Feedback
9,6

DB KeukenGroep

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB KeukenGroep
Ontdek de grootste collectie keukens. Sterk in dienstverlening van A tot Z met eigen mensen.

“Doen zoals Beloofd”
Juist in een branche die niet altijd even goed bekend staat, onderscheidt DB KeukenGroep zich blijvend door haar correcte benadering van klanten en hoge kwaliteit van dienstverlening. Wij doen wat we beloven. Vanaf het moment dat u uw voet zet in één van onze inspirerende showrooms, tot aan het moment dat onze monteurs een droomkeuken of badkamer bij u komen monteren, zult u aangenaam verrast zijn door onze werkwijze. We realiseren ons, dat u hoge verwachtingen hebt van uw nieuwe keuken of badkamer. We doen daarom dan ook onze uiterste best om deze perfect naar wens te realiseren. Elke medewerker binnen ons familiebedrijf zet zich hier enthousiast en betrokken voor in. Of het nu de verkoper is die zich tot het uiterst inspant om uw wensen te vertalen in een prachtige keuken, de magazijnmedewerker die vol zorg uw bestelling klaar maakt, of onze serviceafdeling die zich volledig inzet om u compleet te ontzorgen. Onze klanten zullen het bevestigen: ook in het traject na handtekening steekt DB KeukenGroep ver boven het maaiveld uit. Wij streven altijd naar ‘keukens met ‘n 9+’. U merkt het aan het eindresultaat!

Keukens volgens actuele woontrends
Bij DB KeukenGroep is een keuken meer dan alleen een combinatie van mooie keukenkasten en moderne apparatuur. Onze diverse opstellingen maken van de keuken het hart van uw woning waar u in thuis komt. Waar koken pas echt kokkerellen wordt. En waar wonen verandert in léven. Maak kennis met onze onuitputtelijke collectie keukens. Alles is mogelijk. Bewonder onze verschillende merken zodat u de keuze hebt uit keukens in alle stijlen, opstellingen en voor ieder budget. Van degelijke standaardkeukens tot exclusief maatwerk. Onze nettoprijzen zijn blijvend laag omdat wij kortingen ontvangen op onze volume-inkoop. Daarbij zijn onze offertes transparant en compleet gespecificeerd. Zo weet u direct waar u aan toe bent. Wij heten u graag welkom in één van onze zeven royale showrooms. We beloven u dat onze keukens u zullen inspireren. En onze medewerkers staan enthousiast klaar om u te adviseren!

Al ruim 25 jaar een begrip
DB KeukenGroep bestaat al ruim vijfentwintig jaar, en daar zijn we, betrokken als we zijn, best heel trots op. Hoge kwaliteit van product en organisatie, hoogste klanttevredenheid en betrokken medewerkers geeft ons familiebedrijf al ruim 25 jaar een geweldige voorsprong. Onze duizenden enthousiaste klanten zijn hiervan de beste ambassadeurs. Dit beloven wij:
• Direct de beste prijs
• 10 jaar garantie op onze montage
• Buitengewoon goed geregeld
• Service op 9+ niveau

Natuurlijk heten wij u graag welkom in een van onze acht vestigingen:
Adee Keukens (Rijssen)
Anovi Keukens (Berkel en Rodenrijs)
Ardi Keukens (Sint-Annaland)
Arma Keukens en Sanitair (Nunspeet)
Artic Keukens (Utrecht)
Avanti Keukens (Kesteren)
Keur Keukens (Haarlem)
Pelma Keukens (Goes)

U kunt een afspraak maken of meer informatie aanvragen via de website van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2137 ervaringen over DB KeukenGroep. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1821 ervaringen
4 sterren193 ervaringen
3 sterren16 ervaringen
2 sterren17 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Levering is duwen en trekken”
Door Fam. Sinnema op donderdag 18 aug 2022 22
Wij zijn bijzonder ontevreden over de levering en afhandeling van onze keuken en zullen Arma dan ook zeker niet aanraden!

Het voortraject verliep redelijk zorgeloos: een mooie keuken uitgezocht en een datum ingepland voor de levering en installatie. Hoewel Arma zelf geen keukens demonteert en afvoert, hebben ze contact met diverse partijen die het voorwerk voor hun rekening nemen. Deze mensen zijn zonder uitzondering kundig en aardig.
De ellende begon op de dag van levering. We werden 's ochtends gebeld dat maar liefst vier vitale onderdelen niet leverbaar waren (koelkast, inductiekookplaat, oven en afzuigkap!). De oude keuken was inmiddels afgevoerd en met veel gedoe kregen we een klein leenkoelkastje en een oude inductiekookplaat te leen, zodat we in elk geval konden koelen en koken. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en we wachten nog steeds op de nieuwe kookplaat. De andere drie onderdelen zijn (na veel druk zetten en nabellen) geleverd. In de afgelopen maanden kwamen ook allerlei kleine, irritante gebreken aan het licht die de keukenervaring bepaald niet vlekkeloos maken:
- De koelkastdeur bleek verkeerd gemonteerd, wat pas na een paar weken kon worden verholpen.
- Het deurtje van het vriesvak sluit nu al niet goed meer, waardoor er kou in de koelkast 'lekt'. De ijsvorming in het vriesvak is buitensporig en ook de achterwand van het koelgedeelte heeft ijsvorming. Een nieuwe koelkast hoort dergelijke gebreken niet te vertonen.
- Een kabeltje van de verlichting zakt achter een keukenkastje vandaan: erg slordig en door ons niet te verhelpen.
- De stekker van de inductieplaat is erg slordig in elkaar gezet: er steken sprietjes uit. Of dit direct kortsluitingsgevaar oplevert kunnen we niet beoordelen, maar slordig is het in elk geval.

Lang verhaal kort: het voortraject verliep naar wens, maar vanaf de levering is het duwen en trekken om allerlei mankementen te laten verhelpen en ontbrekende onderdelen geleverd te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Petra Smit op donderdag 18 aug 2022 22
Op 9 mei 2022 is onze keuken gemonteerd. Helaas bleken er na montage al meteen 5 punten die verholpen moesten worden:
1) De achterwand van het kookeiland was beschadigd.
2) Er waren verkeerde poten van het kookeiland geleverd; vierkant i.p.v. rond.
3) Er bleek een onderdeel van het afvalsysteem te ontbreken.
4) De spoelbak was krom.
5) De uitsparing van de spoelbak was te klein.

Punten 1, 2 en 3 zijn inmiddels verholpen. Afgelopen maandag zou de nieuwe spoelbak gemonteerd worden. In de nieuwe spoelbak bleek een barst te zitten. Al had deze natuurlijk niet gemonteerd kúnnen worden omdat de uitsparing nog steeds te klein was. Er moet nu dus voor de 3e keer een spoelbak voor onze keuken besteld worden. Ook de leverancier van het werkblad moet nog komen. Wij kunnen onze keuken dus al 3 maanden niet gebruiken! Het verbaast ons dat er maandag niet meteen contact met ons opgenomen is. Uiteindelijk hebben wij telefonisch contact opgenomen met de verkoopster. Dit gesprek verliep uitermate teleurstellend en gaf ons niet het gevoel dat wij serieus genomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere dingen fout gegaan en nog niet hersteld”
Door Anne op donderdag 30 jun 2022 22
Mijn keuken zou 19 april geleverd worden. Dat is ook gebeurd, maar er was heel veel mis: de vaatwasser deed het niet, de verkeerde afwasbakken waren geleverd, sommige deuren gingen de verkeerde kant op open en de handgreep van de koelkast kwam tegen de muur aan en beschadigde de muur. Nu, 30 juni, is alles nog steeds niet hersteld en ligt het aanrechtblad los en past de wasbak daar niet goed in. Het is onduidelijk wanneer alles hersteld zal worden.
Reactie of foto toevoegen
“Planning lastig”
Door Gerwin op maandag 4 apr 2022 22
Arma komt slecht zijn afspraken na en maakt het werk niet af. Monteurs worden weer afgezegd of doen het het werk niet wat is beloofd.

Aanvulling ontvangen 8 april 2022: Ik heb inderdaad een complete keuken gekocht bij Arma. (al in 2020). Vervolgens zijn we ruim een jaar verder en dan blijkt de vaatwasser later te komen. Goed dat kan gebeuren in deze tijden met corona, maar dan moet het wel opgelost worden. Ander punt is dat Arma per ongeluk het stopcontact voor de afzuigkap op de verkeerde plek heeft opgegeven. De bewuste vaatwasser zou 1 a 2 weken later binnenkomen en dan geplaatst worden. Hierover hoorde ik niks meer van Arma dus ik heb na ruim 2 weken zelf maar eens gebeld. Na mijn belletje kwam pas het hele planningsapparaat op gang en wat bleek ruim een maand na dat belletje had Arma wel een uurtje om de vaatwasser te plaatsen. Hierover heb ik mijn onvrede geuit en toen kon het uiteindelijk wel sneller. Toen heb ik gelijk de opmerking gemaakt dat de afzuigkap ook nog afgemaakt moest worden. Nou geen probleem dat kon allemaal. Vervolgens komt er een monteur en het eerste wat die zegt is daar heb ik geen tijd voor. Daarna gelijk weer Arma gebeld en wederom was er pas na een maand tijd. Na lang zeuren toch een gaatje gevonden om de afzuigkap af te maken. Vervolgens komt er een monteur die weer vertrokken is zonder het af te maken omdat die het juiste gereedschap niet bij zich had. Hier heeft Arma ook niks over laten weten. Moest er eind van de dag zelf achter komen dat het niet gelukt was en na het weekend er ook weer zelf achteraan bellen wanneer het nou eens echt afgemaakt zou worden. Dat kon na heel veel gedoe dan op 1 april, zijn we inmiddels ruim 1,5 maand na het plaatsen van de keuken. Vervolgens wordt ik 1 April gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is en dat ze 12 april komen. Toen ben ik heel boos geworden en was het opeens toch mogelijk die dag te komen en is de keuken eindelijk afgemaakt. Kortom Arma heeft mooie verkooppraatjes met doen zoals beloofd en je koopt bij ons een topkeuken bla bla bla etc. Maar ze hebben er bij mij zeer weinig van waargemaakt en een keer sorry kon er nog niet vanaf. Ik kreeg alleen een geïrriteerde planner aan de lijn omdat ik perse wou dat de keuken werd afgemaakt. Voor mij is de volgende keuken dus geen Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Marlon Urgert op donderdag 10 feb 2022 22
Eind augustus 2021 hebben we bij Keur Keukens in Haarlem onze droomkeuken besteld die 19 januari 2022 geplaatst zou worden. Aanvankelijk hadden we er een goed gevoel over, maar al gauw ging er van alles mis. Zo konden we onze werkbladen niet zelf kiezen, omdat de verkoper ons niet had aangemeld bij de werkbladenleverancier voor het maken van een afspraak. We hebben dus willekeurige werkbladen gekregen. Erg jammer, want de werkbladen vormen een kostbaar onderdeel van de keuken. Vervolgens werden we een week voor de keukenplaatsing gebeld met de mededeling dat de inductie kookplaat en de combi-oven niet leverbaar waren. Ze beloofden toen een leenkookplaat, maar die afspraak was ruim twee weken (7/2) later dan de plaatsing van de keuken. Ook die afspraak werd op het laatste moment afgezegd. Ze hadden geen leenkookplaat meer?? Niet echt een argument, trek desnoods een kookplaat uit je eigen showroom of bestel een leenkookplaat via internet. De meeste zijn binnen één werkdag leverbaar. Waarom kunnen zij deze noodoplossing niet bedenken?

Afgelopen maandag 7 februari 2022 zou de monteur komen om de plinten te plaatsen en de afzuigkap te monteren. Maandagochtend 7/2 werden we echter gebeld dat de monteur ziek was. We zouden zo spoedig mogelijk teruggebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Tot op heden (donderdag 10 februari 2022) hebben we nog niets gehoord. Empathie, meedenken en oplossingsgericht handelen staan niet in het woordenboek van de verkopers van Keur Keukens. Klant is bij deze keukenboer absoluut geen koning. Ze komen telefonisch bot en ongeïnteresseerd over. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. We hebben een dure keuken gekocht, die vooraf volledig betaald moest worden, waarvan de afzuigkap, de plinten, de inductiekookplaat en de combi-oven ontbreken. Ons advies? Loop Keur Keukens in Haarlem met een grote bocht voorbij. Uiteraard hopen we dat Keur Keukens alsnog met spoed zijn afspraken nakomt. Een keuken leveren zonder (nood) apparatuur is toch te gek voor woorden!
Reactie of foto toevoegen
“Klein leed”
Door Ilona op zaterdag 29 jan 2022 22
Half jaar gewacht op de keuken, dan krijg je 3 dagen voordat de keuken er komt te horen dat de koelkast er nog niet is. Vervolgens begint de eerste dag van de montage en word er niet door gewerkt want "er moet morgen ook nog wat te doen zijn". Een fout in de tekening waardoor er een stroom punt mist. Of wij dat zelf wel even willen oplossen want niemand van Arma mag aan elektra zitten. "Je keuken is klaar, er mist alleen een filter voor de afzuiging dus die kan je nog niet gebruiken, ik ga het filter ophalen en ben zo terug" monteur nooit meer terug gezien. Dan bel je zelf met het bedrijf en willen ze het een week later pas leveren. Geen oplossingen bedenken, geen tegemoetkoming. Echt een hele slechte service en communicatie wat resulteerde in een hele stressvolle week als vrouw zijnde die zelf niks kan en afhankelijk is van klusjesmannen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door B. Harfterkamp op woensdag 22 dec 2021 21
Wij hebben in een jaar tijd twee keukens aangeschaft ivm een onverwachte verhuizing. De eerste keuken was na 9 maanden nog niet helemaal goed afgeleverd zoals we hadden gehoopt maar dat was voor de volgende bewoner. De volgende keuken hadden we voor de aankoop al onze zorgen gedeeld over de aandachtspunten van de eerste keuken. Dit keer zou alles goed gaan. Helaas. We zijn een jaar verder en nog steeds is de keuken niet naar onze wens. Geen vaste contactpersoon voor onze klachten, terugbelverzoeken worden niet opgepakt. Afspraken niet nagekomen. Genoeg excuses ontvangen maar nog steeds geen oplossing. Enorm teleurgesteld dat het voor de tweede keer hierop is uitgelopen maar nog meer teleurgesteld dat er niet één iemand is die dit goed oppakt voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken niet goed gelopen”
Door Hilde Wiegerinck op maandag 13 dec 2021 21
Veel dingen gingen niet goed. Levering materialen. Keur houdt zich niet aan afspraken en bij problemen, moeten zelf naar oplossingen zoeken en daarover contact opnemen. Komt niet vanuit bedrijf. Foutief geïnformeerd over schade werkblad. Zou nieuw werkblad komen half december, kwam op eerder tijdstip, maar daar wisten we niets van. Koelkast duurde voor eeuwig, eerst niet leverbaar (kregen we een mail dat het in week 52 geleverd zou worden). Nieuwe koelkast uitgezocht, duurde nog 5 weken ipv 3. Daarna plaatsing, verkeerde spullen mee. Moesten ze weer voor terugkomen. Muur beschadigd bij plaatsing. Zelf aannemer gevraagd om het te repareren. Rekening is wel betaald. Enige positieve dat het uiteindelijk wel een mooie keuken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van 2 pantry's”
Door Wagenaar op vrijdag 5 nov 2021 21
Wij hebben 2 eenvoudige pantry's gekocht. De bouw van het kantoor duurde slechts 7 maanden. Maar inmiddels zijn we 7 maanden met de pantry's bezig en hebben we nog altijd geen afgewerkte pantry's. Steeds opnieuw wordt er van alles beloofd maar de verschillende afdelingen werken compleet langs elkaar. Niemand neemt verantwoording. Bereikbaarheid dramatisch.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spullen ontbraken bij levering”
Door Elvira Kits op donderdag 14 okt 2021 21
Helaas is de aankoop uitgelopen op een grote nachtmerrie. Verkoper Bart laat veel steken vallen. Hij is de smetplint vergeten, was de afzuigkap vergeten te offreren en heeft ook de lijst van degene die heeft ingemeten niet gecontroleerd. Afgegeven levertijd klopt niet, 1e factuur klopt niet. Bij montage (planning 1 dag) blijken er 3 fronten te ontbreken (wel hebben ze diverse andere maten fronten bij zich), 2 stollen zijn te kort en de smetplint ontbreekt want die is niet besteld. Dan hoop je als klant dat ze er alles aan doen om eea zsm te herstellen. Er wordt pas opnieuw gepland als alles binnen is want er moet eerst nog gecontroleerd worden (hoezo? dat heb je de eerste keer ook niet gedaan!). Over 4 weken hebben ze tijd. Concreet: totaal 8 weken later komen ze eea herstellen. Het is namelijk heel veel werk. Maar voor 26 fronten, 4 stollen, 2 spoelbakken, een kraan, een aanrechtblad en een afzuigkap reken je 1 dag?? Avanti heeft geen uitleg. Omdat je helaas alles vooruit moet betalen heb ik Avanti in gebreke gesteld. Wat blijkt? Ze hebben de smetplint nog niet besteld, ze wachten tot ik weer vertrouwen heb. Mijn advies: ga naar een bedrijf waar de klant centraal staat ipv heel veel keukens verkopen. De (after)sales is waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Door Mario de Waal op dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Door Niels Splinter op vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door Robin Smits op vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Door Jan van der vegt op dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door S Halters op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Door Fam. A op maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Leimeng op vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Voor niets gereden”
Door Dick op zaterdag 16 apr 2016 16
We hadden een voorstel achtergelaten. Op basis daarvan kon de verkoper verder. Hij belde nog of de afspraak naar voren gehaald kon worden. Dat kon van onze kant niet. Toen belde hij dat hij de offerte niet van te voren kon sturen. Geen probleem. Wij komen op het afgesproken moment aan. De verkoper laat ons doodleuk nog een half uur wachten. Vervolgens zegt hij dat hij nog geen offerte had. Er waren andere klanten tussengekomen. Wat zijn wij dan? Geen klanten? Waarom had hij niet even gebeld? 70 km voor niets gereden. De bedrijfsleider erbij gehaald. Uiteraard excuses gekregen. Willen de zaak nog 1 kans geven. Over een paar dagen verwachten we een offerte. Uiteraard tegen een haarscherpe prijs. Dan kunnen we achteraf nog onze beoordeling aanpassen. Maar op dit moment zijn we nog sceptisch.
Reactie of foto toevoegen
“Verkooptaktiek”
Door Mersad op woensdag 3 feb 2016 16
Ik plaats mijn verhaal voor de derde keer op deze site, aangezien het geven van een slechte score door Qasa niet wordt gewaardeerd. Probeer mijn ervaring zo te omschrijven dat deze wel wordt geaccepteerd.

Avanti Keukens is een zaak waar je met een fijn gevoel binnen loopt en ook op deze wijze wordt opgewacht. Er worden kosten noch moeite gespaard, koffie, gebak, broodjes, voor alles wordt gezorgd tijdens je verblijf. Als je zo ver bent om een keuken te gaan samenstellen krijg je eerst een verhaal te horen over Avanti, dit is nogal uitgebreid maar hoort blijkbaar bij de verkooptactiek. Vervolgens word je gevraagd wat voor budget je voor ogen hebt en hoe de keuken er uit dient te zien. In ons geval hadden we een heel goed beeld van de keuken en een budget van 10.000 EUR. Door de adviseur werd aangegeven dat dit geen probleem zou moeten zijn gezien onze wensen. Vervolgens word de keuken voor je getekend en in een 3-d tekening weergegeven. Daarop wordt een afspraak met je gemaakt voor de volgende keer, want de prijzen werden nooit bij de eerste afspraak gegeven (volgens de adviseur).

Bij onze 2e afspraak kregen we de prijs te horen, deze lag rond de 15.500 EUR. Voor ons was dit niet acceptabel en we begrepen ook niet waarom er in het begin werd aangegeven dat de keuken waarmee wij 'lekker waren gemaakt' binnen ons budget pastte. Er word je door Avanti een worst voorgehouden en alles is mogelijk om vervolgens achteraf te horen dat het eigenlijk allemaal niet kan. Een vreemde verkooptechniek die zeker geen super score verdient!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze nieuwe keuken”
Door Dhr. J. Nijkamp op maandag 28 nov 2022 22
Onlangs is onze nieuwe keuken geplaatst. De communicatie en service verliep heel goed. Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN DHR. J. NIJKAMP
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Willy Jongeneel op zaterdag 26 nov 2022 22
In oktober is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn er heel erg blij mee. Vanaf het moment van oriënteren tot het plaatsen is alles prima verlopen. Er werd goed meegedacht bij alle keuzes die gemaakt moesten worden. Erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Hele goede vakmensen. Kortom zeker een bedrijf om aan te raden!
FOTO VAN WILLY JONGENEEL
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jan Berk op zaterdag 26 nov 2022 22
De adviseur van Keur Keukens heeft ons zeer goed geadviseerd. Wij wilden totaal ontzorgd worden. Dat is door Keur Keuken en Keuken Werk volledig gelukt. Top complimenten. We zijn erg blij met onze keuken. Ik zou iedereen die een nieuwe keuken wilt aanraden om dit via Keur Keuken te doen. (er zit wel een prijskaartje aan :))
FOTO VAN JAN BERK
Reactie of foto toevoegen
“Installatie en nazorg is geweldig”
Door P.J. De Jonge op woensdag 23 nov 2022 22
We hebben een complete keuken gekocht. De installatie en nazorg service is geweldig. Niets dan lof voor Arma keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Familie Kortus op dinsdag 22 nov 2022 22
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht, goed geïnformeerd over de mogelijkheden en praktische tips! De afspraken zijn keurig nagekomen en ook de montage, keurig gewerkt! We mogen dagelijks genieten van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service en goede nazorg”
Door Rob en Janne op zaterdag 19 nov 2022 22
Prima ondersteuning bij de keuze van de keuken en de apparatuur. Alles verliep volgens planning. Perfecte installatie, goede service en goede nazorg. Aan te bevelen voor wie een nieuwe keuken zoekt!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Dieneke op zaterdag 19 nov 2022 22
Super blij met mijn nieuwe keuken, van Arma. Arma denkt in alles met je mee, geeft juiste adviezen en vindt overal een oplossing voor.
FOTO VAN DIENEKE
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi bedrijf”
Door Leonard Kastelein op vrijdag 18 nov 2022 22
Goede begeleiding, advies en montage. Een mooi bedrijf met een mooie service.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer positieve ervaring”
Door Mirjam van Galen Last op donderdag 17 nov 2022 22
Vanaf het moment van tekenen van onze keuken tot het plaatsen zijn wij zeer deskundig en vakbekwaam geholpen. Klein bedrijf en ze doen echt zoals beloofd !
FOTO VAN MIRJAM VAN GALEN LAST
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Kees en Ineke v. Oosterhout op zondag 13 nov 2022 22
Toen we in februari 2022 de showroom bezochten werden we goed ontvangen door Aaron Geense.We kregen veel uitleg en veel te zien Er was volop tijd en we zijn heel goed geholpen en alles is vlekkeloos verlopen. Wij zijn dik tevreden en raden anderen ook aan die een nieuwe keuken willen, ga maar eens bij Ardi kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Aernout Notenboom op zaterdag 12 nov 2022 22
Allereerst het informatieve gesprek, vervolgens de keuze en vooral de begeleiding daarbij, het meedenken en het verder uitwerken waar we beiden bij waren, het werd een keuken helemaal op maat gemaakt, was vrij lastig omdat het een huis was dat was gebouwd in 1996, maar vrijwel in de stijl van 1936, daar paste deze voor de buitenwereld standaard keuken met de stijl van 1936 perfect bij, daarna kwamen de facturen, werden duidelijk met ons doorgenomen, geen onverwachte verrassingen, daarna volgde een mooie duidelijke ontwerptekening en als volgende exact volgend de afspraak op datum het verwijderen van de oude keuken, geen krasje op en in de ruimte voor de nieuwe keuken, en dan tenslotte het plaatsen van de nieuwe keuken, prima afgewerkte en volgens mijn voorkeuren uitgevoerde installaties, eenzame klasse, volgens mij heb ik een mooier passende keuken dan een minister of vorst!
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren goed naar je wensen en denken echt mee”
Door Danny Hopmans op vrijdag 11 nov 2022 22
Nemen echt de tijd voor je en luisteren goed naar de wensen en zullen er alles aan doen om zoveel mogelijk in te passen in het ontwerp, en denken echt mee. Mijn 1e keuken kwam van Ardi en niet hoeven nadenken waar ik heen ging voor de nieuwe.
FOTO VAN DANNY HOPMANS
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door W.v.d.Linde op vrijdag 11 nov 2022 22
Mooie showroom, eerlijke prijzen en goede begeleiding. En goede nagekomen afspraken.
FOTO VAN W.V.D.LINDE
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door M. Bremer op vrijdag 11 nov 2022 22
We hebben 3 jaar geleden een keuken bij Ardi gekocht en zijn er daar nog steeds erg blij mee. Ook het aftersales team van Ardi verdient een lintje. Herstel van een mankement is keurig netjes verholpen. Vriendelijk team van mensen die meedenkt in oplossingen. Hulde!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door W.Brinkman op vrijdag 11 nov 2022 22
Wij hebben een keuken gekocht bij Adee keukens. Ze zijn al hun beloftes en afspraken nagekomen. De monteurs zijn ook zeer vakkundig en hebben voor elk probleem een oplossing. Wij zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door N. Sportman op donderdag 10 nov 2022 22
ik heb bij Artic een volledige keuken besteld en laten installeren. Bij de aanschaf zijn wij niet over een nacht ijs gegaan maar de verkoper was geduldig en heel hulpvaardig. Ook met latere aanpassingen zijn we goed geholpen. Er is een ruime keuze en goede uitleg tot in detail voor alle keuken apparatuur, panelen, kasten kleuren die we wilden bestellen en dat was best veel. Bij de planning was het een beetje verwarrend dat er zowel planningen en voorstellen kwamen van de keuken standbouw en de bouwaannemer die de bestaande keuken afbreekt en de ruimte gereedmaakt voor het plaatsen van de nieuwe keuken. Er komt echter een goede planning bij die prima werd aangehouden. Hulde aan alle vaklieden die zorgden voor sloop, verlaagde plafonds, el.aansluitingen en verlichting inbouw, de stukadoor en de schilder. Daarna kwam de keuken en de inbouw. Het bleek prima in elkaar te passen en zelfs nog iets ruimer dan we dachten, De keuken wordt overigens ter plekke op maat gemaakt. De opbouw van de keuken ging uitstekend en kleine afwijkingen werden in prima overleg uitgevoerd. De keuken staat prima en rijk. De meeste keuken apparatuur is ingebouwd maar helaas hebben de inductie kookplaat en de vaatwassen een langere levertijd maar de geplaatste vervangende plaat en vaatwasser werd netjes geplaatst tot de levering plaats vindt. Wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN N. SPORTMAN
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Ad Kooiman op donderdag 10 nov 2022 22
We hebben bij Arma tegels uitgezocht en laten plaatsen in een bestaande keuken. Niets dan lof over het geleverde materiaal en de ronduit perfekte wijze van levering en montage. Er is in drie fasen gemonteerd: eerst tegels plaatsen, een paar dagen later inwassen/voegen en weer een paar dagen later afkitten. Dit geeft absoluut het beste resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Somar op donderdag 10 nov 2022 22
Wij hebben onze keuken bij Arma gekocht en ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn. Vanaf het eerste contact en het samenstellen van de keuken, tot aan het plaatsen van de keuken, is alles goed verlopen.
FOTO VAN SOMAR
Reactie of foto toevoegen
“Geen vraag was te veel”
Door M. Cornelissen op woensdag 9 nov 2022 22
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De service met de verkoper, de receptionistes, de planner, bezorgers en plaatsers van de keuken. alles wat in 1 woord super. Wij zijn zeer te spreken over hoe alles verlopen is. Niks was te veel en iedereen dacht met ons mee. Geen vraag was teveel.
FOTO VAN M. CORNELISSEN
Reactie of foto toevoegen
“Vooral de service na de aankoop is erg goed”
Door Erwin Veerman op zondag 6 nov 2022 22
Wij hebben een keuken bij Arma besteld voor onze nieuwbouwwoning. Mijn ouders hadden al een badkamer en keuken bij Arma besteld en waren hier erg tevreden over dus vandaar dat wij hier terecht kwamen. Vooral de service na de aankoop en installatie is erg goed. Niets is teveel gevraagd en je wordt telkens door hetzelfde team geholpen. Ook tijdens het verkoopgesprek werden wij goed geholpen en werden alle mogelijke opties goed uitgelegd zonder dat er opdringerig werd gedaan. Kortom, wij kunnen Arma zeker aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Wij zouden iedereen Arma aanraden”
Door Mark S. op dinsdag 1 nov 2022 22
Ik zou Arma bij iedereen aanbevelen. Zij hebben bij ons thuis in vier weken de badkamer en het toilet op de begane grond volledig gerenoveerd en naar grote tevredenheid opgeleverd. Echt topkwaliteit qua producten en ambachtelijk vakmanschap qua installatie. Wij zijn zelf bij Arma terecht gekomen, omdat we onze keuken via hetzelfde bedrijf hebben laten renoveren (Keur Keukens in Haarlem, ook onderdeel van DB Keukengroep. Arma in Nunspeet is hun enige locatie waar ze ook sanitair doen). We wilden namelijk in een zo'n kort mogelijk tijd de keuken (en woonkamer), badkamer en toilet laten renoveren en dan is het samenwerken met zo min mogelijk verschillende partijen een groot voordeel. De positieve verhalen van de buren en een collega die hun keukens bij Keur hebben gekocht, samen de zeer goede reviews op Qasa, hebben ervoor gezorgd dat we als eerste in gesprek gingen met Keur en daarna met Arma. Hierna hadden we gelijk zo veel vertrouwen in hen, dat we totaal geen behoefte meer hadden om met andere partijen in gesprek te gaan.

Je hoeft niet bang te zijn dat je te maken krijgt met "een stel keuken- of badkamer-cowboys". Het viel ons op dat bij Arma hun filosofie, als eerlijk en transparant familiebedrijf, leidend is in alles wat ze doen, van verkoop tot en met de installatie en oplevering. Ze doen echt wat ze beloven. Hieronder vertel ik meer over onze ervaringen met Arma tijdens de verkoop en installatie van het sanitair.

Verkoop: Het eerste wat we bij Arma vertelden is dat de nieuwe badkamer het gevoel moet geven alsof we in een 5-sterren hotel zitten. Samen met de verkoper werd ter plekke een ontwerp gemaakt en werd er tijdens het gesprek zelfs een lunch geserveerd. Ze zeggen eerlijk dat ze (qua installatie) niet de goedkoopste zijn, maar dat ze echt een 9+ service niveau garanderen en dat wanneer er iets niet goed gaat, dat ze het op gaan lossen. Het is erg fijn dat duidelijk wordt aangegeven hoe de kosten worden opgebouwd; bij elk onderdeel op de offerte, van stopcontact tot regendouche wordt aangegeven wat de prijs is. Op die prijs is dan ook niet af te dingen. Het maakt niet uit wie een keuken of sanitair bij hen koopt, de prijs is de prijs. Het is een zeer fijne gedachte dat je je ook geen zorgen hoeft te maken of je "er meer uit had kunnen halen". Er wordt ook niet d.m.v. de typische verkooptrucjes geprobeerd om je zo snel mogelijk een contract te laten tekenen. Aan het eind van het gesprek hebben we de tekeningen en een offerte meegekregen, zodat we er thuis over na konden denken. En we kregen zelfs nog een korte rondleiding langs de back-office waaruit al het werk voor de hele DB-groep wordt gecoördineerd. We hebben in totaal twee gesprekken met de adviseur (Gert Jan) bij de showroom van Arma in Nunspeet gehad. Daarna hebben we ook meerdere keren telefonisch en per e-mail contact gehad. Omdat we zelf gepland hadden om de renovatie bijna een jaar later te starten, hadden we veel tijd om goed na te denken wat we precies wilden. Gert Jan was erg geduldig en flexibel om meerdere keren kleine en grote aanpassingen en toevoegingen met ons te bespreken en te verwerken.

Intallatie: Een team van drie personen (met teamleider Roel) die door Arma zelf zijn opgeleid, hebben de hele klus van sloop tot het ophangen van accessoires in vier weken tijd gedaan. Het werk werd zeer keurig en secuur uitgevoerd. De dagelijkse communicatie met het team was ook zeer prettig. Roel kwam pro-actief met suggesties over hoe dingen beter zouden kunnen, zoals bijvoorbeeld het plaatsen van een buisventilator op zolder i.p.v. plafondventilator in de badkamer zelf (een buisventilator is namelijk krachtiger, maakt minder lawaai en aan het plafond heb je niet meer zo'n ventilator in het zicht hangen. Het was ook geen probleem om die om te wisselen). Ook de tegelzetter is een echte "tegeltovenaar"; voor alle wanden en vloeren werd eerst een plan gemaakt om ervoor te zorgen dat de voegen optisch zo mooi mogelijk lopen.
FOTO VAN MARK S.
Reactie of foto toevoegen
“Wat een goede service”
Door P. Brouwer op maandag 31 okt 2022 22
Onze keuken is 4 jaar oud en echt helemaal top! Mooie materialen en goed geplaatst. Er was nu een passtuk scheef gaan zitten (toevallig kwam dit ter sprake bij een gesprek met een verkoper over wat anders). Een monteur kwam en heeft alles weer opnieuw gesteld en recht gezet! Wat een kwaliteit, wat een service! Supervriendelijk en....professioneel.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken en netjes ingebouwd”
Door Henk Kappert op maandag 31 okt 2022 22
De keuken is zeer netjes ingebouwd. We hadden wel een kleine vertraging bij het leveren van de koelkast en vaatwasser maar hier konden we zelfs tijdelijk vervanging voor krijgen. Alles was heel netjes en professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam. Schelling op maandag 31 okt 2022 22
Zowel onze badkamer als keuken geplaatst door Arma. In de showroom al netjes geholpen dus dat gaf al vertrouwen. Het plaatsen verliep voorspoedig en aan het eind van de dag werd er netjes opgeruimd. Een speciale pluim voor alle monteurs, want zij denken mee met de klant. Dragen eigen alternatieven aan waardoor het resultaat nog mooier wordt! Eric, Jan, Eddie, Arnold, Danny en Fernando bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk”
Door Marjo Streefkerk op zaterdag 29 okt 2022 22
We hebben een keuken gekocht waar we heel blij mee zijn. We zijn uitstekend geholpen bij het maken van keuzes. Het installeren is gedaan door vakkundige monteurs. Het gehele traject kenmerkt zich door professionaliteit. Zeer klantvriendelijk!
FOTO VAN MARJO STREEFKERK
Reactie of foto toevoegen
“Alles wordt buitengewoon goed en eerlijk geregeld”
Door Fam. Steenwijk op vrijdag 28 okt 2022 22
Recent is onze keuken geplaatst. Al bij het uitdenken van onze 'droomkeuken' werd er met ons meegedacht, wij hadden immers niet alledaagse wensen. Het motto 'Doen zoals is beloofd' hebben alle medewerkers van Anovi, van verkoper tot monteur en iedereen er tussenin, in de praktijk gebracht! Als er 'problemen' ontstonden, werden ze op een acceptabele wijze opgelost. Van begin tot eind werd alles buitengewoon goed en eerlijk geregeld! Wij wisten precies waar we aan toe waren. Een service op topniveau! Wij zijn meer dan tevreden en ontzettend blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN FAM. STEENWIJK
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10 voor de geweldige hulp en service”
Door Erik Luiting & Joyce de Bruin op donderdag 27 okt 2022 22
Wij zijn in april 2022, als eerste klant van Rick Koetsier, uitstekend geholpen! Er was alle tijd om onze wensen te bespreken en op zoek te gaan naar de juiste keuken. Onze keuken was ruim op tijd binnen en alles was compleet. Inmiddels is deze geplaatst en hij is prachtig, we zijn er ontzettend blij mee. Na de plaatsing van onze keuken 5 weken geleden hebben we de spatplinten besteld en deze lagen vandaag zelfs al in onze nieuwe woning. Top service! Een dikke 10 voor de geweldige hulp en service. Wij zouden zeker zo weer voor jullie kiezen! En Rick; als eerste klant van jou zijn we echt uitstekend geholpen. Je hebt ons goed begeleid en je was altijd bereikbaar voor vragen etc. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door M. Kroesbergen op donderdag 27 okt 2022 22
In het voorjaar van 2022 hebben we onze keuken bij DB Keukengroep uitgezocht. Sinds juni genieten we elke dag van onze keuken. We zijn er ontzettend blij mee. De kleur (olijfgroen) is fantastisch! Het is een hele mooie warme kleur in onze woonkamer/-keuken. Maar ook met de indeling zijn we heel blij. We hebben een heel fijn kookeiland, genoeg werkruimte, vaatwasser op hoogte, quooker... Ja, echt we zijn door Arma Keukens heel goed geholpen. Ze luisterden goed naar onze wensen en uiteindelijk is alles op 3D uitgetekend zodat we een goed beeld hadden van wat we uitgezocht hadden. We hebben de keuken zelf gemonteerd, maar kregen daar een goede en uitgebreide handleiding bij. Uitstekende ervaring!
FOTO VAN M. KROESBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en gelukkig met onze nieuwe keuken”
Door Timmerman op woensdag 26 okt 2022 22
Het is alweer een jaar geleden dat de keuken is geleverd. O.i. kun je dan goed beoordelen hoe de keuken bevalt. En we kunnen werkelijk zeggen: fantastisch. Elke detail en elk advies (van Cornelis) is spot on! Hoe fijn is dat je gevoel uiteindelijk ook werkelijkheid wordt. We hadden wat kleine hobbeltjes bij de levering van de apparatuur (wie niet in deze tijd), maar service krijgt pas inhoud wanneer je er gebruik van moet maken. Ook hier een dikke tien! Kortom, tevreden en zeer gelukkig met onze keus voor Keur!
FOTO VAN TIMMERMAN
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Roxanne Katers op woensdag 26 okt 2022 22
Wij hebben onze keuken bij Arma gekocht en wij werden van A tot Z op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Als ik deed bellen voor een vraag dan werd ik snel en goed geholpen. De keuken is volgens het boekje bezorgd en gemonteerd en ter plaatsen nog aangepast waar dat nodig was. Ik raad ze iedereen aan om hier te gaan kijken/kopen van een keuken.
FOTO VAN ROXANNE KATERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede en snelle service”
Door B. De Jong op woensdag 26 okt 2022 22
Wij zijn meer dan tevreden met de aankoop en plaatsing van onze nieuwe badkamer. Er werd netjes gewerkt, met ons overlegd en meegedacht. Goede en snelle service. Een zeer tevreden en blije klant.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Arie Valk op maandag 24 okt 2022 22
Wat was wijsheid, keuken laten renoveren of een nieuwe keuken laten installeren. We hebben daarom contact gezocht met Anovi Keukens, daarop is de heer Henry Boogaard naar ons adres gekomen om ons geheel vrijblijvend te adviseren. Renovatie zou aardig wat geld kosten en het bleef dan nog steeds een bejaarde keuken. Uitnodiging aangenomen om naar Berkel en Rodenrijs te komen om naar een eventuele nieuwe keuken te komen kijken. We moeten zeggen dat de informatie en uitleg van de heer Boogaard uiterst waardevol was. Er is uiteindelijk een nieuwe keuken samengesteld en bij elk onderdeel waar wij vragen over hadden of ons niet goed konden voorstellen hoe het eruit zag, konden we direct het gevraagde in de showroom bekijken. Tijdens het uitzoeken speelde tijd geen rol, alles werd zorgvuldig vastgelegd zodat we direct konden zien wat we uitgegeven hadden. Onderhandelen hoefde niet want we kregen direct een concurrerende beste prijs. Toen kwam het op het afleveren aan, afspraak gemaakt en uiteraard op de afgesproken datum werd de keuken geleverd, een "9+ service". Door omstandigheden waar we beide geen schuld aan hadden was het aanrechtblad niet wat het moest zijn. Daar werd geen punt van gemaakt want de leuze van Anovi Keukens is "doen zoals beloofd". En dat hebben ze dan ook meer dan waar gemaakt. Niet alleen vanuit de showroom maar ook de keuken installateurs waren vaklieden en uiterst beleefd, daar kan een bedrijf trots op zijn. We hopen nog lang van deze keuken te genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Theo Knipping op maandag 24 okt 2022 22
We hebben ons goed georiënteerd en zijn door vele positieve reviews eens bij Adee keuken in Rijssen gaan kijken. We hadden hiervoor al diverse zaken bezocht. Aanbod paste precies. Goed advies en bijbehorend plan gemaakt met Dirk-Jan. Vorige week is de keuken door een eigen ploeg (Jan Willem en Mehjmet) geïnstalleerd. Leuke lui netjes gewerkt, alles opgeruimd en een mooi product achtergelaten. Wij zijn superblij. Tijdens de installatie twee dingetjes geconstateerd. Wordt meteen ingepland en opgelost. Geen enkel moment bezorgd geweest (door vele cowboy keukenzaken), voelt en is gewoon goed! Bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Lammert en Hennie Smeitink op maandag 24 okt 2022 22
Vanaf onze eerst ervaring, het uitzoeken van de keuken met alle toebehoren tot aan het plaatsen alleen maar positief over Adee keukens. Bij het uitzoeken van de keuken alle geduld en tijd en bruikbaar advies, van de medewerkster. Ze was niet aan het aandringen meer van: denk er nog over na en maak een nieuwe afspraak.
Wij hebben dat als zeer prettig ervaren. Adee is ook goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nico Magré op vrijdag 21 okt 2022 22
Wat zijn wij tevreden met onze nieuwe keuken. Helemaal hoe wij het in gedachte hadden. De verkoper adviseerde ons goed en ook de monteur was was zeer goed (een vakman). Dus een zeer tevreden klant ik zou het zo iedereen aanraden een ARMA keuken te kopen.
FOTO VAN NICO MAGRÉ
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is prachtig”
Door Mevr. M.Th. Kraaij-Kamsteeg op vrijdag 21 okt 2022 22
Was op zoek naar een keuken in de houtlook. Na verschillende keukencentra bezocht te hebben vond ik bij Arma 'mijn' keuken. Ik viel voor de prachtige bovenkastjes met getint glas en verlichting daarin. Uitstekend geholpen met het samenstellen van de keuken. Later bij het plaatsen geen enkele opmerking. Installateur zag zelf een kleine beschadiging, er wordt een nieuwe deur besteld. Verder volledig naar wens, de keuken is echt prachtig. Ben er heel erg blij mee.
FOTO VAN MEVR. M.TH. KRAAIJ-KAMSTEEG
Reactie of foto toevoegen
“Ardi bedankt”
Door Monique en Antoine op woensdag 19 okt 2022 22
Prachtige keuken gekocht, geweldige service en kwaliteit geleverd door 2 monteurs. Alles werd afgedekt bij de plaatsing en de apparatuur werd gecontroleerd en uitgelegd. Erg tevreden en zeker aan te raden! Ardi bedankt!
FOTO VAN MONIQUE EN ANTOINE
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door Andre en Anita Mollink op woensdag 19 okt 2022 22
5 sterren voor Wilbert en 5 sterren voor Mark. Wilbert heeft onze wensen qua keuken goed begrepen. Hij heeft ons heel prettig geholpen. Mark heeft de keuken geplaatst. Erg netjes en secuur gewerkt. Tot volle tevredenheid van ons. Adee bedankt, we zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Niels en Karin Roesink op woensdag 19 okt 2022 22
Tijdens de aankoop van de badkamer werd er door de adviseur goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht in de verschillende opties. De installatie door Jaco en Dennis was netjes en goed uitgevoerd. Er werd meegedacht in wat we hadden besteld en over de uitvoerbaarheid, al met al zijn we erg tevreden en hebben we een prachtige badkamer
FOTO VAN NIELS EN KARIN ROESINK
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Janneke op dinsdag 18 okt 2022 22
Prima, goed geholpen, de verkoopster nam alle tijd om de opties te bekijken en verschillende 3D tekeningen te maken. Goed kleuradvies muur en keuken, zodat het de uitstraling heeft gekregen die ik wilde.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig resultaat”
Door M Schuurmans op maandag 17 okt 2022 22
Wij bestelden een complexe keuken met fenix fronten, alles op maat gemaakt. Het resultaat is prachtig, met oog voor detail gemonteerd. Door de wereldwijde schaarste aan materialen en chips heeft Ardi de apparatuur in etappes moeten installeren, maar voorzag ons in de tussentijd van leenapparatuur en hield ons op de hoogte van de stand van zaken. Speciaal compliment voor de monteurs. Wat een nette, vriendelijke vaklui waren dat! Ik beveel Ardi van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Veel keuze en super adviezen”
Door William van de Weg op maandag 17 okt 2022 22
Keuken gekocht bij Arma Nunspeet. Prachtige showroom, veel keuze en super adviezen. Kwamen tot nieuwe inzichten en uiteindelijk super resultaat. Helaas waren niet alle apparaten er op tijd, maar hier kregen we goede vervangers voor. Zeer zeer tevreden met onze aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerde keuken”
Door W Van der Lee op zaterdag 15 okt 2022 22
Snelle reactie bij vragen, goed meedenken, perfect afgeleverd, kwalitatief goede en mooi afgewerkte keuken. Zelf montage gedaan alles was compleet. Een onderkast was zijwand gespleten zodat deur niet goed sloot, dit wel tijdelijk kunnen oplossen, na telefonisch contact met anovi direct gereageerd. Met we bestellen voor u een nieuwe corpus. Dit ook via mail en info mijn keuken doorgegeven. Nogmaals een aanrader voor iemand die een nieuwe keuken zoekt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Anneke Plette op woensdag 12 okt 2022 22
Heb een nieuwe keuken gekocht. Ben van verkoper tot technici zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer netjes gewerkt”
Door Emiel op woensdag 12 okt 2022 22
Nieuwe badkamer en toilet laten plaatsen. Goed geholpen bij het ontwerp, ook bij het inmeten en plaatsen werd er goed meegedacht door de monteurs en waren enkele aanpassingen nog door te voeren, erg fijn! Zeer netjes gewerkt en opgeleverd, dus ik ben erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een heel goede aanrader”
Door Rob Roelofs op maandag 10 okt 2022 22
De service staat werkelijk hoog in het vaandel en de monteurs zijn zeer bekwaam leveren goed werk af en werken netjes. De keuken is mooi volgens plan gebouwd en precies wat we ervan verwachten. Waren alleen een paar communicatie foutjes met wat betreft naleveren van producten. Maar dat is allemaal netjes in harmonie opgelost. Verder een heel goede aanrader voor je keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Astrid Bosch op vrijdag 7 okt 2022 22
Levering 1 week eerder dan gepland, nette monteurs, douchecabine badkamermeubel en verhoogde toiletten keurig geïnstalleerd en kreeg nog nuttig advies betr. een badkamerkast, gang en badkamer keurig netjes afgedekt tegen beschadiging en naderhand bijna stofvrij opgeleverd. Ik was zeer verrast!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Gert Grooters op donderdag 6 okt 2022 22
Vanaf stap 1 tot oplevering alles top verlopen. Goede communicatie en alles gedaan wat afgesproken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelenswaardig”
Door Dirk-Jan op woensdag 5 okt 2022 22
Mooie keuken geplaatst door ervaren monteurs! Zeker aan te bevelen!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken ziet er perfect uit”
Door Frans en Tonny Lak. op zaterdag 1 okt 2022 22
In de 2e helft van 2021 een L- keuken gekocht bij Artic keukens in |Utrecht. De ontvangst en showroom heel hartelijk en warm. De verkoper Levi Geense heeft ons uitstekend geholpen, en samen zijn we tot een keuken gekomen die aan al onze wensen die wij vooraf gesteld hadden. De levering en montage is gebeurd door kundige en vriendelijk monteurs. Zij hebben een keuken neer gezet die er perfect uitziet en oogt als een plaatje. Een grote pluim aan alle mensen van Artic keukens! De begeleiding van Levi van het gehele project is uitmuntend!
Reactie of foto toevoegen
“Inductiekookplaat en Quooker”
Door Familie Timmer op vrijdag 30 sep 2022 22
Inductiekookplaat en Quooker geleverd en gemonteerd door Arma. Op een zaterdag in de mooie showroom van Arma geweest waar de tijd werd genomen en goed naar onze wensen werd geluisterd. Uiteindelijk zeer vakkundige montage en de monteur gaf vooraf heldere toelichting over het plan van aanpak. De monteur ging rustig te werk en wist precies wat hij moest doen. Na montage alles keurig opgeruimd en nog uitgelegd hoe de apparatuur werkt. Top! Arma is een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Harry Konings op vrijdag 30 sep 2022 22
We hebben een complete keuken met koelkast, combi stoomoven en afzuiging gekocht. Perfecte kwaliteit en mooie kleurstelling.
FOTO VAN HARRY KONINGS
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met het resultaat”
Door Annelie Huls op vrijdag 30 sep 2022 22
Zeer tevreden over het hele traject dat wij bij Arma zijn aangegaan. We werden van begin tot het einde goed op hoogte gehouden. Kortom, erg blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Service is prima”
Door Hans Lippens op dinsdag 27 sep 2022 22
We hebben een bijzondere keuken gekregen. De verkoopadviseurs zijn zeer creatief geweest om de ruimte goed te benutten. Het bedrijf is punctueel in alles. Komt de afspraken nauwgezet na en informeert en checkt alles tijdig. Vriendelijk en zeer beleefd. Ook de werkwijze van de monteurs is uitstekend. Vriendelijk, netjes en hulpvaardig en alles wordt opgeruimd en meegenomen. Het zijn niet de goedkoopste keukens, maar alles past, werkt correct en de service is prima! En dat is ons veel waard.
Reactie of foto toevoegen
“De verwachtingen meer dan waar gemaakt”
Door Johan V. Monique W. op zondag 25 sep 2022 22
Bij de start naar onze zoektocht voor een keuken voor ons nieuwe huis zijn wij gaan zoeken naar vergelijkingen van keuken leveranciers. Hierbij kwamen wij bij Qasa.nl uit en bij Adee keukens Rijssen welke in de top 5 staat bij Qasa.nl. Adee keukens heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt vanaf het eerste moment dat wij binnenstapten bij hen in de showroom. De keuken is nu opgeleverd en heel mooi geplaatst, goede service en vriendelijke medewerkers. Top gedaan :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goedg geholpen en een mooie keuken”
Door G.J.STAM op zaterdag 24 sep 2022 22
Een komplete keuken gekocht. We kunnen zeggen een goed bedrijf en we zijn goed geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitmuntende service”
Door Clemens Cramer op zaterdag 24 sep 2022 22
Prima ervaring bij aankoop en installatie van onze Siematic keuken met Bosch, Bora en Quooker apparatuur. Verkoop: vriendelijk, deskundig, geen druk; Klantteam: zorgvuldige communicatie per email en telefonisch; Installatieteams: vriendelijk, op tijd, perfectionistisch, vakmensen! Service: uitmuntend. Problemen adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Frank van Hees op woensdag 21 sep 2022 22
Van begin tot het einde zeer tevreden. Goed advies tijdens verkoop met Levi, maar ook goede nazorg door Levi en zijn team. Als er iets is, dan denkt men bij Artic Keukens niet in problemen maar in oplossingen. Verder zeer kundige en nette monteurs welke in dienst zijn van Artic Keukens, dus geen extern bedrijf (dit zien wij echt als een belangrijk pluspunt i.v.m. slechte ervaring in het verleden waar de montage/installatie door een derde partij werd verricht). Een volgende keuken zou ik zeker weer bij Artic Keukens bestellen.
FOTO VAN FRANK VAN HEES
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig werk afgeleverd”
Door Familie M. Edink op zondag 18 sep 2022 22
De werkzaamheden aan badkamer en keuken zijn boven verwachting uitgevoerd door Arma en dat met name door medewerker Barend. Netjes, schoon, vakkundig getuigend van veel vakkennis en inzicht. Wij zijn echt meer dan tevreden en zullen indien nodig weer een beroep doen op Arma die binnen de afgesproken tijdsplanning, prachtig werk heeft afgeleverd!
Reactie of foto toevoegen
“Vakmensen”
Door Valkenburg Woudenberg op zaterdag 17 sep 2022 22
Badkamer perfect geïnstalleerd! Samenwerking ging erg goed, communicatie ook. Bijna alles in 1 keer goed. Vakmensen!
FOTO VAN VALKENBURG WOUDENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Arend en Denise op vrijdag 16 sep 2022 22
Verschillende keukenleveranciers bezocht maar bij Ardi Keukens hadden wij gelijk het juiste gevoel. Geen doordachte commerciële verkooppraatjes maar gewoon een eerlijke prijs zonder onderhandeling. Zeer correct in de communicatie en doen wat is beloofd. Een optimale klantbeleving met een prachtige keuken die keurig is gemonteerd door een eigen montageploeg. Wij zijn zeer tevreden klanten.
FOTO VAN AREND EN DENISE
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden met het nieuwe toilet”
Door H de Mik op woensdag 14 sep 2022 22
Wij hebben een toilet laten plaatsen door de firma Arma. Communicatie ging super, en er werd naar onze wensen geluisterd. We zijn heel erg tevreden over het resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Marian Stoevelaar op maandag 12 sep 2022 22
We hebben een houtfineer keuken gekocht. De fronten zien er prachtig uit, het patroon loopt mooi door in de verschillende fronten. Bij plaatsing bleek één ladefront niet goed afgewerkt, omdat het patroon doorloopt worden twee ladenfronten vervangen, super!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Rinus op maandag 12 sep 2022 22
Goede uitleg, en samenstellen van de keuken. Goede services, goede vaklui. Zeker aan te bevelen.
FOTO VAN RINUS
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met nieuwe badkamer”
Door Arjan van Leeuwen op zaterdag 10 sep 2022 22
Wij zijn super blij met onze nieuwe badkamer. Het badkamermeubel de regendouche en verwarming zijn zeer vakkundig geïnstalleerd door zeer bekwame monteurs die ook nog uiterst vriendelijk waren en zeer netjes en secuur werkten. Ook het voortraject zoals het uitzoeken met de verkoper die ook zeer klantvriendelijk was en er ook de tijd voor nam verliep uitstekend. Dus het is een goede keuze geweest om onze badkamer bij Arma uit te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Een perfecte keuken”
Door Albert en Ellen op vrijdag 9 sep 2022 22
In ons vorige huis hadden we een Arma keuken. Hier waren we zo tevreden over dat de keuze makkelijk was om na de verhuizing te gaan kijken voor een keuken bij Ardi.
Tijdens het uitzoekproces zijn we goed geholpen door Anne. Ze dacht met ons mee en liet ons verschillende opties zien. Uiteindelijk zijn we zo tot een perfecte keuken gekomen én binnen ons budget. Dank Anne! Ook het plaatsen verliep netjes en secuur door Arie en Ronald. Binnen twee dagen waren we voorzien van een prachtige keuken. Aan het einde liepen we alles netjes langs en gingen ze pas weg zodra wij geheel tevreden waren. Dank Arie en Ronald.
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag genieten van de nieuwe keuken”
Door Giesbergen op donderdag 8 sep 2022 22
Netje en een eerlijk bedrijf! Goed geluisterd en mee gedacht met onze wensen! En daar profiteren en genieten we nu elke dag van!!
FOTO VAN GIESBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jolien Bruggink op donderdag 8 sep 2022 22
Van het begin met het uitzoeken van de keuken goed begeleid en met het plaatsen ook. Zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor deze meer dan geweldige ervaring”
Door Fam. M.J.M. Veldman op woensdag 7 sep 2022 22
Via onze hypotheekadviseur kwamen we terecht bij Adee keukens in Rijssen. Vol goede moed kwamen we in de zeer vriendelijk ogende showroom die zeer uitgebreid was ingericht met talloze keukenvarianten. Na de eerste indrukken maakten we kennis met de heer Voortman, aanbevolen door onze hypotheekadviseur. We schoven aan tafel en onder het genot van een kop koffie (gevolgd door heerlijke lekkernijen uit "eigen keuken" van Adee) wist de heer Voortman ons van de talloze keukenmodellen te begeleiden naar de uiteindelijke keuze die natuurlijk bij onze woning paste. We ontvingen een geplastificeerde computerfoto van onze nieuwe keuken. Voldaan en tevreden keerden we huiswaarts. Naarmate de tijd verstreek diende er zich een probleem aan. Veelgehoorde opmerkingen links en rechts "door de oorlogsindustrie de oekraine"... Tja....ook in ons geval bleek dat door wat dan ook de bestelde vaatwasser niet leverbaar was. Maar Adee liet het er niet bij zitten en zorgde voor een passend alternatief. Geweldig! Na een tijdje bleek dat ook de bestelde inductieplaat niet leverbaar was. Adee liet ons weten dat ze ons ter overbrugging een leentoestel zouden aanbieden. Maar uitgerekend de week voor aanvang van de werkzaamheden kregen we het meer dan verbluffende bericht van Adee dat de helle keuken inclusief onze eigen inductieplaat in een keer geleverd en gemonteerd zou worden. Dit is verbluffend en simpelweg niet anders te noemen dan subliem. Echt werkelijk waar meer dan de beste service die er maar is! Een geweldig team begon de werkzaamheden met het verwijderen van de oude keuken met zorg en vooral netjes werken. Tja....stof is natuurlijk onvermijdbaar maar dat ter zijde. Leidingen werden gelegd, aanpassingen daar waar nodig en toen dat alles een feit was kwamen de eigen installateurs van Adee. Met uiterste zorg werd de keuken opgebouwd met goed overleg om o ze wensen volledig te realiseren. Er werd zelfs niet moeilijk gedaan om extra werk om het NOG mooier te maken. Na afloop begon voor ons het schoonmaken en inrichten van de keuken. Een adembenemend mooie keuken van Adee is het eindresultaat.
Kleine attentie van Adee: een handdoek en vaatdoek erbij. En......een telefoontje van de heer Voortman of alles naar wens is en naar wens is verlopen. Kortom, geen dozen schuiven maar prima en zeer vakkundig advies met daarbij after sales service. Dat is wat bij ons maar zeer zeker ook bij Adee hoog in het vaandel staat! Als wij 10 sterren zouden kunnen geven dan zouden we zeker 12 of meer geven! Een echte aanrader met een kleine maar...... De maar? Nou gewoon, wij hopen nooit meer een keuken te kopen bij Adee....want...als de mooie Adee keuken aan vervanging toe zal zijn, dan zullen wij misschien niet meer leven of anders in een verzorgingstehuis leven. Adee keukens, met in het bijzonder de heer Voortman, bedankt voor deze meer dan geweldige ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door F Meisner op maandag 5 sep 2022 22
Plaatsen van gekochte keuken. Alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Kleine probleempjes werden direct opgelost. Keurige medewerkers en alles weer opgeruimd. Kan dit bedrijf zeker aan bevelen. Inmiddels een paar huizen verder heeft ook bij Avanti een keuken gekocht.
FOTO VAN F MEISNER
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Astrid en Léon op zaterdag 3 sep 2022 22
Vanaf het begin van het proces tot aan het plaatsen van de keuken is onze ervaring heel positief geweest. Kees V heeft onze ideeën goed in beeld kunnen brengen en het eindresultaat is precies zoals we gewenst hebben. Ook wat betreft de installatie alleen maar lof. Een aantal zaken die niet helemaal goed waren werden meteen opgepakt en zo snel mogelijk verholpen.
FOTO VAN ASTRID EN LÉON
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Heijdenrijk op woensdag 31 aug 2022 22
Goed geholpen door Robin tijdens de koop, goede informatie en fijne gesprekken. Kwaliteit goed, is er iets, wordt het netjes opgelost. Goede montage. Een aanrader!
FOTO VAN HEIJDENRIJK
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Sandra en Ton op woensdag 31 aug 2022 22
Bij ons eerste bezoek gaf de verkoper ons een goed gevoel en dacht goed mee, niks opdringerig aan het eind kregen we al een concept offerte mee met tekening. Niks aanbetalen en de prijs is vast heerlijk en een goed beleid van deze organisatie.
Eigen monteurs en chauffeurs die zeer professioneel te werk gaan, en dan ook nog een prachtige keuken. Advies van ons ga zeker kijken en loop niet standaard naar de meubelboulevard. Ook hier hebben ze zeer betaalbare keukens.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is een plaatje”
Door Tjerk Pelsma op maandag 29 aug 2022 22
De keuken is echt een plaatje! Wat een verademing alles in één keer goed;
- geleverd
- gemonteerd
- zonder oplever punten
FOTO VAN TJERK PELSMA
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Pierre Schout op maandag 29 aug 2022 22
We hebben een prachtige keuken gekocht en is geleverd naar volle tevredenheid!
We wisten achteraf niet dat Ardi onder een grotere organisatie DB Keukengroep valt. Bleek dat er in Berkel en Rodenrijs ook een vestiging zat. Dat had dichterbij geweest. Voor de klant is het niet duidelijk dat alle lokale vestigingen onder db keukengroep vallen. We zijn wel 5 keer teruggeweest denk ik. Gaandeweg hebben we onze keuken samen ontworpen. Dat gaf een heel goed gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Niets anders dan lof”
Door André en Willeke op zondag 28 aug 2022 22
De keuken is op de afgesproken tijd geleverd. Alles compleet. De monteurs waren beide dagen keurig op tijd. Werken zeer netjes erg precies. Namen de tijd om de werking van ons nieuwe apparatuur uit te leggen. Niets anders dan lof voor dit bedrijf en zal zeker aanbevolen worden door ons.
FOTO VAN ANDRÉ EN WILLEKE
Reactie of foto toevoegen
“Mooi bedrijf”
Door Wendy op zondag 28 aug 2022 22
Zeer tevreden, kundig personeel, leveren goed en snel werk af
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige samenwerking”
Door Anton van Wilgenburg op vrijdag 26 aug 2022 22
Vorig jaar (2021) de keuken uitgezocht voor ons nieuwbouwhuis in Claverveld Vlissingen. Alles was op tijd binnen en geplaatst door Pieter, zeer prettige samenwerking en adviezen gekregen. Zou het zo weer doen, ga zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met nieuwe keuken”
Door H van Ballegoijen op donderdag 25 aug 2022 22
Bij de aanschaf zijn wij bijzonder prettige te woord gestaan. Een verkoper die echt met ons meedacht en zelf met een goed alternatief kwam.
Reactie of foto toevoegen
“Hoge kwaliteit”
Door Mar op donderdag 18 aug 2022 22
Prachtige keuken van hoge kwaliteit. Monteurs zijn absolute vaklui
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.