Feedback
7,1

De Baderie

Score uit 93 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
47 vestigingen (heel nederland)
Alternatieven voor De Baderie
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• George van Dijke
   
(Klaaswaal Zuid-Holland) score 9,8 uit 263 ervaringen
• Ardi Keukens en Sanitair
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,7 uit 353 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 580 ervaringen
• DB Keukens
   
(6 vestigingen) score 9,7 uit 2195 ervaringen
• Bloos Badkamers
   
(Dordrecht Zuid-Holland) score 9,5 uit 52 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 93 ervaringen over De Baderie. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren50 ervaringen
4 sterren14 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren5 ervaringen
1 ster16 ervaringen

Per vestiging:
“Nieuwe badkamer”
Door Clemens op woensdag 31 jul 2019 '19 | vestiging Almere
Naast het feit dat in de maand mei onze badkamer helemaal naar wens is gesloopt en gebouwd door het team van Baderie Almere (vakkundig en gezellig personeel), meldde ik afgelopen week een beschadiging op het bad. Meteen reactie gekregen en binnen een week was het probleempje opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen via de Baderie”
Door Naima Azouagh op donderdag 2 nov 2017 '17 | vestiging Almere
Wij hebben onze wc beneden, de bestaande badkamer en een hele nieuwe extra badkamer voorzien van spullen van de Baderie. Ook heeft de Baderie onze nieuwe badkamer op zolder gerealiseerd. Een pittige klus omdat er totaal geen aansluitingen zaten. Vanaf dag 1 een helder verhaal en een totaalplaatje van de kosten. Suzanne van de Baderie in Almere Buiten dacht mee met opties en tot op de cm werd alles opgemeten door de toezichthouder René. De onmogelijkheden en mogelijkheden werden besproken. Mensen om ons heen hadden wel soms de mening dat de Baderie duur is en inderdaad je kan het elders vast goedkoper krijgen maar wil je kwaliteit en geen hoofdpijn tja kies dan voor de Baderie. Geen dag wakker gelegen van de puin die er mee gepaard ging, er moest gehakt en geboord worden in de vloer en meestal denk je komt dit wel goed? Maar bij de Baderie hebben we heerlijk geslapen en gewacht op het eindresultaat. Het vertrouwen is heerlijk die wij hadden. Hoe druk het ook is, zelfs na werktijd is er even tijd voor de klant om een eventuele zorg weg te nemen. Kortom wij hadden echt een super duo vanaf verkoop en advisering (Suzanne) tot en met de afhandeling en nazorg (René). De spullen zijn echt kwaliteit en het geleverde werk is toppie. Mochten wij ooit weer iets doen in huis dan gaan wij weer naar de Baderie. Onze bestaande badkamer is tegelijkertijd gedaan door een ZZPér en helaas de kwaliteit laat te wensen over. Tegels scheef, verwarming deed het niet, lampje achter de spiegel was te ingewikkeld....en achteraf helemaal niet waar, maar gewoon gemakzucht. Kortom ik betaal liever en iets meer voor kwaliteit dan minder voor hoofdpijn. En als je zaken doet met Suzanne en Rene van de Baderie in Almere Buiten dan ben je echt in goede handen!! Deze mensen zijn echt een aanwinst voor het bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Ellen van Heuven op zaterdag 30 dec 2017 '17 | vestiging Almere
Heel tevreden. Zeer goede ervaring met de Baderie Almere. Zorgeloos van begin tot oplevering.Onlangs is onze prachtige badkamer opgeleverd en zijn we er zeer tevreden over. De monteurs zijn echt top vaklui, werken zeer vakkundig en netjes.Ook was er nog ruimte over voor hier en daar een kleine aanpassing.De monteurs Levi en Sven die mee dachten ,waardoor het eindresultaat prachtig is. De tegelzetter Daan heeft echt topmerk afgeleverd, net zoals de stukadoor Dennis en de kotter. Zou het iedereen aan kunnen raden om eens bij de Baderie langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door Marian Oosterlaak op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Almere
Nadat het bedrijf de Baderie in Almere onze badkamer naar volle tevredenheid heeft verbouwd en vernieuwd ( zie ook de desbetreffende review op deze site ), besloten we ook het toilet door de Baderie te laten vernieuwen. En weer is de verbouwing tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Met het ontwerp nam Demian alle tijd en samen besloten we om het toilet in dezelfde stijl als de badkamer te laten uitvoeren. Toen we nog vragen hadden over de accessoires waren we altijd welkom om de keuze's nog een keer door te spreken. De monteurs die de verbouwing uitvoerden waren vakkundig en werkte erg netjes en waren vriendelijk. Alles werd in overleg uitgevoerd en besproken. Aan het eind van de dag werd alles weer netjes opgeruimd en de monteur die op de laatste dag de glasplaat in de nis kwam monteren heeft zelfs de gang nog gestofzuigd. Al met al genieten we nu van zowel de nieuwe badkamer en nu ook van het mooie toilet. Vooral de afwerking is perfect.

Eerdere ervaring van 26 maart 2018: Op aanraden en goede ervaringen van mijn collega zijn wij onze nieuwe badkamer bij Baderie gaan uitzoeken. Ze had niets te veel gezegd in de winkel nam Susanne alle tijd. Vooral de indeling van de badkamer heeft ze heel efficiënt ontworpen. Hij lijkt nu veel groter met mooie materialen, die goed bij elkaar passen mede door de hulp en ervaring van Susanne zijn deze uitgezocht. De bouw van de badkamer ging heel soepel, vriendelijk personeel, die aan het eind van de dag alles weer opruimde en schoon maakte. De logistiek was perfect. Tijdens het proces werden we goed op de hoo,gte gehouden. Zelfs de lelijke buizen van de verwarming, die op een lastig punt zaten zijn nu geheel weggewerkt en uit het zicht. Al heb je nog zulke mooie tegels en accessoires alles staat en valt met de afwerking. Nou die is perfect, zelfs boven verwachting. Dit alles is nu alweer een paar maanden geleden en we genieten volop van onze mooie badkamer. We zijn zó tevreden met Baderie, dat onze toilet beneden nu ook door de Baderie wordt vernieuwd. Alle vertrouwen!
Reactie of foto toevoegen
“Douche/stoomcabine”
Door Familie van Valen op donderdag 21 jun 2018 '18 | vestiging Rosmalen (Baderie Hoppenbrouwers)
Enige tijd geleden kocht ik een 'nieuwe' douchecabine bij de Baderie te Rosmalen, een zogenoemde Tris Douche/stoomcabine voor een kooprijs van maar liefst € 7.100,00. De douche/stoomcabine betrof een showroomexemplaar. Het was een behoorlijke uitgave, maar een mooie douchecabine. Mij werd gezegd dat de douchecabine uit het assortiment zou lopen en derhalve een korting gegeven werd. Na levering van de douchecabine (die overigens beschadigd geleverd werd), werkte deze niet. Ik heb de Baderie verzocht onderdelen te leveren én een monteur, die de onderdelen ook kon installeren. Dat lukte de Baderie niet, dus heb ik contact opgenomen met de leverancier in de UK (Ideal Standard). Echter, de leverancier kon het verhaal niet geloven (de recente aankoop), omdat de douche/stoomcabine maar liefst 10 (!) jaar oud was, 10 jaar geleden zou deze voor het laatst gemaakt zijn. Onderdelen waren op geen enkele wijze meer te leveren door de fabrikant! Sterker nog: er was na lang zoeken nog maar één monteur te vinden die nog enigszins wist hoe de douchecabine zou werken. Natuurlijk heb ik die monteur niet meer laten komen, nu bleek dat de douchecabine al 10 jaar oud was. De Baderie ontloopt elke verplichting, waardoor ik nu ook nog eens kosten moet maken om te procederen. Ze durven zich ook nog eens te verweren met het verhaal dat ik de douchecabine zelf kocht. Natuurlijk, ik kocht de douchecabine zelf, maar ik kocht een nieuwe. Geen gebruikt 10 jaar oud exemplaar.
REACTIE VAN FAMILIE VAN VALEN
Dit is een foto van de bedrading zoals deze werd aangeleverd. Kroonsteentjes met plastic tape terwijl dit ook nog eens krachtstroom betreft. Levensgevaarlijk in combinatie met stoom en water
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door Marjan van Aken op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Almere
Doordat het heleprokject door de baderie wordt uitgevoerd, heb je nergens zorgen over. Het laatste stukje duurde iets langer dan gepland, maar kwam uiteindelijk helemaal in orde. Het is prachtig geworden
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer & renovatie toilet”
Door R. Smit op zondag 29 okt 2017 '17 | vestiging Almere
Intake/advies: zeer goed geluisterd naar onze wensen en daar goed op ingepeeld. Geen opdringerige verkooppraatjes. Maar wel bijsturen op prettige wijze. Uitvoering: is door Baderie team gedaan tijdens onze vakantie. Geen omkijken naar gehad en bij terugkomst alles in detail volgens afspraak uitgevoerd. Vakwerk! Ongetwijfeld kun je met alternatieve aanbieders goedkoper uitkomen. Maar gezien service en vakwerk van Baderie Almere hebben wij veel value for money gekregen. Wij raden hen met een gerust hart aan.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Dries op maandag 8 feb 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Pasgeleden heeft Baderie van der Valk onze prachtige badkamer opgeleverd. We zijn erg tevreden hoe dit gegaan is. Goed, prettig en deskundig advies in showroom en de uiteindelijke montage was zeer goed. Alles werd geregeld, wij hoefden niets te doen. Ja ze leveren en monteren en dat is echt een voordeel! Bedankt jongens!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door ina kamphuis en ad vossenaar op dinsdag 23 okt 2018 '18 | vestiging Almere
we hebben de badkamer volledig laten vernieuwen. Toevallig kregen we een week voor aanvang van de werkzaamheden een lekkage die alleen te verhelpen was door een deel van de badkamer uit te breken. Baderie heeft ons erg geholpen door een week eerder dan gepland de badkamer te slopen en de lekkage op te lossen. We zijn meer dan tevreden over het eindresultaat. Minpuntje was, dat de trap en het laminaat op de overloop beschadigd werd. Dit is besproken bij de oplevering en naar tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Herman van der Loos op donderdag 12 okt 2017 '17 | vestiging Almere
Met het maken van een plan voor een nieuwe badkamer en toilet werd er door Baderie echt meegedacht om binnen ons budget te blijven en werden er hele goede voorstellen gedaan. Het resultaat is prachtig en de afwerking is perfect. Na de oplevering werden ook nog even de puntjes op de I gezet. Onze complimenten voor werkwijze.
Reactie of foto toevoegen
“Prima uitgevoerd”
Door Els Ketelaar op dinsdag 16 mei 2017 '17 | vestiging Almere
Van begin tot eind prima: het bepalen van hoe de badkamer en toilet er uit moesten komen te zien werd prima door Susanne uitgevoerd. Zij heeft echt haar best gedaan om het budgettair allemaal voor elkaar te krijgen. Het slopen van de oude badkamer en opbouwen van de nieuwe badkamer werd ook prima gedaan. Ondanks wat tegenslag in het begin toch (bijna) binnen het tijdsbestek af. Harde werkers en alles werd keurig opgeruimd aan het einde van de dag. Ik ben erg blij met het resultaat.
FOTO VAN ELS KETELAAR
Badkamer keurig gedaan
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gewerkt”
Door Marco op donderdag 23 nov 2017 '17 | vestiging Almere
Baderie Almere heeft voor ons de volledige badkamer en toilet gedaan. In een periode van 2 weken. Oude eruit en nieuwe erin. Alle werkzaamheden zijn naar grote tevredenheid verlopen. Echte vaklui. Er werd netjes gewerkt en er werd regelmatig overlegd. 2 kleine opmerkingen:
1) een allerlaatste wijziging in de badkamer accessoires was niet verwerkt, waardoor dit alsnog besteld en gemonteerd moest worden.
2) Er is netjes gewerkt, alleen toen de kitters kwamen en inmiddels alle afdekzeilen verwijderd waren, liepen zijn met hun natte schoenen door de gang en over de overloop. Hetgeen nogal een troep gaf.
Dit hebben wij tijdens de oplevering medegedeeld aan Baderie en onze klachten zijn zeer professioneel opgepakt en afgehandeld. Ik raad Baderie Almere aan voor een ieder die iets in hun huis aan sanitair wil doen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door Roel Walda op vrijdag 9 aug 2019 '19 | vestiging Valkenswaard (Baderie Alwako)
Badkamer gekocht. De dames hebben nergens verstand van! Compleet verkeerd badmeubel geleverd en als je ze er dan op aanspreekt krijg je een grote mond en liegen ze alles bij elkaar. Verschrikkelijk bedrijf !
Reactie of foto toevoegen
“Referentie”
Door Mark de jong op zondag 13 nov 2016 '16
Baderie Ermelo is een professioneel bedrijf met een zeer correcte en professionele adviseur, goede en duidelijke informatie betreffende de investering die we gedaan hebben, een kompleet nieuwe badkamer renovatie , "het team", tegelzetter, loodgieter, elektricien en stukadoor is een verademing om te zien hoe zij werken, tussentijds advies geven en de humor, hou rekening met droogtijd en volg advies op dan heb je echt waar voor je geld. Goud om deze Nederlanders aan het werk te zien! En zeker als alles opgeleverd wordt. Ik ben gaarne bereid om als referentie op te treden bij serieuze gegadigden.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige hamamsfeer”
Door B. Kaatman op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Almere
3 jaar geleden een badkamer via Baderie Almere. Zag er eerlijk gezegd wel tegen op want er moest een muurtje verplaatst (gruis) en nieuw muurtje geplaatst. Eerste gesprek was erg prettig. Er werd uitgebreid de tijd genomen om mee te denken en eea visueel te maken middels 3D programma. Er werden originele ideeen aangedragen. Zo is ons nisje met dimspotjes een super-eyecatcher geworden. De 2 weken werklui in huis verliep prima! Aardige vakkundige kerels die echt zichtbaar werkplezier uitstralen. Alles ook steeds keurig opgeruimd na elke werkdag. Eindresultaat: prachtige hamamsfeer. 2 jaar later ons toilet beneden in dezelfde sfeer laten plaatsen. Beide keren was het geen probleem om de vloer door te tegelen in het halletje. Topwerk! Genieten! Baderie Almere is absolute aanrader!
FOTO VAN B. KAATMAN
Topwerk
Reactie of foto toevoegen
“Niets te veel”
Door Marie Wijngaarde op dinsdag 19 dec 2017 '17 | vestiging Almere
Baderie Almere heeft mijn badkamer en 2 separate WC's tot in de puntjes verzorgd. Niets was hen teveel,vanaf de planning tot het opleveren prima contact gehad met Renee en zijn fantastische team. Ik was heel erg bang om deze stap te doen ,maar ik ben achteraf superblij met mijn Badkamer en WC's Levi, Sven, Fred, Benjamin en Marcel, jullie zijn toppers. Goede onderlinge communicatie waardoor het gesmeerd liep,ik heb helaas geen minpunten kunnen ontdekken,dus Prima! Dikke duim voor jullie.
FOTO VAN MARIE WIJNGAARDE
Foto badkamer
+ Toon extra foto van Marie Wijngaarde
+ Toon extra foto van Marie Wijngaarde
+ Toon extra foto van Marie Wijngaarde
Reactie of foto toevoegen
“Mulder deventer”
Door PN op vrijdag 15 nov 2013 '13 | vestiging Deventer (Baderie Mulder)
Mooie winkel en gevallen voor hele mooie dure tegels. Eigenlijk wilden we gewoon via internet bestellen, omdat dat qua kosten echt behoorlijk scheelt, maar uiteindelijk vonden we service ook wel belangrijk. Uiteindelijk kregen we ook bij mulder korting. Duurder dan begroot, maar gemak en service vonden we erg belangrijk. Eenmaal besteld viel de service erg tegen. Er werd niet gezegd wanneer wat binnen was en elke keer moesten we alles zelf nalopen. De facturen zijn erg onduidelijk en op het einde bleek dat de tegels die over waren niet terug werden genomen. Kosten voor het Inmeten en plaatsen van een douchewand werden niet gemeld vooraf en vervolgens gefactureerd tegen 21% btw ipv 6%. Vragen over de facturen werden niet beantwoord en de service en klantvriendelijkheid waren ver te zoeken. Allemaal heel raar, helemaal omdat we binnenkort met een tweede badkamer aan de slag gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Donker op zondag 7 jan 2018 '18 | vestiging Almere
Wij hebben een totaal nieuwe toilet aangeschaft. We werden daarbij zeer vakkundig geholpen en er werd goed meegedacht. Bij het verwijderen van de oude toilet is er zeer netjes gewerkt. Na afloop is het afval keurig meegenomen en netjes achtergelaten. Daarna hebben de vaklui ieder op hun gebied erg netjes gewerkt. Leidingen verleggen, aansluitingen maken, tegels zetten, kitten, verlaagd plafond en montage accessoires. Het zijn keiharde werkers die niet eens de moeite namen om hun koffie rustig op te drinken! Kortom, wij zijn zeer tevreden en erg blij met het resultaat. Een aanrader voor wie goed advies, en een mooie toilet wil.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Rinus Loof-van Overmeeren op zondag 23 jul 2017 '17 | vestiging Almere
Goed geholpen bij ontwerp nieuwe badkamer en toilet. Wisten van te voren wat we zouden krijgen, hoe lang het zou duren en wat het zou gaan kosten. Alles perfect uitgevoerd binnen de afspraken. Je betaalt wat meer, maar uiteindelijk ben je door de kwaliteit en het vakmanschap goedkoper uit.
FOTO VAN RINUS LOOF-VAN OVERMEEREN
Foto douche en badtafel
Reactie of foto toevoegen
“Stekelig”
Door Gertjan Scharloo op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Gouda (Baderie Van Wijk)
Wij hebben een huis gekocht met een kapotte boiler. De Baderie is ingeschakeld door de verkopende partij om de boiler te repareren. Tijdens onderhoud en vullen van leiding is er kortsluiting ontstaan. Drie weken daarna is de pomp vervangen op kosten van de verkopende partij. De temperatuur in de boiler kon beneden op de display uitgelezen worden. Na vervangen van de pomp kan alleen temperatuur uitgelezen worden als er warm water gevraagd wordt. Display van de pomp geeft de daadwerkelijk temperatuur aan en ik had verwacht dat dit (net als voor de reparatie) beneden uitgelezen kan worden en heb hier een vraag over gesteld. Hier heb ik over gebeld en er is iemand langs geweest. Deze meneer vertelde doodleuk dat dit niet kan. Zonder enige communicatie over een rekening en consequentie hebben we een rekening gekregen. Het is nu duidelijk dat wij door deze klantvriendelijkheid van de baderie geen onderhoudscontract willen afsluiten. De vraag had dan ook eenvoudig door de telefoon beantwoord kunnen worden. Ik vraag me nu nog wel steeds af of de baderie het juiste advies gegeven heeft. We konden de temperatuur tenslotte beneden uitlezen en nu alleen als er water wordt gevraagd. DIt is een duidelijk verschil..... waar ik nu ook nog een rekening voor moet betalen ...
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door A. Kreule op woensdag 19 sep 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Baderie Verlaan uit Amstelveen heeft onze badkamer onlangs gerenoveerd. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. We kregen eerst een goed advies over een nieuwe indeling en de materialen. Daarna is alles op een vakkundige en plezierige manier gemonteerd, ook het tegelwerk is heel mooi geworden. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zou hier niet meer voor kiezen”
Door Ramon op donderdag 19 jul 2018 '18 | vestiging Rosmalen (Baderie Hoppenbrouwers)
Wij hebben 2 badkamers gekocht, 2 toiletten gekocht compleet inclusief sloopwerk. Zeer slechte communicatie en het niet na komen van afspraken. Uitloop van weken in de planning en niet goed werkende spullen geleverd. Zal nooit meer voor deze installateur kiezen en ook niet voor het merk Baderie.
Reactie of foto toevoegen
“Klant is koning”
Door H.R.Vromans op woensdag 12 sep 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
We hebben een inloop douche laten plaatsen en het bad laten verwijderen. Bij Baderie sanitair is de klant nog echt koning, letterlijk en figuurlijk. Alles in goed overleg. Vanaf het opmeten, bezoek aan de showroom het inbouwen tot de nacontrole. Alle medewerkers verdienen een dikke pluim voor hun klantvriendelijke manier van werken. Deze medewerkers moet je koeteren vinden wij. Daarom adviseren wij u zaken te doen met Baderie in Naaldwijk. Kom desnoods kijken ons, maar geloof ons maar dat je bij deze firma geen kat in de zak zal kopen. Baderie bedankt, u heeft onze badkamer doen verrijken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Roy Wassing op donderdag 25 mei 2017 '17 | vestiging Almere
Onze ervaring bestaat uit het vernieuwen van de badkamer op de 1e verdieping en het toilet op de begane vloer. In één woord: perfect! Van advies/meedenken/offerte tot en met de opleveringskeuring: alles is vlekkeloos verlopen! Met een strakke planning van 5 werkdagen was alles voor elkaar. Men werkt netjes en zorgvuldig. Al met al een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Moeizame communicatie”
Door Rossum/Nieuwstad op woensdag 24 jan 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Wij hadden ruim op tijd onze badkamer besteld en in goed overleg een aanvangsdatum afgesproken. Na allemaal dingen geregeld te hebben, kregen we 3 dagen voor aanvang een belletje van een monteur dat ze niet konden starten, omdat een andere klus was uitgelopen en dat de aanvangsdatum 1 week later werd, maar werd ons direct beloofd dat de einddatum hetzelfde bleef. De 1e week leek alles goed te gaan, echter in de 2e week Maan- en dinsdag geen monteur gezien, wij zelf contact zoeken met Baderie Verlaan, als antwoord; geen idee waar de monteur is. Later die dag kregen we een bericht van de monteur dat hij ziek was? Dead-line week: nogmaals werd er verteld aan het eind v/d week kunt u douchen. Echter ook deze week is de monteur een paar dagen niet of nauwelijks aanwezig geweest. Wat wel goed en op tijd werd afgemaakt was het verlaagd plafond, op donderdag was het bedrijf op tijd aanwezig, alleen op de vraag waar heeft u de spotjes die moeten worden ingebouwd? De heer Verlaan kwam deze even langs brengen, omdat deze nog bij de Baderie lagen en zei; de monteur moet morgen nog even goed aan de slag om het af te maken. D-day, zelf eerder naar huis gegaan 14 uur, om te kijken naar het eindresultaat. Helaas geen monteur te zien, helemaal niet geweest. Baderie maar weer gebeld, daar was wederom niet bekend waar de monteur zich bevond, want hij had wel alle te installeren spullen 's-ochtends ingeladen. Later bleek dat de monteur eigenhandig een andere klus prioriteit had gegeven met de woorden, deze klus liep niet helemaal zoals verwacht. Uiteraard waren wij zéér teleurgesteld, want we hadden verwacht een badkamer te hebben die af zou zijn. Rond 17 uur kwam de monteur met een zuur gezicht, zonder enig vorm van excuses de spullen brengen en ging in ieder geval de glazen wand plaatsen, zodat we gebruik konden maken van de douche. Na thuiskomst maandag niets geïnstalleerd, dinsdag bij navraag bleek dat er dus een verkeerde wastafel was geleverd, de lades v/h meubel verkeerd waren en ook de door ons bestelde led verlichting van de kast helemaal niet geleverd waren, de design radiator andere aansluitingen had, zodat het nieuwe tegelwerk gesloopt moest worden en de aansluitingen verlegd. Alles stond heel duidelijk op het orderformulier vermeld en getekend. M.a.w. er is bij binnenkomst niet gekeken of de juiste goederen geleverd waren. Led verlichting en de juiste wastafel moesten opnieuw besteld worden, ca 6 wkn levertijd. Tijdelijk (met veel tegenzin) werd er door de monteur de "foutieve" delen geïnstalleerd. Inmiddels weken later werd de juiste wastafel, lades en led verlichting geïnstalleerd. Helaas nog niet naar tevredenheid, kit werk afgeraffeld/onzorgvuldig. De heer Verlaan is persoonlijk komen kijken en gaf opdracht aan de monteur om dit opnieuw te doen. Helaas ook het "herstelde" kit werk was nog steeds niet naar tevredenheid, maar nu werden wij door Verlaan bestempeld dat wij toch wel zeurpieten. Uiteindelijk is pas in Augustus door een andere monteur het kit werk en andere slordigheden naar tevredenheid hersteld. M.a.w. een half jaar na de afgesproken dead-line. Grootste probleem wat wij ondervonden was de communicatie vanuit Baderie Verlaan, het is dat wij zelf elke keer maar aan de bel gingen trekken, anders hoorden wij niets. Je betaald véél geld voor een badkamer en dan zou je toch verwachten dat de service etc. van een hogere kwaliteit zou zijn, maar helaas erg teleurstellend.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk zeer tevreden”
Door Gerard Lammers op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
De voorbereidingen waren heel prettig en de verkoper kwam met leuke suggesties . Minder te spreken waren we over het bedrijf dat alles kwam monteren. Zij kwamen de afspraken niet goed na maar dit was absoluut niet te wijten aan de Baderie. Tenslotte kwam alles toch nog goed en zijn we heel blij met onze mooie badkamer, douchecel en toilet. Kortom zeer tevreden over de Baderie
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Bongers op dinsdag 16 jul 2019 '19 | vestiging Almere
Bij Baderie Almere hebben wij een compleet nieuwe badkamer gekocht. De indeling is helemaal omgegooid en dan is het spannend hoe het gaat worden. Het resultaat is uiteindelijk prachtig. De hele verbouwing is gedaan door De Baderie en dit is heel fijn dat alles geregeld is en achter elkaar doorloopt. De monteurs waren zeer vakkundig en dachten ook mee met kleine aanpassingen. Alles bij elkaar duurde de verbouwing 2 weken. Als laatste werd de op maat gemaakte glazen douche deur geplaatst, helaas deze was een paar mm te breed, maar er werd meteen een nieuwe besteld en deze is een weekje later er netjes ingehangen. Al met al zijn wij zeer tevreden hoe de verbouwing is verlopen en met het resultaat.
FOTO VAN FAM. BONGERS
Resultaat douche
+ Toon extra foto van Fam. Bongers
+ Toon extra foto van Fam. Bongers
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Frans Lievens op zaterdag 10 aug 2019 '19 | vestiging Almere
Wij hebben onze gehele badkamer laten vernieuwen door de Baderie Almere. Het begon al goed met het advies en design in de showroom, precies wat wij wilden. De projectleider kwam bij ons thuis om alles grondig op te nemen en na te meten. Gebaseerd op onze wensen werden de datum en planning gemaakt. Alle activiteiten werden uitgevoerd conform plan en afspraken door zeer ervaren en gemotiveerde professionals (monteurs, tegelzetter, stukadoor en projectleider). Je kon aan alles merken dat zij vaak samen werkte. Wat een team ! Het eindresultaat was nog mooier en beter dan wij oorspronkelijk hadden gedacht. De prijs mag dan iets hoger zijn dan bij de concurrent, maar het geleverde maakt dat meer dan goed.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam Erkens-Weusten op vrijdag 6 apr 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Wij zijn zeer tevreden met de renovatie van onze badkamer door Baderie Verlaan uit Amstelveen. Goed overleg, meedenken en aandragen van alternatieven. Duidelijk gespecificeerde offerte. (prijs bovendien de helft goedkoper dan de offerte van een ander bedrijf). Goede regeling van het gehele proces. En een geweldige installateur (Paul van Benthem): hield zich aan afspraken, werkt hard en precies, en overlegt als nodig. Kortom prima!
FOTO VAN FAM ERKENS-WEUSTEN
Badkamer met washoek
+ Toon extra foto van Fam Erkens-Weusten
Reactie of foto toevoegen
“Vertaan hun vak”
Door Robin Molenaar op dinsdag 11 sep 2018 '18 | vestiging Almere
Een paar maanden geleden zijn wij langs geweest bij de Baderie om een nieuwe badkamer en een nieuw toitlet uit te zoeken. Het eerste gesprek verliep goed en er werd ook echt de tijd genomen om een opzet te maken van beide ruimtes. Eerst werd er met ons gekenen in de winkel welke tegels en welk sanitair wij mooi vonden. Aan de hand daarvan werd er van beide ruimtes een 3D tekening gemaakt zodat je een goed beeld krijgt hoe de badkamer en toilet eruit komen te zien. Nadat het uitkiezen van de badkamer en toilet gelukt waren werd er gestart met de verbouwing dit was een hele klus omdat de oorspronkelijke badkamer en toilet van ongeveer 30 jaar oud er nog inzaten. De medewerkers van De Baderie zijn ongeveer 2 weken bezig geweest met beide ruimtes er wordem verschillende mensen lamgs gestuurd die allemaal goed zijn in hun vak. Zo komt er een loodgieter, tegelzetter, kitter, stucadoor etc. Elk verstaan ze hun vak goed en werken netjes ook als ze weg gaan laten ze je huis netjes achter. De communicatie verliep ook erg prettig. Dus al met al een goede ervaring en een super mooie badkamer en toitlet er aan overgehouden! Ik zou je dan ook aanraden om zeker is te gaan kijken bij de Baderie.
Reactie of foto toevoegen
“Prima werk”
Door Renée Stammer op vrijdag 2 mrt 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Wij hebben zeer goede ervaringen met Baderie Verlaan. Zij hebben goed meegedacht en advies gegeven mbt. de renovatie van onze badkamer. Rob, de installateur, was fantastisch. Hij hield rekening met alles en heeft prima werk afgeleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Ben en Anna Klasen op maandag 12 feb 2018 '18 | vestiging Almere
Wij hebben eigenlijk direkt gekozen voor Baderie om onze badkamer te laten renoveren. Op basis van het eerste gesprek in de showroom, waar wij onze wensen kenbaar hebben gemaakt zijn wij al overtuigd geraakt dat dit het bedrijf was, waar wij mee in zee wilden gaan. Tijdens het gesprek werden onze wensen direkt in een 3-D tekening weergegeven en werd tevens op een uiterst professionele manier de verschillende mogelijkheden met ons besproken. Ook het vervolg trajekt ( planning tot aan de oplevering) verdient een compliment. Wij werden steeds op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang. Een extra compliment verdienen de monteurs die bij ons gewerkt hebben. vakmensen met 5 sterren !. Het verwondert dan ook niet dat wij uiterst tevreden zijn met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Gericht op het eindresultaat”
Door F. de Groot op dinsdag 26 mrt 2019 '19 | vestiging Almere
Toen ik dit huis kocht wist ik al dat een vernieuwing van de badkamer geen overbodige luxe was. Na een paar maanden in de oude jaren 80 badkamer kan ik alleen maar blij zijn met de stap die ik hier gezet heb. Na wat opstartproblemen met de slopers (die netjes zijn opgelost), ben ik zeer blij met het eindresultaat. Door de installateurs werd goed meegedacht en goed overlegt. Alles liep volgens planning en ik kan na 2 weken weer douchen in mijn, nu ruime, inloop douche. Ik heb gekozen voor veel standaard tegels, sanitair en meubilair. Heeft als voordeel dat je de kosten redelijk in de hand kunt houden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerverbouwing”
Door Mary Huisman op dinsdag 8 mei 2018 '18 | vestiging Almere
Wij hebben onze badkamer laten verbouwen en we zijn er super blij mee. De medewerkers hebben top werk geleverd. Kortom we zijn van meet af aan goed geholpen. We raden de Baderie bij iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gewerkt”
Door S. Groen-Klok op donderdag 16 nov 2017 '17 | vestiging Almere
Prettig geholpen in de winkel. Ook het plaatsen van de badkamer is goed verlopen.
In de winkel zijn we prettig en vakkundig geholpen. Zowel bij het slopen als bij het realiseren van de badkamer is er netjes gewerkt. Met het eindresultaat zijn we superblij. De Baderie is zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Service”
Door Geert Kruize op zondag 21 jul 2019 '19 | vestiging Assen
Een mengkraan in mijn badkamer was defect en ik wist niet hoe dat te herstellen. Simon Lap van de vestiging Assen stuurde me snel een heel gedetailleerde tekening van de kraan waarna het repareren een fluitje van een cent was. Hij had er ook vast een prijsopgave bij gedaan als reparatie niet mogelijk was. Ik heb er niet m'n badkamer gekocht, maar krijg wel een fantastische service.
Reactie of foto toevoegen
“Heel netjes”
Door Smeets op maandag 23 apr 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Baderie Verlaan heeft de verbouwing van mijn badkamer gedaan. Ik ben zeer tevreden. Er is heel netjes gewerkt, de communicatie over de werkzaamheden was prima, en het resultaat is prachtig. Ik raad Baderie Verlaan dan ook van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Fam. Altena op maandag 17 apr 2017 '17 | vestiging Almere
Wij zijn zeer te spreken over Baderie Almere. Wij hebben onze badkamer en toiletruimte door hen laten vernieuwen. Werden goed geholpen bij de inrichting en materiaalkeuze. En de uitvoering was uitstekend: leuke mensen, werken netjes en schoon en zijn stuk voor stuk prima vaklui. Alles op tijd geleverd en afgewerkt. Kortom: dit bedrijf is zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Tijssen op zaterdag 14 apr 2018 '18 | vestiging Almere
Complete badkamer laten installeren. Vanaf de eerste dag alles naar volle tevredenheid verlopen. We hadden meerdere bedrijven bezocht maar kregen het beste gevoel bij dit bedrijf. Tot de dag van opleveren 100% naar wens en zoals afgesproken. Keurig, correct en vriendelijk personeel
Reactie of foto toevoegen
“Onbetrouwbaar”
Door Andy op zaterdag 4 mei 2019 '19 | vestiging Almere
Een dag na de oplevering van mijn nieuwe badkamer, kwam ik erachter dat de kraan van mijn inbouwdouche niet goed was geplaatst. Hij stak nl 1 cm uit, terwijl hij strak tegen de tegels geplaatst had moeten worden. Toen ik de Baderie hiermee confronteerde, ontkenden ze in eerste instantie dat ze een fout hadden gemaakt. Pas toen ik zei dat ik de kwestie zou voorleggen aan de Geschillencommissie Wonen, werd ik serieus genomen. Door deze grove fout heeft de eindoplevering pas 9 maanden later plaatsgevonden (april 2019 in plaats van juli 2018). Verder hadden ze ook een designkraan voor de radiator in rekening gebracht die ze niet geleverd hebben. Mijn advies aan iedereen die toch besluit met dit bedrijf in zee te gaan is dan ook: huur een expert in voor de oplevering om mee te kijken en controleer de factuur goed of alle onderdelen echt geleverd zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe wc”
Door J. Dijkhuis op woensdag 19 dec 2018 '18 | vestiging Winschoten (Baderie Verheek)
Eind 2017 afspraak gemaakt voor een nieuwe wc. Contact leggen en afspraken na laten komen was zeer lastig. Januari 2018 is wc geplaatst, maar niet af gemaakt. Gelukkig hadden we nog niet het volledige bedrag betaalt. December 2018 herinnering gekregen voor de restbetaling. Weer mail gestuurd waarin ik aangeef dat de wc nog niet klaar is
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door Familie van 't Klooster op woensdag 1 mei 2019 '19 | vestiging Almere
Wij zijn zeer tevreden met de nieuwe badkamer. Een goed ontwerp met onze wensen. De uitvoering door prettige en vakkundige mensen. Al met al een mooi resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk zeer tevreden”
Door Ton van Hoogstraten op vrijdag 6 apr 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Nieuwe badkamer en wc laten plaatsen. Fijne communicatie met de winkel, goed en degelijk advies, mijns inziens ook redelijk ruime keuze aan assortiment. Prijs-technisch ook zeker concurrerend. De verbouwing alles samen duurde ruim 3 weken en werd door verschillende vaklieden uitgevoerd (coördinatie via een contactpersoon). Planning was best strak naar mijn idee, alleen soms even onduidelijk wie wat zou doen. Uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat. Netjes en professioneel.
FOTO VAN TON VAN HOOGSTRATEN
Professionele badkamer
REACTIE VAN TON VAN HOOGSTRATEN
Nog even een foto van het nieuwe toilet toegevoegd.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Fam. Ruiten op dinsdag 8 okt 2019 '19 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
Nieuwe badkamer besteld. We zijn goed geholpen, hebben nuttige tips gekregen en het is prachtig uitgevoerd. Eindresultaat: boven verwachting!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Karin Duijvelshoff op vrijdag 7 jul 2017 '17 | vestiging Almere
Aangezien ik geopereerd zou worden en een volledige knieprothese zou krijgen, de veel te lage wc (tijdens de bouw geplaatst) laten vervangen door een nieuwe pot op goede "senioren"-hoogte mét douche wc-bril van Geberit en gedeeltelijk nieuwe (vloer)betegeling. Vanaf het begin werd er goed meegedacht om het toch nog gerealiseerd te krijgen vóór de geplande operatie. De zeer bekwame, rustig en zeer netjes werkende monteurs deden hun werk perfect! Het ziet er werkelijk prachtig uit en functioneert uitstekend. Wat écht geweldig was dat toen ik eenmaal uit het ziekenhuis was en de (via de thuiszorgwinkel) vacuum zuigende plakhaken niet voldeden (kwam een keer in één keer los) en dit veel onzekerheid gaf, er binnen twee dagen zowel boven als beneden mooie chromen haken werden gemonteerd! Het is niet de eerste keer dat we gebruik maken van Baderie Almere (nieuwe badkamer, volledige douche wc van Geberit) maar wat een top bedrijf is dit!
FOTO VAN KARIN DUIJVELSHOFF
Verhoogd toilet
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer”
Door Hanny Fortgens op vrijdag 23 dec 2016 '16 | vestiging Almere
Geheel nieuwe badkamer gekocht bij de Baderie in Almere, nog geen idee wat we precies wilde, maar daar waren we zo uit met de hulp van Suzanne, SUPER!! We zijn in zee gegaan met de Baderie vanwege de beschrijving van hun bedrijf wat ons erg aantrok, alles klopt, echte vaklui, sloper, monteurs, tegelzetter, kitter en vakman voor plafond, allen weten precies waar ze mee bezig zijn TOPPERS!! We zijn super blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed”
Door Brigitte Korthals op dinsdag 5 sep 2017 '17 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
5 mei begon Baderie Verlaan aan onze badkamer, vandaag 5 september is het nog steeds niet af. De tegels wijken en zitten scheef. Voegen in de verkeerde kleur. Douchedeur ontbreekt, betonlise was niet leverbaar. Handgrepen die niet passen. Kortom: het is niet om aan te zien! We hebben veel geld betaald voor broddelwerk van de bovenste plank en zijn er zo klaar mee. Want ook contact blijkt niet mogelijk bij Verlaan. Je wordt gewoon genegeerd als je belt. We hebben nu 2 badkamers die half af zijn, waar we ontzettend veel geld voor hebben betaald. Zoals ik ook in een andere review las. Verkoop doet zijn werk goed. Alleen installeren lijkt niet te lukken! Ik waarschuw: koop hier niets, want je wordt zwaar afgezet!
FOTO VAN BRIGITTE KORTHALS
Detail tegelwerk van de badkamer
REACTIE VAN T. VERLAAN
Mevrouw Korthals heeft helaas gelijk over de lange duur, maar het tegelwerk en alle andere zaken zijn inmiddels bijna gereed. Zou fijn zijn als u weer een foto plaatst met het nieuwe mozaïek.
REACTIE VAN T. VERLAAN
Baderie Verlaan: Wij zijn ons bewust dat deze klus lang geduurd heeft. Wij betreuren deze gang van zake dan ook ten zeerste. Het is echter niet zo dat dit onze gebruikelijke werkwijze is. Op jaarbasis maken wij ruim honderd badkamers. En soms lukt het om verschillende redenen niet bij een klant. Dat is niet goed, maar is geen maatstaf te noemen voor de kwaliteit die wij normaliter leveren.
REACTIE VAN T. VERLAAN
In een periode van ruim 4 jaar zijn er drie negatieve recensies geplaatst. In diezelfde periode hebben we ruim 400 badkamers gemaakt. We betreuren dat we deze klanten niet naar wens hebben kunnen helpen, maar ook weten dat de grote meerderheid wel gelukkig is met ons werk.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop volledige badkamerinrichting”
Door Bianca op zondag 29 sep 2019 '19 | vestiging Broek op Langedijk (Baderie Woonrijk)
Volledige inrichting van de badkamer gekocht. Prima advies en service. Afspraken worden nagekomen en snelle reactie op gestelde vragen. Erg tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door T. van den Berg op maandag 5 feb 2018 '18 | vestiging Almere
Wij hebben in januari 2018 onze badkamer en toilet laten renoveren door baderie Almere. Ze hebben zich aan de gemaakte afspraken gehouden en bijzonder kundig en netjes gewerkt. We zijn zeer tevreden en blij met het resultaat. Vooral hun vakmanschap is van grote klasse. Ondanks mijn vaak kritische vragen bleven de monteurs mij alles rustig uitleggen. Het zijn vaklieden die blijven zoeken naar de beste oplossingen. Een achte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamer”
Door Wout op dinsdag 17 apr 2018 '18 | vestiging Almere
Baderie Almere heeft onze badkamer vervangen. Hoewel een aantal zaken stevig tegenzaten (kwaliteit muur, afvoer en een ingehuurde stucadoor die het stuccen niet helemaal onder de knie had), wil ik een groot compliment geven voor het meedenken en het probleemoplossend vermogen. Onze badkamer is prachtig geworden!
Reactie of foto toevoegen
“Niet in verhouding”
Door Frans van Eijck op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Someren
Monteur is circa 10 minuten binnen geweest voor kleine reparatie en factureert daarvoor een vol uur werkloon en ook nog voorrijkosten, dus in totaal 98 euro.
Dat blijkt de standaard werkwijze van Baderie Instalcenter te zijn, en dat vertellen ze je pas als je reclameert over de hoge kosten. Voor mij dus de laatste keer, ik zoek wel een andere loodgieter met normale tarieven.
Reactie of foto toevoegen
“Baderie Almere is een aanrader”
Door Henny & Karin Koetsier op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Almere
In 2004 hebben we door de Baderie (toen nog thuis in de badkamer) onze badkamer laten moderniseren, ligbad erin, toilet erin, nieuw badmeubel etc etc....dit was ons zo goed bevallen dat we op 24 Oktober 2018 wederom een bezoek hebben gebracht aan de huidige Baderie, we hebben een fijn informatief gesprek gehad met Demian, we wilden het bad eruit, nieuw badmeubel o.i.d. en nieuwe badwand, dit werd echter zo'n prijzig verhaal, dat we ons afvroegen willen we nog wel een ligbad? geen oude tegels genoeg meer dus dan maar alles er uit en een mooi geheel samen met Demian uitgezocht...

Mooie witte vrij grote strakke tegel aan de wand en op de vloer een soort laminaat, maar dan als tegel, alles heel mooi betegeld door ook (weer) een vakman. nieuwe toilet en wasmeubel.

Helaas konden ze pas 8 April!! 2019 beginnen met de klus...Tja het was niet anders...maar de tijd vliegt en ineens was het zover... 2 weken lang vreemde mannen in je huis, maar? wat voor mannen (stuk voor stuk) toppers.... Afspraken kwamen ze allen na, werd het iets later dat ze kwamen, dan belden ze netjes. Ze werkten allemaal heel erg netjes , onze badkamer ligt op de begane grond tussen de woon -en slaapkamer in en bijna geen stof #HOEBESTAATHET we zijn zo blij :) We hebben in het verleden, wel eens meer iets in/aan het huis laten doen, door vakmensen maar dan ging er altijd wel iets fout of was niet naar onze zin.

Maar de Baderie is echt een aanrader. ik zal wat foto's bijsluiten dan kunnen jullie het resultaat zien. Met vriendelijke groet Henny en Karin Koetsier
FOTO VAN HENNY & KARIN KOETSIER
+ Toon extra foto van Henny & Karin Koetsier
+ Toon extra foto van Henny & Karin Koetsier
+ Toon extra foto van Henny & Karin Koetsier
+ Toon extra foto van Henny & Karin Koetsier
Reactie of foto toevoegen
“Best tevreden”
Door Dré Spoelstra op donderdag 17 mei 2018 '18 | vestiging Almere
Ik heb vorig jaar (2017) een badkamer gekocht bij Baderie Almere. De oude badkamer (inclusief ligbad) ging er helemaal uit en er kwam een inloopdouche, nieuw toilet en wastafel (op andere plaatsen in de ruimte), een complete verbouwing dus. Het hele proces van 1e gesprek in de winkel tot finale oplevering heeft ruim een half jaar geduurd (mede omdat Baderie het erg druk lijkt te hebben). De daadwerkelijke werkzaamheden in huis duurden ruim 2.5 week.". Tijdens de werkzaamheden deden zich een paar problemen voor die uiteindelijk door Baderie goed en correct zijn opgelost. Een punt van aandacht (voor mij tenminste) was dat ik uit de voorbereidende gesprekken de indruk had dat Baderie Almere volledig met eigen personeel werkt (het was voor mij een belangrijke reden om met Baderie in zee in gaan). Die indruk klopte echter niet, Baderie werkt met eigen monteurs / installateurs en stukadoor, tegelzetter, schilder etc. worden ingehuurd. Dit veroorzaakte problemen met afspraken maken. Andere problemen (gat in plafond, beschadiging aan trap etc.) werden door Baderie zeer correct opgelost. Al met al ben ik best tevreden met het eindresultaat en kan ik Baderie Almere aanbevelen als een betrouwbare leverancier die afspraken nakomt.
REACTIE VAN SJEEL
Hallo, wij willen ook zo een soort verbouwing laten doen door baderie. Kunt u ongeveer aangeven wat zoiets totaal kost?
Reactie of foto toevoegen
“Gaan niet goed om met garantie”
Door Laurens Hoddenbagh op donderdag 1 aug 2019 '19
Toen de Baderie nog in Ermelo zat heb ik de badkamer door hen laten verbouwen. Nieuwe douche en nieuw toilet. Er waren wat problemen maar die zijn netjes opgelost. Tegelwerk e.d. Ziet er prima uit. Alleen was er niet genoeg warmwaterdruk. Op mijn klacht daarover werd gezegd dat dit aan de geiser lag, die zou niet genoeg warm water leveren. Ik dacht, jammer, het zal wel zo zijn. Na een lang verblijf in het buitenland ergerde ik me er toch aan dat er zo weinig warm douchewater was. Bij mijn verwarmingsgeiser leverancier gevraagd of er niet meer warm water uit kon komen. Het bleek dat er genoeg warm water geleverd werd. Ik ben gaan meten hoeveel warm water er uit de douche kwam en ben dat gaan vergelijken met de hoeveelheid warm water uit de wastafelkraan. De douche krijgt maar 1/4 van de wastafelkraan. Baderie Houten heeft de service overgenomen van Ermelo maar ik wacht nu al 4 maanden op een monteur, ondanks meerdere beloften dat er een zou komen. Slechte service!

Aanvulling ontvangen 16 augustus 2019: De installatie vond 4 jaar geleden plaats. Destijds gaf ik de Baderie 3 sterren. Nu zich een garantie probleem heeft voorgedaan ben ik erg ontevreden over hoe ze daarop reageren. Het heeft 4 maanden geduurd voor er een ingehuurde monteur kwam. Die heeft prima werk afgeleverd. Nu wacht ik nog op een nieuw thermo element voor de douche. Er werd al gezegd dat dit geen garantie is. Toch heb 5 jaar garantie! Alweer wachten dus....
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door h.stoof op vrijdag 14 apr 2017 '17 | vestiging Almere
Super blij met de nieuwe badkamer en toilet. een verademing om eindelijk eens met vakmensen te msken te hebben die doen wat ze beloven en meer. ook de service na de montage zoals boren voor de haken exetera zonder bij komende kosten. ik zou zeggen de Baderie Almere een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“slecht advies en bouw, veel te duur”
Door arkenbout op vrijdag 4 apr 2014 '14 | vestiging Naaldwijk
Kwaliteit zeer slecht, geen service, veel te duur, slecht advies, voor een paar haakjes ophangen extra meerwerkkosten bovenop de al schreeuwend dure badkamer. Reactie op gebroken douchehoek door slechte kwaliteit scharnier wordt niet direct behandeld of nagebeld. Afwerking slecht. Geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Tom Veldhuijzen op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Houten
Wij hebben onze badkamer laten verbouwen door Baderie. In tegenstelling tot (sommige) andere badkamerzaken vindt hier geen agressieve verkoop plaats. Dat stelden wij erg op prijs. Ook krijg je een offerte mee, wat niet altijd gangbaar bleek te zijn bij andere zaken. Qua prijsstelling ligt Baderie gemiddeld wat hoger. Echter was de service goed en over het eindresultaat zijn wij erg tevreden. De monteur was professioneel en netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooie badkamer”
Door Rob Exterkate op maandag 3 apr 2017 '17 | vestiging Almere
Baderie Almere heeft voor ons een supermooie badkamer gebouwd. De bestaande badkamer werd bijna een meter breder. De oudebadkamer is eigenlijk tot aan de grond afgebroken, waarna er in no-time een nieuwe badkamer werd gebouwd. Er werd keurig gewerkt en alles werd strak afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met nieuwe badkamer”
Door Marjan Reitsma op donderdag 7 dec 2017 '17 | vestiging Almere
We wisten heel goed hoe onze kleine badkamer (zeer gedateerde) badkamer eruit moest komen te zien. Daar hadden we wel een lang traject over wikken en wegen aan vooraf laten gaan. Eenmaal tegenover Susanne aan tafel, ging het eigenlijk vanzelf. Natuurlijk moet je hier en daar wat water bij de wijn doen (hetzij vanwege de kosten, maar bv. ook doordat wij een huis hebben uit 1930) maar Susanne wist het altijd op te lossen. Luisteren en af en toe doorduwen is ook een vak! En dat beheerst zij als geen ander! Natuurlijk kwam ik met allerlei plaatjes, het een nog mooier dan het andere. En steeds zocht ze naar de beste oplossing. In oktober zijn ze begonnen, afspraak was 2 weken, en een redelijk maar ook niet overdreven budget. Offerte bleef daarbinnen. Ze hebben hun belofte meer dan waar gemaakt! Nadat de boel gesloopt was (gestript...) dachten we dat het nooit meer goed zou komen... Met hier en daar wat kleine (en heel soms een wat grotere) hobbel hebben ze onze droom werkelijkheid gemaakt! Binnen de afgesproken tijd, binnen het budget. Rene heeft het hele proces ook super gemanaged. Tja wat moet je nog zeggen als er niets te zeuren valt? We genieten alweer bijna 2 maanden van onze badkamer a la de Baderie. En kunnen De Baderie Almere aan iedereen aanraden! Dank je wel Susanne, Rene en het hele team! Marjan Reitsma en Jaap Schapelhouman/Weesp.
Reactie of foto toevoegen
“Uitbreiding badkamer”
Door Anneke en Andre op donderdag 4 dec 2014 '14 | vestiging Deventer (Baderie Mulder)
Voor uitbreiding badkamer hebben we baderie Mulder Deventer ingeschakeld. We kwamen bij toeval bij dit bedrijf uit. Zeer prettige kennismaking. Mooie showroom met veel keuzevoorbeelden. Straalt kwaliteit uit. Na overleg en bezoek kregen we een zeer duidelijke offerte precies aangepast aan beschikbaar budget. Bedrijf bleek erg flexibel bij later gevraagde aanpassingen in offerte. Bedrijf verzorgt volledig werk tot in alle details. Werk erg stipt uitgevoerd volgens vooraf duidelijke afspraken. Zeer prettige medewerkers erg vriendelijk en hebben zeer net werk afgeleverd. Keurige oplevering met aandacht voor details en afspraken voor evt vragen in toekomst. Duidelijke Facturatie volgens afspraak. Flinke prijs maar we zochten echte kwaliteit en kregen waar voor ons geld. Bedrijf zeker aanrader voor wie kwaliteit zoekt en daarvoor wil betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig bedrijf”
Door Marina op donderdag 12 nov 2015 '15 | vestiging Bleiswijk
Heel prettig bedrijf. Heel goede adviezen gekregen. Duidelijk heel veel ervaring, goed inzicht in de technische kant, eerlijke uitleg over de verschillende opties met de voor- en nadelen daarvan. Echt geweldig. Hier kun je weloverwogen, zonder onder druk te worden gezet, rustig je keuzes maken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door Fam. Kelly op donderdag 27 jun 2019 '19 | vestiging Almere
Wij kunnen de Baderie Almere zeker aanbevelen. Wij zijn goed geholpen met uitstekende adviezen. Geen opdringerige verkooptechnieken. Fantastische vakmensen en niet onbelangrijk een goede communicatie van a tot z.

Aanvulling ontvangen 27 juni 2019: Het betreft een nieuwe badkamer en aparte toilet. Deze zijn al even geleden opgeleverd. Net weer een bezoek gebracht ivm extra rekje voor de badkamer. Ook dit komen ze weer ophangen.
Reactie of foto toevoegen
“Modernisering badkamer”
Door F.E.Mansveld op maandag 6 mei 2019 '19 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
De Baderie heb ik gekozen, omdat ik reclameboodschappen van de Baderie heb gezien op de televisie. Bovendien was er een vestiging bereilbaar voor mensen wonend in Amsterdam die geen auto bezitten. Sinds de oplevering van mijn apartement, zo'n 25 jaar geleden, was er niets aan de badkamer gedaan. Het moest nodig gemoderniseerd worden. Mijn wensen heb de heer Schilder van de Baderie verteld. Hij heeft mij goed geholpen met de keuze van de tegels en meubilair. Een tekening van toekomstige badkamer heeft hij ook gemaakt. Met mijn wensen werd volledig rekening gehouden. Aanvankelijk zou de werkzaamheden in januari 2019 beginnen, maar door uitkopende voorgaande werkzaamheden begonnen de werkzaamheden in februari 2019. Hierover heeft de Baderie mij netjes geÏnformeerd.
Het werk is door de mensen die het werk is gegund vakkundig en netjes uigevoerd. Ik heb alleen 5 pakken wandtegels over. Ik hoop dat ik deze tegels kan weggeven aan iemand die het nodig heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Geen spijt van”
Door Francoise Verdonschot op dinsdag 31 okt 2017 '17 | vestiging Almere
Wij hebben Baderie Almere gekozen om de goede reviews. Ook wilden we een bedrijf dat alles regelt, zonder veel gedoe. We hebben hier geen spijt van gehad. Het is misschien wat prijziger maar daar krijg je ook een probleemloze verbouwing voor terug. De vaklui waren allen erg aardig en goede werkers. Er werd met ons overlegd en alles ging volgens afspraak. We weten niet hoe het na afloop gaat (als er na enige tijd iets niet werkt) maar hier hebben we alle vertrouwen in. Kortom, wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN FRANCOISE VERDONSCHOT
Reactie of foto toevoegen
“Tekening”
Door Eric op vrijdag 21 jun 2013 '13 | vestiging Almere
Afspraak gemaakt bij de Baderie in Almere, daar kwam een meneer uit Ermelo stage lopen en wist na veel gedoe ons een offerte uit te brengen. Wij kregen de tekening niet mee, want ze wilden eerst weten of we wel of niet in zee wilden gaan erg drukkende verkoper en zijn erg duur met plaatsen van de badkamer. Geen aanrader en zonde van de tijd, wellicht dat het aan de verkoper lag en niet aan de zaak zelf.
Reactie of foto toevoegen
“Baderie Amstelveen”
Door gerard op woensdag 29 mei 2013 '13 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Wij hebben onze badkamer laten verbouwen door Baderie Amstelveen, wij zijn totaal ingepakt door de verkoop verhalen, dat is wel een sterk punt wat ik moet nageven, de opleiding verkooptechniek daar zijn jullie cum laude voor geslaagd. Na het ondertekenen van de offerte begon het gedonder.....a. na 3 dagen werd de aanvang met week uitgesteld b. douchekraan lekte niet en dan is goed volgens Baderie, alleen warm water kwam er niet uit, dan even bellen maar ze nemen telefoon niet op, toen zelf snel naar praxis nieuwe mengkraan kopen (euro 150,-) en monteren daar we logees hadden c. plafond plaatsen 3 maal verzet en wij maar vrij nemen van het werk,d. per ongeluk heeft baderie onze cv stuk gemaakt maar ja je kan zelf dag wachten voor een cv monteur. De afspraak was sleutel afgeven en na 3 weken was het in orde, praktijk 5 verlof dagen moeten opnemen en nu na 6 weken is badcel nog niet klaar. Dus nieuwe klanten neem de beloftes op de mobiele telefoon of beter kijk verder kan veel goedkoper en slechter kan niet.... Gerard
REACTIE VAN T. VERLAAN
Baderie Verlaan: Wij zijn ons bewust dat deze klus lang geduurd heeft. Wij betreuren deze gang van zake dan ook ten zeerste. Het is echter niet zo dat dit onze gebruikelijke werkwijze is. Op jaarbasis maken wij ruim honderd badkamers. En soms lukt het om verschillende redenen niet bij een klant. Dat is niet goed, maar is geen maatstaf te noemen voor de kwaliteit die wij normaliter leveren.
REACTIE VAN T. VERLAAN
In een periode van ruim 4 jaar zijn er drie negatieve recensies geplaatst. In diezelfde periode hebben we ruim 400 badkamers gemaakt. We betreuren dat we deze klanten niet naar wens hebben kunnen helpen, maar ook weten dat de grote meerderheid wel gelukkig is met ons werk.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie Gorter op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Ben zeer tevreden over Baderie Amstelveen, heb er de badkamer gekocht en ze hebben hem gemonteerd. Alles in goed overleg. Precies zoals ik t wilde. Zeer goed contact gehad met de verkoopafdeling en vanaf de montage met Verlaan.
FOTO VAN FAMILIE GORTER
+ Toon extra foto van Familie Gorter
+ Toon extra foto van Familie Gorter
+ Toon extra foto van Familie Gorter
+ Toon extra foto van Familie Gorter
Reactie of foto toevoegen
“Was allemaal goed”
Door Fam. G. Ubbels op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Bij de Baderie Verlaan hebben wij o.m. onderkasten voor wastafels, hoge kast in badkamer, spiegelkasten, douchedeur gekocht. De adviezen hebben ons prima geholpen. De kwaliteit van geleverde producten is hoogstaand. Alles is tijdig geleverd en deskundig geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooie badkamer”
Door M. van Dijk op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almere
Okee, eerlijk is eerlijk: het kostte iets meer dan we van te voren hadden ingeschat, maar dan staat er nu wel een super mooie badkamer, waar veel zorg aan is besteed.
Het ontwerpen, de planning, het bouwen en de service achteraf zijn gewoon super goed. Wij vonden het een groot voordeel om de badkamer te laten plaatsen door het bedrijf waar de badkamer ook is besteld: 1 contactpersoon en alles wordt (netjes) geregeld. Aanrader dus.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij ermee”
Door Ruud en Janny van Gijn op donderdag 2 mrt 2017 '17 | vestiging Almere
Wij zijn zeer te vreden over de werkwijze van Baderie te Almere. Goed, prettig en deskundig advies in de showroom en alle werkzaamheden zijn op tijd en vakbekwaam uitgevoerd met super gemotiveerd personeel. Wij zijn dan ook super blij met onze badkamer.
FOTO VAN RUUD EN JANNY VAN GIJN
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door Michel Van Beek op donderdag 5 mei 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Gehele badkamer inventaris aangeschaft. O.a. A merk douchekraan thermostaat
aangeschaft. Na 2 jaar gaf deze geen warm water meer. Binnenwerk vervangen. Na twee jaar het zelfde euvel. Ondanks 5 jaar baderie garantie werd geen garantie meer gegeven onder het mom dat dit door kalkaanslag komt en buiten de garantie valt. Ondanks dat mijn vorige kraan 15 jaar is meegegaan zonder enig euvel en we geen hard water hebben in Naaldwijk hebben vindt de verkoper het normaal dat iedere twee jaar het binnenwerk vervangen moet worden vanwege kalkaanslag. Hij kon het wel oplossen maar moest dan € 100,00 betalen en daarbij de montage en demontage kosten. Koop niet bij dit bedrijf. Je krijgt geen service.
REACTIE VAN JOHN VAN PAASSEN
Onzin verhaal. Kalkaanslag valt nooit onder de garantie van de kraan. Maakt niet uit welk merk. Thermostaatkranen zijn hier overigens gevoeliger voor dan gewone mengkranen. Naaldwijk heeft wel degelijk hard water anders verkalkt de kraan niet. Thermo elementen zijn makkelijk te reinigen, in gebieden met hard water is dat periodiek nodig. Dat is het hele verhaal.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door L van der Valk op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Almere
Na een slechte ervaring met onze vorige badkamer nu bij de Baderie geweest.Zijn erg tevreden met hoe we geholpen zijn .Ook de verbouwing liep soepel ze zeiden twee weken en dat was ook zo.Vanaf de sloop tot het eind allemaal nettte werkers en vakmensen zijn zeer tevreden met het resultaat. Een aanrader dus
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door E.B.A. Boone op maandag 25 apr 2016 '16 | vestiging Almere
Onze badkamer en apart toilet vorig jaar totaal laten verbouwen. Wij zijn super tevreden ondanks dat het langer heeft moeten duren door gesteggel van een grote en bekende douchewandleverancier. De baderie heeft alleen maar prima werk geleverd. Oplossing gericht! Zeer fijne en kundige medewerkers van verkoper, sloper, stucadoor, tegelzetter, superkitter, installateurs en aftersales medewerkster aan toe. Super service echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Onze complimenten”
Door Jacqueline Tweebeeke op donderdag 14 sep 2017 '17 | vestiging Almere
Vanaf het moment dat we de winkel binnen kwamen tot en met de oplevering niets dan lof. Er werd meegedacht over het ontwerp, ze namen er echt de tijd voor. De "werklui" waren meer dan competent en harde werkers. Wij hebben het filiaal Almere aangeraden aan familie en vrienden. Mochten wij in de toekomst weer een nieuwe badkamer/wc nodig hebben, dan weten waar we naar toemoeten. Onze complimenten aan een ieder die onze badkamer/wc hebben "gemaakt".
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerrenovatie”
Door Ad Heitzer op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Weert (Baderie Snijders)
2 badkamers laten renoveren. Totaal geen communicatie met de planners. Mails en afspraken worden niet nagekomen. Ondanks dat de werkzaamheden na 5 maanden nog niet is afgerond durven ze mij te bestoken met reminders over betalingen. Kortom geen aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Lang niet af”
Door Valerie op woensdag 14 dec 2016 '16 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
- 6 maanden later is het werk niet af!! we hadden glas deuren besteld, we weten nog niet wanneer ze gaan opgeleverd worden -hopelijk volgende jaar-. M. Verlaan heeft geen oplossing bedacht, niet de vertraging uitgelegd. Het lijkt dat ze niet weten wat ze moeten doen.
- werk is slordig, ze moesten het regelen opnieuw doen. Volgens M. Verlaan hebben ze de foute cement gebruikt. Dus nu, 6 maanden later (!), gaan ze het regelen opnieuw doen.
REACTIE VAN T. VERLAAN
Baderie Verlaan: Wij zijn ons bewust dat deze klus lang geduurd heeft. Wij betreuren deze gang van zake dan ook ten zeerste. Het is echter niet zo dat dit onze gebruikelijke werkwijze is. Op jaarbasis maken wij ruim honderd badkamers. En soms lukt het om verschillende redenen niet bij een klant. Dat is niet goed, maar is geen maatstaf te noemen voor de kwaliteit die wij normaliter leveren.
REACTIE VAN T. VERLAAN
In een periode van ruim 4 jaar zijn er drie negatieve recensies geplaatst. In diezelfde periode hebben we ruim 400 badkamers gemaakt. We betreuren dat we deze klanten niet naar wens hebben kunnen helpen, maar ook weten dat de grote meerderheid wel gelukkig is met ons werk.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne vaklui”
Door Pete Molenaar op dinsdag 13 mrt 2018 '18 | vestiging Almere
We hebben een huis gekocht met een badkamer waar een en ander aan mankeerde, zoals 3 lagen tegels over elkaar, leidingen die onder een verlaagd plafond zaten, lekkage, kortom met uitzondering van wastafel en toilet deugde er niets. Mijn vrouw is minder valide dus wilden we een inloopdouche en een ligbad. Na een uitstekend advies gaven we de opdracht voor een vrijwel geheel nieuwe badkamer. Die is inmiddels klaar en een compliment is zeker op zijn plaats. Niet alleen heeft de Baderie Almere uitstekende vakmensen in dienst, ze zijn nog aardig ook en denken mee om de overlast (stof is funest voor de COPD van mijn vrouw) zo veel mogelijk te beperken. Ik kan en zal de Baderie Almere aanbevelen bij iedereen die denkt over een nieuwe badkamer of renovatie van een oude. Wat fijn dat er nog zulke goede vaklui zijn.
FOTO VAN PETE MOLENAAR
Reactie of foto toevoegen
“Veel ergernis”
Door Alie Nugteren op vrijdag 16 jun 2017 '17
Zeer slechte ervaring met Baderie Ermelo. Zeer slecht werk geleverd. Veel fouten gemaakt. Nare werkers over de vloer. Totaal geen service na oplevering met klachten zoals stankoverlast, vloerverwarming die niet werk, slechte afmontage. Wel dikke fakturen voor nawerkzaamheden ondanks totaalafspraak. Het heeft ons veel ergernissen en slapeloze nachten opgeleverd. Baderie..... Nooit meer!!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke duim”
Door Gerard en Lisette Gijzen op zondag 23 dec 2018 '18 | vestiging Almere
Een complete badkamer uitgezocht en laten plaatsen. Met de badkamer uit kiezen super geholpen!! Wij zijn bij meerdere badkamer specialisten gaan kijken en wij hadden een klik gevoel bij baderie in Almere. Ze dachten echt met ons mee. Met de badkamer plaatsen super vriendelijke mensen, zoals het slopen van de oude badkamer tot aan de loodgieter en tegelzetter. Ze hebben ook zeer netjes gewerkt. Dus ze krijgen van ons een echte dikke duim.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk opgelost”
Door Kootje op zaterdag 11 aug 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Wij hebben een douchewand, wastafel met onderkast en kranen gekocht. Ze hebben ons zeer goed geïnformeerd bij het bepalen van de douche en aansluitmogelijkheden. Vooral de afvoer van de wastafel was een lastige en men kwam met een voor mij onbekende oplossing. Het inmeten van de douche door Baderi Verlaan ging alleen fout waardoor de verkeerde deur kwam. Dit heeft men goed opgelost door een nieuwe te bestellen. Dit duurde wel lang en helaas moesten we er meerdere malen over bellen om druk bij de leverancier te verkrijgen en te horen wanneer het nu zou worden geplaatst. Jammer genoeg had de nieuwe deur piepende scharnieren waardoor er nieuwe moesten worden gemonteerd. Ook die gingen weer piepen. Uiteindelijk wederom een nieuwe deur. Nu is het goed. Baderie Verlaan was hier niet schuldig aan en hebben telkens hun leverancier Sealskin erop aan gesproken. Het enige wat ze te verwijten valt dat ze niet het initiatief of regie hadden. Telkens moesten wij zelf bellen. Het is nu allemaal goed en men heeft het uiteindelijk wel geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop Geberit Aquaclean Mera Comfort”
Door fam. J. Barten op woensdag 18 sep 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben gekocht een Geberit Aquaclean Mera Comfort. Is geleverd en geïnstalleerd. Alles volgens plan. Keurig gewerkt door de mensen van braderie en elektricien en alles werkt perfect. Zijn zowel met de toilet als met de installatie ervan zeer tevreden.
FOTO VAN FAM. J. BARTEN
+ Toon extra foto van fam. J. Barten
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door familie nieuwstad op donderdag 19 apr 2018 '18 | vestiging Almere
We zijn uitstekend geholpen vanaf het advies tot en met de realisatie van een nieuw toilet. Het slopen van de oude situatie en het opnieuw installeren van een nieuw inbouwtoilet ging voorspoedig en probleemloos. Al het oude materiaal netjes afgevoerd en na 3 dagen alles klaar conform de gemaakte afspraken.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer Baderie Margraten”
Door jacky op dinsdag 19 mrt 2013 '13 | vestiging Margraten (Baderie Lemmerlijn)
Baderie Margraten is duur en geeft nauwelijks korting. Stug bedrijf. Levering is redelijk verlopen. Echter grote problemen met een wasbak na afloop van de garantietermijn. Baderie verwijst meteen naar leverancier van de wasbak en neemt zelf geen enkele eigen verantwoordelijkheid voor dit slechte produkt. Ook inschakeling van Consumentenbond kan deze Baderie niet vermurwen (zie Klachtenkompas van de Consumentenbond). Dit bedrijf zou ik derhalve nooit aanraden, aangezien eventuele mankementen na afloop van garantie op geen enkele compassie van dit bedrijf kunnen rekenen. Het is : aanschaffen, leveren, betalen en daarna wegwezen.
Reactie of foto toevoegen
“Moet overal achteraan”
Door Joyce op zaterdag 28 sep 2019 '19 | vestiging Rosmalen (Baderie Hoppenbrouwers)
Ik ben door de aannemer die mijn nieuwbouwhuis ging bouwen naar De Baderie in Rosmalen gestuurd. In eerste instantie geen vuiltje aan de lucht. Resultaat: Ander fonteintje voor op toilet opgeleverd en zonder overleg opgehangen, geen communicatie moest hier zelf achteraan, douchespiegel zo hoog opgehangen dat ik nog net mijn hoofd er in kon zien, weer zelf er achter aan moeten jagen, heeft me vier reservetegels en een kapotte spiegel opgeleverd (opgelost door de bouw, niet door De Baderie), verkeerde maat douchedeur besteld: wél gaten van het verkeerde profiel in nieuwe badkamer geboord, drie maanden op nieuwe douchedeur moeten wachten: een totaal andere, in mijn ogen foeilelijke, deur ontvangen (aan de hand van een totaal niet representatieve catalogusfoto). Bedrijf communiceert niet, moet overal zelf achteraan. Heel veel stress dankzij De Baderie Hoppenbrouwer Rosmalen! Uiteindelijk een keer heel erg boos geworden en boze beschuldigende mail gestuurd (tot dat moment maandenlang rustig en coöperatief geweest), krijg vervolgens een zeer weinig klantgerichte, noch servicegerichte, noch oplossingsgerichte mail terug.
Verkopen kunnen ze goed, service en aftersales is ronduit slecht. Boos en gefrustreerd over deze hele gang van zaken. Wat leuk en speciaal had moeten zijn, is behoorlijk verpest. 3 Maanden na oplevering van mijn huis is mijn badkamer klaar, inclusief lelijke niet gevraagde douchedeur. Notabene: mijn buren hebben het huis casco laten opleveren, specifiek zonder badkamer, omdat ze tijdens het eerste verkoopgesprek bij De Baderie in Rosmalen al niet netjes werden behandeld. Dat had een waarschuwing moeten zijn... ik ga sparen voor een nieuwe douchedeur, deze strijd ga ik niet winnen!
FOTO VAN JOYCE
Douchecabine
Reactie of foto toevoegen
“Erg onder de indruk”
Door C. Brand op dinsdag 11 dec 2018 '18 | vestiging Almere
Wij hebben een badkamer en een toilet laten plaatsen. Daarnaast heeft de Baderie Almere het projectmanagement en de uitvoering op zich genomen voor de overige verbouwingswerkzaamheden. We zijn erg onder de indruk van de vakmanschap en gedrevenheid van alle werknemers en management. In een prettige sfeer zijn alle werkzaamheden tot meer dan volle tevredenheid afgerond. We kunnen iedereen De Baderie Almere van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Droom van een badkamer”
Door Sergio & Jennifer Els op zaterdag 15 sep 2018 '18 | vestiging Almere
Ik heb mijn badkamer compleet laten vernieuwen. Ons gesprek met de verkoopster was buitengewoon goed en zij kon goed met ons meedenken. Niet zomaar iets aansmeren.
De werkzaamheden waren in twee weken gepland en ook conform planning opgeleverd. Super! Daarna wat kleine bestellingen en ook dat ging prima. De monteurs waren allemaal vakmensen en stemmen goed af met ons als klant. We waren soms kritisch, maar ze konden goed naar ons luisteren en de nodige geduld opbrengen. Mijn vrouw en ik zijn super blij met het werk en service van deze winkel. Het is gewoon weg een droom badkamer geworden.
FOTO VAN SERGIO & JENNIFER ELS
Wastafel
Reactie of foto toevoegen
“Aan te bevelen”
Door Hans Derksen op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Almere
Geheel nieuwe badkamer gekocht bij de Baderie in Almere. Met de hulp van Jesse een mooi ontwerp en keuze kunnen maken voor de inrichting, SUPER! Vooraf de beoordelingen van en ervaringen met de Baderie doorgenomen. En alles klopt. Het ontwerp, de inrichting, de offerte, de planning, de uitvoering, échte vaklui, sloper en monteurs, tegelzetter en de kitter. Een probleem bij de uitvoering is tot tevredenheid opgelost. We zijn super blij met onze nieuwe badkamer. Aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Maat toiletpot”
Door Caroliene G. op vrijdag 4 dec 2015 '15 | vestiging Houten
Ik wilde informeren naar de ondermaat van een eigen merk toilet, want die maat staat niet op de tekening. Nee die kon hij niet geven, dan moest ik eerst de toiletpot kopen. Ja, maar ik kan de pot niet kopen, voor dat ik de maat weet. Nee, dat doen we niet, want anders worden we steeds misbruikt voor dit soort vragen. Beste meneer Braderie, mijn broek is tot over mijn enkels afgezakt.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig verlopen”
Door M. de Dreu op donderdag 21 dec 2017 '17 | vestiging Almere
Fijn dat onze badkamer zo mooi is geworden en de contacten met de verkoper en professionals prettig verliepen. Onze complimenten aan het hele team. Baderie Almere: een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Onprofessionele en niet klantgericht bedrijf”
Door G. van den Broek op dinsdag 14 jan 2014 '14 | vestiging Someren
Je denkt te kopen bij een professionele club die ets duurder is,maar waar je wel extra service voor terugkrijgt. Niets is minder waar, bij alle fouten die zij maken kun je steeds de portomonnee trekken. Extra service bieden of meedenken is er niet bij. Laat staan empathie of klantvriendelijkheid. Laat die baderie Leenen uit Someren links liggen. Internet is beter. Lagere prijzen en dan weet tenminste dat geen service hoeft te verwachten. Krijg je daar ook nie je hebt er wel voor betaald. Daarnaast verkopen ze je in courant materiaal. Als je er dan wat van zegt, dan zeggen dat de loodgieter een amateur is. De baderie weet natuurlijk alles beter en maakt geen fouten.
Reactie of foto toevoegen
“Ongelukkig met tegels”
Door Marjolijn op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Amstelveen (Baderie Verlaan)
Treurig dat Verlaan in Amstelveen Baderie mag vertegenwoordigen. Wij hebben veel geld betaald (alles moest vooraf voldaan worden) en er is niet geleverd wat overeen is gekomen. Scheuren in de tegels waarvan Baderie zegt dat ik dit had moeten weten toen ik deze tegel kocht. Helaas was niemand zo vriendelijk dit bij aankoop te vertellen. Nu zit ik met lelijke tegels in de badkamer, ben ik al mijn geld kwijt, en zegt Baderie tja, wij hebben ons best gedaan. Wat een waardeloos bedrijf. Alsjeblieft, denk na en laat het werk door een echt vakbekwaam bedrijf doen waarbij klant centraal staat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Verschrikkelijk.
REACTIE VAN DE HEER T. VERLAAN
Bovenstaande reactie is absoluut onterecht. Familie Spanjaart heeft in de showroom gekozen voor een tegel met een natuurlijke uitstraling (natuursteen/leisteen-achtig). Bij een dergelijke tegel is dan de tekening nogal wisselend, net als in de natuur. In onze toonzaal staan in onze tegelafdeling meerdere bordjes waarop de consument gewezen wordt dat geleverde tegels kunnen afwijken van de getoonde monsters. Klant heeft het over "scheuren", maar dit zijn geen scheuren maar is de natuurlijke adering welke wordt nagebootst. Om de klant gerust te stellen hebben we ook de vertegenwoordiger van de leverancier naar de tegels laten kijken, en deze stelde vast dat het gewoon de tekening in de tegel was en dat het beslist geen tekortkoming in de tegel was. Klant Spanjaart heeft vervolgens zelf maar bepaald dat het toch een foutieve levering is en heeft eigenhandig geld achter gehouden. Dus relaas van klant is onterecht en wij hebben correcte tegels geleverd waar helemaal niets mis mee is.
Reactie of foto toevoegen
“Heel hartelijk dank”
Door Carola op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Hoofddorp (Baderie Leen)
Wij hadden wat onderdelen die niet goed meer waren en zijn daarmee langs gegaan bij Baderie Hoofddorp vandaag. Hier werd goed de tijd genomen en met ons gezocht naar een juiste oplossing voor ons probleem. Helaas hadden we geen standaard merk, dus het was zoeken! Met tips en ideeën zijn we tot een mooie oplossing gekomen. Zelf hadden we al flink gezocht en ook al bij andere bedrijven/winkels langs geweest met ditzelfde probleem en was tot op heden ons niet gelukt een oplossing te vinden. Heel hartelijk dank voor de tijd en aandacht ook voor een kleine vraag!
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed”
Door Grant op donderdag 11 okt 2018 '18 | vestiging Nuenen
This has to do with Baderie Nunen. Good price, but delivery is very poor... they try to be late to get everything in one delivery, or when something is not easy to get (but they promised it) they do not call to say its late and blame the problem on the supplier.. so now in our case, no heat in our bathroom until who knows when... and we have to pay more to have the plumber come and install it later. Our contractor says its because Nunen is not paying their bills to the supplier...
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Badkamer keurig gedaan
1 / 34
Vestigingen De Baderie
Website: www.baderie.nl
aAlmere (50 ervaringen), Hopperzuigerstraat 1 - 3, 1333 HB Almere, tel 036 - 540 79 71
bAmstelveen (Baderie Verlaan) (14 ervaringen), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020 - 641 86 62
cAssen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 14D, 9403 VA Assen, tel 0592 - 34 08 15
dBaarn (Baderie Nijhof) , Minervaweg 3, 3741 GR Baarn, tel 035 - 548 61 20
eBennekom (Baderie Geels) , Kerkhoflaan 17-19, 6721 EW Bennekom, tel 0318 - 41 45 00
fBeugen (Baderie Janssen Beugen) , Hagelkruisstraat 6, 5835 BD Beugen, tel 0485 - 36 96 96
gBleiswijk (1 ervaring), Alfred Nobelstraat 7, 2665 KZ Bleiswijk, tel 010 - 521 84 34
hBroek op Langedijk (Baderie Woonrijk) (3 ervaringen), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226 - 33 50 54
iDen Helder (Baderie Wilms) , Ravelijncenter 39, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 63 09 00
jDeventer (Baderie Mulder) (2 ervaringen), Industrieweg 10, 7418 CE Deventer, tel 0570 - 67 67 68
kEersel (Baderie van den Boomen) , Kerver 8, 5521 DB Eersel, tel 0497 - 51 90 17
lEtten-Leur (Baderie Peeters) , Pauvreweg 28, 4879 NA Etten-Leur, tel 076 - 504 40 00
mGouda (Baderie Van Wijk) (1 ervaring), Kampenringweg 11, 2803 PE Gouda, tel 0182 - 53 56 88
nGroningen (Baderie Water & Vuur) , Peizerweg 72e, 9727 AK Groningen, tel 050 - 528 08 27
oGrootebroek (Baderie Laan) , Nijverheidsweg 1, 1613 DZ Grootebroek, tel 0228 - 51 54 38
pHeerenveen , Heideburen 51, 8441 GM Heerenveen, tel 0513 - 64 82 00
qHoofddorp (Baderie Leen) (1 ervaring), Marktplein 41, 2132 DA Hoofddorp, tel 023 - 565 14 34
rHorst , Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077 - 303 15 25
sHouten (2 ervaringen), De Maat 1, 3991 AN Houten, tel 030 - 340 00 20
tLisse (Baderie Hoes) , Meer en Duin 80a, 2163 HC Lisse, tel 0252 - 41 35 79
uLosser , Broekhoekweg 32, 7582 PT Losser, tel 053 - 536 97 79
vMargraten (Baderie Lemmerlijn) (1 ervaring), Rijksweg 70, 6269 AD Margraten, tel 043 - 458 16 09
wMiddelburg (Baderie J-Twee) , Grenadierweg 17b, 4338 PG Middelburg, tel 0118 - 64 13 86
xNaaldwijk (5 ervaringen), Patijnenburg 4A, 2671 JD Naaldwijk, tel 0174 - 62 46 10
yNistelrode (Baderie Bevers) , Waardsestraat 30, 5388 PP Nistelrode, tel 0412 - 61 00 20
zNuenen (1 ervaring), Cockeveld 1, 5672 AE Nuenen, tel 040 - 782 08 48
a1Rosmalen (Baderie Hoppenbrouwers) (3 ervaringen), Vinkenveld 6a, 5249 JP Rosmalen, tel 073 - 641 33 26
b1Rotterdam , Nieuwe Binnenweg 344, 3023 ES Rotterdam, tel 010 - 425 59 47
c1Schagen (Baderie Bleeker) , Molenstraat 24, 1741 GK Schagen, tel 0224 - 21 25 12
d1Sint Oedenrode (Baderie Voss Nijnsel) , Industrieweg 11, 5492 NG Sint Oedenrode, tel 0413 - 47 21 84
e1Sneek (Baderie Sikma) , Edisonstraat 15, 8606 JH Sneek, tel 0515 - 42 56 35
f1Someren (2 ervaringen), Half Elfje 2, 5711 ES Someren, tel 0493 - 44 11 77
g1Stadskanaal (Baderie Kloeze) , Hoofdstraat 109, 9501 CR Stadskanaal, tel 0599 - 61 88 86
h1Staphorste (Baderie Boer Staphorst) , Achthoevenweg 2, 7951 SK Staphorst, tel 0522 - 46 68 00
i1Terneuzen (Baderie Dam) , Mr. F.J.Haarmanweg 31, 4538 AN Terneuzen, tel 0115 - 61 37 74
j1Utrecht (Baderie Smit) , Savannahweg 3-5, 3542 AW Utrecht, tel 030 - 241 22 22
k1Vaassen (Baderie Reusken) , Laan van Fasna 40, 8171 KH Vaassen, tel 0578 - 57 14 05
l1Valkenswaard (Baderie Alwako) (1 ervaring), Hazestraat 51, 5555 AB Valkenswaard, tel 040 - 204 86 24
m1Veldhoven (Baderie Heesakkers) , Kapelstraat-Zuid 45, 5503 CV Veldhoven, tel 040 - 253 23 90
n1Waardenburg (Baderie Van Wanrooij) , Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418 - 55 66 66
o1Weert (Baderie Snijders) (1 ervaring), Moesdijk 22, 6004 AX Weert, tel 0495 - 53 21 69
p1Winschoten (Baderie Verheek) (1 ervaring), Zeefbaan 13, 9672 BN Winschoten, tel 0597 - 41 38 39
q1Winterswijk , Europalaan 111, 7102 AC Winterswijk, tel 0543 - 51 20 94
r1Woerden , Leidsestraatweg 235, 3443 BT Woerden, tel 0348 - 42 28 80
s1Wormer (Baderie M&O techniek) , Eendrachtstraat 25, 1531 DT Wormer, tel 075 - 642 00 50
t1Wouw (Baderie Schuurbiers) , Donkenweg 23, 4724 SN Wouw, tel 0165 - 30 38 34
u1Zutphen (Baderie Kraus) , Pollaan 46, 7202 BX Zutphen, tel 0575 - 51 39 31
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.