Feedback
5,1

Sanidirect

Score uit 79 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
24 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 588 ervaringen
• DB Keukens
   
(6 vestigingen) score 9,7 uit 2200 ervaringen
• Bakker Tegels & Badkamers
   
(Vlaardingen Zuid-Holland) score 9,5 uit 179 ervaringen
• Boer Staphorst
   
(Staphorst Overijssel) score 9,2 uit 307 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 79 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren16 ervaringen
4 sterren11 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren6 ervaringen
1 ster32 ervaringen

Per vestiging:
“Ondergrens voor service gepasseerd”
Door Bram op maandag 17 okt 2016 '16 | vestiging Ede
Op de dag zelf goed geholpen. Niet erg meedenkend helaas en verkoper liep vaak weg, maar bij doorvragen kreeg je een gedegen antwoord. Er was ook ruimte voor persoonlijk contact en er werd leuk omgegaan met de kleine. After sales is om te janken. Offerte aanpassen gaat maar met moeite (want opeens is het toch een overeenkomst). Alle vragen achteraf moeten maar via het hoofdkantoor, hulp uit de vestiging krijg je niet. Een verkeerde bestelling sanidirect online, zelf terug sturen. Tekort aan tegels (al dan niet slecht berekend is nog de vraag) duren meerdere dagen dus dan maar ophalen in Waalwijk. Klantenservice daar prima, tegels waren gratis. Wc bleek ook een stuk lagere kwaliteit als gekocht, plastic schroeven, slechte spoeling en een knop die blijft hangen. Elke gegronde klacht wordt weg gewoven en geeft men het gevoel dat jij degene bent die het niet snapt. Waarom moet het zo, ik ben bereid te betalen voor kwaliteit, lever me dat dan ook. Ik snap dat je geen topservice krijgt voor de laagste prijs maar er is ook een ondergrens. Die hebben ze wat mij betreft in Ede gepasseerd. Sanidirect Waalwijk krijgt wel pluspunten voor de hulp en oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Ontbreken service”
Door Rob Agterdenbos op vrijdag 26 jan 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ik kocht bij Sanidirect in Tilburg tegels voor meer badkamers voor onze nieuwbouwwoning. Sanidirect berekende de benodigde hoeveelheid tegels. Naar mijn mening veel te veel. Ik vind zelf een berekend snijverlies van tussen de 20 en 30% nogal aan de hoge kant. Sanidirect bleef volhouden dat dit nodig was. Uiteindelijk hield ik 15% van de tegels over. Voor de wandtegels betekende dit 15 dozen tegels, in totaal 17 m2 tegels. Sanidirect weigert deze tegels retour te nemen. De serviceorganisatie van Sanidirect geeft aan dat zoveel tegels overhouden heel veel is, maar dat het filiaal het zelf moet uitzoeken met de klant. Een hele slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Incomplete badkamer”
Door Sarah op maandag 7 mrt 2016 '16
Vestiging Capelle a/d IJssel. Waar moet ik beginnen ... Allereerst verkeerde badkamer aangemeten gekregen. Na correctie in de winkel de belofte dat ik dichte pakketten tegels terug zou kunnen brengen. Toen ik terugkwam met de tegels wist niemand ergens van. De levering: zonder waarschuwing krijg ik de mededeling dat de tegels niet naar boven gebracht worden, zelfs niet tot aan de eerste deur. De heren chauffeurs hebben de tegels voor de brievenbussen van de rest van het complex gedumpt en zijn weggereden. Zij gaven aan dat er wel eens mensen gestuurd worden om te helpen mits ik met klantenservice schakel. Uiteraard ook niet waar. Tijdens de levering werd er verteld dat de oorspronkelijke spiegel beschadigd was en dat ze deze daarom hebben vervangen. Bij het uitpakken bleek ook dit gelogen te zijn. Klantenservice weigert mij te helpen en zegt dat ik wederom een paar honderd euro extra op kan hoesten voor een nieuwe spiegel. Ook ontbrak er een deel van de levering. Deze was bij het filiaal (Capelle a/d IJssel) op voorraad, en paste niet in mijn auto. Dit was ook bij het filiaal bekend. Ondanks dat ik voor levering betaald heb, kon ik zelf het ontbrekende artikel op gaan halen met mijn installateur, die daar (terecht) ook voor vergoed wilde worden. Wederom op kosten gejaagd. Dit was één keer en nooit weer. Alleen maar ellende gehad en nu zit ik met een incomplete badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed opletten”
Door AJ op vrijdag 14 apr 2017 '17
Ik heb telefonisch de spullen voor de badkamer besteld. De heer die ik aan de telefoon gevraagd of deze ervoor wilde zorgen dat ik van alles de goede en complete spullen zou ontvangen Bedrag 2300 euro. Easydrain was fout deze heb ik netje terug gestuurd, en binnen een week kreeg ik netjes mijn geld terug. Maar toen de badkamer werdt afgemonteerd bleek ik de verkeerde inbouwkraan te hebben van de douche, deze zat inmiddels in de muur en ik ging bellen. Foto gestuurd en het bedrag genoemd wat het zou kosten om de fout te herstellen. De dame aan de telefoon zei dat ik het kon laten herstellen op hun kosten. Maar dit trok ze snel weer in, ze vonden de kosten te hoog, en wilde alleen 1m2 vergoeden van de tegel en de lijm en voegen. Maar volgens mij is deze uitspraak rechtsgeldig, en zal ik het er ook niet bij laten. Verder kan ik niemand aanraden daar iets te kopen of te bestellen. De verkopers daar weten het zelf niet eens. En laten we het maar niet hebben over het service bedrijf BADENMAN hebben die het moet afhandelen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee Let hier goed op.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 '17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Gaat mis in Waalwijk”
Door Dineke op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Sneek
Complete badkamer gekocht bij sanidirect. Zeer goed geholpen door sanidirect Sneek. Fijne en gezellige ervaring. Denken ook mee. Helaas ging het helemaal mis in hoofdkantoor in Waalwijk. Wat een arrogante, ongeregeld zooitje. Geen goede communicatie, wachten na 4 afmelding van bestelling,vanaf 8 februari nog steeds op onze wastafel meubel. 2 verkeerde levering datum. Schade tijdens transport?, foto's niet gezien? Ook bij de afmelding wordt te laat of helemaal niet contact met ons gezocht. Onze zpp is hier dus ook niet blij mee. (Mist inkomen) En gisteren om 16.45 kregen we een mail dat de wastafel, die daar al vanaf 8 februari voorradig lag, want het meubel was het probleem steeds, nu opeens niet meer op voorraad ligt. Wij zijn helemaal klaar met sanidirect waalwijk. We zijn nu weer benieuwd wat voor smoes ze hebben. En wie gaat er voor de kosten opdraaien van de zzp'er. Jammer voor Sneek, maar dit gaat ten kosten van ons vertrouwen.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling niet goed verwerkt”
Door NT op dinsdag 14 apr 2015 '15 | vestiging Almere
Medewerker van Sanidirect geeft een rond uit slechte service, nooit badkamer spullen bestellen bij dit filliaal de handelen jou bestelling helemaal niet goed af waardoor jij uiteindelijk in de problemen komt. Als je kan kies een andere badkamer concurrent
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Marijke de Jong op woensdag 7 dec 2016 '16 | vestiging Duiven
Wij zijn erg prettig en professioneel geholpen door Martijn Mijer van Sanidirect in Duiven. We hebben nu een prachtige badkamer (geplaatst door Pelkman Montage-helemaal goed!) met dank aan Martijn, die ons enorm tegemoet kwam toen bleek dat wij ons hadden vergist in de douche-wand. Ondanks dat het onze fout was, heeft hij erg geholpen en meegedacht in het bedenken van een geweldige oplossing! Op en top service bij Sanidirect, met een extra compliment aan Martijn Mijer: hartelijk bedankt,we zijn er heel blij mee! Marijke+Joop de Jong,Duiven.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Martine Vonk op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Sneek
Ik heb een nieuwe spiegel besteld en werd uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. Kreeg keurig een mail en telefoontje dat de spiegel in Sneek bezorgd was. Ik belde voordat ik de spiegel op ging halen want ik moet ruim een half uur rijden. Toen ik kwam bleek de spiegel niet meer aanwezig. Zowel de verkoper als ik baalden enorm mede omdat ik de spiegel echt nodig heb ivm het maken foto's voor verkoop huis. Gelukkig kon ik een andere spiegel uit de showroom gebruiken voor de foto's. De spiegel zal later komen naar ik hoop!
Reactie of foto toevoegen
“Showroom douchebak”
Door Luc op woensdag 24 jul 2019 '19 | vestiging Den Haag
Douchebodem gekocht. Vooral het eerste gesprek was erg compleet en relaxed. Alle aandacht voor onze vragen. Dat ging over de douchewand die op maat moet worden gemaakt.

Aanvulling ontvangen 14 augustus 2019: Ik heb een douchebak en bijbehorende poten gekocht. De douchebak was een showroom model en de poten waren uit het depot via de winkel geleverd. Ik heb ze dus beide meteen meegekregen toen de poten waren geleverd. Beide zijn inmiddels geïnstalleerd. Er komt nog een bestelling van een douchewand. Dat gaat waarschijnlijk komend weekend gebeuren. Het wordt een maatwerk ding. Moet dus opgemeten worden. De douchebak is nog niet in gebruik maar het is prachtig materiaal. Wordt fijn om te gebruiken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Rob op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Meppel
Voor onze nieuwe woning de woonkamer vloer, toiletruimte en badkamer besteld bij Sanidirect Meppel. We kregen een verrassend creatief en eerlijk advies van de dame die ons hielp. De prijs was goed dus zijn we over gegaan op bestellen.We zijn keurig op de hoogte gehouden over de levering en op de dag van levering werden we een half uur van te voren gebeld. Het bad bleek bij levering een kleine beschadiging te hebben, ik werd direct door het hoofdkantoor gebeld om dit op te lossen, wat een service! Alles is nu klaar, en het is nog mooier dan verwacht, kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Mieke op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
De verkoper, te amicaal, luistert niet naar zijn klant, gevolg is dat een sensor schakelaar niet werkt omdat er een muur te dicht bij de spiegel staat. De vraag of dit kon heb ik zekere gesteld tijdens de aankoop. Later komt meneer met dat een sensor 15 cm ruimte nodig heeft, en nog veel later blijkt dat dit niet klopt, het is minder aan cm, maar wel nog teveel voor ons. De verkoper werkt 0 mee aan een oplossing, de spiegel is geleverd zonder montage beschrijving, deze wordt tot op de dag van vandaag nog opgestuurd. Vrees dat dit niet gebeurd, net als de sensor, ook die komt per post... een verkoper die liegt, heel jammer! Wel een pluim voor het servicecentrum die uiteindelijk wel toegeven dat de verkoper en de vestiging in gebreke zijn gebleven en alles keurig, zonder extra kosten, hebben geregeld. Dat maakt een matig. Maar vestiging sanidirect Utrecht: die krijgen een 0!
Reactie of foto toevoegen
“Wel een goede ervaring”
Door boshoster op woensdag 23 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn netjes geholpen door de manager van de vestiging Barendrecht. Bij het inrichten van onze badkamer (boven) en toilet (beneden) in dezelfde stijl zijn we erg goed en klantvriendelijk geholpen. Dat heeft ertoe geleid dat en de prijs dat we uiteindelijk in zee gegaan zijn met Sanidirect. Bij levering waren er met de planning zaken afgesproken om de tegels op het terras te plaatsen. Door onze grillige tuin was dat uiteindelijk niet mogelijk. Dat betekende dat ik ze zelf twee keer moest verplaatsen van het fietspad naar de voordeur en van de voordeur naar de huiskamer. Dat was even minder prettig. Achteraf gezien was alles geleverd. Er was wel een ruim aantal tegels geleverd als extra, meer dan 15%. Terugnemen van dichte verpakkingen was een optie maar gelet op de eerder verleende korting was dat een te verwaarlozen bedrag. Dus hebben wij ervoor gekozen om ze te behouden. Tussentijds hebben we besloten om af te zien van de vloerverwarming. Over teruggave van de ongeopende doos werd niet moeilijk gedaan. Al met al zijn we erg tevreden over de gang van zaken en hebben wij een fraaie badkamer en toilet.
FOTO VAN BOSHOSTER
+ Toon extra foto van boshoster@gmail.com
Reactie of foto toevoegen
“Levering was snel, echt een aanrader”
Door Christina op woensdag 9 okt 2019 '19 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben hier sanitair voor de badkamer gekocht ...zeer goed en vriendelijk geholpen. Levering was snel echt een aanrader om hier te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door Cees op dinsdag 8 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Februari 2019, Ben vario badkamermeubel voor ruim 500 euro gekocht. Nu laat de lamineer al los. Sanidirect foto's gestuurd met de schade. Krijg ik vervolgens bericht dat het vochtschade is. Ik gebeld en uitgelegd dat een badkamer vochtig is en dat het meubel daar tegen moet kunnen. Daar was Sanidirect het niet mee eens. Ik heb mijn rechtsbijstand erop gezet
Reactie of foto toevoegen
“Spullen gaan te snel kapot”
Door Patrick van Kaam op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Breda
Ik heb in 2016 twee volledige badkamers besteld. Waaronder 3 inbouw douches, 1 bad, 2 wastafels met totaal 4 kranen. Inmiddels is het 2018 en alle thermostaatkranen van zowel douches, bad en wastafels zijn inmiddels kapotgegaan. Dan vraag ik aan de service desk van SaniDirect hoe dat mogelijk is. Dan krijg als antwoord dat dit aan het onderhoud kan liggen? Ik heb gevraagd om een vergoeding voor de reparatie van de inbouw douches. De rest heb ik zelf vervangen maar inbouw lukt me niet (Leuk inbouw, behalve als er iets kapot gaat!@!). De service desk zegt dat ik daar geen recht op heb. Vervolgens vertel ik dat dit in het garantie bewijs staat. De inhoud is bij hun niet bekend? Of ik deze even op kan sturen. Laatste keer dat ik daar wat ga kopen.
REACTIE VAN PATRICK VAN KAAM
Vervolg: Ik zou maandag terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
REACTIE VAN MARISKA
Beste Patrick, van welk merk waren de kranen? Alvast dank voor je reactie
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Hans B. op vrijdag 1 mrt 2019 '19 | vestiging Heerlen
Sanidirect: NIET DOEN !!!! Waardeloos bedrijf. Dit geldt voor de winkel in Heerlen én voor het moederbedrijf. Zeer slechte ervaring met Sanidirect, NIET kopen. Bij ons is zo ongeveer alles fout gegaan. Onze aannemer kon eerder dan gepland beginnen dus hebben wij bij de winkel gevraagd of snelle levering mogelijk was. Wij kregen hierop een akkoord maar toen de aannemer was begonnen, bleek het allemaal niet te lukken. Uiteindelijk zijn wij zelf de spullen moeten gaan halen in Waalwijk. Dit koste mij een dag verlof en een dag bushuur en een extra dag werk van de aannemer. Geen "Sorry, dit hebben wij fout ingeschat....". Klacht via de mail zou doorgestuurd worden naar de winkel: nooit gebeurd. Een stapel retourpapieren vanwege ondeugdelijke leveringen: 2 spotjes ( van de 4) met beschadigingen, wastafel 2x geleverd met oneffenheden, de 3e pas in orde (koste ons weer enkele dagen extra), sifon voor de douchebak was niet meegeleverd, sifon voor de wastafel paste niet, bevestigingsmaterialen van de drukplaat van het toilet was niet compleet en die van het wandcloset was kapot. De bovenplaat van de kast bleek los te zitten omdat van de dubbelzijdige tape bij 2 van 4 de beschermfolie er nog op zat, 2 dozen tegels kapot. Toen op het laatste de spiegel werd opgehangen, bleek bij verwijdering van de siliconen bescherkapjes dat er een stukje uit de spiegel was. Hierover gereclameerd maar het woord service kennen ze niet bij Sanidirect. Je kan een nieuwe spiegel KOPEN met 20% korting. Ik heb aangegeven met bovenstaande verhaal dat een servicegericht bedrijf hier met een oplosssing zou moeten komen, het heeft ons namelijk enkele dagen extra werk gekost vanwege alle foute leveringen: Sanidirect geeft niet thuis!!!! Uitermate goed getrainde medewerkers die absoluut niet toegeven dat er iets beter had gekund, geen sorry, geen service. WAARDELOOS bedrijf dat ik bij iedereen zal afraden. 1 ster is eigenlijk nog té veel.
Reactie of foto toevoegen
“Kosteloos geholpen”
Door Saskia op zondag 28 okt 2018 '18 | vestiging Meppel
Onlangs heb ik 'n andere woning gekocht. De toiletbril was best beschadigd (waarschijnlijk door verkeerde schoonmaakproducten). Het bleek dat de gehele toiletruimte (pot, bril, tegels, fonteintje etc.) 2 jaar geleden was aangeschaft bij Sanidirect/Meppel. Helaas was er geen garantie om de bovenvermelde reden. Maar, Sanidirect Meppel heeft mij kosteloos een nieuwe bril gegeven! Ook met andere vragen waarmee ik in de winkel kwam waren ze enorm behulpzaam en hebben we samen naar oplossingen gezocht. Er wordt echt tijd voor je genomen. Kortom, zeer hulpvaardig, vriendelijke team!
Reactie of foto toevoegen
“Loslatend laminaat”
Door Sander op zondag 27 okt 2019 '19 | vestiging Cruquius
Bij ons laat na 8 maanden ook de lamineerlaag los van het badkamermeubel. Aan de zijkanten en bij alle handgrepen van de 4 laden. Grote bobbels onder het hout, hout is niet waterbestendig en de lamineerlaag laat op de randen vocht door waardoor vochtophoping in het hout op heel veel plekken. ik heb nieuwe badkamer met normale gereguleerde vochthuishouding. Ik ga vandaag het traject in met Sanidirect. Consumentenrecht is vrij sterk. Kan jij mij op de hoogte houden van jouw bevindingen? Wellicht hebben ze een hele foute lijn meubels op de markt gebracht met verkeerde houtsoort. Ze worden in Polen gemaakt de badkamersmeubels van Sanidirect.
REACTIE VAN SANDER
Loslatende lamellen zijkant.
Reactie of foto toevoegen
“Ging wel heel veel mis”
Door Martijn op dinsdag 14 mei 2019 '19 | vestiging Son
Er klopte een en ander niet. De offerte klopte niet. Zag er ook wat knullig uit met handgeschreven prijzen. Recentelijk werd mij verteld dat dit ligt aan het computersysteem i.c.m. de fluctuerende prijzen. Prijzen van 2018 waren tegen de afspraak in aangepast naar de prijzen van 2019. Aanbieding wastafelkast was niet overgenomen. Werd ook niet meer aangepast. Volgens Sanidirect een communicatiefout. Zou kunnen. Telfout gemaakt in hoeveelheid tegels. Veel te veel vloertegels (200%) en te weinig muurtegels van 2 kleuren. Dat heb ik snel zelf opgelost. Zelf ophalen in Waalwijk en Numansdorp. Achteraf hoor ik dat hier 20% korting op is berekend. Dat is dan wel weer netjes. Levering van de spullen was goed. Helemaal volgens afspraak. Beveel ik Sanidirect aan? De prijzen zijn laag volgens mij. Wat ik zo zie aan spullen is de kwaliteit goed. (Ik moet wel zeggen dat de bouw nog bezig is. Ik heb nog niet gedouched ;-)) Maar maak goeie afspraken en leg alles goed vast. Maak ook duidelijke foto's als je een speciale aanbieding hebt. Vandaag werd ik gebeld door Sanidirect. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Excuses. Er ging wel heel veel mis. Als genoegdoening een waardebon om in de winkel te besteden. Leuk gebaar.
Reactie of foto toevoegen
“Annuleringskosten winkelbezoek”
Door Jan Jager op zaterdag 10 sep 2016 '16 | vestiging Groningen
Uiterst slecht. Een geannuleerde bestelling, bij Sanidirect Groningen, wordt in twijfel gebracht. Telefonische afspraken worden als leugens weggezet. Nooit met dit bedrijf in zee gaan!! Louche handel.
REACTIE VAN ARIANNE
Wij willen de bestelling annuleren nu zeggen E dat dat niet kan.... Hoe heeft u dat gedaan?
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door G snijders op maandag 15 feb 2016 '16 | vestiging Breda
Goed geholpen in de winkel. Prima service. Materalen van een hoge kwaliteit voor een mooie prijs. Gebroken tegels bij aflevering werden moeiteloos nageleverd. Ook een ontbrekend kraandeeltje werd snel nagestuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Spiegel - volgens afspraak met verbeterpunt”
Door John Dolmans op woensdag 17 jul 2019 '19 | vestiging Heerlen
Gekocht een Ben Watch spiegel. Levering was volgens afspraak. Prijs was (zeer) goed.
Verbeterpunt is het zelf afhandelen van vragen, klachten etc. en dit niet doorverwijzen/laten afhandelen door de service afdeling van Sanidirect. Hierdoor wordt de klantenbinding vergroot.
Reactie of foto toevoegen
“Levering spullen”
Door Falda op zondag 19 jul 2015 '15 | vestiging Middelburg
Bij Sanidirect een complete badkamer besteld. Alles ging fout!
Leveringen die niet goed waren tot meerdere keren toe. Slechte service met het oplossen van deze problemen. Je wordt aan je eigen lot overgelaten en moet overal zelf achteraan gaan. Tevens de berekeningen van de tegels kloppen niet (te weinig wandtegels berekend en teveel vloertegels). Ook liegen ze je voor met een extra aanbieding, ze gaven aan een gratis specifieke spiegel bij het badkamermeubel te doen. Achteraf bleek dat deze spiegel standaard bij het badkamermeubel hoort. Gelukkig hadden wij een andere spiegel op het oog en bij levering hadden we opeens 2 spiegels.
Bij het leveren van de spullen gingen de volgende dingen mis:
- Verkeerde badkamerdeur (verkeerde draai)
- Het later leveren (Levering zou tussen 8 - 11 gebeuren maar er werd pas om 16:00 uur geleverd. Hierdoor dus een extra middag vrij moeten nemen)
- Geen wc reservoir geleverd.
- Verkeerde stop geleverd voor badkamermeubel
Reactie of foto toevoegen
“Wees kritisch”
Door Gert-Jan op zondag 19 feb 2017 '17 | vestiging Utrecht
Laat ik beginnen bij de positieve punten en dat is de service die is uitstekend geen gedoe met ruilen of terugbrengen. Helaas moest ik veel ruilen omdat het of kapot geleverd was of dat de verkoper mij de verkeerde dingen had geadviseerd zoals een wastafel die niet past of te weinig vloertegels. Ook bleken de bijgeleverde muurtegels niet exact 60*30 en de witte tegels wel met als gevolg dat mijn voeglijnen nu niet mooi lopen. Jammer dus ondanks de goede service toch 3 sterren. Zou ik sani direct dan afraden.. nee maar wees zeer kritisch en blijf zelf nadenken. Wil k dit niet kies dan een wat duurdere zaak waar je hopelijk wel een goed advies krijgt
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door José van Aalten op maandag 31 jul 2017 '17 | vestiging Kaatsheuvel
Een hele negatieve ervaring met de levering van onderdelen voor onze nieuwe badkamer, verkocht door Marco ter Horst van Sanidirect Kaatsheuvel. Eens, maar nooit meer!
- Er is aan ons een verkeerde douchedeur (690,--) verkocht, die wel door Sanidirect wordt terug genomen, maar slechts gedeeltelijk wordt gecrediteerd (480,--) zonder opgaaf van reden of uitleg waar die lagere vergoeding op gebaseerd is.
- Een regendoucheset van 324,-- die ergens in het magazijn in Waalwijk is achtergebleven wordt tegen betaling van 250,-- alsnog geleverd door Sanidirect Kaatsheuvel (5-dagen-termijn om te reclameren verstreken). We douchen onder een 2 x betaalde regendouche!!

Al met al zijn wij voor een paar honderd euro benadeeld. En Marco ter Horst van Sanidirect in Kaatsheuvel kan alleen maar roepen dat hij niets kan doen ("U denkt zeker dat ik de directeur ben en het voor het zeggen heb. Ben ik niet en u moet bij de klantenservice zijn"). Zeer teleurstellend!

In maart 2017 hebben wij bij Sanidirect in Kaatsheuvel een complete badkamer uitgezocht. De plaatsing ervan is in juli 2017 gebeurd. Bij de verkoop is ons door Marco ter Horst geadviseerd om de spullen door de installateur te laten ophalen in het magazijn in Waalwijk. En zo geschiedde. De installateur heeft met hulp van een magazijnmedewerker van Sanidirect de spullen in zijn transportbus geladen (moest in 2 keer). Bij installatie bleek dat de betaalde regendoucheset van 324,-- niet meegekomen was. De klantenservice blijft volhouden dat die doucheset wel is geleverd (afgevinkt op ondertekende pakbon), alleen hebben wij dat ding nooit ontvangen en de installateur heeft die set nooit in zijn transportbus geladen. Wat is er gebeurd tussen de 2 transporten? Wie heeft gelet op de resterende goederen op het magazijnterrein, terwijl de installateur het 1e transport afleverde? Wie heeft de pakbon afgevinkt? De klantenservice geeft geen antwoord op onze mails. Het enige aanbod is: jullie kunnen met korting voor 250,-- een nieuwe set kopen! U had binnen 5 dagen moeten reclameren! Ik heb aangegeven dat controle van de levering en nalezen leveringsvoorwaarden niet goed is verlopen door ziekte van mijn man en familieomstandigheden bij installateur. Maar dat duidelijk is dat de regendoucheset niet is geleverd. Voor 250,-- nieuwe set aangeschaft. Verzoeken om creditering van dit bedrag worden beantwoord met de mededeling dat ik het binnen 5 dagen had moeten melden.

Bij levering bleek de verkochte douchedeur niet te passen. De installateur heeft dit gemeld en de deur is keurig opgehaald door Sanidirect. Betaald bedrag zou worden teruggestort. De verkoper Marco ter Horst van Sanidrect Kaatsheuvel heeft toegezegd dat het gaat om een bedrag tussen 550,-- en 600,--. In maart hebben we een deur van 690,-- uitgezocht en betaald in het totaalpakket van de badkamer. Gezien dit totaalpakket konden wij akkoord gaan met een retourprijs tussen 550,-- en 600,--. Er wordt echter maar 480,-- terugbetaald. Mails met vragen over uitleg van het bedrag van 480,-- worden niet beantwoord, noch door de klantenservice in Waalwijk, noch door de verkoper in Kaatsheuvel. Het lijkt erop dat de verkoper in maart een goedkopere deur op de verkoopfactuur heeft gezet, in ieder geval klopt de prijs van dat type douchdeur niet met de prijs van de deur die wij uitgezocht hadden. Daar zit een verschil van ruim 200,-- in.

Al met al een slechte ervaring en uiteindelijk een te dure badkamer. En heel teleurgesteld in het oplossingsgericht handelen van zowel de verkoper van Sanidirect in Kaatsheuvel als van de klantenservice. Het is ronduit onfatsoenlijk dat mails en verzoeken om een gesprek niet worden beantwoord. José van Aalten, Kaatsheuvel
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
Inmiddels heeft Sanidirect met ons contact opgenomen n.a.v. de recencies op Truspilot en Qasa. De vergoeding van de douchedeur is verhoogd en acceptabel voor ons. Sanidirect heeft het extra bedrag meteen op onze rekening gestort. Dat is keurig en snel afgehandeld. Wat betreft de regendoucheset wachten wij nog op toegezegd telefoontje, maar vertrouwen ook hier op goede afloop.
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
De stand van zaken op 4 augustus 2017 na teleurstellend telefoongesprek met klantenservice: de toegezegde camerabeelden zijn niet meer beschikbaar! Sanidirect heeft te lang gewacht met bekijken c.q. opvragen en heeft ons blij gemaakt met een dode mus. En dus weer terug bij af: de dubbelbetaalde regendoucheset wordt niet gecrediteerd! Schandalige gang van zaken!
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door M. op dinsdag 17 mei 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na een brochure aangevraagd te hebben werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het laten maken van een 'geheel vrijblijvende offerte'. De afspraak viel ontzettend tegen. De verkoper wilde geen offerte maken en bleef maar aandringen om gebruik te maken van de aanbieding die alleen nog dat weekend gold. Alleen als ik min of meer zou toezeggen tot aankoop over te gaan, zou hij een echte offerte maken. Nu kwamen we niet verder dan een rondje door de showroom, waarbij de verkoper op een blaadje noteerde wat mij aansprak. Ik kreeg alleen de totaalprijs van het sanitair te horen, niet de totale kosten incl. installatie. Kortom, door de houding van de verkoper een negatieve ervaring met Sanidirect. Op zich hebben ze wel mooie artikelen en prima prijzen, maar na deze ervaring zou ik hooguit online wat artikelen bestellen. Voor het bestellen van een complete badkamer bestellen incl. installatie zoek ik wel een andere leverancier.
REACTIE VAN EDWIN BOOMSTRA
Op zich snap ik wel dat een bedrijf in eerste instantie geen uitgebreide offerte maakt. Wat vaak gebeurt in de praktijk is dat de consument dat gebruikt om bij de concurrent beslagen ten ijs te komen, of men gaat kijken of ze bepaalde onderdelen online kunnen bestellen. Een verkoper steekt veel tijd in het verkoopgesprek. Anderzijds hoort dat natuurlijk wel bij de taak van een verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Geen klantenservice”
Door Franky Meijer op donderdag 16 mrt 2017 '17 | vestiging Almere
Goed geholpen in de winkel. Ervaring met de klantenservice is waardeloos, 0 medewerking. Na een terechte klacht laten ze je gewoon stikken. Ik zou Sanidirect dan ook zeker bij niemand aanbevelen. Ik heb ze een net voorstel gedaan om tot een oplossing te komen nadat het gewoon duidelijk is dat het product niet voldoet waardoor er waterschade is ontstaan. (het betalen van het eigen risico van mijn verzekering) echter hier wordt zelfs geen enkele toenadering gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Helmers op dinsdag 19 nov 2019 '19 | vestiging Almere
Een complete badkamer gekocht .Verkeerde berekeningen ,met gevolg tegels van de muur en vloer tekort .Badmeubel te groot ,maar mocht niet geruild worden helaas.4 weken zonder douche gezeten.Tegels bij bestelt, maar pas na een week leverbaar. Na week nog geen bericht ,zelf tegels opgehaald. Werd niet echt vriendelijk te woord gestaan door medewerkster, viel nergens over te praten. Medewerker die berekening had gedaan, was al weer weg. Zou niemand aanraden bij sanidirect te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Moeilijk over retouren”
Door Fijlstra op woensdag 25 nov 2015 '15 | vestiging Leeuwarden
Drie artikelen gekocht in sept 201 5ter waarde van €137. Gevraagd of ze geretourneerd mochten worden. Dat mocht zei medewerker. Desgevraagd wilde hij dit ook wel schriftelijk bevestigen. Week later geretourneerd. Het geld zou later terug gestort worden. Volgende dag mail van de medewerker. Alleen het haakje van €8 werd gecrediteerd! Met hem gebeld; hij zei dat hij bij dit artikel een pijltje op de bon had gezet! Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkord ging en het hoofdkantoor zou bellen. Gaan we dreigen zei hij heel intimiderend. Wat een boef zeg die medewerker een ,aanwinst' voor je bedrijf. Paar weken later mail dat geld gecrediteerd zou worden en inderdaad in november geld terug! Conclusie: nooit weer naar Sanidirect..... Never al is het gratis.
FOTO VAN FIJLSTRA
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde keuze”
Door Hans op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Middelburg
Afgelopen zaterdag een toiletpot gekocht met blinde bevestiging, volgens verkoper een makkie om hem op te hangen. Uren aan het martelen geweest ook met een installateur erbij maar niet strak aan de muur te krijgen ook niet waterdicht. Terug naar de winkel en gevraagd om te ruilen voor een ander bevestigingssysteem. Was absoluut niet mogelijk de toiletpot was al uit de doos geweest. Wordt uitgemaakt voor prutser. Verkoper wilde meedenken maar de bedrijfsleider hield dit tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Piet van Engelen op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Den Bosch
Badkamer gekocht. Wij hebben met Sanidirect zeer goede ervaring gehad, de service vooraf was zeer goed en wij hadden achteraf nog een dingetje wat aangepast moest worden, dit is ook super opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door V. Slobbe op woensdag 17 apr 2019 '19 | vestiging Cruquius
Een complete badkamer gekocht. Maar alles is mis gegaan. Tegels kapot ( oke deze hebben we nieuw gekregen) verkeerde kranen en douchekop geleverd, niet wat we hadden uitgezocht. We mochten ze ruilen maar wel tegen meerprijs. Wastafelmeubel kapot, wasbak kapot, spiegel kapot. Maar dat was volgens hun onze eigen schuld. Hoop geld voor kapotte dingen en niet wat we hadden uitgezocht. Ik zou sanidirect de volgende keer voorbij lopen. Ze zijn onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. En nemen geen verantwoording voor hun fouten.
FOTO VAN V. SLOBBE
Kapot kastje
Reactie of foto toevoegen
“Te late levering”
Door Sebastiaan b op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Heerlen
Badkamer en wc, spullen zien er netjes uit, aangezien recensies ga ik over 3 a 4 jaar weer bericht terugkoppelen. op dit moment zeer ontevreden over sanidirect, heb een nalevering gekregen die alweer 2 weken verschoven was, na uitpakken van verwarming van wc blijkt dat deze geen complete zij aansluiting heeft terwijl dit wel op de maat tekening staat die ik tijdig aanvroeg, bij sanidirect I.v.m. tegelzetter. nu blijkt echter terwijl ik de hart steekmaat aangehouden heb van de radiator , dat het opeens probleem van de leverancier van de radiator is om mij de kosten te gaan vergoeden van eventuele. Voorrijkosten e.d. (schande ) er werd mij ook nog verteld door de eigenaar: ton boonen filiaal heerlen. Dan zet je er toch ff tijdelijk een stop op je c.v. leidingen erop. Ronduit belachelijk, ik leef op dit moment al 2 mnd zonder douche en of verwarming, pff als sanidirect zich aan de afspraken had gehouden was dat nu eindelijk af geweest, waardeloos bedrijf ,ik zit midden in verbouwing en wou graag klaar zijn. Ik raad niemand aan om naar sanidirect te gaan. In eerste gesprek zijn ze lief en aardig,totdat de rekening er bij hun is,dan ben je net als micheal jackson in NEVER LAND .pff als je met de service belt ,word je doorverbonden met het filiaal,en heb je het filiaal eraan ,kunnen hun niks voor je betekenen zonder hun service lijn,dus dan zit je in de circle of life van sanidirect. spullen nemen ze niet terug, je krijgt ook geen transitie, helemaal niks! Waardeloos! En aub mensen ! Lees verder dan sanidirect hun eigen recenties ! Daar krijgen hun een 9.2 maar op andere sites scoren ze niet beter dan een 3,2 dus doe het niet! Een zeer ontevreden klant die door sanidirect al 2 mnd zonder verwarming leeft het ook aankaart en afgewimpeld word! M.v.g. een zeer ontevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Kunnen niets voor ons betekenen”
Door Smits op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Nog nooit zo onbeschoft behandeld als door de/een manager van dit filiaal. Een complete badkamer gekocht, blijkt de doucheset niet te passen in onze badkamer (ondanks dat de maatvoering doorgesproken is). Na contact met Sanidirect service NL blijkt dat zij niets kunnen betekenen, maar dat we het met het filiaal in Barendrecht moeten oplossen. Daar willen ze niets van ons weten, ze nemen geen geopende doos terug en zeggen dat als er een alternatief beschikbaar is, deze uiteraard(!) tegen meerprijs geleverd kan worden. Tenslotte mag je niet zomaar de winkel binnen stappen, er moet vantevoren een afspraak gemaakt worden. Wat een waardeloze service nadat je zoveel geld hebt uitgegeven voor je badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn”
Door Sabrina op zondag 25 aug 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Fijne ontvangst, nemen de tijd voor je. De dames en heren van filiaal Hoorn hebben onze complete badkamer geleverd. Ook toen wij na levering vragen hadden konden we terecht.
Reactie of foto toevoegen
“Los bad met scherm”
Door AJ Spek op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een douchebad (hoek) met douchewand besteld. Tijdig geleverd, service door belletje half uur voor levering en de spullen cf. afspraak. Advies in de winkel was duidelijk en er werd meegedacht qua opstelliing! Tevreden !
Reactie of foto toevoegen
“Heel enthousiast”
Door Carla de Haan op dinsdag 12 nov 2019 '19 | vestiging Apeldoorn
Douchecabine Sealskin Soho, met Ben Lavion wastafelkraan, Ben Lavion douchethermostaatkraan, glijstangset met hand- en regendouche, Ben Comforta vloerverwarming en B-drain goot. Incl. alle toebehoren en inbouw materialen. Netjes geleverd. Mooie kwaliteit materialen. Super blij met de uitstraling en kwaliteit van mijn nieuwe badkamer.
FOTO VAN CARLA DE HAAN
Douchecel
REACTIE VAN CARLA DE HAAN
Prachtige materialen. Geweldige uitstraling. En super goed en vlot geholpen in de vestiging Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Douchestang”
Door Robert-Jan op woensdag 4 dec 2019 '19 | vestiging Den Bosch
Persoonlijk geadviseerd door Jan-Willem.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde planning”
Door Pieter Hoenderop op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor 2 badkamers alles ruim van te voren besteld, namelijk 12 weken. Was geen enkel probleem. Door fout binnen sanidirect is alles in verkeerde week ingepland. Gevolg: de helft maar afgeleverd, installateur heeft alles gesloopt maar kan niet installeren vanwege ontbreken materialen, ons gezin kan minimaal 4 weken badkamer niet gebruiken, krijg meerkosten installateur (als hij tenminste tijd heeft). Sanidirect erkend hun fout, maar lost niets op en denkt niet mee, verschuilt zich. Hun fout, wij de shit! Eerste indruk was goed, fouten kunnen gemaakt worden....maar pak dan wel je verantwoordelijkheid en kom met oplossing of tegemoetkoming. Slechte prestatie, schaam je ...
REACTIE VAN PIETER
Inmiddels gesprek gehad met filiaal, en afgesproken dat we samen tot een oplossing komen. Kortom, willen graag hun fout herstellen en pakken hun verantwoordelijkheid. Klasse reactie Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bij levering”
Door Rismy op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Allereerst wel super geholpen door Mark in de filiaal Barendrecht, alleen wel aangegeven dat de afvoer wat lager zat omdat men de standaard wastafels al in onze nieuwbouw hadden geplaatst. Dus een compleet badkamermeubel, wastafel, spiegelkast met bijbehorende attributen gekocht bij sanidirect (barendrecht). Eerste wat verkeerd ging was dat men had gebeld dat de producten 15 april geleverd zouden worden. Wij hadden met de optie bezorgen tot aan de badkamer gevraagd en daar hebben wij 5% van het bedrag voor betaald. Blijkt dat de producten niet op de 15de geleverd konden worden en dat iemand dat verkeerd had doorgebeld. Afijn, dat was voor ons dan geen probleem maar wij moesten weer de klusjesman afzeggen (waar ook kosten aan vast zaten). Dus 22 April zou men het tussen 12h en 16h de producten komen afleveren. Om toch wat zekerheid te krijgen hoelaat de producten geleverd zouden worden belde ik meerder keren met de filiaal Barendrect. Daar krijg ik Sander aan de telefoon en hij geeft aan dat zij helemaal geen controle hebben of inzage hebben hoe de chauffeurs rijden. Als wij een bevestiging hebben gehad dan zou dat zeker goed komen. Inmiddels was het 16:15 en ik belde weer naar de filiaal met pure frustratie want ik zou 30 min van te voren gebeld worden wanneer de chauffeur langs zou komen. Om 16:35 komen ze met de producten aan. Wij gaan er vanuit dat alles geleverd is wat af is gesproken in het filiaal. Eenmaal bij het uitpakken zien wij dat meerdere producten beschadigd zijn en dat de sifon niet past ten opzichte van de afvoer. Om te kijken hoe lang de flexibele afvoerslag moest zijn moesten wij het geheel wel optillen om te passen en meten. Foto's zijn van te voren gemaakt van de beschadigingen vanuit de doos.

Tja wat nu, de klusjesman had geen flexibele buis bij zich en kon dus ook niet aan het werk (dit zou eigenlijk al geleverd moeten zijn). Een paar mailtjes opgesteld met de vraag of men een financiele coulance kon treffen wat betreft de schade van de badkamermeubel en spiegelkast.

@Badenman, wat een slechte service! Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen of te woord gestaan door de medewerkers. Spiegelkast kon worden vervangen de eerst komende week maar de badkamermeubel is door ons zelf beschadigd. Tuurlijk klantenservice van badenman. In de sifon zat een scheur wat voor een lekkage zorgde, wat hebben wij een frustratie gehad zeg! Nooit meer producten van sanidirect! Wij zijn er klaar mee. Ga liever naar een doe het zelf zaak want zelfs daar krijg je betere service en word alles vervangen of krijg je eventueel je geld terug!

Mocht je dus klachten hebben bij sanidirect dan ga je doorverwezen worden naar badenman, zij zorgen voor de klachtenservice!
1. geen service en 2. geen manieren en erg onbeschoft personeel! Uiteindelijk is de spiegelkast 29 april geleverd en werd het alleen aan de deur gebracht. Terwijl wij 5% hebben betaald dat het boven zou worden afgeleverd. Hier kon de chauffeur niets aan doen maar is dit door badenman geregeld.

Blijkt dus bij het het uitpakken van alleen de spiegelkast die was afgeleverd dat die ook op twee plekken beschadigd is. Wij zijn dus helemaal klaar met sanidirect en badenman service! Ik raad men aan om gewoon lekker naar de concurrent te gaan. Soms is dat 30 euro duurder of soms vele malen goedkoper maar daar kan je het gewoon omruilen, krijg je handleidingen mee of gebruiksinstructies (deze waren ook niet meegeleverd), krijg je tenminste service, eventuele financiële compensatie en of krijg je je geld terug.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Frank Nuninga op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een badkamer gekocht. Alles vlot geleverd, prima overleg mogelijk over details en levering. Goed advies, goede prijs/kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Goed afgeleverd”
Door Ivo Post op zondag 21 feb 2016 '16 | vestiging Groningen
De verkoper was vriendelijk en dacht mee aan onze wensen. De bezorging was zoals afgesproken en de bezorgers hebben de badkamermeubelen en glazenwanden op de 1e etage afgeleverd. Geen klachten en montage ging simpel. Aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Ruilen geen probleem”
Door M Panek op maandag 30 sep 2019 '19 | vestiging Heerlen
Goed advies en vriendelijk geholpen. Badkamermeubel incl fontein en fonteinkraan een siffon gekocht. Fonteintje bleek defect(haarscheur en scheef geboord. Zonder problemen geruild.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Akei op woensdag 3 feb 2016 '16
Geduldig en flexibel samen uitzoeken van juiste combinatie van wasbakken en wastafelmeubel, daarna keuzen van overige accessoires, terwijl wij nog geen plan had in het begin om te bestellen. Aangename transparentie over de prijsopgave en mogelijkheden. Ook bij en na de levering worden we goed geholpen, zoals gratis montage bij een late levering van een van de spiegelkasten, en verhelpen van ontbrekende items bij eerste aanschaf.
Reactie of foto toevoegen
“Afbladderend chroom”
Door Rob Grandia op donderdag 19 okt 2017 '17 | vestiging Kaatsheuvel
Na 4 jaar bladert de chroom af . En hun reactie is pech gehad gewoon nieuw kopen. Dus wij en mijn kinderen en een ieder die het zal horen zullen we afraden om hier ooit zaken mee te doen . Hopelijk gaat het zooitje snel falliet dan zullen ze nog eens denken hadden we maar wat voor de mensen betekent . Greedy is n zonde.
FOTO VAN ROB GRANDIA
Detail badkamerkast
REACTIE VAN ROMIA
Hallo, Welke merk kast is dit precies? we willen bij deze winkel ook een badkamer kast kopen maar beginnen nu wel te twijfelen
REACTIE VAN ROB GRANDIA
Ik ben momenteel niet thuis . Ik raad ook aan om bij een gerenomeerde winkel te gaan . Het is van A/Z verkeerd gelopen . In de winkel klonk t prachtig maar levering en producht zijn slechte kwaliteit . Ook misten wij veel onderdelen en hebben weken gewacht eer wij een volledige badkamer hadden . Let wel t ging hier alleen om een douche scherm tegel en meubel
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Patrick Wolf op donderdag 5 sep 2019 '19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht. Prima service! Vriendelijk geholpen! Echt een aanrader!

Aanvulling ontvangen 6 september 2019: Spullen zelf opgehaald en gemonteerd want dat was voor mij handiger.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Remco op woensdag 11 jun 2014 '14 | vestiging Meppel
Houden zich niet aan afspraken en/of eigen voorwaarden. Een product op 1 april geretourneerd in de winkel van Sanidirect Meppel. Op basis van de retour informatie zou het betreffende bedrag uiterlijk binnen 30 werkdagen terugbetaald worden door Sanidirect. Na ruim 30 werkdagen het bedrag nog niet retour ontvangen. Na verhaal te halen bleek het niet goed doorgegeven te zijn aan de administratie. Het bedrag zou alsnog binnen 2 weken overgemaakt worden. Na weer 3 weken (en inmiddels meer dan 70 dagen verder) nog steeds geen geld retour. Het is een oké winkel met oké prijzen. Echter als een bedrijf zich niet aan zijn eigen afspraken kan houden, dan wat mij betreft geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Flexstang”
Door Yolanda Slotboom op donderdag 28 nov 2019 '19
Flexibele slang gekocht via internet. Snel geleverd en af gehaald in Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Koude douche”
Door Rien op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Den Bosch
Daar een badkamer gekocht, eerst een offerte laten maken ik kon alles nog wijzigen, echter de paasweekend korting is een korting die ze altijd geven. Bij vergelijk met een andere sanitair winkel waren de prijzen bij sanidirect hoger, daarbij zaten ook nog spullen bij van Ben die achteraf kwalitatief slechter zijn dan geberit of grohe.
Dus wilde ik de offerte ontbinden maar werd er meteen met een advocaat gedreigd en waren er kosten aan verbonden. Daarna met het monteren bleek de closetpot te lekken, er zit een scheur bij de inloop, de service gebeld, van de mevrouw die ik aan de telefoon had moest ik een filmpje maken van de lek alleen had de loodgieter de closetpot eraf gehaald om er mee naar de winkel te gaan om dit te laten zien, dus zou ik de loodgieter terug moeten laten komen om de pot erop te monteren filmpje maken en weer demonteren ongeveer 2 uur werk inclusief voorrijkosten. Dit heb ik niet gedaan heb een foto van de scheur gemaakt en gemaild naar de service, omdat het minimaal 2 weken duurt voordat de fabrikant reageert heb ik een nieuwe closet pot besteld opgehaald in Waalwijk trouwens is het arrogante club daar. De closetpot erop laten zetten alles was dicht, Nu nog afwachten of ik mijn geld terug krijg ben bang van niet dan leg ik het voor aan de belbus of geef ze de koude douche
FOTO VAN RIEN
Scheur in toiletpot
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling maar geannuleerd”
Door Hoff op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Leeuwarden
2 artikelen besteld die enkele dagen later binnen zouden zijn. Na 4 weken, 7x informeren, 3 x bij de winkel langs met iedere keer de belofte dat het de volgende dag binnen zou zijn, heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Begrijp niet dat deze vestiging nog bestaat.
Reactie of foto toevoegen
“Douchebak en douchecabine”
Door Kroon op woensdag 20 nov 2019 '19 | vestiging Sneek
Super geholpen zeer tevreden met onze douchebak en douchecabine.

Aanvulling ontvangen 21 november 2019: Materiaal is geleverd, word van het weekeind geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er prima uit”
Door A Smits op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Kaatsheuvel
Douche cabine ben goed behandeld, zou het anderen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Toiletset”
Door Jan Eggink op woensdag 27 nov 2019 '19 | vestiging Utrecht
Snelle en vriendelijke bediening. Herinneringes mail om het op te komen halen. Prima geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed”
Door Mw. J.M.M.F. Meijer op vrijdag 31 aug 2018 '18 | vestiging Son
We hebben een flink deel van de badkamer bij Sanidirect Son gekocht. Een goede prijs-kwaliteit verhouding vooral van het materiaal dat gangbaar in hun assortiment zit. De showroom is overzichtelijk en uitgebreid. Zeer tevreden over de behandeling door het personeel. Over iets ruilen of veranderen, zelfs als je voor de derde keer aanklopt, wordt niet moeilijk gedaan, er wordt meegedacht over niet gangbare oplossingen. De Ben Santair-lijn is mooi van design, zwaar en degelijk in uitvoering en relatief niet duur. Spullen buiten hun gangbare assortiment zijn wel prijzig in verhouding tot internetprijzen. Ze doen niet moeilijk over het veranderen van de oorspronkelijke bestelling als je iets elders veel goedkoper kunt krijgen. De levering is helemaal volgens afspraak, je wordt op tijd juist geïnformeerd: ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Laura op donderdag 18 okt 2018 '18 | vestiging Breda
Waardeloze service, veel beloftes maken deze alleen niet waar. Levertijden die niet kloppen en 6 keer veranderd worden. In oplossingen denken of überhaupt ergens in mee denken doen ze niet. Je mag gewoon je volledige bedrag aftikken en waardeloze service verwachten.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door S. Suurmeijer op woensdag 30 mei 2018 '18 | vestiging Groningen
Nieuwe badkamer aangeschaft via Sanidirect Groningen, nadat ik al bij een paar andere badkamerzaken geweest was. Op internet van die zaken nogal slechte reviews gelezen. Voor Sanidirect waren minder reviews te vinden (wat vaak al positief is, mensen zijn toch geneigd sneller te reviewen als het niet bevalt) en de reviews die er waren waren meest positief. Bij Sanidirect ben ik goed geholpen (wel een paar keer vanwege drukte even moeten wachten). John en collega dachten goed mee, kwamen met goede suggesties en uiteindelijk een goed ontwerp gemaakt. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een bedrijf dat Sanidirect ingehuurd had en zeer tevreden mee!
Reactie of foto toevoegen
“Superslechte service”
Door Oz op woensdag 3 feb 2016 '16 | vestiging Utrecht
Superslechte service. Je word gewoon van kastje naar muur gestuurd. Je belt de klantenservice word te woord gestaan door een of ander jong meisje die geen verstand van technische zaken heeft. Je verteld dat ze een verkeerde levering hebben gedaan en ze vertellen je dat het je eigen schuld is. Absoluut niet aan te raden.
Reactie of foto toevoegen
“Geen ruilen”
Door Jeanette op woensdag 6 mrt 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Een volledige badkamer gekocht bij Sanidirect in Barendrecht. Tijdens het inplannen van de badkamer kwamen wij erachter dat het glaspaneel voor de inloopdouche te kort was. Ik had een scherm van 1 mtr besteld maar dit had 1,20 mtr moeten zijn. Gehele scherm zit nog nieuw in de verpakking maar mag niet geruild/geretourneerd worden! Aangeboden om de extra transportkosten terug naar de opslag te betalen maar geen mogelijkheid. Zeer klantonvriendelijk. Nu een nieuw scherm gekocht. Uiteraard niet bij Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Complete aankoop”
Door Fam. Postma op woensdag 7 nov 2018 '18 | vestiging Meppel
Wij hebben een complete badkamer en toilet aangeschaft en zijn bij de aanschaf hiervan prima geholpen, alle tijd werd er voor ons genomen en er werd goed mee gedacht en tips gegeven.
FOTO VAN FAM. POSTMA
Toilet
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop spiegel”
Door J.Baets op maandag 9 sep 2019 '19 | vestiging Heerlen
Badkamerspiegel gekocht verlichting raakte helaas defect ,hebben me toen een nieuwe trafo gestuurd 1 dag later al geleverd helaas geen resultaat . Teruggebeld superaardige dame aan telefoon gehad deze heeft gelijk een nieuwe spiegel laten bezorgen. Als ik weer iets nodig heb van sanitair ga ik weer naar sanidirect en ik zal ze ook aanbevelen. Top bedrijf.tegelde
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Jorrit op donderdag 9 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Hier onze badkamer en apart toilet gekocht. Prima advies in de winkel. Communicatie daarna en levering verliep ook goed. Enige minpunt is de 2 dagen tijd die je hebt om vervolgens het geleverde te controleren op gebreken. Dit is bij een totale badkamer en toilet erg kort. Controle bleek nodig omdat er een barst in het wastafelblad zat. Na melding (binnen de 2 dagen) werd overigens de volgende dag zonder problemen een nieuw wastafelblad bezorgd. Heel fijn! Verder is alles goed verlopen en zijn we blij met het resultaat.
FOTO VAN JORRIT
Reactie of foto toevoegen
“Lekkend inbouwreservoir”
Door Peter op dinsdag 2 apr 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Sanidirect niet doen! Bij Sanidirect Hoorn een complete badkamer besteld, tot zover geen problemen. Na installatie van het inbouwreservoir van de wc, en natuurlijk pas toen alles al betegeld was, bleek er lekkage te zijn. Tegelwerk en wand moeten slopen om de lekkage te achterhalen. Wat bleek reservoir was lek. Sanidirect aangeschreven en helaas GEEN reactie. Na meerdere verzoeken via mail en telefoon bij Sanidirect uiteindelijk een monteur van de fabrikant langsgekomen. Die moet het isolatiemateriaal van de tank verwijderen om de schade te kunnen zien. Wat doet Sanidirect? Ze sturen uit coulance een verkeerde tank zonder handleiding en wij kunnen het uitzoeken. Ze zijn slechts leverancier en de schade is veroorzaakt door foutieve montage in het frame, ter info dit wordt door Sanidirect compleet gemonteerd afgeleverd. Maar ja u heeft voor ontvangst getekend en zoek het maar uit. Ze wensen geen verdere communicatie en zijn zeker niet van plan de schade en bijbehorende kosten te vergoeden. Wij zitten nu met een badkamer die niet te gebruiken is en met hogere kosten. Mijn advies koop NIET bij SANIDIRECT tenzij je willens en wetens misleid wil worden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door E Bod op maandag 24 dec 2018 '18 | vestiging Cruquius
in de winkel oke daarna slechte tot geen service late nalevering onbeleefde telefonistes die alle problemen bij de klant leggen. afdeling Cruquis staat er niet tussen. centraal depot waalwijk helpt nergens mee is verschrikkelijk
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk advies”
Door Kreeft op woensdag 7 nov 2018 '18 | vestiging Meppel
Wij hebben een badkamer gekocht bij sanidirect te meppel en wij zijn zeer te spreken over de service, de medewerkers zijn zeer behulpzaam en namen ruim de tijd om er voor te zorgen dat wij de badkamer van onze dromen krijgen. Alle artikelen werden bij ons thuis bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur die alle spullen voor ons binnen heeft gezet en hebben wij gezamenlijk alle spullen gecontroleerd op schade. Alles is vlekkeloos verlopen en wij zijn zeer content met onze nieuwe badkamer. Sanidirect meppel is echt een aanrader! Bedankt voor jullie behulpzaam en eerlijk advies! Ga zo door wij zeggen het voort
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Denise Ertner op dinsdag 22 okt 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamermeubels aangeschaft. Duidelijk en eerlijk advies. Prettige benadering en zeer servicegericht bij oplossing van door ons zelf veroorzaakt probleem achteraf. Aan te raden!

Aanvulling ontvangen 23 oktober 2019: Bestelling is geleverd en inmiddels gemonteerd ( dit laatste niet via Sanidirect). We zijn tevreden met onze aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Glazen douchewand”
Door Riny manders op woensdag 6 nov 2019 '19 | vestiging Son
Glazen douchwand goede uitleg zonder dwang helpt mee denken netjes afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Schuifdeur”
Door Peter Cloo op maandag 14 okt 2019 '19 | vestiging Ede
Uitstekend geholpen. Ruime keus. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou deze winkel zeker adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er nog goed uit”
Door Jeanne Hoogeveen op donderdag 28 mrt 2019 '19 | vestiging Meppel
We hebben 2 jaar geleden een complete badkamer gekocht met o.a. urinoir, ligbad en toilet met bidet functie. Ik ben erg zuinig op mijn badkamer en deze ziet er 2 jaar na dato nog als nieuw uit. We zijn er erg blij mee ook doordat we prima advies hebben gekregen bij Sanidirect. Omdat Sanidirect niet echt duur is konden we de extra's zoals de bidet functie er ook makkelijk bij bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermeubelset”
Door Ashley op maandag 21 okt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen! Achteraf bleek dat de wastafel de verkeerde afmeting had, maar dit konden we zonder problemen inruilen tegen een andere. Ondanks dat het 1 dag was voordat we de spullen konden ophalen. Echt super service!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Scm koster op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Ik heb me badkamer en 2 toilet groepen volledig bij sanidirect gekocht. Echt super goed geholpen en snelle levering.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelfmontage”
Door Annemarie smits op zondag 4 aug 2019 '19 | vestiging Son
2 badkamer meubels, douche, kranen, wasbakken toilet.

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Is geleverd en zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Douchewand”
Door S.M. Simons op woensdag 19 sep 2018 '18 | vestiging Son
De service van dit bedrijf is gewoon slecht. Voor ruim € 10.000 aan spullen gekocht voor renovatie badkamer, Na 3 jaar breekt een scharnier van de douchewand af aan de onderkant, ze hebben toen 3 x onderdelen opgestuurd die niet bij de douchewand hoorde. Nu blijkt dat de hele douchewand eruit, moeten 2 monteurs Sanidirect komen 45 minuten werk. Kosten € 225,-. Monteur vertelde foutje in het onderdeel niet goed gegoten. Garantie bij Sanidirect tot de spullen over de drempel. Dus zoek liever een ander bedrijf dan Sanidirect.
Reactie of foto toevoegen
“Sunshower”
Door Ben van de Vegt op donderdag 16 mei 2019 '19 | vestiging Meppel
Voor en tijdens het gesprek erg goed, deskundig en prettig te woord gestaan bij de aankoop van een solo sunshower.

Aanvulling ontvangen 17 mei 2019: Wij hebben gekocht. De aankoop is opgehaald in filiaal Meppel. Montage doen wij zelf.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering van deel van bestelling”
Door CJ Gamble op donderdag 15 mrt 2018 '18 | vestiging Son
Veel onvrede over de afhandeling van onze badkamer bij Sanidirect (besteld in Son, maar konden ze niet veel aan doen).

We hadden 14 artikelen besteld (toilet, kranen, tegels etc) met een levertijd van 5 weken. Na 3 weken bedenken we ons over de tegels en willen we toch iets anders. De overige artikelen willen we wel graag geleverd hebben. We gaan de tegels dus annuleren. Dat er aan een annulering kosten verbonden zijn is logisch, maar de kosten die Sanidirect rekent hadden we niet verwacht. Het is bijna het hele bedrag! Sanidirect benoemt 30-50% kosten als 'boete' in hun voorwaarden. Wat ze er niet bij benoemen is dat dit over de winkelwaarde berekent wordt, en niet over je uiteindelijke prijs die je onderhandelt hebt. Zo kregen wij dus maar 139 euro terug voor de tegels met een winkelwaarde van 1392 euro! Dat is natuurlijk belachelijk voor een simpele annulering met tegels die ze zo aan de volgende klant kunnen verkopen. Aan de telefoon kan ook niemand het beargumenteren waarom dit zo hoog is, maar wijzen ze zoals gebruikelijk naar elkaar of de voorwaarden (waar het dus niet duidelijk in staat).

Mijn advies; bestel hier niks tenzij je het absoluut zeker weet, want mocht je je bedenken dan betaal je de hoofdprijs. Enige coulantie omdat je ook overige producten koopt hoef je niet te verwachten.
Reactie of foto toevoegen
“Heel snel controleren”
Door R. Stark op woensdag 20 feb 2019 '19 | vestiging Cruquius
We gingen voor een nieuwe badkamer. In de showroom zijn we heel goed geholpen. heel vriendelijke personeel. heel kundig en goed advies! Alle spullen thuis afgeleverd. Een aantal spullen (zoals spiegel)werden door de vriendelijke bezorgers nagekeken op beschadigingen. Bij het installeren door onze aannemer bleek dat de spiegel en een badkamerkastje waren beschadigd. Omdat ergens in de regels staat dat we als klant 2 dagen de tijd hebben om alle geleverde spullen op beschadigingen te controleren, kregen we de schade niet vergoed! Wij waren echter in de veronderstelling; als je alles zo lang mogelijk ingepakt laat, kan het tijdens de verbouwing niet worden beschadigd. Blijkbaar gaat het personeel van Sanidirect niet respectvol met de spullen om waardoor tijdens vervoer veel kapot gaat! Tip: Ga er bij aflevering van de spullen met je neus dicht op staan en sta erop dat ze alles uitpakken en controleren!!!!! Wij hebben het jammer genoeg niet gedaan en dat heeft ons een hoop extra geld gekost! Ik vind het slecht dat je niets vergoed krijgt, terwijl spullen tijdens vervoer door Sanidirect zelf kapot gemaakt worden!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies”
Door Hans de Groot op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Wanneer je iets komt kopen wordt je als koning behandeld, maar wanneer achter blijkt dat er geen juist advies is gegeven of het gekochte voldoet niet geeft men niet thuis. Had maar voor 3500 euro spullen gekocht. Advies koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Betsie op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Apeldoorn
Verkoper Wesley heeft ons geholpen. Hij weet waar hij over praat. Dringt niet op /denk mee en neemt de tijd. Van badkamer en toilet is alles compleet en onbeschadigd aangeleverd. Sani direct uit Apeldoorn is ons goed bevallen. Aanrader...
Reactie of foto toevoegen
“Spekgladde tegels”
Door B.M.Petiet op maandag 2 apr 2018 '18 | vestiging Middelburg
Voor 560€ aan badkamer tegels die zeer geschikt waren voor badkamers en niet glad
Het blijkt dat nu deze douche in gebruik is , het spekglad is. Zeer gevaarlijk. Zeer slechte voorlichting. Wij zijn 70 en 74 jaar en het gevaar ligt om de hoek.
FOTO VAN B.M.PETIET
Afbeelding badkamer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 16
Vestigingen Sanidirect
aAlmere (4 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036 - 529 00 88
bApeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 206 99 96
cBarendrecht (5 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 292 00 50
dBreda (3 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076 - 541 44 14
eCapelle aan den IJssel (3 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010 - 289 21 20
fCruquius (4 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023 - 206 03 00
gDen Bosch (3 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM 's-Hertogenbosch, tel 073 - 206 00 11
hDen Haag (1 ervaring), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070 - 305 00 09
iDuiven (1 ervaring), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026 - 379 13 09
jEde (2 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318 - 63 63 39
kEnschede , Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053 - 207 00 83
lGroningen (3 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050 - 525 00 37
mHeerhugowaard , JJP Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 204 99 90
nHeerlen (5 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 50
oHilversum (1 ervaring), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035 - 544 80 93
pHoorn NH (3 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229 - 76 89 96
qKaatsheuvel (3 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416 - 28 31 45
rLeeuwarden (4 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058 - 289 50 82
sMeppel (7 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522 - 25 11 05
tMiddelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 99 90
uSneek (3 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515 - 41 10 09
vSon (6 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499 - 46 01 55
wTilburg (2 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013 - 570 02 02
xUtrecht (6 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030 - 275 04 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.