Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Woudenberg (Utrecht)
28 ervaringen (3 dagen geleden)
Den Bosch (Noord-Brabant)
54 ervaringen (vandaag)
Kesteren (Gelderland)
276 ervaringen (4 dagen geleden)
Nunspeet (Gelderland)
417 ervaringen (gisteren)
6 vestigingen
1624 ervaringen (gisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
172 ervaringen (vandaag)
Poortvliet (Zeeland)
104 ervaringen (1 week geleden)
Rijssen (Overijssel)
223 ervaringen (gisteren)
4,9

Wooncenter Filippo

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
4 vestigingen (Overijssel, Gelderland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Wooncenter Filippo
Voor een bijzondere woonbeleving komt u naar WoonCenter Filippo. Onze vier showrooms tonen u een brede en gevarieerde collectie badkamers, keukens, tegels en deuren.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over Wooncenter Filippo. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Badkamer bij nieuwbouw”
Door Wolsink op maandag 16 jan 2017 '17 | vestiging Ermelo
Badkamer in ons nieuwbouwproject. Daarna een klacht gemeld over afwatering. Ik ontvang wel inspectieverslag en mail over gehouden inspectie...maar heb geen enkele inspectie gehad! Gemaild, gebeld en nog steeds probeert men alles te pareren zonder langs te komen. We lossen het zelf wel op. Geen zin meer in die slappe lui.... een nul voor gevoel en service, Dennis! Geen zaken doen met die gasten...
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Offerte niet nagekomen”
Door Pieter van Vliet op woensdag 2 sep 2015 '15 | vestiging Amersfoort
Ik heb getwijfeld of ik deze ervaring zou plaatsen, maar ik denk toch dat het goed is om anderen die graag een Siematic keuken zouden willen aanschaffen bij Wooncenter in Amersfoort weten waarop ze voorbereid moeten zijn. Wij zijn vol enthousiasme met de adviseur van Wooncenter aan de slag gegaan. Naam noem ik niet, heb geen zin om het op de persoon te gaan spelen. We werden serieus benaderd, er werd goed geluisterd en de adviseur kwam gelukkig niet over als een 2de hands autoverkoper - wat je helaas vaak wel treft... We hadden al een ontwerp vanuit een andere offerte, dus ging het er vooral om om dat ontwerp naar Siematic te vertalen en een paar dingen nog goed uit te zoeken. Ik had nooit verwacht dat Siematic in ons budget zou passen, en mijn verrassing was best groot dat dat wel ging, zelfs nog beter dan de ander offerte. De prijs stond helaas niet onder een duidelijke offerte, maar geschreven op een hoekje van het ontwerp... Toen had ik al onraad moeten ruiken. Dat had ik zeker toen bij het eerstvolgende bezoek bleek dat hij van een eenvoudige Atag kookplaat uitgegaan was, terwijl wij toch echt een nogal luxe genoemd hadden (helaas alleen mondeling). We hebben aan het eind van dat gesprek gevraagd om een uitgewerkte offerte (werd toegezegd), en zijn vanaf dat moment alleen via mail gaan communiceren. Na diverse gespeelde onduidelijkheden (waarbij het 'misverstand' of er nu 'lak' of 'kunststof' in de offerte was opgenomen en welke look dat dan zou hebben het meest gênant was), en nog een keer het trucje met een eenvoudiger apparaat, dit maal de plafondunit van Novy, zijn we harder gaan aandringen voor die gedetailleerde offerte op papier. Eerst kregen we wat uitgetypt in een mail, onvolledig en niet correct, en na nog 2 keer aandringen (en het aanbod om het ter plekke in de winkel af te komen ronden) kwam de aap uit de mouw dat de verkoper ons de keuken niet meer wilde verkopen. Echt waar. Blijkbaar hadden we zoveel noten op onze zang (maar nauwelijks meer dan de eerste keer!) hadden we teveel tijd gekost met al onze vragen... en vooral... wisten we te gedetailleerd wat we wilde hebben, dat meneer ontdekte dat hij niet waar kon maken wat hij beloofd had. En dus konden we op zijn allervriendelijkst in de s****d zakken!! Het zal typisch een inschattingsfout geweest zijn van de beste man dat hij te laag is begonnen om ons maar binnen te hebben (waarschijnlijk in de hoop dat hij zelf de specs nog kon aanpassen en wij waarschijnlijk nog wel van alles erbij zouden bedenken), maar de botte mededeling dat hij ons niet meer wilde verkopen ging wat ons betreft wel erg ver en hebben we ervaren als een schoffering. Voor wie nog geïnteresseerd is om bij Wooncenter een Siematic te kopen: communiceer via de mail, zorg dat je alle details kent en laat alles in een duidelijke offerte zetten! Wij hebben intussen een keuken elders gekocht. Wel kwaliteit, maar niet de marketingkosten van Siematic - dus wel binnen ons (niet kleine) budget.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1624 ervaringen
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 80 ervaringen
“Degelijk”
Door Daniel op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Deventer
Tijdens de zoektocht naar een keuken verschillende zaken vergeleken in de buurt van Deventer en Apeldoorn waaronder Paul Roescher, Voortman, Nieuwehuis Keuken, en Kuchenland Nordhorn. Toevallig, op een zaterdag, bij Filippo binnen gelopen om puur inspiratie op te doen. Een aantal mooie voorbeelden gezien en vervolgens in gesprek geraakt met Emile. Met een kop koffie onze wensen en ideeën doorgenomen, samen met een plattegrond van de ruimte voor de nieuwe keuken. In ongeveer 2,5 uur meerdere malen door de showroom gelopen om verschillende dingen te bekijken en te vergelijken en verschillen duidelijk te maken bood Emile aan dit verder uit te werken. Een week later, zou hij een uitgewerkt plan incl plattegrond en offertes klaar hebben. Zonder ons budget kenbaar gemaakt te hebben zijn we een week later terug gekomen om het voorstel te bespreken. Een week latere een helder en transparant verhaal, met de mededeling dat de prijs gegevens echt de netto prijs is en hier geen onderhandeling in zit. Mooie platte grond, gedeeltelijk de gewenste apparatuur en een mooie indeling. Een keuken waar wij direct van gecharmeerd waren was het resultaat. Ook de prijs, viel aardig naar het budget met de gewenste schuiflades, apparatuur en mate van afwerking. Na het finetunen en nogmaals een week doordenken de keuze gemaakt de keuken hier aan te schaffen. Kortom, een degelijke behoeftepeiling van de verkoper, wensen gelijk helder vertaald naar een ontwerp en een hele scherpe prijs vergeleken met de andere zaken.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Gootsteenkorf”
Door Nico op vrijdag 26 jun 2015 '15 | vestiging Ermelo
Omdat het de gootsteenkorf van onze keuken kapot was dacht ik er verstandig aan te doen om langs een gespecialiseerde winkel te gaan. Ik heb nog niet eerder iemand meegemaakt die zo niet bereid was om mee te denken of tot een oplossing te komen. Jammer.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Mooie tegels slechte service”
Door Cecile op dinsdag 23 feb 2016 '16 | vestiging Deventer
Erg mooie tegels maar waardeloze service. Tegels zouden tot in de woning worden gebracht volgens de verkoper in de showroom maar bij levering weigerde de bezorger dit en zette de pallets op de oprit. Gebeld met vestiging, duurde een eeuwigheid en toen kregen we arrogante mededeling dat ze nooit in de woning leveren. Ondertussen reed de chauffeur zonder het telefoongesprek af te wachten weg. Waardeloze houding en waanzinnig klantonvriendelijk. Een keer maar nooit meer Filippo.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“beroerde levering en service”
Door Francois op zondag 5 okt 2014 '14 | vestiging Nijmegen
Ben naar Filippo gegaan omdat zij Siematic dealer claimden te zijn. Ik zocht een keuken alsook een badkamer. Mooie zaak, aardige verkoper. Neemt de tijd en zit niet met pseudo kortingen te duwen om een handtekening te krijgen. Bleek in Nijmegen echter geen Siematic keukens in de opstelling te hebben en bleef met voorstellen voor een ander merk (ballerina) komen. Dat werd het dus niet; het siematic voorstel was overigens ook veel te duur. Daarnaast een ruime keuze aan prima badkamerspullen en sanitair. Hiervoor een order geplaatst en voor levering direct betaald. Dat laatste echt nooit doen! Voor het afgeleverd krijgen van de spullen moest ik met verschillende partijen contact opnemen (voor sanitair, voor de radiator en voor de tegels). Dat ging moeizaam, waarbij een vrachtauto tot drie keer toe terug kon keren of niet kwam opdagen. Na veel bellen met die toeleveranciers is dat uiteindelijk goed gekomen. Een glazen wand voor in de doucheruimte gaf echter meer problemen. Filippo trok zijn handen ervan af, en bleef verwijzen naar zijn toeleveranciers. Telefonisch ben ik behoorlijk afgebekt door de verschillende medewerkers van FIlippo. Uiteindelijk- na twee aangetekende brieven- is ook het laatste deel geleverd met als resultaat dat een badkamer die in Maart is besteld en half mei al uitgeleverd kon worden, pas begin september volledig in gebruik was. Filippo is dus meer een groothandel (via hun merk 'bouwcenter') dan een leverancier aan particulieren. Met een grote boog omheen gaan dus, en ik ben heel blij dat ik die keuken daar nooit heb besteld.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
Vestigingen Wooncenter Filippo
Website: www.filippo.nl
aAmersfoort (1 ervaring), Nijverheidsweg - Noord 41, 3812 PK Amersfoort, tel 033 - 461 69 46
bDeventer (2 ervaringen), Snipperlingsdijk 54, 7417 BK Deventer, tel 0570 - 62 25 25
cErmelo (2 ervaringen), Lokhorstweg 26, Industrieterrein Veldzicht, 3851 SE Ermelo, tel 0341 - 37 10 40
dNijmegen (1 ervaring), Energieweg 58, 6514 CX Nijmegen , tel 024 - 750 33 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven