Feedback
5,0

Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys

Score uit 41 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0418-556666 | Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Bij Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys vindt u ruim 3.000 m2 aan keukens, badkamers en tegels.
Alternatieven voor Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 356 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,7 uit 54 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Bunnik Utrecht) score 9,4 uit 380 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,6 uit 62 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 588 ervaringen
• Nolte Keukens Rotterdam
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 8,6 uit 14 ervaringen
• Tieleman Keukens
   
(Middelharnis Zuid-Holland) score 9,7 uit 188 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 8,9 uit 40 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 41 ervaringen over Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren8 ervaringen
4 sterren6 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster22 ervaringen
“Ware gezicht”
Door Henri op woensdag 8 mei 2019 '19
Problemen worden niet opgelost door Van Wanrooij Warenhuys. Hebben nu bijna 2 jaar onze keuken met eilandafzuigkap en plasmafilter. Plasmafilter heeft vanaf dag 1 niet gewerkt en is hier direct een melding van gemaakt dat tijdens het koken het behoorlijk stinkt. Na 3 meldingen en bijna 2 jaar is er nog geen oplossing gevonden, sterker nog: Van Wanrooij reageert niet eens! Inmiddels heeft de defecte afzuigkap flinke schade aangericht (vetvlekken op het plafond). Een ingebrekestelling gestuurd, maar we krijgen alleen de melding dat alles naar behoren werkt. Deze conclusie hebben ze getrokken zonder ter plaatse te komen kijken. Uiteindelijk hebben we een externe keukenspecialist naar de situatie laten kijken die de conclusie trok dat het plasmafilter niet functioneert en dat dit onder de garantie van Plasmamade valt. Inmiddels de zaak via rechtsbijstand aan Van Wanrooij voorgelegd, maar men voelt zich nog steeds niet verantwoordelijk om de schade te komen herstellen en de problemen op te lossen! Advies aan iedereen: koop hier nooit een keuken/badkamer. De showroom is prachtig, de verkopers zijn meer dan vriendelijk... Maar als je eenmaal getekend hebt, laat dit bedrijf zijn ware zicht zien.
FOTO VAN HENRI
Vlekken op plafond
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om je verhaal te lezen. Je review heb ik doorgestuurd naar onze serviceafdeling. Zij namen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door F Leijendekker op maandag 24 sep 2018 '18
Badkamer gekocht bij dit bedrijf. Zeer matig geholpen door verkoper van der Meulen. Niet meedenken met ons en weinig alternatieven bieden. Ook totaal geen flexibiliteit en klantvriendelijkheid getoond. Het is dat dit aangewezen leverancier voor ons nieuwbouwproject is geweest, en casco ook geen optie was. Ik zou niemand aanraden hier de badkamer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering niet mogelijk”
Door Elsemieke op maandag 16 jan 2017 '17
Zeer slechte ervaring hier. Geen klanttevredenheid of begrip voor de klant. Alleen tekenen en dan is het klaar met de service en klant is koning totaal niet! Koop hier absoluut geen keuken prijs kwaliteit ook natuurlijk zeer slecht van WanRamp z'n slechte ervaring nog nooit meegemaakt
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is plaatje geworden”
Door Jolanda soeters rullens op dinsdag 19 nov 2019 '19
We hebben een keuken gekocht bij van wanrooij waardenburg. Heel goed geholpen. Het is een super mooie keuken. En heel netjes geplaatst. Het is een plaatje geworden. We zijn er zo blij mee.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jolanda, bedankt voor je review. Heel veel plezier van je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Toine Hendriks op woensdag 25 apr 2018 '18
Slechte Service Afdeling, Communicatie onderling is drama . Lopende zaken worden niet overgedragen. Ik ben nu al 4 maanden bezig met mijn badkamer omdat het water de badkamer inloopt ipv naar het putje. Ze wijzen contstant naar onder aannemers. Ze komen zelf hun afspraken niet na. Je moet zelf constant bellen ik word niet teruggebeld. Ik heb een badkamer bij van Wanrooij gekocht was ook mijn laatste. Nu hebben ze afgelopen vrijdag mijn badwand vervangen wat die was niet goed liep scheef af. Ik bel vandaag wanneer komen jullie dan de tegels zetten dit word waarschijnlijk over 4 weken. Dat is toch niet normaal 4 weken wachten. Op 5 januari 2018 de douche voor het eerst gebruikt en toen de melding gedaan dan is het probleem pas eind mei 2018 verholpen. On-acceptabel is dit toch? Nu heb ik gevraagd om ons tegemoet te komen. Moet nog een extra vensterbank hebben. Antwoord service nee, want dit ligt niet aan ons de aannemer moet ons tegemoet komen? Okay dus zeg ik dan moeten jullie dit regelen. Nee, dit is iets wat wij moeten doen. Komen we terug bij het begin toch. Bij wie heb ik de Badkamer gekocht. Bij inderdaad van Wanrooij in Waardenburg maar die schuiven alles af. Dus denk na voordat je hier wat koopt. Eigenlijk wilde ik geen ster selecteren maar het moest anders kon ik niks posten.
Reactie of foto toevoegen
“Schone schijn”
Door Rob Ebberink op maandag 10 sep 2018 '18
Een mooie showroom, prettige verkoper, redelijke installatie maar dan stopt het. Geen service en geen garantie op een keuken. Hoe het werkt? (elke fase duurt 4-6 weken):
1. Bereidwilligheid; de monteur noteert de gebreken en zal de defecte onderdelen bestellen. Dit kan zich een paar keer herhalen.
2. Verbazing; De serviceafdeling is niet op de hoogte dat er nog iets openstaat. Maar ze gaan het regelen.
3. Vertragingstactiek; Nog geen tijd gehad. Het is zo druk en door de vakantieperiode nog niet aan toe gekomen. Maar we gaan het regelen.
4. Niet meer reageren. Op mails en telefoontjes wordt niet meer gereageerd.
5. Good guy. Als U druk blijf zetten en zelfs begint te dreigen, belt de Good Guy onverwachts 's avonds. Sorry, sorry, sorry; onze schuld. Ik zorg er persoonlijk voor dat het nu snel wordt opgelost (dus niet).
6. Schuld van de klant. Pas na een paar maanden hebben we een melding gekregen van gebreken. Het is toch echt ondeskundig gebruik en valt niet onder de garantie.
7. Gelukt; de klant is het zat haakt af na 6-12 maanden en moet het zelf oplossen.
In mijn geval ging het om een paar ladengeleiders: kosten een paar tientjes en 5 minuten werk.
Bekijk de keukens bij van Wanrooij en ga dan snel naar een betrouwbaar adres.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door D op dinsdag 12 nov 2019 '19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer D, vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen, kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN DONNA TURK
Ik plaats het referentie nummer liever niet publiekelijk. Ik heb qasa deze doorgegeven, jullie kunnen hun raadplegen. Allemaal mooie praatjes maar aan de andere reviews te zien zullen jullie toch niks doen. Jullie zijn de slechte organisatie waar ik ooit iets aangeschaft heb, als ik dit allemaal had geweten had ik nooit van mijn leven iets bij jullie gekocht. Zodra de buit binnen is stopt het bij jullie. Jullie zouden je moeten schamen
Reactie of foto toevoegen
“Service kan beter”
Door Joke op vrijdag 14 apr 2017 '17
Prachtige showroom, prachtig pand maar..... slechte service of liever gezegd helemaal geen service. Enkele maanden na aanschaf van de nieuwe badkamer en het toilet onstonden er problemen met de 2 toiletbrillen. Dit probleem is na bijna twee maanden nog niet opgelost en zo moeilijk kan dat toch niet zijn, gewoon twee nieuwe leveren!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Joke, Vervelend om te lezen dat je dit hebt meegemaakt. Als lerende organisatie werken we elke dag aan klanttevredenheid. Ik heb begrepen dat onze service afdeling contact met je heeft opgenomen. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Kim op woensdag 2 aug 2017 '17
Bij de eerste afspraak werd toegezegd dat we het hele traject een contactpersoon zouden hebben. Dit is niet waar gebleken. De verkoper heeft een mooie keuken uitgetekend, ook had hij in het begin veel geduld. De showroom is mooi opgezet met veel mogelijkheden. Na enkele afspraken kwamen we tot een offerte. Na het tekenen van de offerte wilde ik toch een andere kleur kasten. Dit werd goed opgelost. Toen begon de ellende: de keuken moest worden geplaatst. Bij het plaatsten is in een van de kasten een gat geboord welke daar niet thuis hoorde. Niet alle stickers zijn verwijderd; deze krijgen we er zelf ook niet af doordat de kast nagenoeg tegen de muur staat. Helaas zie je de zwarte tekens op de stickers erg goed. De koelkast was op de snoer gezet waardoor deze niet recht stond. Een greeplijst is in een andere kleur geleverd dan de andere greeplijsten. Volgens Van Wanrooij kan dit niet anders, hierover zijn we niet vooraf geïnformeerd. Inmiddels hebben we naast het plaatsen nog 3 keer een medewerker over de vloer gehad, de problemen zijn niet opgelost. Een aangetekende brief gestuurd, geen reactie op vernomen. Nu krijgen we te horen dat we nog een restant moeten betalen. Dat klopt, maar niet voor alle problemen opgelost zijn. Kortom, een slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Susan Verburg op woensdag 6 nov 2019 '19
Wij hebben een badkamer uitgezocht en gekocht bij van Wanrooij. Erg vriendelijk geholpen. Koffie, thee, limonade. Zelfs een maaltijd hebben we genuttigd. Goed advies gegeven. Er werd erg goed meegedacht. Voor mij een topper. Ook het plaatsen is helemaal goed gegaan. Voor de oplevering bleek er een muurtje te smal. Dit is direct en netjes opgelost.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Susan, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in jullie nieuwe badkamer.
FOTO VAN SUSAN
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Jacob Groen op zaterdag 7 sep 2019 '19
Kleine ruimtes. Optimaal comfort. Mooie uitstraling. Dankzij een goede samenwerking een prima resultaat bereikt!
FOTO VAN JACOB GROEN
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Jacob Groen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Jacob, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wat een stoere keuken heb je uitgekozen, ook je badkamer zit er mooi uit! Veel leefplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaar het als positief”
Door Nathalie Brusselaars op donderdag 27 sep 2018 '18
gewoon klantgericht! Na het kopen van ons nieuwbouwhuis werden we door Van Wanrooij benaderd. Als aangewezen leverancier hebben ze ons goed begeleid tm aankoop van zowel keuken als badkamer. Er werd totaal niet gepusht maar juist uitgebreid de tijd genomen. Het advies was goed en alles eromheen gewoon goed geregeld. De keuken hebben wij elders besteld, maar ook dat was geen probleem. Wij hebben als we willen gewoon contact met de koop begeleidster en alles kan besproken worden. Wij doen veel zelf maar ik ervaar dit nog steeds als positief. Ja het zijn dure prijzen maar dat is gewoon in deze tijd, wij hadden een goede verkoper die met ons mee dacht. Wij hadden alleen graag vtv via de makelaar meer info gehad wat wel en niet kan. Maar daar kan van Wanrooij niet aan doen. Ik lees veel gedoe over keuken en badkamer... Maar ik lees niet over dat de bouw zo slecht is dus dat is dan wel weer positief. Wij wilde graag casco maar dat kon niet, en dan moet je accepteren zoals het is. Wij zijn nog steeds positief, ook al in ons huis nog niet klaar.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Nathalie, Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te lezen dat jullie begrijpen dat bij een koop van een nieuwebouwwoning er vaak standaard sanitair in zit. Top dat jullie goed begeleid zijn met de aankoop van de keuken en badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Corinezeelen@gmail.com op woensdag 25 apr 2018 '18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Steenbrink op donderdag 1 nov 2018 '18
Badkamer gekocht met het idee dat deze totaalaanbieder ons zou ontzorgen in de toch al drukke tijd van ons nieuwbouwhuis. Het tegendeel is helaas waar. Afspraken worden niet nagekomen. een ZZP-er die optreedt als projectleider, maar vervolgens compleet faalt. Het bedrijf dat ingeschakeld was om te plaatsen levert redelijk werk, maar is continu aan het zeiken over de gang van zaken. Op klachten die je neerlegt bij Van Wanrooij over vertraging etc. komt 0,0 reactie. Zelfs na verschillende aanmaningen. Het enige wat ze onverstoord blijven doen is je erop attenderen dat de rekening betaald moet worden, anders.... Kortom; nooit meer!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste meneer Steenbrink, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Met u is contact opgenomen door onze serviceafdeling. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg dramatisch”
Door Pascal op maandag 2 sep 2019 '19
Keuken...verkoop is prima,maar de montage en nazorg dramatisch. Tot 3x toe hetzelfde werk niet goed afgeleverd. Communicatie vanuit van wanrooij heel slecht.overal zelf achteraan bellen en dan nog laten ze je in de kou staan. Steeds maar weer vrij nemen omdat ze het werk wat ze moeten uitvoeren tot 3x toe dus niet goed hebben gedaan. Begin april is de keuken geplaatst en nog steeds is het een bende en niet opgelost. Het geld is binnen en vervolgens besta je niet meer voor van wanrooij en word je behandeld als een zeurpiet. Als zelfs eigen personeel telefonisch zegt dat de nazorg van hun eigen bedrijf erg slecht is, zegt dat genoeg lijkt me! Spijt van onze aankoop en zeker geen aanrader.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Pascal, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Ik heb je bericht intern door zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld”
Door A. Heuvelmans op donderdag 26 sep 2019 '19
Hallo, we zijn zeer ontevreden over de manier hoe wij behandeld zijn. Bij het info gesprek werd er op ons ingepraat om maar meerwerk uit te laten voeren wat we niet wilde en konden betalen. We hebben een optie genomen op hoekprofielen bij het tegelwerk. Toen we het thuis bekeken hadden en het toch maar uit wilde laten voeren omdat dit later niet meer mogelijk was ondanks de extreem hoge prijs heeft de verkoper de kleur gewijzigd. Na diverse mailtjes om de optie door te laten gaan heeft hij de laatste avond voor de sluiting van het meerwerk de bevestiging aan ons verzonden. We hebben de fout gemaakt door te vertrouwen dat er niets in de offerte gewijzigd was en dus maar ondertekend. Nu bij de oplevering komen we er achter dat ze andere kleur gebruikt hebben wat totaal niet staat. Hierop hebben we gereclameerd en we kregen de mededeling dat de verkoper weg was en dat er geen optielijst lag alleen een getekende offerte, dus jammer en nu moeten we de hoeken zelf gaan vervangen. Kortom mijn advies zorg dat je geen zaken doet met Van Wanrooij want je kunt ze niet vertrouwen dat ze doen wat er afgesproken wordt. Groet A. Heuvelmans
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste A. Heuvelmans, Vervelend om je verhaal te lezen. Heb het doorgezet naar de adviseur, hij neemt contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken badkamer toilet”
Door Kuipers op maandag 18 nov 2019 '19
Wij zijn heel goed geholpen tijdens ons dag bezoek aan van Wanrooij keuken, badkamer en tegel warenhuys. In onze beleving hebben wij een zeer kundig advies ontvangen met betrekking tot het upgraden van onze badkamer en toilet. Vervolgens hebben wij na een zeer goed verzorgde lunch ook een keuken samengesteld. Op financieel vlak hebben wij niet het gevoel dat we teveel betaald hebben, maar goedkoop was het uiteraard ook niet. In het vervolg traject zijn al onze zorgen uit handen genomen. Na de oplevering van onze nieuwbouw woning was de montage met 1 telefoontje geregeld. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over het resultaat.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Kuipers, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Super slechte plaatsing”
Door Ad op donderdag 2 aug 2018 '18
Badkamer is echt super slecht geplaatst. Maar geen communicatie om het op te lossen
Reactie of foto toevoegen
“Verkopen gaat prima daarna niet meer”
Door Johan van de Scheur op maandag 10 jul 2017 '17
Wat een enorm slecht bedrijf is dit. Dit tekstvak is eigenlijk veel te klein om te beschrijven hoe wij over dit bedrijf denken, maar ik doe mijn best om het enigszins beknopt te houden. Het komt er echter wel op neer dat ik zou iedereen willen afraden hier iets te kopen. Het verkopen gaat namelijk prima, maar dan. Ons badkamer project duurt nu al sinds 6 December jl. De ellende begon al gelijk bij het slopen van de badkamer, daar men voor het gemak een draagmuur in de ruimte over het hoofd had gezien. Vervolgens werd de eerste de beste klusjeman op ons project gezet. Ik heb zelf twee linkerhanden maar had het uiteindelijk beter zelf kunnen doen. Het blijkt dat van Wanrooij enkel werkt met ZZP'ers, wat overigens niet bij de verkoop gemeld was. Daarnaast is ons ligbad 5 keer geleverd, iedere keer was het bad beschadigd. Uiteindelijk is onze badkamer voor 80 % weer gesloopt omdat de opgeleverde kwaliteit bagger was.( dit was overigens de 3de herstelronde ! ) Nu na bijna een half jaar en een nog steeds niet werkende Aquasound ( muzieksysteem ) ben ik er helemaal klaar mee. De grootste irritatie is wel dat ze totaal niet met je communiceren. Ze laten je gewoon links liggen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Ze weten van iets moois ( het aanschaffen van een badkamer ) een regelrechte nachtmerrie te maken. van Warooij, chapeau !
Reactie of foto toevoegen
“Monopoly positie”
Door Versluis op donderdag 2 jul 2015 '15
Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Hadden bij onze nieuwbouw-woning de monopoly en hebben dit ook maximaal uitgebuit. Daar komt nog eens bij dat de service achteraf voor zowel badkamer en keuken zeer zeer slecht is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Anton vd Meer op woensdag 20 sep 2017 '17
Leuke winkel, heel veel keuze en vriendelijk personeel. Erg leuk om hier eens een kijkje te nemen wanneer je opzoek bent naar een nieuwe keuken of badkamer! Mooie themaruimtes.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2017: Vanochtend is de keuken in onze nieuwbouwwoning geplaatst. Net als de gesprekken in de showroom, is ook dit zeer goed bevallen. De installatiemonteurs waren op het afgesproken tijdstip aanwezig en hebben de keuken netjes in elkaar gezet. Henk wist heel goed waar hij mee bezig was en heeft ons goede tips gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Hille Veenstra op maandag 28 okt 2019 '19
Vorig jaar keuken aangeschaft voor onze nieuwbouw woning. Donderdag 22 augustus is de keuken geplaatst. Ik zou niemand Van Wanrooij aanraden alles na aankoop op de installateur na is ronduit slecht verlopen. Nu 28 oktober zijn de laatste herstelpunten nog niet opgelost.

Nadat we eerste een ochtend voor niks thuis zijn geweest kwam de monteur smiddags om 1400 uur dan eindelijk aan. Deze zou tussen 0700 en 0730 aanwezig zijn. Na montage waren er nog 2 restpunten namelijk afvoer en kast in zichtzijde die vervangen moest worden. Tevens is door de externe installateur het afval achtergelaten wat volgens factuur meteen zou worden afgevoerd.

Na beloofd te hebben dit de aankomende week af te voeren is dit uiteindelijk na veel telefoontjes en emails drie weken later afgevoerd. Maandag 30 september zijn ze terug geweest voor de herstelpunten 1 hiervan is opgelost echter was er wederom een verkeerde kast besteld. In eerste instantie zou de oude kast achterblijven maar na veel aandringen hebben de monteurs deze toch meegenomen. Wederom een vrije ochten voor niks thuis.

Inmiddels zitten we bijna in november en komen ze aankomende vrijdag opnieuw een poging doen tot vervangen kast. Vandaag wederom gebeld met verzoek tot uitstel van betaling van laatste factuur en kortingsvoorstel voor geleden schade. Nu is er eindelijk een keer terug gebeld nadat we misschien wel 10 keer de belofte hebben gehad terug gebeld te worden. Kortings voorstel is wederom afgewezen. Uitstel van betaling schijnt nu wel mogelijk te zijn.

UIteindelijk de volgende ervaring met Van Wanrooij: Aankoop in een mooie showroom verliep vlekkeloos. Afhandeliung na aankoop zou ik mijn ergste vijand nog niet eens gunnen. Ik heb het gevoel dat ze je als klant totaal niet serieus nemen belofte van terugbellen komen ze 9 van de 10 keer niet na. Reageren op email nog veel slechter vaak geen reactie en als ze reageren is dit weken later. Ik zou dan ook eenieder willen afraden hier een keuken aan te kopen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER EN TEGEL WARENHUYS
Beste Hille, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie gaan wij aan de slag met je feedback.
REACTIE VAN HILLE VEENSTRA
Beste van Wanrooij, Als lerende organisatie doen jullie er echt helemaal niks aan om bestaande klanten tevreden te krijgen. Nu weer een halve maand later is de beloofde schriftelijke uitstel van betaling nog steeds niet binnen. Echter wel al weer een betalingsherinnering. Nu is er mailcontact met de debiteurenadministratie en kan ik mijn verhaal weer opnieuw doen. Jullie leggen alleen vast wat jullie uitkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer besteld maar niet de keuken”
Door frank op donderdag 3 nov 2016 '16
Onze ervaringen met de firma Van Wanrooij zijn matig. In ons bouwplan komt de keuken en badkamer via deze firma. Toen we hoorden dat het bouwproject doorging en de aannemer vertelde dat ze Van Wanrooij de order had gegund zijn we er naar toe gegaan. Omdat we geen afspraak hadden gemaakt was het niet mogelijk de project keuken opstelling te zien omdat men niet wist welke keuken er geplaatst ging worden, dit ondanks dat de aannemer zij dat het bekend was. Later kregen we een telefoontje van de aannemer dat het nu wel in orde was en zijn we teruggegaan. Nu wel uitleg gekregen maar het bleef summier. Toen afspraak gemaakt wat moeilijk ging, omdat het zo druk was. Na wat aandringen toch binnen 2 weken kunnen komen. De keuken verkoper kwam er haastig op ons over Er stond 3 uur voor ons ingepland maar hij wist dit in 2 uur te proppen. Ook bleek naderhand dat de gewijzigde apparatuur 30 % boven de internet prijs koste. Daar boven op moesten we nog 10% wijzigingskosten aan de aannemer betalen. Later hoorde ik dat een particulier die gewoon daar een keuken kocht wel scherpe prijzen voor de apparatuur kreeg. Bij een volgende afspraak is door een andere verkoper de badkamer begeleidt , dit ging wel goed alhoewel de meer prijs voor gewijzigde apparatuur naar mijn mening te hoog was, dus geen andere apparatuur gekocht, dit pas ik later wel aan. Bij deze verkoper kwam onze slechte ervaring met de keuken ter sprake. Wat later werden wij gebeld door de keuken verkoper, hij was van mening dat hij ons deskundig had begeleid. Na hier enkele dagen over na gedacht te hebben heb ik toch een leidinggevende gebeld, Deze heeft mijn klacht goed aangehoord en gaf aan dat de klant koning is bij van Wanrooij. Mijn conclusie is dat Van Wanrooij het veel te druk heeft, erg veel projecten aanneemt wat te kostte gaat van de kwaliteit, daarnaast kunnen zij, nu de economie zo aantrekt, hogere prijzen vragen. Mijn advies kijk kritisch naar de offerte en slaap er wat nachtjes ver voordat je beslist.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marcel de Wit op maandag 1 jul 2019 '19
We hebben door van wanrooij een prachtige nieuwe keuken ontvangen en zijn zeer tevreden met de montage en afwerking.
FOTO VAN MARCEL DE WIT
Keukeneiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Marcel, Wauw, prachtige keuken heb je uitgekozen. Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent met de montage en afwerking. Veel leefplezier in de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Extra binnenlade voor recente keuken”
Door vincent op vrijdag 30 aug 2019 '19
Extra binnenlade bestaande keuken. prima service. kwaliteit!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Vincent, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van je extra binnenlade!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Willemijn Gelderblom op woensdag 28 aug 2019 '19
In eerste instantie lijkt alles mooi, mooie showroom, lunch erbij! Maar echt volledige offerte klopte niet, we hebben te goed vertrouwen in onze keuken verkoper gehad.
Kleur van de keuken klopt niet, dit staat met kleurcode wat we niet hebben kunnen controleren. Uiteindelijk hebben ze dit willen oplossen maar wel dat we dit zelf zouden betalen, notabene een fout die zij hadden gemaakt! Afzuigkap willen verkopen van 50cm boven fornuis van 90cm, waanzin. Tegelplint opeens lager dan plint achter fornuis. Het lijkt me op zijn minst reëel om dit bedrag van de verandering van kleur alsnog terug te storten. De derde partij keukenkastjes waren pas goed geleverd! Nooit met deze lui in zee gaan!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Henri op zaterdag 10 feb 2018 '18
Complete badkamer gekocht. De verkoop en advies ging goed. Als de handtekening is gezet, en de buit binnen. Dan is het de vraag of het goede geleverd word en het probleem oplossen ho maar. Diep triest dat er zo met mensen om gegaan word.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Uw review is opgepakt door onze service afdeling.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Verhulst op woensdag 16 okt 2019 '19
Badkamer. Mooie nette badkamer. Slechte tegelzetter.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste P. Verhulst, Je feedback heb ik doorgegeven aan de door ons ingehuurde tegelzetter van jullie nieuwbouwproject. Bedankt voor je review en veel leefplezier in de nette badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij ermee”
Door Wendy op donderdag 5 sep 2019 '19
Een heel prettig gesprek gehad in de showroom, waarbij we nog de vrijheid kregen om er rustig thuis over na te denken voor we tekende. De keuken kon snel geleverd word. Het afleveren gebeurde op tijd en plaatsen ging binnen een dag. Bij de montage kwam de monteur er achter dat er iets niet goed was besteld, maar dat heeft hij keurig ter plekke opgelost. We hebben de keuken nu een paar weken in gebruik en zijn er elke dag nog steeds super blij mee!
FOTO VAN WENDY
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Wendy, Bedankt voor je review! Wat een gave hoekkeuken heb je uitgekozen! Fijn om te lezen dat de monteur alles heeft opgelost. Veel leefplezier met jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Gert van Gessel op woensdag 23 okt 2019 '19
Onze keuken voor ons nieuwbouwhuis is prachtig! Geen problemen rondom levering en plaatsing. De keukenzetter die wij hadden is echt een vakman. Mooie afwerking van koof boven het kookeiland en denkt goed mee met de klant. Wij bevelen Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys dan ook van harte aan!
FOTO VAN GERT VAN GESSEL
Gezette keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer van Gessel, Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie foto, veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Cedric op donderdag 26 sep 2019 '19
Super mooie badkamer laten ontwerpen bij Van Wanrooij en de verkoper vertelde dat hij een WC naar rechts kon opschuiven zodat ik mijn wens van 28 cm tussen tussen muur en WC kon krijgen i.p.v. het smaller maken van mijn douche (120 naar 110 CM). Ook een mooie nis laten ontwerpen maar die is weer verkeerd uitgelijnd met de tussen wand.

Helaas bleek tijdens oplevering dat er diverse fouten waren gemaakt:
- Tussen WC en muur slechts 19 CM ruimte i.p.v. de afgesproken 28 CM
- Nis is qua hoogte niet mooi uitgelijnd met een tussen muurtje
- Nis diepte zou 20 cm worden is ineens 27 CM geworden
- Heel lelijke uitwerking van hoek profielen (in de showroom zag dit er super strak uit!)
- Lelijk gekit van de randen
- Beschadigingen op douche aluminium strip

Nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen in mijn nieuwbouw woning. De indeling is namelijk wel super mooi geworden en geheel naar wens. Dus erg jammer dat er van deze fouten gemaakt zijn! Als ze dit allemaal mooi oplossen dan krijgen ze 4 sterren, fouten kan gebeuren maar nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen. Tot nu toe zegt de verkoper dat ze niks kunnen oplossen. Maar hij heeft zelf een fout gemaakt en niet op de juiste tekening alles goed ingegeven, daarnaast zijn er meerdere fouten gemaakt en slordige afwerking van de hoek profielen. Binnenkort hoop ik een oplossing te krijgen zodat ze het netjes gaan oplossen.
FOTO VAN CEDRIC
Hoekprofielen
REACTIE VAN CEDRIC
Foto van Nis die te hoog en te diep is geworden ten opzichte van de tussen muur.
REACTIE VAN CEDRIC
Slecht kit werk en profiel niet mooi afgewerkt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Cedric, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal doorgezet naar onze adviseur en de monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Tegevloer”
Door levi op zondag 27 mei 2018 '18
tegelvloer gekocht met gebreken bij het leggen nu 1 jaar veder hebben ze het nog steeds niet opgelost het enige wat ze kunnen is dreigen met incasso voor het rest bedrag ik oplossen doen ze niet. waar ze wel heel goed in zijn is het van het kastje naar de muur sturen.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Eline Meijer op woensdag 30 okt 2019 '19
Keuken en badkamer. Ervaring is gemengd. Keuken afspraak eerste keer was een drama (slechte adviseur qua kennis en service)- afspraken daarna fijn: resultaat moet nog blijken- keuken wordt volgende week geleverd/geplaatst. Badkamer service ervaarden we prettig: dacht mee en luisterde goed. Achteraf hoorden we echter dat de opties voor onze (nieuwbouw) badkamer per adviseur afhankelijk is: dat moet niet kunnen toch? Rijtje van 3 dezelfde woningen: bij ons 'nee het muurtje of de wc verplaatsen is geen optie/kan niet', bij onze buren 'het muurtje kunnen we verplaatsen, maar wc niet' en bij hun buren 'wc verplaatsen is geen probleem, maar het muurtje kan niet'..... badkamer is opgeleverd maar toont redelijk wat 'gebreken', vooral tegelwerk heel slordig helaas.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Eline, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat er gemengde gevoelens zijn, ik heb het intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer aankoop”
Door Filip de Bruin op vrijdag 18 jan 2019 '19
Nog niet eerder zo'n slechte service ervaren! Op mails en terugbel verzoeken word niet gereageerd. Ik heb alle medewerkers van de "service afdeling" inmiddels uitvoerig gesproken gezien niemand verantwoordelijkheid blijkt te nemen. Ik ken ze zelfs allemaal bij naam. Ik heb alle hoop inmiddels opgegeven en ga met een andere partij in zee voor de openstaande punten en overweeg juridische stappen tegen van Wanrooij!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelopen”
Door Gavic op woensdag 16 okt 2019 '19
Badkamer (2x) + toilet (2x) laten plaatsen voor nieuwbouwwoning. Alles Keurig opgeleverd conform opdracht. Goede communicatie met de verkoopadviseur bij tussentijdse wijzigingen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste familie Gavic, Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de review.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Arnoud Plompen op donderdag 3 okt 2019 '19
Mooie keuken laten ontwerpen voor onze oude stadsboerderij. Bij de installatie viel het ons wel op dat de zeer vriendelijke monteurs moeten werken onder enorme tijdsdruk, dus het was verstandig in de buurt te blijven en het werk in de gaten te houden. De montage verliep desondanks erg voorspoedig, op wat kleine onvolkomenheden na zoals een kleine lekkage die na melding direct werd verholpen.
Bij gebruik na oplevering bleek dat de kastindeling van het kookeiland niet goed aansloot op onze situatie. Gelukkig dacht Van Wanrooij mee en kwamen we er snel uit hoe dit opgelost kon worden. Zoals in andere ervaringen beschreven hebben ook wij daarna wel wat moeite moeten doen om die klus daadwerkelijk uitgevoerd te krijgen. Maar bij Van Wanrooij leverde het bellen, mailen, een dossier opbouwen en vooral vriendelijk blijven uiteindelijk het gewenste resultaat op en staat de keuken er nu perfect bij. Onze indruk van Van Wanrooij is dat er welwillende en vakkundige mensen voor werken. Misschien groeit de hoeveelheid werk ze wat boven het hoofd? Wij zijn uiteindelijk tevreden, ook omdat ze (in ons geval) verreweg de goedkoopste waren.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Arnoud, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel leefplezier in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Fles wijn”
Door J. Soons op maandag 8 jul 2019 '19
Wij kochten een keuken bij Van Wanrooij in Waardenburg. Meer dan een verwijzing naar een firma die de voorbereidende werkzaamheden aan leidingen kon uitvoeren, was er niet. De coördinatie ontbrak in zijn geheel, met veel fouten als gevolg. De keuken werd geleverd in april en pas in juli was de keuken compleet. Ca. tientallen telefoontjes en e-mails waren nodig . De meeste zonder enig effect. Medewerkers van Van Wanrooij zie je alleen in de showroom. Het zijn voor mij slechts dozenschuivers. Na de handtekening en ontvangst van een fles wijn kom je alleen door Van Wanrooij ingeschakelde bedrijven tegen. De fles wijn is blijkbaar bestemd om je ergernis weg te drinken. Pas na het stellen van een ultimatum en dreiging met juridische stappen kwam Van Wanrooij in actie. Mijn advies is, schakel eerst uw rechtsbijstand in en ga dan pas naar Van Wanrooij !
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste J. Soons, Bedankt voor je review, vervelend om je verhaal te lezen. Je hebt contact met mijn collega om tot een passende oplossing te komen.
REACTIE VAN J. SOONS
Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van Van Wanrooij. De passende oplossing die geboden werd is een etentje "om daarmee de nare smaak weg te nemen." Wij vinden deze reactie erg neerbuigend en opnieuw een bewijs dat Van Wanrooij niets op heeft met cliënten. Nu Van Wanrooij de gemaakte fouten toegeeft, hadden we een financiële compensatie verwacht van tenminste 5 %van de totale aankoopsom. Daarin zou de erkenning van het falen tot uitdrukking komen en zou Van Wanrooij het verdiende leergeld betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Door Dekla op zaterdag 20 jul 2019 '19
Te triest voor worden! Zeer onprofessioneel bedrijf, afschuiven naar een ander, liegen naar de klant(en), afspraken niet nakomen, tot nu toe geleverde en gemonteerde zaken zijn niet af, zitten scheef. Uitgevoerde kitwerken doen een kind van drie beter! Goed bezig van Wanrooij. Als ik de aannemer zou zijn, zou dit het einde van een samenwerking betekenen. Wat stellen jullie als bedrijf klanten teleur. Een nieuw huis is emotie en hoort een feestje zijn. Fijn dat jullie dat kapot helpen voor ons en nieuwe buren. De eerste keer dat wij een ervaring delen. Een tip voor de firma: leer communiceren, wees oprecht, werk af zoals het hoort en maak mensen blij.
FOTO VAN DEKLA
Afwerking sanitair
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Dekla, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Wilma Koreman op vrijdag 30 aug 2019 '19
Keuken en badkamer gekocht bij van Wanrooij. Heel goed advies gekregen. De verkoper inventariseerde eerst onze wensen en heeft ons toen alle mogelijkheden laten zien. Daaruit hebben wij een goede keuze kunnen maken. Inmiddels is ons huis klaar en zijn wij dik tevreden over alles. Ik zou dit bedrijf absoluut aanraden.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Wilma, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenverbetering”
Door Saskia Lenssen van de Vossenberg op vrijdag 30 aug 2019 '19
We zijn de 2de bewoners van dit huis en hebben de keuken aanlaten passen na ons smaak. Kastje erbij nieuw aanrechtblad en zo nog wat enkelen dingen die erbij gekomen zijn
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Saskia, Fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door Rob Jansen op donderdag 14 jun 2018 '18
Vorig jaar vanwege nieuwbouw, een keuken, twee badkamers, twee toiletten besteld. Voor de accessoires moesten we pas komen als alles geïnstalleerd was, dan wisten we ook waar, wat moest komen. Dit zouden ze dan vervolgens komen plaatsen. Welnu, gister te veld en de accessoires besteld. Wat schets onze verbazing, mijn mond viel echt open.....het was nieuw beleid, je moest ze zelf monteren!!!!!
Wij, al wat ouder dan 70, doen dat niet zo gemakkelijk, maar wat we ook inbrachten, voor meer dan 40.000 euro gekocht, en nu nog ruim 2000 euro, het was nieuw beleid, je moest dat zelf regelen! Afspraken mondeling zijn m.i. Ook rechtsgeldig, maar.....geen discussie! Wij zij diep, diep, zeer diep teleurgesteld in deze niet te volgen koerswijziging. We hebben inmiddels dezelfde accessoires elders besteld, was ook nog 600 euro goedkoper!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Vlekken op plafond
1 / 11
Vestiging Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
aWaardenburg , Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418 - 55 66 66
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.