Feedback
Alle Vloerenwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
75 ervaringen (2 weken geleden)
Kampen (Overijssel)
67 ervaringen (1 week geleden)
Barneveld (Gelderland)
183 ervaringen (1 week geleden)
Zwaag (Noord-Holland)
41 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
Nunspeet (Gelderland)
125 ervaringen (1 week geleden)
Putten (Gelderland)
38 ervaringen (3 maanden geleden)
Vriezenveen (Overijssel)
147 ervaringen (3 maanden geleden)
Zoetermeer (Zuid-Holland)
5 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
3,2

Roobol Woonwinkels

Score uit 29 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
39 vestigingen (heel nederland)
Gebruikersfoto
1 / 1
1 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Roobol Woonwinkels
Roobol Woonwinkels is specialist in vloeren (laminaat, lamelparket, marmoleum, pvc vloeren, tapijt en vinyl) en gordijnen en zonwering met ca. 40 woonwinkels in Nederland.
Gebruikerservaringen
Er zijn 29 gebruikerservaringen over Roobol Woonwinkels. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren0 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren3 ervaringen
1 ster25 ervaringen

Verdeling: 0 positieve ervaringen | 29 kritische ervaringen

Per vestiging:
“Gordijnen”
Door Sam Voncken op dinsdag 24 jan 2017 '17 | vestiging Breda
We hebben in de vestiging van Roobol plisségordijnen besteld. Hier zijn wij geholpen door een medewerker die ons heeft verzwegen dat verduisterde gordijnen een andere kleur aan de achterkant hebben, wat ze een stuk lelijker maakt. We zijn er uiteindelijk achter gekomen dat deze gordijnen een andere kleur achterkant hebben door een kennis van ons bij wie hetzelfde is overkomen bij Roobol. Ze verzwijgen dit expres omdat het de gordijnen een stuk minder aantrekkelijk maakt maar ze zijn wel een stuk duurder. Aangezien we een contract hebben getekend, kan er niks meer aan veranderd worden. Mijn advies is dus om snel verder te zoeken naar een andere winkel!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“PVC vloer niet goed”
Door Nico op dinsdag 24 jan 2017 '17 | vestiging Soesterberg
Voor dik 6000 euro pvc vloer van moduleo laten leggen door roobol in ons nieuwbouw huis. Na 3 maanden zaten er al putjes in wat bij normaal gebruik echt niet mag gebeuren. Er zit 20 jaar garantie op, dan mag je toch wel verwachten dat het langer dan 3 maanden meegaat. Roobol is langsgeweest en zegt dat het door "externe factoren" komt. Ik zou niet weten wat dat betekent maar we wonen er net en gaan netjes met onze spullen om dus de kwaliteit is gewoon beroerd als dit nu al gebeurd. Roobol wil het wel vervangen maar rekent ons 65 euro per plank. Ook moduleo zelf gaat ons niet helpen want die verschuilen zich achter roobol. Dat er wat krassen op de pvc vloer zitten kan ik mee leven, dit heb je met elke vloet. Maar putjes waarbij soms het pvc omhoog komt en en bobbels heeft alsof het weggesmolten is hoort gewoon niet. Zeker niet na zo'n korte tijd. Roobol en moduleo moeten gewoon hun verantwoordelijkheid nemen en dit kosteloos vervangen.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
8,2
Burg en Burg
Zoetermeer (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 5 ervaringen
9,8
Luxury Floors
Kampen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 67 ervaringen
“Slechte service”
Door Dick op maandag 23 mrt 2015 '15
Slechte service. Levertijd lang zonder je te informeren. Bij ophalen niets compleet. Defect rolgordijn leveren. Reageren niet eens op je onvrede. Klant is niet belangrijk. Prima dan, zal er ook niets meer kopen.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Niet tevreden met kwaliteit”
Door Romy op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Rotterdam (Streksingel)
Augustus 2016 een vloer laten leggen door jullie. In de winkel keurig geholpen. De mannen die de vloer kwamen leggen waren erg vriendelijk. Maar toen er een probleem (vanuit jullie kant) was bij de afhandeling werden wij door het personeel van het kantoor in Barendrecht ontzettend onbeschoft te woord gestaan en behandeld. Ik viel hier destijds niet teveel over vallen omdat we nog een heel huis in te richten hadden en ik 32 weken zwanger was. De kwaliteit valt mij eigenlijk sinds het er ligt al erg tegen. Ver onder de verwachtingen die jullie claimen op de website en uitstralen. Nu nog geen jaar verder tref ik overal enorme verkleuringen aan op willekeurige plekken. Zelfs plekken waar geen meubels staan, geen felle zon op schijnt en niet of nauwelijks gelopen wordt. Wielen van de kinderwagen laten enorme vlekken achter. Odanks het geval kinderwagen misschien mijn 'eigen schuld' is, is mij opgevallen dat dit een enorm veel voorkomend probleem is. Hier had het personeel waar ik hoogzwanger een vloer bij aan heb geschaft mij best op kunnen attenderen. Dit geldt ook voor de heren die de vloer gelegd hebben en de kinderwagen zelfs nog hebben moeten verplaatsen. Nu is de vloer ook helemaal gaan verkleuren op de plek waar mijn vloerkleedje ligt -wat al jaren in mijn vorige appartement heeft gelegen en nooit wat aan scheelde-. Daarnaast heb ik nog wel een aantal klachten, ook hoef ik maar naar de vloer te kijken en het scheurt al. Na de ontdekking van het vloerkleed, ben ik zodanig teleurgesteld, door de vloer, de kwaliteit die jullie pretenderen te bieden en de service destijds. Dat ik vanmorgen jullie klantenservice op heb gebeld en nu niet alleen teleurgesteld ben maar ook nogmaals stom verbaasd vanwege de waardeloze behandeling die ik wederom kreeg met de meest dooddoende antwoorden. Het antwoord van de dame in een notendop; jullie hanteren geen informatieplicht, dus niet jullie schuld. Wat wilt u dat wij voor u doen?! Blijkbaar is het mijn eigen schuld, dus vraag ik mij af, wat kunt u dan nu nog voor mij doen? Niks, zei de dame. Niks.. met man en macht heb ik nu voor elkaar gekregen dat er iemand naar de vloer komt kijken. Maar met 'komt kijken' is er nog niks opgelost dat benadrukte de dame ook nog even aan de telefoon. Ik verwachtte ook echt geen hele nieuwe vloer als garantie. Maar wel meer dan dit. Veel meer dan dit eigenlijk. Is er geen tegemoetkoming voor de vloer te verzinnen, dan zou het wel op z'n plaats zijn om die te verzinnen voor de manier waarop jullie met mijn klacht omgaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Slechte dienstverlening”
Door Sylvia Gossen op donderdag 26 mei 2016 '16 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
In december waren wij op de woonboulevard in Utrecht voor het uitzoeken van meubels voor het nieuwe huis. Op deze woonboulevard is ook Roobol gevestigd en nu we er toch waren maar even naar binnen gelopen. Een medewerkster kwam op ons af en wilde uiteraard graag gordijnen verkopen. Hierop gaf ik aan dat ik in Beekbergen, Gelderland ga wonen en of dat dan een probleem is gezien de afstand. Immers de gordijnen moeten worden ingemeten en worden opgehangen. Dit was geen probleem en ik zou hiervoor begin januari een datum doorkrijgen. Met deze toezegging durfden we het wel aan en hebben wij voor ruim €1300 gordijnen uitgezocht waarvoor ook direct een flinke aanbetaling werd geëist.

Zoals afgesproken kwam er begin januari iemand inmeten. Inmiddels had ik bedacht dat het wel mooi zou zijn om ook vouwgordijnen te bestellen en nu deze meneer er toch was kon hij dit gelijk opmeten. Geen probleem voor hem. 2 dagen later wordt ik door Roobol gebeld wanneer ik de stof kom uitzoeken voor de vouwgordijnen. Het is bijna 150 km heen en weer rijden dus moest hier even tijd voor zien te vinden. Kom ik uiteindelijk daar in de winkel en ben met de verkoopmedewerker zeker een uur aan het zoeken en vergelijken en kwam hierbij op een orderbedrag van ruim € 3000 uit. Uiteindelijk gaat ze mijn andere order erbij pakken en zegt dan keihard " oh u woont in Beekbergen, dat is geen postcodegebied van ons!" Hierop gaf ik aan dat de gordijnen zijn ingemeten en ik ook een aanbetaling heb gedaan. Ze wilde ze wel bestellen maar dan moet ik ze zelf maar ophangen. Dat ga ik natuurlijk niet doen en ben die dag dus gewoon voor joker helemaal naar Utrecht gereden.

Op mijn vraag hoe dat dan nu met de gordijnen en de rail gaat, zegt ze keihard dat er in december is afgesproken dat wij de gordijnen in de winkel moeten ophalen. Allemaal leugens!! (Stond ook zeker niet op de orderbevestiging) Dan hadden wij ze daar nooit besteld. Hierop ben ik boos geworden aangezien dit niet de afspraak is. Wat als het niet goed hangt...? Daar had mevrouw geen boodschap aan. Eenmaal thuis heb ik Roobol nog gebeld met de vraag of ze mij dan in ieder geval de maten van de vouwgordijnen wil geven, dan bestel ik ze wel via internet. Antwoord was NEE, daar gaan wij niet aan beginnen. Hoe kinderachtig kun je zijn, ik wilde wel bij ze bestellen maar zij vinden een orderbedrag van € 3000 niet de moeite waard om wat verder te rijden en zij laat mij uiteindelijk 150 km voor joker rijden.

Omdat er nu eenmaal een aanbetaling was gedaan en wij geen enkele medewerking van Roobol kregen hebben we alles uiteindelijk toch maar opgehaald en opgehangen. En waar ik al bang voor was gebeurde natuurlijk. Ik deed de gordijnen dicht om te kijken of de maten correct zijn en gelijk valt mijn oog op diverse halen in de gordijnen. Zo vreselijk balen dit. Contact opgenomen met Roobol en ik moest maar even foto's sturen. Nadat zij de foto's hadden ontvangen de melding gekregen dat zij contact gingen opnemen met het atelier. Hier hebben ze maar liefst 6 weken over moeten doen om tot de conclusie te komen dat ik met de gordijnen naar de winkel moet komen zodat zij het kunnen beoordelen. Ik heb heel duidelijke foto's gestuurd!! Wanneer ik de gordijnen er weer af haal, in de auto meeneem weet je 1 ding zeker, nog meer halen ! Iedereen wijst naar elkaar en ze liegen er op los.
Advies: " koop nooit bij Roobol. Allemaal mooie praatjes in de winkel maar deze waar maken ho maar.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Niet hier kopen”
Door Corry Sep-Koops op zaterdag 30 mei 2015 '15
In de winkel doen ze hun best maar als de spullen geleverd worden begint de ellende.Gordijnen slordig genaaid ,maat gordijnen slaapkamer niet goed.De vinylvloer over het hele appartement:DE kamers waarvan het vinyl niet gefixeerd hoefde te worden zijn oke.Kamer,keuken en gang zijn een ramp,schandalig hoe dat erbij ligt.Mijn man moest tekenen voor een kleine oneffenheid in de gang,later bleek dat hij getekend had voor alle vloeren,stond vermeld op de achterkant van de bon. Bah schandalig hoe Roobol hun klanten behandelt. Mijn advies:Koop bij een klein bedrijf en niet bij roobol!
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“PVC vloer”
Door C.Drosten op donderdag 18 aug 2016 '16 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
Heb een vloer besteld van 9000 euro. Moest vooraf alles betalen. Vloer is super slecht gelegd. Wel is Roobol enkele malen terug geweest, maar klachten zijn niet verholpen. Omdat vooraf alles betaald moest worden heb je geen poot om op te staan. Vloer zit vol met vlekken en roobol doet niets meer voor mij. Nooit naar Roobol gaan dus!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Verkeerde levering”
Door Caroline op dinsdag 23 feb 2016 '16 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
We hadden in Amersfoort laminaat besteld. De order besteld en dan ga je er vanuit dat het klopt. De laminaat legger kwam en had te weinig laminaat bij zich. Waar hij niks aan kon doen. Na overleg met het hoofdkantoor in Barendrecht is er besloten om een week later terug te komen. Dus de boxspring kon die middag weer terug naar de betonnen vloer. Waarom duurt dit een week? Vindt dit een slechte service. Zal er niet een 2e keer een vloer bestellen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
8,8
Bebo Parket
Vriezenveen (Overijssel)
“Prima” score uit 147 ervaringen
8,0
J&M Vloeren
Leiderdorp (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 3 ervaringen
“Iets anders leveren”
Door Beth Davis op dinsdag 11 apr 2017 '17 | vestiging Zoetermeer
Ik ben boos en teleurgesteld in de service die ik kreeg bij Roobol Zoetermeer. Ik heb op maat gemaakte gordijnen besteld voor € 469,27 Euro. Deze zijn verkeerd gemaakt zonder de voering waar ik voor heb gevraagd. Ik wou de voering graag hebben om te voorkomen dat de gordijnen door de zon zouden verkleuren. En ik wou dat de gordijnen 's nachts niet lichtdoorlatend zouden zijn. Ik heb de stof voor de voering gekozen met een verkoopster en heb gewezen op een voorbeeld model dat in de winkel hing (met voering). Nadat de verkoopster de stoffen had overhandigd aan een andere verkoper, maakte hij een verkeerde bestelling op waarop de voering ontbrak. Ik was ervan overtuigd dat de gordijnen zouden worden gemaakt zoals ik had gevraagd. Pas toen de gordijnen waren geïnstalleerd zag ik dat ze niet waren gevoerd. Ik heb direct contact opgenomen met de verkoper. Hij vertelde me dat de stof in combinatie met het opknopingsmechanisme dat ik had gekozen niet kon worden voorzien van een voering. De stof zou dan niet goed vallen. Hij had me dit niet verteld in de winkel, en in plaats daarvan de gordijnen onjuist gemaakt en mij dus een product verkocht waar ik niet om had gevraagd. Toen ik hem vroeg om de fout te corrigeren kon hij niks voor mij betekenen. Hij zei dat de gordijnen opnieuw gemaakt konden worden met een ander mechanisme, tegen een hogere prijs. Kortom, ik zit nu vast met een product dat verkeerd is gemaakt. Hij bood niet eens een gedeeltelijke terugbetaling aan, of korting op een nieuw mechanisme. Sterker nog, hij bood niet eens zijn verontschuldigingen aan voor de fout die hij had gemaakt. Hij sprak alleen over mogelijke manieren waarop Roobol nog meer geld aan mij zou kunnen verdienen. Omdat de gordijnen op maat waren gemaakt, kwam ik niet in aanmerking voor ​​restitutie. Ik zal nooit meer iets kopen bij Roobol, omdat ik betwijfel dat de verkopers duidelijkheid en kwaliteit kunnen bieden. Ik schrijf deze beoordeling van Roobol om andere consumenten te helpen kiezen voor Roobol of iets anders. Als Roobol geïnteresseerd is in het behouden van tevreden klanten, dan moeten ze bereid zijn om compensatie te bieden voor hun fouten. Ik heb nog meer kamers van gordijnen te voorzien, maar in de toekomst zal ik wel zaken doen bij Berg & Berg, die me tot op heden altijd goed hebben geholpen. Ik had beter moeten weten dan iets nieuws te proberen. Nadat ik de klantenservice van Roobol had benaderd met mijn klacht via e-mail, hebben ze geen contact met mij opgenomen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Mijn beoordeling is slechts een van de vele negatieve beoordelingen van hun ontoereikende service. Maar op hun eigen kanalen toont Roobol uiteraard alleen maar positieve beoordelingen. Ik raad iedereen aan om eerst goed onderzoek te doen, voordat ze met Roobol in zee gaan en in een situatie belanden waar Roobol ze niet uit zal helpen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Laminaat vloer”
Door Smeulders en Hoebergen op zaterdag 20 jun 2015 '15 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
Laminaat vloer gekocht in winkel goed geholpen. Dan begint het.... afspraak voor meten. Dag ervoor middag blijkt ondanks op papier datum, geen meting ingepland. Na aandringen toch een maatopnemer gekomen. Dag van plaatsing, pas om 10 voor 11 aanwezig. Terwijl flinke vloer met plinten gelegd moet worden. Slechte en arrogante stoffeerder. Niet beleefd, niet vooruit te branden. Om 12 uur dan al pauze van 1,5 uur... s avond pas om half 9 klaar, met gebreken. Dan nog spullen naar binnen etc. Problemen met betalen. Geen pinautomaat. Tijdens leggen blijkt dat een pak laminaat ontbreekt. Na heel veel moeite dit pak niet betaald. Mocht niet, we zouden we terug krijgen, jajaja. Blij dat we niet betaald hebben, want op dag van herstel tussen 14 en 17 uur, geen stoffeerder, geen telefoon. Om 19 uur werd gebeld of het nu nog kan? Nee, daar zitten we niet op te wachten. Nu hebben we vloer met foutieve plinten, verkeerd gezaagd, losse delen. En ze komen afspraken niet na.
Klacht hierover helpt niet, ook niet over tijdstippen. Wij vinden leggen tot s avonds half 9 wanneer ze s ochtends tegen 11 komen aanzakken niet normaal. Waarom laat? Meneer had thuis een prive verbouwings probleem. Moeten wij bij onze werkgever eens proberen! Niet aan beginnen zouden wij zeggen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“PVC Vloer”
Door Kusters op zondag 9 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
Na zeer vriendelijk geholpen te zijn in Roobol Utrecht besloten tot een aanschaf van oa een dure PVC vloer. Deze is helaas niet conform afspraken gelegd. Naast een patroon dat niet was afgesproken zitten er grote kieren tussen de tegels, grote kieren tussen de plinten en de vloer, zijn de plinten slordig afgewerkt en lelijk verstek gezaagd, rest plinten gebruikt waar een hele plint had gepast etc. Na een kritische mail zijn er mensen komen kijken en is alles volgens hun eigen 'norm' gebleken. Als wij hadden geweten dat de norm van Roobol zo laag lag, dan waren we nooit met ze in zee gegaan. Het laatste woord is wat ons betreft nog niet gezegd, maar we zouden graag eventuele toekomstige klanten willen behoeden voor het zeer slechte vakmanschap van dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer slechte service”
Door RS op zondag 20 jul 2014 '14
Op 31 januari 2014 hebben wij bij Roobol in Capelle aan den IJssel een offerte laten aanmaken en geaccepteerd voor het leggen van nieuw tapijt op de gehele eerste verdieping, 2e verdieping zeil en bestaand tapijt van mijn oma. Bij het plaatsen van de order is ons aangegeven dat Roobol geen garantie geeft op bestaand tapijt, wat wij hebben geaccepteerd.

Voor de inmeetafspraak hebben wij besloten om op de eerste verdieping vloerverwarming te monteren. Ook de aannemer was niet in staat om de trappen lijmvrij op te leveren. Dit heeft geleid tot een aanpassing van de order, namelijk het stofferen van de trappen met ondertapijt en laten vervallen van ondertapijt op de 1e verdieping. Hierbij wil ik opmerken dat de aanbieding met ondertapijt was, dus dat hier een voordeel ontstaat voor Roobol.

De afspraak voor het leggen van het tapijt was dinsdag 8 juli. Wij werden vrijdag 4 juli geinformeerd dat het vinyl dat wij hadden uitgekozen niet meer leverbaar was. Wij hebben dezelfde dag nog een B-keuze kunnen maken.

Op 8 juli zijn mijn vader en ik om 6:30 begonnen om de gehele 1e en 2e verdieping op te ruimen. Ons huis wordt opgeknapt door een aannemer, dus er was op dat moment al hard gewerkt door de aannemer om alles zo schoon mogelijk achter te laten. De stoffeerders hadden direct opmerkingen over de volgende onderwerpen:
- voor kleine oneffenheden vanwege de vloerverwarming op de eerste verdieping moet ik direct een formulier voor vrijwaarding ondertekenen
- op de eerste verdieping waren kleine spijkertjes van het vorige tapijt, de stoffeerders weigerde hier zelf actie op te ondernemen. Mijn vader en ik hebben zelf de spijkertjes in de vloer geslagen.
- Het oude tapijt was in de ogen van de stoffeerders belachelijk om te leggen
- De schilder die aanwezig was vanuit de aannemer kreeg direct opmerkingen met de vraag wanneer hij weg ging, terwijl ze elkaar niet de weg liepen.
- de stoffeerders maakten overal issues van

Naar aanleiding van de bovengenoemde issues heb ik direct contact opgenomen met Roobol Capelle om dit te bespreken, dat ik zeer ontevreden ben over de houding van de stoffeerders. Na het 'afronden' van de werkzaamheden door de stoffeerders hebben wij de volgende zaken geconstateerd:
- restant tapijt is niet afgevoerd
- snijresten zijn niet opgeruimd
- missen van strip voor afwerking 1e verdieping bij rand trap
- missen van strip voor afwerking 2e verdieping voor overgang trap naar vinyl
- missen van strip voor afwerking 2e verdieping voor overgang oud tapijt en vinyl
- afwerking tussen oud tapijt en vinyl op 2e verdieping. Deze moest ik maar laten oplossen door de aannemer.
- oud tapijt was alleen op 'maat' gesneden, maar niet gespannen en niet netjes aan elkaar geplakt. Ziet er niet uit!

Naar aanleiding van de bovenstaande klachten ik heb contact opgenomen met Roobol Capelle aan den IJssel waarin heb aangegeven dat ik heel boos ben over de geleverde dienst en de afwerking daarvan. Initieel zou de servicemedewerker pas na meer dan een week kunnen komen, uiteindelijk is afgesproken dat deze nog dezelfde week kon komen kijken.

Na de beoordeling van de servicemedewerker en een gesprek met de winkel is tot de volgende deeloplossing gekomen:
- afwerkstrip leggen op de 1e verdieping
- afwerkstrip leggen op de 2e verdieping bovenaan trap
- afwerken en leggen afwerkstrip tusssen oud tapijt en vinyl
- spannen door middel van latjes van oud tapijt

Hierbij was het voorstel van Roobol dat de afwerkstrips door ons betaald zouden worden, de overige zaken niet. Op 16 juli kwam dezelfde stoffeerder om te afgesproken werkzaamheden uit te voeren. Wij weigerde om het bestaande tapijt te spannen. Hij was van mening dat het oordeel van de servicemedewerker niet correct was en dat de servicemedewerker geen verstand van zaken had. Ik heb aangegeven dat hij zijn werkzaamheden maar moest uitvoeren wat hij kon, maar dat ik niet met hem verder meer in discussie ga. Ik heb direct contact gezocht met de winkel om de ontstane situatie te bespreken. Als mogelijke oplossing is aangeboden om nieuw tapijt uit te zoeken en de legkosten voor bestaand tapijt (ongeveer 100 EUR) in mindering te brengen.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Waardeloos”
Door Jacqueline op maandag 25 mei 2015 '15
Waardeloze winkel. Wollen vloerkleed gekocht. Na 2 maanden ziet het er uit alsof het er al 15 jaar ligt. Geen huisdieren en geen kinderen. Terug naar Roobol waar we eerst 3 weken aan het lijntje zijn gehouden en uiteindelijk niet serieus genomen worden. Ongelooflijk wat een slechte kwaliteit en service. Hier word gevraagd om ervaringen te delen maar het zou me verbazen als Roobol hier iets mee doet! Dus lezers bezint eer je aan Roobol begint!
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Slecht leggen van de vloer”
Door marije op woensdag 27 mei 2015 '15
Een vloer laten leggen en we zijn hier helemaal niet blij mee bobbels en veel ruimte tussen kozijnen. Als we dit hadden geweten hadden we de vloer zelf gelegd en wat is de service slecht echt heel klant onvriendelijk. Nog ter info dit is een nieuwbouw huis want er werd gezegd zonder te kijken dat het dan aan onze vloer zou liggen.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“Negatieve review niet geplaatst”
Door Marcel op maandag 21 mrt 2016 '16
Ik heb december 2015 voor 3500 euro aan Duettes en Plisse van Luxaflex gekocht bij Roobol Vlaardingen. Een offerte maken (om prijs te vergelijken met andere winkels, wat trouwens niet veel scheelde ook betreft prijs) ging nog goed. Ze lieten me gelijk zo'n 850 euro betalen voordat ze kwamen nameten of mijn maten klopten. Na de meting door Roobol kreeg ik een aangepaste nieuwe rekening waarbij ik heel erg sterk het vermoeden heb dat er een poging is gedaan om me op te lichten (en als dat niet het geval was, dan is er nog steeds sprake van een zeer slechte service). Na het meten werd de rekening precies 200 euro duurder terwijl de maten die ik zelf had gemeten nauwelijks afweken van wat Roobol had gemeten. De nieuwe maten werden tevens niet op de rekening vermeld (wel op de offerte). Toen ik vervolgens vroeg naar de maten kreeg ik pas na een tijd wachten een lege email terug (dit is al totaal niet netjes) met hieraan vast wel een bijlage geplakt met daarin een nieuwe rekening met daarin wel de maten waarin de rekening ineens maar 19 euro duurder was dan offerte. Het feit dat ze niet alleen de maten in de eerdere rekening zetten op mijn verzoek, maar ook de eindsom inneens aanpassen met 181 euro minder wijst er al op dat ze gezien moeten hebben dat de eerdere rekening totaal niet deugde. Dat dit gepaard ging met een lege email, duidt er mijn inziens op dat het opzet was of dat degene die de rekening stuurde niet zijn naam wilde laten zien. Was dus bijna 181 euro te veel kwijt geweest als ik niet alert was. Ik kan me voorstellen dat veel mensen op zo'n groot bedrag denken dat het wel klopt en het gewoon betalen. Naar mijn mening is dit gewoon oplichting. Ze hebben de Luxaflex uiteindelijk geplaatst en toen ik achteraf het verzoek kreeg om een review of recensie te geven, heb ik bovenstaande allemaal heel duidelijk hierin uitgelegd. Omdat de beoordeling hierdoor slecht was, kreeg ik als automatisch antwoord dat ze de beoordeling niet op hun site zouden zetten als reclame omdat het een onvoldoende was en ze de kans wilden krijgen om het probleem te verhelpen. In de terugkoppeling aan Roobol had ik aangegeven dat ik hoopte dat ze wat zouden doen met mijn mededeling dat er mijn inziens sprake was van oplichting, mede om hun naam hoog te houden. Nu zo'n 1,5 maand later heb ik nog steeds niets van Roobol vernomen en hebben ze hun kans meer dan genoeg gekregen. Ik had al eerder op internet gelezen dat het vaker gebeurde dat ze om onduidelijke redenen onterecht extra bedragen op rekeningen zetten, en dat is dus bij mij ook gebeurd. En als je erachter komt, doen ze er niets mee. Als het geld binnen is, vervalt gelijk de service. Mij zien ze daar nooit meer.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Te hoge rekening”
Door Johan Huber op woensdag 6 jul 2016 '16 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
Bij het kopen/leggen van tapijt op de bovenverdieping heeft men aanzienlijk minder werk gehad dan ingeschat/begroot/in rekening gebracht - 1 dag i.p.v. 2 dagen - zonder dat men daar bij de eindafrekening op enigerlei wijze rekening mee heeft willen houden. Ik voel me door deze handelwijze ernstig benadeeld.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,4
Knulst Vloeren
Nunspeet (Gelderland)
“Uitstekend” score uit 125 ervaringen
9,5
PVC Vloeren Concurrent
Zwaag (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 41 ervaringen
“Laminaat vloer”
Door Cornelis op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Almere
Een laminaat vloer gekocht. In de winkel super vriendelijk, blijkt nadat de offerte is gemaakt, het inmeten maar op een dag in de week te kunnen. Zeer klant onvriendelijk. Grote kleurverschillen in de vloer, deels is dit hersteld maar echt weken later. De afwerking laat echt te wensen over. Prijs kwaliteit is absoluut niet in verhouding. De trap is ook bekleed dat is wel goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Vitrages”
Door Schaaf op donderdag 14 mei 2015 '15
Bij roobol in 2010 vitrage besteld , had een printje gemaakt want in de folder stond gratis gemaakt . Dit bleek echter een fout maar ok we kregen de vitrage toch gratis gemaakt . Verder alles netjes op maat en op tijd geleverd al was het niet goedkoop . Na anderhalf jaar ging er een complete stiknaad los dus Roobol gebeld . Nee dat had ik geen garantie op dus zelf achter de naaimachine gekropen . Vitrage een keer gewassen kwam al verfrummeld uit de machine en ze waren strijkvrij verkocht en mochten ook niet gestreken worden . In het wasetiket stond fijne was op 30 graden . Nu bijna 5 jaar later zijn mijn vitrages compleet kapot ,de stof is gewoon vergaan . Ik was de vitrages 2 keer per jaar . De opdruk die er op zit verdwijnt gewoon . Binnenkort nieuwe vitrage kopen maar niet bij Roobol . Wat een slechte kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Gordijnen 10 cm te lang”
Door Fred op dinsdag 29 apr 2014 '14
Ik heb in februari 2014 gordijnen uitgezocht bij Roobol Barendrecht. Heel vriendelijk geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd hoe het e.e.a. in z'n werk ging. Ik had zelf al opgemeten maar ze adviseerde dat er beter iemand van hun langs kon komen om het op te meten, dan lag de verantwoording bij hun. Prima toch! 2 weken later kon deze 'meetmeneer' langs komen en deze adviseerde de gordijnen toch iets breder te nemen voor het aanzicht etc. Ook dat gedaan, want ik wil wel dat het mooi valt en oogt als het eenmaal hangt. Het zou zo'n 2 weken duren voordat de gordijnen klaar waren.
Na 3,5 week werd ik eindelijk gebeld dat de gordijnen klaar lagen om opgehaald te worden. In de winkel aangekomen was het blijkbaar erg vermoeiend voor de dames om zich even uit de stoel te hijsen en mij te woord te staan. Pas toen ik hun zelf aansprak dat ik m'n gordijnen kwam ophalen kwam er wat beweging in. Nou ja, het was immers al wat later in de middag. De gordijnen werden uit het magazijn tevoorschijn gehaald en ik liep met 4 lappen gordijnen in m'n armen naar m'n auto, even meelopen door een medewerker is blijkbaar ook te veel moeite als je eenmaal betaald hebt.

Thuis aangekomen heb ik de gordijnen opgehangen, en wat bleek? 10 cm te lang! Meteen gebeld en de situatie uitgelegd, er zou contact met me opgenomen worden en dan kwam er iemand langs om te meten. Ook maar meteen even gemeld dat ik niet dezelfde 'meet-lad' over de vloer wilde. De week erna een brief van Roobol met een afspraak 2 weken later op een vrijdag. Ik ga daar uiteraard niet ook nog eens vrij voor nemen dus weer contact opgenomen dat die dag mij niet uitkwam en of het op een woensdag kon want dan ben ik nl. vrij. En of het ook wat eerder kon aangezien ik al een tijdje bezig was met deze gordijnen. Geen probleem!

De volgende brief was een afspraak op woensdag, alleen 3 weken later ipv eerder dan 2 weken zoals ik verzocht. Vooruit dan maar! Deze meneer heeft geconstateerd dat de gordijnen idd 10 cm te lang waren en heeft deze meegenomen. Er zou contact met mij opgenomen worden. Week later zelf maar even gebeld want ik had nog niks gehoord. Ze konden er verder nog niks over zeggen want het was immers net een week geleden. Wat mij betreft incorrect want ik wacht al sinds februari, we leven nu eind april! Beetje spoed had ik wel op z'n plek gevonden. Dat kon niet want het werd allemaal vermaakt of gerepareerd in een centraal atelier.

Hier een impressie van hoe de werkwijze is: Woensdag zijn de gordijnen bij mij opgehaald door de meetmeneer, donderdag zijn ze in de vrachtwagen geladen en vrijdag zijn ze aangekomen op het atelier... Met deze snelheid verwacht ik m'n gordijnen wel ergens in augustus wel terug!

En dan nog wat over de manier waarop je te woord word gestaan als je wilt informeren. Ten eerste is het erg irritant dat je continue doorverbonden moet worden omdat je een hoofdkantoor aan de lijn krijgt. En ten tweede zijn de mensen die je aan de telefoon krijgt ook niet de vriendelijkste met weinig inlevingsvermogen. De gordijnen zijn daarentegen wel van mooie kwaliteit, maar door de slechte service en knullige planning zou ik niemand deze zaak aanbevelen. Ik kreeg erg sterk de indruk dat als je betaald hebt je niet meer belangrijk bent. Ik ben in ieder geval voor het laatst in deze winkel geweest en zal nooit meer hier iets kopen en hoop dat een ieder dit ook zal doen.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“eindelijk af”
Door Peter.K op maandag 30 jun 2014 '14
Na bijna 3 maanden hangt de luxaflex. Als aanvulling op onderstaande bericht. Op 20 juni is er dan eindelijk een monteur langs gekomen om de luxaflex alsnog te monteren, of er een poging gedaan is om ons eerder te helpen weten wij niet. Of de monteur te horen heeft gekregen wat er moest gebeuren ook niet, maar hij was er. echter zonder materialen, nee die moesten besteld worden! Vandaag 30 juni dan alsnog iemand langs geweest, niet in de ochtend zoals besproken. maar 's middags om 3.00 uur. Na 3 maanden hangt het en nu nog even wachten op de reactie van het hoofdkantoor anders maar actie in de winkel om nieuwe kopers te waarschuwen tegen dit bedrijf.

Bericht van 05.06.2014:
Roobol Amersfoort, luxaflex gekocht, nette verkoper. aanbetaling gedaan. en daarna begon het. Afspraak over het inmeten, kan slechts op 2 dagen in de week en pas over een week of 2 ingepland worden. Dit blijkt dus achteraf. Persoon kom te laat. Daarna geplande levertijd wordt uitgesteld, de luxaflex zou nog niet bij hun binnen zijn. Afspraak over het monteren gemaakt, Roobol komt afspraak niet na. Voor 11.30 opgeleverd hebben is voor hun het zelfde als dat de monteur er voor 11.30 uur moet zijn. komen dus om 11.30 uur. Telefonische reactie van de verkoper in Amersfoort (overigens slecht bereikbaar, de telefoon wordt niet opgenomen) verklaring: dit komt omdat ik in gesprek ben en dan gaat de telefoon gewoon over). is slecht, staat op de bon en wil niet ingaan dat het mail verkeer andere informatie bevat.
Omdat de mensen te laat kwamen, was ik bij de oplevering niet thuis en moest iemand anders vragen om in huis te zijn.
Toen ik thuis kwam, bleek 1 luxaflex scheef in de beugels te hangen, bij 1 luxaflex de spandraden niet geplaatst te zijn en bij de deur de luxaflex niet achter de deurkruk langs ging, gewoon omdat het op de verkeerde plaats was gemonteerd.
Na het indienen van de klacht, van de fouten die als de stoffeerder op tijd aanwezig was geweest niet gemaakt waren of direct verholpen hadden kunnen worden kregen wij een voorstel voor herstel over 2,5 week. Eerder was niet mogelijk.
Vermoedelijke oorzaak van het probleem Roobol werkt met freelance stoffeerders die zijn onvoldoende kunnen aansturen waardoor zij hun klanten in de kou laten staan. Tip nooit aanbetaling doen bij dit soort bedrijven, beter nog hier gewoon wegblijven
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Waardeloos”
Door Anniek van der Werf op vrijdag 8 jan 2016 '16 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
Vreselijk dure gordijnen bestled, worden 4 weken te laat geleverd (geen sorry niks) en dan zijn ze ook nog eens 5 cm te kort. Als ik aangeef nieuwe te willen dan doen ze er nog moeilijk over ook! 5 cm tr korte gordijnen, echt? Nu wachten op nieuwe gordijnen en ze hebben geen idee wanneer ze geleverd worden, we hopen snel... Tja, daar koop ik dus nooit meer iets
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Duur & Slechte service!”
Door Frank op vrijdag 30 aug 2013 '13
Roobol heeft een stuk tapijt geleverd dat een enorm kleurverschil toonde met de afbeeldingen op internet. Bij klacht geen enkele vorm van excuus en men nam het tapijt niet terug. Slechte behandeling van de klant en een flinke financiële strop
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Niet goed”
Door pieter van der veer op maandag 7 okt 2013 '13
Heb bij roobol een lamelparket gekocht maar en laten leggen, maar dit is zo slecht gedaan. Maar ze doen er niets aan en ze komen geen eens kijken. Schande.
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“slechte ervaring Roobol Bergen op Zoom”
Door jeanine den rooijen op maandag 14 okt 2013 '13
Zeer slechte ervaring gehad met Roobol Bergen op Zoom. Had een aanbetaling gedaan op rolgordijn en vitrage. Het rolgordijn was echter niet eens leverbaar in de maten van mijn raam. Had de verkoopster over het hoofd gezien, maar ik kreeg mijn aanbetaling niet terug. Vervolgens werd de vitrage geleverd, echter totaal niet volgens de bestelling. Verkoopster van Roobol weigerde hiervoor de verantwoordelijkheid te nemen en wrong zich in allerlei bochten om de schuld bij iemand anders te leggen. Eindconclusie van Roobol was dat mijn man de vitrage zo had besteld, dat terwijl hij zich hier helemaal niet mee had bemoeid. Ik heb de vitrage geweigerd, maar ook deze aanbetaling was ik kwijt. Eindconclusie: een paar honderd euro armer en geen gordijnen.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
9,5
Europa Parket
Barneveld (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 183 ervaringen
9,8
Slingerland Tegels
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 75 ervaringen
“Slechte service”
Door durk op dinsdag 9 apr 2013 '13
Op de website word vermeld dat ruilen en teveel gekochte goederen mogen worden geretourneerd. Hoe anders is de ervaring. Niks retourneren, weer een klant verloren door een uitermate slechte service.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Drama”
Door Frank op donderdag 10 jan 2013 '13
Boven en onder vloer (vloerverwarming) laminaat laten leggen. Bij de verkoop redelijk geholpen en men verzekerde dat de combinatie laminaat en vloerverwarming geen probleem is. Na een jaar beneden krom trekkende vloer en boven verschrikkelijk kraken en nu ook krom trekken. Wij zijn slecht behandeld tijdens het bespreken van de klacht. De klachten zijn nog steeds niet opgelost (1 jaar). Het advies tijdens verkoop was niet goed. de combinatie tusse vloerverwarming, ondervloer en laminaat ging niet. Wij willen ons geld terug Roobol wil alleen beneden de laminaat vloer vervangen maar dit gaat natuurlijk niets oplossen.
Het zal denk ik door de rechter bepaald worden wat er gaat gebeuren. Conclusie : wat een drama bedrijf. Niet deskundig, arrogant, onbeleeft. Nooit iets kopen.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Slecht advies”
Door Leonoor op woensdag 20 feb 2013 '13
Twee jaar geleden heb ik in mijn 75 jaar oude huis door Roobol een vinylvloer laten leggen. Op hun advies met een ondervloer van finifloor. Al na enkele maanden begon de vloer te 'bobbelen', naar nu blijkt omdat de platen van de ondervloer krom waren getrokken. Roobol gebeld, er kwamen mensen langs, deze hebben een randje van de ondervloer afgehaald, het dubbelzijdig klevend tape verwijderd (op advies van Roobol toegepast en waarvoor een bedrag van 300 euro was betaald)én een scheur in het vinyl getrokken. Bij schriftelijk reclameren reageert Roobol niet, alleen als je je brief aangetekend verzend. Ook telefonisch word ik onbeschoft behandeld. De telefonist beweerd tot drie keer toe doodleuk dat ik niet in hun bestand sta, dus dat ze niets voor me kunnen doen. Uiteindelijk is er een nieuwe ondervloer gelegd, echter deze trekt ook weer krom. De ondervloer die in mijn type huis toegepast zou moeten worden is nl. geschroefd vinyl. Maar aangezien Roobol dat niet in het assortiment heeft en finifloor wel, verkopen ze liever voor 600 euro een ondervloer die niet geschikt is, dan dat ze een goed advies geven. Ik zou Roobol aan niemand aanraden. Je moet vooraf het hele bedrag betalen en als zij de buit eenmaal binnen hebben ben je voor Roobol niet meer interessant!
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“slecht”
Door Maria op donderdag 9 feb 2012 '12
Verkoop medewerkers waren heel vriendelijk. Echter het ging fout bij het leggen van het tapijt. Roobol hanteert 2 soorten tapijt leggers. Tapijt leggers in eigen dienst en tapijt leggers die ze inhuren.
De eigen leggers worden ingezet als het om goedkoop tapijt gaat, want als er dan iets mis gaat dan zijn de kosten niet zo hoog. De ingehuurde tapijt leggers krijgen een dusdanig volle agenda dat ze 2 tot 3 opdrachten per dag moeten doen, zelfs als daar een hele boven verdieping bij zit. Kortom te weinig tijd. En als er dan iets mis gaat omdat alles te snel wordt gelegd, dan zijn de kosten voor de ingehuurde tapijt legger. En dan is Roobol erg makkelijk in het vervangen van het tapijt, maar meer moet je ook niet verwachten van Roobol. Het heeft ons 3 maanden geduurd eer er een nieuw tapijt gelegd werd. Je hebt al betaald dus voor Roobol ben je dan niet meer belangrijk. Onze ervaring is dus slecht, bij aflevering moet je meteen betalen en dan ook meteen alles controleren of het goed gelegd is. De tapijt leggers die wij de eerste keer hadden waren behoorlijk chagarijnig door hun drukke agenda en bij de 2e keer zelfs onbeschoft, want ze moesten namelijk een kans krijgen om de gemaakte fouten te herstellen, wat dus niet ging. Op de vraag waarom ze dan nog bij Roobol willen werken was hun antwoord dat er het aantal klachten nog niet op woog tegen geen klachten. Daar de meeste mensen niet durven te klagen en de fouten maar voor lief nemen. Wij hadden een tapijt gekocht van € 255,- de strekkende meter, dus geen goedkoop tapijt, dit werd in nog geen 3 1/2 uur gelegd, een 70 vierkante meter, verschillende kamers en allerlei hoeken.Bij oplevering werd gezegd dat de bobbels vanzelf wel weg trekken en dat wij die maar flink moesten aanstampen. Ga je niet akkoord dan halen ze alles er weer uit, ga je wel akkoord dan heb je eigenlijk geen reden meer tot een klacht, want je ging toch akkoord? En als het fout gaat hoopt Roobol er op dat je akkoord gaat met een afkoop som, want de meeste mensen hebben geen tijd om 3 maanden te wachten op een nieuw tapijt. Wij hadden dus de mazzel dat we ingehuurde tapijt leggers hadden, de kosten waren voor hun en niet voor Roobol. Voor ons nooit meer Roobol!
Reactie of foto toevoegen +42 bedankjes
“Alles bij Roobol besteld”
Door daan op dinsdag 26 okt 2010 '10
Ik heb alles via Roobol besteld. Niet goedkoop, maar wel een goede service.
Reactie of foto toevoegen +32 bedankjes
Vestigingen Roobol Woonwinkels
Website: www.roobol.com
aAlmere (1 ervaring), Bostonweg 25 F, 1334 KN Almere
bAlphen aan den Rijn (0 ervaringen), Euromarkt 109-111, 2408 BD Alphen aan den Rijn
cAmersfoort (0 ervaringen), Amsterdamseweg 45, 3812 RP Amersfoort
dBarendrecht (hoofdkantoor geen winkel) (6 ervaringen), Donk 3, 2991 LE Barendrecht, tel 0180 - 64 46 44
eBarendrecht (0 ervaringen), Van 't hoffstraat 6, 2991 XP Barendrecht
fBreda (1 ervaring), Kruisvoort 12, 4814 RZ Breda
gCapelle aan den IJssel (0 ervaringen), Koperwiek 23, 2903 AD Capelle aan den IJssel
hCruquius (0 ervaringen), Cruquiusplein 26, 2142 EV Cruquius
iDelft (0 ervaringen), Leeuwenstein 30, 2627 AM Delft
jDen Haag (Waldorpstraat) (0 ervaringen), Waldorpstraat 210, 2521 CE Den Haag
kDen Haag (Leyweg) (0 ervaringen), Leyweg 986-988, 2545 GW Den Haag
lDordrecht (0 ervaringen), Visstraat 21, 3311 KX Dordrecht
mGouda (0 ervaringen), Korte Tiendeweg 1, 2801 JS Gouda
nHellevoetsluis (0 ervaringen), Struytse hoeck 51-54, 3224 HA Hellevoetsluis
oHilversum (0 ervaringen), Groest 77-85, 1211 EA Hilversum
pHoofddorp (0 ervaringen), Kruisweg 993, 2132 CE Hoofddorp
qHuizen (0 ervaringen), Eemlandweg 13, 1271 KR Huizen
rKatwijk ZH (0 ervaringen), Ambachtsweg 7, 2222 AH Katwijk ZH
sLeiden (0 ervaringen), Lammenschansweg 130 k, 2321 JX Leiden
tLeidschendam (0 ervaringen), Liguster 48, 2262 AC Leidschendam
uLisse (0 ervaringen), Kapelstraat 4-6, 2161 HD Lisse
vNaaldwijk (0 ervaringen), Warmoezenierstraat 11, 2671 ZP Naaldwijk
wOosterhout NB (0 ervaringen), Meerstoel 30, 4904 SV Oosterhout
xOud-Beijerland (0 ervaringen), Oostdijk 9-11, 3261 KB Oud-Beijerland
yRidderkerk (0 ervaringen), Gieterijstraat 130, 2984 AB Ridderkerk
zRijswijk ZH (0 ervaringen), Steenvoordenlaan 265, 2284 CM Rijswijk ZH
a1Roosendaal (0 ervaringen), Oostplein 1, 4706 NL Roosendaal
b1Rotterdam (Watermanweg) (0 ervaringen), Watermanweg 31, 3067 GA Rotterdam
c1Rotterdam (Streksingel) (1 ervaring), Streksingel 165, 3054 HG Rotterdam
d1Sliedrecht (0 ervaringen), Brouwerstraat 21, 3364 BE Sliedrecht
e1Soesterberg (1 ervaring), Amersfoortsestraat 22, 3769 AK Soesterberg
f1Spijkenisse (0 ervaringen), Lucebertstraat 22, 3202 SW Spijkenisse
g1Utrecht (1 ervaring), Vrieslantlaan 10, 3526 AA Utrecht
h1Vlaardingen (0 ervaringen), Gerard Burgerlaan 2, 3131 KZ Vlaardingen
i1Woerden (0 ervaringen), Botnische Golf 9 e, 3446 CN Woerden
j1Zeist (0 ervaringen), 1e Hoge Weg 2, 3701 HK Zeist
k1Zoetermeer (1 ervaring), Coppeliaschouw 20, 2726 JA Zoetermeer
l1Zoeterwoude (0 ervaringen), Rijndijk 2 a, 2394 AH Zoeterwoude
m1Zwijndrecht (0 ervaringen), Ter Steeghe Ring 3 a, 3331 LX Zwijndrecht
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor vloeren