Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.

DB Keukens review

Er zijn 2288 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren 1983 ervaringen
4 sterren 169 ervaringen
3 sterren 16 ervaringen
2 sterren 19 ervaringen
1 ster 20 ervaringen

Verdeling: 2152 positieve ervaringen | 55 kritische ervaringen

Ervaringen over: keukens, badkamers, actie, annuleren, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Sorteer op: meest relevant, nieuwste, met foto
19 ervaringen met 2 sterren | Alle ervaringen tonenAlles tonen
“Montage zeer matig”
C. Wouters | maandag 10 jun 2024 24
Verkoop, afspraken, levering allemaal ok. Montage zeer matig. Uiteindelijk alles goed gekomen maar daar was wel het nodige toezicht en overleg voor nodig.
Reactie of foto toevoegen
“Te hoog geplaatste magnetronoven”
J. Baij | woensdag 13 mrt 2024 24
Gekozen materiaal is prima, evenals de plaatsing door monteurs, problemen onderweg zijn verholpen (die waren er nogal wat). Wij zijn uiteindelijk blijven zitten met een veel te hoog geplaatste magnetronoven.
Reactie of foto toevoegen
“Vier weken later geleverd dan gepland”
D. Veen | vrijdag 28 apr 2023 23
"Bij DB KeukenGroep (de groep achter Keur Keukens) staat 'Doen zoals Beloofd' centraal", staat groot op de busjes en alle papieren. Ja, zolang alles goed verloopt. Als er iets misgaat, is de service helaas ook die 9,6 absoluut niet waard. Een mooie showroom, aardige mensen, een goed aanbod, verse gevulde koeken: ja, op de locatie in Haarlem is het allemaal top geregeld. Wij waren dan ook onwijs blij dat we onze nieuwe keuken hier hadden gekocht. Tot we een week(!) voor de levering van onze keuken een telefoontje kregen dat er iets mis was gegaan. De fabriek had de bestelling niet doorgezet, dus de keuken zou niet komen. Een grove fout, dan wel niet van Keur Keukens zelf, maar met de fabriek hebben wij als klant niets te maken. De oude keuken was er al uit, dus wij zaten met een probleem. Op zo'n moment verwacht je vanuit Keur/DB dan ook een passende aanpak. Het werd in eerste instantie goed opgelost met de levering van een noodkeuken en over compensatie "zouden we het later hebben, laten we het eerst maar goed oplossen", was de boodschap. Daar bleken we het later helemaal niet over te kunnen hebben. Toen er geen enkel bericht kwam over een compensatie, in welke vorm dan ook, namen we zelf weer contact op. De boodschap in een vrij vervelend telefoongesprek: compenseren in geld doen we nooit. Maar we kunnen wel een dinerbon opsturen? Een houding die wij in deze situatie - en met zo'n hoge score - niet hadden verwacht. Het kan toch niet zo zijn dat je voor een keuken die 4(!) weken later komt, niet door overmacht maar een grove fout, hetzelfde betaalt als voor een keuken die er netjes op de afgesproken datum was geweest? Bij de klantenservice van DB waren ze het daar niet mee eens. We zouden de keuken uiteindelijk krijgen, dus daar ook voor moeten betalen. Wij werden meerdere malen op niet heel klantvriendelijke wijze met deze boodschap afgescheept. Op ons aandringen, niet op eigen initiatief, werd er uiteindelijk om compensatie gevraagd bij de fabriek. Het resultaat: ze konden ons 250 euro bieden. De fabriek, vanuit DB zelf kwam er niets. Toen wij aangaven dat we dit wel een heel, heel minimaal bedrag vonden op een bedrag dat je uitgeeft voor een keuken, deed Keur er na een gesprek met de manager (waar wij weer om moesten vragen) hetzelfde bedrag bij. Er was toch nooit compensatie mogelijk? Dat er toch wel wat mogelijk is, maar dat je dat pas krijgt na meerdere vervelende telefoongesprekken waarin je voet bij stuk houdt, is echt alles behalve klantvriendelijk. Voornamelijk daardoor houden wij hier een vervelend gevoel aan over. Als ze dit meteen hadden geboden, was dit een heel ander verhaal geweest. Wij zijn helaas dan ook teleurgesteld in de service van vooral DB groep. Val dus niet meteen voor die hoge 9,6, want die kunnen ze alleen waarmaken zolang alles goed gaat. Zodra er echte klantenservice nodig is, is daar niet veel meer van over. Wij hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekregen (een compliment voor de aardige en goede monteurs!), maar houden hier helaas wel een vervelend gevoel aan over. En dat wil je niet bij zo'n grote aankoop als een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is bijna een jaar na plaatsing nog niet af”
Annemiek | maandag 30 jan 2023 23
We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Artic. In de showroom zijn we goed geholpen. Helaas hadden we een zeer eigenwijze monteur die zijn eigen plan trok en geen zin had om tijdens het plaatsen van de keuken te overleggen. De keuken is in mei 2022 geplaatst en nu in januari 2023 zijn een aantal restpunten nog niet opgelost. Afspraken worden niet nagekomen. Hierdoor is onze keuken bijna een jaar na plaatsing nog niet af.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering keukenblad”
J. Schipper | dinsdag 24 mei 2022 22
De service in de showroom was echt goed, maar daarna is het misgegaan. Het blad bleek na het opmeten niet als maatwerk geleverd te kunnen worden. We hebben een nieuw blad gekozen en dit is super opgelost door Ardi. Echter de andere leverancier is 6 weken later pas weer komen meten, om vervolgens een week later weer te moeten meten. Vervolgens was er 3 weken na deze laatste meting nog ontbrekende informatie over de maten van de kookplaat. Al met al wordt het blad nu pas in de 3e week juni geplaatst. We zijn erg teleurgesteld dat door het wijzigen van leverancier wij bijna 4 maanden op een keukenblad moeten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vonden het geen aanrader”
de Groot | donderdag 5 mei 2022 22
Bezoek aan de showroom en inmeten hebben wij als zeer prettig ervaren, er werd goed meegedacht. Echter een dag voor aflevering werden wij gebeld dat er onderdelen ontbraken. Het ingeleende personeel had tijdens het plaatsen erge haast, waardoor bijv. er vele gaten scheef zaten, koelkast niet correct was geplaatst, de plank in het gootsteenkastje zodoende was gezaagd alsof het leek dat dit met een kettingzaag was gedaan. Het eigen personeel heeft alle klachten moeten verhelpen. Daarnaast is het klantcontactteam slecht bereikbaar, deze hebben continu koffiepauze. Door onze ervaring met het ingeleende personeel en klantcontactteam zouden wij ARMA niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Laat hersteld”
Jorg de Jong | donderdag 14 apr 2022 22
Keuken gekocht, plaatsen en verkopen ging perfect. Servicepunten oplossen is een drama. Pas maanden na aankoop is de keuken hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Smeets | dinsdag 22 feb 2022 22
Koopproces was prima, goed begeleid door William. Maar vanaf plaatsen begon de ellende. Ze hebben ons wekenlang zonder waterafvoer laten zitten omdat deze 'zoek' was, geen enkele moeite gedaan om dit probleem tijdelijk op te lossen. Uiteindelijk zelf met een goedkope Gamma afvoer het probleem provisorisch opgelost. Enige tijd later was er een deurpaneel kromgetrokken, de afspraak om die te vervangen is 3x lastminute verplaatst. Erg zure nasmaak aan overgehouden, te meer omdat ik maandenlang op zoek ben gegaan naar een betrouwbaar keukenbedrijf met goede service. Jammer want de keuken an sich zijn we erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken maar mist aftersales”
Peter | zaterdag 22 jan 2022 22
In 2020 super goed geholpen met advies en montage van onze nieuwe keuken. Een plaatje!! Sindsdien een paar keer gebeld met klachten over niet goed werkende onderdelen. Een lade die niet mooi sluit en een Le Mans kast die voor de tweede keer niet functioneert. Zo behulpzaam en kundig ze met het advies bij aankoop en montage zijn, op gebied van aftersales moeten ze nog een hoop leren!!!
Reactie of foto toevoegen
“Schmidt keuken”
Ellie Eckhardt | woensdag 5 jan 2022 22
We hebben een kleine Schmidt keuken voor ruim €15.000 gekocht en achteraf hadden we deze liever bij een andere keukenzaak gekocht die gespecialiseerd is in Schmidt keukens. De nabestellingen verliepen uiterst traag, deels misschien door de Coronaperiode, deels door slechte onderlinge communicatie bij Arma. Door de verkoper werd al snel gezegd dat iets niet mogelijk was, bijvoorbeeld een houten aanrechtblad en een kast op maat. Ik keek dan in de Schmidt catalogus en het bleek wel mogelijk. Omdat we verschillende facturen hadden gekregen na aanpassingen van kastmaten en werkblad zag ik achteraf dat er wel creatief gefactureerd was om zo rond de €15.000 uit te blijven komen.

Als ik mijn vrienden nu zou adviseren zou het het volgende worden: Koop geen apparaten bij een keukenzaak, maar kies ze zelf uit. Omdat we bij Arma kochten hebben we twee Pelgrimapparaten gekocht die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben. Met beide apparaten vanaf het begin problemen. Bij de inductieplaat is dat verholpen, de combi stoomoven is na 5 x een bezoek van een monteur van Pelgrim eindelijk geruild voor een nieuwe, maar ook deze werkt niet optimaal. Hij ratelt een beetje en de stand van de ovensymbooltjes klopt ook niet altijd. Nu laten we het maar zo want in totaal hebben we zeker 10 x een monteur van Arma en Pelgrim over de vloer gehad. Verschillende keren ook konden ze onverrichter zake weer terug omdat er iets niet goed was doorgegeven en er geen onderdeel meegenomen was. De koelkast is niet de meest energiezuinige, daar had ik wel om gevraagd. Ik had om echte RVS plinten gevraagd, maar het is hardboard met een laagje metaal. Dat is nu niet mooi, want om het hardboard te beschermen zit er een witte strip onder die heel erg afsteekt bij onze houten vloer. Ik heb de strip nu zelf een beetje bijgekleurd. Zo kan ik nog meerdingen opnoemen die niet goed gegaan zijn.

Mijn advies voor toekomstige keuken kopers: verwacht niet dat de verkopers alle materiaal en productkennis hebben, maar denk zelf goed mee. En het is echt niet zo dat het met apparaten beter werkt als je ze allemaal bij de keukenzaak koopt. Wij moesten nog ruim een maand op de vaatwasser wachten terwijl ik zei dat het iedere andere energiezuinige vaatwasser mocht zijn. Ik wilde geen sleepdeur in de koelkast, maar omdat er verkeerde scharnieren waren meegegeven is dat toch een sleepdeur geworden. Omdat we de kleine koelkast steeds vrij vol hebben verzakt die deur snel. Toegegeven, iedereen bij Arma was uiterst vriendelijk, al kon ik dat te vaak gehoorde ' wat vervelend voor u' niet meer aanhoren. Ik had liever gehad dat ze erkenden een fout( je) te hebben gemaakt. Bij een volgende keuken gaan we veel zelf doen, en ja, ook dan zullen we fouten maken en achteraf zeggen dat we bepaalde dingen beter hadden kunnen doen.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Harro van Ree | zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Mark Prook | woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Denise | dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
M.R. | dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Robert van Kempen | donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
S brouwer | vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
P. Poortvliet | maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Gijsbert | donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Versloot | dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
Ervaringen met een andere score | terug naar boven
“Geweldig bedrijf”
Roodbeen | zondag 6 jul 2025 25
in een woord geweldig bedrijf kan het iedereen aanraden. Van verkoop tot plaatsing super netjes gedaan. Altijd bereikbaar met luisterend oor.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Hannie Boelen | zaterdag 5 jul 2025 25
Verkoopteam erg fijn, meedenken en belangrijk geen push mentaliteit. Monteurs die de keuken kwamen plaatsen, goed team, nette werkers en fijn in de omgang.
Reactie of foto toevoegen
“Super netjes”
M de Lange | vrijdag 4 jul 2025 25
Ontvangst was hartelijk, fijn dat je de tijd krijgt om zelf door de showroom te lopen, pas om vraag een medewerkster erbij komt om suggesties ed te doen. Alle tijd werd genomen om tot een keuze te komen, ook het installeren was bij mij perfect. Planning daarna was erg fijn. Extra pluspunt; de aannemer die ze als suggestie aanreiktte voor het voorbereidende werk. Dat verliep ook allemaal super netjes!
FOTO VAN M DE LANGE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Michel Niemantsverdriet | vrijdag 4 jul 2025 25
Zeer tevreden met het eindresultaat, er wordt tijd besteed om een keuken uit te zoeken. Goede monteurs die netjes werken en oog voor detail hebben. Tussentijdse aanpassingen in het gehele proces worden door de service afdeling netjes opgelost.
FOTO VAN MICHEL NIEMANTSVERDRIET
Reactie of foto toevoegen
“Een super ervaring”
Arnie Suykerbuyk | donderdag 3 jul 2025 25
Na 13 jaar was onze keuken aan een update toe. Wat hadden best een specifiek idee voor de nieuwe keuken. De verkoopster begreep onze wensen heel goed en nam goed de tijd om bij een keuken ontwerp te komen welke aan onze wensen voldeed en ook erg praktisch was in gebruik. Tussen bestellen en plaatsen was de communicatie erg goed. Omdat we met 5 katten in huis zitten waren genoodzaakt deze tijdelijk in een pension te plaatsen waar door we slechts drie dagen hadden waarin de keuken geleverd én geplaatst kon worden. Ons was beloofd dat ze op deze dagen konden leveren én plaatsen en ondanks deze strakke planning heeft Ardi Keukens geleverd, super. In anderhalve dag was de keuken geplaatst. Helaas zat er één kleine beschadiging op een paneel en een van de lades ging niet goed open. Dat kan gebeuren en Ardi heeft dit snel en netjes opgelost. Al met al een super ervaring, zo kan het dus ook. We gaan hier zeker terug komen!
FOTO VAN ARNIE SUYKERBUYK
Reactie of foto toevoegen
“Goede sevice”
Henk van Liere | vrijdag 27 jun 2025 25
Van begin tot eind goede service. Levering correct en nalevering zeer snel. Als men belt voor klacht of vragen over de keuken, dan is de medewerker direct op de hoogte, dus zeer up to date.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Familie Baars | vrijdag 27 jun 2025 25
We voelden ons enorm welkom in de winkel bij Kees. Kregen duidelijke en goede informatie, dacht goed met ons mee. De plaatsing verliep ook goed. Alles naar wens, van begin tot eind.
FOTO VAN FAMILIE BAARS
Reactie of foto toevoegen
“Mega blij”
John B | woensdag 25 jun 2025 25
Hele fijne keukenzaak. Hier hebben ze de tijd voor je, van aankoop tot installatie (en after sales). Vriendelijk personeel, goede communicatie en vakkundige installatie van onze keuken. We zijn mega blij dat we hier onze keuken gekocht hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Gerda Verbraeken | vrijdag 20 jun 2025 25
We zijn blij de keuken bij Anovi keukens gekocht te hebben. We zijn goed geadviseerd. Er werd met ons meegedacht en hij is precies zo geworden als we hoopten. Hij is vakkundig en met aandacht geplaatst. We zullen Anovi keukens dan ook bij iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Beppie Geest | dinsdag 17 jun 2025 25
Zeer vriendelijk ontvangen en alles zeer goed uitgelegd. De monteur was vriendelijk de vloeren en trap werden afgeplakt en op alle vragen werd goed uitleg gegeven en hij dacht heel goed mee.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Hommel | vrijdag 13 jun 2025 25
Wij hebben weer een nieuwe keuken gekocht bij Ardi keukens. Weer ontzettend tevreden. Het maakt niet uit met welke afdeling je contact hen alle medewerkers zijn vriendelijk vakkundig mee denkt. De monteurs hebben vakwerk geleverd.
Leveren de keuken pas op als je helemaal tevreden bent.
FOTO VAN HOMMEL
Reactie of foto toevoegen
“Alles is naar wens”
Fam van Rossum | donderdag 12 jun 2025 25
De keuken is naar alle tevredenheid geplaatst door twee van jullie jonge vaklieden, alles naar wens de jongens waren een goed team ieder zijn eigen deel van begin tot het einde toe, en na plaatsing alles keurig opgeruimd veel ontzag voor deze jonge werknemers waar jullie als keuken bedrijf enorm trots op mogen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbaar en verantwoordelijk”
Paul | dinsdag 10 jun 2025 25
Zochten een keukenleverancier die betrouwbaar en verantwoordelijk zou zijn, van aankoop tot levering en ver daarna. Dat is prima gelukt. Alle afspraken zijn goed nagekomen, en overleg waar nodig. Het uitzoeken met advies, uitleg en rust met Keeley, en levering en montage vlekkeloos en zorgvuldig door twee monteurs. We zijn erg blij met het resultaat!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Een top keuken”
Martijn en Dianne | donderdag 5 jun 2025 25
We zijn heel hartelijk ontvangen door de mensen. Ze hadden alle tijd en gaven ons ook de tijd om voor ons de perfecte keuken uit te kiezen. Ook het meedenken van Keeley mbt de indeling en de ruimte was erg prettig. Zodoende hebben we met een heel goed gevoel en een nieuwe keuken de winkel verlaten. Ook in de stappen die volgden waren ze heel attent en was er altijd nog de mogelijkheid om van materialen te wisselen. De montage is vakkundig gedaan met een top keuken als eind resultaat. Tot onze verbazing werden we zelfs 2 weken na montage nog gebeld of alles naar wens is en werd ons medegedeeld dat mocht er iets niet goed sluiten of niet werken, zoals het zou moeten, we dat moesten melden zodat het opgelost kan worden.
FOTO VAN MARTIJN EN DIANNE
Reactie of foto toevoegen
“A beautiful and functional kitchen”
Priya | dinsdag 3 jun 2025 25
The experience from the start to end was extremely smooth and professional. We got a a very beautiful and functional kitchen within our budget. Highly recommend this company and Bram was extremely kind and helpful too!
FOTO VAN PRIYA
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Nelly | zaterdag 31 mei 2025 25
Zeer klantvriendelijk, monteurs betrekken ons heel goed als er vragen zijn. Door verkoper ook heel goed geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte gewoon”
Martijn Claus | vrijdag 30 mei 2025 25
Bij het uitzoeken van de keuken zijn we fantastisch geholpen. we wilden nog delen van de oude keuken weer gebruiken omdat het nog niet zo oud was maar ivm met de aanbouw iets groter kan worden. De verkoper heeft zich goed verdiept in onze wensen en waren ook zeer verrast hoe de eerste tekening in elkaar zat. Ook erg prettig hoe ze met je meedenken zodat je niet allen een prachtige keuken krijgt, maar ook erg praktisch. Wat zeker aan te raden is dat je de vaatwasser op hoogte kan inbouwen. dat werkt super fijn. De levering was goed geregeld. Alles netjes optijd geleverd en binnen opgesteld. Ook is het geen probleem als je zelf de keuken wilt plaatsen. Alles is netjes geleverd precies zoals wij wilden. Alles klopte gewoon. Echt heerlijk! Zeker aan te raden om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zooo blij”
Frits | woensdag 28 mei 2025 25
Via Google zijn wij bij Adee Keukens terechtgekomen. Eerste gevoel was direct goed. Vriendelijk ontvangst en alhoewel wij geen afspraak hadden gemaakt was er al snel een verkoopadviseur (Keeley) beschikbaar. Zij heeft ons fantastisch geholpen. Gaf direct aan nog nieuw te zijn dus zo af en toe even met haar ervaren collega's te willen overleggen. Dat gaf ons direct veel vertrouwen. De basis van de keuken stond al vrij snel op papier. Daarna hebben wij uitgebreid advies gekregen over apparatuur. Vlak voor definitieve besteldatum hebben wij in alle rust alle details nogmaals kunnen overlopen. Afgelopen 35 jaar hebben wij meerdere keukens gekocht. Deze keer was wel de meest plezierige! Inmiddels staat de keuken en... wij zijn er zooo blij mee! Ook de levering en installatie verliep top. Al met al: een aanrader voor als je kwaliteit en service wilt!
Reactie of foto toevoegen
“100% tevreden met de keuken en Ardi”
Rob Teirlinck | dinsdag 27 mei 2025 25
Ardi in St Annaland is uiterst klantvriendelijk. In het hele traject; vanaf het eerste contact tot ruim na de oplevering staat Ardi klaar met zeer betrokken en vakkundige mensen. I.v.m. nieuwbouw moesten we heel vroeg de keuken bestellen. Ardi was uiterst soepel met de voorwaarden, ook al zou de levering pas 1,5-2 jaar na opdracht zijn. Nadat de planning duidelijk was hebben we de keuken nog eens bekeken en enigszins aangepast. O.a. nieuwere apparatuur. De verkoper (een andere dan 1,5 jaar eerder) was volledig op de hoogte van het eerdere ontwerp. De aanpassingen zijn soepel en zeer coulant doorgevoerd.
Enkele maanden voor de levering ontdekten wij tijdens de bouw een fout (een eigen fout; niet van Ardi). Ardi heeft kosteloos meegedacht en tekeningen gemaakt hoe het opgelost kon worden. Pas in een laat stadium hebben we hierdoor nog een aanvulling laten maken door Adri. Top geregeld! De backoffice heeft meerdere keren pro-actief contact met ons gezocht om mee te denken bij enkele praktische zaken o.a. m.b.t. het blad en de achterwand. Echte meerwaarde nu voor de keuken. De planning heeft meerdere keren soepel meegewerkt bij vertragingen in de bouw. Duidelijke open communicatie en alles steeds goed vastleggen. De keuken is vakkundig geplaatst. Slechte één heel klein restpuntje. En dat is soepel opgelost. Tijdens het plaatsen realiseerden we ons dat er niet was nagedacht over de afvalemmers in de gootsteenkast. Zowel niet door ons als door Ardi. Na enkele weken hebben we met Ardi contact gezocht voor een oplossing. Daar is actief in meegedacht en met zeer beperkte kosten een oplossing voor bedacht, waarbij de Quooker en wat leidingwerk moesten worden verplaatst cq aangepast. Kortom 100% tevreden met de keuken en Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Marie | vrijdag 23 mei 2025 25
Ben zeer fijn geholpen, voor alles is een oplossing! Materiaal is van goede kwaliteit! En vak kundig personeel/monteurs! Toppers!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
J. de Jager | woensdag 21 mei 2025 25
Heel goed geholpen en erg goede uitleg en mee denken van de medewerker. Ook heel behulpzaam. Kortom een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Johan van den Beemd | woensdag 21 mei 2025 25
Een fijn bedrijf met goede service en montage. Wij zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik en dik tevreden”
Ronald | woensdag 21 mei 2025 25
Vanaf de tekentafel t/m de montage van de keuken zeer professioneel. Vanwege de scheve muren in het huis wilden we er graag een mooie strakke keuken van maken met een kookeiland. We hebben een mooi ontwerp laten maken wat na montage nóg mooier is geworden dan durven dromen. Het gemak van de Quooker waar we dagelijks mee te maken hebben t/m het geurloos koken met de Bora kookplaat met afzuiging, maakt het tot een genot om in deze keuken te werken. De klimaatkast met exclusieve wijnen is een echte eyecatcher in ons huis. Kortom dik en dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Ineke | dinsdag 20 mei 2025 25
Wij zijn meer dan blij met onze prachtige keuken! Onze wensen konden wij kwijt aan een deskundig team! En samen hebben we onze droomkeuken gerealiseeerd! Heel heel veel dank ervoor!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige nieuwe badkamer”
Margret Bekmann | woensdag 14 mei 2025 25
Na een lange zoektocht naar een badkamerspecialist, dat naast de verkoop ook installatie in eigen beheer heeft, zijn wij vanuit het verre zuiden van Nederland (Maastricht) terecht gekomen bij DB Arma Keukens en Sanitair. Vanaf het eerste moment zijn wij super ontvangen en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een badkamer. Er was zelfs een lunch voor ons geregeld. Wim neemt je helemaal mee in de geschiedenis van het bedrijf waar ook een rondleiding bijhoort. Wat vooral opvalt is dat er oprecht geluisterd wordt naar de wensen van de klant waarna we samen een fantastische badkamer hebben uitgezocht.
Het contact met alle betrokken medewerkers + de uitvoerende monteurs was meer dan goed. Een speciaal dankwoord voor Arnold en Ben die zich uiterst professioneel hebben opgesteld en met passende oplossingen kwamen indien er zich iets voordeed. Er werd zeer netjes gewerkt. Al met al een top ervaring en kan ik iedereen dit bedrijf aanraden. Wij zijn super tevreden met ons prachtige nieuwe badkamer.
FOTO VAN MARGRET BEKMANN
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Inge Peters | maandag 12 mei 2025 25
Bijzonder aardige verkopers, uitstekende service. Het rondlopen in de showroom is al een feest op zich. Onze verkoper had alle geduld en tijd voor ons en liet ons heel veel mogelijkheden zien. Daardoor konden we een heel goede keuze maken. De monteurs waren heel vakkundig en voordat ze 's avonds vertrokken was alles keurig opgeruimd, hele nette jongens. Ik zou DB Adee keukens zeker aanraden, wij zijn ontzettend blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Annelies Reppel | zondag 4 mei 2025 25
Bij uitzoeken en bestellen van de keuken is er zeer goed meegedacht en tijd genomen om de gewenste keuken samen te stellen. Plaatsen wordt gedaan met goede monteurs die netjes werken. Service achteraf is zeer goed. Geen probleem met na stellen van kastjes of het leveren en plaatsen van nieuwe glaswandplaatjes van een lade.
FOTO VAN ANNELIES REPPEL
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Nieuwenhuis | zaterdag 3 mei 2025 25
Hele goede ervaring opgedaan met Avanti, in elk opzicht veel lof!
Reactie of foto toevoegen
“Totaal naar mijn verwachtingen en wensen”
Sjaak Verriet | donderdag 1 mei 2025 25
Correcte verkoper en vooral een vakkundige aflevering en plaatsing. Totaal naar mijn verwachtingen en wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Fam. van de Steeg Elspeet | zaterdag 26 apr 2025 25
Goed en deskundig geholpen door Bernard in de showroom. En plaatsing op de afgesproken datum. Werner en Johan hebben de keuken keurig geplaatst en aan ons opgeleverd. Zeer blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN FAM. VAN DE STEEG ELSPEET
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Dick Roon | zaterdag 26 apr 2025 25
Wat een mooie beleving was een keuken kopen hier. Van een keuken uitzoeken t/m het plaatsen werkelijk overal heel goed mee geholpen. Zij denken op elk vlak met je mee en alles wordt goed gecommuniceerd. Wij hebben een hele achterwand en een schierkookeiland gekocht en het is perfect gemonteerd. De monteur werkte echt op de manier van dat het perfect moest boven haast hebben, en dat is heel goed te zien. Ook betrok hij ons bij de inbouw met goed advies om sommige dingen zo of zo te doen omdat dat mooier/ beter was. Ook de verkoper was absoluut niet aan het pushen maar juist het tegenovergestelde hiervan en geeft je hierdoor een goed gevoel. Wij zijn heel erg tevreden over hoe alles is gegaan!
Reactie of foto toevoegen
“Aandacht voor details”
Frans Peijster | donderdag 24 apr 2025 25
Uitstekend geholpen, goed meedenken en aandacht voor details. Afspraken zijn helder en worden secuur nagekomen. Prettige contacten, vragen werden direct beantwoord.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat is erg naar onze zin”
Henk | woensdag 23 apr 2025 25
Wij kochten bij Arma een nieuwe keuken. Het hele proces, van het uitzoeken van de keuken tot aan het plaatsten daarvan, werd door Arma goed gemanaged. De keuken werd geplaatst in de afgesproken week en binnen de afgesproken tijd. Problemen ter plekke, gevolg van maatafwijkingen in ons oude huis, werden perfect en zonder gezeur opgelost. Het resultaat is erg naar onze zin!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Weggeman | dinsdag 22 apr 2025 25
Uitstekende communicatie, nakomen afspraken, eigen monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring met onze nieuwe keuken”
Dave van der Weij | dinsdag 22 apr 2025 25
Vanaf het eerste moment zijn we ontzettend goed geholpen. We kregen fijne begeleiding bij het maken van keuzes, met duidelijke uitleg en professioneel advies. Ook de montage en oplevering verliepen perfect: alles werd netjes gecommuniceerd en tot in de puntjes verzorgd. Het team werkt heel precies en denkt echt met je mee. We zijn super tevreden!
FOTO VAN DAVE VAN DER WEIJ
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met mijn keuken”
Lovella Mojet de Koe | vrijdag 18 apr 2025 25
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken van Arctic Keukens! Vanaf het ontwerp tot de plaatsing ben ik goed geholpen, en het resultaat is fantastisch—de keuken is echt een blikvanger. Mijn buren vinden het ook prachtig! Er waren een paar kleine dingen die niet helemaal soepel verliepen, zoals een aanpassing aan een houten constructie en het verplaatsen van een stopcontact. Ook was er een kleine beschadiging bij het vervangen van het werkblad, maar dit is allemaal opgelost. Het enige minpunt is de oven van Etna, die helaas al snel uitviel. De service duurt langer dan verwacht, dus ik kan hem nog niet gebruiken, wat jammer is. Maar ondanks alles ben ik superblij met mijn keuken en dank Arctic Keukens voor de geweldige hulp!
FOTO VAN LOVELLA MOJET DE KOE
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
C. Bolderman | donderdag 17 apr 2025 25
Tijdens het uitzoeken van de keuken op alle punten goed geadviseerd. Nu keuken geplaatst is erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden keurig nagekomen”
Anita Capelle | dinsdag 15 apr 2025 25
Fantastisch geholpen, werd goed meegedacht met ontwerp. Afspraken werden keurig nagekomen. Keuken naar volle tevredenheid gemonteerd door zeer vakkundige en nette monteurs.
FOTO VAN ANITA CAPELLE
Reactie of foto toevoegen
“Onze prachtige nieuwe keuken”
Ina Pol | maandag 14 apr 2025 25
Afgelopen week is na een verbouwing onze nieuwe keuken geplaatst. Tijdens het samenstellen van de keuken in de showroom in Kesteren zijn we steeds heel gastvrij ontvangen en geduldig en prettig begeleid. Ook het plaatsen verliep voorspoedig, zorgvuldig met aandacht voor details. Alles klopte. We zijn heel blij met onze prachtige nieuwe keuken en bevelen Avanti van harte aan.
FOTO VAN INA POL
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Mieke van Hal | donderdag 10 apr 2025 25
DB Keukens heeft ons in het aankoopproces, en maken van keuzes, goed en prettig geholpen. De levering was prima en geheel volgens afspraak. Monteurs hebben vakkundig en netjes gewerkt, prettige mensen ook. Een mankement bij de vaatwasser (niet geleverde bovenkorf) werd snel hersteld en opgelost. Kortom, wij zijn -nu 3 weken na de levering- heel tevreden klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Niels | maandag 7 apr 2025 25
Complimenten voor het hele traject. Arjen heeft met zijn hele team een keurige prestatie neergezet.
Reactie of foto toevoegen
“A nice experience”
S. Engin Sonmez | vrijdag 4 apr 2025 25
We bought kitchen and home appliances. From the sales, to the delivery and installation, they give careful, interested, customer oriented good services.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige keuken”
Fred Janssen | vrijdag 4 apr 2025 25
Goed geholpen in de zaak, meerdere bezoeken. Communicatie perfect ook online en telefonisch. Plaatsing was super goede ervaren monteurs. Echt een lang maar mooi traject met als resultaat een geweldige keuken.
FOTO VAN FRED JANSSEN
Reactie of foto toevoegen
“Fantastic”
Claire | donderdag 3 apr 2025 25
Professional, smooth and friendly from beginning to end. The help received in the showroom to design the kitchen was fantastic, the lady really worked with us to ensure we designed our dream kitchen. Then later in the process we experienced good communication on the timelines and great workmanship and professionalism while the kitchen was fitted. Can't speak highly enough about the care and the quality that everyone involved put into their work. Also helped that everyone was very friendly and really focused in making sure we were happy at every stage. The fitting team worked so hard and did an amazing job, taking care to consult with us incase of questions. Would definitely recommend and next time we need a kitchen, we know where to go now!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Erika | donderdag 3 apr 2025 25
Wij hebben voor een goede prijs een keuken naar wens bij Arma gekocht. Er wordt actief meegedacht wat mooi is. Levering was op afgesproken tijd. Monteurs werken netjes en komen ook op tijd. Het klantcontact team is goed bereikbaar voor vragen, ook zoeken zij pro actief contact met de klant. Wij zijn heel tevreden over onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig bedrijf”
Fam Duijvestijn | woensdag 2 apr 2025 25
Wij zijn zo fijn geholpen, hebben een prachtige keuken nu, alles naar onze wens! Op ons gemak uitgezocht! Alles kwam keurig samen het klopte helemaal! Het is een geweldig bedrijf met service, klant vriendelijk waar we erg tevreden over zijn! Een diamant in Lansingerland. DB keukens het is top!
FOTO VAN FAM DUIJVESTIJN
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes”
Krijn en Corrie Westhoeve-Akershoek | vrijdag 28 mrt 2025 25
Bij het uitzoeken van een werkbare keuken zijn we uitstekend voorgelicht. Ook zijn we een aantal malen bij Ardi terug geweest, om het een en ander te veranderen. Ook dit was geen probleem en werd er met ons mee gedacht. Bij het plaatsen van de keuken ging alles perfect, en werd het verpakkingsmateriaal gelijk door de installateur meegenomen. Bij het gebruik van de vaatwasser bleek deze defect te zijn. Wederom werden we bij Ardi uitstekend geholpen en heeft de monteur een nieuwe printplaat geïnstalleerd. We zijn super tevreden met de voor ons werkbare keuken.
FOTO VAN KRIJN EN CORRIE WESTHOEVE-AKERSHOEK
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Wilco Nijmeijer | vrijdag 28 mrt 2025 25
We hebben een keuken gekocht met een kook eiland. We zijn goed en respectvol geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Soepel verlopen”
Simone & John | woensdag 26 mrt 2025 25
Onze keuken hebben we gekocht bij DB Anovi keukens in Berkel en Rodenrijs. Allereerst: onze dank dat ze zo flexibel waren. Onze verbouwing liep enorm uit waardoor we de keuken die we in februari '24 kochten, niet in de zomer van '24 konden plaatsen, maar pas in maart '25. Dat was nooit een probleem. Ook het plaatsen zelf was soepel. Vrijdag werd het geleverd, in twee dagen was het klaar. Ze waren pietje precies, met meer oog voor detail dan we zelf hadden. Daarom genieten we nu van de keuken waar we al meer dan een jaar van droomden, en die is nog mooier dan we al die tijd hadden bedacht.
FOTO VAN SIMONE & JOHN
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Peter & Miranda den Hartog | woensdag 26 mrt 2025 25
Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot en met het afleveren van de keuken, geweldig! Er wordt een service geboden die je bijna nergens meer tegenkomt tegenwoordig. Ook de mensen die de keuken kwamen plaatsen waren geweldig. Zeer nette afwerking en een geweldige service. Alle gemaakte afspraken zijn meer dan nagekomen. Al met al een zeer positieve ervaring. Wij hopen heel lang met onze keuken te doen maar weten nu al dat mochten we ooit weer een andere keuken willen kopen dan doen we dat weer bij Ardi keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Diana | dinsdag 25 mrt 2025 25
Onder goede begeleiding van verkoper een mooie keuze gemaakt. Tevreden hoe we geholpen zijn. Bij de plaatsing werd ook uitgelegd wat er gedaan werd. Tevreden hoe de monteurs met ons communiceerde.
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
J. Wisse | dinsdag 25 mrt 2025 25
Wij hebben voor Ardi keukens gekozen omdat de drie keer ervoor naar zeer goede orde is verlopen. Dit is wederom volledig waargemaakt. Er is goed meegedacht bij het ontwerp, de communicatie was uitstekend. Na wat frontjes en werkblad wat niet goed geleverd was, top opgepakt en opgelost. Wij zijn zéér tevreden over het proces en resultaat. Ga zeker zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over het gehele traject”
HP | maandag 24 mrt 2025 25
Ik ben zeer tevreden over het gehele traject van keuken design, offerte, planning, levering, plaatsing en after service. Alles geheel transparant, met een zeer goede kwaliteit en service en altijd het gevoel dat de klant op nummer één staat. Alle beloften en afspraken nagekomen. Ik hoef niet ieder jaar een nieuwe keuken maar de ervaring met Keur herhaal ik graag!
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Martin de Niet | zaterdag 22 mrt 2025 25
Wij hebben bij Avanti in Kesteren een U-keuken aangekocht t.w.v. € 40.000. Het is een Residentie keuken, fineer, eiken geborsteld voorzien van een Jetstone composiet blad, Belgian blue gepolijst en met Siemens apparatuur. Wij zijn zeer tevreden over het aankoopproces. We kregen goede adviezen, een uitgebreide offerte met prijsspecificatie en we kregen ruimschoots de tijd om er goed over na te denken. Na het inmeten werd de keuken door een kundig team geplaatst en aangesloten. De heren monteurs waren stipt op tijd en waren goed gemutst.
Al met al zijn wij zeer tevreden over deze kwaliteitskeuken en zijn vol lof over DB Avanti.
FOTO VAN MARTIN DE NIET
Reactie of foto toevoegen
“Geen enkel probleempje ervaren”
Jeannette | zaterdag 22 mrt 2025 25
Goed geadviseerd en top kwaliteit keuken. Ook de planning, het plaatsen en nazorg was erg goed. Geen enkel probleempje ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Martijn | woensdag 19 mrt 2025 25
Na enig zoekwerk op internet naar een keukenzaak die aan onze wensen voldeed zijn we terechtgekomen bij Anovi keukens in Berkel en Rodenrijs, onderdeel van DB Keukens. Mooie ruim opgezette showroom met diverse opstellingen van keukens in alle soorten en maten. Wij zijn vriendelijk en uitgebreid geadviseerd door Levi Geense. Levi heeft voor ons diverse ontwerpen gemaakt en elke keer wanneer wij met aanpassingen kwamen dacht Levi met ons mee. Ook de overige medewerkers van Anovi zijn zeer vriendelijk. Het montageteam heeft de keuken zeer vakkundig en netjes geplaatst. De boel ook weer netjes gestofzuigd en al achtergelaten. Topprestatie. Wij kunnen DB Keukens van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Flierman | woensdag 19 mrt 2025 25
Vanaf het moment dat we aan het zoeken waren toen de offerte, daarna de bijstelling en order. We hebben een keuken gekocht. Toen na lang wachten op ons huis de plaatsing en start de garantie periode. Van begin tot eind zo fijn geholpen, kleine probleempjes werden gelijk aangepakt en naar tevredenheid opgelost. We zijn blij en hebben het volste vertrouwen in Adee keukens. Daar koop je met plezier en is zeker aan te bevelen. Ze doen wat ze beloven en dan nog iets meer vind dat maar eens.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Eric van der Reijden | zondag 16 mrt 2025 25
Na wat speurwerk op het internet, kwamen we uit bij Adee keukens in Rijssen. De ontvangst was heel vriendelijk en geheel vrijblijvend, zeker geen agressieve verkopers. We zijn er zeer goed geholpen en uiteindelijk ook daar onze keuken gekocht. Verder verliep alles volgens de planning, ook het leveren en de montage van de keuken. De monteurs waren top, kundig en dachten goed met ons mee. De keuken is een plaatje geworden en we zijn er zeer content mee. Bedankt voor de uitstekende service!
FOTO VAN ERIC VAN DER REIJDEN
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes geregeld”
Claudia Cambier | woensdag 12 mrt 2025 25
Het hele traject van advies, aankoop, plaatsing en nazorg en alle communicatie die daarbij hoort is tot in de puntjes geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken voldoet aan al onze wensen”
Jurrit | dinsdag 11 mrt 2025 25
Onlangs hebben wij bij Pelma Keukens een nieuwe keuken gekocht. Een aannemer heeft eerst verbouwd om de keuken ruimer te maken en daarna werd de keuken geplaatst. Erg spannend omdat alles goed op elkaar afgestemd moest worden. Tot grote tevredenheid is dit goed verlopen. Zowel bij het inmeten als bij het plaatsen werd er goed meegedacht waardoor wij nu een keuken hebben die aan al onze wensen voldoet.
Reactie of foto toevoegen
“Alles tot in de puntjes verzorgd”
Fam van oorschot | maandag 10 mrt 2025 25
Vanaf de inmeting, offerte opname tot het uiteindelijk plaatsen en in gebruik nemen is alles tot op de puntjes verzorgd door pelma keukens. Ze staan voor persoonlijke aandacht en kwaliteit, en dit maken ze voor de volle 100% waar.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Marieke | maandag 10 mrt 2025 25
Ik ben zeer tevreden omdat ik naar wens ben geadviseerd en alles volgens planning is opgeleverd. Bij het ontwerp werd ruim de tijd genomen. Ik ben daarvoor twee keer langs geweest. Ik had zelf een idee, maar ben verrast met een andere opstelling, waar ik heel blij mee ben. Omdat mijn muren niet recht bleken te lopen heeft de monteur tijdens de installatie aanpassingen moeten doen, wat hij zeer vakkundig deed. Inmiddels geniet ik alweer 9 maanden van mijn keuken.
FOTO VAN MARIEKE
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Pieter Huisman | zondag 9 mrt 2025 25
Bij het kopen van de keuken zijn wij erg goed geholpen, er werd goed meegedacht en er werd goed geluisterd. Wij zijn goed geïnformeerd over het verloop van de keuken. Het installeren waren wij ook erg tevreden over. Er werd door de monteurs netjes en precies gewerkt. En bij het opleveren werd alles goed uitgelegd. Nette mensen met goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
C van Ruiten | zaterdag 8 mrt 2025 25
Prima ervaring, zowel in de winkel als verkoop en plaatsen van den keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een 10+”
Izak | vrijdag 7 mrt 2025 25
Keuken vernieuwd. Goede gesprekken en goede informatie over te maken keuzes. Prima communicatie over werkzaamheden. Vakmanschap bij plaatsing. Service nadien meer dan correct. Waardering 10+.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies”
Kees | woensdag 5 mrt 2025 25
Complete keuken gekocht met apparatuur. Prima advies ontvangen en in het gehele traject zijn alle afspraken nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Een top team”
Alexandra | woensdag 5 mrt 2025 25
Ik heb nu een maandje de nieuwe keuken die ik bij Artic keukens in Utrecht heb gekocht. Ik ben heel blij met mijn keuze (en binnen mijn aangegeven budget) en ook met de communicatie van zowel Artic als de aannemer Fred en zijn mensen. Top team!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Femke | dinsdag 4 mrt 2025 25
We hebben een fantastische ervaring gehad met Avanti Keukens! Vanaf het eerste gesprek werden we uitstekend begeleid, en er werd écht geluisterd naar onze wensen. Het hele proces verliep soepel en professioneel, van het ontwerp tot de snelle en zorgvuldige levering en montage. Bij de plaatsing ging alles vlot en perfect volgens plan. We zijn immens blij met het eindresultaat – onze keuken is precies geworden zoals we hoopten! Een dikke aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit en topservice.
FOTO VAN FEMKE
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
W. Dekker | maandag 3 mrt 2025 25
Wij hebben nu een prachtige keuken dankzij de goede begeleiding van de verkoper en de monteurs van Arma-keukens.
FOTO VAN W. DEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Bas van Zandwijk | maandag 3 mrt 2025 25
Wij hebben een hele goede ervaring met Keur keukens en zijn heel blij dat we hier onze keuken hebben gekocht. Vanaf het eerste bezoek in de winkel in Haarlem tot het tekenen van het koopcontract zijn we erg goed geholpen en is er professioneel advies gegeven in wat er in onze situatie allemaal mogelijk zou zijn. De keuken is geplaatst op Terschelling wat logistiek best een uitdaging is. Zowel de levering als de plaatsing is heel netjes en goed gedaan en ook de ervaring met de monteurs was ontzettend goed en is er hard gewerkt tot laat in de avond zelfs om de klus op tijd af te maken. Het eindresultaat kan ik heel kort of zijn, fantastisch!
FOTO VAN BAS VAN ZANDWIJK
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Smit van Prooijen | maandag 3 mrt 2025 25
We hebben een keuken gekocht bij Artic. We kregen heel prettig advies, het hele proces wat soepel en gewoon een goede prijs. Het proces na het kopen van de keuken was zowaar nog prettiger: de aanbevolen aannemer was te gek, de keukenplaatsing ging supersoepel en sneller dan gepland. Alle vragen en opmerkingen werden meegenomen, het was puur professioneel en vriendelijk. Alles wat er beloofd werd werd gedaan. We vinden dan ook dat iedereen een keuken zou moeten kopen bij Artic (DB). We zullen dan ook iedereen in onze omgeving (en nu ook online) deze keukenboer aanbevelen. Bedankt Artic (en Bram!)
FOTO VAN SMIT VAN PROOIJEN
Reactie of foto toevoegen
“Wij zijn blij”
Bert en Ineke | zondag 2 mrt 2025 25
Uitstekend voorgelicht, prima prijs-kwaliteit verhouding, prima levering en montage. Wij zijn blij!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Daisy van den Berg | vrijdag 28 feb 2025 25
Vanaf het moment dat we de winkel binnen liepen tot het laatste belletje na de oplevering is alles super verlopen. Zeer goede service, duidelijk, en natuurlijk een hele mooie en goede kwaliteit keuken geleverd gekregen. De hele ervaring was zo veel beter dan bij een niet nader te noemen bekende keuken partij.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Josien | dinsdag 25 feb 2025 25
We hebben een prachtige keuken gekocht bij Pelma, we kregen goed advies en de keuken is keurig op tijd (voor onze verhuizing) geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Helma Scholten | dinsdag 25 feb 2025 25
We hebben een landelijke keuken gekocht en zijn erg blij met de keuken. Het uitzoeken van de keuken was erg leuk. We werden goed geholpen,goed geadviseerd. Er werd alle tijd voor ons genomen.Wat wij heel prettig vinden is dat er geen agressieve verkooppraatjes worden gehouden. Er wordt een offerte gemaakt en daar kun je rustig over nadenken. Levering en plaatsing verliepen probleemloos. Wat ons opviel is dat er heel netjes en efficiënt wordt gewerkt. Al met al een dikke pluim!
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Andy & Dijanne | maandag 24 feb 2025 25
Vanaf een eerste informatieve bezoek bij Anovi keukens in Bleiswijk, zijn wij vanaf dag een super geholpen! "Uit of the box" denken voor een passend ontwerp, alle afspraken van inmeten tot het nazorg zijn op tijd nagekomen, superblij met onze nieuwe keuken! Zeer vriendelijk en klantgericht! Een aanrader!!
Reactie of foto toevoegen
“Snel, vakkundig en netjes”
Pieternel Kleijer | maandag 24 feb 2025 25
De afgelopen twee weken heeft Arma mijn oude badkamer afgebroken en vervolgens de nieuwe badkamer geïnstalleerd. Snel, vakkundig en netjes!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Els | maandag 24 feb 2025 25
Het hele proces is perfect verlopen, van aankoop tot plaatsing. Ik was sceptisch naar aanleiding van de goede reviews. Maar ik kan alleen maar beamen dat het goed was. Ook werden wij continue op de hoogte gehouden hoe de vlag er voor stond. Ik kan ze zeker aanbevelen. Bij ons was het gewoon goed.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Bram en Marianne Sonneveld | maandag 24 feb 2025 25
Onze nieuwe keuken voldoet aan al onze verwachtingen. Zeer beleefd en meedenkend personeel zowel bij het uitzoeken van de keuken als het plaatsen! Telefonisch contact ook prettig en behulpzaam!
Reactie of foto toevoegen
“Alle afspraken nagekomen”
Marianne van der Linden | zondag 23 feb 2025 25
Super netjes gewerkt, alle afspraken nagekomen en vriendelijk personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Jc schoonen | vrijdag 21 feb 2025 25
Er werd duidelijk goed meegedacht door Ruud over wat er geleverd kon worden. Ik zat met een budget en daar werd goed naar gekeken en geluisterd en meegedacht. Uiteindelijk is er een mooie keuken uitgekomen die volledig aan mijn wensen voldeed. Ook van familie en vrienden alleen maar opmerkingen als wat een mooie keuken en kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
DB Keukens review
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.