Familiebedrijf Ton Scholten inspireert, ontwerpt en realiseert al bijna 40 jaar sanitair, badkamers en tegelvloeren. Bij ons kun je terecht voor de volledige inrichting van je badkamer, toilet of vloer. Kom langs in onze showroom in Uitgeest en laat je inspireren. Meer dan 65 badkamers, vele toiletopstellingen, wellness ruimtes, veel wandtegels en ruim 80 gelegde tegelvloeren, doe op je gemak inspiratie op, vraag om vrijblijvend advies of maak een afspraak.
Alternatieven voor Ton Scholten Tegels en Sanitair
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens (8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
• Sani-Dump (Alkmaar Noord-Holland) score 9,1 uit 608 ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over Ton Scholten Tegels en Sanitair. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Plaatje geworden”
Door Leonora Nieuwenhuizen op maandag 11 nov 2019 19
Mooie zaak met heel veel stylekamers wat toch gemakkelijker is als van een plaatje kopen; mooie voorbeelden. Wij wisten al precies wat wij wilden maar omdat hier zoveel keuze is en zoveel voorbeeld badkamers zijn hebben wij toch nog iets veel mooiers gevonden.. Wij zijn geholpen door Bob fijne gozer en hij maakt een 3d tekening op de computer zodat je zo al door je nieuwe badkamer kunt lopen fantastisch...En nu 2 maanden later wat een plaatje is het geworden... zo blij...
FOTO VAN LEONORA NIEUWENHUIZEN
Gerealiseerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Aanpassing van de badkamer is slecht verlopen”
Door J. Miedema op vrijdag 21 jan 2022 22
Een aanpassing van onze badkamer, dertien jaar geleden ook geïnstalleerd door Ton Scholten, is verre van perfect verlopen. Het begon al met het maken van de keuze (aangewezen persoon was totaal niet op de hoogte van onze wensen) en ook na aanvang van de werkzaamheden is er niet of nauwelijks gecommuniceerd. De 'projectleider' hebben we één keer gezien, net na aanvang van het werk. Men stuurt een stagiaire, die niet volgens de voorschriften werkt (een dag boren zonder afzuiging) en iets dat binnen een week gedaan zou kunnen worden duurt nu al ruim twee maanden. Voor een klus, die met twee man gedaan moet worden, wordt tweemaal iemand alleen gestuurd, waardoor het nu nog niet in orde is. Intern Scholten vindt er geen communicatie plaats en weet men van elkaar niet wat er dient te gebeuren. Op telefoon en e-mail wordt gewoon niet gereageerd. Intussen wordt er al wel een factuur voor ingebruikname gestuurd. Erg onprofessioneel allemaal en voor ons zeker de laatste keer, dat we met hen in zee zijn gegaan.
Aanvulling 26 januari 2022:
Noodzakelijke aanpassing was, aanleggen vloerverwarming met daarop nieuwe tegelvloer en daarbij verwijderen design radiator en beschadigde wandtegels vervangen. En als we toch bezig zijn, een nieuwe wastafel met meubel en een nieuwe spiegel met verlichting. Vooral die laatste was een drama (tweemaal stuk tijdens plaatsing) en deze is nog steeds niet in orde. Werk is 3 november 2021 gestart en zou 4-5 dagen duren.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed gegaan”
Door Thijs Taanman op vrijdag 21 sep 2018 18
Badkamer gekocht. Grove blunder gemaakt bij de installatie door de monteur. Heeft bijna een hele dag nodig gehad om dit te herstellen. Alle uren zijn gefactureerd. Ook voor een leerling, die de hele dag heeft zitten kijken, werd voor een volle dag tarief gerekend, Let op! Ze rekenen hoge kosten voor het reizen. In afhankelijk mijn klachten, geen antwoorden of oplossingen. Wel betaling herinnering. Teveel uren factureren aan klanten lijkt belangrijker dan klanttevredenheid. Blijf hier weg als klant met behoefte aan goede service.
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.