Feedback
4,6

Hello Kitchen

Score uit 10 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
8 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Hello Kitchen
Wij vinden dat een nieuwe keuken uitzoeken vooral leuk moet zijn.
Alternatieven voor Hello Kitchen
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 99 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 111 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Utrecht Utrecht) score 9,6 uit 933 ervaringen
• I-KOOK
   
(Den Haag Zuid-Holland) score 9,6 uit 1506 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Den Haag Zuid-Holland) score 9,4 uit 777 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 553 ervaringen
• REDDY Keukens
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,0 uit 150 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 10 ervaringen over Hello Kitchen. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1 ervaring
4 sterren1 ervaring
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster7 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, prijs, service

Per vestiging:
“Mismatch kookplaat, afzuigkap en lades”
Door jo toennaer op donderdag 2 dec 2021 21 | vestiging Heerlen
Afzuigkap en lades zijn stuk breder dan mijn kookplaat ziet er niet uit dit had verkoper moeten weten en de zelfde breedte aanhouden.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer klantonvriendelijk bedrijf”
Door Ronald Houben op donderdag 10 mrt 2022 22 | vestiging Heerlen
Keuken gekocht. Afspraak gemaakt 5 keer contact om vooral vooraf te betalen. Er word zelfs gezegd voor de service maakt dat niet uit! Vervolgens komt de keuken worden pootjes eerst afgezaagd en Vervolgens houten blokjes aangebracht omdat keuken hoger moet. Een van de monteurs gedroeg zich werkelijk onbeschoft. Maatvoering granieten blad niet goed en daar krijg je de schuld van terwijl opmeten van hello kitchen de fout maakt. Klantenservice hang je minimaal 20 minuten in de wacht om Vervolgens niet geholpen te worden. Bij vervolgafspraak blijkt bestelling niet te zijn geplaatst en de klant moet maar weer wachten. Pas na inschakelen rechtsbijstand de volgende afspraak gekregen. Communicatie lomp en klantonvriendelijk. Tijd tussen eerste afspraak en de laatste 5 maanden. Keuken afgemaakt en daarna geen verontschuldiging genoegdoening of wat dan ook. Dit is werkelijk het meest klantonvriendelijk bedrijf waar ik ooit iets heb aangeschaft.
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Door Anita op donderdag 13 jul 2023 23 | vestiging Son
Ik lees alleen negatieve ervaringen maar wij hebben in Son een keuken gekocht bij Hello Kitchen. En kan hier alleen maar positief over zijn. Vriendelijk en kundig personeel. Wij zijn zeer goed geholpen en verkoper heeft ook ideeën aangedragen. De levering vd keuken en plaatsing is door zeer kundig personeel gedaan. Ik kan alleen maar zeggen ik ben vol lof over het bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Te veel verkeerd gegaan”
Door Rebecca Albers op maandag 17 okt 2022 22 | vestiging Duiven
Personeel in duiven erg vriendelijk! Na het bestellen van onze keuken begon de ellende. Te veel om hier alles te benoemen! Verkeerde front, wit stuk tussen koelkast en oven, verkeerde handgrepen, bovenlatten kastjes niet geleverd, ga zo maar door. Meer dan een jaar bezig geweest om bijna alles op te lossen. Communiceren is niet hun sterkste kant bij de klantenservice. Mocht je roestwater proeven uit de kraan, die krijg je er gratis bij. 3 kranen vervangen vanuit hello kitchen geen goed resultaat. Volgens de klantenservice lag het aan ons water of de leidingen. Toen zelf een andere merk kraan gekocht en laten monteren, blijkt die gewoon goed te zijn en komt er normaal water uit de kraan zoals het hoort! Na 1 jaar water aftappen uit de kraan van de wc. Oude kraan opgestuurd, pakket zoek, nu maar weer afwachten of we het geld van de kraan gaan terugkrijgen. Nooit meer Hello kitchen voor ons! Helemaal klaar mee.
Reactie of foto toevoegen
“1 ster is nog te veel.”
Door Paul Steenbekkers op dinsdag 10 mrt 2020 20
Het is puur om de rompslomp die het met zich meebrengt anders zou ik zeggen kom die keuken maar weer ophalen. Wij hebben in november 2018 een keuken gekocht in Son. Dat verliep soepel, gezellig, en voor een mooie prijs zouden wij de eigenaar zijn van onze droomkeuken. April 2019 wordt deze geïnstalleerd, en dan begint de ellende. Kastdeurtje verkeert om, zijkant niet recht, kom een emmer tekort.
Komen ze drie weken later oplossen. Ondertussen blijkt dat ze ons in de verkoop een kraan met bruisend water aansmeren, terwijl er helemaal geen bruisend water uitkomt. Reactie van kuchendirect: wij zouden het verkeerd begrepen hebben.
Twee maanden later staat de chiller van de kraan in de fik. gelukkig op een moment dat wij thuis waren. bleek verkeerd geinstalleerd. de chiller kon zijn condens niet kwijt, maakte kortsluiting en hoppa, alles vol met rook. Duurt week of zes en drie bezoeken voordat er een nieuwe staat...maar nu op openhaardblokken totdat het kastje waar deze in staat is vervangen....en dat duurt 10 weken. Dit kastje heeft waterschade en moet aangepast worden met extra ventilatieopeningen.
Ondertussen ook waterschade aan de zijkanten van de keuken want ze zijn vergeten deze in dweilstrips te plaatsen.
Dus ze moeten met 1 kast en 2 zijkanten en 2 dweilstrips komen. De dag van reparatie komen ze met 2 kasten en 1 zijkant en geen dweilstrips. En er is geen loodgieter bij, dus het kastje van de chiller kan nog niet vervangen worden.
Ondanks dat ik zeg doe dan maar niks wordt toch de zijkant van de koelkast-kast vervangen. Als ze de koelkast eruit halen maakt deze ook kortsluiting. Blijkt de kast en de muur waterschade te hebben omdat er in april een koelkast is geïnstalleerd waarvan de deur een speling heeft van bijna een cm, waardoor de koelkast dus niet sluit en overmatig condens heeft geproduceerd. Dik 800,- euro schade aan onze nieuwe muur en plinten. deze schade wordt gelukkig betaalt door kuchendirect.
Nu moet er dus nog twee kasten vervangen worden, twee dweilstrips geplaatst en twee zijkanten vernieuwd en een nieuwe koelkast...
Duurt nog eens twee en een halve maand voordat dit gerealiseerd wordt.
Al die tussentijden worden er dingen en deadlines belooft, maar gebeurt er niks en zitten wij met een kraan die niet kan functioneren omdat ik deze alleen durf aan te zetten als wij thuis in de keuken zijn. Veel te bang dat er weer brand in kan komen zolang het niet goed geïnstalleerd is. Inmiddels is alles vervangen, en de chiller opnieuw geïnstalleerd, maar heeft dit kastje helemaal geen achterkant meer omdat er anders te weinig ventilatie is. Daardoor hebben wij nu een lade waarin we geen etenswaren meer kunnen bewaren omdat het hier veel te warm wordt. 19 april dus geïnstalleerd, 20 december eindelijk compleet, maar nooit meer onze droomkeuken zoals wij deze wilde. En door een niet sluitende koelkast en een niet ventilerende chiller een torenhoge electriciteitsrekening....waarin kuchendirect aangeeft geen schuld te willen bekennen en dus ook geen enkele tegenmoetkoming wil aanbieden. 900,-euro hoger dan normaal! Als ik niet wekelijks ongeveer bij kuchendirect aan de lijn zou hebben gehangen, had ik waarschijnlijk nu nog niet de keuken zoals deze er nu bij staat. En nog heb ik de angst dat de chiller weer vlam kan vatten. Maar het zal kuchendirect een worst wezen. Zij komen geen enkele afspraak na, en nooit ook maar een excuus of sorry of wat dan ook. Waardeloos! Ik raad iedereen ten zeerste af om met kuchendirect zaken te doen!
Reactie of foto toevoegen
“Blunders”
Door M.H.J.L. Koene-Boulanger op dinsdag 7 jan 2020 20 | vestiging Breda
Alles wetende wat we nu weten hadden we NOOIT, maar dan ook NOOIT een keuken besteld bij Küchen Direct. Wat onze droomkeuken moest worden, is nu onze nachtmerrie! Op 19 juli 2019 zou de keuken geplaatst worden. Al snel bleek dat er een aantal onderdelen verkeerd, beschadigd of zelfs niét geleverd waren. De monteur is twéé dagen bezig geweest met het proberen 'recht te zetten' wat fout gegaan was. Een behoorlijk aantal onderdelen werden opnieuw besteld op 23 juli.
De monteur die deze twee dagen bij ons gewerkt had, wilde zélf de klus ook afmaken en wij vonden dat erg fijn. Helaas dacht de organisatie van Küchen Direct daar anders over. Alleen twee servicemonteurs mochten deze klus klaren. Na héél lang wachten en nog een keer uitstel was het dan eindelijk zo ver.....
Op 1 november stonden twee servicemonteurs op de stoep met WEER beschadigde, niét geleverde en verkeerde onderdelen.......én ze leverden ook nog eens slecht werk met hetgeen wél goed geleverd was!
Twee deurtjes werden scheef ingehangen, één bovenkastje hangt hoger dan de anderen, twee handgrepen zijn scheef gemonteerd, en de klap op de vuurpijl: Tot twee keer toe boorden de heren op de verkeerde plaats in de keukendeurtjes de gaatjes voor het monteren van de handvatten!
Voor de tweede keer worden er nu weer onderdelen besteld......wachttijd ? Weten we niet...De vorige keer was het drie maanden..... En wat te denken van de vrije dagen die ons dit gekost heeft en de immateriële schade........
Opnieuw ging er een bestelling naar de fabrikant met de belofte van Küchen Direct dat alles eerste gecontroleerd zou worden voordat er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden met de servicemonteur.
Op 7 januari 2020 ontvangen we een mailtje van de klantenservice van Küchen Direct dat de keukendeurtjes helaas met schade geleverd zijn. De leverancier levert opnieuw op 14 februari. Het moge duidelijk zijn dat we helemaal GEEN vertrouwen meer hebben in Küchen Direct (onderdeel van de Mandemakers groep) Inmiddels bestaat er een uitgebreide 'Kroniek van de keuken', die 11 A4tjes omvat. Op aanvraag te verkrijgen!

Aanvulling ontvangen 7 januari 2019: In de vestiging van Küchen Direct te Breda zijn we heel klantvriendelijk geholpen en de verkopers die - weliswaar- ook enkele fouten gemaakt hebben, hebben vervolgens alles in het werk gesteld om die fouten te herstellen. Het is pas écht fout gegaan ná de levering van de keuken. Het is niet de vestiging waar de grootste blunders plaatsgevonden hebben, maar bij de fabrikant en servicemonteurs van Küchen Direct.
Reactie of foto toevoegen
“Loop vooral een deurtje verder”
Door Madelon op woensdag 15 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Had ik maar eerder deze reviews gelezen dan had ik ons gezin een hoop ellende kunnen besparen! Alles kan en alles mag... totdat de handtekening gezet is. Dan is de klant alles behalve koning en wordt er alles aan gedaan het je zo lastig mogelijk te maken. Afspraken worden niet nagekomen en kan niemand zich herinneren of je hebt het als klant zeker weten verkeerd begrepen! Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt zowel van de winkel als de klantenservice iedereen wijst naar elkaar maar niemand lost wat op! Al met al drama! Als het kan, loop dan vooral een deurtje verder!

Aanvulling 21 maart 2023:
Een paar voorbeelden van wat er fout is gegaan:
-Datum van levering is meerdere keren verplaatst waardoor wij met 2 kleine kinderen 7 weken zonder keuken hebben gezeten.
-Aanrechtblad zou op maat gezaagd en geleverd worden. Hierdoor kon tussendoor niks gewijzigd worden. Hier hebben we meerdere keren contact over gehad. Het blad kwam ongezaagd aan.
-Hello kitchen is zelf de keuken komen inmeten, zodat we zeker wisten dat alles goed zou gaan. Alleen stond er in het rapport dat wij op de begane grond wonen (we wonen op de eerste verdieping). Er kwam dus geen lift mee bij levering waardoor ze zijn ongedane zaken weer vertrokken met keuken en al.
-Meerdere keren klantenservice gesproken of ik een aanbetaling moest doen voor de keuken, was niet nodig. Betalen kon na plaatsen van de keuken. Bij leveren moesten we ineens meteen afrekenen.
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier geen keuken”
Door Marc op zaterdag 27 nov 2021 21 | vestiging Son
TIP: Koop hier geen keuken! Mooie beloftes maar maken niks waar!!

We zijn nu ruim 1.5 jr verder en we hebben nog steeds geen oplossing voor alle problemen die er zijn. Kastjes die niet goed zijn, 8cm te kort geleverd!, plankjes die gewoon naar beneden vallen, deuren die amper open gaan en dan de scharnieren en de deuren beschadigen. Vergeten om de afvoer goed aan te sluiten, dus bij gebruik wasbak lopen de kastjes eronder onder water. Schade herstel nee hoor. Klantenservice zeer slecht en communicatie is gewoon brutaal.

Eigen monteurs die zich schamen dit te moeten komen leveren en proberen te repareren, geven aan dat dit echt niet kan. Hello kitchen doet niks. Zij maken fout op fout en de klant kan ervoor betalen! Zelfs bij hun eigen fouten vragen ze nog leverings en plaatsingskosten. Iets niet goed? Koop je maar iets anders zonder enige korting!

Lang verhaal kort! Koop hier niks!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer hier”
Door Ilona Froggett op woensdag 4 nov 2020 20 | vestiging Son
Ondanks dat we heel blij zijn met onze keuken en hoe mooi deze geworden is zullen wij nooit meer een keuken via KuchenDirect/HelloKitchen kopen. En dit is waarom:

In juli dit jaar liepen wij bij KuchenDirect (Nu Hello Kichen) binnen in Son om gewoon rond te kijken. We legden uit dat we een bepaald type keuken op oog hadden en waar we die gezien hadden. Wij gingen daar op gesprek en dat verliep allemaal heel erg fijn. Er werd met ons meegedacht en de suggesties die ze gaven waren erg praktisch.Het fijne gesprek, de hulp en het meedenken (wat we misten bij andere leveranciers), gaf voor ons de doorslag, samen met de prijs, om voor KuchenDirect te kiezen.

Vanaf het moment dat we tekenden begon de ellende; in juli was al bekend (ook bij Kuchendirect) dat we pas 1 september de sleutel van ons huis zouden krijgen en dat we dan zouden starten met de aanbouw. In de tweede week van september zou de fundering liggen en dan zouden ze kunnen komen inmeten. Dat zou tijd genoeg zijn om de keuken in week 45 te leveren (Dan zou de aanbouw klaar zijn).

Midden augustus begonnen ze al meerdere malen te bellen dat, om week 45 te redden, ze vóór september moesten komen inmeten, terwijl we pas 1 sep de sleutel zouden krijgen?! Ik werd erg onvriendelijk te woord gestaan toen ik zei dat het moeilijk was om in te laten meten als we nog niet eens de sleutel hadden. Dit geëscaleerd naar de verkoopmedewerker die ons toen geholpen heeft en hij heeft geregeld dat de tweede week van september ingemeten kon worden en dat week 45 nog haalbaar was.

Zoals afgesproken zijn ze in de tweede week van september komen inmeten en bleek dat het tóch niet voldoende was als alleen de fundering van de aanbouw lag, terwijl ons tweemaal verzekerd dat dit wél voldoende zou zijn. We hebben toen iets moeten ondertekenen dat wanneer de maten niet zouden kloppen, dit onze eigen verantwoordelijkheid zou zijn. Op zich geen probleem, maar wederom iets wat anders is dan ze toezeggen.

De dag na het inmeten werden we uitgenodigd op kantoor Den Bosch om de definitieve bestelling te ondertekenen. Daar alweer ons ongenoegen geuit over het feit dat er meerdere malen zaken werden toegezegd en later bijgesteld en dat de er onderling bij KuchenDirect niet wordt gecommuniceerd. Ons vertrouwen was weg. De medewerker ging zijn best doen om dit voor ons op te lossen. Na dit gesprek hadden we weer wat vertrouwen erin dat alles goed zou komen.

2 weken (!!) na dit gesprek werden we gebeld dat de bestelling gedaan is, maar dat week 45 niet meer haalbaar was i.v.m. zogenaamd leverproblemen. We hebben dit NIET geaccepteerd, waarom hadden ze niet meteen besteld toen we in Den Bosch waren? Daar was het gesprek tenslotte voor. Nadat we dit aangaven werd het wederom geëscaleerd intern en belden ze ons terug dat week 45 toch haalbaar was. (Grappig, gezien de leverproblemen, maar goed).

Daarna kregen we te horen dat de grepen die we uitgezocht hadden niet mogelijk waren op die keuken, dit was tijdens het tekenen en bestellen niet naar voren gekomen, dit kwam pas door notitificatie van de leverancier zelf. Geen ramp, maar wederom iets waar niet over werd nagedacht.

Paar weken later zochten wij contact, omdat de tekening van het leidingwerk niet precies liet zien waar het eea uit moest komen. Niemand (meerdere afdelingen gesproken; Sales verwees ons naar planning en planning naar verkoop, noem maar op) kon ons vertellen hoe we dit moesten inrichten. We hebben dit dus maar uiteindelijk op intuitie gedaan. Bizar dat ze ons daar niet mee konden helpen, lijkt mij niet dat wij de enige zijn met die vragen.

Een verbouwing brengt altijd stress met zich mee maar door doordat er bij HelloKitchen/Kuchendirect niet onderling wordt gecommuniceerd of dat niemand het groter geheel overziet, heeft dit nog meer stress meegebracht dan zou moeten. Doordat we zelf een paar keer boos zijn geworden is het in orde gekomen, anders was de keuken er nu nog niet geweest. Nogmaals, we zijn blij met de keuken maar ik koop nooit meer een bij KuchenDirect/HelloKitchen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankopen keuken”
Door Jeroen op donderdag 3 dec 2020 20 | vestiging Heerlen
Op hoofdkantoor weten ze niet wat communiceren betekent, zeer slechte communicatie over en weer ( Jo-ann) hebben blijkbaar nog de nodige cursussen nodig...
Uiteindelijk heeft Henk ( teamleider) het na behoren weten op te lossen!! Pluimpje voor Henk! Verder zijn we zeer tevreden over de keuken ook over de kwaliteit!
Het verkoopgesprek bij Kuchendirect liep ook super een verkoper ( Fabian) die weet wel wat die doet, ook een pluim voor Fabian!
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Hello Kitchen
  Amsterdam, Johan Cruijff Boulevard 208, 1101 BH Amsterdam, tel 020-3005089
  Breda (1 ervaring), Kruisvoort 58, 4814 RZ Breda, tel 076-2070000
  Den Haag (1 ervaring), Waldorpstraat 194, 2521 CD Den Haag, tel 070-3050040
  Duiven (1 ervaring), Nieuwgraaf 46b, 6921 RK Duiven, tel 026-3791292
  Heerlen (3 ervaringen), In de Cramer 190a, 6412 PM Heerlen, tel 045-2110518
  Rotterdam, Watermanweg 211, 3067 GA Rotterdam, tel 010-2699996
  Son (3 ervaringen), Ekkersrijt 4102a, 5692 DC Son, tel 0499-729364
  Utrecht, Hollantlaan 17, 3526 AL Utrecht, tel 030-2090589
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.