Feedback
3,2

Samsung wasmachines

Samsung verkoopt wasmachines met verschillende functies zoals autodose, waarmee de wmaschine zelf de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter bepaalt. Of een frontdeur met een aparte klep om tijdens het wassen, kledingstukken toe te voegen.
Samsung wasmachines aanbod
Selecteer een Samsung wasmachine en ga naar de website van de aanbieder.
Prijsrange:
tot €500 wasmachines
€500 - €750 wasmachines
€750 - €1000 wasmachines
€1000 - €1500 wasmachines
> €1500 wasmachines

Vulgewicht: 9 kg 11 kg
Bijzonderheden: Stoomprogramma Wifi
Selecteer een filter
Ervaringen met Samsung wasmachines
Er zijn 10 ervaringen over Samsung Wasmachines. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Slechte servcie”
Door Yvette op donderdag 4 dec 2025
Ik heb bij de aankoop van een wasmachine meegedaan aan de actie waarbij je binnen 7 weken een steelstofzuiger zou ontvangen. Na die 7 weken had ik echter nog steeds niets gehoord. Vandaag heb ik zelf maar contact opgenomen met de klantenservice, om vervolgens te horen dat de steelstofzuiger helemaal niet op voorraad is en dat het simpelweg afwachten is wanneer deze wél geleverd kan worden. Dit vind ik ronduit slechte service. Samsung komt haar eigen afspraken niet na en – nog erger – informeert de klant niet eens uit zichzelf over vertragingen. Je moet er zelf achteraan bellen om te horen dat je nog langer kunt wachten, zonder enige concrete datum of oplossing. Voor een merk als Samsung had ik véél meer professionaliteit en klantgerichtheid verwacht. Dit laat een nare indruk achter en doet mij serieus twijfelen of ik in de toekomst nog voor Samsung zal kiezen. Wat een schandalige vertoning van Samsung. Vandaag wéér contact gehad, en opnieuw hetzelfde verhaal: ze lokken klanten met een mooie actie — een gratis steelstofzuiger bij aankoop van een wasmachine — maar zodra je recht hebt op dat product, blijkt het ineens "niet op voorraad" te zijn. En wat stellen ze als alternatief voor? Niet een gelijkwaardig product, niet een oplossing die recht doet aan hun eigen belofte, maar een foetje van 10% korting op een volgende aankoop. Dus eerst misleiden, dan nóg een aankoop verlangen. Het is werkelijk te absurd voor woorden. Samsung, dit is geen incident meer, dit is gewoon misleiding. Als je groot adverteert met een cadeau, zorg dan dat je het kunt leveren. En kun je dat niet? Kom dan tenminste met een écht alternatief dat de klant niet opnieuw op kosten jaagt. Verantwoordelijkheid nemen is blijkbaar te veel gevraagd.
“Zeer ontevreden”
Door Miriam op woensdag 27 aug 2025
Wasmachine (8 kg droog wasgoed) na 4,5 jaar trommelkruis defect incl. Manchet. Reparatie zou duurder worden dan het kopen van een nieuwe machine. Mijn eerste wasmachine (5 kg droog wasgoed) ging 15 jaar mee. Samsung verkoopt weggooi machine, zeer ontevreden
“Zeer slechte wasmachine”
Door jmb van der leek op zaterdag 2 aug 2025
samsung wasmachine na 3 jaar waar van we 8 maanden op vakantie waren is het lager van de machine al versleten. we hebben een twee persoons huishouden
Zeer slechte wasmachine Type WW10T734AWWH.
“Na 2 jaar kapot”
Door Zaneta op zaterdag 7 jun 2025
Ga nooit meer samsung kopen. Net na 2 jaar kapot! Schandalig! Never again!
“Nooit geen samsung meer”
Door martin driessen op zaterdag 3 mei 2025
eco bubble vrt plus 9 kg. koop nooit een samsung wasmachine! ze weten dat er een mankement aan is dat altijd op gaat spelen na de garantie. maar ze laten ze wel gewoon in de winkels staan en verkopen ze. het is gewoon troep! voor mij nooit geen samsung meer. ook geen telefoon en televisies meer.
“Centrifuge gedeelte kapot”
Door M Bartholomeus-Haase op zaterdag 16 nov 2024
Op 9 september 2019 een Samsung wasmachine gekocht voor een huishouden bestaande uit twee personen. Vijf jaar later, op negen augustus 2024 een monteur (gestuurd door Samsung) moeten laten komen omdat de machine niet meer centrifugeerde. Rekening ruim tweehonderd euro. Drie maanden later, begin november weer hetzelfde euvel. Op onze vraag of er nog garantie op de reparatie zat een kort en bondig: nee. Ze konden weer een monteur sturen of we konden met een paar tientjes korting een nieuwe sturen.
“Waardeloze service”
Door Dirk Anders op dinsdag 22 feb 2022
Wasmachine is 2 jr en 1 maand oud. Geeft op display code dc aan, is het deurslot volgens de handleiding. Samsung gebeld en het eerste wat gezegd wordt is, ik kan u een nieuwe machine aanbieden. Wacht nu al 2 dagen op een afspraak voor reparatie. Waardeloze service bij Samsung.
“Samsung Wasmachine”
Door Thijs op vrijdag 25 jun 2021
Omdat we een nieuwe wasmachine nodig hadden maar dezelfde gekocht als mijn zwager. Een Samsung. Net nadat wij hem gekocht hadden ging de wasmachine bij hem kapot. Gelukkig nog wel in de garantie periode dus kosteloos gemaakt. Daarna ging die van ons ook kapot. Helaas voor ons net buiten de garantieperiode. Na wat googlen op internet blijkt dat dit wel vaker gebeurt bij Samsungs.

Machine was verder prima en niet duur, maar de levensduur was onder de maat. Dus voor ons geen Samsung meer. Nu voor een Miele gegaan.
“Valt tegen”
Door Od op donderdag 9 jan 2020
De machine valt een beetje tegen. Je moet op minimaal 60 C wassen anders heeft de was een vieze geur. Hij maakt ook behoorlijk veel lawaai tijdens het centrifugeren
“Geweldig”
Door Wim peitsman op zaterdag 3 nov 2018
Een geweldige machine geluids arm mooie vormgeving en makkelijk in gebruik.
Tevens makkelijk zelf te instaleren alles is bij de machine aanwezig zowel gereedschap als waterslot
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.