Feedback
8,2

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 976 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 35 vestigingen (heel nederland)
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Ervaringen
Er zijn 976 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren442 ervaringen
4 sterren387 ervaringen
3 sterren36 ervaringen
2 sterren34 ervaringen
1 ster67 ervaringen

Per vestiging:
“Prima monteurs”
Door Frances en Tonny Marinussen op zondag 14 jan 2018 '18 | vestiging Uden
Prima bedrijf je word er goed geholpen en ze denken goed met je mee. Prima monteurs.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Aanrader”
Door Fam. Davidse op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
De verkoper (Jeff Wiggers) luisterde goed naar onze wensen en had goede adviezen. Het traject van ontwerpen, levering, montage en nazorg werd door hem prima begeleid. Fijn om 1 aanspreekpunt te hebben. De service is prima: probleempjes na montage worden snel en goed opgelost. Super tevreden met onze keuken!! Grando Heerhugowaard is zeker een aanrader.
FOTO VAN FAM DAVIDSE
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima service”
Door Geurt op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Utrecht
Prima service snel goed en professioneel. En Peter is een hele goede monteur met heel veel kwaliteiten.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden”
Door Esther van Duijnhoven op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Uden
Wat zijn wij tevreden over Ivo en zijn team, prachtige keuken geleverd en alles top verlopen, zeer tevreden!
FOTO VAN ESTHER VAN DUIJNHOVEN
Keuken met groene achterwand
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Plaatsing zonder enig manco”
Door Ed Hogendoorn op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht. Heel goede kennis en service. De keuken is geplaatst zonder één manko. Echt top.
FOTO VAN ED HOGENDOORN
Keuken tijdens de montage
+ Toon extra foto van Ed Hogendoorn
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Fijn bedrijf”
Door Dorien op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Uden
fijn bedrijf om zaken mee te doen met goede adviezen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Bevalt zeer goed”
Door Arjo Rutten op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
keuken gekocht en ben goed geholpen en geadviseerd.

Aanvulling ontvangen 12 januari 2018: De keuken is al geleverd en hij bevalt zeer goed op wat kleine puntjes die opgelost gaan worden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door Barry op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Goede adviseur. Mooi materiaal en apparatuur.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Goede service”
Door Chrisje op maandag 8 jan 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben onze gehele badkamer uitgezocht, en we zijn tevreden, alleen we hadden alleen wel een beschadiging aan het bad bij levering, daar hebben we een nieuwe voor gekregen, goeie service dus!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed advies”
Door BM op vrijdag 5 jan 2018 '18 | vestiging Middelburg
Grando heeft goed advies gegeven en in grote lijnen is de keuken opgeleverd zoals we die verwacht hadden. We zitten na 4 weken nog wel steeds te wachten op een afwerking van de afzuiging (latje met verkeerder afmetingen geleverd) en 2 bestekbakken die niet meegeleverd waren. Het aanrechtblad dat met scheur geleverd is, is wel na een goede week nieuw geleverd. Jammer dat de afwerking zo lang op zich laat wachten. Ook de op maat gemaakt schouw voor de afzuiging was onvoldoende afgewerkt maar dat is na aankaarten wel gedeeltelijk gecorrigeerd. Jammer dat die laatste details zo lang duren en dat daar geen prioriteit aan wordt gegeven. Geeft toch een rare bijsmaak omdat er wel verwacht wordt het gehele aanschafbedrag van tevoren te betalen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Erg tevreden”
Door J.D. van Os op donderdag 4 jan 2018 '18 | vestiging Uden
Prima en deskundig advies ook wanneer je nu eens niet de geheel badkamer wil vervangen maar een deel ervan, Er wordt meegedacht in het aanbieden van praktische oplossingen. Wij zijn erg tevreden over de geboden service van Grando Uden
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Denken mee”
Door Mulder op donderdag 4 jan 2018 '18 | vestiging Epe
Prima winkel, Denken met je mee, ook over meerwerk aanpassingen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Heel goed geholpen”
Door Marij op zaterdag 30 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn heel goed geholpen van begin tot einde en genieten nu van een prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuken”
Door D Haagsman op zaterdag 30 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Zeer klantgerichte en erg vriendelijke benadering. Uitstekende informatie en ordergesprekken. Sterk inlevingsvermogen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden”
Door Visser op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben na een aantal keuken giganten bezocht te hebben, onze keuken besteld bij Grando. Kwaliteit en prijs verhouding is prima. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN VISSER
U keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Levering ging goed”
Door M-A op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We hebben een super mooie keuken weer. Keurig geholpen en de levering ging ook goed.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Verademing”
Door Hans&Astrid op woensdag 27 dec 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Na slechte ervaring met andere badkamer leverancier bij Grando Heerhugowaard terecht gekomen Wat een verademing, totaal geen druk en men heeft alle tijd genomen om tot een goed ontwerp van onze badkamer te komen. Over de plaatsing kan ik maar 1 ding zeggen, wat een topmonteur zeg , werkt schoon, rustig en denkt mee. Kortom Grando Heerhugowaard is een warme douche waard.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Complimenten”
Door Willem en Cecile Boers op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
In de winkel zijn wij vakkundig geholpen door Gaby! Ontzettend vriendelijk en niets was haar teveel! Ze dacht ook heel goed mee met ons. Ook het plaatsen van de keuken is keurig netjes gedaan door Werner! Onze complimenten! Een aanrader dus!
FOTO VAN WILLEM EN CECILE BOERS
Netjes geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door Beekman op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Epe
Prachtige keuken, na wat probleempjes alles toch goed opgelost.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geleverde keuken”
Door H. van Swinderen op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Goed geholpen en geadviseerd met inrichting en apparatuur.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Fijne winkel”
Door Stephan van de Sande op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
NIeuwe keuken, wc en badkamer gekocht. Fijne mooie winkel, goed geholpen. goede tips etc. Nemen echt de tijd voor je. Uiteindelijk goede deal gesloten echter de uitvoering beetje rommelig verlopen
REACTIE VAN STEPHAN
Inmiddels paar weken verder. Eea nog niet klaar. Douchewand lekt. Verkeerd fornuis. Keuken nog niet compleet. Lelijke kit naden. Ondiep gevoegd. Al met al nog niet blij. Wordt vervolgd.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Blij ermee”
Door Jim Ernst op dinsdag 19 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Zijn uitstekend geholpen door een zeer deskundige verkoper. Er werd met ons op een prettige manier meegedacht.

Aanvulling ontvangen 23 december 2017: Wij hebben een keuken gekocht en is reeds geleverd. De levering was op tijd en de uitleg uitstekend, wij zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettig in omgang”
Door Tim en Shanne op maandag 18 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Was erg prettig om hier een badkamer en keuken te kopen. Dit zijn geen cowboys zoals bij.....(u kunt dit zelf wel invullen.) Goede service en communicatie. Vragen e.d. worden goed en relatief snel beantwoord. Alles is gemonteerd en geïnstalleerd door vakmensen. Prettig in de omgang en communicatie. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Uitstekend geholpen”
Door Fam. Dresscher op maandag 18 dec 2017 '17 | vestiging Breda
Keukenadviseur Vera en badkameradviseur Maaike hebben ons uitstekend geholpen met het ontwerpen en uitzoeken van onze nieuwe keuken en badkamer. Ze hebben ruim de tijd voor ons genomen, goed naar ons geluisterd en mee gedacht.
FOTO VAN FAM. DRESSCHER
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Aankoop en volledige montage badkamer”
Door Colsen Leiden op zondag 17 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Dit is wat Grando ons vertelde; "Grando regelt alles. Leveringen volgens CBW voorwaarden." Mooie verkoopwoorden maar als ik ze wijs op de voorwaarden met vragen dan krijg ik geen of onvolledige antwoorden. En als ze iets moeten regelen doen ze dat te laat. Vraag om inzage prijzen! Dat mag je verwachten als klant! Ook als ze zeggen dat ze ze niet kunnen printen maak foto's van het scherm! Marges op het materiaal tot 1250 %. Als uitleg geven ze dat ze in het systeem standaard artikelnummers hebben. Slecht/geen advies en bij problemen slechte communicatie. Dan word je een kritische klant. Lekt er een interne mail uit van de man die de monteurs aanstuurt en contactpersoon is. Enkele uitspraken van hem "bij deze gek" (ik dus, ik ben een klant die ze volgens hun zeggen altijd serieus nemen), "normaal ga ik altijd even langs" en naar zijn baas "als ik iets kan betekenen hoor ik het graag! (echt 11x)". Deze man kan dus bij u langs komen als u montagewerk door Grando laat doen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel erg tevreden”
Door Coby op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Heel erg tevreden. Goede service. Er word de tijd genomen om een juiste keuze te maken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Erg tevreden”
Door H. van der Molen op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Wij zijn erg blij dat we voor de 2e keer een keuken van Grando hebben gekozen. Wij zijn voor de 2e keer erg tevreden. Goede afspraken, nette installateurs.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Uitstekende ervaring”
Door Jeroen op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Geholpen door Nick. Hij dacht uitstekend mee met het vormgeven van de keuken. Een aantal opties die wij graag wilden zien, weerlegde hij met goede argumenten maar gaf daarnaast uitstekende andere opties. Ook in het traject daarna bleef hij ons op de hoogte houden en hielp ons goed mee bij de vragen die wij hadden. Kortom, uitstekende ervaring gehad bij Grando Utrecht en met name met Nick.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Keukenrenovatie”
Door H. Krol op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Fijn dat grando aan keukenrenovaties doet. Wij zijn zo snel en naar tevredenheid aan een bijna volledig nieuwe keuken gekomen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geen goed gevoel over gehouden”
Door Neven op woensdag 13 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, badkamer en toilet gekocht. Over de kwaliteit van de materialen zijn we over het algemeen tevreden. Hebben sterk het gevoel dat wanneer de handtekening voor de koop gezet is, de service achteruit gaat. Ook aanwijzingen dat het bij het bedrijf intern niet echt op orde is. Verkeerd leveren kan gebeuren, maar de bij de afhandeling ervan, hebben we het gevoel gehad aan het lijntje gehouden te zijn. Na inschakelen geschillencommissie kwam er pas schot in de zaak. Met de huidige afhandeling niet 100% tevreden, maar wilden eea afronden. Bedrijf reageerde wel snel toen we meldden dat er nog 3 verkeerd geleverde keukenkranen bij ons lagen. Tip: zorg dat je overeenkomt dat je niet het gehele bedrag voldoet voordat alles juist is geleverd.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer prettig geholpen”
Door Marly op zondag 10 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Zeer prettig geholpen door Risza van ontwerp tot afronding van onze keuken. Toen er iets niet helemaal goed bleek bij aflevering werd dit prima en snel, zonder gedoe, opgelost.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Creatief”
Door Santino verbeek op zondag 10 dec 2017 '17 | vestiging Purmerend
Werd goed geholpen door de medewerkers die creatief meedenken over de keuken die we hebben gekocht. Tijdens ons bezoek aan grando werden we goed uitgebreid geholpen en mochten we zelf apparaten die we aan hebben geschaft even proberen. Ook na dat de keuken geplaatst was, was de service nog erg goed. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geweldig”
Door Familie Sol op zaterdag 9 dec 2017 '17 | vestiging Middelburg
Wij zijn van A tot Z ontzorgd. De adviseur (een echte keukofiel)heeft door onze ogen weten te kijken. Het eindresultaat is dan ook Geweldig. Wij zijn dan ook enorm blij.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Trots en blij”
Door R. Zandbergen op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Onze keuken is prachtig! We zijn trots en blij. De levering was goed en compleet, het tijdstip van levering was helaas wat laat.
FOTO VAN R. ZANDBERGEN
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door W lautenbach op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Goede afspraken welke ook werden nagekomen, ook met derde partijen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Vakkundig”
Door J.M.A van den Berg te Haarlem op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst, fraaie showroom en uitstekende advisering voor onze nieuwe keuken door Tabitha de Feber en Marco Mol. Ook de installateur Harold Prins en zijn mannen hebben zeer vakkundig werk geleverd. Complimenten voor Grando Keukens Hoofddorp.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Sjaak en Miep van Driel op donderdag 7 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij zijn in een woord tevreden. 16 jaar geleden ook bij jullie geweest. Was voor ons niet moeilijk om met jullie in zee te gaan. Vooral monteur was een kanjer was echt een vakman. Nam zijn taak serieus en ook met omgang met ons was fijn.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer”
Door A. van Rhijn op woensdag 6 dec 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wat een prutsbedrijf is dit. In eerste instantie vriendelijk geholpen door Claudia die ons van goede adviezen voorzag tijdens het uitzoeken van de badkamer. Wij besteedde het hele traject uit. Toen de aannemer begon ging alles voortvarend, de hele klus zou plm. 2 weken duren. Na de eerste week begon de ellende. Geen tegelzetter beschikbaar, uitloop dus. Wij zouden met vakantie gaan dus hadden graag dat alles afgerond zou zijn. Met veel pijn en moeite kon er getoiletteerd en gedouched worden. Wel zo prettig voor de thuisblijvers. Na de vakantie is de wastafel geplaatst want die was niet op tijd geleverd. In de tussentijd ben ik één keer bij Grando geweest om onze onvrede te uiten. Alle begrip en het zou allemaal heel snel worden opgelost. Half augustus is de verbouwing begonnen en inmiddels is het begin december. Er moeten nog steeds afrondende werkzaamheden uitgevoerd worden (kitten langs deur e.d.) Maar de aannemer, MP Habers, heeft andere prioriteiten. Ook laat inmiddels de kitrand in het douchegedeelte los. Vrij essentieel om dat snel weer te herstellen, nee hoor, geen tijd, niet belangrijk genoeg blijkbaar. Volgende punt is dat het inmiddels twee keer is voorgekomen dat bij het aanzetten van de badkamerverlichting de verlichting in twee andere ruimtes uit is gevallen en het ook niet meer doet. Ook niet belangrijk dat je in het donker zit. Op mailtjes naar Grando wordt niet gereageerd. Zodra je betaald heb kan je het shaken en ben je niet meer zo belangrijk. De buit is toch al binnen. Claudia werkt er niet meer. Snap ik nog ook. Het personeel van de aannemer waren prima gasten en hebben die jongens zo goed en kwaad als het ging de werkzaamheden uitgevoerd. Dit was voor ons in ieder geval de eerste en laatste keer dat Grando ons als goed betalende klant heeft gehad. Niet doen dus.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Geachte heer van Rhijn,Dat er dingen niet goed gegaan zijn mogen duidelijk zijn. Wat mij echter bevreemd is dat deze case zo laat op mijn bureau terecht is gekomen en ik u zelf niet eerder over dit gesproken heb. Dat gezegd te hebben, hoop ik dat u tevreden bent met de manier hoe het nu opgelost is. U kunt nu van de Badkamer genieten zoals dat eerder bedoeld was. Nogmaals onze excuses van team Hoofddorp. Met vriendelijke groet, Detlef Kok
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Redding door monteur”
Door Brundel op zondag 3 dec 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Na een eerste goede verkoop daarna slechte ervaring. De zeer kundige monteur heeft onze badkamer gered. Volgende keer zou ik dat zonder Grando doen en rechtstreeks bij een goede, kleine zelfstandige.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zijn er blij mee”
Door Thijs D op zondag 3 dec 2017 '17 | vestiging Assen
Tijdens een weekje weg in Assen langs Grando Assen gegaan. Moesten snel een keuken hebben omdat er een deadline was ivm de bouw van ons nieuwbouwhuis in Weesp en de project verkoper ons probeerde uit te knijpen. Een heel goed gesprek met Leon (de eigenaar van Grando Assen) gehad en samen onze droomkeuken getekend. Leon is een voormalig kok die duidelijk een passie voor koken heeft en die graag deelt tijdens het ontwerpen van de keuken. Ondanks de druk waar wij duidelijk onder stonden en de aanzienlijke keuken die we hebben laten zetten heeft Leon toch een hele mooie prijs neergelegd. Wanneer de wijk opgeleverd werd, was iedereen een beetje huizen met elkaar aan het vergelijken en veel buren zijn jaloers op onze keuken. We zijn er echt heel gelukkig mee.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer positief”
Door L.A. Bakkenes op zaterdag 2 dec 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Zeer goed bevallen. Goed advies gekregen van de eigenaar. Levering en montage is uitstekend verlopen. Alleen maar positief.
FOTO VAN L.A. BAKKENES
Keuken met fornuis
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door M. Haan op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Emmen
Goed en duidelijk advies door Richard Robben en keurig en op tijd geplaatst door Raymend.
FOTO VAN M. HAAN
L keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed geregeld”
Door J.v.d.Berg op woensdag 29 nov 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Keuken laten verbouwen door grando zevenbergen. door Hr Frank zeer goed geholpen. afspraken en uitvoering goed geregeld
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Nieuwe badkamer en nieuw toilet”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 '17 | vestiging Amersfoort
In het algemeen hadden wij een goede ervaring met Grando. Enkele details konden beter, zoals de aflevering van de benodigdheden, wat op het laatste moment veranderde. De installatie geschiedde vakkundig en in goed overleg.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Badkamer zelf gemonteerd”
Door Marga Meijer op vrijdag 24 nov 2017 '17 | vestiging Doetinchem
We zijn goed geholpen en geadviseerd. Bestelling is volgens afspraak geleverd. En het resultaat mag er zijn.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Ontzettend tevreden”
Door Scholtens op vrijdag 24 nov 2017 '17 | vestiging Emmen
Ontzettend tevreden over zowel de aankoop als het eindresultaat. Ondanks hier en daar een paar tegenslagen, is alles keurig opgelost door het team van Grando Emmen
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Vanaf het eerste moment goed gevoel”
Door M. Huzen op maandag 20 nov 2017 '17 | vestiging Middelburg
Voor een nieuwe keuken bij meerdere bedrijven geweest echter geen "klik" kunnen waarnemen. We lagen niet op een lijn. Bij Grando Middelburg was dat anders. Vanaf het eerste moment hadden we het gevoel dat Saskia snapte wat wij als klanten wilden. De tekening bevestigde dit. In het hele proces tot en met het zetten zijn wij goed geholpen door haar en tijdens het plaatsen kwam zij zelf kijken of alles naar wens verliep! Dat laatste deed het zeker. De keukenzetter Joost is een ware vakman. Geordend en netjes zijn de twee woorden die het eerste in mij opkomen.

Een paar kleine opleverpunten, maar waar gewerkt worden vallen spaanders. De keuken was goed te gebruiken en de kleine puntjes zijn later netjes opgelost. Nog steeds gebruiken wij onze keuken naar volle tevredenheid (staat ondertussen ruim een half jaar) en hebben we geen moment spijt dat we Saskia het ontwerp hebben laten maken.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Professioneel advies”
Door Wim van Noorwegen / Pieter Duistermaat op zondag 19 nov 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Wij zijn erg blij en zeer tevreden met onze nieuwe keuken en badkamer gerealiseerd door Grando Alexandrium, Rotterdam. Grando heeft ons professioneel van advies gediend. Grando levert mooi 1e klas materiaal en werkt zeer deskundige en ook heel prettige installateurs. Wij zijn trots op de verfraaiing van ons appartement.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Luistert goed”
Door Annie Hoevenaars op zondag 19 nov 2017 '17 | vestiging Uden
Men luistert goed naar de klant. Ik had totaal niet de behoefte om elders nog te gaan kijken en informeren. Na plaatsing van keuken niet geheel tevreden over een paar punten maar deze zijn direct opgepakt en naar volle tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Netjes”
Door John hartogs op vrijdag 17 nov 2017 '17 | vestiging Uden
Het is allemaal netjes en goed geregeld ook de prijs was goed maar voor al de verkoopster was heel vriendelijk een aanrader.
FOTO VAN JOHN HARTOGS
Foto van de keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima advies maar slechte plaatsing”
Door A.M. Scholten op donderdag 16 nov 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Prima geadviseerd maar bijzonder slecht geplaatst. Fouten nog niet hersteld (bijv. gat in de muur) na 8 maanden.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Dit keukencentrum is een aanrader om te bezoeken”
Door Carl en Jolanda Siegert op woensdag 15 nov 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn hartelijk ontvangen bij Grando en verkoper heeft goed de tijd genomen om met ons een plan te maken voor de keuken en uit te werken. De benadering was vriendelijk en professioneel. Ruimte voor eigen inbreng maar ook goed en creatief meedenken met onze wensen. Contact en plaatsing door de monteur was ook prettig en prima uitgevoerd. We zijn erg tevreden en raden anderen aan dit keukencentrum te bezoeken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door Jacqueline Leune op dinsdag 14 nov 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Prima ervaring met Grando Naaldwijk. Angie en Johan hebben alles goed geregeld. Bijzonder goede service. Als we ergens tegenaan liepen, werd er direct een oplossing bedacht. Ook Jim, de monteur, draaide nergens zijn hand voor om. Ben erg blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Mooie keuken maar levering niet goed”
Door Lagendijk op dinsdag 14 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
De keuken is mooi, exact als de tekeningen. Helaas is het probleemoplossend vermogen erg bij ons gelegd, terwijl grando een fout in de levering heeft gemaakt. Meer pro-actief met een oplossing komen had ze gesierd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Badkamer en toilet”
Door Elma op maandag 13 nov 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Duurt lang voor alles klaar Is, maar het is wel goed
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden, professioneel en prettig”
Door Ans van Zanten op zondag 12 nov 2017 '17 | vestiging Emmen
Bij Grando Emmen een keuken gekocht. Professionele advisering door Marcia, wat mede dankzij de vele vragen heeft geleid tot een mooi en zeker ook praktisch ontwerp. Daarnaast was het ook leuk en gezellig zaken doen. Alles werd keurig en volgens afspraak geleverd. De herlevering van een kastje was noodzakelijk, maar ook dit werd vlot en goed afgehandeld door Marcia en Richard. Mocht u op zoek zijn naar een nieuwe keuken, zou ik u Grando Emmen zeker aanraden. Ik heb al veel complimenten mogen ontvangen van familie en vrienden.
FOTO VAN ANS VAN ZANTEN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Badkamer met alles wat we wilden”
Door Ineke Poppelaars op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Son
Ondanks het feit dat onze badkamer niet heel groot is, is het gelukt om deze op te leveren met alles wat we wilden. De verkoper begreep onze praktische wensen. De monteur is pas gestopt tot alles tot in de puntjes was afgewerkt. Van aankoop tot oplevering is zonder enige vorm van ergernis verlopen. Heel bijzonder vinden we dit!!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Nette plaatsing”
Door Jeffrey op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Breda
Netjes geplaatst zeker de monteur heeft de keuken netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Levering niet goed gegaan”
Door Clements op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Groningen
De after-sales is gewoon slecht. Service na een maand extra ongemak. Als je belt en vraagt of je wordt teruggebeld, krijg je een mailtje. Er zou een gesprek volgen na oplevering keuken, we zijn inmiddels 2 maanden verder en nog niks van gekomen omdat we dus niet teruggebeld worden.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Iedere dag tevreden”
Door Marius en Mirella op maandag 6 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben zeer goed contact gehad met Lijnart van Grando Hoogvliet. Een ondernemer die zijn vak verstaat en pas tevreden is als de klant dat ook is! Nam ruimschoots de tijd en luisterde naar de wensen. Samen kwamen we tot een mooi ontwerp. Nog iedere dag zijn wij tevreden met onze keuken dankzij Grando Hoogvliet!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Geweldig gedaan”
Door Marion en Marijke op maandag 6 nov 2017 '17 | vestiging Zaandam
We hebben zowel een nieuwe keuken als een nieuwe badkamer gekocht bij Grando Zaandam. De mensen van Grando hebben het geweldig gedaan. Top. Dit bedrijf is supergoed en willen we iedereen aanraden. We genieten er iedere dag van.
FOTO VAN MARION EN MARIJKE
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Hazar op zondag 5 nov 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Ik ben zeer tevreden over de service en de montage. En heel gelukkig met mijn nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer goed geholpen”
Door Kees Bruin op zaterdag 4 nov 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goed geholpen door de adviseur. Daarna door ervaren monteurs geplaatst. Prachtige keuken geworden.
FOTO VAN KEES BRUIN
Keuken met zwevende hoekkast
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Boven verwachting”
Door Willem Havik op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Assen
Op een vriendelijke en prettige geholpen, blijft altijd moeilijk om badkamer/toiletmaterialen uit te zoeken omdat je als leek niet echt weet wat de mogelijkheden zijn. Deze zijn door Léon op een rustige manier uiteengezet, waarbij tijd geen rol speelde. Het prettige hieraan is dat je dan geen druk voelt. Over de prijs valt altijd te twisten, je hebt wel een idee wat het ongeveer moet kosten, maar toch, het blijft moeilijk. Ook hierin hebben we niet het gevoel dat we de hoofdprijs hebben betaald. Tevens was het ook ontzettend prettig dat( i.v.m. planning werkzaamheden) alle materialen in een keer bezorgd werden op het afgesproken data/tijdstip. Een dingetje had niet de juiste aansluiting (sifonaansluiting badkamermeubel) klein detail, is goed opgelost door direct uit voorraad een alternatief te bieden. Concreet: had rekenschap gehouden met nalevering(en) en omruilen van materialen, dit gestoeld op ervaringen uit het verleden (keuken/Bruynzeel)) maar boven verwachting zijn wij zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Verademing”
Door Ruud Zeegers op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het begin een vertrouwenwekkende aanpak. Na zwakke alternatieve aanbieders, is de werkwijze van het Grando personeel Hoogvliet werkelijk een verademing. Een uitmuntende zakelijke ervaring.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door Bernard Jacobs op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Goede adviseur, goede monteurs, goede nazorg, dus in een woord prima.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer positief”
Door Bjorn op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Mijn ervaring met Grando Naaldwijk is zeer positief. Gaby en Johan schetsen een reëel verhaal en komen met logische oplossingen. Ik ben gedurende het gehele proces perfect op de hoogte gehouden via telefoontjes en emails. OOk de daadwerkelijke aftersales is perfect. Ik kan iedereen Grando Naaldwijk aanraden. Had ik ze alleen maar eerder gevonden. Dat had mij wat nutteloze gesprekken bij concurrenten bespaard....
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Plaatsing keuken niet goed”
Door R. Schot op donderdag 2 nov 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Plaatsing keuken zou binnen vier weken plaatsvinden, dit werdt uitgesteld tot zeven weken. Tot drie keer toe verkeerde materialen geleverd waardoor we ruim drie maanden met een onafgemaakte keuken zaten. Het naleveren van de spullen en monteren kan enkel door de weeks, waardoor het mij drie vakantiedagen heeft gekost. Monteur van Grando is erg moeilijk te bereiken. Reageert niet op telefoon/mail/app. Na drie weken uiteindelijk gelukt om montage van laatste dingen te plannen. Kortom, late levering, niet nakomen van afspraken, verkeerde spullen geleverd, montage keuken heeft ruim 4 maanden geduurd.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed gevoel”
Door Robert op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Hilversum
Dit jaar (2017) een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren. Vanaf het advies gesprek kregen we een goed gevoel over Grando. De installatie van de badkamer is geheel naar onze tevredenheid. Het team was zeer kundig, nauwkeurig en vriendelijk. Ze overlegden veel met ons en stonden open voor onze wensen en opmerkingen. Ik kan Grando Hilversum alleen maar aanraden!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geweldig geholpen”
Door Hans en Hanny ter Braak op dinsdag 31 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij kwamen na vele toonzalen bij Grando Hengelo terecht. Na wat rondkijken en een open gesprek is een ontwerp gemaakt. Na het intensief meedenken en de vele tips vanuit de Grando groep hebben we een offerte gekregen. Waren zeer content met de het gebodene. Wij danken dan ook Marcel en zijn team voor de mooie keuken. Het is een heel mooi geheel geworden. Wij genieten.

Eerdere ervaring van 13 augustus 2016: Wij zijn geweldig geholpen, niet alleen door de goede service maar ook voor het meedenken. Wat ons vooral is meegevallen is dat men ons zo goed heeft begeleid in alle aspecten die bij het uitzoeken en kopen horen. Marcel heeft ons heel veel geholpen, veel informatie gegeven en veel tijd genomen. Hij mag de warme douche.
FOTO VAN HANS EN HANNY TER BRAAK
Hele mooie keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Nieuwe keuken”
Door T. Heckman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Purmerend
Uitstekend geholpen met samenstellen van onze keuken. Goed geluisterd naar onze wensen, waardoor eenvoud en een luxe uitstraling perfect samen zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prettig verlopen”
Door W.H. Wisman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben al eerder, in een vorig huis, een keuken gekocht bij Grando. Vanwege de goede ervaring destijds zijn we weer bij Grando beland. Is wederom vanaf begin tot het eind goed en prettig verlopen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keurig”
Door M. Leppens op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Breda
keurig geholpen, er werd ruim tijd genomen om het ontwerp samen te stellen en we konden onze wensen goed kwijt ook werd meegedacht in het budget. Er werd voldaan aan de verwachte levertijd, en montage foutje werd kosteloos hersteld.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Uit het hart”
Door Ingrid Bokelman op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Lelystad
Eigenaar Paul Lucas was al bekend bij ons van onze keuken. Omdat dit toen zo goed was geweest bestond er voor ons geen andere zaak dan deze om de badkamer te doen. En zoals vorige keer was het ook nu weer prima in orde. Ook het montage team was super. Heel netjes. Als er iets was dan overlegde zij dit. Geeft een fijn gevoel. Een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima geholpen”
Door J. Van Lier op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Son
Prima geholpen. Levering perfect. Ook installatie was goed, helaas oplossen kleine ongemakken vergt tijd.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Heel tevreden”
Door M. van Drie op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door de adviseur, levering en installatie conform afspraak, nette service achteraf. Heel tevreden met het verloop van de aanschaf en resultaat van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Een vriendelijke en professionele groep mensen”
Door jan beugelaar op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben bij Grando Hengelo in mei 2017 een keuken besteld en ook een aantal nieuwe toiletten voor sanitair gebruik. We hebben vaak contact met Grando gehad, wanneer er reden voor was zijn de problemen opgelost en de werkzaamheden naar behoren uitgevoerd. We zijn trots op onze keuken en toiletten en tegelijkertijd zeer tevreden. Een vriendelijke en professionele groep van mensen die voor je klaar staan.
FOTO VAN JAN BEUGELAAR
Resultaat van de keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Fijne zaak”
Door Ronald en Brigitte op donderdag 26 okt 2017 '17 | vestiging Middelburg
Michel was onze verkoper. Leuke kerel met veel gevoel voor humor en hij had ook nog heel veel verstand van keukens. Gewoon een vakman die weet waar hij over praat en er niet alleen maar zit om veel geld te verdienen maar heel erg denkt uit het oogpunt van de klant. Goede en juiste adviezen gekregen van hem en de keuken die er is geplaatst is echt een pracht keuken geworden. Ook alle lof voor Ronald en Hugo van R&D de Visser montage want dat zijn ook echte vakmensen die echt weten hoe je een keuken moet plaatsen. Tevens nog zaken gedaan met Mario van de badkamers en hier geldt hetzelfde als bij de keukens, vakman en leuke kerel met gevoel voor humor. Kortom een fijne zaak om je spullen te kopen en alles wordt tot in de puntjes voor je geregeld. Hier kom ik zeker terug.
FOTO VAN RONALD EN BRIGITTE
De hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Dikke aanrader”
Door W. Chaudron op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een volledig nieuwe badkamer gekocht en laten plaatsen. Het is altijd lastig om uit een ruime keuze jouw droom badkamer te selecteren, hier zijn wij heel ongedwongen en professioneel bij geholpen. Het is uiteindelijk de badkamer geworden die wij hadden gehoopt te krijgen en zijn zeer content met Grando! Een dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Netjes”
Door LB Kemp op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Keuken is netjes geplaatst. Alles was duidelijk. Snelle en nette service. Goed geregeld. Het was echt allemaal Super
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Eens en nooit weer grando voor mij”
Door Roy op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Mooie lokkertjes met reclame stunts, Goede waardering van klanten. Wat ik dus echt niet begrijp als ik naar mijn ervaring kijk en dat van andere bekenden waar ik de afgelopen Maanden mee in gesprek kwam toen we over grando verteld. Fanatieke verkoper, Mooie praatjes maar na dat de handtekening was gezet regelmatig terug geweest naar grando omdat er niet op mail werd gereageerd en fouten werden gemaakt. Petje af trouwens voor de monteur, die heeft ons prima geholpen, de mensen die de keuken brachten was erg goed en aardig en zelfs toen ze via grando het verkeerde adres hebben door gekregen kwamen ze het toch brengen. Foute kleur van bepaalde panelen werden er geleverd en geplaatst, formaat van het keukenblad was niet naar wens, oven liep vast tegen de verwarming, net als de koelkast die door de verwarming niet volledig open kon. Volgens grando zou het geen problemen geven. Het blad zou kort er moeten als we zelf hadden gewild. Omdat ze het niet nodig vonden in te meten omdat we kunstof blad hadden zaten we dus met extra onnodige Kosten en een keuken blad wat toch te krap is om fatsoenlijk aan te eten. Maar goed alles Moest betaald zijn voor de levering, dus daar gaat je onderhandelings materiaal. Uiteindelijk compromis kunnen bereiken maar we wachten al 3 maanden op het nieuwe materiaal, geen bericht je van hoe het er voor staat, wederom moeten we zelf overal achter aan. Zal blij zijn dat ik straks niet meer te maken hoef te hebben met grando, de druppel was wel dat de gallerij mij belde na dat ik met een kado on van grando een schilderij had Gekocht. Ik vind het schandalig dat grando mijn prive gegeven aan derde vertrekken. Zal mij benieuwd of het voor kerst af is grond.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Fantastisch gegaan”
Door Bas Zwijnenburg op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij hebben eind 2016 een badkamermeubel en in september j.l. een nieuwe keuken gekocht. Wij hebben een uitstekende ervaring met de heer Kreukniet. Hij neemt alle tijd en belangrijker, hij denkt met je mee. Alles was op tijd en correct geleverd. Ook de plaatsing is bijzonder goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed verlopen”
Door Caroline. Oomen op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Bij Grando Zevenbergen een nieuwe Keuken gekocht. Heel goed advies van Frank die nam ruim de tijd had ook ideeën waar we een goed gevoel bij hadden . De monteurs die de Keuken hebben geplaatst werken heel secuur zijn erg vriendelijk. De Tegelzetter die de Keuken vloer en de Hal Wc gedaan is heeft is n vakman . Wij zijn 100 % tevreden
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Klopt helemaal”
Door Fam. Holtzer op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Wederom de gedetaillitische service van Jack (de franchisenemer). hij denkt altijd erg goed mee en weet onze wensen duidelijk op papier te zetten. aan alles waar je zelf niet aan denkt, denkt hij. waardoor de badkamer (en eerst ook keuken) altijd helemaal klopt
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goede service”
Door Asbroek op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Keuken gekocht, goede service, komen met veel ideeen en oplossingen voor de indeling. We hebben een probleem met de kookplaat grando helpt ons fantastisch met het zoeken naar een oplossing.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed en vriendelijk”
Door Jeroen van Wensen op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Breda
Goede vriendelijke hulp bij het uitzoeken van badkamer en toilet. Het gevoel dat degene die ons hielp naar onze wensen keek en niet naar 'moeten verkopen'. Opvolging van levering en plaatsing verliep in begin wat minder, maar met tussenkomst van montagebedrijf alles uiteindelijk (op lange termijn) goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Rianne Kaars op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij zijn erg tevreden over hoe we geholpen zijn. Er werd goed meegedacht met onze ideeën. We waren er al snel uit wat het moest gaan worden, mede dankzij Fred is het ook geworden zoals we het bedacht hadden. We genieten iedere dag van onze keuken!
FOTO VAN RIANNE KAARS
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Trots op de aanwinst”
Door D. ten Hoopen op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Kwamen na een lange zoektocht en vele inspiraties zomaar spontaan bij Grando in Hengelo binnen wandelen om ook weer inspiratie op te doen. Na even rondkijken kwamen wij tot een gesprek, wat meteen een zeer goede en professionele indruk op ons maakte. Men wist meteen wat wij zochten, maakten geheel vrijblijvend tijd vrij voor een vrijblijvende offerte. Het gevoel was zeer goed. Beslissing gemaakt en tot koop overgegaan. Kregen een paar super goede monteurs over de vloer met gouden handjes. E.e.a. is zeer naar tevredenheid afgehandeld en gerealiseerd. Wij zijn super trots op onze nieuwe aanwinst.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prettige service”
Door Shahrzad eslamian op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Super klantvriendelijk wij konden door omstandigheden niet ons keuken op tijd ophalen dit werd proffesioneel en erg vriendelijk afgehandelijk. Montage van de keuken werd netjes door een vriendelijke man gedaan. Erg prettig en goeie service!!
FOTO VAN SHAHRZAD ESLAMIAN
Keuken met keukeneiland
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Precies zoals gehoopt”
Door Jan en Anja Smeets op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Onze badkamer is precies geworden zoals we hadden gehoopt. De fikse verbouwing heeft een heel mooi resultaat opgeleverd. Het samen ontwerpen ging perfect. Zo'n inloopdouche hadden we veel eerder moeten nemen. De vloer- en wandtegels zitten er heel strak in. Dat is iets waar we nu, een half jaar later, nog steeds van genieten.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Blij met badkamer”
Door Fam Zwart op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Zeker super blij, met de badkamer. Aflevering prima, werd goed nagekeken. Montage prima gedaan, minpunt monteur kwam maar 4 dagen in de week.

Eerdere ervaring van 9 juni 2017: Prima advies van Dhr Jeff Wiggers. klein minpuntje, wastafel badkamer bleek te groot. was niet goed opgemeten, De kleinere wordt binnenkort geleverd. installatie door Virgil, goed gedaan. Super blij met de badkamer.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geheel naar ons zin”
Door Menno Meijerink op zondag 22 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
We zijn geholpen door Gabi, een jonge accurate verkoopster, die op een professionele manier ons adviseerde. Door goede communicatie, waar tref je dit nog aan heden ten dage, een goed installatieteam, hebben we nu keuken geheel naar onze zin, dat een sieraad is in ons huis. Maar boven al, we staan weer met plezier te koken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (28 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (20 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (17 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (0 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (20 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (48 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (23 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (10 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (19 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (2 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (17 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (15 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (77 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (11 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (14 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (13 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (32 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (28 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (56 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (55 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (57 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (7 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (46 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (12 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (51 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (5 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (38 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (64 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (24 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (37 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (23 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (13 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (37 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven