Feedback
5,0

Keukenoutletstore

Score uit 3 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 030-2283073 | De Kwinkelier 12, 3722 AP Bilthoven
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenoutletstore
Complete keukens incl. apparatuur rechtstreeks geleverd vanuit de Duitse keukenfabrieken.
Alternatieven voor Keukenoutletstore
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Voortman Keukens
   
(Bunnik Utrecht) score 9,4 uit 380 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,6 uit 62 ervaringen
• Evindie onderhouds- en montagebedrijf
   
(Nieuwegein Utrecht) score 9,3 uit 33 ervaringen
• I-Kook
   
(Soesterberg Utrecht) score 8,7 uit 334 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 355 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,7 uit 54 ervaringen
• Keukenvision
   
(Bunnik Utrecht) score 8,0 uit 40 ervaringen
• Smits Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,4 uit 59 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over Keukenoutletstore. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Wordt niet geleverd”
Door Alexander K op dinsdag 5 nov 2019 '19
Ik heb twee keukens besteld ter waarde van 3000 Euro van het bedrijf KeukenOutlet op 27 september. Maar na 2 maanden werden die nog altijd niet geleverd. Er is een persoon die verantwoordelijk is voor het inplannen van de leveringen, er waren 6 pogingen om te leveren maar iedere keer ging het niet zoals gepland omdat ze beweerden dat de keukens niet 100 % compleet waren en dat ze op een levering moesten wachten van de fabrikant. Een ander is naar eigen zeggen de baas van het bedrijf, ik heb hem de situatie uitgelegd en hij beloofde tot een snelle oplossing te komen maar komt plots tot met allerlei belachelijke excuses wanneer hij aangesproken wordt. Wanneer ik hem vraag wanneer ze zullen leveren krijg ik als antwoord dat hij die ander moet contacteren en dat ik moet wachten op die medewerker, maar ik krijg na een aantal dagen niets van die medewerker en zo gebeurt het telkens weer opnieuw dat ik hen moet contacteren wat meestal meer dan een dag duurt tot een antwoord. Telkens wanneer ik het bedrijf via telefoon probeerde te contacteren werd er opgenomen maar mevrouw of meneer zei dat op dat moment niemand aan de lijn is om mij te helpen met de levering en vroegen mij om een bericht achter te laten, deed ik ook maar niemand belde mij terug. Uiteindelijk geld teruggevraagd maar kreeg enkel een PDF-file met daarin zogezegd een terugbetaling maar nog steeds niets op mijn bankrekening na meer dan 1 maand. Vorige week een klacht ingediend tegen het nepbedrijf bij de politie!
Reactie of foto toevoegen
“Hoognodige review”
Door Bas op donderdag 10 okt 2019 '19
Een woord; oplichters! Dit is de 2e keuken die ik bestel bij ze. De eerste duurde te lang en onderdelen miste. De charme dat de heer André brengt met alle smoesjes daarbij heeft mij helaas doen overtuigen voorsmijtend om ook een 2e keuken te bestellen 2 jaar later voor een andere woning. Wat een fout van mij om bij deze club te bestellen. Heb inmiddels bij een andere leverancier een prima keuken gekocht! Paar punten, want het verhaal is te lang om hier neer te zetten:

-wacht al 6 maanden op een keuken terwijl er snelle levering wordt besteld
- heb 3 keer gestaan bij de woning omdat ze zeiden dat geleverd werd en belde 5 minuten doodleuk af de eerste keer, daarna alleen nog via een app. Hoe triest is dit.
-voor het lange wachten heeft hij mij compensaties beloofd zoals; monteur voor installeren keuken; upgrades en zelfs huur van een maand. Hij is niks nagekomen!
-inmiddels een aangetekende brief gestuurd met daarin sommeren de betaling terug te storten met alle onkosten en beloofde compensaties en ga aangifte doen wegens oplichting. Heb alles betaald maar nog geen cent terug gezien!

Opvallende punten;
-ze bellen of mailen vrijwel nooit terug
-het is een soort antwoordcentrale die alles noteert, maar ik hoor daar verder niks meer van
-altijd zielige verhalen en schuld bij collega's leggen.
-erkennen van de fouten en vervolgens op dezelfde voet verder gaan!

Bah! Heb het helemaal gehad met deze oplichters en zal je dan ook ten zeerste afraden om met hun in zee te gaan. Nog nooit zoiets meegemaakt met een leverancier! Let op; ze hebben meerdere websites onder verschillende namen. Kitchenettes, keukenofferte etc, Geloof mij als ik zeg dat ze nog lang niet van mij af zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Complete nachtmerrie”
Door Jitske op dinsdag 26 nov 2019 '19
Het is dat ik 1 ster MOET geven, maar zelfs dat is te veel. Dit heb ik nog nooit beleefd. Het is zo'n horror verhaal dst je ziet op "Kanniewaarzijn" ofzo. Ik heb 8 maanden geleden een keuken besteld bij keukenoutlet. Meer dan 15 keer te horen gekregen dat er geleverd zou worden. Uiteraard iedere keer vrij van werk genomen en soms mijn man ook nog. Op de dag zelf moesten we er dan vaak nog zelf achteraan ook, om uit te vinden dat het allemaal niet doorging. Zelf voor nood een kookplaat en koelkast gekocht uiteindelijk. Monteurs voor jan met de korte achternaam laten komen en moeten betalen. We zitten hier maaaaanden zonder keuken en of je nu iedere dag naar de Chinees of de patatzaak moet met je gezin, dat maakt hem niets uit. Hij heeft zijn "diner" toch wel en gaat op jouw kosten lekker weekendjes weg naar Duitsland. Talloze smoesjes: De keuken heeft transport schade, kasten niet compleet, apparatuur niet compleet, verkeerde kleur, montage toch door iemand anders, fout in de planning, collega heeft het niet of verkeerd doorgegeven en ga zo maar door. Mijn eigen gezondheid was in deze periode van verhuizen en dergelijke al niet heel erg goed, maar met de stress die dit met zich meegebracht heeft, is het nog minder geworden. Je staat iedere keer onder hoogspanning of het dan deze keer wel geleverd gaat worden. Uiteindelijk heb ik zelf naar de fabriek gebeld en hier kreeg ik te horen dat de keuken klaar stond. Ik heb zelf uit moeten leggen dat André hem niet kon betalen. Ik kon op dat moment ergens anders bestellen en weer 3 maanden wachten of de kasten daar afnemen (maatwerk). Ik heb dus naast Andre, ook de fabriek betaald voor mijn keukenkasten. Ook nog duurder omdat deze "als goede bedoeling", voorgemonteerd waren. 2 keer je eigen keuken betalen, maar goed. Vervolgens moest er dus nog wel een blad en de apparatuur komen. Apparatuur heb ik nu deels, afgezien van de koelkast. De apparatuur is alleen geleverd, omdat betreffende leverancier op rekening levert. Nóg een slachtoffer. Mijn blad is besteld bij Arte. Hij dacht dat zij ook op rekening leverden, maar ook dit is niet waar. Er staat daar een compleet blad klaar, op maat voor mijn keuken, dat hij niet kan betalen. Ik zit hier dus nu met een dubbel betaalde keuken, zonder blad, zonder koelkast, zonder water. Ik kan nog niks. Ben inmiddels bijna 9000 euro verder! Gek word je er van! Ik raad iedereen af om hier ooit een keuken te bestellen. Hij is innemend en vriendelijk, maar op het moment dat hij je een schouderklopje geeft, zit het mes al in je rug. Een rasechte oplichter! Ik raad iedereen af om bij dit bedrijf iets te bestellen. Als je zin hebt in heel veel stress, ruzies thuis en extra kosten, dan moet je hier je keuken bestellen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Dit is een complete nachtmerrie!
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Keukenoutletstore
aBilthoven , De Kwinkelier 12, 3722 AP Bilthoven, tel 030 - 228 30 73
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Utrecht
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.