Het Culemborgs Keukenhuis staat al meer dan 25 jaar bekend om de meest uiteenlopende projecten. Elke keukeninrichting is hier uniek en wordt met uiterst persoonlijk contact, gemaakt tot wat de klant voor ogen heeft.
Alternatieven voor Het Culemborgs Keukenhuis
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
Super mooie keuken gekocht, goede service staan direct voor je klaar
Aanvulling ontvangen 20 oktober 2020: Keuken is al gemonteerd en opgeleverd, perfect gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Jan Rijnders |
donderdag
2 apr
2020 20
Na ruim 26 jaar met onze oude keuken te hebben gedaan, was het tijd voor een vervanging. Wij hebben ons licht opgestoken bij meerdere speciaalzaken (geen prijsvechters) waaronder ook het Culemborgs Keukenhuis. Wij wisten in hoofdlijnen wat wij wilden en in twee zeer relaxte adviesgesprekken zijn wij uitgekomen bij onze droomkeuken: een greeploze maatkeuken van Tristar met apparatuur van Miele. Naast het zeer vakkundige advies en de nauwgezette bestelprocedure werd de keuken volledig conform de bestelling onbeschadigd geleverd. Dan de plaatsing ervan. Ook hier niets dan lof. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om het meest optimale eindresultaat te behalen. Geen haastklus dus. Wij zijn zeer tevreden met onze keuken en kunnen het Culemborgs Keukenhuis dan ook van harte aanbevelen.
FOTO VAN JAN RIJNDERS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Tweede keuken”
Jan en Monique |
zaterdag
25 aug
2018 18
Tweede keuken gekocht bij Culemborgs Keukenhuis. Eerste 20 jaar geleden en nu na een verhuizing en deceptie bij andere keukenhandel, de tweede. Er wordt echt tijd voor je genomen tijdens het eerste gesprek. Er wordt gezegd dat je een keuken nooit in één keer moet kopen en er goed over na moet denken. Dat spreekt erg aan. Geen hijgerige offerte toon. Bij de tweede afspraak hadden ze 3d presentatie zodat je duidelijk kunt zien hoe het bij je thuis gaat worden. Erg goede en nette installatie door Jasja, die naast het "standaard" plaatsen van de keuken ook heel erg mee dacht over verlichting en andere extra's. We gaan nu weer verhuizen en je raadt het al......
FOTO VAN JAN EN MONIQUE
Nette keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Mario Lunghi |
dinsdag
5 mrt
2024 24
Inmiddels onze tweede keuken afgenomen bij het Culemborgs Keukenhuis om de simpele reden, goede service, eerlijk antwoord, meedenken en geduld!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
David |
zaterdag
14 jul
2018 18
Niks slechts te vertellen over mijn nieuwe keuken van Het Keukenhuis. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Voor herhaling vatbaar”
Cora Kottenhagen |
maandag
27 jan
2020 20
Wij zijn bij het keukenhuis in Culemborg terecht gekomen via het nieuwbouw project Molenblok in Varik. Zijn er zeer prettig geholpen en hebben ontzettend veel plezier van onze keuken. Het feit, dat de vaak toch wel dure apparaten apart geleverd en geplaatst worden ervaar ik als zeer prettig en een extra service waar wij zeer blij mee waren.
Kleine dingetjes die niet klopten zijn op een juiste manier opgelost. Voor "herhaling" vatbaar.
FOTO VAN CORA KOTTENHAGEN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Angelina |
donderdag
12 dec
2019 19
Onze tweede keuken wederom bij keukenhuis gekocht omdat de eerste zo goed bevallen was. Wederom een goede service en een vriendelijke en kundige afhandeling , ze kwam zelfs met een flesje wijn toen ze hem hadden geplaatst, om samen op de nieuwe keuken te proosten en de apparaten uit te leggen Heel erg blij met onze keuken, dankjewel keukenhuis culemborg.
FOTO VAN ANGELINA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Service op gekochte keuken”
van den Berg Jac |
donderdag
18 jun
2020 20
Voor service en garantie zijn zij nooit op vakantie. Ondanks verschil van inzicht tussen fabrikant en Keukenhuis, hebben zij op hun kosten ons zijpaneel vervangen. Kortom een aanrader.
Aanvulling ontvangen 18 juni 2020: Wij hebben de keuken daar gekocht. Aanschafdatum in 2016.
REACTIE VAN VAN DEN BERG JAC
Het nieuwe paneel
Reactie of foto toevoegen
“Perfect mijn nieuwe Quooker geïnstalleerd”
Koen |
donderdag
25 nov
2021 21
Heel fijn contact gehad met het Culemborgs Keukenhuis. Allemaal prima geregeld en perfect mijn nieuwe Quooker geïnstalleerd. Nette en aardige monteur. Alles snel gegaan en binnen een paar dagen geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Lonneke van Putten |
dinsdag
25 okt
2022 22
Goede service, zeker bij 2e keerd kosteloze vervanging van een onderdeel, 7 jaar na plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Te veel fout gegaan”
Jeroen Kardol |
donderdag
8 jun
2023 23
Een zeer ontevreden klant. Een keuken die na 1,5 jaar nog steeds niet af is twv ruim € 32.000,- Ik ben een zeer ontevreden klant van Het Culemborgs Keukenhuis die na 1,5 jaar nog steeds wacht op de voltooiing van mijn keuken. Ik voel me machteloos, aangezien Het Culemborgs Keukenhuis zich continu verschuilt achter hun eigen leveranciers die niet in staat zijn om te leveren of volgens hun de fouten maken. Het ligt aan alles en iedereen behalve het Culemborgs Keukenhuis. Het geduld van mijn kant is inmiddels volledig op, aangezien de keuken nog steeds niet is afgerond en er geen duidelijkheid kan worden gegeven. Na meerdere pogingen om tot een mondeling gesprek te komen, wordt er steeds uitstellend gereageerd, wat voor mij onbegrijpelijk is. Er zijn al zoveel aanleidingen geweest waarop Het Culemborgs Keukenhuis ons serieus had kunnen nemen, maar dit lijkt niet te gebeuren. Het gebrek aan communicatie, actie en niet nakomen van afspraken van hun kant heeft geleid tot grote frustratie en teleurstelling. In plaats van meedenken in oplossingen en een tevreden klant te behouden komen er nu ineens facturen per mail die als herinnering worden verstuurd. Tevens zijn de facturen niet juist. Wij hebben dit uiteraard direct gemeld maar hier word gewoon niet op gereageerd enige wat wij horen is dat het voor 13 juni as. Betaald moet worden anders gaan ze het uit handen geven. (Te bizar voor worden.) Er is echter afgesproken dat dit pas betaald zou worden als alles volgens overeenkomst is geleverd en we een mondeling gesprek zouden hebben gevoerd over deze niet nagekomen overeenkomst. Wij hebben zelf apparatuur moeten kopen die in de overeenkomst waren opgenomen dit aangezien Het Culemborgs Keukenhuis dit niet lukte om te regelen. De reactie hierop was dat hun leveranciers dit niet konden leveren door wereldwijde problemen. Toch is het ons met wat moeite wel gelukt. Er was daarom overeengekomen dat er een verrekening zou plaatsvinden, maar nu wordt er zonder blikken of blozen verwacht dat wij het bedrag gewoon betalen. Dit is absoluut onacceptabel en onrechtvaardig. Ik had gehoopt op een eerlijke en betrouwbare samenwerking met het Culemborgs Keukenhuis, maar in plaats daarvan heb ik te maken gekregen met vertragingen, gebrek aan communicatie en onvervulde beloften. Als klant heb ik recht op een keuken die volgens de overeenkomst is afgeleverd en een compensatie voor de extra kosten die ik heb moeten maken. Ik wil mijn diepe teleurstelling en ontevredenheid met betrekking tot deze situatie uiten. Het is mijn hoop dat Het Culemborgs Keukenhuis eindelijk als nog hun verantwoordelijkheid neemt of krijgt toegewezen. Een door ons voorgesteld voorstel om te compenseren wordt door hun niet serieus genomen. Een snelle en bevredigende oplossing voor dit langdurige probleem is door het Culemborgs Keukenhuis afgeslagen en moet daarom nu via juridische wegen verder afgewikkeld worden. Het gevoel van voldoening, blijdschap en tevredenheid dat ontstaat wanneer je iets nieuws hebt gekocht en waar je naar verlangde of waar je plezier aan beleeft is door Het Culemborgs Keukenhuis tot een diepte punt gekomen. Als consument raad ik anderen ten zeerste af om met Het Culemborgs Keukenhuis in zee te gaan. De ervaring die ik heb gehad is verre van bevredigend en heeft me veel onnodige stress, financiële last en een niet compleet afgeleverde keuken bezorgd tot op de dag van vandaag.
REACTIE VAN HET CULEMBORGS KEUKENHUIS
Geachte heer Kardol, we stellen uw mening op prijs! Als wij ergens in te kort zijn geschoten onze welgemeende excuus hiervoor.
De door u aangehaalde punten zijn voor ons al 29 jaar essentieel in onze bedrijfsvoering. Gezien de vele klanten die bij ons hun tweede of zelfs derde keuken kopen gaat dit doorgaans naar ieder zijn tevredenheid. Het maken van een afspraak blijkt een wederzijds probleem te zijn, maar wij proberen het nog een keer en nodigen u uit om met ons een afspraak te maken om de onvrede op te lossen. Zien uw reactie dan ook graag op het bij u bekende e-mail adres.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
W.J. Oosterhoff |
donderdag
14 sep
2023 23
Onze keuken was keurig geleverd en geplaatst. Echter, het front van de vaatwasser was niet goed gemonteerd waardoor hij losliet. In goed overleg met het Keukenhuis is deze week door een vriendelijke en deskundige monteur een nieuw front geplaatst op de juiste manier. Dat is goed opgelost door het Keukenhuis!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Matthijs van Weverwijk |
dinsdag
10 mrt
2020 20
Wij hebben een keuken gekocht waarbij we super goed werden geholpen. Er werd met ons mee gedacht in bepaalde opties die we konden nemen en deze werden dan ook met ons besproken. We hebben nu een prachtige keuken waar we erg blij en tevreden mee zijn ook met de service die is geleverd. Top zaak met een mooie showroom.
Aanvulling ontvangen 11 maart 2020: Ja onze keuken is al geleverd en gemonteerd. We waren super blij toen hij kwam en het is ons allemaal goed bevallen en de keuken stond er super snel. We zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Nel en John |
vrijdag
31 aug
2018 18
Wij zijn supertevreden met Het Culemborgs Keukenhuis. Ze nemen de tijd vooraf, het plaatsen gaat uitstekend en snel en de service achteraf, petje af. Natuurlijk gaan er in dat hele proces wel eens dingen mis maar die werden dan ook meteen en vakkundig opgelost. Ook de installateur dacht goed mee. Wij vinden Het Culemborgs Keukenhuis een aanrader als je een nieuwe keuken zoekt.
Reactie of foto toevoegen
“Vocht in kastjes door de keukenbladen”
Helga |
vrijdag
27 aug
2021 21
Keuken is ruim 2 jaar geleden geplaatst. Veel problemen met het keukenblad. Er zat een las in het keukenblad, daar trokken de 2 delen steeds scheef. Een aantal keer is de monteur erbij geweest. Op een gegeven moment als het eten een keer overkookt dan stond de bestekbak vol met kookvocht, volgens de monteur was dit onmogelijk... ik sta dus volgens de monteur te liegen! Door het kookvocht zet het keukenkastjes uit. Ze willen het keukenkastjes vervangen voor € 431.00 exclusief montage. Montage op uurtarief € 85,00 per uur. Conclusie: Het keukenhuis levert zeer slecht werk en de klant mag de rekening betalen.
REACTIE VAN HET CULEMBORGS KEUKENHUIS
Beste Helga, na het lezen van je review zal je begrijpen dat wij verbaasd zijn! "vocht in kasje door keukenbladen" in jullie mail van 8 augustus 2021 geven jullie aan dat de bladen prima liggen en er geen enkel probleem mee is. Echter in die zelfde mail geven jullie aan dat bij het maken van sommige gerechten het overkookt en dat dan de bestekbak vol water staat. Overkoken lijkt ons iets van de gebruiker maar ondanks dit hebben wij een coulance voorstel gedaan om de beschadigde delen te vervangen. Dit wordt nu vertaalt als slecht werk en slecht service. Het komt er dus eigenlijk op neer dat als de gebruiker schade maakt (overkoken) het Culemborgs Keukenhuis de rekening mag betalen.
REACTIE VAN HELGA
Sorry, maar het zou jullie sieren als jullie dan alles vertellen. In het begin was het blad helemaal waterdicht, dus dat was in eerste instantie ook de klacht niet. Jullie zijn een aantal keer terug gekomen voor de klacht dat de las in de bladen niet gelijk waren. De laatste keer dat jullie monteur er was heeft hij klemmen verwijderd en het blad iets verder ingeslepen zodat de druk van de las in het blad afging. Daarna is het pas gaan lekken en niet eerder. En doe nu niet of jullie zo coulant zijn. Jullie voorstel is dat wij de rekening betalen... voor iets wat jullie fout hebben gedaan.
REACTIE VAN HET CULEMBORGS KEUKENHUIS
Beste Helga,
Jammer dat u blijft communiceren via dit medium. Wij gaan dit verder niet doen. U weet ook dat de verwijten welke u naar ons blijft uiten niet de oorzaak zijn, de oorzaak is en nu citeren wij u " het overkoken van sommige gerechten waarbij de besteklade vol vocht loopt" .
Zoals wij bekend staan u bent van harte welkom om dit verder te bespreken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Arie Ossewaarde |
zondag
18 sep
2022 22
Voor de tweede keer bij het Keukenhuis in Culemborg een keuken aangeschaft en wederom zeer tevreden. Instalatie en levering is wederom prima verlopen en ook een serieus issue met de leverancier van de circulatiekap is uiteindelijk door het Keukenhuis opgelost en niet door de leverancier. Uitstekende service dus.
FOTO VAN ARIE OSSEWAARDE
Reactie of foto toevoegen
“Super mooie keuken”
Chantal Dijkstra |
maandag
14 sep
2020 20
Super mooie keuken geleverd gekregen door het Culemborgs Keukenhuis. Ruim de tijd voor ons genomen bij het uitzoeken, ook wanneer we toch wat wilden wijzigen. Goed advies gekregen met betrekking tot keuzes, fijn meegedacht wanneer we het toch net even anders wilden. Oplevering goed verlopen. Zij waren zelf kritischer dan wij en gingen door tot het 'tot in detail' allemaal klopt! Hele fijne partij en we zijn ontzettend blij met onze prachtige keuken!
Via de bouwer zijn wij bij keukenhuis terecht gekomen, met de afspraak dat de keuken erin zou zitten bij oplevering. Toen onze woning opgeleverd werd zat er geen koelkast in, was de vaatwasser niet aangesloten, was de plint boven de aanrecht niet gemonteerd en nog een paar kleine dingen. Zowel keukenhuis als de bouwer heeft ons hiervoor niet van op de hoogte gesteld. Hierop gelijk met keukenhuis gebeld zij gaven de leveranties de schuld en we konden onze nieuwe koelkast wel tijdelijk op de grond zetten, schade die eraan kon komen was voor onze eigen rekening. Toen wij meerdere malen niet accoord gingen ermee werd de telefoniste niet al te vriendelijk meer aan de telefoon. Uiteindelijk kwamen zij met de oplossing om een leenkoelkast neer te zetten. Zij wilde ons een koelkast geven die al 3 jaar in alle weersoorten buiten had gestaan. Gelukkig was er een werknemer die hiervoor is gaan liggen en kregen wij een andere koelkast.
Op een nieuwe kast moesten wij 3 weken op wachten dat vind ik erg lang als de afspraak is dat de keuken er gelijk in zou zitten. Ook kwamen wij erachter dat wij naar onze beleving een systeem hadden besteld dat de besteklade mee genomen zou worden. Voor het systeem moesten wij opnieuw betalen en zou door de monteur erin gezet worden. Na 3 afspraken is dat dan eindelijk gebeurd. Hoeveel verlof dat mij gekost heeft zullen we het maar niet over hebben.
De service en klantvriendelijkheid die ik gewend ben van andere zaken heb ik hier zeker niet gekregen. Wanneer wij met hun de afspraak maken dat zij mij zouden contacten en niet mijn man, kreeg mijn man daarop gelijk de eerste mail en telefoon. Ook in serieuze mails heen en weer schrijven zij meerdere malen mijn naam verkeerd. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om dat over te schrijven.
En dat de verkoper zachte lak voor mijn kasten heeft aanbevolen met 2 kleine kinderen en ik na 9 maanden al meerdere beschadigingen heb zal ik maar voor lief nemen. Nee ik zal hier niet nog eens een keuken kopen!
REACTIE VAN HET CULEMBORGS KEUKENHUIS
Geachte Anita, Bedankt voor de reactie wij zullen de opmerkingen mee nemen. Echter issues waar wij geen invloed op hebben bijvoorbeeld, het leveren van een verkeerde kast door de fabrikant kunnen wij niet aanpassen wel kunnen we invloed uitoefenen op de omruilingstijd zie 3 weken leveren en monteren.Naar aanleiding van uw beleving over het systeem, hebben wij de opzet van onze uitgebreide orderspecificatie doorgenomen en gekeken of wij hier vaker een opmerking over binnen hebben gehad, het blijkt dat dit niet het geval is. Uw opmerking over zachte lak hebben wij voorgelegd bij de fabrikant, zij hebben een steekproef gedaan onder de geleverde keukens welke in dezelfde periode als uw keuken is gefabriceerd zij kunnen zich niet vinden in uw opmerking over zachte lak. Klantvriendelijkheid en service, de interpretatie hiervan is persoonsafhankelijk en nemen wij u opmerking hierover serieus daar wij juist anders bekend staan. Dank voor uw input wij gaan er mee aan de slag.
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.