Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
66 ervaringen
Middelharnis (Zuid-Holland)
185 ervaringen
Rijssen (Overijssel)
244 ervaringen
2 vestigingen
48 ervaringen
6 vestigingen
232 ervaringen
Scharnegoutum (Friesland)
78 ervaringen
3 vestigingen
25 ervaringen
Opende (Groningen)
11 ervaringen
6,0

Feenstra Keuken en Bad

Score uit 1 ervaring | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Overijssel & Friesland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Feenstra Keuken en Bad
Laat uw zintuigen prikkelen
Ervaringen
Er is 1 ervaring over Feenstra Keuken en Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Speciale prijs”
Door Giethoorn op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Steenwijk
Zeer slechte service! Koelkast ging stuk een maand buiten de garantie. Heeft langer dan 6 maanden geduurd tot we een nieuwe opgestuurd kregen.Vervolgens moeten wij de hoofdprijs voor deze vervangende koelkast betalen, wat ook nog een showroommodel is. Wij hebben zelf de koelkast op moeten halen bij DGO en een monteur moeten regelen (alles op eigen kosten). Op internet hebben wij dezelfde koelkast veel goedkoper gevonden (incl. verzending en de oude nemen zij gratis mee). Ter compensatie voor de late levering zou Feenstra Keuken & Bad een 'speciale prijs' gaan rekenen, maar dit is niet gebeurd. Nu de betaling al een tijdje uitblijft van onze kant, omdat wij niet akkoord gaan met de prijs, wordt er direct gedreigd met het 'uit handen geven' van de vordering. Wij zijn totaal niet tevreden over de gang van zaken bij Feenstra Keuken & Bad Steenwijk. Wij zullen dan ook geen goede reclame maken en dit bedrijf bij niemand aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Feenstra Keuken en Bad
aFraneker , Kiesterzijl 1a, 8801 PH Franeker, tel 0517 - 39 22 14
bSteenwijk (1 ervaring), Woldmeentherand 1, 8332 JE Steenwijk, tel 0521 - 52 27 72
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.