Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.

DB Keukens review

Er zijn 2289 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren 1984 ervaringen
4 sterren 169 ervaringen
3 sterren 16 ervaringen
2 sterren 19 ervaringen
1 ster 20 ervaringen

Verdeling: 2153 positieve ervaringen | 55 kritische ervaringen

Ervaringen over: keukens, badkamers, actie, annuleren, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Sorteer op: meest relevant, nieuwste, met foto
20 ervaringen met 1 ster | Alle ervaringen tonenAlles tonen
“Nazorg is slecht tot zeer slecht”
A. van Roon | woensdag 4 jan 2023 23
Op 22 november is onze keuken geïnstalleerd. Echter de griplijsten waren er niet bij, omdat de kleur niet goed was. Monteurs waarschuwden al, ga er achter aan anders gebeurt er niets! Na twee weken zelf maar gebeld. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben nog steeds geen griplijsten. Wij hebben het idee, dat we, netjes gezegd, beduveld worden. Uiteindelijk zou 29 december e.e.a. gemonteerd worden, maar, toen was de monteur ziek. Volgende datum was 6 januari 2023. Werden gisteren gebeld, dat het niet door ging, daar de griplijsten te veel beschadigd waren! Was dat voor 29 december toen niet het geval! De ervaring met dit bedrijf was goed, alleen wordt de N van nazorg met een hele kleine letter geschreven.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Fam. Prinsen | vrijdag 16 sep 2022 22
Een grote teleurstelling. Met het plaatsen van het keukenblad zijn beschadigingen aangebracht aan het kozijn en aan de net gestucte muren. Keukenblad niet netjes geplaatst zat een kier tussen de twee delen. Keukenwerk waar ze mee samenwerken had netjes een koof bij ons gemaakt. Deze kon er weer uit omdat de keuken verkeerd was ingemeten. Er zat anderhalve centimeter tussen de koof en de keukenkastjes. Dit wilde Artic keukens oplossen met een paar latten zodat je de kieren niet meer zag. Tevens hadden we diverse beschadigde keukenkastjes en een verkeerd draaiende deur ipv links draaiend rechts draaien. We zijn niet akkoord gegaan met alles waardoor er een nieuw keukenblad besteld moest worden en de koof er uit moes . We hebben 3 maanden zonder keuken gezeten. Nieuwe koof door Artic niet netjes gedaan we moeten het zelf nog bijwerken. De verkoper was ook niet kundig we hebben hem nog op verschillende dingen moeten wijzen. De eerste keuken hebben we overigens zelf geplaatst in het zelfde huis zonder problemen.
FOTO VAN FAM. PRINSEN
Reactie of foto toevoegen
“Levering is duwen en trekken”
Fam. Sinnema | donderdag 18 aug 2022 22
Wij zijn bijzonder ontevreden over de levering en afhandeling van onze keuken en zullen Arma dan ook zeker niet aanraden!

Het voortraject verliep redelijk zorgeloos: een mooie keuken uitgezocht en een datum ingepland voor de levering en installatie. Hoewel Arma zelf geen keukens demonteert en afvoert, hebben ze contact met diverse partijen die het voorwerk voor hun rekening nemen. Deze mensen zijn zonder uitzondering kundig en aardig.
De ellende begon op de dag van levering. We werden 's ochtends gebeld dat maar liefst vier vitale onderdelen niet leverbaar waren (koelkast, inductiekookplaat, oven en afzuigkap!). De oude keuken was inmiddels afgevoerd en met veel gedoe kregen we een klein leenkoelkastje en een oude inductiekookplaat te leen, zodat we in elk geval konden koelen en koken. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en we wachten nog steeds op de nieuwe kookplaat. De andere drie onderdelen zijn (na veel druk zetten en nabellen) geleverd. In de afgelopen maanden kwamen ook allerlei kleine, irritante gebreken aan het licht die de keukenervaring bepaald niet vlekkeloos maken:
- De koelkastdeur bleek verkeerd gemonteerd, wat pas na een paar weken kon worden verholpen.
- Het deurtje van het vriesvak sluit nu al niet goed meer, waardoor er kou in de koelkast 'lekt'. De ijsvorming in het vriesvak is buitensporig en ook de achterwand van het koelgedeelte heeft ijsvorming. Een nieuwe koelkast hoort dergelijke gebreken niet te vertonen.
- Een kabeltje van de verlichting zakt achter een keukenkastje vandaan: erg slordig en door ons niet te verhelpen.
- De stekker van de inductieplaat is erg slordig in elkaar gezet: er steken sprietjes uit. Of dit direct kortsluitingsgevaar oplevert kunnen we niet beoordelen, maar slordig is het in elk geval.

Lang verhaal kort: het voortraject verliep naar wens, maar vanaf de levering is het duwen en trekken om allerlei mankementen te laten verhelpen en ontbrekende onderdelen geleverd te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Petra Smit | donderdag 18 aug 2022 22
Op 9 mei 2022 is onze keuken gemonteerd. Helaas bleken er na montage al meteen 5 punten die verholpen moesten worden:
1) De achterwand van het kookeiland was beschadigd.
2) Er waren verkeerde poten van het kookeiland geleverd; vierkant i.p.v. rond.
3) Er bleek een onderdeel van het afvalsysteem te ontbreken.
4) De spoelbak was krom.
5) De uitsparing van de spoelbak was te klein.

Punten 1, 2 en 3 zijn inmiddels verholpen. Afgelopen maandag zou de nieuwe spoelbak gemonteerd worden. In de nieuwe spoelbak bleek een barst te zitten. Al had deze natuurlijk niet gemonteerd kúnnen worden omdat de uitsparing nog steeds te klein was. Er moet nu dus voor de 3e keer een spoelbak voor onze keuken besteld worden. Ook de leverancier van het werkblad moet nog komen. Wij kunnen onze keuken dus al 3 maanden niet gebruiken! Het verbaast ons dat er maandag niet meteen contact met ons opgenomen is. Uiteindelijk hebben wij telefonisch contact opgenomen met de verkoopster. Dit gesprek verliep uitermate teleurstellend en gaf ons niet het gevoel dat wij serieus genomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere dingen fout gegaan en nog niet hersteld”
Anne | donderdag 30 jun 2022 22
Mijn keuken zou 19 april geleverd worden. Dat is ook gebeurd, maar er was heel veel mis: de vaatwasser deed het niet, de verkeerde afwasbakken waren geleverd, sommige deuren gingen de verkeerde kant op open en de handgreep van de koelkast kwam tegen de muur aan en beschadigde de muur. Nu, 30 juni, is alles nog steeds niet hersteld en ligt het aanrechtblad los en past de wasbak daar niet goed in. Het is onduidelijk wanneer alles hersteld zal worden.
Reactie of foto toevoegen
“Planning lastig”
Gerwin | maandag 4 apr 2022 22
Arma komt slecht zijn afspraken na en maakt het werk niet af. Monteurs worden weer afgezegd of doen het het werk niet wat is beloofd.

Aanvulling ontvangen 8 april 2022: Ik heb inderdaad een complete keuken gekocht bij Arma. (al in 2020). Vervolgens zijn we ruim een jaar verder en dan blijkt de vaatwasser later te komen. Goed dat kan gebeuren in deze tijden met corona, maar dan moet het wel opgelost worden. Ander punt is dat Arma per ongeluk het stopcontact voor de afzuigkap op de verkeerde plek heeft opgegeven. De bewuste vaatwasser zou 1 a 2 weken later binnenkomen en dan geplaatst worden. Hierover hoorde ik niks meer van Arma dus ik heb na ruim 2 weken zelf maar eens gebeld. Na mijn belletje kwam pas het hele planningsapparaat op gang en wat bleek ruim een maand na dat belletje had Arma wel een uurtje om de vaatwasser te plaatsen. Hierover heb ik mijn onvrede geuit en toen kon het uiteindelijk wel sneller. Toen heb ik gelijk de opmerking gemaakt dat de afzuigkap ook nog afgemaakt moest worden. Nou geen probleem dat kon allemaal. Vervolgens komt er een monteur en het eerste wat die zegt is daar heb ik geen tijd voor. Daarna gelijk weer Arma gebeld en wederom was er pas na een maand tijd. Na lang zeuren toch een gaatje gevonden om de afzuigkap af te maken. Vervolgens komt er een monteur die weer vertrokken is zonder het af te maken omdat die het juiste gereedschap niet bij zich had. Hier heeft Arma ook niks over laten weten. Moest er eind van de dag zelf achter komen dat het niet gelukt was en na het weekend er ook weer zelf achteraan bellen wanneer het nou eens echt afgemaakt zou worden. Dat kon na heel veel gedoe dan op 1 april, zijn we inmiddels ruim 1,5 maand na het plaatsen van de keuken. Vervolgens wordt ik 1 April gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is en dat ze 12 april komen. Toen ben ik heel boos geworden en was het opeens toch mogelijk die dag te komen en is de keuken eindelijk afgemaakt. Kortom Arma heeft mooie verkooppraatjes met doen zoals beloofd en je koopt bij ons een topkeuken bla bla bla etc. Maar ze hebben er bij mij zeer weinig van waargemaakt en een keer sorry kon er nog niet vanaf. Ik kreeg alleen een geïrriteerde planner aan de lijn omdat ik perse wou dat de keuken werd afgemaakt. Voor mij is de volgende keuken dus geen Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Marlon Urgert | donderdag 10 feb 2022 22
Eind augustus 2021 hebben we bij Keur Keukens in Haarlem onze droomkeuken besteld die 19 januari 2022 geplaatst zou worden. Aanvankelijk hadden we er een goed gevoel over, maar al gauw ging er van alles mis. Zo konden we onze werkbladen niet zelf kiezen, omdat de verkoper ons niet had aangemeld bij de werkbladenleverancier voor het maken van een afspraak. We hebben dus willekeurige werkbladen gekregen. Erg jammer, want de werkbladen vormen een kostbaar onderdeel van de keuken. Vervolgens werden we een week voor de keukenplaatsing gebeld met de mededeling dat de inductie kookplaat en de combi-oven niet leverbaar waren. Ze beloofden toen een leenkookplaat, maar die afspraak was ruim twee weken (7/2) later dan de plaatsing van de keuken. Ook die afspraak werd op het laatste moment afgezegd. Ze hadden geen leenkookplaat meer?? Niet echt een argument, trek desnoods een kookplaat uit je eigen showroom of bestel een leenkookplaat via internet. De meeste zijn binnen één werkdag leverbaar. Waarom kunnen zij deze noodoplossing niet bedenken?

Afgelopen maandag 7 februari 2022 zou de monteur komen om de plinten te plaatsen en de afzuigkap te monteren. Maandagochtend 7/2 werden we echter gebeld dat de monteur ziek was. We zouden zo spoedig mogelijk teruggebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Tot op heden (donderdag 10 februari 2022) hebben we nog niets gehoord. Empathie, meedenken en oplossingsgericht handelen staan niet in het woordenboek van de verkopers van Keur Keukens. Klant is bij deze keukenboer absoluut geen koning. Ze komen telefonisch bot en ongeïnteresseerd over. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. We hebben een dure keuken gekocht, die vooraf volledig betaald moest worden, waarvan de afzuigkap, de plinten, de inductiekookplaat en de combi-oven ontbreken. Ons advies? Loop Keur Keukens in Haarlem met een grote bocht voorbij. Uiteraard hopen we dat Keur Keukens alsnog met spoed zijn afspraken nakomt. Een keuken leveren zonder (nood) apparatuur is toch te gek voor woorden!
Reactie of foto toevoegen
“Klein leed”
Ilona | zaterdag 29 jan 2022 22
Half jaar gewacht op de keuken, dan krijg je 3 dagen voordat de keuken er komt te horen dat de koelkast er nog niet is. Vervolgens begint de eerste dag van de montage en word er niet door gewerkt want "er moet morgen ook nog wat te doen zijn". Een fout in de tekening waardoor er een stroom punt mist. Of wij dat zelf wel even willen oplossen want niemand van Arma mag aan elektra zitten. "Je keuken is klaar, er mist alleen een filter voor de afzuiging dus die kan je nog niet gebruiken, ik ga het filter ophalen en ben zo terug" monteur nooit meer terug gezien. Dan bel je zelf met het bedrijf en willen ze het een week later pas leveren. Geen oplossingen bedenken, geen tegemoetkoming. Echt een hele slechte service en communicatie wat resulteerde in een hele stressvolle week als vrouw zijnde die zelf niks kan en afhankelijk is van klusjesmannen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
B. Harfterkamp | woensdag 22 dec 2021 21
Wij hebben in een jaar tijd twee keukens aangeschaft ivm een onverwachte verhuizing. De eerste keuken was na 9 maanden nog niet helemaal goed afgeleverd zoals we hadden gehoopt maar dat was voor de volgende bewoner. De volgende keuken hadden we voor de aankoop al onze zorgen gedeeld over de aandachtspunten van de eerste keuken. Dit keer zou alles goed gaan. Helaas. We zijn een jaar verder en nog steeds is de keuken niet naar onze wens. Geen vaste contactpersoon voor onze klachten, terugbelverzoeken worden niet opgepakt. Afspraken niet nagekomen. Genoeg excuses ontvangen maar nog steeds geen oplossing. Enorm teleurgesteld dat het voor de tweede keer hierop is uitgelopen maar nog meer teleurgesteld dat er niet één iemand is die dit goed oppakt voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken niet goed gelopen”
Hilde Wiegerinck | maandag 13 dec 2021 21
Veel dingen gingen niet goed. Levering materialen. Keur houdt zich niet aan afspraken en bij problemen, moeten zelf naar oplossingen zoeken en daarover contact opnemen. Komt niet vanuit bedrijf. Foutief geïnformeerd over schade werkblad. Zou nieuw werkblad komen half december, kwam op eerder tijdstip, maar daar wisten we niets van. Koelkast duurde voor eeuwig, eerst niet leverbaar (kregen we een mail dat het in week 52 geleverd zou worden). Nieuwe koelkast uitgezocht, duurde nog 5 weken ipv 3. Daarna plaatsing, verkeerde spullen mee. Moesten ze weer voor terugkomen. Muur beschadigd bij plaatsing. Zelf aannemer gevraagd om het te repareren. Rekening is wel betaald. Enige positieve dat het uiteindelijk wel een mooie keuken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van 2 pantry's”
Wagenaar | vrijdag 5 nov 2021 21
Wij hebben 2 eenvoudige pantry's gekocht. De bouw van het kantoor duurde slechts 7 maanden. Maar inmiddels zijn we 7 maanden met de pantry's bezig en hebben we nog altijd geen afgewerkte pantry's. Steeds opnieuw wordt er van alles beloofd maar de verschillende afdelingen werken compleet langs elkaar. Niemand neemt verantwoording. Bereikbaarheid dramatisch.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spullen ontbraken bij levering”
Elvira Kits | donderdag 14 okt 2021 21
Helaas is de aankoop uitgelopen op een grote nachtmerrie. Verkoper Bart laat veel steken vallen. Hij is de smetplint vergeten, was de afzuigkap vergeten te offreren en heeft ook de lijst van degene die heeft ingemeten niet gecontroleerd. Afgegeven levertijd klopt niet, 1e factuur klopt niet. Bij montage (planning 1 dag) blijken er 3 fronten te ontbreken (wel hebben ze diverse andere maten fronten bij zich), 2 stollen zijn te kort en de smetplint ontbreekt want die is niet besteld. Dan hoop je als klant dat ze er alles aan doen om eea zsm te herstellen. Er wordt pas opnieuw gepland als alles binnen is want er moet eerst nog gecontroleerd worden (hoezo? dat heb je de eerste keer ook niet gedaan!). Over 4 weken hebben ze tijd. Concreet: totaal 8 weken later komen ze eea herstellen. Het is namelijk heel veel werk. Maar voor 26 fronten, 4 stollen, 2 spoelbakken, een kraan, een aanrechtblad en een afzuigkap reken je 1 dag?? Avanti heeft geen uitleg. Omdat je helaas alles vooruit moet betalen heb ik Avanti in gebreke gesteld. Wat blijkt? Ze hebben de smetplint nog niet besteld, ze wachten tot ik weer vertrouwen heb. Mijn advies: ga naar een bedrijf waar de klant centraal staat ipv heel veel keukens verkopen. De (after)sales is waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Mario de Waal | dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Niels Splinter | vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Robin Smits | vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Jan van der vegt | dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
S Halters | dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Fam. A | maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Leimeng | vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Corinne | dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
Ervaringen met een andere score | terug naar boven
“Super tevreden”
Patrick Meijer | dinsdag 8 jul 2025 25
Wij zijn sinds begin dit jaar in het bezit van een nieuwe keuken die we bij Artic Keukens in Utrecht hebben gekocht. Dit is inmiddels onze tweede keuken in 5 jaar tijd vanwege een verhuizing. In beide gevallen zijn we zeer netjes geholpen en zijn we super tevreden met het plaatsen van de keuken, de kwaliteit van de keuken en de service na het plaatsen. Bij Artic Keukens kun je uit verschillende prijsklassen kiezen en elk onderdeel heeft zijn prijs. Onderhandelen over de prijs heeft dan ook geen zin. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Na aankoop wordt er een team aan je gekoppeld die je gedurende het hele proces voor je klaar staan en zorg dragen voor een goede afhandeling. Wij zijn blij met onze keuken en hebben het hele proces als positief ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig bedrijf”
Roodbeen | zondag 6 jul 2025 25
in een woord geweldig bedrijf kan het iedereen aanraden. Van verkoop tot plaatsing super netjes gedaan. Altijd bereikbaar met luisterend oor.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Hannie Boelen | zaterdag 5 jul 2025 25
Verkoopteam erg fijn, meedenken en belangrijk geen push mentaliteit. Monteurs die de keuken kwamen plaatsen, goed team, nette werkers en fijn in de omgang.
Reactie of foto toevoegen
“Super netjes”
M de Lange | vrijdag 4 jul 2025 25
Ontvangst was hartelijk, fijn dat je de tijd krijgt om zelf door de showroom te lopen, pas om vraag een medewerkster erbij komt om suggesties ed te doen. Alle tijd werd genomen om tot een keuze te komen, ook het installeren was bij mij perfect. Planning daarna was erg fijn. Extra pluspunt; de aannemer die ze als suggestie aanreiktte voor het voorbereidende werk. Dat verliep ook allemaal super netjes!
FOTO VAN M DE LANGE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Michel Niemantsverdriet | vrijdag 4 jul 2025 25
Zeer tevreden met het eindresultaat, er wordt tijd besteed om een keuken uit te zoeken. Goede monteurs die netjes werken en oog voor detail hebben. Tussentijdse aanpassingen in het gehele proces worden door de service afdeling netjes opgelost.
FOTO VAN MICHEL NIEMANTSVERDRIET
Reactie of foto toevoegen
“Een super ervaring”
Arnie Suykerbuyk | donderdag 3 jul 2025 25
Na 13 jaar was onze keuken aan een update toe. Wat hadden best een specifiek idee voor de nieuwe keuken. De verkoopster begreep onze wensen heel goed en nam goed de tijd om bij een keuken ontwerp te komen welke aan onze wensen voldeed en ook erg praktisch was in gebruik. Tussen bestellen en plaatsen was de communicatie erg goed. Omdat we met 5 katten in huis zitten waren genoodzaakt deze tijdelijk in een pension te plaatsen waar door we slechts drie dagen hadden waarin de keuken geleverd én geplaatst kon worden. Ons was beloofd dat ze op deze dagen konden leveren én plaatsen en ondanks deze strakke planning heeft Ardi Keukens geleverd, super. In anderhalve dag was de keuken geplaatst. Helaas zat er één kleine beschadiging op een paneel en een van de lades ging niet goed open. Dat kan gebeuren en Ardi heeft dit snel en netjes opgelost. Al met al een super ervaring, zo kan het dus ook. We gaan hier zeker terug komen!
FOTO VAN ARNIE SUYKERBUYK
Reactie of foto toevoegen
“Goede sevice”
Henk van Liere | vrijdag 27 jun 2025 25
Van begin tot eind goede service. Levering correct en nalevering zeer snel. Als men belt voor klacht of vragen over de keuken, dan is de medewerker direct op de hoogte, dus zeer up to date.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Familie Baars | vrijdag 27 jun 2025 25
We voelden ons enorm welkom in de winkel bij Kees. Kregen duidelijke en goede informatie, dacht goed met ons mee. De plaatsing verliep ook goed. Alles naar wens, van begin tot eind.
FOTO VAN FAMILIE BAARS
Reactie of foto toevoegen
“Mega blij”
John B | woensdag 25 jun 2025 25
Hele fijne keukenzaak. Hier hebben ze de tijd voor je, van aankoop tot installatie (en after sales). Vriendelijk personeel, goede communicatie en vakkundige installatie van onze keuken. We zijn mega blij dat we hier onze keuken gekocht hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Gerda Verbraeken | vrijdag 20 jun 2025 25
We zijn blij de keuken bij Anovi keukens gekocht te hebben. We zijn goed geadviseerd. Er werd met ons meegedacht en hij is precies zo geworden als we hoopten. Hij is vakkundig en met aandacht geplaatst. We zullen Anovi keukens dan ook bij iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Beppie Geest | dinsdag 17 jun 2025 25
Zeer vriendelijk ontvangen en alles zeer goed uitgelegd. De monteur was vriendelijk de vloeren en trap werden afgeplakt en op alle vragen werd goed uitleg gegeven en hij dacht heel goed mee.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Hommel | vrijdag 13 jun 2025 25
Wij hebben weer een nieuwe keuken gekocht bij Ardi keukens. Weer ontzettend tevreden. Het maakt niet uit met welke afdeling je contact hen alle medewerkers zijn vriendelijk vakkundig mee denkt. De monteurs hebben vakwerk geleverd.
Leveren de keuken pas op als je helemaal tevreden bent.
FOTO VAN HOMMEL
Reactie of foto toevoegen
“Alles is naar wens”
Fam van Rossum | donderdag 12 jun 2025 25
De keuken is naar alle tevredenheid geplaatst door twee van jullie jonge vaklieden, alles naar wens de jongens waren een goed team ieder zijn eigen deel van begin tot het einde toe, en na plaatsing alles keurig opgeruimd veel ontzag voor deze jonge werknemers waar jullie als keuken bedrijf enorm trots op mogen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbaar en verantwoordelijk”
Paul | dinsdag 10 jun 2025 25
Zochten een keukenleverancier die betrouwbaar en verantwoordelijk zou zijn, van aankoop tot levering en ver daarna. Dat is prima gelukt. Alle afspraken zijn goed nagekomen, en overleg waar nodig. Het uitzoeken met advies, uitleg en rust met Keeley, en levering en montage vlekkeloos en zorgvuldig door twee monteurs. We zijn erg blij met het resultaat!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Een top keuken”
Martijn en Dianne | donderdag 5 jun 2025 25
We zijn heel hartelijk ontvangen door de mensen. Ze hadden alle tijd en gaven ons ook de tijd om voor ons de perfecte keuken uit te kiezen. Ook het meedenken van Keeley mbt de indeling en de ruimte was erg prettig. Zodoende hebben we met een heel goed gevoel en een nieuwe keuken de winkel verlaten. Ook in de stappen die volgden waren ze heel attent en was er altijd nog de mogelijkheid om van materialen te wisselen. De montage is vakkundig gedaan met een top keuken als eind resultaat. Tot onze verbazing werden we zelfs 2 weken na montage nog gebeld of alles naar wens is en werd ons medegedeeld dat mocht er iets niet goed sluiten of niet werken, zoals het zou moeten, we dat moesten melden zodat het opgelost kan worden.
FOTO VAN MARTIJN EN DIANNE
Reactie of foto toevoegen
“A beautiful and functional kitchen”
Priya | dinsdag 3 jun 2025 25
The experience from the start to end was extremely smooth and professional. We got a a very beautiful and functional kitchen within our budget. Highly recommend this company and Bram was extremely kind and helpful too!
FOTO VAN PRIYA
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Nelly | zaterdag 31 mei 2025 25
Zeer klantvriendelijk, monteurs betrekken ons heel goed als er vragen zijn. Door verkoper ook heel goed geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte gewoon”
Martijn Claus | vrijdag 30 mei 2025 25
Bij het uitzoeken van de keuken zijn we fantastisch geholpen. we wilden nog delen van de oude keuken weer gebruiken omdat het nog niet zo oud was maar ivm met de aanbouw iets groter kan worden. De verkoper heeft zich goed verdiept in onze wensen en waren ook zeer verrast hoe de eerste tekening in elkaar zat. Ook erg prettig hoe ze met je meedenken zodat je niet allen een prachtige keuken krijgt, maar ook erg praktisch. Wat zeker aan te raden is dat je de vaatwasser op hoogte kan inbouwen. dat werkt super fijn. De levering was goed geregeld. Alles netjes optijd geleverd en binnen opgesteld. Ook is het geen probleem als je zelf de keuken wilt plaatsen. Alles is netjes geleverd precies zoals wij wilden. Alles klopte gewoon. Echt heerlijk! Zeker aan te raden om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zooo blij”
Frits | woensdag 28 mei 2025 25
Via Google zijn wij bij Adee Keukens terechtgekomen. Eerste gevoel was direct goed. Vriendelijk ontvangst en alhoewel wij geen afspraak hadden gemaakt was er al snel een verkoopadviseur (Keeley) beschikbaar. Zij heeft ons fantastisch geholpen. Gaf direct aan nog nieuw te zijn dus zo af en toe even met haar ervaren collega's te willen overleggen. Dat gaf ons direct veel vertrouwen. De basis van de keuken stond al vrij snel op papier. Daarna hebben wij uitgebreid advies gekregen over apparatuur. Vlak voor definitieve besteldatum hebben wij in alle rust alle details nogmaals kunnen overlopen. Afgelopen 35 jaar hebben wij meerdere keukens gekocht. Deze keer was wel de meest plezierige! Inmiddels staat de keuken en... wij zijn er zooo blij mee! Ook de levering en installatie verliep top. Al met al: een aanrader voor als je kwaliteit en service wilt!
Reactie of foto toevoegen
“100% tevreden met de keuken en Ardi”
Rob Teirlinck | dinsdag 27 mei 2025 25
Ardi in St Annaland is uiterst klantvriendelijk. In het hele traject; vanaf het eerste contact tot ruim na de oplevering staat Ardi klaar met zeer betrokken en vakkundige mensen. I.v.m. nieuwbouw moesten we heel vroeg de keuken bestellen. Ardi was uiterst soepel met de voorwaarden, ook al zou de levering pas 1,5-2 jaar na opdracht zijn. Nadat de planning duidelijk was hebben we de keuken nog eens bekeken en enigszins aangepast. O.a. nieuwere apparatuur. De verkoper (een andere dan 1,5 jaar eerder) was volledig op de hoogte van het eerdere ontwerp. De aanpassingen zijn soepel en zeer coulant doorgevoerd.
Enkele maanden voor de levering ontdekten wij tijdens de bouw een fout (een eigen fout; niet van Ardi). Ardi heeft kosteloos meegedacht en tekeningen gemaakt hoe het opgelost kon worden. Pas in een laat stadium hebben we hierdoor nog een aanvulling laten maken door Adri. Top geregeld! De backoffice heeft meerdere keren pro-actief contact met ons gezocht om mee te denken bij enkele praktische zaken o.a. m.b.t. het blad en de achterwand. Echte meerwaarde nu voor de keuken. De planning heeft meerdere keren soepel meegewerkt bij vertragingen in de bouw. Duidelijke open communicatie en alles steeds goed vastleggen. De keuken is vakkundig geplaatst. Slechte één heel klein restpuntje. En dat is soepel opgelost. Tijdens het plaatsen realiseerden we ons dat er niet was nagedacht over de afvalemmers in de gootsteenkast. Zowel niet door ons als door Ardi. Na enkele weken hebben we met Ardi contact gezocht voor een oplossing. Daar is actief in meegedacht en met zeer beperkte kosten een oplossing voor bedacht, waarbij de Quooker en wat leidingwerk moesten worden verplaatst cq aangepast. Kortom 100% tevreden met de keuken en Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Marie | vrijdag 23 mei 2025 25
Ben zeer fijn geholpen, voor alles is een oplossing! Materiaal is van goede kwaliteit! En vak kundig personeel/monteurs! Toppers!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
J. de Jager | woensdag 21 mei 2025 25
Heel goed geholpen en erg goede uitleg en mee denken van de medewerker. Ook heel behulpzaam. Kortom een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Johan van den Beemd | woensdag 21 mei 2025 25
Een fijn bedrijf met goede service en montage. Wij zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik en dik tevreden”
Ronald | woensdag 21 mei 2025 25
Vanaf de tekentafel t/m de montage van de keuken zeer professioneel. Vanwege de scheve muren in het huis wilden we er graag een mooie strakke keuken van maken met een kookeiland. We hebben een mooi ontwerp laten maken wat na montage nóg mooier is geworden dan durven dromen. Het gemak van de Quooker waar we dagelijks mee te maken hebben t/m het geurloos koken met de Bora kookplaat met afzuiging, maakt het tot een genot om in deze keuken te werken. De klimaatkast met exclusieve wijnen is een echte eyecatcher in ons huis. Kortom dik en dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Ineke | dinsdag 20 mei 2025 25
Wij zijn meer dan blij met onze prachtige keuken! Onze wensen konden wij kwijt aan een deskundig team! En samen hebben we onze droomkeuken gerealiseeerd! Heel heel veel dank ervoor!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige nieuwe badkamer”
Margret Bekmann | woensdag 14 mei 2025 25
Na een lange zoektocht naar een badkamerspecialist, dat naast de verkoop ook installatie in eigen beheer heeft, zijn wij vanuit het verre zuiden van Nederland (Maastricht) terecht gekomen bij DB Arma Keukens en Sanitair. Vanaf het eerste moment zijn wij super ontvangen en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een badkamer. Er was zelfs een lunch voor ons geregeld. Wim neemt je helemaal mee in de geschiedenis van het bedrijf waar ook een rondleiding bijhoort. Wat vooral opvalt is dat er oprecht geluisterd wordt naar de wensen van de klant waarna we samen een fantastische badkamer hebben uitgezocht.
Het contact met alle betrokken medewerkers + de uitvoerende monteurs was meer dan goed. Een speciaal dankwoord voor Arnold en Ben die zich uiterst professioneel hebben opgesteld en met passende oplossingen kwamen indien er zich iets voordeed. Er werd zeer netjes gewerkt. Al met al een top ervaring en kan ik iedereen dit bedrijf aanraden. Wij zijn super tevreden met ons prachtige nieuwe badkamer.
FOTO VAN MARGRET BEKMANN
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Inge Peters | maandag 12 mei 2025 25
Bijzonder aardige verkopers, uitstekende service. Het rondlopen in de showroom is al een feest op zich. Onze verkoper had alle geduld en tijd voor ons en liet ons heel veel mogelijkheden zien. Daardoor konden we een heel goede keuze maken. De monteurs waren heel vakkundig en voordat ze 's avonds vertrokken was alles keurig opgeruimd, hele nette jongens. Ik zou DB Adee keukens zeker aanraden, wij zijn ontzettend blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Annelies Reppel | zondag 4 mei 2025 25
Bij uitzoeken en bestellen van de keuken is er zeer goed meegedacht en tijd genomen om de gewenste keuken samen te stellen. Plaatsen wordt gedaan met goede monteurs die netjes werken. Service achteraf is zeer goed. Geen probleem met na stellen van kastjes of het leveren en plaatsen van nieuwe glaswandplaatjes van een lade.
FOTO VAN ANNELIES REPPEL
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Nieuwenhuis | zaterdag 3 mei 2025 25
Hele goede ervaring opgedaan met Avanti, in elk opzicht veel lof!
Reactie of foto toevoegen
“Totaal naar mijn verwachtingen en wensen”
Sjaak Verriet | donderdag 1 mei 2025 25
Correcte verkoper en vooral een vakkundige aflevering en plaatsing. Totaal naar mijn verwachtingen en wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Fam. van de Steeg Elspeet | zaterdag 26 apr 2025 25
Goed en deskundig geholpen door Bernard in de showroom. En plaatsing op de afgesproken datum. Werner en Johan hebben de keuken keurig geplaatst en aan ons opgeleverd. Zeer blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN FAM. VAN DE STEEG ELSPEET
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Dick Roon | zaterdag 26 apr 2025 25
Wat een mooie beleving was een keuken kopen hier. Van een keuken uitzoeken t/m het plaatsen werkelijk overal heel goed mee geholpen. Zij denken op elk vlak met je mee en alles wordt goed gecommuniceerd. Wij hebben een hele achterwand en een schierkookeiland gekocht en het is perfect gemonteerd. De monteur werkte echt op de manier van dat het perfect moest boven haast hebben, en dat is heel goed te zien. Ook betrok hij ons bij de inbouw met goed advies om sommige dingen zo of zo te doen omdat dat mooier/ beter was. Ook de verkoper was absoluut niet aan het pushen maar juist het tegenovergestelde hiervan en geeft je hierdoor een goed gevoel. Wij zijn heel erg tevreden over hoe alles is gegaan!
Reactie of foto toevoegen
“Aandacht voor details”
Frans Peijster | donderdag 24 apr 2025 25
Uitstekend geholpen, goed meedenken en aandacht voor details. Afspraken zijn helder en worden secuur nagekomen. Prettige contacten, vragen werden direct beantwoord.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat is erg naar onze zin”
Henk | woensdag 23 apr 2025 25
Wij kochten bij Arma een nieuwe keuken. Het hele proces, van het uitzoeken van de keuken tot aan het plaatsten daarvan, werd door Arma goed gemanaged. De keuken werd geplaatst in de afgesproken week en binnen de afgesproken tijd. Problemen ter plekke, gevolg van maatafwijkingen in ons oude huis, werden perfect en zonder gezeur opgelost. Het resultaat is erg naar onze zin!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Weggeman | dinsdag 22 apr 2025 25
Uitstekende communicatie, nakomen afspraken, eigen monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring met onze nieuwe keuken”
Dave van der Weij | dinsdag 22 apr 2025 25
Vanaf het eerste moment zijn we ontzettend goed geholpen. We kregen fijne begeleiding bij het maken van keuzes, met duidelijke uitleg en professioneel advies. Ook de montage en oplevering verliepen perfect: alles werd netjes gecommuniceerd en tot in de puntjes verzorgd. Het team werkt heel precies en denkt echt met je mee. We zijn super tevreden!
FOTO VAN DAVE VAN DER WEIJ
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met mijn keuken”
Lovella Mojet de Koe | vrijdag 18 apr 2025 25
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken van Arctic Keukens! Vanaf het ontwerp tot de plaatsing ben ik goed geholpen, en het resultaat is fantastisch—de keuken is echt een blikvanger. Mijn buren vinden het ook prachtig! Er waren een paar kleine dingen die niet helemaal soepel verliepen, zoals een aanpassing aan een houten constructie en het verplaatsen van een stopcontact. Ook was er een kleine beschadiging bij het vervangen van het werkblad, maar dit is allemaal opgelost. Het enige minpunt is de oven van Etna, die helaas al snel uitviel. De service duurt langer dan verwacht, dus ik kan hem nog niet gebruiken, wat jammer is. Maar ondanks alles ben ik superblij met mijn keuken en dank Arctic Keukens voor de geweldige hulp!
FOTO VAN LOVELLA MOJET DE KOE
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
C. Bolderman | donderdag 17 apr 2025 25
Tijdens het uitzoeken van de keuken op alle punten goed geadviseerd. Nu keuken geplaatst is erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden keurig nagekomen”
Anita Capelle | dinsdag 15 apr 2025 25
Fantastisch geholpen, werd goed meegedacht met ontwerp. Afspraken werden keurig nagekomen. Keuken naar volle tevredenheid gemonteerd door zeer vakkundige en nette monteurs.
FOTO VAN ANITA CAPELLE
Reactie of foto toevoegen
“Onze prachtige nieuwe keuken”
Ina Pol | maandag 14 apr 2025 25
Afgelopen week is na een verbouwing onze nieuwe keuken geplaatst. Tijdens het samenstellen van de keuken in de showroom in Kesteren zijn we steeds heel gastvrij ontvangen en geduldig en prettig begeleid. Ook het plaatsen verliep voorspoedig, zorgvuldig met aandacht voor details. Alles klopte. We zijn heel blij met onze prachtige nieuwe keuken en bevelen Avanti van harte aan.
FOTO VAN INA POL
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Mieke van Hal | donderdag 10 apr 2025 25
DB Keukens heeft ons in het aankoopproces, en maken van keuzes, goed en prettig geholpen. De levering was prima en geheel volgens afspraak. Monteurs hebben vakkundig en netjes gewerkt, prettige mensen ook. Een mankement bij de vaatwasser (niet geleverde bovenkorf) werd snel hersteld en opgelost. Kortom, wij zijn -nu 3 weken na de levering- heel tevreden klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Niels | maandag 7 apr 2025 25
Complimenten voor het hele traject. Arjen heeft met zijn hele team een keurige prestatie neergezet.
Reactie of foto toevoegen
“A nice experience”
S. Engin Sonmez | vrijdag 4 apr 2025 25
We bought kitchen and home appliances. From the sales, to the delivery and installation, they give careful, interested, customer oriented good services.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige keuken”
Fred Janssen | vrijdag 4 apr 2025 25
Goed geholpen in de zaak, meerdere bezoeken. Communicatie perfect ook online en telefonisch. Plaatsing was super goede ervaren monteurs. Echt een lang maar mooi traject met als resultaat een geweldige keuken.
FOTO VAN FRED JANSSEN
Reactie of foto toevoegen
“Fantastic”
Claire | donderdag 3 apr 2025 25
Professional, smooth and friendly from beginning to end. The help received in the showroom to design the kitchen was fantastic, the lady really worked with us to ensure we designed our dream kitchen. Then later in the process we experienced good communication on the timelines and great workmanship and professionalism while the kitchen was fitted. Can't speak highly enough about the care and the quality that everyone involved put into their work. Also helped that everyone was very friendly and really focused in making sure we were happy at every stage. The fitting team worked so hard and did an amazing job, taking care to consult with us incase of questions. Would definitely recommend and next time we need a kitchen, we know where to go now!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Erika | donderdag 3 apr 2025 25
Wij hebben voor een goede prijs een keuken naar wens bij Arma gekocht. Er wordt actief meegedacht wat mooi is. Levering was op afgesproken tijd. Monteurs werken netjes en komen ook op tijd. Het klantcontact team is goed bereikbaar voor vragen, ook zoeken zij pro actief contact met de klant. Wij zijn heel tevreden over onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig bedrijf”
Fam Duijvestijn | woensdag 2 apr 2025 25
Wij zijn zo fijn geholpen, hebben een prachtige keuken nu, alles naar onze wens! Op ons gemak uitgezocht! Alles kwam keurig samen het klopte helemaal! Het is een geweldig bedrijf met service, klant vriendelijk waar we erg tevreden over zijn! Een diamant in Lansingerland. DB keukens het is top!
FOTO VAN FAM DUIJVESTIJN
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes”
Krijn en Corrie Westhoeve-Akershoek | vrijdag 28 mrt 2025 25
Bij het uitzoeken van een werkbare keuken zijn we uitstekend voorgelicht. Ook zijn we een aantal malen bij Ardi terug geweest, om het een en ander te veranderen. Ook dit was geen probleem en werd er met ons mee gedacht. Bij het plaatsen van de keuken ging alles perfect, en werd het verpakkingsmateriaal gelijk door de installateur meegenomen. Bij het gebruik van de vaatwasser bleek deze defect te zijn. Wederom werden we bij Ardi uitstekend geholpen en heeft de monteur een nieuwe printplaat geïnstalleerd. We zijn super tevreden met de voor ons werkbare keuken.
FOTO VAN KRIJN EN CORRIE WESTHOEVE-AKERSHOEK
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Wilco Nijmeijer | vrijdag 28 mrt 2025 25
We hebben een keuken gekocht met een kook eiland. We zijn goed en respectvol geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Soepel verlopen”
Simone & John | woensdag 26 mrt 2025 25
Onze keuken hebben we gekocht bij DB Anovi keukens in Berkel en Rodenrijs. Allereerst: onze dank dat ze zo flexibel waren. Onze verbouwing liep enorm uit waardoor we de keuken die we in februari '24 kochten, niet in de zomer van '24 konden plaatsen, maar pas in maart '25. Dat was nooit een probleem. Ook het plaatsen zelf was soepel. Vrijdag werd het geleverd, in twee dagen was het klaar. Ze waren pietje precies, met meer oog voor detail dan we zelf hadden. Daarom genieten we nu van de keuken waar we al meer dan een jaar van droomden, en die is nog mooier dan we al die tijd hadden bedacht.
FOTO VAN SIMONE & JOHN
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Peter & Miranda den Hartog | woensdag 26 mrt 2025 25
Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot en met het afleveren van de keuken, geweldig! Er wordt een service geboden die je bijna nergens meer tegenkomt tegenwoordig. Ook de mensen die de keuken kwamen plaatsen waren geweldig. Zeer nette afwerking en een geweldige service. Alle gemaakte afspraken zijn meer dan nagekomen. Al met al een zeer positieve ervaring. Wij hopen heel lang met onze keuken te doen maar weten nu al dat mochten we ooit weer een andere keuken willen kopen dan doen we dat weer bij Ardi keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Diana | dinsdag 25 mrt 2025 25
Onder goede begeleiding van verkoper een mooie keuze gemaakt. Tevreden hoe we geholpen zijn. Bij de plaatsing werd ook uitgelegd wat er gedaan werd. Tevreden hoe de monteurs met ons communiceerde.
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
J. Wisse | dinsdag 25 mrt 2025 25
Wij hebben voor Ardi keukens gekozen omdat de drie keer ervoor naar zeer goede orde is verlopen. Dit is wederom volledig waargemaakt. Er is goed meegedacht bij het ontwerp, de communicatie was uitstekend. Na wat frontjes en werkblad wat niet goed geleverd was, top opgepakt en opgelost. Wij zijn zéér tevreden over het proces en resultaat. Ga zeker zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over het gehele traject”
HP | maandag 24 mrt 2025 25
Ik ben zeer tevreden over het gehele traject van keuken design, offerte, planning, levering, plaatsing en after service. Alles geheel transparant, met een zeer goede kwaliteit en service en altijd het gevoel dat de klant op nummer één staat. Alle beloften en afspraken nagekomen. Ik hoef niet ieder jaar een nieuwe keuken maar de ervaring met Keur herhaal ik graag!
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Martin de Niet | zaterdag 22 mrt 2025 25
Wij hebben bij Avanti in Kesteren een U-keuken aangekocht t.w.v. € 40.000. Het is een Residentie keuken, fineer, eiken geborsteld voorzien van een Jetstone composiet blad, Belgian blue gepolijst en met Siemens apparatuur. Wij zijn zeer tevreden over het aankoopproces. We kregen goede adviezen, een uitgebreide offerte met prijsspecificatie en we kregen ruimschoots de tijd om er goed over na te denken. Na het inmeten werd de keuken door een kundig team geplaatst en aangesloten. De heren monteurs waren stipt op tijd en waren goed gemutst.
Al met al zijn wij zeer tevreden over deze kwaliteitskeuken en zijn vol lof over DB Avanti.
FOTO VAN MARTIN DE NIET
Reactie of foto toevoegen
“Geen enkel probleempje ervaren”
Jeannette | zaterdag 22 mrt 2025 25
Goed geadviseerd en top kwaliteit keuken. Ook de planning, het plaatsen en nazorg was erg goed. Geen enkel probleempje ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Martijn | woensdag 19 mrt 2025 25
Na enig zoekwerk op internet naar een keukenzaak die aan onze wensen voldeed zijn we terechtgekomen bij Anovi keukens in Berkel en Rodenrijs, onderdeel van DB Keukens. Mooie ruim opgezette showroom met diverse opstellingen van keukens in alle soorten en maten. Wij zijn vriendelijk en uitgebreid geadviseerd door Levi Geense. Levi heeft voor ons diverse ontwerpen gemaakt en elke keer wanneer wij met aanpassingen kwamen dacht Levi met ons mee. Ook de overige medewerkers van Anovi zijn zeer vriendelijk. Het montageteam heeft de keuken zeer vakkundig en netjes geplaatst. De boel ook weer netjes gestofzuigd en al achtergelaten. Topprestatie. Wij kunnen DB Keukens van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Flierman | woensdag 19 mrt 2025 25
Vanaf het moment dat we aan het zoeken waren toen de offerte, daarna de bijstelling en order. We hebben een keuken gekocht. Toen na lang wachten op ons huis de plaatsing en start de garantie periode. Van begin tot eind zo fijn geholpen, kleine probleempjes werden gelijk aangepakt en naar tevredenheid opgelost. We zijn blij en hebben het volste vertrouwen in Adee keukens. Daar koop je met plezier en is zeker aan te bevelen. Ze doen wat ze beloven en dan nog iets meer vind dat maar eens.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Eric van der Reijden | zondag 16 mrt 2025 25
Na wat speurwerk op het internet, kwamen we uit bij Adee keukens in Rijssen. De ontvangst was heel vriendelijk en geheel vrijblijvend, zeker geen agressieve verkopers. We zijn er zeer goed geholpen en uiteindelijk ook daar onze keuken gekocht. Verder verliep alles volgens de planning, ook het leveren en de montage van de keuken. De monteurs waren top, kundig en dachten goed met ons mee. De keuken is een plaatje geworden en we zijn er zeer content mee. Bedankt voor de uitstekende service!
FOTO VAN ERIC VAN DER REIJDEN
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes geregeld”
Claudia Cambier | woensdag 12 mrt 2025 25
Het hele traject van advies, aankoop, plaatsing en nazorg en alle communicatie die daarbij hoort is tot in de puntjes geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken voldoet aan al onze wensen”
Jurrit | dinsdag 11 mrt 2025 25
Onlangs hebben wij bij Pelma Keukens een nieuwe keuken gekocht. Een aannemer heeft eerst verbouwd om de keuken ruimer te maken en daarna werd de keuken geplaatst. Erg spannend omdat alles goed op elkaar afgestemd moest worden. Tot grote tevredenheid is dit goed verlopen. Zowel bij het inmeten als bij het plaatsen werd er goed meegedacht waardoor wij nu een keuken hebben die aan al onze wensen voldoet.
Reactie of foto toevoegen
“Alles tot in de puntjes verzorgd”
Fam van oorschot | maandag 10 mrt 2025 25
Vanaf de inmeting, offerte opname tot het uiteindelijk plaatsen en in gebruik nemen is alles tot op de puntjes verzorgd door pelma keukens. Ze staan voor persoonlijke aandacht en kwaliteit, en dit maken ze voor de volle 100% waar.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Marieke | maandag 10 mrt 2025 25
Ik ben zeer tevreden omdat ik naar wens ben geadviseerd en alles volgens planning is opgeleverd. Bij het ontwerp werd ruim de tijd genomen. Ik ben daarvoor twee keer langs geweest. Ik had zelf een idee, maar ben verrast met een andere opstelling, waar ik heel blij mee ben. Omdat mijn muren niet recht bleken te lopen heeft de monteur tijdens de installatie aanpassingen moeten doen, wat hij zeer vakkundig deed. Inmiddels geniet ik alweer 9 maanden van mijn keuken.
FOTO VAN MARIEKE
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Pieter Huisman | zondag 9 mrt 2025 25
Bij het kopen van de keuken zijn wij erg goed geholpen, er werd goed meegedacht en er werd goed geluisterd. Wij zijn goed geïnformeerd over het verloop van de keuken. Het installeren waren wij ook erg tevreden over. Er werd door de monteurs netjes en precies gewerkt. En bij het opleveren werd alles goed uitgelegd. Nette mensen met goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
C van Ruiten | zaterdag 8 mrt 2025 25
Prima ervaring, zowel in de winkel als verkoop en plaatsen van den keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een 10+”
Izak | vrijdag 7 mrt 2025 25
Keuken vernieuwd. Goede gesprekken en goede informatie over te maken keuzes. Prima communicatie over werkzaamheden. Vakmanschap bij plaatsing. Service nadien meer dan correct. Waardering 10+.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies”
Kees | woensdag 5 mrt 2025 25
Complete keuken gekocht met apparatuur. Prima advies ontvangen en in het gehele traject zijn alle afspraken nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Een top team”
Alexandra | woensdag 5 mrt 2025 25
Ik heb nu een maandje de nieuwe keuken die ik bij Artic keukens in Utrecht heb gekocht. Ik ben heel blij met mijn keuze (en binnen mijn aangegeven budget) en ook met de communicatie van zowel Artic als de aannemer Fred en zijn mensen. Top team!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Femke | dinsdag 4 mrt 2025 25
We hebben een fantastische ervaring gehad met Avanti Keukens! Vanaf het eerste gesprek werden we uitstekend begeleid, en er werd écht geluisterd naar onze wensen. Het hele proces verliep soepel en professioneel, van het ontwerp tot de snelle en zorgvuldige levering en montage. Bij de plaatsing ging alles vlot en perfect volgens plan. We zijn immens blij met het eindresultaat – onze keuken is precies geworden zoals we hoopten! Een dikke aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit en topservice.
FOTO VAN FEMKE
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
W. Dekker | maandag 3 mrt 2025 25
Wij hebben nu een prachtige keuken dankzij de goede begeleiding van de verkoper en de monteurs van Arma-keukens.
FOTO VAN W. DEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Bas van Zandwijk | maandag 3 mrt 2025 25
Wij hebben een hele goede ervaring met Keur keukens en zijn heel blij dat we hier onze keuken hebben gekocht. Vanaf het eerste bezoek in de winkel in Haarlem tot het tekenen van het koopcontract zijn we erg goed geholpen en is er professioneel advies gegeven in wat er in onze situatie allemaal mogelijk zou zijn. De keuken is geplaatst op Terschelling wat logistiek best een uitdaging is. Zowel de levering als de plaatsing is heel netjes en goed gedaan en ook de ervaring met de monteurs was ontzettend goed en is er hard gewerkt tot laat in de avond zelfs om de klus op tijd af te maken. Het eindresultaat kan ik heel kort of zijn, fantastisch!
FOTO VAN BAS VAN ZANDWIJK
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Smit van Prooijen | maandag 3 mrt 2025 25
We hebben een keuken gekocht bij Artic. We kregen heel prettig advies, het hele proces wat soepel en gewoon een goede prijs. Het proces na het kopen van de keuken was zowaar nog prettiger: de aanbevolen aannemer was te gek, de keukenplaatsing ging supersoepel en sneller dan gepland. Alle vragen en opmerkingen werden meegenomen, het was puur professioneel en vriendelijk. Alles wat er beloofd werd werd gedaan. We vinden dan ook dat iedereen een keuken zou moeten kopen bij Artic (DB). We zullen dan ook iedereen in onze omgeving (en nu ook online) deze keukenboer aanbevelen. Bedankt Artic (en Bram!)
FOTO VAN SMIT VAN PROOIJEN
Reactie of foto toevoegen
“Wij zijn blij”
Bert en Ineke | zondag 2 mrt 2025 25
Uitstekend voorgelicht, prima prijs-kwaliteit verhouding, prima levering en montage. Wij zijn blij!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Daisy van den Berg | vrijdag 28 feb 2025 25
Vanaf het moment dat we de winkel binnen liepen tot het laatste belletje na de oplevering is alles super verlopen. Zeer goede service, duidelijk, en natuurlijk een hele mooie en goede kwaliteit keuken geleverd gekregen. De hele ervaring was zo veel beter dan bij een niet nader te noemen bekende keuken partij.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Josien | dinsdag 25 feb 2025 25
We hebben een prachtige keuken gekocht bij Pelma, we kregen goed advies en de keuken is keurig op tijd (voor onze verhuizing) geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Helma Scholten | dinsdag 25 feb 2025 25
We hebben een landelijke keuken gekocht en zijn erg blij met de keuken. Het uitzoeken van de keuken was erg leuk. We werden goed geholpen,goed geadviseerd. Er werd alle tijd voor ons genomen.Wat wij heel prettig vinden is dat er geen agressieve verkooppraatjes worden gehouden. Er wordt een offerte gemaakt en daar kun je rustig over nadenken. Levering en plaatsing verliepen probleemloos. Wat ons opviel is dat er heel netjes en efficiënt wordt gewerkt. Al met al een dikke pluim!
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Andy & Dijanne | maandag 24 feb 2025 25
Vanaf een eerste informatieve bezoek bij Anovi keukens in Bleiswijk, zijn wij vanaf dag een super geholpen! "Uit of the box" denken voor een passend ontwerp, alle afspraken van inmeten tot het nazorg zijn op tijd nagekomen, superblij met onze nieuwe keuken! Zeer vriendelijk en klantgericht! Een aanrader!!
Reactie of foto toevoegen
“Snel, vakkundig en netjes”
Pieternel Kleijer | maandag 24 feb 2025 25
De afgelopen twee weken heeft Arma mijn oude badkamer afgebroken en vervolgens de nieuwe badkamer geïnstalleerd. Snel, vakkundig en netjes!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Els | maandag 24 feb 2025 25
Het hele proces is perfect verlopen, van aankoop tot plaatsing. Ik was sceptisch naar aanleiding van de goede reviews. Maar ik kan alleen maar beamen dat het goed was. Ook werden wij continue op de hoogte gehouden hoe de vlag er voor stond. Ik kan ze zeker aanbevelen. Bij ons was het gewoon goed.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Bram en Marianne Sonneveld | maandag 24 feb 2025 25
Onze nieuwe keuken voldoet aan al onze verwachtingen. Zeer beleefd en meedenkend personeel zowel bij het uitzoeken van de keuken als het plaatsen! Telefonisch contact ook prettig en behulpzaam!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
DB Keukens review
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.