Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Woudenberg (Utrecht)
28 ervaringen (4 dagen geleden)
Den Bosch (Noord-Brabant)
54 ervaringen (gisteren)
Kesteren (Gelderland)
276 ervaringen (5 dagen geleden)
Haarlem (Noord-Holland)
226 ervaringen (3 dagen geleden)
Nunspeet (Gelderland)
417 ervaringen (eergisteren)
6 vestigingen
1624 ervaringen (eergisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
172 ervaringen (gisteren)
Sint Annaland (Zeeland)
257 ervaringen (1 week geleden)
5,6

Marquardt Keukens

Score uit 42 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
3 vestigingen (Noord-Brabant, Utrecht & Duitsland)
Gebruikersfoto: Granieten keukenblad
1 / 9
9 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Marquardt Keukens
Behaaglijke keukens met graniet zijn tegenwoordig erg gevraagd. Maak gebruik van de perfecte keukenplanning van uw keuken door een keukenfabrikant. Bij ons vindt u voordelige inbouwkeukens met apparatuur en en werkbladen in graniet.
Ervaringen
Er zijn 42 ervaringen over Marquardt Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren14 ervaringen
4 sterren6 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren6 ervaringen
1 ster12 ervaringen

Per vestiging:
“Super ervaring”
Door Rachid Mahdad op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Utrecht
Super ervaring. Metin Taskit heeft mij op een zeer professionele manier geholpen. ik kan hem daarom bij iedereen aanbevelen. Meerdere vrienden hebben al interesse getoond door mijn verhalen. Echt top. De keuken is ook zeer goed bevallen. Mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Belabberde service”
Door Anna op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
Ik heb een prachtige keuken, echt hele mooie spullen. Maar de service is zo ontzettend belabberd dat je beter geholpen wordt bij een Mac Donalds. Ik heb een prachtige keuken ontworpen, tot daar ging alles goed. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Maar de klantenservice is verschrikkelijk. Niet zomaar slecht maar absurd. Ze zeggen we bellen terug, bellen nooit terug. Je maakt een zwart op wit afspraak met ze over levertijd, komen ze niet na. Als compensatie krijg je dan 'kadotje' (prijs valt niet over te onderhandelen), nooooit gezien. Laatste in de winkel geweest om erom te vragen, doen alsof hun neus bloedt. Erg mooi graniet, mooi design, super slechte service.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
9,1
Budget Select Keukens
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
“Uitstekend” score uit 22 ervaringen
9,0
Bemmel en Kroon
3 vestigingen (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 530 ervaringen
“Alle lof”
Door Marc en Els van Kraaikamp op dinsdag 10 mei 2016 '16 | vestiging Utrecht
Wij hebben januari 2016 een keuken gekocht bij Bart Kok van Marquardt Utrecht. Ongedwongen en plezierig alle tijd genomen voor onze wensen. Ook qua prijs kwamen we er al snel uit. De bestelling werd goed gevolgd en begeleid. Tussentijdse update, uitnodiging door de fabriek ivm Graniet keuze. De uiteindelijke levering, 2 mei 2016 en op 3 mei 2016 plaatsing geheel volgens afspraak tot op de minuut precies! Alles klopte bij eerste levering en er was niets beschadigd. Ook werd de keuken zeer vakkundig met alle precisie geplaatst en aangesloten. Ik heb het wel eens anders mee gemaakt maar voor Marquardt alle lof!! Alles naar wens en ik zou een ieder deze Duitse firma adviseren/aanraden voor aanschaf van een degelijke duitse keuken. Bart nogmaals bedankt....top!
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Slechte service”
Door Wong op maandag 29 mei 2017 '17 | vestiging Utrecht
Ik heb er echt geen woorden voor hoe slecht de service bij Marquardt keukens is. We moesten 6 maanden wachten totdat de volledige keuken is geplaatst. Eerste plaatsing was in november, en vandaag is alles pas afgerond. Wat fout kon gaan is fout gegaan. Verkoper Joost Kampman en Leroy Steehouder zijn de slechte sales personen ooit. Na contract tekenen, valt er geen service meer te vinden. Met betreft de customer service van hen, heb je ook niks aan.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Keukenblad uit Belgisch hardsteen”
Door E.R. van der Kerff op maandag 31 okt 2016 '16 | vestiging Utrecht
Heb in april 2016 een nieuw keukenblad laten maken door Marquardt en laten installeren. Na iets meer dan een halfjaar begon het onder de aanrecht te lekken, De garantie was volgens hun net verlopen (half jaar) en we konden het laten maken voor €149,-- De installatie was ondeugdelijk geïnstalleerd en nog een slechte service (nazorg) ook...
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Dramatische nazorg en slechte communicatie”
Door N. van Galen op dinsdag 29 nov 2016 '16 | vestiging Utrecht
Eerste ervaringen met verkoper Bart Kok prima, na een aantal afspraken hadden we een mooi ontwerp en kwamen we tot een overeenkomst. Bij de levering, waar de bezorgers eerst de vers gestucte muren beschadigden met het blad, bleken de verkeerde greepjes geleverd. Bezorgers beloofden dat er een servicedienst langs zou komen voor reparatie van de muur, tot nu toe niemand gezien of gehoord, slecht.

Installatie op 20/21 oktober door Paul Waarlé Keukenmontage, een kennis van Bart Kok, later werd ons duidelijk dat Marquardt ook zijn eigen montageservice heeft, maar dat terzijde. Keuken naar tevredenheid gemonteerd, Paul en zijn zoon zijn erg aardig en zeer kundig. Wel bleek er van de composieten spoelbak een hoekje afgebroken, was er een laatje beschadigd en had de ovenruit een diepe kras. Netjes door Paul genoteerd en naar Bart Kok gestuurd. Tot zover ook nog wel prima, want dit zou vast snel geregeld zijn...

Siemens service kwam keurig langs voor vervanging van de ovenruit. De rest is echter tot nu toe een drama, veel gemaild en getelefoneerd met Bart Kok, showroom Utrecht en de servicedienst, maar het lijkt niet te mogen baten. Er kan pas begin januari (2,5 maand na installatie!) iemand langskomen om de openstaande punten op te lossen. Er lijkt niet te worden gecommuniceerd tussen de afdelingen en als een keuken verkocht is ben je als klant totaal onbelangrijk. We moeten overal zelf achteraan zitten en zijn er nu echt klaar mee. Helaas moeten we daarom zeggen: blijf weg bij Marquardt, ze beloven veel maar uiteindelijk gebeurt er niets. Jammer.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Niet goed gegaan met afzuigkap”
Door Gosens op donderdag 29 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Ik heb in december 2015 een keuken gekocht bij Marquardt Breda en deze werd in februari 2016 keurig geïnstalleerd op de afzuigkap na. Hiervoor zou men later terug komen, hetzelfde geldt voor het juist zagen van de plinten. Dit is keurig gebeurd alleen werd er gezegd dat de afzuigkap niet aangesloten kon worden, omdat de capaciteit van het luchtgat niet groot genoeg was. Op de inmeettekening is aangegeven dat dit wel kon en zodoende is de keuken ook op die manier besteld. Tot op de dag van vandaag is er meerdere malen mailcontact geweest maar echt concreet is het nooit geworden. Ze bellen niet terug, reageren niet meer op mailtjes en aansprakelijkheidsstellingen. De service die word geleverd is zwak en als er iets mis is zijn ze niet thuis. Bij het langsgaan hebben ze geen tijd en word je afgescheept, gisteren wilde ik langs gaan bleek de vestiging Breda gesloten te zijn en is de kans klein dat deze heropend word. Een afrader dus om te kopen bij marquardt.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Review Marquardt Keukens”
Door Ron Bakker op donderdag 7 jul 2016 '16 | vestiging Utrecht
Doe ons een plezier en koop geen keuken of keuken apparatuur bij marquardt keuken in Utrecht (onderdeel van Mandemakers)
- keuken apparatuur geleverd maar miste onderdeel van quooker.
- 2 weken bezig geweest, zou niet op de originele offerte staan, moet ik uitzoeken, we bellen terug (zelf na 3 dagen maar weer gebeld)
- Eindelijk, we gaan het opsturen, Vrijdag voor 12.00 uur in huis. gegarandeerd door Verkoper Bart Kok
- Vrijdag 15.00 uur, bellen naar de winkel, we bellen u met spoed terug (moet nog gebeuren)
- Woensdag contact gehad. We gaan het opsturen, we bellen u maandag terug (moet nog gebeuren)
- Monteur 2 x in huis gehad voor niets
- Vandaag Zijn we gebeld, sorry was het enige wat ze zeiden. Het is u verantwoordelijkheid niet die van ons (moet niet gekker worden)
Wij kunnen hier niets aan doen.
Ik hoop dat ze dit jaar nog omvallen. ARGH!!!!!
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
7,6
Poggenpohl Amsterdam
Amsterdam (Noord-Holland)
“Redelijk” score uit 8 ervaringen
9,5
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 54 ervaringen
“Mooie keuken maar niet tevreden met service”
Door Vlad op donderdag 23 mrt 2017 '17 | vestiging Utrecht
Het is een mooi keuken, geleverd met een aantal kleine defecten, oa twee delen van de keukenblad scheef aan elkaar gelijmd. Dit is later hersteld, echter is de blad door de herstel werkzaamheden iets beschadigd (twee kleine putjes bij de naad). Kosten reparatie door de blad leverancier - 110 euro, maar Marquardt weigert hier iets aan doen omdat de reclamatie tijd van 5 dagen verstrekt is. Van mij krijgen de installatie en de service van Marquardt dik onvoldoende. Dit geldt ook voor de medewerkers van de klantenservice. NB de graniet bladen komen niet uit Duitsland zoals beweert wordt maar van een leverancier uit Tilburg.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Showroombezoek”
Door Steve op donderdag 16 feb 2017 '17 | vestiging Utrecht
De "keukenboer" wordt in zijn algemeenheid met argusogen bekeken, maar Marquardt keukens Utrecht kan ik iedereen aanraden. Wij werden bijzonder goed geholpen door Joost. Iemand die al jaren in het vak zit, kundig is en zijn werk met zichtbaar plezier doet. Hij adviseerde ons goed en heeft er alles aan gedaan om een op maat gesneden keuken te ontwerpen. Naar onze smaak en binnen ons budget. Wat Marquardt in positieve zin onderscheidt is hun ruime garantie op werkbladen, het extra diepe werkblad, hun garantieregeling voor apparatuur en bovenal het feit dat ze, in tegenstelling tot de concurrentie, niet met het mes op de keel probeert de deal af te dwingen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Garantieperikelen”
Door Ela Shirast op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Utrecht
In de Keukenblad is bij het eerste intensief gebruik (binnen 2 maanden) een breuk ontstaan en Marquardt onttrek zich van de afgegeven garantie. Service afdeling weigert eerst langs te komen en als ze langskomen willen geen verantwoordelijkheid nemen.
FOTO VAN ELA SHIRAST
Granieten keukenblad
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden over Marquardt Keukens in Utrecht”
Door Jaqueline op zaterdag 14 jan 2017 '17 | vestiging Utrecht
Tijdens ons eerste bezoek in de winkel, waar we van tevoren een afspraak voor hadden gemaakt, werden we heel vriendelijk geholpen door Joost, hij nam werkelijk álle tijd voor ons. Hij gaf heel eerlijke adviezen (zowel keukentechnisch advies als ook naar gelang de kosten per onderdeel) en de aanpassingen die we tussendoor steeds toch maakten, waren totaal geen probleem. Joost is én kwam ook over als een ervaren keukenverkoper, hij wist er veel van en dat hielp ons goed. Nadat ons keukenidee helemaal uitgedacht was, ging zijn collega Michelle de keuken met de hand tekenen (later volgde indien gewenst uiteraard ook de digitale d3-versie). Dat iemand voor ons met zo'n passie de gewenste keuken aan het tekenen was, gaf een heel speciaal, feestelijk gevoel, terwijl Joost met ons alle nodige informatie nogmaals doornam en zonder fouten in de computer zette. Een week later konden we terugkomen, om eventuele wijzigingen aan te brengen aan de keuken, wat we ook zeker hebben gedaan. Ook dit was helemaal geen probleem. En nóg later, toen de keuken al besteld was, hadden we nog een kleine aanpassing, wat Joost ook nog is gelukt om te regelen.

De keuken werd vervolgens 3 maanden later op de afgesproken datum 's ochtends heel vroeg geleverd, waarna de montage-medewerkers ook al snel arriveerden. Een week daarvoor werden we nog door Marquardt gebeld voor de herinnering hieraan. "Alvast veel plezier van de keuken, mevrouw!", zeiden ze erbij. Dit voelde al meteen heel feestelijk. De inductiekookplaat bleek helaas gesneuveld te zijn tijdens het vervoer. Nog diezelfde dag kregen we een andere inductiekookplaat te leen (ingebouwd) en binnen een week (aanstaande woensdag) zal de nieuwe, goede kookplaat alweer binnen komen. Voor ons geen probleem; zoiets kan gebeuren en we zijn ontzettend blij dat het zo snel kan worden opgelost. Topservice! Ook de montage van de keuken ging gesmeerd; zeer aardige klusmannen, dachten mee, werkten hard en waren alweer om 16.15 helemaal klaar. Alles werkte en het zag er prachtig uit, fantastisch!

Al met al dus zéér tevreden over Marquardt. Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen. Marquardt, bedankt!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Erg blij met resultaat”
Door Marcel op zaterdag 1 okt 2016 '16 | vestiging Utrecht
Goed en vriendelijk geholpen. Prijstechnisch een topper. Degelijke duits keukenmerk (Pronorm) met granieten werkblad. Zal het bij mijn familie en vrienden aanbevelen. Ze denken daar met je mee alhoewel je zelf ook moet blijven nadenken. Ben zelf linkshandig dus dan moet de apparatuur ook een beetje zo staan ingesteld. Apparatuur is qua prijs de laagste internetprijs dus daar verdienen ze het niet aan. Wij zijn erg blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“1 groot fiasco”
Door B. van Eijndt op dinsdag 21 jul 2015 '15 | vestiging Utrecht
Februari 2015 geplaatst na dreigende mails en telefoontjes van DMG. Wie?!...DMG!, de mandemakers groep!....inderdaad. Zonder betaling, geen levering.... Lijkt logisch, maar de betaling inclusief het bewijs is rechtstreeks door de hypotheekverstrekker aan Marquardt gemaild. Bij wie kopen we nou een keuken?! Ondanks de aanvraag van voorwerk, en vele herinneringen vanuit ons krijgen we geen enkele reactie tot 2 weken voor levering. Resultaat? PVC vloer in plaats van tegelvloer. Stucwerk nog niet droog omdat de planning niet goed is gedaan door Marquardt. Resultaat?, kromgetrokken plinten. Beschadigingen op 2 werkbladen, spotjes vallen na 1 maand van de kast, kromgetrokken Boretti achterwand vanwege een ontwerp/ tekenfout. Resultaat? Het fornuis steekt nu 5 cm uit het aanrecht vanwege de eerder benoemde ontwerpfout. Ondanks de gemaakte mal en diverse weken vertraging blijkt het werkblad toch net iets te groot voor de nis waar hij in hoort. Resultaat? stucwerk wat weggedrukt wordt. Spatranden blijken te kort en worden toch gewoon gemonteerd, Tijdstippen van levering worden niet door gegeven of komen niet aan. Bij klachten belt Marquardt pas terug na meerdere mails en telefoontjes. Opvallend genoeg doen ze dat altijd pas als iedereen in de CC staat. Als wij ons niet bemoeid hadden met de planning, en de monteur niet in zijn eigen tijd was langsgekomen dan zou de keuken nu nog geleverd moeten worden. De directeur (dhr Barth) in Duitsland verexcuseerde zich bij mij, en verzekerde mij dat Marquardt niet volgens een cowboy mentaliteit werkte...... Helaas is niets minder waar dan dat. Marquardt heeft aangegeven na de volledige oplevering iets te gaan doen met als "gebaar", maar voorlopig is vandaag 21 juli bevestigd dat we kunnen wachten tot na de bouwvak voor er iets in beweging wordt gezet. De oplevering zal dus hopelijk nog voor november worden gedaan. Teleurgesteld!, en al 5 maanden in wachtend op een volledige oplevering waar voorlopig nog geen zicht op is.....
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Alle lof”
Door Harry en Carolien Karreman op zondag 27 sep 2015 '15 | vestiging Utrecht
December 2013 hebben wij vele keukencentra bezocht, maar konden nergens vinden waarover wij enthousiast werden. Wij waren van plan om maar eens over de grens te gaan kijken. Toen hoorden wij dat keuken Marquardt een filiaal in Utrecht had. De ontvangst daar door Hanneke Veeger was veel belovend. We hebben met haar vele uren doorgebracht om tot de juiste keuze te komen die ook nog eens binnen ons budget paste. Toen er desondanks een fout gemaakt werd met de prijs van de afzuigkap heeft Hanneke Veeger er voor gezorgd dat dit op een bijzondere manier weer goed gemaakt werd. Doordat de bouw van ons nieuwe huis grote vertraging opliep, kon de nieuwe keuken deze maand pas geinstalleerd worden. Alle lof voor de montageploeg! Tot nu toe hebben wij maar één negatieve opmerking over keuken Marquardt en dat is dat voor de aflevering en montage van de keuken, de hele rekening betaald moet zijn! Voor de rest alle lof.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Keuken gekocht”
Door Sam op dinsdag 19 jan 2016 '16 | vestiging Utrecht
Wij hebben begin vorig jaar een keuken gekocht bij Marquardt en zijn ontzettend goed geholpen door dhr. Bart. Samen met hem hebben we een witte hoogglans keuken met een mooi zwart granieten blad uitgezocht, samen hebben we de indeling gemaakt en heeft hij hier een mooie tekening van gemaakt zodat wij een goed beeld kregen van hoe de keuken zou worden. De geleiders van de grote lades werken nog niet helemaal optimaal, maar wij gaan er van uit dat dit net zo goed opgelost wordt als de goede en vriendelijke service die wij in de showroom hebben gekregen. Tot op heden zijn Wij dus nog steeds erg blij met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,5
Roukens en van Gaalen Keukens
Dodewaard (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 39 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1624 ervaringen
“Aanbevelen”
Door Esmeralda en Jeroen op vrijdag 30 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
Wij zijn diverse keuken bedrijven afgegaan maar uiteindelijk voor Marquardt gekozen omdat ze daar niet gelijk beginnen over kortingen etc en wij hier erg goed werden geadviseerd ook over de dingen waar je zelf niet over nadenkt. Het goede advies van Joost plus de vriendelijkheid van het gehele team hebben wij als zeer prettig ervaren. De keuken zelf is eerst afgeleverd ook dit ging goed op een klein deukje na in de deur maar dit werd gelijk gemeld en over 2 weken krijgen wij een gehele nieuwe deur hiervoor in de plaats. ( als ze komen vind ik dit super snel en goed opgelost bij sommige bedrijven wacht je 8 weken of langer voor ze weer eens komen. De monteur heeft alles vlot in elkaar gezet en wij maken heerlijk gebruik van onze nieuwe keuken. Kan niet anders zeggen dat wij Marquardt in Utrecht zeker aanbevelen.
FOTO VAN ESMERALDA EN JEROEN
Keuken met groene achterwand
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Hulde”
Door Marcel den Hartog op woensdag 21 okt 2015 '15 | vestiging Utrecht
Soms klopt alles. Toen we bij Marquardt in Utrecht binnenkwamen hadden we meteen een goed gevoel. Vriendelijke ontvangst, oogverblindend mooie natuurstenen bladen en een showroom met betaalbare en mooie keukens. De verkoper (Bart) die ons hielp stelde de juiste vragen en was in staat om in zeer korte tijd onze droomkeuken op papier te zetten. En na een paar maanden kon hij eindelijk geplaatst worden en de keuken was precies zoals we ons dat voorgesteld hadden. Op een paar kleine dingetjes (die netjes opgelost zijn) na, is alles perfect. Goed hang- en sluitwerk, een schitterend natuurstenen blad en achterwand, netjes geplaatst, prachtige Siemens apparatuur en een kraan om van te dromen. Inmiddels ook twee collega's al met succes doorverwezen en ook zij zijn erg tevreden! Hulde!
FOTO VAN MARCEL DEN HARTOG
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede service”
Door Annet op maandag 16 nov 2015 '15 | vestiging Utrecht
Eindelijk een keukenzaak waar je niet eindeloos hoeft te soebatten over de prijs. Super geholpen door Ronald. We wilden graag een kookeiland, maar wisten niet goed hoe we dat moesten realiseren. Ronald had een prima idee, in tegenstelling tot andere keukenzaken. Ook voor de rest van de keuken hebben we prima advies van hem gekregen. Begin dit jaar is onze keuken geplaatst en natuurlijk gingen er wat dingen mis. Zoals het granieten aanrechtblad waarvan het gat van de spoelbak verkeerd was uitgezaagd. Het euvel werd echter zeer snel verholpen. Een paar dagen later al werd ons nieuwe aanrechtblad, dit keer met de juiste maten bezorgd. Ook de nazorg is fantastisch. In de loop van het jaar waren en nog een paar kleine dingen (zoals de vaatwasser die lawaai maakte), die zijn allemaal snel en vakkundig verholpen. Laatst is er nog een monteur geweest om de vaatwasser aan te passen omdat de deur te zwaar was. Ook weer prima geholpen. Nu, een jaar verder, zijn wij nog steeds heel erg blij met onze prachtige keuken voor een prima prijs.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“No-nonsense”
Door D. van Basten op vrijdag 15 mei 2015 '15 | vestiging Utrecht
Heerlijk om een keukenwinkel binnen te stappen zonder het gevoel te hebben dat je wordt opgelicht. No-nonsens beleid met een vaste prijs.
Er werd uitgebreid de tijd genomen om de keuken naar wens samen te stellen. Uitgebreide keuze mogelijkheden. Als de uiteindelijke vaste prijs buiten je budget valt dan moet je conssesies doen op de wensen die je hebt gesteld. duidelijk. Daarbij werden goede alternatieve mogelijkheden aangeboden. De keuken werd een dag voor instalatie geleverd. De bezorgers namen alle pakketten met ons door en controleerde op beschadigingen en een extra controle op de granieten aanrechtbladen.
Er bleek een verkeerde kraan geleverd te zijn. 1 telefoontje naar de klanten service was voldoende. De volgende dag werd de nieuwe kraan geleverd door een koerier. De instalatie van de keuken werd gedaan door twee installateurs. Keurige mannen die weten waarmee ze bezig zijn. net en schoon gewerkt. Uiteindelijk wordt de keuken opgeleverd en met je door genomen. Prima service. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze keuken. Marguardt is een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Olivier Wiegman op donderdag 27 aug 2015 '15 | vestiging Utrecht
Zeer plezierige verkopers waar niet een stom spelletje werd gespeeld met allerlei idiote kortingen zoals bij bijvoorbeel Brugman en geplaatst door echt een top keukenzetter. Wij zijn zeer tevreden, ook de nalevering en nazorg was keurig verzorgd. Wij komen een volgende keer terug en kunnen het een ieder aanraden.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Niet goed”
Door Van Dongen op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Beloftes worden niet nagekomen. Ook na een jaar touwtrekken is de keuken van mijn zoon niet afgemaakt. Leg afspraken 1 op 1 vast want mondelinge beloften gelden daar zeker niet. Af te raden om daar een keuken te kopen. Wij waren er bij toen de afspraken gemaakt werden
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Toch tevreden”
Door Peter op maandag 13 jul 2015 '15 | vestiging Utrecht
Door een tip van een kennis in Utrecht een keuken gekocht. Wij hadden toen nog het idee met een Duits bedrijf in zee te gaan ....Met de verkoper een keuken samengesteld en we zaten qua prijs/kwaliteit snel op één lijn. Jammer dat we wel alles voor levering moesten betalen anders geen deal! Keuken netjes op de datum afgeleverd. Echter geen afzuigkap, achterwand en het aanrechtblad was ook niet goed afgewerkt. Volgende dag is de keuken half gemonteerd. Dan komt de tijd van bellen, bellen en nog eens bellen. Niet met de verkoper maar iemand van de service afdeling, die waarschijnlijk geen verstand van keukens heeft. Foute afspraken tussen leverancier en monteurs. ah fijn, na een oponthoud van bijna 2 maanden toch nu een erg mooie keuken, netjes geplaatst en toch geen spijt van de keuze. Realiseer wel dat er een kans is dat je door een zure appel moet bijten. Achteraf blijkt de service toch 100 %
ps. graniet aanrechtblad komt gewoon uit Tilburg en de keuken komt uit/via Waalwijk......... Mandemakers ??
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Niet niveau van Duitsland”
Door Plien op donderdag 16 jul 2015 '15 | vestiging Utrecht
Veel herkenning met de verhalen hieronder. In Duitsland staat dit bedrijf erg goed bekend, maar blijkbaar is de verstiging in Utrecht niet in staat dit niveau te halen. Tot aankoop (tot en met betaling) - goed. Daarna werkelijk dra-ma-tisch. Levering klopte niet, monteren ging niet goed, granieten blad was niet goed gemaakt, vaatwasser en afzuiging niet in orde, service is erg slecht, medewerkers communiceren niet, afspraken worden niet nagekomen. Wij hebben al drie weken geen spoelbak. En er is nog veel meer in de afwerking niet goed. Ga er niet heen!
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
9,8
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 54 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 257 ervaringen
“Aanbeveling waard”
Door Arne Kleefman op zaterdag 30 apr 2016 '16 | vestiging Utrecht
Vanaf het begin dat we in de showroom kwamen tot de nazorg; alles perfect geregeld. De verkoper was niet opdringerig, gaf goede adviezen. Hier geen flauwekulkortingen of gratis apparaten maar deskundig advies. Ook de plaatsing werd keurig uitgevoerd; er waren 2 kleine manco's: binnen een week werden deze hersteld, ik zal Marquardt aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Tevreden over advies en service”
Door Ed de S. op dinsdag 15 nov 2016 '16 | vestiging Utrecht
Onze hoogglans keuken bij Marquardt Utrecht gekocht. We zijn erg blij met de inmiddels halfjaar oude keuken. Bij het eerste contact in de winkel viel ons de relaxte sfeer op . De adviseurs namen alle tijd en gaven ons alle tijd om er thuis nog eens over na te denken. We hebben daarna nog 2 keer een bezoek gebracht aan de winkel in Utrecht, om over de indeling en keuze materialen ed. te overleggen. Daarna pas besloten bij Marquardt te kopen. Belangrijkste redenen waren: niet opdringerige houding, relaxte sfeer aan de tafel bij de adviseur(s) en uitermate gedetailleerd meedenken over de indeling enz. Het kwam erg vertrouwd over. Deheer van Grootel was onze voornaamste adviseur. Na een half jaar is de gehele keuken nog eens nagelopen en op punten opnieuw gesteld. Die service, verricht door De Keukenman (Dirk ...), was echt zorgvuldig, helemaal top. We zijn dus over zowel de adviseurs van Marquardt als de service daarna super tevreden.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Perfect gelopen”
Door Job op maandag 17 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
Na slechte recensies op internet gelezen te hebben toch bij Marquardt een keuken gekocht. Vanaf offerte tot plaatsing is het perfect gelopen. Bij offerte en aankoop word alles dubbel doorgenomen. Zelf ook opletten dus!! Goede adviezen van de verkoper die erg rustig was. Er was alle tijd.Geen gladde verkoper met snelle praatjes. Daarna goed op de hoogte gehouden van de vordering en de levering. Inmeten,transport en montage via de Keukenman. Ook dat verliep bijzonder goed.
Er zat een vlekje in het blad en dat werd binnen een week geregeld door de leverancier van het composiet blad. Hij heeft het blad gelijk maar helemaal gereinigd en geïmpregneerd. Goede bereikbaarheid klantenservice met een naam van de medewerker die mijn keuken in beheer had. Zelf opletten en wakker zijn met alles, verkoper ziet ook de situatie ter plekken niet!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prima ervaring”
Door Dick Nederend op zaterdag 18 jul 2015 '15 | vestiging Utrecht
Prima ervaring met Marquardt keukens. We zijn prima geholpen door Hanneke Veeger in het voortraject. Na diverse opzetjes gemaakt te hebben kwam er een mooie keuken uit die geheel voldeed aan onze wensen. De plaatsing was prettig geregeld en de nazorg is goed. De apparatuur voldoet waarbij de vaatwasser wat minder geluid had mogen maken. De Gutmann inductie kookplaat met geïntegreerde afzuiging is een uitkomst als je van je afzuigkap afwil. Functioneert prima. De overstap naar een Siemens stoomoven is fantastisch. Siemems bood ook aan om bij hen een kookworkshop te volgen om wat meer thuis te raken in de mogelijkheden van de stoomoven. Kortom wij zijn tevreden.
FOTO VAN DICK NEDEREND
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Zeer slechte ervaring”
Door A. van Strien op zaterdag 20 dec 2014 '14 | vestiging Utrecht
Ik heb zeer slechte ervaringen met Marquardt keukens in Utrecht! We hebben een keuken van bijna 8.000 euro gekocht inclusief de levering van ongeveer 400 euro. Dit is vrij hoog maar wordt op aangedrongen dat je dit moet doen. De levering zou zeer goed zijn, waarbij alles uitgepakt zou worden,een proefopstelling gemaakt wordt om te kijken of er iets mist en ze zouden de verpakkingsmateriaal meenemen. Dan nu onze ervaringen: Keuken werd op ons oude adres bezorgd (gelukkig waren we daar om ze te vertellen dat het naar het nieuwe adres moest gaan (aannemer was aanwezig). Vervolgens konden ze het nieuwe adres niet vinden. Wanneer ze er uiteindelijk waren hebben ze de keuken gewoon in de woonkamer gekwakt en zijn weg gegaan (wat dus niet volgens afspraak was). Vervolgens miste er een hoop spullen: Afzuigkap was niet geleverd, bevestigingssetje van de vaatwasser zat er niet bij, wieltje van het vaatwassermandje zat er niet bij. Na ze gebeld te hebben zouden ze de afzuigkap met spoed naleveren. Dit hebben ze ook gedaan, volgende dag was hij binnen ......KAPOT! Tijdens het uitpakken van de keuken kwamen we erachter dat er nog meer schade was. Zo zaten er krassen in het glas van de kastdeurtjes. De Afzuigkap moest opnieuw besteld worden en de levering duurt 2 maanden. We zitten nu 2 maanden lang met een gat in de muur naar buiten toe! De technische tekening klopte niet waardoor we een kast weer van de muur moesten halen (ze hadden het ophangsysteem niet meeberekend in de maatvoering). op de vraag of er een compensatie tegenover staat kregen we een compensatie van ongveer 50 euro aageboden (op een keuken van bijna 8000 euro). Ze krijgen van mij toch nog matig i.p.v. slecht omdat het materiaal wel goed is maar dat is dan ook echt het enige wat goed is aan Marquardt! De manager zou contact met ons opnemen maar dat is ook niet gebeurd..... Wij klagen niet snel en schrijven niet snel een negatieve recensie maar we vinden wel dat mensen dit moeten weten voordat ze met Marquardt in zee gaan.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“2 jaar garantie op lak”
Door Kabbedijk op dinsdag 5 jan 2016 '16 | vestiging Nordhorn
Zzeer slecht lak springt ervanaf na 3 jaar, twee jaar later ziet het er niet meer uit echt. Niet echt niet kopen...zeer slecht... Geen garantie, te laat zeiden ze twee jaar garantie dan is het over en daar houden ze zich aan...15000 euro ....weg...

Aanvulling ontvangen op 7 januari 2016: Alsnog, Gisteren bericht gehad, nogmaals bekeken en ze gaan het vervangen. Hierbij toch ook even het positieve nieuws ook melden, niet alleen het slechte . Bedankt Marquadt keuken, Martin Kabbedijk.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Blij met keuken”
Door P.W.Verheul op woensdag 13 jan 2016 '16 | vestiging Utrecht
Kort en bondig: Wij zijn heel blij met onze mooie keuken! Bij toeval zijn wij bij Marquardt Utrecht binnen gelopen, en hebben met hulp van de projectleider de heer Joost Kampman onze keuken samengesteld. Joost heeft ons bijgestaan met nuttige deskundige adviezen. Kortom de aanschaf en de daarbij behorende prijs was zeer aangenaam. De gemaakt digitale plattegronden zijn direct via e-mail aan ons toegezonden. Ook de levering en plaatsen van de keuken zijn volgens afspraak uitgevoerd, alles werd per brief aangekondigd en vaak ook nog telefonisch. Leveringen van extra bestellingen zijn op korte termijn nageleverd. Wij denken dat Marquardt van fouten die in het verleden zijn ontstaan geleerd heeft. Meer hoeven wij er niet van te maken, Joost Kampman en medewerkers bedankt.
FOTO VAN P.W.VERHEUL
Keuken met hardstenen blad
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Nog niet af”
Door Serwan Pargas op donderdag 21 jan 2016 '16 | vestiging Breda
Hallo, wij hebben in Mei 2015 onze keuken bij Marquardt Breda bested en dit is halverwege July geinstalleerd maar er waren een aantal onderdelen die nog nabesteld moesten worden. Nu leven we inmiddels in Januari 2016 en is onze keuken nog steeds niet af. Ze zijn 5x langsgeweest maar elke keer missen ze iets om de keuken af te maken. Niet alleen is het vervelend om elke keer vrij te nemen als ze langs willen komen, het is ook ongemogelijk communiceren met de klantenservice. Het is aan de klant om te bellen om een afspraak in te plannen als je dat niet doet dan bellen ze je gewoon niet op. Dat is natuurlijk helemaal de omgekeerde wereld en dat is absoluut geen goede klantenservice.

Ik raad iedereen af om hier een keuken te kopen.. zoals elke verkoper kan alles en is alles perfect maar zodra je getekend heb is het klaar met de goede service. Einde van de dag heb je gewoon weer met Mandemakers keukens te maken waar de service niet goed is.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 417 ervaringen
8,5
Nolte Keukens Rotterdam
Rotterdam (Zuid-Holland)
“Prima” score uit 8 ervaringen
“Top gegaan”
Door Laura Smudde op vrijdag 25 mrt 2016 '16 | vestiging Utrecht
Marquardt keukens. Wat een fijne samenwerking hebben wij met jullie gehad! En wat zijn we blij met onze keuken. Over de prijs valt niet te onderhandelen. De prijs die je hoort is de prijs die je betaald, geen gedoe. Alles wat we besteld hebben is op tijd bij ons geleverd. (wel een andere, veel duurdere/betere afzuigkap, waar we natuurlijk niet extra voor hoefde te betalen, omdat onze bestelde afzuigkap nog niet geleverd kon worden). De plaatsing is ook perfect gedaan. 2 mannen zijn een dag druk bezig geweest om het voor elkaar te krijgen. Het keukenblad (echt graniet) was zo zwaar dat ze nog 2 mannen extra hebben gebeld om het goed neer te leggen. Ook de nazorg was fijn. We werden gebeld of alles in orde was. We waren zeer tevreden, alleen wilde we nog een extra plank bestellen om boven de hoge kast te plaatsen, zodat het afgesloten is tot het plafond. Deze is binnen 3 dagen besteld en binnen een week geleverd. TOP! Ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn over de medewerkers van dit bedrijf, de service en de kwaliteit van de keuken.
FOTO VAN LAURA SMUDDE
Keuken met granieten blad en houtkleurige kastjes
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Zeer beroerde nazorg”
Door L.vd Berg op zondag 30 nov 2014 '14 | vestiging Utrecht
In oktober 2013 de keuken besteld welke in januari 2014 is geplaatst. Transportschade aan de inbouw oven, onjuiste afmeting van opvulstrip, niet meegeleverd koppaneel, onjuist geleverd hoekstuk, onjuist bedieningsorgaan van gootsteen afvoer, niet meegeleverde bodemplaat 'natte kast' en foute indeling apothekerskast waren de klachten van deze ruime maar niet ingewikkelde keuken. Opvallend is dat de door Marquardt ingekochte onderdelen na 12 weken goed zijn nageleverd maar dat de (eigen)keukenonderdelen tot op heden (30 november 2014) niet geleverd zijn waardoor de keuken na een jaar nog steeds niet af is, ondanks herhaalde verzoeken. Ik kan niet anders concluderen dan dat de nazorg bij Marquardt een zeer lage prioriteit heeft en alles er louter op gericht is om te verkopen! Waar Marquardt eist dat het volledige(!) aankoopbedrag vóór de aflevering in hun bezit dient te zijn lijkt klanttevredenheid geen rol meer te spelen. Overigens zet ik vraagtekens bij de rechtsgeldigheid van deze 'Marquardt eis'. In Duitsland misschien maar op de Nederlandse markt gelden naar mijn idee andere regels welke aan de klant nog enig recht en initiatief laten. Kortom; er zijn nogal wat overwegingen die voor mij de conclusie rechtvaardigen dat je als klant met Marquardt op je tellen moet passen. Duidelijke eisen stellen vooraf en vast leggen is bij Marquardt beslist een must! Indien ooit alle resterende problemen zullen zijn verholpen is het echt een mooie keuken die met goed vakmanschap is gemonteerd.

Naschrift ontvangen 9 februari 2015: Eindelijk is nu,na een vol jaar, onze keuken klaar! De laatste passtukken zijn geleverd en door de monteur vakkundig aangebracht. Als genoegdoening op al het wachten heeft Marquardt ons een binnenlade geschonken. Overige door ons als extra bestelde onderdelen (twv € 197,-) dienden wederom voorafgaand aan levering 100% te zijn voldaan: geen clementie, geen vertrouwen in ons als klant! Wij hebben het moeten doen met de opmerking "wij zijn erg bezig de nazorg verder te ontwikkelen". Marquardt heeft dat het afgelopen jaar met onze situatie kunnen aantonen maar dat verzuimd.....

Naschrift ontvangen 4 december 2015: Afgelopen week zijn op ons verzoek als nazorg de fronten van onze keuken nagesteld. Alles zit recht, vlak en op gelijke afstand. Ik heb het gevoel dat we nu, na bijna twee jaar, klaar zijn en alles toch is goed gekomen. Hoewel Marquardt nu aangeeft het afgelopen jaar hard gewerkt te hebben aan de service verlening blijft het jammer dat wij daar net niet van hebben kunnen profiteren. Desondanks staat hier een prachtige keuken waar we blij mee zijn.
FOTO VAN L.VD BERG
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Zeer slechte nazorg, geen reactie, traag”
Door Bart Kramer op dinsdag 16 dec 2014 '14 | vestiging Utrecht
Een half jaar geleden heb ik een keuken gekocht bij Marquardt keukens in Utrecht. De keuken is in september bij mij geïnstalleerd, echter bleek een keukenkastje beschadigd te zijn. Achteraf gezien bleek er ook een fout in de factuur te zitten waardoor er teveel betaald is. Inmiddels is het december en heb ik nog steeds geen nieuwe keukenkast en het geld is ook nog steeds niet teruggestort, ondanks de reactie dat het inderdaad klopt en ik het geld teruggestort krijg. Ik heb veel contact gezocht maar daar wordt simpelweg niet of nauwelijks op gereageerd. Deze nazorg is ontzettend frustrerend en ook onnodig. Overigens konden volgens de monteur de keukenkastjes niet worden afgesteld waardoor een deurtje niet goed sluit. Dat lag volgens de monteur aan de kwaliteit van de keukens, volgens Marquardt is het wel mogelijk echter wordt daar niets aan gedaan.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Geen poot om op te staan”
Door Frank van der Tol op woensdag 20 mei 2015 '15 | vestiging Utrecht
Evenals andere slechte ervaring. Verkoop gaat prima en soepel. Daarna begint de ellende, monteurs worden ingehuurd (ZZP) en na 3 verschillende uiteindelijk afspraken kunnen maken. Voor elk onderdeel wordt een apart contract opgemaakt; de levering, apart de montage en apart de transportkosten. Als er iets mis is heb je geen poot om op te staan. Let op dit is zeer ongunstig en Marquardt heeft zijn centen binnen bij levering en als het bij de montage mis gaat heb je een probleem. Deze manier van werken is de klant altijd de dupe. Daarnaast is onze ervaring dat monteurs niet goed geïnstrueerd worden met wat besproken en tijdens koop is afgesproken.
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“Tevreden”
Door Loomans op dinsdag 15 sep 2015 '15 | vestiging Utrecht
We hebben een hele goede ervaring gehad met Marquardt keukens. Nadat we bij diverse keukenspecialisten offertes hadden opgevraagd en onderhandeld, kwamen we bij Marquardt nog 20% onder de laagst onderhandelde prijs uit. De service en adviezen zijn super geweest. We hadden een kleine tegenslag met de afmeting van de afzuigaansluiting, echter werd dit professioneel opgelost. We zijn ontzettend tevreden! Onze buren zijn jaloers op enkele oplossingen die ons zijn geadviseerd en die we hebben uitgevoerd! Absolute aanrader is Hanneke Veeger, onze adviseur!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Verkeerde plaatsing maar goed opgelost”
Door fam frijters op zaterdag 1 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
ik heb eind 2016 een keuken gekocht bij Marquardt. De verkoop ging goed, wij werden geholpen door Herman Jan Grootel. Onze keuken werd uiteindelijk op 2 februari 2017 gezet. Nadat ze klaar waren , waren er toch nog wat punten: verkeerde maat front voor koelkast bezorgd, de lades pasten na aansluiting met het gas niet. Er waren wat kieren die te ver uit elkaar stonden(niet goed ingesteld) en wat nog een paar kleine dingetjes. Dit gelijk doorgegeven de volgende dag aan de klantenservice met foto,s. Vervolgens kwam de servicemonteur een maand later. Aardige jongen die namens de keukenman de service kwam doen. Helaas vertelde hij ons dat de keuken te scheef geplaatst was. Ik was not amused aangezien het niet om een pakje boter ging. Hij belde gelijk zijn leidinggevende die vervolgens kwam met een kantoor mannetje. De oplossing kwam als volgt : plus minus 3 een halve week later zouden de leidinggevende en de servicemonteur de keuken er op nieuw uithalen , om vervolgens hem er weer goed in te zetten. Dit is gebeurd naar alle tevredenheid gelukkig. Al met al wel na 2 maanden kunnen genieten van de keuken. Wel een tip voor de verkoper met betrekking tot het schrijven van de maten bij de bouwtekening: iets duidelijker schrijven , het was niet echt duidelijk voor zowel ons als voor de heren van de keukenman tijdens de 1e plaatsing. Al met al op zich goede verkoop, maar helaas niet in x goed geplaatst door de Keukenman. Uiteindelijk wel goede service van de leidinggevende van de Keukenman en de service monteur.
FOTO VAN FAM FRIJTERS
Het uiteindelijke resultaat
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goede service en vriendelijk personeel”
Door J. Sheombar op dinsdag 2 jun 2015 '15 | vestiging Utrecht
Uiteraard heb ook ik een aantal keuken zaken afgelopen maar om diverse redenen bevielen ze mij niet. Ik werd door een neefje verwezen naar Hanneke Veeger van Marquardt Keuken. Tijdens mijn 1e gesprek met mevrouw Veeger had ik gauw door dat ik met iemand sprak die verstand van keukens heeft niet opdringerig is of je iets probeert aan te smeren en heel belangrijk vriendelijk is. Ik had echt het gevoel van ja hier zit ik goed. ik heb inmiddels een prachtige keuken. Niet alles ging in een keer goed ( bij wie wel!!) maar ik ben erg tevreden over het advies, de prijs, de vriendelijkheid, de montage en de service van Marquardt- Keukens. Een echte aanrader dus. Heel veel succes verder. James Sheombar.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zeer traag, slechte nazorg”
Door Hu op woensdag 22 okt 2014 '14 | vestiging Utrecht
Eind maart / begin april 2014 overeenkomst getekend. Alles op tijd betaald en in juni 2014 keuken geplaatst. Kleine schade aan romp van keuken (door transport?) , verkeerde kraan geleverd en plint te laag. Monteur heeft werk goed gedaan, goede afmetingen vooraf doorgegeven. Bestelling was dus niet helemaal correct. In augustus juiste kraan gemonteerd, nieuwe romp was nog niet binnen en nieuwe plint zou samen met romp worden geplaatst. Nu eind oktober 2014 nog steeds geen vervangende romp en plint met juiste hoogte. Telkens zou er met spoedig contact worden opgenomen voor een afspraak, we zijn nu al een dikke half jaar verder. Voor de rest ben ik wel tevreden. Alleen jammer dat het allemaal zo lang moet duren en geen reden wordt gegeven. Dus hou er rekening mee als je hier een keuken besteld en hij is bij de 1e keer niet zoals afgesproken, dan kan er meer dan een half jaar overheen gaan... Ik ben nu dus nog steeds aan het wachten op de keuken waarvoor ik meer dan een half jaar voor heb getekend en betaald.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
8,9
ASWA Keukens
4 vestigingen (o.a. Noord-Brabant)
“Prima” score uit 34 ervaringen
9,0
Keukenwarenhuis
2 vestigingen (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 133 ervaringen
“Hele slechte ervaring”
Door Daniel Weggemans op dinsdag 17 feb 2015 '15 | vestiging Utrecht
Ik heb een hele slecht ervaring met Marquardt Utrecht en wil anderen waarschuwen. Het aankoopdoeproces is heel plezierig, maar daarna ben je volledig aan de goden overgeleverd. Onze keuken had 22 december klaar moeten zijn, maar dat is bijna 2 maanden later nog steeds niet het geval. Ik heb ook geen idee of het ooit nog goed gaat komen want er wordt meestal helemaal niet gereageerd. Als je wel gehoor krijgt, dan worden gemaakte afspraken niet nagekomen.

Het begon al met de levering: het fornuis waar heel groot op staat welke kant boven moet wordt op zijn kant geleverd en neergezet. Een stuk graniet blijkt later niet goed afgewerkt. Er missen een aantal planken die vervolgens weken op zich laten wachten. Het had ook zomaar de spoelbak of het fornuis kunnen zijn… stel je voor dat je daar weken op moet wachten.

Even later komen de monteurs zonder tekeningen van de keuken. Het eindresultaat: de plinten zijn niet op de juiste hoogte gezaagd, het aanrecht is lager geplaatst dan afgesproken. De schouw met afzuigkap is niet opgehangen en de Quooker is niet aangesloten.

Later wordt de verkeerd afgewerkte granieten plaat zomaar opgehaald zonder dat dit was afgesproken. Gelukkig waren we thuis. Weken later komt de plaat 30 cm te smal terug. Weer weken later te hoog. Bij Marquardt is 4 maal hopelijk scheepsrecht. Leuk detail is dat ze 1 chauffeur sturen, dus je bent verplicht om dat loodzware graniet te helpen tillen.

Gouden tip: bespaar u een hoop ellende en koop uw keuken ergens anders.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Uitmuntend”
Door F. van den Berg op vrijdag 4 jul 2014 '14 | vestiging Utrecht
Onbegrijpelijk dat er nog geen recensies staan van dit bedrijf. Zeer goede service en top prijs/kwaliteitverhouding. Na eerder "alle" keukenboeren te hebben gezien met zogenaamde kortingen van 40-50% kwamen we bij Marquardt binnen en het was meteen goed! Op een heel prettige manier geholpen, alle tijd wordt er voor je genomen en je komt ook nog eens op een prijs van onder de concurrenten. Apparatuur prijs lag bv duidelijk onder die van internet Heel veel keuze in granieten aanrechtblad dat je als je wilt ook nog eens op kosten van Marquardt in Duitsland mag uitzoeken. Ook begeleiding bij montage was kundig en prettig. Een heel prettige ervaring, waar de adviseur zeer begaan is met het welzijn van de klant. Voor alle duidelijkheid we hebben geen enkel financieel belang bij deze recensie
FOTO VAN F. VAN DEN BERG
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +22 bedankjes
Vestigingen Marquardt Keukens
aBreda (3 ervaringen), Kruisvoort 58a, 4814 RZ Breda
bNordhorn (1 ervaring), Thüringer Straße 1, 48529 Nordhorn , Duitsland,
cUtrecht (38 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens