Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Klaaswaal (Zuid-Holland)
162 ervaringen (6 dagen geleden)
Sint Annaland (Zeeland)
233 ervaringen (gisteren)
6 vestigingen
1468 ervaringen (gisteren)
Vlaardingen (Zuid-Holland)
62 ervaringen (5 dagen geleden)
5,3

Van Munster

Score uit 23 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Zuid-Holland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Munster
Van Munster beschikt over sanitair en tegelshowrooms in Gouda (2.200 m2) en Zwijndrecht (1.100 m2).
Gebruikerservaringen
Er zijn 23 gebruikerservaringen over Van Munster. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren7 ervaringen
4 sterren4 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren2 ervaringen
1 ster9 ervaringen

Per vestiging:
“Badkamer voor nieuwbouwwoning”
Door Willem op woensdag 2 mrt 2016 '16 | vestiging Zwijndrecht
Raar bedrijf. Bij onze nieuwbouwwoning was Van Munster de aangewezen leverancier. Omdat dit onze eerste koopwoning was maar in zee gegaan met de. Opvallend was de arrogante verkoopster. Nu zijn wij maar een stel simpele Rotterdammers maar als je bijv. bij verzoek om een wat langere glijstang voor het bad opmerkingen maakt als "Nou zo'n verzoek heb ik nog nooit gehad. Ik weet niet of zoiets bestaat." dan zit er toch iets bij je eigen los. Overigens die langere stang bestond dus gewoon. Het is duur spul naar als je achteraf een probleem hebt (wij hadden door eigen schuld een beschadiging in ons bad) weigeren ze je gewoon te helpen. Ik vroeg niet eens om reparatie maar wilde alleen advies. Spul ziet er verder netjes uit en netje gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Offerte”
Door Thom Vrijmoed op zaterdag 11 apr 2015 '15 | vestiging Gouda
Voor ons nieuwbouwhuis was van Munster de project showroom waar wij onze complete badkamer en toilet konden samenstellen. De adviseur heeft goed en duidelijk advies gegeven en dacht goed met ons mee. Daarentegen was het proces van de offerte aanvraag bedroevend. Wij hebben 5 weken op een sanitair en tegelofferte moeten wachten. Volgens van Munster duurde het zo lang omdat zowel de aannemer, tegelzetter en de installateur niet reageerde op de offerte aanvraag. Later bleek dat van Munster de aanvraag naar alle partijen pas na ongeveer 3 a 4 weken verstuurd heeft. Men is dus niet duidelijk in de communicatie over het verloop van het proces en wijst continue naar andere. Helaas is er dus ook geen excuses aangeboden en gewoon open kaart gespeeld. Als men duidelijk vooraf aangeeft wat het issue is dan had ik daar begrip voor op kunnen brengen. Ik verwacht zeker in deze tijd dat men binnen 1 week met uitloop tot 2 weken een offerte uit zou moeten kunnen geven. Bij vergelijkbare showrooms krijg je zelfs de offerte direct na een gesprek mee naar huis (ook als er installatie bijkomt).
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
9,8
George van Dijke
Klaaswaal (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 162 ervaringen
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 62 ervaringen
“Nieuwbouwproject”
Door Patrick Roeleveld op maandag 16 jan 2017 '17 | vestiging Gouda
Het is dat ik 1 ster moet geven, maar dit bedrijf verdient minder! Wat een arrogante verkoper zit er bij Gouda. Wij waren vanuit het nieuwbouwproject aangewezen op Van Munster Gouda. We wilden een badkamermeubel, maar dat kostte verbazingwekkend veel geld voor het installeren. Wij wilden dus de offerte ontvangen, zodat we met de architect en aannemer konden overleggen over de kosten, maar die offerte leverde de verkoper niet. Na een maand kreeg ik een mail dat ik aangegeven had dat ik geen budget had voor het meubel, dus dat hij wel het standaard materiaal zou plaatsen. Ik had zelf niet over een budget gehad, maar ik had enkel aangegeven dat ik het plaatsen van het meubel erg duur vond. Op de opmerking dat hij kennelijk geen tijd had voor klanten, gaf de verkoper zelf aan, dat zijn prioriteiten inderdaad ergens anders liggen. Absoluut vermijden deze zaak!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Koppelverkoop”
Door H. Ramakers op woensdag 14 sep 2016 '16 | vestiging Gouda
Door een deal tussen de projectontwikkelaar en van Munster min of meer gedwongen de badkamer bij van Munster besteld. Bij aanschaf deed zich al het vreemde fenomeen voor dat in de offerte al 5% van het offertebedrag was ingecalculeerd voor toekomstige prijsstijgingen. De toch al niet al als goed bekend staande service werd bewaarheid toen een spiegel op een hoge badkamerkast van het merk Sphinx langzaam losliet en afzakte. Bij melding hiervan werd werd duidelijk dat van Munster alleen maar leverde en niet verantwoordelijk was voor de plaatsing. Verwezen werd in 1e instantie naar de aannemer. Omdat inmiddels meer dan 2 jaar (3 1/2 jaar) sinds de oplevering was verstreken was deze garantie vervallen. Geen nood. Van Munster zou het doorgeven aan hun service afdeling. Twee dagen later kwam het verlossende antwoord. De service afdeling kon niets meer voor ons doen. Alhoewel van Munster de verkoper is neemt zij dus geen enkele verantwoordelijkheid indien een door hen geleverd product al na 3 1/2 jaar een defect vertoont.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Nette service”
Door Peter van der Tholen op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Gouda
Wij willen van Munster en Detremmerie een groot compliment maken voor de wijze waarop is omgegaan met ons probleem. Hetgeen tot onze volle tevredenheid is opgelost. Het contact verliep uitermate prettig en alles is verholpen. Zeer bedankt!

Aanvulling ontvangen 2 mei 2017: In een via van Munster geleverde wasbak zijn haarscheurtjes ontstaan na een periode van ca. 2 jaar. Deze klachten hebben wij gemeld aan van Munster welke deze heeft doorgestuurd naar de Belgische \
leverancier. Na het maken van een afspraak is de wasbak onder garantie vervangen, Zijn hier zeer tevreden over en hebben dit aan van Munster en de Belgische leverancier bekend gemaakt.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Fout wordt niet erkend”
Door Karel Janssen op maandag 8 jun 2015 '15 | vestiging Gouda
Flutbedrijf, niet mee in zee gaan! Wij wilden bij de oplevering van ons huis een kant- en klare badkamer. Vanaf dag 1 ging het al mis, weken gewacht of de offerte. En toen wij zelf de hele tijd belden, kregen wij deze eindelijk. Daarna zijn nooit de juiste bestelde spullen geleverd, dat bleek dus nooit te kunnen. Er was een fout gemaakt. Maar in plaats van deze op te lossen, gaf Van Munster aan niets voor ons te kunnen betekenen en moesten wij maar naar de aannemer. Terwij zij de fout hadden gemaakt en dit ook schriftelijk hadden erkend. Een zeer slecht bedrijf, waar aanemers ook niet meer mee in zee moeten gaan.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Verkeerde tegels geplaatst”
Door schellevis op donderdag 2 jun 2016 '16 | vestiging Gouda
Zeer slecht! Gemaakte fouten worden niet erkend en wij als klant worden met extra kosten opgezadeld. Ze zijn niet bereid om naar hun eigen werkwijze te kijken en geven gewoon de klant de schuld van alles. Walgelijk.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Verplichte winkelnering”
Door Anneke op vrijdag 7 apr 2017 '17 | vestiging Gouda
Slechte ervaring met van Munster:
- via bouw "verplicht" in zee gegaan, omdat het anders veel duurder was geworden. Achteraf hadden we dit zeker gedaan!
- offertetraject duurde lang, slecht zicht op de geboden opties
- afspraak maken alleen mogelijk overdag, omdat we niet als "commerciële klant" werden gezien.
- duur: hoge vervangingskosten+ extra kosten gerekend voor het plaatsen van soortgelijke producten. Bijvoorbeeld nieuwe goot werd geoffreerd waardoor deze 400€ extra zou kosten. Bij doorvragen bleek dit niet nodig.
- douchewand na plaatsing geheel anders dan is voorgehoudenen/ voorgesteld / gevraagd bij bestelling. Zo heeft hij een dorpel (terwijl we de tegels laten aflopen) en een rand aan de bovenzijde, waardoor mijn man zijn hoofd kan stoten bij het instappen. Geen goed advies. Vooraf geen helder beeld gekregen wat er zou worden besteld. Nu 2 jaar na oorspronkelijke tekening geeft men niet thuis; alles voor onze rekening. Zeer vervelende niet begripvolle gesprekken.
Je verwacht meer service en oplossingsvermogen voor de prijs die je betaald. Tot slot nog een klein dingetje: plaatsing vond later plaats dan was afgestemd. Realiseer je goed waar je mee om zee gaat als je besteld bij Van Munster. Wij zouden het niet nog eens doen!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1468 ervaringen
9,7
Tegelhuis Montfoort
Waddinxveen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 62 ervaringen
“Top zaak”
Door Ed op vrijdag 26 jul 2013 '13
Wat een mooie zaak. Enorme keus kwaliteits spullen vriendelijke en deskundige mensen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Heel erg goed”
Door mario op woensdag 12 jun 2013 '13
Ik ben zee tevreden over de service en kwaliteit van Van Munster. Wij hadden een grote order, en van Munster heeft zicht bewezen als een echte meedenker. Wij mochten zelfs de materialen een tijdje bij hun laten staan omdat de ruwbouw grote vertragingen had opgelopen.Dit alles was geen probleem. Kortom wij zijn zeer content over dit bedrijf, en ik zal een ieder aanraden om hier te kopen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Mooie zaak”
Door Karel op maandag 8 jul 2013 '13 | vestiging Gouda
Wij zijn deskundig geadviseerd bij het uitzoeken van onze badkamers en toiletten. Onze installateur had ons van Munster aanbevolen en had niets teveel gezegd. Door de verscheidenheid aan artikelen is er voor iedere budget een badkamer te zien. We hadden geluk dat de showroom in Gouda net helemaal verbouwd was zodat we de laatste nieuwtjes konden bekijken.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Service zoals het bedoelt is”
Door Erik op woensdag 12 jun 2013 '13 | vestiging Gouda
Wij hebben na lang twijfelen onze bestaande woning gerenoveerd ipv verhuizen. Voor onze badkamer hebben wij advies gevraagd bij van Munster in Gouda. Door het professioneel advies hebben wij een badkamer gekozen die voor ons budget geschikt is. De levering was keurig op tijd en compleet. Het hele traject is super verlopen en verdient een dikke 10
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Tevreden”
Door Robert op donderdag 13 jun 2013 '13
Hoewel we alleen ter orientatie kwamen keurig geholpen goed geadviseerd en namen de tijd voor ons! Hier komen wij zeker terug.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“perfecte service”
Door Gijs op woensdag 12 jun 2013 '13
Voor diverse renovatie projecten sanitair gekocht bij Van Munster. Wij waren onder de indruk van de nieuwe showroom, echt fantastisch mooi en veel keus. Advies door de verkopers was zeer goed en zij hebben erg geholpen met het maken van de juiste keuzes. Levering ging soepel. Wij kopen in de toekomst zeker weer bij Van munster.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Geweldige ervaring”
Door Dimphy hazebroek op woensdag 12 jun 2013 '13 | vestiging Gouda
Ik ben bij van Munster terecht gekomen na een tip van een vriendin van mij, zij heeft zelf een huis laten bouwen en was vol lof over van Munster in Gouda en over de manier hoe zei geholpen was. Zij was geholpen door een daar werkende binnenhuisarchitect die erg goed met hun meedacht zonder echt aan het verkopen te zijn. Toen ik dat hoorde dacht ik daar wil ik ook wel eens gaan kijken. Op een zaterdag ben ik daar eens heen gereden en wat een ongelooflijke mooie showroom, 3 etage vol met het nieuwste van het nieuwste, de receptioniste vertelde dat ze net verbouwd hadden, nou dat was wel te zien. Op die zaterdag ben ik zonder afspraak te woord gestaan door een verkoper die ook gelijk even tijd voor mij nam om samen naar de tekening te kijken. Daarna heb ik een vervolg afspraak gemaakt en hebben we alles tot in detail uitgezocht. Ik ben niet handig en mijn man ook niet, dus werden we gekoppeld aan een installateur. Nu is mijn badkamer klaar en het is geweldig geworden, we hebben mooie spullen gekocht via de installateur een goede korting op de materialen gekregen, een mooie prijs voor de arbeid betaald en alles is goed gekomen. Bij het uitleveren van de materialen bleek dat de onderkast beschadigd was, deze is in overleg gewoon opgehangen en later toen de nieuwe binnen was zonder gezeur omgeruild. Een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanraden. Een hele leuke verkoper, toevallig dezelfde als mijn vriendin, een leuke man die met je meedenkt, weet waar hij over praat en die hele leuke en praktische tips voor je heeft die niet altijd heel duur hoeven zijn(Noël van Breugel) Bedankt voor het zitje in de douche en voor de nisjes, we zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Zeer slecht geadviseerd”
Door Ed op woensdag 14 dec 2011 '11
Wij hebben bij van Munster een tekening laten maken voor onze nieuwbouwwoning. Daarin heeft van Munster voor ons een tekening gemaakt met door hen geadviseerd en te plaatsen sanitair. Nu blijkt dat de tekening niet op schaal was en dat het door van Munster geadviseerde sanitair niet in de ruimte past (doorloop naar de douche is 49cm). Van Munster is niet bereid te helpen aan een oplossing, we hebben immers zelf de offerte getekend dus dat is dat. Erg vervelend allemaal en we gaan nooit meer zaken doen met van Munster.
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 233 ervaringen
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 62 ervaringen
“Super advies en deskundig!”
Door Maarten Hijdra op woensdag 5 jun 2013 '13
Zeer goed advies door deskundige mensen. Productaanbod uitstekend en (nieuwe) showroom heerlijk om doorheen te "struinen"
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“mooie spullen”
Door Raimond, Kirsten, Mick, Tess op zaterdag 25 sep 2010 '10
Vandaag wezen kijken bij Van Munster saniter. De website vond ik mooier dan de winkel zelf, maar uiteindelijk wel mooie spullen uitgezocht. Ze zijn daar erg vriendelijk en hebben een hoop geduld! We weten nog niet zeker of we de badkamer en toiletten daar vandaan halen, willen ook nog elders kijken.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Van Munster vs Brugman”
Door Peter op woensdag 2 jun 2010 '10
Wij hebben inmiddels al wel enkele badkamer zaken bezocht en zijn uiteraard ook bij van Munster geweest. Wij zijn (tot onze verbazing) er achter gekomen dat we bij van Munster best voordelig uit zijn. Wij laten daar de badkamer geheel naar onze eigen wens aanpassen, maar laten tijdens de bouw standaard wastafel en kranen plaatsen. Na de bouw hoeven we dan alleen het badmeubel en de kranen te vervangen. Maar dit is dan allen de ene wastafel er af halen en de andere ophangen. Het grootste gedeelte van de installatiekosten zit namelijk al in de bouw verrekend. Ben o.a. bij Brugman geweest en die rekende alleen aan installatiekosten voor de badkamer en 2 toiletten 8000 euro. Hier hebben we nu bijna alles voor tijdens de bouw bij van Munster!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zwaar teleurgesteld”
Door Max op woensdag 4 jan 2012 '12
Zwaar teleurgesteld. Voor 7000 euro sanitair gekocht, het bleek dat de verkeerde spullen waren geleverd. Op de vraag of van Munster mee wilde werken aan vervanging kregen we te horen: "ja hoor, maar dan moet je wel nogmaals 7000 euro betalen". Absoluut belachelijk. 1x en nooit weer.
Reactie of foto toevoegen +47 bedankjes
“Duur”
Door Erica op vrijdag 29 okt 2010 '10
Ik ben vorige week bij van Munster wezen praten. Heb ook de offerte al gekregen, maar vond het wel erg duur. Wil nog even alles goed bekijken. En vind het heel wat als ik dat nu al moet beslissen.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Slecht geadviseerd”
Door Dennis op vrijdag 17 dec 2010 '10 | vestiging Gouda
Wij zijn bij van Munster in Gouda geweest. Dat waren 2 zaterdagen die wij nooit meer terugkrijgen in ons leven. Slechte service door de adviseur die ons niet adviseerde. Op een gegeven ogenblik moesten wij de 'adviseur' bijna smeken om ons andere opties te laten zien. Blijkbaar was eigen ego te groot, want hij verloor zijn beheersing en werd kwaad. Uiteindelijk hebben we het einde van het gesprek steeds sorry gezegd, maar meneer was gebelgd. Nooit naar toe gaan, om maar te zwijgen over de winstmarges die dit bedrijf rekent.
Reactie of foto toevoegen +27 bedankjes
“Besparen via internet”
Door Babette & Dennis op zondag 6 jun 2010 '10 | vestiging Zwijndrecht
Bij van Munster waren sommige producten markt comform, maar zo'n rain shower was daar € 400,- duurder van via het internet. We kopen zelf na oplevering een rainshower en badmeubel, maar het ligbad en drain etc laten we wel via hun doen. Voor de rest nemen we standaard en plaatsten we na oplevering de "duure" zaken. Wij komen nu totaal (tegels, sanitair van munster en via internet)op € 7.500,- Als we alles via van munster hadden laten doen waren we plus tegels €12.000,- kwijt.... goede besparing dacht ik zo!!!
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
Vestigingen Van Munster
aGouda (11 ervaringen), Groningenweg 1, 2803 PV Gouda, tel 0182 - 55 59 99
bZwijndrecht (2 ervaringen), Fruiteniersstraat 1A, 3334 KA Zwijndrecht , tel 078 - 610 09 13
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland