Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 914 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 34 vestigingen (heel nederland)
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Ervaringen
Er zijn 914 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren415 ervaringen
4 sterren363 ervaringen
3 sterren33 ervaringen
2 sterren31 ervaringen
1 ster62 ervaringen

Per vestiging:
“Dit keukencentrum is een aanrader om te bezoeken”
Door Carl en Jolanda Siegert op woensdag 15 nov 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn hartelijk ontvangen bij Grando en verkoper heeft goed de tijd genomen om met ons een plan te maken voor de keuken en uit te werken. De benadering was vriendelijk en professioneel. Ruimte voor eigen inbreng maar ook goed en creatief meedenken met onze wensen. Contact en plaatsing door de monteur was ook prettig en prima uitgevoerd. We zijn erg tevreden en raden anderen aan dit keukencentrum te bezoeken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door Jacqueline Leune op dinsdag 14 nov 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Prima ervaring met Grando Naaldwijk. Angie en Johan hebben alles goed geregeld. Bijzonder goede service. Als we ergens tegenaan liepen, werd er direct een oplossing bedacht. Ook Jim, de monteur, draaide nergens zijn hand voor om. Ben erg blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer en toilet”
Door Elma op maandag 13 nov 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Duurt lang voor alles klaar Is, maar het is wel goed
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden, professioneel en prettig”
Door Ans van Zanten op zondag 12 nov 2017 '17 | vestiging Emmen
Bij Grando Emmen een keuken gekocht. Professionele advisering door Marcia, wat mede dankzij de vele vragen heeft geleid tot een mooi en zeker ook praktisch ontwerp. Daarnaast was het ook leuk en gezellig zaken doen. Alles werd keurig en volgens afspraak geleverd. De herlevering van een kastje was noodzakelijk, maar ook dit werd vlot en goed afgehandeld door Marcia en Richard. Mocht u op zoek zijn naar een nieuwe keuken, zou ik u Grando Emmen zeker aanraden. Ik heb al veel complimenten mogen ontvangen van familie en vrienden.
FOTO VAN ANS VAN ZANTEN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Badkamer met alles wat we wilden”
Door Ineke Poppelaars op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Son
Ondanks het feit dat onze badkamer niet heel groot is, is het gelukt om deze op te leveren met alles wat we wilden. De verkoper begreep onze praktische wensen. De monteur is pas gestopt tot alles tot in de puntjes was afgewerkt. Van aankoop tot oplevering is zonder enige vorm van ergernis verlopen. Heel bijzonder vinden we dit!!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Iedere dag tevreden”
Door Marius en Mirella op maandag 6 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben zeer goed contact gehad met Lijnart van Grando Hoogvliet. Een ondernemer die zijn vak verstaat en pas tevreden is als de klant dat ook is! Nam ruimschoots de tijd en luisterde naar de wensen. Samen kwamen we tot een mooi ontwerp. Nog iedere dag zijn wij tevreden met onze keuken dankzij Grando Hoogvliet!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Geweldig gedaan”
Door Marion en Marijke op maandag 6 nov 2017 '17 | vestiging Zaandam
We hebben zowel een nieuwe keuken als een nieuwe badkamer gekocht bij Grando Zaandam. De mensen van Grando hebben het geweldig gedaan. Top. Dit bedrijf is supergoed en willen we iedereen aanraden. We genieten er iedere dag van.
FOTO VAN MARION EN MARIJKE
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer goed geholpen”
Door Kees Bruin op zaterdag 4 nov 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goed geholpen door de adviseur. Daarna door ervaren monteurs geplaatst. Prachtige keuken geworden.
FOTO VAN KEES BRUIN
Keuken met zwevende hoekkast
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Boven verwachting”
Door Willem Havik op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Assen
Op een vriendelijke en prettige geholpen, blijft altijd moeilijk om badkamer/toiletmaterialen uit te zoeken omdat je als leek niet echt weet wat de mogelijkheden zijn. Deze zijn door Léon op een rustige manier uiteengezet, waarbij tijd geen rol speelde. Het prettige hieraan is dat je dan geen druk voelt. Over de prijs valt altijd te twisten, je hebt wel een idee wat het ongeveer moet kosten, maar toch, het blijft moeilijk. Ook hierin hebben we niet het gevoel dat we de hoofdprijs hebben betaald. Tevens was het ook ontzettend prettig dat( i.v.m. planning werkzaamheden) alle materialen in een keer bezorgd werden op het afgesproken data/tijdstip. Een dingetje had niet de juiste aansluiting (sifonaansluiting badkamermeubel) klein detail, is goed opgelost door direct uit voorraad een alternatief te bieden. Concreet: had rekenschap gehouden met nalevering(en) en omruilen van materialen, dit gestoeld op ervaringen uit het verleden (keuken/Bruynzeel)) maar boven verwachting zijn wij zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Verademing”
Door Ruud Zeegers op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het begin een vertrouwenwekkende aanpak. Na zwakke alternatieve aanbieders, is de werkwijze van het Grando personeel Hoogvliet werkelijk een verademing. Een uitmuntende zakelijke ervaring.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door Bernard Jacobs op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Goede adviseur, goede monteurs, goede nazorg, dus in een woord prima.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer positief”
Door Bjorn op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Mijn ervaring met Grando Naaldwijk is zeer positief. Gaby en Johan schetsen een reëel verhaal en komen met logische oplossingen. Ik ben gedurende het gehele proces perfect op de hoogte gehouden via telefoontjes en emails. OOk de daadwerkelijke aftersales is perfect. Ik kan iedereen Grando Naaldwijk aanraden. Had ik ze alleen maar eerder gevonden. Dat had mij wat nutteloze gesprekken bij concurrenten bespaard....
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed gevoel”
Door Robert op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Hilversum
Dit jaar (2017) een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren. Vanaf het advies gesprek kregen we een goed gevoel over Grando. De installatie van de badkamer is geheel naar onze tevredenheid. Het team was zeer kundig, nauwkeurig en vriendelijk. Ze overlegden veel met ons en stonden open voor onze wensen en opmerkingen. Ik kan Grando Hilversum alleen maar aanraden!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geweldig geholpen”
Door Hans en Hanny ter Braak op dinsdag 31 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij kwamen na vele toonzalen bij Grando Hengelo terecht. Na wat rondkijken en een open gesprek is een ontwerp gemaakt. Na het intensief meedenken en de vele tips vanuit de Grando groep hebben we een offerte gekregen. Waren zeer content met de het gebodene. Wij danken dan ook Marcel en zijn team voor de mooie keuken. Het is een heel mooi geheel geworden. Wij genieten.

Eerdere ervaring van 13 augustus 2016: Wij zijn geweldig geholpen, niet alleen door de goede service maar ook voor het meedenken. Wat ons vooral is meegevallen is dat men ons zo goed heeft begeleid in alle aspecten die bij het uitzoeken en kopen horen. Marcel heeft ons heel veel geholpen, veel informatie gegeven en veel tijd genomen. Hij mag de warme douche.
FOTO VAN HANS EN HANNY TER BRAAK
Hele mooie keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Nieuwe keuken”
Door T. Heckman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Purmerend
Uitstekend geholpen met samenstellen van onze keuken. Goed geluisterd naar onze wensen, waardoor eenvoud en een luxe uitstraling perfect samen zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prettig verlopen”
Door W.H. Wisman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben al eerder, in een vorig huis, een keuken gekocht bij Grando. Vanwege de goede ervaring destijds zijn we weer bij Grando beland. Is wederom vanaf begin tot het eind goed en prettig verlopen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keurig”
Door M. Leppens op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Breda
keurig geholpen, er werd ruim tijd genomen om het ontwerp samen te stellen en we konden onze wensen goed kwijt ook werd meegedacht in het budget. Er werd voldaan aan de verwachte levertijd, en montage foutje werd kosteloos hersteld.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Uit het hart”
Door Ingrid Bokelman op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Lelystad
Eigenaar Paul Lucas was al bekend bij ons van onze keuken. Omdat dit toen zo goed was geweest bestond er voor ons geen andere zaak dan deze om de badkamer te doen. En zoals vorige keer was het ook nu weer prima in orde. Ook het montage team was super. Heel netjes. Als er iets was dan overlegde zij dit. Geeft een fijn gevoel. Een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima geholpen”
Door J. Van Lier op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Son
Prima geholpen. Levering perfect. Ook installatie was goed, helaas oplossen kleine ongemakken vergt tijd.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Heel tevreden”
Door M. van Drie op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door de adviseur, levering en installatie conform afspraak, nette service achteraf. Heel tevreden met het verloop van de aanschaf en resultaat van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Een vriendelijke en professionele groep mensen”
Door jan beugelaar op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben bij Grando Hengelo in mei 2017 een keuken besteld en ook een aantal nieuwe toiletten voor sanitair gebruik. We hebben vaak contact met Grando gehad, wanneer er reden voor was zijn de problemen opgelost en de werkzaamheden naar behoren uitgevoerd. We zijn trots op onze keuken en toiletten en tegelijkertijd zeer tevreden. Een vriendelijke en professionele groep van mensen die voor je klaar staan.
FOTO VAN JAN BEUGELAAR
Resultaat van de keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Fijne zaak”
Door Ronald en Brigitte op donderdag 26 okt 2017 '17 | vestiging Middelburg
Michel was onze verkoper. Leuke kerel met veel gevoel voor humor en hij had ook nog heel veel verstand van keukens. Gewoon een vakman die weet waar hij over praat en er niet alleen maar zit om veel geld te verdienen maar heel erg denkt uit het oogpunt van de klant. Goede en juiste adviezen gekregen van hem en de keuken die er is geplaatst is echt een pracht keuken geworden. Ook alle lof voor Ronald en Hugo van R&D de Visser montage want dat zijn ook echte vakmensen die echt weten hoe je een keuken moet plaatsen. Tevens nog zaken gedaan met Mario van de badkamers en hier geldt hetzelfde als bij de keukens, vakman en leuke kerel met gevoel voor humor. Kortom een fijne zaak om je spullen te kopen en alles wordt tot in de puntjes voor je geregeld. Hier kom ik zeker terug.
FOTO VAN RONALD EN BRIGITTE
De hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Dikke aanrader”
Door W. Chaudron op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een volledig nieuwe badkamer gekocht en laten plaatsen. Het is altijd lastig om uit een ruime keuze jouw droom badkamer te selecteren, hier zijn wij heel ongedwongen en professioneel bij geholpen. Het is uiteindelijk de badkamer geworden die wij hadden gehoopt te krijgen en zijn zeer content met Grando! Een dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Netjes”
Door LB Kemp op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Keuken is netjes geplaatst. Alles was duidelijk. Snelle en nette service. Goed geregeld. Het was echt allemaal Super
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Eens en nooit weer grando voor mij”
Door Roy op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Mooie lokkertjes met reclame stunts, Goede waardering van klanten. Wat ik dus echt niet begrijp als ik naar mijn ervaring kijk en dat van andere bekenden waar ik de afgelopen Maanden mee in gesprek kwam toen we over grando verteld. Fanatieke verkoper, Mooie praatjes maar na dat de handtekening was gezet regelmatig terug geweest naar grando omdat er niet op mail werd gereageerd en fouten werden gemaakt. Petje af trouwens voor de monteur, die heeft ons prima geholpen, de mensen die de keuken brachten was erg goed en aardig en zelfs toen ze via grando het verkeerde adres hebben door gekregen kwamen ze het toch brengen. Foute kleur van bepaalde panelen werden er geleverd en geplaatst, formaat van het keukenblad was niet naar wens, oven liep vast tegen de verwarming, net als de koelkast die door de verwarming niet volledig open kon. Volgens grando zou het geen problemen geven. Het blad zou kort er moeten als we zelf hadden gewild. Omdat ze het niet nodig vonden in te meten omdat we kunstof blad hadden zaten we dus met extra onnodige Kosten en een keuken blad wat toch te krap is om fatsoenlijk aan te eten. Maar goed alles Moest betaald zijn voor de levering, dus daar gaat je onderhandelings materiaal. Uiteindelijk compromis kunnen bereiken maar we wachten al 3 maanden op het nieuwe materiaal, geen bericht je van hoe het er voor staat, wederom moeten we zelf overal achter aan. Zal blij zijn dat ik straks niet meer te maken hoef te hebben met grando, de druppel was wel dat de gallerij mij belde na dat ik met een kado on van grando een schilderij had Gekocht. Ik vind het schandalig dat grando mijn prive gegeven aan derde vertrekken. Zal mij benieuwd of het voor kerst af is grond.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Fantastisch gegaan”
Door Bas Zwijnenburg op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij hebben eind 2016 een badkamermeubel en in september j.l. een nieuwe keuken gekocht. Wij hebben een uitstekende ervaring met de heer Kreukniet. Hij neemt alle tijd en belangrijker, hij denkt met je mee. Alles was op tijd en correct geleverd. Ook de plaatsing is bijzonder goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed verlopen”
Door Caroline. Oomen op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Bij Grando Zevenbergen een nieuwe Keuken gekocht. Heel goed advies van Frank die nam ruim de tijd had ook ideeën waar we een goed gevoel bij hadden . De monteurs die de Keuken hebben geplaatst werken heel secuur zijn erg vriendelijk. De Tegelzetter die de Keuken vloer en de Hal Wc gedaan is heeft is n vakman . Wij zijn 100 % tevreden
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Klopt helemaal”
Door Fam. Holtzer op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Wederom de gedetaillitische service van Jack (de franchisenemer). hij denkt altijd erg goed mee en weet onze wensen duidelijk op papier te zetten. aan alles waar je zelf niet aan denkt, denkt hij. waardoor de badkamer (en eerst ook keuken) altijd helemaal klopt
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goede service”
Door Asbroek op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Keuken gekocht, goede service, komen met veel ideeen en oplossingen voor de indeling. We hebben een probleem met de kookplaat grando helpt ons fantastisch met het zoeken naar een oplossing.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed en vriendelijk”
Door Jeroen van Wensen op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Breda
Goede vriendelijke hulp bij het uitzoeken van badkamer en toilet. Het gevoel dat degene die ons hielp naar onze wensen keek en niet naar 'moeten verkopen'. Opvolging van levering en plaatsing verliep in begin wat minder, maar met tussenkomst van montagebedrijf alles uiteindelijk (op lange termijn) goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Rianne Kaars op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij zijn erg tevreden over hoe we geholpen zijn. Er werd goed meegedacht met onze ideeën. We waren er al snel uit wat het moest gaan worden, mede dankzij Fred is het ook geworden zoals we het bedacht hadden. We genieten iedere dag van onze keuken!
FOTO VAN RIANNE KAARS
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Trots op de aanwinst”
Door D. ten Hoopen op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Kwamen na een lange zoektocht en vele inspiraties zomaar spontaan bij Grando in Hengelo binnen wandelen om ook weer inspiratie op te doen. Na even rondkijken kwamen wij tot een gesprek, wat meteen een zeer goede en professionele indruk op ons maakte. Men wist meteen wat wij zochten, maakten geheel vrijblijvend tijd vrij voor een vrijblijvende offerte. Het gevoel was zeer goed. Beslissing gemaakt en tot koop overgegaan. Kregen een paar super goede monteurs over de vloer met gouden handjes. E.e.a. is zeer naar tevredenheid afgehandeld en gerealiseerd. Wij zijn super trots op onze nieuwe aanwinst.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prettige service”
Door Shahrzad eslamian op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Super klantvriendelijk wij konden door omstandigheden niet ons keuken op tijd ophalen dit werd proffesioneel en erg vriendelijk afgehandelijk. Montage van de keuken werd netjes door een vriendelijke man gedaan. Erg prettig en goeie service!!
FOTO VAN SHAHRZAD ESLAMIAN
Keuken met keukeneiland
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Precies zoals gehoopt”
Door Jan en Anja Smeets op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Onze badkamer is precies geworden zoals we hadden gehoopt. De fikse verbouwing heeft een heel mooi resultaat opgeleverd. Het samen ontwerpen ging perfect. Zo'n inloopdouche hadden we veel eerder moeten nemen. De vloer- en wandtegels zitten er heel strak in. Dat is iets waar we nu, een half jaar later, nog steeds van genieten.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Blij met badkamer”
Door Fam Zwart op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Zeker super blij, met de badkamer. Aflevering prima, werd goed nagekeken. Montage prima gedaan, minpunt monteur kwam maar 4 dagen in de week.

Eerdere ervaring van 9 juni 2017: Prima advies van Dhr Jeff Wiggers. klein minpuntje, wastafel badkamer bleek te groot. was niet goed opgemeten, De kleinere wordt binnenkort geleverd. installatie door Virgil, goed gedaan. Super blij met de badkamer.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geheel naar ons zin”
Door Menno Meijerink op zondag 22 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
We zijn geholpen door Gabi, een jonge accurate verkoopster, die op een professionele manier ons adviseerde. Door goede communicatie, waar tref je dit nog aan heden ten dage, een goed installatieteam, hebben we nu keuken geheel naar onze zin, dat een sieraad is in ons huis. Maar boven al, we staan weer met plezier te koken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Gemengde ervaring”
Door Harry Leerkes/Wilma Baltus op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Epe
Mooie keuken, goed advies, compleet geleverd en prima en vakkundig geïnstalleerd maar zeer, zeer slechte service!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Positieve ervaring, na afloop te weinig contact”
Door Aertssen op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Positieve ervaring echter nadat de keuken is gekocht en gemonteerd nog steeds aan het wachten op een aantal nieuwe deurtjes en aan het wachten op een monteur die de krassen in mijn blad kookeiland komt polijsten. Had tevens wel een telefoontje verwacht direct na plaatsen van Grando of alles naar wens is gegaan echter geen enkel contact meer vanuit Hazerswoude.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed”
Door Fam. Neerscholten op vrijdag 20 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn goed begeleidt en bij gestaan bij de keuze van de keuken. Goed advies en goede monteur!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed geholpen”
Door L v. Breugel op donderdag 19 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Goed geholpen en de plaatsing van de keuken door de monteur was super, aan te raden om daar een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Bedankt”
Door elly schiefer op woensdag 18 okt 2017 '17 | vestiging Breda
wij hebben kennis gemaakt met een fantastisch goede verkoper die ons moeiteloos naar een een beslissing heeft geadviseerd. Chapeau Bart Goverde, heel erg bedankt.

Aanvulling ontvangen 23 oktober 2017: we hebben gekocht, de keuken is al geplaatst. We zijn uitermate tevreden, Grando is voor ons een topper !
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Heel goed bevallen”
Door Cees en Petanja Maters op dinsdag 17 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer besteld bij Grando Amersfoort en dit is ons heel goed bevallen.Goed advies gekregen. Het team dat de badkamer kwam installeren was echt geweldig! Bedankt Jonathan Vega, Chris, Timon en Rafiek!
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Goed”
Door S. Redeker op zaterdag 14 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede service en advies, kundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken gekocht en geleverd”
Door G.F.L.Barreveld op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Levering heeft veel te lang geduurd. Vergeten?
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Renate Zomer op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Emmen
Erg tevreden over het hele proces. Van uitzoeken tot levering van de keuken. Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij Richard.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Naar tevredenheid”
Door B. van der Staaij op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Groningen
Tot nu toe een goede service en vakkundige monteurs
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Tevreden”
Door Cora op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Breda
Adviseur Ankie was geweldig! We hebben nu een keuken die we nooit zelf bedacht zouden hebben. Wat een vriendelijkheid en creativiteit.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geweldig”
Door jos en renate op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Breda
geweldig, van bezoek showroom tot de plaatsing. een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Keuken gekocht”
Door Henk Fons op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed geholpen. Alleen jammer dat keukenblad verkeerd was besteld
FOTO VAN HENK FONS
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede service”
Door Lennard op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Goede service zowel vooraf als achteraf. kwalitatief goede artikelen, zijn vriendelijk en denken met je mee.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Uitstekend”
Door Daphne op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Uitstekende adviseur. Prachtige keuken geplaatst, erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Aankoop keuken”
Door Ellie van Tol op maandag 9 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed advies, luisteren naar wensen,afspraken van levertijd en plaatsen goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Netjes”
Door Wil van Ooyen op maandag 9 okt 2017 '17 | vestiging Son
De badkamer is keurig binnen de geplande tijd afgewerkt. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed”
Door J. Blom op zaterdag 7 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede informatie en een uitstekend advies en goede service
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Persoonlijke begeleiding”
Door Niels Mulder op zaterdag 7 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Persoonlijke begeleiding en een vast aanspreekpunt. Goede en snelle uitwerking van de keuken tot aan realisatie. Enkele dagen voor installatie is er zelfs een controle uitgevoerd of het leidingwerk juist is gemonteerd.

Aanvulling toegevoegd 23 oktober 2017: Een goede begeleiding van begin tot eind. Er wordt goed macht in de uitwerking tot en met de realisatie. Onze U vormige keuken is in alle hoeken bereikbaar voor berging zonder verloren ruimte. Zo is er ook een oplossing bedacht voor de vaatwasser daar wij deze niet onder het keukenblad wouden maar over de oven. Hiervoor is een zwevende kast geplaatst zodat al het apparatuur ergert kon worden en er nog een ruime berging boven de oven is. Installatie in een dag en alles keurig afgewerkt zonder problemen.
FOTO VAN NIELS MULDER
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Slechte ervaring”
Door Ernst Drijver op zaterdag 7 okt 2017 '17 | vestiging Purmerend
Wij hebben hele slechte ervaringen met Grando Purmerend waar wij dit jaar een badkamer hebben gekocht die eind mei volledig opgeleverd had moeten zijn.

1) Bij het definitief maken van de overeenkomst bleek de badkamer in 1 keer € 1.000,00 duurder dan was afgesproken. Het bleek dat wij "harde" muren bleken te hebben waardoor het frezen € 800,00 duurder werd en er moest nog een aardlekdraad aangelegd worden. Bij het verkooppraatje was hier met geen woord over gerept en ook in de offerte was geen enkel voorbehoud opgenomen met betrekking tot het hebben van harde of zachte muren. Zelfs de aannemer heeft er met geen woord over gerept toen hij bij ons de inspectie kwam doen.

2) een week voordat de verbouwing zou beginnen hadden wij nog steeds niks gehoord van Grando en/of de aannemer. Bij de verkoop was beloofd dat wij een planning zouden krijgen zodat wij wisten wanneer welke werkzaamheden zouden plaatsvinden. Daarom zelf maar contact opgenomen. Toezegging gehad dat de verbouwing op vrijdag zou beginnen en dat wij een planning zouden ontvangen. Donderdagavond kregen wij bericht dat de verbouwing niet vrijdag maar maandag zou beginnen. We hadden dus voor niks vrijdag vrij genomen en het weekend een huisje geboekt. Wij wilden tijdens het slopen namelijk niet thuis verblijven. We hebben trouwens nooit een planning ontvangen en moesten elke avond zelf contact met de aannemer opnemen om te horen of en zo ja wat er de volgende dag op de planning stond.

3) Bij het tegelen kregen wij van de tegelzetter te horen dat hij de tegels niet conform de bouwtekening kon aanbrengen. Wat bleek, Grando had zonder ons daarvan in kennis te stellen andere (formaat) tegels besteld waardoor de tegels niet meer strokend aangebracht konden worden. Grando kon niet aangeven waarom ze dit hadden gedaan en wilde ook niet met ons over een oplossing nadenken. Het enige dat ze ons mededeelde was dat ze bij tegels van verschillende leveranciers nooit strokend opleverde. Dat dit niet bij de verkoop was verteld en wij wel een ontwerp hadden ontvangen waarop de betreffende tegels wel strokend waren afgebeeld was niet relevant. Dit terwijl zij op hun site zelf hebben staan dat ze een prachtig 3D ontwerp maken voor een realistisch beeld. In ons geval bleek dit beeld dus in 1 keer niet realistisch te zijn en moesten wij het maar samen met de aannemer uitzoeken. Ondanks ons aandringen wilde Grando zelf niet bij dit gesprek aanwezig zijn. Met de aannemer tot een oplossing gekomen. We hebben dit doorgegeven aan Grando die de gemaakte afspraken op papier zouden zetten. Wij gingen ervan uit dat Grando zelf met een tegemoetkoming zou komen omdat wij niet alleen niet de badkamer zouden krijgen die we besteld hadden maar de oplevering ook met een week vertraagd zou worden. We hebben een paar dagen gewacht maar kregen geen enkele reactie van Grando. Daarom zelf maar een mail gestuurd naar Grando en aangegeven dat wij wel tot een technische oplossing waren gekomen maar niet tot een financiële oplossing. Grando wilde hier echter niks van weten en dreigde zelfs de verbouwing stil te leggen.

4) Bij het opleveren bleek dat het toilet te laag was geplaatst. Omdat het een inbouwreservoir betreft kon dit slechts gedeeltelijk opgelost worden en moesten er dus 3 weken na oplevering nog herstelwerkzaamheden worden verricht en hangt het toilet nu toch nog steeds lager dan gewenst.

5) Bij het opleveren bleek dat Grando een douchestang had uitgezocht die niet aangesloten kon worden op de douchekraan waardoor wij de eerste drie weken geen gebruik konden maken van onze regendouche.

6) Bij het opleveren bleek dat de radiator lekte. De aannemer kwam na 3 weken langs om dit te repareren.

7) Bij het opleveren hadden wij nog gaten in de muur van de slaapkamer. Bij het monteren waren gaten ontstaan in de muur tussen de badkamer en slaapkamer. De stukadoor had wel bedacht dat de gaten aan de badkamerkant gedicht en afgewerkt moesten worden maar niet dat het logisch is dat je dan de gaten aan de slaapkamerkant ook netjes moet dichtmaken. Het heeft tot een anderhalve maand na oplevering van de badkamer geduurd voordat deze gaten alsnog gedicht zijn.

8) Bij het opleveren hebben we zelf het materiaal moeten verwijderen dat de aannemer had gebruikt om de vloer in de gang te beschermen. Helaas had de aannemer een soort plakplastic gebruikt waardoor we uren zijn bezig geweest om alle lijmresten te verwijderen die achterbleven op onze laminaatvloer.

9) Toen wij de douche de eerste keer mochten gebruiken bleek dat wij geen heet water hadden. Na drie weken kwam de aannemer langs om tot te conclusie te komen dat het waarschijnlijk aan stadsverwarming lag en niet aan de thermostaatkraan, maar dat was onzin want we hadden gewoon heet water uit de wastafelkraan. Toen wij dit aangaven gaf hij toe dat de kraan wel eens stuk kon zijn. Vervolgens moest er een monteur van de leverancier komen waardoor het 2 maanden heeft geduurd voordat wij heet water hadden.

10) Toen wij het toilet voor het eerst mochten gebruiken bleek dat de spoelknop niet goed werkte en de spaarstand niet gebruikt kon worden. Eerst is hier de aannemer een aantal keren voor langs geweest maar deze kon dit niet repareren. Na 3 maanden is er een monteur van de leverancier langs geweest die tot de conclusie kwam dat wij een verkeerde toiletpot hadden. Zijn advies was om deze te laten vervangen. Vervolgens een maand gewacht op reactie van Grando maar die kwam niet. Uiteindelijk zelf maar weer contact gezocht. Grando gaf aan van niks te weten terwijl ze de dag dat de monteur was langs geweest al telefonisch contact met ons hadden opgenomen om te horen wat de stand van zaken is. Vervolgens verwacht je dat ze aangeven dat we een nieuwe toiletpot moeten uitzoeken. Maar nee, Grando wil eerst contact opnemen met de leverancier omdat zij de deskundigheid van de monteur die is langs geweest in twijfel trekken. U zult begrijpen dat wij op dit moment meer twijfelen aan de deskundigheid van Grando Purmerend dan aan de deskundigheid van de monteur van de leverancier. Maar los van wie ondeskundig is hebben nu al 4 maanden een toilet die niet goed doortrekt en weten nog steeds niet wanneer en door wie dit opgelost gaat worden.

11) Toen we voor de eerste keer de verwarming gingen gebruiken hadden we direct lekkage in de slaapkamer. Ook hier weer een dag voor vrij moeten nemen omdat er weer iemand langs moest komen om dit ook te verhelpen.

Conclusie: Wij dachten dat de o van Grando een letter was maar we zijn er helaas achter gekomen dat het geen letter maar een cijfer is. Grando weet zichzelf schijnbaar prima te kwalificeren als een grote nul. En dat voor een bedrijf dat op hun site aangeeft dat wij vanaf het begin zouden moeten genieten van de service die wij wensen en ook aangeeft te ontzorgen. Grando Purmerend heeft ons in de afgelopen maanden alleen maar veel stress , frustratie en vrije dagen gekost. Daarnaast staat zoals al eerder aangegeven op de site dat voor een realistisch beeld een prachtig 3D ontwerp gemaakt. Dat klopt dus niet, want Grando maakt wel een 3D ontwerp maar geeft vervolgens tijdens de verbouwing doodleuk aan dat de badkamer niet conform deze tekening opgeleverd kan worden. Zoals al aangegeven hebben wij gevraagd om een financiële compensatie. Eerst alleen vanwege het feit dat Grando zonder ons medeweten andere tegels had besteld en wij niet de badkamer hebben gekregen die wij besteld hadden maar achteraf ook voor alle andere genoemde punten waardoor wij na 4 maanden nog steeds een badkamer hebben die niet af is en al de nodige dagen extra vrij hebben moeten nemen omdat er weer een aannemer of monteur langs moest komen om fouten te herstellen. Grando Purmerend is hier doof voor en vindt schijnbaar dat wij nog steeds moeten kunnen genieten van de service die zij leveren.

Tenslotte een tip: mocht je ondanks onze ervaringen toch besluiten zaken te gaan doen met Grand0, beding dan dat je, ondanks wat in hun voorwaarden staat, niet het hele bedrag vooraf hoeft te betalen, maar een deel pas bij oplevering. Hiermee heb je in ieder geval nog een wapen als je net als ons in conflict komt met Grando. Ons rest helaas niks anders om via de geschillencommissie te gaan kijken of wij toch niet in ons recht staan en te hopen dat we binnenkort toch nog een toilet krijgen die we normaal kunnen doorspoelen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Uitstekend”
Door Wout van Dijk op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij zijn uitstekend geholpen in de showroom van Grando. De prachtige compositie van tegels, inloopdouche, wastafel, toilet etc. kregen we in 3D-format mee. Het uiteindelijke resultaat is geheel in overeenstemming met de schets. De voorspelde tijdsduur van de werkzaamheden (ca. 2,5 week) was geheel juist. Het team van Jonathan Vega (Chris, Timo, Rafiek en Jonathan) hebben de klus uitstekend geklaard.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Heel erg tevreden”
Door A van Rooij op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Son
Tot nu toe alles perfekt gegaan hebben dus prachtige badkamer en keuken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer prettig bedrijf”
Door Klaas de Hart en Riet Vis op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Een zeer prettig bedrijf met goede informatie en zeer klantvriendelijk. Er zijn prachtige onderdelen te koop voor zowel badkamer als keuken. Wij zouden zeker naar Grando gaan als wij aan een nieuwe keuken toe zijn.

Aanvulling ontvangen 7 oktober 2017: wij hebben een nieuwe badkamer gekocht en deze is reeds geinstaleerd. Hij is prachtig geworden, dus geheel tevreden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuken gekocht”
Door Ed Nakken op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht, na goed advies en een mooie tekening zijn wij met Grando in zee gegaan en hebben daar zeker geen spijt van, wij zouden dit zeker te weten weer doen als het zo ver mocht komen maar genieten nu eerst van onze mooie keuken
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Prima”
Door Breeveld op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima bedrijf. wordt niet gepusht om dingen te bestelen/kopen die je niet wilt.
Aangename sfeer
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door J.P. Mulder op donderdag 5 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima bedrijf met uitstekende service en begeleiding.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Perfect verlopen”
Door Nelleke Remeeus-Komen op dinsdag 3 okt 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het moment dat we bij Grando Hoogvliet binnenstapten tot het moment dat we konden gaan genieten van onze nieuwe keuken: alles verliep perfect! Extra pluim voor Cindy en Michael!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Frank en Ellen op zondag 1 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Prima begeleiding en installatie van de renovatie keuken. Zeer tevreden klanten.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super tevreden”
Door Yvonne Wielart op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Super heb eerder al keuken gekocht en nu de badkamer.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Perfect”
Door pahud de Mortanges op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
perfecte service en badkamer in 3 weken helemaal tip top afgeleverd! Karel lieverink, was onze man , in een woord Super .
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Super”
Door Henk Reijerse op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Middelburg
Perfect uitgelegd en veel uitzoek wat betreft aanrecht bladen grepen deurtjes en in ons geval mooie laden en grepen super
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Service was perfect”
Door Michael Haanskorf op woensdag 27 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Zowel de keuken als de badkamer bij Grando Breda gekocht. Met de leveranciers/monteurs waarmee Grando Breda werkt zijn goede afspraken te maken over het gehele pakket aan werk zodat keuken en badkamer volledig afgewerkt en gebruiksklaar worden geïnstalleerd. We hebben zelf alleen waar nodig geverfd, maar ook dat zou te regelen kunnen zijn met de monteurs. De service van in de winkel tot na installatie is perfect. Geen opdringerige verkopers in de showroom, gewoon rustig rond kunnen kijken en daarna met vriendelijke adviseurs tot een resultaat kunnen komen dat binnen mijn budget en eisen/wensen was.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Top bedrijf”
Door Badouri op dinsdag 26 sep 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Bij Grando kan je werkelijk jouw droomkeuken samenstellen. Hier is mogelijk wat andere aanbieders je niet kunnen bieden. Tijdens het samenstellen van de keuken wordt er met je meegedacht en naar oplossingen gezocht. Ook mochten wij de voorbeeld frontjes meenemen om te vergelijken met onze tegels en bijpassende verf voor onze muren uit te kiezen. Onze keuken is onlangs geplaatst en we hebben enorm veel complimenten gehad. Ze werken met vriendelijke en vakkundige verkopers en monteurs die zeer netjes te werk gaan.

Aanvulling: Tijdens de bezorging is er ongelukkigerwijs schade gemaakt aan onze woning. Dit is zonder problemen vergoed en dat is ook 1 van de redenen waarom wij Grando aanraden.

Kortom: Top bedrijf!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed geluisterd”
Door Henk Brouwer op zaterdag 23 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze badkamer van Grando. Het advies van Jeff Wiggers en zijn vrouw was uitstekend. Er werd naar onze wensen geluisterd en zij kwamen ook zelf met heel bruikbare tips. De sloop en installatie is verzorgd door Virgil Bakkenes. Echt een aanrader! Zeer bekwaam en netjes werkend. Hij is pas tevreden als ook de klant tevreden is. En dat zijn wij ten volle.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Fijn”
Door Samantha van Aert op zaterdag 23 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Wij hebben onze keuken bij grando gekocht en laten plaatsen. Hij is prachtig!
Fijn bedrijf!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goede coordinatie”
Door Rob op vrijdag 22 sep 2017 '17 | vestiging Hilversum
In april dit jaar een keuken besteld bij Grando Hilversum. Hierbij werd ik goed geadviseerd door adviseur Martin. Ook wilde ik mijn appartement laten schilderen en moest er een plafond gestuukt worden. En het mooie is dat Grando Hilversum deze werkzaamheden ook kon verrichten.Op deze manier konden alle werkzaamheden goed gecoordineerd worden door Grando. Binnen twee weken was de keuken (beging september)geplaatst en ook al het schilder en stuukwerk gedaan! Er is op vakkundige(en nette)wijze gewerkt en het resultaat mag er dan ook zijn; het is alsof ik weer een nieuw appartement heb. Mijn complimenten dan ook aan alle medewerkers die daaraan hebben meegewerkt. Grando Hilversum kan ik dan ook van harte aanbevelen als men een nieuwe keuken zoekt en nog andere werkzaamheden(zoals boven beschreven) wil laten doen. Vriendelijke groet, Rob
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel erg tevreden”
Door Familie Vooys op donderdag 21 sep 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij zijn heel erg tevreden over Grando Groningen. Vanaf het eerste contact zijn we fair behandeld. De verkopers dachten mee bij het ontwerp van de keuken en waren ook eerlijk over de mogelijkheden met ons budget. De keuken is tijdig geleverd en de kwaliteit is erg goed. Een plankje moest worden nageleverd, maar dat is keurig gecommuniceerd. Voor een goede prijs kwaliteit service verhouding zouden wij Grando zeker willen aanbevelen.
FOTO VAN FAMILIE VOOYS
Keuken van goede kwaliteit
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Grando Keukens & Bad”
Door Miriam op woensdag 20 sep 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een badkamer gekocht. Alles is prima verlopen en het resultaat is prachtig! Het personeel is erg vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Herman op zondag 17 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
showroom bezocht en met adviseur tot een voorlopig plan gekomen voor een nieuwe toilet beneden en een nieuwe badkamer. Grando heeft zijn afspraken nagekomen en wij als klant natuurlijk ook. Adviseur heeft op locatie alles exact opgemeten en heeft nog advies gegeven hoe we het in de badkamer die klein was evt een andere indeling konden geven. Geen leverings cq manco problemen. zoals afgesproken. 2 leuke monteurs die de kennis in huis hadden. Kortom, zeer tevreden over Grando en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Fijn”
Door Ton van 't Sant op zaterdag 16 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Alles klopte precies, keuken zoals we hem wilden en perfect geplaatst. Iedereen die meewerkte ( stukadoor , leverancier , plaatser) deed wat er was afgesproken. En da's fijn tijdens een verhuizing.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Renovatie”
Door R. Haijkens-Overdijk op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Ik heb mijn keuken laten renoveren en ben heel tevreden met het resultaat. Ik heb tijdens het bezoek van de adviseur goede adviezen gekregen. De monteur heeft prima werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Annulering netjes geregeld”
Door Manon van Ruiten op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Wij hadden vooraf een afspraak gemaakt met Maaike. We zijn zo vriendelijk en aardig ontvangen en onze wensen werden direct in kaart gebracht. Omdat wij nog moesten wachten op goedkeuring voor onze hypotheek hebben wij de badkamer en vloer afgenomen in afwachting van onze hypotheek. Onze hypotheek is helaas afgekeurd en dus moesten wij, tot ons verdriet, alles annuleren. Dit was geen probleem en werd super opgepakt! Wij weten 1 ding zeker: als wij in een volgend huis (of ons huidige huis) een nieuwe badkamer, vloer o.d. willen, gaan wij naar Grando in Breda! We zijn nergens vriendelijker geholpen dan hier. Maaike en Bart, super bedankt voor als jullie moeite, tijd en gezelligheid!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Badkamer uiteindelijk goed opgelost”
Door Mevr. Zloch op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Kochten badkamer in alexandrium Rotterdam vorig jaar. In mei 2016 tot toen volle tevredenheid geplaatst door vakmensen . Helaas bleek begin dit jaar er toch een probleem te zijn met een plafondplaat. Door, helaas, wijziging van personeel ging mijn klacht keer op keer de mist in . Uiteindelijk weer telefonisch contact gezocht met Grando en heer Umit beloofde mij dit op zeer kort termijn op te lossen . Dit is ook gebeurd. Ondanks de fout in het plafond is alles nu snel en doeltreffend door team alexandrium en vooral door heer Umit tot volle tevredenheid opgelost .
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede showroom en service”
Door Leo Mimpen op donderdag 14 sep 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Goede showroom en service. Alleen bij de aflevering waren een paar kleine foutjes gemaakt. Deze zijn keurig hersteld.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Mooi werk”
Door J vd poll op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Aardig geholpen...niet opdringerig goed geplaatst!mooi werk afveleverd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super”
Door rian. smits op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Breda
We zijn heel prettig en netjes geholpen, met uitzoeken van badkamer en keuken, maar ook na de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Bovengemiddelde service”
Door Steve Schouten op zondag 10 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn zeer tevreden over Grando. Service is ver bovengemiddeld. Het personeel is vakbekwaam, meedenkend en klantgericht. Het was erg prettig zaken doen: Complimenten
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Uitstekende service”
Door Henk Doornebos op zaterdag 9 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Uitstekende service, het vakmanschap en de kennis van Jef Wiggers is buitengewoon. Hij kan feilloos je wensten vertalen in een prachtig ontwerp. De keuken is een pronkstuk van de woning geworden en overtreft onze verwachtingen.
REACTIE VAN HENK DOORNEBOS
Top
REACTIE VAN DE VRIES
Prachtige keuken! Zou ik telefonisch contact met u mogen opnemen over kleuren ed? Hartelijk dank alvast. Vrgr Doetie de Vries.

Opmerking Qasa: Kleuren kunnen ook via de site Qasa worden doorgegeven.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Alle tijd en aandacht”
Door H.Montijn op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Er werd ontzettend goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht. Er werd alle tijd voor ons uitgetrokken en de service was echt fantastisch.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Raad Amersfoort aan”
Door Kiona vd Brom op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden over Grando Keukens & Bad Amersfoort. Mijn keuken is helemaal naar wens ontwerpen en geleverd. Alles is mogelijk en personeel denkt graag mee met mogelijkheden van de ruimtes, wat ik persoonlijk heel fijn vond. Personeel zorgt voor persoonlijke prettige sfeer in de winkel waardoor de samenwerking zeer soepel verliep. Ik raad Grando Amersfoort aan iedereen aan!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Renovatie badkamer en toilet”
Door Anita op maandag 4 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Er wordt geluisterd naar je wensen en meegedacht met de klant. Grando heeft een mooi ontwerp gemaakt en geleverd dat wat er is afgesproken. Ze werken met professionele en vakkundige 'aannemers; waarmee het prettig samenwerken is. Ik ben blij dat ik de renovatie door Grando heb laten doen en kan dit bedrijf aan eenieder van harte aanraden.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Pieter op vrijdag 1 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Erg fijn adviesgesprek waarin onze vragen en ideeën goed zijn uitgewerkt in een plan. De montage is ook goed gelukt, wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Upgrade van de keuken”
Door Manon Stroux op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Als upgrade van mijn keuken bij Grando een nieuw aanrechtblad met inductieplaat en eenzelfde blad als 'eetbar' erbij besteld. Bij het thuis inmeten goed geadviseerd over de beste hoogte van het aanrechtblad dat alsnog moest worden aangepast, bij nader inzien. Monteurs hebben prima vakwerk geleverd en alles keurig opgeruimd. De elektricien heeft ook nog een defect lampje gerepareerd. Aardige professionele mensen, met ook een extra compliment voor doortastende medewerkster die de spullen kwam afleveren, om het blad alsnog via een lift door het raam van de buren in mijn appartement te krijgen! Ben erg tevreden met mijn mooie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geen communicatie”
Door Rob de Gier op woensdag 30 aug 2017 '17 | vestiging Epe
Bijzonder slecht, komen geen enkele afspraak na en communiceren totaal niet. Keuken ook slordig in elkaar gezet.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Grando Amersfoort is aanrader”
Door Ton en Inge Hegeman op zaterdag 26 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Grando amersfoort gekocht en hadden van te voren al een tekening gemaakt. Op advies van Dinesh hebben we samen toch nog wat wijzigingen aangebracht waardoor onze keuken nog mooier is geworden en niet onbelangrijk ook nog een stuk functioneler. Al onze wensen die wij hadden gaf geen enkel probleem. Het plaatsen van de keuken ging erg snel en vakkundig. Er was een probleem met de inductiekookplaat, maar die werd per omgaande verholpen.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken en Grando Amersfoort is zeker een aanrader voor wie een nieuwe keuken aan wil schaffen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Moderne en strakke keuken”
Door Henk Duijst op woensdag 23 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer goede persoonlijke sfeer en aandacht kregen wij bij het uitzoeken van de keuken. Complimenten voor Dinesh. Wij zijn erg tevreden over onze keuken. We hebben zelf niets hoeven te doen. Oude keuken is ook door Grando Amersfoort weggehaald. Installateur was een vakman. Onze nieuwe keuken heeft een modern en strakke vormgeving waar we elke dag veel plezier aan beleven. Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Netjes geholpen”
Door Bouwman op dinsdag 22 aug 2017 '17 | vestiging Doetinchem
Netjes geholpen in de showroom en het advies van Olav was zeer goed. Het zag er opgeruimd en schoon / verzorgd uit. Als we ooit nog eens iets willen vernieuwen komen we zeker weer terug. Kortom Grando is zeer aanbevolen zowel showroom als advies en montage.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Heel erg tevreden”
Door p. Intven op maandag 21 aug 2017 '17 | vestiging Son
We hebben bij Grando in Son een keuken gekocht en zijn heel erg tevreden over de service. Erg vriendelijk en veel kennis van zaken. Ik raad dit bedrijf zeker bij iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (25 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (17 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (16 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBergambacht (20 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
eBreda (46 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
fDelft (23 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
gDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
hDoetinchem (9 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
iEmmen (16 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
jEnschede (2 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
kEpe (15 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
lGroningen (14 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
mHazerswoude-Dorp (69 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
nHeerenveen (11 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
oHeerhugowaard (11 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
pHelmond (13 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
qHengelo OV (32 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
rHilversum (28 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
sHoofddorp (53 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
tHoogvliet Rotterdam (51 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
uHoorn NH (56 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
vLelystad (7 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
wMiddelburg (42 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
xMijdrecht (11 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
yNaaldwijk (50 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
zPurmerend (4 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
a1Rotterdam (36 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
b1Son (64 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
c1Tilburg (24 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
d1Uden (31 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
e1Utrecht (16 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
f1Wormerveer (13 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
g1Zaandam (34 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
h1Zevenbergen (45 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven