Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens. Sterk in dienstverlening van A tot Z met eigen mensen.

“Het is onze passie om u compleet te ontzorgen”
Juist in een branche die niet altijd even goed bekend staat,onderscheidt DB KeukenGroep zich blijvend door haar correcte benadering van klanten en hoge kwaliteit van dienstverlening. Vanaf het moment dat u uw voet zet in één van onze inspirerende showrooms, tot aan het moment dat onze monteurs een droomkeuken of badkamer bij u komen monteren, zult u aangenaam verrast zijn door onze werkwijze. We realiseren ons, dat u hoge verwachtingen hebt van uw nieuwe keuken of badkamer. We doen daarom dan ook onze uiterste best om deze perfect naar wens te realiseren. Elke medewerker binnen onze organisatie zet zich hier met hart en ziel voor in. Of het nu de verkoper is die zich tot het uiterst inspant om uw wensen te vertalen in een prachtige keuken, de magazijnmedewerker die vol zorg uw bestelling klaar maakt, of onze service-afdeling die zich volledig inzet om u compleet te ontzorgen. Onze klanten zullen het bevestigen: ook in het traject na handtekening steekt DB KeukenGroep ver boven het maaiveld uit. U merkt het aan het eindresultaat!

Keukens volgens actuele woontrends
Bij DB KeukenGroep is een keuken meer dan alleen een combinatie van mooie keukenkasten en moderne apparatuur. Onze diverse opstellingen maken van de keuken het hart van uw woning waar u in thuis komt. Waar koken pas echt kokkerellen wordt. En waar wonen verandert in léven. Maak kennis met onze onuitputtelijke collectie keukens. Alles is mogelijk. Bewonder onze verschillende merken en stijlen zoals landelijk, tijdloos, design, greeploos, hoogglans, wit, hout, hoekkeukens, rechte keukens, keukens met kookeiland en andere unieke opstellingen. Onze nettoprijzen zijn blijvend laag omdat wij kortingen ontvangen op onze volume-inkoop. Wij heten u graag welkom in één van onze zes royale showrooms. We beloven u dat onze keukens u zullen inspireren. En onze medewerkers staan enthousiast klaar om u te adviseren!

Al ruim 25 jaar een begrip
DB Keukens bestaat al ruim vijfentwintig jaar, en daar zijn we, betrokken als we zijn, best heel trots op. Hoge kwaliteit van product en organisatie, hoogste klanttevredenheid en excellente medewerkers geven ons al ruim 25 jaar een geweldige voorsprong. Onze duizenden enthousiaste klanten zijn hiervan de beste ambassadeurs.

7 redenen voor onze hoge klantscore:
• Direct de scherpste netto prijs
• Alles transparant en gespecificeerd
• Service verlenen vanuit de genen
• Afspraak = afspraak
• Van A tot Z met eigen gemotiveerde mensen
• Volume-import; altijd de voordeligste keuze
• Ontzorgen is onze kracht

Natuurlijk heten wij u graag welkom in een van onze zes vestigingen:
• Ardi Keukens en Sanitair (Sint-Annaland)
• Avanti Keukens (Kesteren)
• Arma Keukens en Sanitair (Nunspeet)
• Keur Keukens (Haarlem)
• Adee Keukens (Rijssen)
• Pelma Keukens (Goes)


Ervaringen
Er zijn 2041 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1732 ervaringen
4 sterren233 ervaringen
3 sterren15 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster7 ervaringen
“Heel blij met de keuken”
Door Fam. Koers op woensdag 10 feb 2016 '16
We werden hartelijk ontvangen bij Adee Keukens, het personeel is vriendelijk en persoonlijk. Helaas was er wel een moeizame onderhandeling over de uiteindelijke kosten. We hadden gehoopt dat een keuken kopen toch een leukere ervaring is, waarbij je minder hoeft te knokken voor je (bescheiden) wensen. Het gaat om een groot geldbedrag en je wilt er toch enig plezier aan beleven dit te gaan spenderen. Heb je geen heel groot budget dan kan men bij Adee je (wellicht onbedoeld) het gevoel geven dat je onrealistische verwachtingen hebt of dat je ergens niet helemaal serieus genomen wordt. Dit vonden we het enige minpuntje aan het proces van de aankoop. We begrijpen dat dit ook wel een beetje bij het 'spel' van verkopen hoort, er zijn vast genoeg mensen die hier zich prima bij voelen. We zijn inmiddels heel blij met onze keuken en de service lijkt tot nu toe goed (er moeten nog wat kleine zaken aangepast worden). De monteur communiceert helder, is vriendelijk en Adee is altijd goed per mail of telefonisch bereikbaar voor vragen en opmerkingen. Over het geheel genomen zijn wij redelijk tevreden over het aankoopproces en héél blij met de prachtige nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Marjon op dinsdag 3 mrt 2015 '15
We hebben een nieuwe keuken gekocht. We zijn tevreden over het resultaat. In eerste instantie waren we helemaal niet tevreden over de klantvriendelijkheid van de verkopers en hebben we bij andere bedrijven verder gekeken. Toen we al heel ver waren met het idee zijn we nog een keer naar Arma gegaan, omdat we van vrienden en bekenden hoorde dat ze goede ervaringen hebben. De levering was op tijd en compleet. Wel was er beschadiging en het heeft lang geduurd voordat dit was verholpen. De montage was op tijd, maar wel wat kleine dingen die niet goed waren. En al snel wat problemen die we hebben gemeld. Daar moesten we zelf achteraan bellen en toen bleek dat het niet op de plek is gekomen waar het had moeten zijn. Dat is allemaal na lange tijd opgelost. (bijna 3 maand later) Had wel eerder gekund. Ook ontdekten we toen de vriezer er stond dat daar een wateraansluiting op had moeten zijn, omdat de vriezer een ijsblokjesautomaat heeft. Wel jammer dat het niet is meegenomen in de aansluitingen die Arma heeft aangeleverd. Nu hebben we de keuken drie maanden, we zijn tevreden en hopen dat in de toekomst ook te blijven.
Reactie of foto toevoegen
“serviceoplossing”
Door J G op zaterdag 9 nov 2013 '13
Wij hebben redelijk wat probleempjes gehad met onze keuken. deze zijn echter bijna allemaal opgelost. Eén probleem kan niet worden verholpen. Dit omdat het blijkbaar acceptabel is dat als je de koelkast dichtdoet, de vriezer opengaat en vice versa. Voor de rest moet ik enkele personeelsleden bijzonder complimenteren.
Reactie of foto toevoegen
“Aandachtspunten”
Door Linda van Dam op vrijdag 2 mrt 2018 '18
Prima ontvangst en goed geholpen met de aankoop van onze keuken. Alleen na akkoord offerte zijn er wel 3 a 4 telefoontjes geweest wat er niet kon en toch anders moest. Ook was het toch beter om een andere vaatwasser te doen welke geadviseerd was toch niet zo goed. Het is misschien toch handiger om alle verkopers dat van tevoren te zeggen. Bij plaatsing ging alles voorspoedig alleen bleek onze afzuigkanaal niet op de goede plek te zitten, terwijl bij inmeten van de keuken het wel goed zat, maar door schuiven van kastjes na het inmeten omdat iets niet kon was de schouw ook verschoven. Wij hebben zelf niet meer op dat punt gelet, maar er is ook niet op gewezen. En dat vinden wij jammer. We hebben met avanti overlegd hoe op te lossen aangezien de pijp verleggen bij ons huis niet zo'n makkelijke optie is. Eerst werden we nooit meer teruggebeld ze waren de 'klacht' vergeten door te geven, nogmaals gebeld en toen is de oplossing gegeven om een grotere schouw te plaatsen voor de helft van het geld wat die zou kosten , want we hadden het zelf ook kunnen zien. We zouden er over nadenken. Vond het geen goede oplossing want dan waren wij veel duurder uit dan de schouw eigenlijk koste. We hebben toen zelf met een loodgieter gebeld en een andere oplossing gezocht. Helaas heeft avanti nooit meer wat van zich laten horen. Al met al wel een hele mooie keuken en we zijn daar ook heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Fam. B. op dinsdag 6 jun 2017 '17
We hebben de keuken voor onze nieuwbouwwoning bij Pelma gekocht. De eerste indruk was super. De zaak is prachtig, alles is keurig netjes. De keukens zien er geweldig uit. De verkoper was transparant, we hadden een heel duidelijk beeld van de kosten. Geen verborgen kosten of onaangename financiële verrassingen achteraf. Erg prettig! Ook over de communicatie waren we te spreken. We hebben de keuken ruim een jaar eerder gekocht dan dat hij daadwerkelijk geplaatst zou worden, dit in verband met de bouw van ons huis. Op 20/21 april 2017 is de keuken eindelijk geplaatst, iets waar we erg naar uit keken. Door de goede eerste indruk van Pelma waren onze verwachtingen hoog gespannen. Maar het is helaas allemaal behoorlijk tegengevallen. Het aanrechtblad bleek niet goed, ook was er een front van een kastje niet goed. De kookplaat was beschadigd. Plinten waren niet goed geplaatst. Dit betekende dat de keuken op 20/21 april niet afgemaakt kon worden. Het verkeerde aanrechtblad is wel geplaatst zodat we de keuken wel konden gebruiken. We zouden namelijk een paar dagen daarna gaan verhuizen. Uiteraard kan er iets mis gaan. Daar hebben we alle begrip voor. Wat we daarentegen erg jammer vinden van Pelma, is dat er geen excuses gemaakt zijn. Een kleine moeite lijkt ons. Deze excuses zijn pas gemaakt nadat we er zelf haast om gevraagd hebben. Ook is de communicatie ná het plaatsen van de keuken minimaal. We moeten voortdurend zelf informeren hoe het ervoor staat. Nu, 6 juni 2017, is onze keuken nog steeds niet helemaal af. We wachten nog steeds op het juist front van de kast en op een nieuwe kookplaat. Na per mail informeren hoe het er met bovenstaande zaken voor staat, kregen we geen antwoord van de verkoper maar de verkoper stuurde het mailtje wat hij naar zijn desbetreffende collega's die hier blijkbaar over gaan, aan ons door. Geen reactie naar ons dus, dat komt erg onpersoonlijk en onaardig over. Alsof wij nu geen klant meer zijn en alsof we er nu niet meer toe doen. En dat terwijl we een flink bedrag hebben besteedt bij Pelma Keukens. Kortom, jammer dat Pelma dit zo afrond en dat onze goede eerste indruk daardoor eigenlijk verdwenen is.
Reactie of foto toevoegen
“Overwegend positief”
Door Fam. van Wetten op vrijdag 10 jan 2014 '14
Wij zijn tevreden over de kwaliteit van de geleverde keuken, ook in verhouding tot de prijs. Wat ons aansprak is dat er niet over de prijs onderhandeld hoeft te worden, prijs is prijs. We konden profiteren van een aantal aanbiedingen van verschillende apparatuur, waaronder de Quooker. Wel valt het ons tegen dat de afzuigkap luidruchtiger is dan we verwacht hadden. In de showroom zijn we goed geholpen, er werd fijn met ons meegedacht in bedenken van mogelijke oplossingen. Fijn was ook dat onze kinderen bezig gehouden werden in de speelhoek. De levering is grotendeels goed verlopen, alleen de bestekbak voor in de lade werd niet meegeleverd. Wij hebben de keuken zelf laten zetten door kennissen dus kunnen geen uitspraken doen over de montage door Ardi. Ons onbezorgde gevoel werd helaas wel getemperd toen bleek dat de beschikbare keukenruimte toch niet volledig werd benut doordat er een te kleine hoekkast was geleverd. Ook was een verkeerd reservoir van de Quooker geleverd. Dit zorgde jammer genoeg voor een discussie over de juistheid van de tekening en het al dan niet goed voorgelicht zijn over de verschillende mogelijkheden van een Quooker. Wij zouden Ardi keukens op zich wel aanbevelen aan anderen maar wel met de kanttekening dat je jezelf ook goed moet verdiepen in de mogelijkheden enz. zodat je zelf ook de nodige kennis hebt opgedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Bij aflevering betalen”
Door Ria Guiljam op maandag 3 aug 2015 '15
Goede verkooppraatjes. Goede en prettige plaatsing. Helaas ontbrak 1 kastje en de stoomoven. Kastje werd de week later geplaatst. Ook jammer dat we de hele keuken voor aflevering moesten betalen, terwijl hij niet in 1 keer afgewerkt werd. Wij hebben de ervaring dat er beloftes gedaan worden die niet nagekomen kunnen worden. Wij genieten van onze nieuwe keuken maar gezien onze ervaringen zouden we niet nog eens bij Pelma een keuken kopen.

Naschrift ontvangen op 23 oktober 2015: Naar aanleiding van mijn bericht op 3 augustus werd er direct contact opgenomen door de directeur van Pelma. Als compensatie van de dingen die minder goed gegaan zijn, werd er aangeboden dat de kok Johan (huiskok van Pelma) een diner voor ons zou komen bereiden in onze eigen keuken. Dit was een prima avond, heerlijk gegeten! We vonden dit een erg leuk gebaar! Bedankt. Onze keuken is nu helemaal in orde en we genieten ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi maar jammer!!”
Door Harry op zondag 7 apr 2013 '13
Pelma Keukens, eerste ervaringen zeer positief. Prettige ontvangst in de showroom en goed geholpen door Jos, die zijn benen als junior verkoper onder zijn lijf wegloopt, zeer gedreven. Heel het proces tijdens de aankoop van de keuken is aan te bevelen.De door ons gemaakte keuze van de kastdeurtjes waren niet meer door de fabrikant te leveren maar Pelma heeft dit zeer correct opgepakt. Levering van de keuken was keurig op tijd. Eerste week van januari 2013. Monteurs zijn vakmensen, echter gaat er in de verdere organisatie toch het nodige fout. Nu begin april wachten we nog steeds op twee handgrepen met tussentijds de nodige aanpassingen, die overigens door de monteurs goed worden opgepakt, maar wellicht op het kantoor onvoldoende worden gecommuniceerd. Jammer dat ze zo het geheel naar beneden halen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tot aankoop overgegaan bij Arma”
Door MB op donderdag 2 mei 2013 '13
Wij zijn bij Arma Keukens geweest ter oriëntatie en informatie (en mogelijk om over te gaan tot aankoop). We hebben eerder een keuken bij de Mandemakers Groep gekocht en wilde daar niet weer naar toe. We werden hartelijk verwelkomt en tevens kregen we goede, duidelijke en uitgebreide informatie over de mogelijkheden en de kwaliteit van hun keukens. Tevens werd ons verteld dat men bij Arma niet met 'kortingen' werkte, maar dat men direct een goede prijs gaf. So far so good. Aan het eind van het gesprek kwam de keuken te ver boven ons budget, waarop we de handgrepen en het plintwerk gratis zouden krijgen, aangezien ze dat wel op voorraad hadden liggen (korting 1). Daarnaast werd ons verteld dat we de inbouwapparatuur, met name Siemens, goedkoper op internet konden kopen dan bij Arma. Wel eerlijk, maar men wilde niet de verantwoordelijkheid dragen indien schade zou ontstaan bij het inbouwen van apparatuur; voor ons daardoor geen optie om de apparatuur elders te halen. Nadat we bij Kuchenland Ekelhoff zijn geweest, hebben we deze specificaties gedeeld met Arma. Aangezien de prijs bij Ekelhoff dusdanig lager lag, kon de prijs van de door ons opgestelde keuken opeens ook omlaag (korting 2). Daarnaast kregen we verhalen te horen over 1) slechte scharnieren, 2) lak over folie, waardoor een gelakte keuken dus niet echt gelakt zou zijn en 3) de kwaliteit van de keukens. Dit heeft ons wel geholpen bij de overdenken, maar bleek achteraf niet op waarheid gebaseerd te zijn (scharnieren van Blum, geen lak over folie en Schüller keukens, dus kwaliteit is goed). Men is dus niet volledig eerlijk tegen ons geweest en probeerde ons argwanend op te stellen tegenover de Duitse concurrent. Dit zou ik niet verwachten. Na definitief ‘nee’ te hebben gezegd tegen hun aanbod en tevens het nieuwe aanbod van Kuchenland Ekelhoff te hebben doorgegeven (opnieuw nóg scherper) bleek dat Arma op dit moment een actieweek had lopen, waardoor er bij hen ook weer wat met de prijs zou kunnen worden gedaan (korting 3). We hebben hier geen keuken gekocht, omdat wij het gevoel hadden dat men niet volledig eerlijk te werk gaat. Eerst kan er geen extra korting worden gegeven, terwijl er vervolgens op verschillende momenten extra kortingen worden gegeven, waarbij het gaat om bedragen boven de E1.000,-. Daarnaast bleek de informatievoorziening niet volledig op waarheid gebaseerd te zijn. We kunnen hier dus geen oordeel geven over de kwaliteit, de levering en de plaatsing, maar enkel over het voortraject. We zouden hier wel weer binnenlopen, maar we zouden onze blik wel breed houden en niet klakkeloos alles aannemen wat men je probeert wijs te maken.

Update 16 mei 2013. Vandaag zijn wij benaderd door Arma Keukens naar aanleiding van deze review. In dit gesprek heeft Arma haar excuses aangeboden voor deze gang van zaken. Dit is niet de manier geweest waarop Arma haar bedrijfsvoering wil voeren. Volgens Arma is het voornamelijk te wijten aan de manier van communiceren en omdat men continu wil verbeteren, neemt men ook dit mee om haar dienstverlening te verbeteren. Een positieve afsluiting in een traject die door ons als 'neutraal' is beoordeeld.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door André op vrijdag 10 jun 2016 '16
Vriendelijke verkoper. Maar kennis van zaken (bleek achteraf) was matig. Vaak zelf moeten bellen voor juiste tekening. Ging te vaak verkeerd. Montage goed en professioneel. Opleverpunten bleven lang zitten. Werden na klacht hierover wel meteen opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Snel gegaan”
Door J. van Wierst op dinsdag 17 apr 2018 '18
Nieuwe keuken gekocht met apparatuur. Bij Keur in Haarlem goed ontvangen en geholpen met ontwerp. Achteraf is alles wel wat wel erg snel gegaan en ben ik te snel akkoord gegaan met Keur's suggesties/ aanbevelingen voor de apparatuur. Ben met Pelgrim fornuis en magnetronoven niet zo tevreden. Heb -omdat de aandacht lag op ontwerp en keuze (materialen) keuken geen andere opties voor apparatuur bekeken of prijzen en recencies van deze apparatuur vergeleken. Installatie ging vlot en volgens afspraak. Wel forse beschadiging aan een van de kastjes. Kastje is 7 weken later netjes vervangen. Al met al een mooie keuken waar ik blij mee ben.
Reactie of foto toevoegen
“Kijk en vergelijk”
Door Lieke op woensdag 10 jul 2013 '13
Tijdens onze zoektocht naar een keuken kwamen we terecht bij Arma keukens. Een prachtige showroom met veel keuze. We werden vriendelijk te woord gestaan en deelden onze wensen met de medewerker. Hij zou op zaterdag een offerte toesturen. Uiteindelijk dinsdag er zelf achteraan gebeld en woensdag werd de beloofde offerte opgestuurd. Op de offerte stond alles keurig en duidelijk uitgeschreven (transparantie). Echter 2.000,00 boven ons genoemde budget van 10.000,00 voor een kleine keuken(excl monteren etc) maar wellicht waren onze wensen te groot. Dus zijn we gaan kijken wat we eventueel konden schrappen of goedkoper konden krijgen. Op internet kwamen we al gauw bij een andere site terecht waar je online apparatuur kan uitzoeken en laten bezorgen, incl garantie en plaatsing. Exact dezelfde typenummers en merken als bij Arma maar we waren 2500(!!) euro goedkoper uit. We snappen dat je een stukje advies krijgt in de winkel maar of dat 2500,00 moet kosten.... Uiteindelijk zijn we bij een andere keukenzaak binnen ons budget met allerlei extra's (cooker, koffiezetapparaat en extra dik werkblad) geslaagd. Ondanks de mooie keukens en klantvriendelijk personeel zou ik niet gauw terug gaan naar Arma. Ook zou ik het bedrijf niet snel aanraden bij anderen omdat ik het idee heb dat je toch teveel betaalt.
Reactie of foto toevoegen
“We kwamen er niet uit”
Door Jacques Schenk op maandag 29 dec 2014 '14
Keukenadvies gekregen wat op zich prima was, de prijs was echter te hoog met name door veel te hoge marges op de keukenapparatuur. Verkoper gaf eerst aan dat klanten ook zelf elders apparatuur konden kopen, was niet het beleid maar als de klant dat speciaal wil kon het. Aan het einde van het gesprek kon er op dat gebied niets meer. Een goede verklaring kon men niet geven, de klant wil het niet werd geroepen, nou deze klant wel, men was bang voor verkeerde montage waarop ik voorgesteld heb dat de monteur de apparatuur dan zelf mag installeren op de manier die hij goed vindt, uiteraard als meerwerk en tegen uurtje factuurtje, toen was het nog niet goed en men bleef met invalide argumenten komen. Koop maar afgebroken.
Reactie of foto toevoegen
“afspraak = niet altijd afspraak”
Door Inge op vrijdag 19 jul 2013 '13
We hebben in de zomer van 2012 een nieuwe keuken gekocht bij Arma. De kwaliteit van de keuken is goed, de prijs/kwaliteitverhouding is ook goed. We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen. We hadden besloten de keuken zelf te plaatsen, wat prima kan. Maar toen kwamen er wel een aantal gebreken aan het licht. Als eerste waren de gaten voor de greepjes voorgeboord, maar wel verkeerd. We hadden duidelijk aangegeven de greepjes verticaal wilden hebben, de gaten waren bij 2 deuren horizontaal geboord. Deze deuren werden later geleverd. Ook bleek dat er 2 greepjes tekort waren. Daar hebben we vaak achteraan moeten bellen, iedere keer werd er gezegd dat ze besteld waren maar nog niet geleverd waren. Er waren al weken voorbijgegaan en toen waren we er zo zat van dat we weer gebeld hebben en toen konden ze opeens diezelfde middag geleverd worden. Verder had de kraan een beschadiging en is deze na herhaaldelijk bellen ook vervangen. De monteur moest de “oude” kraan weer mee, dus die heeft hij gedemonteerd en wilde toen weggaan. Pas toen we vroegen of hij de nieuwe weer wilde monteren heeft hij dat gedaan. Ook was er een kast verkeerd geleverd waardoor er een achterkant miste. Er werd snel een nieuwe achterkant geleverd, maar die werd bezorgd en er werd verwacht dat we die zelf gingen plaatsen.
Bij het plaatsen van de keuken bleek dat de gasslang om het gasfornuis aan te sluiten er niet bijgeleverd was. Toen we dat nagevraagd hebben bleek dit altijd het geval te zijn wanneer de klant de keuken zelf plaatst. Jammer dat dit niet duidelijk door de verkoper is aangegeven, waardoor we tijdens het plaatsen nog naar de bouwmarkt moesten om dat slangetje op te halen á €10.
Al met al dus allemaal kleine dingetjes die voor irritatie zorgden maar uiteindelijk goed opgelost zijn. Na de klachten kenbaar te hebben gemaakt na afloop heeft Arma contact met ons opgenomen om excuses aan te bieden en heeft ook nog aangeboden om de achterwand van de kast nog te plaatsen.

We raden het niet aan om een keuken van Arma zelf te plaatsen. De service laat dan te wensen over. Nu de problemen allemaal goed opgelost zijn hebben we veel plezier van onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Sympathiek bedrijf, kwaliteit voorlichting en prijzen elders beter”
Door Michiel op zaterdag 3 aug 2013 '13
Prima ontvangst op een verder rustige dag. Men neemt bij Avanti volop de tijd en werden we verwend met allerhande hapjes en drankjes. Uiteindelijk hebben wij onze keuken niet bij Avanti gekocht en naar onze beleving is de 9,7 wat ruim beoordeeld. Wij hadden een duidelijk beeld van wat we wilden, qua apparatuur, niveau keuken en prijs. De Siemens apparatuur van onze voorkeur kan Avanti niet voordelig leveren omdat ze daarmee geen afspraken hebben. Datzelfde geldt voor AEG en Miele, onze alternatieven. Tevens doet de verkoper zijn best om duidelijk te maken dat Siemens een consumentenmerk is en weinig uniek. Ons inziens een vreemd argument als je zelf daarvoor in de plaats Pelgrim wilt leveren. Dat is toch echt kwalitatief minder spul dan Siemens/Miele/AEG. De kennis van apparatuur van de verkoper was ondermaats. Zowel qua functionaliteit als qua design lukte het niet een samenhangend pakket aan (Pelgrim) apparatuur samen te stellen. Een vriezer voor een nis van 122 cm lukte bijv. niet en vragen over functioneren / kwaliteit van de vaatwasser konden niet worden beantwoord. Ook zagen wij bij thuiskomst tot onze verbazing een plintboiler voor de kokend waterkraan op de offerte staan, terwijl bij het uitwerken van de offerte meerdere malen hebben gesproken over de opstelling hoekkast met boiler. Dat moet dus een 10 liter boiler zijn. De geoffreerde vaatwasser had online ronduit matige recensies. Belangrijk dus om de offerte thuis nog eens goed door te lopen. Avanti legt in haar formule veel nadruk op het zijn van 'de voordeligste'. Direct een vaste prijs. Wij hebben hun openheid over de opbouw van prijzen zeker als prettig ervaren, maar Avanti legt het echt af op kennis en meedenken. De merken apparatuur die ze 'scherp' kunnen leveren zijn Juncker, Pelgrim, Atag en Neff. Vrij beperkte keuze dus. Ook zijn de prijzen stevig. Toen wij Avanti lieten weten dat we elders een beter aanbod hadden, werd ons verzocht de offerte door te sturen voor een kwaliteitsvergelijk. Daarna kwam nog terug dat hun keuken beter zou zijn, maar wat er nu concreet beter was werd niet concreet gemaakt. Samenvattend: Avanti is een sympathiek bedrijf dat naar onze mening mag investeren in de concrete kennis van de verkopers. Ook qua kennis van verkooptechnieken. Als onze verkoper meer had gevraagd en meegedacht waren we enthousiaster geweest. Wil je slimme ideeën over je keuken met topkwaliteit apparatuur en ben je niet bang voor een beetje onderhandelen, kun je beter ergens anders heen. Een betere keuken voor een lagere prijs kan dan het resultaat zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Prijsindicatie”
Door Peter op woensdag 20 mei 2015 '15
Wij hadden een keuken uitgezocht bij Avanti en kregen te horen wat het ongeveer ging kosten. dat was wat wij ongeveer begroot hadden en daarom namen wij nog een dag vrij om 10 dagen later de laatste details te bespreken. de hoogte van het aanrechtblad, de greepjes, waar komt het zeeppompje etc. voor de rest is alles hetzelfde gebleven. toen de officiële offerte was uitgeprint was de prijs 30 % hoger dan de afgegeven prijs 10 dagen ervoor! we waren helemaal verbouwereerd en zijn maar weggegaan. de verkoper had er ook geen verklaring voor en hij mompelde dat het hem ook tegen viel. nooit meer wat van Avanti gehoord. geen telefoontje, geen e-mail niks. bij ieder bedrijf worden fouten gemaakt maar je moet wel proberen om ze op te lossen. aardige mensen , mooi bedrijf maar wij hebben er een naar gevoel aan over gehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde gevoelens”
Door H. op zaterdag 22 dec 2012 '12
Geheel keuken ontwerp en plaatsing laten verzorgen door Ardi. Keuken is uiteindelijk 1 1/2 maand later geleverd als overeengekomen volgens de offerte waardoor ons verbouwingsproject ernstige vertraging opliep. Rede: ARDI heeft de orderverwerking niet op orde en had geen bestellingen uitgevaardigd bij de leverancier. Na levering diverse gebreken die opgelost moesten worden na 3 bezoeken van een specialist.
Uiteindelijke resultaat: Ontwerp bleek na plaatsing niet echt te voldoen aan de wensen van de klant. Ardi begrijpt echt niets van logische indeling en ergonomie en tekent en berekent van achter een laptop. De praktijk is anders Ardi. Hier heeft u nog een lange weg te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Leveren keuken”
Door Alex op woensdag 2 jan 2013 '13
Goede kwaliteit, nette levering volgens afspraak, wel veel fouten (te lang blad, kasten niet de juiste maat schappen verkeerde kleur, schroeven verkeerde maat, kapotte plint) Kortom veel problemen maar wel wel altijd bereid om vragen te beantwoorden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 '19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 '18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Matig”
Door P.P. de Jong op dinsdag 15 jan 2013 '13
Kwaliteit is matig. Het is inmiddels 3,5 maand geleden dat de keuken is geplaatst en de keuken is nog steeds niet af (installatie smetplint). Bij de installatie zijn fouten gemaakt waardoor wij lekkage hebben gehad in een keukenkastje. Daarnaast zijn in eerste instantie de bovenkasten scheef opgehangen. Dit is allemaal later wel hersteld maar geeft ons een slecht gevoel. Ik zou Ardi keukens dan ook niet aanraden aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 '18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Irritatie”
Door Van Lingen op maandag 4 jan 2016 '16
Na een tijdje blijkt de irritatie toch nog aanwezig, zeker omdat wij met anderen over onze ervaring spraken. Dus nu, na een jaar, toch een score en die is uiteindelijk "matig". Wij hebben een Siemens keuken gekocht. Het design leek OK, echter er zijn ons een paar zaken niet vermeld. Zo moest de aannemer de keuken passend maken, toch weer serieus geld bij een verbouwing. De houten panelen konden vervolgens niet in de kleur van de keuken geschilderd worden omdat de kleurcodering niet bestond! De service was lousy. Wij werden een paar keer "on hold" gezet mbt de planning, nadat de keuken eerst geplaatst zou worden toen de sloper nog in het pand was. De rekeningen werden wel al verstuurd. Dit gaf nog wat meer irritatie onzerzijds. Het bedrijf dat de keuken uiteindelijk plaatste deed dit naar eer en geweten. Jammer dat er een paneel niet bijgeleverd werd waardoor zij terug moesten komen. Herhaaldelijk hebben wij contact gehad met de mensen van Keur maar geen enkel excuus of sorry of geste vanuit Keur Keukens. Enfin, de keuken stond en eigenlijk wilden wij geen contact meer maar wilden toch nog een afval bakje a raison van ongeveer 50 euro bestellen. Dat kon! Wat zou het mooi geweest zijn als dit afvalbakje aan ons " geschonken" zou zijn ivm al het gedoe over zaken die niet goed waren gegaan. Maar nee: de rekening werd verstuurd. En door ons betaald. In het gebruik blijkt pas wat werkt en handig is en wat niet. Nu is de stoomoven boven de oven geplaatst. Super onhandig met schoonmaken. Voor zowel langere als kleine mensen. Gemaild met de vraag om een oplossing. Na nogmaals vragen om een antwoord krgen wij een oplossing die weer een paar honderd euro gaat kosten, eigenlijk werd ons een nieuwe kast geadviseerd, maar een opmerking van: goh wat vervelend, niet juist ingeschat van ons of hadden wij anders moeten adviseren, kon er niet af. De mail voor kennisgeving aangenomen en niet erg veel tijd gehad om hier iets mee te doen. Keur keukens ook niet. Zij zijn er niet op teruggekomen .......
En last but not least een andere irritatie. Wij hebben een Miele afwasautomaat geleverd gekregen (gekocht op advies) zonder signaal dat het programma klaar is. Geen rood lampje op de vloer of tijdsaanduiding van hoe lang het programma nog loopt. Al met al irritant, we weten niet hoe lang de vaat nog draait. Teruggaan naar Keur? Is van een koude kermis thuis komen. De irritatie willen wij niet meer, maar wel anderen laten weten wat er ook kan gebeuren. Het lijkt mooi en je gelooft er bijna in maar de praktijk wijst anders uit.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk mooie keuken maar slechte communicatie”
Door Mark de Borst op zondag 23 feb 2014 '14
Keuken is wel mooi maar bij de verkoop zijn er gewoon dingen misgegaan, zoals wij hadden kleur van de kastjes uitgezocht en dit ook doorgesproken en vervolgens kom je de volgende keer om het geheel te gaan bestellen en blijkt dat de medewerker heel wat anders heeft ingevuld. Bij de levering van de keuken was er een hele verkeerde afzuigkap geleverd wat opzich niet zo erg is maar deze ging na montage gelijk kapot. Vervolgens wel een nieuwe gekregen(de goede dit keer) Vervolgens waren er van de bestelde handgrepen te weinig aanwezig. Zat helemaal geen tekening bij de levering van de keuken en wanneer je dat aangeeft dan wordt er gezegd dat we het beter door hun hadden kunnen laten zetten. Dit had weer 900 euro gekost. Tevens was er bij de verkoop afgesproken dat er platen geleverd zouden worden om boven de kastjes de open ruimte af te timmeren. Uiteindelijk worden deze niet geleverd en bel je blijkt de verkoper die ons de keuken verkocht heeft er niet meer te werken en blijkt er ook niks in het systeem over dit te staan. Uiteindelijk wel de planken gekregen maar gaat niet soepeltjes.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 '18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraak = geen afspraak”
Door Kimberley op donderdag 26 sep 2013 '13
In 2012 bij Arma op bezoek geweest om een nieuwe keuken te kopen. Bij binnenkomst rustig kunnen kijken, waarna we een medewerker hebben aangesproken om ons te helpen. Onze wensen/maten op papier gezet ging deze medewerker aan de slag met een tekening. Echter werd er niet goed naar ons geluisterd. De medewerker (welke stagiaire was) hielp ons op eigen houtje zonder iemand die hem eventueel kon helpen of corrigeren. Uiteindelijk kwamen we met alles boven ons budget uit, dus er is niet goed geluisterd naar wat wij voor de keuken over hadden. Ook is ons niks laten zien qua apparatuur wat hij aan ons zou gaan verkopen. Veel later kwamen wij er pas achter dat ze ons een tafel model koelkast wouden aansmeren. Na wat moeilijke vragen kwam de stagiaire er niet meer uit en heeft toch de hulp van een collega ingeschakeld. Uiteindelijk waren al onze vragen beantwoord toen we voor de keuze werden gesteld. Kopen jullie de keuken of niet? Waarna wij antwoordde dat we hier graag nog even over na wilde denken. Waarop de medewerker zei wij lopen wel even weg dan hebben jullie 5 min te tijd om na te denken. Belachelijk natuurlijk! Keken elkaar aan en zeiden ook dit gaat niet gebeuren. Na 5 minuten kwamen de medewerkers weer terug gelopen met een blender in doos. Welke wij zouden krijgen indien wij nu zouden beslissen. Wij hebben dit natuurlijk niet gedaan en gezegd dat wij hier langer over na moeten denken... Uiteindelijk zijn we wel terug gegaan naar Arma maar hebben we gevraagd of we door iemand anders geholpen konden worden. Dit verliep uiteindelijk allemaal prima en zijn het eens kunnen worden over de prijs.

Op 4 februari 2013 is onze keuken geplaatst. Laat ik over het plaatsen kort zijn, in 2 woorden gigantisch slecht! Een monteur die om de haverklap staat te roken en slecht werk aflevert. De kookplaat was krom maar dan kon allemaal volgens de monteur. Kastjes die scheef hingen dat kon niet rechter volgens de monteur. Hier achteraf over na gebeld en er is een monteur geweest om alles op te lossen. Het oplossen gebeurd wel, alleen je moet er wel gigantisch veel voor doen eer dat er wat gebeurd. Wanneer ik bel naar Arma bestaan wij niet, en kunnen ze ons niet vinden in het systeem (elke keer weer). Afspraken die ze maken om terug te bellen worden ook niet nagekomen. Steeds moet je er zelf weer achter aan bellen.

Nu na 6 maanden gezeur met de keuken te hebben, bleek de wasbak niet goed te gemonteerd zijn waardoor als je er een afwas in wou doen het water gewoon weg loopt (terwijl de stop erin zit). Van de kookplaat laat van de pannendragers de zwarte lak al helemaal los en kijk je gewoon op het ijzer. De RVS afzuigkap begint te roesten? En onze combi-magnetron verwarmd niet naar behoren. Deze klachten neergelegd bij Arma en weer geen goede communicatie. Na veel gezeik en gezeur komt nu 7 oktober de monteur van de apparatuur er naar kijken en dan maar hopen dat alles goed komt. En dan nog de manier waarop je behandeld wordt. Lijkt wel alsof ze denken, ah die zijn jong die pikken alles. Nou niet dus. Jongeren hoor je net zo te behandelen als iedere andere klant, wij zijn niet minder dan andere klanten. Kortom afspraak = dus geen afspraak. Voor ons nooit meer een keuken bij Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Grote teleurstelling”
Door M Block op woensdag 18 jun 2014 '14
Na heel veel goede ervaringen hier op Qasa naar keur keukens in Haarlem. We wisten precies hoe de keuken eruit zou komen te zien. Hele mooie 3 D tekening gekregen. Wij waren benieuwd wat de prijs van de keuken moest zijn. De adviseer kon nog geen exact bedrag zeggen maar een indicatie. Dat bedrag hadden wij ook verwacht. Het was zaterdag en we zouden dinsdag de offerte krijgen. Donderdag nog steeds niks ontvangen. Na een telefoontje bleek hij het vergeten te zijn door cursus etc. Nou oke prima hij zou het de volgende dag opsturen. Maar toen bleek de offerte ruim 10.000 euro duurder te zijn. Hij stuurde de offerte zo op zonder een berichtje erbij met uitleg waarom we zoveel meer kwijt waren. Bij navraag bleek de apparaten van AEG niet in hun assortiment te zitten waardoor ze niet scherp konden inkopen. Hij zou een nieuwe offerte maken met hun huismerk ipv siematic en de apparaten aanpassen naar een merk waar zij wel dealer van waren.....
Nu ruim 3 weken later nog niks gehoord! Waarschijnlijk als ze op je kunnen verdienen zijn ze een geweldig bedrijf maar als het even lastig wordt laten ze het afweten.
Reactie of foto toevoegen
“Niet serieus genomen”
Door Walter op zaterdag 19 okt 2013 '13
Na aanleiding van de positieve verhalen van kennissen en op Qasa.nl telefonisch, met moeite, een afspraak kunnen maken op een donderdagavond in augustus 2013. Het inleidend gesprek ging grotendeels over de verkoper zelf. Hij had vanaf dit weekend vakantie en ging in september trouwen... Na dit inleidende gesprek kwamen we uit bij de keuken. In het intro begon hij over een aanbetaling van de keuken. Ik wees hem erop dat er in hun magazine staat géén aanbetaling. Vervolgens hebben we aangegeven wat voor een keuken we wilden hebben. Meteen begon de verkoper te tekenen. Zo tekende hij onder de kookplaat 2 brede lades naast elkaar en 2 eronder. Toen hij klaar was heb ik hem onze tekening gegeven waarop 1 lade staat. Dan opeens vraagt de verkoper naar ons budget. Na het vertellen van ons budget verandert de houding van de verkoper plots en begint over showroom inbouwapparatuur, want nieuw was voor ons te duur. We hebben nog samen even door de showroom gelopen. Kregen op een gegeven moment een paar folders van keukens en inbouwapparatuur in onze handen geduwd met het advies om het rustig thuis te gaan uitzoeken. De tekeningen zou hij aanpassen en binnen een week per e-mail versturen. In september zou hij weer contact met ons opnemen voor een nieuwe afspraak. Na een week geen e-mail ontvangen. Na er achteraan gebeld te hebben, was de verkoper met wie wij hadden gesproken op vakantie. Zijn collega kon echter geen notities van onze afspraak vinden. Een dag later worden we gebeld dat de tekeningen waren gevonden en dat hij ze ging doormailen. In september zijn we niet teruggebeld. Inmiddels is het oktober en wou ik toch onze helaas negatieve ervaring met deze firma op Qasa.nl delen. Voor klantvriendelijkheid een dikke onvoldoende voor deze verkoper van deze vestiging.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 '18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Verkooptaktiek”
Door Mersad op woensdag 3 feb 2016 '16
Ik plaats mijn verhaal voor de derde keer op deze site, aangezien het geven van een slechte score door Qasa niet wordt gewaardeerd. Probeer mijn ervaring zo te omschrijven dat deze wel wordt geaccepteerd.

Avanti Keukens is een zaak waar je met een fijn gevoel binnen loopt en ook op deze wijze wordt opgewacht. Er worden kosten noch moeite gespaard, koffie, gebak, broodjes, voor alles wordt gezorgd tijdens je verblijf. Als je zo ver bent om een keuken te gaan samenstellen krijg je eerst een verhaal te horen over Avanti, dit is nogal uitgebreid maar hoort blijkbaar bij de verkooptactiek. Vervolgens word je gevraagd wat voor budget je voor ogen hebt en hoe de keuken er uit dient te zien. In ons geval hadden we een heel goed beeld van de keuken en een budget van 10.000 EUR. Door de adviseur werd aangegeven dat dit geen probleem zou moeten zijn gezien onze wensen. Vervolgens word de keuken voor je getekend en in een 3-d tekening weergegeven. Daarop wordt een afspraak met je gemaakt voor de volgende keer, want de prijzen werden nooit bij de eerste afspraak gegeven (volgens de adviseur).

Bij onze 2e afspraak kregen we de prijs te horen, deze lag rond de 15.500 EUR. Voor ons was dit niet acceptabel en we begrepen ook niet waarom er in het begin werd aangegeven dat de keuken waarmee wij 'lekker waren gemaakt' binnen ons budget pastte. Er word je door Avanti een worst voorgehouden en alles is mogelijk om vervolgens achteraf te horen dat het eigenlijk allemaal niet kan. Een vreemde verkooptechniek die zeker geen super score verdient!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met verloop”
Door Martijn Martens op zondag 27 jan 2019 '19
Vorig jaar een keuken gekocht en zeer niet tevreden over de gang van zaken:
- foutieve bouwtekening (plint op blad vergeten)
- keuken geleverd met beschadiging maar toch gemonteerd
- na 3 herhaalafspraken nog steeds niet goed.
- een van de monteurs negatief ingesteld en snel snel mentaliteit waardoor zaken vergeten zijn.
- bij ardi geen overzicht van de onvolkomenheden en die wij als klant telkens met nieuwe monteurs moeten doornemen
Mijn advies : koop geen keuken bij ardi
Reactie of foto toevoegen
“Voor niets gereden”
Door Dick op zaterdag 16 apr 2016 '16
We hadden een voorstel achtergelaten. Op basis daarvan kon de verkoper verder. Hij belde nog of de afspraak naar voren gehaald kon worden. Dat kon van onze kant niet. Toen belde hij dat hij de offerte niet van te voren kon sturen. Geen probleem. Wij komen op het afgesproken moment aan. De verkoper laat ons doodleuk nog een half uur wachten. Vervolgens zegt hij dat hij nog geen offerte had. Er waren andere klanten tussengekomen. Wat zijn wij dan? Geen klanten? Waarom had hij niet even gebeld? 70 km voor niets gereden. De bedrijfsleider erbij gehaald. Uiteraard excuses gekregen. Willen de zaak nog 1 kans geven. Over een paar dagen verwachten we een offerte. Uiteraard tegen een haarscherpe prijs. Dan kunnen we achteraf nog onze beoordeling aanpassen. Maar op dit moment zijn we nog sceptisch.
Reactie of foto toevoegen
“Top service en kwaliteit”
Door Martijn op donderdag 29 nov 2012 '12
Zeer goed ervaring met ADEE Keukens. Fijne hulp bij het uitzoeken en er is uiteindelijk een topkwaliteit keuken geleverd. Zelfs een jaar later nog prima service!
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door R.J. de Jel op vrijdag 20 feb 2015 '15
We hebben een U vormige keuken gekocht en zijn daar heel tevreden over. Offerte was duidelijk geen verborgen kosten.
Levering was keurig op tijd ook het monteren van de keuken gebeurde netjes en precies, de monteurs namen de nodige voorzorgen zodat er niets beschadigde,hielden rekening met je overige spullen. Een kastje kwam beschadigd uit de verpakking er werd direkt een nieuw kastje besteld, we hoefde daar zelf niets aan te doen. Er waren nog een paar kleinigheden deze werden direkt en goed opgelost.

Goed betrouwbaar bedrijf met zeer klantvriendelijk personeel. Wij zijn uitermate tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Kosteloze service”
Door Fam Cornelissen Harderwijk op maandag 25 jan 2016 '16
Keukenblad en app. gekocht en keurig gemonteerd. Na ruim 2 jaar een klacht over het blad : oplossing van Arma = kostenloos nieuw blad met spoelbak geplaatst. Een stukje service waarvan je dacht dat zoiets niet meer bestond . Klasse! Keuken nodig ? Zou hier beslist gaan kijken .
Reactie of foto toevoegen
“Uiterste tevredenheid”
Door Familie Verschoor op maandag 4 apr 2016 '16
Wij hebben een keuken laten plaatsen, Ardi Keukens is zeer klantvriendelijk, ze nemen alle tijd voor je om het beste uit te zoeken, proberen voor alles een oplossing te vinden, de keuken is naar tevredenheid geplaatst, Wij zijn uiterst tevreden over Ardi keukens, we kunnen het iedereen aanraden, een bedrijf die met de klant meedenkt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Frits op maandag 3 apr 2017 '17
Bij Adee in Rijssen een nieuwe keuken uitgezocht incl. inbouwapparatuur. We zijn in deze zaak prima geholpen met duidelijke informatie en tips. Wijzigingen /veranderingen waren geen enkel probleem. Voordat de keuken gemonteerd werd is een duidelijk leidingschema getekend zodat we onze voorbereidingen die we zelf deden goed inzichtelijk hadden. Ook de montage van de keuken is door de monteurs zorgvuldig uitgevoerd, alle resten werd netjes weer opgeruimd en meegenomen. Alle onderdelen waren aanwezig (dat hoor je wel eens anders) zodat we de dag na de oplevering al konden verhuizen. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Geen druk”
Door Gert en Tineke Stegeman op zaterdag 26 mei 2018 '18
Vorig jaar hebben wij nieuwe keukenapparatuur gekocht. Na een bezoek aan drie keukenbedrijven, die een vaatwasser niet konden plaatsen in een kastje, dat iets te breed(!) was, kwamen wij bij Arma. Daar was dit geen enkel probleem. "Dan zetten wij er een klein frame tussen", was hun reactie. Veel bedrijven plaatsen liever een nieuwe keuken, maar bij Arma is geen enkele druk om je te beïnvloeden.

Dit jaar hebben wij door Arma onze douchecabine laten vervangen door een inloopdouche. De drempel werd verlaagd van 27 naar 4 cm, een antislip tegelvloer werd ingebouwd, en een inklapbaar douchestoeltje werd aangebracht. Dit alles precies zoals wij gehoopt hadden dat het zou worden.
FOTO VAN GERT EN TINEKE STEGEMAN
Inloopdouche
Reactie of foto toevoegen
“tevreden met Ardi”
Door herman heijstek op donderdag 24 apr 2014 '14
Bij Ardi-Keukens wordt de tijd genomen om een keuken samen te stellen, ook bij concurrenten wezen kijken maar daar gaat het heel anders aan toe we zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken, leveren en plaatsen is ook prima gegaan,het sloop en installatiewerk is gedaan door Z.A.G (een aanrader)alles gegaan zoals afgesproken nu nog een paar weken wachten op de smetplint, die is naderhand bijbesteld, dat kwam mooier uit met de tegels al met al tevreden
Reactie of foto toevoegen
“5 sterren”
Door Jimmy van Gils op dinsdag 6 okt 2015 '15
Dit bedrijf krijgt van mij 5 sterren, bij binnenkomst voor een offerte voor de keuken super vriendelijk ontvangen en medewerkers denken met je mee. Het hele proces van tekeningen tot oplevering geen enkel probleem gehad, netjes op de hoogte gehouden door telefoon/mail. Een speciale vermelding voor de monteur karel die vakwerk afgeleverd heeft! De volgende klus is de badkamer en natuurlijk ook weer door arma!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Fam. Volwerk op zaterdag 15 apr 2017 '17
Toen wij op zoek waren naar een nieuwe keuken, kwamen we, na al een tal van keukenzaken te hebben bezocht, uit bij Pelma Keukens in Goes. Het voelde eigenlijk direct als een warm bad. Vriendelijk geholpen en wat wij het voornaamste vonden, niet opdringerig! Overal werd je mee geholpen om dan zo uiteindelijk bij de juiste keuken uit te komen. Het plaatsen van de keuken hadden we voor ons uit geschoven, maar uiteindelijk is alles toch sneller geplaatst dan we dachten. Want als je hem dan eindelijk hebt, wil je hem toch ook wel zsm in je huis hebben staan.
Levering en plaatsing ging niet geheel zonder vlekkeloos, maar ook dat heeft Pelma naar alle tevredenheid opgelost. En ook als de keuken eenmaal geplaatst is, blijft de service TOP! Echt een aanrader voor een ieder die een nieuwe keuken zoekt!
FOTO VAN FAM. VOLWERK
Nieuwe keuken via Pelma
Reactie of foto toevoegen
“Drie verbouwingen”
Door Henk op zaterdag 12 aug 2017 '17
Wij waren net verhuisd en moesten de bijkeuken stevig aanpassen, de badkamer een totale make-over geven en dat laatste gold ook voor onze toiletruimte. De mensen van Arma waren deskundig, vriendelijk een zeer klantgericht. Niets dan tevredenheid over hun werk en de wijze waarop ze zich aan ons manifesteerden. Minpunt vinden we wel dat we de totale kosten van de drie verbouwingen in volledigheid tevoren moesten betalen. In een goede klant-leverancier-relatie ligt dat evenwicht anders, zoals ons gebleken is bij de vele andere leveranciers.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Jochem Langeveld op zaterdag 16 dec 2017 '17
Vandaag is het plaatsen van onze nieuwe keuken afgerond. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat en de realisatie ervan door ARDI keukens. Door de 10 jaar garantie op de montage was de keuken niet in 1 dag gezet maar kwamen er twee monteurs twee dagen de keuken plaatsen. Echt kwaliteit en vakwerk. Heerlijk kunnen sparren met de monteurs over bepaalde details om tot het perfecte eindresultaat te komen. Daarbij luisteren ze naar je wensen en geven ook adviezen. Kortom een fijne samenwerking. Er was ook genoeg ruimte om bijvoorbeeld zelf de schouw te maken voor de afzuigkap en Ardi verzorgde de sierlijsten en de montage daarvan. De keren dat we vanuit Den Hoorn naar Zeeland zijn gereden waren dus de moeite waard. Echt een aanrader maar ga altijd bij een ander kijken om zeker te weten dat je toch bij Ardi uitkomt.
FOTO VAN JOCHEM LANGEVELD
Keukenschouw
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerrenovatie”
Door Rien op vrijdag 25 mei 2018 '18
Badkamer laten renoveren door Arma. Vanaf eerste contact met de monteur die kwam opmeten een goed gevoel vanwege de eerlijke adviezen. Zelfde gevoel bleef ook overheersen bij het uitzoeken van de materialen in de showroom en vooral bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Uiterst correct en netjes werk. Kortom: Arma is wat ons betreft een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie was duidelijk”
Door Jan Custers op dinsdag 20 nov 2018 '18
Wij zijn erg positief over onze ervaringen met Avanti Keukens. Zowel de verkoopbegeleiding als ook de plaatsing van de keuken en de planning van de voorbereidende werkzaamheden verliepen soepel en getuigden van kwaliteit. Communicatie was duidelijk. Enkele bespreekpunten zijn naar tevredenheid opgepakt en opgelost. Kortom: prima!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraak is ook echt afspraak”
Door inge op vrijdag 30 nov 2012 '12
De kwaliteit-prijs verhouding is uitstekend bij Sdee. Ze nemen de wensen van de klant als uitgangspunt en helpen je zo om een keuken naar eigen smaak te realiseren. Je weet bij Adee waar je aan toe bent. De servive is ook erg goed, de klant is koning. Bij adee is afspraak ook echt afspraak.
Reactie of foto toevoegen
“Oog voor detail”
Door Raoul en Mariska op maandag 2 sep 2013 '13
Het ontwerp kwam tot stand in een ongedwongen sfeer. Bij het inmeten en het uiteindelijk plaatsen van de keuken hebben we ervaren dat het personeel van Pelma handelt in overleg met klant en oog heeft voor detail.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Annet vdH op dinsdag 11 nov 2014 '14
Dankzij de goede reviews bij dit keukenbedrijf terechtgekomen en geen moment spijt van gehad! Je wordt niet (zoals bij andere keukenbedrijven) “besprongen” door verkopers met aanbiedingen alléén vandaag enz. enz., maar kunt rustig rondlopen. Bij het samenstellen van de keuken wordt goed meegedacht. Na de koop is er nog alle ruimte voor aanvullingen. Ook installeren ging probleemloos. 3 Kleine aanpassingen werden vlot en correct afgehandeld. Kortom, we hebben nu een mooie, prettige en niet te dure keuken. Dit keukenbedrijf is een aanrader!
FOTO VAN ANNET VDH
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z netjes behandeld”
Door Guus op donderdag 19 feb 2015 '15
In de zomer van 2014 hebben wij een Keur Keuken gekocht. Van a tot z netjes behandeld. Punten die voor verbetering vatbaar waren werden gelijk danwel zo spoedig mogelijk opgelost. Nog nooit een bedrijf meegemaakt waar al het personeel super vriendelijk is, van verkoper, telefoniste tot monteur. Indien de keuken nu ook nog 20 jaar meegaat dan zijn wij helemaal super tevreden :). Klantvriendelijkheid dus een dikke 10. Bij Keur Keukens gaat de vlieger van 'agressieve keuken verkopers' niet op, de consument/mens staat centraal. Aanrader dus!

Guus&Esther
Haarlem
Reactie of foto toevoegen
“heel snel opgelost”
Door van den hoek op dinsdag 6 okt 2015 '15
in december hadden we een nieuwe keuken laten installeren. nu bleek dat de koelkast niet meer goed kon sluiten en we een lekje hadden onder de spoelbak. We belden hierover en direct werd er een afspraak gemaakt. De technieker was perfect op tijd en had heel snel de problemen opgelost. De verrassing was groot toen bleek dat we niets moesten betalen. super service
Reactie of foto toevoegen
“Niet anders dan super”
Door Familie Ouwehand op maandag 8 feb 2016 '16
Wij hebben een keuken gekocht bij Keur Keukens en wij kunnen dit niet anders beoordelen als super! Zeer goed geholpen bij het kiezen van de keuken en later bij het plaatsen hiervan. Wij zijn heel blij met onze aankoop en raden Keur Keukens zeer zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Een man een man”
Door K. Karssen op zaterdag 2 apr 2016 '16
Vanaf onze eerste bezichtiging tot en met de laatste aflevering hebben wij een fantastische leverancier gevonden in ARMA Keukens en Badkamers in Nunspeet. Een man een man een woord een woord. Een kleine klacht wordt als een serieuze grote klacht afgehandeld. Ere wie ere toekomt.
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar lof”
Door W.H. Ströpke op donderdag 15 sep 2016 '16
In ons chalet is een nieuwe keuken geplaatst met 5 Etna apparaten. De monteurs moesten wel inproviseren, daar je in een chalet geen leidingen kunt infrezen. De keuken is een plaatje geworden. De monteurs verdienen een pluim, wat een vakmannen. Ook op het voorbereidend traject ( zelfs 2x) was niets aan te merken. Geheel rustig en tijd om te overdenken kwamen we tot een besluit. Alleen maar lof.
FOTO VAN W.H. STRÖPKE
Reactie of foto toevoegen
“Veel geduld”
Door Familie Buijtenhuis op zaterdag 16 dec 2017 '17
We hadden veel te vragen en hebben op het allerlaatste moment nog veel kunnen veranderen. Er was heel veel geduld en aandacht voor ons. De keuken is tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader om bij Avanti een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Familie Van Kuijl, Ermelo op zaterdag 3 feb 2018 '18
Arma keukens heeft onze keuken gerenoveerd: nieuwe deurtjes, passtukken, handgrepen en een kraan. Alle afspraken zijn steeds correct nagekomen, dit ondanks ziekte van een aantal medewerkers. De beide (gezellige!) monteurs hebben prima werk afgeleverd en hebben goed meegedacht over de plaatsing van de handgrepen. Kortom, wij zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat!!
Reactie of foto toevoegen
“aanrader”
Door Frank op vrijdag 30 nov 2012 '12
ADEE komt na wat ze beloven. Bovendien zijn ze superduidelijk en transparant. Geen gladde verkopers en geen handjeklap.
Reactie of foto toevoegen
“Service en kwaliteit!”
Door Marc op woensdag 4 sep 2013 '13
Via www.qasa.nl uitgekomen bij Keur keukens. In tegenstelling tot de meeste keukenzaken was het gesprek met Henri hartelijk, warm en oprecht. In het hele proces- we hebben 2 gesprekken gevoerd- heeft hij meegedacht en alternatieven aangedragen. Zo kwamen we uit op een prachtige keuken, met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Montage door de eigen monteurs was uitstekend: vlot gewerkt, netjes achtergelaten. De bedrijfsfilosofie wordt echt uitgedragen en waargemaakt!!
Reactie of foto toevoegen
“Hartelijk bedankt”
Door Fam. van Dijk op zaterdag 2 apr 2016 '16
Eind vorig jaar gingen wij op aanraden van onze zoon een bezoekje brengen aan Ardi keukens om een nieuwe keuken uit te zoeken. We zijn op een zeer prettige manier geholpen. Er werd meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. Tijdens dit bezoek werden wij voorzien van heerlijke hapjes. Het plaatsen van de keuken werd in overleg gepland. De monteur heeft de prachtige keuken keurig gemonteerd. Wij zijn bijzonder blij met het prachtige resultaat en kijken terug op een zeer goede afhandeling vanaf het begin tot het eind. Hartelijk bedankt!
FOTO VAN FAM. VAN DIJK
Rechte landelijke keuken
Reactie of foto toevoegen
“Arma doet wat het belooft”
Door fam. Berends - de Jonge op vrijdag 18 mei 2018 '18
Wij hebben bij Arma een keuken gekocht. Vandaag zijn de laatste zaken die nog moesten gebeuren gedaan. Arma doet wat het belooft, communiceert helder, neemt zijn verantwoordelijkheid en lost zaken op. Koopproces is helder en duidelijk, geen verrassingen, het kost wat het kost maar je weet waar je aan toe bent. Montage gebeurt door vakmensen die er plezier in hebben en een mooi product willen leveren. Niets te klagen dan? Weinig. Eén dingetje: de planning vanuit kantoor is soms wat krap. In ons geval betekende dat een paar uur extra thuis zijn op een dag om het af te maken. Maar alles bij elkaar heeft Arma van deze, toch grote financiële, uitgave een feestje gemaakt. En dat is wat je wilt met een nieuwe keuken.
FOTO VAN FAM. BERENDS - DE JONGE
Gemonteerd door vakmensen
Reactie of foto toevoegen
“uitstekend”
Door Anne op vrijdag 30 nov 2012 '12
*De kwaliteit is uitstekend
*Prijs/kwaliteitsverhouding is goed
*De service en klantvriendelijkheid is goed
*De levering is goed verlopen
*Problemen bij montage meteen opgelost
*Maatvoering goed doorspreken en vastleggen
*Ik zou dit bedrijf aanraden omdat de montage werkelijk uitstekend is
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Bart en Janny op donderdag 5 sep 2013 '13
Wat fijn dat we na zo'n 7 jaar nog in het systeem staan en dat a.d.h.v. dat systeem te zien was welke ringetjes er nodig waren om de lekkage aan onze keukenkraan op te lossen. Na gisteren 1 belletje gedaan te hebben van nog geen 2 minuten, kregen we vandaag al de ringetjes over de post. Zojuist hebben we ze meteen bevestigd en... eindelijk...geen lekkage meer! En, als we het goed begrijpen, nog eens kosteloos ook! Dat is nog eens service!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Christel op vrijdag 25 apr 2014 '14
Elke dag sta ik met plezier te koken in mijn nieuwe ARMA keuken. Mensen die de oude keuken kennen zijn verbaasd: de keuken lijkt wel 2 keer zo groot. De afspraken die gemaakt zijn worden perfect nagekomen, de service gaat verder dan wat je vraagt. Arma doet zelf een voorstel hoe zij iets op kunnen lossen wat ons zelf niet lukte (bij zelf plaatsen). Kortom, we zijn bij maar 1 bedrijf geweest, Arma, en dat was helemaal prima, ook qua prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader voor wie een nieuwe keuken zoekt. Een klein minpuntje was de start, er was vergeten een aantal kastjes die wel op de tekening stonden in de offerte op te nemen. Maar dit werd goed opgelost. We werden gehoord en goed behandeld toen we hier een klacht over hadden.
FOTO VAN CHRISTEL
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken voor ons vakantiehuis”
Door JH Schweter op dinsdag 17 feb 2015 '15
Wij hebben een nieuwe keuken voor ons vakantiehuis gekocht. Door medeeigenaren op ons vakantiepark hoorden wij, dat zij heel tevreden waren met Pelma keukens. Wij dus ook daar naartoe, en wij waren vanaf de eerste contact heel tevreden met alles. De voorlichting was helemaal prima, aflevering exact op tijd en vooral word de keuken door de monteur perfect afgewerkt. Wij zitten nog steeds in onze nieuwe keuken en bewonderen deze vakmanschap. Hartelijk dank aan de hele team van Pelma keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Service mevrouw”
Door Sandra Vos op zaterdag 5 sep 2015 '15
Keuken 10 jaar geleden elders gekocht. nu is onze granieten spoelbak naar beneden komen vallen. Ardi gebeld en na 2 uur stonden ze al op de stoep. een zeer aangename, nette jongeman die alles keurig netjes heeft afgehandeld. Zelfs de volgende ochtend om 7uur nog even terug kwam. Toen ik vroeg wat de kosten waren, zei hij me : Service mevrouw !!! Ik weet wel dat wij onze volgende keuken zeker DAAR gaan kopen. Ardi keukens super bedankt voor deze perfecte afhandeling, waar zie je dit nog.. Vriendelijke groet Fam Vos
Reactie of foto toevoegen
“Altijd aanraden”
Door Glenn van Brakel op dinsdag 20 okt 2015 '15
Wij hebben bij Arma keukens & Sanitair in Nunspeet het toilet, keuken & badkamer laten installeren in ons nieuwe huis.
Wij zijn zeer tevreden over alles. We zijn prettig ontvangen, vanaf het begin werd er rekening gehouden met onze wensen, wat wij belangrijk vonden, en ook met ons budget. Afspraken werden nagekomen, de installateurs allemaal even vriendelijk maar ook zeer kundig in hun vak. Regelmatig werden details en onze wensen met de installateurs besproken, en ze gaven ook nuttige adviezen. Ook was het zeer prettig dat we een korte lijn hadden met de zaak zelf. We konden altijd bellen met Gert-jan, er werd meteen opgenomen, of snel teruggebeld. Onzekerheden of vragen zijn er altijd, die werden meteen opgelost en beantwoord. Wij zullen in de toekomst dit bedrijf altijd aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Goed bezig”
Door D. Atema op maandag 15 jan 2018 '18
Zeer tevreden van top tot teen. Vanaf showroom, waarbij de benadering vriendelijk en deskundig was tot en met het plaatsen van het keukenblad. Monteurs vriendelijk en goed bezig zijn om kwaliteit te leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Wat zijn wij tevreden”
Door Fam. Sprik op vrijdag 2 feb 2018 '18
Vorige week is onze nieuwe keuken geplaatst. Wat zijn wij tevreden. Het is een spannend gebeuren. Hebben wij de juiste keuze gemaakt, al luisterend naar het advies en wat mogelijk is binnen het budget. Helemaal goed gekomen. Het contact en de afspraken verliepen prettig. De installateurs hebben mooi werk afgeleverd en volgens afspraak. De achterwand wordt nog geleverd en dan is het helemaal af.

Eerdere ervaring van 25 november 2015: Afgelopen week is bij ons de badkamer geplaatst. Wij zijn heel blij met het resultaat. Een hele klus, wat heel prettig was, zo netjes als er is gewerkt. Een team! De vloer tot aan de voordeur afgeplakt. Alles opgeruimd, bij aflevering een bijna schone badkamer. Barend en Jan waren rustig aan het werk, meedenken en uitleg geven wat wel en niet kon. Kortom, wij zullen zeker adviseren bij Arma een badkamer te kopen. De vlotte afwerking van de facturen. Ook dat was snel en afgehandeld.
FOTO VAN FAM. SPRIK
Keuken helemaal goed gekomen
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door G. Plas op vrijdag 18 mei 2018 '18
Wij hebben een keuken gekocht. Werden rustig en met kennis van zaken geholpen met het samenstellen van onze eigen keuken. Onze wensen werden uitgebreid bekeken, berekend en ingemeten. Ook het zetten en de service erna was naar alle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Functionele keuken voor een redelijke prijs”
Door Wilma Haase op vrijdag 30 nov 2012 '12
De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Bij het uitzoeken van de keuken wordt alle tijd genomen en als later toch nog iets anders moet worden, kan dat meestal ook nog wel. De levering en montage waren uitmuntend. De keukenplaatser kreeg alle tijd om zijn werk nauwkeurig uit te kunnen voeren. Alles gebeurde in goed overleg, bijvoorbeeld het plaatsen van nog wat meer spotjes en het afwerken van de bovenkant en de onderrand. Hiervoor heeft hij extra werk moeten verrichten zodat het goed en netjes was. We hebben klachten gehad over de oven, daar kon Adee niets aan doen, en toch hebben ze uiteindelijk gratis een duurdere uitvoering geleverd, zodat dat probleem ook opgelost was. Een tip voor andere mensen: let op het blad, dat dit van een goede kwaliteit is (duurdere) zodat de wasbak erin kan worden geplaatst en niet met opstaande rand erin komt. Dit kan nl. niet bij het goedkopere blad. (Is ons achteraf gezegd).
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Hans uit Haarlem op zondag 27 apr 2014 '14
Geweldig. Vanaf het eerste gesprek. Jeroen van Keur Keukens dacht mee, gaf goed advies en ik had nooit het gevoel dat hij mij een keuken aan wilde smeren. Na de koop, ook duidelijke tekeningen en goed contact met de verschillende afdelingen van het bedrijf. Toen er met mijn aannemer iets fout ging, kon de keuken, zonder extra kosten bij hun in de opslag. Eindelijk kon de keuken geplaatst worden en Fred en Erik van de Firma Keuken Werk, hebben dit in een dag super gedaan. Na afloop heeft Jeroen mij gebeld om te vragen of alles goed was gegaan, dat bedoel ik nu met interesse. Nogmaals alle lof voor Jeroen, Fred, Erik en alle medewerkers van de Firma Keur Keukens.
FOTO VAN HANS UIT HAARLEM
Eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door Marco en Elsbeth op zondag 25 sep 2016 '16
Eigenlijk is er niets aan te merken wat niet goed liep. Dat was bijzonder plezierig; we hebben in een ver verleden andere ervaring gehad met het plaatsen van een nieuwe keuken en waren hierdoor wat gespannen over deze verbouwing van de keuken. Maar het is echt vlekkeloos verlopen!
FOTO VAN MARCO EN ELSBETH
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Koos en Anja op maandag 9 sep 2013 '13
We zijn uiterst tevreden over onze nieuwe keuken en zijn blij dat we naar Ardi zijn gegaan. Dit bedrijf werd ons aanbevolen door diverse mensen en terecht. De klantvriendelijkheid en de service is helemaal top, vanaf de verwelkoming in de showroom, het verkoopgesprek en de professionele hulp bij het samenstellen van de keuken, tot aan de zeer vriendelijke en vakkundige monteurs! De levering ging goed, bij plaatsing waren er enkele kleine dingetjes die nog moesten worden rechtgetrokken en dat is voor 100% perfect verlopen. Ook het telefoon- en mailverkeer met de desbetreffende mensen is ongekend. We willen dit bedrijf aanraden aan iedereen, omdat dit bedrijf keukens heeft voor elk budget en de service, klantvriendelijkheid en after sales hoog in het vaandel heeft staan! Ardi keukens onderscheidt zich in alle opzichten!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden klant”
Door Hendrik Dierkens op zondag 27 apr 2014 '14
Wij zijn zeer aangenaam verrast in de positieve zin door onze ervaring met Pelma keukens uit Goes. De keuken is prijs kwaliteit echt boven onze verwachtingen, ook klant vriendelijke mensen zowel verkoop als de plaatsing, onze 2 kleine opmerkingen zijn ook onmiddellijk correct opgelost zodat wij nu echt wel zeer tevreden klant zijn. Ik ben 200% tevreden klant.
FOTO VAN HENDRIK DIERKENS
keuken vakantiewoning
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door M. Stuyts op dinsdag 5 aug 2014 '14
Goede service, vakbekwaam, van aankoop tot plaatsing. wordt met je meegedacht, eigen inbreng wordt verwerkt tot een goede oplossing (eindresultaat). Ook bij de montage werden er nog suggestie gedaan en overlegd hoe uit te voeren. Prijs is duidelijk, geen hoge kortingen (die er eerst bij gerekend worden en er daarna af gehaald worden zodat het lijkt of je een reuze deal hebt gemaakt), maar gewoon een eerlijke vast prijs. Er wordt zeker gekenen of er apparatuur in de aanbieding is, waarvan de klant meeprofiteerd. Aanrader
FOTO VAN M. STUYTS
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Mw. J.de Jong op zondag 7 jun 2015 '15
De leverancier van onze 12 jaar oude keuken Is failliet. twee jaar geleden had onze keuken waterschade opgelopen en moesten kastjes worden vernieuwd. Bij diverse keukenzaken kregen we nul op rekest. Geen interesse om ons te helpen. Uiteindelijk kwamen we bij Keur terecht. Zij hebben voor ons achterhaald bij welke fabrikant de keuken vandaan kwam en hebben de kastjes besteld en geplaatst waarbij tevens alle deurtjes van de keuken, waar nodig,werden bijgesteld. Begin dit jaar progleem met de folie van het frontje van de afwasautomaat. De folie zat los en het frontje moest dus worden vervangen. Weer contact opgenomen met Keur. Deze hebben een nieuw frontje besteld en afgelopen vrijdag werd die geplaatst door een monteur van Arma uit Nunspeet waarmee Keur samenwerkt. Opnieuw werd gekeken naar de keuken en geleiders bijgesteld die wat los zaten. Een plekje op een deurtje bijgewerkt. Tot mijn grote verbazing was dit alles gratis!, Mijn complimenten en dank voor de service.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door H.kamerman op vrijdag 1 apr 2016 '16
Onze ervaring met Adee keukens is heel goed, bij het uitzoeken van de keuken werden we vrijblijvend en goed geadviseerd. Het plaatsen van de keuken werd netjes en deskundig gedaan, alles werd afgedekt en opgeruimd achtergelaten toen de monteurs klaar waren.
FOTO VAN H.KAMERMAN
Moderne witte hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door R. Foppen op vrijdag 23 sep 2016 '16
Goed geholpen bij arma, ze nemen de tijd en denken goed mee. Oplevering van ons huis was eerder dan verwacht, gelukkig kon de keuken ook eerder geleverd worden. Keuken is vakkundig geplaatst! Spuitwerk van 3 frontjes was niet perfect, zonder probleem werden er nieuwe besteld.
FOTO VAN R. FOPPEN
Keuken vakkundig geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Hele fijne ervaring”
Door Jan Hagenbeek op donderdag 15 dec 2016 '16
Ik heb onlangs een nieuwe keuken gekocht bij ADEE keukens. Het is echt een hele fijne ervaring om bij dit bedrijf een keuken te kopen. Je wordt er op een prettige manier geholpen en hun lijfspreuk afspraak is afspraak wordt ook echt nagekomen. Vanaf de aankoop tot en met de levering en het plaatsen van de keuken wordt je geheel ontzorgt door dit mooie keuken bedrijf. Ze denken echt met je mee, en hebben eigen keuken monteurs en dat merk je direct, wat een kwaliteit van plaatsen, alles wordt netjes opgeruimd na afloop,het vele karton en piepschuim van de verpakkingen wordt meegenomen, er werd in mijn geval zelfs op het dakterras na het zagen netjes geveegd, waar zie je dat nog tegenwoordig! Misschien kleine details maar dat maakt dit bedrijf juist zo bijzonder. Een echte aanrader dus.
FOTO VAN JAN HAGENBEEK
Nieuwe keuken van Adee Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en prettig”
Door Rufus Schep op dinsdag 3 apr 2018 '18
Wij hebben onze keuken bij Adee Keukens besteld. Vriendelijk en prettig verkoopgesprek waarin alle tijd voor ons werd genomen en de verkoper ons van goede adviezen bediende. De levering en installatie is vervolgens op correcte wijze gedaan. Het volledige proces is prettig en correct verlopen en ik kan Adee Keukens dan ook van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Karin op maandag 3 sep 2018 '18
Ontzettend blij met mijn keuken! Kees Visser heeft me geadviseerd en kwam met ideeën aan waar ik zelf niet aan zou denken. Zo bestaat de keuken nu uit twee tegenoverliggende delen i.p.v. een hoekkeuken en verder ben ik ook heel blij met het plasma-filter in de afzuiging, het granieten aanrechtblad, diepe spoelbak en alle apparatuur. Ook de achterwand van Bokmerk en de beschermkap voor de inductieplaat zijn een schot in de roos, heel praktisch vooral die laatste! En dat ook allemaal voor het budget wat ik van tevoren bedacht had. Een groot bedankje voor Kees zijn advies/tijd en ook lof voor de installateurs die de keuken keurig gemonteerd hebben. Wegens verhuizing nu al tweede keer keuken van Avanti, dat zegt al genoeg.

Eerdere ervaring van 30 augustus 2015: Twee weken terug is mijn nieuwe keuken geplaatst door Avanti Kesteren. Zeer tevreden over de hulp bij de keuze mogelijkheden bij de aanschaf. Veel oog voor details door de verkoper waar je zelf niet aan denkt. Ook zeer tevreden over de montage door Avanti-monteur. Ook hij kwam met goede ideeen aan voor de perfecte afwerking van de keuken. Niets dan lof en Avanti is zeker een aanrader!
FOTO VAN KARIN
Ontzettend blij met de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Tom en Wil Kuipers op dinsdag 22 jan 2019 '19
Enige tijd geleden hebben we een keuken aangeschaft bij de firma Keur in Haarlem. De verkoper Jochem Spier heeft ons meer dan goed geholpen de juiste keuzes te maken. Het plaatsen van de keuken ging soepel. Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Ook de after sales is uitstekend te noemen. Alle afspraken werden correct nagekomen. Kortom: een aanrader.
FOTO VAN TOM EN WIL KUIPERS
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Loduvica op dinsdag 10 sep 2013 '13
Waar anderen faalden heeft Ardi Keukens het wel voor elkaar gekregen. 2 Andere keukenzaken hebben beloftes gedaan die ze niet konden waarmaken. Hierdoor heb ik 3 maanden zonder keuken gezeten. Op een donderdag contact gehad met Ardi keukens en inderdaad de donderdag erna stond in mijn keuken mijn nieuwe fornuis te blinken!Ardi Keukens maakt waar dat afspraak afspraak is. Fantastische service, er wordt echt meegedacht om tot een oplossing te komen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“geweldig”
Door Fam Hooijer op maandag 28 apr 2014 '14
In alle opzichten geweldig bij ontvangst al koffie met gebak,maar ook de begeleiding bij het uitzoeken van de nieuwe keuken,ook een 3 dem. tekening erg waardevol de oplevering ook prima 2 geweldig aardige monteurs geen schreeuwers of dik doeners,service achteraf geweldig na een kleine storing met 2 dagen geregeld. Na 3 jaar hebben we een aanpassing laten uitvoeren alles tot in de puntjes geregeld,niets dan lof. Mochten we nog eens een nieuwe keuken nodig hebben dan is Avanti de aangewezen leverancier.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Deurloo op vrijdag 15 dec 2017 '17
Na 10 jaar plezier gehad te hebben van de Ardi keuken hebben we nu in ons nieuwe huis weer voor een Ardi keuken gekozen. Inmiddels is de keuken vakkundig geplaatst. Dank voor de service.

Eerdere ervaring van 29 januari 2015: Al ruim acht jaar genieten wij van een Ardi-keuken, nu helaas de vaatwasser kapot. 's avonds de bedrijfsleider gebeld, die de volgende morgen belde dat hij nog enkele machines op voorraad had. Dezelfde morgen om 11 uur was de vaatwasser geplaatst. Helemaal geweldig!
Reactie of foto toevoegen
“Topper”
Door Evert en Alie van den Brink op vrijdag 12 jan 2018 '18
Super tevreden..vanaf de koop van onze keuken tot het moment van plaatsen van onze keuken..Onze keuken werd geplaats door Machiel den Otter ( bij de kennismaking bleek dat wij elkaar kenden van vroeger ) samen met leerling Maarten.Ze hebben onze keuken vakkundig en keurig geplaatst.echt vakwerk.Bovendien was het ook reuze gezellig die 2 dagen dat ze bij ons waren..En wij vinden dat Machiel een zeer geduldige man is,zeker als je iemand moet opleiden voor dit vak..Mag ook wel eens gezegd worden vinden wij .Machiel je bent een topper.
Reactie of foto toevoegen
“Heldere benadering”
Door Nicole van der Sligte op vrijdag 2 feb 2018 '18
Heldere communicatie, duidelijke offerte en transparant bedrijf. Prettige verkoop door Arwout, mooie keuken, goede prijs / kwaliteitsverhouding en zeer goede service van René. Dit bedrijf aangeraden aan familie en vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Super plaatsing”
Door J. Scheffer op woensdag 11 apr 2018 '18
Gisteren hebben we een stuk keuken geplaatst gekregen ivm waterschade en deze is echt super geplaatst. Nog mooier en beter dan dat het was. Ook was ik een beetje bang voor kleurverschil, maar ook daar was totaal geen sprake van. Ook de monteur die het plaatste was zeer aardig en zeker een specialist! Kortom; Arma keukens is een aanrader !!!
Reactie of foto toevoegen
“Betrokken van aankoop tot nazorg”
Door Frank op zondag 2 dec 2012 '12
Mijn ervaring met Adee Keukens is ronduit positief. Vanaf het moment van het binnenlopen van de showroom in Rijssen werden wij goed behandeld en was er alle tijd voor uitleg en toelichting. Ook kregen we de nodige adviezen over goedkopere opties wat heeft geresulteerd in een mooi prijskaartje voor een schitterende keuken. Wij ontvinden op tijd de informatie voor de bouwonderneming en de levering en installatie verliep volgens plan. Er kwam één zeer klein gebrek aan het licht en dat is binnen enkele dagen verholpen zonder enig bezwaar of enige kosten. Een volgende keuken zou ik zeker opnieuw bij Adee Keukens kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dick op woensdag 11 sep 2013 '13
Recent heb ik een keuken bij Avanti Keukens gekocht. Op aanraden van een kennis ben ik bij DB keukens terecht gekomen. Na een bezoek aan deze site ben ik bij Avanti terecht gekomen.Ik ben zeer tevreden over deze aanschaf. De sfeer in de winkel is zeer gemoedelijk en vrijblijvend. Er is mij niets opgedrongen. Er werd uitgebreid (en vol geduld) de tijd genomen voor het uitzoeken van een geschikte keuken. Wat ik eveneens prettig vond, is dat de prijs direkt de nettoprijs is. Geen handjeklap, maar direkt weten welke prijs je moet betalen. Over de montage ben ik eveneens zeer tevreden. Professionele en prettige aanpak. Geen haastwerk, maar ruime tijd om de keuken te monteren. Deze zaak is absoluut aan te raden.
Reactie of foto toevoegen
“Van mij ook een hoge score”
Door Melita Mertens op donderdag 31 mrt 2016 '16
Ik heb een mooie keuken gekocht bij Adee Keukens in Rijssen. Ik kwam hier terecht, via internet. Dit bedrijf viel op omdat zij heel hoog scoren in de reviews. Een goede reden om met dit bedrijf in zee te gaan. En ja, ook van mij krijgen ze een hoge score! Wat een fijne ervaring. Echt super goed, van het begin t/m de levering en de nazorg. Het kan eigenlijk niet beter. Dank jullie wel voor deze service. En voor alle lezers: koop met een gerust hart hier je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Familie Van Dijk op donderdag 1 feb 2018 '18
Tijdens onze vakantie is onze badkamer gerenoveerd. Bij thuiskomst was de badkamer klaar, zoals gepland. We zijn zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Diks op dinsdag 10 apr 2018 '18
We hebben er een complete keuken gekocht. Zijn netjes en duidelijk geholpen Door het personeel van Arma. De keuken is geplaatst Door het personeel van Arma en weer zijn zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“uitstekende service gedurende het gehele traject.”
Door Hans en Christine op woensdag 11 sep 2013 '13
Zeer goede inventarisatie, onze wensen werden duidelijk op papier en tekening gezet. Top advisering.
Ook het plaatsen van de keuken verliep uitstekend. De nazorg en service is ook erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Eindelijk een mooie keuken”
Door E. STRAVER op woensdag 30 apr 2014 '14
Alvorens wij een nieuwe keuken gingen aanschaffen, hebben wij eerst de ervaringen op QASA gelezen. Avanti sprak ons erg aan vanwege de goede recensies. Na een ander bedrijf bezocht te hebben, hadden wij er al gauw genoeg van en zijn wij naar Avanti gereden. Daar zijn wij zeer goed geholpen, er was hen niets te veel. Door omstandigheden is de koop een jaar uitgesteld en wij werden na 1 jaar wederom hartelijk ontvangen en werd de koop gesloten. Keuken werd precies in de goede week geleverd en waren zeer verrast door de zeer nette en professionele medewerkers, die zeer goed en met passie de keuken hebben geinstalleerd zonder enige aanmerking cq tekortkoming. Kwaliteit/prijs verhouding is top en er wordt zeer goed meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Faber op zaterdag 1 apr 2017 '17
Wij hebben een keuken gekocht en zijn prima geholpen door Kees. Hij nam alle tijd om onze wensen te verwerken in de keuken die wij voor ogen hadden. Dat er zoveel bij komt kijken hadden we niet verwacht. Alles werd tot in de puntjes verwerkt in de 3D tekening. Het voorwerk (zoals oude keuken eruit, leidingen verleggen, afsluiten gas, verlaagd plafond met spotjes) is prima uitgevoerd door een bedrijf waar Avanti mee samenwerkt. De keuken plaatsen was maatwerk en is met veel geduld uitgevoerd op een nauwkeurige wijze. De barkrukken konden niet op tijd geleverd worden, maar we kregen tot die tijd barkrukken uit de showroom. Dat was een goeie service. We zijn superblij met onze nieuwe keuken! Wij kunnen Avanti aanbevelen mocht u op zoek zijn naar een nieuwe keuken!
FOTO VAN FABER
Keuken zoals voor ogen
Reactie of foto toevoegen
“Volledige transparantie”
Door M. Oliveira op woensdag 3 mei 2017 '17
Na een forse verbouwing werd op 15 en 16 februari 2017 bij ons een Keurkeuken geïnstalleerd. We zijn dusdanig tevreden over het proces en eindproduct dat we hier melding van willen maken - als blijk van waardering en als aanbeveling voor toekomstige kopers.

De zoektocht
We hebben eindeloos veel tijd besteed aan bezoeken aan 'keukenboeren' - van de meubelboulevardbedrijven tot en met minder bekende verkopers in de hogere segmenten. Vaak was de informatie tegenstrijdig en offertes werden niet altijd van harte opgemaakt ('wij zijn geen offertefabriek'). In alle gevallen behalve bij Keurkeukens, werd informatie over de prijzen van de verschillende keukenonderdelen niet beschikbaar gesteld, we moesten maar genoegen nemen met een totaalprijs. Zo niet bij Keurkeukens Haarlem: vanaf het allereerste begin (email en telefoongesprek, en vervolgens verschillende bezoeken aan de showroom) we werden zorgvuldig en uitvoerig geholpen door Cornelis van Dalfsen, die alle tijd voor ons uittrok en ons nooit het gevoel gaf dat we te veel zeurden of te veel eisen hadden. En er was volledige transparantie over de prijzen van de afzonderlijke kasten en apparaten, waardoor we in staat waren om erg dure, niet essentiële onderdelen te vervangen door andere opties. Uiteindelijk hebben we een keuken besteld die niet goedkoop was (de op twee na duurste van alle offertes) maar dat hebben we met overtuiging gedaan.

Het proces.
De inmeting werd - naar tevredenheid - uitgevoerd door een medewerker van het bedrijf zelf. Tussen bestelling en plaatsing is er regelmatig overleg geweest met Keurkeukens over de wijze van leverantie en installatie. Ook de aannemer voerde regelmatig overleg over de technische details. Ons verzoek om de installatie van de keuken op een specifieke datum uit te voeren werd zonder problemen ingewilligd. En zoals beloofd is de keuken op die datum, in twee dagen, geheel geplaatst en operationeel opgeleverd. Zonder dat er maar iets ontbrak, wat in keukenland nogal uitzonderlijk schijn te zijn. De monteurs Dirk Jan en Gerard verdienen een pluim voor hun zorgvuldige werkwijze en klantvriendelijkheid. Dat geldt uiteraard ook voor Verkoper Cornelis van Dalfsen.

Keurkeukens krijgt van ons een negen.
FOTO VAN M. OLIVEIRA
Volledig opgeleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Dennis Smit op woensdag 30 apr 2014 '14
Wij kwamen bij Keur Keukens voor de aanschaf van een nieuwe keuken en waren gelijk onder de indruk van het assortiment, vakbekwaamheid en servicegerichtheid. Binnen een aantal dagen kregen we een eerste opzet van de keuken gestuurd en was de keuze eenvoudig om voor Keur te kiezen. Voor vragen konden we altijd terecht en werden we gelijk geholpen. Aan al onze wensen werd voldaan, zelfs toen we een week voor het plaatsen vroegen of de dag van plaatsen een dag later kon. Dit hadden we nooit verwacht, maar toch kon het. Vervolgens hadden we een probleem met de pijp van de afzuigkap. De volgende morgen stond een monteur voor de deur om te adviseren hoe we deze pijp het beste aan konden leggen. Het plaatsen ging erg snel en vakkundig. Kortom wij waren uitermate tevreden en kunnen iedereen Keur Keukens aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“In 1 woord geweldig”
Door fam de Brie op dinsdag 18 aug 2015 '15
Service geweldig ✔️ advies geweldig ✔️ persoonlijk contact geweldig ✔️ bezorging geweldig ✔️ planning geweldig ✔️ plaatsing geweldig ✔️ en het eindresultaat is helemaal geweldig!!✔️
FOTO VAN FAM DE BRIE
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Martijn van Aalst op maandag 16 mei 2016 '16
Eind december op zoektocht gegaan naar onze keuken voor plaatsing in februari. Hierbij diverse partijen bezocht maar hier voelden wij ons redelijk opgejaagd wild. Meteen offertes willen laten ondertekenen, zonder zogenaamde verplichtingen, etc. Toen viel ons oog dankzij Qasa gelukkig op Keur Keukens. Na een spontaan bezoek aan Keur bleek dat dit niet verstandig was. Door alle goede recensies is het hier altijd druk, een afspraak moet je echt van tevoren inplannen anders heeft het geen zin om te gaan. Gelukkig viel er een afspraak uit en konden wij toch nog snel met onze korte oriëntatie beginnen, waarbij de keuken voor ons volgende bezoek zou worden uitgetekend door Peter. Door de goede en snelle oriëntatie was de tekening al bijna meteen naar wens. Verder ingevuld tijdens een vervolg afpraak met apparatuur en een paar aanpassingen, binnen 1,5 bezoek was de keuken besteld tegen een voordelig prijs mede dankzij de decemberactie. Levering in de gewenste week bleek mogelijk en alles werd vakkundig binnen 2 dagen gemonteerd. Helaas was er een paneel beschadigd, een deurtje die niet helemaal waterpas was afgesteld en een deurtje in de verkeerde maat geleverd (levertijd van +/- 2 maanden), maar dit werd allemaal achteraf uitstekend opgelost. In april was de keuken helemaal af... Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Verademing”
Door Familie Huigens op zaterdag 2 jul 2016 '16
In februari dit jaar zijn wij bij Avanti keukens binnen gelopen om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. Na eerdere ervaring met opdringerig verkoopgedrag bij andere bedrijven, was het een verademing voor ons bij Avanti. Rustig rondlopen, koffie met iets lekkers (zelfgemaakt!), uitleg over het bedrijf en vervolgens met lege handen naar huis ;-) Wel met een afspraak voor het echte werk. Onze keukenverkoper Kees heeft ons zeer goed geholpen en waar nodig geadviseerd. Elke centimeter van onze keuken is benut. Omdat wij even de behoefte hadden alles te laten bezinken, niet meteen de offerte getekend. Dat was geen probleem! Twee dagen laten bezegeld met een handtekening. De aflevering en plaatsing van de keuken is probleemloos verlopen. Onze monteur Jan van Bruchem is een topper! Kortom wij zijn zeer tevreden over Avanti.
FOTO VAN FAMILIE HUIGENS
Elke centimeter benut in de keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.