Feedback
4,3

Beko vaatwassers

Op zoek naar een Beko vaatwasser? Of je nu een vrijstaande of volledig geïntegreerde vaatwasser zoekt, Beko's heeft een ruim assortiment aan vaatwasser zodat er ook voor jouw situatie een geschikte vaatwasser beschikbaar is.
Beko vaatwassers aanbod
Selecteer een Beko vaatwasser en ga naar de website van de aanbieder.
Prijsrange:
tot €500 vaatwassers
€500 - €750 vaatwassers
€750 - €1000 vaatwassers
€1000 - €1500 vaatwassers
> €1500 vaatwassers

Opstelling: Inbouw Vrijstaand
Nisbreedte vaatwasser: 45 cm 60 cm
Energieklasse: A B C D E
Aantal couverts: 6 10 11 13 14 15 16
Selecteer een filter
Ervaringen met Beko vaatwassers
Er zijn 15 ervaringen over Beko Vaatwassers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren2 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren3 ervaringen
1 ster8 ervaringen
“Geen Beko meer voor mij”
Door Pedro Garrido op woensdag 6 nov 2024
Wij hebben nu drie jaar een Beko DFN38530X vaatwasser gehad en we zijn hem zo zat dat die nu de deur uitgaat. De zogenaamde soft-touch bediening is een drama. Vanaf het eerste uur reageert die superslecht op je vingers. Elke gezinslid heeft er moeite mee. Je vinger nat maken of warm maken wil soms helpen maar soms sta je 5 minuten te etteren en dan krijg je hem nog niet aan. Die capacitieve touch modules werken voor geen meter. De sproeikoppen hebben we alletwee al een keer moeten vervangen omdat het wasresultaat heel slecht werd. De omlooprubbers en dorpelrubbers zijn aan het verteren. Vanochtend wilde ik hem aanzetten, sta je maar te duwen op dat ding, display trekt schuin weg en kreeg ik 230V op mijn lijf terwijl ik met het display bezig was. De aardlekschakelaarin de meterkast is zelfs ingekomen. Is is mooi geweest. Geen Beko meer voor mij. Eruit dat ding.
“Geen service bij fabricagefout”
Door D.Prins op maandag 14 okt 2024
Waatwasser DTC36810W aangeschaft 21-12-2021. Na 2 jaar en acht maanden wordt foutcode E4 aangegeven. Dit betekend overstroming/lekkage. Machine door de leverancier opgehaald. Zij hebben het euvel gevonden, en geconstateerd dat dit een fabricagefout is. Heb zelf Beko gebeld voor een afspraak bij de leverancier. Afspraak was 20-09-2024. Niet komen opdagen zonder bericht. Wederom gebeld. Nu afspraak voor donderdag 26-09-2024. Monteur is geweest en geconstateerd dat deze onherstelbaar is. Beko zal later met mij contact opnemen. Dit is gebeurd. Voorstel een omwisseling met bijbetaling van maar liefst € 276,00 + voorrijkosten van € 95,00. Heb dit in gedachten gehouden, mede omdat eenzelfde machine niet meer te leveren was. Na een paar dagen Beko gebeld dat ik hier niet op inging, en gezegd dat de order kan vervallen, eveneens de nota voorrijkosten. Dit werd mij door Beko (Luna) bevestigd, echter nooit per mail. Een paar dagen later een onvriendelijke mail van Beko ontvangen waarin de visie werd verdraait en er is nooit gesproken over de factuur volgens hen. Nog nooit een klant onvriendelijke organisatie meegemaakt dan Beko. Mensen, als u van plan een machine te kopen. Doe dit nooit bij Beko. Service komt niet in hun woordenboek voor. Kwaliteit is ook ronduit slecht! Lees alle reviews maar eens.
“Een waardeloos bedrijf”
Door Laura op dinsdag 13 aug 2024
Binnen 1,5 jaar kapot. Vervolgens is Beko niet thuis. Weken geprobeerd afspraak te maken, dat lukt, maar vervolgens komen ze niet opdagen, of geen spullen bij zich, of bellen af. Echt een waardeloos bedrijf! Koop er niks
“Nooit meer een Beko”
Door De Ruiter op maandag 29 jul 2024
Slechte service zeer onbeschoft behandeld. Ik een beko vaatwasser daar is in de garantie periode de onder waaier vervangen, de redenen dat de las van de bovenste en onderste delen los ging. Een 1,5 jaar later weerhut zelfde probleem. Contact gehad met de service afdeling. Die wilde er niets van weten. Het gesprek ging zeer onbeschoft.
“Slechte service”
Door mr op donderdag 29 feb 2024
Echt slechte ervaring. Ik heb de vaatwasser nog geen jaar geleden gekocht en al een aantal keren de service moeten bellen. Het bedrijf is niet erg responsief, terwijl ik garantie heb. Het kost enorm veel tijd om ze te bereiken. Op dit moment ben ik al meer dan een maand bezig met het feit dat mijn vaatwasser het niet doet, en het is nog steeds niet opgelost. De persoon van Beko is bij mij thuis geweest en heeft bevestigd dat het niet werkt. Maar tot nu toe is er verder niets gedaan
“Minder tevreden”
Door Joyce op zondag 18 jun 2023
Onze vaatwasser is een Beko BDIT 38N22 S met 8 programma's. Over dit apparaat zijn wij minder tevreden. Bij het vullen van de onderste lade lopen wij er tegenaan dat de sproeiarm snel tegen de grote borden aanstoot en ook met het vullen van het bestekbakje is dit probleem aan de orde. Dit zou zijn opgelost wanneer er meer ruimte zou zitten tussen de bovenste en de onderste vullade/korf. Ook over het bakje waar de vaatwastablet in moet zijn wij minder tevreden. Het is erg kwetsbaar en ziet eruit alsof het snel kapot zal gaan. De sluiting van het bakje is lastig. Telkens schiet het weer open. Dit apparaat raden wij niet aan. Wij hebben heimwee naar onze oude vaatwasser.
“Slechte en onvolledige aansluitinstructies”
Door Brammetje op zaterdag 26 nov 2022
Vaatwasser gekocht van Beko. Slechte en onvolledige aansluitinstructies. Verkeerd aangesloten met als gevolg een monteursbezoek in opdracht van Coolblue. Na goed aangesloten, bleek de vaatwasser alsnog niet goed (klep gaat niet automatisch open na de vaatwasbeurt). Vaatwasser alsnog teruggestuurd en nu dan maar een duurdere Siemens gekocht. Vervolgens een rekening ontvangen van € 84 voor het monteursbezoek. In meerdere e-mails uitgelegd dat (onder andere) de aansluitinstructies niet goed zijn en de monteur door Coolblue is aangevraagd, dus de kosten voor het monteursbezoek niet terecht zijn en in ieder geval niet voor mij. Geen tot onvolledige antwoorden van deze Asogem. Wel dreigen met een incassoburo met nog eens extra kosten. Waardeloos bedrijf. Conclusie:
- spullen zijn goedkoper, maar van slechte kwaliteit;
- service nog veel slechter. Met recht een Asogem.
Nooit iets kopen van Beko / Asogem. Wel heel blij met onze Siemens, is z'n geld echt waard.
“Prima”
Door A.H. op dinsdag 23 aug 2022
We hebben voor een Beko vaatwasser gezkozen. Deze werkt prima.
“Prima”
Door MB op donderdag 30 jun 2022
De vaatwasser is van BEKO en bevalt prima.
“Nooit meer een Beko”
Door Koolhaas op zondag 17 okt 2021
Vaatwasser ging na een paar keer gebruik kapot. Iets doorgebrand. Elektronica is keurig onder garantie vervangen. Helaas is de ophanging van de lade te slap. Na ongeveer een jaar gebruik zakt de lade wanneer er glaswerk in staat steeds door de weerstand heen. Het gevolg is dat sproeier die aan de onderkant van deze lade zit tegen de borden aankomt die in de lade eronder staat, waardoor deze niet kan ronddraaien. De vaat wordt niet goed schoon. Sinds kort hapert de elektronica weer. Het programma stopt en begint uit zichzelf weer. Nieuw aangeschaft in december 2017. April 2018 in gebruik genomen.
“Werkt niet meer na ruim 2 jaar”
Door E.Huizinga op dinsdag 8 jun 2021
2,5 jaar na aanschaf en net uit de garantie. apparaat werkt niet meer en service van Beko al aan de telefoon slecht op een normale vraag hoe het kan dat het apparaat niets doet en of er een reset mogelijkheid is.
“Machine maakt veel lawaai”
Door M Scheve op maandag 22 feb 2021
Na 2 1/2 was machine al stuk, machine maakt veel lawaai. Krijgt wel van fabrikant nieuwe maar moet behoorlijk wat afschrijving bijbetalen.
“Wast niet schoon”
Door H. Tanke op vrijdag 12 jun 2020
Heb sinds 15 maanden een BEKO vaatwasser. Wast totaal niet schoon. Pannen en pindakaasmessen komen er smerig uit. Ondanks het gebruik van verschillende vaatwastabletten. iedere pan, vettig bord en ook het bestek moet dus eerst grondig met de hand worden schoongemaakt voordat deze de vaatwasser in gaan. Geen zuinige optie dus. Nooit meer BEKO.
“Vol tevreden”
Door Luci op woensdag 22 apr 2020
Vaatwasser Beko duurste model. Vaatwasser is was later geplaatst omdat de oude vaatwasser herplaatst zou worden en dat uiteindelijk niet gelukt is. Alles bevalt naar volle tevredenheid.
“Voldoet”
Door Sjaak op maandag 22 jul 2019
De vaatwasser is van het merk BEKO,tot op heden voldoet ze aan de verwachtingen.
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.