Feedback
4,6

Laminaat en Parket

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
8 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Laminaat en Parket
Laminaat en Parket heeft een breed assortiment parket vloeren en laminaat vloeren direct uit voorraad of rechtstreeks uit de fabriek.
Alternatieven voor Laminaat en Parket
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,6 uit 391 ervaringen
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 152 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,6 uit 419 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 270 ervaringen
• Vloerenhuis Putten
   
(Putten Gelderland) score 9,4 uit 77 ervaringen
• Tegelhuys Wijhe
   
(Wijhe Overijssel) score 9,4 uit 85 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,5 uit 91 ervaringen
• LAB21
   
(Oostzaan Noord-Holland) score 7,9 uit 419 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over Laminaat en Parket. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Moeizame communicatie”
Door Emile op woensdag 8 sep 2021 21 | vestiging Amsterdam
Mijn ervaring in 2019: Mooie duidelijke website, uitgebreide winkel in Amsterdam, vriendelijk personeel. In verband met koopwoning een offerte laten opmaken om beneden PVC en boven Laminaat te laten leggen en dit zo strak mogelijk te laten opleveren. Er wordt een moment van levering bepaald en enkele dagen daarna staat het leggen gepland. Er zou iemand contact opnemen de exacte maten op te nemen in de woning in verband met de benodigde materialen. De verhuisdatum komt langzaam dichterbij maar het contact voor de meetafspraak blijft uit. Meerdere malen nabellen en elke x de boodschap dat ze het zouden doorgeven. Uiteindelijk vindt er dus helemaal geen meetmoment plaats en worden de spullen geleverd aan de hand van mijn eigen berekeningen die ik in de winkel heb opgegeven. De persoon die de spullen komt brengen bevestigt de opmerkelijke gang van zaken en doet nog even een rondje door het huis waarbij hij op een briefje wat extra zaken noteert die nodig zijn en deze zullen aan de legger worden meegegeven. De legger komt de maandag erop keurig op tijd en egaliseert de vloer volgens afspraak. Inmiddels heb ik wel al navraag gedaan of hij nog extra spullen had gehad en dat was niet geval. Uiteraard weer gebeld en het zou goedkomen op de volgende dag. De dinsdag zou het leggen plaatsvinden, maar bij binnenkomst wordt geconcludeerd dat de vloer nog te vochtig is dus de afspraak wordt verplaatst naar donderdag. Extra spullen wederom niet meegegeven. Donderdag wordt uiteindelijk de vloer gelegd en die ligt zowel boven als onder keurig netjes. Echter komt de legger wel tot de conclusie dat er geen plintjes voor bij de laminaatvloer boven zijn geleverd. Die stonden immers niet op de bon omdat er niet was ingemeten. Dit is dan wel het moment dat de frustratie een hoogtepunt bereikt omdat de communicatie zo dramatisch verloopt. Op eigen initiatief besluit de legger de spullen zelf te gaan halen en de opdracht vrijdagochtend af te ronden. Ik ben hier zelf niet meer bij ivm mijn werk maar op vrijdagavond thuisgekomen is de opdracht klaar. Bovenverdieping ziet er keurig uit, de benedenverdieping minder qua hoge plinten. Als er een week later een plint losschiet van de muur maak ik hier melding van per e-mail met foto's. Het plannen van een herstel afspraak kost ook nog wel wat moeite maar wordt uiteindelijk gemaakt enkele weken later. Inmiddels heb ik wel bij meerdere bewoners van het nieuwbouwproject een bezichtiging van de woning gehad en dan ga je natuurlijk toch zitten vergelijken. Ik kon concluderen dat het er bij andere mensen beduidend strakker uitzag. Tijdens de herstelafspraak bespreek ik dit met de legger en die zegt dat dit komt omdat de plinten niet gekit zijn. Hij doet een wand voor en laat me het verschil zien. Dat verschil is significant en dit is blijkt een optie te zijn die je voor 2,50 per strekkende meter kan bestellen. Deze optie is helemaal niet besproken in de winkel toen ik de offerte liet opstellen en aangaf dat ik de beste kwaliteit wilde qua afwerking. Uiteindelijk stuur ik een verontwaardigde mail waarop ik word teruggebeld door een medewerker. We bespreken de situatie en wijs hem op ook de hele gang van zaken. Het bovenstaande verhaal stond ook in deze mailconversatie. Hij zou het doorgeven aan de baas en later werd ik teruggebeld door de baas. Waar ik wat begrip zou verwachten was dat eigenlijk helemaal niet het geval. Ik werd eigenlijk zeer stug en haast vijandig te woord te gestaan en er werd alleen maar herhaaldelijk naar de kleine lettertjes verwezen op de bon. Daar stond inderdaad dat er niet gekit zou worden. Ik heb aangegeven dat als ik in de winkel voor de beste kwaliteit qua afwerking wil de optie van het afkitten van plinten voor die 2,5 per strekkende meter op zijn minst besproken mocht worden tijdens het gesprek in de winkel. Die optie doen ze in het filiaal van Amsterdam niet dus het was ook helemaal niet aan de orde volgens hem. Opmerkelijk aangezien deze optie toch echt op de website stond destijds. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat je via het filiaal van Amsterdam je vloer netjes kan laten leggen, maar als je de plinten volledig afgewerkt wilt hebben dan zul je het elders moeten zoeken of zelf doen. Dit concluderend en de algehele moeizame communicatie en maakt het voor mij zeer moeilijk om deze partij aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door M.Schaareman op donderdag 18 jul 2019 19 | vestiging Den Haag
Wij hebben ongeveer 1,5 jaar geleden een enorme verbouwing gehad in ons huis, en onze trappen en vloerkamer laten doen door Laminaat en Parket op de Jupiterkade. De vloer in de woonkamer is na wat kleine puntjes super mooi, en daar zijn wij dan ook tevreden over. De trappen daarintegen niet, bij stofferen zijn de stofferder al direct dat dit tapijt niet goed zou zijn voor de trap en dat het waarschijnlijk los zou laten,wat ook gebeurde al na een paar maanden. Ik heb direct contact gezocht per telefoon en het bedrijf verzekerde mij dat dit niet zou gebeuren, maar niets was minder waar. Ik ging bellen om wederom de stofferder te laten langskomen voor herstel, de man belde uiteindelijk na weken,en er was een afspraak ingepland. De dag van de afspraak heb ik de hele dag gewacht , maar niemand kwam. Telefonisch contact gehad en ze zouden contact zoeken met de stoffeerder, maar die was niet meer te bereiken volgens de dame bij Laminaat en Parket in Den Haag. Ik vond het een beetje raar, maar later begreep ik van de 2 e stofferder dat zij zzpers zijn, en dat Laminaat en Parket op de jupiterkade hun inhuurt. Een nieuwe afspraak was ingepland, en ook die stoffeerder gaf aan dat dit tapijt niet geschikt zou zijn voor een trap. Contact via email opgenomen en dit weer aangeven. Nu 3 maanden laat weer het tapijt los. Een email gestuurd en daarin een kompensatie gevraagd van €500,-- redelijk voor een trap van €1000,- het gaat hier immers om een open trap, met de dichte trap is vrijwel niets mis mee. Ook aangegeven niet meer te zitten wachten op het herstellen gezien de verbouwing aan ons huis eerder. We komen er niet uit na veel heen en weer emailen, en zijn nu op een punt beland dat we de zaak uit handen moeten geven aan onze advocaat. Zijn al jaren klant bij hun, maar daar zal nu helaas verandering in komen.
FOTO VAN M.SCHAAREMAN
Loslatende trapbekleding
Reactie of foto toevoegen
“Vreemde gang van zaken”
Door Marie op donderdag 31 dec 2020 20 | vestiging Eindhoven
Volgens LaminaatenParket.nl ben ik de enige die een slechte ervaring heeft gehad, wellicht is dat de reden dat ze niet weten hoe ze met hun klanten om moeten gaan. Mijn ervaring met dit bedrijf was tijdens mijn verhuizing een groot hoofdpijndossier en over de flexibiliteit van dit bedrijf en haar medewerkers ben ik ook niet te spreken. Mijn ervaring in de showroom zelf was prettig. Ik werd geholpen door een medewerker die uiterst vriendelijk was. Ik koos mooi laminaat en kreeg een offerte toegestuurd. Het bedrag van 2000 euro was inclusief leggen en plinten voor een appartement van 60m2. Het kon nog een beetje afwijken na het inmeten, maar niet enorm althans dat werd mij verteld. De finale rekening na het inmeten, scheelde 400 euro. Dat vond ik nogal wat dus ik besloot hen te bellen. Mij werd gezegd dat het vervelend was maar de medewerker die mij in de showroom had geholpen was niet zo nauwkeurig en derhalve ontslagen. Ik was hier het dupe van en dat vonden ze vervelend. Het nieuwe bedrag van 2400 euro heb ik alsnog gewoon over moeten maken. Tot daaraan toe.

De dag van het leggen heb ik ook niet als prettig ervaren. De leggers hebben nauwelijks een woord met mij gewisseld, ondanks dat ik hen een aantal keren vroeg hoe het ervoor stond. Ik voelde ongewenst in mijn eigen woning. Aan het einde van de avond toen ze klaar waren met leggen, bleek een lamp kapot en ook hadden ze onvoldoende plinten om alles af te maken. De lamp zou ik vergoed krijgen. Dat was geen probleem en er zou nog een vervolgafspraak komen voor het afmaken van de klus. Na een week vroeg ik wanneer ze konden komen voor de resterende plinten. Dit kon meteen, goed nieuws. Maar nu kwam het, ik moest nog 50 euro hiervoor betalen en gezien de lamp 60 euro was, zou ik nog 10 euro van hen ontvangen. (Nu kwam het, dit waren de letterlijke woorden). Ik begrijp even niet in welke Twilight Zone ik terecht ben gekomen. Dat een schadevergoeding wordt verrekend met ontbrekend materiaal vind ik vreemd. Toen ik hier mijn ongenoegen over uitsprak werd ik gevraagd of ik dat normaal vond. Ik had immers ook niet betaald voor de resterende plinten. Maar hoe is het nu mijn fout dat er niet goed is gemeten? Ik ben toch afhankelijk van de deskundigheid? Verder is er ook niet gesproken over een verkeerde meting of dat ergens geen rekening mee is gehouden. Of dat ik hier nog niet voor had betaald. Mij werd gewoon gezegd dat ze nog eens langskwamen. Ik ben dus nu eigenlijk het dupe van twee onkundige medewerkers? Enfin, ik hoef denk ik niet verder uit te leggen wat ik hiervan vindt. Als klap op de vuurpijl werd mij nog gevraagd of ik dan liever de 60 euro voor de lamp zou willen, want dan kwamen ze de klus niet afmaken. Ook heel normaal bij LaminaatenParket.nl.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend slechte ervaring”
Door Jack op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Amsterdam
Na zeer vriendelijk geholpen te zijn in de showroom in Amsterdam besloten om hier een vloer te bestellen. Mijn vloer zou op 22 december geleverd en 23 december geplaatst worden. Vanwege meerdere malen te weinig levering van materialen, verkeerde materialen en het niet nakomen van gemaakte afspraken lag de vloer uiteindelijk pas op 7 januari. Dus Kerst en Oud&Nieuw in de ellende. Vanuit Laminaat&Parket geen communicatie gedurende het gehele traject, behalve wanneer het op mijn initiatief was. En zelfs dan pas na meerdere pogingen. Vanwege een meetcorrectie dien ik nog bijna €1000 terug te ontvangen. Dit was al bekend op 18 december en is tot op heden nog niet gebeurd, terwijl me nadat ik hiernaar gevraagd had verteld was dat dit in week 2 van januari zou gebeuren. Deze week daar weer een mail over gestuurd en er wordt simpelweg niet gereageerd. Ik kan absoluut niet aanraden om bij deze zaak een vloer aan te schaffen. Afspraken worden niet nagekomen en communicatie is niet-bestaand. Klanttevredenheid doet er duidelijk niet toe.

UPDATE: Na het plaatsen van deze review ben ik dezelfde dag nog gebeld door de manager van de zaak, is er een welgemeend excuses gemaakt en ben ik zeer vriendelijk geholpen. Het verschuldigde bedrag is tevens direct overgemaakt. De potentie is dus zeker aanwezig.
Reactie of foto toevoegen
“Vinylvloer”
Door Rico op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Amsterdam
Vloer gekocht. Pas op! Deze verkopers doen niet wat ze beloven!
Reactie of foto toevoegen
“Legafspraak niet nagekomen”
Door Nick Leegwater op maandag 17 mei 2021 21 | vestiging Amsterdam
We hadden een mooie PVC vloer uitkozen en een planning gemaakt voor het leggen van deze vloer door Laminaat en Parket. De legger was de vrijdag voor het weekend geweest voor het egaliseren en zou - nog wel op 2e paasdag) maandagochtend om 10uur beginnen. De hele maandag tevergeefs gewacht op de legger, Laminaat en Parket gebeld, die zouden nabellen en ons iets laten weten. Niets meer van gehoord. De dinsdag belde de legger dat ie ziek was en dat misschien wel wat eerder dan 48u later had kunnen laten weten. De communicatie vanuit Laminaat en Parket was extreem slecht, 4x het verhaal moeten doen bij verschillende medewerkers. Uiteindelijk antwoord gekregen waarin verwezen werd naar de algemene voorwaarden "wij gaan nooit over tot financiële compensatie" en daarmee werd de situatie afgedaan. Wij hebben onze gehele planning moeten omgooien, hierdoor extra dagen vrij moeten nemen en financiële schade geleden. Ik begrijp dat omgaan met ziekte lastig is maar direct nieuwe leggers regelen voor een klant de dag erop of minstens actief proberen te zoeken naar een oplossing voor het probleem is wat ik had toch wel had verwacht. Ik adviseer eenieder die overweegt met deze partij in zee te gaan hier nog eens goed over na te denken.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Loslatende trapbekleding
1 / 1
Vestigingen Laminaat en Parket
aAlkmaar , Koedijkerstraat 19, 1823 CR Alkmaar, tel 072 - 710 00 60
bAlmelo , Markerkant 14-4, 1314 AR Almere, tel 036 - 711 70 50
cAmsterdam (4 ervaringen), Berchvliet 11C+13A, 1046 CB Amsterdam, tel 020 - 237 17 86
dDen Haag (1 ervaring), Binckhorstlaan 126, 2516 BE Den Haag, tel 070 - 347 35 77
eEindhoven (1 ervaring), Ruysdaelbaan 9B, 5613 DX Eindhoven, tel 040 - 785 47 17
fHaarlem , Burgwal 26a, 2011 BD Haarlem, tel 023 - 303 07 27
gRoelofarendsveen , Pasteurweg 40, 2371 DW Roelofarendsveen, tel 071 - 747 11 88
hUtrecht , Zonnebaan 20, 3542 EE Utrecht, tel 030 - 307 22 76
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.