Feedback
9,7

DB KeukenGroep

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB KeukenGroep
Ontdek de grootste collectie keukens. Sterk in dienstverlening van A tot Z met eigen mensen.

“Doen zoals Beloofd”
Juist in een branche die niet altijd even goed bekend staat, onderscheidt DB KeukenGroep zich blijvend door haar correcte benadering van klanten en hoge kwaliteit van dienstverlening. Wij doen wat we beloven. Vanaf het moment dat u uw voet zet in één van onze inspirerende showrooms, tot aan het moment dat onze monteurs een droomkeuken of badkamer bij u komen monteren, zult u aangenaam verrast zijn door onze werkwijze. We realiseren ons, dat u hoge verwachtingen hebt van uw nieuwe keuken of badkamer. We doen daarom dan ook onze uiterste best om deze perfect naar wens te realiseren. Elke medewerker binnen ons familiebedrijf zet zich hier enthousiast en betrokken voor in. Of het nu de verkoper is die zich tot het uiterst inspant om uw wensen te vertalen in een prachtige keuken, de magazijnmedewerker die vol zorg uw bestelling klaar maakt, of onze serviceafdeling die zich volledig inzet om u compleet te ontzorgen. Onze klanten zullen het bevestigen: ook in het traject na handtekening steekt DB KeukenGroep ver boven het maaiveld uit. Wij streven altijd naar ‘keukens met ‘n 9+’. U merkt het aan het eindresultaat!

Keukens volgens actuele woontrends
Bij DB KeukenGroep is een keuken meer dan alleen een combinatie van mooie keukenkasten en moderne apparatuur. Onze diverse opstellingen maken van de keuken het hart van uw woning waar u in thuis komt. Waar koken pas echt kokkerellen wordt. En waar wonen verandert in léven. Maak kennis met onze onuitputtelijke collectie keukens. Alles is mogelijk. Bewonder onze verschillende merken zodat u de keuze hebt uit keukens in alle stijlen, opstellingen en voor ieder budget. Van degelijke standaardkeukens tot exclusief maatwerk. Onze nettoprijzen zijn blijvend laag omdat wij kortingen ontvangen op onze volume-inkoop. Daarbij zijn onze offertes transparant en compleet gespecificeerd. Zo weet u direct waar u aan toe bent. Wij heten u graag welkom in één van onze zeven royale showrooms. We beloven u dat onze keukens u zullen inspireren. En onze medewerkers staan enthousiast klaar om u te adviseren!

Al ruim 25 jaar een begrip
DB KeukenGroep bestaat al ruim vijfentwintig jaar, en daar zijn we, betrokken als we zijn, best heel trots op. Hoge kwaliteit van product en organisatie, hoogste klanttevredenheid en betrokken medewerkers geeft ons familiebedrijf al ruim 25 jaar een geweldige voorsprong. Onze duizenden enthousiaste klanten zijn hiervan de beste ambassadeurs. Dit beloven wij:
• Direct de beste prijs
• 10 jaar garantie op onze montage
• Buitengewoon goed geregeld
• Service op 9+ niveau

Natuurlijk heten wij u graag welkom in een van onze acht vestigingen:
Adee Keukens (Rijssen)
Anovi Keukens (Berkel en Rodenrijs)
Ardi Keukens (Sint-Annaland)
Arma Keukens en Sanitair (Nunspeet)
Artic Keukens (Utrecht)
Avanti Keukens (Kesteren)
Keur Keukens (Haarlem)
Pelma Keukens (Goes)

U kunt een afspraak maken of meer informatie aanvragen via de website van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2166 ervaringen over DB KeukenGroep. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1862 ervaringen
4 sterren193 ervaringen
3 sterren15 ervaringen
2 sterren12 ervaringen
1 ster10 ervaringen
“De service kan beter”
Door Frits Nienkemper op vrijdag 17 sep 2021 21
Het bedrijf zou van te voren de cliënt beter moeten informeren over wat de kosten zijn als je op inductie gaat koken. (Aanpassen meterkast en 3 fase aansluiting stedin) daarnaast bij inmeten zorgen dat diepte van de lades goed worden geleverd, verder heeft de service ivm zaken die nog gemaakt/geleverd moesten worden, erg lang geduurd. (4,5 maanden) Als laatste, afzuigunit monteren in plafond was voor de monteurs een moeilijke klus, ik had het idee dat ze hier niet zoveel ervaring mee hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Redelijk gegaan”
Door Niek op maandag 2 aug 2021 21
We hebben een op maat gemaakte L-vorm keuken aangeschaft via Avanti. De aankoop werd redelijk begeleid, al beperkte de verkoper zich tot de mogelijkheden van een leverancier in plaats van ons alle opties aan te bieden. De levering was op tijd en volledig. Helaas zijn er wel een paar beschadigingen aan kozijn en muur gemaakt. De montage van de keuken was uitstekend en de apparaten werken naar behoren. Mankementen - een opbollende vloer en beschadigd koelkastfront - zijn helaas niet naar tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Door Harro van Ree op zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze mooie keuken”
Door A op zondag 4 jul 2021 21
Aankoop zeer goed verlopen. Bij de levering ontstane problemen werden onze verantwoordelijkheid. Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, helaas met initiatief, discussie en veelvuldig contact onzerzijds. Uiteindelijk heel blij met onze mooie keuken, met mooie materialen en een mooie uitvoering 'op maat' volledig naar onze keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Door Mario de Waal op dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Door Niels Splinter op vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door Robin Smits op vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door René op donderdag 22 apr 2021 21
Eind vorig jaar een keuken gekocht bij de vestiging van Goes (Pelma) welke i.v.m. onze verhuizing zou worden geplaatst door de vestiging in Nunspeet (Arma). Liefst wilde we dit al in oktober, maar men kon niet eerder plaatsten. In december kwam onze keuken. Tot onze verbazing was deze niet compleet; oven en vaatwasser waren er niet. Dat kán gebeuren, maar had wel zo netjes geweest als wij dat hadden geweten. Ook werd er een verkeerde maat spoelkast geleverd en was de greep lijst te kort. Weken later kwamen de oven en vaatwasser en zijn deze aangesloten. Helaas de vaatwasser niet goed, dus lekkage onder de keuken.. Ook de beloofde duurdere/ luxere lades waren niet geleverd, d.w.z. 1 van de 4 en na meerdere keren bellen en monteurs over de vloer bleek dat deze helemaal niet pasten in onze keuken! Voor niets op gehoopt dus. De juiste spoelkast is later wel geleverd en netjes er in gezet, maar was gewoon verkeerd besteld dus. De kitnaad achter het blad is tot 3 keer over gedaan, omdat deze steeds niet goed/ netjes was en is nu eindelijk goed. Er ontbreekt als sinds het plaatsen een anti slip mat in 1 van de lades en toen men deze wel op zou sturen stuurden ze een verkeerde maat. Vorige week weer een mail gestuurd, 1 lade sluit niet meer goed, de deur van de koelkast piept (hoort niet bij een dure keuken en koelkast van nog geen half jaar!) en ook is ons werkblad niet vlak waardoor de snijplanken liggen te wippen op het blad als ik groente of vlees snijd. Dit is al vaker gemeld, maar nooit wat aan gedaan. Ook op een reactie op mijn laatste mail - afgezien van een 'ik stuur het door naar de service afdeling' - wacht ik nog steeds. Al met al zijn wij zeker niet tevreden over dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Verwachting niet waargemaakt”
Door Charles Welling op maandag 19 apr 2021 21
E.e.a. begon al met een onjuist en daarom door mij genegeerd leidingschema voor mijn "Residentic"-keuken. Na de installatie van de keuken door een Ardi-monteur bleken deurtjes en ladenfrontjes krom te zijn, de ladenfronten waren scheef gemonteerd, de ladenbodems kierden en de afzuigkap was defect. Gebeld en foto's gemaakt. De service-afdeling reageerde lauw, geen woord van excuus. Na 14 dagen bleek het defect aan de afzuigkap nog niet gemeld te zijn bij de fabrikant en heb ik dit zelf maar gedaan. De door mij geuite wens zo mogelijk een andere afzuigkap te kopen zou worden doorgegeven aan de afdeling Verkoop. Niet gedaan. Na twee maanden kwam een monteur ("onze beste monteur") om de keuken af te stellen. Het kromme deurtje was weliswaar besteld, maar het was onduidelijk wanneer dit geleverd kon worden. De monteur kon dus alleen de laden afstellen. De laden werden gedemonteerd, weer gemonteerd en waren daarna nog net zo scheef. De monteur maakte foto's en zou een rapport maken. Inmiddels weer drie weken verder en diepe stilte van de zijde van Ardi. Als je de kreten leest waarmee Ardi zichzelf aanprijst, dan word ik een beetje onpasselijk. Een kreet maken ze echter wél waar en dat is "ontzorging van ontwerp tot realisatie". Inderdaad, want ná de realisatie mag de klant het zelf uitzoeken. Het bovenstaande is een sterk verkorte versie van het geheel van telefoontjes en e-mails, want communicatie, zowel naar de klant als tussen hun medewerkers, moet bij Ardi nog worden uitgevonden.

Aanvulling ontvangen 19 mei 2021: Op 19 mei heeft een monteur, die wél op de hoogte was hoe men ladefronten afstelt, de scheve fronten in een handomdraai recht gehangen. Een aantal gebrekkige fronten zal worden vervangen en daar heb ik, dankzij de inmiddels verbeterde communicatie, een bevestiging van ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Door Mark Prook op woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen bij het plaatsen”
Door Hans en Anita Knoope op vrijdag 29 jan 2021 21
We waren vast overtuigd; onze nieuwe keuken moet weer bij Ardi vandaan komen. Maar om heel eerlijk te zijn is het dit keer tegengevallen. In de showroom verliep alles vlekkeloos. Ontzettend vriendelijk en goed geregeld. Bij het plaatsen van de keuken is er nogal wat mis gegaan, vooral slordige montage. Dit is later wel rechtgezet door iemand van het serviceteam. Ook was er geen blad besteld en ook geen spatblad. Inmiddels zijn we 8 weken verder en de keuken is nog niet geheel af. Ik blijf geloven dat de keuken een plaatje word maar we moeten lang geduld hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld maar uiteindelijk goed opgelost”
Door Merts op zondag 24 jan 2021 21
Afgelopen najaar hebben wij onze keuken laten plaatsen door Keur Keukens in Haarlem mede door de vele positieve reviews van deze website. Verkooptraject was positief bevallen op een aantal punten na. Wat ons niet gemeld was bij de verkoop was dat Keur Keukens blijkbaar geen plinten levert langer dan 280cm. Hierdoor krijg je dus een lelijke naad midden in de plint. Tevens is er een lelijke sparing uit de plint gezaagd om het deurtje van de vaatwasser open te laten gaan. Ook dit is ons niet gemeld. Bij een dergelijke keuken voor een behoorlijk bedrag had ik toch anders verwacht. Helaas bleek bij het plaatsen van de keuken dat het filter voor de afzuigkap niet was meegeleverd. In eerste instantie geen probleem totdat het wel heel erg lang stil bleef. Na een aantal telefoontjes vanuit onze kant bleek dat pas na ruim een maand het filter geleverd en geïnstalleerd kon worden (dat betekende dus een maand lang geen gebruik van de afzuigkap kunnen maken). Daarnaast was het hoekstuk van onze plint beschadigd wat wij direct gemeld hadden na oplevering. Tot op heden (ruim 2 maanden later) hebben wij nog steeds geen vervangend hoekstuk ontvangen. Bij het monteren van de kookplaat is gebleken dat de (door de fabrikant meegeleverde) montage beugels niet gebruikt worden en zijn weggegooid. De kookplaat wordt gewoon los op het aanrecht gelegd waardoor het volledige gewicht van de kookplaat aan het glazen paneel van de kookplaat hangt. Dit lijkt mij toch niet de bedoeling en is zeker niet conform de montagevoorschriften. Houdt er tevens rekening mee dat wanneer je service nodig hebt je te maken krijgt met zeer lange wachttijden. Kortom tot en met de verkoop van de keuken positief, daarna een behoorlijk slechte ervaring als gevolg door slechte service en lange wachttijden waarbij er zeer weinig gedaan wordt om een goede oplossing te bieden en om de klant tevreden te stellen. Gezien de vele positieve reviews zijn wij blijkbaar een uitzondering geweest, waardoor het alleen maar teleurstellender is dat er dan alsnog geen goede service en oplossingen zijn geboden.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Door Jan van der vegt op dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel andere ervaring”
Door Fam. Mol op donderdag 7 jan 2021 21
Ik zie juist in de Eendrachtbode dat Ardi pronkt met de hoge waardering op deze site. De ervaring met onze keuken, nu 1 jaar in gebruik, is geheel anders. Ik kan niet bepaald tevreden zijn als een bedrijf ong. 6 maanden nodig heeft om de zaak op orde te krijgen. 1 van de monteur beaamde dat onze keuken verkocht was door een beginnend verkoper met de nodige fouten en dat had niet mogen gebeuren! Waarschijnlijk ook de reden dat wij nooit uitgenodigd zijn om onze ervaring te delen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Door Denise op dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk heel mooi”
Door Essen op maandag 10 feb 2020 20
December 2018 een prachtige keuken uitgezocht bij Arma. In het voortraject netjes geholpen en afspraken werden goed nagekomen. September 2019 werd de keuken volgens afspraak gemonteerd.Helaas hadden wij de pech dat we een totaal ongeschikte en asociale monteur kregen. We hebben de dagen na de montage slecht geslapen van het erbarmelijke resultaat. De details willen we iedereen besparen. De eerste montage verdiend niet meer dan een 3!. Gelukkig is dit door Arma goed opgepakt. Er is een deskundige andere monteur bij ons geweest, die viel van de ene verbazing in de andere. Deze top monteur is vervolgens 3,5 dag bezig geweest om de keuken Arma waardig en naar onze wens te maken. In Januari 2020 hebben we uiteindelijk een prachtig keuken gekregen. Het eindresultaat verdiend zeker een 9, maar in totaliteit kunnen we helaas geen 9 geven, daarvoor is te veel gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
Door M.R. op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door S Halters op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Door Robert van Kempen op donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Door Fam. A op maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Leimeng op vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met verloop”
Door Martijn Martens op zondag 27 jan 2019 19
Vorig jaar einde zomer een keuken besteld bij Ardi die in November gemonteerd is.
Best wat zaken die niet helemaal goed waren. Deels wat foutjes bij Ardi, maar ook bij de leverancier. Dit ook met Ardi uitgebreid besproken en ben ervan overtuigd dat zij hiervan gaan leren. De keuken en het afwerken hiervan heeft best wat voeten in aarde gehad maar nu in april is de keuken dan helemaal klaar na best wat service bezoeken die niet meer op 1 hand te tellen zijn.Als ik uiteindelijk naar de keuken kijk vind ik het eerlijk gezegd niet de prijs waard die we voor de keuken hebben betaald. Als we in de toekomst een nieuwe keuken uit gaan zoeken gaat het er waarschijnlijk niet meer een van Ardi zijn ondanks dat alle onjuistheden prima zijn opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Snel gegaan”
Door J. van Wierst op dinsdag 17 apr 2018 18
Nieuwe keuken gekocht met apparatuur. Bij Keur in Haarlem goed ontvangen en geholpen met ontwerp. Achteraf is alles wel wat wel erg snel gegaan en ben ik te snel akkoord gegaan met Keur's suggesties/ aanbevelingen voor de apparatuur. Ben met Pelgrim fornuis en magnetronoven niet zo tevreden. Heb -omdat de aandacht lag op ontwerp en keuze (materialen) keuken geen andere opties voor apparatuur bekeken of prijzen en recencies van deze apparatuur vergeleken. Installatie ging vlot en volgens afspraak. Wel forse beschadiging aan een van de kastjes. Kastje is 7 weken later netjes vervangen. Al met al een mooie keuken waar ik blij mee ben.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Aandachtspunten”
Door Linda van Dam op vrijdag 2 mrt 2018 18
Prima ontvangst en goed geholpen met de aankoop van onze keuken. Alleen na akkoord offerte zijn er wel 3 a 4 telefoontjes geweest wat er niet kon en toch anders moest. Ook was het toch beter om een andere vaatwasser te doen welke geadviseerd was toch niet zo goed. Het is misschien toch handiger om alle verkopers dat van tevoren te zeggen. Bij plaatsing ging alles voorspoedig alleen bleek onze afzuigkanaal niet op de goede plek te zitten, terwijl bij inmeten van de keuken het wel goed zat, maar door schuiven van kastjes na het inmeten omdat iets niet kon was de schouw ook verschoven. Wij hebben zelf niet meer op dat punt gelet, maar er is ook niet op gewezen. En dat vinden wij jammer. We hebben met avanti overlegd hoe op te lossen aangezien de pijp verleggen bij ons huis niet zo'n makkelijke optie is. Eerst werden we nooit meer teruggebeld ze waren de 'klacht' vergeten door te geven, nogmaals gebeld en toen is de oplossing gegeven om een grotere schouw te plaatsen voor de helft van het geld wat die zou kosten , want we hadden het zelf ook kunnen zien. We zouden er over nadenken. Vond het geen goede oplossing want dan waren wij veel duurder uit dan de schouw eigenlijk koste. We hebben toen zelf met een loodgieter gebeld en een andere oplossing gezocht. Helaas heeft avanti nooit meer wat van zich laten horen. Al met al wel een hele mooie keuken en we zijn daar ook heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Fam. B. op dinsdag 6 jun 2017 17
We hebben de keuken voor onze nieuwbouwwoning bij Pelma gekocht. De eerste indruk was super. De zaak is prachtig, alles is keurig netjes. De keukens zien er geweldig uit. De verkoper was transparant, we hadden een heel duidelijk beeld van de kosten. Geen verborgen kosten of onaangename financiële verrassingen achteraf. Erg prettig! Ook over de communicatie waren we te spreken. We hebben de keuken ruim een jaar eerder gekocht dan dat hij daadwerkelijk geplaatst zou worden, dit in verband met de bouw van ons huis. Op 20/21 april 2017 is de keuken eindelijk geplaatst, iets waar we erg naar uit keken. Door de goede eerste indruk van Pelma waren onze verwachtingen hoog gespannen. Maar het is helaas allemaal behoorlijk tegengevallen. Het aanrechtblad bleek niet goed, ook was er een front van een kastje niet goed. De kookplaat was beschadigd. Plinten waren niet goed geplaatst. Dit betekende dat de keuken op 20/21 april niet afgemaakt kon worden. Het verkeerde aanrechtblad is wel geplaatst zodat we de keuken wel konden gebruiken. We zouden namelijk een paar dagen daarna gaan verhuizen. Uiteraard kan er iets mis gaan. Daar hebben we alle begrip voor. Wat we daarentegen erg jammer vinden van Pelma, is dat er geen excuses gemaakt zijn. Een kleine moeite lijkt ons. Deze excuses zijn pas gemaakt nadat we er zelf haast om gevraagd hebben. Ook is de communicatie ná het plaatsen van de keuken minimaal. We moeten voortdurend zelf informeren hoe het ervoor staat. Nu, 6 juni 2017, is onze keuken nog steeds niet helemaal af. We wachten nog steeds op het juist front van de kast en op een nieuwe kookplaat. Na per mail informeren hoe het er met bovenstaande zaken voor staat, kregen we geen antwoord van de verkoper maar de verkoper stuurde het mailtje wat hij naar zijn desbetreffende collega's die hier blijkbaar over gaan, aan ons door. Geen reactie naar ons dus, dat komt erg onpersoonlijk en onaardig over. Alsof wij nu geen klant meer zijn en alsof we er nu niet meer toe doen. En dat terwijl we een flink bedrag hebben besteedt bij Pelma Keukens. Kortom, jammer dat Pelma dit zo afrond en dat onze goede eerste indruk daardoor eigenlijk verdwenen is.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door André op vrijdag 10 jun 2016 16
Vriendelijke verkoper. Maar kennis van zaken (bleek achteraf) was matig. Vaak zelf moeten bellen voor juiste tekening. Ging te vaak verkeerd. Montage goed en professioneel. Opleverpunten bleven lang zitten. Werden na klacht hierover wel meteen opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Voor niets gereden”
Door Dick op zaterdag 16 apr 2016 16
We hadden een voorstel achtergelaten. Op basis daarvan kon de verkoper verder. Hij belde nog of de afspraak naar voren gehaald kon worden. Dat kon van onze kant niet. Toen belde hij dat hij de offerte niet van te voren kon sturen. Geen probleem. Wij komen op het afgesproken moment aan. De verkoper laat ons doodleuk nog een half uur wachten. Vervolgens zegt hij dat hij nog geen offerte had. Er waren andere klanten tussengekomen. Wat zijn wij dan? Geen klanten? Waarom had hij niet even gebeld? 70 km voor niets gereden. De bedrijfsleider erbij gehaald. Uiteraard excuses gekregen. Willen de zaak nog 1 kans geven. Over een paar dagen verwachten we een offerte. Uiteraard tegen een haarscherpe prijs. Dan kunnen we achteraf nog onze beoordeling aanpassen. Maar op dit moment zijn we nog sceptisch.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Fam. Koers op woensdag 10 feb 2016 16
We werden hartelijk ontvangen bij Adee Keukens, het personeel is vriendelijk en persoonlijk. Helaas was er wel een moeizame onderhandeling over de uiteindelijke kosten. We hadden gehoopt dat een keuken kopen toch een leukere ervaring is, waarbij je minder hoeft te knokken voor je (bescheiden) wensen. Het gaat om een groot geldbedrag en je wilt er toch enig plezier aan beleven dit te gaan spenderen. Heb je geen heel groot budget dan kan men bij Adee je (wellicht onbedoeld) het gevoel geven dat je onrealistische verwachtingen hebt of dat je ergens niet helemaal serieus genomen wordt. Dit vonden we het enige minpuntje aan het proces van de aankoop. We begrijpen dat dit ook wel een beetje bij het 'spel' van verkopen hoort, er zijn vast genoeg mensen die hier zich prima bij voelen. We zijn inmiddels heel blij met onze keuken en de service lijkt tot nu toe goed (er moeten nog wat kleine zaken aangepast worden). De monteur communiceert helder, is vriendelijk en Adee is altijd goed per mail of telefonisch bereikbaar voor vragen en opmerkingen. Over het geheel genomen zijn wij redelijk tevreden over het aankoopproces en héél blij met de prachtige nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Verkooptaktiek”
Door Mersad op woensdag 3 feb 2016 16
Ik plaats mijn verhaal voor de derde keer op deze site, aangezien het geven van een slechte score door Qasa niet wordt gewaardeerd. Probeer mijn ervaring zo te omschrijven dat deze wel wordt geaccepteerd.

Avanti Keukens is een zaak waar je met een fijn gevoel binnen loopt en ook op deze wijze wordt opgewacht. Er worden kosten noch moeite gespaard, koffie, gebak, broodjes, voor alles wordt gezorgd tijdens je verblijf. Als je zo ver bent om een keuken te gaan samenstellen krijg je eerst een verhaal te horen over Avanti, dit is nogal uitgebreid maar hoort blijkbaar bij de verkooptactiek. Vervolgens word je gevraagd wat voor budget je voor ogen hebt en hoe de keuken er uit dient te zien. In ons geval hadden we een heel goed beeld van de keuken en een budget van 10.000 EUR. Door de adviseur werd aangegeven dat dit geen probleem zou moeten zijn gezien onze wensen. Vervolgens word de keuken voor je getekend en in een 3-d tekening weergegeven. Daarop wordt een afspraak met je gemaakt voor de volgende keer, want de prijzen werden nooit bij de eerste afspraak gegeven (volgens de adviseur).

Bij onze 2e afspraak kregen we de prijs te horen, deze lag rond de 15.500 EUR. Voor ons was dit niet acceptabel en we begrepen ook niet waarom er in het begin werd aangegeven dat de keuken waarmee wij 'lekker waren gemaakt' binnen ons budget pastte. Er word je door Avanti een worst voorgehouden en alles is mogelijk om vervolgens achteraf te horen dat het eigenlijk allemaal niet kan. Een vreemde verkooptechniek die zeker geen super score verdient!
Reactie of foto toevoegen
“Irritatie”
Door Van Lingen op maandag 4 jan 2016 16
Na een tijdje blijkt de irritatie toch nog aanwezig, zeker omdat wij met anderen over onze ervaring spraken. Dus nu, na een jaar, toch een score en die is uiteindelijk "matig". Wij hebben een Siemens keuken gekocht. Het design leek OK, echter er zijn ons een paar zaken niet vermeld. Zo moest de aannemer de keuken passend maken, toch weer serieus geld bij een verbouwing. De houten panelen konden vervolgens niet in de kleur van de keuken geschilderd worden omdat de kleurcodering niet bestond! De service was lousy. Wij werden een paar keer "on hold" gezet mbt de planning, nadat de keuken eerst geplaatst zou worden toen de sloper nog in het pand was. De rekeningen werden wel al verstuurd. Dit gaf nog wat meer irritatie onzerzijds. Het bedrijf dat de keuken uiteindelijk plaatste deed dit naar eer en geweten. Jammer dat er een paneel niet bijgeleverd werd waardoor zij terug moesten komen. Herhaaldelijk hebben wij contact gehad met de mensen van Keur maar geen enkel excuus of sorry of geste vanuit Keur Keukens. Enfin, de keuken stond en eigenlijk wilden wij geen contact meer maar wilden toch nog een afval bakje a raison van ongeveer 50 euro bestellen. Dat kon! Wat zou het mooi geweest zijn als dit afvalbakje aan ons " geschonken" zou zijn ivm al het gedoe over zaken die niet goed waren gegaan. Maar nee: de rekening werd verstuurd. En door ons betaald. In het gebruik blijkt pas wat werkt en handig is en wat niet. Nu is de stoomoven boven de oven geplaatst. Super onhandig met schoonmaken. Voor zowel langere als kleine mensen. Gemaild met de vraag om een oplossing. Na nogmaals vragen om een antwoord krgen wij een oplossing die weer een paar honderd euro gaat kosten, eigenlijk werd ons een nieuwe kast geadviseerd, maar een opmerking van: goh wat vervelend, niet juist ingeschat van ons of hadden wij anders moeten adviseren, kon er niet af. De mail voor kennisgeving aangenomen en niet erg veel tijd gehad om hier iets mee te doen. Keur keukens ook niet. Zij zijn er niet op teruggekomen .......
En last but not least een andere irritatie. Wij hebben een Miele afwasautomaat geleverd gekregen (gekocht op advies) zonder signaal dat het programma klaar is. Geen rood lampje op de vloer of tijdsaanduiding van hoe lang het programma nog loopt. Al met al irritant, we weten niet hoe lang de vaat nog draait. Teruggaan naar Keur? Is van een koude kermis thuis komen. De irritatie willen wij niet meer, maar wel anderen laten weten wat er ook kan gebeuren. Het lijkt mooi en je gelooft er bijna in maar de praktijk wijst anders uit.
Reactie of foto toevoegen
“Bij aflevering betalen”
Door Ria Guiljam op maandag 3 aug 2015 15
Goede verkooppraatjes. Goede en prettige plaatsing. Helaas ontbrak 1 kastje en de stoomoven. Kastje werd de week later geplaatst. Ook jammer dat we de hele keuken voor aflevering moesten betalen, terwijl hij niet in 1 keer afgewerkt werd. Wij hebben de ervaring dat er beloftes gedaan worden die niet nagekomen kunnen worden. Wij genieten van onze nieuwe keuken maar gezien onze ervaringen zouden we niet nog eens bij Pelma een keuken kopen.

Naschrift ontvangen op 23 oktober 2015: Naar aanleiding van mijn bericht op 3 augustus werd er direct contact opgenomen door de directeur van Pelma. Als compensatie van de dingen die minder goed gegaan zijn, werd er aangeboden dat de kok Johan (huiskok van Pelma) een diner voor ons zou komen bereiden in onze eigen keuken. Dit was een prima avond, heerlijk gegeten! We vonden dit een erg leuk gebaar! Bedankt. Onze keuken is nu helemaal in orde en we genieten ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Marjon op dinsdag 3 mrt 2015 15
We hebben een nieuwe keuken gekocht. We zijn tevreden over het resultaat. In eerste instantie waren we helemaal niet tevreden over de klantvriendelijkheid van de verkopers en hebben we bij andere bedrijven verder gekeken. Toen we al heel ver waren met het idee zijn we nog een keer naar Arma gegaan, omdat we van vrienden en bekenden hoorde dat ze goede ervaringen hebben. De levering was op tijd en compleet. Wel was er beschadiging en het heeft lang geduurd voordat dit was verholpen. De montage was op tijd, maar wel wat kleine dingen die niet goed waren. En al snel wat problemen die we hebben gemeld. Daar moesten we zelf achteraan bellen en toen bleek dat het niet op de plek is gekomen waar het had moeten zijn. Dat is allemaal na lange tijd opgelost. (bijna 3 maand later) Had wel eerder gekund. Ook ontdekten we toen de vriezer er stond dat daar een wateraansluiting op had moeten zijn, omdat de vriezer een ijsblokjesautomaat heeft. Wel jammer dat het niet is meegenomen in de aansluitingen die Arma heeft aangeleverd. Nu hebben we de keuken drie maanden, we zijn tevreden en hopen dat in de toekomst ook te blijven.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door E Mulder uit Poortugaal op donderdag 21 okt 2021 21
Van begin tot einde perfect geholpen. Adviseur is 5 uur bezig geweest en heeft ons aanvankelijke plan met goede adviezen verbeterd. Nakomende vragen werden goed en tijd beantwoord. Planning was ook goed. Ik heb zelf helaas een keer moeten verzetten, maar ook dat was geen probleem.
2 goede en beleefde monteurs, Wim en Remco, hebben vakwerk geleverd.
Binnen 1 dag was de keuken geplaatst omdat ze op mijn verzoek 650u al begonnen en tot 1700u doorgingen.
FOTO VAN E MULDER UIT POORTUGAAL
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door A. Elgershuizen op donderdag 21 okt 2021 21
Goede ervaringen zowel in de showroom als bij de montage en oplevering. Laagdrempelig contact, snel antwoord op vragen. Keuken van prachtkwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Komen afspraken na”
Door Fam van der Zande op woensdag 20 okt 2021 21
We hebben een keuken gekocht bij Ardi keukens en vanaf het ontwerp tot aan plaatsing zijn wij goed geholpen! Het ontwerp vonden wij heel leuk, origineel en praktisch. Toen de keuken geplaatst was, was het zoals verwacht en gehoopt : veel ruimte in de kastjes en ruimte in de woonkamer! We kunnen Ardi bij iedereen aanbevelen. Komen afspraken na, vriendelijke service, goede kwaliteit materialen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende keus”
Door Ruud en Ans op woensdag 20 okt 2021 21
Na een oriëntatie in de keuken branche zijn we terecht gekomen bij Adee. Een uitstekende keus.Het personeel is zeer vriendelijk en dat zorgt al meteen voor een goede basis. Zij doen hun werk zeer grondig, in goed overleg met de klant. Alles verloopt zoals je het zou willen. Ze denken goed met je mee en komen met bruikbare voorstellen. Hierdoor hebben we uiteindelijk een keer of vier enkele aanpassingen tussentijds kunnen doen waardoor het eindresultaat heel mooi is geworden.
Het vakmanschap van de door Adee zelf opgeleide jonge mensen is aan alles te zien. De wijze van werken (erg netjes), de nauwkeurigheid (ik zelf ben nogal een pietlut), en ook oplettend ivm beschadigingen. Nadat wij zelf al enkele lichte beschadigingen hadden geconstateerd op een aantal deurpanelen hebben de monteurs dat vastgelegd (foto's). Deze waren dus al beschadigd. Aangezien deze er bij de tweede keer ook weer in zaten waren we benieuwd hoe Adee dit zou gaan oplossen. Het bleek in het fabricageproces fout gegaan te zijn. We mochten nu kiezen uit een deurpaneel van een betere en dus ook duurdere klasse, en dat voor hetzelfde geld.
Alle deurpanelen dus. Hier waren we natuurlijk wel blij mee. Ook de Siemens oven, die niet meer voorradig bleek, werd vervangen door de opvolger!
Wat een service. Nogmaals bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A Hoppenbrouwers op dinsdag 19 okt 2021 21
Zeer tevreden over aankoop en plaatsen nieuwe keuken.
FOTO VAN A HOPPENBROUWERS
Reactie of foto toevoegen
“Prettig en deskundig advies”
Door Gerard van den Hondel op dinsdag 19 okt 2021 21
Prettig en deskundig advies bij ontwerp van onze keuken en de keuze van materialen, kleuren, apparatuur enz. Levering geheel volgens afspraak en zorgvuldige plaatsing door echte vakmannen. Heel lange garantie op zowel apparatuur als plaatsing en dat kan ook gezien oog voor kwaliteit en betrouwbaarheid bij Adee.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en behulpzaam personeel”
Door Dhr & Mw de Ronde op dinsdag 19 okt 2021 21
Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken. Vanaf het moment van oriënteren tot het plaatsen is alles keurig verlopen. Goede informatie, er wordt meegedacht, veel keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom zeker een bedrijf om aan te raden!
FOTO VAN DHR & MW DE RONDE
Reactie of foto toevoegen
“Vakmensen”
Door Peter op zondag 17 okt 2021 21
Ze bestaan nog: keukenzaken die doen wat ze beloofd hebben. Met de aankoop van een nieuwe woning op zoek naar een keukenzaak die kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft. Al snel kom je, op basis van recensies, uit bij de DB keukengroep. We hadden vooraf een aantal zaken uitgesloten zonder recensies te lezen. Ondanks de Coronatijd was het maken van een afspraak, binnen de regels natuurlijk, geen probleem. Heel vriendelijk ontvangen, zelfs toen last minute de bestemming (lees huis) veranderde was het allemaal geen enkel probleem. Goed begeleid in het maken van de juiste keuze, kleur, materiaal en apparatuur. En dan begint het wachten op de sleutel en de keuken. Door Adee prima op de hoogte gehouden van de voortgang, ruim op tijd gemeld dat sommige artikelen niet leverbaar waren bij de installatie.
De installatie is super verlopen! Vakmensen die de keuken plaatsen, alles opgeruimd achterlaten en ook hier weer meedenken. Na de 1e oplevering is Adee nog een keer teruggekomen voor de restpunten en ook dat is conform afspraak en perfect verlopen. Ben je op zoek naar een goede keukenzaak, die meedenkt, goed werk levert ga dan met een gerust hart naar Adee Keukens in Rijssen. Top service!!!!
FOTO VAN PETER
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het geleverde eindresultaat”
Door Norbart Smits op donderdag 14 okt 2021 21
Vorige week is bij ons dan eindelijk de nieuwe keuken geplaatst die wij in mei dit jaar besteld hadden. En... het lange wachten werd beloond. Alles werd vooraf keurig geleverd en de maandag en dinsdag hebben Anton en Matthew de keuken geplaatst. Vanaf het moment van intekenen door Marjolein tot en met het laatste handgreepje, geweldig! Even vooraf bellen of er hier en daar een leiding toch anders en er wordt meteen met je actief met meegedacht. Hierbij wil ik in het bijzonder Anton, onze keukenmonteur nogmaals enorm bedanken. Hij is een echte vakman die in alles met je meedenkt, de tijd neemt en perfecte oplossingen biedt. Wij zijn erg heel tevreden over Ardi Keukens en het het geleverde eindresultaat!
FOTO VAN NORBART SMITS
Reactie of foto toevoegen
“Keuken staat”
Door Fam Vos op maandag 11 okt 2021 21
Prachtige keuken met kookeiland, heel ruimtelijk, we zijn er super blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“DB KeukenGroep”
Door Tim van den Hooven op maandag 11 okt 2021 21
De keuken is netjes op tijd geleverd. Met de aankoop ging het wel een beetje verkeerd maar dat werd allemaal keurig opgelost. Ook bij de levering was een kast niet goed, maar die is binnen 3 dagen aangepast en dat is de juiste service. Zo kan het dus wel.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal super”
Door Wim en Ada van den Bogerd op vrijdag 8 okt 2021 21
Wij hebben onze keuken bij Anovi gekocht, en zijn daar heel goed geïnformeerd over wat er allemaal mogelijk was. Duidelijk en transparant. Alles verliep volgens afspraak helemaal super!!!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Ingrid op vrijdag 8 okt 2021 21
Uitstekend advies, meedenken, persoonlijke ontvangst, monteren ging prima, ook wat kleinigheden achteraf naar tevredenheid opgelost
Reactie of foto toevoegen
“Super bedankt”
Door Ed Klappe op donderdag 7 okt 2021 21
Verschillende keukenzaken bezocht om een indruk te krijgen. Toen we binnen stapten bij Adee hadden we het idee heel snel weer buiten te staan. Maar dat veranderde heel snel toen bleek dat er al erg gedetailleerd voorwerk gedaan was. Heldere uitleg, veel voorbeelden in de zaak aanwezig, vriendelijk personeel en vooral erg helder in de prijs! Adee denkt mee, zelfs als de medewerker met een blindedarmontsteking thuis zit! Na akkoord word je keurig per mail van alles op de hoogte gehouden, heb je onverhoopt nog een vraag, dan heb je heel snel een reactie terug. Er werd ons ontelbaar keer duidelijk gemaakt dat de service van Adee erg belangrijk was en dat ze echt doen wat ze beloven. Dat zegt helaas elke keukenzaak, maar na het plaatsen van de keuken moet ik met plezier toegeven dat Adee inderdaad een stuk verder gaat met service dan andere zaken. Keurig nette installatie, vakkundige monteurs, vriendelijke mensen en gewoon vakwerk afgeleverd. Adee en met name Jenneke, super bedankt voor de prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Monteurs zijn echte vakmannen”
Door Vera op maandag 4 okt 2021 21
Enthousiaste verkoper die heel goed mee dacht in het ontwerp van de keuken, goede verbeteringen heeft aangedragen en betrokken bleef bij het hele proces. Ook prettig dat je direct de prijs weet en daar niet over hoeft te onderhandelen. Mooie kwaliteit keuken en apparatuur. De montage wordt gedaan door echte vakmannen die graag netjes werk willen afleveren en daar ook de tijd voor krijgen.
FOTO VAN VERA
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met het eindresultaat”
Door Bertine Keuken op maandag 4 okt 2021 21
Voor de 2e keer (in vier jaar) een keuken bij Avanti gekocht. Een betrokken verkoper die verstand van zaken heeft en goed advies geeft. Verder erg blij met het eindresultaat! Verder fijn dat er met vaste prijzen wordt gewerkt. Dit schept een gevoel van vertrouwen!
FOTO VAN BERTINE KEUKEN
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Petra op maandag 4 okt 2021 21
Betrouwbaar. Levering op dag nauwkeurig ingepland, ervaren, meedenkende monteur. Zorgeloos traject. Resultaat: een prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte ervaring”
Door J Boensma op donderdag 30 sep 2021 21
Onze ervaring met Adee keukens, was perfect. Goede adviezen en en fijne uitleg. Duidelijke foto"s van wat het zou worden. Zeer tevreden met het resultaat en een hele fijne keuken. Precies onze smaak.
FOTO VAN J BOENSMA
Reactie of foto toevoegen
“Een harstikke goed eindresultaat”
Door Henk en Inger de Vries op donderdag 30 sep 2021 21
Door omstandigheden hebben we binnen één jaar twee keukens aangeschaft. Door de heel goede service en het mooie eindresultaat was het direct duidelijk dat we ook voor onze tweede keuken naar Arma zouden gaan. En wij zijn weer erg tevreden! De verkoper was zeer deskundig en geduldig! De levering was op de afgesproken datum. En de keukenmonteur netjes precies en eerlijk. We vinden ook nu weer het eindresultaat hartstikke goed!
FOTO VAN HENK EN INGER DE VRIES
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Daniel Vervloed op donderdag 30 sep 2021 21
Dit is m'n tweede keuken bij ardi binnen 1,5 jaar tijd vanwege een nieuwe woning zijn wij weer bij ardi terechtgekomen na de eerste x beviel dit prima leuke ontvangst in de winkel en vriendelijke verkopers die goed meedenken met de klant en de monteurs die bij ons geweest zijn verstaan hun vak en zijn vriendelijk dus ik zeg ARDI een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Sharon op woensdag 29 sep 2021 21
Super blij met onze nieuwe keuken van Pelma keukens! Goede begeleiding en service vanaf het begin tot het einde. Ze nemen echt ook de tijd voor je en geven duidelijke informatie. Wij hebben gekozen voor een strakke greeploze moderne keuze in wit hoogglans. Wij geven Pelma een dikke 10! en zullen Pelma keukens zeker ook aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door yvette mathijssen op zondag 26 sep 2021 21
Voor de derde keer een keuken laten plaatsen door Ardi keukens, dit keer ging het om een 'bijkeuken'. Wederom zeer tevreden. De verkoper in de winkel denkt mee wat betreft de mogelijkheden en weet hierin goed te adviseren. Prijs/kwaliteit verhouding tevens goed, je weet direct waar je aan toe bent tijdens het gesprek met de verkoper. De monteur heeft de keuken netjes geplaatst, 1 deurtje draaide verkeerd maar dit is keurig en snel opgelost. Kortom, wij zijn zeer tevreden over Ardi keukens en bevelen deze dan ook zeer zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Veel kookplezier, praktisch, mooi”
Door Fam. Kok op zaterdag 25 sep 2021 21
Goed geslaagd met een nieuwe keuken bij Arma keukens in Nunspeet. Van tevoren wisten wij niet zo goed wat we wilden, behalve dat we veel opbergruimte nodig hadden. Adviseur Arwout heeft ons met veel geduld, veel tussentijdse wijzigingen en veel kennis een keuken ontworpen die helemaal voldoet aan onze wensen. Zonder opdringerig te zijn, heeft hij ons in de showroom, maar ook op afstand met videobellen tijdens de lock-downs, vele uren met ons het ontwerp bedacht.
Het materiaal van de kastjes (extra mat) en het blad (composiet) is van hoge kwaliteit en makkelijk schoon te houden, echt super. Ook het montageteam verdient een dikke pluim; in 2 dagen tijd, zonder zaken af te raffelen, met oog voor detail, hebben zij de keuken op een professionele manier geassembleerd.
FOTO VAN FAM. KOK
Reactie of foto toevoegen
“Montage aanrechtblad”
Door Daniel op vrijdag 24 sep 2021 21
SUPER SERVICE! Van begin tot aan de laatste puntjes geholpen. Zelfs wat niet bij de "prijs" inbegrepen zat hebben ze gedaan en afgerond. Zeker een aanrader! Top! Vriendelijk personeel.

Aanvulling ontvangen 27 september 2021: Het gaat om het monteren van een aanrechtblad. Dit is al gebeurd. Het is ons uitstekend bevallen. Dat laat de recensie wel zien ;).
Reactie of foto toevoegen
“Een 10+”
Door Dirk en Margriet op donderdag 23 sep 2021 21
Wij zijn toevallig bij Pelma Goes terechtgekomen. We zijn erg goed en met veel geduld geholpen bij de aanschaf van de nieuwe keuken. Ook de montage is zeer zorgvuldig en nauwgezet uitgevoerd! Wat ons betreft een 10+.
FOTO VAN DIRK EN MARGRIET
Reactie of foto toevoegen
“Fijne, beleefde en behulpzame mensen”
Door A. Kruijdenberg op woensdag 22 sep 2021 21
Ze denken goed mee en hebben veel kennis in huis. Ze luisteren goed naar de wensen en geven meerdere opties en keuzemogelijkheden. Natuurlijk kan er iets misgaan maar dat lossen ze netjes op. Er werken daar fijne mensen, beleefd, vriendelijk en behulpzaam.
Reactie of foto toevoegen
“Volledige traject is soepel verlopen”
Door Marlies op maandag 20 sep 2021 21
Het volledige traject van aankoop tot en met montage is soepel verlopen. Het advies in de showroom was goed en er werd voldoende tijd genomen om mijn wensen in kaart te brengen. De keuken werd netjes op tijd bezorgd en ook de monteurs kwamen de afspraken heel goed na. (zowel levering als aankomst monteur was op de minuut nauwkeurig. Waar vind je zo'n leverancier...)
Reactie of foto toevoegen
“Wij zijn uitermate blij”
Door Familie Walgers op zondag 19 sep 2021 21
Wij hebben onze keuken uitgekozen bij Artic keukens en werden daar uitstekend geholpen door Levi Geense. Hij begreep onze wensen en had zelf nog goede ideeën om de keuken nog meer uitstraling te geven. Bij plaatsing van de keuken bleek dat er wat keukenapparatuur miste. Hier kon Artic niets aan doen maar zij hebben ons wel goed geholpen door tijdelijk alternatieven te plaatsen waardoor wij toch meteen volledig gebruik konden maken van onze keuken. Ondertussen is de keuken compleet met de juiste apparatuur. Wij zijn uitermate blij met onze keuken en verwachten er nog jaren plezier van te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Patrick en Ilonka op vrijdag 17 sep 2021 21
Van begin tot eind perfect geholpen. In de winkel zijn ze erg deskundig, behulpzaam, vriendelijk en geduldig. Communicatie ging soepel. We kregen snel reactie op onze vragen. Bij het leveren van de keuken werd er door de transport dienst per ongeluk een onderdeel op het verkeerde adres afgeleverd maar deze werd prima op tijd alsnog bij ons geleverd. Bij installatie van de keuken bleek dat een plint een afwijkende (hout) kleur had. Er werd meteen aangeboden deze te vervangen. Er kan natuurlijk altijd wat verkeerd gaan maar het gaat erom hoe ze dat oplossen. Bij deze zaak doen ze dat perfect!! Installateurs werken netjes, nauwkeurig en met respect voor de woning. Kortom een goede ervaring bij deze keuken zaak.
FOTO VAN PATRICK EN ILONKA
Reactie of foto toevoegen
“Alles is perfect”
Door G.Borkent op vrijdag 10 sep 2021 21
Alles was perfect van inmeten aflevering plaatsen. Keurig netjes. Kon niet beter perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuken”
Door Daan Bekhuis op donderdag 9 sep 2021 21
We zijn zorgvuldig geholpen en ook met het nodige geduld en persoonlijke aandacht. Daarnaast is de keuken op een zeer professionele en rustige manier geplaatst, aangezien ons huis schots en scheef is, was dit best nog een uitdaging voor de zeer vriendelijke monteurs. Ook prima kwaliteit keuken. We hopen er nog lang plezier van te hebben.
FOTO VAN DAAN BEKHUIS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nick Akerboom op donderdag 9 sep 2021 21
Zeer tevreden met onze keuken! Goed geholpen in de showroom.Uiteindelijk een heel ander ontwerp van de keuken dan wij in eerste instantie bedacht hadden. En uiteindelijk ook mooi resultaat na het plaatsen. Keuken is keurig geplaatst en kleine onvolkomenheden zijn netjes opgelost. Kortom zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Tina Hak op maandag 6 sep 2021 21
Prima van begin tot einde van de levering
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door W.J. Bos op zondag 5 sep 2021 21
Adee keukens maken hun slogan "we doen wat we beloven" helemaal waar. De voorlichting is super en de prijzen zijn heel transparant. De sfeer van de voorlichting is vertrouwelijk. Nadat de keuken besteld was, bleek dat de bestelde inductiekookplaat niet op onze stroomvoorziening paste. Omruilen was geen probleem. De keuken is vakkundig geplaatst. De gebreken die er waren, zijn snel opgelost (de monteur zag o.a. een klein deukje in een deurtje). Voor een mooie keuken zonder gezeur raden wij Adee keukens aan.
FOTO VAN W.J. BOS
Reactie of foto toevoegen
“Een nostalgische massief eiken keuken”
Door Fam. Post - de Vreugd op zaterdag 4 sep 2021 21
We hebben een nostalgische massief eiken keuken gekocht bij AD keukens Rijssen. Helemaal gemaakt naar persoonlijke wens met stollen, eigen "oud" witte kleur gespoten door fabrikant met 2 componenten lak. We zijn heel blij met deze prachtige en degelijke keuken!!!!! AD keukens dacht tot in de kleinste details mee.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze mooie keuken”
Door Fam. Dunsbergen op vrijdag 3 sep 2021 21
Wij zijn erg blij met onze mooie keuken en zullen zeker een keuken van Adee aanbevelen. Zeer klantvriendelijk en mooie kwaliteit.
FOTO VAN FAM. DUNSBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Ibo de Jong op vrijdag 3 sep 2021 21
Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Adee keukens. Je weet wat je aan Adee keukens heb ze houden zich aan de afspraken en en service is gewoonweg super.
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door IJsbrand van Rijn op donderdag 2 sep 2021 21
Wij hebben nu de 3e keuken hier gekocht. Ze denken goed mee met indeling vd keuken. Ook latere wijzigingen goed ontvangen en doorgevoerd. Goede communicatie. Nette aflevering vd keuken. Heb de keuken zelf geplaatst. Zit ook duidelijk bouwplan met uitleg bij! En duidelijke prijzen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij overgedragen garantie”
Door Marian Helmus op donderdag 2 sep 2021 21
Toen wij ons huis kochten zat er een vrij nieuwe keuken van Avanti in, gelukkig met overdraagbare garantie. Door een klein mankement aan de vaatwasser (verholpen door de leverancier ervan) zijn de monteurs van Avanti twee maal langs geweest, voor en na de reparatie. Ik ben onder de indruk van de service van Avanti, van de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de telefonistes en monteurs. Als onze keuken aan vervanging toe is, is het voor ons geen vraag waar de nieuwe vandaan gaat komen; uit Kesteren!
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed op orde bij Adee”
Door J. Jacobs op donderdag 2 sep 2021 21
Keuken inmiddels 1 jaar in gebruik. Wij zijn er heel tevreden over. Advies, levering, installatie en nazorg allemaal goed op orde bij Adee Keukens.
FOTO VAN J. JACOBS
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Johan Legebeke op donderdag 2 sep 2021 21
Via de goede recensies op internet zijn we bij ADEE keukens belandt. Er is na een afspraak voldoende tijd voor ons genomen om alle mogelijkheden te bekijken. Ook waren er veel voorbeelden van kleurstelling en materialen aanwezig of te zien in de showroom. Snelle reactie bij mailcontact tussen de afspraken door met de verkoper. De plaatsing is in 2 dagen prima uitgevoerd door deskundig en vriendelijke medewerkers. Wij zullen ADEE keukens zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk”
Door Fam Bruins op woensdag 1 sep 2021 21
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken, en kunnen Adee aanbevelen bij anderen, goede kwaliteit en klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi functionele keukem”
Door Edwin Nieland op woensdag 1 sep 2021 21
In een kleinere ruimte heb ik alles binnen handbereik, functioneel en ook in de stijl die bij mij past. Ik voel me thuis binnen de keuken.
FOTO VAN EDWIN NIELAND
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Ben en Rian Smienk op woensdag 1 sep 2021 21
Adee keukens is een bedrijf dat meedenkt en afspraken nakomt. Complimenten voor de monteurs die de keuken geplaatst hebben. Vakwerk!!
FOTO VAN BEN EN RIAN SMIENK
Reactie of foto toevoegen
“Geduldige begeleiding”
Door Familie Sturris op maandag 30 aug 2021 21
Voor de tweede keer een keuken bij Ardi Keukens gekocht. Het ontwerp/de opstelling vonden we best een gepuzzel, de verkoper heeft ons daar goed en geduldig in begeleid. We kregen voldoende tijd om goed over alle keuzes na te denken. Het plaatsen van de keuken ging voortreffelijk, alle lof voor de monteurs, werken snel en netjes. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig gedaan”
Door Dylan op donderdag 26 aug 2021 21
Onze ervaring is erg goed met Pelma. Goed geholpen in de showroom, mooi aanbod aan keukenapparatuur en een eerlijke scherpe prijs. Het zetten van de keuken is vakkundig gedaan. Vaklui met plezier in hun werk! Ik beveel Pelma graag aan voor anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Top ervaring”
Door Anna Koster op donderdag 26 aug 2021 21
Alles kan en alles mag binnen je budget. Als je twijfelt over iets, dan kun je ze bellen en ze staan je altijd netjes te woord. Top ervaring!! Kan het iedereen aanbevelen!
FOTO VAN ANNA KOSTER
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren goed”
Door Ruud Bakker op dinsdag 24 aug 2021 21
Bij Artic Keukens in Utrecht een aantal keer op gesprek geweest; er wordt goed naar de wensen geluisterd, en ook goed aangegeven wat wel/niet kan. Duidelijkheid over de prijs ook! Voorbereiding, inmeting, leidingschema, etc: alles prima verzorgd.
Klantenservice telefonisch en via de mail: ook zeer goed. Montage vakkundig, compleet, vriendelijk; kortom helemaal prima! Er klopt bij elke keuken montage wel eens iets niet, maar we zijn zeer goed op de hoogte gehouden van de manier waarop de foutjes worden opgelost. Service in de weken ná de montage prima; zowel telefonisch als uiteindelijk ter plekke.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig gedaan”
Door Marieke Van der Kooi op dinsdag 24 aug 2021 21
Sinds januari 2021 staat onze keuken er. Prachtig geïnstalleerd na goed overleg met onze favoriete verkoopster, Joanna.
FOTO VAN MARIEKE VAN DER KOOI
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met nieuwe keuken”
Door M.Heeremans op woensdag 11 aug 2021 21
wij hebben vanaf de eerste kennismaking met Adee Keukens, het advies, aankoop, levering en montage alleen maar zeer positieve ervaringen opgedaan. Afspraak is afspraak, duidelijke communicatie, vakkundig advies en vakkundige plaatsing van de keuken, meedenkend personeel dat kwaliteit levert en echt de puntjes op de 'i ' zet! We zijn zeer tevreden over Adee Keukens en erg blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Theo de Jong op maandag 2 aug 2021 21
Afgelopen maandag en dinsdag hebben de monteurs van Avanti bij ons de keuken geplaatst. Het resultaat is erg mooi en we zijn erg tevreden over de kwaliteit van de keuken en de werkwijze van deze monteurs. Ze werken zeer zorgvuldig en netjes. Complimenten. We zijn ook erg tevreden over de wijze waarop wij zijn geadviseerd en hoe het hele proces is verlopen. We gaan er vanuit dat de oven, die op nalevering staat op de zelfde wijze zal worden afgehandeld. De monteurs hebben een tijdelijke oven geplaatst. We hebben het gevoel een goede keuze gemaakt te hebben om de keuken bij Avanti aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf gemonteerd”
Door Hoek op woensdag 28 jul 2021 21
Wij zijn keurig geholpen door een vakkundige verkoper, wat voor ons erg belangrijk was, wat ze beloven maken ze waar. Zeker een aanrader om eens te kijken als je een nieuwe keuken wilt.
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door René Spek op woensdag 28 jul 2021 21
Keuken compleet met alle mogelijke inbouwapparatuur, na een goed jaar wat stelwerk en kleine reparaties, die naar volledige tevredenheid zijn verholpen. Niets is hun teveel, monteurs die in de gaten houden wat er ontbreekt en aanvullen als ze in de buurt zijn.
FOTO VAN RENÉ SPEK
Reactie of foto toevoegen
“Een super bedrijf”
Door Familie Moree op maandag 26 jul 2021 21
De aankoop was gewoon een groot feest voor ons. We werden door de verkoopster uitstekend geholpen, ze dacht helemaal mee, leefde zich als het ware in onze situatie in. En ze drong zeker niets op. Zodoende was de aankoop voor ons een fijne ervaring.
De aflevering was op de afgesproken datum en tijd, en correct en compleet. We hebben de keuken zelf geplaatst, voor vragen mochten wij direct bellen. De paar vragen/klachten werden 1-op-1 heel correct opgelost. Ardi keukens van harte aanbevolen, een super bedrijf !!
FOTO VAN FAMILIE MOREE
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door E.M. Achten op maandag 26 jul 2021 21
Een uitstekend bedrijf; deskundige medewerkers, helder in de communicatie, vriendelijk en komen afspraken na. In de praktijk blijkt verkoop en montage als eenheid opererend binnen het bedrijf de sleutel voor een kwalitatieve advisering en uitvoering van het project.
Reactie of foto toevoegen
“Ze denken goed met je mee”
Door Anne op maandag 26 jul 2021 21
Arma is kwalitatief hoogstaand, denken goed mee, erg servicegericht en betrouwbaar.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door M. Abrahams op maandag 26 jul 2021 21
Zeer goede en betrouwbare partij, afspraak = afspraak, geen verrassingen, duidelijke communicatie, je krijgt hier zeker geen spijt van!
Reactie of foto toevoegen
“Overall fijn proces”
Door Rainier van R op woensdag 21 jul 2021 21
Wij hebben recent een keuken bij Keur keukens gekocht. We wisten dat ze niet de goedkoopste zijn, maar goede kwaliteit hebben en goede service bieden, wij waren bereid daar wat extra voor te betalen.

Verkoop:
Wij zijn geholpen door Peter, zeer aardige en kundige verkoper, soms tikkie chaotisch, maar komt al z'n afspraken na, zeer fijne vent!

Product:
We hebben een zeer mooie keuken gekregen waar we erg blij mee zijn. Zijn een paar nadelen, grootste in de vaatwasser. Deze heeft een programma waarbij voor het einde de klep open springt om te drogen. Keur keukens heeft aangegeven dat niet te gebruiken omdat de stoom de panelen zal beschadigen. Hierdoor blijft de vaat nat.. na hierover geklaagd te hebben (ik had hiervoor een vaatwasser die wel schoon en droog levert) krijg ik te horen dat het toch wel open kan, maar mocht het stuk gaan zal daar geen garantie op zitten... vreemd verhaal...

Installatie:
Zeer netjes geleverd en gemaakt, je ziet dat ze kundig zijn en erg netjes werken. Heel fijn!

Service:
Bij de installatie is een leiding gaan lekken in het kastje, ik heb dit meteen aangegeven met bijna een dagelijkse herinnering, na een week ben ik nog steeds niet gebeld om dit te laten maken, echt extreem vervelend. Ik wissel 2 keer per dag nu droge doekjes in mn gootsteenkastje... Ik ga dit nu maar zelf laten doen.

Overall: Wij zijn blij met de keuken, overall was het ook een fijn proces. Echter de verwachtingen waren hoog en de prijs is dat ook. Het is onbegrijpelijk dat ze deze steken zo laten vallen waardoor ik uiteindelijk best wel gefrustreerd ben. Ik raad ze niet af, maar weet niet of ik ze nog zou aanraden... cijfer zou ik een 7 geven, ik kan alleen 6 of 8 kiezen... dus een geflatteerde 8, vooral omdat ik Peter graag mag.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Jorine op woensdag 21 jul 2021 21
Voor de tweede keer een keuken bij Avanti gekocht en ook dit keer weer heel tevreden. Er wordt goed meegedacht en gekeken naar wat mogelijk is en welke opties er zijn. Ook qua communicatie zijn ze snel en beantwoorden ze de vragen goed. Mocht ik ooit weer een keuken nodig hebben, dan zal ik zeker weer naar Avanti gaan.
FOTO VAN JORINE
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door W.H. van Oort op maandag 19 jul 2021 21
Zeer deskundig advies, zeer vakkundige plaatsing. Na een aantal problemen met de vorige keuken zijn die naar onze volle tevredenheid opgelost en hebben we nu een "droomkeuken", met dank aan Ardi keukens. Dit is de 3e keuken die we bij Ardi gekocht hebben, dus dat zegt genoeg!
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Anta Heuten op maandag 19 jul 2021 21
In februari thuis aan de keukentafel de keuken uitgezocht, daarna een kort bezoek aan de showroom de laatste wijzigingen doorgevoerd. En op 15 juli is de keuken geplaatst. Niets dan lof! Van het eerste mailcontact met de verkoper, tot het plaatsen door de monteurs, echt alles zo goed geregeld, ze denken met alles mee, heel erg kundige vakmensen!! Als ik morgen weer een keuken moest uitzoeken, ging ik gelijk weer naar Adee, ik beveel ze dan ook van harte aan. Er is niet 1 ding fout gegaan, ze doen wat ze beloven. Ik ben super blij en tevreden.
FOTO VAN ANTA HEUTEN
Reactie of foto toevoegen
“Het is een feestje om te koken en bakken”
Door M. Visscher op maandag 19 jul 2021 21
Een nieuwe keuken... meten, kiezen, kiezen, kiezen, kiezen,... Arma personeel adviseren, luisteren goed en denken mee in mogelijkheden! De voorkeursmonteur (Oompie) mocht de keuken plaatsen. Ik ben super blij met de keuken en het is een feestje om te koken en bakken met het Falcon fornuis!
FOTO VAN M. VISSCHER
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door fam Werger op zondag 18 jul 2021 21
Wij hebben een keuken gekocht bij Ardi Keukens. Vanaf de ontvangst in de showroom tot en met het plaatsen van de keuken en nog daarna zijn wij meer dan tevreden over de servicegerichte houding en de professionaliteit van de medewerkers en het bedrijf. Wij bevelen Ardi keukens dan ook bij iedereen aan.
FOTO VAN FAM WERGER
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.