was goed te gebruiken en de kleine puntjes zijn later netjes opgelost. Nog steeds gebruiken wij onze keuken naar volle tevredenheid (staat ondertussen ruim een half jaar) en hebben we geen moment spijt dat we Saskia het ontwerp hebben laten maken.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Iedere dag tevreden”
Door Marius en Mirella op maandag 6 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben zeer goed contact gehad met Lijnart van Grando Hoogvliet. Een ondernemer die zijn vak verstaat en pas tevreden is als de klant dat ook is! Nam ruimschoots de tijd en luisterde naar de wensen. Samen kwamen we tot een mooi ontwerp. Nog iedere dag zijn wij tevreden met onze keuken dankzij Grando Hoogvliet!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Keuken gekocht”
Door Ed Nakken op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht, na goed advies en een mooie tekening zijn wij met Grando in zee gegaan en hebben daar zeker geen spijt van, wij zouden dit zeker te weten weer doen als het zo ver mocht komen maar genieten nu eerst van onze mooie keuken
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Uitstekend”
Door Wout van Dijk op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij zijn uitstekend geholpen in de showroom van Grando. De prachtige compositie van tegels, inloopdouche, wastafel, toilet etc. kregen we in 3D-format mee. Het uiteindelijke resultaat is geheel in overeenstemming met de schets. De voorspelde tijdsduur van de werkzaamheden (ca. 2,5 week) was geheel juist. Het team van Jonathan Vega (Chris, Timo, Rafiek en Jonathan) hebben de klus uitstekend geklaard.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Perfect verlopen”
Door Nelleke Remeeus-Komen op dinsdag 3 okt 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het moment dat we bij Grando Hoogvliet binnenstapten tot het moment dat we konden gaan genieten van onze nieuwe keuken: alles verliep perfect! Extra pluim voor Cindy en Michael!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Service was perfect”
Door Michael Haanskorf op woensdag 27 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Zowel de keuken als de badkamer bij Grando Breda gekocht. Met de leveranciers/monteurs waarmee Grando Breda werkt zijn goede afspraken te maken over het gehele pakket aan werk zodat keuken en badkamer volledig afgewerkt en gebruiksklaar worden geïnstalleerd. We hebben zelf alleen waar nodig geverfd, maar ook dat zou te regelen kunnen zijn met de monteurs. De service van in de winkel tot na installatie is perfect. Geen opdringerige verkopers in de showroom, gewoon rustig rond kunnen kijken en daarna met vriendelijke adviseurs tot een resultaat kunnen komen dat binnen mijn budget en eisen/wensen was.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed”
Door M. Haan op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Emmen
Goed en duidelijk advies door Richard Robben en keurig en op tijd geplaatst door Raymend.
FOTO VAN M. HAAN
L keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Heel tevreden”
Door M. van Drie op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door de adviseur, levering en installatie conform afspraak, nette service achteraf. Heel tevreden met het verloop van de aanschaf en resultaat van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prima geholpen”
Door J. Van Lier op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Son
Prima geholpen. Levering perfect. Ook installatie was goed, helaas oplossen kleine ongemakken vergt tijd.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Grando Amersfoort is aanrader”
Door Ton en Inge Hegeman op zaterdag 26 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Grando amersfoort gekocht en hadden van te voren al een tekening gemaakt. Op advies van Dinesh hebben we samen toch nog wat wijzigingen aangebracht waardoor onze keuken nog mooier is geworden en niet onbelangrijk ook nog een stuk functioneler. Al onze wensen die wij hadden gaf geen enkel probleem. Het plaatsen van de keuken ging erg snel en vakkundig. Er was een probleem met de inductiekookplaat, maar die werd per omgaande verholpen.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken en Grando Amersfoort is zeker een aanrader voor wie een nieuwe keuken aan wil schaffen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Prettig verlopen”
Door W.H. Wisman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben al eerder, in een vorig huis, een keuken gekocht bij Grando. Vanwege de goede ervaring destijds zijn we weer bij Grando beland. Is wederom vanaf begin tot het eind goed en prettig verlopen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Sjaak en Miep van Driel op donderdag 7 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij zijn in een woord tevreden. 16 jaar geleden ook bij jullie geweest. Was voor ons niet moeilijk om met jullie in zee te gaan. Vooral monteur was een kanjer was echt een vakman. Nam zijn taak serieus en ook met omgang met ons was fijn.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door J.P. Mulder op donderdag 5 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima bedrijf met uitstekende service en begeleiding.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed geholpen”
Door Kamangary op dinsdag 23 mei 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Top service. Wij hebben voor onze nieuwbouwhuis bij veel verschillende keukenzaken gekeken maar nergens zijn wij zo goed geholpen dan bij Grando Amersfoort. Gastheer Dinesh heeft echt de tijd voor ons genomen. Hij heeft zelf voor ons gekookt! Ze denken goed mee en komen zelfs thuis kijken wat de mogelijkheden zijn.
FOTO VAN KAMANGARY
Keuken via Grando
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Superblij”
Door Overdevest Lelijveld op dinsdag 16 mei 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken. Doormiddel van twee intensieve gesprekken met de ondernemer zijn we gekomen tot een prachtig resultaat. Al gauw was het vertrouwen daar.Uit zijn ervaring kon hij ons veel praktische ideeen geven. Er was ook veel aandacht voor details. Prettig om via het beeldscherm ook de sfeer vd keuken in te schatten en alsnog veranderingen aan te kunnen brengen. Ook na de aankoop is er via de mail nog meerdere keren duidelijkheid gegeven en overleg geweest.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Dikke 10”
Door Houtgraaf op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goede ervaring met Grando Zaandam. Van te voren een ontwerp laten maken dat steeds aangepast werd naar wens. De levering was precies zoals het hoort, we werden duidelijk van te voren geinformeerd wanneer deze werd afgeleverd. Komen hun afspraken na en geven goed en eerlijk advies! Keuken is keurig geplaatst en de afhandeling was ook erg netjes! Kan niet anders zeggen dan top! Een dikke 10
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prima”
Door Ronald op maandag 21 aug 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Prima geholpen! Service netjes goed mee gedacht. Alleen was er een bestek la vergeten wordt nu nog nageleverd en zitten we nog op te wachten!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“We kunnen het iedereen aanraden”
Door Boekestijn op vrijdag 31 mrt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn heel fijn en vakkundig geholpen. De verkoper had heel veel kennis van zaken en luisterde goed naar onze wensen. Wij zijn heel tevreden over de aankoop en de service aan ons verleend. Wij kunnen het iedereen aanraden om bij Grando Naaldwijk een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Top service”
Door Els op zaterdag 18 feb 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
je wordt er vriendelijk ontvangen, mooie showroom met vele ideeën . Door goed te luisteren naar onze wenzen zijn er verrassende ideeën uit gekomen waar we zelf nooit zouden zijn op gekomen . Top service , alles is super naar wens . We zijn super blij met onze nieuwe wc en badkamer .
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prima meegedacht”
Door van der wilk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
In december 2016 een keuken uitgezocht en is in Juni 2017 geplaatst. Prima meedenken tips en adviezen. Adviseurs die luisteren naar jouw wensen en niet hun wensen opdringen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Super tevreden”
Door M.Arkesteijn op vrijdag 18 nov 2016 '16 | vestiging Delft
Wij hebben een keuken gekocht en zijn meer dan super tevreden over degene die ons geholpen heeft ! Zij heeft nadat we reeds 4 andere keukenzaken bezocht hebben een hele andere praktische indeling gemaakt ! Zij is kundig en enthousiast. Maar het zou nog beter zijn geweest wanneer we voordat de keuken geplaatst ging worden kontakt hadden gehad met de monteur !
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Aanbevelen”
Door Carolien Achten op dinsdag 15 nov 2016 '16 | vestiging Son
Natuurlijk weet je van te voren niet wat je moete verwachten. Een nette ontvangst in de vestiging. We hebben een heel fijn gesprek gehad met Erik Schuring. Ze hebben gekeken naar al onze wensen en uiteindelijk hebben we onze droomkeuken uitgekozen. De afspraken worden netjes nagekomen en ook de after sales is super te noemen. De bezorging van de keuken was ook heel erg netje gelopen. Duidelijk rekening ermee gehouden dat er niets beschadigd werd in huis. De keuken is binnen een dag geplaatst. Alles netjes achtergelaten. Ik zal zeker anderen Grando Son aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Ga naar Grando Naaldwijk”
Door Fam. Scholtes op dinsdag 25 okt 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Wat bij andere keukenzaken niet gerealiseerd kon worden wat we graag wilden, kon dat bij Johan wel. Met persoonlijke aandacht, goed te luisteren naar onze wensen en goed geïnformeerd en geadviseerd ontstond onze keuken. Ook de kleine opleverpunten worden netjes opgelost. Voor diegene die toe zijn aan een nieuwe keuken, stap bij Grando Naaldwijk naar binnen!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Zeker een aanrader”
Door S.Dicks-Schafer op donderdag 20 okt 2016 '16 | vestiging Heerhugowaard
Als interieur styliste heb ik wel vaker contact met keuken leveranciers. Maar toen ik onlangs voor mezelf een keuken uitzochte, heb ik het hele process vanuit het perspectief van de klant ervaren. Marc en Marian Tesselaar hebben het hele project vakkundig begeleid met een scherp oog voor detail en hun zoon Bart heeft de keuken geplaatst met veel geduld en precisie. Ik ben erg tevreden met mijn prachtige keuken! Grando Heerhugowaard combineert de voordelen van klein ondernemerschap (persoonlijke aandacht, ingaan op bijzondere wensen, één aanspreekpunt) met de voordelen van een groot moederbedrijf (goed en betaalbaar product, langjarige ervaring). Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Beter kan niet”
Door Heddes op donderdag 6 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Heel goed geholpen bij het kopen van een keuken .zeer goede ideeën wat ons uiteindelijk ook over de streep trok. Ook kregen we meteen een hele goede prijs aangeboden. Dat wisten we omdat dezelfde (merk )keuken ook elders hadden laten uitrekenen. Ook werden we overal van op de hoogte gehouden en het installeren ging vlgs afspraak en heel netjes . Dingen die we mondeling hadden afgesproken werden nagekomen, aftersales was ook TOP. Kortom : beter kan niet
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Valt niets op aan te merken”
Door Bert Deckers op woensdag 31 aug 2016 '16 | vestiging Den Helder
Grando locatie Den Helder is een perfect bedrijf met uitstekend personeel. Ze geven goed advies met als resultaat een keuken ontwerp naar onze zin. De gemaakte afspraken worden nagekomen en de keuken is perfect geïnstalleerd er valt niets op aan te merken.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Prima geholpen”
Door T. Leferink op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Prima geholpen, vooral het meedenken over de indeling van de keuken was erg fijn. Er waren wat obstakels in de ruimte die door de creativiteit van de adviseur fantastisch zijn ingepast in het totaal ontwerp. Plaatsing verliep ook uitstekend, wij zijn heel tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Plezierig”
Door Mieke en Pierre Bernard op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Zeer plezierige samenwerking met adviseur en monteur. Oprechte belangstelling van mevrouw Welter tijdens de opbouw van de badkamer. Monteur Dick van der Wilt werkte zeer nauwkeurig, had duidelijk plezier in het werk. Hij rondde iedere avond de werkzaamheden keurig af, gaf uitleg hoe hij de volgende dag verder ging. Dat gaf ons overzicht in deze 'stoffige' tijden. We hebben de samenwerking met mevrouw Welter en Dick van der Wilt als zeer plezierig ervaren! Het eindresultaat mag er zijn. Deze trotse bezitters van een nieuwe Grando badkamer hebben iedere dag visite van nieuwsgierige buren. Wij zijn heel blij met deze badkamer. Mieke en Pierre Bernard
FOTO VAN MIEKE EN PIERRE BERNARD
Blij met Grando badkamer
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Zeer goed geholpen”
Door Gerrit op zondag 5 jun 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Zeer klantvriendelijk, goede service en kennis van zaken. Wij zijn zeer goed geholpen en zouden nogmaals een keuken kopen bij Grando in Naaldwijk.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Renee Regenspurg-Gasille op vrijdag 24 mrt 2017 '17 | vestiging Middelburg
Wij waren zeer tevreden over de verkoper Mario van Grando Middelburg.Was duidelijk had goede ideeen ,maar bovenal gastvrij en vriendelijk.Er was veel keus,dus het was niet moeilijk een mooie badkamer uit te kiezen
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Erg tevreden”
Door zuidema op zaterdag 30 apr 2016 '16 | vestiging Assen
keurig ontvangen, nemen de tijd voor je, snapt wat je wilt, keuken is precies zo geworden zoals hij op het plaatje stond (in het echt nog mooier). Monteur werkt erg netjes, wij zijn meer dan tevreden met de keuken.
FOTO VAN ZUIDEMA
Helemaal tevreden met onze nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Hier starten”
Door R. op zondag 19 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Vriendelijk en meedenkend. Zeer ruime keuze in een grote en keurige showroom. Alles is geleverd zoals overeengekomen en keurig geplaatst. Hier is de klant nog koning !
Kortom, keuken of badkamer nodig ? Begin hier met zoeken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Zeer deskundig”
Door Ed op vrijdag 11 mrt 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Vanaf het eerste contact was er een klik. De adviseur luisterde goed naar onze wensen en mogelijkheden. Hij kwam met ideeën, liet voorbeelden in de showroom zien en dacht goed met ons mee. Nadat we onze wensen in kaart hadden gebracht, liet hij middels een 3D tekening zien hoe de keuken eruit komt te zien. Na het sluiten van de overeenkomst zijn wij goed op de hoogte gehouden over de status van de leveringsdatum. Het plaatsen van de keuken heeft zeer deskundig en vakbekwaam plaatsgevonden. Wij zijn erg tevreden en genieten nu volop van onze mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed”
Door sigrid op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zevenbergen
Goede uitleg, prima werk geleverd en vakkundig gedaan door zeer goede loodgieter elektrieker en vloerder, puik werk, zeer verzorgd! Alles verlopen zoals afgesproken, hopelijk is service nadien even goed!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Heel erg tevreden mee”
Door Familie A.Tanke op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Door de heer Hofman zijn wij uitstekend geholpen met deskundig advies en prima service. Onze greeploze hoogglans Hacker-keuken, is geplaatst door Werner, 'n vakman met oplossingen betreffende de montage. Tevens een draadloos Led-verlichtingsadvies gekregen wat ons in z'n totaliteit elke dag weer blij maakt. de nazorg was goed, echt een aanrader Grando-Naaldwijk, Heel erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Leveringen niet goed verlopen”
Door Nico op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Alexandrium. Het verkoopproces verliep in een goede, vriendelijke en ontspannen sfeer. Na ondertekening van de koopovereenkomst werd de ervaring alleen maar slechter. Er werd een verkeerde factuur voor de restantbetaling gestuurd, bij aflevering van de spullen ontbreken een paar items, er zijn verkeerde spullen geleverd, er zijn spullen met incomplete doosinhoud geleverd, er zijn spullen geleverd die niet compatibel met elkaar zijn, muurtegels met verschillende afmetingen geleverd .... complete chaos. Er je kan overal zelf achteraan bellen. Zelfs nalevering van een onderdeel gaat 2x fout en moet je 3 maanden (!) op wachten.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Jan en Greet arts op vrijdag 30 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Wij hebben een nieuwe keuken en zijn erg tevreden over de gang van zaken. Adviseuse en monteur complimenten voor jullie zorgvuldigheid. Er was genoeg keuze in de showroom .Wat aan onze wensen kon voldoen. Wij raden kennissen en vrienden aan om eens te gaan kijken bij Grando om een nieuwe keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken zelfplaatsing”
Door Ger Floris op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen om de juiste keuze te maken naar een keuken die in ons budget paste , er was ruim keus in de showroom. we werden goed op de hoogte gehouden voor de leverdatum. die was zelfs eerder dan verwacht. ik heb hem zelf geplaatst maar dat kan je ook door Grand laten verichten. er was een duidelijke tekening bij waar de aansluitpunten moesten komen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed gevoel”
Door Robert op maandag 10 apr 2017 '17 | vestiging Hilversum
Vanaf het eerste contact een goed gevoel gehad. We kopen dan ook graag bij bedrijven die uit de regio komen. Dit heeft voor ons dan ook de doorslag gegeven om bij Grando in Hilversum de keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed geholpen”
Door jeroen op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Zaandam
Goed geholpen met alles de opbouw van de keuken het advies van de verkoper was heel goed daardoor hebben wij onze hele mooie keuken kunnen realiseren wij zijn heel tevreden met het resultaat een dikke 10.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Slechte planning”
Door J. van Gennip op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Uden
Wij hebben in februari de badkamer gekocht bij Grando. Dit omdat wij al een paar keer binnen gelopen waren en vriendelijk geholpen werden. Ook het meedenken met de tekening van onze badkamer ging prima. Uiteindelijk besteld en afgesproken dat de spullen eind april geleverd moesten worden en de tegelzetter klaar moest zijn voor 1-5. En daar gaat het mis. Werkelijk alles wat er gepland moest zijn was niet geregeld. Pas nadat ikzelf boos ben geworden werden de spullen uiteindelijk nog op tijd geleverd, maar de tegelzetter pas op 1-5 begonnen. Puur en alleen omdat zij het niet op tijd geregeld hadden. Vervolgens ook nog een kapotte kraan. Word er wel een nieuw binnenwerk opgestuurd maar het vervangen moet ik zelf laten doen door de loodgieter, erg makkelijk zo. Na lang wachten op excuses of zoiets na 3 maanden een credit ontvangen, en waarschijnlijk alleen maar omdat wij de rekening nog steeds niet betaald hadden. Ook nog in de tussentijd een gesprek gehad hierover. Vraag ik op het eind nog naar een waskom en kraan, moet ik daar de hoofdprijs voor betalen, en word er gezegd dat de waskom die we wilde niet leverbaar meer is. Ik heb meteen gegoogled en laten zien dat deze bij Sanidirect gewoon leverbaar, ook een Mandemakers badkamerzaak. Moest ik hem daar maar bestellen. Oftewel geen aanrader om je badkamer daar te kopen. Misschien dat de keukens beter gaat, maar badkamers in ieder geval niet! Zelfs mijn loodgieter klaagt erover.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Prima service”
Door Raadsveld/Welling op dinsdag 2 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima service, veel mogelijk. B.v. Extra hoge en diepe kasten. Heel blij mee. Alleen advies kraan tov diepe spoelbak had alerter mogen zijn. De kraan heeft een hoge uitloop en de spoelbak is "lekker"diep". Hierdoor veel gespetter = ergernis.
FOTO VAN RAADSVELD/WELLING
Fornuis met schouw geplaatst tussen 2 werkbladen
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Misschien dat Grando Zaandam nog iets kan betekenen met het probleem van de kraan? Erg bedankt voor het delen van uw ervaring.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goede ervaring met Grando in Hazerswoude”
Door van Tol op vrijdag 3 feb 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed advies en leuke ideeen van de verkoper! Nemen echt de tijd voor je! Wijzigingen geen problemen alles in goed overleg! Word goed op de hoogte gehouden van de status van levering, houden zich goed aan afspraken! Wij hebben de keuken gekocht en zelf geplaatst! Vooral goed geholpen door Hans en Johan!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prettige ervaring”
Door Yvon van Heugten Doensen op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Helmond
Badkamer sanitair en infrarood, ervaring redelijk tot goed, ze proberen met je mee te denken ook als er iets is. Badkamer verkoper is zeer kundig, goede sfeer in de zaak, ook al meteen bij binnenkomst wordt je begroet. Wat prettig is. Het sanitair en de infrarood hebben we via Grando en de tegels en aanleg zijn in eigen beheer gedaan.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed advies”
Door Pieter op vrijdag 10 jun 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Wij werden door de adviseur uitermate vriendelijk, behulpzaam en deskundig geholpen bij het samenstellen en uitzoeken van onze ideale keuken. Na oplevering wisten we dat we de juiste keuze hadden gemaakt: de keuken paste perfect bij onze wensen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Jan verbruggen op vrijdag 3 jun 2016 '16 | vestiging Uden
Ruime keus. Klantvriendelijk en klantgericht. Zeer creatieve mensen die van iedere ruimte iets moois weten te maken. Bedrijven die de uitvoering van keuken en bad kamers doen werken erg netjes volgens strak schema. Zij overleggen ook op details vaak met opdracht gever. Erg vriendelijk personeel bij alle bedrijven. Helaas bijbestellen tegels duurde erg lang. Alles bij elkaar zeer tevreden over grando en de uitvoerende bedrijven.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Een dijk aan expertise”
Door Gea van Gaalen op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Zeer professioneel, uitermate vriendelijk, meedenken, een dijk aan expertise en afspraken nakomen! Bij plaatsing klopte alles en monteurs gingen niet eerder weg voordat alles op z'n plek stond, zelfs op vrijdagmiddag/avond ;-)
FOTO VAN GEA VAN GAALEN
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken en badkamer”
Door Romp op vrijdag 6 mei 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Mooi bedrijf! Ruime keuze met verstand van zaken, denkt erg met je mee en denkt in oplossingen. Goede kwaliteit van meubels en apparatuur. Tijdens het advies gesprek wordt echt de tijd genomen en kunnen we heerlijk genieten van de rust in de showroom. De keuken en badkamer zijn beide goed geleverd.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Teleurgesteld”
Door Lotte op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Bizarre ervaring. Badkamer gekocht en ook de installatie via Grando geregeld. Voor hen gekozen, omdat zij konden toezeggen de badkamer voor mijn verhuizing te plaatsen. De eerste monteur die aan de slag is gegaan, is ten eerste (tegen vele toezeggingen in) veel te laat begonnen en heeft vervolgens ongeveer alles verkeerd gedaan (denk aan: geen afvoeren, leidingwerk totaal verkloot, heel lelijk getegeld, wc die bijna van de muur kwam en zo kan ik nog wel even doorgaan). Uiteindelijk moest alles overnieuw worden gedaan door een andere monteur. De badkamer is hierdoor weken te laat opgeleverd. Ik heb die weken niet in mijn nieuwe huis kunnen wonen, wat voor veel ellende en vooral stress heeft gezorgd. Communicatie met Grando verliep helaas moeizaam. Beloftes om terug te bellen worden heel vaak niet nagekomen en moest overal zelf achteraan. Er is nu de toezegging gedaan om met een voorstel voor een tegemoetkoming te komen, maar ook daarover geven ze nu niet thuis. Al met al een teleurstellende ervaring. Ik raad het dan ook niet aan met Grando Rdam in zee te gaan. En als je het toch doet, betaal dan niet het gehele restbedrag voor levering (zoals ze eisen). Ik ben helaas zo dom geweest dat wel te doen.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Pieter op vrijdag 1 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Erg fijn adviesgesprek waarin onze vragen en ideeën goed zijn uitgewerkt in een plan. De montage is ook goed gelukt, wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel tevreden met nieuwe keuken”
Door M.de Vries op dinsdag 8 sep 2015 '15 | vestiging Heerenveen
We zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken bij het plaatsen er van waren er een paar dingen die niet met de levering waren meegekomen maar dit werd door grando zonder problemen op gelost ook over de monteur waren we goed te spreken.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Review”
Door Bastiaan op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Gesprekken in de showroom verliepen prima. Alleen de aflevering en montage waren een drama. Korte opsomming van de issues: - snij-eiland instabiel (kantelt bij openen alle laden) - hoge kasten afgeleverd in verkeerde kleur - draairichting koelkast en vriezer niet correct - te weinig elektriciteitsgroepen aangelegd - waterleiding voor Quooker niet juist afgedopt.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Yvonne Kassel op zondag 23 apr 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij zijn zeer tevreden over Grando Hoogvliet. Vanaf het moment dat wij in de winkel kwamen tot aan de montage van de nieuwe keuken. Wij zullen Grando Hoogvliet aan iedereen die een nieuwe keuken wil aanraden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Plezierig”
Door Arie Vervenne op vrijdag 21 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Een nieuwe keuken uitgezocht bij Grando Zaandam; een heel plezierig gesprek en advies dat tot stand komt door heel goed te luisteren naar onze wensen. Zo hoort het! De medewerkers zijn enthousiast en servicegericht en ik kan het een ieder aanbevelen om hier de nieuwe keuken of badkamer uit te zoeken.Keuken is zeer vakkundig geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed geholpen”
Door Henny van Dusschoten op woensdag 2 okt 2013 '13 | vestiging Hazerswoude-Dorp
In 2010 de keuken en badkamer geplaatst door Keukencentrum Hazerswoude nu Grando, goed geholpen en perfect afgeleverd, het nieuwe huis liep wat uit met de oplevering geen probleem voor de leverancier, trafo ging stuk en scheurtjes in de douchekop na ca. 2 1/2 jaar, gebeld en nieuwe geleverd zonder problemen, hans uit hazerswoude heeft ons goed geholpen en staat/stond altijd voor ons klaar, zeker goed om te weten dat er nog vriendelijke, klantgerichte verkopers zijn. Als we weer een nieuwe keuken of badkamer willen weten we waar we zijn moeten ondanks dat we in Hedel wonen.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Tevreden met resultaat”
Door DJ de Vries op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Assen
Zeer goede ervaring met Grando Assen. De adviseur begreep ons direct en kwam zelf met goede input. Uiteindelijk is de keuken zelfs een week te vroeg geleverd. Dit kwam goed uit. Wij zijn uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat.
FOTO VAN DJ DE VRIES
Keuken van Grando Assen
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Gewoon goed geholpen”
Door Sandra Fransen op donderdag 30 jul 2015 '15 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben afgelopen juli onze keuken geleverd gekregen en zijn dik tevreden. In het hele proces van kiezen en aankoop werden we goed begeleid. Niks geen opdringerig gedoe en gewoon rustig kunnen bedenken hoe je het wilt hebben. We hebben geen moment het gevoel gehad dat we snel moesten beslissen. De levering en het plaatsen is ook prima gegaan. Voor de nieuwe badkamer een dezer jaren, gaan we zeker naar Grando Mijdrecht terug. Je wordt daar gewoon goed geholpen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Beslist een aanrader”
Door van Rijbroek op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Lelystad
Grando adviseerde op een kantvriendelijke manier zowel de keuken die we eerder aangeschaft hadden als badkamer en toilet. De leveringen gingen perfect en de realisatie werd uitstekend verzorgd door montage partner van Jaarsveld. Keuzemogelijkheden en andere beslissingen tijdens de installatie werden prima overlegd en er was alle ruimte voor de klant. Het werk werd heel netjes gedaan. Vriendelijk, zorgvuldig, kwaliteit, samenwerking: top. Beslist een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Grandioso”
Door Alex Oudshoorn op woensdag 22 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Grando Hazerswoude is top! Perfect geadviseerd door meerdere medewerkers, vakbekwaam en vertalen van onze wensen naar een grandioos eindresultaat. Zowel de keuken als badkamer hebben we hier daarom hier gekocht. Met als slot een persoonlijk bezoek van de eigenaar (met mooi cadeau) bij ons thuis om keuken en badkamer te bekijken.
FOTO VAN ALEX OUDSHOORN
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Petje af”
Door Emmie Stals op zaterdag 27 jun 2015 '15 | vestiging Delft
Bij Grando te Delft heb ik een keuken gekocht. De hulp hierbij was snel en effectief bovendien ook zeer vriendelijk. De plaatsing van de keuken vond plaats in de door mij gewenste periode door een uitstekende monteur. Marc van Grando Delft kwam die dag ook een aantal keren langs om de monteur voor noodzakelijke verrichtingen bij te staan. Er is die dag ontzettend hard gewerkt in goede sfeer en verstandhouding en om 19.00 uur in de avond stond er een prachtige keuken af en netjes alles achtergelaten. Petje af voor Grando te Delft!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Okay”
Door ahc buis op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Den Helder
de keuken werd goed begeleid bij de aanschaf en de plaatsing was snel en vakkundig en ook de nazorg was goed ,de keuze die er was in goede apparatuur was goed en ook deze begeleiding was goed verzorgd ,ook de prijs kwaliteit was okay
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zelfplaatsing”
Door Maikel op donderdag 12 mei 2016 '16 | vestiging Son
Keuken gekocht bij Grando Son. Super tevreden over. Prachtige keuken en mooie materialen. We hebben de keuken zelf geplaatst, wat zeer goed te doen was doordat de keuken in modules werd geleverd. Helemaal top!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door J. Wagemakers op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Zevenbergen
Prima badkamer geplaatst, adviezen in de winkel waren goed. Klantvriendelijkheid is prima maar de leiding gevende is met meer zaken bezig waardoor het er op lijkt dat hij niet altijd de aandacht voor je heb. Twee keer in de winkel geweest maar er is nog geen kopje koffie aangeboden terwijl we er meer als anderhalf uur hebben gezeten. De aflevering was prima, ook de de monteurs die geadviseerd werd hebben meer dan uitstekend werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Volledig naar wens”
Door Mvr. Voogel op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Prima service van Grando Heerhugowaard door meneer en mevrouw Tesselaar!! Bij mijn eerste bezoek kreeg ik goed advies voor mijn nieuwe keuken. Later zijn ze langsgekomen voor mijn badkamer. Mijn keuken en badkamer zijn volledig naar wens geleverd en geinstalleerd. Alles is netjes afgewerkt en keurig op tijd.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel erg blij met de keuken”
Door Joost Eekhof op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Rotterdam
We zijn heel erg bij met onze nieuwe keuken. Het zijn mooie kasten, zeer goed afgewerkt. Er was een klein akkefietje met het fornuis dat correct is opgelost. wij zijn geholpen door een hele vriendelijke monteur, vakbekwaam en precies.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prima geholpen”
Door Gert van der Linden op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Prima geholpen en voorlichting ontvangen tevens een goede vakman toegewezen gekregen voor de betegeling. De kwaliteit van het afgesproken concept kwam overeen met de afspraak. Wel moest ik zelf e.e.a. zelf doen dat was zwaar en toch onderschat door mijzelf.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door Hans Pierse op dinsdag 25 apr 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Goed geholpen door verkoper met deskundige inbreng en creativiteit. Stond open voor onze ideeën en onze inbreng. Voldoende keus aan aanrechtbladen, kasten en inbouwapparatuur. Prachtige keuken geworden. Installatie van de keuken is snel en vakkundig verlopen. Verbeterpuntje is communicatie.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Joop van Es op vrijdag 30 sep 2016 '16 | vestiging Zevenbergen
Jack heeft steeds meer dan voldoende tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en die zo goed mogelijk in te vullen. Zijn adviezen waren steeds heel duidelijk (Nee, dat moet je niet doen / of juist wel doen, want.......en dan kwam er een verhaal over zijn ervaringen met de betreffende keuze). Wij hebben dat als zeer waardevol ervaren en dat heeft er toe geleid dat wij nu een keuken hebben waarmee we zeer tevreden zijn!
FOTO VAN JOOP VAN ES
Keuken met keukeneiland
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Helaas”
Door Mark op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Emmen
Het ontwerp en de kwaliteit van het sanitair is zeer goed. Het plaatsen van de badkamer en de begeleiding door Grando waren dramatisch slecht. Verkeerde maten, tegelwerk dat op sommige plaatsen twee keer over moest en doucewand was eigenlijk niet geschikt voor dit ontwerp. Om het werkzaam te krijgen is er een dwars steun geplaatst in de douche. Helaas niet fraai.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Ontwerp geheel naar wens”
Door Fam. A. Tukker op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Bergambacht
Een mooie keuken en wandtegels. Geheel naar onze wens ontworpen, zeer meedenkend en plaatsingstips. Nette montage en afspraak is afspraak. Ook de nazorg is goed. Raad dit filiaal zeker aan bij familie en kennissen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken voor kerk”
Door Simon Mazereeuw op zaterdag 30 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
wij moesten een keuken uitzoeken voor een bijgebouw van een Kerk. dus hadden een goed advies nodig en dat hebben we gekregen. zelf had ik een schets mee, maar uw adviseur maakte een prachtige tekening, die door allen bij ons in goede smaak viel. levering perfect op data, vooraf nog een belletje. plaatsing door uw monteurs de volgende dag.prima en nette monteurs. nogmaals bedankt voor de goede samenwerking
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geen communicatie”
Door anna op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Medewerkers communiceren niet onderling. Heb zelf nog voor gesteld een briefje te schrijven. Was niet nodig. Ze verkopen onderdelen die, als ze niet passen, je ze terug mag brengen. Maar als je terug gaat is er geen cent in kas. Komt zeer kneuterig over. Dus je kan weer naar huis met je onderdeel waar je niks aan hebt. Toen een mail gestuurd naar iemand die vriendelijk was en uit wilde zoeken welk onderdeel ik nodig had. Echter diegene heeft mijn mail nooit gelezen. Ik kreeg een zeer onvriendelijke mail van een ander, zonder aanhef of groet, een soort snauw dat ik het via internet kan bestellen. Maar zit nu nog steeds met het onderdeel waar ze geen geld voor terug kunnen geven. We hebben verhuisplannen maar zal hier nooit een keuken of badkamer vandaan laten komen want wie het kleine niet eert is het grote niet weert.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Zeer tevreden met eindresultaat”
Door Marc Lunenburg op donderdag 2 jul 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Geweldig leuke adviseur en instaleur die erg meent met mijn wensen. Zeer tevreden met met eindresultaat van de keuken. Ik raad zeker Grando Keukens aan voor eventuele aanschaf van een nieuwe keuken. Ik heb helaas al een nieuwe badkamer bij een andere leverancier laten leveren en installeren anders had ik zeker ook mijn badkamer bij Grando keukens besteld.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Je moet alles goed nakijken”
Door Raymond Muilwijk op dinsdag 12 apr 2016 '16 | vestiging Breda
In september 2015 heb ik zowel een keuken als badkamer gekocht bij Grando Breda. In ons verbouw huis moesten we alles aanpakken en wilden we daardoor compleet ontzorgd worden voor de keuken en badkamer. De service die Grando hier bij beloofd een vast aanspreekpunt van begin tot eind sprak ons hierbij erg aan. Maar wat een spijt hebben we van deze keuze. Het begon al een maand na onze aankoop met telefoontjes van drie verschillende mensen vanuit Grando dat er aanvullende kosten gerekend zouden worden. En de badkamer niet opgeleverd kon worden zoals verkocht. Dit tegen de eigen voorwaarden van Grando in. En wanneer je eenmaal bijvoorbeeld gaat narekenen of de capaciteit van de radiator voldoende is blijkt hier door de adviseur totaal niet over nagedacht te zijn. Ze pretenderen een specialist te zijn maar je moet alles zelf goed nakijken! Vanaf februari is de monteur in het huis aan de slag en is het een opeenstapeling van problemen gebleken. Bij dit alles staat Grando je niet bij en sta je er helemaal alleen voor.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Badkamer gekocht”
Door Peter op vrijdag 8 apr 2016 '16 | vestiging Middelburg
Bij Grando Middelburg, na eerdere positieve ervaringen met de aankoop van een keuken, ook de badkamer gekocht. Ook hier weer een positief gevoel aan over gehouden, de adviseur luistert goed naar de wensen en weet deze te vertalen naar de mogelijkheden die er zijn. Ook het direct kunnen laten zien van een 3D-ontwerp en het direct kunnen doorgeven wat een dergelijke opstelling zal kosten draagt bij aan het vertrouwen en de tevredenheid over deze vestiging. Het ontwerpen, leveren en plaatsen is wat mij betreft in ieder geval in 1 woord...SUPER !!!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Top bedrijf”
Door Badouri op dinsdag 26 sep 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Bij Grando kan je werkelijk jouw droomkeuken samenstellen. Hier is mogelijk wat andere aanbieders je niet kunnen bieden. Tijdens het samenstellen van de keuken wordt er met je meegedacht en naar oplossingen gezocht. Ook mochten wij de voorbeeld frontjes meenemen om te vergelijken met onze tegels en bijpassende verf voor onze muren uit te kiezen. Onze keuken is onlangs geplaatst en we hebben enorm veel complimenten gehad. Ze werken met vriendelijke en vakkundige verkopers en monteurs die zeer netjes te werk gaan.

Aanvulling: Tijdens de bezorging is er ongelukkigerwijs schade gemaakt aan onze woning. Dit is zonder problemen vergoed en dat is ook 1 van de redenen waarom wij Grando aanraden.

Kortom: Top bedrijf!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Service”
Door R.R.E. van Beek op zondag 24 jan 2016 '16 | vestiging Doetinchem
Zeer goede service met uitzoeken en bestelen van onze badkamer en alles op tijd geleverd product zeer goede kwaliteit afspraken naar komen wij zijn zeer tevreden .Een aanrader voor iedereen.Bij levering van goederen was het personeel vriendelijk en bekwaam.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen, uw ervaring delen we graag met de adviseurs in Doetinchem. Erg bedankt voor het delen van uw ervaring!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Service blijft”
Door Dieny op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Prima ervaring met dit filiaal. Is alweer aantal jaar geleden maar nu nog steeds is de service perfect. Tijdens het plaatsen wel een paar tegenvallers( hoor je vaker met plaatsen nieuwe keuken) maar dit wordt uitstekend opgelost. Voor een nieuwe keuken/ badkamer zal ik weer hier naartoe gaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Renovatie badkamer en toilet”
Door Anita op maandag 4 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Er wordt geluisterd naar je wensen en meegedacht met de klant. Grando heeft een mooi ontwerp gemaakt en geleverd dat wat er is afgesproken. Ze werken met professionele en vakkundige 'aannemers; waarmee het prettig samenwerken is. Ik ben blij dat ik de renovatie door Grando heb laten doen en kan dit bedrijf aan eenieder van harte aanraden.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Goed”
Door S. Redeker op zaterdag 14 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede service en advies, kundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Aanbeveling voor deze vestiging”
Door Fam van der Maas op dinsdag 21 jul 2015 '15 | vestiging Middelburg
Vanaf de binnenkomst in de showroom keurig geholpen. Veel praktische tips ontvangen, waaruit de jarenlange ervaring van de verkoper blijkt. Door de grote diversiteit in de showroom zelf is er altijd de mogelijkheid om je eigen smaak toe te passen in de nieuwe keuken. Via een mooie 3D-tekening wordt onze eerste keuze duidelijk gemaakt. Nadat wij zelf al tevreden waren met de eerste versie, belt de verkoper later nog met een beter idee " omdat hij er nog eens over had nagedacht en de aangepaste tekening praktischer is". Dit is echt meedenken. Ook een ruime keuze in apparatuur en dit alles tegen scherpe prijzen. Na twee showroombezoekjes hadden wij onze definitieve keuken. De keuken is netjes op tijd afgeleverd. Alles was er, geen kromme deurtjes, de beide werkbladen onbeschadigd, prima. Plaatsing is verzorgd door de eigen monteur en dit is echt keurig gedaan. Niets dan lof voor zowel de verkoper als de monteur! Deze vestiging van Grando beveel ik bij iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Blij met nieuwe keuken”
Door P. Ganzeboom op zaterdag 11 jul 2015 '15 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Mooi en praktisch. We kregen goed advies in de showroom. De adviseur nam alle tijd. Ook de levering en montage van de keuken verliep vlekkeloos. Kortom wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed geholpen”
Door Joke op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Na 25 jaar was het wel nodig, een nieuwe badkamer. Bij Grando in Hoorn werden we goed geholpen met zowel een leuk fris ontwerp en advies voor goed betaalbaar sanitair en eigentijdse badmeubelen. Ook de installateur nam echt de tijd om de badkamer tot in de puntjes verzorgd te monteren. Het resultaat was boven verwachting. Kortom, chapeau Grando!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door Breeveld op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima bedrijf. wordt niet gepusht om dingen te bestelen/kopen die je niet wilt.
Aangename sfeer
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Denken alleen maar aan geld”
Door B.Dijkslag op maandag 23 feb 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Begin van het jaar 2014 hebben wij een afspraak gehad bij Grando, over een nieuwe keuken,
De verkoopmedewerker heeft ons netjes een voorstel uitgewerkt en deze ons meegegeven om te overdenken en bij het 2e gesprek de puntjes op de i te zetten. Na het 2e gesprek hebben wij e.e.a. afgesproken en een prijs bepaald voor de keuken welke hij met de eigenaar vestingdirecteur heeft besproken en akkoord bevonden.

In de afspraken die wij hebben gemaakt was ondermeer opgenomen het slopen van onze oude keuken, afvoeren materialen, stukadoren achterwand, en het plaatsen van een plafondafzuiging, waarover wij onze twijfels hadden , maar wat volgens Grando wel kon. Wij hebben dit advies meegenomen en zijn huiswaarts gegaan om over de door Grando aangeboden keuken en prijs na te denken.

In de periode dat wij over de prijs zouden nadenken ben ik ziek geworden, en hebben wij dit doorgegeven aan Grando dat wij hier op een later tijdstip op terug zouden komen. Mijn ziekte heeft langer geduurd dan dat we gedacht hadden en in september 2014, hebben wij weer een afspraak gemaakt met Grando.

Op onze afspraak bij Grando in Hengelo, was er van de oude aanbieding niks weer te vinden, dus hebben wij e.e.a. uitgelegd aan de vestingdirecteur, wat wij toen hadden afgesproken met de vorige verkoopmedewerker. Het bleek aan het einde van het gesprek dat de keuken, met wat aanpassingen, wat duurder was geworden, mede omdat er volgens de vestingdirecteur in de oude aanbieding geen cooker zat.

Na het eens te zijn geworden over de prijs en er van uitgaande dat de rest van de afspraken welke we mondeling hebben gemaakt zouden worden nagekomen, bleek direkt na het tekenen van het contract dat er bepaalde dingen niet in stonden. Volgens de vestingdirecteur was dit normaal maar alles zou gedaan worden zo als afgesproken.

Tussendoor is de vestingdirecteur nog bij ons thuis geweest om de keuken in te meten, heb hem wederom gevraagd of de plafondafzuigkap wel kon, en weer verzekerde hij ons dat Grando dit wel kon plaatsen. De problemen en het verliezen van het vertrouwen in Grando, met name in de vestingdirecteur begon op de dag dat we de keuken in 3-d gingen bekijken. Het bleek dat er nog ruimte was tussen de koelkast en de keuken van ongeveer 30 cm. Wij hebben toen aangegeven dat we hier graag een kastje/nis tussen willen hebben en dat de koelkast dan tegen het kozijn van de deur geplaatst gaat worden. Het eerste wat de vestingdirecteur riep dat is € 400,00 meerprijs zou zijn, toen we verder de 3d bekeken, bleek er een kast te veel boven de koelkast te zitten die wij niet willen, er werd toen geen minderprijs aangegeven.

Na de 3d verder te hebben bekeken, kwam de vestingdirecteur met het voorstel om de aangeboden koelkast van Atag te wijzigen in een van Bauknecht, alweer een prijs verschil ( ongeveer € 500,00) en weer wordt er niet gepraat over een minder prijs. De oven die ik in een eerder stadium reeds heb aangegeven had hij ook laten vervallen door een goedkopere, uitvoering.
Na een heleboel E-mails over en weer hebbben we uiteindelik de gewenste oven gekregen, ben verder niet meer ingegaan op het prijsverschil, in het voordeel van alweer Grando. Toen de plaatsing datum aanbrak en wij bericht kregen van uit Tilburg dat de keuken geleverd zou gaan worden. Ben ik maar eens gaan bellen met de vestingdirecteur, want ik hoorde van hem niks meer, om te vragen wanneer er begonnen ging worden met het slopen, en eventueel verleggen van leidingen. Tot onze verbazing zei hij dat deze werkzaamheden niet in de prijs zaten, en we deze extra moesten gaan betalen. Hij had eerder aangegeven dat alles goed zou komen.

De materialen werden voor het weekend geleverd waardoor we een heel weekend met de troep in de huiskamer hebben gezeten terwijl de afspraak was dat er maandags geleverd zou worden en dinsdags met installeren. Dinsdags 18-11 is monteur begonnen met het installeren van de keuken. Het eerste probleem bleek de door ons en door Grando geadviseerde plafondafzuigkap. Deze bleek naar ongeveer 3 uur onderzoek door de monteur niet te kunnen worden geplaats. De monteur kwam met een alternatief voor een Falmec afzuigkap type plane 90cm breed.

Wij kenden deze afzuigkap niet en hebben deze opgezocht. Op de site van Grando stond deze afgebeeld met met bijbehorende specs en prijs. De prijs op de site van Grando was € 565,00, terwijl de vestingdirecteur doodleuk een prijs rekent die veel hoger is ( € 633,00), als ik hier om vraag zegt hij doodleuk dat ik dit prijsverschil maar van de totaal factuur moet aftrekken, een woord van sorry omdat de afzuigkap niet kon worden geplaatst en over het prijsverschil wordt niet gegeven.

Woensdag en vrijdag wordt er verdergegaan met het installeren van de keuken. De monteur krijgt deze niet af mede omdat de afzuigkap niet te leveren is blijkt. Wat mij ook weer verbaast, omdat op de site van Grando staat dat deze snel uit voorraad te leveren is, en ik mag er vanuit gaan dat als de vestingdirecteur zijn best had gedaan, dat dit voorrang krijgt en de kap met een dag geleverd had kunnen worden, maar dat blijkt zo niet te zijn. Als ik maandags contact opneem met de vestingdirecteur, en vraag wanneer er verder wordt gegaan met het afmaken van de keuken, geeft hij niet thuis en komt pas op het laatste moment met een Datum en wel zaterdag, 29 november.

Ook dan is alles nog niet geleverd. Wat nog ontbreekt zijn de planken voor het extra kastje, hierover krijg ik een brief van de vestingdirecteur op dinsdag 2 december, maandags wordt er geen post bezorgt, met de mededeling dat de materialen voor het kastje binnen zijn en dat ik maar contact moet opnemen met de monteur, om een datum af te spreken. Na een aantal keren te vergeefs te hebben gebeld, en geen contact kreeg heb ik een SMS gestuurd waar ik vervolgens niks weer van verneem.(achteraf bleek dat hij in een gebied zat waar geen bereik was).

Woensdag 3 december wordt ik gebeld door de vestingdirecteur, de eerste vraag is of ik de brief heb gehad, en de tweede vraag is dat hij heeft gehoord dat ik nog niet betaald heb. Er wordt niet gevraagd of ik zover tevreden ben met de keuken tot zover, en geen woord van sorry omdat er diverse dingen zijn misgegaan. Ik leg hem e.e.a. uit en spreek nogmaals me ongenoegen uit over de situatie die is ontstaan. Hij zegt dat hij de monteur zal bellen om e.e.a zo snel mogelijk op te lossen, alleen hoor ik helemaal niks weer, dus heb ik maar weer zelf contact gezocht met de monteur, om te vragen wanneer hij de keuken kon komen afmaken.

Uiteindelijk is hij 11 december langs geweest en heeft de laatste hand gelegd aan de keuken. We hebben daarop een deel van de prijs van de keuken betaald, een week of drie later krijg ik een herinnering van een nog openstaand bedrag en tot onze verbazing staat daar ook weer een prijs van een afzuigkap op die veel te duur is.

Uiteindelijk wil ik de monteur een groot compliment geven voor de wijze waarop hij de keuken heeft geplaatst bij ons (ik had het idee dat hij ook een speelbal van Grando was). Dus al met al heeft het plaatsen van de keuken tot dat deze klaar was en wij weer verder konden meer dan een maand geduurd, terwijl dit normaliter 2 tot 3 dagen kan zijn.

Over de vestingdirecteur zeg ik verder ,maar niks meer over, want als het alleen een kwestie is van keukens verkopen en regel daarna de rest zelf maar zoals slopen, leidingen verleggen , stucadoor, keukenmonteur, (terwijl alles was afgesproken) dan klopt er van het verhaal van wat er op jullie site staat niet, van Grando ontzorgd en dat ze alles regelen en goed communiceren.

Ik dacht dat wij de klant waren en dat we ontzorgt zouden worden, maar de vestingdirecteur dacht alleen aan zich zelf en hoeveel mogelijk geld hij aan ons kon verdienen. En het woord klant, daar heeft hij schijnbaar nog nooit van gehoord.

Met vriendelijke groeten een erg gefrustreerde “klant”,
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Schandalig”
Door F. op zaterdag 14 feb 2015 '15 | vestiging Helmond
Complete badinrichting gekocht en contant afgerekend. En dan begint het. De tekorten worden genoteerd, handtekening erbij, toezeggingen zwart op wit en dan stilte......... Jij bent het die overal achterheen moet, jij moet je schikken, jij moet vragen, jij moet zus, jij moet zo. Ik ben het spuugzat! Nu andere maatregelen. Wanden niet afgetekst, verwarming onvoldoende, toilet veel te hoog (53 cmtr), verkeerde douchedrain, onbehoorlijke technische ploeg. Als je dan weer langs de zaak gaat stuurt de franchisenemer z'n verkoper op je af. Zelf blijft hij uit de buurt. Schandalig en zielig! Je zou zo'n baas maar hebben. En......alles op schrift!!
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Keuken laten plaatsen”
Door Mark van Dam op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Goed advies en een vast contactpersoon gedurende het hele proces. Alles is volgens afspraak geregeld en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima geholpen”
Door Janine Maassen op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Son
Keuken gekocht bij Grando Son prima geholpen al mijn wensen vervuld, goed meegedacht, eindresultaat nog mooier dan de computertekening, zeer tevreden service goed, communicatielijnen kort en duidelijk en zeer laagsrempelig bereikbaar.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Wat fijn om te horen! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“slechter kan niet!”
Door jn van 't hoog op vrijdag 13 jun 2014 '14
Ruim 4 weken geleden afzuigkast besteld en op hun verzoek gelijk alles betaald. Zou binnen een week geleverd en monteerd worden!Na ruim een week gebeld waar hij bleef. was "toevallig"op hemelvaartsdag binnengekomen. Dus wilde ik afspraak maken. KOn niet,werd de volgende week wel gebeld voor een afspraak. Na weer een week wachten nog steeds niet gebeld dus zelf weer gebeld. Zou eind van de volgende week bezorgd worden.Konden niet zeggen in ochtend of middag. dus hele dag gewacht en wat denk je: NIETS GELEVERD!!nemen de tel ook niets eens op tijdens openingstijden!Hoezo slechte service. Geld binnen dus klant kan het verder bekijken!Als ik naam Grando hoor moet ik denken aan eigen zakkenvullers of oplichters
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Goed resultaat”
Door Mark op maandag 28 sep 2015 '15 | vestiging Lelystad
Goede begeleiding tijdens de koop gevolgd door prima communicatie tijdens het leveringsproces. Voor de plaatsing werd goed de tijd voor genomen wat dan ook geleid heeft tot een prachtig resultaat! Voor toekomstige keukens en badkamers kom ik hier zeker weer langs.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Superblij”
Door Carin op vrijdag 19 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Super blij met mn nieuwe keuken en badkamermeubel. Van A tot Z goed overleg en flexibiliteit. Bij een nieuw huis kopen moet je aan zoveel dingen denken en regelen, ze hebben echt een klus uit handen genomen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Moderne en strakke keuken”
Door Henk Duijst op woensdag 23 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer goede persoonlijke sfeer en aandacht kregen wij bij het uitzoeken van de keuken. Complimenten voor Dinesh. Wij zijn erg tevreden over onze keuken. We hebben zelf niets hoeven te doen. Oude keuken is ook door Grando Amersfoort weggehaald. Installateur was een vakman. Onze nieuwe keuken heeft een modern en strakke vormgeving waar we elke dag veel plezier aan beleven. Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (18 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (17 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBergambacht (20 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
eBreda (47 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
fDelft (23 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
gDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
hDoetinchem (10 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
iEmmen (18 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
jEnschede (2 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
kEpe (15 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
lGroningen (15 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
mHazerswoude-Dorp (70 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
nHeerenveen (11 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
oHeerhugowaard (12 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
pHelmond (13 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
qHengelo OV (32 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
rHilversum (28 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
sHoofddorp (53 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
tHoogvliet Rotterdam (54 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
uHoorn NH (56 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
vLelystad (7 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
wMiddelburg (44 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
xMijdrecht (11 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
yNaaldwijk (50 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
zPurmerend (5 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
a1Rotterdam (38 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
b1Son (64 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
c1Tilburg (24 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
d1Uden (33 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
e1Utrecht (18 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
f1Wormerveer (13 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
g1Zaandam (36 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
h1Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven