Feedback
Alle Badkamerwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Staphorst (Overijssel)
198 ervaringen
4,8

Badmeesters

Score uit 5 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 074-7113605 | Wegtersweg 84, 7556 BR Hengelo OV
Badkamerwinkels beoordeeld


Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Badmeesters
Badmeesters is dé specialist voor elk type badkamer: luxe én low budget. Met al meer dan 10 jaar ervaring in de sanitair- en wellness branche bent u bij ons verzekerd van een deskundig advies en producten van uitstekende kwaliteit.
Ervaringen
Er zijn 5 ervaringen over Badmeesters. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Geen aanrader”
Door RB op zondag 4 feb 2018 '18
In eerste instantie was het een goed verhaal, aardige vertegenwoordiger (eigenaar) en mooie showroom. Na het tekenen van de offerte werd het allemaal wat minder plezierig. Zal niet het hele verhaal hier delen, maar zou niemand aanraden (sterker nog: afraden) om bij Badmeesters in Hengelo (OV) langs te gaan. Achteraf bleek het advies niet deskundig genoeg en onjuist. Ook het annuleren van een artikel heeft ons flink wat onnodige kosten opgeleverd. Geld terugkrijgen van het geannuleerde artikel (minus de behoorlijke kosten), waar dus geen discussie over was, heeft ERG lang (maanden) geduurd en heb ik veel tijd en telefoontjes aan verspild.
Reactie of foto toevoegen
“Levering van spullen niet goed”
Door Hans op dinsdag 27 sep 2016 '16
Zoals BS al schreef komt er geen gespecificeerde offerte. Bij levering bleek er een tekort aan tegels, die tegen meerprijs (!) werden besteld. Met afvoer was geen rekening gehouden, apart bijbesteld. Na levering bleek de lichtarmatuur kapot te zijn. Reactie: 'we komen niet bij u langs'. Na 4 foutieve leveringen kwam eindelijk de goede lamp. Ook een fout in het handdoekenkastje is niet opgelost. Dat lag aan de klant. Het lijkt een vriendelijk bedrijf, echter er zitten meerdere addertjes onder het gras, die veel geld en ergernis kosten. Absolute afrader.
REACTIE VAN BADMEESTERS HENGELO
Beste Hans, ik lees zojuist uw bericht op deze site. Uiteraard ben ik even in de materie gedoken en heb gezien dat er in 2015 inderdaad door een modelwijziging wat problemen zijn geweest met de nalevering van de TL-lamp op uw spiegel. Uiteindelijk is dit keurig opgelost door de leverancier. Het andere probleem wat u beschrijft is bij ons niet bekend, we nemen hierover contact met u op.
Reactie of foto toevoegen
“Niet geleverd conform afspraak”
Door Rene Badart op zaterdag 16 jun 2018 '18
Een slecht en onbetrouwbaar bedrijf kun je geen afspraak mee maken beloven veel maar komen niks na. Wij hebben een slechte ervaring met dit bedrijf een bad meubel uitgezocht ruim op tijd een datum afgesproken dat alles geleverd moet worden voor deze datum een week voor levering belde ik op en er was nog maar 3 onderdelen binnen de rest zal na 3 weken later geleverd worden dit was bij ons niet mogelijk want de bouwvakkers hadden maar 2 weken tijd. Ze boden ook geen oplossing of medewerking gelukkig niks geen koop overeenkomst getekend en gezegd bij levering wordt er betaald. Mensen let op een onbetrouwbare verkoper.
REACTIE VAN JARNO VAN DEN BELT
Heer Badart, even de juiste versie van het verhaal toelichten. U heeft bij ons een badmeubel in maatwerk besteld. De door u gewenste kleur behoorde niet tot het programma maar dit hebben we wel met de fabrikant kunnen regelen. De levertijd is hierdoor opgelopen van 6 naar 8 weken. Aangezien hierdoor uw planning in gedrang zou komen hebben wij aangeboden om op onze kosten het meubel te monteren, dit aanbod heeft u afgeslagen omdat u op eigen initiatief inmiddels elders een badmeubel had aangeschaft. U laat ons stikken met een op maat gebouwd badmeubel en bent zeer onbeschoft in uw communicatie (aangezien u zelf eigenaar bent van een winkel hadden we u zo niet ingeschat). Realistische klanten zijn meer dan welkom, we lopen hard en graag voor u. We wensen heer Badart succes in de toekomst maar wensen hem liever niet meer te zien.
REACTIE VAN RENÉ BADART
De heer J van de Belt, Weet het verhaal zo te draaien dat de klant de schuldige is en als je een levertijd afspreekt hoor je de klant te informeren of het lukt de afgesproken tijd te leveren en niet dat ik 4 dagen van tevoren moest bellen of het lukt ja of nee zoals eerdere berichten over hun klopt dus de klant een gouden berg beloven en niks presteren. En nog liefts een koop contract laten tekenen dan hangen ze je helemaal op. Mijn eerste indruk leek goed maar schijn bedriegt. Beste mensen teken nooit een contract laat de verkoper jou een contract tekenen dat ze jou leveren. Met vriendelijke groet, René Badart
REACTIE VAN JARNO VAN DEN BELT
Uiteraard moet u net als al onze klanten bij ons een koopovereenkomst tekenen voor materialen die u wilt aankopen. Deze overeenkomst is conform de door de consumentenbond erkende CBW-voorwaarden. Wij zullen met dhr Badart geen vrienden worden maar wensen hem geluk met de aangeschafte materialen. Ik nodig iedereen uit om onze winkel en onze dienstverlening zelf te beoordelen, u bent welkom !
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door De Laat op vrijdag 10 jan 2014 '14
Zeer klantvriendelijk personeel. Daarnaast zijn wij zeer tevreden over de geleverde service van happybad. Er was wat mis gegaan met onze bestelling vanuit het buitenland waarin de aanbieder uit het buitenland een fout had gemaakt. Door de geleverde service van happybad is er een oplossing gekomen en zijn wij erg blij met onze aankoop. Over de prijs viel te praten, waardoor wij onze aankoop voor een zeer aantrekkelijke prijs hebben gedaan. De spullen die wij geleverd hebben gekregen zijn van zeer goede kwaliteit en staan in een goede verhouding tov de prijs. De levering verliep vlot en wij konden snel gebruik maken van onze nieuwe badkamer. Kortom: Happybad is een absolute aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Addertjes onder het gras”
Door Bs op donderdag 17 okt 2013 '13
Personeel van Happy Bad Hengelo lijkt uiterst vriendelijk en behulpzaam. Als je bestelt wordt er echter een ongespecificeerde bon gemaakt met een eindbedrag. Hoe die is opgebouwd is niet te achterhalen. Vragen om specificaties is aan dovemans oren. Als een dag later een onderdeel geannuleerd moet worden, blijkt de prijs veranderd, worden er allerlei marges bijgeteld. Levering van spullen geleverd door anderen verloopt spoedig! Helaas begint daarna onenigheid over de uiteindelijke betaling. Personeel geeft steeds andere versie van de afspraken die gemaakt zijn. Mails dat er extra betaald moet worden blijven aanhouden. Wees gewaarschuwd.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Badmeesters
aHengelo OV , Wegtersweg 84, 7556 BR Hengelo OV, tel 074 - 711 36 05
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers in Overijssel
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.