Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2029 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1024 ervaringen
4 sterren755 ervaringen
3 sterren63 ervaringen
2 sterren56 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Badkameraankoop”
Door A.C. Pellicaan op maandag 17 feb 2020 20 | vestiging Barendrecht
Bij Grando Barendrecht een badkamer gekocht, tijdens het gesprek aangegeven dat wastafel links en rechts een afleg ruimte zou krijgen zo was ook te zien op de 3D tekening, echter toen wastafel werd geleverd bleek het een wastafel te zijn zonder afleg ruimtes, deze bleek in onze maatvoering ook helemaal niet te bestaan. Met de verkoper nog geprobeerd om een alternatief te vinden echter was niets naar ons zin bij, dus hebben we maar besloten de geleverde wastafel te houden. We hebben nu dus een wastafel niet niet geheel naar ons zin is, dat is jammer en ik vind dat de verkoper hier wel een steekje heeft laten vallen. Verder geen klachten over Grando Barendrecht zijn vriendelijke mensen die je proberen goed te adviseren. Waar ik zeker heel tevreden over ben is de installatie van de badkamer en toilet door Tegelloog Marco, zelden iemand gezien die zo precies en netjes werkt als hij, echt een super vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels”
Door Luuk van Deel, Ede op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
De service tijdens de bestelling was prima. Alleen hebben 2 vijf pakken met wandtegels teveel geleverd (en dus berekend). Hierover telefonisch contact gehad. Maar ze blijven zwijgen in alle toonaarden.

Jammer, ik zou dat voortaan wel in de overeenkomst laten opnemen dat teveel geleverde dozen met tegels worden teruggenomen en het overeenkomstige bedrag wordt terugstuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door H.Mees op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een keuken besteld in eerste instantie een verkoper met veel verstand maar bleek achteraf puur zakelijk en gebrand om ons te laten tekenen, als je getekend hebt ben je verplicht 30 procent te betalen al is de financiering nog niet rond, voor een bedrag van meer dan 20.000 is dat veel geld. Al met al mooie keuken en de mannen die hem hebben geplaatst waaronder Guido de Engelsman meer dan lof, de verkoper bleef slecht functioneren ook richting de mannen die de keuken hebben geplaatst, kreeg het idee dat de verkoper alles uit eigen zak moest betalen.
FOTO VAN H.MEES
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Prima resultaat maar de route kan beter”
Door sjef leijs op zaterdag 12 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer en nieuwe toiletruimte aangeschaft. Ruime keuze in de showroom en goed geholpen. De levering van de bestelde producten was onvolledig. Dit is wel hersteld maar heeft tot vertraging geleid. Tevreden over de installateurs, maar deze zullen wel erg druk zijn geweest met andere klussen omdat ze zich regelmatig niet aan de afgesproken tijden hielden die ze met ons afgesproken hadden. Het uiteindelijke resultaat ziet er prima uit, maar de weg er naar toe verliep niet vlekkeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Lees de offerte goed door”
Door Bob op zaterdag 14 sep 2019 19 | vestiging Delft
Ik heb een badkamer gekocht. Mijn tip is om de offerte goed door te lezen voordat je tekent en zelf even na te rekenen of alle gemaakte afspraken daadwerkelijk in de offerte zijn opgenomen. Verder heel stom dat de tegels niet door Grando levering naar mijn appartement op de tweede verdieping zijn gebracht, maar alleen tot de voordeur van de gemeenschappelijke hal, waardoor ik dus zelf alle dozen 1 voor 1 naar boven moest brengen. Installatie ging heel goed, maar daarvoor huurt Grando een externe aannemer in en daar hebben ze zelf niks meer mee te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima met verbeterpunt”
Door Maaike op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Heerenveen
Keuken gekocht. In eerste instantie prima geholpen. Na het ontvangen van een kapotte kast vervolgens een slechte after sales. Dit is echt een verbeterpunt!
Reactie of foto toevoegen
“Goede voorbereiding is belangrijk”
Door J. Hendrix op dinsdag 27 aug 2019 19 | vestiging Son
Na een dagje badkamershoppen werden we bij Grando eigenlijk als enige winkel goed te woord gestaan. Geen verkoper met die vooral vlug zijn verkoop rond wil hebben, geen "bijna uitverkocht, dus snel beslissen", geen druk, goed gesprek. Goede inhoudelijke uitleg op onze vragen, we kopen immers niet dagelijks een badkamer. Alle ruimte om er thuis nog eens over na te denken. Het is belangrijk goed voorbereid aan te komen, vooral bij een kleinere badkamer. Hoe groot is de afvalemmer en waar zou hij passen? Idem voor de wasmand. Achteraf bleken er wel wat onnauwkeurigheidjes in het ontwerp gelopen te zijn, maar niets wat de aannemer en de tegelzetter prima opgelost hebben. Kijk vooral ook goed wanneer je een kleine badkamer en grote tegels neemt, op tekening ziet het er snel mooi uit, maar zonder geduldige en vakkundige tegelzetter komt het er raar uit te zien. Met de paas/pinksterdagen kregen we nog een nette korting, let op wanneer deze aanbiedingen zijn.

Aanvulling ontvangen 6 oktober 2019: De badkamer is ongeveer drie maanden geleden opgeleverd. Op zich is dit allemaal prima gegaan alleen heeft de aannemer schade veroorzaakt die nog niet opgelost is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Mevr de Geus op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Rotterdam
Een keuken. De eerste verkoper die mij geholpen had had ik geen klik mee dat ging niet helemaal goed, daarna een andere gehad en dat ging wel goed, het is ook daarna allemaal goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage uiteindelijk opgelost”
Door Kasper op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen door Bert. Handig dat je met 1 iemand zaken doet. Montage ging niet vlekkeloos maar prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Yvonne op zaterdag 6 okt 2018 18 | vestiging Middelburg
Badkamer; levering op tijd; afspraken worden niet altijd nagekomen (wacht nog steeds op creditnota); de installatie door Remijn was fantastisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Kookplezier”
Door Hans van den Broek op vrijdag 21 sep 2018 18 | vestiging Son
Keuken afgenomen. Goed advies en service. De aftersale kan beter. Keuken zelf is super geplaatst en veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door G.v.Wiechen op vrijdag 27 apr 2018 18 | vestiging Uden
Keuken badkamer gekocht, op enkele foutjes goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Gertjan Trompetter op dinsdag 9 jan 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Prima keuze in showroom en gesprek met adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring, na afloop te weinig contact”
Door Aertssen op zaterdag 21 okt 2017 17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Positieve ervaring echter nadat de keuken is gekocht en gemonteerd nog steeds aan het wachten op een aantal nieuwe deurtjes en aan het wachten op een monteur die de krassen in mijn blad kookeiland komt polijsten. Had tevens wel een telefoontje verwacht direct na plaatsen van Grando of alles naar wens is gegaan echter geen enkel contact meer vanuit Hazerswoude.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 17 | vestiging Zaandam
There were quite a few problems with the kitchen I ordered. The design we had agreed upon was not possible and had to be totally redone at the 'final check' meeting, the pricing was inconsistent, for part of the installation the wrong parts had been ordered, and the person I was working with ignored my emails asking for them to fix it. Probably part of this was because he didn't speak English well, but it was not a good experience at all. However, after I posted a review of my experience Grando came back to me and I worked with another person there to fix the problem, which we finally got right after several additional visits by the very nice person doing the installation. For me this was a frustrating process and I got the impression that they're most focused on making the sale than providing good service throughout the whole process (unless of course you post a bad review -- then they will definitely respond). However, I have to give Grando credit for doing what it took to fix everything that didn't go right (including coming to fix, reinstall, or reorder the trash unit 4 times), and I'm now happy with my kitchen. Would it have been better if everything went smoothly? Yes. Did the whole process take more than a year? Yep, that too. My advice would be to make sure you work with someone you trust. Thanks to Nick for working with me to fix everything in the end.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht”
Door Ron op zaterdag 15 apr 2017 17 | vestiging Utrecht
Prima geholpen en te woord gestaan. Montage badkamer was een ramp, zeer vervelend en onnauwkeurig werkende monteur die af en toe kwam en vervolgens ook weer niet. Liet zich moeilijk aanspreken. Veel zaken in de badkamer waren niet op orde. Grando heeft het echter wel goed opgelost. De keuken is netjes en zonder problemen geplaatst door een monteur van Grando Utrecht. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Montage netjes maar mis communicatie”
Door B Bakker op donderdag 30 mrt 2017 17 | vestiging Son
personeel van winkel vriendelijk ,niet alle afspraken worden nagekomen,zouden 1 contact persoon hebben,nalevering van spullen die defect waren duren lang,worden door winkel ook niet terug gebeld. Bouwpersoneel wel erg vriendelijk.

Aanvulling ontvangen op 5 april 2017: Goede middag Graag als extra info dat de montage verder door bouwbedrijf goed is uitgevoerd. De comunicatie met het bouwbedrijf liep ook goed,en die hebben ook goed geschakeld,waren zelfs in het weekeind beschikbaar
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar ontevreden over monteur”
Door Bart van Haperen op vrijdag 25 nov 2016 16 | vestiging Breda
Keukenadvies was goed en uiteindelijk hebben we een mooie keuken. Bij montage ging echter van alles mis, inclusief beschadigingen die in eerste instantie door de monteur ontkend werden. Wij zijn tevreden over Grando, maar deze monteur hoeft bij ons niet meer langs te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstelling maar verder heel blij met de keuken”
Door Vertelman op dinsdag 18 okt 2016 16 | vestiging Hoorn NH
Als je een keuken koopt en je bent bouwvakker ben je eerst blij dat de keuken nog in de bouwvak geplaatst kan worden.Er was ons echter niet verteld dat de achterwand pas ingemeten werd na de plaatsing en dat we daar zes weken op moesten wachten was een grote teleurstelling. Verder zijn we heel blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Yvon van Heugten Doensen op dinsdag 4 okt 2016 16 | vestiging Helmond
Badkamer sanitair en infrarood, ervaring redelijk tot goed, ze proberen met je mee te denken ook als er iets is. Badkamer verkoper is zeer kundig, goede sfeer in de zaak, ook al meteen bij binnenkomst wordt je begroet. Wat prettig is. Het sanitair en de infrarood hebben we via Grando en de tegels en aanleg zijn in eigen beheer gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Normale behandeling, levering iets later”
Door broers op donderdag 29 sep 2016 16 | vestiging Tilburg
levering paar weken later als afgesproken.Inmeten van keuken liet lang op zicg wachten. Een paar keer naar Grando gebeld . zouden onze boodschap doorgegeven aan verkoper en die zou ons terug bellen (moet nu nog bellen) . voor de rest wel normaal behandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door JV op vrijdag 26 aug 2016 16 | vestiging Wormerveer
De adviseur dacht mee en schatte ons goed in. Hij nam ook genoeg tijd voor ons. In de showroom had hij voorbeelden van dingen waaruit we konden kiezen. Alleen de afspraak over wanneer we tussen twee varianten zouden kiezen, was niet duidelijk genoeg, maar dat is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door van den Berg op zondag 31 jul 2016 16 | vestiging Hoofddorp
Keuken en badkamer besteld bij Grando Hoofddorp. Inmeten van de badkamer en keuken gebeurde apart op twee verschillende momenten. Badkamer kon naar eigen wens eerder geleverd worden (werden wel extra bezorgkosten gerekend). Badkamer tot nu toe tevreden. Alleen het bad was anders binnen gekomen dan besteld was en bad stelpoten ontbraken. In overleg met de winkel goed uitgekomen. Keuken moet nog geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door voges op vrijdag 15 jul 2016 16 | vestiging Uden
slecht met verkoper - zeer goed met uitvoerder tegelzetter loodgieter electra en slopers hebben het na iedere klus goed en opgeruimd achter gelaten - geen opmerking meer
alles goed
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Joris op donderdag 30 jun 2016 16 | vestiging Son
Onlangs een prachtige keuken gekocht. Service was goed, advies had hier en daar wat beter gekund, grepen van de kasten zitten in het midden, zo ook op de koelkast, gevolg...... koelkast gaat veel te zwaar open. Dit had een adviseur moeten/kunnen weten.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Bas van Rooij op maandag 13 jun 2016 16 | vestiging Son
Goed geholpen tijdens ontwerpen en uitkiezen van inrichting badkamer, levering daarentegen aantal dingen tegen aan gelopen - uiteindelijk wel opgelost, daarnaast flexibel geweest met afbestellen nadat bleek dat er te veel onderdelen waren besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Voortraject zeer goed, communicatie minder”
Door HB op woensdag 24 feb 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het voor traject was zeer goed maar tijdens plaatsing in de communicatie niet de sterke kant. Ze luisteren goed wat betreft mijn ideeen en ze brengen ook een goede input. Maar tijdens het plaatsen en afleveringen in het totaal moet je er zelf achteraan. Het is een duur project waar je dan mag vanuit gaan dat zij er alles aan doen om het geheel goed af te ronden maar dat is mijn idee niet in het geheel gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door Anthonie op zaterdag 30 jan 2016 16 | vestiging Breda
Vriendelijke medewerkers. De afhandeling helaas iets minder. Er wordt herhaaldelijk beloofd om contact op te nemen maar vervolgens blijft het stil. Plaatsing wel keurig uitgevoerd. Vriendelijke en uitermate vakkundige monteur met geduld en gevoel voor precisie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door V Meerding op vrijdag 22 jan 2016 16 | vestiging Zevenbergen
Badkamer gekocht in oktober, levering 23 december, douchescherm ontbrak door fout in bestelling. Heb ergens anders scherm moeten kopen, lang moeten wachten voordat bedrag gecrediteerd werd. Had closetrolhouder besteld bij levering zat wc borstel en bekerhouder bij. bedrag retour gehad en heb ergens anders closetrolhouder gekocht.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat er ondanks alle zorgvuldigheid toch iets mis is gegaan met de bestelling. Gelukkig is alles opgelost en kunt u genieten van uw nieuwe badkamer. We wensen u erg veel veel plezier!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door M. van 't Loo op vrijdag 22 jan 2016 16 | vestiging Middelburg
Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijk advies door de verkoper. Maar helaas duurt het wel erg lang voordat de apparatuur geplaatst kan worden. Maar waarschijnlijk is dit overmacht ivm de feestdagen.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is, op een kleine vertraging van het plaatsten van het apparatuur na. We gaan er vanuit dat dit ook netjes is opgelost. Heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door MR op maandag 16 nov 2015 15 | vestiging Hengelo OV
Levertijd precies volgens plan, perfect. Montage keuken ook grotendeels volgens plan. Hierover niets dan lof. Echter geld binnen = geen prio meer voor de klant en wel om het volgende:

1. Afzuigkap kapot na installatie: mij lukt in 15 minuten wat Grando in anderhalve week niet kan: een afspraak maken met een monteur van Bauknecht. Waarom? Omdat er geen prio aan wordt gegeven, alleen een servicemelding inschieten, je moet bellen!

2. Nalevering plinten: Ook hier moest ik zelf achteraan bellen: de plinten waren TOEVALLIG net binnen gekomen die ochtend. Ook zelf de monteur maar weer gebeld.

Minpunten zijn dan:
- vriendelijkheid adviseur
- service naderhand (geld binnen = geen prio meer naar de klant toe)
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Dankzij uw feedback kan Grando Hengelo de service verder verbeteren. Vanuit het hoofdkantoor zullen we bovenstaand bericht daarom ook zeker bespreekbaar maken en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals erg bedankt voor het geven van uw mening. Vriendelijke groet, Grando Keukens & Bad
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goed”
Door J. Vreeburg op vrijdag 21 aug 2015 15 | vestiging Hoofddorp
Op zich goed geholpen in de showroom en een vrij snelle lever- en montagetijd. Jammer genoeg was niet alles wat op tekening stond ook praktisch uitvoerbaar waardoor het net niet helemaal zo is als in eerste instantie was bedoeld. De gebruikte materialen zijn prima en zien er mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Joost Eekhof op vrijdag 21 aug 2015 15 | vestiging Rotterdam
We zijn heel erg bij met onze nieuwe keuken. Het zijn mooie kasten, zeer goed afgewerkt. Er was een klein akkefietje met het fornuis dat correct is opgelost. wij zijn geholpen door een hele vriendelijke monteur, vakbekwaam en precies.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos maar goed opgelost”
Door Jansen op zondag 16 aug 2015 15 | vestiging Hengelo OV
Niet alles liep vlekken loos maar is goed opgelost, ook dankzij de goede montuur die achter enkele dingen aan moest, dank voor zijn goede inzet, wat ook niet makkelijk was voor hem, hij had het ook graag anders gezien, en de pech voor ons dat de vakantie er tussen zat , dat leverde ook de onnodige vertraging op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Super strak”
Door joep op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij grando heerhugowaard, we zijn zeer goed geholpen door de verkoper Jeff, hij dacht heel goed mee en kwam met goede iedeen en zeer mooie inbouw apparatuur. De prijs van de keuken was erg goed en de kwaliteit is ook toppie, het montage team heeft keurig werk afgeleverd en wij zijn nu super blij met een super strakke keuken! grando heerhugowaard is echt een aanrader om bij langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Swan hurkmans op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Hele aardige adviseurs die meedenken en doen wat ze zeggen. Ook bij levering en montage ging alles vlot en zeer netjes afgewerkt. Kan deze partij bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Koen en Nicole op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Enthousiaste ondernemer. We hebben onze nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Zwolle. Ook de installatie heeft Grando voor ons verzorgd. Handige mannen hebben op een nette wijze onze aankopen gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Top gegaan”
Door Murat & Hatice op zondag 22 mrt 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Recentelijk nieuwe keuken gekocht bij Grando in Hengelo. Wij zijn heel erg tevreden. Service en kwaliteit was super. Monteur was gewoon top. Grando beveel ik zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Rob Vernooij op woensdag 18 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer en twee toiletten laten verbouwen door Grando Amersfoort. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. We werden uitstekend geadviseerd door Dinesh. Hij weet wat kwaliteit en stijl is, heeft aan één woord genoeg en zorgt ervoor dat je gedurende het project volledig ontzorgd wordt. Van inmeten tot de laatste kitrand: aan alles wordt gedacht en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Dat alles heeft geresulteerd in een fantastische badkamer en toiletten. Wij bevelen Grando Amersfoort van harte aan!
FOTO VAN ROB VERNOOIJ
Fotocollage
Reactie of foto toevoegen
“Soepel”
Door Sheri op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Bij kopen van keuken en badkamer ontzettend goed geholpen. Ook wanneer dingen vergeten waren werd dit direct goed afgehandeld door risza. Fijn om 1 contactpersoon te hebben, die uitgebreide kennis heeft van zaken en ons nieuwe inzichten kon geven. Daarnaast kon hij goed middelen in de smaak van ons allebei.

Aanvulling ontvangen 18 maart 2020: Hij is geleverd en grotendeels gemonteerd (door onze eigen aannemer). Er wordt nog 1 onderdeel geleverd. Dit was wel besproken maar niet in offerte opgenomen, dus dat hebben we via het filiaal nog geregeld. Ging heel soepel eigenlijk.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door Nicole van Sloten op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
We gingen naar Grando om nog eens te kijken of we de keuken die we eerder hadden gezien nog steeds mooi vonden. Door de verkoper werden we aangesproken en vier uur later hadden we een keuken gekocht. Prima en enthousiast geholpen, goed meegedacht, ja erg tevreden! ook nu er wat dingen niet goed/kapot zijn goede service.

Aanvulling ontvangen op 18 maart 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd, dit is goed bevallen. Helaas wel wat apparaten die niet voldeden maar dat wordt/is al verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende keuken”
Door Jacqueline en Matthieu de Graaf op zaterdag 14 mrt 2020 20 | vestiging Hilversum
Er wordt meegedacht, alles is mogelijk, afspraken worden keurig nagekomen, problemen worden zonder gedoe opgelost, er wordt gewerkt met echte vakmensen die ook tijdens de plaatsing van de keuken en apparatuur ruimte laten voor door ons gewenste wijzigingen. Door dit alles hebben we nu een schitterende keuken waar we nog elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door AW van Arkel op vrijdag 13 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Prima geholpen om een oplossing te vinden voor al onze badkamer wensen in de beperkte ruimte. Vakwerk geleverd bij de plaatsing, kortom super tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Harm op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Wij hebben een badkamer en toilet gekocht, waar wij super tevreden mee zijn! Van het ontwerp van de badkamer tot de plaatsing aan toe zijn wij heel goed geholpen. Wij hebben een relatief kleine badkamer en er is goed met ons meegedacht over hoe dit op een efficiënte manier in te richten. Ook over de plaatsing zijn wij heel tevreden, het ziet er heel mooi uit en alles is netjes afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door J Bertens op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Breda
In november bij Grando keukens en badkamers een vrijblijvend rondje door de winkel gelopen omdat we op zoek waren naar een keuken en badkamer. We werden vrijblijvend aangesproken door een verkoper die onze wensen aanhoorde en enkele additionele opmerkingen maakte waardoor we onze wensen meer realistisch vorm konden geven. Enkele dagen later terug, nu om definitief over een keuken te gaan praten en keuzes te maken. De verkoper herkende ons nog en samen met hem hebben we het plaatje van de strakke keuken vorm kunnen geven. Door de samenwerken met Keukenbouwersplus kon Grando ook zijn leus waarmaken: ontzorgen van A tot Z.

Door de goede ervaringen met de keukenafdeling van Grando ook hier de badkamer bestelt. In samenspraak met de verkoper kunnen regelen dat de plaatsing wat naar voren gehaald kon worden, zodat het beter in ons verhuisschema paste. Helaas was ons bij de levering niet duidelijk gemaakt dat de tegels buiten moesten blijven staan....! De chauffeurs mogen die niet afladen. Ook hier wist Grando een prima oplossing uit de 'hoge hoed' te toveren. Misschien als feedback/tip: communiceer dat beter met de klant. Kortom prima ervaringen met Grando en een strakke keuken en mooie warme badkamer binnen ons budget. Een echte aanrader!
FOTO VAN J BERTENS
Reactie of foto toevoegen
“Top gedaan”
Door Jennie op woensdag 11 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Grando Zwolle ( Peter Paul) heeft erg goed mee gedacht, om onze wensen te realiseren. Op het laatste moment nog wat wijzigingen aangebracht, ook dit was geen enkel probleem. Het kookgedeelte onder de trap is super geworden. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. De keuken werd precies op afgesproken tijd afgeleverd, daarna kon de monteur de keuken installeren. Super netjes ( ondanks dat hij niet lekker was, heeft hij heel lang doorgewerkt om de keuken bedrijfs klaar te maken), 2 dagen later kwam hij zoals afgesproken terug om de laatste puntjes op de i te zetten. Top gedaan!
FOTO VAN JENNIE
Reactie of foto toevoegen
“Goede en fijne samenwerking”
Door Gert van den Berg op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Barendrecht
Eind december een badkamer besteld bij Grando Barendrecht. Samen met Evert de badkamer samengesteld. Hierbij werden zijn kwaliteiten zoals kennis en vakmanschap al snel duidelijk. Zo ook bij Martin en Leroy die de badkamer hebben geinstalleerd, vakmensen op hoog niveau! De badkamer is snel geleverd en er was vanaf het begin tot het eind een goede en fijne samenwerking. Bedankt team van Grando Barendrecht
FOTO VAN GERT VAN DEN BERG
Wastafel met spiegel
REACTIE VAN GERT VAN DEN BERG
De badkamer is precies geworden zoals ik bedoeld had.
Reactie of foto toevoegen
“Rode keuken”
Door Marjolein en Frank op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij genieten met volle teugen van onze mooie rode keuken. Van het deskundige advies van de goed meedenkende en enthousiaste Iris Boering en het inmeten tot het plaatsen (in één dag!) verliep alles op rolletjes. De kastjes die op maat waren gemaakt, passen precies en de lastige hoek in onze keuken is keurig weggewerkt. We lopen iedere keer met een grote smile de keuken binnen!
FOTO VAN MARJOLEIN EN FRANK
Grote smile
Reactie of foto toevoegen
“Secuur”
Door G.Fluit op zaterdag 7 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
We kwamen hier voor een badkamer en zijn hier in geslaagd. Het advies van de heer Isik was goed en duidelijk. Ook het hele plan van uitvoering verliep zeer goed. Alle wensen die we hadden werden vervuld en zelfs meer dan dat. Het montage werkt snel, secuur en netjes.
FOTO VAN G.FLUIT
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“De wow factor”
Door Ingrid de Groot op zaterdag 7 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Supertevreden ben ik met de keuken die ik kocht bij Grando in Utrecht. Staat nu sinds een week en heeft voor mij echt de wow-factor. Ik koos voor een lange rechte keuken (in een ruimte van 4 x 2 meter). Hoogglans wit, met twee ladeblokken (2 x 90) en twee rechte kastjes. Greeploos. Erg Lang getwijfeld over het aanrechtblad (hout of marmer??) en uiteindelijk gekozen uit praktisch oogpunt voor marmer. Dat is goed uitgepakt. Mijn aanrechtblad is een echte eyecatcher, ben er heel heel blij mee. Verder inductie en een kraan die gaaf is. Met geen bovenkastjes, maar een witte plank over de volle breedte en Smeg koelkast ernaast. Ik koos opnieuw voor Grando in Utrecht omdat ik al eerder echt heel goed door ze geholpen ben en inmiddels dus weet dat ze door en door betrouwbaar zijn en ik als klant in goede handen bent; stipt met de afspraken, meedenken, leuke ideeen en de sfeer tijdens de verkoop is persoonlijk en gewoon goed.
Reactie of foto toevoegen
“Heel betrokken”
Door J. Rebbens op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Breda
Onlangs heb ik samen met Vera van Grando Breda mijn "wenskeuken" op maat samengesteld. Ontzettend fijn hoe zij vanuit de beschikbare ruimte die ik heb en mijn ideeën heeft meegedacht en meteen is gaan tekenen voor mij. Ook een aantal goede suggesties waar ik zelf nog niet over na had gedacht. Ook de plaatsing en installatie heb ik via Grando laten verlopen door goede keukenexperts. Van A tot Z heel betrokken en ik ben ontzettend blij met mijn keuken! Ik beveel Vera en Grando dan ook van harte aan.
FOTO VAN J. REBBENS
Keukenresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Blij met resultaat”
Door Ferry op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Prettig koopadvies badkamer gehad met Iris Boering, daarna nog enkele keren via telefoon en mail contact gehad over details plaatsing. Oude badkamer naar volle tevredenheid laten weghalen en nieuwe laten plaatsen. Binnen de gestelde periode. Ervaren monteur Peter heeft klus zeer vakkundig naar wens uitgevoerd, rekening houdend met de wasmachine waterafvoer vanuit andere kamer. Grando ervaren als goed team. Ben heel blij met resultaat, had het 10 jaar eerder moeten laten doen haha.
FOTO VAN FERRY
Opgeleverde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“100% tevreden”
Door Fam. van Alphen op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij zijn geslaagd voor onze droomkeuken bij Evert en zijn team, na heel veel wikken en wegen wist Evert precies op papier te zetten wat wij voor ogen hadden! De plaatsing door Rene verliep vlekkeloos. Er zat helaas een kras op 1 lade front deze is direct opnieuw besteld! Ik zou iedereen aanraden om naar Grando Barendrecht te gaan! Wij zijn 100% tevreden!
FOTO VAN FAM. VAN ALPHEN
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Secuur gewerkt”
Door Fam Knappers op dinsdag 25 feb 2020 20 | vestiging Breda
Keuken aangeschaft . Verkoop was ontspannen zonder druk. Goed en flexibel meedenken. Klein foutje met de grepen maar snel goed opgelost. Begeleiding en montage was echt super. Zeer secuur. Echt blij met resultaat.
FOTO VAN FAM KNAPPERS
Keuken met neonlicht
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Yvon op donderdag 20 feb 2020 20 | vestiging Son
Ik heb een geheel nieuwe badkamer laten plaatsen. Ben super goed geholpen en er is ook goed naar me geluisterd. Aan andere zou ik hun zeker aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Marja op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een compleet nieuwe keuken gekocht met inbouwapparatuur. In de keuken moest het nodige verplaatst worden. Ketel op een andere plek en ingebouwd, muurtjes verbreed en ingekort. Met de hulp van Kevin van Grando in Utrecht zijn we uiteindelijk na heel veel passen, meten en heel veel goede tips tot een mooi ontwerp gekomen. Tussen bestellen en plaatsen zijn er nog wat wijzigingen geweest, die konden worden doorgevoerd. Gisteren is de keuken geplaatst. In een dag door Frans. Vakwerk. In het echt is de keuken nog mooier dan op de 3 d foto. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar heb er alle vertrouwen in dat dat ook goed gaat komen. Kortom, mede dankzij Grando heb ik mijn droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooie keuken”
Door Ferdinand Garib op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Zwolle
Een keuken, we hadden geen ervaring met Grando maar door de klantvriendelijkheid waren we meteen geïnteresseerd. Toen we andere keukenzaken bezocht hadden wisten we meteen het wordt Grando keukens uit Zwolle. Ik zou ook iedereen Grando aanraden de deskundigheid, geduld en vriendelijkheid was voor ons enorm doorslaggevend we hebben een super mooi keuken.
FOTO VAN FERDINAND GARIB
Keuken met halfhoge stoelen
+ Toon extra foto van Ferdinand Garib
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door A Voskuilen op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht. Zeer deskundig geholpen, er werd alle tijd genomen. Er werd ons niets opgedrongen. De levering en plaatsing van de keuken verliep vlot. De keukenbouwer was betrouwbaar, beleefd en kundig. Waar nodig dacht hij mee en was niet te beroerd iets extra te doen. Wij zijn superblij met het mooie resultaat.
FOTO VAN A VOSKUILEN
Keuken met verlichting in koof
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door LH Lufting Sleen op woensdag 12 feb 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben hier een keuken gekocht. Deskundig advies gekregen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Gemoedelijke sfeer. Problemen werden zeer snel en correct opgelost! Wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Veel geduld getoond”
Door Monique op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben onze badkamer gekocht bij grando In amersfoort! Super geholpen in de winkel en veel geduld met goed advies. Onze badkamer is een plaatje geworden.
FOTO VAN MONIQUE
Plaatje
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorgd”
Door E. Peelen op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Recent een nieuwe keuken gekocht bij Dinesh en zijn team. We zijn zeer tevreden over het advies en vooral het volledig ontzorgen bij de werkzaamheden rondom het plaatsen van de keuken is top. We zijn dan ook erg blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN E. PEELEN
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Verdiend”
Door Gerrit Zoet op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Zwolle
We hebben een keuken bij Grando gekocht. Nadat we binnen kwamen, werden we geholpen door een verkoper. Helaas waren voor ons toen een aantal dingen nog niet duidelijk. Daar kwamen we thuis achter en hebben we nog met een andere verkoper gesproken binnen dit filiaal. Bij deze verkoper hadden we wel een goed gevoel bij. Bij aflevering van de keuken bleek het aanrechtblad van de keuken helaas beschadigd. De volgende dag kwam de monteur en deze bleek niet op de hoogte van dit feit, maar ook een aantal gemaakte afspraken met de verkoper waren niet bij hem bekend. Gelukkig heeft de monteur toch uitstekend werk afgeleverd. De eigenaar was inmiddels van een aantal zaken op de hoogte en heeft direct alles in het werk gesteld om alle zaken goed te regelen en dit is ook zeker gelukt. Het is jammer dat er een aantal zaken niet goed ging, maar binnen 3 dagen was alles toch opgelost en hebben we een geweldige keuken. Grando Zwolle heeft ons dus niet in de kou laten staan, maar heeft alles gedaan om het voor ons als klant op te lossen. Dit geeft ons dan toch echt een goed gevoel en zijn de 5 sterren dan dus toch echt verdiend.
Reactie of foto toevoegen
“Super positief”
Door Joyce B. op donderdag 6 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Super goed geslaagd voor mijn keuken en badkamer! Echt een aanrader qua kwaliteit en service! Hoe kies je een goede winkel uit vroeg ik mij af. Al snel vielen de prijsstunters voor mij af omdat ik kwaliteit van de spullen belangrijk vind maar ook de (te) dure winkels vielen af omdat je m.i. weer teveel betaald vanwege de 'image'. Na eerst online gezocht te hebben zag ik diverse positieve reviews over Grando en besloot ik naar de vestiging in Utrecht te gaan. Ik ben goed geholpen door Vincent bij het uitkiezen van de keuken. Ook zijn collega Kevin dacht heel goed mee bij het uitkiezen van de badkamer (en deels keuken) en hij had originele oplossingen waardoor ik uiteindelijk een mooie keuken en badkamer kon samenstellen dat voldoet aan mijn wensen. Zelfs wijzigingen achteraf werden goed opgepakt en ook daarbij werd proactief meegedacht. Het is fijn om als klant serieus genomen te worden. Er was geen druk om meteen te moeten tekenen en omdat ik zo tevreden was heb ik dat bij de 2e afspraak gedaan. Inmiddels is de keuken afgeleverd en de plaatsing door Grando was in 1 dag (i.p.v. 2 dagen was gepland was). Ook de spullen voor de badkamer zijn goed geleverd en worden op mijn verzoek momenteel door een aannemer geplaatst (vanwege verbreding badkamer). Kortom, mijn ervaring met Grando Utrecht is super positief. Inmiddels heeft een familiedlid bij een Grando vestiging dichterbij hun huis ook een keuken besteld. Ook zij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Willem op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een super mooie en een zeer goede kwaliteit keuken gekocht. Zeer snelle levering en alles compleet! De jongeman die ons heb geholpen was er meedenkend en gaf tips die zeker geholpen hebben. Kortom voor een nieuwe keuken of badkamer zeker daar heen gaan. Top zaak! Ps en betaalbaar.
FOTO VAN WILLEM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door P. Delsing op dinsdag 4 feb 2020 20 | vestiging Helmond
Keuken gekocht. Goed verkoopadvies en alles goed geleverd en geplaatst. Kortom top service.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door HJ van Breukelen op zondag 2 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Nieuwe keuken met miele apparatuur en bora inductie kookplaat. Super goed geholpen door Iris Boering. Top adviseuse met inzicht en begrip voor de klant!
FOTO VAN HJ VAN BREUKELEN
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij ermee”
Door Broker op donderdag 30 jan 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij zijn bij deze vestiging geholpen door Gert kropf. Maar iedereen daar op de werk vloer waren super gezellig en vriendelijk. Was best spannend om een droom keuken te vinden met het geld wat er te besteden was. Maar Gert kropf heeft het zo weten te maken dat al onze wensen werden gerealiseerd. Onwijs bedankt. Ook de service achteraf koelkast bromt word goed opgenomen. Was zelf best wantrouwig maar raad grando zeker aan we zijn super tevreden
FOTO VAN BROKER
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door David op vrijdag 24 jan 2020 20 | vestiging Breda
Een complete keuken voor een nieuwbouw woning aangeschaft via Grando. De algemene indruk nu de keuken geplaatst is zijn super. Het gehele traject wordt er met je meegedacht. Want mijn inziens zijn er altijd zaken die wat tegen zitten. Maar belangrijkste is dat de verkoper denkt in oplossingen. En die werden ook altijd snel aangedragen als er een puntje was wat tegen zat. De verkoper was voor mij altijd goed bereikbaar voor vragen die ik gaande het traject had. Tijdens het plaatsen werd er secuur gewerkt. En de woning was na plaatsen ook netjes achter gelaten. En na het plaatsen van de keuken blijft Grando correct en snel reageren op vragen. Dus al met al kan ik Grando aanbevelen voor de aanschaf van een keuken. Niet alleen tijdens het verkoop gesprek denken ze met je mee maar het gehele traject.
Reactie of foto toevoegen
“Lof”
Door Erwin en Petra op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Tilburg
Complete badkamerinrichting aangeschaft bij Grando Tilburg. Zowel sanitair als vloer- en wandtegels. Perfect geholpen op een rustige niet opdringerige wijze. Alle tijd werd genomen om onze wensen aan te horen en direct verwerkt in een tekening. Niets dan lof over Grando Tilburg.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Annelies Hoens op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Helmond
Ik heb een keuken, badkamer en toilet laten verzorgen door Grando Helmond en ben uitstekend geholpen. Zowel bij het kiezen van de juiste materialen als bij het uitwerken van de tekening. En dit alles binnen mijn budget. De service van Peter en Cristel oversteeg mijn verwachtingen. Altijd welkom om verdere vragen te stellen en zaken te bespreken. Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Brenda Kamperveen op zaterdag 4 jan 2020 20 | vestiging Heerenveen
We hebben een nieuwe keuken gekocht. De service was echt supergoed. Ik zou dit bedrijf ook aan anderen adviseren!

Aanvulling ontvangen 8 januari 2019: Keuken is in juli 2019 gemonteerd. We zijn heel tevreden hierover!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (87 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (49 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (38 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (90 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (30 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (20 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (29 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (34 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (12 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (31 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (119 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (16 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (39 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (36 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (60 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (53 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (90 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (88 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (104 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (87 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (75 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (28 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (65 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (109 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (93 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (135 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (41 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (59 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (41 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.