In de loop der jaren is er veel veranderd, maar de kenmerkende aanpak van Albert Scheffer ligt vast verankerd in de cultuur van het bedrijf; ze zijn er voor hun klanten
Alternatieven voor Scheffer Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Adee Keukens (Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 232 ervaringen
• Kitchen4All (Doetinchem Gelderland) score 9,6 uit 933 ervaringen
• DB Keukens (8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
Er zijn 5 ervaringen over Scheffer Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Tevreden”
Door Margriet op donderdag 5 jul 2018 18
Fantastisch advies gehad van de verkoopster! We zijn met een andere keuken naar huis gegaan dan we verwacht hadden, maar wat zijn we er blij mee. Geen glad verkooppraatje. Niet eerst vragen naar budget om het vervolgens zo te verkopen. Geen agressieve verkoop. Onze wensen zijn goed ingeschat en ook ons budget. Wat een verademing! Inmiddels is de keuken geplaatst. Strakke planning & top montage. Kortom alle lof voor het team van Scheffer Keukens.
FOTO VAN MARGRIET
Strak geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Scheur in blad”
Door marcel op zaterdag 5 jan 2019 19
Hier een prachtige keuken met kookeiland gekocht. we zijn super geholpen met het uitzoeken en samenstellen van de keuken. Tot dat er naar 2 jaar en 4 maanden een haarscheurtje van enkele cm wat bij het afwasbak zat, is nu over het gehele blad gebarsten. Wat er al bij plaatsing al in zat, was bijna onzichtbaar, met nagel ook niet voelbaar. Volgens de monteur zit het in het natuursteen, maar is dicht gepolijst. Dus kan geen kwaad. Dan neem je dat maar aan. omdat het toch bijna niet zichtbaar was. Maar nu is de fabrikant van het blad erbij gehaald. die konden hier niets aan doen. moet een nieuw blad in. Volgens deze monteur was het blad ook niet goed ondersteund. weinig draagvlak. Had een extra balk onder gemoeten. fout ligt bij schefferkeukens volgens monteur (blad). Maar schefferkeukens, zeg nu , dat het mij fout is. Ik had gelijk aan de bel moeten trekken. Maar dat had ik met oplevering al gedaan. maar was niet op papier gezet. en monteur ontkent dat hij dat gezegd had dat het voor kwam, dat er haarscheurtje in natuursteen kunnen zitten. En dat het geen kwaad kan. Voorstel van scheffer keukens is om een nieuw blad te bestellen, kosten is voor mij (klant) +/_ 3000 euro. ik werd ook niet netjes te woord gestaan, werd nog voor leugenaar uitgemaakt, want hun monteur heeft dat niet gezegd. Als of ik verstand heb van natuursteen bladen. Met andere woorden, je zoekt het maar uit. Maar ik mag wel een nieuw blad bij hun bestellen. Je wordt slecht behandeld, als het om problemen gaat, wat hun geld gaat kosten.
REACTIE VAN MARCEL
Foto van de barst.
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Familie Driessen op maandag 24 dec 2018 18
Wij hebben in het eerste gesprek een goed gevoel gekregen en dat heeft zich voortgezet. We zijn ongelooflijk blij met de keuken. Alles is volgens wens verlopen. Een bedrijf waar een ieder doet wat hij/zij moet doen. Gewoon klasse. Hartelijk dank Scheffer keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fokkens op dinsdag 2 jan 2018 18
Goed geholpen. Na uitbrengen offerte nog een paar aanpassingen gedaan, was geen probleem. Vriendelijke en geduldig geholpen. Prijzen zijn concurrerend. Alles netjes, volgens gemaakte afspraken, geplaatst. Dik tevreden!
FOTO VAN FOKKENS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Service na zes jaar”
Door Tanja Rigter op dinsdag 10 apr 2018 18
In 2012 kocht ik een keuken bij Scheffer Keukens, die naar volle tevredenheid werd geïnstalleerd. Na enkele jaren raakten, door het veel te vol stouwen van het ding, de deurtjes van het carousselkastje onderin de hoek van de keuken geblokkeerd. Een monteur van Scheffer reed van Zelhem naar Epe (Veluwe), loste het probleem in een halve minuut op, liep ook nog eens de andere kastdeurtjes na en bracht NIETS in rekening! 'Service van de zaak', zei de monteur. Een paar dagen geleden (zes jaar na aanschaf van de keuken!) maakte ik per e-mail melding van een defect inbouwspotje. Direct werd ik door Scheffer gebeld. Wat bleek? Ik had er een sterker lampje ingezet dan werd aangeraden door de fabrikant. Daardoor was het spotje door de hitte vervormd. Eigen schuld, dikke bult zou je denken. Maar nee hoor: Scheffer stuurde een nieuwe spot mét twee reservelampjes op... zónder rekening! Als dat geen superservice is?? Kortom: ik ben zeer onder de indruk van het serviceniveau van deze 'keukenboer' en geef ze daarom een welverdiende, dikke tien!
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.