Feedback
7,8

Superkeukens

Score uit 261 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
43 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens - Alles om jou super blij te maken.
Niets is zo fijn als zorgeloos genieten in jouw nieuwe keuken. Wij doen er al 25 jaar alles aan om jouw verwachtingen te overtreffen. Van het opdoen van inspiratie tot het keukenontwerp. Van een gratis 3D ontwerp tot een heldere offerte. Luxe apparatuur, direct de beste prijs, inmeten en vakkundige montage. Met 43 Superkeukens vestigingen zitten we altijd bij je in de buurt en staat de koffie voor je klaar. Bij Superkeukens draait alles om jou!
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 556 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 67 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,4 uit 780 ervaringen
• I-KOOK
   
(Almere Flevoland) score 9,5 uit 1379 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,6 uit 823 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 239 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 261 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren154 ervaringen
4 sterren39 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster51 ervaringen

Per vestiging:
“Een prettige ervaring”
Door Annemiek op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Zwolle
In samenspraak met Kelly heb ik een volledig nieuwe keuken aangeschaft. Ik heb het traject als heel prettig ervaren. Geen commercieel geteut en proberen nog weer dingen extra te willen verkopen. Puur wat ik wil maar wel met me meedenken en door me dingen te laten zien mij de keuzes laten maken. Heel tevreden. Een stukje communicatie mbt / rondom het plaatsen werd gemist, maar werd op een later tijdstip prima opgevangen door iemand anders.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door W zuidam op zondag 2 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
We zijn goed geholpen met het kopen van de keuken, goede service en goed product.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Hans en Bea op woensdag 5 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Superkeukens in Den Bosch gekocht. Daar zijn we zeer prettig geholpen door Roland van Gaal. Hij kwam met goede ideeën en wist die van ons te vertalen in een complete 3D tekening. Zo konden we onze keuken al zien nog voor ie besteld was. We hadden een paar speciale verzoeken zoals apparatuur die zij niet standaard leveren maar dat was geen probleem voor Roland. Wij wilden graag een granieten aanrechtblad. Deze is gemaakt door Timmers in Nistelrode. Na flink wat bezoekjes in Den Bosch konden we in september afronden en bestellen. Al eind januari kon de keuken worden geplaatst. Dat werd gedaan door Gerry Groenendaal (Greeny keukenmontage). Hier hebben we reuze mee geboft. Hij heeft onze keuken perfect geïnstalleerd. Klopte er soms iets niet helemaal, had hij wel een oplossing. Het aanrechtblad werd door Timmers zelf afgeleverd. Ook die paste precies. Helaas was onze kookplaat niet meteen leverbaar maar een klein maandje later werd die alsnog gemonteerd. Dat hij het niet deed lag helaas aan onze eigen elektricien. De dingen die we later nog hebben bedacht werden ook zonder morren geregeld. We hebben ze een taart gebracht toen onze keuken er "super" bij stond. Verdiend!
FOTO VAN HANS EN BEA
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Ringo op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Veenendaal
Jorien heeft door een uiterst flexibele en klantgerichte instelling geadviseerd. Niet door zaken voor te stellen, maar op basis van goede vragen ingespeeld op onze wensen en daarop geadviseerd. Uiteindelijk hebben we een keuken gekocht die volledig voldoet aan ons beeld vooraf en ook op hetgeen op papier uitgewerkt is geweest. 100% tevreden over Jorien en de flexibiliteit van SK. De monteur was uiteindelijk keurig en vakkundig, maar nam het niet zo nauw met de tijden. Dit is enigszins tegenstrijdig met de vestiging waar wel alles op tijd en volgens afspraak is gebeurd. SK Veenendaal is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Diana van de berkt op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
Fijn geholpen om de keuken in beeld te krijgen via de 360 tekeningen. Keuken daarna aangekocht en zowel het voorwerk als het plaatsen van de keuken is top gegaan. Ik ben heel erg blij met de keuken.
FOTO VAN DIANA VAN DE BERKT
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
Reactie of foto toevoegen
“Een heel jaar geduld en ellende”
Door Rolina Plat op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Kolham
17 Maart 2021 is onze keuken afgeleverd en volledig betaald 18 maart 2021 geplaatst door klusbedrijf, De ontworpen keuken was geheel naar onze wens en we waren dan ook blij temeer omdat we de keuken in coronatijd hebben gekocht en daardoor volledig hebben vertrouwd op de keukenontwerper en dat was ook prima niks mis mee. Maar er zijn wat dingen mis gegaan en er is ook direct toegezegd dat dat geregeld werd. Na veel geduld is dat ook geprobeerd maar ook toen waren er weer dingen beschadigd en moest er opnieuw besteld worden. Weer werd ons geduld op de proef gesteld en telkens moest ik er zelf achteraan mailen wat de status was.
Mijn laatste mail aan superkeukens Kolham is van 17 maart 2022, precies een jaar verder en de keuken is nog steeds niet af zoals het hoort. In deze mail heb ik ook gezegd dat ik een jaar lang heel geduldig ben geweest maar dat dat geduld nu wel op is en dat ik tocht wel graag zou zien dat het nu zo spoedig mogelijk geregeld word.
Ik kan hier alles gaan omschrijven van een heel jaar geduld en ellende, maar ik zou zeggen bel maar dan kan ik het allemaal uitleggen.
Reactie of foto toevoegen
“Soepel gegaan”
Door Stef op donderdag 25 apr 2019 19
Zeer goed geholpen door Sebastiaan. Samen zijn we tot een mooie keuken en opstelling gekomen. Wordt goed meegedacht, meerdere afspraken is geen probleem en ook het offertetraject verloopt netjes en zonder druk. Prijs is in een keer gewoon redelijk (aardig in verdiept vooraf). Superkeukens is oprecht transparant in wat ze verkopen. Zo kan het ook. Levering ging verder soepel, alles in een keer compleet geleverd. Het plaatsen hebben we zelf gedaan, dus daar kan ik geen mening over geven.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Betty en Tom op zondag 16 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Net als in ons vorige huis hebben wij ook nu weer een keuken van Superkeukens. De vorige keuken was al mooi maar deze is super. Bij het ontwerpen van de keuken is goed meegedacht door Roland van Superkeukens in Den Bosch. Door middel van 3D tekeningen van de verschillende ontwerpen hebben we een goede keuze kunnen maken. De prijsstelling was helder. We zijn erg tevreden met het resultaat en de vakkundige montage. De keuken is nu een half jaar in gebruik en we hebben er dagelijks plezier van.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen en goed advies”
Door Danielle Handl op woensdag 20 jul 2022 22 | vestiging Utrecht
Super geholpen door Johan! Hij heeft goed advies gegeven en dacht mee. Toen wij een installatietekening vroegen voor onze eigen monteur, kreeg ik het binnen een dag in mijn mail. Geen irritant gepush in de showroom.
FOTO VAN DANIELLE HANDL
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door Linda den Ouden op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Mijn ervaring is (wederom) heel goed. Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. Door de kennis en kunde van Roland hebben wij nu een juweeltje van een keuken, voor een mooie prijs. Ik vind het uitermate prettig dat je bij Superkeukens direct een mooie prijs krijgt. Al veel complimenten gekregen over onze keuken. De montage is ook perfect uitgevoerd. Roland denkt mee, is klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Super bedankt Roland!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Tineke op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Complete keuken gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Superkeukens heeft zich netjes aan afspraken gehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken en de service”
Door Mariska van den Bor op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Onze keuken is gekocht bij Superkeukens Amersfoort. Wij zijn geholpen door Sjoerd en hij heeft goed met ons meegedacht en nu staat er een mooie keuken! De levertijd is gegaan zoals afspraak. Een week van te voren werden wij gebeld over een eventuele beschadiging en de vraag of we de keuken zo geleverd wilden hebben of dat we wilden wachten tot alles compleet was. Uiteindelijk bleek bij de geplande levering alles in orde te zijn dus hebben ze het beschadigde gedeelte toch nog op tijd kunnen vervangen. Heel blij met de keuken maar ook met de service!
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Aleksandro op maandag 17 okt 2022 22 | vestiging Bergen op Zoom
Keuken van 15.000 euro aangeschaft met verwachting op hoogwaardig kwaliteit van keuken en service. We hebben alles behalve dat gekregen. Ik raad niemand aan om hier een keuken te nemen.
- Verkoopsters hebben geen technische kennis en geven slecht advies.
- Maken fouten bij bestelling en luisteren niet naar de wensen.
- Ze nemen je problemen niet serieus na dat ze geld hebben verdiend en willen hier niet de prijs voor te betalen.
- Werken met leveranciers waar ze alleen een tussenpersoon zijn en hebben totaal geen inzicht in technische deel waardoor er 10 keer digen fout lopen.
- 6 maanden aan het wachten op onderdelen.
- Ze sturen 2 keer foute onderdelen op.
- Als je exact wasbak of kraan bestelt uit de showroom, je krijgt zomaar een wasbak (goedkope versie). Hier verdienen ze waarschijnlijk geld op.
Ik kan nog doorgaan maar, denk dat dit voldoende zegt.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Richard van vugt op maandag 17 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Superkeukens Den Bosch.Roland heeft ons uitstekend geholpen en heeft eerlijke prijzen.Ik zal iedereen aanraden om hier een keuken te kopen.

Aanvulling ontvangen 17 juni 2019: De keuken is al gemonteerd en dat is goed bevallen
Reactie of foto toevoegen
“Klopte niet”
Door Gideon Leeuwis op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Arkel
ik heb mijn keuken hier besteld alles was mogelijk en was precies zoals we wilde, totdat hij werd geleverd en bleek dat er een aantal dingen niet te kloppen zoals ik besteld had en het duurde 4 leveringen voordat ik de keuken had zoals hij moest zijn compleet was alleen niet zo als ik hem besteld had. ik baal echt van deze zaak is echt amateuristisch ik zal hier nooit meer iets kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Na maanden nog steeds niets binnen”
Door Melahat op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ik heb in maart 2020 keuken, kasten, lades, vaatwasmachine, oven, diepvries, gasfornuis, afzuigkap etc. besteld bij superkeukens. Het afzuigkap was verkeerd bezorgd en nog tot op heden kwijt is in het magazijn..

Vervolgens heb Ik mijn werkblad keramiek van €3550 in augustus 2020 bij superkeukens besteld. Het zou geleverd worden in september en uiteindelijk in maart bezorgd. Later kwamen ze erachter dat de afmetingen van het werkblad door Superkeukens verkeerd was doorgegeven, weer moest ik wachten. Dit is 2x gebeurd!!! Ter compensatie zou ik krijgen; bar met kasten en 2 hoge kasten, €200 vergoeding en de monteur zou gratis mogen monteren. Dit alles na maanden nog steeds niets binnen en houden ze niet aan hun afspraken. Ook willen ze de koop niet ontbinden!!!! Helpppp
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Loman op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Oldenzaal
Complete keuken, 1m80 bij 4m20 besteld en laten plaatsen door ZZp-er. Bijzonder vriendelijk geholpen, geadviseerd en alle tijd voor ons genomen. In overleg met Elke de keuken samengesteld, apparatuur uitgezocht en het eindplaatje was precies zoals we het ons voor hadden gesteld. De ZZP-er die in opdracht van Superkeukens de keuken plaatste, was een zeer prettig persoon, die overlegde, verstand van zaken had en een prima klus geklaard heeft. Van ons niets dan alle lof voor zowel de service, plaatsen en personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze fantastische keuken”
Door Linda en René Veldhuis op woensdag 26 jan 2022 22 | vestiging Oldenzaal
Wij hebben onze keuken gekocht bij Super keukens in Oldenzaal. Vanaf het eerste ontwerp, het in meten, brengen en monteren van de keuken... nooit was er iets teveel gevraagd. Wij zijn super blij met onze fantastische keuken. Via deze weg wil ik alle medewerkers van Super Keukens Oldenzaal bedanken.
FOTO VAN LINDA EN RENÉ VELDHUIS
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en netjes”
Door Harrie op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Uden
Geweldige zaak mooie ,keuken gekocht heel fijn geholpen door Mattijs Meijer goede service netjes in gebouwd door Cris Oerlemans fijn en goed gewerkt ik kan iedereen aanraden om bij deze zaak een keuken te kopen
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A valkenburg op maandag 10 jul 2023 23 | vestiging Veenendaal
Een nieuwe keuken aangeschaft precies zoals we hem in ons hoofd hadden is de keuken geworden ontzettende goede uitleg informatief en een hele fijne knul die mijn keuken heeft gebouwd. Kortom ik ben erg tevreden.
FOTO VAN A VALKENBURG
+ Toon extra foto van A valkenburg
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe keuken”
Door van de Wijgert op zaterdag 10 jun 2023 23 | vestiging Sint Hubert
Vorig jaar een keuken uitgezocht en goed geholpen door Robin. Kwam meteen met een aardige prijs en zijn toen naar huis gegaan. Werden niet onder druk gezet om meteen te kopen. Thuis na gedacht, maar wilde toch liever een andere front voor de keuken. De opstelling was precies zoals we wilde. Week erna weer terug geweest op afspraak. Weer samen met Robin kijken naar andere frontjes en gekozen voor gewassen eiken. Weer alles door Robin ingevoerd in de pc en op de scherm een 3d tekening laten zien. Zag er mooi uit en kregen weer een schappelijke prijsaanbieding. Meteen akkoord gaan en afgesproken dat de keuken in mei 2023 geplaatst kan worden. Na enkele weken kwam de keukenmonteur inmeten en meteen een afspraak inplannen. Eind april oude keuken eruit en alles verbouwd. Nieuwe plafond, muren gestukt en nieuwe tegelvloer laten leggen. 3 Weken alles laten drogen en keuken laten plaatsen. Alles is vakkundig gemonteerd en aangesloten. Ook de kookplaat, vaatwasser, kraan en afvoer. Alles was ook geleverd dus na twee dagen alles in orde. Heel blij met de nieuwe keuken.
FOTO VAN VAN DE WIJGERT
+ Toon extra foto van van de Wijgert
Reactie of foto toevoegen
“Goed gedaan”
Door Ron op donderdag 20 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Complete keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. Deskundig advies, snelle levering, goede communicatie en professionele installatie! Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe keuken”
Door Mevrouw E. Petrus op zondag 20 aug 2023 23 | vestiging Almere
Bij het kopen van onze keuken is er goed naar onze wensen geluisterd. Goede adviezen gegeven en oplossingen bedacht! We zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door S. Lagerweij op donderdag 25 okt 2018 18 | vestiging Amersfoort
Alle horror verhalen die wij eerder hebben gehoord over de aanschaf en plaatsing van een nieuwe keuken, zijn gelukkig door onze aankoop bij Superkeukens niet uitgekomen. Goed geholpen in de showroom, duidelijke offerte, goede communicatie naar het montagebedrijf en het transportbedrijf. Er is maar 1 klein planning dingetje mis gegaan en dat lag aan het montagebedrijf, niet aan Superkeukens. Wij zijn erg tevreden.
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor deze mooie reactie. Dat geeft ons veel genoegen. Veel plezier van uw nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een zelf gemonteerde keuken”
Door Eskes op maandag 8 mei 2023 23 | vestiging Wateringen
Super goede service en hulp bij het samenstellen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door A.C. Hoeboer op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Kolham
Plaatsing nieuwe keuken. Bij de inrichting van de keuken goede adviezen gekregen. Hierbij is ook 3-D als hulpmiddel gebruikt.Hierna is de keuken door Bert ingemeten en zijn de keuken onderdelen op afgesproken tijdstip bezorgd. De monteur Bert, die de inmeting heeft uitgevoerd heeft de keuken ook naar alle tevredenheid geplaatst. De bestelde vaatwasser van Bosch was per abuis niet de juiste,maar dit is in goed overleg opgelost. We zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Busi op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Oldenzaal
Hierbij willen wij onze oprechte dankbaarheid en waardering uit spreken voor de uitzonderlijke service die wij hebben ontvangen tijdens het proces van het kopen van onze keuken bij uw bedrijf, de professionaliteit, toewijding en vakmanschap hebben het hele proces buitengewoon soepel en plezierig gemaakt. Wij waren vooral onder de indruk van de grondige kennis van Marco, de producten en zijn vermogen om onze behoeften te begrijpen en te vertalen naar een perfecte oplossing voor onze keuken. Zijn aandacht voor detail en zijn vermogen om eventuele zorgen of vragen die wij hadden te beantwoorden, waren werkelijk bewonderenswaardig. Daarnaast waarderen wij zijn eerlijkheid en integriteit gedurende het hele proces. Hij heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet en heeft ons altijd voorzien van eerlijk advies dat gebaseerd was op zijn expertise en ervaring. Dit heeft ons een groot gevoel van vertrouwen gegeven in onze besluitvorming. Eveneens willen wij onze waardering uitspreken voor zijn uitstekende service en zijn toewijding aan zijn vak. Onze keuken is prachtig en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Wij zullen niet aarzelen om uw bedrijf aan te bevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een professionele en betrouwbare verkoper.
FOTO VAN BUSI
REACTIE VAN BUSI
Wij hebben onze keuken trouwens gekocht bij Super keukens Oldenzaal.

Busi
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeukenmeubel”
Door Jorika op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een meubel voor de wasmachine en droger gekocht voor in de bijkeuken. Snelle service en levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigde leveringen”
Door Timo Arendse op donderdag 25 mrt 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Zowel goede als slechte ervaring met superkeukens zoeterwoude; contact in de winkel was prima, werd goed geholpen, samen tot een mooie keuken gekomen. Keuken ook prima op tijd geleverd, tot zover geen enkele op- of aanmerking. (2 jr geleden hier ook een keuken gekocht, hebben we ook wel iets aan gedoe over gehad, maar was te overzien.) Na levering begon het gedoe; het blad was op de hoek beschadigd, een greeplijst was beschadigd en de buis van de afvoer miste. Tijdens het plaatsen bleek ook dat Superkeukens ons kookeiland verkeerd berekend heeft. Wij hebben o.a. de vaatwasser uit onze oude keuken over willen zetten, netjes alle typenrs doorgegeven, helaas bleek dit niet goed ingetekend te zijn waardoor het gehele eiland te laag was en de vaatwasser hier niet in paste. Contact gehad met superkeukens, na bijbetaling een andere vaatwasser gekregen, hierin met hun meegedacht omdat onze keuken af moest. Wij hebben onze aannemer namelijk de keuken laten plaatsen, dus die is maar voor bepaalde tijd aanwezig. Uiteindelijk de buis voor de afzuiger ook ontvangen, maar het nieuwe blad en greeplijst nog niet, deze moesten besteld worden, dan is de aannemer dus inmiddels weg als deze geleverd worden. Wel een mooie mail van Superkeukens ontvangen dat zij op geen enkele manier tegemoet kunnen komen om het beschadigde blad te vervangen, zij leveren enkel en dan zoek je het als klant maar uit. Geen tegemoetkoming om een aannemer in te schakelen, geen hulp vanuit hun kant om het blad te demonteren en monteren, helemaal niets. Zelf denk je wel mee met Superkeukens, maar als je eenmaal betaald hebt hoef je vanuit hun kant geen medewerking meer te verwachten. Erg teleurstellend deze 'service', voor mij de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb of Superkeukens aanbeveel aan vrienden/bekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door JdH op donderdag 6 jul 2023 23 | vestiging Tiel
Verkoopster luistert goed naar wensen en geeft goed advies/denkt mee. Heeft verstand van zaken en komt met verschillende opties. Prettig en professioneel contact, houdt zich aan de afspraken. Ook zeer tevreden levering en montage! Er ontbrak een kabel voor de kookplaat, uiteindelijk heeft de monteur dit zelf opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi eindresultaat”
Door P.F. Mijnlieff op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitermate behulpzaam in het uitzoeken van de keuken en het wijzen op mogelijkheden. Goede visuele ondersteuning in hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Uitstekende ondersteuning bij het zoeken naar een 2e aannemer/installateur van de keuken nadat de eerste niet bleek te voldoen.
FOTO VAN P.F. MIJNLIEFF
+ Toon extra foto van P.F. Mijnlieff
+ Toon extra foto van P.F. Mijnlieff
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Ries van Middelaar op donderdag 26 sep 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben begin 2019 een keuken besteld bij Superkeukens en deze is in juni 2019 geplaatst. Het overleg in de showroom in Amersfoort ging heel soepel en werden echt niet onder druk gezet om een handtekening te zetten. Wij zijn ca 4 x in de showroom geweest en toen de keuken 100% naar onze wens was, hoefde we pas de opdrachtbevestiging tekenen. De montage ging ook geheel volgens planning. Tijdens de montage was er een kleine beschadiging aan de keuken die ik niet bezwaarlijk vond, maar de mannen van Superkeukens dachten daar heel anders over en het licht beschadigde kastje werd zonder problemen besteld en vervangen. Nogmaals, echt helemaal top en we hebben nog elke dag plezier van onze keuken. Ries van Middelaar Hoogland
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigd keukenblad”
Door H kleij op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Breda
tot en met de verkoop vriendelijk geholpen maar ja men wil verkopen tot de eerste klachten dan kom de ware aard naar boven vanaf april ben ik bezig over een beschadigd keukenblad nu 16 aug naar div mails en bezoeken aan de zaak en telefoontjes nog steeds niemand komen kijken naar het blad laatste mail van (superkeukens??????) maken deze week een afspraak och dit duur pas 4 maanden benieuwd hoelang dan een oplossing ga duren waardeloos maar ik hou u op de hoogte misschien gebeurd wer een wonder
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door F Durrani op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Vanaf ontwerp tot eind product gewoon goed n vakkundig geholpen
FOTO VAN F DURRANI
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Familie Heijbroek op woensdag 7 apr 2021 21 | vestiging Amersfoort
Tijdens corona tijd meerdere fijne en veilige gesprekken gehad met de adviseur. We hadden al een goed beeld wat we wilden, maar Vincent Dijkers heeft ons uitstekend geholpen met advies en puntjes op de i. Concept van Superkeukens dat ze niet gooien met stuntprijzen die je direct moet ondertekenen was heel fijn. Eerlijke prijs waar je rustig over na mag denken. Top! Montage door een ervaren en perfectionistische monteur. Wat voor de klant heel fijn is :) Hoop dat deze keuken lang mee gaat, maar daarna komen we zeker hier terug!
FOTO VAN FAMILIE HEIJBROEK
+ Toon extra foto van Familie Heijbroek
+ Toon extra foto van Familie Heijbroek
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede ervaring”
Door Memo op zondag 12 mei 2019 19 | vestiging Huissen
Mensen opgelet ik wil mijn ervaring delen met superkeukens in Huissen dus graag goed lezen voordat je zaken doet met superkeukens. Wat een belachelijke keukenzaak! We zijn vorige jaar opzoek gegaan naar een nieuwe keuken en we zijn terecht gekomen bij superkeukens in Huissen. Tijdens het verkopen ging alles goed en werd veel belooft. Ik zei nog vooraf er worden slechte reviews gegevens over superkeukens klopt dit, maar ze zeiden dat het niet specifiek om superkeukens huissen ging . We hebben een keuken gekozen en we hebben afgesproken over de prijs en wanneer het wordt geleverd enz. Ik heb de apparatuur zelf niet bij superkeukens omdat er ruim 1000 euro verschil in zat. Behalve de vaatwasser die heb ik wel bij superkeukens gekocht, toen ik thuis de offerte ging controleren zag ik dat er een andere model vaatwasser in stond ik heb direct een melding hiervan gemaakt dat dit niet de beloofde model is maar dat het om een oudere model en goedkopere model is. Maar dit wouden ze niet rechtzetten, ze beweerden dat het dezelfde opties had maar goed we wouden de contract niet annuleren. Maar hier begint het allemaal ik voel me zwaar opgelicht door superkeukens en ik wil dat jullie dit ook weten. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het voor 2019 gemonteerd wou hebben en ze hebben gezegd dat het makkelijk haalbaar was, dit is natuurlijk niet gebeurd en het is in januari gemonteerd. Vooraf is natuurlijk iemand gekomen die de keukenruimte heeft in gemeten. De muur die leeg stond en waar nu een keuken zou komen is door superkeukens niet goed gemeten door de inmeter hij heeft mij niks uitgelegd bijvoorbeeld dat de muren niet haaks zijn hij vertelde mij dat ik een schets zou krijgen waar en hoe de leidingen en elektriciteit gelegd moest worden. Hij heeft gemeten en ik moest onder de blaadje ondertekenen dat hij is geweest en heeft gemeten, dit heb ik ook gedaan. Ik neem aan dat ik zelf niet kan weten als je niks verteld als een muur niet recht loop. De schets is binnen gekomen en ik heb de leidingen netjes geregeld zodat de monteur netjes de keuken in elkaar kon zetten.
De monteur komt en begint de keuken in elkaar te zetten, hij ontdekt dat de ene muur niet haaksloopt en hierdoor de blad niet goed past, De monteur zegt dit moest vooraf uitgelegd worden en de blad moest aangepast worden aan het huis omdat je ziet met blinde ogen al dat de muur niet recht loopt. Dit is natuurlijk niet gebeurd, en ik heb direct superkeukens gebeld hierover, hier begint de schokkende verhaal ze beweren dat ik fout heb gehandeld en dat ik moest zorgen voor een rechte haakse muur . En als bewijs laten ze de blaadje zien die ik ondertekend heb aan de inmeter daar staat geen melding van de inmeter dat hij heeft ontdekt dat de muur niet recht lopen. Maar met kleine letters hebben ze ergens onderin geschreven dat de muur moet haaks zijn, dit staat bij alle lijsten vooraf geschreven maar is bijna niet te lezen maar goed ook al staat het daar bij onze huis kan je dat niet maken omdat een muur van ruim 8 meter niet recht loopt dat kan ik niet weten want ik woon hier pas. Er komt toch niet voor niks een inmeter hij moet het waarnemen en mij over waarschuwen. Na 3 dagen gebeld te hebben werd er gezegd dat ik 450 euro moet betalen en dat ze een nieuwe blad gaan bestellen. Ik heb dit niet geaccepteerd en heb uiteindelijk met de eigenaar gesproken van superkeukens. Hij zei uiteindelijk jullie hebben allebei een fout gemaakt dus als je 100 euro betaald is het goed. Ik dacht bij me zelf alle dozen liggen midden op mijn woonkamer beter dat ik het accepteer. Maar hiernaast waren er ook 2 onderdelen die de monteur niet kon vinden en zijn die ook besteld, na een maande wachten is de blad en de andere onderdelen binnen gekomen, wat nu blijkt is dat de blad te kort is gesneden en weer moest ik nog een maandje wachten na nog een maand gewacht te hebben ze de blad gemonteerd, je zal je niet verbazen wat ze nu hebben vergeten is ze hebben de nieuwe blad langer gemaakt maar de achterwand was 5 cm te kort dan de blad dus dat moest ook besteld worden ik heb in totaal 4 maanden gewacht zodat de keuken compleet was, 4 maanden heb ik stress gehad en hoge spanning . Ik voel mij opgelicht door superkeukens en willen jullie waarschuwen hierover vooraf. Want wat mij is overkomen wens ik niemand toe. Uiteindelijk zou ik nog door de eigenaar gebeld worden maar is ook niet gebeur. Heel erg nare ervaringen gehad bij superkeukens. dus let op!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn contact”
Door Daphne Mook op maandag 7 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
In september een keuken gekocht. De communicatie met Superkeukens is erg fijn, niet opdringerig maar juist meedenken en een vaste prijs. Daarna nog een keer aanpassingen doorgegeven en dat was geen probleem. Het inmeten en het leveren van de keuken is helemaal goed gegaan! Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke onvoldoende!”
Door smarius op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Breda
Kwaliteit van de keuken is prima en plaatsing van de keuken is uiterst professioneel verlopen. Alleen dat gebeurd niet door SuperKeukens maar door duitse fabrikant en extern installatie bureau. Alles eromheen is fout gelopen van vergeten keuken te laten produceren waardoor we meer dan 6 weken zonder keuken zaten. Verkeerde bladhoogte met meer dan 1 cm verschil in hoogte, dit terwijl dit uitvoerig besproken is. SK gaf aan dat dat binnen de marge valt. Millimeters zijn binnen de marge maar meer dan 1 cm niet. Klantenservice neemt klacht niet serieus en draagt ook niet bij aan een oplossing. Verder wel uiterst vriendelijke bediening. Als ik SK zou evalueren geef ik ze een dikke onvoldoende!
FOTO VAN SMARIUS
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Abdulla Bostanci op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Huissen
Ik heb een keuken gekocht van 15k en deze is op afgesproken termijn geleverd. Tijdens de levering zijn er aantal zaken niet goed gegaan door apparaten niet te leveren, maar deze zijn deels goed terecht gekomen. Alleen het enige nadeel is dat de apparaten zijn geleverd nadat de monteur langs is geweest. Dus de keuken is gemonteerd muv producten die niet geleverd zijn.

Er zijn aantal zaken niet goed gegaan;
- tijdens de verkoop zijn er apparaten getoond en geselecteerd door ons. Achteraf zagen we dat er verkeerde producten zijn geselecteerd in de order en verkeerde is geleverd en gemonteerd. Dus je kiest voor type A en type B wordt geleverd. Terwijl je het idee had dat je voor type A betaalde.

- Producten die als eerst geselecteerd zijn, dus bij het eerste gesprek zijn bij 2e offerte verdwenen. Bijv tijdens de afspraak spreek je alles in detail net zoals een zijwandpaneel die gelijk moet zijn aan voorpanelen. Deze wordt bij eerste gesprek meegenomen in de offerte maar nadat je het geaccordeerd heb en paar keer voor aanpassingen gaat en dit laat doorvoeren (op ander vlak), verdwijnt dit uit de offerte. Je betaalt er niet voor, maar je mist het wel....

- Afmetingen die niet goed en duidelijk zijn besproken en achteraf zit je met een blad van paar duizend die niet past in de hoek.

- Onderdelen net als bestekbak tijdens gesprek afgesproken, maar niet meegenomen in de offerte en ook niet geleverd.

- Verkeerde kast geselecteerd voor een diepvries. We hadden gekozen voor een kleine diepvries in de hoge kast die 2 meter is en het apparaten aan de onderkant gekozen, maar na montage kon diepvries alleen maar aan de bovenkant geplaatst worden, dus verkeerde kast. Nu hebben we lades in diepvries die we niet bij kunnen en een huishoud trap gebruiken.

Nog andere kleine dingen, maar deze zijn niet waard om op te noemen. Ik heb een mail opgestuurd en alles duidelijk aangegeven, maar nog geen reactie. Ben benieuwd hoe dit afgehandel gaat worden. Gaan ze voor klant of voor geld. Ik zou een goede referentie zijn voor hun in mijn omgeving, maar geloof me dat dit te ver gaat. Mijn referentie krijgen ze zeker niet! In eerste instantie had ik een goed gevoel bij maar nu ben ik niet tevreden over de situatie. Dit is wat ik meemaak en wil graag met je delen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Paul Bruijsten op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Den Bosch
Bij het kiezen van een keuken komt er veel bij kijken. We zijn bij superkeukens in Den Bosch enorm goed geholpen. Zeker met de regels die gehanteerd diende te worden door de Corona. Ze hadden overal goed de tijd voor je en dachten met je mee. Na de tekening en het tekenen van de offerte werd de keuken netjes en keurig op tijd geleverd. Echter voordat we de keuken daadwerkelijk konden plaatsen, stuiten we tegen een groot probleem aan. Bij het verbouwen van onze woning hebben we de maten van de keuken niet goed opgemeten waardoor dat de keuken 13 cm te lang was. Dit hebben ze met goed overleg netjes en keurig opgelost op hun kosten!! Wij kunnen niet anders zeggen dat we uitstekend zijn geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Altijd vriendelijk gebleven”
Door Alice en jack op donderdag 3 dec 2020 20 | vestiging Huissen
Na 25 jaar op zoek naar een nieuwe keuken. Onze oude was een superdegelijke Nolte keuken en we wilden graag een soortgelijke keuken terug. Ons eerste bezoek was superkeukens in Huissen. Daarna zijn we nog bij meerdere geweest. Maar toch weer terug naar Huissen, omdat we hier gewoon een goed gevoel bij hadden. Hier heeft Daniel ons weer geholpen, ook nadat we meerdere keren terug zijn geweest voor de nodige aanpassingen. Eind Juli is de keuken geplaatst, echter waren er een aantal onderdelen weg, maar deze zijn meteen weer besteld. Door de corona en vakantietijd in Duitsland duurde het allemaal wat langer, maar Superkeukens Huissen is altijd vriendelijk en attent geweest. Niks was hen teveel Nu is de keuken helemaal klaar, omdat er een lade licht beschadigd was. De keuken is helemaal top en komt qua degelijkheid goed overeen met onze oude keuken. Keuken is perfect geplaatst en iedere keer hebben we onze eigen Francois Vergeer gehad. We zijn er zo blij mee! Daniel en Frans en ook superkeukens Huissen, heel erg bedankt voor alles!
FOTO VAN ALICE EN JACK
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door M en A v Hees op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Horst
Wij zijn zeer enthousiast over de gang van zaken met superkeukens waar wij een witte hoogglans keuken met zwart keramiek blad hebben gekocht. Dit komt door een lieve medewerker die met veel interesse voor ons. En een luisterend oor de kwaliteiten van verschillende mogelijkheden en ideeën met ons heeft door genomen. Ook als ik weer terug kwam op een offerte die weer helemaal moest veranderen.. dit is geen probleem. De afwerking was super... Zoals de naam zegt.. we kunnen altijd terug als er problemen zouden zijn dit geeft ons dat superkeukens voor ons de BESTE is. Niet twijfelen gewoon gaan.
FOTO VAN M EN A V HEES
Hoogglans keuken
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed gegaan”
Door Michel B3 op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Goede kwaliteit keuken, voor een goede prijs. Monteur zeer deskundig.
FOTO VAN MICHEL B3
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon zeer slecht”
Door max van Gils op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Uden
Wij hebben een heel tijdje geleden veel problemen met de keuken gehad:
1. ze waren de combi oven vergeten mee te geven bij het ophalen van de spullen
2. beschadigingen aan kastjes en kasten...
3. Plinten die niet goed zijn, wij hadden voor een hoge keuken gekozen, hierbij horen ook hoge plinten. Spijtig hebben ze 1 plint in de verkeerde hoogte gegeven. Nu krijgen we daarvoor een rekening van 85 euro terwijl dit onze fout niet is...
4. We moesten alles zelf maar oplossen, zoals de plinten die niet goed waren. en als er een kapotte achter kant is moet je zelf maar de plaat vervangen. Service?????? ver te zoeken

Gewoon zeer slecht.
Groet,
Max van Gils
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Elke op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg fijn geholpen, Vincent nam de tijd voor ons en dacht mee. Meerdere keren contact gehad zodat alles helemaal naar wens was. Alles werd in 1 keer geleverd (geen vertraging op apparatuur oid) wat natuurlijk prettig is. Aanrader om hier je keuken te kopen!
REACTIE VAN VINCENT
Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door John Ramkhelawan op vrijdag 28 jan 2022 22 | vestiging Breda
Ik heb een keuken gekocht in maart 2021, die ondanks de corona pandemie in de afgesproken tijd is geplaatst. Door hele goede service van SK medewerkers en monteurs werden alle kleine oneffenheden opgelost. Ik ben erg tevreden met de keuken en de aankoop bij SK.
Reactie of foto toevoegen
“Stelig afraden”
Door Sens op vrijdag 20 apr 2018 18 | vestiging Kolham
Complete grote keuken gekocht. Helaas door omstandigheden in opslag blijven staan en wel moeten betalen. Na installatie blijkt een kast beschadigd, een lade beschadigd e.d. maar is er niemand meer thuis. Slechte service Superkeukens! Ik zou stellig afraden hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Selma op maandag 24 dec 2018 18 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht bij Superkeukens Utrecht. Gesprekken liepen soepel. Goede adviezen gekregen. Bij installatie bleek alles compleet en monteur heeft de keuken, zoals gepland, in 1,5 dag geïnstalleerd. Geen restpunten, gewoon in 1 keer goed! Nou dat heb ik wel anders meegemaakt. Aanrader dus!
FOTO VAN SELMA
Montage zonder restpunten
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Ton Lensink op maandag 20 dec 2021 21 | vestiging Utrecht
Afgelopen juli een keuken gekocht bij SK Utrecht. Uitstekend advies van Bram gehad. De keuken werd gemonteerd door Ton namens RS Montage. Zowel de levering van de keuken als de montage waren geheel volgens planning. En het resultaat mag gezien worden. De keuken op zich is geheel zoals wij dat voor ogen hadden. De montage werd uitermate secuur uitgevoerd. Ton is in onze ogen echt een topper. Er moet nog wel enige afwerking plaatsvinden zoals vensterbank, tegelplinten en rugwand, maar wij gaan er van uit dat dit eveneens met de grootst mogelijke zorg wordt uitgevoerd. SK is wat ons betreft een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Michel Corten op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Cruquius
Super goede ervaring bij Superkeukens Cruquius. Eerlijke verkoper (Allard), niet opdringerig maar wel meedenkend. Ruime keus. Afdingen en pingelen gelukkig niet nodig, er wordt direct een scherpe prijs neergelegd. Alles geleverd zoals besproken. Bij vragen wordt snel gereageerd. Prima aanbevolen installatiebedrijf (JM Montage). Bij levering mist bezteklade en 1 kastje was beschadigd. Ook dat is prima verholpen. Kortom uitermate tevreden en zeker aan te bevelen.
FOTO VAN MICHEL CORTEN
Resultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Wisselende ervaring”
Door J van Tintelen op dinsdag 22 jun 2021 21 | vestiging Tiel
Ervaring met Superkeukens is wat wisselend. Verkoop en advies positief! Echter service en levering liet wat te wensen over. Vertraging in levering materiaal en een beschadigd deurtje. Prima en deskundige montage.
FOTO VAN J VAN TINTELEN
REACTIE VAN FRANK EVERS
Mag ik vragen wat de kleur is van deze mooie keuken?
REACTIE VAN JENNY VAN TINTELEN
De kleur staat in de offerte geboekt als Steengrijs Supermat 341
Mvg Jenny
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Fam. Schumacher op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Super goede nazorg en service. We hadden door eigen schuld (vallende schaar) een ladefront beschadigd. Super keukens heeft gratis een nieuw ladefront besteld en geleverd. Ook is de monteur twee jaar na levering als service langs gekomen om de deurtjes en laden bij te stellen.
Reactie of foto toevoegen
“Fornuis doet het niet”
Door Mevr Verberne op maandag 23 sep 2019 19 | vestiging Roermond
3 september m'n nieuwe keuken ontvangen met een prachtig 5 pits fornuis van het merk Bertasoni . De zelfde dag het fornuis uitproberen en wat blijkt het inductie gedeelte doet het niet. Super keukens gebeld,kreeg een nummer waar ik me kon melden.uiteindelijk na diverse keren gebeld en niet terug gebeld worden komt iemand na 1,5 week kijken ,fornuis is niet te maken moeten onderdelen besteld worden zou 3 dgn duren we zijn nu 3 weken verder en er is nog niks gebeurd. Het fornuis is gekocht bij Super keukens deze weer gebeld krijg dan te horen dat ik geduld moet hebben en dat ze niks voor me kunnen doen ook geen vervangend fornuis,niet eens een verontschuldiging of een beetje medeleven bah wat schandalig!
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreide review”
Door Kevin op donderdag 21 nov 2019 19 | vestiging Breda
Een nieuwe keuken is niet niks. We waren in eerste instantie eerst langs zaken als Ikea en Hornbach geweest. Mede door de vele negatieve verhalen was Mandemakers (en dochter ondernemingen uitgesloten). Toen kwamen we uit bij Super keukens. Mooie showroom en veel positieve reviews over hun vestiging in Breda.

Het verkoopgesprek met Bert ging snel en binnen 30 minuten stonden we buiten met een prijsopgave. Dit moesten we natuurlijk even laten bezinken en uitdiepen. Een tweede spontaan bezoek werkte niet: na 45 min wachten waren we nog steeds niet aangesproken, laat staan iets te drinken aangeboden. Toen we zelf iemand aanspraken kregen we te horen dat we beter een afspraak hadden kunnen maken en of we na 1,5 uur weer terug konden komen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben per mail wat zaken laten aanpassen en vervolgens wel een afspraak gemaakt. Driemaal scheepsrecht: want er werd tijd gemaakt en de hele offerte werd in detail besproken en doorlopen. Voor ons reden om direct te tekenen.

Na een paar mailtjes en telefoontjes kwam de installateur Michael toch maar snel inmeten. Hij gaf ons goede tips en zou de maten doorgeven en een leidingsschema aanleveren binnen twee weken.

Toen begon het geautomatiseerde mailgeweld van SuperKeukens. Qua toonzetting valt daar een grote slag te slaan. Veel waarschuwingen en verschuilingen dat ze nergens voor verantwoordelijk zijn of kunnen worden gehouden. Geen goed voorteken dus! Maar al met al heb ik me er doorheen geworsteld. Nooit heb ik een definitief leidingsschema ontvangen, want SuperKeukens verwijst naar de installateur, maar die krijgt op zijn beurt weer geen input van de fabriek.

Levering is keurig verlopen door een vriendelijke bezorger.

De dag van plaatsing verliep vlot. Michael is zeer vriendelijk en gaat zorgvuldig met de keuken en zijn omgeving om. Het concept leidingsschema was helaas niet 100% opgevolgd en er was wat onduidelijkheid over filterkranen die wel op de factuur stonden, maar die we vooraf zelf hadden moeten monteren. Michael loste het allemaal op, zodat we ons daar geen zorgen over hoefde te maken. Ik vond dat de keuken vlot stond. Vervolgens heeft Michael het vuil nog gesorteerd en de keuken globaal af gedaan. Ik kreeg nog wat praktische tips over onderhoud, gebruik en werking van alles.

Nu mist er nog een plint en daar moeten we dan nog 6 weken op wachten. Ook lijkt er een verschil te zijn tussen de bladhoogtes (enkele millimeters). Ook dat zal nog opgelost gaan worden.

Mijn ervaring:
- Verkoop 3/5
- Communicatie 2/5
- Bezorging 5/5
- Installatie 5/5
- After Sales ../X
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Tine krayo op maandag 13 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
Nieuwe keuken, zeer goed geholpen . Echt de keuken helemaal tot hoe wij graag zouden zien aangepast. Keurig ingemeten en geplaatst .ik raad Super Keukens zeker aan ...
FOTO VAN TINE KRAYO
Keurig
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Leendert van Dijk op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Utrecht
We waren op zoek naar een donkere keuken en zijn toch uiteindelijk bij een lichte keuken uitgekomen. Zowel de ondersteuning in de showroom (Utrecht) als de begeleiding bij het maken van de definitieve indeling (Romano Hoogstraten) zijn heel plezierig verlopen. Door de extreme drukte en door corona kon onze keuken (in september besteld) pas in maart worden geplaatst. Dat was vooraf duidelijk en de planning is geen enkele keer doorgeschoven. Chapeau! Waar we eerst van plan waren de plaatsing in eigen beheer uit te voeren hebben we toch gebruik gemaakt van RS montage (Ron Smitskamp), waar Superkeukens mee samenwerkt. Wat zijn we daar achteraf blij mee; alle werkzaamheden zijn volgens de oorspronkelijke planning uitgevoerd en we hebben allen maar plezierige professionals over de vloer gehad. Er is helemaal niets mis gegaan en dat hadden we eigenlijk niet verwacht. Alleen de demontage en afvoer van de oude keuken hebben we zelf opgepakt omdat die nog een herbestemming heeft gekregen.
FOTO VAN LEENDERT VAN DIJK
REACTIE VAN ROMANO HOOGSTRATEN
Wat een prachtig resultaat. Wij zijn u erg graag van dienst geweest. Wij streven altijd naar het maximale resultaat! Heel veel plezier en kookgenot gewenst met uw fraaie keuken.
REACTIE VAN R VAN HEMERT
Wat een mooie keuken. Mag ik vragen welke kleur het front en het aanrechtblad zijn?
REACTIE VAN LEENDERT VAN DIJK
Briljantwit hoogglans (P111G)
Greeplijst edelstaalkleurig (7173)
Kleur werkblad: F 638 ST16
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos verlopen”
Door Ingrid Thierry op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Almere
Ben heel blij dat ik bij Superkeukens terechtkwam. Het was de vijfde keukenzaak tijdens mijn oriënteringsrondje in DoeMere, maar de enige waar ik een belangstellende verkoper trof die tijd voor mij had. Ik beloofde terug te komen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik werd uitstekend voorgelicht over allerlei keukenzaken. Wilfred heeft voor mij op deskundige wijze een prachtige keuken getekend, waarin al mijn wensen vervuld zijn. Vandaag is de keuken opgeleverd. Het hele proces is nagenoeg probleemloos verlopen. Wel erg jammer dat ik onverwacht met een hele grote berg verpakkingsmateriaal bleef zitten. Maar Wilfred is voor mij echt een super keukenverkoper die ik iedereen kan aanraden!
FOTO VAN INGRID THIERRY
REACTIE VAN INGRID THIERRY
Met de plaatsing van de fotoglasplaat is de keuken helemaal top geworden!
REACTIE VAN NAJAT
Een hele mooie keuken. Ik vroeg mij af wat jij ervoor betaald hebt
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Chantal Geers op donderdag 24 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Heel goed geholpen in de showroom. Verschillende opties besproken en laten zien. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer de keuken geleverd werd en gemonteerd.
Super blij met onze nieuwe, grote keuken met alles erop en eraan!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte montage en communicatie”
Door Edwin Nijland op dinsdag 21 dec 2021 21
Echt een ongelofelijk slechte vestiging met betrekking tot montage en communicatie!
22 Sept 2021 een keuken laten plaatsen door superkeukens. Dit is niet goed verlopen en we hebben direct gebeld met de verkoper. Verkoper had de afwerking van de klachten liever via mail-verkeer. Na ons verhaal met bijbehorende foto's gemaild te hebben is het uiteraard wachten op antwoord. Enigste wat er kwam was de rekening! Daarop hebben we gereageerd met het voorstel om de helft te betalen en het restbedrag bij goed opleveren keuken. Tevens ontdekten we meerdere gebreken wat we kenbaar hebben gemaakt met het verzoek te reageren op onze mail. Alles wat er kwam ...... nul reactie. Hebben maar even een bezoekje gebracht en men erkende de gebreken en er zou een monteur komen om het te bekijken.
Die monteur kwam 7 Okt 2021 om het te bekijken en zou het materiaal bestellen.
Verder geen enkel geluid van Superkeukens Emmen.
Begin dec 2021 maar eens weer een bezoekje gebracht aan de zaak. Verhaal was dat het nog wachten was op de bestelling. We hebben gemeld dat het allemaal wel lang duurde en dat we graag wel reactie op onze mails verwachten.
15 Dec 2021 staat er wederom onverwachts een monteur voor de deur. Hij kwam de boel weer opmeten want men was de gegevens kwijt? Dus er was blijkbaar nog niets besteld. We besluiten maar weer eens een mail te sturen met wederom wat vragen en een voorstel. Tevens vragen we om graag te reageren. U raadt het al ........ nul reactie.
Het is inmiddels 21 dec 2021 en we zijn boos .... heel erg boos. Dit is in onze beleving geen normaal gedrag en we zijn bijna op het punt om de rechtsbijstandverzekering maar in te schakelen. Ik zal hem niet bij naam noemen .... maar deze verkoper moet zich diep, diep schamen!!
FOTO VAN EDWIN NIJLAND
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door Vermaning op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Wolvega
Wij hebben ook een keuken bij superkeukens wolvega gekocht waarbij er eerst niks mis mee was bij plaatsing keukenblad beschadigd maar is na tig keer bellen opgelost nu is de ingefreesde led verlichting stuk gegaan en houden ze je aan het lijntje met van uw word teruggebeld maar ja uw raad het al het geld is binnen en wimpel maar af vind dit een zeer slechte zaak staan niet voor het woord super is het zeker superslecht.
REACTIE VAN SUPERKEUKENS WOLVEGA
Volgens ons systeem is de service geheel afgehandeld, indien er nog gebreken zijn kunt u gerust contact met ons opnemen. excuses voor het ongemak.
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door Boshuis op woensdag 2 mrt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden hoe wij geholpen zijn door Romano. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en luistert goed naar de wensen die wij wilden. Geeft goed advies en wij zijn heel tevreden met het ontwerp wat hij voor ons heeft gemaakt. Écht top!
FOTO VAN BOSHUIS
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A. de Windt op zondag 31 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij zijn door een kennis ( met goede ervaringen ) in Den Bosch binnengelopen. We hadden zo onze eigen ideeën. De adviezen waren dermate passend, de 3d tekeningen dermate professioneel dat we een goed gevoel kregen. Daar gaat het in 1e instantie om. Ons idee werd aangepast door vakkundige tips en adviezen. Uiteraard is het prijsplaatje ook een wezenlijk onderdeel. Dat hebben we ook eens goed naast elkaar gezet. Uiteindelijk besloten de keuken te laten plaatsen. Levertijd, levering, plaatsen 100 procent. We zijn erg tevreden en met een prima resultaat. Aanbeveling waard.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn advies en perfecte montage”
Door Mario Willems op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Den Bosch
Geen opdringerige verkoopadviseurs, goed en deskundig advies, levering van de keuken heeft op de afgesproken datum plaatsgevonden en was compleet incl. alle apparatuur. Ed heeft gezorgd voor een perfecte montage.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Vink op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Veenendaal
Gekocht een witte keuken zonder bovenkasten. Volgens de planning gebracht en geplaatst door een aardige en deskundige jongeman. Zeer tevreden.
FOTO VAN WIM VINK
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Gonnie van Manen op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer prettige ervaring met Johan de verkoper. De keuken was voor een appartement dat ik verhuur. Hij heeft goed meegedacht en goed gecommuniceerd. Heel fijn. Ook ben ik blij met de kwaliteit van de keuken. Mijn volgende keuken, voor bij mij zelf thuis, zal ik ook bij superkeuken kopen. En ik zal superkeuken ook aanraden bij vrienden en familie.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Yassir op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Veenendaal
There is no doubt that we would highly recommend Superkeukens Veenendaal, Ronald was always attentive and helped us a lot when it came to our choice. We are very happy with our kitchen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Sabrina Meurs-Mens op zaterdag 10 jul 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft bij Superkeukens te Utrecht en zijn zeer tevreden met het gehele proces van de aankoop tot de plaatsing van de keuken. De verkoper heeft ons heel goed geholpen en denkt tevens met je mee. De prijzen zijn helder en duidelijk. Ook toen wij wegens privé omstandigheden de plaatsing van onze nieuwe keuken moesten uitstellen, werd hier adequaat op gereageerd. De plaatsing van de keuken is ook geheel naar wens verlopen. Al met al bevelen wij Superkeukens Utrecht van harte aan.
FOTO VAN SABRINA MEURS-MENS
Reactie of foto toevoegen
“Stay away”
Door Lukasz op woensdag 28 apr 2021 21 | vestiging Eindhoven
The selection of designs is quite sufficient. The process of agreeing the kitchen design, components and timing went very smoothly with perfect satisfaction.

The process of actual build up of the kitchen was a disaster. Virtually zero attention to detail. The back side of the cabinets was literally murdered to access water and electricity. In 2 instances the installer has actually damaged my kitchen and then did not inform me about while trying to hide the damage. There were 9 attention points to be repaired and it took 5 months to fix them. In the process of fixing them further damage was done. In the meantime I had to modify things behind the cabinets... only to notice completely incompetent handiwork. (screws at an angle, unattached wooden pieces acting as spacers, plenty of post installation dirt)

So if you don't plan to install their kitchen by yourself... STAY AWAY.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Constance van der poll op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Er werd alle tijd genomen om tot een goed ontwerp te komen. Geen opdringerig gedoe. Ging naar huis met een goed advies. In alle rust besloten om de keuken te bestellen. Geen agressief gebel etc. Inmiddels is de keuken geplaatst. Alles was compleet. Al met al een aanrader om voor dit bedrijf te kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Zo veel misgegaan”
Door Richard op donderdag 14 okt 2021 21 | vestiging Utrecht
Helaas heeft men mijn eerdere negatieve recensie er niet opgezet, dus nogmaals een poging. Zeer negatieve ervaring omdat contactpersoon star en alleen vanuit zijn standpunt op klachten reageert. T is een goede club denk ik, maar bij ons is zoveel misgegaan en worden we niet serieus genomen, zo triest. Nu maar naar geschillencommissie en advocaat erbij wat wij absoluut niet willen. Door alleen deeloplossingen te geven, raak je als klant t spoor bijster en zitten we na 4 maanden na de plaatsing van de keuken nog in troep. Lekkage wil men wel oplossen maar meer niet. Pas op!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Richard, Het spijt ons dat jullie niet tevreden zijn. De keuken is echter geleverd zoals jullie hebben besteld. Dat de bovenkasten niet geheel open kunnen is een vervelende samenloop van omstandigheden. Hiervoor hebben wij een zeer net voorstel voor gemaakt. Wij lopen niet weg voor zaken die niet goed zijn gegaan.
Hopelijk komen we tot een oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht is nog te goed voor deze zaak”
Door Danny Zwaneveld op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Kolham
De score "slecht" is nog zacht uitgedrukt. Wat een ellende met deze zaak in Kolham. Als het geld eenmaal binnen is het gebeurt met de service. Zelf steeds moeten bellen wanneer de monteur komt tot 3 keer toe. Keuken was een showroomkeuken compleet. Bij monteren vd keuken ontbrak er veel en was er veel beschadigd. Eerste monteur kwam er na 1,5 uur sochtends achter dat het hem niet zou lukken omdat alle electro nog niet was aangesloten. Het telefoontje voordat die kwam werd ons toch echt verteld dat deze monteur dat wel zou doen. Na lang wachten en meerdere telefoontjes kwam er eindelijk een andere zzp-er na enkele weken. Een beste man, maar wat in 2 dagen klaar had kunnen zijn werden er veel meer. Dat tot daar aan toe, maar als je dan weer opgegeven werk wat hoort te gebeuren niet uitvoert (onder andere niet sluitende koelkastdeur) en een halve dag met een quooker zit te prutsen samen met een extra monteur van superkeukens dan doe je iets niet goed. Steeds weer bellen met derden hoe de quooker geïnstalleerd moest worden bevestigden dat dan ook. S avonds deed de quooker het al niet meer. Gelukkig snel en gerepareerd door een dichtbij wonende collega. dozen achter laten, rotzooi laten liggen enz enz. Keuken is nog niet af, maar ze komen er hier niet meer in. Superkeukens Kolham, nooit weer !
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Fabian Karelse op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Middelburg
Goede ervaring, geen opdringerige verkopers. Nemen de tijd voor je tijdens afspraak. Eventuele wijzigingen snel aangepast. Snelle inmeting en levering.
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door André Louwen op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Heel prettig is het prijsbeleid. Geen gesoebat over de prijs, maar meteen een reële offerteprijs. De medewerkers zijn zeer klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Pasman op zaterdag 14 dec 2019 19 | vestiging Veenendaal
We hebben bij superkeukens onze nieuwe keuken laten ontwerpen en hem daarna ook gekocht. Het fijne van dit bedrijf is dat er niet te onderhandelen is over de prijs. Die staat namelijk gewoon vast, dan heb je ook niet het gevoel dat je, ondanks veel kortubg o.i d., alsnog te veel betaald. Erg mooie keuken, snelle en nette plaatsing, goede communicatie. Top!
FOTO VAN JAN PASMAN
Erg mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Hans van de Mortel op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken, hoe langer we hem in gebruik hebben, hoe vaker we tot de ontdekking komen dat we door de mensen van Superkeukens toch wel erg goed geadviseerd zijn bij het maken van bepaalde keuzes. Waar dit kastje waar deze lade, wat kunnen we nog met deze ruimte enzovoort. In het voortraject hebben ze ons vertrouwen gewonnen. We kregen een goed en vooral ook eerlijk advies én, ook heel fijn, geen opdringerige verkooptechnieken. We ontvingen een transparante offerte met 3D tekeningen inclusief leidingschema's voor de voorbereidende bouwkundige werkzaamheden.
Een nieuwe keuken is een lastig proces waarbij vele schakels op elkaar afgestemd moeten worden. Dat kun je overlaten aan de mensen van Superkeukens Eindhoven. Ze bieden vele mogelijkheden voor een kwalitatief prima keuken met een vriendelijke prijsstelling. Nu het hele proces achter de rug is kunnen we rustig concluderen dat deze mensen ons vertrouwen waard zijn. Niet alleen woorden maar ook daden bij deze firma. Ook nadat de keuken geplaatst en betaald is en er nog wat aftersales nodig is voor de laatste puntjes op de i, staan ze er voor je. Een tip: we hebben gemerkt dat het enorm helpt als je als klant goed voorbereid bent voordat de montage plaatsvind. Die verliep keurig en soepel. Een nieuwe keuken zonder ook maar één dingetje / foutje /ontbrekend onderdeeltje bestaat niet, zo reëel moet je zijn. Bij onze keuken hadden we zelf één dingetje over het hoofd gezien maar ook dat is keurig opgelost. Het totale proces van idee tot realisatie verdient een dikke 9. Dank je wel Superkeukens Eindhoven wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en kijken met veel plezier terug op de samenwerking
Reactie of foto toevoegen
“Zelf geinstalleerde keuken”
Door Jitske Beets-Postma op woensdag 18 aug 2021 21 | vestiging Buitenpost
In April naar superkeukens in Buitenpost geweest. Voor de afspraak had ik per mail al een offerte/tekening aangevraagd. Per telefoon werd er verdere informatie gevraagd en een paar dagen later kregen wij een mooie tekening met offerte. Later in een gesprek hebben we dit verder uitgewerkt. Alles werd ons getoond in de showroom en alles werd zeer duidelijk uitgelegd. We hebben het gesprek als zeer prettig ervaren. Ook later na het bestellen van de keuken konden wij bij hun terecht. Als we nog vragen hadden, was allemaal geen probleem. Zowel persoonlijk als per mail.
Er bleken later levering problemen te zijn met de afzuigkap en oven. Hier werden netjes alternatieven voor geregeld ook als deze duurden waren dan onze oorspronkelijke apparaten. Hier hoefden wij niks extra voor te betalen. Wij hebben de keuken zelf opgehaald. Dit was goed geregeld. Alles stond netjes klaar toen wij kwamen. De installatie hebben wij ook zelf gedaan. We ondervonden een probleem met de installatie van de vaatwasser. Na een bezoekje aan superkeukens werd ons uitgelegd hoe we de vaatwasser moesten installeren. En werd het ons duidelijk getoond in de showroom. Zeer vriendelijke medewerkers die voor elke vraag klaar staan. Wij zijn heel erg tevreden over onze keuken.
FOTO VAN JITSKE BEETS-POSTMA
Reactie of foto toevoegen
“De monteurs wilde zo snel mogelijk klaar zijn”
Door Rene op zondag 3 apr 2022 22 | vestiging Hellevoetsluis
De keuken is geplaatst door Keukenbouwersplus en die hadden maar 1 doel en dat was om zo snel mogelijk klaar te zijn. 1 plank boven het aanrecht was niet conform tekening opgehangen en in plaats van dit eerst te overleggen hadden ze hem gelijk opgehangen met als resultaat 3 gaten in de strak gestucte muur. Verder is de aansluiting van de hoekkast op de aangrenzende kast niet netjes en zijnpasstukken niet afgebraamd. Verder hebben de mineurs het zaagsel op de straat laten liggen terwijl ze voor 14;00 uur weer waren vertrokken. Na 1 week nog steeds geen opleverrapport ontvangen of terugkoppeling wanneer de manco's opgelost gaan worden.
FOTO VAN RENE
Reactie of foto toevoegen
“Het paradeplaatje van ons huis”
Door Remko Kooreman op vrijdag 8 okt 2021 21 | vestiging Oldenzaal
Na vier andere keukenzaken bezocht te hebben als laatste naar Superkeukens Oldenzaal. De creatieve geest van Ronald zorgde ervoor dat we een onverwachte opstelling te zien kregen. Mij vriendin had de kleuren in haar hoofd en Ronald wist ze makkelijk te vinden. We hadden een strakke planning, maar deze werd gehaald door regelmatig contact. Ik schrijf deze review in onze keuken, het paradeplaatje van ons huis. Er zijn nog wat restpuntjes, maar heb vertrouwen dat deze worden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door M. van Kassel op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht, ben vriendelijk geholpen. Het is voor ons de tweede keuken bij Super keukens Amersfoort. De plaatsing van de keuken verliep ook deze keer naar tevredenheid. Ik zou zeker Super keukens aanbevelen bij vrienden en familie.
FOTO VAN M. VAN KASSEL
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer prettige ervaring”
Door Jetty op woensdag 5 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
De aankoop van de keuken is volgens mijn wensen gegaan, helaas was niet al mijn gekozen apparatuur op tijd te leveren, hiervoor werd een goed alternatief aangeboden. De samenwerking met RS Montage voor demontage, aanpassingen en plaatsing van de keuken heb ik als zeer prettig ervaren, de planning werd volgens afspraak uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken strak geplaatst”
Door Lars Albronda op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij waren opzoek naar een nieuwe keuken en op advies van vrienden zijn wij voor het eerst naar Superkeukens gegaan. We werden uitstekend geholpen er werd geluisterd naar onze wensen waarna je stap voor stap je keuzes maakt en advies krijgt tot dat we onze droomkeuken hadden samengesteld.

Aanvulling ontvangen 2 december 2020: Montage/levering is 2 weken geleden gebeurd. Bij levering kwam de chauffeur met de mededeling dat we nog moesten betalen terwijl wij dit al netjes van te voren hadden gedaan. Dit schijnt vaker voor te komen en nadat ik het bankafschrift had laten zien was het alsnog akkoord. Onze ervaring is zeer positief betreft de montage. De monteur werkte erg netjes en bovendien snel. Er was 2 dagen montage tijd gerekend maar hij was ruim binnen de tijd klaar en dit is niet omdat het een beunhaas was. De keuken zit er super strak in.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Yvonne Santing op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Veenendaal
Ik kocht een complete keuken. In de showroom werd met me meegedacht over de indeling. Vakkundig geadviseerd en geluisterd naar mijn speciale wensen. Natuurlijk is er een "levertijd". Ook daarbij werd rekening gehouden met mijn agenda. Dan komt de montage. Dat was met militaire precisie georganiseerd! De hier achtereenvolgend werkende mensen waren keurig op tijd, zeer vakkundig en aardig. Ook dat is plezierig. Het is heerlijk om in een paar dagen tijd het plaatje dat tot dan toe alleen op papier bestaat, werkelijkheid te zien worden. Ik kreeg de keuken die ik wenste.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Barry op donderdag 2 jun 2022 22 | vestiging Arkel
Ik kan helaas Superkeukens Arkel NIET aanbevelen. Lees onderstaande s.v.p. tot het eind...

• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal 'zooi' (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later... alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus... je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken...
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto's gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november... maar vervolgens ook niet week 48/49... niet week 51... niet week 1... niet week 3/4... niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als 'cadeau' bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd... Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben... niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo'n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel 'pech' hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn... Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.

Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.Verwoert op maandag 29 mei 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer tevreden vooral omdat wat bedachtzaam waren, wij kochten de keuken bij superkeukens, de keuken werd geleverd door een ander bedrijf en het plaatsen geschied weer door een ander. Maar alles is tot tevredenheid verlopen. wij waren zeer te spreken over de zzp die de keuken geplaatst heeft super persoon.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marion op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Utrecht
Ik ben super tevreden en enorm blij met mijn keuken! Op mijn gemak, zonder opdringerige verkopers, mijn keuken uit gezocht. Wel met goede adviezen van de verkoper! De keuken werd op tijd geleverd en alles was compleet. Er ontbrak nog geen schroefje. Hele aardige mensen en werkten netjes. Het karton werd de volgende dag opgehaald. Super service! Ik kan iedereen Superkeukens van harte aanbevelen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Marion.
Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij zijn trots op je beoordeling. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig hun best gedaan”
Door O Holthuis op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Leeuwarden
Na 9 en een half jaar nog steeds garantie. Ze hebben geweldig hun best gedaan . Alles netjes opgelost bedankt. Kom zeker weer.

Aanvulling ontvangen 23 november 2020: Betreft Keukenkastjes. De scharnieren waren kapot. En een week later de rechterkast beide zijn door super keuken vergoed. Terwijl de fabrikant geen garantie meer gaf (vijf jaar) Ben geweldig netjes geholpen zeer tevreden. Kosten 150 per scharnier. Dus € 300 vergoed !
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Theo Benders op donderdag 18 mei 2023 23 | vestiging Uden
Aan het begin van de week is een eerste deal altijd aantrekkelijk. Nu was dit voor een kleine keuken in het bijgebouw vrij eenvoudig. Binnen 1 uur alles bekeken, maatwerk geleverd en deal gesloten. Kortom super.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen worden niet snel opgelost”
Door Ella Bras-Moerland op maandag 30 mei 2022 22 | vestiging Tiel
Verkoop /keukens zeer goed, maar dan begint het. Ze werken onderaannemers montage. Daar gaat het fout bij het bedrijf Superkeukens. Bij problemen bij/ na plaatsing keuken moet klant er alles aan doen om het goed te krijgen. Klantvriendelijkheid gaat wel op bij het totale plaatje: verkoop en plaatsing. Geld uitgeven hoort bij deze investering, maar dat vergeet je als het naar tevredenheid wordt opgeleverd. Jammer, zorg voor betere samenwerking, zodat dit niet ten koste gaat van uw naam.
Reactie of foto toevoegen
“Terukeren”
Door Cornelis op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Den Bosch
Onlangs weer een geweldige keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. We zijn 3x verhuist en 3x hebben we de keuken bij Superkeukens gekocht. Enkele redenen waarom wij steeds terugkeren naar SK Den Bosch:
- Goede hulp bij het uitzoeken en tekenen van de keuken
- Deskundigheid
- Kleinschalig team zodat je niet steeds met iemand anders spreekt
- Eerlijke tips bijvoorbeeld m.b.t. apparatuur.
- Geen onzin met dagkortingen of ''als u nu beslist''
- Duidelijke prijzen die niet kunstmatig hoog zijn voor een afdingspel.
- Goed montageteam
- Goede aftersales service
- Verder zijn natuurlijk de keukens écht mooi, een eyecather in huis, van deze tijd en degelijk

Kortom, mochten we ooit weer verhuizen of toe zijn aan een nieuwe keuken, dan zal dat weer een keuken van SK uit Den Bosch zijn.
FOTO VAN CORNELIS
Witte keuken
REACTIE VAN DEBORA
Welke kleur witte front hebben jullie precies gekozen? Bvd
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Marcel op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Goed geadviseerd, op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door fam Fledderus op dinsdag 1 aug 2023 23 | vestiging Amersfoort
Langdurig overleg, was ook nodig, maar was op het laatst vermoeid, om goed attent te blijven. Werd goed en correct op vragen achteraf gereageerd. We wisten bij levering niet meer goed wat was afgesproken. Tekeningen en fotos etc van apparatuur werd duidelijk toegestuurd, probleem als je niet de afspraken meer goed kent, maar correct gekregen en geplaatst wat we besteld hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te raden”
Door Astrid op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Hellevoetsluis
Geweldig fijn geholpen door Deborah. Vriendelijk snelle uitgebreide tekening. De keuken is van zeer goede kwaliteit, maatwerk en hang en sluitwerk super! Zeker aan te raden! Aanwinst in ons huis
FOTO VAN ASTRID
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg ontbreekt”
Door beckemeier op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Almere
Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit? Dit gold ook voor de afzuigkap. Helaas werd in de tekening geen rekening gehouden dat wij een hoog plafond hebben, waardoor de afzuigkap tekort was. Dit was natuurlijk ook een fout van ons? hoe dan ? en hebben we ook dit zelf moeten oplossen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen bezig geweest om de afzuigkap ervan te halen en opnieuw weer op te hangen en een oplossing te zoeken voor het tekorte aanrechtblad.
FOTO VAN BECKEMEIER
Reactie of foto toevoegen
“Afzuigkap maakt veel lawaai”
Door Laurens van Leeuwen op vrijdag 29 apr 2022 22 | vestiging Amsterdam
In december heeft Superkeukens bij ons een keuken gemonteerd. In eerste instantie leek alles goed te zijn gegaan op wat afwerkingsfoutjes na, maar toen we de keuken gingen gebruiken bleek de afzuigkap niets af te zuigen. Oorzaak: de buis zat los. Monteur wederom gekomen om de buis vast te maken. Probleem 2: de afzuigkap maakt heel veel herrie. Superkeukens gebeld en die stuurde mij door naar de leverancier Electrolux. Electrolux langs en die vonden dat er niks geks was, dit terwijl de afzuigkap 90 decibel op de zachtste stand produceerde waar 54 decibel volgens de handleiding is toegestaan. Wel keken ze ook even naar de buis. Wat bleek: dit had een harde buis moeten zijn in plaats van een flexibele en bovendien zat er een knik in de flexibele buis waardoor de afzuigkracht gering was. Inmiddels is bijna mei en zijn we 5 maanden verder, Superkeukens zegt dat de monteur in juli langs kan komen. Of daarmee de herrie weg is? Ik betwijfel het. Superkeukens wijst continu naar de (ZZP) monteur of Electrolux, terwijl ik toch echt mijn keuken en montage bij hun heb afgenomen. Ik word er knettergek van. Ik ben al die tijd vriendelijk gebleven maar de maat is nu echt vol. Heel jammer, want de keuken is verder hartstikke mooi.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en erg blij mee”
Door A. Van Ommen op dinsdag 26 sep 2023 23 | vestiging Zwolle
Zeer klantvriendelijk, goed begeleid tijdens het gehele proces. Luistert naar de klant en brengt tevens nieuwe ideeën aan. Compleet geleverd en vakkundig geplaatst! Zeer tevreden en erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Daphne op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Keuken gekocht in mei. Lange levertijd van 16 weken. Maar zeker het wachten waard geweest. Mn verwachtingen overtroffen. Ik heb het laten plaatsen, wat overigens binnen 3.5 uur klaar was. Staat en werkt fantastisch. Het enige is dat er een deuk in de wasbak zit, gelijk is aangegeven dat deze opnieuw woed besteld en ingemonteerd. Voor superkeukens en jm montage echt een geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Een erg mooie keuken”
Door Dedy op woensdag 11 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Heel goed advies gehad en de keuken is heel erg mooi geplaatst!
FOTO VAN DEDY
REACTIE VAN VINCENT
Wat is het een mooie keuken geworden.
Veel plezier van de nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet, namens Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de zelfgeplaatste keuken”
Door Ton van den Top op dinsdag 20 sep 2022 22 | vestiging Veenendaal
Vanaf de ontvangst in de showroom tot de levering precies op tijd zonder beschadigingen. Alle bestelde onderdelen zijn in een keer afgeleverd. Ik heb de keuken zelf geplaatst dat ging prima door de mee gestuurde instructies.
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door Crossheart op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
De 1 ster is voor ons al teveel maar anders kan ik helaas ons verhaal niet typen. Dit betreft voor ons wel alleen Superkeukens Beuningen en Keuken Depot Druten omdat zij sinds kort samen zijn gegaan en niet andere locaties. Maar zodra je deze winkel ziet in Beuningen heel gauw doorrijden. De uitbreiding van onze keuken besteld bij Superkeukens Beuningen. Het begon met het niet kunnen waarmaken van de leveringsdatum. Wij moesten er telkens achteraan bellen om te vragen wanneer we de monteur konden verwachten. Uiteindelijk hebben wij zelf een monteur geregeld omdat Superkeukens geen monteur kon leveren terwijl dit wel de afspraak was. Vervolgens ontbrak er een montage stuk bij onze plank en heb ik hier 3 keer voor gemaild maar telkens worden wij aan het lijntje gehouden. Nu ben ik er klaar mee en gaan we het zelf regelen maar wat een slechte service, spijt dat wij bij deze winkel naar binnen zijn gegaan en niet zijn doorgereden naar Huissen waar ik de keuken had aangeschaft. Al met al is het voor ons een hele slechte ervaring met deze twee bedrijven mede doordat de afspraken niet worden nagekomen en als dit gebeurd ze niet communiceren maar je er zelf achteraan moet gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 126
Vestigingen Superkeukens
  Almere (6 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036-5491504
  Amersfoort (32 ervaringen), Nijverheidsweg Noord 61, 3812 PK Amersfoort, tel 033-4638009
  Amsterdam (7 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-4526723
  Apeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-5333008
  Arkel (8 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183-745615
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592-340037
  Bergen op Zoom (2 ervaringen), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085-3035739
  Beuningen GLD (5 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024-6750008
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076-7370082
  Broek op Langedijk (1 ervaring), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335053
  Buitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544444
  Capelle aan den IJssel (4 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-4510808
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023-5481002
  Den Bosch (25 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073-6428761
  Eindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040-7676010
  Elburg (7 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525-688888
  Gouda, Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182-749023
  Groningen (1 ervaring), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050-3603400
  Hellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181-312529
  Helmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492-747010
  Hoorn NH (2 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229-285194
  Horst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3982234
  Huissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026-3269982
  Kolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598-394586
  Leeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058-2045000
  Middelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118-606671
  Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-850100
  Oss (1 ervaring), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412-623698
  Roermond (2 ervaringen), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475-691548
  Sint Hubert (2 ervaringen), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485-470415
  Strijen, Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078-6748485
  Terborg, Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315-328141
  Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344-655241
  Tilburg (3 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013-5321842
  Uden (3 ervaringen), Industrielaan 10, 5405 AB Uden, tel 0413-747138
  Utrecht (54 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht, tel 030-2238733
  Veenendaal (23 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318-544060
  Vriezenveen, Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546-559956
  Wateringen (3 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174-292657
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561-614545
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-3040052
  Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575-743552
  Zwolle (2 ervaringen), Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038-3034301
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.