Simon de Haas is meer dan een sanitair groothandel. Onze moderne showrooms en groothandels zijn een bron van inspiratie voor installateurs en consumenten. Dankzij onze vergaande productkennis kunnen we met je meedenken en je ondersteunen met goed advies. Als je onze showroom bezoekt of materialen komt ophalen, maak je direct kennis met onze persoonlijke benadering.
Alternatieven voor Simon de Haas Sanitair
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
Er zijn 3 ervaringen over Simon de Haas Sanitair. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Teleurgesteld”
Hans J |
donderdag
16 jan
2025 25
| Simon de Haas Sanitair Groningen
Bijzonder teleurgesteld in de dienstverlening van Simon de Haas - Groningen. Een beknopte opsomming van zaken die mis zijn gegaan:
- 3D tekening die ondanks mijn verzoek niet werd aangepast, wat resulteerde in misstanden voor de start van de uit te voeren werkzaamheden.
- Offerte werd naar de verkeerde contactpersoon gestuurd. Tijdens het gesprek met de showroom medewerker is aangegeven naar wie de offerte gestuurd moest worden. Toch is deze naar een zekere "Edwin" gestuurd i.p.v. "Jaap". Slordig (gelukkig wel beiden werkzaam bij hetzelfde bouwbedrijf..). Had mij gewoon even gebeld als de juiste contactpersoon niet bekend is in het systeem.
- Producten zijn te laat of helemaal niet geleverd. Een generiek onderdeel als het frame t.b.v. de WC zou te laat zijn geleverd als de aannemer er niet achteraan had gebeld.
- Producten staan bij Simon de Haas maanden op de status "nalevering" waarbij de klant totaal niet wordt geïnformeerd over de voortgang of waarbij een alternatief product wordt aangeboden.
- Een aantal producten zijn uiteindelijk besteld bij andere winkels en waren binnen 1 a 2 weken in huis. 2 Kranen, regendoucheset zijn voorbeelden van producten die maanden na bestellen nog niet zijn geleverd. Maar veel erger is dat er bij hun geen alarmbellen afgaan als een product slecht leverbaar is en dat je als klant in het ongewis wordt gelaten. Kom gewoon bij de klant in de lucht met een alternatief als een bepaald merk slecht leverbaar is. Service/oplossingsgerichtheid laat te wensen over.
- Een geannuleerd product (houder handdouche) werd ineens toch geleverd. Ik bellen. De persoon die de vraag zou kunnen beantwoorden was een paar dagen vrij. Er is een terugbelverzoek gemaakt, maar maanden verder wacht ik nog steeds op het telefoontje..
- Maken van een afspraak voor het inmeten van een douchedeur verloopt al even problematisch. 18 december van mijn aannemer gehoord dat Simon de Haas mij zou bellen voor het maken van een afspraak voor het inmeten van de douchedeur. Inmiddels leven we 16-1 en is er nog steeds geen afspraak gemaakt. In de tussentijd 2x hierover gemaild met de showroom medewerker (beide keren geen reactie), de vraag gesteld via hun website (webformulier) om contact met mij te zoeken, ook geen gehoor. 2x gebeld waarbij de laatste keer vandaag (16-1) was. Weinig vertrouwen in een goede afloop, maar we gaan het zien..
Alles bij elkaar opgeteld moet ik concluderen dat dit voor mij de laatste keer Simon de Haas is geweest. In een markt waarbij de concurrentie moordend is ben ik van mening dat je dergelijke ondermaatse dienstverlening niet kan permitteren. Ik wens Simon de Haas beterschap toe voor de toekomst.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Paul |
zaterdag
29 feb
2020 20
| Simon de Haas Sanitair Groningen
Omdat het onderdeel van het project was, kwamen we terecht bij Simon de Haas. Tijdens de eerste afspraak waren we al niet heel enthousiast, meedenken met de klant stond niet echt voorop. De offerte deed ons nog veel meer schrikken, maar ja: het was wel handig als het sanitair integraal onderdeel zou zijn van de bouw en ook bij oplevering klaar zou zijn. Bovendien zouden we anders geen garantie krijgen was het verhaal. De dienstverlening was matig. Drie keer verkeerd geboorde gaten, verkeerde afgezaagde kranen en plankjes, deuren verkeerd ingehangen. Als klap op de vuurpijl werden we oprecht onheus bejegend toen we hierover, voorzichtig, klachten aangaven. Ook naderhand geen enkele sjoege. Zelfs bij een slechte ervaring kun je de klant nog verrassen door iets bijzonders te doen! Nou: aan Simon de Haas niet besteed.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gedaan”
W. keijl |
donderdag
16 apr
2020 20
| Simon de Haas Sanitair Zwolle
Virtueel 3D computer ontwerp van de badkamer, wat in het echt nog mooier uitkomt. Topkwaliteit materialen, geen internettroep en levering op de vooraf prima geplande datum
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.