Feedback

Helpcentrum

Bedrijf is het niet eens met een ervaring Het is mogelijk dat een bedrijf vindt dat een bepaalde ervaring over een bedrijf een verkeerde voorstelling van zaken geeft...
helpcentrum
Beoordeling van ervaringen over showroombezoek Qasa hanteert bepaalde richtlijnen bij het beoordelen of wij ervaringen op de website plaatsen...
helpcentrum
Bepaling van de score van een bedrijf Qasa berekent per bedrijf een totaalscore weergegeven in een cijfer op een schaal van 10...
helpcentrum
De rol van Qasa Qasa krijgt vaak vragen over de rol die zij speelt. Qasa gaat alleen over het plaatsen van ervaringen op de website van Qasa.nl...
helpcentrum
Ervaring moet van de klant komen U kunt als klant van een bedrijf, of als u als klant een bepaald product hebt aangeschaft, een ervaring schrijven op Qasa...
helpcentrum
Hoe controleert Qasa de betrouwbaarheid Qasa doet een zeer uitgebreide controle omdat wij de betrouwbaarheid van alle ervaringen die wij publiceren erg belangrijk vinden...
helpcentrum
Hoe gaat Qasa om met de privacy Qasa vraagt onder meer om uw e-mail adres en uw telefoonnummer. Uw e-mail adres en uw telefoonnummer blijven geheim, worden niet gepubliceerd en worden niet ter beschikking gesteld aan derden...
helpcentrum
Hoe ontvang ik een bericht van een nieuwe ervaring Deze service is alleen beschikbaar voor klanten van Qasa. Indien u klant bent van Qasa ontvangt u automatisch bericht van elke nieuwe ervaring over uw bedrijf...
helpcentrum
Hoe schrijf ik een ervaring op Qasa Zo schrijft u een ervaring op Qasa.1. Zoek het bedrijf of het product op waarover u uw ervaring wilt delen.2. Klik op de link “beschrijf uw ervaring”...
helpcentrum
Hoe vaak mag ik een ervaring schrijven U mag zo vaak schrijven als u wilt over verschillende bedrijven of producten...
helpcentrum
Kan een bedrijf contact met mij opnemen In verband met uw privacy verstrekt Qasa zonder uw toestemming geen gegevens over u aan het bedrijf waar uw ervaring over gaat...
helpcentrum
Kan ik een bedrijf laten verwijderen van Qasa Qasa tracht alle op de voor haar relevante markten actieve bedrijven te vermelden. Qasa wil proberen een zo accuraat en volledig beeld te geven van de markt...
helpcentrum
Kan ik een ervaring laten verwijderen U kunt een door uzelf geschreven ervaring laten verwijderen van Qasa.U heeft een aantal mogelijkheden om aan ons door te geven wat uw bedoeling is...
helpcentrum
Kan ik een ervaring laten wijzigen U kunt Qasa vragen uw ervaring te wijzigen.U heeft een aantal mogelijkheden om aan ons door te geven wat uw bedoeling is...
helpcentrum
Kan ik een foto toevoegen aan een ervaring U kunt een foto toevoegen aan uw ervaring.Bij het schrijven van de ervaring krijgt u de mogelijkheid om zelf een foto toe te voegen...
helpcentrum
Kan ik reageren op een ervaring Het is mogelijk om een reactie te plaatsen bij een ervaring op Qasa...
helpcentrum
Onafhankelijkheid Qasa Hieronder staat een samenvatting van informatie die op verschillende pagina's in het helpcentrum te lezen valt over de onafhankelijkheid van Qasa...
helpcentrum
Richtlijnen voor het plaatsen van een ervaring Qasa beoordeelt en controleert alle ervaringen voordat we deze publiceren. Alle ervaringen worden op basis van dezelfde criteria beoordeeld...
helpcentrum
Richtlijnen voor het schrijven van een ervaring Graag horen we uw ervaring. U kunt letten op de volgende richtlijnen bij het schrijven van een ervaring:- Vertel ons niet alleen dat u tevreden of ontevreden bent, maar vertel ons ook waarom...
helpcentrum
Sortering en volgorde van ervaringen Qasa biedt allerlei volgordes aan om ervaringen te bekijken op de pagina van een bedrijf...
helpcentrum
Waarom is mijn ervaring nog niet geplaatst De ervaring is in dat geval nog niet goedgekeurd door Qasa voor publicatie. Het duurt in de regel enkele werkdagen tot enkele weken voordat een ervaring is gecontroleerd door Qasa...
helpcentrum
Wat gebeurt er nadat een ervaring is geschreven Qasa controleert de ervaring zo snel mogelijk. De tijd die het duurt voordat een ervaring wordt gepubliceerd op Qasa varieert van enkele werkdagen tot enkele weken...
helpcentrum