Feedback
6,2

Baderie

Score uit 49 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
32 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Baderie
Badkamer design tot in de kleinste details. We helpen je graag bij het ontwerpen van jouw badkamer. Kom langs bij één van onze Baderie showrooms in de buurt.
Alternatieven voor Baderie
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 539 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,5 uit 303 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,2 uit 673 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 62 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Almelo Overijssel) score 9,0 uit 3152 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 49 ervaringen over Baderie. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren16 ervaringen
4 sterren7 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren4 ervaringen
1 ster15 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Afspraak is afspraak”
Door Anneke op zondag 5 nov 2023 23 | vestiging Sneek (Baderie Sikma)
Wij zijn zeer tevreden met de nieuwe badkamer en ons toilet. We zijn enthousiast over de professionele en vriendelijke aanpak van begin tot eind. Het begon al positief met het eerste bezoek aan winkel, daarna de deskundige en duidelijke offerte die stap voor stap met ons werd doorgenomen. De planning klopte exact, afspraak blijkt ook afspraak te zijn, zeer nette en nauwkeurige afwerking, tijdens de verbouwing werd er aan het eind werkdag altijd opgeruimd, aan elk detail werd aandacht besteed. Kortom vakmanschap bestaat nog!
Reactie of foto toevoegen
“Moet overal achteraan”
Door Joyce op zaterdag 28 sep 2019 19
Ik ben door de aannemer die mijn nieuwbouwhuis ging bouwen naar De Baderie in Rosmalen gestuurd. In eerste instantie geen vuiltje aan de lucht. Resultaat: Ander fonteintje voor op toilet opgeleverd en zonder overleg opgehangen, geen communicatie moest hier zelf achteraan, douchespiegel zo hoog opgehangen dat ik nog net mijn hoofd er in kon zien, weer zelf er achter aan moeten jagen, heeft me vier reservetegels en een kapotte spiegel opgeleverd (opgelost door de bouw, niet door De Baderie), verkeerde maat douchedeur besteld: wél gaten van het verkeerde profiel in nieuwe badkamer geboord, drie maanden op nieuwe douchedeur moeten wachten: een totaal andere, in mijn ogen foeilelijke, deur ontvangen (aan de hand van een totaal niet representatieve catalogusfoto). Bedrijf communiceert niet, moet overal zelf achteraan. Heel veel stress dankzij De Baderie Hoppenbrouwer Rosmalen! Uiteindelijk een keer heel erg boos geworden en boze beschuldigende mail gestuurd (tot dat moment maandenlang rustig en coöperatief geweest), krijg vervolgens een zeer weinig klantgerichte, noch servicegerichte, noch oplossingsgerichte mail terug.
Verkopen kunnen ze goed, service en aftersales is ronduit slecht. Boos en gefrustreerd over deze hele gang van zaken. Wat leuk en speciaal had moeten zijn, is behoorlijk verpest. 3 Maanden na oplevering van mijn huis is mijn badkamer klaar, inclusief lelijke niet gevraagde douchedeur. Notabene: mijn buren hebben het huis casco laten opleveren, specifiek zonder badkamer, omdat ze tijdens het eerste verkoopgesprek bij De Baderie in Rosmalen al niet netjes werden behandeld. Dat had een waarschuwing moeten zijn... ik ga sparen voor een nieuwe douchedeur, deze strijd ga ik niet winnen!
FOTO VAN JOYCE
Douchecabine
Reactie of foto toevoegen
“Gaan niet goed om met garantie”
Door Laurens Hoddenbagh op donderdag 1 aug 2019 19
Toen de Baderie nog in Ermelo zat heb ik de badkamer door hen laten verbouwen. Nieuwe douche en nieuw toilet. Er waren wat problemen maar die zijn netjes opgelost. Tegelwerk e.d. Ziet er prima uit. Alleen was er niet genoeg warmwaterdruk. Op mijn klacht daarover werd gezegd dat dit aan de geiser lag, die zou niet genoeg warm water leveren. Ik dacht, jammer, het zal wel zo zijn. Na een lang verblijf in het buitenland ergerde ik me er toch aan dat er zo weinig warm douchewater was. Bij mijn verwarmingsgeiser leverancier gevraagd of er niet meer warm water uit kon komen. Het bleek dat er genoeg warm water geleverd werd. Ik ben gaan meten hoeveel warm water er uit de douche kwam en ben dat gaan vergelijken met de hoeveelheid warm water uit de wastafelkraan. De douche krijgt maar 1/4 van de wastafelkraan. Baderie Houten heeft de service overgenomen van Ermelo maar ik wacht nu al 4 maanden op een monteur, ondanks meerdere beloften dat er een zou komen. Slechte service!

Aanvulling ontvangen 16 augustus 2019: De installatie vond 4 jaar geleden plaats. Destijds gaf ik de Baderie 3 sterren. Nu zich een garantie probleem heeft voorgedaan ben ik erg ontevreden over hoe ze daarop reageren. Het heeft 4 maanden geduurd voor er een ingehuurde monteur kwam. Die heeft prima werk afgeleverd. Nu wacht ik nog op een nieuw thermo element voor de douche. Er werd al gezegd dat dit geen garantie is. Toch heb 5 jaar garantie! Alweer wachten dus....
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Cees van Elteren op vrijdag 15 okt 2021 21 | vestiging Woerden
Mijn review is niet gebaseerd in de euforie direct na het aanbrengen van onze nieuwe badkamer. Immers elke nieuwe badkamer is een verademing ten opzichte van de oude situatie. Onze ervaring is er een die wordt ontleend aan 5 jaren gebruik. Wij kunnen niet anders zeggen dat wij nog zeer tevreden zijn over het resultaat. Dat geldt zo wel ten aanzien van het ontwerp getoetst aan het dagelijkse gebruik als het gebruik van de materialen. Bewondering ook voor de vakbekwaamheid van de medewerker, die onze badkamer heeft gerealiseerd. Ook de organisatie van het bouwproces was prima verzorgd. Geen enkele hapering in de aanlevering van materialen en dergelijke. En de garantie gedurende de 5 jaren is inderdaad volledig. Geen gezeur van hoe kan dat nu en wat is er gebeurd? Gewoon kosteloos vervangen van een na vier jaren gebruik haperende thermostaat. Kortom chapeau voor de vestiging in Woerden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie Gorter op zondag 18 mrt 2018 18
Ben zeer tevreden over Baderie Amstelveen, heb er de badkamer gekocht en ze hebben hem gemonteerd. Alles in goed overleg. Precies zoals ik t wilde. Zeer goed contact gehad met de verkoopafdeling en vanaf de montage met Verlaan.
FOTO VAN FAMILIE GORTER
+ Toon extra foto van Familie Gorter
+ Toon extra foto van Familie Gorter
+ Toon extra foto van Familie Gorter
+ Toon extra foto van Familie Gorter
Reactie of foto toevoegen
“Heel netjes”
Door Smeets op maandag 23 apr 2018 18
Baderie Verlaan heeft de verbouwing van mijn badkamer gedaan. Ik ben zeer tevreden. Er is heel netjes gewerkt, de communicatie over de werkzaamheden was prima, en het resultaat is prachtig. Ik raad Baderie Verlaan dan ook van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Was allemaal goed”
Door Fam. G. Ubbels op vrijdag 15 jun 2018 18
Bij de Baderie Verlaan hebben wij o.m. onderkasten voor wastafels, hoge kast in badkamer, spiegelkasten, douchedeur gekocht. De adviezen hebben ons prima geholpen. De kwaliteit van geleverde producten is hoogstaand. Alles is tijdig geleverd en deskundig geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geregeld”
Door Petra op zondag 6 sep 2020 20 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
Na een jaar wil ik hier nog wel even kwijt dat we nog steeds super tevreden zijn met onze (nieuwbouw) badkamer en toilet. Goed advies en begeleiding bij het ontwerp-traject heeft hier toe bijgedragen. Maar zeker ook de goede samenwerking/overleg tijdens de uitvoering met het installatiebedrijf Van Turenhout. Ook de nazorg die nodig bleek bij een defecte trafo in spiegelverlichting en toiletzittingen die vervangen moesten worden, was prima geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met onze nieuwe badkamer”
Door Ria en Jan Jacobs op donderdag 18 feb 2021 21 | vestiging Bennekom (Baderie Geels)
Medewerker (Christiaan) luisterde goed naar onze wensen en gaf deskundig advies. Droeg mogelijkheden aan waar we zelf niet aan gedacht hadden. De ruimte is optimaal benut en ziet er prachtig uit. Ook overleg met monteur (Jacco) verliep prettig.
De badkamer is keurig en binnen de afgesproken tijd opgeleverd. Sowieso hield de Baderie zich aan alle afspraken. Wij zijn superblij met onze nieuwe badkamer!
Complimenten voor de Baderie Bennekom!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerrenovatie”
Door Ad Heitzer op vrijdag 8 feb 2019 19 | vestiging Weert (Baderie Snijders)
2 badkamers laten renoveren. Totaal geen communicatie met de planners. Mails en afspraken worden niet nagekomen. Ondanks dat de werkzaamheden na 5 maanden nog niet is afgerond durven ze mij te bestoken met reminders over betalingen. Kortom geen aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Tom Veldhuijzen op zaterdag 14 sep 2019 19 | vestiging Houten
Wij hebben onze badkamer laten verbouwen door Baderie. In tegenstelling tot (sommige) andere badkamerzaken vindt hier geen agressieve verkoop plaats. Dat stelden wij erg op prijs. Ook krijg je een offerte mee, wat niet altijd gangbaar bleek te zijn bij andere zaken. Qua prijsstelling ligt Baderie gemiddeld wat hoger. Echter was de service goed en over het eindresultaat zijn wij erg tevreden. De monteur was professioneel en netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Moeizame communicatie”
Door Rossum/Nieuwstad op woensdag 24 jan 2018 18
Wij hadden ruim op tijd onze badkamer besteld en in goed overleg een aanvangsdatum afgesproken. Na allemaal dingen geregeld te hebben, kregen we 3 dagen voor aanvang een belletje van een monteur dat ze niet konden starten, omdat een andere klus was uitgelopen en dat de aanvangsdatum 1 week later werd, maar werd ons direct beloofd dat de einddatum hetzelfde bleef. De 1e week leek alles goed te gaan, echter in de 2e week Maan- en dinsdag geen monteur gezien, wij zelf contact zoeken met Baderie Verlaan, als antwoord; geen idee waar de monteur is. Later die dag kregen we een bericht van de monteur dat hij ziek was? Dead-line week: nogmaals werd er verteld aan het eind v/d week kunt u douchen. Echter ook deze week is de monteur een paar dagen niet of nauwelijks aanwezig geweest. Wat wel goed en op tijd werd afgemaakt was het verlaagd plafond, op donderdag was het bedrijf op tijd aanwezig, alleen op de vraag waar heeft u de spotjes die moeten worden ingebouwd? De heer Verlaan kwam deze even langs brengen, omdat deze nog bij de Baderie lagen en zei; de monteur moet morgen nog even goed aan de slag om het af te maken. D-day, zelf eerder naar huis gegaan 14 uur, om te kijken naar het eindresultaat. Helaas geen monteur te zien, helemaal niet geweest. Baderie maar weer gebeld, daar was wederom niet bekend waar de monteur zich bevond, want hij had wel alle te installeren spullen 's-ochtends ingeladen. Later bleek dat de monteur eigenhandig een andere klus prioriteit had gegeven met de woorden, deze klus liep niet helemaal zoals verwacht. Uiteraard waren wij zéér teleurgesteld, want we hadden verwacht een badkamer te hebben die af zou zijn. Rond 17 uur kwam de monteur met een zuur gezicht, zonder enig vorm van excuses de spullen brengen en ging in ieder geval de glazen wand plaatsen, zodat we gebruik konden maken van de douche. Na thuiskomst maandag niets geïnstalleerd, dinsdag bij navraag bleek dat er dus een verkeerde wastafel was geleverd, de lades v/h meubel verkeerd waren en ook de door ons bestelde led verlichting van de kast helemaal niet geleverd waren, de design radiator andere aansluitingen had, zodat het nieuwe tegelwerk gesloopt moest worden en de aansluitingen verlegd. Alles stond heel duidelijk op het orderformulier vermeld en getekend. M.a.w. er is bij binnenkomst niet gekeken of de juiste goederen geleverd waren. Led verlichting en de juiste wastafel moesten opnieuw besteld worden, ca 6 wkn levertijd. Tijdelijk (met veel tegenzin) werd er door de monteur de "foutieve" delen geïnstalleerd. Inmiddels weken later werd de juiste wastafel, lades en led verlichting geïnstalleerd. Helaas nog niet naar tevredenheid, kit werk afgeraffeld/onzorgvuldig. De heer Verlaan is persoonlijk komen kijken en gaf opdracht aan de monteur om dit opnieuw te doen. Helaas ook het "herstelde" kit werk was nog steeds niet naar tevredenheid, maar nu werden wij door Verlaan bestempeld dat wij toch wel zeurpieten. Uiteindelijk is pas in Augustus door een andere monteur het kit werk en andere slordigheden naar tevredenheid hersteld. M.a.w. een half jaar na de afgesproken dead-line. Grootste probleem wat wij ondervonden was de communicatie vanuit Baderie Verlaan, het is dat wij zelf elke keer maar aan de bel gingen trekken, anders hoorden wij niets. Je betaald véél geld voor een badkamer en dan zou je toch verwachten dat de service etc. van een hogere kwaliteit zou zijn, maar helaas erg teleurstellend.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Michel Botman op zondag 14 feb 2021 21 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
De voorbereiding, (de)montage en de nazorg van onze badkamer was goed geregeld. We zijn echt blij met de communicatie tussen Baderie en ons, tussen de monteurs en ons en tussen Baderie en de monteurs mbt onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop volledige badkamerinrichting”
Door Bianca op zondag 29 sep 2019 19 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
Volledige inrichting van de badkamer gekocht. Prima advies en service. Afspraken worden nagekomen en snelle reactie op gestelde vragen. Erg tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Douche/stoomcabine”
Door Familie van Valen op donderdag 21 jun 2018 18
Enige tijd geleden kocht ik een 'nieuwe' douchecabine bij de Baderie te Rosmalen, een zogenoemde Tris Douche/stoomcabine voor een kooprijs van maar liefst € 7.100,00. De douche/stoomcabine betrof een showroomexemplaar. Het was een behoorlijke uitgave, maar een mooie douchecabine. Mij werd gezegd dat de douchecabine uit het assortiment zou lopen en derhalve een korting gegeven werd. Na levering van de douchecabine (die overigens beschadigd geleverd werd), werkte deze niet. Ik heb de Baderie verzocht onderdelen te leveren én een monteur, die de onderdelen ook kon installeren. Dat lukte de Baderie niet, dus heb ik contact opgenomen met de leverancier in de UK (Ideal Standard). Echter, de leverancier kon het verhaal niet geloven (de recente aankoop), omdat de douche/stoomcabine maar liefst 10 (!) jaar oud was, 10 jaar geleden zou deze voor het laatst gemaakt zijn. Onderdelen waren op geen enkele wijze meer te leveren door de fabrikant! Sterker nog: er was na lang zoeken nog maar één monteur te vinden die nog enigszins wist hoe de douchecabine zou werken. Natuurlijk heb ik die monteur niet meer laten komen, nu bleek dat de douchecabine al 10 jaar oud was. De Baderie ontloopt elke verplichting, waardoor ik nu ook nog eens kosten moet maken om te procederen. Ze durven zich ook nog eens te verweren met het verhaal dat ik de douchecabine zelf kocht. Natuurlijk, ik kocht de douchecabine zelf, maar ik kocht een nieuwe. Geen gebruikt 10 jaar oud exemplaar.
REACTIE VAN FAMILIE VAN VALEN
Dit is een foto van de bedrading zoals deze werd aangeleverd. Kroonsteentjes met plastic tape terwijl dit ook nog eens krachtstroom betreft. Levensgevaarlijk in combinatie met stoom en water
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam Erkens-Weusten op vrijdag 6 apr 2018 18
Wij zijn zeer tevreden met de renovatie van onze badkamer door Baderie Verlaan uit Amstelveen. Goed overleg, meedenken en aandragen van alternatieven. Duidelijk gespecificeerde offerte. (prijs bovendien de helft goedkoper dan de offerte van een ander bedrijf). Goede regeling van het gehele proces. En een geweldige installateur (Paul van Benthem): hield zich aan afspraken, werkt hard en precies, en overlegt als nodig. Kortom prima!
FOTO VAN FAM ERKENS-WEUSTEN
Badkamer met washoek
+ Toon extra foto van Fam Erkens-Weusten
Reactie of foto toevoegen
“Prima werk”
Door Renée Stammer op vrijdag 2 mrt 2018 18
Wij hebben zeer goede ervaringen met Baderie Verlaan. Zij hebben goed meegedacht en advies gegeven mbt. de renovatie van onze badkamer. Rob, de installateur, was fantastisch. Hij hield rekening met alles en heeft prima werk afgeleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte prijs/kwaliteit verhouding”
Door Paul op donderdag 8 okt 2020 20
Nieuwe badkamer en nieuw toilet besteld, Te laat begonnen,drie weken te laat en eerste dag zonder bericht weggebleven,lange uitloop, geen baderie mensen gezien, gewoon een onderaannemer gestuurd. geen coordinatie, telkens weer naar de winkel geweest... dorpels niet goed ingemeten tot tweemaal toe... beenruimte bij bidet veel te krap door slecht ontwerp. Baderie is alleen maar een reclame bureau en inkoop bureau voor de deelnemnde bedrijven. Als klant van Verlaan heb je er niets aan (behalve in geval van faissement). Veel te duur, dus gewoon slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan dit bedrijf absoluut niet aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou hier niet meer voor kiezen”
Door Ramon op donderdag 19 jul 2018 18
Wij hebben 2 badkamers gekocht, 2 toiletten gekocht compleet inclusief sloopwerk. Zeer slechte communicatie en het niet na komen van afspraken. Uitloop van weken in de planning en niet goed werkende spullen geleverd. Zal nooit meer voor deze installateur kiezen en ook niet voor het merk Baderie.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met advies”
Door Houweling op maandag 1 feb 2021 21
Achteraf gezien toch niet helemaal goed geadviseerd, adviseur verklaarde toen geen technische kennis te hebben, zelf moeten uitzoeken hoe vloerverwarming en radiator ingesteld moesten worden, en achteraf van dezelfde adviseur te horen krijgen dat hijzelf niet voor zo'n verwarming gekozen zou hebben, de zogenaamde energie zuinige kraan, waarvan we achteraf ook spijt hadden, omdat hij anders draait dat andere kranen in ons huis en daarom niet handig is, kon niet meer worden geruild.

Aanvulling ontvangen 4 februari 2021: Wij hebben bij Baderie een complete nieuwe badkamer met whirlpool bad en inloopdouche gekocht. De aankoop was enkele maanden geleden.
Reactie of foto toevoegen
“Belabberde communicatie en nazorg”
Door Hans Meijer op woensdag 6 dec 2023 23 | vestiging Nuenen
De Baderie in Nuenen heeft ons een keurige badkamer geleverd door vakkundige technici. Helaas is het jammer dat de communicatie en de nazorg bij problemen belabberd is. Wij hebben ons laten verleiden om een zg. douchtoilet aan te schaffen van het merk Axent. Alsmaar storingen en er zou nu voor de 2e keer een nieuw binnenwerk in moeten komen. Wij hebben besloten er weer een normaal toilet in te laten zetten. Hierbij wil De Baderie ons niet meer helpen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze geweest”
Door Marthy en Ben ten Holder op woensdag 5 aug 2020 20 | vestiging Hoofddorp (Baderie Leen)
Als je een badkamer gaat renoveren, denk je wel 10 keer na voordat je een beslissing neemt over hoe je het uitgevoerd wilt hebben en wie je het wilt laten doen. Na lang wikken en wegen zijn wij uitgekomen bij Baderie Leen en van die keuze hebben wij geen moment spijt gehad. Het hele proces van keuze tot uitvoering is perfect verlopen. Geen problemen en geen zorgen. Precies zoals je dat in je dromen voorstelt, maar in de praktijk weinig meemaakt. Wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en zullen zeker weer voor Baderie Leen kiezen als ons toilet aan renovatie toe is.
FOTO VAN MARTHY EN BEN TEN HOLDER
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk zeer tevreden”
Door Ton van Hoogstraten op vrijdag 6 apr 2018 18
Nieuwe badkamer en wc laten plaatsen. Fijne communicatie met de winkel, goed en degelijk advies, mijns inziens ook redelijk ruime keuze aan assortiment. Prijs-technisch ook zeker concurrerend. De verbouwing alles samen duurde ruim 3 weken en werd door verschillende vaklieden uitgevoerd (coördinatie via een contactpersoon). Planning was best strak naar mijn idee, alleen soms even onduidelijk wie wat zou doen. Uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat. Netjes en professioneel.
FOTO VAN TON VAN HOOGSTRATEN
Professionele badkamer
REACTIE VAN TON VAN HOOGSTRATEN
Nog even een foto van het nieuwe toilet toegevoegd.
Reactie of foto toevoegen
“Niet in verhouding”
Door Frans van Eijck op woensdag 12 jun 2019 19
Monteur is circa 10 minuten binnen geweest voor kleine reparatie en factureert daarvoor een vol uur werkloon en ook nog voorrijkosten, dus in totaal 98 euro.
Dat blijkt de standaard werkwijze van Baderie Instalcenter te zijn, en dat vertellen ze je pas als je reclameert over de hoge kosten. Voor mij dus de laatste keer, ik zoek wel een andere loodgieter met normale tarieven.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed”
Door Brigitte Korthals op dinsdag 5 sep 2017 17
5 mei begon Baderie Verlaan aan onze badkamer, vandaag 5 september is het nog steeds niet af. De tegels wijken en zitten scheef. Voegen in de verkeerde kleur. Douchedeur ontbreekt, betonlise was niet leverbaar. Handgrepen die niet passen. Kortom: het is niet om aan te zien! We hebben veel geld betaald voor broddelwerk van de bovenste plank en zijn er zo klaar mee. Want ook contact blijkt niet mogelijk bij Verlaan. Je wordt gewoon genegeerd als je belt. We hebben nu 2 badkamers die half af zijn, waar we ontzettend veel geld voor hebben betaald. Zoals ik ook in een andere review las. Verkoop doet zijn werk goed. Alleen installeren lijkt niet te lukken! Ik waarschuw: koop hier niets, want je wordt zwaar afgezet!
FOTO VAN BRIGITTE KORTHALS
Detail tegelwerk van de badkamer
REACTIE VAN T. VERLAAN
Mevrouw Korthals heeft helaas gelijk over de lange duur, maar het tegelwerk en alle andere zaken zijn inmiddels bijna gereed. Zou fijn zijn als u weer een foto plaatst met het nieuwe mozaïek.
REACTIE VAN T. VERLAAN
Baderie Verlaan: Wij zijn ons bewust dat deze klus lang geduurd heeft. Wij betreuren deze gang van zake dan ook ten zeerste. Het is echter niet zo dat dit onze gebruikelijke werkwijze is. Op jaarbasis maken wij ruim honderd badkamers. En soms lukt het om verschillende redenen niet bij een klant. Dat is niet goed, maar is geen maatstaf te noemen voor de kwaliteit die wij normaliter leveren.
REACTIE VAN T. VERLAAN
In een periode van ruim 4 jaar zijn er drie negatieve recensies geplaatst. In diezelfde periode hebben we ruim 400 badkamers gemaakt. We betreuren dat we deze klanten niet naar wens hebben kunnen helpen, maar ook weten dat de grote meerderheid wel gelukkig is met ons werk.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Marieke Pool op vrijdag 23 okt 2020 20 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
We hebben onze totale badkamer aangeschaft bij Baderie in BOL en zijn optimaal tevreden. Het gehele proces liep perfect volgens planning en het resultaat is waanzinnig.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Fam. Ruiten op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
Nieuwe badkamer besteld. We zijn goed geholpen, hebben nuttige tips gekregen en het is prachtig uitgevoerd. Eindresultaat: boven verwachting!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door Roel Walda op vrijdag 9 aug 2019 19 | vestiging Valkenswaard (Baderie Alwako)
Badkamer gekocht. De dames hebben nergens verstand van! Compleet verkeerd badmeubel geleverd en als je ze er dan op aanspreekt krijg je een grote mond en liegen ze alles bij elkaar. Verschrikkelijk bedrijf !
Reactie of foto toevoegen
“Niet echt klantvriendelijk”
Door Lyda op donderdag 5 nov 2020 20
Nooit meer! Hebben hier bad, douchewand, kranen, dubbele wastafel en tegels besteld. Slechte communicatie, mails die niet beantwoord worden. Hebben niet door Baderie zelf de montage laten doen, bestellingen kwamen v allerlei winkels,en het was steeds wat! Spullen die vd deur werden gezet terwijl we bij de aankoop hadden aangegeven dat het op 4 hoog was. Als ik er een mail over stuurde kreeg ik het verwijt dat ik een leverancier weg had gestuurd. De verkoopster in de winkel vond ik niet echt een visitekaartje, onverzorgd en erg nors. Man vroeg na een uur of we misschien wat te drinken konden krijgen, ze was niet echt klantvriendelijk! Toegeven dat de spullen die we geleverd hebben gekregen wel mooi en naar wens waren! Maar het heeft weken voor ergernis en onbegrip gezorgd!
FOTO VAN LYDA
REACTIE VAN LYDA
Dit werd vd deur geplaatst,man moest het zelf uitpakken en naar 4 hoog brengen!
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwingsduur liep ontzettend uit”
Door Maarten op donderdag 3 dec 2020 20 | vestiging Houten
Verbouwingsduur van onze badkamer liep ontzettend uit (anderhalve week extra!). Niet door problemen, maar doordat er halve dagen gewerkt werden door het aannemersbedrijf wat ingehuurd was door Baderie. De communicatie hieromtrent was ronduit slecht vanuit Baderie en het aannemersbedrijf. Het personeel van het aannemersbedrijf was gewoon ineens weg, zonder iets te zeggen. Er werd voortdurend prioriteit gegeven aan andere projecten. Wij moesten elke keer zelf aan de bel trekken. Bij de afronding van de badkamer bleken ontzettend veel elementen amateuristisch te zijn gemonteerd. Dingen moesten over, of konden niet eens hersteld worden. Installatieteam bleek totaal niet vakbekwaam, gaten te groot maken in verlaagd plafond of luchtafvoer met tape vastplakken...noem maar op. Uiteindelijk heb ik dit als klant zelf moeten herstellen, belachelijk! Kort gezegd doe geen zaken hiermee, want Baderie heeft slecht zicht op wat voor aannemersteam ze op jouw klus zetten en jij zit met de rotzooi.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met het eindresultaat”
Door P de Boer op zaterdag 28 aug 2021 21 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
Wij zijn met het uitzoeken van een nieuwe badkamer prettig geholpen. Er werd met veel geduld gekeken wat de mogelijk heden waren. Zijn erg tevreden met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed”
Door Grant op donderdag 11 okt 2018 18 | vestiging Nuenen
This has to do with Baderie Nunen. Good price, but delivery is very poor... they try to be late to get everything in one delivery, or when something is not easy to get (but they promised it) they do not call to say its late and blame the problem on the supplier.. so now in our case, no heat in our bathroom until who knows when... and we have to pay more to have the plumber come and install it later. Our contractor says its because Nunen is not paying their bills to the supplier...
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door A. Kreule op woensdag 19 sep 2018 18
Baderie Verlaan uit Amstelveen heeft onze badkamer onlangs gerenoveerd. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. We kregen eerst een goed advies over een nieuwe indeling en de materialen. Daarna is alles op een vakkundige en plezierige manier gemonteerd, ook het tegelwerk is heel mooi geworden. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerinrichting”
Door Vels Heijn op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Naaldwijk
Vorig jaar een nieuwe badkamerinrichring gekocht. Mooi en keurig geïnstalleerd. Helaas bleek na enige tijd een scheur in de douchevloer te ontstaan. De douchevloer is direkt door De Baderie vervangen en ook dat is weer keurig geschiedt. Hulde aan De Baderie en het professionele, vriendelijke personeel!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen bij schade”
Door Corina op donderdag 21 mei 2020 20 | vestiging Wormer (Baderie M&O techniek)
Ontzettend goede afwikkeling van onze schade. Nadat zij 12 jaar geleden onze badkamer naar alle tevredenheid hebben gebouwd en ingericht, hebben ze ons zeer goed geholpen bij de afwikkeling van de schade door onze gevallen badkamer onderkast. Zeer prettig geregeld en afgerond!!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer Baderie”
Door Annette Velthuis op zondag 25 apr 2021 21
3 jaar geleden hebben wij bij baderie Verlaan Amstelveen onze nieuwe badkamer gekocht en laten plaatsen. Alles ging fout. Uiteindelijk na 5 weken was de badkamer klaar maar helaas....de design handdoekradiator werkte niet, nadat 7 (! ) x monteurs erbij zijn geweest ,de radiator 3 x van de wand is gehaald en er 3 x een nieuwe thermostaatknop op gemonteerd is in bijna 3 jaar tijd waardoor we al die tijd geen werkende verwarming in de badkamer hadden hebben wij de moed opgegeven. Baderie wilde geen nieuwe radiator plaatsen tenzij we zelf de kosten en montagekosten voor onze rekening namen. Je krijgt na oplevering van je badkamer een prachtig certificaat van Baderie dat je 5 jaar garantie hebt maar als er een probleem is is de service van Baderie ver te zoeken. Inmiddels hebben wij het probleem door Sanidrome laten oplossen tot volle tevredenheid. U begrijpt voor ons nooit meer Baderie!
Reactie of foto toevoegen
“Heel hartelijk dank”
Door Carola op dinsdag 8 jan 2019 19 | vestiging Hoofddorp (Baderie Leen)
Wij hadden wat onderdelen die niet goed meer waren en zijn daarmee langs gegaan bij Baderie Hoofddorp vandaag. Hier werd goed de tijd genomen en met ons gezocht naar een juiste oplossing voor ons probleem. Helaas hadden we geen standaard merk, dus het was zoeken! Met tips en ideeën zijn we tot een mooie oplossing gekomen. Zelf hadden we al flink gezocht en ook al bij andere bedrijven/winkels langs geweest met ditzelfde probleem en was tot op heden ons niet gelukt een oplossing te vinden. Heel hartelijk dank voor de tijd en aandacht ook voor een kleine vraag!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed verlopen”
Door Fam Dettmeijer uit Schiedam op vrijdag 9 okt 2020 20 | vestiging Gouda (Baderie Van Wijk)
na lang zoeken voor verbouwing van badkamer en wc zijn we terecht gekomen bij baderie van wijk in Gouda.We zijn super geholpen.We waren bij verschillende bedrijven geweest maar daar moesten we dan zelf nog een aannemer zoeken,en dat wilde we niet wij wilde 1 aanspreekpunt hebben.Patrick de verkoper heeft ons prima geholpen met het uitzoeken en opstellen van de tekening, en de materialen.Dat was in januarie 2020.Gert Jan is bij ons thuis geweest om alles op te meten ,in februari2020 zijn we alles wezen bestellen .Op 14 september 2020 is thijs bij ons begonnen.En nu 4 weken later op 7 oktober 2020 heeft thijs de laatste handelingen uitgevoerd. Thijs super gewerkt alles netjes afgeplakt ook de trap,dit om beschadeging tegen te gaan.Elke avond voor hij weg ging werd alles aangeveegd en alles opgeruimd.Wij hebben echt helemaal geen klachten en alleen maar komplimenten voor het team van Baderie van Wijk in gouda.En zoals afgesproken de rekening in 3 x voldaan 1 voor de start 2 in het midden van de verbouwing, 3 aan het einde met de oplevering.Wij zijn zeer tevreden en heel blij met de badkamer en de wc.
Reactie of foto toevoegen
“In een hand”
Door Ineke Brent op zaterdag 31 jul 2021 21 | vestiging Valkenswaard (Baderie Alwako)
Het was een plezier om samen met de mensen van Baderie Alwako een badkamer te kiezen en te laten installeren. Er werd prima meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Hierdoor ontstond een badkamer die uitstekend aan mijn wensen voldeed en een aantal creatieve extra's had. De mensen die mijn badkamer kwamen installeren hebben keurig werk geleverd en ik had bewondering voor het feit dat de planning helemaal klopte met het vooraf gegeven schema. Het feit dat alles in één hand zat is in deze natuurlijk heel plezierig. Om schade te voorkomen werd alles keurig afgedekt, na het werk en tussendoor werd alles keurig schoongemaakt. Kortom TOP
Reactie of foto toevoegen
“Klant is koning”
Door H.R.Vromans op woensdag 12 sep 2018 18 | vestiging Naaldwijk
We hebben een inloop douche laten plaatsen en het bad laten verwijderen. Bij Baderie sanitair is de klant nog echt koning, letterlijk en figuurlijk. Alles in goed overleg. Vanaf het opmeten, bezoek aan de showroom het inbouwen tot de nacontrole. Alle medewerkers verdienen een dikke pluim voor hun klantvriendelijke manier van werken. Deze medewerkers moet je koeteren vinden wij. Daarom adviseren wij u zaken te doen met Baderie in Naaldwijk. Kom desnoods kijken ons, maar geloof ons maar dat je bij deze firma geen kat in de zak zal kopen. Baderie bedankt, u heeft onze badkamer doen verrijken.
Reactie of foto toevoegen
“Niet af”
Door Kasper op zaterdag 15 feb 2020 20
Bijna een jaar geleden een badkamer (opdrachtbevestiging in April) besteld onder de vlag van de Baderie. Werkzaamheden zouden in Augustus aanvangen en badkamer zou zo'n 3 weken zou moeten duren qua oplevering. Inmiddels februari en de zaken zijn nog steeds niet af. Niet alle onderdelen correct / op tijd besteld. Kwaliteit ondermaats, schade links en rechts buiten de badkamer dat nog steeds niet hersteld is. Onmogelijk om met dhr Verlaan enige heldere afspraken te maken (probeer al weken antwoord te krijgen op een email van begin januari, bellen baat ook niet). Betaal een extra prijs voor service, moet zelf met onderaannemer dingen proberen te regelen. Hoofdkantoor van de Baderie wil ook geen verantwoordelijkheid nemen over de gang van zaken. Dan denk je dat je wat ontzorging afkoopt door met de Baderie zaken te doen... het tegendeel is waar.
Reactie of foto toevoegen
“Veel ergernis”
Door Alie Nugteren op vrijdag 16 jun 2017 17
Zeer slechte ervaring met Baderie Ermelo. Zeer slecht werk geleverd. Veel fouten gemaakt. Nare werkers over de vloer. Totaal geen service na oplevering met klachten zoals stankoverlast, vloerverwarming die niet werk, slechte afmontage. Wel dikke fakturen voor nawerkzaamheden ondanks totaalafspraak. Het heeft ons veel ergernissen en slapeloze nachten opgeleverd. Baderie..... Nooit meer!!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Veel mis”
Door Corinne op vrijdag 1 nov 2019 19
Badkamer voor onze nieuwbouwwoning gekocht. De service achteraf liet behoorlijk te wensen over. Heel jammer, heb een heel naar gevoel overgehouden aan dit bedrijf, met name aan dhr. Kock.

Aanvulling ontvangen 1 november 2019: Geleverd en gemonteerd, er was veel mis, dat kan, maar de reactie en service vanuit verkoper was ronduit belabberd.
Reactie of foto toevoegen
“Ongelukkig met tegels”
Door Marjolijn op maandag 1 okt 2018 18
Treurig dat Verlaan in Amstelveen Baderie mag vertegenwoordigen. Wij hebben veel geld betaald (alles moest vooraf voldaan worden) en er is niet geleverd wat overeen is gekomen. Scheuren in de tegels waarvan Baderie zegt dat ik dit had moeten weten toen ik deze tegel kocht. Helaas was niemand zo vriendelijk dit bij aankoop te vertellen. Nu zit ik met lelijke tegels in de badkamer, ben ik al mijn geld kwijt, en zegt Baderie tja, wij hebben ons best gedaan. Wat een waardeloos bedrijf. Alsjeblieft, denk na en laat het werk door een echt vakbekwaam bedrijf doen waarbij klant centraal staat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Verschrikkelijk.
REACTIE VAN DE HEER T. VERLAAN
Bovenstaande reactie is absoluut onterecht. Familie Spanjaart heeft in de showroom gekozen voor een tegel met een natuurlijke uitstraling (natuursteen/leisteen-achtig). Bij een dergelijke tegel is dan de tekening nogal wisselend, net als in de natuur. In onze toonzaal staan in onze tegelafdeling meerdere bordjes waarop de consument gewezen wordt dat geleverde tegels kunnen afwijken van de getoonde monsters. Klant heeft het over "scheuren", maar dit zijn geen scheuren maar is de natuurlijke adering welke wordt nagebootst. Om de klant gerust te stellen hebben we ook de vertegenwoordiger van de leverancier naar de tegels laten kijken, en deze stelde vast dat het gewoon de tekening in de tegel was en dat het beslist geen tekortkoming in de tegel was. Klant Spanjaart heeft vervolgens zelf maar bepaald dat het toch een foutieve levering is en heeft eigenhandig geld achter gehouden. Dus relaas van klant is onterecht en wij hebben correcte tegels geleverd waar helemaal niets mis mee is.
Reactie of foto toevoegen
“Service”
Door Geert Kruize op zondag 21 jul 2019 19 | vestiging Assen
Een mengkraan in mijn badkamer was defect en ik wist niet hoe dat te herstellen. Simon Lap van de vestiging Assen stuurde me snel een heel gedetailleerde tekening van de kraan waarna het repareren een fluitje van een cent was. Hij had er ook vast een prijsopgave bij gedaan als reparatie niet mogelijk was. Ik heb er niet m'n badkamer gekocht, maar krijg wel een fantastische service.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk opgelost”
Door Kootje op zaterdag 11 aug 2018 18
Wij hebben een douchewand, wastafel met onderkast en kranen gekocht. Ze hebben ons zeer goed geïnformeerd bij het bepalen van de douche en aansluitmogelijkheden. Vooral de afvoer van de wastafel was een lastige en men kwam met een voor mij onbekende oplossing. Het inmeten van de douche door Baderi Verlaan ging alleen fout waardoor de verkeerde deur kwam. Dit heeft men goed opgelost door een nieuwe te bestellen. Dit duurde wel lang en helaas moesten we er meerdere malen over bellen om druk bij de leverancier te verkrijgen en te horen wanneer het nu zou worden geplaatst. Jammer genoeg had de nieuwe deur piepende scharnieren waardoor er nieuwe moesten worden gemonteerd. Ook die gingen weer piepen. Uiteindelijk wederom een nieuwe deur. Nu is het goed. Baderie Verlaan was hier niet schuldig aan en hebben telkens hun leverancier Sealskin erop aan gesproken. Het enige wat ze te verwijten valt dat ze niet het initiatief of regie hadden. Telkens moesten wij zelf bellen. Het is nu allemaal goed en men heeft het uiteindelijk wel geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop Geberit Aquaclean Mera Comfort”
Door fam. J. Barten op woensdag 18 sep 2019 19 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben gekocht een Geberit Aquaclean Mera Comfort. Is geleverd en geïnstalleerd. Alles volgens plan. Keurig gewerkt door de mensen van braderie en elektricien en alles werkt perfect. Zijn zowel met de toilet als met de installatie ervan zeer tevreden.
FOTO VAN FAM. J. BARTEN
+ Toon extra foto van fam. J. Barten
Reactie of foto toevoegen
“Modernisering badkamer”
Door F.E.Mansveld op maandag 6 mei 2019 19
De Baderie heb ik gekozen, omdat ik reclameboodschappen van de Baderie heb gezien op de televisie. Bovendien was er een vestiging bereilbaar voor mensen wonend in Amsterdam die geen auto bezitten. Sinds de oplevering van mijn apartement, zo'n 25 jaar geleden, was er niets aan de badkamer gedaan. Het moest nodig gemoderniseerd worden. Mijn wensen heb de heer Schilder van de Baderie verteld. Hij heeft mij goed geholpen met de keuze van de tegels en meubilair. Een tekening van toekomstige badkamer heeft hij ook gemaakt. Met mijn wensen werd volledig rekening gehouden. Aanvankelijk zou de werkzaamheden in januari 2019 beginnen, maar door uitkopende voorgaande werkzaamheden begonnen de werkzaamheden in februari 2019. Hierover heeft de Baderie mij netjes geÏnformeerd.
Het werk is door de mensen die het werk is gegund vakkundig en netjes uigevoerd. Ik heb alleen 5 pakken wandtegels over. Ik hoop dat ik deze tegels kan weggeven aan iemand die het nodig heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Stekelig”
Door Gertjan Scharloo op dinsdag 25 jun 2019 19 | vestiging Gouda (Baderie Van Wijk)
Wij hebben een huis gekocht met een kapotte boiler. De Baderie is ingeschakeld door de verkopende partij om de boiler te repareren. Tijdens onderhoud en vullen van leiding is er kortsluiting ontstaan. Drie weken daarna is de pomp vervangen op kosten van de verkopende partij. De temperatuur in de boiler kon beneden op de display uitgelezen worden. Na vervangen van de pomp kan alleen temperatuur uitgelezen worden als er warm water gevraagd wordt. Display van de pomp geeft de daadwerkelijk temperatuur aan en ik had verwacht dat dit (net als voor de reparatie) beneden uitgelezen kan worden en heb hier een vraag over gesteld. Hier heb ik over gebeld en er is iemand langs geweest. Deze meneer vertelde doodleuk dat dit niet kan. Zonder enige communicatie over een rekening en consequentie hebben we een rekening gekregen. Het is nu duidelijk dat wij door deze klantvriendelijkheid van de baderie geen onderhoudscontract willen afsluiten. De vraag had dan ook eenvoudig door de telefoon beantwoord kunnen worden. Ik vraag me nu nog wel steeds af of de baderie het juiste advies gegeven heeft. We konden de temperatuur tenslotte beneden uitlezen en nu alleen als er water wordt gevraagd. DIt is een duidelijk verschil..... waar ik nu ook nog een rekening voor moet betalen ...
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Douchecabine
1 / 17
Vestigingen Baderie
Website: www.baderie.nl
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 14D, 9403 VA Assen, tel 0592-340815
  Baarn (Baderie Nijhof), Minervaweg 3, 3741 GR Baarn, tel 035-5486120
  Barneveld (Baderie Van Manen), Doctor Willem Dreeslaan 2, 3771 RW Barneveld, tel 0342-425740
  Bennekom (Baderie Geels) (1 ervaring), Kerkhoflaan 17-19, 6721 EW Bennekom, tel 0318-414500
  Beugen (Baderie Janssen Beugen), Hagelkruisstraat 6, 5835 BD Beugen, tel 0485-369696
  Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk) (6 ervaringen), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335054
  Deventer (Baderie Mulder), Industrieweg 10, 7418 CE Deventer, tel 0570-676768
  Doetinchem, Fabriekstraat 30, 7005 AR Doetinchem, tel 0314-370450
  Eersel (Baderie van den Boomen), Kerver 8, 5521 DB Eersel, tel 0497-519017
  Gouda (Baderie Van Wijk) (2 ervaringen), Kampenringweg 11, 2803 PE Gouda, tel 0182-535688
  Heerenveen, Heideburen 51, 8441 GM Heerenveen, tel 0513-648200
  Hoofddorp (Baderie Leen) (2 ervaringen), Marktplein 41, 2132 DA Hoofddorp, tel 023-5651434
  Horst, Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3031525
  Houten (2 ervaringen), De Maat 1, 3991 AN Houten, tel 030-3400020
  Lisse (Baderie Hoes), Meer en Duin 80a, 2163 HC Lisse, tel 0252-413579
  Losser, Broekhoekweg 32, 7582 PT Losser, tel 053-5369779
  Margraten (Baderie Lemmerlijn), Rijksweg 70, 6269 AD Margraten, tel 043-4581609
  Naaldwijk (3 ervaringen), Patijnenburg 4A, 2671 JD Naaldwijk, tel 0174-624610
  Nuenen (2 ervaringen), Cockeveld 1, 5672 AE Nuenen, tel 040-7820848
  Oisterwijk (Baderie Smits), Nijverheidsweg 17, 5061 KK Oisterwijk, tel 013-5220014
  Schagen (Baderie Bleeker), Molenstraat 24, 1741 GK Schagen, tel 0224-212512
  Sint Oedenrode (Baderie Voss Nijnsel), Industrieweg 11, 5492 NG Sint Oedenrode, tel 0413-472184
  Sneek (Baderie Sikma) (1 ervaring), Edisonstraat 15, 8606 JH Sneek, tel 0515-425635
  Terneuzen (Baderie Dam), Mr. F.J.Haarmanweg 31, 4538 AN Terneuzen, tel 0115-613774
  Utrecht (Baderie Smit), Savannahweg 3-5, 3542 AW Utrecht, tel 030-2412222
  Vaassen (Baderie Reusken), Laan van Fasna 40, 8171 KH Vaassen, tel 0578-571405
  Valkenswaard (Baderie Alwako) (2 ervaringen), Hazestraat 51, 5555 AB Valkenswaard, tel 040-2048624
  Weert (Baderie Snijders) (1 ervaring), Moesdijk 22, 6004 AX Weert, tel 0495-532169
  Winterswijk, Technopark 18, 7102 JM Winterswijk, tel 0543-512094
  Woerden (1 ervaring), Leidsestraatweg 235, 3443 BT Woerden, tel 0348-422880
  Wormer (Baderie M&O techniek) (1 ervaring), Eendrachtstraat 25, 1531 DT Wormer, tel 075-6420050
  Zutphen (Baderie Kraus), Pollaan 46, 7202 BX Zutphen, tel 0575-513931
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.