Feedback
5,4

CVT Keukens

Score uit 16 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Noord-Brabant)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van CVT Keukens
CVT biedt de meest toonaangevende en innovatieve merken op het gebied van keukens
Alternatieven voor CVT Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 50 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 365 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,8 uit 147 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,7 uit 359 ervaringen
• DB Keukens
   
(6 vestigingen) score 9,7 uit 2228 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,6 uit 62 ervaringen
• Pelma Keukens
   
(Goes Zeeland) score 9,6 uit 294 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(6 vestigingen) score 9,5 uit 373 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 16 ervaringen over CVT Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren6 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster6 ervaringen

Ervaringen over: actie, annuleren, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“slecht”
Door hans op zaterdag 11 okt 2014 '14 | vestiging Breda
Vol vertrouwen naar CVT waar ik 20 jaar geleden op prettige manier keuken heb gekocht (toen nog eigendom van de heren Van Tilburg). Nu was oven aan vervanging toe. Verkoper vertelt mij dat deze apparaten in het groot worden ingekocht en daarom tegen een lage prijs kunnen worden aangeboden. Er lag een eigen boekje met de prijzen en daar stond de oven in met de prijs en een labeltje "beste koop" waarvan ik een kopie krijg. Kosten 1400 euro exclusief montage. Ik vertrouw erop dat het goed zit en alles geregeld. Blijkt toen ik thuis nog wat prijzen heb gegoogled dat CVT 100% duurder was dan de gangbare prijzen op internet, je kan de oven online bestellen tegen 700 euro. Ik “mocht” de order annuleren tegen 250 euro kosten. Uiteindelijk heb ik een betere oven gevonden en ben inclusief de annuleringskosten nog beter uit dan bij CVT. Kunnen ze mooi in hun zak houden, die 50% korting!! Sigaar uit eigen doos.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door Dhr. P. van der Put op woensdag 21 sep 2016 '16 | vestiging Tilburg
Prima geholpen met het ontwerp en uitvoering. Prijs keuken is goed. Geen stuntprijzen. Uitstekend advies over de Inbouwapparatuur. Ook geen opdringerige verkoper. Vriendelijke servicebalie. Keuken netjes geplaatst in één dag.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwkeurig en netjes gewerkt”
Door Anthony Moonen op woensdag 26 okt 2016 '16 | vestiging Tilburg
Geweldige keukenverkoper. Denkt mee, oog voor detail. Veel afspraken om de keuken tot in de kleinste puntjes perfect te krijgen. Ook de bezorgers werken netjes.
De keukenzetters werken erg nauwkeurig en netjes. Van onze alleen maar complimenten!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij ermee”
Door I. Bogaers op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Tilburg
Vanaf het allereerste moment hebben wij bij CVT betrokkenheid ervaren. Er werd volop met ons meegedacht, oplossingen aangedragen en een goede communicatie. Goede service,afspraken werden nagekomen. Fantastische montage, keuken staat strak tot op de millimeter. Tevreden over onze keuken zou een understatement zijn, we zijn er waanzinnig blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Lieke Koevoets op dinsdag 12 jul 2016 '16 | vestiging Tilburg
We hebben heel goed advies gekregen in de winkel. Er werd echt met ons meegedacht om tot onze droom keuken te komen. Ook de levering en montage verliep snel en secuur. De monteur heeft alles netjes achter gelaten en afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Meedenkend en betrouwbaar”
Door Roger de rooij op dinsdag 25 okt 2016 '16 | vestiging Tilburg
Roy heeft goed geluisterd. Ik heb een zeer negatieve kijk op keukenverkopers, maar hij heeft ons het tegenovergestelde laten zien: meedenken, afspraken meteen nakomen, goede plan-vaardigheden. Het resultaat mag er zijn: onze droomkeuken is werkelijkheid geworden
FOTO VAN ROGER DE ROOIJ
Keuken van CVT
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Charlotte en Tim op woensdag 13 apr 2016 '16 | vestiging Tilburg
Wij zijn zeer goed geholpen! Een keuken is een grote aankoop met veel afhankelijkheden. Maatwerk, levertijden en verschillende leveranciers. Wij zijn zeer goed geholpen door Perry en alle monteurs. Ze hebben echt met ons meegedacht en altijd naar een oplossing gezocht. Maar bovenal.. De keuken is prachtig!
Reactie of foto toevoegen
“Offertetraject”
Door Marion op donderdag 22 okt 2015 '15 | vestiging Tilburg
Nog nooit zo slecht geholpen als bij cvt. 5 keer gebeld, gemaild en langs geweest om een keuken aan het schaffen en uiteindelijk gewoon niet geholpen. Wat een ontzettende arrogantie is er in deze zaak!
Reactie of foto toevoegen
“Zaken niet op orde”
Door Lars op donderdag 26 jan 2017 '17 | vestiging Breda
Na bijna een jaar nog een rekening ontvangen, terwijl dit in de maanden daarvoor besproken en gecorrigeerd is. Helaas heeft cvt niet alle zaken goed op orde, en wordt in dit geval klant benadeeld. Door weggaan van verkoper en na bestelling aanpassingen aan order maken is de factuur gewijzigd en zijn bedragen aangepast. Na een jaar kwam plots (onterecht) een factuur van 990€ naar boven. Vervelend, want de keuken die geplaatst is, is zeker niet slecht! Door rekening van afgelopen maand van keuken van maart 2016 nu ontevreden over wijze van afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Van goed naar matig naar slecht”
Door T. op dinsdag 13 jun 2017 '17 | vestiging Tilburg
Goed advies, matig offertetraject, slechte installatie. Advies van onze adviseur in de winkel was uitstekend. Ralph dacht goed met ons mee. Offertetraject ging niet helemaal perfect. Ten eerste heeft CVT niet geïnvesteerd in tekensoftware. Alles gaat met pen, papier en liniaal. Daarnaast wordt er gerommeld met prijzen en kortingen. De eerste korting is sowieso al 20%, zonder ergens om te vragen. Daarna ging het een paar keer fout met de rekensommen, overigens soms ook in ons voordeel. In ieder geval niet transparant. Installatie was zonder meer slecht. Het begon er al mee dat ons was gezegd dat installatie in 1 dag zou kunnen, met eventueel uitloop naar 2 dagen. Blijkt dus 2 volle dagen te zijn, en de dag ervoor wordt de keuken geleverd. Dus je moet 3 dagen thuis zijn. De avond voor de installatie belt de monteur met de mededeling dat zijn collega nog een spoedklus had en er de eerste ochtend niet bij zou kunnen zijn. Bij aankomst op de dag van installatie blijkt een kast en de inlegmatjes er niet te zijn (terwijl levertijd slechts 4 maanden was...). Nadat de mannen vertrokken waren roken wij een gaslucht in een van de kastjes. Bleek later dat de gasleiding alleen provisorisch was vastgezet. Gevaarlijk! Uiteindelijk zijn de mannen drie keer terug moeten komen voor het gaslek, het plaatsen van het ontbrekende kastje, het leveren van de matten en het opnieuw stellen van laden en kastjes die niet goed uitgelijnd waren. CVT vraagt aanbetaling van 15% en restantbetaling van 85% bij levering. CVT stelt dat 'bij levering' betekent op het moment dat de vrachtwagen voor de deur staat. Wij zijn hier niet in meegegaan en hebben bedongen dat 10% pas betaald zou worden na succesvolle installatie van de keuken. Met veel moeite is CVT hier mee akkoord gegaan. Achteraf waren we blij het zo gedaan te hebben, gezien de problemen met installatie die wij hebben ondervonden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door A. Bertens op woensdag 27 apr 2016 '16 | vestiging Tilburg
Vriendelijke en meedenkende verkoper. De keuken werd geleverd zoals ik hem besteld had en alles werd goed geregeld door de klantenservice. Bij aanschaf van een volgende nieuwe keuken ga ik zeker terug!
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt prima”
Door Gerard en Christel op dinsdag 16 aug 2016 '16 | vestiging Breda
Een heel vriendelijke ontvangst en zeer deskundige adviseurs.! Erg mooie showroom met prachtige keukens en zijn zeer goed geholpen ! Wij hebben voor een goede prijs een erg mooie keuken waar we heel blij mee zijn thx CVT !
Reactie of foto toevoegen
“Interne communicatie niet goed”
Door Robbert op woensdag 9 aug 2017 '17 | vestiging Breda
De eerste kennismaking verliep perfect. Eigenlijk alles wel totdat de verkoop rond was. We konden altijd nog kleurtjes van de kastjes wijzigen voor dat de keuken werd gefabriceerd. Dit ook na een half jaar gedaan (alleen andere kleur) en ineens gold de actie niet meer. Dit kostte ons al €1000,- extra. Verder was er niet nagedacht over de hoogte van de oven/fornuis combi wegens verhoogd aanrechtblad. Ook de achterwand was niet de juiste. Dit op eigen houtje allemaal uitgezocht en de informatie overhandigd aan CVT. De boodschap luidde: mijn manager kon alleen verder in het systeem. Kort voor productie en een aantal weken voor aflevering bleek dat de keuken zoals ingetekend niet gemaakt kon worden. Kastjes zouden elkaar raken etc. De keuken nog gewijzigd op dat moment. De afroep was een groot drama. Wegens nieuwbouw hoopten wij op een klein beetje flexibiliteit vanuit CVT, maar hier was geen enkele ruimte voor. Na plaatsing door een externe monteur (kostte bij CVT €2000,-) wat problemen gehad met de keuken waarvoor een monteur van CVT moest langskomen. Lastig afspraken maken met de klantenservice, niet terugbellen, voor niets thuisblijven (vrij nemen). Dit laatste loopt nog maar is voor mij de druppel om deze review te schrijven. Interne communicatie en een beetje aftersales zou ik hoog op de prioriteitenlijst zetten. Het is tenslotte geen Ikea keuken.
FOTO VAN ROBBERT
Keuken via CVT
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed voor de klant”
Door HCMM op woensdag 27 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Beste Lezers, Wolf in schaapskleren! Wat balen wij dat we daar een keuken hebben gekocht! Fijn gesprek gehad bij aankoop. Echter blijk de dame daar pas te werken en heeft ons op bepaalde punten dingen beloofd die ze niet kon waarmaken. Zo vertelde ze wel dat CVT niet de goedkoopste is, maar wel de beste qua service. "Daar betaal je ook voor" waren haar woorden. Zo adviseerde ze zelf om het interieur van de keuken donker te nemen. Bij levering blijkt deze wit.

Bij plaatsing achterwand schuin, proberen op te lossen met te kitten. Ene kant iets dikker dan de andere kant. Deur te dicht tegen muur waardoor de greep tegen de muur komt. Herhaaldelijk aangegeven. TV kastje zou in verstek worden geleverd. Blijkt ook niet juist.

6 dec geleverd, daarna zouden ze 29 jan 2019 komen leveren. De spullen zouden al op 12-dec zijn besteld. Helaas niet alles besteld ( fout intern), waardoor 29 jan niet doorgaat. wel voor niets hotel geboekt daar de keuken voor ons buitenverblijf is. Afspraak gemaakt wat ze komen aanpassen. 10:00 afspraak. Om 11:00 nog niemand. Monteur zou al geweest zijn en bericht op voicemail. Heb geen voicemail, dus weer leugen.

Feb; geleverd worden. helaas weer geannuleerd. Allemaal excuses en sorries, maar geen daden.

5 maart geleverd worden; weer niet. spullen nog niet binnen. Nu horen we pas 19 mrt wanner ze komen leveren..... Even ter controle opgevraagd wat ze nu precies gaan leveren....Missen weer spullen!! :-(

Intussen:
- paar keer voor niets ( 6 uur) gereden
- extra opslag voor spullen moeten betalen
- extra hotel kosten
- schilder aantal keer al moeten uitdelen. ( boete)
- Zouden met carnaval daar vakantie vieren, helaas ook niet

Ze blijven sorry zeggen, maar geen actie. JA hoor 250€ retour voor het gebaar.....Het bedrag wat je als extra korting zou krijgen als hier iets positiefs op zou plaatsen..... We hebben op kantoor ook een keuken nodig, maar u raad al waar ik die ga kopen......NIET BIJ CVT!

Ps. ontvang nu net een sms dat ze 5 mrt komen leveren. UHHH ze krijgen de 19de pas de spullen binnen. Weer intern slecht gecommuniceerd! Wat zou ik graag de keuken opgehaald zien worden en het geld besteden aan bedrijf die er wel is voor zijn klanten!
REACTIE VAN HCMM
Beste CVT, Wat heb ik spijt bij jullie te hebben gekocht. Jullie claimen in het hoge segment te zitten. Dit klopt inderdaad qua prijs, maar qua afwerking zou ik voortaan het laagsegment communiceren! Schande! Slechte service ook. 6 dec keuken gekocht, nu net weer een excuus ( zoveelste) dat ze 16 april kunnen oplossen! Schande!
REACTIE VAN HCMM
In november 2018 een keuken geïnstalleerd, tot op heden nog steeds niet opgelost (8 mond verder) .Iedere keer weer vergeten ze iets, vertraging, maken ze nog extra schade of laten zelfs een bolus in de WC achter. Het interesseert ze echt niets!! Vestigings manager die zijn verantwoordelijkheid wil nemen, service team die niet capabel is etc etc. Showroom ziet er super uit, maar trap er in niet in!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer doen”
Door Rick Jaspers op woensdag 1 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Zeer slechte ervaring met CVT Breda. Het verkooptraject verliep in het begin goed maar was uiteindelijk zeer rommelig. Na aankoop bij minimaal 5 medewerkers van zovel de vestiging in Breda als in Tilburg nadere toelichting moeten geven op de reeds getekende offerte omdat deze niet volledig was opgemaakt. Na levering 16 opleverpunten (verkeerd inmeten van blad, stopcontacten, diverse beschadigingen bij plaatsing, door de muur in de hal heen geboord, stopcontacten te laag gemonteerd waardoor in de rand achter het blad is gezaagd bij monteren, afzuigkap niet afgewerkt, zaken niet of verkeerd geleverd, discussie of werk in of exclusief is, et cetera) en zeer slechte coördinatie van CVT tussen aannemer, keuken plaatser, CVT verkoop en CVT service afdeling. Na 1 maand zijn de meeste punten nog altijd niet opgeleverd en is er nog altijd discussie over welk werk er nu wel en niet uitgevoerd gaat worden. Ik zou zeker nooit meer iets kopen bij CVT.
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet”
Door Eva Boon op dinsdag 8 okt 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een keuken van CVT. Als ik 0 sterren of -3 kon geven was het reëler geweest. Ze zijn al 8 keer terug gekomen voor het blad, kastjes en vooral het ladensysteem. Er is ook maar 1 monteur die het kan maken. Helaas ook hij kan het niet.... Het is nog steeds ellende. Ladensysteem werkt niet. Morgen maar eens bellen dat ze nu alles mogen ophalen en nieuw systeem erin zetten dat werkt. KOOP HIER NIET. Ga naar Van Leerzem of een maatwerk mannetje.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken van CVT
1 / 4
Vestigingen CVT Keukens
Website: www.cvt.nl
aBreda (6 ervaringen), Grenssteen 17, 4815 PP Breda, tel 076 - 548 05 20
bTilburg (10 ervaringen), Hestiastraat 12, 5047 VA Tilburg, tel 013 - 583 97 97
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Brabant
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.