Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 1120 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 35 vestigingen (heel nederland)
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1120 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren513 ervaringen
4 sterren439 ervaringen
3 sterren43 ervaringen
2 sterren37 ervaringen
1 ster76 ervaringen

Per vestiging:
“Aanrader om hier te gaan kijken”
Door Reinhold en Gea op donderdag 24 mei 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben een keuken gekocht. Het zijn vriendelijke mensen en luisteren goed naar wat we wilden. Er is uiteindelijk een mooi ontwerp uit gekomen waar we zeer te spreken over zijn. De levering is niet helemaal goed gegaan verkeerde onderdelen of ontbrekende onderdelen. Maar dat is hier geen probleem en ze blijven ons net zo behandelen als toen we nog bezig waren met de koop van de keuken. Ik zou mensen die op zoek zijn naar een keuken zeker aanraden om bij Grando een kijkje te nemen. En ik wil zeker Richard bedanken voor de goede service en we komen zeker weer terug.
FOTO VAN REINHOLD EN GEA
Mooi ontwerp
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Alles op alles gezet”
Door Agarouj op woensdag 23 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Ik heb een keuken bij Grando Barendrecht aangeschaft. Bij Grando Barendrecht werden wij goed ontvangen. Daar denken ze in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden. De verkoper en de eigenaar hebben alles op alles gezet om mijn droomkeuken te realiseren. De eigenaar heeft vanaf het begin tot de plaatsing van de keuken het proces in de gaten gehouden. De eigenaar is altijd bereikbaar en helpt je bij vragen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel tevreden”
Door Elsa everaardt op woensdag 23 mei 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Deze is geleverd en geplaats in mei. Door monteur Nico, geweldig wat een harde werker is deze man. Alles was bijna compleet. Alleen 2 plankhoudertjes waren niet aanwezig. Deze zijn vanmorgen 23-5-2018 , alsnog door Nico afgeleverd. wij waren in de tussenliggende tijd er even tussenuit.
FOTO VAN ELSA EVERAARDT
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Hele goede adviezen”
Door Karina op dinsdag 22 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht ik kreeg hele goede adviezen service was erg goed. Alleen erg jammer dat het afval van de keuken niet werd afgevoerd. Want we betaalden voor 1 dag montage toch best veel geld. Verder prima service.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed nagekomen”
Door p.van der burgt op zondag 20 mei 2018 '18 | vestiging Uden
keuken gekocht, afspraken geheel nagekomen in 1keer juist geplaatst
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door fam de Bruijn op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Goede begeleiding en geduld bij het maken van keuzes. Alles in gezamenlijk overleg en op tijd alles geregeld.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer goed geregeld”
Door marja op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Uden
ik heb een keuken gekocht.zeer goed geregeld. de monteur van grando uden verdiend echt een pluim. zeer ervaren en correct. zou zo weer mijn keuken daar kopen. helaas 1 plankje stuk in verpakking, maar wordt goed opgelost
FOTO VAN MARJA EVERS
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goede monteurs”
Door Jos op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben de inrichting van de keuken en twee badkamers bij Grando besteld en geleverd gekregen na uitstekend advies en begeleiding door Sander Veenendaal. Zijn geworden wat wij ervan verwachtten. Goede monteurs en aftersales ervaring nadat de monteur was onregelmatigheden zelf had geconstateerd.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima ook achteraf”
Door C. Tulp op woensdag 16 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht en toilet boven laten aanleggen, toilet beneden gelijk verbouwd in dezelfde stijl als de badkamer. Prima advies, montage en service, ook achteraf.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Trendy”
Door A wouters op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Son
Een nieuwe Badkamer. Met inloop douche. Toilet wastafel kasten. Compleet met nieuw tegelwerk. Mooi nieuw ontwerp erg Handig en trendy.
FOTO VAN A WOUTERS
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door anja janssen op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
badkamer gekocht en laten plaatsen super tevreden vakwerk
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Nieuwe keuken”
Door Ed de Vries op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Een nieuwe keuken besteld en gekocht bij Grando. Prima service en goede montage. Het werkblad werd later geleverd ivm een speciale mal die gemaakt moest worden, daarvoor een tijdelijk werkblad gemonteerd. Alles goed voor elkaar. Ben heel tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede service”
Door Gijs en Cora op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Uden. Zeer tevreden en goede service.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Na jaar nog niet alles opgelost”
Door Marieke Izelaar op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Het verkooppraatje klonk prima, goede beloftes werden gedaan en er werd een keuken en badkamer ontworpen dat aan onze wensen voldeed. Ook de prijs leek prima in ruil voor de kwaliteit die we hiervoor kregen. Tot zo ver onze eerste twee afspraken.

Wij gingen over tot het ondertekenen van de koopakte en vanaf dat moment liet de service constant te wensen over. We hebben een maand gewacht op tekeningen van de badkamer en keuken. Deze kwamen uiteindelijk niet volledig (water boven stroom) en wij besloten naar Rotterdam af te reizen om pas weg te gaan wanneer de tekeningen compleet waren.

Hier waren er blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen hadden mogen worden, waardoor we een aantal keer hoorden "Maar dit kan niet" terwijl dit wél afgesproken was. Omdat wij vast bleven houden aan dat wat gezegd was, gingen ze uiteindelijk toch akkoord. Vervelend is het wel, jij moet van alles betalen wanneer je afspraken niet nakomt, zij hoeven verder niets. Behalve dan dat ze (inmiddels loze) excuses maken.

De tegels van de badkamer waren opeens niet meer leverbaar. De monteur besloot eigenhandig dat hij ook een week later kon komen, nadat mijn partner, docent, uitgeroosterd was, de leerlingen invaluren toegewezen gekregen hadden. Dit werd niet communiceert. Hij kon een week later weer vrij nemen. Omdat de apparaten al geleverd waren, konden wij ook de vloer niet leggen en moesten afspraken met andere bedrijven verzetten. Afgesproken was dat de monteur ter plekke de planken op maat zou zagen, maar dit was niet naar hem gecommuniceerd, dus dit wilde hij niet doen. Hij had niet voldoende dempers meegekregen. Het duurde 5 maanden voor deze dempers uiteindelijk geleverd waren. Tussendoor waren wel pogingen gedaan, maar er werd steeds verkeerd materiaal opgestuurd. Deur van de koelkast liep aan na montage, ovenmagnetron functioneert niet (hoewel dit ook aan leverancier kan liggen, deze discussie loopt nog). Bij de badkamer werden verkeerde afvoerpijpen geleverd waardoor de lades niet open konden. Deze nieuwe pijpen werden opgestuurd.

Dit is met uitzondering de langst lopende kwestie van onze verbouwing en we hebben véél aangepakt. Begin juli liepen we de winkel binnen en nu bijna een jaar later is nog steeds niet alles opgelost.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Perfect geregeld”
Door Stijn op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Breda
Onlangs hier onze keuken gekocht. Vanaf de bestelling tot aan de levering was alles dan ook perfect geregeld !
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door p.brands op zaterdag 12 mei 2018 '18 | vestiging Bergambacht
keuken gekocht, prima geholpen en goed gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Heel goed”
Door J.de Gast-tienpond op zaterdag 12 mei 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben ern keuken gekocht en zowel de service als de kwaliteit en de installatie zijn heel goed
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Toilet en badkamer”
Door GJ Brummel op vrijdag 11 mei 2018 '18 | vestiging Epe
Wij hebben in eerste instantie onze toiletruimte volledig laten renoveren. Toen wij zagen hoe netjes dit geworden was, hebben we besloten om de badkamer in dezelfde modernere stijl te laten doen door Grando. Alles is keurig in orde gemaakt door een vriendelijke vakman.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkameraankoop”
Door Familie Bakker op vrijdag 11 mei 2018 '18 | vestiging Lelystad
We hebben een badkamer gekocht en die is erg mooi geworden, binnen de beloofde termijnen afgeleverd door zeer vakkundige mensen. En de verkoopadviseur heeft goed bijgesprongen daar waar wat bijsturing nodig was, hij was goed bereikbaar en heeft alles goed geregeld, ook tijdens de montage.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Bijkeuken”
Door EP op dinsdag 8 mei 2018 '18 | vestiging Hilversum
In de bijkeuken zijn kasten geplaatst, alles is keurig afgewerkt en gemonteerd. Vooral zeer prettig is dat alle afspraken punctueel zijn nagekomen zonder dat je er zelf achteraan hoeft te bellen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Grando Keukens & Bad”
Door Niels op maandag 7 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een keuken gekocht. Ik ben zeer tevreden over de hulp in de showroom, de levering en de montage. Alles is prima verlopen. De service achteraf was snel en duidelijk. Ik zou Grando zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Aanbevelen”
Door W. Spelt op zondag 6 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer, toilet en keuken gekocht bij Grando Utrecht. Iris Boering heeft ons goed geholpen met het ontwerp. Onze verwachting is inmiddels uitgekomen naar volle tevredenheid. Een paar kleine herstelacties na plaatsing zijn inmiddels opgepakt. Wij zouden Grando Utrecht aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed verlopen”
Door PJ. Martens op zaterdag 5 mei 2018 '18 | vestiging Son
Wij hebben 2 badkamers ,1 toilet en vloertegels voor ons nieuwe huis gekocht. Contact en uitvoering zijn goed verlopen, al vind ik Grando wel een echt commercieel bedrijf.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Super geholpen”
Door Simon op vrijdag 4 mei 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Super goed geholpen door Grando HHW. Samen gekeken naar de mogelijkheden, meegedacht over verschillende opties, goed op de hoogte gehouden en ook de installatie en werkzaamheden bijzonder netjes uitgevoerd. Heel tevreden!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Tevreden”
Door Kees van de Ven op vrijdag 4 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht en zijn tevreden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Blij met badkamer”
Door Annette v. H op vrijdag 4 mei 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prachtige badkamer gekocht. Geweldig aardige en competente verkoper met goede aanvullende ideeën. De gewenste lever en instalatietijd is prima nagekomen. Vriendelijk montage-team. Alles netjes schoon opgeleverd. 10 punten! Blij met mn nieuwe badkamer!
FOTO VAN ANNETTE V. H
Tegels in de badkamer
REACTIE VAN ANNETTE V H.
Mooi geworden. Dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden”
Door Joyce van Tilburg op woensdag 2 mei 2018 '18 | vestiging Enschede
Wij zijn in januari 2017 met een foto van onze 'droomkeuken' uit een woonblad naar Annet Kramer gegaan van Grando Enschede. Wij wisten dat het een uitdaging zou worden aangezien daarvoor het hele huis verbouwd moest worden. We zijn samen met haar aan het puzzelen en uitzoeken gegaan en zij heeft alles tot in de puntjes geregeld! Tijdens de verbouwing is haar man een aantal keren komen overleggen met de aannemer om alle aansluitingen etc. exact op de goede plekken te krijgen. In augustus is de keuken gemonteerd en het resultaat is: GEWELDIG! Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid, communicatie en creativiteit van Annet en Klaas Jan. Wij kunnen iedereen aanraden naar Grando Enschede te gaan voor een keuken....zelfs als je denkt dat het onmogelijk is.
FOTO VAN JOYCE VAN TILBURG
Geweldig resultaat
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Creatief en no nonsense”
Door Ronald op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Enschede
Ontwerpen van een keuken is toch een vak. De eigenaresse (Annette) is creatief en komt met speelse ontwerpen. De eigenaar (Klaas Jan) is een no-nonsense persoon , een wandelende database en komt met ter zake doende aanvullingen. Samen een sterk team dat ons zeer goed heeft geholpen en waar we uiteindelijk onze keukenwens mee hebben kunnen realiseren. De keuken is inmiddels geplaatst en dat verliep allemaal zonder problemen en volgens afspraak.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Ontevreden na goede start”
Door vd Berg op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van badkamer en toiletruimte. Goed meedenken. Uiteindelijk bleken er bij de montage wel fouten in de 3 D-schets te zitten die gelukkig door de monteur opgemerkt werden. Goede monteur. Echter na montage zijn er diverse klachten over het gebruikte materiaal gekomen. Niet alle materiaal werkte naar behoren of ging binnen zeer korte tijd kapot. Na een eerste telefonisch contact en mailcontact wacht ik inmiddels ruim 1 maand op een reactie hoe mijn 5 klachten over het materiaal te verhelpen. Niemand van Grando geeft meer reactie ondanks herhaald verzoek. Na een goede start ben ik dus zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klachten en heb Grando helaas nu een laatste kans moeten geven om actie te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel tevreden”
Door Gerry op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Ik heb een nieuwe badkamer gekocht bij Grando Bergambacht. Ik ben prima geholpen door Fred Kreukniet van Grando Bergambacht en de hele verbouwing is vlot en netjes verlopen. Ik ben er heel tevreden over. Gerry
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede service”
Door Patrick ter Borgh op maandag 30 apr 2018 '18 | vestiging Zaandam
Een badkamer bij Grando in Zaandam gekocht en wat een goede service, we zijn uiterst tevreden met name van Evelien die ons goed op de hoogte hield en alles voor ons regelde. De monteurs van team Jonathan zijn heel proffesioneel, werken netjes en hebben er echt een super mooie badkamer van gemaakt.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prachtige badkamer”
Door Fokke Zijlstra op zondag 29 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer ervaren adviseur en monteur, beiden hebben heel goed werk geleverd bij aanschaf en plaatsing van de badkamer welke prachtig is geworden
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed”
Door G.v.Wiechen op vrijdag 27 apr 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken badkamer gekocht, op enkele foutjes goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima service”
Door Jean Leers op donderdag 26 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keukendeurtje vervangen, goede monteur die prima service gaf.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Tevreden met de keuze”
Door Sandra Ranzijn op woensdag 25 apr 2018 '18 | vestiging Son
Wij hebben een keuken gekocht,en zijn tevreden met onze keuze, mooie kwaliteit, en precies zoals uitgezocht. We zijn klantgericht geholpen door Ingrid, dacht goed mee over de mogelijkheden en nam de tijd. Verkeerde kraan geleverd, echter geen probleem en de juiste kraan wordt nog geleverd. Het plaatsen hebben we ook in handen gegeven van Grando, vriendelijke werklui, werken netjes. We wachten nog op de verdere afwerking,hopelijk gebeurd dit op korte termijn zodat we de keuken in zijn geheel af zien.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Marga Rijkse op woensdag 25 apr 2018 '18 | vestiging Hilversum
Ik heb een keuken gekocht en ben zeer te vrede over de gang van zaken. Het is de moeite waard om naar deze zaak te gaan.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door L. Franchimont op maandag 23 apr 2018 '18 | vestiging Middelburg
prima geholpen, uitstekende service en wij hebben een prachtige badkamer gekregen die prachtig gemaakt is
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Nieuwe keuken”
Door Kelly op zaterdag 21 apr 2018 '18 | vestiging Groningen
Keuken gekocht via Grando. Prima service, weinig op aan te merken. Keuken is erg mooi en (lijkt zo ver) van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geweldig”
Door Fam. Koeling op vrijdag 20 apr 2018 '18 | vestiging Son
Keuken aangeschaft. Begeleiding van adviseuse Ingrid Timmermans was geweldig! Luisterde naar onze wensen en vulde die in met haar ervaringen en kennis.
FOTO VAN FAM. KOELING
+ Toon extra foto van Fam. Koeling
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Wandmeubel”
Door ChocoladeAtelier Onwijs Lekker op vrijdag 20 apr 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Grando Naaldwijk heeft voor ons een wandmeubel ontworpen en geplaatst. Zeer mooie uitstraling en perfecte plaatsing door topvakman. Johan bedankt voor je goede advies, ontwerp en perfecte montage.
FOTO VAN CHOCOLADEATELIER ONWIJS LEKKER
Design wandmeubel
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Netjes”
Door Kerstens op vrijdag 20 apr 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Wij hebben een keuken gekocht en de adviezen waren professioneel en de adviseur dacht echt mee met ons om lastige stukken toch passend te krijgen in een mooi ontwerp. Vervolgens keuken netjes volgens afgesproken tijdspad geleverd en geplaatst ook dot door zeer vriendelijke vakmensen met oog voor details en ook weer meedenkend met de klant.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuken gerenoveerd”
Door Familie van den Broek op donderdag 19 apr 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hadden een nieuwe woning gekocht en de keuken was op zich oké echter qua uitstraling wat achterhaald. De mensen van de verkoop zijn ons buitengewoon van dienst geweest om met hun bijdrage ons weer een eigentijdse keuken te geven. Waar men doorgaans direct een nieuwe keuken adviseert, werden wij attent gemaakt op de mogelijkheid tot renovatie van onze tien jaar oude keuken. Toen het moment van plaatsen daar was werden wij blij verrast door de kundigheid en het meedenken van de plaatsingsmonteur. Steeds hield hij zijn werkplek schoon zodat wij nergens rommel hadden. Kortom een ervaring die het vermelden buitengewoon waard is!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Heel mooi geworden”
Door Lucy & Ton, Schoonhoven op woensdag 18 apr 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Een aantal jaren geleden al een badkamer gekocht bij Grando Bergambacht en daar waren we zo tevreden over, dat we nu begin 2018 teruggingen voor de renovatie van ons toilet. Fred Kreukniet stond net als toen weer voor ons klaar en hielp ons met het uitzoeken van al het benodigde sanitair en de tegels. Daar neemt hij alle tijd voor. Ook bemiddelt hij bij een installateur/monteur. Tijdens het werk komt hij een paar keer kijken. Inmiddels is het klaar en heel mooi geworden! Het fijne van Grando Bergambacht is dat alles op een persoonlijke manier tot in de puntjes wordt geregeld.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Y line keuken”
Door van den Berg P.P op zondag 15 apr 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We hebben hier onlangs naar alle tevredenheid een nieuwe keuken aangeschaft. Het proces van begin tot eind is zeer vlot gelopen. Zeer vriendelijk personeel, we zijn geholpen door rutger. Rutger is een fijne man die precies weet waar hij het over heeft. Hij is ter zake deskundig en denkt heel erg mee in het proces om zo tot de gewenste keuken te komen. Rutger neemt ook echt de tijd voor je. We hebben een Y-line keuken aangeschaft en het eindresultaat is oogverblindend mooi. Het is nog veel mooier dan op de tekeningen. Al met al super fijne ervaring met Grando en zouden het iedereen aanraden!
FOTO VAN VAN DEN BERG P.P
Keuken mooier dan op tekening
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Super verlopen”
Door Dekker op zaterdag 14 apr 2018 '18 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht alles super verlopen, afspraken worden nagekomen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken geleverd”
Door R. de Rijke op vrijdag 13 apr 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Mooie keuken gekocht bij Grando Naaldwijk! Goede service en heerlijke koffie! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Niet tevreden met keuken”
Door Kim Baveld op vrijdag 13 apr 2018 '18 | vestiging Enschede
Keuken gekocht in 2013....nog steeds niet in orde anno 2018! Slechte service, geen antwoord op mails, ook niet van Retail. Koop hier nooit je spul!!!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Tip top geregeld”
Door De Kort op woensdag 11 apr 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Badkamer en Toilet (begane grond) in ons huisje uit 1906. Van gesprek in de showroom, uitvoering en oplevering gewoon tip/top geregeld. Strak gepland en uitgevoerd. Het betekende een aardige renovatie waar het Totale Team Jonathan Vega al met al de gehele maand januari hard aan gewerkt heeft. En als Jonathan na een nachtje erover slapen te hebben zelf vindt dat iets anders moet, dat wordt het gewoon opnieuw. Team Jonathan is TOP. Hard werken maar ook veel gezelligheid. Na 4 weken in en om ons huisje dachten wij: Hate to see you go, love to watch you leave ;-).
FOTO VAN DE KORT
Wastafelopstelling
REACTIE VAN DE KORT
Toilet beneden.
REACTIE VAN DE KORT
Badkamer, Douche
REACTIE VAN DE KORT
Toilet in de Badkamer
REACTIE VAN DE KORT
Douche en Toilet
REACTIE VAN DE KORT
Wastafelmeubel in de badkamer
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken niet leveren ondanks orderbevestiging”
Door Berber jonker op dinsdag 10 apr 2018 '18 | vestiging Heerenveen
Ik heb een keuken besteld heb een orderbevestiging maar ze zijn alles kwijt tekeningen etc, en nu willen ze hem niet meer voor het afgesproken bedrag leveren.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Zeer vakkundig geholpen”
Door R. Kerlien op dinsdag 10 apr 2018 '18 | vestiging Groningen
Zeer vakkundig en eerlijk geholpen met het uitzoeken van onze keuken met bar
FOTO VAN R. KERLIEN
Keuken met fornuis
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Echte aanrader”
Door Klaas en Else de Mik op zondag 8 apr 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Bij Fred Kreukniet van Grando Bergambacht een complete badkamer gekocht in november 2017. Perfecte service! Denkt echt mee en dringt er absoluut niet op aan om snel een badkamer te verkopen. In januari 2018 is onze badkamer geïnstalleerd door monteur Michael; ook met hem als coordinerend persoon liep alles vlot. ideaal was het dat we een nooddouche konden gebruiken van hem! Grando Bergambacht is echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Supertevreden”
Door Bechan op vrijdag 6 apr 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Uitstekend geholpen door de heer Taapken en de heer Schouten bij het aanschaffen/ontwerpen van onze droomkeuken. Naast de klantvriendelijkheid zijn ze ook zeer gericht op de wensen van de klant. Ondanks de vele wijzigingen die wij hebben aangebracht bleven zij het geduld houden en hebben alles ingezet om het ideaalplaatje te realiseren. Kortom, wij zijn supertevreden en willen deze vestiging inclusief de medewerkers zeker aanbevelen voor het aanschaffen van een keuken!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Service prima”
Door Wim en Ellen op vrijdag 6 apr 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
We hebben recent een nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Naaldwijk. Deze is ook door Grando geïnstalleerd. We hebben voor Grando Naaldwijk gekozen omdat de eerste ontvangst en uitleg zeer positief was. Ook het verdere offertetraject verliep positief. We kregen alle materiaal mee en hier konden rustig over nadenken. Ook tijdens en na de installatie was de service vanuit Grando prima.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer blij met alles”
Door Remko Klaus op donderdag 5 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben de keuken, vloertegels toilet begane grond en een extra toilet, wastafel en betegeling in de wasruimte op de 3e verdieping door Grando Utrecht laten plaatsen. We zijn over alles zeer tevreden! Top kwaliteit producten en heel netjes geplaatst. Prettige communicatie, goed meedenken, goeie nazorg en mooie oplossingen waar we zelf niet opgekomen zouden zijn. Zeer blij met alles en als weer eens iets nodig hebben komen we zeker terug bij Grando Utrecht!
FOTO VAN REMKO KLAUS
Top kwaliteit keuken
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Badkamer via geschillencommissie”
Door Erwin op woensdag 4 apr 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer aangeschaft. Was een gang naar de geschillencommissie voor nodig om nog enig resultaat af te kunnen dwingen. Grootste verrassing was dat ik zelf moest concluderen dat de badkamer geheel ongeaard was. Ook hiervan waren ze niet onder de indruk. Zelfs het tikken van dit kleine stukje wekt weer enorme gevoelens van irritatie op.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Super gedaan”
Door Kishen Missier op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Op aanbeveling van mijn ouders eens een bezoek gebracht aan Grando voor een nieuwe badkamer. En ik moet eerlijk zijn, geen woord gelogen door m'n ouders. Meteen enthousiast ontvangen! Daar houden we van! Er zin in hebben en uitstralen dat je het leuk vindt datgene te doen wat je doet! Je krijgt immers geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Alles van begin tot einde klopte intro, advies en heeeel belangrijk de prijs en natuurlijk het resultaat. Naderhand hadden we wat zaakjes die nog bijgewerkt moesten en kosten nog moeite werden gespaard. Grand Amersfoort super gedaan en dank dat jullie er een feestje van hebben gemaakt!!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goede zaak”
Door leo op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Goede zaak met ervaring voor keukens goed geadviseerd en behulpzaam en 100% goed geleverd zonder te fouten!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goede afstemming”
Door J. Chambers op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Son
Ik heb een keuken en gedeeltelijke badkamer aangeschaft. De service en gemaakte afspraken waren prima op elkaar afgestemd en men heeft mij bij vragen direct van vakkundig advies voorzien. Alle voorbereidingswerkzaamheden met andere firma's exact afgesproken waarmee een professioneel plaatje tevoorschijn kwam. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardig personeel. Iedereen toonde vakkundige interesse en bereid tot het oplossen van problemen en beantwoorden van vragen. Al met al zeker aan te raden en tenminste een visite aan de showroom waard.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Mooie keuken”
Door Ralph Nienhuis op vrijdag 30 mrt 2018 '18 | vestiging Groningen
Een mooie keuken in samenwerking uitgezocht. Veel advies gekregen voor een optimale invulling van indeling en apparatuur. Ook top geplaatst en opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Blij met nieuwe badkamer”
Door Wim,Karin Gerdes op vrijdag 30 mrt 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Middelburg. Dit is ons heel erg goed bevallen. We zijn bij Mario in de winkel super geholpen. Ook de plaatsing van de badkamer, door pb montage is perfect verlopen. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Ontzettend goed gehoolpen”
Door Van Dorp op donderdag 29 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Bij het Grando filiaal in Hengelo zijn wij ontzettend goed en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een inloopdouche voor onze dochter. Er werd alle tijd voor ons genomen, meegedacht in het zoeken naar een goed product binnen het te besteden bedrag. Profesioneel en ook nog snelle levering... we zijn ontzettend tevreden op alle punten !
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Service was goed”
Door Maayke de Graaff op donderdag 29 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Utrecht. De service tijdens het gehele proces van orientatie tot aan installatie was zeer goed. Er werd actief met ons meegedacht over de indeling, apparatuur en de soort keuken en badkamer. Ook de installatie van beide was zeer netjes gedaan en alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Ik kan het team van Grando Utrecht aan iedereen aanbevelen. Ze weten waar ze over praten, kennen alle producten zeer goed en zijn zeer proffesioneel.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Enorm tevreden”
Door OH op dinsdag 27 mrt 2018 '18 | vestiging Zaandam
Ik heb een prachtige, nieuwe Grando keuken van de vestiging Zaandam! Ben enorm tevreden over de service (advies mbt ontwerp en materiaal/apparatuur keuze). De adviseurs nemen echt de tijd en zijn buitengewoon flexibel. Ook de installatie van de keuken verliep vlekkeloos en conform afspraak. Helemaal top-blije klant!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Kunnen het aanbevelen”
Door Fleur en Hugo op maandag 26 mrt 2018 '18 | vestiging Uden
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en zijn zeer deskundig, klantvriendelijk en persoonlijk geholpen. Er is goed geluisterd naar onze wensen die vertaald zijn in een praktische en gebruiksvriendelijke keukenopstelling. De betrokkenheid van de eigenaar, de nazorg en service zijn uitstekend. Tijdens een kook workshop in de winkel hebben we op een gezellige en lekkere manier kennis kunnen maken met de apparatuur. Wij kunnen Grando Uden bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Top”
Door M.H. Netelenbos op zondag 25 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer bij Grando-Amersfoort gekocht. Zowel over het verkoopgesprek als de wijze waarop de monteurs hetgeen overeengekomen was bij ons thuis hebben gerealiseerd, zijn wij enorm tevreden. Het is in één woord TOP!
REACTIE VAN M.H. NETELENBOS
De badkamer is helemaal af!
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed bevallen”
Door ingrid grootes op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bij de aanschaf van onze keuken zijn wij zeer prettig geholpen door Stephanie van de vestiging in Hoogvliet. Ze was zeer behulpzaam, enthousiast en onvermoeibaar. Ze had een goed oor voor onze meer praktische wensen en eigen ideeën en kwam met verschillende alternatieven aanzetten. Via telefoon en mail werden was het contact ook prettig. Wij werden steeds goed over alles op de hoogte gehouden. De keuken is nog niet in gebruik genomen, maar indien er zich problemen mochten voordoen dan verwachten wij dat dit zeker goed opgelost zal worden.

Aanvulling ontvangen 26 maart 2018: Onze keuken is eind februari al geleverd en geplaatst. Dit is over het algemeen goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Perfect afgewerkt”
Door L. Meijberg op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Son
De badkamer volgens afspraak geplaatst perfect afgewerkt, alles netjes achtergelaten (geen rommel) Vooraf goede informatie van de verkoper, goede service en afspraken perfect nagekomen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Nette plaatsing”
Door Rob van der Straten op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht. Super klantvriendelijke adviseur. Dacht mee. Na aankoop nog vragen die direkt werden beantwoord. Zelfs een kleine aanpassing was nog mogelijk. Keurig op tijd en goed geleverd. Monteur was vakbekwaam. Netjes geplaatst.

Eerdere ervaring van 3 maart 2018: Zeer klantvriendeijk geholpen. Toen ik na aankoop nog vragen kreeg ik goede uitleg. Nadat mijn keuken was besteld wilde ik een kleine aanpassing. Direkt werd gekeken of het nog kon en de fabriek werd gebeld. Vlak voor de levering bleek dat de koelkast door AEG niet op tijd kon worden geleverd. Ik kreeg een telefoontje van Grando en een oplossing werd bedacht en in overleg gevonden. Bij levering alles compleet en netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Badkamers geleverd”
Door J Elshout op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Middelburg
2 badkamers. Ben goed geholpen door Mario en Michel
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zekere aanrader”
Door R.Krieger op woensdag 21 mrt 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Naaldwijk, en zijn hierbij zeer goed geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken en is erg meedenkend. Voor elk probleempje wordt in het ontwerp een passende oplossing gezocht, en zelfs tijdens de montage werd er bij een kleine tegenslag meegedacht en goed gehandeld om ook dat op te lossen. Zeker een aanrader..!!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Supermooi”
Door Jenneke Nijhof bedrijfsleider Prinses Maxima Maneg op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Hebben super mooie keuken gekocht, de monteur en service tijdens plaatsen was goed.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keukenaankoop”
Door Saskia op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Aanlevering montagetekening leidde tot veel gehannes met de bouwer. Dat was voor ons lastig. Levering en montage gingen goed, enkele opleverpuntjes werden naderhand netjes verholpen. Johan en Werner komen erg kundig over. Zijn blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Supertevreden over de badkamer”
Door j. Ooijevaar op dinsdag 13 mrt 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Deskundig advies tijdens koop badkamer van Jeff Wiggers. Heel blij met Virgil Bakkenes van Bakkenes interieurbouw. werkt nauwkeurig, creatief, denkt mee,heel netjes,geeft wensen klant prioriteit, bespreekt zaken voordat hij handelt.Kortom: heel tevreden en blij met resultaat.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goede montage van de keuken”
Door W. Olsthoorn op dinsdag 13 mrt 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht. Goed advies. Goede monteur voor de plaatsing en service erna ook ok.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeker aangeraden”
Door Inge Rikkelman-Kok op maandag 12 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht . Super mooi. Goede Service. En wij raden Grando dan ook zeer zeker aan.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door Tom en Ria Sluijs op zaterdag 10 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, behulpzaam met uitzoeken en meedenken. Plaatsen ging prima, goede afstemming
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed”
Door J Karsten op vrijdag 9 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken, een aanrader klantvriendelijk, goede service
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“In orde”
Door Velde op vrijdag 9 mrt 2018 '18 | vestiging Middelburg
De adviseur heeft ons goed geholpen, hij stond open voor onze wensen. De montage was in orde.

Aanvulling ontvangen 28 maart 2018: Wat ik wel nog wil opmerken is dat ons werkblad al 2 keer gebroken is tijdens het monteren van onze keuken onze keuken. Dit is wel een groot minpunt.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Aanbeveling”
Door Johannes de Bruin op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando. De keuken is net geplaatst, de badkamer volgt nog. Het adviesgesprek was prettig, er werd alle tijd voor ons genomen. Bij de opvolging zijn alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer blij met de keuken. De kwaliteit is zeer goed, het plaatsen is zeer professioneel gedaan en de monteurs hebben alles achteraf keurig achtergelaten. Wij raden Grando Utrecht daarom ten zeerste aan.
FOTO VAN JOHANNES DE BRUIN
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Alles goed”
Door J.A.Bloem op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken en alles is volgens planning goed verlopen .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Tevreden over aankoop en afhandeling”
Door P. Geurtsen op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Een nieuwe GRANDO keuken gekocht en vanaf het eerste moment hadden wij het gevoel dat we serieus werden genomen. Er werd niet veel druk uitgeoefend om tot koop over te gaan en de verkoper deed alles om mee te denken en om ons van een goed advies te voorzien. Kortom: We zijn erg tevreden over de aanloop van de aankoop, maar ook over de afhandeling!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Super goed geholpen”
Door Jurgen van meel op woensdag 7 mrt 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zevenbergen zijn daar super goed geholpen en goed advies gekregen de keuken is zeer netjes geplaatst door de monteur ik ben zeer te vreden en raad iedereen aan om daar een keuken te kopen.
FOTO VAN JURGEN VAN MEEL
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Niet tevreden met keukenaankoop”
Door Maarten op woensdag 7 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Slechte ervaring met montage en afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Badkamer en toilet”
Door Diede op dinsdag 6 mrt 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Bij Grando hebben we een badkamer en toilet gekocht. Keurige showroom, nette service in de winkel. Enkele producten eerst beschadigd geleverd, teruggezonden en nageleverd gekregen; toen echter twee producten onjuist geleverd. Deze werden, na oplevering van de ruimtes, alsnog geleverd en geinstalleerd. Zeer vakkundige en zorgvuldige monteur, niets dan lof over zijn werk!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Fantastisch geholpen”
Door Saskia Pennekamp op dinsdag 6 mrt 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij zijn door Grando Hilversum echt fantastisch geholpen met het geheel op maat ontwerpen van onze keuken en het uitzoeken van materialen die wij mooi vonden en ook binnen ons budget pasten. De passie voor dit vak is bij dit team echt merkbaar waardoor in elke fase op elk detail gelet is en het totaal geen probleem was om op ons verzoek ook na plaatsing als extra nazorg hier en daar nog de puntjes op de i te zetten. Wij kunnen dit team aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken van harte aanbevelen.
FOTO VAN SASKIA PENNEKAMP
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Makkelijk geld verdienen”
Door Jonny op zondag 4 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
In december 2017 zijn we bij Grando Utrecht gekomen voor een adviesgesprek.
Zijn we daar paar uren bezig om onze keuken samen te stellen. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik wil een goed kwaliteit keuken, minimaal een middelklassen. Voordat ik overeenkomst getekend heb ik meerdere malen gevraagd wat ik heb gekozen is in goede kwaliteit, middelklassen, krijg ik het antwoord dat het zo is. De prijs is op de hooge kant 22,000 euro voor een simpele keuken niet heel groot, maar als het in goed kwaliteit is dan is het prima. Daarna ben ik met mijn vrouw gaan overleggen, tussen door zei de verkoper, ik heb al een paar uren voor jullie bezig, als jullie vandaag niet gaan tekenen, is het voor me ook geen zin om de 3D tekening te maken. Op dat moment voelen we onder druk gezet. We hebben toch de overeenkomst getekend, en hopen het goed gaat zoals de verkoper het beloofd. 2 dagen later hebben we tweede gesprek om de wijziging te bespreken, tijdens deze gesprek hebben nogmaals gevraagd of wat we hebben gekozen in goed kwaliteit, we hebben geen zin in slechte kwaliteit keuken hebben, antwoord is nog steeds ja. Tijdens het gesprek hebben we ook met de verkoper afgesproken, de prijs inclusief oude keuken slopen, wegvoeren en monteren. Ik had de overeenkomst niet goed opgelet. Het staat alleen monteren op, dus had ik mail gestuurd of hij nog keuken slopen en wegvoeren nog op de overeenkomst willen zetten, want dat hebben we afgesproken tijden het gesprek. Krijg antwoord terug dat het niet inbegrepen in de prijs. Dit is wel mijn eigen schuld, dat ik niet goed de overeenkomst gelezen voordat ik heb getekend. In februari hebben we derde gesprek, omdat we toch andere kleur willen hebben. Hier komt het probleem. Het blijkt wat we hadden gekozen is in laagste/slechste categorie. Er komt dan discussie waarom het niet van te voeren hadden verteld dat we de slechste categorie hadden gekozen. Als we nu andere kleur willen hebben, moeten we behoorlijk bedrag bij moeten betalen. Na een tijdje met de verkoper discussiëren, zegt hij letterlijk "Als het nu al zo gaat dan kunnen wij beter hiermee stoppen dan storten wij de aanbetaling terug en dan zijn we klaar". We zijn akkoord gegaan met zijn voorstel. Hij loopt even weg naar zijn collega, en toen hij terug komt zegt hij dat we toch 15% annuleren kosten moeten betalen. en toen zijn we boos weggegaan. Het is echt belachelijk dat ze de bestelling willen annuleren, we moeten de kosten betalen! Later ontvangen ik een mail van Grando met een factuur voor de annuleren kosten. Ik had mail teruggestuurd dat ik niet mee eens ben dat ik het moet betalen. Krijg tot op de heden geen antwoord terug. Zo is het makkelijk geld verdienen Grando.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Top”
Door Nel molenaar op zondag 4 mrt 2018 '18 | vestiging Purmerend
Bezorging was top. Plaatsing was top. Een prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Netjes gewerkt”
Door S. Jorritsma op vrijdag 2 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
We zijn goed geholpen en hadden het gevoel en er goed werd meegedacht en hebben deskundig advies gehad. Men zegt ook als je wensen hebt die niet handig zijn. Goed advies in kleurstelling gehad. Gewoon heel aardig en beslist niet het gevoel dat je verplicht werd tot iets. Alle afspraken op tijd nagekomen volgens afspraak. Goede monteurs en alles netjes afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Positief”
Door D. Smit op vrijdag 2 mrt 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Badkamer en keuken gekocht. Ze namen ruim de tijd om onze plannen op papier te zetten. Ook de installateur was prima! Communicatie vanuit Grando vestiging kan beter. Er werd niet altijd gereageerd op mails, waardoor we erachteraan moesten bellen om dingen helder te krijgen. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Klachtenafhandeling badkamer”
Door Sjef van Lieshout op woensdag 28 feb 2018 '18 | vestiging Son
In de showroom prima geholpen, maar na levering van de badkamer enkele duidelijke klachten, maar die worden vooralsnog niet opgelost. Er wordt slecht gecommuniceerd over de oplossing die men biedt. Het enige wat men doet is terugverwijzen naar de leverancier. Maar ik heb bij Grando gekocht die moeten het probleem oplossen.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Geleverde keuken”
Door Ben en Co van Bemmel op dinsdag 27 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Super geholpen door Nick van der Laan. Prima advies en meedenken met de klant. We merkte dat Nick zijn werk met groot plezier doet en vooral kennis van zaken heeft. Ook maakte hij ruim tijd voor ons. Dat maakt het uitzoeken van een keuken toch wat prettiger.

Aanvulling ontvangen 1 maart 2018: De aankoop is al geleverd en geplaatst. Dit met goede ervaring. Wij hebben nog een nalevering van de boven plinten en een nieuwe kraan voor het badmeubel. Ook dit is in behandeling en is ons verzekerd dat de bovenlijst wordt geleverd en geplaatst. Ook de kraan van het badmeubel zal worden vervangen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Vakkundige renovatie van fronten”
Door Ed van Voskuilen op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn naar Grando gegaan omdat we last hadden van loslatende deurfolie op bijna alle keukendeurtjes op onze Mandemakerkeuken van 14 jaar oud. Zelf komt Grando met het voorstel om nieuwe deuren met folie overtrokken aan te schaffen, maar omdat we het toch weer een risico vonden om foliedeuren te nemen, wilden we onze eigen deurtjes houden omdat die een mooi profiel hebben en verder nog goed van kwaliteit zijn. Dus hebben we ervoor gekozen om ze te laten laten spuiten. Dit is voor Grando gedaan door KRZ keukenrenovatie uit Zoetermeer. We hebben gekozen voor een mooie lichtblauwe tint. Alle deuren en lijsten werden gedemonteerd, toen met behulp van een kleurenwaaier de juiste kleur vastgesteld en ruim drie weken later alles weer netjes gemonteerd. De elementen die niet gedemonteerd konden worden zijn bij montage netjes door John geschilderd, ook de kopse kanten van de kastjes, zodat alles eenzelfde kleur is. Het spuitwerk is vakkundig gedaan zodat we weer vele jaren van onze keuken, maar nu in een andere kleur, kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Beloftes waargemaakt”
Door Edith op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Ik vond het heel spannend om als vrouw alleen een keuken te gaan kopen. De keukenleveranciers waren de afgelopen tijd nou niet bepaald positief in het nieuws geweest. Bij keukenboer 1 liep er gelijk iemand in mijn nek te hijgen. Heel opdringerig. Wat een verademing toen ik bij Grando binnenstapte. Ik werd met rust gelaten en kon ik op mijn gemak door de showroom lopen. Daarna heeft Johan me diverse keren uitgebreid en geduldig geïnformeerd. Ik ben echt over 'tig' nachten ijs gegaan. Vond het moeilijk om de knoop door te hakken. Johan heeft goed meegedacht en legde de nadruk op 'ontzorgen'. En die belofte is ook waargemaakt. Ik heb nergens naar om hoeven kijken. De keuken is in november 2017 geplaatst. Iedere dag geniet ik ervan. Ik ben er heel erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prima gedaan”
Door Arjan Terpstra op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Groningen
Kwaliteit en kennis. Doen wat ze beloven en geen gladde verkooppraat. Komen ook eerst bij je thuis kijken en inmeten voordat de definitieve offerte opgesteld wordt. Verademing ten opzichte van vele keukenzaken in Groningen qua omgang.

Aanvulling ontvangen 27 februari 2018: Ik heb gekocht. De keuken is grotendeels geleverd, er staan nog een paar zaken op nalevering. Het afleveren en inbouwen is prima gedaan.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed”
Door Jacques op zondag 25 feb 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Goed geholpen en kundig personeel erg tevreden met de nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed advies”
Door Elly van der Molen op zondag 25 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ruime keuze en we zijn goed geadviseerd. Resultaat is een prachtige badkamer waar we super trots op zijn.
FOTO VAN ELLY VAN DER MOLEN
Prachtige badkamer
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (30 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (28 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (19 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (3 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (24 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (50 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (23 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (11 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (23 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (6 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (18 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (19 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (84 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (12 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (16 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (14 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (35 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (33 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (61 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (62 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (70 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (8 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (53 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (12 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (58 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (7 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (43 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (71 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (27 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (44 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (39 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (16 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (42 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (49 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.