Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
49 ervaringen (6 dagen geleden)
6 vestigingen
1567 ervaringen (5 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
162 ervaringen (3 dagen geleden)
Woudenberg (Utrecht)
24 ervaringen (2 weken geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
172 ervaringen (3 weken geleden)
8,4
I-Kook
Almere (Flevoland)
200 ervaringen (eergisteren)
3 vestigingen (Zuid-Holland, Utrecht)
15 ervaringen (1 maand geleden)
6,7

Nuva Keukens

Score uit 20 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
6 vestigingen (Limburg & Noord-Brabant)
Gebruikersfoto: Uitstekend geplaatst door Youri
1 / 2
2 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Nuva Keukens
Ieder zijn smaak. Daarom hebben we speciaal voor u een breed assortiment aan keukens in diverse stijlen geselecteerd. Over de kwaliteit hoeft u zich geen zorgen te maken bij Nuva. In onze showrooms vindt u enkel de beste keukenmerken.
Ervaringen
Er zijn 20 ervaringen over Nuva Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren8 ervaringen
4 sterren4 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster4 ervaringen

Per vestiging:
“Goed opletten”
Door wu op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Tilburg
ik heb pas een nieuw keuken gekocht bij nuva keuken tilburg. ik ben helemaal niet blij mee. ik krijg niet helemaal completen jij moet goed opletten op papier staan wat jij allemaal gekocht of elke spreken opnemen. omdat de verkoper heel erg vergeetachtig.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door fam. Baens op woensdag 17 mei 2017 '17 | vestiging Someren
wij hebben een nieuw appartement gekocht en wij moesten nog een nieuwe keuken kopen. we hebben een afspraak gemaakt bij NUVA keukens in someren. een afspraak maken is normaal. wij zijn zeer correct behandeld. ze luisteren goed naar de wensen van de klant, en vertalen dat goed en duidelijke op de tekening.zij geven ook een zeer goed advies.de keuken moet nog geplaats worden ( ook door eigen vast personeel) als het appartement is op geleverd. maar wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
8,4
Keukenvision
3 vestigingen (Zuid-Holland, Utrecht)
“Goed” score uit 15 ervaringen
9,3
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 172 ervaringen
“Grote prijsverschillen”
Door Jos Maas op woensdag 25 jan 2017 '17 | vestiging Tilburg
In 2004 een Siematic keuken gekocht bij NUVA Oisterwijk. Deze is na al die jaren nog steeds goed. Alleen de gasveren van de klepkast waren aan vervanging toen. Na informatie bij NUVA bleken deze €175 per 2 te kosten. In totaal maar liefst €350. Enorm veel geld en een alternatief was er niet zo zei men. Echter via internet, vervangingsmarkt.nl de originele veren gevonden voor....... €35 per stuk. Absurd gewoon. Dit noem ik geen service maar je reinste afzetterij.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Uitstekend geplaatste keuken”
Door Marianne Driessen op woensdag 13 jul 2016 '16 | vestiging Deurne
Na lang wachten ivm verbouwing mochten ww gisteren eindelijk de keuken ontvangen. In de showroom waren we al goed geholpen met het uitzoeken van de juiste materialen en apparatuur. Youri heeft bij ons de keuken geplaatst en heeft dit uitstekend gedaan, wat een vakmanschap!
FOTO VAN MARIANNE DRIESSEN
Uitstekend geplaatst door Youri
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Niet naar wens uitgeleverd”
Door Anne op vrijdag 3 mrt 2017 '17 | vestiging Deurne
Goed geholpen door verkoper. Vakman installeert dee keuken. Echter mondelinge afspraak over type spoelbak is verkeerd in de factuur terecht gekomen. In showroom uitgekozen. Geen idee wat de vaktermen zijn en daardoor niet door mij gesignaleerd. Bij plaatsen opgemerkt. Nuva wil niet oplossen of tegemoet komen. Jammer en teleurstellend.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Heel netjes opgelost”
Door Hans en Elly Peereboom op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Heerlen
Geweldige service. Ik kan deze keukenleverancier bij iedereen aanbevelen. Een bedrijf wat zijn afspraken zonder problemen nakomt. Een pluim voor de servicemonteur Mart. Zulke medewerkers moet je koesteren.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Afspraak niet goed gegaan”
Door MJC Schiltmans op maandag 29 feb 2016 '16 | vestiging Heerlen
Het kopen van een keuken staat of valt met het enthousiasme en expertise van de verkoper. Op onze tweede afspraak om 12.00 uur wilden wij de tekening bespreken (en zelfs zaken doen). Toen kwamen wij van een koude kermis thuis. Opvang geregeld voor de kids, een uur rijden en na 20 minuten zei meneer: "Ik heb om 13.00 uur een nieuwe afspraak" terwijl hij aan het tekenen was op de offerte en niet luisterde naar onze ideeën. 1 uur voor het kopen van een nieuwe keuken? De volgende opmerking was: "Het is zondag dus een drukke dag voor ons." Toen wij tenslotte aan het kijken waren naar ietwat andere kleuren kwam de opmerking: '"Als jullie niet weten wat jullie willen is het zonde van mijn en jullie tijd. Toen ik klaagde bij de receptie over de ongeïnteresseerdheid van deze verkoper was het antwoord: "Kan gebeuren". Voor de eerste keer in mijn leven kwaad weggelopen uit een winkel. NUVA keukens nooit meer!
Reactie of foto toevoegen +39 bedankjes
“Mondelinge toezegging niet nagekomen”
Door Piet Valkier op zaterdag 25 jul 2015 '15 | vestiging Heerlen
Bij levering van de keuken blijkt een composiet spatwand te ontbreken. NUVA wil deze alleen bestellen tegen betaling terwijl mondeling was afgesproken dat wij deze in de bestaande order mee zouden krijgen. De dimensies stonden vanwege een nog te maken constructie-keuze niet vast. Onze NUVA verkoper in Heerlen weigert zich nu te herinneren dat hij dit heeft toegezegd. Wij zijn verbolgen over deze slechte behandeling en slechte service door NUVA en zien dit nu als een principieële zaak. Ontkennen van deze mondelinge afspraak door NUVA voelt voor ons als leugenaars worden bestempeld.
REACTIE VAN PIET VALKIER
Op verzoek van NUVA deze aanvulling op mijn recensie van 25 juli 2015: het spatwand-probleem is uiteindelijk opgelost. Helaas heb ik meerdere malen moeten bellen en ook moeten ook overwegen de Consumentenbond en de Geschillencomissie in te schakelen. De beoordeling gaat daarom voor mij van 1-ster naar maximaal 3-sterren = net voldoende. Ikzelf zou hier geen keuken meer kopen.
Reactie of foto toevoegen +34 bedankjes
8,4
I-Kook
18 vestigingen (heel Nederland)
“Goed” score uit 200 ervaringen
9,8
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 49 ervaringen
“Verschuilen achter voorwaarden”
Door Van der Velden op donderdag 29 okt 2015 '15 | vestiging Bergeijk
Nooit nooit nooit meer! Ze zijn enkel uit op dikke winst. Op correspondentie wordt eenzijdig gereageerd en verschuilen zich achter hun voorwaarden. Zelfs 2 aangetekend brieven geschreven, en waarschijnlijk wordt het rechten. Ik hou jullie op de hoogte.
Reactie of foto toevoegen +46 bedankjes
“Erg tevreden over”
Door K.Faber op maandag 29 jun 2015 '15 | vestiging Deurne
Wij hebben sinds een aantal weken onze nieuwe NUVA keuken en zijN hier erg tevreden over. Na een groot aantal keukenzaken te hebben bezocht tot in Duitsland, heeft de prijs/kwaliteits verhouding bij ons de doorslag gegeven om voor NUVA keukens in Deurne te gaan. De professionele voorlichting bij de aankoop, maar ook de nazorg om een aantal kleine punten, die bij het plaatsen haast onvermijdelijk zijn, correct te verhelpen hebben ons positief verrast.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Goede naservice”
Door Notenboom op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Heerlen
Wij hebben er onze keuken gekocht. De service van Nuva is geweldig na 4 jaar is een telefoontje of mailtje genoeg en er komt meteen een monteur langs. In 2016 gratis nieuwe afvalbak vervangen en gisteren was er een monteur die de koelkast deur heeft afgesteld omdat het alarm vaker afging. Hij zag meteen dat de klepkastjes niet zo goed omhoog bleven staan en heeft dat ook meteen verholpen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Nette keuken”
Door E maas op maandag 8 feb 2016 '16 | vestiging Someren
Keuken een jaar in bezit, goede prijs kwaliteit, goede kwaliteit apparaten. Keuken is netjes geïnstalleerd. Minpunt: vooraf besproken bij adviseur over slecht recensie van onderbouw halogeen verlichting, was totaal geen probleem meer omdat men alleen nog maar led verlichting leverde. Uiteindelijk na installatie bleek het toch halogeen te zijn. Op de aankoop bon stond onderbouw verlichting ( geen halogeen of led erbij) Ontevreden contact gezocht maar was eigen fout volgens verkoper omdat anders 'led' voor 'verlichting ' zou staan op de bon, hier waren we erg teleurgesteld in. Geen passende oplossing geboden.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Heel goede service”
Door Carla op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Tilburg
Mijn keuken is 6 jaar, naar volle tevredenheid, in gebruik. De laatste tijd ging de koelkastdeur niet goed meer dicht en klemde flink. Dit is door de service dienst, kosteloos en zeer snel opgelost. Waar maak je dat nog mee. Nuva Keukens bedankt!
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Prettige samenwerking slechte apparatuur”
Door Jac van Linden op maandag 28 dec 2015 '15 | vestiging Veghel
Het is inmiddels ruim 5 jaar geleden. De samenwerking was prettig en zonder problemen en we zijn nog steeds hartstikke blij met onze mooie keuken. Het enige dat het laat afweten is de Bauknecht inbouwapparatuur. Jammer dat ze die goedkope rommel verkopen.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Keuken hier bestellen montage elders doen”
Door Marco Brekelmans op donderdag 3 nov 2016 '16 | vestiging Tilburg
In april 2016 contact met deze zaak gelegd, n.a.v. een via-via contact. Vriendelijke verkoopster die vertelde wat er mogelijk was (catalogi ten overvloede! die je mee naar huis kon krijgen). Had gezegd dat het pas september zou worden. Niets meer gehoord; geen gedram zoals andere keukenondernemingen! Pluspunt. Kom je voor keukens of voor kortingen was de vraag van de verkoopster: ik had moeten zeggen; beide. Maar uiteindelijk heb ik (tevens na bemiddeling van de manager) een schitterende keuken geleverd gekregen (alles was aanwezig, niets ontbrak (zoals je zo vaak mag lezen op deze site). Montage echter (gezien grootte van het bedrag) elders ondergebracht. Dat scheelde aanzienlijk! Dus montage elders bekijken zou ik zeggen.
FOTO VAN MARCO BREKELMANS
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“prima service ook naar 8 jaar”
Door Bart Stelder op donderdag 16 jan 2014 '14 | vestiging Someren
Ca 8 jaar geleden een keuken gekocht mij Nuva. Afgelopen week is de vaatwasser overleden. De nieuwe werd gisteren geleverd. Wat een service. In alle rust en met liefde voor het vak werd de oude machine verwijderd en de nieuwe geplaats. Toen de machine geplaatst was, werd de hele keuken even nagekeken. Deurtjes en laden werden opnieuw afgesteld, enkele schaniertjes werden vervangen, en er werden wat lichte beschadigingen bijgewerkt. Na afloop verliet de monteur ons met de boodschap dat dit alles bij de service van Nuva hoort. Top......
Reactie of foto toevoegen +47 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1567 ervaringen
9,6
Velthuizen Keukens
Woudenberg (Utrecht)
“Fantastisch” score uit 24 ervaringen
“Na 12 jaar weer”
Door Franklin op dinsdag 29 okt 2013 '13
Vorig jaar na een verbouwing ook de keuken van 12 jaar oud aangevuld en voorzien van nieuwe kastjes. De keuken was na 12 jaar nog steeds perfect in orde. Perfect geholpen door NUVA keukens, goed meegedacht, alternatieven aangedragen en uiteindelijk ook een scherpe prijs (vonden wij, maar niet verder gekeken). Installatie top (hele dag meegewerkt en veel geleerd van monteur). Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“excellent”
Door Jack op zaterdag 16 feb 2013 '13
Wij hebben in 1999 een keuken gekocht, nu was onlangs het deurtje boven afzuigerkap kapot, na een grondig advies omdat de keuken niet meer te leveren was + dat er kleur verschil zou ontstaan hebben we een keuze kunnen maken. Onze vaatwasser was ook aan vervanging toe. Nu tijdends het plaatsen heeft de monteur alles perfect opgelost. hij heeft alle deuren bij gesteld laden nagekeken. Alles is perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“zeer goede aftersales”
Door Yvonne op maandag 27 feb 2012 '12 | vestiging Veghel
We hebben samen met Nuva alles tot in de puntjes uitgedacht. We hadden wel al veel voorwerk gedaan, maar ze denken heel erg mee (NUVA Veghel)en nemen alle tijd. Waar ik vooral heel erg tevreden over ben is de aftersales: bij een installatie van een keuken gaat er altijd wel iets mis. ze staan binnen no time voor de deur en over de kosten geen discussie, nu ook na bijna 2 jaar nog toen bij een deurtje een randje los ging laten. Dat een goede aftersales belangrijk is hebben we ondervonden bij het plaatsen van een badkamer bij Baderie Piels: overal achteraan gaan en discussie. Rampzalig. Heb vaak NUVA aangehaald, dat het dus ook anders kan. Superbelangrijk die aftersales, een grote pluim voor NUVA.
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
“meedenken”
Door brigitte op zondag 4 sep 2011 '11
zeer tevreden, kwamen met oplossingen waar andere keukenzaken niet aan gedacht hadden, of niet wilden denken.., plaatsing prima!!
Reactie of foto toevoegen +31 bedankjes
Vestigingen Nuva Keukens
aBergeijk (1 ervaring), De Waterlaat 8, 5571 MZ, Bergeijk, tel 0497 - 55 28 82
bDeurne (3 ervaringen), Stationsstraat 67, 5751 HC, Deurne, tel 0493 - 44 11 11
cHeerlen (4 ervaringen), In de Cramer 148a, 6412 PM, Heerlen, tel 045 - 550 65 50
dSomeren (3 ervaringen), Boerenkamplaan 143, 5712 AD, Someren-Eind, tel 0493 - 44 11 11
eTilburg (4 ervaringen), Aphroditestraat 2, 5047 TW, Tilburg, tel 013 - 578 44 44
fVeghel (2 ervaringen), Corridor 7, 5466 RB, Veghel, tel 0413 - 31 22 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens