Feedback
Alle Badkamerwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Klaaswaal (Zuid-Holland)
184 ervaringen (1 week geleden)
Nunspeet (Gelderland)
421 ervaringen (3 dagen geleden)
6 vestigingen
1636 ervaringen (eergisteren)
Sint Annaland (Zeeland)
260 ervaringen (eergisteren)
Vlaardingen (Zuid-Holland)
80 ervaringen (1 week geleden)
Staphorst (Overijssel)
126 ervaringen (1 week geleden)
3,7

Sanidirect

Score uit 26 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
21 vestigingen (heel nederland)
Gebruikersfoto: Detail badkamerkast
1 / 2
2 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Ervaringen
Er zijn 26 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren2 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren3 ervaringen
1 ster16 ervaringen

Per vestiging:
“Annuleringskosten winkelbezoek”
Door Jan Jager op zaterdag 10 sep 2016 '16 | vestiging Groningen
Uiterst slecht. Een geannuleerde bestelling, bij Sanidirect Groningen, wordt in twijfel gebracht. Telefonische afspraken worden als leugens weggezet. Nooit met dit bedrijf in zee gaan!! Louche handel.
REACTIE VAN ARIANNE
Wij willen de bestelling annuleren nu zeggen E dat dat niet kan.... Hoe heeft u dat gedaan?
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Verkeerde planning”
Door Pieter Hoenderop op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor 2 badkamers alles ruim van te voren besteld, namelijk 12 weken. Was geen enkel probleem. Door fout binnen sanidirect is alles in verkeerde week ingepland. Gevolg: de helft maar afgeleverd, installateur heeft alles gesloopt maar kan niet installeren vanwege ontbreken materialen, ons gezin kan minimaal 4 weken badkamer niet gebruiken, krijg meerkosten installateur (als hij tenminste tijd heeft). Sanidirect erkend hun fout, maar lost niets op en denkt niet mee, verschuilt zich. Hun fout, wij de shit! Eerste indruk was goed, fouten kunnen gemaakt worden....maar pak dan wel je verantwoordelijkheid en kom met oplossing of tegemoetkoming. Slechte prestatie, schaam je ...
REACTIE VAN PIETER
Inmiddels gesprek gehad met filiaal, en afgesproken dat we samen tot een oplossing komen. Kortom, willen graag hun fout herstellen en pakken hun verantwoordelijkheid. Klasse reactie Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1636 ervaringen
9,4
Boer Staphorst
Staphorst (Overijssel)
“Uitstekend” score uit 126 ervaringen
“Kunnen niets voor ons betekenen”
Door Smits op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Nog nooit zo onbeschoft behandeld als door de/een manager van dit filiaal. Een complete badkamer gekocht, blijkt de doucheset niet te passen in onze badkamer (ondanks dat de maatvoering doorgesproken is). Na contact met Sanidirect service NL blijkt dat zij niets kunnen betekenen, maar dat we het met het filiaal in Barendrecht moeten oplossen. Daar willen ze niets van ons weten, ze nemen geen geopende doos terug en zeggen dat als er een alternatief beschikbaar is, deze uiteraard(!) tegen meerprijs geleverd kan worden. Tenslotte mag je niet zomaar de winkel binnen stappen, er moet vantevoren een afspraak gemaakt worden. Wat een waardeloze service nadat je zoveel geld hebt uitgegeven voor je badkamer.
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
“Tevreden klant”
Door Rob op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Meppel
Voor onze nieuwe woning de woonkamer vloer, toiletruimte en badkamer besteld bij Sanidirect Meppel. We kregen een verrassend creatief en eerlijk advies van de dame die ons hielp. De prijs was goed dus zijn we over gegaan op bestellen.We zijn keurig op de hoogte gehouden over de levering en op de dag van levering werden we een half uur van te voren gebeld. Het bad bleek bij levering een kleine beschadiging te hebben, ik werd direct door het hoofdkantoor gebeld om dit op te lossen, wat een service! Alles is nu klaar, en het is nog mooier dan verwacht, kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Goed geholpen”
Door Akei op woensdag 3 feb 2016 '16
Geduldig en flexibel samen uitzoeken van juiste combinatie van wasbakken en wastafelmeubel, daarna keuzen van overige accessoires, terwijl wij nog geen plan had in het begin om te bestellen. Aangename transparentie over de prijsopgave en mogelijkheden. Ook bij en na de levering worden we goed geholpen, zoals gratis montage bij een late levering van een van de spiegelkasten, en verhelpen van ontbrekende items bij eerste aanschaf.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 '17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere (Ebru Urgunsoy) ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Wees kritisch”
Door Gert-Jan op zondag 19 feb 2017 '17 | vestiging Utrecht
Laat ik beginnen bij de positieve punten en dat is de service die is uitstekend geen gedoe met ruilen of terugbrengen. Helaas moest ik veel ruilen omdat het of kapot geleverd was of dat de verkoper mij de verkeerde dingen had geadviseerd zoals een wastafel die niet past of te weinig vloertegels. Ook bleken de bijgeleverde muurtegels niet exact 60*30 en de witte tegels wel met als gevolg dat mijn voeglijnen nu niet mooi lopen. Jammer dus ondanks de goede service toch 3 sterren. Zou ik sani direct dan afraden.. nee maar wees zeer kritisch en blijf zelf nadenken. Wil k dit niet kies dan een wat duurdere zaak waar je hopelijk wel een goed advies krijgt
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Niet tevreden”
Door Mieke op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
De verkoper, te amicaal, luistert niet naar zijn klant, gevolg is dat een sensor schakelaar niet werkt omdat er een muur te dicht bij de spiegel staat. De vraag of dit kon heb ik zekere gesteld tijdens de aankoop. Later komt meneer met dat een sensor 15 cm ruimte nodig heeft, en nog veel later blijkt dat dit niet klopt, het is minder aan cm, maar wel nog teveel voor ons. De verkoper werkt 0 mee aan een oplossing, de spiegel is geleverd zonder montage beschrijving, deze wordt tot op de dag van vandaag nog opgestuurd. Vrees dat dit niet gebeurd, net als de sensor, ook die komt per post... een verkoper die liegt, heel jammer! Wel een pluim voor het servicecentrum die uiteindelijk wel toegeven dat de verkoper en de vestiging in gebreke zijn gebleven en alles keurig, zonder extra kosten, hebben geregeld. Dat maakt een matig. Maar vestiging sanidirect Utrecht: die krijgen een 0!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 80 ervaringen
9,6
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 260 ervaringen
“Goed geholpen”
Door G snijders op maandag 15 feb 2016 '16 | vestiging Breda
Goed geholpen in de winkel. Prima service. Materalen van een hoge kwaliteit voor een mooie prijs. Gebroken tegels bij aflevering werden moeiteloos nageleverd. Ook een ontbrekend kraandeeltje werd snel nagestuurd.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Goed afgeleverd”
Door Ivo Post op zondag 21 feb 2016 '16 | vestiging Groningen
De verkoper was vriendelijk en dacht mee aan onze wensen. De bezorging was zoals afgesproken en de bezorgers hebben de badkamermeubelen en glazenwanden op de 1e etage afgeleverd. Geen klachten en montage ging simpel. Aanrader
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Afbladderend chroom”
Door Rob Grandia op donderdag 19 okt 2017 '17 | vestiging Kaatsheuvel
Na 4 jaar bladert de chroom af . En hun reactie is pech gehad gewoon nieuw kopen. Dus wij en mijn kinderen en een ieder die het zal horen zullen we afraden om hier ooit zaken mee te doen . Hopelijk gaat het zooitje snel falliet dan zullen ze nog eens denken hadden we maar wat voor de mensen betekent . Greedy is n zonde.
FOTO VAN ROB GRANDIA
Detail badkamerkast
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prettig geholpen”
Door Marijke de Jong op woensdag 7 dec 2016 '16 | vestiging Duiven
Wij zijn erg prettig en professioneel geholpen door Martijn Mijer van Sanidirect in Duiven. We hebben nu een prachtige badkamer (geplaatst door Pelkman Montage-helemaal goed!) met dank aan Martijn, die ons enorm tegemoet kwam toen bleek dat wij ons hadden vergist in de douche-wand. Ondanks dat het onze fout was, heeft hij erg geholpen en meegedacht in het bedenken van een geweldige oplossing! Op en top service bij Sanidirect, met een extra compliment aan Martijn Mijer: hartelijk bedankt,we zijn er heel blij mee! Marijke+Joop de Jong,Duiven.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Geen klantenservice”
Door Franky Meijer op donderdag 16 mrt 2017 '17 | vestiging Almere
Goed geholpen in de winkel. Ervaring met de klantenservice is waardeloos, 0 medewerking. Na een terechte klacht laten ze je gewoon stikken. Ik zou Sanidirect dan ook zeker bij niemand aanbevelen. Ik heb ze een net voorstel gedaan om tot een oplossing te komen nadat het gewoon duidelijk is dat het product niet voldoet waardoor er waterschade is ontstaan. (het betalen van het eigen risico van mijn verzekering) echter hier wordt zelfs geen enkele toenadering gedaan.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Goed opletten”
Door AJ op vrijdag 14 apr 2017 '17
Ik heb telefonisch de spullen voor de badkamer besteld. De heer die ik aan de telefoon gevraagd of deze ervoor wilde zorgen dat ik van alles de goede en complete spullen zou ontvangen Bedrag 2300 euro. Easydrain was fout deze heb ik netje terug gestuurd, en binnen een week kreeg ik netjes mijn geld terug. Maar toen de badkamer werdt afgemonteerd bleek ik de verkeerde inbouwkraan te hebben van de douche, deze zat inmiddels in de muur en ik ging bellen. Foto gestuurd en het bedrag genoemd wat het zou kosten om de fout te herstellen. De dame aan de telefoon zei dat ik het kon laten herstellen op hun kosten. Maar dit trok ze snel weer in, ze vonden de kosten te hoog, en wilde alleen 1m2 vergoeden van de tegel en de lijm en voegen. Maar volgens mij is deze uitspraak rechtsgeldig, en zal ik het er ook niet bij laten. Verder kan ik niemand aanraden daar iets te kopen of te bestellen. De verkopers daar weten het zelf niet eens. En laten we het maar niet hebben over het service bedrijf BADENMAN hebben die het moet afhandelen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee Let hier goed op.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geen offerte”
Door M. op dinsdag 17 mei 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na een brochure aangevraagd te hebben werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het laten maken van een 'geheel vrijblijvende offerte'. De afspraak viel ontzettend tegen. De verkoper wilde geen offerte maken en bleef maar aandringen om gebruik te maken van de aanbieding die alleen nog dat weekend gold. Alleen als ik min of meer zou toezeggen tot aankoop over te gaan, zou hij een echte offerte maken. Nu kwamen we niet verder dan een rondje door de showroom, waarbij de verkoper op een blaadje noteerde wat mij aansprak. Ik kreeg alleen de totaalprijs van het sanitair te horen, niet de totale kosten incl. installatie. Kortom, door de houding van de verkoper een negatieve ervaring met Sanidirect. Op zich hebben ze wel mooie artikelen en prima prijzen, maar na deze ervaring zou ik hooguit online wat artikelen bestellen. Voor het bestellen van een complete badkamer bestellen incl. installatie zoek ik wel een andere leverancier.
REACTIE VAN EDWIN BOOMSTRA
Op zich snap ik wel dat een bedrijf in eerste instantie geen uitgebreide offerte maakt. Wat vaak gebeurt in de praktijk is dat de consument dat gebruikt om bij de concurrent beslagen ten ijs te komen, of men gaat kijken of ze bepaalde onderdelen online kunnen bestellen. Een verkoper steekt veel tijd in het verkoopgesprek. Anderzijds hoort dat natuurlijk wel bij de taak van een verkoper.
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
“Bestelling maar geannuleerd”
Door Hoff op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Leeuwarden
2 artikelen besteld die enkele dagen later binnen zouden zijn. Na 4 weken, 7x informeren, 3 x bij de winkel langs met iedere keer de belofte dat het de volgende dag binnen zou zijn, heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Begrijp niet dat deze vestiging nog bestaat.
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 421 ervaringen
9,8
George van Dijke
Klaaswaal (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 184 ervaringen
“Ondergrens voor service gepasseerd”
Door Bram op maandag 17 okt 2016 '16 | vestiging Ede
Op de dag zelf goed geholpen. Niet erg meedenkend helaas en verkoper liep vaak weg, maar bij doorvragen kreeg je een gedegen antwoord. Er was ook ruimte voor persoonlijk contact en er werd leuk omgegaan met de kleine. After sales is om te janken. Offerte aanpassen gaat maar met moeite (want opeens is het toch een overeenkomst). Alle vragen achteraf moeten maar via het hoofdkantoor, hulp uit de vestiging krijg je niet. Een verkeerde bestelling sanidirect online, zelf terug sturen. Tekort aan tegels (al dan niet slecht berekend is nog de vraag) duren meerdere dagen dus dan maar ophalen in Waalwijk. Klantenservice daar prima, tegels waren gratis. Wc bleek ook een stuk lagere kwaliteit als gekocht, plastic schroeven, slechte spoeling en een knop die blijft hangen. Elke gegronde klacht wordt weg gewoven en geeft men het gevoel dat jij degene bent die het niet snapt. Waarom moet het zo, ik ben bereid te betalen voor kwaliteit, lever me dat dan ook. Ik snap dat je geen topservice krijgt voor de laagste prijs maar er is ook een ondergrens. Die hebben ze wat mij betreft in Ede gepasseerd. Sanidirect Waalwijk krijgt wel pluspunten voor de hulp en oplossing.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Slecht bij levering”
Door Rismy op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Allereerst wel super geholpen door Mark in de filiaal Barendrecht, alleen wel aangegeven dat de afvoer wat lager zat omdat men de standaard wastafels al in onze nieuwbouw hadden geplaatst. Dus een compleet badkamermeubel, wastafel, spiegelkast met bijbehorende attributen gekocht bij sanidirect (barendrecht). Eerste wat verkeerd ging was dat men had gebeld dat de producten 15 april geleverd zouden worden. Wij hadden met de optie bezorgen tot aan de badkamer gevraagd en daar hebben wij 5% van het bedrag voor betaald. Blijkt dat de producten niet op de 15de geleverd konden worden en dat iemand dat verkeerd had doorgebeld. Afijn, dat was voor ons dan geen probleem maar wij moesten weer de klusjesman afzeggen (waar ook kosten aan vast zaten). Dus 22 April zou men het tussen 12h en 16h de producten komen afleveren. Om toch wat zekerheid te krijgen hoelaat de producten geleverd zouden worden belde ik meerder keren met de filiaal Barendrect. Daar krijg ik Sander aan de telefoon en hij geeft aan dat zij helemaal geen controle hebben of inzage hebben hoe de chauffeurs rijden. Als wij een bevestiging hebben gehad dan zou dat zeker goed komen. Inmiddels was het 16:15 en ik belde weer naar de filiaal met pure frustratie want ik zou 30 min van te voren gebeld worden wanneer de chauffeur langs zou komen. Om 16:35 komen ze met de producten aan. Wij gaan er vanuit dat alles geleverd is wat af is gesproken in het filiaal. Eenmaal bij het uitpakken zien wij dat meerdere producten beschadigd zijn en dat de sifon niet past ten opzichte van de afvoer. Om te kijken hoe lang de flexibele afvoerslag moest zijn moesten wij het geheel wel optillen om te passen en meten. Foto's zijn van te voren gemaakt van de beschadigingen vanuit de doos.

Tja wat nu, de klusjesman had geen flexibele buis bij zich en kon dus ook niet aan het werk (dit zou eigenlijk al geleverd moeten zijn). Een paar mailtjes opgesteld met de vraag of men een financiele coulance kon treffen wat betreft de schade van de badkamermeubel en spiegelkast.

@Badenman, wat een slechte service! Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen of te woord gestaan door de medewerkers. Spiegelkast kon worden vervangen de eerst komende week maar de badkamermeubel is door ons zelf beschadigd. Tuurlijk klantenservice van badenman. In de sifon zat een scheur wat voor een lekkage zorgde, wat hebben wij een frustratie gehad zeg! Nooit meer producten van sanidirect! Wij zijn er klaar mee. Ga liever naar een doe het zelf zaak want zelfs daar krijg je betere service en word alles vervangen of krijg je eventueel je geld terug!

Mocht je dus klachten hebben bij sanidirect dan ga je doorverwezen worden naar badenman, zij zorgen voor de klachtenservice!
1. geen service en 2. geen manieren en erg onbeschoft personeel! Uiteindelijk is de spiegelkast 29 april geleverd en werd het alleen aan de deur gebracht. Terwijl wij 5% hebben betaald dat het boven zou worden afgeleverd. Hier kon de chauffeur niets aan doen maar is dit door badenman geregeld.

Blijkt dus bij het het uitpakken van alleen de spiegelkast die was afgeleverd dat die ook op twee plekken beschadigd is. Wij zijn dus helemaal klaar met sanidirect en badenman service! Ik raad men aan om gewoon lekker naar de concurrent te gaan. Soms is dat 30 euro duurder of soms vele malen goedkoper maar daar kan je het gewoon omruilen, krijg je handleidingen mee of gebruiksinstructies (deze waren ook niet meegeleverd), krijg je tenminste service, eventuele financiële compensatie en of krijg je je geld terug.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Slecht advies”
Door Hans de Groot op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Wanneer je iets komt kopen wordt je als koning behandeld, maar wanneer achter blijkt dat er geen juist advies is gegeven of het gekochte voldoet niet geeft men niet thuis. Had maar voor 3500 euro spullen gekocht. Advies koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Superslechte service”
Door Oz op woensdag 3 feb 2016 '16 | vestiging Utrecht
Superslechte service. Je word gewoon van kastje naar muur gestuurd. Je belt de klantenservice word te woord gestaan door een of ander jong meisje die geen verstand van technische zaken heeft. Je verteld dat ze een verkeerde levering hebben gedaan en ze vertellen je dat het je eigen schuld is. Absoluut niet aan te raden.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Incomplete badkamer”
Door Sarah op maandag 7 mrt 2016 '16
Vestiging Capelle a/d IJssel. Waar moet ik beginnen ... Allereerst verkeerde badkamer aangemeten gekregen. Na correctie in de winkel de belofte dat ik dichte pakketten tegels terug zou kunnen brengen. Toen ik terugkwam met de tegels wist niemand ergens van. De levering: zonder waarschuwing krijg ik de mededeling dat de tegels niet naar boven gebracht worden, zelfs niet tot aan de eerste deur. De heren chauffeurs hebben de tegels voor de brievenbussen van de rest van het complex gedumpt en zijn weggereden. Zij gaven aan dat er wel eens mensen gestuurd worden om te helpen mits ik met klantenservice schakel. Uiteraard ook niet waar. Tijdens de levering werd er verteld dat de oorspronkelijke spiegel beschadigd was en dat ze deze daarom hebben vervangen. Bij het uitpakken bleek ook dit gelogen te zijn. Klantenservice weigert mij te helpen en zegt dat ik wederom een paar honderd euro extra op kan hoesten voor een nieuwe spiegel. Ook ontbrak er een deel van de levering. Deze was bij het filiaal (Capelle a/d IJssel) op voorraad, en paste niet in mijn auto. Dit was ook bij het filiaal bekend. Ondanks dat ik voor levering betaald heb, kon ik zelf het ontbrekende artikel op gaan halen met mijn installateur, die daar (terecht) ook voor vergoed wilde worden. Wederom op kosten gejaagd. Dit was één keer en nooit weer. Alleen maar ellende gehad en nu zit ik met een incomplete badkamer.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Slechte ervaring”
Door José van Aalten op maandag 31 jul 2017 '17 | vestiging Kaatsheuvel
Een hele negatieve ervaring met de levering van onderdelen voor onze nieuwe badkamer, verkocht door Marco ter Horst van Sanidirect Kaatsheuvel. Eens, maar nooit meer!
- Er is aan ons een verkeerde douchedeur (690,--) verkocht, die wel door Sanidirect wordt terug genomen, maar slechts gedeeltelijk wordt gecrediteerd (480,--) zonder opgaaf van reden of uitleg waar die lagere vergoeding op gebaseerd is.
- Een regendoucheset van 324,-- die ergens in het magazijn in Waalwijk is achtergebleven wordt tegen betaling van 250,-- alsnog geleverd door Sanidirect Kaatsheuvel (5-dagen-termijn om te reclameren verstreken). We douchen onder een 2 x betaalde regendouche!!

Al met al zijn wij voor een paar honderd euro benadeeld. En Marco ter Horst van Sanidirect in Kaatsheuvel kan alleen maar roepen dat hij niets kan doen ("U denkt zeker dat ik de directeur ben en het voor het zeggen heb. Ben ik niet en u moet bij de klantenservice zijn"). Zeer teleurstellend!

In maart 2017 hebben wij bij Sanidirect in Kaatsheuvel een complete badkamer uitgezocht. De plaatsing ervan is in juli 2017 gebeurd. Bij de verkoop is ons door Marco ter Horst geadviseerd om de spullen door de installateur te laten ophalen in het magazijn in Waalwijk. En zo geschiedde. De installateur heeft met hulp van een magazijnmedewerker van Sanidirect de spullen in zijn transportbus geladen (moest in 2 keer). Bij installatie bleek dat de betaalde regendoucheset van 324,-- niet meegekomen was. De klantenservice blijft volhouden dat die doucheset wel is geleverd (afgevinkt op ondertekende pakbon), alleen hebben wij dat ding nooit ontvangen en de installateur heeft die set nooit in zijn transportbus geladen. Wat is er gebeurd tussen de 2 transporten? Wie heeft gelet op de resterende goederen op het magazijnterrein, terwijl de installateur het 1e transport afleverde? Wie heeft de pakbon afgevinkt? De klantenservice geeft geen antwoord op onze mails. Het enige aanbod is: jullie kunnen met korting voor 250,-- een nieuwe set kopen! U had binnen 5 dagen moeten reclameren! Ik heb aangegeven dat controle van de levering en nalezen leveringsvoorwaarden niet goed is verlopen door ziekte van mijn man en familieomstandigheden bij installateur. Maar dat duidelijk is dat de regendoucheset niet is geleverd. Voor 250,-- nieuwe set aangeschaft. Verzoeken om creditering van dit bedrag worden beantwoord met de mededeling dat ik het binnen 5 dagen had moeten melden.

Bij levering bleek de verkochte douchedeur niet te passen. De installateur heeft dit gemeld en de deur is keurig opgehaald door Sanidirect. Betaald bedrag zou worden teruggestort. De verkoper Marco ter Horst van Sanidrect Kaatsheuvel heeft toegezegd dat het gaat om een bedrag tussen 550,-- en 600,--. In maart hebben we een deur van 690,-- uitgezocht en betaald in het totaalpakket van de badkamer. Gezien dit totaalpakket konden wij akkoord gaan met een retourprijs tussen 550,-- en 600,--. Er wordt echter maar 480,-- terugbetaald. Mails met vragen over uitleg van het bedrag van 480,-- worden niet beantwoord, noch door de klantenservice in Waalwijk, noch door de verkoper in Kaatsheuvel. Het lijkt erop dat de verkoper in maart een goedkopere deur op de verkoopfactuur heeft gezet, in ieder geval klopt de prijs van dat type douchdeur niet met de prijs van de deur die wij uitgezocht hadden. Daar zit een verschil van ruim 200,-- in.

Al met al een slechte ervaring en uiteindelijk een te dure badkamer. En heel teleurgesteld in het oplossingsgericht handelen van zowel de verkoper van Sanidirect in Kaatsheuvel als van de klantenservice. Het is ronduit onfatsoenlijk dat mails en verzoeken om een gesprek niet worden beantwoord. José van Aalten, Kaatsheuvel
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
Inmiddels heeft Sanidirect met ons contact opgenomen n.a.v. de recencies op Truspilot en Qasa. De vergoeding van de douchedeur is verhoogd en acceptabel voor ons. Sanidirect heeft het extra bedrag meteen op onze rekening gestort. Dat is keurig en snel afgehandeld. Wat betreft de regendoucheset wachten wij nog op toegezegd telefoontje, maar vertrouwen ook hier op goede afloop.
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
De stand van zaken op 4 augustus 2017 na teleurstellend telefoongesprek met klantenservice: de toegezegde camerabeelden zijn niet meer beschikbaar! Sanidirect heeft te lang gewacht met bekijken c.q. opvragen en heeft ons blij gemaakt met een dode mus. En dus weer terug bij af: de dubbelbetaalde regendoucheset wordt niet gecrediteerd! Schandalige gang van zaken!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Moeilijk over retouren”
Door Fijlstra op woensdag 25 nov 2015 '15 | vestiging Leeuwarden
Drie artikelen gekocht in sept 201 5ter waarde van €137. Gevraagd of ze geretourneerd mochten worden. Dat mocht zei medewerker. Desgevraagd wilde hij dit ook wel schriftelijk bevestigen. Week later geretourneerd. Het geld zou later terug gestort worden. Volgende dag mail van de medewerker. Alleen het haakje van €8 werd gecrediteerd! Met hem gebeld; hij zei dat hij bij dit artikel een pijltje op de bon had gezet! Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkord ging en het hoofdkantoor zou bellen. Gaan we dreigen zei hij heel intimiderend. Wat een boef zeg die medewerker een ,aanwinst' voor je bedrijf. Paar weken later mail dat geld gecrediteerd zou worden en inderdaad in november geld terug! Conclusie: nooit weer naar Sanidirect..... Never al is het gratis.
FOTO VAN FIJLSTRA
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Bestelling niet goed verwerkt”
Door NT op dinsdag 14 apr 2015 '15 | vestiging Almere
Medewerker van Sanidirect geeft een rond uit slechte service, nooit badkamer spullen bestellen bij dit filliaal de handelen jou bestelling helemaal niet goed af waardoor jij uiteindelijk in de problemen komt. Als je kan kies een andere badkamer concurrent
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
“Levering spullen”
Door Falda op zondag 19 jul 2015 '15 | vestiging Middelburg
Bij Sanidirect een complete badkamer besteld. Alles ging fout!
Leveringen die niet goed waren tot meerdere keren toe. Slechte service met het oplossen van deze problemen. Je wordt aan je eigen lot overgelaten en moet overal zelf achteraan gaan. Tevens de berekeningen van de tegels kloppen niet (te weinig wandtegels berekend en teveel vloertegels). Ook liegen ze je voor met een extra aanbieding, ze gaven aan een gratis specifieke spiegel bij het badkamermeubel te doen. Achteraf bleek dat deze spiegel standaard bij het badkamermeubel hoort. Gelukkig hadden wij een andere spiegel op het oog en bij levering hadden we opeens 2 spiegels.
Bij het leveren van de spullen gingen de volgende dingen mis:
- Verkeerde badkamerdeur (verkeerde draai)
- Het later leveren (Levering zou tussen 8 - 11 gebeuren maar er werd pas om 16:00 uur geleverd. Hierdoor dus een extra middag vrij moeten nemen)
- Geen wc reservoir geleverd.
- Verkeerde stop geleverd voor badkamermeubel
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
“Slechte service”
Door Remco op woensdag 11 jun 2014 '14 | vestiging Meppel
Houden zich niet aan afspraken en/of eigen voorwaarden. Een product op 1 april geretourneerd in de winkel van Sanidirect Meppel. Op basis van de retour informatie zou het betreffende bedrag uiterlijk binnen 30 werkdagen terugbetaald worden door Sanidirect. Na ruim 30 werkdagen het bedrag nog niet retour ontvangen. Na verhaal te halen bleek het niet goed doorgegeven te zijn aan de administratie. Het bedrag zou alsnog binnen 2 weken overgemaakt worden. Na weer 3 weken (en inmiddels meer dan 70 dagen verder) nog steeds geen geld retour. Het is een oké winkel met oké prijzen. Echter als een bedrijf zich niet aan zijn eigen afspraken kan houden, dan wat mij betreft geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
Vestigingen Sanidirect
aAlmere (3 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036 - 529 00 88
bApeldoorn (0 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 206 99 96
cBarendrecht (3 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 292 00 50
dBreda (1 ervaring), Grenssteen 9, Bedrijventerrein Steenakker, 4815 PP Breda, tel 076 - 541 44 14
eCapelle aan den IJssel (2 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010 - 289 21 20
fDen Bosch (0 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM 's-Hertogenbosch, tel 073 - 206 00 11
gDen Haag (0 ervaringen), Van der Kunstraat 153, 2521 BS Den Haag, tel 070 - 305 00 09
hDuiven (1 ervaring), Nieuwgraaf 46, 6921 PK Duiven, tel 026 - 379 13 09
iEde (1 ervaring), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318 - 63 63 39
jGroningen (2 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050 - 525 00 37
kHeerhugowaard (0 ervaringen), JJP Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 204 99 90
lHeerlen (0 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 50
mHilversum (0 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035 - 544 80 93
nKaatsheuvel (2 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416 - 28 31 45
oLeeuwarden (2 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058 - 289 50 82
pMeppel (2 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522 - 25 11 05
qMiddelburg (1 ervaring), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0416 - 53 94 00
rSneek (0 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515 - 41 10 09
sSon (0 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499 - 46 01 55
tTilburg (0 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013 - 570 02 02
uUtrecht (3 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030 - 275 04 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers