Feedback
8,3

Sanidirect

Score uit 307 ervaringen | beschrijf uw ervaring
30 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Bij Sanidirect vinden we het belangrijk dat je direct het sanitair vindt waarnaar je op zoek bent, en dat voor direct de laagste prijs. Of je nu op zoek bent naar een complete badkamer of los sanitair, bij Sanidirect helpen we je graag bij het maken de juiste keuze. In onze badkamer showrooms kun je terecht voor eerlijk advies van echte badkamerspecialisten. Bij Sanidirect bieden we alleen A-merk sanitair aan waarvan we zeker weten dat jij als klant er blij van wordt.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
•  DB Keukens
   
( null null ) score 9,7 uit 2403 ervaringen
•  Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
( Son Noord-Brabant ) score 9,1 uit 91 ervaringen
•  Velthuizen Keukens en Badkamers
   
( Woudenberg Utrecht ) score 9,7 uit 192 ervaringen
•  St. Pieter
   
( Tilburg Noord-Brabant ) score 8,7 uit 311 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.

Sanidirect review

Er zijn 307 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren 161 ervaringen
4 sterren 47 ervaringen
3 sterren 3 ervaringen
2 sterren 9 ervaringen
1 ster 39 ervaringen

Verdeling: 208 positieve ervaringen | 51 kritische ervaringen

Ervaringen over: badkamers, tegels, actie, annuleren, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:

Sorteer op: meest relevant, nieuwste, met foto
“Alles voor de badkamer”
Marc Dun | maandag 3 feb 2025 25 | Sanidirect Tilburg
Goede informatie, scherpe prijs, snelle levering en zelfs hulp bij inladen van de spullen. We hebben nagenoeg alle materialen (tegels, douchewand, toilet, kranen etc.) gekocht voor de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
TMartens | maandag 27 mei 2024 24 | Sanidirect Apeldoorn
Ik werd vakkundig geadviseerd en conform de afspraak werd het sanitair en de wandtegels op tijd geleverd. Compliment voor deze nog jonge medewerker Jaymie.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
R. | donderdag 21 mrt 2024 24 | Sanidirect Cruquius
Wij zijn goed geholpen bij onze afspraak. Vooraf hadden wij door het eerder zoeken naar de goede badkamer een paar artikelen in de winkel gezien die goed zouden passen. Bij het intekenen werden daar nog goede aanvullende tips gegeven en mee gezocht bij de punten waar wij nog geen besluit over hadden genomen. Tijdens het opstellen van de artikelen lijst bleek achteraf iets gemist te zijn, dit werd gelukkig zijn opgelost en alles was daardoor nog steeds binnen voor de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Rik | dinsdag 15 okt 2024 24 | Sanidirect Groningen
Voor de aanpassing van het toilet de materialen bij Sanidirect besteld. Prima geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Service met een lach”
Piet-Hein Buur | woensdag 23 apr 2025 25 | Sanidirect Cruquius
"Onze ervaring met Sandirect? Nou, laten we zeggen dat ze ons toilet- humoristischer hebben gemaakt zonder dat we zelf maar op het verkeerde knopje hoefden te drukken. We kochten in de winkel wat toiletaccessoires, maar niet alles was meteen aanwezig. Geen stress – Sandirect sprong in de actie alsof het om een spoedklus ging! Zelfs een telefoontje met excuses over een foutief opgegeven prijs: hun eerlijkheid is even glanzend als onze nieuwe accessoires. Service met een lach én een beltoon, dus! Inmiddels hangt en staat alles prachtig in onze twee toiletten – zo mooi dat we bijna overwegen om gasten een kaartje te laten kopen voor een 'toilet-tour'. Kortom, met Sandirect ben je letterlijk én figuurlijk helemaal ontzorgd op het kleinste kamertje van het huis!"
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de service”
Henk Middendorp | maandag 5 dec 2022 22 | Sanidirect Son
Badmeubels bestaande uit onderkast wastafel met twee spoelbakken en spiegelkast
In eerste instantie hadden wij andere opstelling uitgekozen maar werden toen door adviseur gewezen op een ander meubel wat beduidend duurder maar natuurlijk ook mooier was. Aangezien de showroom verbouwd werd kwam dit showroommeubel in de aanbieding en kwamen wij voor beide partijen tot een prachtige overeenkomst.
Wij een geweldig mooie combinatie voor een mooie prijs en voor jullie als leverancier een lege plaats en ruimte in de showroom om de gewenste verbouwing en vernieuwing(en) uit te voeren. Afgelopen vrijdag alles opgehaald de kasten en onderdelen waren allemaal netjes verpakt in bobbeltjes plastic en stond gereed bij ingang. Al met al een geweldige overeenkomst en service wij hebben in onze familie en vriendenkring onze positieve ervaringen gedeeld en verteld dat men bij sanidirect in Son op een goede en eerlijke manier advies krijgt en het prettig is om zaken te doen.
FOTO VAN HENK MIDDENDORP
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Leon Kaat | zondag 5 feb 2023 23 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Na het maken van een reservering via de website, werd ik teruggebeld door een medewerker vanuit het filiaal in Capelle. Hierbij werden een aantal zaken besproken zodat hij een beter beeld kon krijgen over onze wensen. In de middag had ik de afspraak en hierbij werd er goed geluisterd naar onze wensen, werden er snel concrete plannen gemaakt en na een aantal verschillende meubels en andere artikelen te hebben bekeken, konden wij het met elkaar eens zijn en hebben wij voor het eerst een nieuwe badkamer gekocht. Na de aankoop zijn alle gemaakte afspraken exact nagekomen. Ik werd ruim van tevoren gebeld over de levering en de levering was keurig op tijd. Samen met de heren de levering nagekeken en hier waren geen bijzonderheden te melden. Inmiddels is onze badkamer bijna gereed en ik weet zeker dat wij hier op en top van gaan genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn adres”
Fam. Kruijsse | donderdag 6 feb 2025 25 | Sanidirect Middelburg
We hebben alles voor een nieuwe badkamer hier gekocht. We zijn super geholpen en er wordt goed meegedacht en tips gegeven. Fijn adres!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Paul | zondag 15 okt 2023 23 | Sanidirect Heerhugowaard
Bij Sanidirect in Heerhugowaard mijn nieuwe badkamer gekocht. Wauw! Hier ben ik zo goed en relaxed geholpen ze nemen echt de tijd voor je en geven je goede adviezen! Neem rustig de tijd en kijk wat je mooi vind (kopje koffie erbij) werd mij verteld! ik voelde mij erg op mijn gemak, al vrij snel had ik gevonden wat ik mooi vond dus met deze gegevens aan de slag en samen naar de accessoires gezocht ook hier weer alle tijd voor gekregen. Met de uitgezochte materialen werd een 3D opzet gemaakt en Jaaa dit is wat ik mooi vind! (zeker weten? denk er nog even over na met nog een bakje koffie) Jaaa ik weet het zeker dit word hem dus alle papieren in orde gemaakt en getekend. Omdat ik ook mijn kozijnen ging vernieuwen heb ik de badkamer op afroep laten zetten wat geen enkel probleem was, door een probleem met mijn nieuwe kozijnen (natuurlijk precies in de badkamer) verstreek mijn afroeptermijn, het probleem bij sanidirect uitgelegd en ook hier weer toonden zij alle begrip en verlengde mijn afroeptermijn zonder enig probleem, na bijna 1 jaar wachten eindelijk mijn kozijnen klaar toen diende het volgende probleem zich aan. Ik was al enige tijd bezig om een aannemer te vinden om de badkamer te plaatsen maar kreeg overal te horen eind volgend jaar bent u de eerste! En weer naderde het einde van mijn afroepperiode. ik kreeg hierover een mail en weer ik mijn probleem voorgelegd en het voorstel kreeg om langs te komen in Heerhugowaard om mij te helpen dus ik naar Heerhugowaard en ben weer super relaxed geholpen door Jurgen. Eindelijk een datum kunnen prikken! Voor de levering heb ik diversen mails ontvangen over de voortgang van de levering met duidelijke uitleg en data's van levering. Bij de levering werden de materialen netjes en voorzichtig naar de ruimte gebracht door twee aardige heren die alles zeer zorgvuldig controleerde op aanwezigheid en of beschadigingen, 1 doos tegels bleek gebroken, dit werd meteen doorgebeld en binnen 1 week had ik een nieuwe doos tegels. Nu is mijn badkamer klaar en wauw! Zo mooi geworden. Dus je begrijpt wel Sanidirect is voor mij een dikke aanrader! Sanidirect bedankt en in het bijzonder Jurgen!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Ivo | maandag 13 feb 2023 23 | Sanidirect Ede
Vanwege renovatie toilet -en doucheruimte hebben wij diverse artikelen bij Sanidirect Ede gekocht. Bij deze vestiging wordt je goed geholpen en geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn uiteindelijk tot een goede keus gekomen tegen een scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Service is prima”
Brigitte Koole | dinsdag 22 nov 2022 22 | Sanidirect Middelburg
Een complete badkamer gekocht en later ook nog besloten om een nieuw los staand bad te kopen met een grote staande kraan. Zijn ontzettend goed geholpen, ook met de nabestelling! We hadden tegels tekort, deze zijn ook snel na geleverd met een nette korting, de spiegels waren beschadigd maar kregen snel nieuwe geleverd, service prima en ook telefonisch keurig behandeld, ik zou deze zaak iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Schade en lekkage”
Suzan Su | donderdag 9 dec 2021 21 | Sanidirect Amstelveen
Sanidirect Amstelveen (Joseph Woo) beloofde een vakkundig aannemer zodat wij hun materialen gaan inkopen. RSW aannemer Richard Sadloe heeft de afvoer en waterleiding kapot gemaakt en door onbekwaamheid veroorzaakte hij meer schade in het huis, lekkage tot aan het toilet beneden met als gevolg kortsluiting en schade in het toilet. Sanidirect wijst steeds naar de onbekwame aannemer en haalt haar handen overal vanaf. Pas op met deze oplichters. Ik moest alle kosten zelf betalen om de helft van de badkamer en het toilet weer te herstellen.
FOTO VAN SUZAN SU
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Van zalen | maandag 7 jun 2021 21 | Sanidirect Meppel
Zeer tevreden met de 1e klas spullen voor de badkamer en het toilet. Goede service bij levering. Denken mee als iets niet goed is en reageren direct. Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde goederen. Kortom een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Jan Oliekan | maandag 29 jan 2024 24 | Sanidirect Tilburg
Sanitair badkamer en WC gekocht, eerlijk advies, scherpste prijs, top kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe badkamer”
Jeannine en Guido Bisschopa | maandag 26 dec 2022 22 | Sanidirect Weert
Beetje lang geduurd maar uiteindekijk is alles goed gekomen, zijn blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige toilet”
René | donderdag 7 mrt 2024 24 | Sanidirect Tilburg
We hadden een afspraak met Arjen om ons toilet volledig aan te pakken. Hij begreep ons goed en we zijn erg blij met zijn adviezen. We hebben een Ben Segno toilet en Ben Stelvio fontein, mooi kraantje uit de muur en prachtige tegels. De door Arjen aanbevolen aannemer heeft alles binnen 3 weken na bestelling keurig geplaatst.
REACTIE VAN RENÉ
Hier wil ik graag nog aan toevoegen dat Arjen, toen bleek dat de aannemer sneller beschikbaar was dan verwacht, de moeite heeft genomen om zelf de bestelling bij ons af te leveren omdat het standaard transport op die korte termijn niet meer te regelen was. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Service kan beter”
Madarun | maandag 24 feb 2025 25 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Dan denk je goed geholpen te zijn, blijkt achteraf dat de adviseur een verkeerde afmeting had doorgegeven en niet erbij vermeld dat we nog rekening gehouden zou moeten worden met de stelmaten. De adviseur had een plattegrond getekend op basis van de afmetingen van de meubels welke dus niet bleek te kloppen. Hierdoor waren de tegels van de badkamer niet juist afgesteld i.v.m. weglopen van het water. Daarnaast had hij ons ook niet verteld dat de radiator niet elektrisch was. Na contact opgenomen te hebben en duidelijk verteld te hebben dat de verpakking al open is gaf hij toch aan dat we langs konden komen en eventueel nog konden ruilen. Eenmaal aangekomen zei meneer de radiator niet terug te kunnen nemen omdat deze geopend was! Tot slot had meneer een verkeerde berekening gemaakt voor de toilet tegels waardoor we 5 pakken teveel geleverd hebben gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
C.Pakbier | maandag 14 sep 2020 20 | Sanidirect Middelburg
Zeer ruime keus, vakkundig personeel, weet waar ze het over hebben.enkel maar de maten doorgeven en hun berekenen de hoeveelheid in ons voordeel i.v.m. snijverlies. goede raad gehad over het toilet waar we super blij mee zijn, nu bezig met de badkamer die zeker net zo mooi gaat worden.prijs/kwaliteitverhouding een dikke 10

Aanvulling ontvangen 16 september 2020: Wij hebben een complete badkamer en toilet gekocht, toilet is afgelopen januari al geplaatst, bestaande uit wand en vloertegels, toilet met inbouwreservoir en wastafel met onderkast, super blij mee. De badkamer word op dit moment verbouwd, daarvoor hebben wij dezelfde tegels als toiletruimte, toilet met inbouwreservoir (Ben) toilet met zitting, spiegel met verlichting, wastafel met onderkast, dubbele kraan, een design radiator en een glazen douchewand, en een goot afvoer.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Van den Brandhof | maandag 11 sep 2023 23 | Sanidirect Ede
Fijne service, wij hadden snel tegels nodig en ze gingen gelijk aangeven uit welke tegels we dan konden kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Waskranen plus lade onderkasten”
Vincent | woensdag 28 jul 2021 21 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Werd snel geholpen en goed geadviseerd. Product werd geleverd op dezelfde dag dat de verkoper had aangegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk advies”
Kreeft | woensdag 7 nov 2018 18 | Sanidirect Meppel
Wij hebben een badkamer gekocht bij sanidirect te meppel en wij zijn zeer te spreken over de service, de medewerkers zijn zeer behulpzaam en namen ruim de tijd om er voor te zorgen dat wij de badkamer van onze dromen krijgen. Alle artikelen werden bij ons thuis bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur die alle spullen voor ons binnen heeft gezet en hebben wij gezamenlijk alle spullen gecontroleerd op schade. Alles is vlekkeloos verlopen en wij zijn zeer content met onze nieuwe badkamer. Sanidirect meppel is echt een aanrader! Bedankt voor jullie behulpzaam en eerlijk advies! Ga zo door wij zeggen het voort
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Sam | woensdag 9 nov 2022 22 | Sanidirect Leeuwarden
Wij hebben een complete badkamer gekocht incl tegels. Dit was in december 2021. Door wat veranderingen in ons bouwplan ivm de energieprijzen, hadden we de radiator en de spiegel niet meer nodig. Echter hadden we deze al wel besteld. Levering is volgens plan gegaan. Maar nu hebben we dus spullen over. Ook tegels. Het retourbeleid is waardeloos. We hebben geen maatwerk gekocht, de spullen zijn niet uit het assortiment, zitten in een onbeschadigde originele verpakking en toch mag het niet terug. Verder wilde onze tegelzetter eigenlijk niet met de 'Sanizooi' tegelen en hij heeft ook laten zien waarom. Sommige tegels zijn helemaal niet haaks, iets wat voor een strakke badkamer met gerectificeerde tegels wel een must is. Daarnaast waren er een aantal bol, niet vlak, zeg maar. Er was een pak tegels kapot, deze werd direct netjes vervangen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou van alles moet vinden. Mochten we ooit een nieuwe badkamer nodig hebben, dan gaan we zeker niet terug. Nog een tip, mocht je er wel een badkamer kopen; het aantal m2 tegels wordt middels een computersysteem uitgerekend. In de offerte/factuur/aankoopbevestiging staat wél duidelijk dat de tegelzetter het even na moet meten. Laat dat ook zeker doen. Wij hadden van de ene tegel veel te veel en de andere tegel tekort. Ze hebben niks op voorraad, dus je haalt ook niet even snel wat bij. Moet eerst besteld worden, levertijd, blabla. Dus als je niet wilt, dat de tegelzetter stagneert, laat hem (of haar) checken!! Verder krijgen we een parel van een badkamer, denk ik.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels en benodigdheden voor het toilet”
Brenda | woensdag 16 mrt 2022 22 | Sanidirect Groningen
Goede informatie, eerlijk personeel en denkt met je mee. Ze hebben echt verstand van zaken. En dat gecombineerd met een mooi assortiment
Reactie of foto toevoegen
“Zeer geslaagd”
Janet Tilman | zaterdag 12 dec 2020 20 | Sanidirect Meppel
Wij zijn zeer geslaagd bij Sani direct in Meppel, fijne uitleg/advies en super keuze /uitgebreide assortiment.

Aanvulling ontvangen 15 december 2020: Wij hebben een volledige badkamer gekocht, tegels wand, tegels vloer, 2x wc, regendouche, ligbad en wandmeubels.
FOTO VAN JANET TILMAN
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamertegels en inrichting”
Mieke | dinsdag 2 apr 2024 24 | Sanidirect Duiven
Goede voorlichting, meedenken en heel flexibel. Prachtige badkamertegels en inrichting uitgezocht. Paar dagen later tegels van kleur gewijzigd en daar werd niet moeilijk overgedaan. Kortom Ruben heeft ons uitstekend geholpen Op dit moment wordt de badkamer gemaakt dus het eindresultaat is nog niet te zien.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Babette Van Huis | zondag 7 jul 2024 24 | Sanidirect Duiven
Heel fijn geholpen tijdens het uitzoeken van onze badkamer. Goeie hulp gehad en ideaal, de 3D visualisatie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen aankoop”
M.Mol | donderdag 30 jul 2020 20 | Sanidirect Breda
Complete badkamer gekocht die nog letterlijk helemaal gemaakt moest worden in ons nieuwe huis. Verkoper heeft goed meegedacht met de situatie en de plaatsing van alle benodigdheden. En ons ook handige en bruikbare tips gegeven! Al met al: voor de volgende badkamer komen wij zeker terug en we raden deze vestiging ook zeker aan bij vrienden en familie!!
Reactie of foto toevoegen
“Wel een goede ervaring”
boshoster | woensdag 23 mei 2018 18 | Sanidirect Barendrecht
We zijn netjes geholpen door de manager van de vestiging Barendrecht. Bij het inrichten van onze badkamer (boven) en toilet (beneden) in dezelfde stijl zijn we erg goed en klantvriendelijk geholpen. Dat heeft ertoe geleid dat en de prijs dat we uiteindelijk in zee gegaan zijn met Sanidirect. Bij levering waren er met de planning zaken afgesproken om de tegels op het terras te plaatsen. Door onze grillige tuin was dat uiteindelijk niet mogelijk. Dat betekende dat ik ze zelf twee keer moest verplaatsen van het fietspad naar de voordeur en van de voordeur naar de huiskamer. Dat was even minder prettig. Achteraf gezien was alles geleverd. Er was wel een ruim aantal tegels geleverd als extra, meer dan 15%. Terugnemen van dichte verpakkingen was een optie maar gelet op de eerder verleende korting was dat een te verwaarlozen bedrag. Dus hebben wij ervoor gekozen om ze te behouden. Tussentijds hebben we besloten om af te zien van de vloerverwarming. Over teruggave van de ongeopende doos werd niet moeilijk gedaan. Al met al zijn we erg tevreden over de gang van zaken en hebben wij een fraaie badkamer en toilet.
FOTO VAN BOSHOSTER
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Jan Korsten | zondag 26 feb 2023 23 | Sanidirect Weert
Zeer goed geholpen daar Patrick niets was hem te veel om te laten zien. Wat ook heel fijn was dat Patrick heel veel verstand heeft van de montage van de spullen en een praktijk gericht persoon. Leveren is geweldig goed en snel gegaan ook de chauffeur en bijrijder waren geweldig heel rustige mannen die heel zorgzaam met hun werk bezig zijn daarbij goede uitleg en goede controle van de geleverde spullen
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
martijn nauta | woensdag 11 jun 2025 25 | Sanidirect Leeuwarden
Wij liepen op een vrijdagochtend de winkel binnen om te kijken naar een nieuwe toiletruimte, eenmaal binnen werden we rustig ontvangen en konden eerst rustig even rondkijken. Waarna we wat vragen hadden konden we bij de eigenaresse terecht onder het genot van een bakje koffie werden er direct mooie 3d tekeningen gemaakt en hebben we tegels, toilet, wasbak+ kastje uitgezocht.
Vriendelijk geholpen door zeer vakkundige mensen.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Ilse Verburgh | dinsdag 17 okt 2023 23 | Sanidirect Duiven
Snel van begrip, snelle service en snelle levering: wat wil je nog meer?!
Reactie of foto toevoegen
“Koop er niet meer”
van der Kolk | zaterdag 22 mei 2021 21 | Sanidirect Almere
Badkamer en 2 toilet gekocht. Advisering Top. Maar helaas een klanten service die getraind is met de klant AF TE WIJZEN. Alles had de klant maar anders moeten doen. Wanneer je tegels 30 x 60 besteld en geregeld hebt, waarbij er helaas een andere achterwand in moet en tegels 30 x 60 bij een ander besteld kom je er achter dat de geleverde tegels 29,5 zijn. Is normaal volgens Sanidirect klanten service. Dit is maar 1 van de conflicten IK KOOP ER NOOIT MEER. Maar verkoopadvisering top dus die kunnen hier niks aan doen
FOTO VAN VAN DER KOLK
REACTIE VAN TEGELZETTER
Een goede tegelzetter weet dat 2 soorten tegels van commerciële maatvoering "30x60" nooit strokend te verwerken zijn.
REACTIE VAN VAN DER KOLK
De reactie van de tegelzetter. Dan hoef ik je niet als tegelzetter want je begrijpt de klacht niet eens.

Onderschrift Qasa: de reactie kan ook als algemeen informatief gelezen worden, en hoeft niets af te doen aan de klacht van de reviewer.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van diverse badkamer artikelen”
Janet Bakker | dinsdag 1 nov 2022 22 | Sanidirect Meppel
We werden top geholpen met al onze wensen. Kregen top advies en er werd meegedacht!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf gemonteerd”
j.hendriks | maandag 1 jun 2020 20 | Sanidirect Ede
Een nieuwe badkamer we zijn goed door Paul geholpen en uit leg gekregen
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met de nieuwe badkamer”
Dion van Baal | vrijdag 18 nov 2022 22 | Sanidirect Kaatsheuvel
Goed advies gehad van meneer, erg vriendelijk en wij zijn enorm blij met onze nieuwe badkamer van Sanidirect. Prijs kwaliteit is top!
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig gegaan”
Fam Willemze | zaterdag 28 mrt 2020 20 | Sanidirect Duiven
Wij hebben bij Sanidirect Duiven een badkamer gekocht. Deze is op zeer vakkundige wijze gepland en geinstalleerd. Bram heeft ons zeer goed en vakknudig geholpen, een dikke 10! Je hebt een vast contactpersoon tijdens de verbouwing, en er wordt op toe gezien dat het allemaal goed gaat dmv controles. Zeker aan te bevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut tevreden”
Britta Wattimena | woensdag 28 okt 2020 20 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Wij zijn in de winkel goed en vriendelijk ontvangen en geholpen door dhr. Randhir Soekha. Hij geeft goed advies en denkt mee met de klant. Soms kun je je in zulke winkels wat 'opgelaten' voelen omdat mensen dan bij binnenkomst gelijk op je af komen om je te helpen, maar hier krijg je gewoon lekker eerst de tijd om rustig rond te kijken en wat ideeën op te doen. Je voelt je niet 'verplicht' om gelijk iets te kopen. Wij hebben een hoogglans witte slim wastafel met een spiegel (incl verlichting) gekocht en zijn absoluut tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Volgens algemene voorwaarden kan je niet ruilen”
AMC | donderdag 19 mrt 2020 20 | Sanidirect Son
Willen kranen vervangen op de badkamer en hebben vertrouwen in de deskundigheid van de medewerker, helaas 3 artikelen zijn niet geschikt voor de situatie. Zijn niet om te ruilen want in de verkoopvoorwaarden staat "niet ruilen". ADVIES! KOOP NIET BIJ SANIDRECT MAAR GA NAAR EEN BEDRIJF DAT SERVICE BIED
Reactie of foto toevoegen
“Service van nul”
Jos de Natris | zondag 8 nov 2020 20 | Sanidirect Son
Verkoper doet zijn best maar heeft volgens mij te druk om goed te luisteren naar de klant daardoor tot 2 maal toe foute levering. om de vaklui binnen te houden heb ik vlug een (extra) loodgieter moeten binnenhalen .. De serviceafdeling ; je hebt ons niet de kans gegeven om nog eens te leveren ! belachelijk ze hebben lak aan je ...
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer compleet”
Fred | maandag 9 nov 2020 20 | Sanidirect Heerlen
Komplete badkamer. Goed advies, kompleet, alles voor installatie inbegrepen, aantrekkelijke prijs

Aanvulling ontvangen 9 november 2020: Spullen zijn geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de geleverde spullen”
Marit | woensdag 11 okt 2023 23 | Sanidirect Apeldoorn
Badkamer gekocht, tevreden over het meedenken in mogelijkheden en zo snel mogelijke levering.
Reactie of foto toevoegen
“Schuifdeur”
Peter Cloo | maandag 14 okt 2019 19 | Sanidirect Ede
Uitstekend geholpen. Ruime keus. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou deze winkel zeker adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Jany Kapteijn | zaterdag 1 jun 2024 24 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Complete badkamer gekocht. Geholpen door Raymond Sijsens, hij denk goed mee wat voor mogelijkheden er zijn, ook in het financiële plaatje geef hij goed en eerlijk advies. Ook de aannemer die hij adviseerde maakte het plaatje compleet.
Zeer een aanrader om hier uw aankoop te doen.
FOTO VAN JANY KAPTEIJN
+ Toon extra foto van Jany Kapteijn
+ Toon extra foto van Jany Kapteijn
Reactie of foto toevoegen
“Klantenservice kan beter”
Zach hoffman | woensdag 24 sep 2025 25 | Sanidirect Amsterdam
Helaas hebben ze geen retourbeleid voor alles wat je in de winkel koopt of bestelt. Zelfs ongeopende producten worden niet geaccepteerd of geruild. Als je online bestelt, kun je binnen 14 dagen zonder problemen je bestelling plaatsen. Ik probeerde ongeopende artikelen te ruilen/retourneren, maar ze zeiden dat dat onmogelijk was omdat ik ze in de winkel had gekocht. Online? Geen probleem. Ik raad aan om een ​​alternatief bedrijf te kiezen dat betere klantenservice biedt en je beschermt als artikelen die in de winkel zijn gekocht, niet werken.
Reactie of foto toevoegen
“Materialen voor een badkamer en twee toiletten”
Tina | donderdag 5 okt 2023 23 | Sanidirect Cruquius
Ik heb de materialen voor een badkamer en twee toiletten gekocht. De medewerkers hebben supergoed meegedacht in het bewaken van het budget, maar ook ervoor gezorgd dat ik mooie spullen heb waar ik iedere dag van ga genieten. Ook over de levering van materialen gaven ze tips. Ik ben heel tevreden over de service en kan deze vestiging van harte aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
eric tiben | woensdag 1 okt 2025 25 | Sanidirect Groningen
We worden altijd netjes geholpen en zorgen dat we de spullen netjes krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toiletruimte”
Chiel | donderdag 2 jan 2025 25 | Sanidirect Breda
Zeer tevreden over de geweldige service bij sanidirect Breda. Er word goed meegedacht en een prachtig ontwerp gemaakt. Spullen zijn inmiddels geleverd en binnenkort word alles geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een uitstekende ervaring”
Jasper van Lienden | dinsdag 18 mrt 2025 25 | Sanidirect Vlaardingen
Onze ervaring met Sanidirect Vlaardingen was uitstekend. We kwamen in contact met deze vestiging aan de Gerard Burgerlaan 5 in Vlaardingen, en vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel. Persoonlijk advies, moodboard & 3D-ontwerp: Wat Sanidirect Vlaardingen écht onderscheidt, is de persoonlijke benadering en het maatwerk. Het team nam uitgebreid de tijd om onze wensen te bespreken en maakte een moodboard, zodat we een visuele indruk kregen van de stijl en mogelijkheden. Daarnaast kregen we een 3D-ontwerp, waarmee we direct konden zien hoe onze nieuwe badkamer eruit zou komen te zien. Dit hielp enorm bij het maken van keuzes over de indeling, materialen en kleuren. Dankzij hun expertise kwamen we tot een ontwerp dat perfect bij onze woning past. Topkwaliteit voor een scherpe prijs: We kozen voor sanitair van Ben, een merk dat bekendstaat om zijn duurzaamheid en stijlvolle ontwerpen. Sanidirect wist ons een zeer scherpe prijs te bieden zonder concessies aan kwaliteit of service. Dit maakte de keuze om hier te kopen extra aantrekkelijk. Vlotte en zorgvuldige levering: De levering verliep vlekkeloos. Alles werd op tijd bezorgd en zonder problemen naar de eerste etage gebracht. Geen beschadigingen, geen ontbrekende onderdelen—precies zoals het hoort. De moeite waard, ook als je verder weg woont: Wat ons betreft is Sanidirect Vlaardingen absoluut een aanrader, ongeacht waar je woont. Of je nu in de regio Rotterdam of daarbuiten woont, de combinatie van deskundig advies, een moodboard, 3D-ontwerp, scherpe prijzen en uitstekende service maakt de rit meer dan waard. Sanidirect biedt echt persoonlijke aandacht en hulp bij het samenstellen van je droombadkamer - iets wat je niet overal vindt. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en zouden hier zonder twijfel opnieuw bestellen.
FOTO VAN JASPER VAN LIENDEN
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
S. Suurmeijer | woensdag 30 mei 2018 18 | Sanidirect Groningen
Nieuwe badkamer aangeschaft via Sanidirect Groningen, nadat ik al bij een paar andere badkamerzaken geweest was. Op internet van die zaken nogal slechte reviews gelezen. Voor Sanidirect waren minder reviews te vinden (wat vaak al positief is, mensen zijn toch geneigd sneller te reviewen als het niet bevalt) en de reviews die er waren waren meest positief. Bij Sanidirect ben ik goed geholpen (wel een paar keer vanwege drukte even moeten wachten). John en collega dachten goed mee, kwamen met goede suggesties en uiteindelijk een goed ontwerp gemaakt. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een bedrijf dat Sanidirect ingehuurd had en zeer tevreden mee!
Reactie of foto toevoegen
“Meubel met 2 kasten en spiegel”
Jennifer | vrijdag 17 jan 2020 20 | Sanidirect Den Bosch
Badkamer meubel met kasten en spiegel gekocht zeer goed geholpen door de medewerkster. Snel handelen we hadden namelijk haast en konden het de volgende dag al afhalen!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop douchebad”
Lydia Hagen | maandag 31 okt 2022 22
Snelle levering. Zelf een datum kunnen kiezen voor bezorging. Vantevoren krijg je een mailtje met een tijdvak wanneer de levering bezorgd wordt. Wat ik ook erg fijn vond was dat ik 20 minuten vantevoren gebeld ben dat ze eraan kwamen. Nette chauffeur die ons heeft geholpen het bad naar boven te brengen
Reactie of foto toevoegen
“Vloertegels voor de badkamer”
Miranda Luiken | woensdag 15 feb 2023 23 | Sanidirect Breda
Goed geholpen bij de keuze naar vloertegels voor onze badkamer. Duidelijke info over levertijd van de tegels. Netjes gebeld toen de tegels binnen waren. Tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Gaat mis in Waalwijk”
Dineke | donderdag 28 feb 2019 19 | Sanidirect Sneek
Complete badkamer gekocht bij sanidirect. Zeer goed geholpen door sanidirect Sneek. Fijne en gezellige ervaring. Denken ook mee. Helaas ging het helemaal mis in hoofdkantoor in Waalwijk. Wat een arrogante, ongeregeld zooitje. Geen goede communicatie, wachten na 4 afmelding van bestelling,vanaf 8 februari nog steeds op onze wastafel meubel. 2 verkeerde levering datum. Schade tijdens transport?, foto's niet gezien? Ook bij de afmelding wordt te laat of helemaal niet contact met ons gezocht. Onze zpp is hier dus ook niet blij mee. (Mist inkomen) En gisteren om 16.45 kregen we een mail dat de wastafel, die daar al vanaf 8 februari voorradig lag, want het meubel was het probleem steeds, nu opeens niet meer op voorraad ligt. Wij zijn helemaal klaar met sanidirect waalwijk. We zijn nu weer benieuwd wat voor smoes ze hebben. En wie gaat er voor de kosten opdraaien van de zzp'er. Jammer voor Sneek, maar dit gaat ten kosten van ons vertrouwen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer en toilet”
Sabine Verkade | donderdag 28 mrt 2024 24 | Sanidirect Meppel
Een jaar geleden hebben we een badkamer uitgezocht en zijn er mooie ideeën bedacht voor de inrichting en werd er goed geluisterd naar onze wensen je moet daarna wel direct offerte tekenen, dit kwam mij vreemd over. Echter nadien heb je, tot de bestelling, nog mogelijkheden om wijzigingen aan te brengen, bijvoorbeeld andere tegels. Dit jaar hebben wij weer voor sanidirect gekozen voor een nieuw toilet. Wederom werd goed meegedacht en voorstellen gedaan die voor mij als klant voordelig waren.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Natasja Jean Pierre - de Hoog | donderdag 8 feb 2024 24 | Sanidirect Barendrecht
De medewerker van Sanidrect heeft ons fantastisch geholpen bij de aanschaf van onze volledige nieuwe badkamer én toilet. Geduldig, oplossingsgericht, servicegericht. Kwaliteit van de geleverde goederen is ook goed, deels ook van huismerk en is ook heel prima qua afwerking en kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe toiletinrichring”
Paula Veenendaal - de Boer | maandag 6 mei 2024 24 | Sanidirect Ede
De eerste zaak waar we ons wilden oriënteren voor een nieuw toilet, tegels enz. Het bleef bij de eerste zaak. Heel fijn geholpen en alles is keurig geleverd. Fijne ervaring en blij met de spullen uit een ruime keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Claudia | vrijdag 24 nov 2023 23 | Sanidirect Middelburg
Afgelopen zomer twee badkamers gekocht bij Sanidirect Middelburg. In november hadden we ook nog een nieuwe toiletinrichting nodig. Omdat we afgelopen zomer zo prettig en vakkundig zijn geholpen zijn we teruggegaan om een toiletinrichting te kopen. Wederom zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Sanidirect kent een goede prijs-kwaliteitverhouding met genoeg keus voor iedereen. We zijn erg tevreden met de aankoop, de levering en de service van Sanidirect. Indien we in de toekomst nieuw sanitair nodig zouden hebben zouden we dat zeker weer bij Sanidirect kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Kevin | woensdag 28 okt 2020 20 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
We hebben een toilet, toiletframe en tegels gekocht. Goed geholpen. Goede uitleg waarom bepaalde keuzes niet handig waren en flexibel met eerder leveren van bepaalde zaken. Ook behulpzaam bij het inladen van spullen. Kortom super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Albert.P. | donderdag 23 jul 2020 20 | Sanidirect Tilburg
Heel goed meegedacht door de verkoper over het plaatsen en de aankoop van een inloopdouche.

Aanvulling ontvangen 28 juli 2020: Alles is gemonteerd, en na een beginners foutje is alles naar wens verlopen. Wel nog met Sani contact gehad over glas dikte . Is ook goed afgelopen ( is beetje moeilijk om te omschrijven) Eind goed al goed en we zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Hans B. | vrijdag 1 mrt 2019 19 | Sanidirect Heerlen
Sanidirect: NIET DOEN !!!! Waardeloos bedrijf. Dit geldt voor de winkel in Heerlen én voor het moederbedrijf. Zeer slechte ervaring met Sanidirect, NIET kopen. Bij ons is zo ongeveer alles fout gegaan. Onze aannemer kon eerder dan gepland beginnen dus hebben wij bij de winkel gevraagd of snelle levering mogelijk was. Wij kregen hierop een akkoord maar toen de aannemer was begonnen, bleek het allemaal niet te lukken. Uiteindelijk zijn wij zelf de spullen moeten gaan halen in Waalwijk. Dit koste mij een dag verlof en een dag bushuur en een extra dag werk van de aannemer. Geen "Sorry, dit hebben wij fout ingeschat....". Klacht via de mail zou doorgestuurd worden naar de winkel: nooit gebeurd. Een stapel retourpapieren vanwege ondeugdelijke leveringen: 2 spotjes ( van de 4) met beschadigingen, wastafel 2x geleverd met oneffenheden, de 3e pas in orde (koste ons weer enkele dagen extra), sifon voor de douchebak was niet meegeleverd, sifon voor de wastafel paste niet, bevestigingsmaterialen van de drukplaat van het toilet was niet compleet en die van het wandcloset was kapot. De bovenplaat van de kast bleek los te zitten omdat van de dubbelzijdige tape bij 2 van 4 de beschermfolie er nog op zat, 2 dozen tegels kapot. Toen op het laatste de spiegel werd opgehangen, bleek bij verwijdering van de siliconen bescherkapjes dat er een stukje uit de spiegel was. Hierover gereclameerd maar het woord service kennen ze niet bij Sanidirect. Je kan een nieuwe spiegel KOPEN met 20% korting. Ik heb aangegeven met bovenstaande verhaal dat een servicegericht bedrijf hier met een oplosssing zou moeten komen, het heeft ons namelijk enkele dagen extra werk gekost vanwege alle foute leveringen: Sanidirect geeft niet thuis!!!! Uitermate goed getrainde medewerkers die absoluut niet toegeven dat er iets beter had gekund, geen sorry, geen service. WAARDELOOS bedrijf dat ik bij iedereen zal afraden. 1 ster is eigenlijk nog té veel.
Reactie of foto toevoegen
“Los bad met scherm”
AJ Spek | vrijdag 13 sep 2019 19 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Een douchebad (hoek) met douchewand besteld. Tijdig geleverd, service door belletje half uur voor levering en de spullen cf. afspraak. Advies in de winkel was duidelijk en er werd meegedacht qua opstelliing! Tevreden !
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling”
N v belzen | donderdag 16 apr 2020 20 | Sanidirect Middelburg
Had wandtegels te weinig besteld. Na een belletje kon ik ze 2 dagen later ophalen. Super toch?
Reactie of foto toevoegen
“Spullen worden beschadigd geleverd”
Guven | woensdag 7 aug 2024 24 | Sanidirect Leeuwarden
Denk je leuk een badkamer te hebben gekocht en goed te zijn geholpen in de winkel en dit dus veel goeds beloofd kan de helft na de eerste levering direct weer terug ivm beschadiging. Dan zou je denken ah nu komt het vast goed..... nou zit nu voor de 4e keer te wachten omdat alles steeds weer kapot en beschadigd geleverd wordt. En wanneer je de klanten service belt wordt er wel steeds nieuw gestuurd alleen moet je er weer weken op wachten en is het uiteindelijk toch weer stuk waar natuurlijk niemand iets van weet... ach bestellen wel "weer" nieuwe en meneer moet niet zo zeuren want er komt toch een nieuwe aan!? Man man man. Wat werd er dan stuk geleverd:
-Van de 16 60x120 tegels 8 stuks kapot (inmiddels wachten we op de 3e levering van de tegels)
-Lade kast waarvan de hele achterkant in stukken ligt inclusief de doos en nog zo op de oprit gezet werd.
-Dubbele wasbak 1e levering, Hele zijkant bekrast.
-Dubbele wasbak 2e levering, mist gewoon een hap uit de zijkant (alsof iemand honger had).
Kortom gewoon een trieste zaak en gewoon heel jammer.
FOTO VAN GUVEN
Reactie of foto toevoegen
“Geen levering”
S. Donga | woensdag 10 jun 2020 20 | Sanidirect Heerhugowaard
15 mei een toiletrolhouder besteld. Zou er binnen een week zijn. Het is nu
10 juni en ik heb nog steeds niets ontvangen. Wel een order bevestiging gekregen dat die op 5 juni zou worden afgeleverd. Twee keer langs de winkel gereden voor niets.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
André Lukkes | woensdag 20 mrt 2024 24 | Sanidirect Meppel
Badkamer en later toilet daarna. Prima informatie. Niet moeilijk en goed afgehandeld. Snelle levering na afroepen artikelen. Prima.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe badkamer”
Tineke Been | woensdag 14 dec 2022 22 | Sanidirect Groningen
Er wordt goed meegedacht over de indeling van de nieuwe badkamer. Medewerker neemt voldoende tijd om samen met de klant de badkamer samen te stellen. Er wordt kundig advies gegeven en aangesloten bij de wensen van de klant.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Diana de Bruijn | dinsdag 28 mei 2024 24 | Sanidirect Kaatsheuvel
We werden adequaat geholpen en de medewerkers dachten mee om een oplossing te vinden, zodat de werkzaamheden voor de badkamer door konden gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Marianne | vrijdag 8 aug 2025 25 | Sanidirect Barendrecht
Badkamer meubel. Hang toilet ed. Personeel zeer vriendelijk weten waarover ze het hebben, zijn bereid met je mee te denken zonder dat je het gevoel krijgt dat ze alleen maar iets willen verkopen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Marlies | woensdag 1 feb 2023 23 | Sanidirect Utrecht
Langs geweest om de tegels te bekijken. Daarna gebeld om te bestellen. Super geholpen door de medewerker en duidelijk waar we aan toe zijn. Ook de levertijd is ons reuze mee gevallen! We hadden afgesproken om het op te halen in het filiaal, daar ook heel hartelijk ontvangen. Een van de werknemers heeft ook geholpen om de tegels naar onze auto te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Accuraat en klantvriendelijk”
Koos Nederhoed | woensdag 16 feb 2022 22 | Sanidirect Sneek
Badkamer en wc-materiaal aangeschaft. Zeer kundig geholpen door Jeroen. Meedenkende verkoper met zeer goede en betrouwbare adviezen. Dit alles op een hele rustige en deskundige wijze. Ook nadien accuraat en klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Piet van Engelen | vrijdag 28 jun 2019 19 | Sanidirect Den Bosch
Badkamer gekocht. Wij hebben met Sanidirect zeer goede ervaring gehad, de service vooraf was zeer goed en wij hadden achteraf nog een dingetje wat aangepast moest worden, dit is ook super opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Levering is top”
Lea van Ertvelde | zondag 26 dec 2021 21 | Sanidirect Middelburg
Duidelijke illustraties, prijs, afmetingen en verdere informatie over meer opties om te installeren helemaal goed. Levering ook top!! Dag is bepaald en chauffeur belt n half uur van tevoren.
Reactie of foto toevoegen
“Foutieve leveringen en slechte service”
Couwenberg | woensdag 27 mrt 2024 24 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Bad was niet goed, water bleef liggen dus moest worden omgeruild. Bad werd vervolgens geleverd direct door leverancier. Chauffeur weigerde het andere bad mee te nemen omdat deze nog binnen stond, met als gevolg dat we het hele weekend met een extra bad in huis zaten. Lasdraad bij radiatoraansluiting ontbrak deels waardoor nieuwe radiator moet komen, 7 weken wachttijd tot de nieuwe radiator geleverd kan worden! Daarnaast te groot bedieningspaneel voor toilet geleverd. Contact hierover gehad vestiging Capelle. Er werd een klein wit paneel besteld, echter werd vervolgens weer een verkeerde geleverd namelijk een Chroomkleurige. Wederom gebeld en er werd aangeven de verkeerde te hebben besteld. Er werd nogmaals een nieuw (wit) paneel besteld, maar ik moest wel even de andere komen brengen naar de showroom. Ik gaf aan hier niet op te zitten wachten en ik niet vind dat ik de (2e) fout moet oplossen. Hierop kreeg ik als reactie "u heeft toch een mooie korting van mij gehad?" Dit vond ik zo een bizarre reactie. Aangegeven dat dit nou het zoveelste was wat mis was gegaan en zij het toch echt mocht gaan oplossen. Aangegeven dat ik het paneel best wil terug sturen per post maar echt niet weer langs zou komen in de showroom. Dan moest ik maar de service afdeling bellen. Dat heb ik dus gedaan en deze hebben het goed opgelost. Al met al teleurgesteld in aantal geleverde foutieve producten en handelswijze vanuit vestiging Capelle en de leverancier van het bad.
Reactie of foto toevoegen
“WC verbouwing”
A.Toutenburg | maandag 11 mrt 2024 24 | Sanidirect Den Haag
Pas geleden is de wc verbouwd en dit is keurig gedaan. Ook tussendoor tijdens de verbouwing nemen ze nog contact met je op of alles naar wens verloopt. Echter de spiegel hebben we niet laten monteren omdat we die nadat het kastje met fonteintje was geplaats de spiegel te groot vonden en achteraf zelfs niet in het midden boven het kastje wastafel konden monteren omdat die te groot was daarvoor en het kastje in de hoek geplaatst was. Op de ontwerptekening van Sani direct zag het er meer passend uit. Nog geprobeerd om de spiegel te ruilen voor een kleinere maar ze namen de spiegel niet terug. Het antwoord van hun was dat ze daar niet aan beginnen want dan zou het einde zoek zijn en het bedrijf waar zij het bestellen zou ook erg moeilijk doen om het terug te nemen. Al met al zit ik nu met een spiegel van 150 euro die geen bestemming meer heb terwijl Sani Direct deze gewoon nog in hun showroom heeft. Er staat wel op de koopovereenkomst dat ze geen spullen retour nemen maar als het ontwerp niet helemaal klopt met de werkelijkheid. Als ik naar een bouwmarkt ga en spullen over heb of dan is het retourneren geen probleem. Dus op dit punt zou Sani Direct een beter beleid in moeten voeren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is bespreekbaar”
P Rondon | donderdag 17 nov 2022 22 | Sanidirect Leeuwarden
Wij hebben eerder een badkamer gekocht, en nu voor beneden de wc incl tegels en wasbakje. De mensen zijn zeer vriendelijk, en niet opdringerig. Alles is bespreekbaar, en ze denken met je mee. Ze komen met leuke ideeën, en dan met je eigen ideeën krijg je hele mooie en vooral betaalbare creaties. Wij bevelen het iedereen aan, om eens langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Douchebak en douchecabine”
Kroon | woensdag 20 nov 2019 19 | Sanidirect Sneek
Super geholpen zeer tevreden met onze douchebak en douchecabine.

Aanvulling ontvangen 21 november 2019: Materiaal is geleverd, word van het weekeind geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer en toilet”
Louis Traas | donderdag 20 jan 2022 22 | Sanidirect Middelburg
Complete badkamer incl. toilet voor verdieping en toilet begane grond. Dus wand en vloertegels incl.meubels enz. Zeer goed geholpen, vakkundig en technisch zeer goed advies met een scherpe en nette prijs. En ook de service is super een fonteinkraantje omruilen of nog een doos extra tegels bij bestellen alles is super snel gereld.
Reactie of foto toevoegen
“Sanidirect”
Jessica Straver | donderdag 30 dec 2021 21 | Sanidirect Barendrecht
Wij hebben twee Ben Lavion Verhoogde wastafelkraan Geborsteld Zwart met plug gekocht bij Sanidirect in Barendrecht. Net op de valreep... We kregen te horen dat de dag erna de winkels zouden gaan sluiten tm 14 januari. We werden goed geholpen door een dame. Zij adviseerde ons over de hoogte van de kraan en de soort plug aangezien wij een badkamermeubel heb met twee waskommen. Als kers op de taart waren wij erg blij dat wij de kranen en plugs een aantal dagen daarna al konden afhalen zodat wij ons badkamermeubel volledig in orde konden maken. We hebben de kranen en plugs nu een aantal dagen in gebruik en het werkt zoals beloofd en het staat prachtig.
FOTO VAN JESSICA STRAVER
Reactie of foto toevoegen
“Levering kapotte spullen”
Rick Walschots | maandag 23 dec 2019 19 | Sanidirect Utrecht
Helaas heb ik van Sanidirect een kapot badmeubel geleverd gekregen. Er was een paneel gebroken en dat verbaasde mij ook niets aangezien deze van spaanplaat was gemaakt. Dit verbaasde mij aangezien het toch een meubel was van zo'n € 1.200,-. In 1e instantie werd dit keurig opgelost en zou ik een nieuw meubel krijgen. Helaas was er wel weer een levertijd van 5 weken. Na deze 5 weken kreeg ik een een los voorpaneel geleverd. Dit was totaal niet de afspraak. Dit was een ander voorpaneel en daarnaast was de afpraak dat ik een nieuwe onderkast zou krijgen. Sanidirect had dit niet goed gecommuniceerd en gecontroleerd. Nu moet ik wederom 5 weken wachten op een nieuw meubelen en blijf zitten in een onafgewerkte badkamer. Bij sanidirect hebben ze totaal geen positie bij hun leveranciers. Ik kreeg als advies om het oude kapotte meubel maar even op te hangen. Ze wilden alleen geen verantwoording voor het feit dat die weleens van de muur kon vallen. Heb nog geprobeerd om via de aankoopvestiging Utrecht iets voor elkaar te krijgen, maar ook daar geen reactie. Ik zou iedereen adviseren om toch echt 2 keer na te denken om iets te bestellen. De service is gewoon echt verschrikkelijk slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de badkamer en het toilet”
Ron | vrijdag 9 feb 2024 24 | Sanidirect Cruquius
Vorig jaar hebben wij onze badkamer compleet laten vernieuwen door Sanidirect. De aannemer, welke geregeld was door Sanidirect, heeft met de nieuwe spullen ons verrast met er een droombadkamer voor terug te geven. Alles netjes, alles naar wens en volledig tevreden. Nu is ons toilet aan de beurt. Om even snel de winkel in te lopen en een keuze te maken tussen bijvoorbeeld de nieuwe tegels is het beter om een afspraak te maken. Maar wij werden zo fijn en netjes tussen de bedrijven door geholpen en geadviseerd dat wij eerlijk moeten zeggen dat je hier bij Sanidirect echt als klant behandeld wordt. Ze hebben de tijd voor ons genomen, terwijl die er eigenlijk niet was. En dat ging niet ten koste van de aanwezige klanten die al in gesprek zaten om hun nieuwe droom te verwezenlijken. Mocht er door ons nog iets nodig zijn om te vernieuwen of te verbouwen, dan komen wij hier zeker graag terug. Bedankt voor jullie interesse en inzet. Top team zijn jullie.
FOTO VAN RON
Reactie of foto toevoegen
“Toiletpot met inbouwreservoir”
Van lier | dinsdag 4 nov 2025 25 | Sanidirect Hoorn NH
Alle voors en tegen goed uitgelegd door remco boerrigter. Beantwoorde al onze vragen met engelengeduld. Wij wisten helemaal niet waar we op moesten letten maar werd goed uitgelegd. Heel blij dat we deze winkel hadden aangedaan
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd en beschadigd geleverd”
R Hoogkamp | woensdag 27 nov 2024 24 | Sanidirect Leeuwarden
De service in de winkel was goed, netjes afgehandeld, helaas bleek later een deel van de geleverde tegels af te wijken van het voorbeeld, de spiegel een fabrieks fout te hebben en en waskom beschadigd. De spiegel is nu drie keer gewisseld maar lijkt elke keer wel wat te hebben, de waskom hebben we nog niet weer gezien, de foute tegeltjes zijn na een aantal gesprekken omgeruild voor een heel andere kleur.
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Maren Tonnies | dinsdag 24 nov 2020 20 | Sanidirect Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop een fonteinkraan, sifon en afvoerplug”
Ophorst | donderdag 27 jan 2022 22 | Sanidirect Kaatsheuvel
Goed, vakkundig advies en dat tegen aantrekkelijke prijzen wat willen we nog meer!!
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer en toilet”
Corrie van Druten | woensdag 1 feb 2023 23 | Sanidirect Ede
Wij hebben hier onze badkamer en toilet uitgezocht! Super goed geholpen, vooral goed begeleid in onze toch wel lastige zoektocht, die Paul voor ons echt makkelijker heeft gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Glazen douchewand”
Riny manders | woensdag 6 nov 2019 19 | Sanidirect Son
Glazen douchwand goede uitleg zonder dwang helpt mee denken netjes afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Te late levering”
P. Bok | donderdag 1 okt 2020 20 | Sanidirect Heerhugowaard
In maart bestelling geplaatst, 1 september leveren. Eind juli gebeld, nee hoor, uw bestelling staat op afroep, foutje bij het bestellen. Kan alles dan geleverd worden? Nee uw meubel komt pas 1 oktober. Dus installateur kan een keer extra komen, met alle kosten vandien en we zitten bijna een maand met een halve badkamer. Tja, da's uw probleem. 1 september, levering van de spullen, maar geen radiator, die zijn we vergeten. Die komt volgende week. 1 oktober, eindelijk het meubel. Zeer onbeschofte chauffeur, spullen naar boven brengen, zoals geadverteerd is er niet bij, een grote mond wel. Zeer slechte service. Kortom: Gemaakte fouten, jouw probleem, doen we niets mee. Kost onze fout jouw geld, jouw probleem, doen we niets mee! Zit je door onze fout een halve maand met een afgebouwde badkamer? Jouw probleem , doen we niets mee. Klagen? Een grote mond kan je krijgen! Hoe we klachten oplossen, gewoon niets meer van ons laten horen. Dit bedrijf diet niets voor je nadat je eenmaal je handtekening hebt gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Jack Thijssen | maandag 9 okt 2023 23 | Sanidirect Duiven
Een badkamer gekocht. Prima geholpen bij het maken van keuzes. Verkoper nam, voor de datum van installatie, contact op met installateur en gaf aan dat als er iets was ik contact met hem kon opnemen. Het voelde zeer vertrouwd. Levering van de artikelen ging erg netjes. Tijdens installatie bleek 1 pak tegels gebroken en 1 spotje niet te werken. Installateur regelde via Sanidirect vervanging. Zelf hoefde ik geen actie te ondernemen. Ik heb nu een prachtige badkamer waar ik erg blij mee ben.
FOTO VAN JACK
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe badkamer”
Jeroen T | maandag 12 feb 2024 24 | Sanidirect Utrecht
Goed geholpen met het ontwerp en de bijbehorende producten. De installatie verliep soepel. De paar punten die opkwamen zijn goed en moeiteloos verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameruitrusting gekocht”
Mevr. M.C.HENGEVELD-KOSTERS | dinsdag 24 nov 2020 20 | Sanidirect Hilversum
Gekocht: Badkameruitrusting. Verkoper bleef geduldig ondanks mijn keuzeprobleem. Hij, Nico de Man gaf ook goed advies. Heeft er tevens voor gezorgd dat ik goede uitvoerders (monteurs) kreeg. Ook de bezorging kwam op de afgesproken tijd en vervoerde de zware badkamerspullen via extra beschermmatten op het grint. Zeer correct!
Reactie of foto toevoegen
“Mega tevreden met levering”
Zoë Hage | donderdag 28 dec 2023 23 | Sanidirect Breda
Wij hebben de gehele badkamer plus twee toiletten inclusief alle tegels aangeschaft bij Sanidirect. De betreffende medewerker heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Wij hadden weinig ideeën op voorhand, maar zijn met prachtige artikelen aan de slag gegaan toen de materialen zijn geleverd. Wij zijn mega tevreden en komen zeker nog eens terug!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Marit Saladini Platjouw | zaterdag 9 mrt 2024 24
Ik heb een nieuw product moeten kopen, omdat ik niet de juiste service kreeg voor onze defecte inbouw badkraan van SaniDirect uit de Ben Lavion Across serie. Dit is dus de vervanging. Ik had na twee mailtjes geen zin meer om er nog meer energie in te steken. Ze wilde onderdelen vervanging, terwijl het hele product al verbeterd is. Kansloos. Ze geven toch niet toe dat hun product in eerste instantie technisch gezien een goed ontwerp is geweest.
FOTO VAN MARIT SALADINI PLATJOUW
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamer spullen”
P.J. Boogaard | maandag 1 apr 2024 24 | Sanidirect Middelburg
We hebben nieuwe badkamer gekocht en we werden erg goed geholpen door Stefan. Daarna hebben we toiletruimte spullen gekocht en ook daarbij erg goed geholpen. Ook de levering van spullen werd op ons verzoek aangepast. verbeterpunt in onze optiek is de levering van alle spullen in één keer te doen, in plaats van één chauffeur 's morgens om 8.00 uur met de toiletruimtespullen en rond 12.00 uur de tweede chauffeur met alle badkamerspullen.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Albert & Janny Stadman | woensdag 1 feb 2023 23 | Sanidirect Meppel
We kochten een complete badkamer + toilet. Zijn zeer tevreden over de adviezen en voorlichting. Snelle afhandeling. Er werd echt met ons meegedacht! Top!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
wiel dentener | maandag 17 jun 2024 24 | Sanidirect Weert
Komplete badkamer incl. betegeling en toilet. Dhr. Patrick Waegemans van Sanidirect in Weert heeft ons op een bijzonder vakkundige manier geadviseerd in de aanschaf en keuze van de materialen. Hierdoor werd voor ons de keuze makkelijker gemaakt.
REACTIE VAN WIEL DENTENER
Sloop van de oud badkamer,nieuw leidingwerk,betegeling en plaatsing van een complete nieuw badkamer is vakkundig uitgevoerd door de mensen van Studio129 uit Weert.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
van der Loo | dinsdag 21 feb 2023 23 | Sanidirect Tilburg
Volledige badkamer gekocht. Zeer behulpzaam en goede uitleg.
Reactie of foto toevoegen
“Regendouche werkt perfect”
Ja. Koedijk | maandag 6 jul 2020 20 | Sanidirect Tilburg
Wij hebben een regendouche gekocht en door de goede uitleg en info z
hebben wij voor dit artikel gekozen dus wij zijn voor kwaliteit gegaan dan zij zijn uitleg
Reactie of foto toevoegen
“Laat klanten in de kou staan”
Vincent van Meeteren | vrijdag 1 jul 2022 22 | Sanidirect Almere
Absoluut waardeloze service. Zo lang er niets misgaat is er op zich weinig aan de hand. Vriendelijk personeel, degelijke producten (niet top) voor een redelijke prijs. Echter wanneer er iets misgaat, dan geeft Sanidirect absoluut niet thuis, mede doordat ze zich volledig indekken met en verstoppen achter voorwaarden en reglementen. Het is echt uiterst bedroevend hoe Sanidirect klanten in de kou laat staan.

Wat is er fout gegaan:
1) Ondanks rekening is gehouden in de tegelberekening (door Sanidirect) met een snijverlies, zijn evengoed te weinig vloertegels besteld. Hierdoor moesten we naderhand een nieuw pak bestellen voor meer dan 2x de oorspronkelijke prijs (wegens prijsstijgingen op de markt);
2) De stabilisatiestang voor de douchewand ontbrak bij het leveren. Omdat de complete douchecel als één artikel op de factuur en afleverbon stond, viel ook niet direct (lees: bij aflevering) na te gaan of alle onderdelen geleverd waren. Pas bij montage kwamen we erachter, maar dit viel volgens Sanidirect buiten de reclamatieperiode, dus konden we fluiten naar een stabilisatiestang;
3) Tijdens de montage van de (glazen) douchedeur sprong deze spontaan uiteen, terwijl we dit met z'n tweeën deden en exact de montagehandleiding volgden. Daarnaast weten we 100% zeker dat we niets geraakt hebben, maar de douchedeur stond wel op (de bijgeleverde) voetjes, die volgens de handleiding ook gebruikt moesten worden tijdens het plaatsen. Volgens Sanidirect kan het nooit aan de douchedeur gelegen hebben, want dat schijnt nou eenmaal zo te zijn volgens hen. Wanneer wij vragen om een onderbouwing, dan laten ze niets meer horen. Ook is tijdens het afleveren van de badkamer wat misgegaan met het laden van de vrachtbus. Zo waren andere zaken (zoals een badkuip van een andere klant) niet goed gezekerd in de vrachtbus, waardoor allerlei spullen verschoven waren. Wellicht dat dat de integriteit van het artikel verminderd zou kunnen hebben óf is er simpelweg sprake van een productiefout. Sanidirect reageert hier ook niet op.
4) Deze punten zijn steeds helder geformuleerd naar de klantenservice en ook in de winkel, maar lang verhaal kort komt het erop neer dat je als klant gewoon pech hebt en kan je het product nog wel krijgen, maar dan weer tegen betaling (van meer dan € 600). Omdat je dan ongeveer € 150 korting krijgt op het artikel noemen zij dat nog coulant ook. Ze hebben helemaal geen oor ernaar dat je als klant zijnde door dit hele verhaal sowieso extra kosten hebt door het verlengen van de huurperiode van een nooddouche. Het boeit hen ook niet dat de verkoper in de winkel eerst heeft toegezegd dat we kosteloos een nieuwe douchedeur zouden krijgen en dat we evengoed ook de stabilisatiestang (kosteloos) zouden krijgen. Wanneer de verkoper hiermee wordt geconfronteerd, dan weet hij zogenaamd van niets meer en beweert dat hij nooit zulke uitspraken heeft gedaan.
5) Volgens internet zou de winkel (in Almere) ook telefonisch bereikbaar moeten zijn. Echter in een periode van 2-3 weken hebben we ongeveer 10 keer de winkel (binnen openingstijden) gebeld, maar er werd slechts 2 keer opgenomen. Als je dan maar toch zelf naar de winkel rijdt, dan hoor je vervolgens dat het niet eens zo druk was en dat het met de telefoontjes ook wel meeviel. Zo komt het over alsof men in de winkel ook te beroerd is de telefoon te beantwoorden. Als je hier dan een klacht over indient, dan reageert Sanidirect alleen maar met het verhaal dat ze bekend zijn met de onderbezetting in de vestiging Almere en dat eraan gewerkt wordt. Echter komt dit niet echt overeen met het verhaal dat je in de winkel te horen krijgt, namelijk dat het dus ook wel meevalt met de drukte, zowel in de winkel als telefonisch.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting kan beter”
N.Binsbergen | zondag 1 okt 2023 23 | Sanidirect Capelle aan den IJssel
Een complete badkamer aangeschaft, wij zijn netjes geholpen en zijn op een badkamer uitgekomen die aan onze wensen voldoet. Er is echter niet gemeld dat de uitgekozen wastafel geen overloop heeft en niet is af te sluiten. Deze past niet in het meubel en als wij een andere plug monteren kan de wastafel overlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne zaak”
Theo Hamaker | dinsdag 6 okt 2020 20 | Sanidirect Hoorn NH
Eerst een badkamerspiegel gekocht waarbij we op een bijzonder sympathieke wijze en deskundig werden geholpen. En deze week een wastafel met onderkast besteld en opnieuw werden we verrast met een prettige en deskundige verkoper die alle tijd nam om ons goed op weg te helpen. Kortom: een fijne zaak
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto null
1 / 75

Sanidirect vestigingen

  Sanidirect Almere (9 reviews), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036-5290088
  Sanidirect Amstelveen (4 reviews), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020-8003508
  Sanidirect Amsterdam (1 review), Haarlemmerweg 325, 1051 LH Amsterdam, tel 020-3002517
  Sanidirect Apeldoorn (8 reviews), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-2069996
  Sanidirect Barendrecht (11 reviews), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010-2920050
  Sanidirect Breda (16 reviews), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076-5414414
  Sanidirect Capelle aan den IJssel (16 reviews), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010-2892120
  Sanidirect Cruquius (13 reviews), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023-2060300
  Sanidirect Den Bosch (9 reviews), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM Den Bosch, tel 073-2060011
  Sanidirect Den Haag (11 reviews), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070-3050009
  Sanidirect Deventer, Revalstraat 1a, 7418 BJ Deventer, tel 0570-259003
  Sanidirect Duiven (14 reviews), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026-3791309
  Sanidirect Ede (16 reviews), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318-636339
  Sanidirect Enschede (5 reviews), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053-2070083
  Sanidirect Groningen (14 reviews), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050-5250037
  Sanidirect Heerhugowaard (6 reviews), J.J.P. Oudweg 29, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-2049990
  Sanidirect Heerlen (9 reviews), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045-5748550
  Sanidirect Hilversum (7 reviews), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035-5448093
  Sanidirect Hoorn NH (9 reviews), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-768996
  Sanidirect Kaatsheuvel (8 reviews), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416-283145
  Sanidirect Leeuwarden (15 reviews), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058-2895082
  Sanidirect Leiderdorp, Zijlbaan 30, 2352 BN Leiderdorp, tel 0712-060620
  Sanidirect Meppel (22 reviews), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522-251105
  Sanidirect Middelburg (23 reviews), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118-729990
  Sanidirect Sneek (9 reviews), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515-411009
  Sanidirect Son (15 reviews), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499-460155
  Sanidirect Tilburg (12 reviews), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013-5700202
  Sanidirect Utrecht (13 reviews), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2750400
  Sanidirect Vlaardingen (1 review), Gerard Burgerlaan 5, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2032004
  Sanidirect Weert (7 reviews), Moesdijk 11d, 6004 AX weert, tel 0495-749442
Kaart
Sanidirect review
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.