Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Ervaringen
Er zijn 1266 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren591 ervaringen
4 sterren487 ervaringen
3 sterren48 ervaringen
2 sterren43 ervaringen
1 ster83 ervaringen

Per vestiging:
“Creatief”
Door Santino verbeek op zondag 10 dec 2017 '17 | vestiging Purmerend
Werd goed geholpen door de medewerkers die creatief meedenken over de keuken die we hebben gekocht. Tijdens ons bezoek aan grando werden we goed uitgebreid geholpen en mochten we zelf apparaten die we aan hebben geschaft even proberen. Ook na dat de keuken geplaatst was, was de service nog erg goed. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door ingrid grootes op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bij de aanschaf van onze keuken zijn wij zeer prettig geholpen door Stephanie van de vestiging in Hoogvliet. Ze was zeer behulpzaam, enthousiast en onvermoeibaar. Ze had een goed oor voor onze meer praktische wensen en eigen ideeën en kwam met verschillende alternatieven aanzetten. Via telefoon en mail werden was het contact ook prettig. Wij werden steeds goed over alles op de hoogte gehouden. De keuken is nog niet in gebruik genomen, maar indien er zich problemen mochten voordoen dan verwachten wij dat dit zeker goed opgelost zal worden.

Aanvulling ontvangen 26 maart 2018: Onze keuken is eind februari al geleverd en geplaatst. Dit is over het algemeen goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Nette plaatsing”
Door Rob van der Straten op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht. Super klantvriendelijke adviseur. Dacht mee. Na aankoop nog vragen die direkt werden beantwoord. Zelfs een kleine aanpassing was nog mogelijk. Keurig op tijd en goed geleverd. Monteur was vakbekwaam. Netjes geplaatst.

Eerdere ervaring van 3 maart 2018: Zeer klantvriendeijk geholpen. Toen ik na aankoop nog vragen kreeg ik goede uitleg. Nadat mijn keuken was besteld wilde ik een kleine aanpassing. Direkt werd gekeken of het nog kon en de fabriek werd gebeld. Vlak voor de levering bleek dat de koelkast door AEG niet op tijd kon worden geleverd. Ik kreeg een telefoontje van Grando en een oplossing werd bedacht en in overleg gevonden. Bij levering alles compleet en netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Dana op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Een mooie en aparte keuken gekocht. Grando heeft heel goed meegedacht en geluisterd naar de wensen. Heel goed geholpen.

Aanvulling ontvangen op 20 juli 2018: Ja de keuken is geleverd en is heel mooi.
FOTO VAN DANA
Mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door F van Huis op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Vriendelijk personeel en terzake kundig goede voorlichting en een prima offerte met duidelijke uitleg, men neemt de tijd voor je. Kortom leuk om daar in ons geval een badkamer te kopen, ook het plaatsen wordt geregeld en ook dat gebeurt goed en vakkundig.
Reactie of foto toevoegen
“Harde werkers”
Door J,J, van der Poel op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Amersfoort
De werknemers die de badkamer gerealiseerd hebben waren stuk voor stuk harde deskundige werkers en hebben aan alle eisen voldaan. Natuurlijk deden zich allerlei moeilijkheden voor met het omleggen van allerlei leidingen, maar die zijn naar tevredenheid opgelost. Ook een houten vloer als ondergrond is met kunststof platen dusdanig stabiel gemaakt dat er een prachtige stenen vloer overheen kon worden gelegd. Wij laten met de nodige trots onze nieuwe badkamer zien aan vrienden en bekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met keukenaankoop”
Door Maarten op woensdag 7 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Slechte ervaring met montage en afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door A, Bruggeman op dinsdag 6 feb 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Super mooie keuken, en keurig geïnstalleerd, maatwerk klopte allemaal, alles uit handen gegeven door Grando, alles perfect geregeld
FOTO VAN A, BRUGGEMAN
De nieuwe keuken
REACTIE VAN ARNOUT
Beste heer/mevrouw Bruggeman, Mag ik vragen wat u voor de keuken heeft betaald. Ik ben bij Grando in Mijdrecht geweest en wij willen nagenoeg dezelfde keuken als op de foto die u heeft geplaatst. En wat voor apparatuur/merk heeft u in uw keuken. Alvast bedankt, Mvg Arnout
REACTIE VAN A.BRUGGEMAN
Hallo Arnout, De keuken heeft ons ca. €16800 gekost compleet met Quooker, Bora kookplaat, Etna combimagnetron, aeg vaatwasser(nieuwste model) Bauknecht koeler
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Renate Zomer op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Emmen
Erg tevreden over het hele proces. Van uitzoeken tot levering van de keuken. Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij Richard.
Reactie of foto toevoegen
“Kundig”
Door Fam. Bruin op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Kundig advies en prima werk, we zijn heel blij met onze nieuwe badkamer. Tijdens de verbouwing hebben we een verbouwingsdouche gehuurd, goede tip van de Grando leverancier
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Eric op maandag 30 jul 2018 '18 | vestiging Breda
Badkamer gekocht in december 2017. Plaatsing zou zijn in mei 2018. Echter de installateur die het vanuit Grando zou doen had slechte recensies en gaf mij een slechte indruk. Daarom zelf een installateur geregeld, die het erg goed gedaan heeft. Bij levering was badkamerkast en verlichting niet besteld, dit heeft 3 maanden geduurd! Bij de nalevering bleek de verlichting weer niet besteld te zijn. De wastafel bleek een kleine beschadiging te hebben, maar daar wilde Grando niets mee doen. De speciale kit voor de douche-afvoer was keihard in de verpakking, ook hier geen vergoeding, kostte toch €80. Al met al heeft men alleen de materialen hoeven bestellen en afleveren. Niet tevreden. Overigens stonden er destijds heel veel negatieve recensies die nu allemaal verdwenen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Alles ging mis”
Door Robbert-Jan op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Rotterdam
De badkamer was ruim op tijd besteld en zou week 1 worden afgeleverd, maar door (productie) fouten van de leverancier werd het uiteindelijk pas in week 7 het laatste nageleverd. Alles ging mis, materialen waren niet goed besteld en werden verkeerd afgeleverd en in de verkeerde kleur. Je verwachte een bepaalde expertise als je een inschatting moet doen voor zaken als tegels, maar ook deze waren te weinig berekend, waardoor ik genoodzaakt was om uiteindelijk de tegels zelf af te halen bij het hoofdkantoor in Helmond. Veel extra en vooral onnodige stress gehad door Grando Alexandrium. Altijd kwam het initiatief tot contact van mijn kant, en vaak werd er pas dagen later op mijn telefonische verzoeken gereageerd. Kortom afrader voor iedereen!

Aanvulling ontvangen op 3 maart 2017: Badkamer was veel te laat geleverd en niet volledig. ( verkeerde kleur / model / te weinig tegels / niet compleet ). Leverdatum week 1 werd uiteindelijk na diverse naleveringen week 7, waardoor we veel vertraging en irritatie hebben opgelopen. Communicatie was zeer moeizaam en eenzijdig van onze kant, en vaak werden we niet teruggebeld of gereageerd op onze verzoeken. Personeel was niet behulpzaam in het zoeken naar een passende oplossing, en uiteindelijk heb ik zelf de tegels moeten afhalen bij de leverancier om verdere vertraging en irritatie te voorkomen. Kortom afrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door S.Dicks-Schafer op donderdag 20 okt 2016 '16 | vestiging Heerhugowaard
Als interieur styliste heb ik wel vaker contact met keuken leveranciers. Maar toen ik onlangs voor mezelf een keuken uitzochte, heb ik het hele process vanuit het perspectief van de klant ervaren. Marc en Marian Tesselaar hebben het hele project vakkundig begeleid met een scherp oog voor detail en hun zoon Bart heeft de keuken geplaatst met veel geduld en precisie. Ik ben erg tevreden met mijn prachtige keuken! Grando Heerhugowaard combineert de voordelen van klein ondernemerschap (persoonlijke aandacht, ingaan op bijzondere wensen, één aanspreekpunt) met de voordelen van een groot moederbedrijf (goed en betaalbaar product, langjarige ervaring). Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Bastiaan op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Gesprekken in de showroom verliepen prima. Alleen de aflevering en montage waren een drama. Korte opsomming van de issues: - snij-eiland instabiel (kantelt bij openen alle laden) - hoge kasten afgeleverd in verkeerde kleur - draairichting koelkast en vriezer niet correct - te weinig elektriciteitsgroepen aangelegd - waterleiding voor Quooker niet juist afgedopt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door marij essens op zaterdag 15 okt 2016 '16 | vestiging Son
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. De keuken is in een dag geplaatst en als paste precies. Ook de levering van de keuken is goed verlopen en het is fijn dat alles op de dag van het plaatsen dan al klaarstaat.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Carin op vrijdag 19 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Super blij met mn nieuwe keuken en badkamermeubel. Van A tot Z goed overleg en flexibiliteit. Bij een nieuw huis kopen moet je aan zoveel dingen denken en regelen, ze hebben echt een klus uit handen genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door H krempel op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Delft
Zeer goed geholpen en heel tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Petri op vrijdag 3 jun 2016 '16 | vestiging Son
Zeer goede begeleiding en advies bij de aankoop van de keuken. Hij is supermooi geworden. Monteurs waren ook zeer ervaren en hadden de klus in 2 dagen geklaard, dachten ook mee tijdens de montage. Wij genieten van het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Diana op woensdag 5 sep 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht in Emmen. Tijdige levering. Monteur met hoge kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Saskia op zaterdag 9 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Grando heeft keurig werk geleverd. Ik heb goed advies gekregen en de afspraken zijn nagekomen. Helaas is tijdens de montage het wastafel meubel beschadigd. Deze hebben ze keurig vervangen. Ik raad Grando dan ook graag aan.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Angela op maandag 1 feb 2016 '16 | vestiging Middelburg
Wij hebben bij Grando Middelburg een keuken met eiland gekocht. We zijn zeer tevreden over de kennis van de verkoper en de geleverde service en de installatie van de monteur. Ook de service achteraf is zeer goed. We zijn blij met onze nieuwe keuken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen Angela, erg bedankt voor het delen van uw ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne winkel”
Door Stephan van de Sande op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
NIeuwe keuken, wc en badkamer gekocht. Fijne mooie winkel, goed geholpen. goede tips etc. Nemen echt de tijd voor je. Uiteindelijk goede deal gesloten echter de uitvoering beetje rommelig verlopen
REACTIE VAN STEPHAN
Inmiddels paar weken verder. Eea nog niet klaar. Douchewand lekt. Verkeerd fornuis. Keuken nog niet compleet. Lelijke kit naden. Ondiep gevoegd. Al met al nog niet blij. Wordt vervolgd.
Reactie of foto toevoegen
“Geen spijt van”
Door R.Plaggenborg op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Den Helder
Wij zijn in oktober in Den Helder komen wonen en waren op zoek naar een keuken , zo zijn we bij Grando Keukens en Bad terecht gekomen, We zijn ontzettend goed en zeer vakkundig geholpen , er werd ons niks aangepraat maar vakkundig de plus en minnen van de diverse keukens en apparatuur uitgelegd zodat de keuze stapje voor stapje makkelijker werd. ook nog leuke korting gehad. De montage is erg vakkundig gedaan door twee aardige vakkundige jongens en zelfs het verpakkingsmateriaal werd meegenomen, ook de nazorg is uitstekend, even 1 telefoontje en er werd gelijk een afspraak gemaakt om wat kleine dingetjes na te stellen . Kortom ik zou een ieder die een nieuwe keuken zoekt even binnen te stappen bij Grando , U zal er geen spijt van krijgen!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfplaatsing”
Door Ger Floris op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen om de juiste keuze te maken naar een keuken die in ons budget paste , er was ruim keus in de showroom. we werden goed op de hoogte gehouden voor de leverdatum. die was zelfs eerder dan verwacht. ik heb hem zelf geplaatst maar dat kan je ook door Grand laten verichten. er was een duidelijke tekening bij waar de aansluitpunten moesten komen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geadviseerd”
Door Helen van den Berg op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Emmen
We zijn heel goed geadviseerd en er was alle tijd voor ons wanneer we een afspraak hadden. Er werd goed mee gedacht met onze wensen en we zijn heel blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J. Van Lier op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Son
Prima geholpen. Levering perfect. Ook installatie was goed, helaas oplossen kleine ongemakken vergt tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Beter kan niet”
Door Heddes op donderdag 6 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Heel goed geholpen bij het kopen van een keuken .zeer goede ideeën wat ons uiteindelijk ook over de streep trok. Ook kregen we meteen een hele goede prijs aangeboden. Dat wisten we omdat dezelfde (merk )keuken ook elders hadden laten uitrekenen. Ook werden we overal van op de hoogte gehouden en het installeren ging vlgs afspraak en heel netjes . Dingen die we mondeling hadden afgesproken werden nagekomen, aftersales was ook TOP. Kortom : beter kan niet
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Familie Sol op zaterdag 9 dec 2017 '17 | vestiging Middelburg
Wij zijn van A tot Z ontzorgd. De adviseur (een echte keukofiel)heeft door onze ogen weten te kijken. Het eindresultaat is dan ook Geweldig. Wij zijn dan ook enorm blij.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed gegaan”
Door Clements op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Groningen
De after-sales is gewoon slecht. Service na een maand extra ongemak. Als je belt en vraagt of je wordt teruggebeld, krijg je een mailtje. Er zou een gesprek volgen na oplevering keuken, we zijn inmiddels 2 maanden verder en nog niks van gekomen omdat we dus niet teruggebeld worden.
Reactie of foto toevoegen
“Zijn er blij mee”
Door Thijs D op zondag 3 dec 2017 '17 | vestiging Assen
Tijdens een weekje weg in Assen langs Grando Assen gegaan. Moesten snel een keuken hebben omdat er een deadline was ivm de bouw van ons nieuwbouwhuis in Weesp en de project verkoper ons probeerde uit te knijpen. Een heel goed gesprek met Leon (de eigenaar van Grando Assen) gehad en samen onze droomkeuken getekend. Leon is een voormalig kok die duidelijk een passie voor koken heeft en die graag deelt tijdens het ontwerpen van de keuken. Ondanks de druk waar wij duidelijk onder stonden en de aanzienlijke keuken die we hebben laten zetten heeft Leon toch een hele mooie prijs neergelegd. Wanneer de wijk opgeleverd werd, was iedereen een beetje huizen met elkaar aan het vergelijken en veel buren zijn jaloers op onze keuken. We zijn er echt heel gelukkig mee.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Geurt op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Utrecht
Prima service snel goed en professioneel. En Peter is een hele goede monteur met heel veel kwaliteiten.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam. van der Kaaij op zondag 19 jun 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Maurice van Grando Hoogvliet is echt een topper. Hij heeft goed met ons meegedacht en onze wensen voor onze nieuwe badkamer volledig waargemaakt. Geen onverwachte tegenvallers en badkamer binnen de afgesproken tijd voor 100% opgeleverd. Ook de door Grando ingehuurde monteur Rinus Heijmans heeft fantastisch werk geleverd!!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Familie Ee op vrijdag 12 mei 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn erg tevreden. Er werd netjes gewerkt en het personeel was erg vriendelijk. Alles was in goed overleg waar we wat geplaatst wilden hebben. Ook al was alles nog niet klaar zorgde de monteur ervoor dat we weer snel konden douchen. Het was een prettige samenwerking.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Patricia Burggraaf op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Super geholpen! Na het uittekenen van de keuken zijn alle opties uitgebreid besproken. Toen de keuken daadwerkelijk besteld kon worden is alles nog een keer goed doorgenomen. Tussen tijds was het ook geen probleem om nog is te bellen met vragen of om te kleur van de keuken te bekijken. Het is een prachtige keuken geworden. Volledig afgeleverd zoals besteld zonder fouten. Ook deservice na aflevering was top!
Reactie of foto toevoegen
“Juiste keuze”
Door Linda op dinsdag 3 mei 2016 '16 | vestiging Hilversum
We zijn erg prettig geholpen in de showroom en met het uitzoeken van de keuken. Daarna ging de installatie ook top! Medewerkers zijn erg kundig en alles werd elke dag weer netje opgeruimd.
We hebben 16 jaar geleden ook een grando keuken gekocht en waren toen tevreden en nu is het weer de juiste keus gebleken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door W lautenbach op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Goede afspraken welke ook werden nagekomen, ook met derde partijen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer ontevreden”
Door Jeannette op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Tilburg
Je besteld een keuken naar je wensen. En als hij besteld is moet je voor 3 dingen afwijken....kunnen de dingen die afgesproken zijn niet gemaakt worden. Zeer ontevreden
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Marco H.W. Maijenburg op dinsdag 26 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
Keuken en badkamer. Badkamer in Purmerend is geleverd. Keuken in Barendrecht.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels geplaatst. Keurig gedaan en dus heel tevreden. Wacht nog wel op een paar kleine klusjes die nog gedaan moeten worden. Nog geen bezoek van Grando Purmerend gehad om het resultaat te bekijken.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels afgeleverd (2 weken)...echter nog niet helemaal klaar. Antikalk kraan nog niet geplaatst. Toilet beneden zit los en in de douche moet een dorpel komen omdat anders badkamer in zn geheel nat wordt. Ook zou er een langere douchestang geplaatst worden. Nog geen eindinspectie samen met Grando Purmerend gehad. Wel tevreden met het ontwerp en de uitvoering. Strak gelegd!
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels helemaal naar tevredenheid opgeleverd. Heel blij met resultaat en een simpele dorpel heeft het probleem verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfplaatsing”
Door Maikel op donderdag 12 mei 2016 '16 | vestiging Son
Keuken gekocht bij Grando Son. Super tevreden over. Prachtige keuken en mooie materialen. We hebben de keuken zelf geplaatst, wat zeer goed te doen was doordat de keuken in modules werd geleverd. Helemaal top!
Reactie of foto toevoegen
“Nauwkeurig”
Door Denise vreeswijk op zondag 5 mrt 2017 '17 | vestiging Lelystad
Zeer tevreden over advies, nakomen van afspraken en levering. Vorige keuken komt ook bij grando vandaan. Wij hebben meerdere keuken zaken bezocht maar grando staat voor prijs kwaliteit. Monteur werkt ook nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Patrick ter Borgh op maandag 30 apr 2018 '18 | vestiging Zaandam
Een badkamer bij Grando in Zaandam gekocht en wat een goede service, we zijn uiterst tevreden met name van Evelien die ons goed op de hoogte hield en alles voor ons regelde. De monteurs van team Jonathan zijn heel proffesioneel, werken netjes en hebben er echt een super mooie badkamer van gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterdr”
Door Bralten op woensdag 18 mei 2016 '16 | vestiging Helmond
De verkoper luisterde goed naar onze wensen en kwam met creatieve ideeën . Uiteindelijk kregen we een verassende opstelling van de keuken waar we nu erg blij mee zijn. Ook de monteur die we via Grando hadden was zeer precies en kundig.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door mekkelholt op vrijdag 29 jul 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
netjes geholpen, alles is netjes aangebracht en afspraken zijn tijdig nagekomen .
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door G. de Ridder-Kalle op woensdag 15 jul 2015 '15 | vestiging Middelburg
Wij zijn zeer tevreden met de keuze van onze keuken. We hebben die samen met keukenadviseur Ernst gemaakt. Ook met onze apparatuur zijn wij tevreden, deze hebben we samen met Michel uitgezocht. Ook hij gaf goed advies.Hij gaf waardevolle adviezen. Ook over de levering, plaatsing door Joost en de service zijn we tevreden. Wij bevelen Grando keukens daarom van harte aan bij aspirant-kopers!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken Magnolia wit met granieten blad”
Door R.Moerer op vrijdag 11 nov 2016 '16 | vestiging Bergambacht
Fred Kreukniet heeft ons goed geadviseerd bij de aankoop van onze keuken en badkamer. Neemt alle tijd en doet alle moeite om zijn klanten goed te informeren. Maakt van alles een tekening en heeft uitgebreide documentatie. Ronduit geweldig. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Negatief gevoel”
Door Fam vd maarel op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Een prachtige badkamer gekocht. Helaas is niet alles goed geleverd waardoor wij nu nog wachten op informatie en levering van deze laatste spullen. Ook communicatie is lastig met Grando na oplevering. Jammer dat het goede gevoel is omgezet in een negatief gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door Anthonie op zaterdag 30 jan 2016 '16 | vestiging Breda
Vriendelijke medewerkers. De afhandeling helaas iets minder. Er wordt herhaaldelijk beloofd om contact op te nemen maar vervolgens blijft het stil. Plaatsing wel keurig uitgevoerd. Vriendelijke en uitermate vakkundige monteur met geduld en gevoel voor precisie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door H.Kouwenhoven op maandag 16 jul 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
goede ervaring met badkamer plaatsen en monteren , keurig afgewerkt. Hadden reeds eerder een keuken bij Grando vandaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenblad”
Door Fam. P. Niezing op zaterdag 4 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Omdat wij schade hadden aan ons keukenblad, zijn wij naar Grando keukens in Emmen gegaan. Dhr. Richard Robben heeft ons daar prima geholpen en een schade rapport voor ons opgesteld. Daarna hebben we een nieuw blad uitgezocht. De inbouw monteur van Grando (Remon) heeft dit blad zeer vakkundig en netjes voor ons gemonteerd. Onze ervaring met Grando keukens bij het herstellen van ons keukenblad is zeer positief
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Joost Eekhof op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Rotterdam
We zijn heel erg bij met onze nieuwe keuken. Het zijn mooie kasten, zeer goed afgewerkt. Er was een klein akkefietje met het fornuis dat correct is opgelost. wij zijn geholpen door een hele vriendelijke monteur, vakbekwaam en precies.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door T. Heckman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Purmerend
Uitstekend geholpen met samenstellen van onze keuken. Goed geluisterd naar onze wensen, waardoor eenvoud en een luxe uitstraling perfect samen zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer via geschillencommissie”
Door Erwin op woensdag 4 apr 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer aangeschaft. Was een gang naar de geschillencommissie voor nodig om nog enig resultaat af te kunnen dwingen. Grootste verrassing was dat ik zelf moest concluderen dat de badkamer geheel ongeaard was. Ook hiervan waren ze niet onder de indruk. Zelfs het tikken van dit kleine stukje wekt weer enorme gevoelens van irritatie op.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door m. van den heuvel op vrijdag 5 aug 2016 '16 | vestiging Uden
Wij zijn prima geholpen. Ze luisterden naar ons en kwamen met goede ideeën. Kortom ik zou Grando Uden bij iedereen aanbevelen. Ze komen hun afspraken na en komen nadien zelfs nog een keer kijken of alles naar wens is.
Reactie of foto toevoegen
“goede ervaring”
Door rouw op donderdag 19 jun 2014 '14 | vestiging Groningen
Grando Groningen heeft ons uitstekend geholpen en wij zijn zeertevreden over onze nieuwe keuken. Ze hebben goed meegedacht over het ontwerp en wat onze wensen zijn. Ook het leveren en plaatsen van de keuken is prima gegaan. Wij zijn super blij met de keuken en met de keuze voor Grando Groningen.
FOTO VAN ROUW
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring met deze vestiging”
Door Harm Hegge op vrijdag 23 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben bij Grando in Hazerswoude-Dorp een keuken en badkamer gekocht. Onze ervaring met deze vestiging van Grando is goed. De adviseurs zijn deskundig en bekwaam. Bij het maken van het ontwerp van de keuken en badkamer hebben zij ons zeer goed geholpen. Ook aannemer Ton Prins die door Grando werd ingeschakeld om de badkamer en keuken te plaatsen heeft een zeer mooi resultaat geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gedaan”
Door Ria op zondag 26 jun 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Geweldig geholpen door de verkoopadviseur en zeer snelle en goede plaatsing van de nieuwe keuken. Service daarna ook dik in orde. Na slechte ervaringen met andere bedrijven was dit een verademing. Afspraken werden keurig nagekomen. Er is heel netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door S. Redeker op zaterdag 14 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede service en advies, kundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en spullen voor een badkamer”
Door Ans Willemen op woensdag 29 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik ben geholpen door Nick en ik zal je vertellen dat kon niet beter. Heel klantvriendelijk, de hele dag de tijd voor je, en als je dan na en paar weken eigenlijk heel wat anders wilt dan neemt hij daar gewoon weer de hele dag de tijd voor. ik heb dan ook een prachtige keuken,dit geld ook voor de monteurs die hem hebben geplaatst. Punt van verbetering: jammer dat je spullen die achteraf toch niet passen niet retour mag geven ,ondanks dat ze nog in de verpakking zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Creatief”
Door Isabelle van Tol op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Middelburg
Goede adviseurs die met creatieve oplossingen komen en meedenken. Handig om vooraf een idee te hebben van indeling, accessoires en kranen. De keus is oneindig, maar niet alles te zien in de showroom. Service uitstekend, ook na montage. Het was met de keuken zo goed gegaan, dat ik heb besloten ook de badkamers en toilet door Grando te laten vervangen.
FOTO VAN ISABELLE VAN TOL
Creatieve oplossingen voor keuken
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over onze vestiging in Middelburg! De keuken ziet er ook erg mooi uit! Heel veel plezier en tot ziens bij Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Saskia op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Aanlevering montagetekening leidde tot veel gehannes met de bouwer. Dat was voor ons lastig. Levering en montage gingen goed, enkele opleverpuntjes werden naderhand netjes verholpen. Johan en Werner komen erg kundig over. Zijn blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Dit keukencentrum is een aanrader om te bezoeken”
Door Carl en Jolanda Siegert op woensdag 15 nov 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn hartelijk ontvangen bij Grando en verkoper heeft goed de tijd genomen om met ons een plan te maken voor de keuken en uit te werken. De benadering was vriendelijk en professioneel. Ruimte voor eigen inbreng maar ook goed en creatief meedenken met onze wensen. Contact en plaatsing door de monteur was ook prettig en prima uitgevoerd. We zijn erg tevreden en raden anderen aan dit keukencentrum te bezoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door A. op zaterdag 4 aug 2018 '18 | vestiging Assen
Complete keuken gekocht bij Grando te Assen. Het plaatsen en de service daarbij verliepen zeer slecht. Monteurs werden niet aangestuurd door Grando en moesten zelf alles oplossen. Grando was niet bereikbaar voor deze monteurs en de eigenaar van deze vestiging is dan ook totaal niet capabel om keukens te verkopen en een goede service te verlenen. We zijn inmiddels 2 jaar verder en nog is de keuken niet af en meneer laat niets maar van zich horen. Ook de rechtsbijstandsverzekering en jurist heeft nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Ik hoop dat dat beste man nogmaals eens goed nadenkt en ons alsnog excuses aanbied en betaald voor alle ellende en garant staat om de opleverpunten alsnog op te lossen. Advies: geen keuken kopen bij Grando te Assen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door J. Duerink op maandag 28 nov 2016 '16 | vestiging Groningen
Het hele traject van oriëntatie tot en met de oplevering is prima verlopen. Alle afspraken zijn nagekomen, er is helder gecommuniceerd en er zijn geen fouten gemaakt. Ik kan Grando bij iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Mw. E. van der Burg op woensdag 19 sep 2018 '18 | vestiging Assen
Ik heb een nieuwe badkamer laten plaatsen. Alles is keurig en netjes gedaan. Ik ben er ook heel blij mee. Er is goed en snel gewerkt, elke dag werd alles netjes opgeruimd. Ik zou dit bedrijf zeker kunnen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Carolien Achten op dinsdag 15 nov 2016 '16 | vestiging Son
Natuurlijk weet je van te voren niet wat je moete verwachten. Een nette ontvangst in de vestiging. We hebben een heel fijn gesprek gehad met Erik Schuring. Ze hebben gekeken naar al onze wensen en uiteindelijk hebben we onze droomkeuken uitgekozen. De afspraken worden netjes nagekomen en ook de after sales is super te noemen. De bezorging van de keuken was ook heel erg netje gelopen. Duidelijk rekening ermee gehouden dat er niets beschadigd werd in huis. De keuken is binnen een dag geplaatst. Alles netjes achtergelaten. Ik zal zeker anderen Grando Son aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Was gewoon top”
Door koen en annette lakwijk op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Son
een heel goed advies met dito prijs. gewoon Brabantse gezelligheid! afspraak is ook afspraak. wij zouden zo weer terug gaan al is het voor de koffie! Paul en zijn team zijn echte vakmensen met passie voor het vak. De keuken is geleverd.
FOTO VAN KOEN EN ANNETTE LAKWIJK
Ontwerp van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Hier starten”
Door R. op zondag 19 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Vriendelijk en meedenkend. Zeer ruime keuze in een grote en keurige showroom. Alles is geleverd zoals overeengekomen en keurig geplaatst. Hier is de klant nog koning !
Kortom, keuken of badkamer nodig ? Begin hier met zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Opnieuw een keuken van Grando”
Door Fam. R. Dokter op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Emmen
Opnieuw een keuken van Grando! In onze vorige woning hadden we in 2016 een prachtige keuken van Grando laten plaatsen. Vorig jaar besloten we toch ruimer te gaan wonen en wisten ons huis snel te verkopen, mede door de moderne keuken. ;) In het nieuwe huis was de keuken aan vervanging toe en gezien onze vrij recente uitstekende ervaringen met Grando, was de keuze snel gemaakt. Uiteindelijk kwamen we op dezelfde keuken, aanrechtblad en apparatuur uit, gewoon omdat het in de vorige keuken zo goed beviel en zo'n geweldige uitstraling had. Natuurlijk wel iets andere opstelling, omdat het een andere ruimte is. Weer uitstekend geholpen door Marcia en Richard, om al onze wensen te realiseren, en vakkundige montage door Raymond. We zijn "opnieuw" helemaal happy met onze nieuwe Grando keuken!! :D
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Brigitte op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Utrecht
Er is een mooie badkamer gerealiseerd door Grando. We zijn bij de aankoop goed begeleid door de adviseur. En de monteurs hebben prima werk geleverd. Bij levering van de materialen waren een artikel en tegels beschadigd. Dat is netjes door Grando opgelost en nageleverd binnen een acceptabele termijn.
Reactie of foto toevoegen
“Gegaan zoals besproken”
Door Ton Cozijnsen op woensdag 30 dec 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij kwamen en werden gelijk naar de goede adviseur gestuurd en hebben samen besproken van wat mogelijk was. Daar zijn wij goed uitgekomen en de bestelling geplaatst en het was allemaal binnen het budget. Daarna hebben wij de aanbetaling gedaan en alles is verder gegaan zoals het besproken was. De aankoop betreft 3 kasten voor in de badkamer.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het altijd fijn om de ervaringen van onze klanten te lezen. We zullen bovenstaande review doorsturen naar onze vestiging in Hazerswoude-Dorp.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door D.N Peek op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij werden goed en professioneel geholpen door Samira
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door Erwin Falentijn op vrijdag 17 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe badkamer en wc gekocht. Robin heeft ons prima geadviseerd en het is prachtig geworden
Reactie of foto toevoegen
“Grando Assen voor keukens”
Door Rutger op donderdag 10 nov 2016 '16 | vestiging Assen
Aanrader!! Zeer deskundig advies en natuurlijk een prachtige keuken voor een dito prijs!! Het is gewoon erg prettig dat wanneer je een keuken zoekt er een kerkenzakje is die aan al je wensen kan voldoen!! Ben je op zoek naar een keuken in Assen e.o. ga dan in ieder geval Grando!!
Reactie of foto toevoegen
“Je moet heel goed opletten”
Door Veringer op dinsdag 27 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Waardeloze zaak! Tot het moment waar je je handtekening zet zijn ze behulpzaam en schijnt alles goed. Maar daarna beginnen de problemen. Haast te veel om op te noemen. Zaken die tijdens het keukenontwerp besproken zijn staan niet in de overeenkomst, worden dus ook niet uitgevoerd als je er niet zelf op let dat echt alles erin staat. Steeds weer: Ze zeggen dat je teruggebeld wordt maar dat gebeurt niet. Er staan verkeerde dingen op de order (andere kleur dan afgesproken). Als je niet goed oplet krijg je dus gewoon het verkeerde. De spoelbak die wij in de showroom hadden uitgekozen kon ineens niet meer geplaatst worden en moesten wij aan de hand vaan een toegstuurde foto een andere uitkiezen. Zonder afspraak worden tegels voor de hele keukenvloer geleverd en berekend terwijl we alleen maar tot aan de kasten wilden betegelen. Dit werd niet besproken maar er werd gewoon van uit gegaan dat wij de hele vloer wilden betegelen. Dus extra kosten en tegels die we niet kunnen gebruiken en die niet worden teruggenomen. Dit is maar een deel van de ergernissen. Telkens als je belt weet niemand (meer) waarover je het hebt. Een half jaar na plaatsing ging de schakelaar van een led-spot kapot. Dit werd gemeld maar na twee maanden wachten en toch maar bellen bleek dat de lamp niet besteld was bij de leverancier. Dus opnieuw besteld, oftewel: nu wél besteld. Werd ons verzekerd. Weer twee maanden wachten, weer bellen: lamp was toch niet besteld. Hoe dat kon? Niemand weet het. Het eerste telefoontje en de bestelling was nergens in hun system terug te vinden. Ik heb er geen vertrouwen meer in en kan iedereen alleen maar afraden om bij deze zaak een keuken of wat dan ook te kopen. Wij hebben wel de hoofdprijs betaald maar de after-service is echt waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Els op zaterdag 18 feb 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
je wordt er vriendelijk ontvangen, mooie showroom met vele ideeën . Door goed te luisteren naar onze wenzen zijn er verrassende ideeën uit gekomen waar we zelf nooit zouden zijn op gekomen . Top service , alles is super naar wens . We zijn super blij met onze nieuwe wc en badkamer .
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door van den Berg op zondag 31 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Keuken en badkamer besteld bij Grando Hoofddorp. Inmeten van de badkamer en keuken gebeurde apart op twee verschillende momenten. Badkamer kon naar eigen wens eerder geleverd worden (werden wel extra bezorgkosten gerekend). Badkamer tot nu toe tevreden. Alleen het bad was anders binnen gekomen dan besteld was en bad stelpoten ontbraken. In overleg met de winkel goed uitgekomen. Keuken moet nog geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Fam. Hoornstra op vrijdag 24 jun 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Door te late levering van douchewand, radiator, wastafelmeubel en kasten tevens doordat er een fout zat in de tekening van de badkamer zat heeft onze renovatie van de badkamer twee extra weken geduurd. De radiator wordt nageleverd waardoor we nog twee weken extra moeten wachten op de eind oplevering. De door Grando ingehuurde monteurs van Fa. De Nie leveren goed werk en denken goed mee en zijn oplossingsgericht. Het lijkt er op dat Grando veel effort steekt in het verkopen van badkamers (en keukens) maar dat zodra de koop is beklonken de support een beetje stopt / stroperig wordt. Op de installateur De Nie hebben geen op of aanmerkingen, prima support.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rob Kwerreveld op zaterdag 18 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Onze ervaring met Grand was zeer goed: we werden prettig geholpen en kregen goed advies. Met als resultaat een prachtige keuken die voldoet aan al onze kookwensen en waarmee we weer jaren toe kunnen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Robert op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Hilversum
Dit jaar (2017) een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren. Vanaf het advies gesprek kregen we een goed gevoel over Grando. De installatie van de badkamer is geheel naar onze tevredenheid. Het team was zeer kundig, nauwkeurig en vriendelijk. Ze overlegden veel met ons en stonden open voor onze wensen en opmerkingen. Ik kan Grando Hilversum alleen maar aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Nemen echt de tijd”
Door J. otter op vrijdag 27 mei 2016 '16 | vestiging Heerenveen
Vriendelijk personeel, behulpzaam. Nemen echt de tijd voor je en geven goede adviezen. Veel voorwerk was reeds gedaan door onszelf. Verwijderen oude keuken en omleggen waterleiding. Grando heeft vakmensen die de keuken kunnen plaatsen. Vriendelijk. Alles ging in goed overleg en wordt naar wens van de klant ingevuld en gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Marleen Dijkema op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Den Helder
De behandeling in de winkel en daarna het samenstellen van de badkamer en de keuken waren perfect! Goeie samenwerking met de medewerker van Grando. En zo zijn we samen tot een fantastisch resultaat gekomen! Het plaatsen van de keuken en badkamer verliep niet helemaal perfect. Stucwerk was te laat gedaan ( niet droog) dus keuken kon pas maandag geplaatst worden ipv donderdag. Kraan paste niet. Twee kasten beschadigd ( wel later vervangen, maar was wel wachten en rommel). Na de plaatsing van de keuken was het huis en de achtertuin een rommeltje. Ik had het fijn gevonden als het bezemschoon was opgeleverd. Bij het ophangen van een nieuwe kachel in de keuken bleek de aansluiting niet goed te zijn aangesloten, waardoor we vanuit de meterkast lekkage plekken op de keukenmuur kregen. Plaatsen van de badkamer was een ramp. Muurtje van de douchecabine was scheef, waardoor de deur niet pastte.( Is er weer uitgehaald en opnieuw geplaatst) Wastafel kraan niet goed aangesloten, daardoor lekkage in het meubel met als gevolg beschadiging aan meubel.( Is wel weer vervangen. ,maar wel een paar weken later). Tot twee keer aan toe lekkage in de woonkamer, doordat de voegen in de badkamer niet goed waren. We hebben veel lopen vloeken, maar uiteindelijk zijn we tevreden en lachen we er om!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd”
Door Henk Brouwer op zaterdag 23 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze badkamer van Grando. Het advies van Jeff Wiggers en zijn vrouw was uitstekend. Er werd naar onze wensen geluisterd en zij kwamen ook zelf met heel bruikbare tips. De sloop en installatie is verzorgd door Virgil Bakkenes. Echt een aanrader! Zeer bekwaam en netjes werkend. Hij is pas tevreden als ook de klant tevreden is. En dat zijn wij ten volle.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer”
Door Annette v. H op vrijdag 4 mei 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prachtige badkamer gekocht. Geweldig aardige en competente verkoper met goede aanvullende ideeën. De gewenste lever en instalatietijd is prima nagekomen. Vriendelijk montage-team. Alles netjes schoon opgeleverd. 10 punten! Blij met mn nieuwe badkamer!
FOTO VAN ANNETTE V. H
Tegels in de badkamer
REACTIE VAN ANNETTE V H.
Mooi geworden. Dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door ina op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Middelburg
badkamer verkeerd meubel geleverd. keuken na 4 weken nog niet compleet, lijsten en plinten ontbreken. de recirculatie afzuigkap werkt niet naar behoren, de volgende morgen ruik je precies wat je de avond ervoor gegeten hebt!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Hans en Monique op dinsdag 4 sep 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een keuken gekocht en we zijn super goed geholpen door Rutger ! Dank daarvoor !
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi geworden”
Door Fam. Plantinga op vrijdag 1 mei 2015 '15 | vestiging Middelburg
Na de eerste keer in de showroom te zijn geweest, hadden we gelijk een goed gevoel. Na een afspraak werden we goed geïnformeerd over de mogelijkheden. En we kregen een mooie tekening. Dan begint het wachten. Nu is onze keuken geplaatst. En wat is tie mooi geworden. Echt een plaatje. Superblij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop goed aflevering minder”
Door Chris op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Middelburg
Het verkooppraatje en de tussentijdse gesprekken zijn zeer goed. Het afleveren en na komen van afspraken een stuk minder. Bij levering van de keuken ontbrak de koel/vriescombinatie en een passtuk. Hierover was niks van tevoren gemeld. Bij montage bleek dat er een apparaat niet naar behoren werkte. We moesten uiteindelijk ruim 3 weken wachten tot dat er een monteur kwam van het desbetreffende merk. Dit had ook anders opgelost kunnen worden door het apparaat zo snel mogelijk te vervangen. Verder wachten nog op 3 passtukken en montage hiervan. We worden verder op de hoogte gebracht, maar we moeten er zelf telkens achteraan. We waren bereid om wat meer uit te geven voor kwaliteit en service, maar uiteindelijk valt het ons behoorlijk tegen. De monteur is wel super. Hij heeft de keuken zeer netjes gemonteerd (zover hij kon). En problemen perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Witte hoogglans keuken”
Door Diny van den Akker op zaterdag 28 jul 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een wit hoogglans keuken gekocht. We zijn erg tevreden over het resultaat en de service. Een aanrader om daar je keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Victor op zaterdag 14 jan 2017 '17 | vestiging Purmerend
Zeer netjes geholpen door een creatieve verkoper die echt zijn best deed om aan mijn wensen te voldoen. De keuken kon extra snel worden geplaatst. Netjes gemonteerd en afgeleverd. Een dikke pluim voor dit bedrij!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Myrte Janse op vrijdag 30 okt 2015 '15 | vestiging Naaldwijk
Binnen twee jaar twee keer een keuken gekocht bij Johan Hofman van Grando Naaldwijk en twee keer een succes! Johan denkt mee bij het ontwerp en zoekt altijd naar een optimale oplossing, ook binnen een beperkt budget. Als er tijdens het plaatsen nieuwe uitdagingen boven komen, wordt er adequaat gereageerd en even enthousiast naar een passende oplossing gezocht, met daarbij de complimenten aan VETEC keukenmontage! Ook de aftersales is dik in orde, even een belletje en het wordt geregeld. Voor de volgende keuken kom ik weer bij Grando Naaldwijk langs!
FOTO VAN MYRTE JANSE
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Allaert Iris en Sven Onghenae op vrijdag 22 apr 2016 '16 | vestiging Middelburg
De adviseur begeleidt je in het verwezenlijken van jouw wensen. Prima advies en hij gaf een aantal mogelijkheden mee zodat we onze ideale badkamer vorm kreeg. Als klant voel je direct dat je welkom bent en neemt men de tijd om ervoor te zorgen dat je verwachtingen kunnen worden ingelast.De installateur was vriendelijk en werkte heel precies en punctueel.
Bedankt voor de ideeën en fijne samenwerking.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door A van Rooij op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Son
Tot nu toe alles perfekt gegaan hebben dus prachtige badkamer en keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Transparante benadering”
Door P Verbaas op vrijdag 4 mrt 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Uitstekende service en klantvriendelijkheid. Denken mee en voor goede en eerlijke prijs. Apparatuur bv wordt gelijk tegen eerlijke prijzen op een offerte vermeld en zijn dan vergelijkbaar met bv internet prijzen. Open en eerlijkheid is bij keukenleveranciers een flinke pre. Geen geheimzinnigheid over prijzen
FOTO VAN P VERBAAS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Niels op maandag 7 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een keuken gekocht. Ik ben zeer tevreden over de hulp in de showroom, de levering en de montage. Alles is prima verlopen. De service achteraf was snel en duidelijk. Ik zou Grando zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig in omgang”
Door Tim en Shanne op maandag 18 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Was erg prettig om hier een badkamer en keuken te kopen. Dit zijn geen cowboys zoals bij.....(u kunt dit zelf wel invullen.) Goede service en communicatie. Vragen e.d. worden goed en relatief snel beantwoord. Alles is gemonteerd en geïnstalleerd door vakmensen. Prettig in de omgang en communicatie. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische keuken”
Door Yumé Ramos op zondag 19 mrt 2017 '17 | vestiging Groningen
Deze week is onze fantastische keuken gekomen van Grando keukens te Groningen. We zijn erg blij met het resultaat, het goede montagewerk en de uitstekende serivice. Dank is groot! Ik kan het mensen zeker aanraden een keuken bij Grando keukens Groningen te kopen!! Groet Yumé en Lidia
FOTO VAN YUMÉ RAMOS
Eindresultaat keuken via Grando
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Karin op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Assen
Een uitstekende ervaring opgedaan met Grando in Assen. Ik kreeg goede voorlichting over de mogelijkheden van een nieuwe badkamer; deze is vervolgens ontworpen volledig naar mijn zin. Ook het plaatsen is in een geweldig tempo en super goed gedaan. Complimenten!
Reactie of foto toevoegen
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (32 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (34 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (22 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (12 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (24 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (58 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (8 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (11 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (28 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (6 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (21 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (21 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (89 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (12 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (18 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (16 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (38 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (36 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (66 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (69 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (77 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (10 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (59 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (13 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (62 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (47 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (77 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (32 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (48 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (56 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (21 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (45 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (54 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.