Feedback
9,6

DB KeukenGroep

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB KeukenGroep
Ontdek de grootste collectie keukens. Sterk in dienstverlening van A tot Z met eigen mensen.

“Doen zoals Beloofd”
Juist in een branche die niet altijd even goed bekend staat, onderscheidt DB KeukenGroep zich blijvend door haar correcte benadering van klanten en hoge kwaliteit van dienstverlening. Wij doen wat we beloven. Vanaf het moment dat u uw voet zet in één van onze inspirerende showrooms, tot aan het moment dat onze monteurs een droomkeuken of badkamer bij u komen monteren, zult u aangenaam verrast zijn door onze werkwijze. We realiseren ons, dat u hoge verwachtingen hebt van uw nieuwe keuken of badkamer. We doen daarom dan ook onze uiterste best om deze perfect naar wens te realiseren. Elke medewerker binnen ons familiebedrijf zet zich hier enthousiast en betrokken voor in. Of het nu de verkoper is die zich tot het uiterst inspant om uw wensen te vertalen in een prachtige keuken, de magazijnmedewerker die vol zorg uw bestelling klaar maakt, of onze serviceafdeling die zich volledig inzet om u compleet te ontzorgen. Onze klanten zullen het bevestigen: ook in het traject na handtekening steekt DB KeukenGroep ver boven het maaiveld uit. Wij streven altijd naar ‘keukens met ‘n 9+’. U merkt het aan het eindresultaat!

Keukens volgens actuele woontrends
Bij DB KeukenGroep is een keuken meer dan alleen een combinatie van mooie keukenkasten en moderne apparatuur. Onze diverse opstellingen maken van de keuken het hart van uw woning waar u in thuis komt. Waar koken pas echt kokkerellen wordt. En waar wonen verandert in léven. Maak kennis met onze onuitputtelijke collectie keukens. Alles is mogelijk. Bewonder onze verschillende merken zodat u de keuze hebt uit keukens in alle stijlen, opstellingen en voor ieder budget. Van degelijke standaardkeukens tot exclusief maatwerk. Onze nettoprijzen zijn blijvend laag omdat wij kortingen ontvangen op onze volume-inkoop. Daarbij zijn onze offertes transparant en compleet gespecificeerd. Zo weet u direct waar u aan toe bent. Wij heten u graag welkom in één van onze zeven royale showrooms. We beloven u dat onze keukens u zullen inspireren. En onze medewerkers staan enthousiast klaar om u te adviseren!

Al ruim 25 jaar een begrip
DB KeukenGroep bestaat al ruim vijfentwintig jaar, en daar zijn we, betrokken als we zijn, best heel trots op. Hoge kwaliteit van product en organisatie, hoogste klanttevredenheid en betrokken medewerkers geeft ons familiebedrijf al ruim 25 jaar een geweldige voorsprong. Onze duizenden enthousiaste klanten zijn hiervan de beste ambassadeurs. Dit beloven wij:
• Direct de beste prijs
• 10 jaar garantie op onze montage
• Buitengewoon goed geregeld
• Service op 9+ niveau

Natuurlijk heten wij u graag welkom in een van onze acht vestigingen:
Adee Keukens (Rijssen)
Anovi Keukens (Berkel en Rodenrijs)
Ardi Keukens (Sint-Annaland)
Arma Keukens en Sanitair (Nunspeet)
Artic Keukens (Utrecht)
Avanti Keukens (Kesteren)
Keur Keukens (Haarlem)
Pelma Keukens (Goes)

U kunt een afspraak maken of meer informatie aanvragen via de website van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2137 ervaringen over DB KeukenGroep. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1821 ervaringen
4 sterren193 ervaringen
3 sterren16 ervaringen
2 sterren17 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Prachtige keuken”
Door Bart op maandag 3 okt 2022 22
Verkoopproces ging raar: met name de apparatuur bleek enorm duur (zo'n €2000,- duurder voor 4 apparaten) en toen we aangaven hier verder naar te willen kijken veranderde de sfeer. Uiteindelijk de apparatuur naar tevredenheid elders besteld en de keuken door Artic Keukens laten plaatsen. Dit naar tevredenheid, de keuken staat prachtig!
Reactie of foto toevoegen
“Levering is duwen en trekken”
Door Fam. Sinnema op donderdag 18 aug 2022 22
Wij zijn bijzonder ontevreden over de levering en afhandeling van onze keuken en zullen Arma dan ook zeker niet aanraden!

Het voortraject verliep redelijk zorgeloos: een mooie keuken uitgezocht en een datum ingepland voor de levering en installatie. Hoewel Arma zelf geen keukens demonteert en afvoert, hebben ze contact met diverse partijen die het voorwerk voor hun rekening nemen. Deze mensen zijn zonder uitzondering kundig en aardig.
De ellende begon op de dag van levering. We werden 's ochtends gebeld dat maar liefst vier vitale onderdelen niet leverbaar waren (koelkast, inductiekookplaat, oven en afzuigkap!). De oude keuken was inmiddels afgevoerd en met veel gedoe kregen we een klein leenkoelkastje en een oude inductiekookplaat te leen, zodat we in elk geval konden koelen en koken. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en we wachten nog steeds op de nieuwe kookplaat. De andere drie onderdelen zijn (na veel druk zetten en nabellen) geleverd. In de afgelopen maanden kwamen ook allerlei kleine, irritante gebreken aan het licht die de keukenervaring bepaald niet vlekkeloos maken:
- De koelkastdeur bleek verkeerd gemonteerd, wat pas na een paar weken kon worden verholpen.
- Het deurtje van het vriesvak sluit nu al niet goed meer, waardoor er kou in de koelkast 'lekt'. De ijsvorming in het vriesvak is buitensporig en ook de achterwand van het koelgedeelte heeft ijsvorming. Een nieuwe koelkast hoort dergelijke gebreken niet te vertonen.
- Een kabeltje van de verlichting zakt achter een keukenkastje vandaan: erg slordig en door ons niet te verhelpen.
- De stekker van de inductieplaat is erg slordig in elkaar gezet: er steken sprietjes uit. Of dit direct kortsluitingsgevaar oplevert kunnen we niet beoordelen, maar slordig is het in elk geval.

Lang verhaal kort: het voortraject verliep naar wens, maar vanaf de levering is het duwen en trekken om allerlei mankementen te laten verhelpen en ontbrekende onderdelen geleverd te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Petra Smit op donderdag 18 aug 2022 22
Op 9 mei 2022 is onze keuken gemonteerd. Helaas bleken er na montage al meteen 5 punten die verholpen moesten worden:
1) De achterwand van het kookeiland was beschadigd.
2) Er waren verkeerde poten van het kookeiland geleverd; vierkant i.p.v. rond.
3) Er bleek een onderdeel van het afvalsysteem te ontbreken.
4) De spoelbak was krom.
5) De uitsparing van de spoelbak was te klein.

Punten 1, 2 en 3 zijn inmiddels verholpen. Afgelopen maandag zou de nieuwe spoelbak gemonteerd worden. In de nieuwe spoelbak bleek een barst te zitten. Al had deze natuurlijk niet gemonteerd kúnnen worden omdat de uitsparing nog steeds te klein was. Er moet nu dus voor de 3e keer een spoelbak voor onze keuken besteld worden. Ook de leverancier van het werkblad moet nog komen. Wij kunnen onze keuken dus al 3 maanden niet gebruiken! Het verbaast ons dat er maandag niet meteen contact met ons opgenomen is. Uiteindelijk hebben wij telefonisch contact opgenomen met de verkoopster. Dit gesprek verliep uitermate teleurstellend en gaf ons niet het gevoel dat wij serieus genomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere dingen fout gegaan en nog niet hersteld”
Door Anne op donderdag 30 jun 2022 22
Mijn keuken zou 19 april geleverd worden. Dat is ook gebeurd, maar er was heel veel mis: de vaatwasser deed het niet, de verkeerde afwasbakken waren geleverd, sommige deuren gingen de verkeerde kant op open en de handgreep van de koelkast kwam tegen de muur aan en beschadigde de muur. Nu, 30 juni, is alles nog steeds niet hersteld en ligt het aanrechtblad los en past de wasbak daar niet goed in. Het is onduidelijk wanneer alles hersteld zal worden.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering keukenblad”
Door J. Schipper op dinsdag 24 mei 2022 22
De service in de showroom was echt goed, maar daarna is het misgegaan. Het blad bleek na het opmeten niet als maatwerk geleverd te kunnen worden. We hebben een nieuw blad gekozen en dit is super opgelost door Ardi. Echter de andere leverancier is 6 weken later pas weer komen meten, om vervolgens een week later weer te moeten meten. Vervolgens was er 3 weken na deze laatste meting nog ontbrekende informatie over de maten van de kookplaat. Al met al wordt het blad nu pas in de 3e week juni geplaatst. We zijn erg teleurgesteld dat door het wijzigen van leverancier wij bijna 4 maanden op een keukenblad moeten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vonden het geen aanrader”
Door de Groot op donderdag 5 mei 2022 22
Bezoek aan de showroom en inmeten hebben wij als zeer prettig ervaren, er werd goed meegedacht. Echter een dag voor aflevering werden wij gebeld dat er onderdelen ontbraken. Het ingeleende personeel had tijdens het plaatsen erge haast, waardoor bijv. er vele gaten scheef zaten, koelkast niet correct was geplaatst, de plank in het gootsteenkastje zodoende was gezaagd alsof het leek dat dit met een kettingzaag was gedaan. Het eigen personeel heeft alle klachten moeten verhelpen. Daarnaast is het klantcontactteam slecht bereikbaar, deze hebben continu koffiepauze. Door onze ervaring met het ingeleende personeel en klantcontactteam zouden wij ARMA niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Laat hersteld”
Door Jorg de Jong op donderdag 14 apr 2022 22
Keuken gekocht, plaatsen en verkopen ging perfect. Servicepunten oplossen is een drama. Pas maanden na aankoop is de keuken hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Planning lastig”
Door Gerwin op maandag 4 apr 2022 22
Arma komt slecht zijn afspraken na en maakt het werk niet af. Monteurs worden weer afgezegd of doen het het werk niet wat is beloofd.

Aanvulling ontvangen 8 april 2022: Ik heb inderdaad een complete keuken gekocht bij Arma. (al in 2020). Vervolgens zijn we ruim een jaar verder en dan blijkt de vaatwasser later te komen. Goed dat kan gebeuren in deze tijden met corona, maar dan moet het wel opgelost worden. Ander punt is dat Arma per ongeluk het stopcontact voor de afzuigkap op de verkeerde plek heeft opgegeven. De bewuste vaatwasser zou 1 a 2 weken later binnenkomen en dan geplaatst worden. Hierover hoorde ik niks meer van Arma dus ik heb na ruim 2 weken zelf maar eens gebeld. Na mijn belletje kwam pas het hele planningsapparaat op gang en wat bleek ruim een maand na dat belletje had Arma wel een uurtje om de vaatwasser te plaatsen. Hierover heb ik mijn onvrede geuit en toen kon het uiteindelijk wel sneller. Toen heb ik gelijk de opmerking gemaakt dat de afzuigkap ook nog afgemaakt moest worden. Nou geen probleem dat kon allemaal. Vervolgens komt er een monteur en het eerste wat die zegt is daar heb ik geen tijd voor. Daarna gelijk weer Arma gebeld en wederom was er pas na een maand tijd. Na lang zeuren toch een gaatje gevonden om de afzuigkap af te maken. Vervolgens komt er een monteur die weer vertrokken is zonder het af te maken omdat die het juiste gereedschap niet bij zich had. Hier heeft Arma ook niks over laten weten. Moest er eind van de dag zelf achter komen dat het niet gelukt was en na het weekend er ook weer zelf achteraan bellen wanneer het nou eens echt afgemaakt zou worden. Dat kon na heel veel gedoe dan op 1 april, zijn we inmiddels ruim 1,5 maand na het plaatsen van de keuken. Vervolgens wordt ik 1 April gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is en dat ze 12 april komen. Toen ben ik heel boos geworden en was het opeens toch mogelijk die dag te komen en is de keuken eindelijk afgemaakt. Kortom Arma heeft mooie verkooppraatjes met doen zoals beloofd en je koopt bij ons een topkeuken bla bla bla etc. Maar ze hebben er bij mij zeer weinig van waargemaakt en een keer sorry kon er nog niet vanaf. Ik kreeg alleen een geïrriteerde planner aan de lijn omdat ik perse wou dat de keuken werd afgemaakt. Voor mij is de volgende keuken dus geen Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door Smeets op dinsdag 22 feb 2022 22
Koopproces was prima, goed begeleid door William. Maar vanaf plaatsen begon de ellende. Ze hebben ons wekenlang zonder waterafvoer laten zitten omdat deze 'zoek' was, geen enkele moeite gedaan om dit probleem tijdelijk op te lossen. Uiteindelijk zelf met een goedkope Gamma afvoer het probleem provisorisch opgelost. Enige tijd later was er een deurpaneel kromgetrokken, de afspraak om die te vervangen is 3x lastminute verplaatst. Erg zure nasmaak aan overgehouden, te meer omdat ik maandenlang op zoek ben gegaan naar een betrouwbaar keukenbedrijf met goede service. Jammer want de keuken an sich zijn we erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Marlon Urgert op donderdag 10 feb 2022 22
Eind augustus 2021 hebben we bij Keur Keukens in Haarlem onze droomkeuken besteld die 19 januari 2022 geplaatst zou worden. Aanvankelijk hadden we er een goed gevoel over, maar al gauw ging er van alles mis. Zo konden we onze werkbladen niet zelf kiezen, omdat de verkoper ons niet had aangemeld bij de werkbladenleverancier voor het maken van een afspraak. We hebben dus willekeurige werkbladen gekregen. Erg jammer, want de werkbladen vormen een kostbaar onderdeel van de keuken. Vervolgens werden we een week voor de keukenplaatsing gebeld met de mededeling dat de inductie kookplaat en de combi-oven niet leverbaar waren. Ze beloofden toen een leenkookplaat, maar die afspraak was ruim twee weken (7/2) later dan de plaatsing van de keuken. Ook die afspraak werd op het laatste moment afgezegd. Ze hadden geen leenkookplaat meer?? Niet echt een argument, trek desnoods een kookplaat uit je eigen showroom of bestel een leenkookplaat via internet. De meeste zijn binnen één werkdag leverbaar. Waarom kunnen zij deze noodoplossing niet bedenken?

Afgelopen maandag 7 februari 2022 zou de monteur komen om de plinten te plaatsen en de afzuigkap te monteren. Maandagochtend 7/2 werden we echter gebeld dat de monteur ziek was. We zouden zo spoedig mogelijk teruggebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Tot op heden (donderdag 10 februari 2022) hebben we nog niets gehoord. Empathie, meedenken en oplossingsgericht handelen staan niet in het woordenboek van de verkopers van Keur Keukens. Klant is bij deze keukenboer absoluut geen koning. Ze komen telefonisch bot en ongeïnteresseerd over. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. We hebben een dure keuken gekocht, die vooraf volledig betaald moest worden, waarvan de afzuigkap, de plinten, de inductiekookplaat en de combi-oven ontbreken. Ons advies? Loop Keur Keukens in Haarlem met een grote bocht voorbij. Uiteraard hopen we dat Keur Keukens alsnog met spoed zijn afspraken nakomt. Een keuken leveren zonder (nood) apparatuur is toch te gek voor woorden!
Reactie of foto toevoegen
“Klein leed”
Door Ilona op zaterdag 29 jan 2022 22
Half jaar gewacht op de keuken, dan krijg je 3 dagen voordat de keuken er komt te horen dat de koelkast er nog niet is. Vervolgens begint de eerste dag van de montage en word er niet door gewerkt want "er moet morgen ook nog wat te doen zijn". Een fout in de tekening waardoor er een stroom punt mist. Of wij dat zelf wel even willen oplossen want niemand van Arma mag aan elektra zitten. "Je keuken is klaar, er mist alleen een filter voor de afzuiging dus die kan je nog niet gebruiken, ik ga het filter ophalen en ben zo terug" monteur nooit meer terug gezien. Dan bel je zelf met het bedrijf en willen ze het een week later pas leveren. Geen oplossingen bedenken, geen tegemoetkoming. Echt een hele slechte service en communicatie wat resulteerde in een hele stressvolle week als vrouw zijnde die zelf niks kan en afhankelijk is van klusjesmannen.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken maar mist aftersales”
Door Peter op zaterdag 22 jan 2022 22
In 2020 super goed geholpen met advies en montage van onze nieuwe keuken. Een plaatje!! Sindsdien een paar keer gebeld met klachten over niet goed werkende onderdelen. Een lade die niet mooi sluit en een Le Mans kast die voor de tweede keer niet functioneert. Zo behulpzaam en kundig ze met het advies bij aankoop en montage zijn, op gebied van aftersales moeten ze nog een hoop leren!!!
Reactie of foto toevoegen
“Schmidt keuken”
Door Ellie Eckhardt op woensdag 5 jan 2022 22
We hebben een kleine Schmidt keuken voor ruim €15.000 gekocht en achteraf hadden we deze liever bij een andere keukenzaak gekocht die gespecialiseerd is in Schmidt keukens. De nabestellingen verliepen uiterst traag, deels misschien door de Coronaperiode, deels door slechte onderlinge communicatie bij Arma. Door de verkoper werd al snel gezegd dat iets niet mogelijk was, bijvoorbeeld een houten aanrechtblad en een kast op maat. Ik keek dan in de Schmidt catalogus en het bleek wel mogelijk. Omdat we verschillende facturen hadden gekregen na aanpassingen van kastmaten en werkblad zag ik achteraf dat er wel creatief gefactureerd was om zo rond de €15.000 uit te blijven komen.

Als ik mijn vrienden nu zou adviseren zou het het volgende worden: Koop geen apparaten bij een keukenzaak, maar kies ze zelf uit. Omdat we bij Arma kochten hebben we twee Pelgrimapparaten gekocht die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben. Met beide apparaten vanaf het begin problemen. Bij de inductieplaat is dat verholpen, de combi stoomoven is na 5 x een bezoek van een monteur van Pelgrim eindelijk geruild voor een nieuwe, maar ook deze werkt niet optimaal. Hij ratelt een beetje en de stand van de ovensymbooltjes klopt ook niet altijd. Nu laten we het maar zo want in totaal hebben we zeker 10 x een monteur van Arma en Pelgrim over de vloer gehad. Verschillende keren ook konden ze onverrichter zake weer terug omdat er iets niet goed was doorgegeven en er geen onderdeel meegenomen was. De koelkast is niet de meest energiezuinige, daar had ik wel om gevraagd. Ik had om echte RVS plinten gevraagd, maar het is hardboard met een laagje metaal. Dat is nu niet mooi, want om het hardboard te beschermen zit er een witte strip onder die heel erg afsteekt bij onze houten vloer. Ik heb de strip nu zelf een beetje bijgekleurd. Zo kan ik nog meerdingen opnoemen die niet goed gegaan zijn.

Mijn advies voor toekomstige keuken kopers: verwacht niet dat de verkopers alle materiaal en productkennis hebben, maar denk zelf goed mee. En het is echt niet zo dat het met apparaten beter werkt als je ze allemaal bij de keukenzaak koopt. Wij moesten nog ruim een maand op de vaatwasser wachten terwijl ik zei dat het iedere andere energiezuinige vaatwasser mocht zijn. Ik wilde geen sleepdeur in de koelkast, maar omdat er verkeerde scharnieren waren meegegeven is dat toch een sleepdeur geworden. Omdat we de kleine koelkast steeds vrij vol hebben verzakt die deur snel. Toegegeven, iedereen bij Arma was uiterst vriendelijk, al kon ik dat te vaak gehoorde ' wat vervelend voor u' niet meer aanhoren. Ik had liever gehad dat ze erkenden een fout( je) te hebben gemaakt. Bij een volgende keuken gaan we veel zelf doen, en ja, ook dan zullen we fouten maken en achteraf zeggen dat we bepaalde dingen beter hadden kunnen doen.
Reactie of foto toevoegen
“Gemiddelde score”
Door Fam de Visser op maandag 27 dec 2021 21
Die 9.6 waardering is veel te hoog gegrepen in de revieuws, Ardi keukens scoort gewoon een gemiddelde van 6.5 ! voor ons. in het gehele traject zijn er toch wel wat onvolkomenheden die niet nodig waren geweest! Of de prijs / kwaliteit verhouding in orde is zal de tijd leren??
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door B. Harfterkamp op woensdag 22 dec 2021 21
Wij hebben in een jaar tijd twee keukens aangeschaft ivm een onverwachte verhuizing. De eerste keuken was na 9 maanden nog niet helemaal goed afgeleverd zoals we hadden gehoopt maar dat was voor de volgende bewoner. De volgende keuken hadden we voor de aankoop al onze zorgen gedeeld over de aandachtspunten van de eerste keuken. Dit keer zou alles goed gaan. Helaas. We zijn een jaar verder en nog steeds is de keuken niet naar onze wens. Geen vaste contactpersoon voor onze klachten, terugbelverzoeken worden niet opgepakt. Afspraken niet nagekomen. Genoeg excuses ontvangen maar nog steeds geen oplossing. Enorm teleurgesteld dat het voor de tweede keer hierop is uitgelopen maar nog meer teleurgesteld dat er niet één iemand is die dit goed oppakt voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken niet goed gelopen”
Door Hilde Wiegerinck op maandag 13 dec 2021 21
Veel dingen gingen niet goed. Levering materialen. Keur houdt zich niet aan afspraken en bij problemen, moeten zelf naar oplossingen zoeken en daarover contact opnemen. Komt niet vanuit bedrijf. Foutief geïnformeerd over schade werkblad. Zou nieuw werkblad komen half december, kwam op eerder tijdstip, maar daar wisten we niets van. Koelkast duurde voor eeuwig, eerst niet leverbaar (kregen we een mail dat het in week 52 geleverd zou worden). Nieuwe koelkast uitgezocht, duurde nog 5 weken ipv 3. Daarna plaatsing, verkeerde spullen mee. Moesten ze weer voor terugkomen. Muur beschadigd bij plaatsing. Zelf aannemer gevraagd om het te repareren. Rekening is wel betaald. Enige positieve dat het uiteindelijk wel een mooie keuken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van 2 pantry's”
Door Wagenaar op vrijdag 5 nov 2021 21
Wij hebben 2 eenvoudige pantry's gekocht. De bouw van het kantoor duurde slechts 7 maanden. Maar inmiddels zijn we 7 maanden met de pantry's bezig en hebben we nog altijd geen afgewerkte pantry's. Steeds opnieuw wordt er van alles beloofd maar de verschillende afdelingen werken compleet langs elkaar. Niemand neemt verantwoording. Bereikbaarheid dramatisch.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spullen ontbraken bij levering”
Door Elvira Kits op donderdag 14 okt 2021 21
Helaas is de aankoop uitgelopen op een grote nachtmerrie. Verkoper Bart laat veel steken vallen. Hij is de smetplint vergeten, was de afzuigkap vergeten te offreren en heeft ook de lijst van degene die heeft ingemeten niet gecontroleerd. Afgegeven levertijd klopt niet, 1e factuur klopt niet. Bij montage (planning 1 dag) blijken er 3 fronten te ontbreken (wel hebben ze diverse andere maten fronten bij zich), 2 stollen zijn te kort en de smetplint ontbreekt want die is niet besteld. Dan hoop je als klant dat ze er alles aan doen om eea zsm te herstellen. Er wordt pas opnieuw gepland als alles binnen is want er moet eerst nog gecontroleerd worden (hoezo? dat heb je de eerste keer ook niet gedaan!). Over 4 weken hebben ze tijd. Concreet: totaal 8 weken later komen ze eea herstellen. Het is namelijk heel veel werk. Maar voor 26 fronten, 4 stollen, 2 spoelbakken, een kraan, een aanrechtblad en een afzuigkap reken je 1 dag?? Avanti heeft geen uitleg. Omdat je helaas alles vooruit moet betalen heb ik Avanti in gebreke gesteld. Wat blijkt? Ze hebben de smetplint nog niet besteld, ze wachten tot ik weer vertrouwen heb. Mijn advies: ga naar een bedrijf waar de klant centraal staat ipv heel veel keukens verkopen. De (after)sales is waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“De service kan beter”
Door Frits Nienkemper op vrijdag 17 sep 2021 21
Het bedrijf zou van te voren de cliënt beter moeten informeren over wat de kosten zijn als je op inductie gaat koken. (Aanpassen meterkast en 3 fase aansluiting stedin) daarnaast bij inmeten zorgen dat diepte van de lades goed worden geleverd, verder heeft de service ivm zaken die nog gemaakt/geleverd moesten worden, erg lang geduurd. (4,5 maanden) Als laatste, afzuigunit monteren in plafond was voor de monteurs een moeilijke klus, ik had het idee dat ze hier niet zoveel ervaring mee hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Redelijk gegaan”
Door Niek op maandag 2 aug 2021 21
We hebben een op maat gemaakte L-vorm keuken aangeschaft via Avanti. De aankoop werd redelijk begeleid, al beperkte de verkoper zich tot de mogelijkheden van een leverancier in plaats van ons alle opties aan te bieden. De levering was op tijd en volledig. Helaas zijn er wel een paar beschadigingen aan kozijn en muur gemaakt. De montage van de keuken was uitstekend en de apparaten werken naar behoren. Mankementen - een opbollende vloer en beschadigd koelkastfront - zijn helaas niet naar tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Door Harro van Ree op zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze mooie keuken”
Door A op zondag 4 jul 2021 21
Aankoop zeer goed verlopen. Bij de levering ontstane problemen werden onze verantwoordelijkheid. Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, helaas met initiatief, discussie en veelvuldig contact onzerzijds. Uiteindelijk heel blij met onze mooie keuken, met mooie materialen en een mooie uitvoering 'op maat' volledig naar onze keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Door Mario de Waal op dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Door Niels Splinter op vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door Robin Smits op vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door René op donderdag 22 apr 2021 21
Eind vorig jaar hebben wij een keuken gekocht bij de vestiging in Goes (Pelma ) welke i.v.m. onze verhuizing zou worden geplaatst door de vestiging in Nunspeet (Arma). Liefst wilde wij dit al in oktober, maar men kon niet eerder plaatsten. In december kwam onze keuken. Tot onze verbazing was deze niet compleet; oven en vaatwasser waren er niet. Dat kán gebeuren, maar had wel zo netjes geweest als wij dat hadden geweten. Ook werd er een verkeerde maat spoelkast geleverd en was de greep lijst te kort. Weken later kwamen de oven en vaatwasser en zijn deze aangesloten. Helaas de vaatwasser niet goed, dus lekkage onder de keuken.. Ook de beloofde duurdere/ luxere lades waren niet geleverd, d.w.z. 1 van de 4, en na meerdere keren bellen en monteurs over de vloer bleek dat deze helemaal niet pasten in onze keuken! Voor niets op gehoopt dus. De juiste spoelkast is later wel geleverd en netjes er in gezet, maar was gewoon verkeerd besteld dus. De kitnaad achter het blad is tot 3 keer over gedaan, omdat deze steeds niet goed/ netjes was en is nu eindelijk goed. Er ontbreekt als sinds het plaatsen een anti slip mat in 1 van de lades en toen men deze wel op zou sturen stuurden ze een verkeerde maat. Vorige week weer een mail gestuurd, 1 lade sluit niet meer goed, de deur van de koelkast piept (hoort niet bij een dure keuken en koelkast van nog geen half jaar!) en ook is ons werkblad niet vlak waardoor de snijplanken liggen te wippen op het blad als ik groente of vlees snijd. Dit is al vaker gemeld, maar nooit wat aan gedaan. Ook op een reactie op mijn zoveelste mail kreeg ik in eerste instantie alleen als reactie "ik stuur het door naar de service afdeling." Wat later - na het plaatsen van een review - kwam er dan toch een inhoudelijke reactie van Pelma keukens. De medewerker die ik sprak wilde oprecht zijn best doen een en ander in orde te maken. Hij erkende dat er bij ons erg veel service meldingen waren, wat duidt op dingen die niet goed gaan. Zoals afgesproken is daarna en monteur bij ons geweest en heeft de door aangedragen punten verholpen, voor zover dat kon. Al met al blijft de deur van onze koelkast piepen en is het werkblad nooit helemaal vlak geworden, maar dat schijnt niet anders te kunnen ofzo? Ik ben inmiddels wel tevreden over het feit dat Pelma wel zijn best doet om hun klanten tevreden te houden of krijgen. De algemene indruk van de keuken valt ons wel tegen. We hadden meer verwacht van (de kwaliteit van) de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Verwachting niet waargemaakt”
Door Charles Welling op maandag 19 apr 2021 21
E.e.a. begon al met een onjuist en daarom door mij genegeerd leidingschema voor mijn "Residentic"-keuken. Na de installatie van de keuken door een Ardi-monteur bleken deurtjes en ladenfrontjes krom te zijn, de ladenfronten waren scheef gemonteerd, de ladenbodems kierden en de afzuigkap was defect. Gebeld en foto's gemaakt. De service-afdeling reageerde lauw, geen woord van excuus. Na 14 dagen bleek het defect aan de afzuigkap nog niet gemeld te zijn bij de fabrikant en heb ik dit zelf maar gedaan. De door mij geuite wens zo mogelijk een andere afzuigkap te kopen zou worden doorgegeven aan de afdeling Verkoop. Niet gedaan. Na twee maanden kwam een monteur ("onze beste monteur") om de keuken af te stellen. Het kromme deurtje was weliswaar besteld, maar het was onduidelijk wanneer dit geleverd kon worden. De monteur kon dus alleen de laden afstellen. De laden werden gedemonteerd, weer gemonteerd en waren daarna nog net zo scheef. De monteur maakte foto's en zou een rapport maken. Inmiddels weer drie weken verder en diepe stilte van de zijde van Ardi. Als je de kreten leest waarmee Ardi zichzelf aanprijst, dan word ik een beetje onpasselijk. Een kreet maken ze echter wél waar en dat is "ontzorging van ontwerp tot realisatie". Inderdaad, want ná de realisatie mag de klant het zelf uitzoeken. Het bovenstaande is een sterk verkorte versie van het geheel van telefoontjes en e-mails, want communicatie, zowel naar de klant als tussen hun medewerkers, moet bij Ardi nog worden uitgevonden.

Aanvulling ontvangen 19 mei 2021: Op 19 mei heeft een monteur, die wél op de hoogte was hoe men ladefronten afstelt, de scheve fronten in een handomdraai recht gehangen. Een aantal gebrekkige fronten zal worden vervangen en daar heb ik, dankzij de inmiddels verbeterde communicatie, een bevestiging van ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Door Mark Prook op woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen bij het plaatsen”
Door Hans en Anita Knoope op vrijdag 29 jan 2021 21
We waren vast overtuigd; onze nieuwe keuken moet weer bij Ardi vandaan komen. Maar om heel eerlijk te zijn is het dit keer tegengevallen. In de showroom verliep alles vlekkeloos. Ontzettend vriendelijk en goed geregeld. Bij het plaatsen van de keuken is er nogal wat mis gegaan, vooral slordige montage. Dit is later wel rechtgezet door iemand van het serviceteam. Ook was er geen blad besteld en ook geen spatblad. Inmiddels zijn we 8 weken verder en de keuken is nog niet geheel af. Ik blijf geloven dat de keuken een plaatje word maar we moeten lang geduld hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld maar uiteindelijk goed opgelost”
Door Merts op zondag 24 jan 2021 21
Afgelopen najaar hebben wij onze keuken laten plaatsen door Keur Keukens in Haarlem mede door de vele positieve reviews van deze website. Verkooptraject was positief bevallen op een aantal punten na. Wat ons niet gemeld was bij de verkoop was dat Keur Keukens blijkbaar geen plinten levert langer dan 280cm. Hierdoor krijg je dus een lelijke naad midden in de plint. Tevens is er een lelijke sparing uit de plint gezaagd om het deurtje van de vaatwasser open te laten gaan. Ook dit is ons niet gemeld. Bij een dergelijke keuken voor een behoorlijk bedrag had ik toch anders verwacht. Helaas bleek bij het plaatsen van de keuken dat het filter voor de afzuigkap niet was meegeleverd. In eerste instantie geen probleem totdat het wel heel erg lang stil bleef. Na een aantal telefoontjes vanuit onze kant bleek dat pas na ruim een maand het filter geleverd en geïnstalleerd kon worden (dat betekende dus een maand lang geen gebruik van de afzuigkap kunnen maken). Daarnaast was het hoekstuk van onze plint beschadigd wat wij direct gemeld hadden na oplevering. Tot op heden (ruim 2 maanden later) hebben wij nog steeds geen vervangend hoekstuk ontvangen. Bij het monteren van de kookplaat is gebleken dat de (door de fabrikant meegeleverde) montage beugels niet gebruikt worden en zijn weggegooid. De kookplaat wordt gewoon los op het aanrecht gelegd waardoor het volledige gewicht van de kookplaat aan het glazen paneel van de kookplaat hangt. Dit lijkt mij toch niet de bedoeling en is zeker niet conform de montagevoorschriften. Houdt er tevens rekening mee dat wanneer je service nodig hebt je te maken krijgt met zeer lange wachttijden. Kortom tot en met de verkoop van de keuken positief, daarna een behoorlijk slechte ervaring als gevolg door slechte service en lange wachttijden waarbij er zeer weinig gedaan wordt om een goede oplossing te bieden en om de klant tevreden te stellen. Gezien de vele positieve reviews zijn wij blijkbaar een uitzondering geweest, waardoor het alleen maar teleurstellender is dat er dan alsnog geen goede service en oplossingen zijn geboden.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Door Jan van der vegt op dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel andere ervaring”
Door Fam. Mol op donderdag 7 jan 2021 21
Ik zie juist in de Eendrachtbode dat Ardi pronkt met de hoge waardering op deze site. De ervaring met onze keuken, nu 1 jaar in gebruik, is geheel anders. Ik kan niet bepaald tevreden zijn als een bedrijf ong. 6 maanden nodig heeft om de zaak op orde te krijgen. 1 van de monteur beaamde dat onze keuken verkocht was door een beginnend verkoper met de nodige fouten en dat had niet mogen gebeuren! Waarschijnlijk ook de reden dat wij nooit uitgenodigd zijn om onze ervaring te delen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Door Denise op dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk heel mooi”
Door Essen op maandag 10 feb 2020 20
December 2018 een prachtige keuken uitgezocht bij Arma. In het voortraject netjes geholpen en afspraken werden goed nagekomen. September 2019 werd de keuken volgens afspraak gemonteerd.Helaas hadden wij de pech dat we een totaal ongeschikte en asociale monteur kregen. We hebben de dagen na de montage slecht geslapen van het erbarmelijke resultaat. De details willen we iedereen besparen. De eerste montage verdiend niet meer dan een 3!. Gelukkig is dit door Arma goed opgepakt. Er is een deskundige andere monteur bij ons geweest, die viel van de ene verbazing in de andere. Deze top monteur is vervolgens 3,5 dag bezig geweest om de keuken Arma waardig en naar onze wens te maken. In Januari 2020 hebben we uiteindelijk een prachtig keuken gekregen. Het eindresultaat verdiend zeker een 9, maar in totaliteit kunnen we helaas geen 9 geven, daarvoor is te veel gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
Door M.R. op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door S Halters op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Door Robert van Kempen op donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Door Fam. A op maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Leimeng op vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met verloop”
Door Martijn Martens op zondag 27 jan 2019 19
Vorig jaar einde zomer een keuken besteld bij Ardi die in November gemonteerd is.
Best wat zaken die niet helemaal goed waren. Deels wat foutjes bij Ardi, maar ook bij de leverancier. Dit ook met Ardi uitgebreid besproken en ben ervan overtuigd dat zij hiervan gaan leren. De keuken en het afwerken hiervan heeft best wat voeten in aarde gehad maar nu in april is de keuken dan helemaal klaar na best wat service bezoeken die niet meer op 1 hand te tellen zijn.Als ik uiteindelijk naar de keuken kijk vind ik het eerlijk gezegd niet de prijs waard die we voor de keuken hebben betaald. Als we in de toekomst een nieuwe keuken uit gaan zoeken gaat het er waarschijnlijk niet meer een van Ardi zijn ondanks dat alle onjuistheden prima zijn opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Snel gegaan”
Door J. van Wierst op dinsdag 17 apr 2018 18
Nieuwe keuken gekocht met apparatuur. Bij Keur in Haarlem goed ontvangen en geholpen met ontwerp. Achteraf is alles wel wat wel erg snel gegaan en ben ik te snel akkoord gegaan met Keur's suggesties/ aanbevelingen voor de apparatuur. Ben met Pelgrim fornuis en magnetronoven niet zo tevreden. Heb -omdat de aandacht lag op ontwerp en keuze (materialen) keuken geen andere opties voor apparatuur bekeken of prijzen en recencies van deze apparatuur vergeleken. Installatie ging vlot en volgens afspraak. Wel forse beschadiging aan een van de kastjes. Kastje is 7 weken later netjes vervangen. Al met al een mooie keuken waar ik blij mee ben.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Aandachtspunten”
Door Linda van Dam op vrijdag 2 mrt 2018 18
Prima ontvangst en goed geholpen met de aankoop van onze keuken. Alleen na akkoord offerte zijn er wel 3 a 4 telefoontjes geweest wat er niet kon en toch anders moest. Ook was het toch beter om een andere vaatwasser te doen welke geadviseerd was toch niet zo goed. Het is misschien toch handiger om alle verkopers dat van tevoren te zeggen. Bij plaatsing ging alles voorspoedig alleen bleek onze afzuigkanaal niet op de goede plek te zitten, terwijl bij inmeten van de keuken het wel goed zat, maar door schuiven van kastjes na het inmeten omdat iets niet kon was de schouw ook verschoven. Wij hebben zelf niet meer op dat punt gelet, maar er is ook niet op gewezen. En dat vinden wij jammer. We hebben met avanti overlegd hoe op te lossen aangezien de pijp verleggen bij ons huis niet zo'n makkelijke optie is. Eerst werden we nooit meer teruggebeld ze waren de 'klacht' vergeten door te geven, nogmaals gebeld en toen is de oplossing gegeven om een grotere schouw te plaatsen voor de helft van het geld wat die zou kosten , want we hadden het zelf ook kunnen zien. We zouden er over nadenken. Vond het geen goede oplossing want dan waren wij veel duurder uit dan de schouw eigenlijk koste. We hebben toen zelf met een loodgieter gebeld en een andere oplossing gezocht. Helaas heeft avanti nooit meer wat van zich laten horen. Al met al wel een hele mooie keuken en we zijn daar ook heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Fam. B. op dinsdag 6 jun 2017 17
We hebben de keuken voor onze nieuwbouwwoning bij Pelma gekocht. De eerste indruk was super. De zaak is prachtig, alles is keurig netjes. De keukens zien er geweldig uit. De verkoper was transparant, we hadden een heel duidelijk beeld van de kosten. Geen verborgen kosten of onaangename financiële verrassingen achteraf. Erg prettig! Ook over de communicatie waren we te spreken. We hebben de keuken ruim een jaar eerder gekocht dan dat hij daadwerkelijk geplaatst zou worden, dit in verband met de bouw van ons huis. Op 20/21 april 2017 is de keuken eindelijk geplaatst, iets waar we erg naar uit keken. Door de goede eerste indruk van Pelma waren onze verwachtingen hoog gespannen. Maar het is helaas allemaal behoorlijk tegengevallen. Het aanrechtblad bleek niet goed, ook was er een front van een kastje niet goed. De kookplaat was beschadigd. Plinten waren niet goed geplaatst. Dit betekende dat de keuken op 20/21 april niet afgemaakt kon worden. Het verkeerde aanrechtblad is wel geplaatst zodat we de keuken wel konden gebruiken. We zouden namelijk een paar dagen daarna gaan verhuizen. Uiteraard kan er iets mis gaan. Daar hebben we alle begrip voor. Wat we daarentegen erg jammer vinden van Pelma, is dat er geen excuses gemaakt zijn. Een kleine moeite lijkt ons. Deze excuses zijn pas gemaakt nadat we er zelf haast om gevraagd hebben. Ook is de communicatie ná het plaatsen van de keuken minimaal. We moeten voortdurend zelf informeren hoe het ervoor staat. Nu, 6 juni 2017, is onze keuken nog steeds niet helemaal af. We wachten nog steeds op het juist front van de kast en op een nieuwe kookplaat. Na per mail informeren hoe het er met bovenstaande zaken voor staat, kregen we geen antwoord van de verkoper maar de verkoper stuurde het mailtje wat hij naar zijn desbetreffende collega's die hier blijkbaar over gaan, aan ons door. Geen reactie naar ons dus, dat komt erg onpersoonlijk en onaardig over. Alsof wij nu geen klant meer zijn en alsof we er nu niet meer toe doen. En dat terwijl we een flink bedrag hebben besteedt bij Pelma Keukens. Kortom, jammer dat Pelma dit zo afrond en dat onze goede eerste indruk daardoor eigenlijk verdwenen is.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door André op vrijdag 10 jun 2016 16
Vriendelijke verkoper. Maar kennis van zaken (bleek achteraf) was matig. Vaak zelf moeten bellen voor juiste tekening. Ging te vaak verkeerd. Montage goed en professioneel. Opleverpunten bleven lang zitten. Werden na klacht hierover wel meteen opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Voor niets gereden”
Door Dick op zaterdag 16 apr 2016 16
We hadden een voorstel achtergelaten. Op basis daarvan kon de verkoper verder. Hij belde nog of de afspraak naar voren gehaald kon worden. Dat kon van onze kant niet. Toen belde hij dat hij de offerte niet van te voren kon sturen. Geen probleem. Wij komen op het afgesproken moment aan. De verkoper laat ons doodleuk nog een half uur wachten. Vervolgens zegt hij dat hij nog geen offerte had. Er waren andere klanten tussengekomen. Wat zijn wij dan? Geen klanten? Waarom had hij niet even gebeld? 70 km voor niets gereden. De bedrijfsleider erbij gehaald. Uiteraard excuses gekregen. Willen de zaak nog 1 kans geven. Over een paar dagen verwachten we een offerte. Uiteraard tegen een haarscherpe prijs. Dan kunnen we achteraf nog onze beoordeling aanpassen. Maar op dit moment zijn we nog sceptisch.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Fam. Koers op woensdag 10 feb 2016 16
We werden hartelijk ontvangen bij Adee Keukens, het personeel is vriendelijk en persoonlijk. Helaas was er wel een moeizame onderhandeling over de uiteindelijke kosten. We hadden gehoopt dat een keuken kopen toch een leukere ervaring is, waarbij je minder hoeft te knokken voor je (bescheiden) wensen. Het gaat om een groot geldbedrag en je wilt er toch enig plezier aan beleven dit te gaan spenderen. Heb je geen heel groot budget dan kan men bij Adee je (wellicht onbedoeld) het gevoel geven dat je onrealistische verwachtingen hebt of dat je ergens niet helemaal serieus genomen wordt. Dit vonden we het enige minpuntje aan het proces van de aankoop. We begrijpen dat dit ook wel een beetje bij het 'spel' van verkopen hoort, er zijn vast genoeg mensen die hier zich prima bij voelen. We zijn inmiddels heel blij met onze keuken en de service lijkt tot nu toe goed (er moeten nog wat kleine zaken aangepast worden). De monteur communiceert helder, is vriendelijk en Adee is altijd goed per mail of telefonisch bereikbaar voor vragen en opmerkingen. Over het geheel genomen zijn wij redelijk tevreden over het aankoopproces en héél blij met de prachtige nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Verkooptaktiek”
Door Mersad op woensdag 3 feb 2016 16
Ik plaats mijn verhaal voor de derde keer op deze site, aangezien het geven van een slechte score door Qasa niet wordt gewaardeerd. Probeer mijn ervaring zo te omschrijven dat deze wel wordt geaccepteerd.

Avanti Keukens is een zaak waar je met een fijn gevoel binnen loopt en ook op deze wijze wordt opgewacht. Er worden kosten noch moeite gespaard, koffie, gebak, broodjes, voor alles wordt gezorgd tijdens je verblijf. Als je zo ver bent om een keuken te gaan samenstellen krijg je eerst een verhaal te horen over Avanti, dit is nogal uitgebreid maar hoort blijkbaar bij de verkooptactiek. Vervolgens word je gevraagd wat voor budget je voor ogen hebt en hoe de keuken er uit dient te zien. In ons geval hadden we een heel goed beeld van de keuken en een budget van 10.000 EUR. Door de adviseur werd aangegeven dat dit geen probleem zou moeten zijn gezien onze wensen. Vervolgens word de keuken voor je getekend en in een 3-d tekening weergegeven. Daarop wordt een afspraak met je gemaakt voor de volgende keer, want de prijzen werden nooit bij de eerste afspraak gegeven (volgens de adviseur).

Bij onze 2e afspraak kregen we de prijs te horen, deze lag rond de 15.500 EUR. Voor ons was dit niet acceptabel en we begrepen ook niet waarom er in het begin werd aangegeven dat de keuken waarmee wij 'lekker waren gemaakt' binnen ons budget pastte. Er word je door Avanti een worst voorgehouden en alles is mogelijk om vervolgens achteraf te horen dat het eigenlijk allemaal niet kan. Een vreemde verkooptechniek die zeker geen super score verdient!
Reactie of foto toevoegen
“Irritatie”
Door Van Lingen op maandag 4 jan 2016 16
Na een tijdje blijkt de irritatie toch nog aanwezig, zeker omdat wij met anderen over onze ervaring spraken. Dus nu, na een jaar, toch een score en die is uiteindelijk "matig". Wij hebben een Siemens keuken gekocht. Het design leek OK, echter er zijn ons een paar zaken niet vermeld. Zo moest de aannemer de keuken passend maken, toch weer serieus geld bij een verbouwing. De houten panelen konden vervolgens niet in de kleur van de keuken geschilderd worden omdat de kleurcodering niet bestond! De service was lousy. Wij werden een paar keer "on hold" gezet mbt de planning, nadat de keuken eerst geplaatst zou worden toen de sloper nog in het pand was. De rekeningen werden wel al verstuurd. Dit gaf nog wat meer irritatie onzerzijds. Het bedrijf dat de keuken uiteindelijk plaatste deed dit naar eer en geweten. Jammer dat er een paneel niet bijgeleverd werd waardoor zij terug moesten komen. Herhaaldelijk hebben wij contact gehad met de mensen van Keur maar geen enkel excuus of sorry of geste vanuit Keur Keukens. Enfin, de keuken stond en eigenlijk wilden wij geen contact meer maar wilden toch nog een afval bakje a raison van ongeveer 50 euro bestellen. Dat kon! Wat zou het mooi geweest zijn als dit afvalbakje aan ons " geschonken" zou zijn ivm al het gedoe over zaken die niet goed waren gegaan. Maar nee: de rekening werd verstuurd. En door ons betaald. In het gebruik blijkt pas wat werkt en handig is en wat niet. Nu is de stoomoven boven de oven geplaatst. Super onhandig met schoonmaken. Voor zowel langere als kleine mensen. Gemaild met de vraag om een oplossing. Na nogmaals vragen om een antwoord krgen wij een oplossing die weer een paar honderd euro gaat kosten, eigenlijk werd ons een nieuwe kast geadviseerd, maar een opmerking van: goh wat vervelend, niet juist ingeschat van ons of hadden wij anders moeten adviseren, kon er niet af. De mail voor kennisgeving aangenomen en niet erg veel tijd gehad om hier iets mee te doen. Keur keukens ook niet. Zij zijn er niet op teruggekomen .......
En last but not least een andere irritatie. Wij hebben een Miele afwasautomaat geleverd gekregen (gekocht op advies) zonder signaal dat het programma klaar is. Geen rood lampje op de vloer of tijdsaanduiding van hoe lang het programma nog loopt. Al met al irritant, we weten niet hoe lang de vaat nog draait. Teruggaan naar Keur? Is van een koude kermis thuis komen. De irritatie willen wij niet meer, maar wel anderen laten weten wat er ook kan gebeuren. Het lijkt mooi en je gelooft er bijna in maar de praktijk wijst anders uit.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze nieuwe keuken”
Door Dhr. J. Nijkamp op maandag 28 nov 2022 22
Onlangs is onze nieuwe keuken geplaatst. De communicatie en service verliep heel goed. Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN DHR. J. NIJKAMP
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Willy Jongeneel op zaterdag 26 nov 2022 22
In oktober is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn er heel erg blij mee. Vanaf het moment van oriënteren tot het plaatsen is alles prima verlopen. Er werd goed meegedacht bij alle keuzes die gemaakt moesten worden. Erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Hele goede vakmensen. Kortom zeker een bedrijf om aan te raden!
FOTO VAN WILLY JONGENEEL
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jan Berk op zaterdag 26 nov 2022 22
De adviseur van Keur Keukens heeft ons zeer goed geadviseerd. Wij wilden totaal ontzorgd worden. Dat is door Keur Keuken en Keuken Werk volledig gelukt. Top complimenten. We zijn erg blij met onze keuken. Ik zou iedereen die een nieuwe keuken wilt aanraden om dit via Keur Keuken te doen. (er zit wel een prijskaartje aan :))
FOTO VAN JAN BERK
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Luijten op woensdag 23 nov 2022 22
Gehele nieuwe keuken incl inbouw apparatuur gekocht. Zeer goede begeleiding tijdens diverse bezoeken aan de showroom. Geplaatst door vakmensen. Resterende punten worden goed opgepakt door klantenservice. Erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Installatie en nazorg is geweldig”
Door P.J. De Jonge op woensdag 23 nov 2022 22
We hebben een complete keuken gekocht. De installatie en nazorg service is geweldig. Niets dan lof voor Arma keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Familie Kortus op dinsdag 22 nov 2022 22
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht, goed geïnformeerd over de mogelijkheden en praktische tips! De afspraken zijn keurig nagekomen en ook de montage, keurig gewerkt! We mogen dagelijks genieten van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service en goede nazorg”
Door Rob en Janne op zaterdag 19 nov 2022 22
Prima ondersteuning bij de keuze van de keuken en de apparatuur. Alles verliep volgens planning. Perfecte installatie, goede service en goede nazorg. Aan te bevelen voor wie een nieuwe keuken zoekt!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Dieneke op zaterdag 19 nov 2022 22
Super blij met mijn nieuwe keuken, van Arma. Arma denkt in alles met je mee, geeft juiste adviezen en vindt overal een oplossing voor.
FOTO VAN DIENEKE
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi bedrijf”
Door Leonard Kastelein op vrijdag 18 nov 2022 22
Goede begeleiding, advies en montage. Een mooi bedrijf met een mooie service.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer positieve ervaring”
Door Mirjam van Galen Last op donderdag 17 nov 2022 22
Vanaf het moment van tekenen van onze keuken tot het plaatsen zijn wij zeer deskundig en vakbekwaam geholpen. Klein bedrijf en ze doen echt zoals beloofd !
FOTO VAN MIRJAM VAN GALEN LAST
Reactie of foto toevoegen
“Superservice”
Door Fam. Noorloos op woensdag 16 nov 2022 22
Superservice zelfs na 14 jaar! Onze keuken is in 2008 naar volle tevredenheid door Arma geplaatst. Als er iets met de keuken was, dan werden de reparaties altijd kosteloos uitgevoerd. Laatst hadden wij een probleem met de verlichting, het opsporen van het defect en het plaatsen van een nieuwe travo werden kosteloos uitgevoerd zelfs bij een 14 jaar oude keuken: dat is pas service! Dus wij zijn een zeer tevreden klant, de aanschaf van een keuken bij Arma is absoluut een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden keurig nagekomen”
Door Tim Grob op maandag 14 nov 2022 22
Een zeer kundig bedrijf. Het begint al bij het ontvangst. Hoewel geen ruimte is om over de prijs te onderhandelen, zou dit geen belemmering moeten zijn om bij Artic een keuken aan te schaffen. Er wordt duidelijk aangegeven waarom de ruimte er niet is omdat het proces heel transparant is. De afspraken die zijn gemaakt, worden keurig nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Kees en Ineke v. Oosterhout op zondag 13 nov 2022 22
Toen we in februari 2022 de showroom bezochten werden we goed ontvangen door Aaron Geense.We kregen veel uitleg en veel te zien Er was volop tijd en we zijn heel goed geholpen en alles is vlekkeloos verlopen. Wij zijn dik tevreden en raden anderen ook aan die een nieuwe keuken willen, ga maar eens bij Ardi kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Aernout Notenboom op zaterdag 12 nov 2022 22
Allereerst het informatieve gesprek, vervolgens de keuze en vooral de begeleiding daarbij, het meedenken en het verder uitwerken waar we beiden bij waren, het werd een keuken helemaal op maat gemaakt, was vrij lastig omdat het een huis was dat was gebouwd in 1996, maar vrijwel in de stijl van 1936, daar paste deze voor de buitenwereld standaard keuken met de stijl van 1936 perfect bij, daarna kwamen de facturen, werden duidelijk met ons doorgenomen, geen onverwachte verrassingen, daarna volgde een mooie duidelijke ontwerptekening en als volgende exact volgend de afspraak op datum het verwijderen van de oude keuken, geen krasje op en in de ruimte voor de nieuwe keuken, en dan tenslotte het plaatsen van de nieuwe keuken, prima afgewerkte en volgens mijn voorkeuren uitgevoerde installaties, eenzame klasse, volgens mij heb ik een mooier passende keuken dan een minister of vorst!
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren goed naar je wensen en denken echt mee”
Door Danny Hopmans op vrijdag 11 nov 2022 22
Nemen echt de tijd voor je en luisteren goed naar de wensen en zullen er alles aan doen om zoveel mogelijk in te passen in het ontwerp, en denken echt mee. Mijn 1e keuken kwam van Ardi en niet hoeven nadenken waar ik heen ging voor de nieuwe.
FOTO VAN DANNY HOPMANS
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door W.v.d.Linde op vrijdag 11 nov 2022 22
Mooie showroom, eerlijke prijzen en goede begeleiding. En goede nagekomen afspraken.
FOTO VAN W.V.D.LINDE
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door M. Bremer op vrijdag 11 nov 2022 22
We hebben 3 jaar geleden een keuken bij Ardi gekocht en zijn er daar nog steeds erg blij mee. Ook het aftersales team van Ardi verdient een lintje. Herstel van een mankement is keurig netjes verholpen. Vriendelijk team van mensen die meedenkt in oplossingen. Hulde!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door W.Brinkman op vrijdag 11 nov 2022 22
Wij hebben een keuken gekocht bij Adee keukens. Ze zijn al hun beloftes en afspraken nagekomen. De monteurs zijn ook zeer vakkundig en hebben voor elk probleem een oplossing. Wij zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door N. Sportman op donderdag 10 nov 2022 22
ik heb bij Artic een volledige keuken besteld en laten installeren. Bij de aanschaf zijn wij niet over een nacht ijs gegaan maar de verkoper was geduldig en heel hulpvaardig. Ook met latere aanpassingen zijn we goed geholpen. Er is een ruime keuze en goede uitleg tot in detail voor alle keuken apparatuur, panelen, kasten kleuren die we wilden bestellen en dat was best veel. Bij de planning was het een beetje verwarrend dat er zowel planningen en voorstellen kwamen van de keuken standbouw en de bouwaannemer die de bestaande keuken afbreekt en de ruimte gereedmaakt voor het plaatsen van de nieuwe keuken. Er komt echter een goede planning bij die prima werd aangehouden. Hulde aan alle vaklieden die zorgden voor sloop, verlaagde plafonds, el.aansluitingen en verlichting inbouw, de stukadoor en de schilder. Daarna kwam de keuken en de inbouw. Het bleek prima in elkaar te passen en zelfs nog iets ruimer dan we dachten, De keuken wordt overigens ter plekke op maat gemaakt. De opbouw van de keuken ging uitstekend en kleine afwijkingen werden in prima overleg uitgevoerd. De keuken staat prima en rijk. De meeste keuken apparatuur is ingebouwd maar helaas hebben de inductie kookplaat en de vaatwassen een langere levertijd maar de geplaatste vervangende plaat en vaatwasser werd netjes geplaatst tot de levering plaats vindt. Wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN N. SPORTMAN
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Ad Kooiman op donderdag 10 nov 2022 22
We hebben bij Arma tegels uitgezocht en laten plaatsen in een bestaande keuken. Niets dan lof over het geleverde materiaal en de ronduit perfekte wijze van levering en montage. Er is in drie fasen gemonteerd: eerst tegels plaatsen, een paar dagen later inwassen/voegen en weer een paar dagen later afkitten. Dit geeft absoluut het beste resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Somar op donderdag 10 nov 2022 22
Wij hebben onze keuken bij Arma gekocht en ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn. Vanaf het eerste contact en het samenstellen van de keuken, tot aan het plaatsen van de keuken, is alles goed verlopen.
FOTO VAN SOMAR
Reactie of foto toevoegen
“Geen vraag was te veel”
Door M. Cornelissen op woensdag 9 nov 2022 22
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De service met de verkoper, de receptionistes, de planner, bezorgers en plaatsers van de keuken. alles wat in 1 woord super. Wij zijn zeer te spreken over hoe alles verlopen is. Niks was te veel en iedereen dacht met ons mee. Geen vraag was teveel.
FOTO VAN M. CORNELISSEN
Reactie of foto toevoegen
“Vooral de service na de aankoop is erg goed”
Door Erwin Veerman op zondag 6 nov 2022 22
Wij hebben een keuken bij Arma besteld voor onze nieuwbouwwoning. Mijn ouders hadden al een badkamer en keuken bij Arma besteld en waren hier erg tevreden over dus vandaar dat wij hier terecht kwamen. Vooral de service na de aankoop en installatie is erg goed. Niets is teveel gevraagd en je wordt telkens door hetzelfde team geholpen. Ook tijdens het verkoopgesprek werden wij goed geholpen en werden alle mogelijke opties goed uitgelegd zonder dat er opdringerig werd gedaan. Kortom, wij kunnen Arma zeker aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Wij zouden iedereen Arma aanraden”
Door Mark S. op dinsdag 1 nov 2022 22
Ik zou Arma bij iedereen aanbevelen. Zij hebben bij ons thuis in vier weken de badkamer en het toilet op de begane grond volledig gerenoveerd en naar grote tevredenheid opgeleverd. Echt topkwaliteit qua producten en ambachtelijk vakmanschap qua installatie. Wij zijn zelf bij Arma terecht gekomen, omdat we onze keuken via hetzelfde bedrijf hebben laten renoveren (Keur Keukens in Haarlem, ook onderdeel van DB Keukengroep. Arma in Nunspeet is hun enige locatie waar ze ook sanitair doen). We wilden namelijk in een zo'n kort mogelijk tijd de keuken (en woonkamer), badkamer en toilet laten renoveren en dan is het samenwerken met zo min mogelijk verschillende partijen een groot voordeel. De positieve verhalen van de buren en een collega die hun keukens bij Keur hebben gekocht, samen de zeer goede reviews op Qasa, hebben ervoor gezorgd dat we als eerste in gesprek gingen met Keur en daarna met Arma. Hierna hadden we gelijk zo veel vertrouwen in hen, dat we totaal geen behoefte meer hadden om met andere partijen in gesprek te gaan.

Je hoeft niet bang te zijn dat je te maken krijgt met "een stel keuken- of badkamer-cowboys". Het viel ons op dat bij Arma hun filosofie, als eerlijk en transparant familiebedrijf, leidend is in alles wat ze doen, van verkoop tot en met de installatie en oplevering. Ze doen echt wat ze beloven. Hieronder vertel ik meer over onze ervaringen met Arma tijdens de verkoop en installatie van het sanitair.

Verkoop: Het eerste wat we bij Arma vertelden is dat de nieuwe badkamer het gevoel moet geven alsof we in een 5-sterren hotel zitten. Samen met de verkoper werd ter plekke een ontwerp gemaakt en werd er tijdens het gesprek zelfs een lunch geserveerd. Ze zeggen eerlijk dat ze (qua installatie) niet de goedkoopste zijn, maar dat ze echt een 9+ service niveau garanderen en dat wanneer er iets niet goed gaat, dat ze het op gaan lossen. Het is erg fijn dat duidelijk wordt aangegeven hoe de kosten worden opgebouwd; bij elk onderdeel op de offerte, van stopcontact tot regendouche wordt aangegeven wat de prijs is. Op die prijs is dan ook niet af te dingen. Het maakt niet uit wie een keuken of sanitair bij hen koopt, de prijs is de prijs. Het is een zeer fijne gedachte dat je je ook geen zorgen hoeft te maken of je "er meer uit had kunnen halen". Er wordt ook niet d.m.v. de typische verkooptrucjes geprobeerd om je zo snel mogelijk een contract te laten tekenen. Aan het eind van het gesprek hebben we de tekeningen en een offerte meegekregen, zodat we er thuis over na konden denken. En we kregen zelfs nog een korte rondleiding langs de back-office waaruit al het werk voor de hele DB-groep wordt gecoördineerd. We hebben in totaal twee gesprekken met de adviseur (Gert Jan) bij de showroom van Arma in Nunspeet gehad. Daarna hebben we ook meerdere keren telefonisch en per e-mail contact gehad. Omdat we zelf gepland hadden om de renovatie bijna een jaar later te starten, hadden we veel tijd om goed na te denken wat we precies wilden. Gert Jan was erg geduldig en flexibel om meerdere keren kleine en grote aanpassingen en toevoegingen met ons te bespreken en te verwerken.

Intallatie: Een team van drie personen (met teamleider Roel) die door Arma zelf zijn opgeleid, hebben de hele klus van sloop tot het ophangen van accessoires in vier weken tijd gedaan. Het werk werd zeer keurig en secuur uitgevoerd. De dagelijkse communicatie met het team was ook zeer prettig. Roel kwam pro-actief met suggesties over hoe dingen beter zouden kunnen, zoals bijvoorbeeld het plaatsen van een buisventilator op zolder i.p.v. plafondventilator in de badkamer zelf (een buisventilator is namelijk krachtiger, maakt minder lawaai en aan het plafond heb je niet meer zo'n ventilator in het zicht hangen. Het was ook geen probleem om die om te wisselen). Ook de tegelzetter is een echte "tegeltovenaar"; voor alle wanden en vloeren werd eerst een plan gemaakt om ervoor te zorgen dat de voegen optisch zo mooi mogelijk lopen.
FOTO VAN MARK S.
Reactie of foto toevoegen
“Wat een goede service”
Door P. Brouwer op maandag 31 okt 2022 22
Onze keuken is 4 jaar oud en echt helemaal top! Mooie materialen en goed geplaatst. Er was nu een passtuk scheef gaan zitten (toevallig kwam dit ter sprake bij een gesprek met een verkoper over wat anders). Een monteur kwam en heeft alles weer opnieuw gesteld en recht gezet! Wat een kwaliteit, wat een service! Supervriendelijk en....professioneel.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken en netjes ingebouwd”
Door Henk Kappert op maandag 31 okt 2022 22
De keuken is zeer netjes ingebouwd. We hadden wel een kleine vertraging bij het leveren van de koelkast en vaatwasser maar hier konden we zelfs tijdelijk vervanging voor krijgen. Alles was heel netjes en professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam. Schelling op maandag 31 okt 2022 22
Zowel onze badkamer als keuken geplaatst door Arma. In de showroom al netjes geholpen dus dat gaf al vertrouwen. Het plaatsen verliep voorspoedig en aan het eind van de dag werd er netjes opgeruimd. Een speciale pluim voor alle monteurs, want zij denken mee met de klant. Dragen eigen alternatieven aan waardoor het resultaat nog mooier wordt! Eric, Jan, Eddie, Arnold, Danny en Fernando bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk”
Door Marjo Streefkerk op zaterdag 29 okt 2022 22
We hebben een keuken gekocht waar we heel blij mee zijn. We zijn uitstekend geholpen bij het maken van keuzes. Het installeren is gedaan door vakkundige monteurs. Het gehele traject kenmerkt zich door professionaliteit. Zeer klantvriendelijk!
FOTO VAN MARJO STREEFKERK
Reactie of foto toevoegen
“Alles wordt buitengewoon goed en eerlijk geregeld”
Door Fam. Steenwijk op vrijdag 28 okt 2022 22
Recent is onze keuken geplaatst. Al bij het uitdenken van onze 'droomkeuken' werd er met ons meegedacht, wij hadden immers niet alledaagse wensen. Het motto 'Doen zoals is beloofd' hebben alle medewerkers van Anovi, van verkoper tot monteur en iedereen er tussenin, in de praktijk gebracht! Als er 'problemen' ontstonden, werden ze op een acceptabele wijze opgelost. Van begin tot eind werd alles buitengewoon goed en eerlijk geregeld! Wij wisten precies waar we aan toe waren. Een service op topniveau! Wij zijn meer dan tevreden en ontzettend blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN FAM. STEENWIJK
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10 voor de geweldige hulp en service”
Door Erik Luiting & Joyce de Bruin op donderdag 27 okt 2022 22
Wij zijn in april 2022, als eerste klant van Rick Koetsier, uitstekend geholpen! Er was alle tijd om onze wensen te bespreken en op zoek te gaan naar de juiste keuken. Onze keuken was ruim op tijd binnen en alles was compleet. Inmiddels is deze geplaatst en hij is prachtig, we zijn er ontzettend blij mee. Na de plaatsing van onze keuken 5 weken geleden hebben we de spatplinten besteld en deze lagen vandaag zelfs al in onze nieuwe woning. Top service! Een dikke 10 voor de geweldige hulp en service. Wij zouden zeker zo weer voor jullie kiezen! En Rick; als eerste klant van jou zijn we echt uitstekend geholpen. Je hebt ons goed begeleid en je was altijd bereikbaar voor vragen etc. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door M. Kroesbergen op donderdag 27 okt 2022 22
In het voorjaar van 2022 hebben we onze keuken bij DB Keukengroep uitgezocht. Sinds juni genieten we elke dag van onze keuken. We zijn er ontzettend blij mee. De kleur (olijfgroen) is fantastisch! Het is een hele mooie warme kleur in onze woonkamer/-keuken. Maar ook met de indeling zijn we heel blij. We hebben een heel fijn kookeiland, genoeg werkruimte, vaatwasser op hoogte, quooker... Ja, echt we zijn door Arma Keukens heel goed geholpen. Ze luisterden goed naar onze wensen en uiteindelijk is alles op 3D uitgetekend zodat we een goed beeld hadden van wat we uitgezocht hadden. We hebben de keuken zelf gemonteerd, maar kregen daar een goede en uitgebreide handleiding bij. Uitstekende ervaring!
FOTO VAN M. KROESBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en gelukkig met onze nieuwe keuken”
Door Timmerman op woensdag 26 okt 2022 22
Het is alweer een jaar geleden dat de keuken is geleverd. O.i. kun je dan goed beoordelen hoe de keuken bevalt. En we kunnen werkelijk zeggen: fantastisch. Elke detail en elk advies (van Cornelis) is spot on! Hoe fijn is dat je gevoel uiteindelijk ook werkelijkheid wordt. We hadden wat kleine hobbeltjes bij de levering van de apparatuur (wie niet in deze tijd), maar service krijgt pas inhoud wanneer je er gebruik van moet maken. Ook hier een dikke tien! Kortom, tevreden en zeer gelukkig met onze keus voor Keur!
FOTO VAN TIMMERMAN
Reactie of foto toevoegen
“Keuken die volledig voldoet aan onze verwachtingen”
Door Jos en Marja Aertssen op woensdag 26 okt 2022 22
Keuken die we overeen kwamen in winkel voldoet volledig aan onze verwachtingen. mede dankzij het advies van de verkoopster. De enige reden dat het geen 5 steren zijn.
de levering van neff magnetron, waar jullie ook niets aankunnen doen. Prima en vriendelijke monteurs die ook nog kundig zijn en terplaatse aanpassingen hebben gedaan.
FOTO VAN JOS EN MARJA AERTSSEN
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Roxanne Katers op woensdag 26 okt 2022 22
Wij hebben onze keuken bij Arma gekocht en wij werden van A tot Z op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Als ik deed bellen voor een vraag dan werd ik snel en goed geholpen. De keuken is volgens het boekje bezorgd en gemonteerd en ter plaatsen nog aangepast waar dat nodig was. Ik raad ze iedereen aan om hier te gaan kijken/kopen van een keuken.
FOTO VAN ROXANNE KATERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede en snelle service”
Door B. De Jong op woensdag 26 okt 2022 22
Wij zijn meer dan tevreden met de aankoop en plaatsing van onze nieuwe badkamer. Er werd netjes gewerkt, met ons overlegd en meegedacht. Goede en snelle service. Een zeer tevreden en blije klant.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Arie Valk op maandag 24 okt 2022 22
Wat was wijsheid, keuken laten renoveren of een nieuwe keuken laten installeren. We hebben daarom contact gezocht met Anovi Keukens, daarop is de heer Henry Boogaard naar ons adres gekomen om ons geheel vrijblijvend te adviseren. Renovatie zou aardig wat geld kosten en het bleef dan nog steeds een bejaarde keuken. Uitnodiging aangenomen om naar Berkel en Rodenrijs te komen om naar een eventuele nieuwe keuken te komen kijken. We moeten zeggen dat de informatie en uitleg van de heer Boogaard uiterst waardevol was. Er is uiteindelijk een nieuwe keuken samengesteld en bij elk onderdeel waar wij vragen over hadden of ons niet goed konden voorstellen hoe het eruit zag, konden we direct het gevraagde in de showroom bekijken. Tijdens het uitzoeken speelde tijd geen rol, alles werd zorgvuldig vastgelegd zodat we direct konden zien wat we uitgegeven hadden. Onderhandelen hoefde niet want we kregen direct een concurrerende beste prijs. Toen kwam het op het afleveren aan, afspraak gemaakt en uiteraard op de afgesproken datum werd de keuken geleverd, een "9+ service". Door omstandigheden waar we beide geen schuld aan hadden was het aanrechtblad niet wat het moest zijn. Daar werd geen punt van gemaakt want de leuze van Anovi Keukens is "doen zoals beloofd". En dat hebben ze dan ook meer dan waar gemaakt. Niet alleen vanuit de showroom maar ook de keuken installateurs waren vaklieden en uiterst beleefd, daar kan een bedrijf trots op zijn. We hopen nog lang van deze keuken te genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Theo Knipping op maandag 24 okt 2022 22
We hebben ons goed georiënteerd en zijn door vele positieve reviews eens bij Adee keuken in Rijssen gaan kijken. We hadden hiervoor al diverse zaken bezocht. Aanbod paste precies. Goed advies en bijbehorend plan gemaakt met Dirk-Jan. Vorige week is de keuken door een eigen ploeg (Jan Willem en Mehjmet) geïnstalleerd. Leuke lui netjes gewerkt, alles opgeruimd en een mooi product achtergelaten. Wij zijn superblij. Tijdens de installatie twee dingetjes geconstateerd. Wordt meteen ingepland en opgelost. Geen enkel moment bezorgd geweest (door vele cowboy keukenzaken), voelt en is gewoon goed! Bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Lammert en Hennie Smeitink op maandag 24 okt 2022 22
Vanaf onze eerst ervaring, het uitzoeken van de keuken met alle toebehoren tot aan het plaatsen alleen maar positief over Adee keukens. Bij het uitzoeken van de keuken alle geduld en tijd en bruikbaar advies, van de medewerkster. Ze was niet aan het aandringen meer van: denk er nog over na en maak een nieuwe afspraak.
Wij hebben dat als zeer prettig ervaren. Adee is ook goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nico Magré op vrijdag 21 okt 2022 22
Wat zijn wij tevreden met onze nieuwe keuken. Helemaal hoe wij het in gedachte hadden. De verkoper adviseerde ons goed en ook de monteur was was zeer goed (een vakman). Dus een zeer tevreden klant ik zou het zo iedereen aanraden een ARMA keuken te kopen.
FOTO VAN NICO MAGRÉ
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is prachtig”
Door Mevr. M.Th. Kraaij-Kamsteeg op vrijdag 21 okt 2022 22
Was op zoek naar een keuken in de houtlook. Na verschillende keukencentra bezocht te hebben vond ik bij Arma 'mijn' keuken. Ik viel voor de prachtige bovenkastjes met getint glas en verlichting daarin. Uitstekend geholpen met het samenstellen van de keuken. Later bij het plaatsen geen enkele opmerking. Installateur zag zelf een kleine beschadiging, er wordt een nieuwe deur besteld. Verder volledig naar wens, de keuken is echt prachtig. Ben er heel erg blij mee.
FOTO VAN MEVR. M.TH. KRAAIJ-KAMSTEEG
Reactie of foto toevoegen
“Ardi bedankt”
Door Monique en Antoine op woensdag 19 okt 2022 22
Prachtige keuken gekocht, geweldige service en kwaliteit geleverd door 2 monteurs. Alles werd afgedekt bij de plaatsing en de apparatuur werd gecontroleerd en uitgelegd. Erg tevreden en zeker aan te raden! Ardi bedankt!
FOTO VAN MONIQUE EN ANTOINE
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door Andre en Anita Mollink op woensdag 19 okt 2022 22
5 sterren voor Wilbert en 5 sterren voor Mark. Wilbert heeft onze wensen qua keuken goed begrepen. Hij heeft ons heel prettig geholpen. Mark heeft de keuken geplaatst. Erg netjes en secuur gewerkt. Tot volle tevredenheid van ons. Adee bedankt, we zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Niels en Karin Roesink op woensdag 19 okt 2022 22
Tijdens de aankoop van de badkamer werd er door de adviseur goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht in de verschillende opties. De installatie door Jaco en Dennis was netjes en goed uitgevoerd. Er werd meegedacht in wat we hadden besteld en over de uitvoerbaarheid, al met al zijn we erg tevreden en hebben we een prachtige badkamer
FOTO VAN NIELS EN KARIN ROESINK
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Janneke op dinsdag 18 okt 2022 22
Prima, goed geholpen, de verkoopster nam alle tijd om de opties te bekijken en verschillende 3D tekeningen te maken. Goed kleuradvies muur en keuken, zodat het de uitstraling heeft gekregen die ik wilde.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig resultaat”
Door M Schuurmans op maandag 17 okt 2022 22
Wij bestelden een complexe keuken met fenix fronten, alles op maat gemaakt. Het resultaat is prachtig, met oog voor detail gemonteerd. Door de wereldwijde schaarste aan materialen en chips heeft Ardi de apparatuur in etappes moeten installeren, maar voorzag ons in de tussentijd van leenapparatuur en hield ons op de hoogte van de stand van zaken. Speciaal compliment voor de monteurs. Wat een nette, vriendelijke vaklui waren dat! Ik beveel Ardi van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Veel keuze en super adviezen”
Door William van de Weg op maandag 17 okt 2022 22
Keuken gekocht bij Arma Nunspeet. Prachtige showroom, veel keuze en super adviezen. Kwamen tot nieuwe inzichten en uiteindelijk super resultaat. Helaas waren niet alle apparaten er op tijd, maar hier kregen we goede vervangers voor. Zeer zeer tevreden met onze aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerde keuken”
Door W Van der Lee op zaterdag 15 okt 2022 22
Snelle reactie bij vragen, goed meedenken, perfect afgeleverd, kwalitatief goede en mooi afgewerkte keuken. Zelf montage gedaan alles was compleet. Een onderkast was zijwand gespleten zodat deur niet goed sloot, dit wel tijdelijk kunnen oplossen, na telefonisch contact met anovi direct gereageerd. Met we bestellen voor u een nieuwe corpus. Dit ook via mail en info mijn keuken doorgegeven. Nogmaals een aanrader voor iemand die een nieuwe keuken zoekt.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.