Feedback
8,3

Sanidirect

Score uit 278 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
29 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2193 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,2 uit 664 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 60 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,6 uit 302 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 537 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Almelo Overijssel) score 9,1 uit 3145 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 278 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren138 ervaringen
4 sterren45 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster40 ervaringen

Per vestiging:
“Toilet en badkamer spullen”
Door P.J. Boogaard op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben nieuwe badkamer gekocht en we werden erg goed geholpen door Stefan. Daarna hebben we toiletruimte spullen gekocht en ook daarbij erg goed geholpen. Ook de levering van spullen werd op ons verzoek aangepast. verbeterpunt in onze optiek is de levering van alle spullen in één keer te doen, in plaats van één chauffeur 's morgens om 8.00 uur met de toiletruimtespullen en rond 12.00 uur de tweede chauffeur met alle badkamerspullen.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door Natasja Jean Pierre - de Hoog op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Barendrecht
De medewerker van Sanidrect heeft ons fantastisch geholpen bij de aanschaf van onze volledige nieuwe badkamer én toilet. Geduldig, oplossingsgericht, servicegericht. Kwaliteit van de geleverde goederen is ook goed, deels ook van huismerk en is ook heel prima qua afwerking en kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met het resultaat”
Door Henderina Moes op woensdag 23 nov 2022 22 | vestiging Groningen
Op zoek naar een mooie badkamer kwamen we al snel bij Sanidirect terecht. Er is voldoende keuze uit de mooi opgestelde badkamers. We vertelden wat onze wensen waren, waarop we vriendelijke en vakkundig werden geholpen. Voor een mooie prijs hebben we een complete badkamer gekocht. Dus ook de tegels. Gelukkig was de levering binnen 3 week, dus super snel. Alles was compleet, er mistte geen onderdeel en alles onbeschadigd! We waren zo enthousiast over de vloertegels, dat later extra hebben besteld voor andere ruimtes in huis. Deze waren binnen 1 week binnen, zo kon de tegelzetter in één keer door! Top! Wij zijn heel erg blij met het resultaat en de kwaliteit! Van ons krijgt Sanidirect een 10!
Henderina en Frank
Reactie of foto toevoegen
“Een frisse moderne badkamer”
Door Maaike Wermer op zondag 30 okt 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
In twee weken tijd samen met de Sanidirect verkoper een frisse moderne badkamer bij elkaar gepuzzeld. Ruimte optimaal gebruikt en snel geleverd. Mooi, efficiënt en betaalbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een nieuwe badkamer”
Door Chantal Nolsen op woensdag 21 dec 2022 22 | vestiging Den Bosch
Zeer goed geholpen. Juiste informatie. Goede prijs en snel in huis
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende badkamer”
Door Erik Vrieling op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Na meerdere winkels van de concurrent te hebben bekeken, hadden we nu gelijk een klik. Verkoper snapte wat we wilden qua stijl. Gelijk bij het eerste gesprek was alles gewoon helder en duidelijk. Alles in 1 keer goed op papier uitgezocht. Mooie 3D tekening. Gewoon zoals je mag verwachten als je een hoop geld gaat uitgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Service is prima”
Door Brigitte Koole op dinsdag 22 nov 2022 22 | vestiging Middelburg
Een complete badkamer gekocht en later ook nog besloten om een nieuw los staand bad te kopen met een grote staande kraan. Zijn ontzettend goed geholpen, ook met de nabestelling! We hadden tegels tekort, deze zijn ook snel na geleverd met een nette korting, de spiegels waren beschadigd maar kregen snel nieuwe geleverd, service prima en ook telefonisch keurig behandeld, ik zou deze zaak iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Thomas Tiel op dinsdag 10 okt 2023 23 | vestiging Groningen
Voor de eerste keer iets gekocht, het was prettig zakendoen en alles keurig afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Vloertegels voor de badkamer”
Door Miranda Luiken op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Breda
Goed geholpen bij de keuze naar vloertegels voor onze badkamer. Duidelijke info over levertijd van de tegels. Netjes gebeld toen de tegels binnen waren. Tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe toiletinrichring”
Door Paula Veenendaal - de Boer op maandag 6 mei 2024 24 | vestiging Ede
De eerste zaak waar we ons wilden oriënteren voor een nieuw toilet, tegels enz. Het bleef bij de eerste zaak. Heel fijn geholpen en alles is keurig geleverd. Fijne ervaring en blij met de spullen uit een ruime keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Laurens op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
Voor de badkamer hebben we tegels uitgezocht bij de vestiging in Middelburg. Daar zijn we super geholpen en het personeel was vriendelijk en duidelijk. Hierbij ervaarden we ook geen druk om nu te beslissen en maar te kopen. We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en kleur van de tegels.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de aankoop van een complete badkamer”
Door sjef Opperman op maandag 27 feb 2023 23 | vestiging Kaatsheuvel
Geweldig geholpen bij de verkoop, goed meegedacht en 3D-weergave gemaakt. Helaas na een wijziging door ons is er iets mis gegaan met de douchewand en dit is niet opgelost, omdat er geen met rechtse deur in voorraad waren. Hier had men flexibeler kunnen zijn door gewoon een nieuwe deur te bestellen eventueel.
Naderhand bij nabestellingen prima geholpen, Eindoordeel dus wel bijzonder positief.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kan beter”
Door Benjamin op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Meppel
Producten zijn naar wens en zijn we blij mee. Helaas tijdens bestelling verkeerde tegels door de vestiging opgegeven en geleverd gekregen. Na dit gemeld te hebben hebben ze er voor gezorgd dat de tegels omgewisseld konden worden. Wij konden niet 1-2 weken wachten en om die reden de tegels zelf bij de distributie centrum moeten ophalen. Communicatie tussen vestiging - service centrum kan beter, gezien ik de volgende dag na het ophalen gebeld wordt dat ze de tegels kwamen brengen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Sumant Debipersad - Chotoe op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Duiven
De ervaring van mij en mijn man bij Sanidirect Duiven was uitstekend! De reden hiervan is omdat ik belde voor informatie en om aan te geven dat ik in verwachting ben en wij dus eigenlijk alles z.s.m. geregeld wilde hebben thuis. Wij konden al gauw langskomen voor een afspraak en één week later was alles geregeld! Nu is ons toiletruimte bijna af en het ziet er al geweldig uit! Los daarvan kregen we ook top advies wat ons écht heeft geholpen.
FOTO VAN SUMANT DEBIPERSAD - CHOTOE
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe toilet ruimte”
Door F op maandag 26 dec 2022 22 | vestiging Son
Goed en vlot geholpen bij onze keuzes. Zowel qua kleuren als qua eigenschappen werden we uitdoend geadviseerd
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ilse Verburgh op dinsdag 17 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Snel van begrip, snelle service en snelle levering: wat wil je nog meer?!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe badkamer”
Door Jeroen T op maandag 12 feb 2024 24 | vestiging Utrecht
Goed geholpen met het ontwerp en de bijbehorende producten. De installatie verliep soepel. De paar punten die opkwamen zijn goed en moeiteloos verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door Jan Schouten op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Hilversum
Heldere communicatie, snelle actie m.b.t. informatievoorzieningen over inbouwelementen en detailering qua maatvoering. De afhandeling / uitlevering van de materialen liep gesmeerd.

Alleen de afhandeling van de aannemerskorting moet nog worden gedaan en loopt wat omslachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de service”
Door Henk Middendorp op maandag 5 dec 2022 22 | vestiging Son
Badmeubels bestaande uit onderkast wastafel met twee spoelbakken en spiegelkast
In eerste instantie hadden wij andere opstelling uitgekozen maar werden toen door adviseur gewezen op een ander meubel wat beduidend duurder maar natuurlijk ook mooier was. Aangezien de showroom verbouwd werd kwam dit showroommeubel in de aanbieding en kwamen wij voor beide partijen tot een prachtige overeenkomst.
Wij een geweldig mooie combinatie voor een mooie prijs en voor jullie als leverancier een lege plaats en ruimte in de showroom om de gewenste verbouwing en vernieuwing(en) uit te voeren. Afgelopen vrijdag alles opgehaald de kasten en onderdelen waren allemaal netjes verpakt in bobbeltjes plastic en stond gereed bij ingang. Al met al een geweldige overeenkomst en service wij hebben in onze familie en vriendenkring onze positieve ervaringen gedeeld en verteld dat men bij sanidirect in Son op een goede en eerlijke manier advies krijgt en het prettig is om zaken te doen.
FOTO VAN HENK MIDDENDORP
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer en toilet”
Door Corrie van Druten op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Ede
Wij hebben hier onze badkamer en toilet uitgezocht! Super goed geholpen, vooral goed begeleid in onze toch wel lastige zoektocht, die Paul voor ons echt makkelijker heeft gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Lekkend inbouwreservoir”
Door Peter op dinsdag 2 apr 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Sanidirect niet doen! Bij Sanidirect Hoorn een complete badkamer besteld, tot zover geen problemen. Na installatie van het inbouwreservoir van de wc, en natuurlijk pas toen alles al betegeld was, bleek er lekkage te zijn. Tegelwerk en wand moeten slopen om de lekkage te achterhalen. Wat bleek reservoir was lek. Sanidirect aangeschreven en helaas GEEN reactie. Na meerdere verzoeken via mail en telefoon bij Sanidirect uiteindelijk een monteur van de fabrikant langsgekomen. Die moet het isolatiemateriaal van de tank verwijderen om de schade te kunnen zien. Wat doet Sanidirect? Ze sturen uit coulance een verkeerde tank zonder handleiding en wij kunnen het uitzoeken. Ze zijn slechts leverancier en de schade is veroorzaakt door foutieve montage in het frame, ter info dit wordt door Sanidirect compleet gemonteerd afgeleverd. Maar ja u heeft voor ontvangst getekend en zoek het maar uit. Ze wensen geen verdere communicatie en zijn zeker niet van plan de schade en bijbehorende kosten te vergoeden. Wij zitten nu met een badkamer die niet te gebruiken is en met hogere kosten. Mijn advies koop NIET bij SANIDIRECT tenzij je willens en wetens misleid wil worden.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Marco Rondhuis op dinsdag 6 feb 2024 24 | vestiging Duiven
We hebben voor een verbouwing een kompleet nieuwe badkamer gekocht, inclusief (deels) tegels. Het personeel was erg behulpzaam, dacht met ons mee over de mogelijkheden en hield ook goed rekening met ons budget. Kortom een top ervaring en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Douchestang”
Door Robert-Jan op woensdag 4 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
Persoonlijk geadviseerd door Jan-Willem.
Reactie of foto toevoegen
“Waskranen plus lade onderkasten”
Door Vincent op woensdag 28 jul 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Werd snel geholpen en goed geadviseerd. Product werd geleverd op dezelfde dag dat de verkoper had aangegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Wasmeubel met spiegel en toilet”
Door Kutsal op donderdag 24 jun 2021 21 | vestiging Almere
Ik ben direct, vriendelijk en professioneel benaderd. Levering is zoals afgesproken gegaan. Beschadigd geleverde product is meteen meegenomen. Zelfde dag ben ik gebeld voor een afspraak van nieuwe levering en 2 werkdagen later had ik mijn product binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Patrick Wolf op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht. Prima service! Vriendelijk geholpen! Echt een aanrader!

Aanvulling ontvangen 6 september 2019: Spullen zelf opgehaald en gemonteerd want dat was voor mij handiger.
Reactie of foto toevoegen
“Afbladderend chroom”
Door Rob Grandia op donderdag 19 okt 2017 17 | vestiging Kaatsheuvel
Na 4 jaar bladert de chroom af . En hun reactie is pech gehad gewoon nieuw kopen. Dus wij en mijn kinderen en een ieder die het zal horen zullen we afraden om hier ooit zaken mee te doen . Hopelijk gaat het zooitje snel falliet dan zullen ze nog eens denken hadden we maar wat voor de mensen betekent . Greedy is n zonde.
FOTO VAN ROB GRANDIA
Detail badkamerkast
REACTIE VAN ROMIA
Hallo, Welke merk kast is dit precies? we willen bij deze winkel ook een badkamer kast kopen maar beginnen nu wel te twijfelen
REACTIE VAN ROB GRANDIA
Ik ben momenteel niet thuis . Ik raad ook aan om bij een gerenomeerde winkel te gaan . Het is van A/Z verkeerd gelopen . In de winkel klonk t prachtig maar levering en producht zijn slechte kwaliteit . Ook misten wij veel onderdelen en hebben weken gewacht eer wij een volledige badkamer hadden . Let wel t ging hier alleen om een douche scherm tegel en meubel
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubels”
Door Gerard Sluijs op maandag 17 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Gedegen advies, deal snel gesloten zonder overdreven verkooppraatjes. Verkoper offerde zijn lunchpauze op voor ons als klant. Artikelen snel en in goede staat ontvangen. Controle door bezorgers van afgeleverde artikelen welke netjes naar hogere verdieping werd gesjouwd
Reactie of foto toevoegen
“Benodigdheden voor een nieuwe wc”
Door M folmer op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Middelburg
Mooie winkel/showroom. En werden goed en snel geholpen door een medewerker.
Werd ook goed meegedacht met onze plannen voor nieuwe wc. En werden ook wat tips gegeven om alles mooi en snel te kunnen werken.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle levering”
Door J.H.van Lil op donderdag 21 jan 2021 21
Werd snel geleverd .Dacht alleen een douche glijstang te hebben gekocht ,maar er zat ook nog een kop en slang bij.Was niet duidelijk via de web shop ,maar mooi meegenomen
Reactie of foto toevoegen
“Een hele mooie warme badkamer en wc”
Door Linda op vrijdag 10 feb 2023 23 | vestiging Meppel
Een badkamer en een wc. Echt super advies gekregen. Hadden wat anders in ons hoofd maar nu een hele mooie warme badkamer en wc. Wc is al af en echt zoooooo mooi geworden! Wat een aanrader!!
FOTO VAN LINDA
Reactie of foto toevoegen
“Tegels, meubels en sanitair”
Door Christian op vrijdag 10 feb 2023 23 | vestiging Hoorn NH
Really good price, good service. One piece of the bathroom was broken but service to replace was super good. Good quality material too.
Reactie of foto toevoegen
“Wel een goede ervaring”
Door boshoster op woensdag 23 mei 2018 18 | vestiging Barendrecht
We zijn netjes geholpen door de manager van de vestiging Barendrecht. Bij het inrichten van onze badkamer (boven) en toilet (beneden) in dezelfde stijl zijn we erg goed en klantvriendelijk geholpen. Dat heeft ertoe geleid dat en de prijs dat we uiteindelijk in zee gegaan zijn met Sanidirect. Bij levering waren er met de planning zaken afgesproken om de tegels op het terras te plaatsen. Door onze grillige tuin was dat uiteindelijk niet mogelijk. Dat betekende dat ik ze zelf twee keer moest verplaatsen van het fietspad naar de voordeur en van de voordeur naar de huiskamer. Dat was even minder prettig. Achteraf gezien was alles geleverd. Er was wel een ruim aantal tegels geleverd als extra, meer dan 15%. Terugnemen van dichte verpakkingen was een optie maar gelet op de eerder verleende korting was dat een te verwaarlozen bedrag. Dus hebben wij ervoor gekozen om ze te behouden. Tussentijds hebben we besloten om af te zien van de vloerverwarming. Over teruggave van de ongeopende doos werd niet moeilijk gedaan. Al met al zijn we erg tevreden over de gang van zaken en hebben wij een fraaie badkamer en toilet.
FOTO VAN BOSHOSTER
Reactie of foto toevoegen
“Spullen besteld voor de nieuwe badkamer”
Door Danilo Meijer op donderdag 3 nov 2022 22 | vestiging Almere
Goed geholpen door de medewerker in de winkel. Juiste advies en goed mee denkend. Spullen besteld nog even dubbel gecheckt met de Tegelaar of we genoeg materiaal hadden. Spullen geleverd helaas kastje verkeerde kleur maar die was meteen nabestel en kwam een weekje later. Erg blij met onze nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Excellent”
Door Michael Field op donderdag 2 jul 2020 20
Excellent service. I placed two orders, one arrived quickly and the other I had to cancel. In both instances I found the company excellent to deal with.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het badkamerinterieur”
Door M. Duvekot op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
We waren op zoek naar nieuw badkamerinterieur. Na verschillende bouwmarkten te hebben bezocht, vonden we niet wat we wilden. Onderweg naar huis zeiden we tegen elkaar, laten we ook maar even bij Sanidirect binnengaan, wie weet of er daar iets naar onze smaak is. We kenden de zaak helemaal niet. We werden hier goed geholpen met goede adviezen. En voordat de dag voorbij was, hebben we hier ons hele badkamerinterieur gekocht. Vakkundig geholpen en goed meedenken over oplossingen in een kleine badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de badkamer en het toilet”
Door Ron op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Cruquius
Vorig jaar hebben wij onze badkamer compleet laten vernieuwen door Sanidirect. De aannemer, welke geregeld was door Sanidirect, heeft met de nieuwe spullen ons verrast met er een droombadkamer voor terug te geven. Alles netjes, alles naar wens en volledig tevreden. Nu is ons toilet aan de beurt. Om even snel de winkel in te lopen en een keuze te maken tussen bijvoorbeeld de nieuwe tegels is het beter om een afspraak te maken. Maar wij werden zo fijn en netjes tussen de bedrijven door geholpen en geadviseerd dat wij eerlijk moeten zeggen dat je hier bij Sanidirect echt als klant behandeld wordt. Ze hebben de tijd voor ons genomen, terwijl die er eigenlijk niet was. En dat ging niet ten koste van de aanwezige klanten die al in gesprek zaten om hun nieuwe droom te verwezenlijken. Mocht er door ons nog iets nodig zijn om te vernieuwen of te verbouwen, dan komen wij hier zeker graag terug. Bedankt voor jullie interesse en inzet. Top team zijn jullie.
FOTO VAN RON
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er prima uit”
Door A Smits op dinsdag 17 sep 2019 19 | vestiging Kaatsheuvel
Douche cabine ben goed behandeld, zou het anderen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Familie de Groot op donderdag 25 jan 2024 24 | vestiging Breda
Heel goed, deskundig en snel geholpen. Goed advies gekregen en heel snel alles geleverd. Goede en mooie merken. Top bedrijf!
FOTO VAN FAMILIE DE GROOT
Reactie of foto toevoegen
“Materialen voor een badkamer en twee toiletten”
Door Tina op donderdag 5 okt 2023 23 | vestiging Cruquius
Ik heb de materialen voor een badkamer en twee toiletten gekocht. De medewerkers hebben supergoed meegedacht in het bewaken van het budget, maar ook ervoor gezorgd dat ik mooie spullen heb waar ik iedere dag van ga genieten. Ook over de levering van materialen gaven ze tips. Ik ben heel tevreden over de service en kan deze vestiging van harte aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Spullen gaan te snel kapot”
Door Patrick van Kaam op vrijdag 10 aug 2018 18 | vestiging Breda
Ik heb in 2016 twee volledige badkamers besteld. Waaronder 3 inbouw douches, 1 bad, 2 wastafels met totaal 4 kranen. Inmiddels is het 2018 en alle thermostaatkranen van zowel douches, bad en wastafels zijn inmiddels kapotgegaan. Dan vraag ik aan de service desk van SaniDirect hoe dat mogelijk is. Dan krijg als antwoord dat dit aan het onderhoud kan liggen? Ik heb gevraagd om een vergoeding voor de reparatie van de inbouw douches. De rest heb ik zelf vervangen maar inbouw lukt me niet (Leuk inbouw, behalve als er iets kapot gaat!@!). De service desk zegt dat ik daar geen recht op heb. Vervolgens vertel ik dat dit in het garantie bewijs staat. De inhoud is bij hun niet bekend? Of ik deze even op kan sturen. Laatste keer dat ik daar wat ga kopen.
REACTIE VAN PATRICK VAN KAAM
Vervolg: Ik zou maandag terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
REACTIE VAN MARISKA
Beste Patrick, van welk merk waren de kranen? Alvast dank voor je reactie
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer en toilet”
Door Louis Traas op donderdag 20 jan 2022 22 | vestiging Middelburg
Complete badkamer incl. toilet voor verdieping en toilet begane grond. Dus wand en vloertegels incl.meubels enz. Zeer goed geholpen, vakkundig en technisch zeer goed advies met een scherpe en nette prijs. En ook de service is super een fonteinkraantje omruilen of nog een doos extra tegels bij bestellen alles is super snel gereld.
Reactie of foto toevoegen
“Sunshower”
Door Ben van de Vegt op donderdag 16 mei 2019 19 | vestiging Meppel
Voor en tijdens het gesprek erg goed, deskundig en prettig te woord gestaan bij de aankoop van een solo sunshower.

Aanvulling ontvangen 17 mei 2019: Wij hebben gekocht. De aankoop is opgehaald in filiaal Meppel. Montage doen wij zelf.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van diverse badkamer artikelen”
Door Janet Bakker op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Meppel
We werden top geholpen met al onze wensen. Kregen top advies en er werd meegedacht!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Maikel Alberts op dinsdag 8 nov 2022 22 | vestiging Hoorn NH
Hele badkamer gekocht. Zeer vriendelijk geholpen met goed advies. Ook het contact na de aankoop was zeer prettig.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en vlot geholpen”
Door Saskia Teegelbeckers op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Kaatsheuvel
Complete badkamer incl. Montage gekocht. Laatste dag van de 2023 (oude prijs actie). Erg blij, scherpste prijs die we tegen zijn gekomen. Goed en vlot geholpen. Helaas bleken achteraf dat er te weinig tegels waren berekend en zijn er ons bij stucwerk geen plinten geadviseerd. Hierdoor moesten we helaas nog extra kosten maken.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Henk en Karin vd.Broek op zondag 17 dec 2023 23 | vestiging Son
Wij zijn heel goed geholpen door Sanidirect in Son met heel goed advies, alles netjes thuisbezorgd en ook alles op de zware tegels na naar boven gebracht.
De badkamer is prachtig geworden, onze kleindochter van 6 jaar zegt: het is net een badkamer in een hotel. We hebben onlangs besloten om ook het toilet te gaan verbouwen en alles is inmiddels al besteld.
FOTO VAN HENK EN KARIN VD.BROEK
+ Toon extra foto van Henk en Karin vd.Broek
+ Toon extra foto van Henk en Karin vd.Broek
Reactie of foto toevoegen
“Goed contact en super service”
Door Kim de Jong op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Complete sanitair gekocht, 2 badkamers en toiletruimte. Super service! Toch een ander toilet, was al binnen maar kon toch geruild worden. Extra tegels nodig met spoed, 2 dagen later geleverd. Contact met de winkel en via mail ook perfect. In alle opzichten zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Sandy leeflang op dinsdag 21 nov 2023 23 | vestiging Amstelveen
Alles voor de badkamer en het beneden toilet. Heel tevreden, de verkoper denkt mee en helpt spullen bij elkaar zoeken die bij elkaar passen. Zeker een 1e keus bij een volgende klus.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de spullen”
Door P.Dielemans op woensdag 31 jan 2024 24 | vestiging Breda
Goed geadviseerd en meegedacht badkamer, toilet en tegels!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantgericht”
Door Familie Simons op maandag 25 apr 2022 22 | vestiging Ede
Tijdens de koop werd er goed met ons meegedacht over de mogelijkheden én onmogelijkheden van onze nieuwe badkamer. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Bij levering bleek de douche niet meegeleverd te zijn, deze was ons snel opgestuurd. Dit bedrijf is zeer klantgericht!
Reactie of foto toevoegen
“Spullen voor complete badkamer”
Door Fennie van Strien op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen echt een aanrader. Ze denken met je mee over hoe en wat je kunt doen.Om je badkamer naar jou zin te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Piet van Engelen op vrijdag 28 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Badkamer gekocht. Wij hebben met Sanidirect zeer goede ervaring gehad, de service vooraf was zeer goed en wij hadden achteraf nog een dingetje wat aangepast moest worden, dit is ook super opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Levering kapotte spullen”
Door Rick Walschots op maandag 23 dec 2019 19 | vestiging Utrecht
Helaas heb ik van Sanidirect een kapot badmeubel geleverd gekregen. Er was een paneel gebroken en dat verbaasde mij ook niets aangezien deze van spaanplaat was gemaakt. Dit verbaasde mij aangezien het toch een meubel was van zo'n € 1.200,-. In 1e instantie werd dit keurig opgelost en zou ik een nieuw meubel krijgen. Helaas was er wel weer een levertijd van 5 weken. Na deze 5 weken kreeg ik een een los voorpaneel geleverd. Dit was totaal niet de afspraak. Dit was een ander voorpaneel en daarnaast was de afpraak dat ik een nieuwe onderkast zou krijgen. Sanidirect had dit niet goed gecommuniceerd en gecontroleerd. Nu moet ik wederom 5 weken wachten op een nieuw meubelen en blijf zitten in een onafgewerkte badkamer. Bij sanidirect hebben ze totaal geen positie bij hun leveranciers. Ik kreeg als advies om het oude kapotte meubel maar even op te hangen. Ze wilden alleen geen verantwoording voor het feit dat die weleens van de muur kon vallen. Heb nog geprobeerd om via de aankoopvestiging Utrecht iets voor elkaar te krijgen, maar ook daar geen reactie. Ik zou iedereen adviseren om toch echt 2 keer na te denken om iets te bestellen. De service is gewoon echt verschrikkelijk slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Vlotte communicatie”
Door Leo van Berkom op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Breda
Complete badkamer aangeschaft met nog wat complexe nalevering en wijzigingen. Goed op ingespeeld, communicatie verliep vlotjes.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige toilet”
Door René op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Tilburg
We hadden een afspraak met Arjen om ons toilet volledig aan te pakken. Hij begreep ons goed en we zijn erg blij met zijn adviezen. We hebben een Ben Segno toilet en Ben Stelvio fontein, mooi kraantje uit de muur en prachtige tegels. De door Arjen aanbevolen aannemer heeft alles binnen 3 weken na bestelling keurig geplaatst.
REACTIE VAN RENÉ
Hier wil ik graag nog aan toevoegen dat Arjen, toen bleek dat de aannemer sneller beschikbaar was dan verwacht, de moeite heeft genomen om zelf de bestelling bij ons af te leveren omdat het standaard transport op die korte termijn niet meer te regelen was. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Niet aanbevelen”
Door Esther op vrijdag 17 jan 2020 20 | vestiging Almere
In de winkel (Almere) goed en netjes geholpen. Tekeningen afgegeven, samen uitgezocht wat we wilde en alles kon. Meteen gevraagd of er ook gemonteerd kon worden en dit zou ook geen probleem zijn, top. 31 juli ontvangen wij van sanidirect alle spullen en 5 augustus zouden ze starten met de montage dit zou 2 weken duren. 1 dag voor montage krijgen wij te horen dat degene die zou monteren van een steiger is afgevallen en er meteen iemand anders zou komen. De volgende dag kwam er iemand kijken en gaf aan het over te nemen. Wij hadden ook al betaald voor het monteren dus fijn om te horen dat er zo snel geschakeld zou worden.

Helaas was dit de enige keer dat we de badkamer man zagen. We hebben terug gebeld naar het filiaal Almere, de man die van de steiger was gevallen had het geld nog dus dat was een dingetje maar de dag daarna zouden ze "verder" gaan. Zoals wij het zelf noemde beginnen. 1 dag is deze man geweest en daarna ook weer tijden niet gezien. De filiaalmanager van Almere was met vakantie en niemand wist verder wat er mee gedaan kon worden. Aangezien wij ons oude huis uit moesten zijn we blijven bellen en appen en uiteindelijk zijn ze verder gegaan. Eerst de wc tegelen, voegen etc. Die was voor de helft klaar dus we kregen weer wat vertrouwen in de rest. Ze gingen ook hun begin maken aan de badkamer en ook daar zagen we veranderingen.

Helaas kwamen ze op een gegeven moment dat ze 10 pakken tegels te weinig hadden en dat dit weer na bestelt zou moeten worden. Natuurlijk meteen contact gezocht met Almere hoe dit kan en hoe snel het opgelost ging worden. De filiaalmanager uit Almere kwam zelf de spullen brengen, 8 pakken. Helaas waren we al zoveel weken verder waardoor we ook nog bij familie en vrienden tijdelijk moesten douchen. Wij hebben 2 kinderen van 2 jr en 7 mnd dus dat was nogal een gedoe. Uiteindelijk waren ze bijna klaar met tegels en wat al verwacht was, 2 pakken te weinig. Dit zat in de nisjes van de wand dus tussendoor konden ze wel verder.

Eindelijk zouden de spullen aangesloten worden waardoor we zelf gebruik konden maken van de douche en het bad. Tijdens het aansluiten kwamen we erachter dat de verkeerde verwarming geïnstalleerd was. Dit was verkeerd bestelt. Met korting konden we deze houden maar wij willen gewoon degene die we gekozen hebben dus die moest weer nabesteld worden.

Ze zullen verder gaan met de rest van installatie maar op een gegeven moment is een man aan het bellen. Ik loop daarna naar hem toe wat er was. Zelfs de mensen van monteren wisten niet meer hoe ze het moesten zeggen.. de douchewand paste niet. Deze is 2.00 en de wanden 1.95. Ze gingen het oplossen en ik zou er geen last van hebben. Nou en dat klopt. We zijn ondertussen 2,5 maand verder en ze zijn nooit meer geweest. In de wc mist nog een deel van de wc, fonteintje hangt nog niet, wc kraakt. In de badkamer missen nog steeds de tegels in het nisje, Wastafels niet in 1 rechte lijn, verkeerde verwarming, geen douchewand. Bedrading van verlichting hangt los in mijn douche.

Ineens werd ik 2 dagen geleden gebeld door sanidirect. Ze wilde weten wat er allemaal was gebeurd en of ik alles kon doorsturen. Er waren veel dingen niet goed en gingen ze uitzoeken. Ik dacht, hé wat fijn het "grote" bedrijf zelf gaat er naar kijken. Nu komt alles vast goed... na dit telefoontje heb ik een app ontvangen we zijn bezig met het onderzoek en verder niks. Juist door het laatste telefoontje en appje weet ik dat we wel bedonderd moeten zijn. Het vervelend is dat we ook hierin dan niet meegenomen worden. We zijn nu in totaal aan alles al 16000 euro lichter en na 2,5 maand hebben wij nog steeds Geen volledige badkamer en wc. Heb nog geen moment kunnen genieten van m'n huis, mensen uitnodigen om je huis te laten zien die je niet... heb om dit alles al veel tranen gelaten en ben bang dat het ook nooit opgelost gaat worden! Ik zou daarom ook sanidirect aan niemand aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door S. Suurmeijer op woensdag 30 mei 2018 18 | vestiging Groningen
Nieuwe badkamer aangeschaft via Sanidirect Groningen, nadat ik al bij een paar andere badkamerzaken geweest was. Op internet van die zaken nogal slechte reviews gelezen. Voor Sanidirect waren minder reviews te vinden (wat vaak al positief is, mensen zijn toch geneigd sneller te reviewen als het niet bevalt) en de reviews die er waren waren meest positief. Bij Sanidirect ben ik goed geholpen (wel een paar keer vanwege drukte even moeten wachten). John en collega dachten goed mee, kwamen met goede suggesties en uiteindelijk een goed ontwerp gemaakt. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een bedrijf dat Sanidirect ingehuurd had en zeer tevreden mee!
Reactie of foto toevoegen
“Geholpen met aankoop”
Door Saskia G op donderdag 2 apr 2020 20 | vestiging Groningen
Wij hebben een nieuwe wc, wasbakje en tegels gekocht maandje geleden. We zijn ontzettend geholpen bij deze aankoop! Vriendelijke service en gaf een betrouwbaar gevoel. Daarnaast is de kwaliteit super.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Houben op zondag 21 jan 2024 24 | vestiging Weert
Zeer kundig in advies heeft goed met ons samen gedacht over opstelling en kleur tegels en sanitair. Wij hebben gekocht 2 wc met aqua cleaning tegels voor 2 x wc en gehele badkamer wastafel spiegel inbouw stortdouche set en inbouwkast wastafel spotjes en drain voor douche.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer + accessoires”
Door Depetri op maandag 21 nov 2022 22 | vestiging Ede
Frits Mulder heeft ons zeer goed geholpen, denkt mee in oplossingen en werden via de mail op de hoogte gehouden wat leveringen betreft. Kortom zijn zeer tevreden over het eind resultaat. Sanidirect Ede is een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Herman van der Schoot op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Groningen
Wij hadden een compleet nieuwe badkamer, tegels en toilet benodigdheden bij u in de winkel gekocht inclusief design radiator voor in de douche maar ,die werd niet warm diverse keren ontlucht maar dat hielp niet loodgieter gebeld en die zei er moet een buisje in Stefan gebeld en binnen 5 min geregeld maar wij vonden uw service zo wie zo al goed oa met het uitzoeken en met ophalen geholpen met het inladen en hoe je beter kon inladen top service nog bedankt Stefan en collega
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Draaijer op donderdag 17 sep 2020 20 | vestiging Sneek
Wij hebben onlangs onze complete badkamer en toilet gekocht bij Daniël in Sneek. Wat een ontzettend fijne verkoper met kennis van zaken. Ook met volop ideeën zodat wij super blij en tevreden de winkel uit liepen. En nu volop genieten van onze geweldige badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf gemonteerd”
Door j.hendriks op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Ede
Een nieuwe badkamer we zijn goed door Paul geholpen en uit leg gekregen
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Betsie op zaterdag 31 mrt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Verkoper Wesley heeft ons geholpen. Hij weet waar hij over praat. Dringt niet op /denk mee en neemt de tijd. Van badkamer en toilet is alles compleet en onbeschadigd aangeleverd. Sani direct uit Apeldoorn is ons goed bevallen. Aanrader...
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Ivo op maandag 13 feb 2023 23 | vestiging Ede
Vanwege renovatie toilet -en doucheruimte hebben wij diverse artikelen bij Sanidirect Ede gekocht. Bij deze vestiging wordt je goed geholpen en geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn uiteindelijk tot een goede keus gekomen tegen een scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijkheid is ver te zoeken”
Door Marieke op zondag 15 mei 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Ga niet naar Sanidirect Leeuwarden. Teken niet, hij liegt alles bij elkaar! De eigenaar vertelde dat alles anders kon wat je uit had gezocht in de winkel kon totdat je het echt besteld. Lang verhaal kort, wij wilden een aantal dingen eraf in verband met een andere indeling van de badkamer. Hij kwam met een hogere prijs uit dan de voorgaande. En dreigde met of 30% van de oorspronkelijke aankoopsom betalen en dan krijg je niks of akkoord gaan met zijn nieuwe bedrag. Prima als het in verhouding aangepast wordt, maar als je meer moet betalen voor minder spullen, dat klopt niet. Ook hebben we hem gewezen op foutieve prijzen die hij geeft. Zo hebben we 3x een andere prijs van hem gekregen voor het zelfde product. Als je vervolgens tegen hem zegt dat het vertrouwen wat weg gaat hierdoor, krijg je een sneer en zegt hij dat de prijzen op de site niet kloppen en dat ik, de klant, de reden ben dat hij zijn werk niet leuk vindt. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Dit vertaalt zich later verder in de volgende pesterijen: Bij levering bleken 2 pakken tegels beschadigd te zijn, hier hebben we gelijk melding van gemaakt. Maar Sanidirect Leeuwarden heeft pas 1,5 week later melding gedaan bij het hoofdkantoor en daardoor hadden wij het niet op tijd voor de tegelzetter. Witte tegels bleek hij te te weinig van te hebben besteld, we moesten nog 1 pak. Hij zei dat deze pas over 5 weken geleverd konden worden. Wij hebben Sanidirect Sneek gebeld en deze heeft ons heel goed geholpen. Voor maar 1 pak heeft hij zijn best gedaan en 2 dagen later hadden we het in huis.
Reactie of foto toevoegen
“WC verbouwing”
Door A.Toutenburg op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Pas geleden is de wc verbouwd en dit is keurig gedaan. Ook tussendoor tijdens de verbouwing nemen ze nog contact met je op of alles naar wens verloopt. Echter de spiegel hebben we niet laten monteren omdat we die nadat het kastje met fonteintje was geplaats de spiegel te groot vonden en achteraf zelfs niet in het midden boven het kastje wastafel konden monteren omdat die te groot was daarvoor en het kastje in de hoek geplaatst was. Op de ontwerptekening van Sani direct zag het er meer passend uit. Nog geprobeerd om de spiegel te ruilen voor een kleinere maar ze namen de spiegel niet terug. Het antwoord van hun was dat ze daar niet aan beginnen want dan zou het einde zoek zijn en het bedrijf waar zij het bestellen zou ook erg moeilijk doen om het terug te nemen. Al met al zit ik nu met een spiegel van 150 euro die geen bestemming meer heb terwijl Sani Direct deze gewoon nog in hun showroom heeft. Er staat wel op de koopovereenkomst dat ze geen spullen retour nemen maar als het ontwerp niet helemaal klopt met de werkelijkheid. Als ik naar een bouwmarkt ga en spullen over heb of dan is het retourneren geen probleem. Dus op dit punt zou Sani Direct een beter beleid in moeten voeren.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamertegels en inrichting”
Door Mieke op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Duiven
Goede voorlichting, meedenken en heel flexibel. Prachtige badkamertegels en inrichting uitgezocht. Paar dagen later tegels van kleur gewijzigd en daar werd niet moeilijk overgedaan. Kortom Ruben heeft ons uitstekend geholpen Op dit moment wordt de badkamer gemaakt dus het eindresultaat is nog niet te zien.
Reactie of foto toevoegen
“Snel”
Door C Kroeze op zondag 31 mei 2020 20
We zijn bezig met de verbouwing van de douche en hadden snel een douche goot (easydrain) nodig, via de webshop in deze coronatijd, was het snel geregeld door de duidelijke beschrijvingen van de producten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer geslaagd”
Door Janet Tilman op zaterdag 12 dec 2020 20 | vestiging Meppel
Wij zijn zeer geslaagd bij Sani direct in Meppel, fijne uitleg/advies en super keuze /uitgebreide assortiment.

Aanvulling ontvangen 15 december 2020: Wij hebben een volledige badkamer gekocht, tegels wand, tegels vloer, 2x wc, regendouche, ligbad en wandmeubels.
FOTO VAN JANET TILMAN
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer en toilet”
Door Sabine Verkade op donderdag 28 mrt 2024 24 | vestiging Meppel
Een jaar geleden hebben we een badkamer uitgezocht en zijn er mooie ideeën bedacht voor de inrichting en werd er goed geluisterd naar onze wensen je moet daarna wel direct offerte tekenen, dit kwam mij vreemd over. Echter nadien heb je, tot de bestelling, nog mogelijkheden om wijzigingen aan te brengen, bijvoorbeeld andere tegels. Dit jaar hebben wij weer voor sanidirect gekozen voor een nieuw toilet. Wederom werd goed meegedacht en voorstellen gedaan die voor mij als klant voordelig waren.
Reactie of foto toevoegen
“Een teleurstellende ervaring”
Door Kirsten op woensdag 12 okt 2022 22 | vestiging Den Haag
Verkooptraject verliep redelijk vlot. Helaas bleek na levering dat eea is fout gegaan;
- 9 pakken tegels teveel. Sanidirect wil deze niet terugnemen, terwijl zij dit verkeerd hebben berekend;
- Toiletpotten bleken te groot voor toiletruimtes. Ook hier had de verkoopster op moeten letten, ze had namelijk de juiste afmetingen van de ruimtes;
- Toiletpotten om bovengenoemde reden omgeruild voor compactere versie. Helaas bleken de de toiletbrillen kapot. Wij kwamen daar 1 dag te laat achter, we hadden dit binnen 5 werkdagen moeten aangeven. De klantenservice gaf anderhalve week (!) na onze melding hiervan aan dat ze om die reden de toiletbrillen niet meer kosteloos omruilen. Vervolgens contact gezocht met de winkel; de medewerker kwam met een tweede argument waarom ze de toiletbrillen niet kostenloos wilden omruilen; op de foto's die wij hadden gestuurd zag hij dat de doos vouwen had. Hij beweerde dat hij de dozen zonder vouwen had uitgeleverd aan ons en trom daarom de conclusie dat de brillen wel bij ons kapot moesten zijn gegaan (!). Deze conclusie is uiteraard onzinnig aangezien hij de dozen zelf niet heeft geopend en dus ook niet geeft geïnspecteerd of de producten kapot waren bij uitlevering;
- Stoppen van de wastafels blijken incompleet. We hebben dit inmiddels maar laten zitten gezien de zeer klantonvriendelijke benadering van Sanidirect.
Al met al is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ik beveel Sanidirect absoluut niet aan. De expertise van de verkopers is ver onder de maat en van een klantenservice is totaal geen sprake.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Martine Vonk op donderdag 19 sep 2019 19 | vestiging Sneek
Ik heb een nieuwe spiegel besteld en werd uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. Kreeg keurig een mail en telefoontje dat de spiegel in Sneek bezorgd was. Ik belde voordat ik de spiegel op ging halen want ik moet ruim een half uur rijden. Toen ik kwam bleek de spiegel niet meer aanwezig. Zowel de verkoper als ik baalden enorm mede omdat ik de spiegel echt nodig heb ivm het maken foto's voor verkoop huis. Gelukkig kon ik een andere spiegel uit de showroom gebruiken voor de foto's. De spiegel zal later komen naar ik hoop!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Door Paul op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Bij Sanidirect in Heerhugowaard mijn nieuwe badkamer gekocht. Wauw! Hier ben ik zo goed en relaxed geholpen ze nemen echt de tijd voor je en geven je goede adviezen! Neem rustig de tijd en kijk wat je mooi vind (kopje koffie erbij) werd mij verteld! ik voelde mij erg op mijn gemak, al vrij snel had ik gevonden wat ik mooi vond dus met deze gegevens aan de slag en samen naar de accessoires gezocht ook hier weer alle tijd voor gekregen. Met de uitgezochte materialen werd een 3D opzet gemaakt en Jaaa dit is wat ik mooi vind! (zeker weten? denk er nog even over na met nog een bakje koffie) Jaaa ik weet het zeker dit word hem dus alle papieren in orde gemaakt en getekend. Omdat ik ook mijn kozijnen ging vernieuwen heb ik de badkamer op afroep laten zetten wat geen enkel probleem was, door een probleem met mijn nieuwe kozijnen (natuurlijk precies in de badkamer) verstreek mijn afroeptermijn, het probleem bij sanidirect uitgelegd en ook hier weer toonden zij alle begrip en verlengde mijn afroeptermijn zonder enig probleem, na bijna 1 jaar wachten eindelijk mijn kozijnen klaar toen diende het volgende probleem zich aan. Ik was al enige tijd bezig om een aannemer te vinden om de badkamer te plaatsen maar kreeg overal te horen eind volgend jaar bent u de eerste! En weer naderde het einde van mijn afroepperiode. ik kreeg hierover een mail en weer ik mijn probleem voorgelegd en het voorstel kreeg om langs te komen in Heerhugowaard om mij te helpen dus ik naar Heerhugowaard en ben weer super relaxed geholpen door Jurgen. Eindelijk een datum kunnen prikken! Voor de levering heb ik diversen mails ontvangen over de voortgang van de levering met duidelijke uitleg en data's van levering. Bij de levering werden de materialen netjes en voorzichtig naar de ruimte gebracht door twee aardige heren die alles zeer zorgvuldig controleerde op aanwezigheid en of beschadigingen, 1 doos tegels bleek gebroken, dit werd meteen doorgebeld en binnen 1 week had ik een nieuwe doos tegels. Nu is mijn badkamer klaar en wauw! Zo mooi geworden. Dus je begrijpt wel Sanidirect is voor mij een dikke aanrader! Sanidirect bedankt en in het bijzonder Jurgen!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Kosteloos geholpen”
Door Saskia op zondag 28 okt 2018 18 | vestiging Meppel
Onlangs heb ik 'n andere woning gekocht. De toiletbril was best beschadigd (waarschijnlijk door verkeerde schoonmaakproducten). Het bleek dat de gehele toiletruimte (pot, bril, tegels, fonteintje etc.) 2 jaar geleden was aangeschaft bij Sanidirect/Meppel. Helaas was er geen garantie om de bovenvermelde reden. Maar, Sanidirect Meppel heeft mij kosteloos een nieuwe bril gegeven! Ook met andere vragen waarmee ik in de winkel kwam waren ze enorm behulpzaam en hebben we samen naar oplossingen gezocht. Er wordt echt tijd voor je genomen. Kortom, zeer hulpvaardig, vriendelijke team!
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een complete badkamer”
Door henkjan freriks op zondag 5 nov 2023 23 | vestiging Duiven
Gekregen wat we besteld hadden. Service bij aanpassingen en veranderingen die bij verbouwing nu eenmaal voor kunnen komen.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jolanda de Rek op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Almere
We hebben een badkamer met douche, toilet, radiator en 2 wasmeubels met wastafels gekocht en apart een volledig ingericht toilet met al het tegelwerk. Het personeel is vriendelijk, meedenkend, schakelt waar nodig en niets is teveel. Echt een steun tijdens de drukke periode tussen oplevering en verhuizing. Raad iedereen Sanidirect Almere aan.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer met tegels”
Door Heleen op woensdag 10 aug 2022 22 | vestiging Utrecht
Spoedbestelling geplaatst maar vanwege onduidelijke reden is de bestelling niet doorgekomen bij de leverancier. Wij werden hier niet tijdig over geïnformeerd en het contact met de winkel was onprettig.

Aanvulling ontvangen 12 augustus 2022: Eerst een complete badkamer, daarna was er een extra doos tegels nodig vanwege een onduidelijke fout met de tegelberekening.
De recensie gaat over de tegellevering.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Richard van de Pol op maandag 24 aug 2020 20 | vestiging Ede
Voor een opknapbeurt van onze toiletten waren we opzoek naar 2 WC potten. Danique van Lith stond ons eerst te woord per telefoon en later ook in de winkel. Super geholpen en we hadden echt het gevoel dat er werd meegedacht.

Aanvulling ontvangen 25 augustus 2020: Aankoop is al geleverd en gemonteerd. Beide processen zijn prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Susanne op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg goed geholpen door alle medewerkers. Ze denken met je mee en zijn eerlijk. Hebben goede adviezen gegeven en zijn laagdrempelig benaderbaar.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door El op woensdag 17 jan 2024 24 | vestiging Duiven
Nadat we vorig jaar onze complete badkamer hebben gekocht hebben we nu een nieuwe toilet en een nieuw fonteintje gekocht. De spullen zijn zeer zorgvuldig ingepakt. Het ziet er allemaal erg verzorgd uit. De kwaliteit van de spullen is ook perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Door Maren Tonnies op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geadviseerd”
Door Selma van Ree op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Van begin af aan meedenkend met ons moodboard, gewezen op voordelen/ nadelen van bepaalde materialen, alle tijd voor het maken van de 3D afbeelding, bestelling is door beide medewerkers goed gecontroleerd bij aflevering, betalingen goed gemanaged (bv pinlimiet tijdig ophogen). Flexibiliteit, nalevering of kleine wijziging was mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Accuraat en klantvriendelijk”
Door Koos Nederhoed op woensdag 16 feb 2022 22 | vestiging Sneek
Badkamer en wc-materiaal aangeschaft. Zeer kundig geholpen door Jeroen. Meedenkende verkoper met zeer goede en betrouwbare adviezen. Dit alles op een hele rustige en deskundige wijze. Ook nadien accuraat en klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd geleverd”
Door Van Roon op donderdag 5 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
In november hebben wij voor 8000,- spullen gekocht. Helaas hebben wij de verkeerde kleur tegels ontvangen, ik heb gelukkig foto's gemaakt toen we het hebben uitgezocht. Witte tegels zijn Came, die hebben we er net uitgehaald dus zeker niet besteld ;-( Na mailverkeer met het filiaal kunnen we nw tegels bestellen voor 400,00 maar de tegelzetter is besproken. Wij zijn hals overkop naar een bouwmarkt gegaan om op zondag eveb nw tegels te kopen. De manier waarop je in de winkel geholpen wordt is prima maar daarna...... geen enkele betrokkenheid terwijl zij een verkeerd nummer hebben genoteerd. Ik heb een redelijke vergoeding gevraagd van 200,00 maar ze zeggen eigenlijk zoek het maar uit! Dus voor ons nooit meer Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Met spoed nieuwe vloertegels”
Door Geralda Verkuil op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Hilversum
Wij moesten met spoed nieuwe vloertegels hebben omdat toilet-en keukenvloer moesten worden opengebroken vanwege problemen met de riolering. Bert heeft ontzettend zijn best gedaan om onze bestelling te versnellen. Ipv eind februari hadden wij vorige week de tegels al binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Schuifdeur”
Door Peter Cloo op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Ede
Uitstekend geholpen. Ruime keus. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou deze winkel zeker adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Goedkoop is duurkoop”
Door marco van maldegem op maandag 4 okt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prima service, jammer dat je niet echt tekeningen, of duidelijke inrichting mee krijgen

Aanvulling ontvangen 14 december 2021: badkamer gekocht (douche, toilet, toiletmeubel, bad, radiator). Goede prijs voor spullen. Service van sanidirect tot aan de deur. Daarna wordt je overgelaten aan het spel tussen hun verkoopkantoor en de service afdeling die naar elkaar wijzen als er iets niet goed gaat. Ondertussen bijna klaar met montage. Douchedeur van inloop douche kapot gegaan, douchedeur (1 onderdeel van totale douche) valt niet apart te leveren, dus er moet een volledig nieuwe douche gekocht worden a 600 euro (in plaats van 1 glaswand (die kapot was gegaan)) Verkoper was eerste order kwijt, daarom alles weer moeten invoeren met gevolg dat er verkeerde spullen waren. Er komen geen handleidingen, geen tekeningen mee, dus je moet zelf goed onthouden wat je gekocht hebt en hoe en waar het gemonteerd moet worden. Tevens heeft verkoper niets aangegeven over de kwaliteit van de wandtegels. Blijkt dat hierdoor afwijkingen in maten kunnen zijn. Wij hadden graag meer betaald voor goede tegels. Korte samenvatting: goedkoop is duurkoop. Dus maximaal 2 uit 5 sterren (en dat alleen op basis van prijs).
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Boy Hauser op zondag 10 dec 2023 23 | vestiging Weert
Er loopt een goed team rond dat je deskundig helpt met jouw wensen, ze denken met jou mee en geven goed advies, de prijs/kwaliteit verhouding is prima, en het team dat de verbouwing voor hun doet is zeer precies in hun werk. Al met al zijn wij zeer tevreden met de verbouwing van onze badkamer.
FOTO VAN BOY HAUSER
+ Toon extra foto van Boy Hauser
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Joris op vrijdag 18 jun 2021 21 | vestiging Breda
Compleet badkamertje gekocht, douche, toilet, wasbak en tegels. Alles voor een mooi prijsje. Binnen week kon ik het compleet afhalen en kan ik verder! Top gedaan!
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Carlo op vrijdag 1 jul 2022 22 | vestiging Middelburg
Hebben er een volledige badkamer gekocht, de service was prima met duidelijk advies en goed meedenkend wat we willen maar gaven ook aan wat we beter niet konden doen zonder op te dringen en zeker niet om dan duurdere spullen te kopen. Zeer correcte, tijdige en duidelijke communicatie. Zeer prettig zaken gedaan. Zou ik zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen. Ga zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Mega tevreden met levering”
Door Zoë Hage op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Breda
Wij hebben de gehele badkamer plus twee toiletten inclusief alle tegels aangeschaft bij Sanidirect. De betreffende medewerker heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Wij hadden weinig ideeën op voorhand, maar zijn met prachtige artikelen aan de slag gegaan toen de materialen zijn geleverd. Wij zijn mega tevreden en komen zeker nog eens terug!
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk advies”
Door Kreeft op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een badkamer gekocht bij sanidirect te meppel en wij zijn zeer te spreken over de service, de medewerkers zijn zeer behulpzaam en namen ruim de tijd om er voor te zorgen dat wij de badkamer van onze dromen krijgen. Alle artikelen werden bij ons thuis bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur die alle spullen voor ons binnen heeft gezet en hebben wij gezamenlijk alle spullen gecontroleerd op schade. Alles is vlekkeloos verlopen en wij zijn zeer content met onze nieuwe badkamer. Sanidirect meppel is echt een aanrader! Bedankt voor jullie behulpzaam en eerlijk advies! Ga zo door wij zeggen het voort
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer inclusief tegels”
Door Liesbeth Heijn op vrijdag 17 nov 2023 23 | vestiging Middelburg
Korte lijnen in de communicatie. Vriendelijk en behulpzame medewerkers in de winkel. Bestelling voldeed aan de verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Kevin op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een toilet, toiletframe en tegels gekocht. Goed geholpen. Goede uitleg waarom bepaalde keuzes niet handig waren en flexibel met eerder leveren van bepaalde zaken. Ook behulpzaam bij het inladen van spullen. Kortom super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel enthousiast”
Door Carla de Haan op dinsdag 12 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Douchecabine Sealskin Soho, met Ben Lavion wastafelkraan, Ben Lavion douchethermostaatkraan, glijstangset met hand- en regendouche, Ben Comforta vloerverwarming en B-drain goot. Incl. alle toebehoren en inbouw materialen. Netjes geleverd. Mooie kwaliteit materialen. Super blij met de uitstraling en kwaliteit van mijn nieuwe badkamer.
FOTO VAN CARLA DE HAAN
Douchecel
REACTIE VAN CARLA DE HAAN
Prachtige materialen. Geweldige uitstraling. En super goed en vlot geholpen in de vestiging Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe wandtegels en een douche-set”
Door D.D. de Bruin op vrijdag 15 jul 2022 22 | vestiging Breda
We werden goed en vriendelijk geholpen bij het zoeken naar nieuwe wandtegels en een douche-set voor onze badkamer. Ook de aflevering liep volledig volgens afspraak.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamerspullen”
Door Verdel op zondag 4 okt 2020 20 | vestiging Cruquius
Geweldige complete badkamer. Meedenkend personeel en snel geleverd.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 57
Vestigingen Sanidirect
  Almere (10 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036-5290088
  Amstelveen (3 ervaringen), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020-8003508
  Amsterdam, Haarlemmerweg 325, 1051 LH Amsterdam, tel 020-3002517
  Apeldoorn (7 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-2069996
  Barendrecht (11 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010-2920050
  Breda (12 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076-5414414
  Capelle aan den IJssel (14 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010-2892120
  Cruquius (12 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023-2060300
  Den Bosch (9 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM Den Bosch, tel 073-2060011
  Den Haag (11 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070-3050009
  Duiven (13 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026-3791309
  Ede (14 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318-636339
  Enschede (4 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053-2070083
  Groningen (11 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050-5250037
  Heerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-2049990
  Heerlen (8 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045-5748550
  Hilversum (6 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035-5448093
  Hoorn NH (8 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-768996
  Kaatsheuvel (9 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416-283145
  Leeuwarden (10 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058-2895082
  Leiderdorp, Zijlbaan 30, 2352 BN Leiderdorp, tel 0712-060620
  Meppel (20 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522-251105
  Middelburg (21 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118-729990
  Sneek (9 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515-411009
  Son (14 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499-460155
  Tilburg (12 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013-5700202
  Utrecht (14 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2750400
  Vlaardingen, Gerard Burgerlaan 5, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2032004
  Weert (5 ervaringen), Moesdijk 11d, 6004 AX weert, tel 0495-749442
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.