Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Dodewaard (Gelderland)
39 ervaringen (3 weken geleden)
Kesteren (Gelderland)
267 ervaringen (1 week geleden)
Haarlem (Noord-Holland)
204 ervaringen (gisteren)
Poortvliet (Zeeland)
92 ervaringen (5 dagen geleden)
Nunspeet (Gelderland)
382 ervaringen (5 dagen geleden)
Den Bosch (Noord-Brabant)
44 ervaringen (2 maanden geleden)
Numansdorp (Zuid-Holland)
50 ervaringen (2 maanden geleden)
Sint Annaland (Zeeland)
235 ervaringen (3 weken geleden)
5,1

KVIK

Score uit 38 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
14 vestigingen (heel nederland)
Gebruikersfoto: Greeploze witte keuken
1 / 1
1 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KVIK
Wij bieden keukens, badkamers en garderobes in Deens design voor een verrassend lage prijs.
Ervaringen
Er zijn 38 ervaringen over KVIK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren11 ervaringen
4 sterren4 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren3 ervaringen
1 ster18 ervaringen

Per vestiging:
“Slechte service”
Door Nannie op woensdag 21 sep 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Montage is een ramp en kwaliteit is slecht. Bij het monteren van de keuken bleek een hoop niet te kloppen. Ook besef je dan pas dat de keuken van slechte kwaliteit is. Het is een puzzel om de keuken in elkaar te zetten. De bouwtekening is onduidelijk. Ook een paar keer terug gegaan omdat verkeerde kasten waren geleverd. Bij het monteren ging het een en ander al kapot. KVIK doet niks en geeft de werklui de schuld terwijl het aan de kwaliteit ligt. De service is slecht. Nooit meer een keuken bij KVIK.
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Super”
Door richard op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Duiven
Recent een keuken geplaatst door kvik duiven. uitstekend bevallen! in de winkel snel en duidelijk geholpen. Op de dag van de plaatsing zelfs nog een verandering aangegeven was geen enkel probleem. Dus ik raad het aan iedereen aan! super keuken!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
9,8
George van Dijke
Klaaswaal (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 165 ervaringen
9,4
Velthuizen Keukens
Woudenberg (Utrecht)
“Uitstekend” score uit 20 ervaringen
“Goed geholpen”
Door Fam. Kinteh op zaterdag 19 nov 2016 '16 | vestiging Utrecht
Bij het uitzoeken van onze keuken zijn wij heel goed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen en al onze wensen werden zo goed als mogelijk waargemaakt. We kregen ook veel uitleg waardoor we uiteindelijk een goede keus konden maken. Nadat wij de keuken hadden gekocht wilden we toch graag een andere afzuigkap, ook daarmee werd weer enorm meegedacht en een medewerker van Kvik heeft de afzuigkap zelfs bij ons thuis afgeleverd! Ook nadat de keuken was afgeleverd werd er tijd voor ons genomen als we belden met een vraag en kleine dingetjes werden opgelost. Wij zijn erg tevreden over Kvik Utrecht en kunnen deze zaak alleen maar aanbevelen!
Greeploze witte keuken
Greeploze witte keuken
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“100 euro betalen voor tekening”
Door Marije Vennik op zaterdag 17 dec 2016 '16 | vestiging Cruquius
Niets besteld, mevrouw begon echter wel zonder overleg een plattegrond-tekening te maken...slordig en met de hand. Toen we er naderhand niet op ingingen moesten we E 100,-- voor de tekening betalen, dreigen met een invordering...onprofessioneel bedrijf met incompetente werknemers.
Reactie of foto toevoegen +48 bedankjes
“Aankooptraject nog in afwachting van levering”
Door Petra op woensdag 4 jan 2017 '17 | vestiging Utrecht
Een hele positieve ervaring bij KVIK Utrecht! Na een aanvankelijke miskoop bij de Mandenmakersgroep, waar ik gelukkig weer onderuit gekomen ben, bij KVIK terecht gekomen. Het was echt een verademing: geen agressieve verkoop, heldere prijsopbouw, eerlijk, er werd met heel veel geduld goed geluisterd en meegedacht. Ik was meteen al weg van het design van het type Mano. Bij meerdere keukenwinkels geweest maar niemand kon dit concept met doorlopend lijnenspel evenaren. Uiteindelijk is het gelukt om al mijn wensen in een ontwerp te gieten waarbij het praktische met het esthetische verenigd zijn. Jasper en Ron, heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Doe het niet”
Door Joost Michels op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Son
Een totale deceptie. Een mooie KVIK-keuken gekocht, maar de installatie door KVIK was zo problematisch (montageploeg moest halve dag wachten op verlate levering vanuit de winkel, werd dus een spoedklus (resultaat: tal van menkementen en ontbrekende onderdelen) dat we een jaar bezig zijn geweest met het oplossen van problemen en vervangen van allerlei onderdelen. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. KVIK Nederland gaf uiteindelijk (na 7 (!!) bezoeken van monteurs) aan dat we eigenlijk een nieuwe keuken moesten hebben, maar dat kon niet. Nu hebben we een opgelapte keuken, met 499 euro korting. Als we niet akkoord gingen zou men de invorderingsprocedure inzetten.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“KVIK”
Door annette op maandag 4 mei 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
In onze bijkeuken wilden we een simpel aanrechtblokje van 2 m lengte. Bij het eerste bezoek werd ik prima geholpen, de offerte leek heel schappelijk. Maar. Bij het tweede bezoek bleek de offerte geen montagekosten van de kastjes te bevatten, geen bezorgkosten, geen ophangsysteem van een plank. Wegens tijdsdruk toch gezwicht. Daarna baalde ik steeds meer. Het bezorgen moest ineens op zondagmiddag of om zes uur maandagochtend. Bij de montage bleek ineens dat ik apart voor een montagetekening had moeten betalen, hoorde het aansluiten van de kraan er niet bij, moest er perse een 6 cm brede paslat tussen rechte muur en kast waardoor het stopcontact heel stom uitkwam en er een vieze kier ontstond. Uiteindelijk heb ik een heel duur keukenblok dat er supergoedkoop uitziet.
Reactie of foto toevoegen +38 bedankjes
“Levertijd”
Door C de Wit op zaterdag 10 okt 2015 '15 | vestiging Wateringen
Mooie keukens,levertijd (in tegenstelling tot wat men belooft) bedroevend lang. Moeizame communicatie met de vestiging waarbij steeds doorverwezen naar de leverancier zonder zelf met oplossingen te komen. Weinig klantgerichtheid, geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen +35 bedankjes
9,7
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 50 ervaringen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 382 ervaringen
“Geholpen”
Door Pieter op maandag 2 nov 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Uitstekend geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Zelfs het doorgeven (een aantal keer) van kleine veranderingen was geen enkel probleem. De plaatsing van de keuken werd gedaan door een kundig persoon die alles heel netjes en goed heeft gedaan. Mijn advies is dat u rustig een bezoek aan kvik kunt doen wanneer u op zoek bent naar goede service en briljant mooie keukens
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“Aftersales”
Door E Slob op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Aankoop duidelijk, prijs goed. Maar dan komt de aftersales. Een keer de laden afstellen lukt nog wel, maar montage fouten corrigeren lukt niet. Plinten scheef afgezaagd, werkblad scheef gelegd. Wordt intern meegenomen, maar niet verholpen. Na 2 jaar valt een RVS paneel nog 30 kg van het kookeiland om, blijkt met dubbelzijdig plakband gemonteerd te zijn. In mijn ogen een montagefout, veel te zwakke verbinding. Men beroept zich op de 3 maanden montage garantie en doen het aanbod het dit keer beter te doen door het te kitten met doorberekenen van de kosten incl voorrijden. Mag je hun fouten nog een keer betalen. Nee voor service moet je niet bij Kvik Breda zijn
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Slechte communicatie”
Door Gabor op zaterdag 16 jan 2016 '16 | vestiging Leiderdorp
Bedroevend slechte ervaring met dit bedrijf. Over het algemeen zijn het aardige mensen maar er wordt onzettend slecht gecommniceerd. Ik heb mijn verwachtingsniveau drastisch bijgesteld en raad een ieder aan om zonder verwachting binnen te stappen. In ons geval is er een waslijst (aan fouten geproduceerd waaronder zelfs een aanrechtblad zonder spoelbak!? Fouten maken kan, maar vervolgens de klant aan zijn lot overlaten is echt om je voor te schamen. We hebben ons uiteindelijk tot het landelijk management moeten richten om nog wat onderdelen te kunnen krijgen. Het gevoel dat overblijft is dat dit bedrijf een mooie filosofie heeft, maar in ons geval niet weet hoe ze het daadwerkelijk moeten uitvoeren. Ik zal geen klant meer zijn!
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Mooie keuken maar afrader op montage”
Door Bert Ploeg op woensdag 16 mrt 2016 '16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
zeer goed aankoopadvies! Tijdens de montage was ik ziek, dus kon niets in de gaten houden. Veel rommel achtergelaten, al mijn nieuwe schilderwerk onder het houtstof omdat ze binnen gezaagd hebben, beschadigingen, lelijke plint, aanrechtblad niet afgekit, discussie over parkeerkosten en uiteindelijk niet gereageerd op het KVIK klantentevredenheid onderzoek, dat vind ik echt slecht als je aangeeft dat dingen niet ok zijn en je niet tevreden bent en dan nul reactie. Ik ga zelf niet klagen, het probleem ligt hier bij KVIK, zij verliezen klanten zo. Overigens vind ik de keuken en apparatuur mooi, maar toch een afrader op de montage, daar zakken ze door het ijs.
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
“Dank”
Door Jago van den Akker op dinsdag 6 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
De eerdere reviews deden ons wat huiveren, maar omdat Kvik als enige nog binnen 6 weken een keuken kon leveren, toch de sprong gewaagd. En we zijn heel blij dat we dat gedaan hebben! In de winkel werd goed meegedacht door Jasper die de suggestie gaf om de oven op de hoek te plaatsen en de kookplaat in het midden van 2 kastjes, zodat de lange keuken extra geaccentueerd werd. Zo'n flitsend ontwerp hadden we bij andere keukenbedrijven voor ons budget nog niet gezien. Ze hielden zich ook aan de (krappe) 6 weken: de levering was keurig op tijd en het montagebedrijf heeft alles heel netjes in 1 dag geplaatst. Overloopje van de Quooker lekte een beetje, werd diezelfde week nog even naar gekeken - fijn! Tel daar de superscherpe prijzen en het mooie design nog eens bij op, dan heb je het voor mij top gedaan. Dank!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Begin goed maar vervolg slecht”
Door Matthias de Graaf op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Barendrecht
September 2016 hadden wij een keuken gekocht bij KVIK Barendrecht. Alles was mogelijk en ging super vlot. Aardige salesvrouw. Van de prijs kon niks af, maar ja dat zei zo. Vervolgens werd de keuken in November gemonteerd. Dit ging allemaal nog goed. Vervolgens ging de Combi heel de tijd aan en uit. Hiervoor monteur laten komen en toen deed die het weer. Vervolgens wederom kapot. Toen stuurde ze de productmaker (Zanussi) in dit geval. Die constateerde dat de monteur dit compleet verkeerd had aangesloten. Direct op het contact. Stekker had die eraf gehaald. Dit mocht absoluut niet. Monteur van KVIK deed erg laconiek en het viel allemaal wel mee. Ondertussen had mijn huis kunnen afbranden maar ja. Vervolgens kreeg ik de rekening. Na dreigen van een advocaat hebben ze de rekening betaald. Ik heb ze vriendelijk verzocht deze monteur nooit meer te sturen! Daarnaast heb ik een kras op een deurtje. Dit is inmiddels ruim 8 weken geleden, maar mijn deur is er nog steeds niet. De twee deuren van mijn koel/vries combinatie klemmen heel erg. Hierop zeggen ze ja dat is zo en u doet het er maar mee. Kortom begin is goed, maar zodra ze hun centen binnen hebben is het klaar. Ik koop hier nooit meer wat. Ik wacht nog een week en daarna ga ik mijn advocaat maar weer eens bellen, die deur zou ik krijgen linksom of rechtsom
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Kvik top”
Door Dorothé Kampschreur op zaterdag 18 jul 2015 '15 | vestiging Duiven
Onlangs is onze nieuwe keuken naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd door Kvik Duiven. In de showroom zijn we prettig geholpen en kregen goed advies We kozen een strak model, wit glanzend greeploos en de prijs vonden we alleszins redelijk. De monteur was secuur, en alle tegenslagen, ontstaan door de Klussenier die vooraf zeer onzorgvuldig gewerkt had, werden creatief en netjes opgelost. Zoals een opbouwstopcontact dat in het zicht zat, afvoer voor de afzuiger die nog vergroot moest, stucwerk dat boven het blad stopte, om maar een paar dingen te noemen! En niet alle extra kosten zijn daarvoor in rekening gebracht, kortom alle lof! Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“5 maanden zonder aanrechtblad”
Door John op maandag 19 okt 2015 '15 | vestiging Utrecht
In mei zou keuken geplaatst worden. We werden gebeld dat aanrechtblad op zich zou laten wachten ivm fout. Op dag montage kwam er niemand opdagen. dag daarna wel en bleek 2 dagen nodig te hebben. Kvik Utrecht gemaild hoe dit mogelijk was en wanneer blad bezorgd zou worden. Graag alleen mailcontact want mondelinge afspraken werken niet. Nooit meer iets van hem gehoord!! Geen reactie op brieven, mails en zelfs rechtsbijstand reageerde hij niet op. Na jurdische in gebreke steling ed, wat weken extra duurde, uiteindelijk ander bedrijf benaderd wat ons verder hielp. Na finale afrekening krijgen we binnen 2 weken factuur, waarbij ze het gore lef hebben om gebruik te maken van wettelijke rente wanneer niet binnen 2 weken betaald wordt! We hebben 5 maanden zonder aanrechtblad gezeten, alles netjes afgewikkeld, NUL reactie en wel innen. Wat een klotebedrijf!
Reactie of foto toevoegen +43 bedankjes
9,3
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Uitstekend” score uit 22 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 235 ervaringen
“Nooit meer”
Door J.D. op vrijdag 13 jan 2017 '17 | vestiging Breda
De verkoop ging vlot en soepel zonder opdringerige verkopers die een handtekening willen. Kan het dan toch anders? NEE, Helaas! Ook deze zaak kan onder de ordinaire keukenboeren worden geschaard.

In Juni 2016 een mano keuken gekocht. Na de keuken zelf opgehaald te hebben bleek een zichtpaneel op een ladekast aan de verkeerde kant te zitten. Kan gebeuren, echter de manier van oplossen is bij de beesten af. Het probleem kon niet ter plekke worden opgelost en ik moest de kast maar even terug brengen. Kortom weer even een busje huren om hun fout te herstellen. De kast is uiteindelijk na 9 weken bellen, bellen en nog eens een keer bellen opgehaald. Vervolgens hoorde ik niks meer en liep na veel bellen bij mij de emmer over.

Ik ben op een zaterdagochtend naar de winkel toegegaan om in een volle zaak te vragen hoe het nu na 10 weken met mijn ladekast stond. Volgens [medewerker] was dit erg ongepast van mij en had ik dit beter telefonisch kunnen afhandelen. Dat ik al 10 weken aan het bellen was om een ladekast te krijgen zoals ik hem besteld had deed volgens haar niet ter zaken. Bang om potentiële klanten kwijt te raken werd mij verteld dat Otto dezelfde ochtend hier nog op terug zou komen. En jawel Otto had een van zijn loonslaven erop uit gestuurd om mij gewoon netjes zoals het hoort een nieuwe kast te leveren met het zicht paneel aan de goede kant. Nu was het dus wel binnen een uur geregeld.

PS Ik plaats niet snel een review, maar voor deze partij wil ik mensen graag behoeden. Kvik Breda, nooit meer.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Moeizaam”
Door Nathaly op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
KVIK heeft nog nooit van het woord klantgerichtheid gehoord. Een moeizaam proces. Alleen de verkoop ging goed, maar eenmaal een handtekening gezet, waren ze een stuk minder vriendelijk. De keuken zelf is mooi, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Geen haast met het afmaken van de keuken”
Door JH op dinsdag 27 sep 2016 '16 | vestiging Wateringen
- Slechte service KVIK (dingen beloven bij bestelling en vervolgens niet nakomen)
- Slechte communicatie over de status (elke keer na bellen wanneer de keuken afgemaakt wordt)
- Montagetijd heeft 3 maanden geduurd. Onderdeel vergeten te bestellen, beschadiging. 3 weken levertijd, maar na 3 maanden pas tijd om het te plaatsen.

Mooie keukens in showroom, vooraf is alles mogelijk. Nadat de keuken besteld is, is alles lastig om aan te passen. Veel loze beloftes gedaan, totaal geen haast met het afmaken van de keuken. Ik zou iedereen afraden om hier een keuken te bestellen.
Reactie of foto toevoegen +35 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Karen op dinsdag 27 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
We zijn zeer goed en geduldig geholpen vanaf eerste moment door Coen Boorsma. De installatie door Jacques Boekhout was okk kundig en plezierig. We zijn blij met de nieuwe keuken, die er mooi en kundig uitziet.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Dikke negen”
Door Bolander. C.H. op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Utrecht
Keuken eerst op de computer uitgewerkt ( programma was heel makkelijk te gebruiken ) , daarna heel goed in de winkel geholpen , alle gemaakte afspraken zijn in zijn geheel na gekomen en de aflevering en montage was zonder problemen. Dis voor mij een dikke negen voor deze keuken leverancier.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Transparante benadering”
Door M. Visser op zaterdag 10 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
Deze zomer heb ik een keuken gekocht bij Kvik Utrecht. Het zijn mooie keukens en de offerte is transparant. De service was goed. Ik kon altijd telefonisch overleggen en dan kreeg ik snel adequaat antwoord. Het glazen blad heb ik elders besteld en ook de afstemming daarover was prima. Bouw Bob heeft ook goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Behulpzaam”
Door Caroline Rouppe van der Voort op zaterdag 21 nov 2015 '15 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mano keuken gekocht bij Kvik. De keuken is heel mooi geworden en ontmoet onze verwachtingen. Wij zijn heel tevreden over de service vanaf de design tot de installatie. Zoals bij elke bouwproject zijn er altijd kleine tegenvallertjes maar er werd snel en oplossingsgericht mee omgegaan. Ook vonden wij de medewerkers behulpzaam in keuze maken en goed bereikbaar voor verdere toelichting of informatie. Wij kunnen de keuken als ook het team van Kvik Utrecht zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“Niks was een probleem”
Door Jeannette op woensdag 2 dec 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Ik heb vorig jaar november mijn keuken besteld bij Kvik Leiderdorp, en deze is in maart dit jaar geplaatst. Voor mijn contactpersoon bij Kvik Leiderdorp, Ron, was niks een probleem of moeite, alle vragen zijn altijd snel beantwoord, last minute wijzigingen konden moeiteloos verwerkt worden. Gedurende het hele proces van het uitzoeken van de keuken tot na de plaatsing ben ik altijd snel en vakkundig geholpen en altijd van goed advies voorzien. Ook de plaatsing is netjes verlopen en keurig verzorgd door Fred.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
9,4
Budget Select Keukens
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
“Uitstekend” score uit 21 ervaringen
8,8
Keukenvision
3 vestigingen (Zuid-Holland, Utrecht)
“Prima” score uit 15 ervaringen
“Aankoop”
Door Ellen op zaterdag 19 dec 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Eerste bezoek was prima. 2e in een ander filiaal waar we niet erg geïnteresseerd werden geholpen. Uiteindelijk naar het 1e filiaal terug gegaan en de bestelling geplaatst. Er was niets verteld over een levertijd van 4 wkn. Ophalen kon alleen op bepaalde dagen. Weekend was onmogelijk. Er was verteld een bouwpakket te ontvangen. Er is nooit verteld dat alles nog op maat gezaagd moest worden.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Tevreden met de keuken”
Door Wanda Borkus op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Utrecht
Onze ervaring met Kvik Utrecht en in het bijzonder met Coen Boorsma is echt heel goed. We hebben hier een keuken gekocht. Je wordt goed geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, je krijgt meteen een duidelijke offerte mee, geen poes pas. Er wordt snel teruggekomen op eventuele vragen. Er valt ook niets meer af te dingen, maar dat vonden wij juist heel prettig. Je hebt niet het idee dat je er nog de helft vanaf moet praten. Zeer snelle levertijd, binnen 6 weken.De keuken is geplaatst door Bouw Rob dit is het bouwbedrijf waar Kvik Utrecht mee samen werkt. Perfect, de heren die kwamen hebben echt verstand van zaken. Met 2 dagen zat de keuken erin en nu gaan we er van genieten. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
“Slechte communicatie”
Door Jacqueline op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Communicatie en levering slecht. Wacht nog steeds wanneer ze de keuken afmaken. Vaatwasser werkt niet, binnen 1 week slang kapot en nog niet vervangen. Afwerking duurt ook nog 4 weken. Kortom nooit geen keuken meer van Kvik.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Droevig”
Door Houweling op dinsdag 12 mei 2015 '15 | vestiging Breda
Badkamermeubel gekocht. Een groot drama. Verkoop vlot, maar misschien ben ik dom, maar ik wist niet dat dit een idee bouwpakket was. Eerste teleurstelling bij bezorging. Daar ik de prijs in ieder geval niet naar en is mij op geen enkele manier gecommuniceerd. Levering zou zij na twee weken. Na ontzettend veel gevel en gezeur na twee maanden ontvangen. Geen excuses, geen tegemoetkoming alleen bijdehand antwoorden. Na twee maanden eindelijk spullen. Bij u levering heel veel incompleet, overcompleet en geen fatsoenlijke beschrijving. Ik kan een aardig kastje in elkaar zetten maar met zo een beschrijving. Nu na drie en een halve maand nog steeds niet alles binnen. je zou een keuken hebben gekocht......
Reactie of foto toevoegen +41 bedankjes
“verschrikkelijk”
Door L L op dinsdag 13 mei 2014 '14 | vestiging Heerlen
Wij hebben volgende problemen ondervonden
- Onze eerste keuze was niet binnen, waardoor wij telefonisch een andere kleur van keuken moesten beslissen
- Geen plannetjes bijgeleverd
- Scharnieren ontbraken
- Planken teveel
- Afmetingen van plannetjes die achteraf zijn meegegeven klopte niet
- Extra betaald voor werkblad te laten uitsnijden. Dit was niet gebeurd
- Werkmannen die werkblad zijn komen uitsnijden hebben het geplaatst. Waardoor er een hoek afging
- Werkman heeft achteraf naar werkblad komen kijken, was in 2 minuten terug buiten, want er kon niet aan gebeuren, moest nieuw werkblad besteld worden. Dit werd achteraf door de werkman ontkent.
- Door een eerste fout van de verkoopster moeten wij nu ineens het dubbele van het werkblad betalen.
- De afvoerbuis van de dampkap die meegeleverd was, was te kort. De nieuw opgehaalde scheurde gewoon in 2 bij de minste aanraking. Dan hebben we zelf een moeten bijkopen, zonder enige vorm van vergoeding
- Werkmannen hebben bedrading van kookplaat fout gedaan, waardoor vuur niet werkte. Wij hebben dan iemand van AEG laten komen, viel niet binnen garantie, factuur van €106 is het gevolg.
- Personeel heeft onze werkmensen uitgescholden voor onprofessioneel en zatlappen.
Reactie of foto toevoegen +43 bedankjes
“Aardig maar bereiden zaken slecht voor”
Door Rolf op woensdag 9 apr 2014 '14 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik heeft op het oog mooie keukens. Maar tekenwerk is dusdanig dat lastig gecontroleerd kan worden of alles is zoals je wilt. Keuken werd op verkeerd adres geleverd ondanks dat er meerdere malen op is gewezen dat er verschil zit tussen factuur en leveradres. De stel mogelijkheden zijn beperkt en er wordt in de praktijk meteen geroepen dat alles in de woning scheef is. Helaas zijn de kastjes ook niet 100% recht, waardoor er snel kieren ontstaan. Het blad wordt niet op locatie op maat gemaakt. Terwijl dit uurtje zagen op locatie een hoop problemen zou oplossen. Kastindeling is niet zoals afgesproken. Verkoper houdt te weinig rekening in de berekening van de bladdiepte met maatafwijkingen van eigen kastjes en plaatsing. Wanneer e.e.a. niet goed is duurt het enorm lang voordat actie ondernomen wordt. Veelvuldig bellen is nodig. Er wordt steeds beleefd gereageerd maar het resultaat is slecht en laat. De monteur is aardig en lijkt kundig maar staat onder te veel tijdsdruk.
Reactie of foto toevoegen +34 bedankjes
“Tot nog toe super!”
Door Youri op zondag 23 jun 2013 '13
Kvik Eindhoven: zeer prettig transparant in de omgang. Prijzen zijn helder. Bij Kvik is er altijd wel een bepaalde actie gaande. In ons geval werden wij tijdig geattendeerd ( wij zaten al in een ver aankoopstadium) betreffende een 'weg met de btw' actie. De verkoper had ook ons ook niet kunnen verwittigen en dan nog hadden wij waarschijnlijk alsnog de Mano aangeschaft. Vind dit dan ook erg klantgericht. Ook de kennis van keukens in algemeen is goed. Men geeft meerdere mogelijkheden zonder door te drammen op slechts 1 bepaald opstelling/type. Wat betreft ontwerp: smaken verschillen: maar dit is op en top Scandinavisch design. Tijdloos, stoer en degelijk! Ook de Extra formule is top: diepere kasten en lagere plint geeft meer opbergruimte! Ben je aan het overwegen: sla Kvik dan niet over!
Reactie of foto toevoegen +26 bedankjes
“half jaar bezig met keuken”
Door CW op zaterdag 29 dec 2012 '12 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Keuken besteld voor ons nieuwe huis. Erg aardige mensen, zeer behulpzaam bij Kvik Amsterdam. Helaas duurde dit tot aan het zetten van de handtekening en het betalen van de rekening waarna een maandenlang gesteggel over allerhande zaken. Pas een half jaar na plaatsing was onze hele keuken compleet. Wij zitten in een loft-achtig appartement en hebben dus een half jaar tegen een on affe keuken aan zitten kijken. Vooral manager Alex de Bruijn heeft er een handje van om verantwoordlijkheden te ontduiken en wijst steeds naar zijn collega`s. zaken die niet goed zijn gegaan:
- exorbitante plaatsingskosten waarvoor uiteindelijk compensatie gekregen
- dubbele kosten afzuigkap omdat de juiste plafondhoogte niet was genoteerd
- 4 x een loze dag opgenomen ivm afspraken die niet juist waren nagekomen en extra dagen thuisblijven voor het plaatsen van steeds een ander onderdeel
- geen communicatie over leveringen
- beloftes over belafspraken ed niet nagekomen
daarnaast kregen wij nog een aantal maal de schuld in schoenen geschoven over het niet incalculeren van zaken waar wij als leek geen idee van hadden terwijl de experts dit zelf heel makkelijk in hadden kunnen schatten. Om ook het positieve te noemen: de monteurs waren super aardig en vakkundig en de keuken ziet er mooi uit en lijkt solide.
Reactie of foto toevoegen +40 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1502 ervaringen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 382 ervaringen
“Pas op voor de montage”
Door Edwin op maandag 11 feb 2013 '13 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken besteld bij KVIK Barendrecht. In de winkel zijn we zeer vakkundig en soepel geholpen, helaas is de sfeer daarna zeer omgeslagen. Bij het plaatsen van de keuken kregen we een zeer onaardige monteur die werkelijk op geen enkele wijze in oplossingen wilde meedenken, maar alleen maar bezwaren opwierp. De keuken zou in 2 dagen gemonteerd worden. We zijn nu een week verder en de afvoer is nog steeds niet aangesloten, de wandkastjes zijn niet opgehangen, de afwerking is volstrekt niet aan begonnen etc. De monteur gaat ook om 13:00 uur naar huis en laat al zijn rotzooi, dozen, piepschuim etc gewoon achter. De franchisenemer is zeer onbehoorlijk en ook hij laat ons opeens zitten met de afwerking. Deze negatieve ervaring wilde ik zeker delen opdat men goed rekening houdt met het feit dat zo'n keuken ook nog afgemaakt en gemonteerd moet worden en het kopen van de keuken in een hele andere sfeer gaat dan de after sales en afwerking. Helaas onderstreept ook deze ervaring weer de enorme negatieve smaak die om keukenboeren hangen in nederland. De materialen en kastjes zijn overigens wel erg mooi.
Reactie of foto toevoegen +62 bedankjes
“Zoals ik het graag heb”
Door Robert op donderdag 9 mei 2013 '13 | vestiging Barendrecht
Graag maak ik melding van de uitstekende begeleiding die we van oriëntatie tot en met plaatsing hebben gekregen bij KVIK Barendrecht. Mijn oog viel in de showroom op een greeploos witte Mano keuken en kwam daarna niet meer uit m’n gedachten. De Mano blinkt echt uit in stoerheid en functioneel ontwerp. Daarbij vergeleken werden keukens van andere aanbieders een beetje truttig en poenig. We zijn prettig geholpen bij KVIK Barendrecht. Rotterdams. Duidelijk en transparant. Geen geslijm. Na diverse andere zaken bezocht te hebben, hadden we hier voor het eerst het idee dat de verkoopster geen rookgordijn probeerde op te trekken. De baas van KVIK is direct aanspreekbaar en hij wierp zich ook duidelijk op als eindverantwoordelijk voor het succesvol afronden van de koop, de voorbereidende werkzaamheden en de plaatsing. Alles is uiteindelijk door KVIK verzorgt. Na inventarisatie bij mij thuis hebben ze de voorbereidende werkzaamheden precies volgens begroting en planning afgerond. Tegenvallende kosten bij het verplaatsen van een radiator heeft KVIK voor zijn rekening genomen. Rob, de baas, is meerdere keren tijdens het proces polshoogte komen nemen en hij heeft uitstekende mensen op de klus gezet waar hij duidelijk de verantwoording voor nam. Prijsafspraken, planning en betalingsvoorwaarden waren redelijk, soepel en transparant. Zoals ik het graag heb.
Reactie of foto toevoegen +41 bedankjes
“KVIK Hoorn niet doen”
Door Constan op woensdag 23 jan 2013 '13
Wij hebben in 2011 een keuken gekocht bij KVIK ik was al bang voor alle keuken verhalen om een keuken te kopen maar dacht bij KVIK aan het juiste adres te zijn. De keuken heeft een waarde van 11.000 euro deze is in januari 2012 geplaatst. De keuken bestaat uit een keukenblad met kasten eronder en een apparaten wand met twee apothekers kasten. Nu meer dan een jaar later is de wand nog steeds niet correct gesteld ondanks vele pogingen en met als resultaat een mooie egale wand. De apothekers kasten sluiten slecht en de koelkast deur is al zo vaak gesteld dat KVIK het zelf ook niet meer weet. De koelkast deur hangt maar aan 2 scharnieren terwijl we informatief te horen hebben gekregen dat dit te weinig is voor een koelkast deur als deze door een keuken monteur. KVIK Hoorn doet zelf de suggestie om ons probleem aan te melden bij het CBW daar ze het zelf normaal vinden dat de wand zo geleverd wordt. Uiteraard ga ik dit probleem melden bij het CBW maar ik wil ook toekomstige klanten waarschuwen koop geen keuken bij KVIK keukens in dit geval Hoorn. Helaas KVIK Hoorn geen warme douche van ons ;-)
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Maatwerk door KVIK Heerlen”
Door Bert Busser op dinsdag 1 mrt 2011 '11 | vestiging Heerlen
De klant staat centraal. Het team van KVIK Heerlen is enthousiast. Wij hebben nu een top keuken voor een faire prijs.Onze woonkeuken is de motor van ons huis. Dank voor het goede advies en de persoonlijke service aan KVIK Heerlen.
Reactie of foto toevoegen +65 bedankjes
“goed product, eerlijke prijs”
Door Jeffrey op woensdag 30 mrt 2011 '11
Ik ben ze allemaal afgegaan, maar heb toch voor kvik gekozen. Wat mij heel erg aansprak is het transperante profiel van het bedrijf. En alleen al daarvoor denk ik dat kvik een goede toekomst heeft in keukenland. Positief was dat er vriendelijk personeel is, ik krijg gewoon een offerte mee zonder gedoe, een goede concept.
Reactie of foto toevoegen +43 bedankjes
“Geslaagd”
Door Jasper & Chris op dinsdag 5 okt 2010 '10
Wij zijn geslaagd bij KVIK. Ook de apparatuur komt daar vandaan. Kwaliteit leek ons wel oke en de prijzen zijn volgens mij wel redelijk. We hebben nog geen goede tekening, die komt nog denk ik.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
Vestigingen KVIK
Website: www.kvik.com
aAmsterdam (Boulevard Westpoort) (4 ervaringen), Roesiel 15, 1043 BL Amsterdam, tel 020 - 447 00 00
bAmsterdam (Villa Arena) (0 ervaringen), Arena Boulevard 52, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 238 60 03
cApeldoorn (0 ervaringen), Het Rietveld 22, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 360 18 49
dBarendrecht (4 ervaringen), Keukenboulevard Pesetastraat 34 A, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 483 32 60
eBreda (3 ervaringen), Kruisvoort 86, 4814 RZ Breda, tel 076 - 51 40 492
fCruquius (1 ervaring), Spaarneweg 55, 2142 EP Cruquius, tel 023 - 547 95 63
gDen Bosch (0 ervaringen), Tinnegieterstraat 30, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 644 61 57
hDuiven (2 ervaringen), Cartograaf 10b, 6921 EZ Duiven, tel 026 - 311 21 65
iHeerlen (2 ervaringen), In de Cramer 102A, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 85
jLeiderdorp (5 ervaringen), Elisabethhof 6, 2353 EZ Leiderdorp, tel 071 - 54 20 975
kRotterdam (1 ervaring), Watermanweg 19A, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 307 39 73
lSon (1 ervaring), Ekkersrijt 4147 - 4149, 5692 DD Son,
mUtrecht (9 ervaringen), Europalaan 95a, 3526 KP Utrecht, tel 030 - 289 71 00
nWateringen (2 ervaringen), De Lierseweg 12, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 62 64 53
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven