Feedback
8,4

Keukenwarenhuis

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenwarenhuis.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• Volledig zelfstandig familiebedrijf;
• Ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• Apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• Zes maanden reserveren mogelijk;
• Rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• Alles met prijzen in de showroom;
• Unieke en veilige werkwijze;
• Kiezen en kopen in twee stappen;
• Montage in geheel Nederland;
• Gemakkelijk aan te rijden en Gratis parkeren.
Ervaringen
Er zijn 227 ervaringen over Keukenwarenhuis. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren144 ervaringen
4 sterren47 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren4 ervaringen
1 ster22 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Geweldige service”
Door S.G. Nelissen op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nadat wij 4 jaar geleden de keuken hebben aangeschaft bleek bij een kastje de demping van het deurtje defect. (het sloeg te hard dicht) We hebben contact gezocht en onder problemen werden ons 2 nieuwe scharnieren toegestuurd, dit alles uit coulance omdat de garantie inmiddels verstreken was. Dit laat zien dat het Keukenwarenhuis een zeer professioneel en betrokken bedrijf is waar ook service hoog in het vaandel staat. Zeer veel dank voor deze geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim voor de service”
Door Joop Groothuis op zondag 16 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Afgelopen zaterdag een onderdeel (deurdemper) ter vervanging ontvangen voor mijn ca.10 jaar oude keuken. Geheel gratis geleverd en op gestuurd. Zeer vriendelijk door Tatjana behandeld. Een dikke pluim voor jullie service!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Svoboda op donderdag 13 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben nwe keuken in 2014 gekocht tot onze tevredenheid. Sommige scharnieren remden niet meer af. Na eerste kontakt kreeg ik 2 nieuwe scharnieren gratis! toegezonden. Bij mijn 2e verzoek om meerdere scharnieren die ik zelf wou betalen kreeg ik nog 6 stuks weer gratis! Ongelooflijk wat zijn jullie een topbedrijf..onze grote complimenten en dank
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Carmen Batenburg-Arenas op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Goede service van zowel de verkopers als van de monteurs die de keuken komen plaatsen. Wij raden deze keukenwinkel zeker aan.
FOTO VAN CARMEN BATENBURG-ARENAS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Service hoog in het vaandel”
Door Peter en Conny de Haas op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
In de loop der jaren al 2 keukens bij de fam Verkerk gekocht. De 2e bij Mark de eerste bij Verkerk Sr.de opa van Mark. Onze ervaring is dat service hoog in het vaandel staat ook nu weer bij een lekkende kraan dat alles in het werk gesteld wordt om het te vervangen onderdeel te bestellen en dat voor een keuken die al 12 jaar staat. Mocht onze keuken in de toekomst aan vervanging toe zijn is de keus snel gemaakt het wordt weer een '' Verkerk''
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Ria & Jan Brouwer op maandag 3 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Laatste Donderdag en Vrijdag van januari/2020 werd onze nieuwe Ballerina keuken geplaatst door Marco en Richard. Wat werken die mensen zorgvuldig, schoon en hard! Marco hield volledig rekening met onze wensen en er was hem geen moeite teveel om aanpassingen voor onze situatie te doen. Aan het eind ontdekte hij nog 2 putjes in het werkblad en een deukje in een apparaat die wij zelf niet gezien hadden. Hij verzekerde ons dat Keukenwarenhuis dat gaat regelen. De keuken staat er strakker in dan in de showroom. Het is een plaatje en alles werkt perfect. De aankoop bij Keukenwarenhuis was een heel proces en geen moeite was hen teveel om aan onze wensen tegemoet te komen. Omdat we de keuken ruim voordat onze verbouwing klaar was hadden besteld heeft die tijden in de wacht gestaan zonder enige aanbetaling. Prettige regeling. Nu lekker kokkerellen maar met 1 bedenking: Helaas maakt een perfecte keuken niet zomaar een betere kok.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door familie Wilsterman op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na lang zoeken naar een Nolte keuken werd ons geadviseerd naar Ter Aar te gaan voor een Nolte keuken. Daar aangekomen waren er keuze zat aan keukens. Wij werden goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en al onze wensen hebben wij kunnen waarmaken in de samengestelde keuken. In mei 2019 werd onze keuken geleverd en ook deels geplaatst. Wat wij niet wisten was dat deze keuken ons heel veel geduld en stress zou kosten . Je leert als consument gedurende deze periode welke bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen. De monteur die deze keuken voor ons geplaatst heeft, moest nog langs komen om enkele werkzaamheden af te maken. Dit bedrijf heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen, waardoor zij Keukenwarenhuis in een kwaad daglicht hebben gebracht naar de klant toe.

Na dit hoger te hebben gezocht kwam Keukenwarenhuis in beeld en brachten een huisbezoek om de situatie zelf waar te nemen. Na duidelijke afspraken gemaakt te hebben met de monteur kon hij zijn werkzaamheden voortzetten. Deze kwam hij echter ook weer niet na... Keukenwarenhuis besloot toen om deze monteur niet meer bij ons in te zetten. Wij kregen een nieuwe monteur ( Jurry Martinus) een monteur om U tegen te zeggen. Deze meneer kwam, en loste de problemen op die de anderen 8 maanden geleden nagelaten hebben. Onze keuken is vandaag 31-01-2020 uiteindelijk af....

Jurry als je dit leest bedankt. De communicatie naar het management (mevr. de Visser) van Keukenwarenhuis was top. Vanaf het probleem bij haar bekend was zat ze er continue bovenop. Je bent een topper.... De service van het bedrijf is uitstekend ondanks het in gebreke stellen van de monteur...
FOTO VAN FAMILIE WILSTERMAN
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanrader”
Door Hr. R. Koet en Mw. E.E. van Hal op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Geachte Keukenwarenhuis Ter Aar, Hiermede willen wij u hartelijk danken voor de service en kwaliteit, waarmee het vervangende werkblad/keukenblad kosteloos bij ons is vervangen voor een heel nieuw, gelijkend werkblad, in onze Nolte keuken, die we bij u enkele jaren geleden hebben gekocht. Uiteraard gaat onze dank ook uit naar het voortreffelijke werk en montage door de Hr. Jeroen Brugman, die deze werkzaamheden, naar onze volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Het blad ligt er veel mooier op als het vorige en de afwerking is nu ook helemaal compleet, wat bij het vorige niet geheel het geval was en waardoor er destijds ook scheuren in het keukenblad waren ontstaan, omdat er spanning op kwam te staan. Wij zijn heel erg blij met onze prachtige keuken waarvan we nu eindelijk volop kunnen gaan genieten en laten we het voorval van alles hopelijk snel vergeten.... Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige service en de afhandeling van onze klacht en misschien tot snel weer eens in uw winkel in Ter Aar, want wij blijven uiteraard trouwe klanten van u! Met vriendelijke groet, Ruud Koet en Ellen van Hal

Eerdere reactie van 22 februari 2015: Een prachtige keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis, we werden keurig netjes geholpen door het zeer vriendelijke personeel. Alle tijd werd er genomen en aan alle wensen van ons werd voldaan...., kortom een genot op zich om zo een keuken te gaan uitzoeken en kopen. Toen de aflevering en plaatsing van de keuken, deze werd zeer vakkundig gedaan door erg vriendelijk personeel. John... Chapeau Man, wat ben jij een vakmannetje op jou gebied en een zeer gezellig persoon... , nog bedankt voor alles! Toen de keuken geplaatst was en alle inbouwapparatuur van AEG was afgemonteerd, kwam en een schoonmaak bedrijf die alle rommel kwam opruimen en al het verpakkingsmateriaal meenam, we hoefden zelf niets op te ruimen. Ook kreeg de keuken nog een schoonmaakbeurt, zodat deze zo ingeruimd kon worden, kortom een dikke 10 is hier op zijn plaats!

Onze keuken bestaat uit een Nolte keuken in hoogglans in de kleur Magnolia en een natuurstenen bovenblad, het kookgedeelte is een extra grote AEG- inductiekookplaat, zodat we geen gas meer hebben en het warm water wordt voorzien d.m.v. een kleine Daalderop Close In-Boiler van 10 liter (wij hebben nm. een grote voor de badkamer van 80 liter apart), verder hebben wij een dubbel vrieskast, dus 2 stuks, 1 met 3 lades en 1 met 4 lades en een grote koelkast met een "low-frost" systeem, dit systeem hebben de vriezers ook. Verder heeft de keuken een ingebouwde AEG-Vaatwasser en Combi-oven/Magnetron/Hete Lucht en een prachtig systeem voor de hoekkastjes, hier zitten 2 uittrekbare opruimplateaus in, zodat de ruimte optimaal benut word. Ook hebben wij een ruimte erin voor ons afval, daar staan 3 afvalbakjes in en erboven zit een schuifplateau, zodat de bakken niet kunnen gaan stinken, voor de rest hebben we 3 grote lades waarvan er 1 voor het bestek is en 2 losse bovenkastjes. De afzuiger is echt een design van AEG en is van RVS en is van koolstoffilters voorzien, dus een afvoer naar buiten is niet nodig en werkt prima! Kortom een prachtig geplaatste U-Keuken alwaar wij erg blij mee zijn en zeer vakkundig is geplaatst, nadat wij deze met veel plezier hadden gekocht en zeer vriendelijk te zijn geholpen. Een echte aanrader dus het Keukenwarenhuis in Ter Aar!
Reactie of foto toevoegen
“Dankjewel”
Door Kris op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
We kregen, na een teleurstellende ervaring bij een ander keukenbedrijf, de tip om eens bij het Keukenwarenhuis een afspraak te maken. Dat hebben we gedaan en werden boven verwachting goed geholpen. Vriendelijk, gedegen advies gekregen waardoor we in ons eigen tempo keuzes konden maken. We hebben zo, in een paar uur (we hadden ons goed voorbereid), een prachtige keuken naar onze wens en budget kunnen samenstellen. Erik, dank je wel!
Reactie of foto toevoegen
“Stop met shoppen”
Door Anja en Jacob Schook op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Als je echt service wilt, ga dan naar keukenwarenhuis.nl. Probleem met verkeerd aanrechtblad meteen opgelost. Bij nader inzien toch graag een stollenwand, gratis geleverd. Schroeven van de handgreep die de binnenlade iets beschadigde werd opgelost door verzinken en nieuwe binnenlade fronten. En dan de aftersales geweldig ze bellen na of alles naar tevredenheid is opgelost. Stop met shoppen en ga naar keukenwarenhuis.nl. Alle betrokken medewerkers bedankt Mark kan trots zijn op jullie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ineke op woensdag 8 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Een keuken, geheel naar wens geholpen, keurig geplaatst door een hele nette werker. Wij zijn zeer tevreden vanaf aankoop tot en met plaatsen
FOTO VAN INEKE
Nette plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Zo hoort het”
Door Gertjan op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een nieuwe keuken is toch maar een spannende ervaring. Je koopt voor een vermogen aan kastjes en apparatuur en je bereid zelf de leidingen voor, maar het moet toch allemaal maar goedkomen. De samenwerking met Keukenwarenhuis en de door hun voorgestelde ABC-montage liep echter goed en het resultaat mag er wezen. Ook een service puntje werd serieus en snel opgepakt door ze. Kijk, zo hoort het. Ik beveel deze club aan!
FOTO VAN GERTJAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Andre op maandag 16 dec 2019 19 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een complete keuken gekocht en die heb ik zelf gemonteerd daar ik timmerman ben. Ik heb samen met de verkoper mijn wensen op papier gezet en had thuis alles al goed opgemeten. Bijna al mijn wensen waren mogelijk. Deze konden in de eindfase vlak voor de bevestiging ook nog aangepast worden. Alles werd ook netjes afgeleverd.
FOTO VAN ANDRE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Jaap op vrijdag 13 dec 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht eenmaal getekend kom je er achter dat er nog veel bijkomende kosten zijn, dus slecht voorgelicht door verkoper en technische man,op de dag van plaatsing waren niet alle onderdelen aanwezig zelf moeten regelen anders was de keuken niet afgemaakt. Fouten worden overal gemaakt maar die horen zij op te lossen en niet ik. Onduidelijke offerte naderhand over meerwerk. ik heb de keuken bij hun gekocht en niet bij het bedrijf die hem plaatst en het meerwerk uitgevoerd hebben. Voor mij geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Jaap Wielinga op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vandaag langs geweest met een defect scharnier. Kosteloos twee nieuwe scharnieren ontvangen, en dat na bijna 4 jaar na de aanschaf van de keuken. TOP service. Nog steeds zeer tevreden over jullie bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service gehad”
Door De Leau op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken besteld, begin van het jaar. Netjes op laten meten door de aannemmer van het Keukenwarenhuis zelf. Die heeft het ook keurig weer doorgegeven aan Keukenwarenhuis. Wij zitten inmiddels in november en nog is die Keuken niet af. Elke keer worden er foutieve bestellingen afgeleverd of foutieve kleuren. Echt waardeloos bedrijf. Keukenblad was ook foutief geleverd, ondertussen was mijn muur netjes geschilderd. Maar door fout vd fabriek, moest het keukenblad eruit en weer opnieuw geplaatst worden. Hele muur beschadigd, kan ik weer opniew schilderen. Vandaag weer aannemer bezig om keuken af te maken en wederom kloppen er onderdelen niet. Dus hij is sowieso niet af voor de kerst. Ook moet je opletten, want wij krijgen de indruk dat we veel te veel geld hebben betaald voor deze keuken. Slechte service. Alleen de aannemer is fijne vent, die ziet het ook, maar kan er ook niets aan doen. Ik vind het achteraf de de bijna euro 12.500 niet waard. Absoluut ontevreden klant ! Ik zal dit ook delen via Facebook, zodat ik meerdere mensen hiervan op de hoogte kan stellen. Fam de Leau
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door A.stam op woensdag 13 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht alles prima geregeld t/m het afvoeren van het materiaal. Prima aan te bevelen om daar eens te gaan kijken in Ter aar
FOTO VAN A.STAM
Witte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Anneke & Willem Visser op dinsdag 29 okt 2019 19 | vestiging Dordrecht
In juli 2019 hebben wij een Nolte ECO type Madeira gekocht in het filiaal Dordrecht. Wij werden daar uitstekend geholpen door de ( echte ) verkoper Jos de Koning.Na nog wat wijzigingen is onze keuken op 28 en 29 oktober geplaatst door Anton Suiker van Keukenmontage Holland. Een zeer technische vakman, let op de details, een buitengewoon harde werker en bovendien heel prettig in de omgang.Wij kunnen hem zeer aanbevelen. Ook de contacten vooraf, het inmeten en de plaatsing waren top! Ook vanuit Keukenwarenhuis was alles perfect geregeld.De keuken werd 's ochtends om 7.15 uur afgeleverd door verhuisbedrijf R. Vlot waarvoor ook alle lof voor het sjouwen van al het materiaal.! Direct daarna ging Anton Suiker zeer voortvarend aan de slag, en binnen no-time waren vrijwel alle dozen uitgepakt en ging hij zeer systematisch te werk. Na 2 dagen hard bikkelen mag het eindresultaat er wezen, wij zijn er zeer content mee. Ook werden de dozen, karton, piepschuim en andere afval op de laatste dag van de montage opgehaald door een wagen van Keukenwarenhuis. Conclusie: zowel de verkoop , het plaatsen en de afwerking allemaal top.
FOTO VAN ANNEKE & WILLEM VISSER
Reactie of foto toevoegen
“Super service na 15 jaar”
Door Henriëtte Boogaard op dinsdag 29 okt 2019 19
Heb na 15 jaar nog garantie gehad en een product toegestuurd gekregen super
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door A.A. Korpel op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vandaag, 14 Okt. naar Keukenwarenhuis in Ter Aar geweest. Hadden ong. 5 jaar geleden daar een keuken gekocht en wilden nu 5 handgrepen van deze keuken bijbestellen. Helaas wordt dit type handgreep niet meer gemaakt. Na veel zoeken vond de medewerker, Robert, 5 handgrepen die bijna hetzelfde zijn. Deze kregen wij gratis als service. Werden Super geholpen en te woord gestaan. Niets was te veel. Bij het weggaan kwam Robert ons achterop met de bevestigings boutjes voor de handgrepen. FANTASTISCH.
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door Mes/ van oudenaarden op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken gekocht bij keukenwarenhuis Dordrecht. Het uitzoeken was plezierig, wij zijn goed geadviseerd zonder onnodige bemoeienis. Mail en telefooncontact verliepen eveneens plezierig. Het inmeten gebeurde vakkundig door Anton Suijker. Anton kwam zelf om de keuken te plaatsen, wat een vakman! Voor toekomstige klanten van Keukenwarenhuis, het zou fijn zijn (Zonder andere monteurs tekort te willen doen) als je Anton Suijker kon vragen voor inmeten en plaatsing. Alle lof voor Anton, top.
Reactie of foto toevoegen
“Topkeuken”
Door Timo van de Lagemaat op woensdag 4 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Als trouwe fan van FC Dordrecht heb ik mijn kritische vrouw met enige tegenzin meegesleept naar shirtsponsor Keukenwarenhuis.nl. Je hoort mensen vaak klagen over de aankoop en plaatsing van hun keuken. Onlangs hebben wij een mooie keuken gekocht bij keukenwarenhuis.nl XXL in Dordrecht. Alle vooroordelen die mensen hebben over veel 'keukenboeren' gelden NIET voor keukenwarenhuis.nl. Dit is van begin tot t eind gewoon een goede oprechte zaak met mooie Duitse kwaliteitkeukens. Het eerste verkoopgesprek was gemoedelijk, helder en totaal niet opdringerig. De afwijkingen die wij wilden ten opzichte van de voorbeeldkeuken in de enorme showroom hadden een kleine maar eerlijke meerprijs. Denk aan upgrade apparatuur en andere/extra kastjes. Een paar weken voor de definitieve order kwam er eerst iemand inmeten en kijken of de leidingen op de juiste plaats zaten. In een tweede gesprek wordt daarna alles nagelopen en hebben we nog wat aangepast. Niet omdat dat ons werd opgedrongen maar omdat wij daar zelf om vroegen. De keuken bleef nagenoeg t zelfde in prijs. Zelfs in een final check een paar dagen later wilde mijn vrouw toch nog iets aanpassen. Ook dat was nog mogelijk. Dan de plaatsing. Dinsdag alle spullen gebracht door keurige mensen van een soort verhuisbedrijf. Op woensdag is de keuken perfect in 1 dag neergezet door echte vakmannen. Alle zaagresten en verpakkingen netjes afgevoerd en dus binnen een dag een topkeuken in ons nieuwe huis. Kortom een super tevreden klant met een prachtige en betaalbare kwaliteitskeuken met een service van A tot Z waar veel andere bedrijven nog wat van kunnen leren! Keukenwarenhuis is ook wat mijn kritische vrouw betreft een aanrader voor iedereen die toe is aan een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ricus hoogland op vrijdag 16 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een nieuwe Keuken gekocht juli 2019 en zijn zeer te vrede over de verkoper John Jonker heeft ons altijd goed geholpen en de laatste keuken is geplaatst door vader en zoon Jeroen Brugman deze mensen werken super en alles schoon achter gelaten echte mannen die zin en kennis heeft van zaken Dus weer zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Duurde veel te lang”
Door Gerard Broekhoff op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Verkoop, advies en prijzen zijn oké. Plaatsing heeft anderhalf jaar geduurd voordat de keuken af was. Waslijst aan fouten, belabberde communicatie. Halverwege de rit wel een achterwand gekregen als excuus, maar zelfs dat heeft ruim een half jaar op zich laten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Peter & Samantha Kingma op maandag 5 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Op 17 en 18 juli 2019 hebben wij een prachtige Landstijl keuken laten plaatsen door Keukenwarenhuis. Wat een top bedrijf is dat zeg en wel om het volgende: Je wordt als klant uiterst serieus genomen. Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Er werd tijd voor ons genomen en omdat wij veel wensen hadden en het plan steeds moest worden bijgesteld, zo ook de tekening (wat veel extra werk kostte voor de verkoper) bleef onze verkoper rustig en zonder problemen de wijzigingen doorvoeren tot het eindresultaat was bereikt en die mag er zijn!! De kwaliteit ligt niet alleen bij de verkoper van de keuken, maar ook bij de monteurs, want wat hebben die een prestatie neergezet en wat zijn wij superblij met onze nieuwe keuken. Er bestaan gewoonweg geen betere monteurs dan die onze keuken hebben geplaatst. Monteurs die met je meedenken, die kunnen improviseren indien nodig, adviseren en uiteindelijk een top product afwerken, waar je alleen maar blij van wordt. Dan de aanschaf van nieuwe inbouw apparatuur, waar we heel goed advies voor nodig hadden en ook die top verkoper heel goed geluisterd heeft naar onzen wensen en wij nu prachtige inbouwapparatuur hebben van super kwaliteit, waar wij heel blij mee zijn. Dan niet te vergeten de bezorgers van de keuken, die via een lift (die ze hadden meegenomen en door de keuken verkoper geregeld was) de keuken zeer professioneel en met zorg via ons balkon naar binnen hebben gebracht en uiterst voorzichtig geplaatst. En dan denk je op gegeven moment, dat je zelf alle karton en beschermingsonderdelen van de keuken naar grof vuil moet brengen, maar nee hoor. ook dat is tot in de puntjes geregeld en werd keurig opgehaald met een vrachtauto. Ons huis werd door de monteurs keurig schoongeveegd en opgeruimd, waarvoor diep veel respect en een absolute aanrader voor iedereen, die een prachtige keuken wil hebben en dezelfde ervaring wil hebben als wij. En last but not least, de receptionistes, die iedere keer voor de heldere communicatie zorgden als het om wijzigingen ging of andere zaken die naar de verkoper gemeld moest worden. Diep maar dan ook diep respect voor Keukenwarenhuis, die werkelijk alles in huis heeft om een klant super tevreden te stellen. Wij genieten al een paar weken van onze prachtige keuken en iedereen die het ziet is verbaasd, hoe mooi de keuken is en hoe mooi afgewerkt, waardoor mondreclame. Keukenwarenhuis is daarom een echte aanrader!! Lieve mensen van Keukenwarenhuis nogmaals hartelijk dank voor al jullie bijzondere inspanningen, Chapeau!! Hartelijke groet, Peter en Samantha Kingma
FOTO VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
U keuken
REACTIE VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
Langs deze weg wil ik toch nog even wat namen vermelden die zo'n goed werk hebben gedaan voor onze keuken en betreft: Andy Pengel (Top verkoper die met ons de keuken heeft samengesteld en op tekening gezet) Gert-Jan Groeneveld (top verkoper van onze nieuwe inbouw apparatuur) Piet Romijn en collega Fred die onze keuken hebben geplaatst met alle extra's. De verhuizers en receptionistes.
REACTIE VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
Hierbij nog even een vervolg op onze prachtig geplaatste keuken door Keukenwarenhuis. Er bleek iets fout te zijn gegaan met een deel van de keukenwerkbladen, die wat zijn gaan werken en twee weken na plaatsen van de keuken, de tegelzetter is gaan tegelen, waardoor alleen dat gedeelte van de tegels niet goed is gegaan. Afijn, dit hebben wij kenbaar gemaakt bij Keukenwarenhuis, die direct actie heeft ondernomen en iemand langs heeft laten komen om de situatie te bezien, waarna ook de keukenmonteur bij ons is langs geweest. De monteur gaf aan dat hij dit nog nooit had meegemaakt. Eerlijk gezegd hebben wij ons geen moment zorgen gemaakt of dit wel in orde zal komen, gezien onze eerdere mooie ervaring met Keukenwarenhuis. Zij hebben direct dat gedeelte werkbladen opnieuw in bestelling gezet en wordt verwacht ergens week 49/50. Tevens werd ons gevraagd om de factuur van de tegels die we opnieuw moesten bestellen te sturen en is direct door hun betaald. Nou dat is nog eens grote klasse!
+ Toon extra foto van Peter & Samantha Kingma
REACTIE VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
Vervolg i.v.m. leveren en plaatsen keuken werkbladen in week 49 Mevrouw de Visser van Keukenwarenhuis deelde mij mede dat zij samen met dhr. Klerks er bovenop zit om de aanlevering en plaatsing van de werkbladen super te laten verlopen in week 49. Dit waren niet alleen woorden, maar ook daden. Vorige week werden wij door diverse mensen van Keukenwarenhuis gebeld om e.e.a. af te stemmen mbt levering en plaatsing van de werkbladen wat uitstekend is verlopen! Piet Romijn en Fred hebben weer superieur vakwerk afgeleverd. Geen gehaast zoals we van hun gewend zijn, maar tijd nemen om alles vakkundig en tot in de puntjes af te ronden met een dosis humor. Daarna heeft Piet het werkblad nog eens versterkt bij het open bar gedeelte middels een ijzeren balk die hij onzichtbaar heeft geplaatst. Het werkblad over een lengte van ruim 6 meter is nu echt kaarsrecht en super waterpas!! Onze keuken ziet er nu mega strak uit Foto's volgen nog in jan 2020 na laatste deel van tegelzetten. TOP GEDAAN
Reactie of foto toevoegen
“Afzuigkap niet goed”
Door Dirk Smit op donderdag 1 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Na het plaatsen van de mooie keuken bleek de afzuigkap niet goed te functioneren. Na het gemeld te hebben en Door verschillende mensen bevestigd dat de afzuigkap zo niet naar behoren gaat werken, hoor ik niets meer van keukenwarenhuis. Mark verkerk aangeschreven die mij beloofde alles te doen om mij te helpen. Dat was 3 juli nog steeds niets gehoord. After sales is waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door Peter van Kampen op dinsdag 16 jul 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken besteld die snel geleverd moest worden (binnen 4 weken). Na wat misverstandjes is e.e.a. tijdig afgeleverd en tijdig en perfect gemonteerd.
FOTO VAN PETER VAN KAMPEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij”
Door Marian Bom op zondag 30 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Bij het Keukenwarenhuis zijn wij super geholpen. Helaas geen goede ervaringen met onze monteur Julio. Hij was de professional zoals hij zelf steeds riep! Helaas hebben wij die ervaringen niet. Veel geld aan hem moeten betalen voor werkzaamheden die niet allemaal zijn uitgevoerd! Ook bij het uitvoeren van nog wat servicewerkzaamheden heeft hij ons laten zitten. Het Keukenwarenhuis heeft dit super opgepakt. De nazorg is uiteindelijk door Anton Suiker van Keukenmontage Holland uitgevoerd. Wat een topper is dat! Hadden wij deze monteur maar gelijk gehad. Al bij al zijn heel blij met onze nieuwe Nolte keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Servicebegeleiding niet goed”
Door B.H. op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Onlangs een nieuwe keuken aangeschaft. Helaas slechte ervaringen met het product (kapot blad), de montage zelf (niet klantvriendelijk) en de klantenservice. We raden iedereen af hier een keuken te kopen. Kwaliteit zal vast prima zijn, echter de service bij eventuele problemen is ver te zoeken. Oorzaak volgens het eigen personeel: onderbezetting.
Reactie of foto toevoegen
“Goed op de hoogte gehouden”
Door de Wijngaert op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Nieuwe keuken gekocht in Ter Aar. (Nolte) Uitgebreid alles kunnen uitzoeken. Bij tweede bezoek nog eens alles doorgelopen wat onze eerste keuze was en hebben toen wat kleine aanpassingen gedaan. Wij werden op de hoogte gehouden wanneer de keuken geleverd zou worden en er werd een afspraak gemaakt met een monteur. Daar hebben wij verder rechtstreeks contact mee gehad en ik kan niet anders zeggen: Piet Romijn een SUPER vakman!!. Hij heeft onze oude keuken gesloopt en de nieuwe vakkundig geplaatst. Hij werkt flink door, helpt meedenken bij wat problemen. Een kastje was te groot, dat heeft hij tijdelijk aangepast en zorgt er voor dat er een nieuw kastje besteld wordt. Piet Romijn is echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Carla op vrijdag 24 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Mensen als je een keuken wil laten plaatsen ga dan vooral niet naar keukenwarenhuis in dordrecht. Wat een slechte communicatie en service daar . Ik ben al 8 maanden bezig! Keuken is prachtig maar de keuken was scheef gemonteerd. Na heel veel mailtjes van mijn kant is er eindelijk iets aan gedaan. Nu zit ik al 6 weken op een deur te wachten die met spoed besteld zou zijn. Ik ben er zo klaar mee !
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Hannie op vrijdag 10 mei 2019 19 | vestiging Ter Aar
Tijdens ons eerste bezoek aan de showroom in ter Aar zijn we totaal overrompeld door de werkwijze van een zzp-er aldaar. "Koop of ik schiet" is zijn instelling. Dat hebben we ook gemeld bij de directie en die laten dat schijnbaar gebeuren. Ook de advisering was matig, het gesprek was alleen gericht op zo snel mogelijk tekenen. Een dag erover nadenken, was onmogelijk. Er zullen vast ook integere mensen werken maar het nare gevoel raak je niet kwijt. Gelukkig was Anton van Keukenmontage Holland een deskundige keukenzetter. De afhandeling van de afwezige of nog na te leveren artikelen duurt soms ook onnodig lang. Kwaliteit van de gootsteen bak is niet best, na èèn afwasje staan de krassen in het roestvrij staal. Al met al zouden we het keukenwarenhuis niet aanbevelen. De Keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam C. Stoker op zaterdag 4 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Prima verloop met de aanschaf van nieuwe keuken en verleende service! Montage door Anton Suijker ook prima geregeld! Bedankt, Top!
FOTO VAN FAM C. STOKER
Keuken met mozaiekachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Rog op woensdag 17 apr 2019 19 | vestiging Ter Aar
Helaas werd onze droom keuken een ware nachtmerrie. We kochten een mat witte Nolte, helaas bleek alleen de fronten mat wit en de rest van de aanzicht ombouwen wit gespoten, waarin je de naden zwart ziet, monteur had door een paneel heen geboord tevens was het keukenblad beschadigd eb dat moesten we maar zo nemen als het was zou in der loop der tijd door ons zelf toch gebruikerschade op komen echt bizar. tijdens het plaatsen op 18dec 2018 direct gemaild en gebeld, maar helaas na hopeloos veel mails en meerdere personen die zeiden het te gaan oplossen, is er niks gebeurd. Tevens hadden wij een keukenblok met langer werkblad genomen zodat je aan de andere kant er aan kom zitten (soort bar idee), hun noemen het eiland met gevolg dat de onderkant van je keuken blad dus daaronder niet is afgewerkt en je tegen mdf aankijkt. Maar daar heeft niemand in de winkel iets over gezegd ook niet dat je ombouw aanzichtkasten niet mat wit zouden zijn. Als je belt hang je minstens een half uur en als je ze dan aan de lijn heb word de verbinding verbroken door wat voor rede ook, terugbellen op dat moment ho maar. Op mail word nooit gereageerd. We zijn nu 4 maanden verder zitten nog steeds zo ondertussen ze in gebreke gesteld maar ook daar komt geen antwoord op. Directeur een mail gestuurd en de brief per post verzonden, tot op heden geen antwoord. Dus dat wordt een leuke uitdaging. Absoluut geen aanrader.
FOTO VAN ROG
Bar afwerking
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door C.W. v.d. Meijden op zondag 14 apr 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken. Top kwaliteit. Vriendelijk geholpen. Ook bij tweede afroep alles duidelijk gecontroleerd. Aflevering precies op tijd de monteurs konden zo aan de gang.zelfs een dag eerder dan verwacht.hulde aan ABC Montage monteurs(top) er was dan ook niets aan te merken alles klopte. Zelfs bij het inmeten had Fred van ABC Montages nog tips. Tip: tegels zetten en afkitten zou gelijk geregeld moeten zijn. Ook dat het in een rekening word verwerkt.
FOTO VAN C.W. V.D. MEIJDEN
Keuken langs de muur
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door hj de graaff op dinsdag 2 apr 2019 19 | vestiging Dordrecht
een keuken en diversen keuken apparatuur en ben daar bij goed geholpen en goede uitleg gehad
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door José op vrijdag 29 mrt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Wij hebben noodgedwongen na lekkage onze prachtige keuken gekocht bij Keukenwarenhuis. in 1e instantie waren we niet blij om een nieuwe keuken te moeten kopen maar door een rondje Keukenwarenhuis werd ons gevoel steeds blijer en vrolijker. Werkelijk binnen 45 minuten stonden we voor onze droomkeuken en werden we enorm leuk en goed geholpen door een medewerker. Alles werd goed nagevraagd en doorgelopen onder het genot van een lekker kopje koffie. De levering was op afgesproken tijd en geheel compleet en alles keurig netjes in huis gezet. De keukenmonteur heeft onze prachtige keuken keurig netjes en met veel passie geplaatst. Wij hebben onze keuken nu 3 maanden en nog elke dag zijn we er super blij mee! Bij Keukenwarenhuis kan je dus heel goed ontzorgd een prachtige keuken kopen
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Chris Steenbergen op donderdag 28 mrt 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken, topkwaliteit en wat nog belangrijker is: zeer klantvriendelijk, het proces rustig doorlopen langs alle keuzemomenten, goede adviezen, zonder ook maar even "gestuurd" te worden in een bepaalde richting. Uitstekende levering en nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Spijt”
Door Fam. Koning op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Ter Aar
10-6-2017 bij dit bedrijf een keuken gekocht, vanaf het begin waren er deuren krom, waarvoor wij meteen aan de bel trokken. Na een jaar bellen en mailen in onze wanhoop een revieuw geschreven, toen kwam er eindelijk reactie (wat waren we blij, review ingetrokken) maar wat bleek, er zaten door de versteviging die ze aangebracht hadden nu scheuren in. Weer bellen, maar werd hoop beloofd maar niets gedaan! Intussen begon de hoek van de schouw te scheuren dit door AEG schriftelijk bevestigd door een te kleine afzuigkap door Keukenwarenhuis geleverd ten opzichte van de inductieplaat waar hij boven hangt. Begin december hierover gebeld en werd mij wederom weer van alles beloofd. Nu is het 15 maart, mails worden na 2/3 weken pas beantwoord omdat iemand van de balie 2 weken ziek was( is blijkbaar niemand dan die de mails inkijkt), bellen, bellen en nog eens bellen, maar geen resultaat! We hebben de monteur diverse malen benaderd, maar ook die beloofd contact op te nemen, wat hij niet nakomt! Ze beloven keer op keer van alles, maar komen niets na, intussen zitten wij met een keuken van anderhalf jaar oud, waarvan deuren scheuren bevatten en een afzuigkap die niet naar behoren functioneert en daardoor ook voor verschillende problemen zorgt. We zijn radeloos en hebben vreselijk spijt dat we bij dit bedrijf een keuken hebben gekocht!
FOTO VAN FAM. KONING
Scheur in deur
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Kees Metselaar op vrijdag 8 mrt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar een keuken gekocht, al eerder een review gegeven. Uitstekend geholpen met goede service. De monteur Anton Suijker was echt een vakman pur sang. Er waren nog wat restpunten die prima zijn opgelost door Keukenwarenhuis. De monteur Anton Suijker heeft dit overigens prima verwerkt. Buiten dat hij uiterst vriendelijk is en hard werkt levert hij ook een fantastisch resultaat af. In een woord fantastisch.

Eerdere ervaring van 24 januari 2019: Uitstekend advies en begeleiding gekregen bij aanschaf nieuwe keuken. Conform het stappenplan wordt alles keurig netjes geregeld. Prima deal kunnen sluiten. Levering netjes op tijd en uitstekende monteur voor de montage van de keuken. Een vakman pur sang. Een smetje op de aanschaf van de keuken is dat een van de 2 keukenbladen te kort is. De toezegging is gedaan, waar ik op vertrouw, dat dit met spoed wordt nabesteld en in orde wordt gemaakt.
FOTO VAN KEES METSELAAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Ben Beekman op maandag 25 feb 2019 19 | vestiging Ter Aar
In 2017 hebben wij een keuken gekocht en zijn goed geadviseerd. Omdat de oplevering van ons appartement in 2019 tot driemaal door het bouwbedrijf is uitgesteld toonde Keukenwarenhuis hiervoor begrip en medewerking. De keuken is geplaatst door Anton Suijker, en zeer deskundigde en sympathieke monteur. Wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet afmaken”
Door Andre op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Ter Aar
Een keuken, je mag betalen, maar afmaken ho maar. wij wachten al een half jaar op een afmaken van de keuken. Cake en snacks tijdens de verkoop van keukens doen ze goed, maar goede keuken afmaken en afleveren is super slecht
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige witte hoogglans keuken”
Door Fam.Harkes op zondag 3 feb 2019 19 | vestiging Ter Aar
In juli 2018 is bij ons een prachtige witte hoogglans keuken geplaatst. Zowel het bestellen in de showroom als het plaatsen is prima verlopen. Erg vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Fam. Lindhout op vrijdag 25 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis. We zijn heel tevreden, fijn geholpen, vriendelijke en gezellige mensen. Ook na het plaatsen van de keuken, goede service! Een tip: maak met de keuken installateur zodanige financiële afspraken, dat de consument niet met een extra factuur voor meerwerk geconfronteerd wordt.
FOTO VAN FAM. LINDHOUT
Keuken met inbouwapparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door R Moehring op donderdag 24 jan 2019 19 | vestiging Ter Aar
Bij de Keuken kopen in september ging alles perfect en na plaatsing op 23 november 2018 waar een plint ontbrak en waar we nu nog steeds op zitten te wachten en bij nader inzien er een verkeerde koelkast ingezet was zijn wij echtpaar van 74 jr zeer ontevreden we wilde een zo groot mogelijk koelkast die in de kast kon en wat kregen we een van 1 meter hoog terwijl er een in had moeten zitten van 122cm maar er nu een in komt van 140 hoog maar wel weer bij betalen! na vele dagen bellen en nog een keer de rit naar Ter Aar geweest te zijn zou als de koelkast binnen was het allemaal zo vlug mogelijk geplaatst worden het wachten was op nu weer op de koelkast en de monteur gisteren werden we uit bed gebeld om 8 uur dat de chauffeur de koelkast kwam brengen met plint en bovenvlak wat ook nog moet veranderd worden en wij wisten van niks niet even een dag van te voren gebeld zodat het niet zo onverwacht was ! Wij wonen in een 60+ flat dus je begrijpt niks is er groot de koelkast staat nu op de gang waar niemand met de rollator langs kan en weet nu nog niet wanneer het geplaatst word want ze kunnen geen monteur vinden die dat nog voor het week end kan plaatsen! Dus zit nu al bijna twee en halve maand met een keuken zonder plinten en nog steeds niet af op onze leeftijd heb ik dit nog nooit eerder mee gemaakt ! Zit nog steeds te hopen dat het vandaag Of morgen afgehandeld word daar de koelkast van de gang moet! En dus in de keuken geplaatst word.
FOTO VAN R MOEHRING
Reactie of foto toevoegen
“Doorn in het oog”
Door Jan Mol op dinsdag 22 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Het verkoopgesprek verliep in eerste instantie goed, de rest was vooral ellende en heel veel boze telefoontjes. Men was vergeten een inmeetafspraak in te plannen, zodat de keuken niet goed besteld was en het dossier alvast op afgehandeld was gezet. Onze keuken dus weer een aantal weken later pas geleverd zou kunnen worden. Na het inmeten moest er een nieuw gesprek plaatsvinden om op alles akkoord te geven en hiervoor was pas na 4 weken tijd !! Hemel en aarde bewogen om dit alsnog eerder gepland te krijgen. In dit gesprek wel een tegemoetkoming gekregen. De 2e week van augustus 2018 werd onze keuken geplaatst. Enkele onderdelen ontbraken waar we vervolgens tot 7 november op hebben moeten wachten. Ook het keukenblad bleek verkeerd ingemeten. En werd door de monteur opnieuw besteld, 8 November werd dit geleverd en gemonteerd.....dachten we. Wat bleek, het verkeerde keukenblad was geleverd en de monteur kon dus weer terug naar huis. Weer een nieuw blad besteld...en al die tijd geen stopcontacten of tegenwerk op de muren mogelijk. We wonen in een prachtig huis, maar de keuken is een doorn in ons oog. Het is inmiddels de 3e week van januari, en nog steeds geen nieuw keukenblad....vorige week weer eens gebeld en mij werd doodleuk verteld dat de fabrieken tussen kerst en oud en nieuw dicht waren geweest dus week 6 op zijn vroegst, dan nog een aflever afspraak maken en de monteur inplannen. Met een beetje mazzel is onze keuken af een jaar nadat hij geleverd is. Wat ons betreft nooit meer een keuken van het keukenwarenhuis.
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed geregeld”
Door Aad van Loenen op maandag 21 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Het kopen van een keuken is supergoed uitkijken en kopen wat jij wilt. Na enkele zaken gehad te hebben kwamen wij bij Keukenwarenhuis in Dordrecht. Daar werden wij hartelijk ontvangen en ontmoetten we Simon. De gesprekken waren vriendelijk en hij gaf ons ook een aantal tips. In ongedwongen sfeer wisten wij precies welke keuken we wilden en met de aanwijzingen de voorbeelden in de grote showroom werd onze realiteit en droom werkelijkheid. Ook prijstechnisch kwamen we uit op een prijs waar we beiden mee konden leven. Vooraf hadden we in "ervaringen keukens" diverse bedrijven vergeleken en kwam Keukenwarenhuis zeer goed uit de bus. Ook wilden wij, gezien de berichten in ervaringen de keukenmonteur Anton Suiker de keuken laten plaatsen. Een geschikte vent. die zijn vak verstaat. Al met al een hele goede ervaring met keukenwarenhuis en Anton Suiker, een combinatie die zeker aan te raden is. Alles goed geregeld.
FOTO VAN AAD VAN LOENEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Tien met griffel voor service”
Door Ans op zondag 20 jan 2019 19 | vestiging Ter Aar
Ik ben zo blij met KeukenWarenhuis.nl, dit geloof je niet ! Koop ik in 2001 een Nolte keuken, en stuur ik deze week alleen een mailtje dat mijn grepen lelijk worden, krijg ik gewoon voor de verzendkosten, 26 nieuwe grepen thuisgestuurd! Ik mocht zelfs kiezen, ik heb voor RVS stanggrepen gekozen, heel duur, maar dat maakte hun niets uit, ze gaan voor blije klanten. Dus, een tien met een griffel voor KeukenWarenhuis.nl.
REACTIE VAN ANS
De grepen zijn binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Eind goed, al goed...”
Door Arnold van der Borden op dinsdag 8 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Begin vorig jaar (2018) heeft mijn vriendin een keuken gekocht bij het keukenwarenhuis in de vestiging Ter Aar. Nadat de keuken was opgemeten, werden in de showroom, wensen en mogelijkheden van de nieuwe keuken op elkaar afgestemd en na goede begeleiding alle afspraken 100% nagekomen. Gemaakte keuze van apparatuur, kasten, lade's, uitvoering en kleur waren perfect verwerkt in (3D) tekeningen, bijhorende leiding schema's en al snel beschikbaar gesteld. Dordrecht is voor mij wat dichter bij dan Ter Aar en gesteund door deze goede ervaringen, daar mijn keuken besteld. Ook een Nolte keuken, zelfde type, andere kleur. Maar.....in het proces daarna bleek al snel dat dit niet zo voorspoedig zou verlopen als gedacht en ging zowel in de communicatie, planning, samenstelling en aflevering veel mis en wilde ik ook eigenlijk liever van de koop afzien.

(Het filiaal in Dordrecht had in die periode veel te kampen met structurele personele onderbezetting, griepvirus en andere zaken waardoor afspraken niet konden worden nagekomen. Als klant kun je hier niets mee, is het ook niet aan mij, maar heb je er wel mee te maken)

De dame aan de balie had veel begrip voor deze vervelende situatie en stelde voor een gesprek te regelen met de directeur Mark Verkerk. Ondanks de goede wil had ik vooraf eerlijk gezegd twijfel over een goede afloop, maar was ik erg blij met de uitkomst van dit gesprek en de toezegging dat Mark Verkerk vanaf dat moment mijn vaste contact persoon zou zijn. Bovendien was ik blij dat we niet in een "nog" vervelender "ja, maar" discussie terecht kwamen en zijn we gezamenlijk de status van mijn bestelling doorgelopen en noodzakelijke aanpassingen uitgevoerd om alles op orde te krijgen. Mark gaf een duidelijke (vertrouwelijke) uiteenzetting hoe we in deze situatie beland waren, maar dan als uitleg en niet ter verdediging en stelde vanaf dat moment één doel "een tevreden klant" en ik ben in de periode ook ruimhartig in aanvullende werkzaamheden en materiaal tijdens het plaatsen van de keuken gecompenseerd voor alle ongemakken.

Daar waar andere organisaties nog wel is een ontevreden of verloren klant willen accepteren, kan ik dat van het Keukenwarenhuis zeker niet zeggen en hebben Mark Verkerk, de medewerkers van Keukenwarenhuis en zeker ook de monteur Ron van Doorn, alles in het werk gesteld om het 100% in orde te krijgen. Mede door een goede wederzijdse verstandhouding is dat helemaal gelukt en dat vind ik een compliment aan genoemde personen waard.

Een keuken maken is niet alleen plaatsen van kasten en apparatuur, maar ook inpassen in een bestaande situatie wat door monteur Ron van Doorn met veel deskundigheid, meedenkend, humor en voorstellen hoe uit te voeren is opgelost met een prachtig eindresultaat. En ja, het klopt, ik was in aanloop zeker niet blij met dit alles, begrijp ook dat er dingen ongewild verkeerd kunnen gaan, maar door een goede klantenservice van directeur Mark Verkerk, monteur Ron van Doorn en de medewerkers van het Keukenwarenhuis heb ik (net als mijn vriendin met haar keuken) erg goede ervaringen hier en mocht ik nog is denken aan een andere keuken, dan komen wij hier weer graag terug. Dus...eind goed, al goed.
FOTO VAN ARNOLD VAN DER BORDEN
Reactie of foto toevoegen
“Onvoorstelbaar goed gegaan”
Door Loman op donderdag 13 dec 2018 18 | vestiging Ter Aar
Na een hele nare ervaring met onze vorige keuken en na een verhuizing hadden we een nieuwe keuken nodig. Veel rond gekeken maar konden niet slagen. Toen zagen we de advertentie van keukenwarenhuis. Een bezoekje gebracht , rond gekeken en besloten een andere keer terug te komen voor meer informatie We zijn samen met KW tot een mooi resultaat gekomen. Alles kon verandert worden wanneer we iets anders wilden dan wat we eerst besteld hadden. Voelde mezelf weleens wat bezwaard. Niets was ze teveel. De reviews gelezen en daar stond Jeroen vaak genoemd. Daar kregen we contact mee en het klikte meten. Een vakman van de bovenste plank. Werkt zeer netjes en heeft perfect alles afgewerkt. Kortom zeer tevreden over hem. We genieten van een mooie keuken.
REACTIE VAN LOMAN
Mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Oprecht tevreden”
Door Johan Wortel op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Dordrecht
Super geholpen, vrij snel een offerte gemaakt en fantastisch goed ingebouwd(John bedankt!). Daarbij nog eens € 1.000,- bespaart op de concurrent (Reddy Keukens). Voor mijn volgende keuken kom ik zeker weer bij jullie langs!
FOTO VAN JOHAN WORTEL
Fantastisch ingebouwd
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door R de jong op vrijdag 5 okt 2018 18 | vestiging Dordrecht
Keuken gekocht bij keukenwarenhuis Dordrecht. We waren er snel uit bij keukenwarenhuis, de verkoper heeft ons vriendelijk geholpen, later nog een gesprek gehad met dhr Fuchten, om de puntjes op de i te zetten, ook dit verliep voorspoedig. Bij thuiskomst kwamen we er alleen achter dat we een extra stopcontact waren vergeten erbij te doen. 8 weken bezig geweest om dhr Fuchten te pakken te krijgen, we zouden telkens terug gemaild of gebeld worden maar dit gebeurde niet, uiteindelijk kregen we eindelijk een mailtje terug van dhr Fuchten, het zou dus geregeld zijn. Uiteindelijk bleek dit voor alsnog niet het geval dus wij keukenwarenhuis weer bellen, na 20 min in de wacht zou dhr fuchten contact opnemen met de monteur. De volgende dag bleek dit dus niet gedaan te zijn, wij weer terug bellen, dhr fuchten zou ons zsm terug bellen maar dit is dus niet gebeurd. In dat opzicht verdiend dhr Fuchten de schoonheidsprijs zeker NIET. Onze keuken is geplaatst door keukenmontage Holland (Anton Suijker) die krijgt van ons 5 sterren. Contact met keuken montage Holland verliep snel en soepel. De keuken is heel netjes geplaatst en afgewerkt. En het probleem van 't stopcontact is door dhr Suijker netjes opgelost. We zijn er heel blij mee.
FOTO VAN R DE JONG
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN MARK VERKERK
Top dat u blij bent met het resultaat ! Remco Fuchten biedt hierbij zijn verontschuldigingen aan, was net nieuw binnen met grote plannen, en te weinig tijd, inmiddels is het gelukkig andersom! Veel kookplezier !!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Jan en Hannie Zegers op woensdag 3 okt 2018 18 | vestiging Ter Aar
Prachtige Nolte Grey Metal keuken gekocht. Geweldig goed geadviseerd door verkoper Erik. Goede merkapparatuur en bijzonder mooi composit werkblad met dezelfde rugwanden gekocht. Volledig compleet en vakkundig gemonteerd door supervakman Mark Jansen. Alles ging in één keer goed. Als kritische en vakkundige ex bedrijfsleider keukens hebben wij gelukkig geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Toen wij zelf nog een kleine extra aanvulling wilden, heeft Lars Zinkstok ervoor gezorgd dat wij dit artikel snel hierna konden afhalen. Wij zijn bijzonder trots op onze nieuwe keuken en zijn blij met de goede samenwerking met Keukenwarenhuis Ter Aar en zijn team. Wij kunnen u deze zaak van harte aanbevelen gezien onze ervaringen Wilt u een perfecte installatie van uw keuken, vraag dan naar Mark Jansen. Hij denkt met zijn klant mee en geeft ter plaatse advies hoe iets beter of mooier uitkomt. Wij hebben bijzonder goede ervaringen met deze supervakman. Keukenwarenhuis Ter Aar bedankt.
REACTIE VAN JAN EN HANNIE ZEGERS
Wij zijn heel blij en trots op onze mooie keuken. Vooral het werkblad is geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vakkundig”
Door Richard van den Burg op dinsdag 25 sep 2018 18 | vestiging Dordrecht
Wij hebben afgelopen zomer een nieuwe keuken gekocht bij het keukenwarenhuis in Dordrecht. Wij zijn hier zeer vakkundig geholpen. Vonden vooral prettig dat het een kleine zaak is waar aandacht is voor de persoonlijke aanpak, geen gepush en ook bereid om met je mee te denken. Ook kregen wij een goede aanbieding. De monteur, Anton, die de keuken bij ons heeft ingemeten en geplaatst verdiend volgens ons een dikke 10. Een echte VAKMAN. Wij bevelen deze zaak zeker aan.
FOTO VAN RICHARD VAN DEN BURG
Dikke 10 voor de montage
+ Toon extra foto van Richard van den Burg
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Paul van Heteren op donderdag 13 sep 2018 18 | vestiging Ter Aar
Ik ben heel blij met mijn nieuwe keuken van Keukenwarenhuis. Door de goede adviezen van de deskundige medewerkers van Keukenwarenhuis heb ik precies de keuken gekregen die ik graag wilde. Ik ben dan ook zeer tevreden over Keukenwarenhuis.
FOTO VAN PAUL VAN HETEREN
Mijn nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bert Lanser op woensdag 12 sep 2018 18 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht in ter aar. Perfect meegedacht over onze wensen, en eventuele latere aanpassing volledig naar wens voldaan. Levering en het op de hoogte houden daarvan was klasse. Keuken Montage Holland heeft de plaatsing verzorgd, dit was via Keukenwarenhuis geregeld. Zeer tevreden hoe Anton Suijker dit gedaan heeft, een professioneel en tevens prettig vakman. Kortom gezegd, bij een volgende woning wil ik dezelfde mensen.
FOTO VAN BERT LANSER
Reactie of foto toevoegen
“Altijd bereikbaar”
Door M unal op woensdag 5 sep 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na een reklame gezien te hebben op facebook, besloten we een keuken Aan te schaffen bij Keukenwarenhuis. het verkopend personeel was heel vriendelijk en meedacht en mij geen mes op de keel zette waarvoor complimenten. Een aantal dingen klopten niet en zijn snel opgelost. Ook was men altijd bereikbaar en bereid om me te helpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over de service en met mijn keuken. Zelfs vonden we de bestaande grepen minder mooi na een berichtje kregen we spontaan een doosje nieuwe gestuurd binnen 24 uur. Dus zeker een aanrader!
FOTO VAN M UNAL
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Pascal volwater op zaterdag 1 sep 2018 18 | vestiging Ter Aar
Wij hebben bij het keukenwarenhuis in Ter Aar onze keuken gekocht en zijn daar echt heel super geholpen. Denken mee een zijn heel vriendelijk ook voor de kinderen. Zijn later nog terug gebeld voor het wisselen van een vaste hoekkast voor een carrouselkast ivm met de levertijd van de keuken. Ik kan echt niks anders zeggen als super service en dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Erg attent”
Door Marianne A. Swart op zaterdag 1 sep 2018 18 | vestiging Ter Aar
Hebben onlangs in Ter Aar een " kleine" Nolte keuken aangeschaft, zonder apparatuur etc. Vanaf het allereerste kontakt met het Keukenwarenhuis zijn wij uiterst attent en secuur behandeld. Ook toen er tijdens de periode tussen aankoop en levering nog vragen waren, was men zonder probleem bereid een oplossing te zoeken.
Toen de keuken afgeleverd werd, waren wij ook weer uiterst tevreden over de vriendelijke en precieze wijze waarop e.e.a. plaatsvond. De twee mannen hebben alle dozen voorzichtig en netjes naar binnen gebracht en vóór vertrek gecontroleerd of alles in orde was. Al met al zijn wij enorm tevreden over de hele gang van zaken en wij danken het Keukenwarenhuis voor de geweldige en bovenal vriendelijke service.
P.s. DE KEUKEN IS KLAAR EN WIJ GENIETEN ER IEDERE DAG VAN !!!!!!
FOTO VAN MARIANNE A. SWART
Kleine Nolte keuken
+ Toon extra foto van MARIANNE.A. SWART
Reactie of foto toevoegen
“Geen omkijken naar gehad”
Door J. Hofland op zondag 19 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na 24 jaar weer een Nobiliakeuken laten plaatsen en nu door Keukenwarenhuis. Wij zijn er bijzonder tevreden mee en kunnen Keukenwarenhuis aanbevelen. Na bestelling en afroepgesprek hebben we er geen omkijken meer naar gehad. Er ontbreekt nog wel een uittreklade maar dat zal nog nageleverd worden. En zoals met meer grote aankopen geldt hier ook dat je de verkooptaktieken een beetje moet doorzien en voor lief nemen, uiteindelijk komt er een prijs onderaan de streep voor de keuken en montage en kun je er mee akkoord gaan of niet.
FOTO VAN J. HOFLAND
Geplaatste Nobilia keuken
REACTIE VAN MARK VERKERK
WoW ! Supergaaf geworden !
Reactie of foto toevoegen
“Heel mooi geworden”
Door Fam. Buurman op donderdag 16 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
Wij hebben een keuken gekocht. Helaas ontbreken er nog dingen. Zo ook de spoelbak. Dit is heel netjes opgelost, het is persoonlijk door Marco van Zanten gebracht. Ik hoop dat deze service zo doorgaat tot de keuken helemaal af is. Wij hadden Anton Suijker als monteur, een echte topper. Heeft veel voor ons geregeld, en zijn best gedaan dat de keuken er netjes bijstaat. Het is heel mooi geworden. Bedankt Anton.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig resultaat, een prima ervaring”
Door P.A. van der Staal op vrijdag 3 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
We waren al een paar keer in de showroom wezen kijken en we wisten ook al hoe onze nieuwe keuken er in grote lijnen uit zou moeten zien, dus toen we uiteindelijk, na een afspraak gemaakt te hebben, op 23 maart na een heel prettig gesprek met Arif de showroom verlieten, hadden we inmiddels een handtekening gezet. Op 13 april kwam Ben van Bé-Gé Montagebedrijf bij ons thuis de keuken opmeten. Op 22 mei volgde het afroepgesprek met Willy. Hierbij werd in een bijzonder ontspannen sfeer de gehele keuken, van frontjes, via hoogte en kleur werkblad tot en met de apparatuur en de accessoires heel rustig en secuur doorgenomen, waarbij elke eventuele door ons gewenste wijziging zonder problemen mogelijk was. Zo konden wij o.a. de kleur van het werkblad en de achterwand veranderen, een andere onderbouwvriezer kiezen en een plasmafilter voor in de afzuigkap toevoegen. Heel waardevol, zo'n afroepgesprek omdat echt alle details worden besproken. Op 27 juli werd de keuken thuis bezorgd. Op 30 juli begon Ben met het monteren van onze keuken. Ben is een bijzonder aardige, correcte, vriendelijke en rustige persoon, maar bovenal een eersteklas vakman die in zijn eentje een voor ons geweldig resultaat heeft neergezet. Daar stond hij dan, onze droomkeuken. En niet te vergeten: een complete keuken. Alle onderdelen waren aanwezig. Geen enkele beschadiging, alles paste, alle apparatuur werkte. Kortom: alles in één keer helemaal compleet en goed opgeleverd. Daarvoor willen wij het Keukenwarenhuis, en in het bijzonder Arif (verkoper), Willy (afroepgesprek), en Ben (monteur) heel hartelijk bedanken. Keukenwarenhuis: jullie hebben er voor gezorgd dat wij aan het hele proces van aankoop t/m montage een bijzonder goed gevoel hebben overgehouden. Wij hebben er een superkeuken aan overgehouden waarmee we heel erg blij zijn. Keukenwarenhuis: jullie hebben bewezen dat, in tegenstelling tot wat je vaak hoort en leest, het kopen van een keuken geen enkele bron van irritatie en ergernis hoeft te zijn. Het mag duidelijk zijn dat wij het Keukenwarenhuis aan iedereen voor de volle 100% van harte zullen aanbevelen. Marijke en Piet van der Staal
FOTO VAN P.A. VAN DER STAAL
+ Toon extra foto van P.A. van der Staal
Reactie of foto toevoegen
“Nette service”
Door Sonja van Uden op maandag 2 jul 2018 18 | vestiging Ter Aar
Alles opgeruimd ook door de plaatser van de keuken. bij vragen snelle en goede oplossingen. erg welwillend in vragen over andere mogelijkheden. zeer vriendelijk en behulpzame verkoper erg duidelijk en zeer bekwaam. afwerking ook zeer naar tevredenheid. prettige afspraken ook hier bij eventuele problemen die zich soms voordoen erg meedenkend en behulpzaam geweest. al met al een fijn en goed verlopen proces en het is mooi geworden mijn dank. vakwerk
FOTO VAN SONJA VAN UDEN
Mooi geworden
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken incl apparatuur”
Door Peter op donderdag 28 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
Complete keuken incl apparatuur gekocht. Snel geholpen, flexibel, prima advies en keuken maten gemakkelijk aangepast. Snel geleverd en alles compleet. Mooie keuken, zeker voor de prijs.
FOTO VAN PETER
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door fam Kluwer op vrijdag 15 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
Van begin tot eind hebben we een topervaring met Keukenwarenhuis. We waren al bij meerdere winkels geweest. Serkan heeft ons uitstekend geholpen - hij was de enige verkoper van alle winkels die alles aan ons liet zien. Dus, als je dit kiest, dan krijgt je dat. Totaal niet pushy, gewoon heel veel eerlijk informatie. We hebben een hele grote, dure keuken, en kregen verreweg de beste prijs bij Keukenwarenhuis. Daarna heeft de monteur Hans tot laat gebleven om de keuken voor ons in te zetten, hard gewerkt en tot de puntjes verzorgd. Toen, tot onze verbazing, kwam een hele schoonmaak bedrijf die alle puin wegdeed en binnen en buiten de kastjes stofzuigde! Uiteindelijk is de aftersales service ook uitstekend. Er was een kleine beschadiging op het lak, gewoon met Nienke van klantenservice contact gehad, en gelijk geregeld! Nienke was ook erg vriendelijk, net als alle andere medewerkers van Keukenwarenhuis waarmee we contact hadden. Een top bedrijf!
FOTO VAN FAM KLUWER
Strakke keuken
+ Toon extra foto van fam Kluwer
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed ontzorgd”
Door Richard Amersfoort op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
In December 2017 heb ik een onbezorgde keuken aangeschaft bij het Keukenwarenhuis in Ter Aar. Het vervelende aan deze onbezorgde keuken is dat hij mij behoorlijk wat kopzorgen heeft opgeleverd. Gezien het verhaal te lang is om hier uit te schrijven (of eerder, omdat toch niemand zo'n lang verhaal gaat lezen), zal ik het proberen op te sommen.
- Er wordt geadverteerd met een ontzorgde keuken. De prijs die in de winkel staat, is de prijs die betaald wordt. Behalve dat er nog onverwachte kosten voor het kleinmateriaal van de keukenmonteur bij komt.
- Na dit aangevochten te hebben, is er toch toegezegd dat deze kosten door KW betaald zouden worden. Toen de monteur op de stoep stond, wist hij echter van niets en kon pas beginnen als dit opgehelderd was. Weer met KW gebeld, en nu wisten ze ineens nergens van. Toen ik naar de filiaalmanager vroeg, was die er uiteraard niet. Uiteindelijk is de monteur opgebeld dat hij de keuken kon plaatsen en KW het kleinmateriaal zou betalen. Ik vind het belachelijk dat je hiervoor eerst naar de filiaalmanager moet vragen.
- Oven-Combi zat niet bij de levering. Het transportbedrijf gaf aan dat dit al bekend was bij Keukenwarenhuis. Ik ben echter nooit gebeld of heb geen mailtje gehad. Anders had ik wellicht nog een ander model uit kunnen kiezen.
- Bestekbak ontbrak ook. Dit was me echter nog niet opgevallen (of eerder, ik wist eigenlijk niet dat deze bij de keuken zat). Deze is, zonder dat ik hier vanaf wist, per post naar mijn adres gestuurd. Gezien ik daar nog niet woonde, heb ik het pakket gemist. Omdat ik de brievenbus nog niet vaak leegde (omdat ik er nog niet woonde) had ik het briefje van de postbode te laat gezien en was het pakket al weer terug gestuurd. Na veel uitzoekwerk er achter gekomen dat het om de bestekbak ging. Uiteindelijk is hij opnieuw opgestuurd. Helaas bleek hij gebroken te zijn bij aankomst...
- Verkeerde onderdelen geleverd. Hoewel ik aangaf dat ik haast had, zijn de nieuwe artikelen pas anderhalve week later besteld. Hier zat ook weer 6 weken levertijd op.
- Toen de onderdelen opnieuw geleverd waren, kreeg ik een mail van KW met de monteur in de CC. Die zou contact met mij opnemen. Na een week heb ik zelf maar gebeld met de monteur. Die gaf echter aan niet te kunnen komen voordat KW de spullen bij mij thuis had geleverd. Hiervoor moest ik weer bellen met KW. Die gaven aan dat ze de spullen zouden leveren en ik daarna een afspraak met de monteur moest maken. (Typisch dat ik dit allemaal moet regelen...)
- Communicatie is ronduit slecht. Als je ze al te pakken krijgt, is de juiste persoon er niet, of werkt er ineens niet meer... Mails zijn vaak onduidelijk. Hoewel ik zeer tevreden ben over de keuken zelf, zou ik zeker geen keuken bij Keukenwarenhuis meer kopen. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom er niet wat meer aandacht en service voor de klant is.
FOTO VAN RICHARD AMERSFOORT
Keuken met rood witte achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ed van Eembergen op donderdag 7 jun 2018 18 | vestiging Dordrecht
Ik heb een complete keuken met inbouw apparatuur gekocht en laten plaatsen. Ik ben zeer tevreden en ook over over de after sales.
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende keuken”
Door Jeffrey Oers op donderdag 7 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
Een luxe keuken gekocht bij het keukenwarenhuis ter aar. Van aankoop tot aan het afroep gesprek ging het vlekkeloos en toen kwam de monteur. Deze ging heel ruw te werk. Het eind resultaat is gelukkig wel naar tevredenheid. Na plaatsing 7 weken moeten wachten op de service afspraak. Nadat ik boos ben geworden om het op te lossen was het ook zo geregeld. Communicatie hebben ze nog wat werk aan de weg maar de keuken zelf liegt er niet om. Schitterende keuken.
REACTIE VAN MARK VERKERK
Dank voor je review !! - we hebben er weer van geleerd. Eind goed al goed ... Echt blij mee !!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam van Klink op maandag 14 mei 2018 18 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht. Zijn zeer goed geholpen met advies en meedenken voor oplossingen Vriendelijk personeel Prima!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelukt”
Door Fam. Engelen op donderdag 10 mei 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na een aantal teleurstellende bezoeken aan diverse keukenzaken was de lust ons totaal vergaan om tot aanschaf van een nieuwe keuken over te gaan. Gelokt door de advertentie in ons plaatselijke weekblad met Nolte keukens toch maar een kijkje in Dordrecht gaan nemen. Heb de verkoper direct verteld dat hij ons maar gezien de vorige ervaringen zoals schimmige verkoopprijzen etc. maar moest overtuigen dat een keuken kopen bij Keukenwarenhuis wel een feestje is. En dat is gelukt de gehele begeleiding tijdens de aankoop is keurig verlopen. De meting werd verricht door Anton Suijker van Keukenmontage Holland en hij zou ook komen plaatsen. Dit eerste bezoek gaf al het gevoel dat een keuken kopen een feestje kan zijn. Bij het eindgesprek om alles definitief uit te zoeken en te bestellen zijn wij heel goed geholpen en was het erg prettig te ervaren dat de gehanteerde prijzen bij Keukenwarenhuis gelukkig transparant zijn. De levering verliep keurig met uiterst zorgvuldig personeel en op tijd. Ook Anton Suijker heeft uiterst zorgvuldig gewerkt en het was een feestje om hem over de vloer te hebben. Na plaatsing is onze keuken via Anton van mooi stucwerk voorzien en ook dit is zeer professioneel verlopen dankzij Anton Suijker's samenwerking met de stukadoor. Kortom uiteindelijk was het kopen van de keuken bij Keukenwarenhuis en de plaatsing door Anton Suijker van Keukenmontage Holland een feestje.
REACTIE VAN EVA
Beste familie Engelen, u bent heel positief over keukenwarenhuis. hoe zijn zij ten opzichte van andere keukenwinkels met prijs kwaliteit verhouding? ik wil namelijk ook bij Nolte kuchen gaan kijken. maar twijfel daar nog over. groetjes, Eva
REACTIE VAN MARJA ENGELEN
Onze vorige keuken was ook een Nolte keuken en kwalitatief erg goed vandaar wederom keuze voor dit merk en zodoende bij Keukenwarenhuis terecht gekomen omdat zij dit merk voeren. Wat erg prettig is bij deze zaak is dat de prijzen transparant zijn dat is bij heel veel zaken niet het geval.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Dorinde van Bekkum op dinsdag 8 mei 2018 18 | vestiging Ter Aar
Op maandag werd de keuken geleverd door keurige mannen en op dinsdag kwam de monteur volgens afspraak. Wij kregen Jurry Martinus. Wat kan die man hard werken! In 1 dag stond de keuken en alles lijkt netjes in orde. Bedankt hoor!
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken”
Door NM Pimmelaar op zondag 29 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Na problemen met de afhandeling en afspraken omtrent de keuken hebben we een heel goed gesprek gehad met Martijn de Vries waarin heel goed geluisterd was naar onze klachten is het tot ieders tevredenheid opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Alles waargemaakt”
Door Fam. Foncke op vrijdag 27 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een Nolte Valencia keuken gekocht die half april is gemonteerd en geïnstalleerd door Anton Suiker. Zowel voor de medewerkers bij Keukenwarenhuis als voor Anton Suiker niets dan lof. Het hele traject vanaf het uitzoeken tot en met het plaatsen is zeer zorgvuldig en helder begeleid. Genoeg ruimte voor vragen en/of eigen inbreng. Alles wat is beloofd, is ook waargemaakt; keuken in één keer compleet bezorgd en door Anton Suiker ook in één keer compleet en werkend opgeleverd. Een zeer vakkundige, hardwerkende (helemaal alleen) man. Keukenwarenhuis geeft ook nazorg, eerst door bij de oplevering een opruimteam langs te sturen om alle verpakkingsmateriaal weg te halen en zelfs de keuken een eerste "schoonmaakbeurt" te geven. En door ná een paar dagen te informeren hoe alles is verlopen en of er nog vragen/opmerkingen/mankementen zijn. Kortom, zeer tevreden!
FOTO VAN FAM. FONCKE
Vakkundig geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gemonteerd”
Door Fam Muilwijk op zaterdag 21 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Woensdag jl is onze keuken, gekocht bij het Keukenwarenhuis in Ter Aar, gemonteerd door Peter Bauman. Wat een kunstenaar en vakman is dat. Onze keuken was helemaal compleet geleverd. Er moet nog wel een kastje terug omdat de verlichting het niet doet maar dat is door het Keukenwarenhuis supersnel opgepakt en is in bestelling. Wij zijn er heel blij mee. Een dikke 10 voor het Keukenwarenhuis en een dikke 10 voor Peter Bauman. Chapeau!!!!!

Aanvulling 3 december 2019: Mark Verkerk, directeur KEUKENWARENHUIS.NL, heeft aan Michael Baumann (installateur) gevraagd om bij ons langs te gaan. Hij is afgelopen vrijdag geweest om onze superkeuken opnieuw te stellen terwijl wij daar eigenlijk, aangezien dit buiten de garantie valt, geen recht meer op hadden. Michael heeft onze keuken weer in ere hersteld. Super wat een service. Chapeau voor deze toko en hartelijk dank aan Mark Verkerk voor de bijzonder goede zorgen.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Zwemer op vrijdag 20 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Zoals beloofd hierbij de foto's van onze prachtige nobilia keuken. Na een periode van ideen verzamelen zijn we in ter aar terecht gekomen. Nadat we prettig zijn geholpen door Erik en tenslotte door Andy. Er moest nog wel het één en ander aangepast worden maar dat is keurig geregeld. Voordat we het wisten kwam de keuken al. Hij is geplaatst door een vriend van ons. We liepen tegen dingen aan en die werden netjes opgelost. Hiervoor hadden we een goedkopere oplossing bedacht maar daar gingen ze niet mee akkoord. Nee zeiden ze onze fout we sturen een nieuwe. Top!!! We zijn superblij met onze prachtige keuken. Fam zwemer.
FOTO VAN ZWEMER
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aangenaam bedrijf”
Door Famlie Driessen op dinsdag 17 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een Nobilia-keuken gekocht na een ongedwongen en rustige rondwandeling door het immens grote showdeel van het bedrijf in Ter Aar. Door onvoorziene omstandigheden konden wij de keuken pas na geruime tijd afroepen, maar daar werd met begrip op gereageerd en na meting en nog een zekerheids-nameting werd de keuken geleverd en in één dag keurig geplaatst. Alles klopte perfect. Meer dan een jaar later waren wij weer in de buurt van Ter Aar en brachten wij weer een bezoekje aan Keukenwarenhuis. In een gesprek kwam aan de orde dat één van de handgrepen een beetje schilferig was en wij graag een besteklade in de tweede ladenkast wilden hebben. Zonder problemen werden een nieuwe handgreep en een besteklade voor ons besteld die wij korte tijd later, gratis, konden afhalen. Al met al vinden wij Keukenwarenhuis in Ter Aar een bijzonder aangenaam bedrijf en durven het met overtuiging aan iedereen aan te raden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Helma Vos op dinsdag 17 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden en zouden deze firma zeker bij familie en of vrienden aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankje”
Door Fred en Jolanda van Swieten op woensdag 14 mrt 2018 18 | vestiging Ter Aar
Eind juli 2017 hebben wij de complete keuken met inbouwapparatuur na een goed en duidelijk verhaal door Jelle "op papier" gekocht. Anton Suijker, de aannemer die de keuken heeft geplaatst, kwam in oktober langs om onze keukenplannen door te spreken. Dat was maar goed ook want niet alles was mogelijk op de manier zoals wij het bedacht hadden. Gelukkig dacht Anton goed mee om onze wensen zo dicht mogelijk te benaderen. Met deze aanwijzingen gingen wij in november terug naar Ter Aar om de keuken helemaal rond te spreken. Ook toen kregen we goede adviezen en werden nog wat puntjes op de i gezet. Eind januari 2018 heeft Anton de keuken geplaatst. Op zijn advies werden er bepaalde delen composiet opgemeten nadat de keuken geplaatst was zodat het helemaal goed passend zou worden. Na drie weken werd de nalevering geleverd en kon Anton de finishing touch gaan verzorgen. Alles paste perfect dus had er geen woord van gelogen. De keuken is helemaal naar wens en prachtig geplaatst. Wij zijn superblij met het resultaat, heel tevreden met de service van keukenwarenhuis en zeer blij met zo'n kundige aannemer als Anton. Dank je wel Anton voor je vakmanschap en je gezellige samenwerking!
Reactie of foto toevoegen
“Oud huis”
Door Theo en Ria Loermans op dinsdag 13 mrt 2018 18 | vestiging Ter Aar
De geleverde keuken is door de Hr Willem Aarnoutse bij ons geïnstalleerd. Wij hebben een oud huis (ca 1780) waar niets recht is. Dankzij het vakmanschap van de Hr Aarnoutse is een rechte keuken mooi in een scheve ruimte geplaatst (zie foto). Ons RESPECT!! Wij hebben de keuken in alle rust en goede begeleiding kunnen uitzoeken en alles is naar volle tevredenheid geleverd en afgewerkt. Er komt nog een laatste afwerking van spatranden en muurplaten maar dat komt zeker goed. Bedankt voor deze fijne samenwerking. Theo en Ria Loermans
FOTO VAN THEO LOERMANS
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Claudia op zaterdag 10 mrt 2018 18 | vestiging Ter Aar
Onlangs heb ik mijn keuken bij Keukenwarenhuis besteld,  allereerst de complimenten voor de verkopers, ze waren vriendelijk, alles was duidelijk en niets is te gek! De levering verliep niet geheel zonder een slag of stoot maar dit heeft keukenwarenhuis prima opgelost. Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Mijn complimenten”
Door H.J. Bom op maandag 5 mrt 2018 18 | vestiging Dordrecht
Allereerst wil ik Keukenwarenhuis complimenteren voor de wijze waarop we zijn geholpen. Zowel bij het eerste bezoek (Dordrecht) als bij het 2e bezoek (Ter Aar afstemming). We kregen alle ruimte om te kijken en werden niet meteen 'besprongen' door een gehaaide verkoper. We hebben aangegeven binnen welk budget we een keuken wilden hebben. Geen moeite was teveel om tot een mooi resultaat te komen. Bij het 2e bezoek (afstemming) hebben we aangegeven toch een inductiekookplaat te willen. Geen probleem. Ook wilden we graag een ander aanrechtblad. Geen probleem. We wilden toch een nieuwe kraan laten plaatsen. Geen probleem. Niets was teveel. Omdat de vestiging in Dordrecht nog niet opnieuw geopend was moesten we naar Ter Aar. Diane heeft ons fantastisch geholpen. Voor de monteur die de keuken heeft geplaatst niets dan lof. Maurice van Esdonk heeft voortreffelijk werk geleverd. Wij hadden de offerte niet helemaal goed gelezen en bleek dat de oude keuken niet verwijderd zou worden. Dat stond namelijk als optie. Daar kwamen we pas achter enkele dagen voor het plaatsen. Dom natuurlijk van ons. Samen met Maurice gezocht naar een oplossing. ECHT TOP!!!! De wijze waarop alles is afgehandeld helemaal geweldig. Maurice werkt super netjes en heel nauwkeurig. Keukenwarenhuis beveel ik zeker aan en adviseer daarbij om naar Maurice te vragen.
FOTO VAN H.J. BOM
Lof voor de keukenmontage
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door E.J. Veenendaal op maandag 26 feb 2018 18 | vestiging Ter Aar
We waren toe aan nieuwe keuken. Wilde graag een Nolte omdat we daar goede ervaringen mee hadden. Hebben beetje op t internet gekeken toen belanden we hier. Goed en niet te duur. Gekeken dezelfde dag gekocht. goed geholpen. Keuken zelf geplaatst. Alles was oke.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door wim middendorp op maandag 26 feb 2018 18 | vestiging Ter Aar
goed advies goeie afspraken die ook nagekomen worden
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door H. Remmelzwaal op dinsdag 13 feb 2018 18 | vestiging Ter Aar
We zijn prima geholpen bij het kopen van onze nieuwe keuken, de verkoper had voor elk probleem een oplossing. De levering, betaling alles prima geregeld. Jeroen Brugman kwam de keuken plaatsen, niets dan complimenten voor hem. Weet zijn vak prima te verstaan en plaatste binnen één dag de gehele keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Vakman”
Door Wim op dinsdag 13 feb 2018 18 | vestiging Ter Aar
Waren al een poos aan het rondkijken voor een nieuwe keuken en kwamen uiteindelijk via advertentie uit de krant in ter Aar terecht. Hadden alle maten en ideeën bij ons en Carlo ging dat intekenen en kwam ook met goede suggesties. Uiteindelijk de keuken samengesteld. Jeroen B zou de keuken plaatsen. Na afspraak met Jeroen besloten dat hij de hele keuken onder handen zou nemen. 8 januari 2018 begonnen. Jeroen heeft alles alleen gedaan behalve stuc en schilderwerk, waar hij goede vaklui voor geregeld had. Keuken exact op tijd (9 Jan) geleverd, dus kon Jeroen gelijk doorgaan. Wat een vakman en ook tijdens het werk meedenken om als eindresultaat de keuken te krijgen zoals wij het wilden. Er was een plaat beschadigd en deze is door KW gelijk gesteld en nu is de keuken helemaal af. Precies zoals we het wilden hebben. We zijn heel tevreden over de service en gedane werkzaamheden!
Reactie of foto toevoegen
“Zijn er blij mee”
Door Franke op maandag 12 feb 2018 18 | vestiging Ter Aar
Geweldig blij met onze keuken meneer Jos dacht goed mee! En namen de tijd terwijl het toch wel druk was! Wat zullen we zeggen. Als we weer een keuken nodig hebben komen we zeker terug !
Reactie of foto toevoegen
“Te weinig advies”
Door Fam den Haan op zaterdag 10 feb 2018 18 | vestiging Dordrecht
Als je na 20 jaar weer op zoek gaat naar een keuken dan komt er veel op je af en wil je advies welke mogelijkheden er zijn. Een groot advies: teken niet voordat je een tekening heb ontvangen. Ze lopen daarna niet zo hard meer voor je. Wij moesten 2 x bellen om de tekening en kregen hem 1 dag voor het 2e gesprek? Als je getekend heb en je wilt wat wijzigen dan vervallen alle aktieprijzen. Het ontwerp moest helemaal van ons komen waarbij later werd gezegd "oh ja dat kan ook en oh ja wel beter zo". Het beste advies hebben wij gekregen van de ingehuurde monteur van keukenwarenhuis Maurice v Esdonk. Wat een geluk dat alles door hem is gemonteerd. Alle apparatuur hadden wij van Aeg. Dan is een tip om naar het expertise centrum van Aeg te gaan om de app te bekijken en advies over in te winnen best handig. Gratis stoom kookcursus moesten wij ook op internet vinden. Heel jammer. Wij wilden niet kopen bij bv keukenconcurrent omdat we echt advies wilden. Jammer dat we dit niet echt hebben gevonden. Nu de keuken uiteindelijk staat zijn wij zeer tevreden. Een hele grote pluim voor Maurice van Esdonk! Wat een vakman!
FOTO VAN FAM DEN HAAN
Keuken met tegels achter fornuis
REACTIE VAN KEUKENWARENHUIS
Geachte familie De Haan, We hebben natuurlijk al uitgebreid gemaild over uw beleving ten aanzien van ons advies. Des te plezieriger is het om te horen dat jullie uiteindelijk zeer tevreden zijn met het resultaat! Wel vinden wij het jammer dat we het ongenoegen niet geheel hebben kunnen wegnemen met de aangeboden workshop. We wensen u heel veel plezier met de nieuwe keuken! Martijn de Vries
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met behandeling”
Door Rismy op donderdag 8 feb 2018 18 | vestiging Dordrecht
Beste lezers, Bij oplevering van onze keuken op 29 maart 2017 was de keuken half klaar. Het keukenblad en nog andere onderdelen van de keuken waren niet geleverd, stuk of beschadigd. Dit kan uiteraard gebeuren, maar de manier waarop wij daarna behandeld zijn is uiterst slecht! Wij hebben de keuken 29 maart 2017 deels opgeleverd gekregen. Ja dan denkt u deels, inderdaad wij konden van geen enkele faciliteit gebruik maken behalve de (ijs)koelkast. Nadat de volledige keukenblad en andere onderdelen geleverd waren en gemonteerd waren (20 april 2017) kon worden mochten wij een paar dagen geen gebruik maken van de keukenblad waarop ook onze inductieplaat gemonteerd op is. Voor en bij het eerste gebruik, rond 27 april 2017 leek erop dat er een kras op de inductieplaat was. Dit hebben wij direct gemaild en telefonisch doorgegeven (mw Alkemade). Nu moest de monteur (Maurice Montagebedrijf) dit beoordelen en weer verdere acties ondernemen. Geen enkele respons van beide bedrijven! Totdat wij zelf weer belden met Keukenwarenhuis en Wendy Koopman spraken. Mw. Koopman zegt dat wij getekend hebben op 29 maart (dus bij onvolledig geïnstalleerde keuken) en in oktober (toen de plinten zijn geplaatst die waren nageleverd, maar toen was de mail met de melding van de kras al lang verstuurd, maar er was niets mee gedaan!) en dat wij 24h hadden om schade te melden ongeacht dat je een keuken niet in gebruik kan nemen. Dus 3/4 jaar verder krijgen wij van mw Koopman te horen dat onze inductieplaat van AEG niet vervangen of hersteld gaat worden. Het is te laat doorgegeven en wij hadden dit binnen 24h moeten doen. Super slechte klantenservice! Van klantvriendelijkheid en service heeft keukenwarenhuis niet gehoord. Wij raden Keukenwarenhuis dus niet aan!
REACTIE VAN MARK VERKERK
Het spijt ons dat het zo is gelopen! Wij trekken hier onze lessen uit !!
REACTIE VAN RISMY
Betekend nog steeds dat het niet verholpen is. Het zou fijn zijn als onze kookplaat hersteld zou worden of een nieuwe krasvrij geplaatst kan worden. De monteur moet immers nog terugkomen om de terugslagklep van de afzuigkap te monteren. Daardoor hadden wij ontzettend veel tocht in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk zeer happy”
Door Ronald op dinsdag 30 jan 2018 18 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar naar Ter Aar gereden om daar te oriënteren voor een nieuwe keuken met de intentie om nog niet te gaan kopen maar toen troffen wij Jelle, een uiterst vriendelijke verkoper, hij tekende voor ons precies uit wat wij voor ogen hadden en toen toch de knoop doorgehakt en de keuken gekocht. Een aantal weken later werd de keuken ingemeten door in mijn ogen een niet zo'n bekwame monteur, dat bleek ook wel dat we het afroep gesprek hadden met Andy want een aantal maten kwamen totaal niet overeen met wat wij hadden ingemeten. Na een aantal weken een belletje dat er afscheid genomen was van de monteur en wij kregen een nieuwe monteur toegewezen. In Juli werd dan eindelijk de keuken geplaatst, alleen misten er een aantal dingen. Deze zijn netjes nabesteld en nageleverd. Toch hadden wij nog een aantal dingen waar wij niet helemaal tevreden mee waren deze aangegeven aan de monteur en hij zou dit op gaan lossen i.o. met Keukenwarenhuis na zijn vakantie, wij hoorden maar niets meer van hem dus contact gezocht met Keukenwarenhuis en zei wisten nergens van. Het hele verhaal inclusief foto's neergelegd bij hun om tot een oplossing te komen. Deze kwam gelukkig snel alleen met monteur nummer 3, dit was Jeroen Petter en dit was een verademing een man die weet waar hij over praat, hij is even langs geweest om alle problemen in kaart te brengen en deze te communiceren met Keukenwarenhuis, hier vrij snel reactie op gehad en afgelopen week is Jeroen dan geweest om de keuken te plaatsen zoals bedoeld was. Wij waren al redelijk happy met onze keuken maar nu zijn wij zeer happy, dit is de keuken die wij voor ogen hadden. Nogmaals onze complimenten voor Jeroen Petter,hij moest wel van ver komen maar het was het meer dan waard, en Keukenwarenhuis bedankt voor het oplossen van de problemen die ontstaan zijn tijdens levering en plaatsing.
REACTIE VAN MARK VERKERK
Ik zeg "eind goed, al goed" soms stellen wij het geduld van de klant op de proef ... Als het uiteindelijk leidt tot een blije klant, zijn wij ook blij ! Hier hebbenwe ook de klant bij nodig, en zo 1 was je er Ronald ! Superbedankt voor je medewerking !!!!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door w.j. sterkenburg. op zondag 28 jan 2018 18 | vestiging Ter Aar
Ik ben tevreden met de koop van de keuken. Later ook met de service die ik heb ontvangen toen een onderdeel stuk was. Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Lang moeten wachten”
Door Marijke op zaterdag 27 jan 2018 18 | vestiging Dordrecht
Prachtige keuken, maar 20 weken moeten wachten op verkeerd geleverde onderdelen! Erg tevreden over Marco die uiteindelijk de keuken heeft afgemaakt. Advies....koop hier geen keuken! Je krijgt er stress van!
REACTIE VAN MARK VERKERK
Nogmaals SORRY Marijke dat het zo is gelopen, in ieder geval nu alles klaar gelukkig.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Carla op donderdag 25 jan 2018 18 | vestiging Ter Aar
Deze week prachtige keuken in 3 dagen inclusief afbreken oude keuken en voorbereidende werkzaamheden geplaatst door Michel. Wij zijn erg tevreden over het keukenwarenhuis. Het 1e bezoek was in oktober. Op een erg prettige manier die niet opdringerig was rondgeleid door John. Hij was efficiënt, liet na goede informatie ons de keuze. Wij hadden bij keuken bedrijven erg negatieve ervaringen dus dit was een openbaring. Snel, efficiënt en niet opdringerig. De keuken is geplaatst door Michel die zeer snel met andere de keuken heeft verwijderd, leidingen heeft gelegd en de keuken geplaatst. Een echte vakman. Het contact met het keukenwarenhuis is erg goed. Je krijgt met regelmaat emails die je goed op de hoogte houden. Kortom wil je een nieuwe keuken dan is t keukenwarenhuis en de aannemer Michel een aanbeveling waard.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de keuken”
Door Jan Korporaal op zaterdag 23 dec 2017 17 | vestiging Ter Aar
ik heb vanuit de verkoper goed advies gekregen en ook de juiste keuze kunnen maken wat bij ons het beste zou passen. Vanaf de verkoop tot aan het plaatsen toe is alles niet vlekkeloos gelopen, ditzelfde was ook tijdens het plaatsen. Ik heb hier samen met de eigenaar over gesproken en ik heb het toen als volgt gecommuniceerd. Jullie hebben allemaal goede en vakbekwame mensen maar de communicatie onderling is niet voldoende daardoor krijg je miscommunicatie en dit is voor de klant heel vervelend.
De eigenaar heeft het uitstekend opgelost en ik ben zeer tevreden over de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam. Clarijs op vrijdag 8 dec 2017 17 | vestiging Ter Aar
Na een vlekkeloze bestelling is onze keuken dan eindelijk geïnstalleerd. We zijn prima voorgelicht, ruime keuze in showroomkeukens en apparatuur. Waardoor we uiteindelijk niet hebben beoordeeld met een "Super" is omdat de eerste monteur binnen 10 minuten weer weg was. En daar zaten we dan zonder keuken, een huiskamer vol met dozen en de feestdagen in aankomst. Niet alles was klaar voor installatie van de keuken. Zo was bv. de afvoer niet goed, ondanks dat deze al 20 jaar zonder enig probleem functioneert en zat een gaskraan niet op de goede plaats (ook nadat die volgens tekening wel op de juiste plaats was gemonteerd moest er geïmproviseerd worden). Wat een stress! Gelukkig kon er redelijk snel een nieuwe afspraak worden gemaakt en kwam er een andere monteur, de heer Anton Suijker met zijn collega, die de keuken in twee dagen geplaatst hebben. Vakmannetje hoor die precies begrijpt waar het om gaat. De keuken goed plaatsen is één ding. Meedenken met de klant en net een beetje meer doen dan er wordt verwacht is wat de monteur een echte vakman maakt. Net als de eerste monteur kwam hij ook dingetjes tegen die niet helemaal lekker uitkwamen. In tegenstelling tot de eerste monteur loste Anton Suijker het gewoon op. We waren dus heel blij met hem en hadden geen betere monteur kunnen treffen. Waar de eerste monteur de score naar "slecht" liet doorslaan heeft Anton het Keukenwarenhuis nog enigszins gered. Nu nog afwachten wanneer de quarts smetplinten worden geplaatst, want die waren helaas nog niet klaar.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop en service”
Door GHA van Hutten op zaterdag 4 nov 2017 17 | vestiging Ter Aar
We hebben 5 jaar geleden een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis. Wij waren zeer tevreden met de wijze waarop we zijn geadviseerd, de keuken werd netjes geinstalleerd en voldoet prima. Onlangs merkten we dat de stopper van de spoelbak niet meer goed afdichtte. Het rubber was verhard. De fabriek van de spoelbak bestaat echter niet meer en een nieuwe stopper was niet te leveren. Na lang zoeken heeft een medewerker van het Keukenwarenhuis toch nog een ander afvoer- setje gevonden dat goed paste. Deze kregen we gratis mee. TOP!!!
Reactie of foto toevoegen
“Supertevreden”
Door Familie Brunt op vrijdag 3 nov 2017 17 | vestiging Dordrecht
Wij zijn supertevreden over het hele proces van kopen tot plaatsen en nazorg tot nu toe bij de aankoop van onze keuken in Dordrecht. Dingen die niet helemaal soepel liepen of die niet naar tevredenheid waren, zijn allemaal heel goed opgelost. Complimenten voor het adviseren, plaatsen, meedenken en bieden van de goede oplossingen. Wij zijn heel blij met onze keuken en vertellen dit ook graag aan anderen.
FOTO VAN FAMILIE BRUNT
Keukenwarenhuis keuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij”
Door Ineke van Limburg op zaterdag 28 okt 2017 17 | vestiging Dordrecht
Heel blij met mij nieuwe keuken. Vooral heel blij met de vakkundige montage door Anton Suijker.
Reactie of foto toevoegen
“Super montage”
Door Fam. Janse op woensdag 27 sep 2017 17 | vestiging Ter Aar
Een mooie keuken uitgezocht bij keukenwarenhuis Ter Aar en super gemonteerd door Jeroen Brugman. Een paar communicatieprobleempjes,waardoor een monteur er nog eerder was dan de keuken...heeft Jeroen heel vakkundig en in zijn eentje onze keuken geplaatst in 1 dag.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Fam. Van Schie op zondag 24 sep 2017 17 | vestiging Dordrecht
Ook wij hebben een prachtige keuken dankzij Keukenwarenhuis Dordrecht. Onze keuken is vakkundig geplaatst door Anton Suiker. Wij zijn er heel blij mee!
FOTO VAN FAM. VAN SCHIE
Frontaanzicht keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Familie Uleman op donderdag 14 sep 2017 17 | vestiging Ter Aar
Onze ervaring super tevreden..vanaf dag 1 goed uitleg gekregen..alles goed gegaan en super nete monteur ook Jeroen Brugman top..we zijn zeer te vreden met onze mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenwarenhuis
aDordrecht (63 ervaringen), Einsteinstraat 29, 3316 GG Dordrecht, tel 088 - 010 12 01
bTer Aar (162 ervaringen), Stobbeweg 21, 2461 EX Ter Aar, tel 088 - 010 12 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.