Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 1206 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 35 vestigingen (heel nederland)
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1206 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren565 ervaringen
4 sterren461 ervaringen
3 sterren47 ervaringen
2 sterren38 ervaringen
1 ster81 ervaringen

Per vestiging:
“Top”
Door F Beetz op zaterdag 21 jul 2018 '18 | vestiging Helmond
Keuken gekocht en zeer goed geholpen door Dhr. Jarco van Hal. Goed advies en veel ervaring. Montage ook zeer goed uitgevoerd. Ik kan iedereen aanbevelen hier een keuken te kopen. TOP
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Amber Fleury op zaterdag 21 jul 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Onze keuken gekocht bij Grando. Zeer goed geholpen en advies gehad. Tenminste een 'keukenboer' die niet alleen maar meepraat maar echt advies geeft! Levering ging keurig (zeer flexibel en behulpzaam) en zo ook de montage. We zijn erg blij met onze keuken en zullen een volgende keer zeker weer naar Grando toegaan!
“Grando Keukens & Bad”
Door Bep van Rijswijk op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht, diverse keuken zaken af geweest en hier werden wij het prettigst geholpen, leuke interactie en wat ons betreft waar voor ons geld, zee tevreden.
“Alles in orde”
Door Patrick Dekker op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Middelburg
Ik heb en badkamer gekocht. Alles was in orde en dd levering was in orde, De verkoper was alleen de drain vergeten voor de rest alles in orde.
FOTO VAN PATRICK DEKKER
Badkamer met inbouwspots
“Goed meegedacht”
Door Dana op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Een mooie en aparte keuken gekocht. Grando heeft heel goed meegedacht en geluisterd naar de wensen. Heel goed geholpen.

Aanvulling ontvangen op 20 juli 2018: Ja de keuken is geleverd en is heel mooi.
FOTO VAN DANA
Mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“In totaal goed geholpen”
Door Gerard op woensdag 18 jul 2018 '18 | vestiging Den Helder
Gekocht is een keuken. We zijn meer dan goed geholpen. Er zijn veel pluspunten. Er was 1 minder sterk punt, nl. dat een schakelaar niet centraal in een passtuk kon worden geplaatst. I.p.v. uit te stellen, werd het (wel) in overleg (toch) geplaatst. Kort daarna was daar spijt van. Erg sterk was het systeem van afschouwen en dat de afschouwer aangaf dat het centraal plaatsen alsnog geregeld kon worden. Tot slot wil ik het idee aangeven dat het handig kan zijn dat vooraf ter plekke een aantal zaken wordt doorgenomen, zoals verlichting, soort achterwand. De matenman geeft de indruk dat hij alleen voor de controle van de maten komt.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan goed”
Door Paul op woensdag 18 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over het resultaat. Ook de klantgerichtheid is meer dan goed!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C. de Bruijn op maandag 16 jul 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Onze ervaring met Grando Barendrecht was heel goed. Wij zijn erg tevreden over hoe wij zijn geadviseerd over de keuken. Over de opstelling, materialen, kleuren en extra ideeën. Diverse keren terug geweest voor aanpassingen en tekeningen bespreken. Dit koste geen enkele moeite. De keukenmonteur heeft de keuken vakkundig gemonteerd. Een goede ervaren monteur. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de keuken !!
Reactie of foto toevoegen
“Super communicatie”
Door Sandra Stoelhorst op maandag 16 jul 2018 '18 | vestiging Lelystad
Van het allereerste bezoek t/m de oplevering prettig te woord gestaan en gemaakte afspraken zijn uitstekend nagekomen. Communicatie was super. Correct, duidelijk en altijd vriendelijk. Zodra de keuken aan een opknapbeurt toe is, weten we Grando Lelystad te vinden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door H.Kouwenhoven op maandag 16 jul 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
goede ervaring met badkamer plaatsen en monteren , keurig afgewerkt. Hadden reeds eerder een keuken bij Grando vandaan.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaren monteur”
Door De Boer op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze ervaring met Grando was heel positief. De kwaliteit van de keuken en de kleur is wat wij hebben uitgezocht. Wij zijn erg tevreden op de manier waarop wij zijn geadviseerd door het verkooppersoneel. Danny Peters, keukenmonteur heeft onze keuken vakkundig gemonteerd. Een ervaren monteur. Kortom, wij zijn erg tevreden, en hebben waar voor ons geld gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peggy op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Purmerend. Het volledige team van verkoper tot monteur is zeer vakbekwaam, servicegericht en vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject en ontzettend blij met onze droomkeuken!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Anja op zaterdag 14 jul 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht. We kregen goed advies. Helaas bleek dat de afspraken tussen Grando en de monteur niet helemaal goed gemaakt waren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Robbert en Petra Krijger op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Afgelopen week is onze nieuwe keuken van Grando geleverd en we zijn enorm gelukkig met het eindresultaat. Nick, medewerker van Grando, heeft ons destijds goed geadviseerd en geholpen. De keuken is geplaatst door Serge. Hij heeft niet alleen de keuken mooi geplaatst, maar dacht ook mee en heeft ons nog in enkele zaken geadviseerd. Kortom, wij zijn blij! Goede service Grando Utrecht!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameraankoop”
Door Dennis op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Ik kocht bij Grando een keuken en een badkamerinrichting. De adviseur (Ruud Hoek) dacht goed mee en kwam met creatieve oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Super volgens afspraak”
Door W.A. Roskam op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Middelburg
Goed geholpen in de showroom, levering vlgs afspraak, Plaatsen en bijkomende werkzaamheden super uitgevoerd door R&D De Visser montage,
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Johan Verboord op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Tilburg
Zojuist is mijn nieuwe keuken opgeleverd en ben ik de eigenaar van een pronkstuk. In één woord geweldig. Het gehele proces: ontwerpen, wijzigen, inmeten, levering en montage verliepen geheel volgens de afgesproken procedure. Het ontwerpen van mijn keuken was een uitdaging omdat de uiteindelijke maten van de muren en de afstand van vloer tot plafond alleen maar bij benadering bekend waren. Met dit alles werd zeer flexibel om gesprongen. Tot 3 keer toe heeft de adviseur het ontwerp moeten veranderen, maar steeds werd het uiterst creatief en vakkundig opgelost. Toen ik helemaal tevreden was werd de knoop doorgehakt en de bestelling geplaatst. Ook werd toen meteen de montagedatum vastgesteld. Precies op de afgesproken datum werd de apparatuur geleverd en kon de monteur aan de gang. In ruim anderhalve dag werd op uiterst professionele wijze de gehele keuken gemonteerd. Alles werd aangesloten en getest en daarna door mij in orde bevonden. Ik ben een uiterst tevreden klant en geniet voortdurend van mijn nieuwe bezit. Grando heeft gedaan wat ze beloven!
FOTO VAN JOHAN VERBOORD
Creatief ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettig geholpen”
Door Laura op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Mijdrecht
Zeer veel kennis, zeer prettig geholpen en tijdige en nette levering en montage.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Purmerend. We zijn grotendeels geholpen door Gijs-Jan, waar we super tevreden over zijn. Alle medewerkers van grando Purmerend zijn trouwens erg vriendelijk. We zijn van het begin tot het eind goed geholpen door grando. En het eindresultaat is super geworden. Ik zal Grando zeker aanbevelen en dat heb ik ook al gedaan want mijn ouders zijn ondertussen ook zeer tevreden klanten van grando :).
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Super eindresultaat
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De andere kant van de keuken
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" keuken
Reactie of foto toevoegen
“Matzwarte keuken”
Door Ko van Eijkeren op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht en het leek wel of onze wensen en smaak van ons gezicht waren af te lezen. De manier waarop we werden geholpen was zonder pushen, vriendelijk en zeer deskundig. Mario is echt een expert op dit gebied. Ook de plaatsingen van de keuken liet niets te wensen over. Dingeman en Ronald de Visser zijn zeer vakkundig en adequaat in het plaatsen van keukens en we zijn vol lof over hun werk. We hebben inmiddels een bestelling gedaan voor een toilet en een badkamer om later dit jaar te installeren en we twijfelen er niet aan, dat ook dit heel goed gaat verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door R. Besters op dinsdag 10 jul 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hadden aanvankelijk nog de vrees en het vooroordeel dat de verbouwing van onze badkamer en toilet een hoop gedoe zou opleveren met aannemers. Maar dat absoluut niet het geval. Misschien hebben we ontzettend geluk gehad, maar onze aannemer Wim van Bruggen was echt een schot in de roos. Alles is helemaal naar verwachting geplaatst, hoog afwerkingsniveau, pro actief en er werd bij moeilijkheden echt meegedacht naar goede oplossingen. Maar beter nog, de aannemer is echt doorgegaan tot alles naar onze zin was. In één woord: klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Carly de Wit op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Keuken gekocht, heel mooi. veel keus en een goede prijs-kwaliteit verhouding

Eerdere ervaring van 29 juni 2018: Wij hebben een hele nieuwe keuken gekocht. De levering ging goed, we moesten wel kastjes bij zagen, en installatie was niet gemakkelijk (deden we zelf). Verder ziet het er heel mooi uit. Service is goed, we hadden nog wat vragen over de afzuigkap en het keuken blad, dit is snel opgepakt. De kleuren van de kastjes onder en boven lijken verschillend dus dit is wel jammer, komt door licht inval, denken we....
Reactie of foto toevoegen
“Prettig gegaan”
Door Marijke op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken, badkamer, toilet en meterkast. Allemaal heel goed en op een prettige manier uitgevoerd. Ik zou het zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte uitvoering”
Door Bart Mooy op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium. Service en meedenken tot aan definitieve offerte waren uitstekend. Uitvoering daarna ronduit slecht. Het begon met ongewenst schuiven in de planning maar goed dat kan gebeuren. De op ons losgelaten installatiemedewerkers die de leidingen en electriciteit moesten verleggen waren duidelijk geen vaklui. Tekenden gaten in de muur op verkeerde plekken af en weigerden de afvoer op de juiste plek conform de afspaak aan te brengen. Het is dat mijn vrouw thuis was om grote ellende te kunnen voorkomen. De mannen ruimden vervolgens hun bouwafval niet op. De man die keuken zelf installeerde deed het stuk beter maar vergat afwasmachine op de afvoer aan te sluiten met als gevolg waterschade aan onze nieuwe gietvloer. Verkoopmedewerker heeft bij opleveringsgesprek alles kunnen zien en foto's gemaakt en daarbij ook nog bevestigd dat dit proces verre van vlekkeloos is verlopen. Maar deze medewerker is inmiddels uit dienst. We hebben Grando een aantal weken geleden een aangetekende brief gestuurd met onze klachten, verzoek tot afwerking laatste punten en een schadevergoeding gevraagd. Grando Rotterdam reageert hierop tot op heden gewoon niet. Inmiddels opgeschakeld naar rechtsbijstand. Buitengewoon teleurstellend en het niet reageren is ronduit onfatsoenlijk. En dat voor een keuken van 27k! Het is dat je geen nul sterretjes mag geven. Mijn advies: ver weg blijven van Grando Alexandrium Rotterdam!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Frank op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer gekocht. Hierbij zijn we goed geholpen. De verkoper (Bart Goverde) dacht goed mee, was geduldig en niet opdringerig. De badkamer is netjes en volledig conform afspraak geleverd en geïnstalleerd. De installateur was via Grando ingehuurd (Fred van Malsen). Een vriendelijke man die zeer netjes heeft gewerkt. Geen nare verrassingen of meerwerkprijzen achteraf. Kort en goed: zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Eefje de Weerdt op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Epe
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Epe. wij zijn goed geholpen met goede adviezen. Prettige monteur gehad met veel kennis en die vooral met je meedenkt en de juiste adviezen geeft.
FOTO VAN EEFJE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R.Roukema op zaterdag 7 jul 2018 '18 | vestiging Den Helder
Complete badkamer: Snelle en complete oplevering binnen de tijd. Er is door het bedrijf goed meegedacht en zaken die beter konden tijdens de verbouwing werden in overleg direct uitgevoerd. Kortom ik ben zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Toon en Mayke Swaak op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Son
We zijn zeer gelukkig met onze nieuwe droomkeuken,gisteren opgeleverd.We kwamen aan met een moodboard bij Grando Son en samen met Sander van Herwijnen hebben we een geweldige keuken, geheel op maat, kunnen samenstellen, we hadden heel veel wensen en deze zijn allemaal door Sander verwerkt in het ontwerp. Erg knap want het betrof een relatief oude ruimte in een oud huis (1929) De voorbereiding (gehele nieuwe infrastructuur) en plaatsing is uitgevoerd door de Klein Keukenbouwers Plus, stuk voor stuk vakmensen en alle afspraken werden keurig nagekomen. Allemaal zijn we apetrots op onze nieuwe droomkeuken. Nogmaals dank aan Grando Son en de Klein Keukenbouwers Plus.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door ward welbers op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Son
Mooie keuken, zeer vakkundig door Grando geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Wilma Stokman op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Emmen
We hebben een keuken gekocht, alles is uitgezocht met adviezen van de verkoper, en alles is goed geregeld conform de afspraak. Wij zijn super tevreden!
FOTO VAN WILMA STOKMAN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Tinka Goudsmit op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Hilversum
Ik heb een keuken gekocht. Van begin tot einde is alles perfect verlopen. Al mijn keukenwensen zijn vervult. Monteur heeft geweldig netjes werk geleverd. Grando is zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Spot on”
Door Jurjen op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Goed en volledig begeleid naar de koop van een keuken, alle details waar wij het bestaan niet vanaf wisten werden geadresseerd, de koop ging super. de levering gewoon conform afspraak, datum en tijd "spot on". De montage ook helemaal goed, gedaan door Pietje Precies de vakman!
Reactie of foto toevoegen
“Klopte tot in de puntjes”
Door Richard Hijmenberg op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Keukens en Bad in Utrecht. Vanaf het begin tot het eind is alles super gelopen en zijn wij zeer tevreden over de hele gang van zaken. Onze adviseur Mevr. Iris Boering heeft onze wensen duidelijk kunnen vertalen naar een opdracht en tekening die tot onze volle tevredenheid is uitgevoerd. Zowel de voorbereidingen, de aflevering, de oplevering en alle materialen klopte tot in de puntjes. Personeel wat bij ons is geweest is professioneel, vakkundig en verstaat zijn vak, nogmaals top. Ik kan alleen maar zeggen; mocht u een andere keuken of badkamer overwegen, denk aan Grando keukens en Bad in Utrecht. Superrrrrrrr
FOTO VAN RICHARD HIJMENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door henk op woensdag 4 jul 2018 '18 | vestiging Son
We hebben recent een prachtige keuken gekocht bij grando. Uit ervaring weten we dat het vaak niet meteen allemaal klopt bij aankoop van een nieuwe keuken. Maar dat was dit keer bij Grando niet het geval, alles werd precies volgend afspraak geleverd en gemonteerd. We kunnen Grando bij iedereen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig en functioneel tegelijk”
Door A en J. Snijders op woensdag 4 jul 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aangepaste badkamer aangeschaft. Bart heeft ons daar heel goed in geadviseerd en kwam met adequate oplossingen en ideeen. Het is echt prachtig en functioneel geworden. Ook veel dank aan Evert. Alles netjes afgevoerd en afgedekt. Monteurs waren ook prima en aardig.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door jwvandenpoll op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Delft
De werkzaamheden zijn nog niet afgerond, maar het advies en verdere werkzaamheden tot op heden waren prima.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg bedankt”
Door Lisette en Jeroen op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben bij Grando Middelburg onze nieuwe keuken laten ontwerpen, gekocht en door hun monteurs laten installeren. Saskia, wat heb jij ons goed geholpen en geadviseerd. Dankzij jou en het team van Grando Middelburg hebben wij een fantastisch mooie droomkeuken! Heel erg bedankt!
FOTO VAN LISETTE EN JEROEN
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door M. Tielen op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer goede ervaring met Grando Utrecht. Goed geadviseerd, veel aandacht, snelle levertijd en goede montage.
FOTO VAN M TIELEN
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk”
Door P. Bressers op donderdag 28 jun 2018 '18 | vestiging Son
September 2017 een keuken gekocht bij grando Son en deze juni 2018 laten plaatsen. In de winkel erg goed geholpen door medewerkster Ingrid. Persoonlijke aandacht en prettige service. Ook aanpassingen achteraf waren geen probleem. Uiteindelijk de levering en plaatsing door De Klein keukenbouwers ook zeer prettig en professioneel.
FOTO VAN P. BRESSERS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate professioneel”
Door Luuk Stratmann op donderdag 28 jun 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een hele mooie keuken gekocht, de verkopers waren zeer klantvriendelijke en hielden rekening met onze wensen. Ook informeerde zij ons uitermate professioneel. Na afloop van het plaatsen van de keuken werden wij zelfs nog na gebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken op maat”
Door Marjolein op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Wij hebben een keuken gekocht. Prima winkel, stonden open voor onze wensen (al moest het op maat worden gemaakt) en alles kon in overleg. Helemaal top!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Kim Pijnaker op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben onze droomkeuken laten ontwerpen door Nick van der Laan, wat een prachtig ontwerp is geworden! Daarbij heeft hij ons van goed advies voorzien.
Nick heeft alles netjes in gang gezet om de keuken te laten plaatsen. Qua planning verliep alles zeer soepel. Eerst heeft de monteur Peter en daarna de eigenaar Emanuel alles in kaart gebracht bij ons thuis. De wanden waar onze oude keuken stond zijn netjes gestuct door een stucadoor van Grando, waarna de monteur van Grando de leidingen heeft verlegd en de keuken gemonteerd heeft. Het resultaat is prachtig! Ik zou Grando Utrecht zeer aanbevelen, omdat zij echt goede service leveren en wij hebben gemerkt dat er echt vakmensen werken. De communicatie verliep zeer soepel. Wij zijn een zeer tevreden klant!
FOTO VAN KIM PIJNAKER
+ Toon extra foto van Kim Pijnaker
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Wesley Dovens op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Helmond
Een complete keuken gekocht, vanaf eerste moment, perfect geholpen door de adviseur Jarco van Hal. Hij heeft super geluisterd naar mijn wensen en ook met het behalen van mijn begroting heeft hij naar de goede oplossingen gezocht. Het bezorgen van de keuken was ook boven verwachting, dit ging erg snel en soepel. Plaatsing door Dhr. Jos Raaijmakers is ook keurig geweest. Al met al kan ik iedereen aanraden om eens bij Grando in Helmond te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Marco H.W. Maijenburg op dinsdag 26 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
Keuken en badkamer. Badkamer in Purmerend is geleverd. Keuken in Barendrecht.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels geplaatst. Keurig gedaan en dus heel tevreden. Wacht nog wel op een paar kleine klusjes die nog gedaan moeten worden. Nog geen bezoek van Grando Purmerend gehad om het resultaat te bekijken.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels afgeleverd (2 weken)...echter nog niet helemaal klaar. Antikalk kraan nog niet geplaatst. Toilet beneden zit los en in de douche moet een dorpel komen omdat anders badkamer in zn geheel nat wordt. Ook zou er een langere douchestang geplaatst worden. Nog geen eindinspectie samen met Grando Purmerend gehad. Wel tevreden met het ontwerp en de uitvoering. Strak gelegd!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameraankoop”
Door Jessica ten Cate op dinsdag 26 jun 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben bij Grando Emmen een nieuwe keuken en badkamer gekocht. We zijn zeer goed geholpen door Tessa. Mooi ontwerp en snelle service. De kleur van de wastafel is niet juist maar ook dit wordt adequaat opgepakt en opgelost. Al met al zijn wij heel blij met onze keuken en badkamer!
FOTO VAN JESSICA TEN CATE
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pekel op maandag 25 jun 2018 '18 | vestiging Zaandam
We hebben een keuken gekocht. Erg tevreden. Ze denken goed mee bij het opstellen van je keuken. Echte vakmannen die hem kwamen plaatsen, als er een aanpassing nodig was, kwamen ze met goeie ideeën. Erg tevreden tot nu toe over alles.
FOTO VAN PEKEL
Zijaanzicht keuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door Ineke Drewes op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Uden
Badkamer gekocht. Heel goed geholpen en geadviseerd. Kon niet beter. Zeer tevreden klant zijn wij. Alles verliep volgens afspraak ook toen we het wegens ziekte een poos moesten uitstellen. Klant vriendelijkheid kon niet beter.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij”
Door Marcel en Ellen op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en zijn hierbij heel geduldig, vakkundig en vriendelijk geholpen en geadviseerd door Vera. Ook de levering, montage en installatie verliep probleemloos en vakkundig. We zijn helemaal blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door D floor op donderdag 21 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb door grando utrecht mijn keuken laten renoveren. Werd zeer vriendelijk geholpen in de winkel. De verkoper dacht goed mee en nam ruim de tijd om alles uit te leggen en te laten zien. Het plaatsen van alle nieuwe fronten en apparatuur is zeer netjes en vakkundig gedaan. Ben zeer tevreden en zou mijn volgende keuken zeker weer daar kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke aanpak”
Door E. Carstens op woensdag 20 jun 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Heb een prachtige badkamer gekocht. De service voor, tijdens en na installatie was uitstekend waarbij goed werd meegedacht en gecommuniceerd. Ouderwets goede dienstverlening! Persoonlijke aanpak.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie badkamer”
Door Noto op woensdag 20 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
Samen met Grando een praktische badkamer ontworpen en deze gekocht. Bij de sloopwerkzaamheden van de oude badkamer kwam naar voren dat wij een ernstig lekkageprobleem hadden. J. Vega en zijn team hebben dit keuring opgelost (allemaal vriendelijke en behulpzame vakmannen). Resultaat een mooie badkamer. Wij zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door Laura op dinsdag 19 jun 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Bekwaam en vriendelijk personeel. Er werd goed naar de wensen geluisterd. Montage verliep netjes, zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Henk Dijkstra op maandag 18 jun 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Badkamer, toilet en keuken gekocht en laten plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over het meedenken, de service en het vakkundig plaatsen van dit alles. Service is hier nog echt service. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door Hans van Ketel op zondag 17 jun 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij hebben naar volle tevredenheid een badkamer en een toilet gekocht, waarbij wij de samenwerking gedurende de aankoop en de levering naar wens is verlopen. Ook was het omwisselen van een toilet, voor een compacter model geen probleem.
FOTO VAN HANS VAN KETEL
Badkamermeubel
+ Toon extra foto van Hans van Ketel
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. van Iwaarden op zondag 17 jun 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn zeer tevreden over de begeleiding tijdens de aankoop van onze nieuwe keuken door Evert Rob. We werden goed op de hoogte gehouden van de bestelling van de keuken en het plaatsen is ook zeer netjes en vakkundig gebeurt. Helaas 3 passtukken in de verkeerde kleur maar dat kan gebeuren en zal op korte termijn worden opgelost.
FOTO VAN FAM. VAN IWAARDEN
Hoek van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Lades niet handig”
Door E. Veenstra op zaterdag 16 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht. De keuken is erg mooi, maar wij zijn -achteraf gezien- niet goed geïnformeerd. Het gevolg is dat een deurtje en een la niet open kan op het moment dat je de vaatwasser aan het uitruimen bent. Dat is echt niet handig. Ook moet achteraf nog een plint worden besteld. Op het moment dat de adviseur had gezegd dat dat bij een jaren 70 huis altijd moet, dan hadden wij dat natuurlijk direct gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Jeannette van leest op zaterdag 16 jun 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Keuken zeer goede ervaring. Ervaring is kort maar krachtig
Reactie of foto toevoegen
“Keurige after sales”
Door Ubacht op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
2 jaar na aanschaf van een keuken zijn de gemelde gebreken correct opgelost. Wel enige twijfels over de kwaliteit van de lade geleiders (na 2 jaar sluiten de lades niet meer). Keurige after sales!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Buddy vogel op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Badkamer en Keuken gekocht. wij hebben in maart 2018 een badkamer en een keuken uitgezocht bij Grando in de showroom. Het is altijd een flinke uitgaven.
wij zijn goed geholpen door Duco en Evert. We hebben de juiste keuzes kunnen maken en goed uitgelegd wat we wilden. Als voorbeeld geef ik aan dat het onze droom was om de wasmachine en de droger in de keuken te plaatsen in de keuken en weggewerkt in een kast. Dit is iets wat blijkbaar niet vaak voorkomt maar na samen meten en denken kwam Evert met het idee. Uiteindelijk moet je ook over de prijs eens zijn. En dat lukte ook. als je zelf alles zoekt en vergelijkt met andere keuken bedrijven kom tot de juiste prijs. daarna plannen ze datums ook hier complimenten om het voor mekaar te krijgen binnen 2 maanden. Tijdens de verbouwing van de badkamer ging het hier en daar fout kwa afwerking maar ze komen de zelfde dag nog met een oplossing. wij hebben een prachtige simpele badkamer voor een prima prijs.
Als laatste kwam de keuken onze droom werd onze droom. Het is fantastisch. ontbreekt alleen deurtje maar lossen ze op. Evert en Duco zijn regelmatig bij ons thuis geweest kwa meten en tips. Ik wil ze ook alle bij bedanken voor een prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tot volle tevredenheid gegaan”
Door Petra van Wageningen op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken gekocht. Prima service. De uitgekozen kookplaat bleek niet te passen tijdens het uitwerken van de keuken waarop we netjes werden gebeld en een andere hebben uitgezocht. Ook de monteur gaf aan dat er krasjes op de afzuigkap waren gekomen tijdens montage. Dit wordt netjes vervangen, zonder gezeur! prima!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed geholpen”
Door Mylène op donderdag 14 jun 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Evert Rop en zijn bijzonder goed geholpen. Zijn advies was zeer prettig en professioneel. Ongevraagd kwam hij met slimme en besparende ideeën. De levertijd was normaal en de monteur keurig en correct. Ontstane onverwachte situaties werden meteen en adequaat opgelost
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Sai Yuen op woensdag 13 jun 2018 '18 | vestiging Rotterdam
We hebben onze nieuwe keuken gehaald bij Grando Rotterdam. We waren erg goed geholpen door adviseur T. Erdal. Hij was behulpzaam en had veel geduld. We zijn erg blij met onze keuken. De levering was ook dik in orde. Netjes op tijd en de monteurs waren top.
FOTO VAN SAI YUEN
Keuken dik in orde
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Klachten worden niet serieus genomen”
Door Hertog op dinsdag 12 jun 2018 '18 | vestiging Emmen
Badkamer gekocht. Materiaal en montage verliep via Grando. Ons werd dit ook voortdurend verzekerd. Montage verliep slecht, bijvoorbeeld; vloer loopt naar de verkeerde kant af, drain ligt te laag. Nadat de montage plaatsvond, een ander bedrijf om een second opinion gevraagd, deze oordeelde dat alles eruit moet om het nog goed te krijgen. Grando zelf gaf bij inspectie bijvoorbeeld aan dat het om toleranties gaat terwijl er vreselijk veel hoogteverschillen in het tegelwerk zit. De klachten worden geheel niet serieus genomen. Verder raad ik iedereen aan, elk detail, hoe klein of onbelangrijk ook schriftelijk vast te laten leggen. Wij hebben te goeder trouw de mooie woorden van de verkoper geloofd. Zo was meneer vergeten het inbouwresevoir van het toilet op de orderbevestiging te noteren. Zou hij nog in orde maken, wat blijkt na lang aandringen? Wij hebben 3 verschillende orderbevestigingen met dezelfde datum!! En deze man heeft ons de versie met het vergeten artikel laten ondertekenen maar met 1 druk op de knop tegelijkertijd bij de groothandel een merk besteld dat wij beslist niet wouden!!! Daar was voortdurend over gesproken. Vriendelijkheid tot aan het ondertekenen van het contract, daarna word je niet meer geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door Michel adams op dinsdag 12 jun 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Ik heb hier een showroomkeuken gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en alles goed verzorgt vanaf eerste contact in de showroom tot aan de levering in huis. Zeer zeker aan te bevelen
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Bert van der Tol op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando. Naast de prima service waren de medewerkers heel geduldig met alle wensen en aanpassingen.
FOTO VAN BERT VAN DER TOL
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop bij Grando”
Door Laura Meijer op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben bij grando een keuken gekocht. Echt grote complimenten voor onze adviseur ankie Karels. Ze heeft helemaal de keuken ontworpen zoals wij het voor ogen hadden. Het enige nadeel vonden wij dat tijdens de levering van de keuken de bestekbak er niet bij zat en verkeerde koolstoffilters waardoor wij daar uiteindelijk 2 weken op hebben moeten wachten en dus de keuken nog niet volledig konden gebruiken. Grando heeft wel perfecte keukenzetters in dienst. Wij hadden een zzp-er genaamd trieu en daar ook zeker de complimenten voor. 1 hoekje bij de leidingen niet goed opgemeten en dat heeft hij perfect opgelost. Ook komt hij gewoon nog terug om uiteindelijk de afzuigkap nog te monteren voor ons
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door Jenneke Smit op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Epe
We hebben een keuken gekocht, we zijn zeer prettig en deskundig geholpen en... bij aflevering was alles goed!
Reactie of foto toevoegen
“Soepel”
Door Lotte op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Onlangs hebben wij bij Grando Heerhugowaard een keuken gekocht. Vooral de eigenaar Jeff heeft ervoor gezorgd dat het een leuk traject was. Geen pushende verkoper, maar iemand die met je meedenkt! Hij gaf ons tips en zorgde ervoor dat al onze wensen in de keuken verwerkt zijn. De rest van het traject verliep ook soepel: mooi mapje met schetsen en offerte direct mee, keuken week erna besteld, op tijd geleverd op een dag naar keuze). Geen ervaring met de montage, maar als dit de standaard is zou ik me daar geen zorgen over maken. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Frederik Wage op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Middelburg
We hebben een badkamer gekocht bij Grando Middelburg. Ons eerste oriënterende bezoek was geen geplande afspraak maar de Grando-adviseur (Mario) had tijd en heeft direct een voorstel gemaakt van hoe we onze bestaande badkamer het beste konden aanpassen. Zonder daarbij dwingend te zijn of ons te pushen om nu de knoop door te hakken. Naderhand zijn we bij verschillende andere leveranciers geweest maar daar hadden we geen goed gevoel bij en werden we minder goed geholpen. Na een 2e gesprek besloten om met Grando in zee te gaan. We zijn tevreden, de monteur die via Grando ingeschakeld is werkt ook heel nauwkeurig, is ook zeer belangrijk!
Reactie of foto toevoegen
“Doe het niet”
Door Marcel op donderdag 7 jun 2018 '18 | vestiging Groningen
Doe.Het.Niet. Verkeerde tekeningen. Leidingen die op de verkeerde plaatsen zitten. Lekkende leidingen waardoor de hele kruipruimte van je huis blank staat. Aanrechtbladen die na drie leveringen nog steeds niet passen. En, als kers op de taart: een filiaalhouder die dreigt met zijn "uitstekende juristen" als je een half jaar na het begin van de montage informeert of Grando een datum kan noemen waarop ze het werk af denken te hebben. Naleveringen duren maanden en je kunt elke keer zelf informeren of er al iets binnen is want enig besef dat de klant prijs stelt op een complete, afgemonteerde keuken lijkt er niet zijn. Service is ook beneden peil: afspraken over afstellen van lades en het ophalen van verkeerd geleverde spullen worden niet nagekomen. Een jaar nadat het eerste kastje geplaatst is gooien we de handdoek in de ring. Bespaar jezelf deze ellende en kijk een deurtje verder.
Reactie of foto toevoegen
“Oven van Boretti fornuis na 3,5 kaar kapot”
Door Patrick Rietveld op dinsdag 5 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Na de handtekening, houdt de service op...

3,5 jaar geleden voorafgaand aan de aankoop van ons nieuwe huis een complete keuken inclusief apparatuur gekocht bij Grando Hoofddorp. Naast de aankoop van de keuken zelf, adviseerde de verkoper ook de bijbehorende apparatuur vooral bij Grando te kopen. Dankzij hun grote inkoopvolume konden we rekenen op een scherpe prijs EN geweldige service. De verkoper gaf aan pal achter de produkten te staan welke we via Grando zouden aanschaffen.

Korte opsomming van het begin: twee weken voor we ons huis zouden betrekken zou de keuken worden geplaatst. Verkeerd fornuis geleverd ( twee ovens ipv 1), bij volgende poging verkeerde kleur fornuis, derde poging grote kras aan de zijkant. Geadviseerd om deze laatste maar te accepteren, het duurde nu wel erg lang en Grando vond het best lastig om er steeds voor te moeten langskomen. Van compensatie geen sprake trouwens, ik kon ook gewoon wachten op de volgende... Na 6 maanden twee pitten van fornuis vielen steeds uit. Door Grando direkt doorverwezen naar Boretti. Ik kon zelf wel even bellen werd er gezegd....

Nu 3,5 jaar later is de oven van het Boretti fornuis er spontaan mee gestopt. Gebeld met Boretti. Toestel valt buiten garantie maar als antwoord op mijn stelling dat ik van een dergelijk apparaat ( A status en prijs) redelijkerwijs mocht verwachten dat dit niet zou gebeuren, gaf Boretti mij gelijk. Desondanks ligt een eventuele coulance bij de verkopende partij, Grando in dit geval.

Bovenstaand verhaal ook telefonisch bij Grando neergelegd. Medewerker vond het ook, ik mocht als klant wel meer verwachten van een dergelijk apparaat. Stuurt u ons maar een mail dan zien we even wat we kunnen doen. Maar de eigenaar moet er een beslissing over nemen. Gemaild met Grando, probleem voorgelegd en gevraagd naar een oplossing. Wellicht kon een monteur van Grando even naar het apparaat kijken of iets anders. Aangegeven overal voor open te staan...

De eigenaar bleek minder meedenkend of beter gezegd totaal niet. Hij zei er niets aan te kunnen doen en dat er geen sprake kan zijn van coulance vanuit Grando. Het advies was om het te melden bij de Consumentenbond, zij konden ons verder helpen. Het advies bleek een wassen neus, de consumentenbond verzamelt dergelijke klachten wel degelijk, maar kan op individueel niveau hier nu niets mee. Het streven is om een collectieve vuist te maken naar fabrikanten teneinde fabrikanten aan te sporen langere garantietermijnen te hanteren. Overigens een goed streven, maar voor ons in het heden geen oplossing. Kortom een zinloos en ook onjuist advies van de eigenaar van Grando, waarbij het de indruk wekt dat het de bedoeling is het af te schuiven, om er op die manier dan maar van af te zijn.

Samenvattend had ik meer van Grando verwacht. De voorgespiegelde service is op alle vlakken, in het begin en zeker nu, compleet achterwege gebleven. Uit ervaring blijkt dat het verkooppraatje over de service en het pal achter de produkten te staan, slechts een praatje. Grando Hoofddorp en dan specifiek de eigenaar, toont geen inlevingsvermogen, maakt de voorgespiegelde service niet waar, assisteert niet bij problemen ( belt u zelf maar met Boretti), voelt zich op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat er is geleverd aan de klant ondanks het prijskaartje ( garantie is nou eenmaal verlopen), biedt ook geen oplossingen maar schuift het af ( consumentenbond kan u helpen) en wil er niets eens over meedenken ( wellicht kan een Grando monteur bij u langs komen), maar strijkt WEL na het zetten van de handtekening het geld op.

Ik zou op basis van onze ervaringen zeker niet met Grando Hoofddorp in zee gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Naomi op maandag 4 jun 2018 '18 | vestiging Breda
Goede service! Erg goed geholpen. Medewerkers waren erg vriendelijk alle afspraken zoals beloofd nagekomen
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Echt mooi”
Door Elsa en Bert Everaardt op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Die nog veel mooier was dan wij al dachten na de opdracht. Wij hebben een fijne ervaring met Grando van af vrijblijvend komen kijken, als bij de bestelling en aflevering. Als klap op de vuurpijl een fantastische monteur. Die zelfs de aannemer nog even een tip heeft gegeven. Zodat alles echt mooi is geworden.

Eerdere ervaring van 23 mei 2018: Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Deze is geleverd en geplaats in mei. Door monteur Nico, geweldig wat een harde werker is deze man. Alles was bijna compleet. Alleen 2 plankhoudertjes waren niet aanwezig. Deze zijn vanmorgen 23-5-2018 , alsnog door Nico afgeleverd. wij waren in de tussenliggende tijd er even tussenuit.
FOTO VAN ELSA EN BERT EVERAARDT
Hoekkeuken
REACTIE VAN MICHELLE
Hartelijk dank voor het mooie compliment! En wat een mooi ontwerp ;-). Geniet van uw prachtige keuken. Groet, Michelle
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken aankoop”
Door Leny Dekkers van de Wetering op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
we hebben een nieuwe keuken gekocht bij dit bedrijf en zijn fantastisch geholpen. Tekeningen mee naar huis en daar de oude keuken inrichten op de tekening, om zo te ervaren of het zo echt is wat wij willen! Wijzigingen in onze voorkeur goed beargumenteren en ons daar idd mee geholpen te hebben door het op tekening te laten ervaren. Bij vragen konden wij bellen en indien nodig naar de vestiging voor een persoonlijk gesprek. Ook de trip naar Tilburg was geen overbodige geweest. Daar konden wij de voor ons geselecteerde natuurstenen aanrechtblad bekijken; wat een heel andere indruk geeft dan een stalen monster van 15x15 cm. Al met al heel fijn geadviseerd. nu mijn keuken al enkele weken staat ervaar ik zeker het gemak van de keuze die ons is geadviseerd. Johan bedankt voor het meedenken. Ad en Leny Dekkers
REACTIE VAN LENY DEKKERS VAN DE WETERING
prachtig!
Reactie of foto toevoegen
“Loopt niet goed”
Door Leijtens op vrijdag 1 jun 2018 '18 | vestiging Breda
Badkamer gekocht waarbij alles fout gaat.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Rene Metzelaar op vrijdag 1 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Super service. Zeer goed advies. Alles volgens afspraak en een perfecte monteur. Echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door T. Brundel op woensdag 30 mei 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vorig jaar voor het eerst Bij Grando Amersfoort naar binnen gestapt om te praten over een nieuwe badkamer en toilet. Dit kwam mede door de goede beoordelingen op reviewsites. Ik werd meteen heel vriendelijk geholpen. De ideeen vanuit Grando waren erg leuk en ze dachten erg goed met me mee. Dat ik alles pas dit jaar wilde plaatsen was geen enkel probleem. Dit jaar zijn de plannen meerdere keren doorgenomen en werden kleine veranderingen gewoon doorgevoerd. Over grotere veranderingen werd erg goed meegedacht. De plaatsing zelf verliep netjes en ook bij de opkomende problemen werd goed gehandeld. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Een zeer mooie luxeuze badkamer en een net toilet.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door André Gerbranda op maandag 28 mei 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken gekocht bij Grando Uden en gemonteerd door VOF (Jean Paul) van der Wijst Montage. Beide ondernemingen fantastisch. Aankoop en begeleiding verliep uiterst soepel. Levering conform afspraak. Montage super. Grando kan een zeer tevreden klant aan hun bestand toevoegen.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Bastian op zaterdag 26 mei 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vakkundig advies over en plaatsing van nieuwe inductiekookplaat en variosteam-oven in bestaande keuken. Afspraken goed en tijdig nagekomen. Prettige en vriendelijke behandeling door alle medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader om hier te gaan kijken”
Door Reinhold en Gea op donderdag 24 mei 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben een keuken gekocht. Het zijn vriendelijke mensen en luisteren goed naar wat we wilden. Er is uiteindelijk een mooi ontwerp uit gekomen waar we zeer te spreken over zijn. De levering is niet helemaal goed gegaan verkeerde onderdelen of ontbrekende onderdelen. Maar dat is hier geen probleem en ze blijven ons net zo behandelen als toen we nog bezig waren met de koop van de keuken. Ik zou mensen die op zoek zijn naar een keuken zeker aanraden om bij Grando een kijkje te nemen. En ik wil zeker Richard bedanken voor de goede service en we komen zeker weer terug.
FOTO VAN REINHOLD EN GEA
Mooi ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Alles op alles gezet”
Door Agarouj op woensdag 23 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Ik heb een keuken bij Grando Barendrecht aangeschaft. Bij Grando Barendrecht werden wij goed ontvangen. Daar denken ze in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden. De verkoper en de eigenaar hebben alles op alles gezet om mijn droomkeuken te realiseren. De eigenaar heeft vanaf het begin tot de plaatsing van de keuken het proces in de gaten gehouden. De eigenaar is altijd bereikbaar en helpt je bij vragen.
Reactie of foto toevoegen
“Hele goede adviezen”
Door Karina op dinsdag 22 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht ik kreeg hele goede adviezen service was erg goed. Alleen erg jammer dat het afval van de keuken niet werd afgevoerd. Want we betaalden voor 1 dag montage toch best veel geld. Verder prima service.
Reactie of foto toevoegen
“Goed nagekomen”
Door p.van der burgt op zondag 20 mei 2018 '18 | vestiging Uden
keuken gekocht, afspraken geheel nagekomen in 1keer juist geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door fam de Bruijn op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Goede begeleiding en geduld bij het maken van keuzes. Alles in gezamenlijk overleg en op tijd alles geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geregeld”
Door marja op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Uden
ik heb een keuken gekocht.zeer goed geregeld. de monteur van grando uden verdiend echt een pluim. zeer ervaren en correct. zou zo weer mijn keuken daar kopen. helaas 1 plankje stuk in verpakking, maar wordt goed opgelost
FOTO VAN MARJA EVERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede monteurs”
Door Jos op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben de inrichting van de keuken en twee badkamers bij Grando besteld en geleverd gekregen na uitstekend advies en begeleiding door Sander Veenendaal. Zijn geworden wat wij ervan verwachtten. Goede monteurs en aftersales ervaring nadat de monteur was onregelmatigheden zelf had geconstateerd.
Reactie of foto toevoegen
“Afzuiging functioneert niet goed”
Door Janny Bosma op donderdag 17 mei 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Keuken gekocht....bij aankoop mooie beloften, bij problemen niet thuis!!!!! Nu na 2 jaar nog steeds niet naar behoren en toegezegde beloftes.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ook achteraf”
Door C. Tulp op woensdag 16 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht en toilet boven laten aanleggen, toilet beneden gelijk verbouwd in dezelfde stijl als de badkamer. Prima advies, montage en service, ook achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Trendy”
Door A wouters op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Son
Een nieuwe Badkamer. Met inloop douche. Toilet wastafel kasten. Compleet met nieuw tegelwerk. Mooi nieuw ontwerp erg Handig en trendy.
FOTO VAN A WOUTERS
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door anja janssen op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
badkamer gekocht en laten plaatsen super tevreden vakwerk
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Ed de Vries op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Een nieuwe keuken besteld en gekocht bij Grando. Prima service en goede montage. Het werkblad werd later geleverd ivm een speciale mal die gemaakt moest worden, daarvoor een tijdelijk werkblad gemonteerd. Alles goed voor elkaar. Ben heel tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Gijs en Cora op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Uden. Zeer tevreden en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Na jaar nog niet alles opgelost”
Door Marieke Izelaar op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Het verkooppraatje klonk prima, goede beloftes werden gedaan en er werd een keuken en badkamer ontworpen dat aan onze wensen voldeed. Ook de prijs leek prima in ruil voor de kwaliteit die we hiervoor kregen. Tot zo ver onze eerste twee afspraken.

Wij gingen over tot het ondertekenen van de koopakte en vanaf dat moment liet de service constant te wensen over. We hebben een maand gewacht op tekeningen van de badkamer en keuken. Deze kwamen uiteindelijk niet volledig (water boven stroom) en wij besloten naar Rotterdam af te reizen om pas weg te gaan wanneer de tekeningen compleet waren.

Hier waren er blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen hadden mogen worden, waardoor we een aantal keer hoorden "Maar dit kan niet" terwijl dit wél afgesproken was. Omdat wij vast bleven houden aan dat wat gezegd was, gingen ze uiteindelijk toch akkoord. Vervelend is het wel, jij moet van alles betalen wanneer je afspraken niet nakomt, zij hoeven verder niets. Behalve dan dat ze (inmiddels loze) excuses maken.

De tegels van de badkamer waren opeens niet meer leverbaar. De monteur besloot eigenhandig dat hij ook een week later kon komen, nadat mijn partner, docent, uitgeroosterd was, de leerlingen invaluren toegewezen gekregen hadden. Dit werd niet communiceert. Hij kon een week later weer vrij nemen. Omdat de apparaten al geleverd waren, konden wij ook de vloer niet leggen en moesten afspraken met andere bedrijven verzetten. Afgesproken was dat de monteur ter plekke de planken op maat zou zagen, maar dit was niet naar hem gecommuniceerd, dus dit wilde hij niet doen. Hij had niet voldoende dempers meegekregen. Het duurde 5 maanden voor deze dempers uiteindelijk geleverd waren. Tussendoor waren wel pogingen gedaan, maar er werd steeds verkeerd materiaal opgestuurd. Deur van de koelkast liep aan na montage, ovenmagnetron functioneert niet (hoewel dit ook aan leverancier kan liggen, deze discussie loopt nog). Bij de badkamer werden verkeerde afvoerpijpen geleverd waardoor de lades niet open konden. Deze nieuwe pijpen werden opgestuurd.

Dit is met uitzondering de langst lopende kwestie van onze verbouwing en we hebben véél aangepakt. Begin juli liepen we de winkel binnen en nu bijna een jaar later is nog steeds niet alles opgelost.
Reactie of foto toevoegen
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (32 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (31 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (19 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (11 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (24 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (55 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (24 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (7 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (11 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (26 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (6 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (20 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (20 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (85 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (12 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (17 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (16 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (36 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (34 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (63 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (64 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (73 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (9 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (57 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (13 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (60 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (13 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (46 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (75 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (28 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (46 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (49 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (19 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (44 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (53 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.