Feedback
6,9

Q1 Sanitair

Score uit 21 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
11 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Q1 Sanitair
Groot assortiment in de winkel en op het web: bad, douche, toilet, badmeubelen, keukenkranen, designradiatoren voor woon- en badkamer.
Alternatieven voor Q1 Sanitair
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 53 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 588 ervaringen
• DB Keukens
   
(6 vestigingen) score 9,7 uit 2199 ervaringen
• Bakker Tegels & Badkamers
   
(Vlaardingen Zuid-Holland) score 9,5 uit 179 ervaringen
• Evindie onderhouds- en montagebedrijf
   
(Nieuwegein Utrecht) score 9,3 uit 33 ervaringen
• Boer Staphorst
   
(Staphorst Overijssel) score 9,2 uit 307 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 21 ervaringen over Q1 Sanitair. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren11 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren1 ervaring
2 sterren1 ervaring
1 ster5 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Regendouche”
Door Fam. Bogchelman op maandag 20 jun 2016 '16 | vestiging Zeist
Naar aanleiding van een zoektocht naar een regendouche zijn wij in de Q1S showroom in Zeist terechtgekomen. Zeer vriendelijk en prettig geholpen door de heer Rob (..). Naast de regendouche een complete douchecabine en spiegelkast aangeschaft. Prijzen zijn heeeeel redelijk daar! Fijne manier van bestellen, geen opdringen etc. Binnen enkele dagen werd alles geleverd aan huis, compleet en onbeschadigd. Ik raad Q1 sanitair van harte aan. Ze krijgen een 10 + pluim van ons!
REACTIE VAN THIJS
ik ben erg benieuwd naar uw kwaliteit van de douche op dit moment. kunt u dat met ons delen
REACTIE VAN BERT BOGCHELMAN
De regendouche voldoet geheel naar verwachting. Is er iets beters dan uitstekend?
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Mark Bronkhorst op woensdag 26 jun 2019 '19 | vestiging Ugchelen (Apeldoorn)
Tegels, kranen, badmeubel, hoge kast en spiegelkast gekocht, voor een mooie prijs. De service was erg goed, eerlijke jongen in de verkoop, probeerde ons niet het duurste aan te smeren nam ook goed de tijd voor ons. De producten ogen goed en voelen stevig aan. We hadden het snijverlies voor de tegels berekend maar de installateur wilde toch graag een extra pak doordat het 60x60 tegels waren hadden we wat meer snijverlies. Helaas kon dit niet meer bij de eerste levering mee maar werd het kosteloos nageleverd, top service!
Reactie of foto toevoegen
“Geen garantie”
Door J. Wesseling op dinsdag 18 apr 2017 '17 | vestiging Den Bosch
Duur bidet gekocht van Villeroy en Boch waarbij mij later pas gebleken is dat er sprake is van een productiefout (ook mondeling toegegeven door een medewerker van vestiging Den Bosch). Ondanks toezegging van firma Villeroy en Boch en tussenhandel Technische Unie dat er een garantie geldt van 5 jaar op productiefouten en dat hét bidet zonder meer vervangen kan worden (het probleem is ruim binnen de termijn onderkend), is de firma Q1 sanitair niet van zins het bidet om te ruilen. Maw: Garantie tot aan deur!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door H. Markus op donderdag 24 aug 2017 '17 | vestiging Dordrecht
Graag willen wij Erik van Q1 Sanitair in Dordrecht hartelijk bedanken voor zijn totaaladvies voor onze nieuwe badkamer met toilet. Het prijskaartje bleek bovendien goed te passen binnen ons beperkte budget. Omdat een goede advisering goud waard is, hebben wij in vol vertrouwen besloten Q1 Sanitair onze badkamer te laten leveren. Zelfs een aanpassing op het laatste moment - op verzoek van onze aannemer - kon zonder problemen nog worden doorgevoerd. Dat moet je eens proberen bij een willekeurige bouwmarkt of Zweeds bedrijf. Niet dus! Een en ander werd keurig en compleet op de afgesproken tijd geleverd. We zijn nu 2 weken verder en genieten volop van onze geweldig nieuwe badkamer met toilet. Deze ervaring willen we graag met een ieder delen die plannen heeft voor een verbouwing van de badkamer. Ons advies: kijk, voordat je beslist, eerst eens bij Q1 Sanitair (website of winkel) want anders doe je jezelf gewoon te kort en dat kan nooit de bedoeling zijn.
En ben je zelf niet zo'n klusser? Dan laat je de verbouwing gewoon door Q1 Sanitair verzorgen. Familie Markus, Dordrecht.
REACTIE VAN JEANNET VAN LARE
Goeiendag, net lees ik uw reactie op de site van Q1 sanitair. Ook wij hebben hier de spullen voor onze nieuwe badkamer gekocht en willen dit eigenlijk zelf gaan doen. U heeft dit door Q1 zelf laten doen? En was dit niet zo duur of betaal je toch de hoofdprijs? Ik heb enkele aannemers een prijsopgave gevraagd en ben erg geschrokken. Vast bedankt voor uw antwoord. Mvrgr. Jeannet
REACTIE VAN H. MARKUS
Beste Jeannet, Jouw berichtje gelezen. Ik heb de badkamer door familie laten verbouwen. Het resultaat is geheel naar mijn zin. Ik kan je alleen aanraden in zee te gaan met een betrouwbare aannemer. Zelf zou ik ook via Werkspot prijsopgaves laten doen als je er voor kiest dit niet door Q1 Sanitair te laten uitvoeren. Het verbouwen van een badkamer is nu éénmaal een arbeidsintensief karwei, zeker als leidingwerk en/of afvoer moet worden verlegd of vernieuwd. Succes met de verbouwing en geniet daarna lekker van de nieuwe badkamer. Vriendelijke groeten!
REACTIE VAN JEANNET VAN LARE
Super bedankt voor uw antwoord. Jeannet.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Robert schuyt op woensdag 27 feb 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Ik heb een compleet badkamerinterieur gekocht. Werd zeer vriendelijk ontvangen en nadat ik alles geplaatst had bleek de regendouche niet heet te worden, even langs het filiaal en na twee dagen had ik het nieuwe onderdeel in huis. Super service bedankt. Ook niet geheel onbelangrijk is dat ze heel veel keus hebben voor een hele mooie prijs.
FOTO VAN ROBERT SCHUYT
Geplaatst badkamerinterieur
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Jacqueline op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Zeist
Wij zijn erg positief over onze ervaringen met Q1 sanitair. Voor de aanschaf van twee badkamers en een toilet hebben we de vestiging in Zeist meerdere malen bezocht. Door Erik G, Rob en Rob zijn wij goed geadviseerd, het was prettig dat de tijd werd genomen om alles goed door te nemen en keuzes te maken. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed en ook de levertijden zijn kort. De service is echt heel goed gedurende het gehele proces, ruilen van een fontein die te groot bleek te zijn, goede afstemming over het moment van (deel)leveringen, vragen over montage en de nalevering van een ontbrekend onderdeel. De contacten met de klantenservice waren ook heel prettig en constructief. Chapeau voor de medewerkers van Q1 sanitair!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Annemarie op maandag 18 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben de complete badkamer gekocht bij Q1 sanitair! Perfect geholpen, maar vooral de "nazorg" afspraken over levering, bijbestellen, artikel omruilen, dat ging allemaal super soepel en netjes! En natuurlijk hele mooie prijzen!

Aanvulling ontvangen 25 maart 2019: Ja het is inderdaad geleverd en alles is bijna af! Alles verliep soepel, alles compleet en niks beschadigd! Super blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke vette 10”
Door Diana de Wit op maandag 4 nov 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
We hebben een complete badkamer gekocht: douchecabine, dubbele wastafel met spiegelkast, staande kast, hangend toilet en vloer- en wandtegels. We kunnen niet anders zeggen dan dat we Q1 Heerhugowaard een topwinkel vinden. Aardig personeel dat mee wil denken. De douchekop was even niet leverbaar dus kregen we een andere die we zolang konden gebruiken. Ze hoefden hem niet terug toen de juiste binnenkwam. Na bestelling van de tegels wilde ik de wandtegels wijzigen. Kon zonder problemen. De loodgieter had de dop van de stankafsluiter weggegooid. Kreeg zonder problemen kosteloos een nieuwe complete stankafsluiter. Er waren nog een paar dingen waar ze niet moeilijk over deden. Alles werd zonder schade en keurig op tijd geleverd. Een dikke vette 10 voor Q1 Heerhugowaard.
FOTO VAN DIANA DE WIT
Opgeleverde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing”
Door Leon Smit op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Dordrecht
Na ruim twee jaar ging er iets kapot....in no time gefixed en zonder kosten....top!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door vd Griend op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Den Bosch
Complete badkamer twv € 3000 gekocht , nu blijkt dat de glazen douchewand te groot is, verkoper beloofd deze om te ruilen. Net een telefoontje gekregen vh hoofdkantoor en wil de douchewand niet terug nemen, maar wel 25% korting op een nieuwe geven. Ben benieuwd wat de verkoper zal zeggen! Zouden ze het oplossen of niet ? Zo niet lees dan de komende weken op alle mogelijke social media mijn verhaal, het blijft dan niet alleen bij deze glazen douchewand!

Aanvulling ontvangen op 26 juni 2017: Moest de glazen douchewand maar op marktplaats zetten volgens Q1 Sanitair.

Aanvulling ontvangen op 27 juni 2017: Is netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Amateuristisch”
Door Pu de Klerk op woensdag 23 okt 2019 '19 | vestiging Den Bosch
Hele amateuristisch, te amicaal personeel alleen maar om je te paaien, slordig, onbetrouwbaar en bestelde artikelen en toebehoren kloppen niet. Heb meerdere keren zelf naar het magazijn moeten rijden omdat het bestelde gewoonweg niet klopte. Uiteindelijk wel goed geholpen door het magazijn maar het personeel zelf is daar neergezet om mensen te paaien met hun mooie praatjes en dat amicaal gedoe. Bah. Ik zou er niet voor 2e keer naartoe gaan en verder zou ik mijn beste vrienden en familie niet aanraden om daar iets te kopen. Gegarandeerd dat er altijd wel iets is. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Prima en eerlijk”
Door Hans en Lizzie Weststrate op dinsdag 1 aug 2017 '17 | vestiging Zeist
We hebben op 5 mei een vrijstaand bad met kraan en 2 hangende toiletten een fonteintje en een wastafel met spiegel en verlichting gekocht. Het zijn hele mooie spullen maar wat ook belangrijk was dat we fantastisch en vakbekwaam geholpen zijn door Rob. Ook op telefonische vragen kregen we prima en eerlijk antwoord.

Aanvulling ontvangen 1 augustus 2017: Na goede service van de vestiging Zeist hebben wij ook nog diverse malen tijdens het installeren van onze mooie spullen contact gehad met de centrale helpdesk (Richard). Hij heeft ons bij vragen over het installeren en aansluiten uitstekend en vakkundig te woord gestaan!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Fam. Schouten-van zandbergen op zaterdag 14 apr 2018 '18 | vestiging Aalsmeer
Wij hebben een badmeubel en radiator bij q1 sanitair gekocht. Wat een goede service van zowel de winkel als de klantenservice. Er was bij levering 1 artikel nog niet leverbaar en wij werden goed op de hoogte gehouden van deze nalevering. Goed bereikbaar en er wordt echt met je meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door A.versluis op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Zeist
Op zoekt naar badkamer meubel gingen kijken bij Q1 Sanitair in Zeist. Werden uitstekend geholpen door Rob goede adviezen en luisterde goed naar onze wensen. Spullen besteld werd op de afgesproken tijd geleverd na controle alles goed. Wij hebben nu weer een mooie badkamer. Prijs /Kwaliteit uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Groot compliment”
Door Beumer op vrijdag 24 aug 2018 '18 | vestiging Zeist
Wij hebben voor onze nieuwe badkamer hier onze spullen aangeschaft. Na eerst goed geholpen te zien door uiterst behulpzaam personeel, hebben wij een duidelijke computer opstelling via de mail ontvangen, met een goed beeld hoe het er uit zou komen te zien. De levering, de nazorg en klantvriendelijkheid blijft in het hele traject aanwezig. Echt opvallend hoe dit bedrijf meedenkt en de oplossing telkens aandraagt. Dit alles voor goede prijzen die de prijs kwaliteit verhouding te boven stijgt. Echt een groot compliment voor dit bedrijf een wel verdiende 10. M vr gr Robert Beumer
FOTO VAN BEUMER
Bad met douche
Reactie of foto toevoegen
“slechte klantenservice”
Door Arie Verblaauw op zaterdag 3 jan 2015 '15 | vestiging Dordrecht
Q1 is voor mij onbetrouwbaar. Wij hadden twee radiatoren besteld. De werknemer in Dordrecht heeft deze twee radiatoren opgemeten (wij hadden de oude radiatoren meegenomen naar de zaak) en gaf aan dat wij deze twee radiatoren moesten hebben. Wat blijkt, op zaterdag worden ze geleverd en passen ze niet. Ik gebeld en zou worden teruggebeld. Is niet gedaan, helaas. Ik weer gebeld, weer niet teruggebeld. Uiteindelijk na de vierde keer teruggebeld en werd even meegedeeld dat ik geen geld terug zou krijgen omdat de radiatoren al uit de verpakking waren, terwijl de medewerker in Dordrecht ze had opgemeten. Ik nog voorgesteld om de kosten te delen, maar helemaal niets. Hele slechte service en zo ga je niet om met klanten waar iets verkeerd geleverd is. De man die ik aan de lijn had wilde helemaal niets doen en dat vind ik erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door C. Esveld op zaterdag 29 jun 2019 '19 | vestiging Aalsmeer
Wij zijn in de showroom in Aalsmeer geweest om een spiegel met verlichting en verwarming te bekijken. Informatie gekregen van de verkoper. Thuisgekomen nog eens gemeten en via internet besteld. Nu blijkt dat het verwarmingselement een klein gedeelte van de spiegel ontwasemd. De spiegel is75x80. Dit is niet vermeld door de verkoper. Wij vinden dit tegenvallen. Na een telefoontje van de overigens vriendelijke verkoper blijkt dat dit bij alle spiegels van deze firma zo is.Jammer dat dit niet verteld wordt en ook nergens te lezen valt.
FOTO VAN C. ESVELD
REACTIE VAN CHRISTA ESVELD
Teruggeven was mogelijk, maar door persoonlijke omstandigheden willen wij dit nu niet aangaan. Als tegemoetkoming werd er 50 euro teruggestort.
Nette service!
Reactie of foto toevoegen
“Badmeubel aankoop”
Door Margret op zondag 17 nov 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Zeer tevreden. Vriendelijk personeel wat echte aandacht heeft voor de klanten. Badmeubel gekocht, zeer goede kwaliteit tegen schappelijke prijzen. Ook de klantenservice is top. Spiegel was beschadigd maar kreeg zonder problemen een nieuwe ook nadat hij al was opgehangen.
Reactie of foto toevoegen
“Huismerk Bellanti”
Door C Hofmans op maandag 5 nov 2018 '18 | vestiging Den Haag
Q1sanitair = amateurisme ten top! Gekocht: Bellanti Castor Spiegelkast (339,00) en apart te installeren Bellanti Slim spiegelkastverlichting (69,00). Mij werd verzekerd dat de installatie door mijzelf kon worden gedaan. Dit bleek helaas niet het geval. Door een totale mismatch van producten. Met een totaal ondeugdelijke gebruiksaanwijzing waar het amateurisme vanaf spatte heeft het mijn installateur drie uur gekost om de verlichting aan de spiegelkast te monteren. Waarbij geleverde stekkertjes dienden te worden vervangen door kroonsteentjes en de electriciteitssnoeren afgeknipt en aan elkaar gemaakt moesten worden door de draadjes aan elkaar vast te maken (in de badkamer = levensgevaarlijk) en dan maar hopen dat de verlichting het doet. Totaal amateurisme van de leverancier Q1 sanitair en totaal ontbrekende klantenservice. Mijn advies koop er niets!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamerspiegel”
Door Leo op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Den Haag
Ik heb er online een badkamer spiegel gekocht. Deze uiteraard uit de verpakking gehaald. Het was toch niet wat we zochten. Volgens de site kan je het binnen 14 dagen retourneren. Dit ter bevestiging nagevraagd bij de klantenservice. In den Haag aangekomen begon een oude heer te zeuren dat de verpakking beschadigd was en dat ze het niet terug konden nemen. Uiteindelijk wilde hij 50% van de aankoop waarde terug geven. Hij beweerde dat het zo niet meer verkocht kan worden. Dus mensen let op als je hier wat koopt!
REACTIE VAN ERIK
Geachte klant, Bij ons kunt u uiteraard altijd binnen 14 dagen het product retourneren en zijn wij ook soepel mocht het een keer wat later zijn dan 14 dagen. De showroom in Den Haag heeft dit blijkbaar niet goed en volgens onze eigen richtlijnen afgehandeld. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan en vragen u met ons in contact te treden via klantenservice@q1sanitair.nl om de spiegel alsnog retour te brengen ook als u deze al in gebruik heeft genomen. Wij zullen dan het bedrag zo spoedig mogelijk aan u overmaken.
Met vriendelijke groet
klantenservice Q1Sanitair.nl
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Erik Snijders op zaterdag 18 aug 2018 '18 | vestiging Leeuwarden
Wij hadden een badkamer aangeschaft bij een bedrijf in Leeuwarden, welke failliet is gegaan. Binnen een week zou de aannemer beginnen en de sloop was al in volle gang toen we hoorde dat onze badkamer niet meer zou komen. Bij Q1 sanitair vonden wij een nagenoeg identieke badkamer voor een lagere prijs. Binnen een week werden de spullen geleverd! Wat men zegt komt men na. Ook een klein service gevalletje werd binnen enkele dagen opgelost. Dankzij Henri zijn wij uit de brand geholpen. Top service en zeker een aanrader.
FOTO VAN ERIK SNIJDERS
Douchedeur
+ Toon extra foto van Erik Snijders
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Geplaatst badkamerinterieur
1 / 6
Vestigingen Q1 Sanitair
aAalsmeer (2 ervaringen), Lakenblekerstraat 51, 1431 GE Aalsmeer, tel 0297 - 82 09 91
bAlmere , Molenweg 3, 1333 DE Almere, tel 036 - 303 70 20
cBeuningen GLD , Hadrianussingel 44, 6642 AJ Beuningen, tel 024 - 204 96 97
dDen Bosch (3 ervaringen), Balkweg 39, 5232 BT Den Bosch, tel 073 - 820 03 61
eDen Haag (2 ervaringen), Maanweg 62, 2516 AA Den Haag, tel 070 - 820 08 86
fDordrecht (3 ervaringen), Mijlweg 51e, 3316 BE Dordrecht, tel 078 - 820 02 75
gGroningen , Hoendiep 97 D-2, 9718 TE Groningen, tel 050 - 305 02 12
hHeerhugowaard (4 ervaringen), J.J.P. Oudweg 6, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 303 41 70
iLeeuwarden (1 ervaring), Jupiterweg 17A, 8938 AD Leeuwarden, tel 058 - 820 03 96
jUgchelen (Apeldoorn) (1 ervaring), Ugchelseweg 58, 7339 CK Ugchelen, tel 055 - 820 03 94
kZeist (5 ervaringen), Pijlstaartlaan 5, 3704 HS Zeist, tel 030 - 820 12 74
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.