Feedback
3,9

Mandemakers Keukens

Score uit 52 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
10 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Mandemakers Keukens
Mandemakers Keukens heeft de grootste en meest unieke keukencollectie van Nederland. In de 10 bijzondere showrooms van hét huis van keukens vindt u alle stijlen en opstellingen die u maar kunt bedenken. Hier kunt u zich urenlang laten inspireren door de meest bijzondere opstellingen, stijlen en merken waarbij iedere keuken in een complete interieur-setting is gestyled. Naast de bekende merken als SieMatic, vtwonen en Barletti bieden we onze eigen Mandemakers collectie.
Alternatieven voor Mandemakers Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 99 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Kaatsheuvel Noord-Brabant) score 9,6 uit 933 ervaringen
• I-KOOK
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,6 uit 1506 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 553 ervaringen
• REDDY Keukens
   
(Barendrecht Zuid-Holland) score 9,0 uit 150 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 232 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 78 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 52 ervaringen over Mandemakers Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren3 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren4 ervaringen
1 ster38 ervaringen

Per vestiging:
“Niet klantvriendelijk”
Door Ruben van der Giessen op woensdag 23 okt 2024 24 | vestiging Wateringen
Wat een verschrikkelijk onklantvriendelijk bedrijf is dit. Vanaf het moment dat wij getekend hebben voor de keuken is het niet anders dan valse en loze beloftes en slechte service. Er is fout op fout gemaakt, afspraken worden niet nagekomen en bij gemaakte afspraken komt niemand opdagen zonder dat hier ook maar enige verantwoordelijkheid voor genomen word. Door de monteurs is schade aan mijn muur veroorzaakt, na 3 keer een melding te hebben gemaakt in 3 weken tijd is hier nog steeds niet op teruggekomen. Na 9 extra vrije dagen te hebben moeten opnemen zijn nog steeds niet alle fouten en problemen opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Beneden peil”
Door Patrick op maandag 9 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Aankoop en het creatieve proces ging erg goed. Echter was na de levering de combi oven kapot. Na veel bellen werden we doorverwezen naar bauknecht omdat het garantie stuk direct bij de leverancier hoorde. Deze leverancier dacht totaal niet mee en plande ruim 2 weken later een monteur in. Toen de monteur langskwam zag hij al binnen enkele seconden dat er een printplaat kapot was, dit was iets wat hij moest bellen die pas ruim 2 weken later geleverd kon worden. Omdat deze gepland 5 weken niet acceptabel was hebben wij mandemakers gebeld voor een tussenoplossing. Dit was niet bespreekbaar en kwamen niet met een alternatief. Kort om. Aankoop prima. Garantie en nazorg ver beneden peil. Ik adviseer sanisale welke een veel beter service heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloos”
Door Marcel Haas op donderdag 3 feb 2022 22 | vestiging Wateringen
Mocht je jezelf eens heerlijk genaaid willen voelen, koop dan hier je keuken! Het begint al die eerste keer dat je naar een winkel gaat. We gingen ter oriëntatie: eens kijken wat er is, eens praten met een verkoper. Dat laatste is hun geheime wapen, dus ze zorgen zelf wel dat ze dat in kunnen zetten. We zijn 7 uur binnen geweest, waren uitgeput en tegen sluitingstijd komen de argumenten: als je vandaag nog koopt heb je extra korting, en flink ook, die vervalt binnenkort! Als je nu gewoon tekent, dan kunnen we nog van alles aan de keuken veranderen, ook als hij daar goedkoper van wordt! Het enige wat we nodig hebben voor duizenden euro's korting is de toezegging dat je een keuken wilt kopen bij ons! Er is zelfs nog een bedenktermijn: je kunt er nog gratis onderuit!

We hadden dit van tevoren kunnen opzoeken, en we hadden niet in het trucje hoeven trappen, maar we hebben dat toch gedaan. Handtekening eronder en vol verplichtingen de winkel uit. De dag erna kom je tot de conclusie dat je toch nog wel een paar vragen hebt... Die stel je dus zo snel mogelijk per mail, want de winkel was die dag dicht. Nu blijkt dat ze met het beantwoorden van je vragen best wel eens kunnen wachten tot je bedenktermijn net verlopen is, is dat even pech hebben! Bovendien blijkt die bedenktermijn wel heel kort, en (daar had je het in de winkel natuurlijk niet over), vanaf dat moment kost annulering 30% van de prijs waar je handtekening onder staat. Je leest het goed: duizenden euro's voor geen keuken! Dat enorm lange wachten met antwoorden op pogingen tot communicatie is sowieso wel een terugkerend thema bij de Mandemakers.

Over dat soort zaken kun je gerust je ongenoegen laten blijken. Je krijgt dan de volgende keer dat je langskomt om de laatste "details" van je keuken te bespreken iemand tot je dienst die de cursus "hoe laat je klanten die je genaaid hebt zich daar helemaal niet slecht over voelen?" net iets vaker heeft gevolgd dan de junior van dag 1. Hij heeft z'n goocheldoos op ons geprobeerd, en ook letterlijk getoetst over of we ons nu prettiger voelden bij de aankoop. Bij de keuze voor onze keuken voelden we ons inmiddels best prima, maar bij de keuze van de verkoper allerminst. En geen verkoperscursus die daar verandering in brengt.

De tekeningen van onze keuken klopten vaak niet. Erg vaak. Gelukkig hadden we dat steeds zelf door, want ik weet niet hoe het anders in onze woning had gepast. De hoogte van het aanrechtblad is wel een blijvend pijnpuntje. In de winkel hadden we daar veel aandacht aan besteed, want we zijn behoorlijk verschillend van lengte, dus dat komt vrij precies. Na plaatsing bleek de keuken meerdere centimeters te hoog, op bijna elk punt in het aanrecht (behalve op een plek ver achterin, waar je nooit staat). We hadden in de winkel de hoogte tot op de halve centimeter precies bepaald, dus een paar centimeter verschil is veel. Volgens de plaatser was het logisch dat het op deze manier was uitgemeten, "je registreert altijd het laagste punt, en door hoe jullie vloer loopt zit dat punt nu daar". Omdat ze zo super schappelijk waren kon echter de hele keuken best gratis verlaagd worden. Maar... als dat tot beschadigingen zou leiden, dan was dat wel mooi ons eigen probleem. Lelijke randen krijg je sowieso, die moesten we maar op de koop toe nemen. Waardeloos.

Wat voor stekkerdozen er op het aanrecht kunnen is trouwens ook iets wat niemand lijkt te kunnen bedenken. Gelukkig was de partij die de keuken plaatste en het voorwerk aan de muur deed goed in zijn vak en heeft hij ons op korte termijn van een goede optie voorzien. De aangeraden dozen leken echter erg moeilijk verkrijgbaar. We zaten dankzij de verkoper bijna zonder, met losse snoeren die uit het aanrecht staken. Gelukkig is dat nog op tijd opgelost door de secretaresse van de Mandemakers, die er meer verstand van bleek te hebben dan de verkoper zelf.

We hebben een mooie keuken nu, zonder meer. Zo'n keuken kun je echter ook gerust bij een andere winkel kopen, en dat is wat ik iedereen van harte zou aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer veel gerekend voor het meerwerk”
Door R.Geradts op donderdag 30 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Prijsafspraken met aannemers waardoor je ongelofelijk veel betaalt voor stuc en schilder werk. 1000 euro per uur, niet normaal. 2 weken voor plaatsing krijg je een offerte met alleen maar bedragen. Afhangen van een kachel is 350 euro? 15 minuten werk en ik moest nog helpen ook.

Aanvulling 3 april 2023:
De keuken is reeds geplaatst. Heb 10 maanden moeten wachten op antwoord van mijn klacht. Ik had de klacht al opgestuurd voordat de keuken geplaatst werd.
Ik stond met mijn rug tegen de muur omdat pas 3 weken voor plaatsing de offerte in orde was na 3 maanden langskomen. Ik heb de keuken gekocht incl al het meerwerk maar met de mededeling dat er een aannemer werd ingehuurd die alles zou doen. Echter dat bleek niet zo te zijn en werd er een onderaannemer aangestuurd. Die berekende ook weer een tarief waardoor ik 1000 euro per uur betaalde voor stucen en 750 euro per uur voor schilderen.

Aanvulling 12 april 2023:
Keurig door de regio manager teruggebeld. Wij hebben een passende oplossing gekregen. Ook wordt er nu uitgezocht hoe dit tot stand kon komen om te voorkomen dat dit weer gebeurd!
Reactie of foto toevoegen
“Na een jaar uiteindelijk toch niets mogelijk”
Door Gerda de Groot op zondag 1 mei 2022 22 | vestiging Amsterdam
Met zeer veel élan binnengehaald, alles kon. Had heel goed voor ogen wat ik wilde. Geen nieuwe keuken, maar een keukenblok als aanvulling op mijn bestaande keuken en alle apparatuur van de bestaande keuken vervangen. Dat kon allemaal. Na 1 jaar heen en weer gepraat (Corona heeft hier ook een aandeel aan gehad en ik had geen haast), 50 % betaald (totaal bedrag was 15.000 euro (25% korting zonder te onderhandelen!), dus een behoorlijk bedrag voor weinig!. Maar ik vond het waard, had iets heel moois uitgezocht, echt naar mijn zin. Helaas konden ze mij geen informatie geven over de apparatuur, totaal geen enkele, dus daarvoor naar het inspiratiehuis verwezen in Hoofddorp. Wat ik had uitgekozen, bleek later niet te passen in de nissen. Daar hebben ze totaal niet aan meegedacht. Later bleek het blad wat ik had uitgekozen niet geschikt te zijn voor een keukenblad. Ik moet tekenen dat Mandenmakers niet verantwoordelijk was voor krassen etc (dit was niet van te voren gecommuniceerd). Anders had ik zo'n blad natuurlijk niet uitgekozen. En zo kan ik nog wel doorgaan. Ik heb uiteindelijk voorgesteld om het bedrag terug te storten en de overeenkomst te beëindigen. Dit ging verbazend snel, zij wilde ook direct van mij af! De reden die ze opgaven was dat ze eigenlijk alleen maar complete keukens deden en geen aanvullingen. Maar mijn vraag 1 jaar geleden bij binnenkomst was: "Ik wil geen hele keuken, maar een aanvulling op een bestaande keuken met vervanging van apparatuur. Doen jullie dat ook?" En nogmaals met veel élan binnen gehaald. Het kon allemaal. 1 jaar later nog geen keuken, maar gelukkig wel mijn geld terug. Dat hebben ze heel netjes afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal verkeerd gegaan”
Door Wouter de Boer (ordernummer: 20114000369) op woensdag 7 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Zéééééér triest!
Keuken gekocht van € 39.000,-
Resultaat:
- monteurs komen niet opdagen
- verkeerde tekening (stoomoven past niet)
- scheuren in werkblad
En dan 'moet' ik even een mailtje sturen. Wie is hier malle Lowietje???
Reactie of foto toevoegen
“Volgens afspraak”
Door Imad El Kaka op zaterdag 29 jun 2019 19 | vestiging Barendrecht
We hebben bij Mandemakers Barendrecht een Siematic keuken gekocht. Verkoper Sami Awad heeft ons uitstekend geholpen. Let wel op: vergis je niet in het keukenklaar maken (leidingen, stucwerk ed), maar dat is je eigen verantwoordelijk. De ervaring leert dat je hier goed de tijd voor moeten nemen. De installatie verliep conform afspraak. Na een paar dagen bleken toch wat kleine dingen toch te moeten hersteld. Hier deed Mandemakers niet moeilijk over. Enig minpunt hierbij was dat het niet binnen twee dagen kon, maar binnen een week. Nou ja als dat alles is... Ik raad Sami in ieder geval echt aan en de keuken is prachtig.
FOTO VAN IMAD EL KAKA
Keuken zit erin
Reactie of foto toevoegen
“Oplevering niet ok”
Door Rina en Mark op donderdag 27 aug 2020 20 | vestiging Wateringen
Mooie keuken besteld maar de service nadat je ondertekend hebt is ver te zoeken. Pas nadat je een aantal keer gebeld hebt wordt je teruggebeld. De keuken is opgeleverd maar bij montage blijkt dat ze zijn vergeten een vensterbank te bestellen, er missen grepen, de kraan is zodanig dat mijn raam niet open kan en nog andere zaken. Als je dan hierover mailt krijg je geen respons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel ellende”
Door van den Berg op zondag 18 nov 2018 18 | vestiging Zwolle
Onze keuken van mandenmakers is 8 november geïnstalleerd. Wij hebben gekozen om de keuken door hen te installeren en de boel zelf aan te sluiten. Kosten installatie 1250,- en aansluiten kost 350,-. Na de inmeten is alles bij mandenmakers samen met ons op papier gezet. Tijdens het uitwerken hebben wij aangegeven dat wij een plintboiler gaan gebruiken en of hun deze te koop hebben. Hadden ze niet. Tijdens de voorbereiding komen wij er achter dat de plint hoger moet. Mandemakers gebeld en krijgen als antwoord: Dat is uw woord tegen het onze u kunt een plint opnieuw bestellen kosten 250,-.

8 november en 9 november zouden ze de keuken plaatsen. Maar 8 november om half 3 was de monteur klaar. Wij vragen dan bij 1 gedeelte of dat zo wel klopt. Ja is het antwoord dat doen wij altijd zo.
Monteur pakt zijn spullen in en gaat weg...met de mededeling er staan nog 2 platen hout daar kan je boven de kastjes mee afwerken.
Toch kijken wij nog raar tegen dat ene stukje keuken aan en gaan eens kijken naar het hout wat er zou moeten zijn... Al snel zien wij dat het 2 platen zijn met het zelfde materiaal als de keuken... en pakken de tekening er eens goed bij. En zien dus dat dit aan beide kanten geplaatst had moeten worden. Waarschijnlijk dure platen want dat kunnen we wel 6 plinten uithalen als het er niet meer zijn.

We zijn dan een uurtje verder en bellen direct met klantenservice mandenmakers. Het antwoord is u wordt vandaag of morgen terug gebelt, of de monteur komt nog even terug. Het is nu 18 november probleem is niet opgelost. Zelf alles aansluiten moet kunnen...de kookplaat is al vast gemaakt in het keukenblad. Voor het gemak met een verkeerd snoer. Dit houdt in dat we alles er weer uit moeten zien te krijgen.

Afzuigkap moeten we zelf aansluiten. Maar alles is afgemonteerd wat betreft kastjes... dus die moeten we ook weer verwijderen. Inmiddels al tig x aan de telefoon geweest want ons werk ligt stil en we moeten binnen kort verhuizen. Mijn advies koop vooral geen keuken bij mandenmakers...kan je veel ellende schelen!
Reactie of foto toevoegen
“Geen garantie”
Door Peter op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Woerden
een nieuwe keuken bijna 3 jaar geleden gekocht. Nu blijkt het gefineerde deur van de vaatwasser niet tegen vocht te kunnen waardoor deze aan het "uitzetten" is. Gebeld met de klanten... afdeling, ik zou het geen klantenservice willen noemen, en die vertelden dat dit "gebruikersschade" is en dat zij daardoor niks kunnen doen, behalve een adres doorgeven van een herstelbedrijf, waarbij ik zelf de kosten mag betalen. Na het contact blijkt ook dat de kast waarin de koelkast staat dezelfde "gebruikersschade" heeft. De kwaliteit is dus slecht, maar Mandemakers levert geen garantie.
FOTO VAN PETER
Detail uitzetten deur
REACTIE VAN PETER KOETSIER
Na aandringen en meerdere telefoontjes heeft Mandemakers hun verantwoordelijkheid genomen. Zij hebben vandaag beide onderdelen vervangen en de keuken ziet er weer als nieuw uit. Jammer dat het zoveel moeite heeft gekost, maar tevreden met de geboden oplossing!
Reactie of foto toevoegen
“Te laat”
Door Edwin op maandag 15 jun 2020 20 | vestiging Zutphen
Keuken gekocht van € 33000 3 delig keuken 2 wandkasten in nis geplaatst en kookeiland,1 wandkast gemonteerd in nis gelijk met wandmuur. Maar 1 wandkast met aanrecht in de nis geplaatst tegen achterwand nis waardoor de keuken 10 cm verzonken in nis staat i.p.v gelijk met wandmuur. Had hier met administratie in Waalwijk over gebeld weken voor plaatsing of ik een achterplaat moest maken voor achterwand aanrecht ,dit hoefde niet volgens Waalwijk ,dit gingen ze zelf maken ,in overleg met monteurs,is niet geplaatst zoals de andere keukenwand die wel gelijk met muur geplaatst kon worden ,verzoek gedaan tijdens montage om te vertrekken ,monteur overlegt met meerdere en moest het af maken ,contact gehad met verkoper Wilco Bolle en deze verzekerde ons dat het goed gemaakt zou worden. Deze verkoper is thuis komen kijken wat er aan de hand was en kwam met het ongelovige voorstel om het te herstellen voor € 600 waarvan wij als klant € 300 moeten betalen ,we hebben het nog steeds over een keuken van € 33000 dus alle beloftes van zowel Waalwijk als Zutphen zijn onbetrouwbaar als je keuken binnen hebt. Gladgepraat van verkoper en een Mandemakers Waalwijk die loze beloftes doet, bizar dat zij hun naam voor 1% van de som te grabbel gooien. Advies kijk bij andere bedrijven en kijk naar referenties van deze firma. Voor mij is het al te laat, voor u nog niet.
FOTO VAN EDWIN
3delige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zo kan het ook”
Door Jeroen & Vera op maandag 4 mei 2020 20 | vestiging Wateringen
Prima geholpen door Mona. Getekend onder voorbehoud omdat we nog niet helemaal zeker waren. Dat was geen probleem, binnen 48 uur konden we eventueel annuleren. Omdat we toch nog te vroeg waren, volgend jaar wordt het huis pas opgeleverd, de volgende dag zonder problemen geannuleerd. Zo kan het dus ook. Bedankt Mandemakers voor het meedenken.
Reactie of foto toevoegen
“Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd”
Door Chantal op zaterdag 15 okt 2022 22 | vestiging Kaatsheuvel
Wanneer je wilt kopen bij Mandemakers is in showroom alles mogelijk. Zodra je getekend hebt gaat verkoper uit contact en mag je het met de klantenservice doen. Dan gaan de mensen in de showroom helemaal nergens meer over. Je hoopt deze klantenservice niet nodig te hebben. Helaas bleek onze keuken al snel mankementen te vertonen. Er werd een kraan geleverd die bij aanraking met water direct uitsloeg. Dit gebeurde al drie maanden na plaatsing. Verder liep het met de afzuiging niet goed en was er ook een montagefout. Vergissingen mogen er zijn als ze maar worden opgelost. Helaas. Showroom mensen waarbij eerst alles mogelijk was bleken in een keer niet meer te gaan over de keuken die we hadden gekocht. Opmerkelijk. Wie dan wel? De klantenservice. Ok dan bellen we de klantenservice. Dat bleek uitdaging. Lang in de wachtrij- soms kwam je er helemaal niet doorheen. Dan maar mail sturen. Reactie van Mandemakers duurde gemiddeld een week. Helaas ging de persoon die je aan de telefoon kreeg er ook steeds niet over en begon de hele riedel opnieuw. Uiteindelijk werd er een casemanager op gezet. Klinkt goed maar ook deze dame kwam beloftes niet na. Er werd een monteur-afspraak ingepland. Monteur kwam nooit opdagen. Dus weer klantenservice gebeld en jawel weer ging daar enige tijd overheen. Lang verhaal kort; het heeft zo lang geduurd dat alles nu buiten de garantie periode valt en we nergens meer recht op hebben. Knap staaltje werk om zo een klantenservice in elkaar te draaien. Casemanager heeft mooie praatjes maar is ook niet bij machten dingen op te lossen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Echt drama. Ik wil iedereen die overweegt een keuken bij Mandemakers te kopen zeggen: doe het alsjeblieft niet. Het is agressieve verkoop. Namen van mooie merken, betrouwbare merken zoals Siematic worden door Mandemakers zo door het slijk gehaald. Je zou eigenlijk Pfullendorf moeten laten weten wat er met hun mooie producten gebeurt. Koop liever bij de kleinere speciaalzaken. Dan betaal je mss meer in het begin maar dan heeft men wel oog en oor voor jou als klant, is men bereid problemen op te lossen gewoon in de showroom. Hoef je niet op zoek naar iemand die zich überhaupt verantwoordelijk voelt voor goede afhandeling naar klant.
Reactie of foto toevoegen
“Geluidloze koelkast”
Door Els van Hoogendaalen op maandag 25 jun 2018 18 | vestiging Barendrecht
Wil hier even waarschuwen. Na agressieve verkopers heeft Mandemakers nu wel aardige verkopers in dienst. MAAR LET OP:  deze verkopers komen hun afspraken niet na. Bij de aankoop van onze inbouw koelkast hebben wij uitdrukkelijk gevraagd of deze geluidsvrij zou zijn. (Hadden 6 maanden geleden een vrijstaande Bosch koelkast gekocht waarvan de motor te veel herrie maakte) vandaar de vraag. Dat is door twee verkopers bij Mandemakers-Barendrecht voor 99,9% bevestigd. Bij levering/plaatsing blijkt echter dat hij toch (in mijn oren) flink geluid maakt. Monteurs van Mandemakers en van Whirlpool langs geweest. Beide monteurs hebben uitgelegd dat dit normaal is en dat er GEEN geluidloze koelkasten meer bestaan. Klacht ingediend bij Mandemakers en gevraagd voor een compensatie. Hier gaan ze dus niet op in. Hun antwoord is: koelkasten maken nu eenmaal geluid. Punt uit. Dat de verkopers ons iets anders beloofd hebben wordt gewoon van de tafel geveegd. Dus onze raad: NEEM DE GESPREKKEN OP!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Vanessa Sirini op vrijdag 22 jul 2022 22 | vestiging Woerden
Ik raad niemand aan hier een keuken aan te schaffen nog geen jaar oud en talloze problemen. Je wordt ook niet terug gebeld hierover ongelooflijk dure keukens en slechte montage. Onze wasbak is gewoon ingezakt en ze kunnen pas dinsdag komen hoe moet ik koken en verder? Bora plaat geeft f code aan ja je moet filter vervangen wij die bestellen aangeraden door jullie past niet! We hebben geen filter! Nu €108 weg gegooid. Ik ben zeer ontevreden en teleurgesteld als in alle reviews lees hier had ik nooit wat gekocht bij mandemakers. 20.000 euro keuken en slechte service. Klantenservice duurt ook super lang om op te nemen erg slechte service! Belachelijk
FOTO VAN VANESSA SIRINI
Reactie of foto toevoegen
“Wordt niet gereageerd op onze klachten”
Door hjh op woensdag 23 jan 2019 19 | vestiging Groningen
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Mandemakers Keuken in 1e instantie goed ontvangen neemt de tijd voor je maar als het er aan komt en vooral als je een leek bent op keukengebied wordt je poot genomen een ieder die een keuken wilt kopen adviseer ik om een deskundige mee te nemen (het kost misschien een paar centen ) maar ook heel ergenis en teleurstelling achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden”
Door Theo knuvelder op zondag 6 dec 2020 20 | vestiging Zutphen
Ten eerste hebben wij een keuken gekocht bij Mandemakers Zutphen, in April besteld bij Wilco Bolle.

-Wij hebben geen 3D tekening gehad zoals beloofd.
-Er is een verkeerde afzuigkap besteld door Mandenmakers waardoor wij deze ergens anders moesten bestellen omdat deze anders niet op tijd zou zijn voor de plaatsing. Mandenmarkers zelf kon deze niet op tijd leveren. (Wij hadden deze echt binnen 2 dagen in huis bij een andere leverancier.)
-De keuken werd op 27 september geleverd, bij aflevering viel de koelkast, waardoor hij kapot was. Deze moet nog vervangen worden.
-Maandag 30 september werd de keuken geplaatst. er waren vele inmeet problemen waardoor de keuken op veel plekken aangepast moest worden.
- Door deze inmeet fouten zijn de zijwanden weggelaten, keukenkast kon niet geplaatst worden omdat hij meer dan 16 cm te hoog was en het keukenblad was te klein.
- Hierbij waren en nog meer kleine problemen zoals krassen op onderdelen en de vaatwasser was verkeerd ingesteld.

De installateur, welke ZZP'er is, heeft alle mogelijke moeite gedaan om de keuken passend te maken. Dikke pluim naar hem. Na vele malen proberen contact te maken met Mandenmakers en uren aan de telefoon hangen worden wij totaal niet gehoord en geholpen. Inmiddels zijn we 2,5 maand verder. Afgelopen vrijdag zouden ze komen om alle bovengenoemde mankementen te verhelpen. Echter is er weer afgezegd en dus niks opgelost. Wij hebben meermaals vrij genomen van werk om aanwezig te zijn en Mandemakers belt af een dag van te voren. Daarbij wordt de schuld afgeschoven op iedereen, behalve Mandenmarkers zelf. Ze zeggen 'wij leveren perfecte keukens' maar dit is dus totaal niet het geval bij ons. We zijn erg geduldig geweest maar er wordt geen echte actie ondernomen. Wij raden Madenmakers Zuthpen af bij iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Gina op zaterdag 17 apr 2021 21 | vestiging Wateringen
Ik ben heel tevreden over de keuken. Van begin tot aan het einde van de oplevering ben ik goed op de hoogte gehouden. De telefonistes zijn staan je professioneel te woord. De combi-oven kon niet in het merk wat ik besteld had geleverd worden, ik kreeg er een betere voor terug. Montage liep super, alleen ben jezelf verantwoordelijk voor de afvoer van het afval welke je kan laten ophalen voor 150 euro.
FOTO VAN GINA
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut geen service”
Door Rowanne op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Wateringen
Er werd veel tijd voor ons genomen tijdens het ontwerp van de keuken, waardoor wij een erg goed gevoel kregen bij de verkoper en het bedrijf. Echter bleek na aanschaf van de keuken dat verkoper niet transparant is geweest. Na inmeet heeft verkoper ons niet gewezen op afmetingen die afweken t.o.v. originele plan, waardoor wij uiteindelijk een stuk vensterbank hebben moeten wegslopen. Ook bleek verkoper niet duidelijk over wat er wordt verstaan onder 'inclusief montage'. Verkoper gaf aan dat wij alleen de Quooker zelf moesten aansluiten. Bij oplevering bleek niet alleen de Quooker niet aangesloten, ook de kookplaat en vaatwasser niet. Daarnaast hebben aannemer en loodgieter vanaf een zeer onduidelijke tekening een afzuigkanaal aangelegd, wat dus uiteindelijk niet bleek te passen. Keuken is dus niet werkend opgeleverd, maar volgens Mandemakers hadden wij dit allemaal zelf kunnen weten. Totaal geen service dus, zeer onprofessioneel, we moeten het zelf maar uitzoeken. Absoluut niet meer van deze tijd. Als we over 15 jaar een nieuwe keuken nodig hebben weten we in elk geval op welke verkoperstrucjes we moeten letten en slaan wij Mandemakers over.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte installatie, service en veel naleveringen”
Door Robin op woensdag 17 mei 2023 23 | vestiging Groningen
Ontzettend enthousiast waren wij met de aankoop van onze nieuwe keuken. Alles was besproken en de lever datum was bekend en alles ging goed. Eigenlijk is dit ook het enige wat goed is gegaan. Vlak voor de lever datum, kregen we een e-mail dat een 5 producten later geleverd zou worden omdat deze niet leverbaar waren. Oké verneveld, je zit even met een keuken die half af is, maar dit kan gebeuren. Uiteindelijk wordt op de afgesproken datum in de ochtend de keuken geleverd en krijgen wij te horen dat er twee stopcontacten missen, hierop geven aan dat wij moesten zorgen voor een perilex en dat verder er alles was. Hierop krijgen wij een kort en duidelijk antwoord: zijn er voor morgen geen twee extra stopcontacten dan zal de installatie van de keuken niet doorgaan. Wij zorgen er voor dat die dag nog twee stopcontacten geïnstalleerd worden. De volgende dag dan eindelijk onze keuken geïnstalleerd. Maar tot onze teleurstelling gaat dat ook niet zonder slag of stoot.
- De spoelbak blijkt niet geleverd te zijn
- De rechterkant van de hoekkast niet meegeleverd is in de kleur van de keuken maar in het wit.
- De twee zijpanelen die tegen de muur aan staan beschadigd zijn tijdens het afzagen. De beschadigingen zitten van boven tot onder.
- Het blad wordt niet vast gekit en sluit niet aan bij de muren.
- De vaatwasser zit er scheef in, waardoor de kast deur scheef zit.
- De recirculatie set wordt niet meegeleverd en is tot de dag van vandaag nog steeds niet geleverd.
- Al het verpakkingsmateriaal wordt buiten neergegooid met de boodschap dat het de dag erna opgehaald wordt. Dit gebeurd pas na 5 dagen en de man weigert het in eerste instantie om mee te nemen omdat alles nat geregend is in de 5 dagen dat het buiten lag.
- Al met al zijn er in totaal 8 verlof dagen opgenomen, omdat er van alles nageleverd moest worden.
We nemen contact op met de klantenservice van Mandemakers, bij een goed aangeschreven winkel ga je er vanuit dat ze goede service bieden. Echter als je denkt service te krijgen bij Mandemakers, kom je van de koude kermis thuis. Een restaurant bon ter waarde van €100 konden we krijgen, meer niet wat daar doet Mandemakers niet aan. Door omstandigheden, kunnen wij niet gelijk op de e-mail reageren. Maar als we uiteindelijk reageren, horen we niks meer. Van een goede aangeschreven winkel, verwacht ik meer. Er is 0 service, de keuken wordt beschadigd en niet compleet geleverd. De keuken wordt slecht ingebouwd, waardoor deze scheef is en het aanrecht blad wordt niet vastgemaakt. Maar je hoort niks meer van ze en nemen geen verantwoordelijkheid.
FOTO VAN ROBIN
Reactie of foto toevoegen
“Hier niet kopen”
Door Ljc vd Lee op woensdag 25 mrt 2020 20 | vestiging Kaatsheuvel
Wij hebben een complete keuken gekocht tav ong. 15.000 euro. Bij de koop zou onze vaatwasser overgezet worden. Later bleek dit toch niet te kunnen maar zij konden wel een nieuwe leveren. Een Bora afzuiger bleek later verkeerd getekend te zijn. Toen de bouwvakkers bezig gingen met voorbereidende werkzaamheden voor de plaatsing bleek dat Mandenmakers mij de verkeerde technische tekening had gestuurd. Van een andere klant dus een hele andere keuken. Communicatie over het plaatsen van de Bora verliep zeer stroef omdat men telkens niet terugbelde. Uiteindelijk zou men met spoed andere, goede, onderdelen sturen. Moest met spoed omdat de keuken een week later geplaatst zou worden. Omdat we daar ook weer niets over hoorden na een paar dagen toch maar weer gebeld. Mevrouw begreep mijn probleem en zou gaan kijken of ze die onderdelen mogelijk zelf in voorraad hadden. HAD DAT NIET METEEN GEKUND? Nu in de fase van afwachten of de onderdelen er op tijd zijn. Mijn advies: koop nooit bij Mandenmakers of aanverwante bedrijven
REACTIE VAN LJC VD LEE
Moet even een kleine aanvulling maken: Nadat de dame van klantenservice mijn verhaal had aangehoord heeft ze een uur later de spullen geregeld en met een spoedkoerier diezelfde middag nog thuis laten bezorgen. Ben benieuwd wat ik tijdens het plaatsen nog tegen ga komen.
REACTIE VAN LJC VD LEE
Ik had misschien iets te snel gejuicht.Bestelling was bijna compleet. Mis nog een rubberen ring. Word je hier niet moe van???
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar problemen”
Door Paula Drenthen op dinsdag 3 jan 2023 23 | vestiging Zutphen
Voor mij nooit meer een Bora pure. Werkt slecht zuigt niet goed af alles in de lades en kastje nat en de eerste bij a meter tegels ook nat (een glijpartij tijdens het koken erna alles weer dweilen). Krast en vlekt heel erg. Nu hebben ze de keuken gecheckt op vocht gehalte en op ventilatie. Dit is 100% in orde ligt het niet aan. Maaaaaaar nu gaan ze een afvoerkanaal maken door de vloer en door de fundering naar buiten (eigenlijk snap ik het niet) en moeten daar €577.00 voor betalen terwijl we er al zoveel geld voor de keuken hebben betaald. Onze keuken komt bij Mandenmakers Zutphen weg. We hebben nu al ruim 2 jaar alleen maar problemen koelkast deur sloot niet 4x voor geweest (nu eindelijk een nieuwe) die geplaats is was van de vrachtwagen gevallen ..krom.. vaatwasser was er met een volle bus kit ingemaakt slang van vaatwasser vast onder stoelpoot,lades niet vergrendeling bij gebruik schoten die er uit! Overkwam gelukkig de nazorg monteur. En nog hoeveel veeeel meer dingen en de beloftes niet nakomendie er bij de koop zijn gemaakt. Gewoon waardeloos !
Reactie of foto toevoegen
“Je mag het zelf uitzoeken”
Door Wildrik Bulthuis op maandag 27 nov 2017 17 | vestiging Groningen
Voor de aanschaf van een keuken kun je hier prima terecht. Hapjes ,drankjes, vriendelijke vrolijke mensen en alles kan ! Tot het spul geleverd wordt en niet werkt, dan blijkt de afdeling klantenservice veranderd te zijn in afdeling klantenpesten en mag je het mooi fijn zelf uit gaan zoeken. Geen keuken kopen dus! We hebben op onze buitenkeuken gekookt in de garage omdat onze nieuwe keuken niet werkt!
FOTO VAN WILDRIK BULTHUIS
De eigen vervangende keuken
Reactie of foto toevoegen
“Drama”
Door C. van Berkom op maandag 26 okt 2020 20 | vestiging Zutphen
T.a.v. Mandemakers te Zutphen.
In AUGUSTUS 2019 een keuken met eiland aangeschaft waarna deze op 2 SEPTEMBER 2019 is geplaatst. (DRAMA).
Binnen 1 week geconstateerd dat:
1. De verlichting onder de keukenkastjes zijn aangesloten door middel van een stekker die door de kast in de stopcontact geplaatst word. Zeer onhandig omdat wanneer de lampen aan moeten, zal het service glaswerk uit de kast gehaald moeten worden omdat je anders niet de stekker kunt plaatsen.
2. Keukenblad ligt niet goed op de onderkast.
3. Inductiekookplaat ligt scheef in het aanrecht.
4. Spoelbak roest
5. Keukenkraan verkleurt
6. 3 deuren hebben niet de gelijke hoogte
Punt 1 t/m 5 zijn binnen 1 jaar opgelost.
Punt 6 is tot heden niet opgelost. (ruim 1 jaar verder)
In de afgelopen 13 maanden hebben wij minstens 8x een keukenmonteur thuis gehad die punt 6 maar niet oplost krijgt.
Van deze 3 frontdeuren gaat het telkens fout met de afmeting. Dan is de front van de vaatwasser niet correct. Dan zijn de 2 fronten van de onderkasten niet correct. Dan maken we wederom in het bijzijn de monteur de klacht kenbaar bij Mandemakers te Zutphen en wordt er een vervolgafspraak gemaakt. Zelfs de verschillende keukenmonteurs die zijn geweest snappen niet dat dit probleem niet professioneel wordt opgelost. Talloze malen hebben wij contact gehad met Mandemakers te Zutphen maar het komt niet door.
Wij zijn er moedeloos van geworden.
De vele momenten dat wij tijd moesten vrijmaken voor bovenstaande klachten staat in schril contrast. Monteurs die binnen het kwartier weer verdwenen omdat de juiste frontdeuren niet aanwezig waren. Zeer triest dat dit nog niet opgelost is.
Daarom adviseer ik u om verder te kijken naar een gerenommeerde keukenzaak en dit concern links te laten liggen. Kijk ook eens naar de reviews.
Mocht het naar behoren opgelost worden zal ik dit ook zeker melden, maar gezien de ervaring zal dit nog enige tijd in beslag leggen.
Reactie of foto toevoegen
“Betaal nooit het volledige bedrag bij aflevering”
Door hazewinkel op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Groningen
Als de keuken geplaatst wordt en er is iets mis dan moet je achteraan in de rij staan.
keuken geplaatst, twee profielen te kort afgeleverd, hoekprofiel beschadigd ( kan gebeuren) verlichting in 3 kastjes niet ingefreest en draaicarrousel niet geleverd. Na de monteur zou de installateur volgen die dag, deze kwam niet maar de volgende dag. alle dingetjes gemeld bij dhr Albert ( moet de beste verkoper zijn, verkoper wel maar voor after sale geeft hij zich niet thuis) direct de dag ( vrijdags) hij zou de boel bespreken en ik moest een mail sturen, deze zou direct naar hoofdkantoor gaan. zaterdags niks gehoord, hij zou mij terug bellen. Op maandag gewacht tot eind van de dag, dhr Albert was druk, zou mij direct terugbellen, op dinsdag gewacht tot eind van de dag, dhr Albert had het druk, uiteindelijk om 17 uur nog met de 'gastvrouw' deze zag mijn mail en ging ermee bezig en dhr Albert zou direct terugbellen. op woensdag gewacht tot na de middag, hoofdkantoor gebeld, ze hadden mijn mail ontvangen de dag ervoor om 17.30 uur , dus dhr Albert had helemaal mijn mail niet doorgestuurd op vrijdag/zaterdag. ze zouden het oppakken en moest rekenen op 8 tot 10 week levertijd ! direct geprobeerd dhr Albert aan de lijn te krijgen of filiaalleider, beide vrije dag. donderdagochtend zou alles besproken worden en ik zou direct gebeld worden. donderdags hele dag niks gehoord, s'abonds om 20 uur maar mail gestuurd dat ik niks had gehoord . nog geen vijf minuten later werd ik gebeld door filiaalleider. was net klaar en wist dat hij mij nog zou bellen (bla bla) was erin gedoken en allemaal heel vervellend maar de kasten moeten opnieuw worden besteld ( haal mijn kasten op en vrees gewoon die drie gaten ) carrousel kwam dan ook mee( 8/10 week). dit is gewoon een voorraad product! meneer had alles goed doorgenomen zei hij, tijdens telefoongesprek spite hij de papieren door en kwam hij erachter dat ik bedoelde alleen een carrousel ipv incl kast. goed voorbereid ! hij kan niet eerder bellen dan de maandag erop, dan zou ik iets horen. ik wacht af. een tip : betaal nooit het volledige bedrag en als je er een keuken besteld, begrijp dan wel dat als er iets mankeert of manco is, je een volledig getraind team aan de telefoon krijgt die zich dekken achter hun voorwaardes! ik zeg Mandemakers keukens : massa is kassa . ze beseffen niet dat iedereen hard voor een keuken spaart, tis geen 100 euro !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte nazorg”
Door Wilco Mutsaers op woensdag 14 jul 2021 21 | vestiging Kaatsheuvel
Zeer slechte ervaringen met Mandemakers Kaatsheuvel. Bij de oplevering geen magnetron en geen oven, Cooker was de helft er niet van. Ze hadden problemen met de hackers was het antwoord bij oplevering. Nu meer dan 2 weken verder krijg je ze niet telefonisch te pakken en op mail reageren ze niet. De oven en magnetron zijn gewoon te bestellen en de volgende dag in huis. Helaas nooit meer een keuken van mandenmakers zeer slechte nazorg.
Reactie of foto toevoegen
“Willen iedereen behoeden”
Door Brouwer op woensdag 13 mrt 2019 19 | vestiging Woerden
Begin 2017 hebben wij een keuken aangeschaft bij Mandemakers te Woerden. Na een aantal malen flink onderhandelen in de showroom zijn we uiteindelijk tot elkaar gekomen. Let op! Gestart op €42.000,- en met allerlei schijnkortingen een aanbieding gekregen van €38.000,- Keuken is uiteindelijk door ons gekocht voor €29.000,-

In juli 2017 zijn de onderaannemers van Mandemakers gestart met de standbouw van onze keuken en het verlaagde plafond t.b.v. spots en afzuigunit. Hier ging al bijzonder veel mis. Geheel is tweemaal opnieuw gemaakt i.v.m. verkeerde maatvoering. De stukadoor is tenminste 4x terug geweest, omdat die er simpelweg niets van bakte. Er werden kuilen, bulten en bochten in de wand alsook het plafond gecreëerd waar menig kunstenaar jaloers op zou zijn. Een aantal dagen later is Mandemakers de keuken komen plaatsen (dit is het enige dat snel is gegaan). Hierna zijn wij in een stroom van problemen terechtgekomen en nu ruim 1,5 jaar en talloze afspraken en bezoeken verder. Met een bijzonder lange adem en veel aandringen zijn uiteindelijk "nagenoeg" alle gebreken/schades hersteld, behalve de schade aan onze Side by Side/koel-vries combinatie van een kleine €2400,- (de bewuste stukadoor vond het verstandig om met een spackmes het overbodige stucwerk over de zijkant van onze Side by Side weg te steken, werkelijk een topgozer). Over de schade moesten we zelf met de onderaannemer van Mandemakers in conclaaf en hier is uiteindelijk nog een expert van de verzekeringsmaatschappij aan te pas gekomen die ons probeerde af te schepen met een paar honderd euro. Let op! De Side-by-side is nieuw gekocht en geplaatst door Mandemakers. Wij hebben het meerwerk juist door Mandemakers laten uitvoeren, omdat we geen zin hadden tegen dergelijke problemen aan te lopen (zelf kan je dit vanzelfsprekend goedkoper regelen). Mandemakers neemt echter geen enkele verantwoording voor het meerwerk dat nota bene door hen is aangenomen en tevens aan hen in betaald. Er wordt dus in opdracht van Mandemakers uitgevoerd, maar de klant mag zelf achter de problemen aangaan met onderaannemers.

We hebben een logboek bijgehouden en tot onze grote schrik en ergernis hebben we in totaliteit 26 dagen vrij moeten nemen en zijn er vele tientallen telefoontjes en mailwisselingen geweest. Een flinke onvoorziene kostenpost!

Dat de klantenservice ons altijd netjes te woord heeft gestaan staat los v/h feit dat er veel fouten zijn gemaakt en aangezien men geen vast aanspreekpunt krijgt ook miscommunicatie. Telkens je verhaal opnieuw moeten doen en terugbellen is iets wat bij Mandemakers nooit gebeurd! We zijn letterlijk verschillende malen van het kastje naar de muur gestuurd. Weer een week wachten.. nog een week.. en uiteindelijk toch maar weer zelf gaan bellen. Doodvermoeiend!

Al met al bepaald geen schoolvoorbeeld van hoe het eigenlijk zou moeten gaan. We hebben Mandemakers in de gelegenheid gesteld ons een schadevergoeding te geven voor al het leed en de kosten die wij hebben moeten maken door 26 dagen thuis te blijven. Mandemakers is niet bereid iets te vergoeden en heeft ons willen afschepen met een woon/dinercheque van € 150,-. Dat voelt natuurlijk als een schop na en deze fooi mag Mandemakers vanzelfsprekend houden.

Wij willen iedereen behoeden voor deze keukenfirma! Het internet staat vol met ellende en helaas hebben wij zelf moeten ondervinden dat deze verhalen ook daadwerkelijk gebeuren. Wanneer de centjes eenmaal binnen zijn heb je bij Mandemakers geen prioriteit meer. Wij zullen nooit meer zaken doen bij de Mandemakersgroep!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Vincent op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Zwolle
Eerdere ervaring van 29 januari 2020: We zijn uitstekend geholpen bij de aanschaf van een prachtige keuken in Zwolle. Emiel heeft ons aan een aantal ideeën geholpen, was geduldig, gastvrij maar af en toe ook kritisch op onze mening/ideeën. Heeft op geen enkele wijze de 2e keukenaanbieder waarbij we ook een uitvoerig ontwerp hebben laten maken en een goed gevoel bij hadden, in een kwaad daglicht gesteld en wij hebben op geen één moment in het hele proces druk gevoeld ondanks het feit dat er vier keer uitvoerig de tijd voor ons is genomen. Was daarnaast flexibel in het aanbrengen van last minute wijzigingen, het uitvoerig documenteren van de gemaakte afspraken én het toelichten van het vervolgtraject. Een zeer prettige ervaring! We gaan er van uit dat de service en kwaliteit in het vervolgtraject aansluit bij de professionele indruk die we van Mandemakers Zwolle hebben gekregen tijdens de verkoop!

Aanvulling ontvangen 10 november 2020: Ik ben helemaal vergeten door te geven wat de eindscore was na de plaatsing. De keuken is in juni 2020 geplaatst. We zijn uitstekend geholpen door vakmensen. Ook de aftersales door Siemens en Mandemakers keukens was subliem. Ik geef graag 5 sterren!
Reactie of foto toevoegen
“Begripvol bij annulering”
Door Ester Batenburg op zaterdag 13 mrt 2021 21 | vestiging Wateringen
Ik kijk nu terug naar een bijzondere tijd en situatie (voor ons allemaal) en dat Mandemakers op een uiterst vriendelijk en begripvolle manier met mijn persoonlijke situatie is omgegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte behandeling”
Door R. Tillman op donderdag 24 okt 2019 19 | vestiging Zutphen
We hebben een luxe dure keuken en een bijkeuken gekocht en werkelijk alles ging verkeerd! Super slechte service! Ze komen hun afspraken niet na. Komen levertijden niet na en hun garantie voorwaarden niet na. We hebben weken (met kleine kinderen) met ongeisoleerde stroomdraden uit de muur gezeten waar gewoon stroom op stond. We hebben heel vaak moeten bellen om het opgelost te krijgen. Zware platen wand bekleding zijn van de muur gevallen. Levensgevaarlijk situaties en dat deerde ze niet. Ze hebben tot vier maal toe een werkblad geleverd dat doorgebroken geleverd is. Het vierde blad dat gebroken geleverd werd moesten we zelf maar zien te vervangen. Omdat er zo veel fout ging wilde de heer Mandemakers ons zelf bellen. Er zijn diverse managers en afdelingshoofden bij ons geweest maar ze hadden geen zin het op te lossen. Een gebroken blad dat ook nog een keer ongeschikt is voor toepassing in de keuken moeten we maar voor lief nemen. Schandalige behandeling. Het dossier ligt nu bij de advocaat. Mandemakers kan het niets schelen en wij zitten met een enorme sores, een kapotte keuken en enorme juridische kosten. Zo'n slechte behandeling hebben we nog nooit meegemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met keukenblad en keukenkastjes”
Door Nicole Koreman op woensdag 25 okt 2023 23 | vestiging Barendrecht
Onze keuken is nu een half jaar oud. Het eerste blad dat geleverd werd was niet juist op maat. De monteur gaf als oplossing een 'kruidenrekje' zodat de spleet tussen de muur niet meer zichtbaar is. Rare oplossing voor een keuken die ruim €17.000 euro heeft gekost! Daarnaast niet onze meetfout maar die van Mandemakers zelf. Gebeld met de klachtenservice en uiteindelijk zijn ze een nieuw blad komen opmeten. Na een half jaar is dit blad geplaatst en is er tijdens het plaatsen een slijpfout geweest waardoor er zichtbare schade aan het blad was. Akkoord gegaan met een compromis om plintjes op het blad en de muur te laten bevestigen zodat de schade niet meer zichtbaar is. Helaas... de ellende is nog niet voorbij. Nu laat de kleurlaag van de kastjes los (na half jaar gebruik). Zou gaan om vochtschade door het afnemen met een vochtige doek: valt niet binnen de garantie. Ik vind het echt belachelijk dat na een half jaar tijd deze schade ontstaat. Het lijkt mij heel normaal om de keukenkastjes af te nemen met een vochtige doek? En dat er in een keuken met water wordt gewerkt lijkt mij ook zeer normaal. Binnen een half jaar normaal gebruik. Hoe ziet de keuken er dan na een jaar uit. Zou de keuken dan überhaupt nog overeind staan?
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop keukeneiland”
Door HSIEH op maandag 7 okt 2019 19 | vestiging Kaatsheuvel
I was very surprised by the quality of this installation and the wrong color delivered.

Aanvulling ontvangen 24 september 2020: Super poor service. Assembly date: 15-SEP 2020. We bought a kitchen last year from Mandemaker. Then order it three months before delivery. Then I got a call from Mandemaker. They told us the steam oven will not delivery on time from Miele. Once received steam oven, Miele will assembly it. After few days later, we received steam oven from Miele, but no one come for assembly it. Then we call Mandemaker service, they told us that Miele will make an appointment with us in 2 day. But we haven't heard a call in a week. I have also send mail to Mandemaker, but nobody reply it. And we call Mandemaker service again, they told us that they will going to make report and ask Miele again. Then two days passed. We still haven't heard a call yet.
FOTO VAN HSIEH
Reactie of foto toevoegen
“Geen service bij oudere keuken”
Door Huib op vrijdag 17 mei 2019 19 | vestiging Woerden
Bij plaatsing gewoon normale service. Maar nu na een aantal jaren heb ik een onderdeel nodig voor een caroussel kast, GEEN service wacht al een week op antwoord of onderdeel geleverd kan worden en wat de kosten zijn. Aan de telefoon kreeg ik als antwoord na 3 keer bellen deze week U moet gewoon even rustig afwachten. Schandalige service
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Lorraine Wilson op vrijdag 16 dec 2022 22 | vestiging Amsterdam
My apartment was left full of rubbish and building debris that they refused to take unless I paid €150. They don't do any kit work where the counter meets the wall so to finish the kitchen and make it watertight to avoid moisture damage I need to hire someone to come and finish it at my cost. They delivered the plinth wrong and have estimated a number of weeks before it can be corrected. And left the wrong pieces in my apartment (I assume for me to dispose). The oven doesn't work and instead of replacing it I have to wait for the manufacturer to repair it despite it having never been used and me reporting the fault immediately after install. It's a 20 minute wait on hold to talk to them every time and then their response is always "there is nothing I can do" or they take three days to call back with the same response. Don't be fooled by the champagne and salmon wraps in the showroom, it is FAR from a premium service.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Caroline op zaterdag 21 mrt 2020 20 | vestiging Woerden
Prachtige keuken met best wat ingewikkeld pas en meetwerk. Er is veel tijd genomen om mee te denken en met de hand een tekening te maken. Later verliep ook het mailcontact met Dhr. van Grootel snel en goed. Inmiddels staat hier een prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Vreselijke service”
Door Bram Pelle op woensdag 11 okt 2023 23 | vestiging Zutphen
Wij hadden hier veel eerder moeten kijken, had waarschijnlijk veel frustratie gescheeld. Keuken opgeleverd maar het schiereiland verkeert geplaatst en wegens afwerking niet mogelijk te verplaatsen. Maar dit is het minst vervelende. Rotzooi word niet opgehaald. Afzuigkap blaast (zuigt niet). Kitwerk gedeeltelijk vergeten. Schutbord in het keukenkastje niet geplaatst. En dan een klantenservice die niet bereikbaar is en een hoofdkantoor die zegt dat het uiteindelijk vast geregeld word! Geen afspraak, geen mail. Geen belletje en geen steek verder. Verder mooie keuken hoor. Maar wat een vreselijke service!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
Door Danielle op dinsdag 23 nov 2021 21 | vestiging Wateringen
Ik heb nog nooit zulke slechte service gekregen als bij Mandemakers. Na maanden is nog steeds onze keuken niet af. Ze zijn inmiddels 4 keer langsgekomen in het afgelopen half jaar en keer op keer hebben ze niet de (juiste) kasten mee. Om vervolgens weer te roepen dat ze de kasten opnieuw moeten maken waardoor we weer maanden verder zijn. Wat er geplaatst is, is deels ook nog slecht. Ze beloven van alles maar maken niks waar. Continu wordt er gezegd dat ze voor je bezig zijn en contact met je opnemen, maar dit doen ze dus niet. Waardoor je zelf weer de hele tijd overal achteraan kan gaan. En een vergoeding, ho maar! Blijkbaar is het voor hun normaal om een keuken na 4 montage pogingen en een half jaar verder nog niet af te kunnen maken. Ik zou zeker je geld ergens anders besteden en niet bij deze prutsers.
Reactie of foto toevoegen
“Bestel je keuken elders”
Door Wiger op vrijdag 13 dec 2019 19 | vestiging Zwolle
Mijn advies: ga naar Mandemakers in Zwolle voor de creatieve ideeen en bestel je keuken buiten de Mandemakers groep. Vroeg in 2019 hebben wij onze keuken ontworpen in samenspraak met en besteld bij Mandemakers in Zwolle. Tot het moment van leveren niets dan lof. Goede service en kloppende informatie. Bij levering bleek 1 ladefront niet te zijn geleverd conform afspraak. Ok, kan gebeuren.
Planning met door Mandemakers aangestuurde installateurs werd al iets lastiger, maar lukte uiteindelijk wel.

Bij installatie begon de ellende: Volledige afsluiting bovenkant kasten (ook de ondiepe) was niet gedaan. Zou worden hersteld bij nalevering ladefront na ca 4 weken. 2 dagen na installatie lekte de Quooker. Gemeld bij klantenservice. Reactie: we kunnen een nieuwe opsturen dan kunt u hem zelf wel installeren en de oude opsturen. Ehh ???? Ooit gehoord van garantie?
Mwah, we moesten toch begrijpen dat de bouwvak net was begonnnen en er dus geen monteurs beschikbaar waren. Maar, er kon wel iemand komen: 10 dagen later. "dit heeft voor ons geen haast, u heeft nog warm water. . ."
Uiteindelijk opgelost door Quooker ipv Mandemakers.
2 weken na de geplande nalevering van het ladefront werden we gebeld: het door u bestelde front kan niet worden gemaakt. Ik heb nog uitgelegd wat je moet doen om het wel te kunnen maken, maar dat bleek niet te werken. . .
Na veel discussie en geen enkel begrip van klantenservice uiteindelijk tot een oplossing gekomen. De nieuw geleverde lade bleek de verkeerde maat . . .
Deze week lekkage in de spoelbak. Opnieuw geen acceptabele medewerking om een en ander op een redelijke termijn hersteld te krijgen. "Het is erg druk en er komt een vakantie aan" Onze lekkage (lees onbruikbaarheid van de spoelbak) duurt dus bijna twee weken. Om toch tot een oplissing te komen, mochten we een lokale loodgieter vragen dit op te lossen. Helaas is het noodzakelijke onderdeel niet te vinden buiten Mandenmakers . . . Klantenservice zegt toe dit onderdeel op te sturen, en ook dat lijkt een week te duren. Ik ken geen enkel koeriersbedrijf dat een week nodig heeft om een afstand van minder dan 200km te overbruggen . . .

Kortom: alles om de klant binnen te krijgen en het geld te incasseren en geen enkele kkantgerichtheid als het geld eenmaal binnen is.

Wij zullen dus iedereen adviseren een leverancier buiten Mandemakers groep te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Vervangende keuken met kleur Fjord blauw”
Door P en C op donderdag 10 okt 2019 19 | vestiging Barendrecht
In januari 2018 is onze keuken van euro 15.000,- bij ons geplaatst. Tot daar aan toe was de service uitmuntend (zelfs appeltaart en tostis werden ons voorgeschoteld), hoewel tijdens de onderhandelingen ons werd voorgehouden dat deze prijs (euro 15.000,-) alleen zou gelden als we ook direct een contract zouden ondertekenen. Voor deze vorm van misleiding is Mandemakers in 2019 ook beboet. Nog frustrerender wordt onze koop bij Mandemakers als na een maand al blijkt dat het materiaal waarvan de keuken is gemaakt niet in orde is en wij alle moeite moeten doen om ons recht te halen. Pas na dreigen met juridische stappen en steeds weer bellen en mailen geeft Mandemakers toe dat het materiaal niet in orde is en mogen we nieuw materiaal uitkiezen. Maar in de winkel staat niemand ons bij en als we vragen of fjordblauw van het ene materiaal overeenkomt met fjordblauw van het andere materiaal, wordt er wat verveeld en met grote desinreresse 'ja' gezegd. In het voorjaar 2019 komt dan eindelijk de monteur het materiaal vervangen. Het blijkt echter dat hij alleen de frontjes bij zich heeft en niet de zijkanten, de plinten én ook niet de binnenkant (de kopse kanten daarvan zijn namelijk ook van oneigenlijk materiaal fjordblauw). Bovendien blijkt dat deze kleur fjordblauw in het daglicht gewoonweg groen is. De monteur belt vervolgens met het kantoor en krijgt tehoren dat wij toch echt dit hebben besteld, niets anders en dat de monteur het toch maar moet installeren. Dit hebben wij hem verboden, omdat wij geen patchwork keuken willen hebben. De maanden daarop hebben wij steeds weer contact moeten leggen en druk moeten zetten om tot een oplossing te komen. Mandemakers laat echter niets meer van zich horen of er wordt een belofte ('we bellen u volgende week terug') die nu al zes keer is verbroken. Exemplarisch is dat Mandemakers, nadat ik een negatieve review op zijn site had achtergelaten, nog de dag erop met mij contact zocht. Omdat wij toen niet bereikbaar waren, zouden ze ons de dag erop nogmaals bellen. In de lijn der verwachting: dit is niet gebeurd. Mandemakers: vanaf heden plaats ik iedere week op een reviewsite dit bericht, totdat er een nieuwe keuken is geplaatst. Bovendien wil ik met dit verhaal potentiële kopers erop wijzen dat de vriendelijke ontvangst en service na ontvangst van geld direct verdwijnt. En daar zit je dan met een 1,5 jaar oude verrotte keuken van euro 15.000,-.
Reactie of foto toevoegen
“Geen waar voor je geld”
Door Hooghof op zondag 13 mei 2018 18 | vestiging Beuningen GLD
Een complete keuken. Prijzen van apparaten dubbel zzo hoog geprijsd daarna krijg je wel een korting. Plaatsen keuken een ramp spatscherm te hoog wcd pasten niet meer. Onderplint op 2 punten vast zwabbert nu . Met decupeerzaag verkeerd ingezaagd daarna plk strip er op gemaakt gaat vanzelf weer los zitten. Slecht of niet afgekit. Kastje boven afzuigkap komt tegen afzuigkap als je hem openzet. Afwasmachine al naar 2 weken storing. Verkeerde afval emmer geleverd. Lelijk afgewerkte hoeken. Als je belt natuurlijk moeilijk doen foto opsturen anders geloven ze je niet. Met dat alles een duur betaalde keuken en een waardeloos bedrijf met slechte service kunt veel beter naar Duitsland gaan krijg je tenminste waar voor je geld.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde deurtjes”
Door Michel Taling op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Wateringen
Het tekenen van de keuken is niet helemaal goed gegaan, gelukkig hebben we dat zelf ontdekt en hebben we kunnen ingrijpen, op tijd. Toen kwam de levering, die werd uitgesteld omdat er een deurtje niet goed was. We zijn inmiddels bijna een jaar verder, in die periode zijn er vier monteurs geweest waarvan er twee verkeerde deurtjes bij zich hebben, een de boorgaten verkeerd boorde (verkeerde deel van de deur) en nu is hij opgeleverd. Het heeft me vier dagen gekost, het bedrijf wil een dineren van € 50,00 als vergoeding geven, verder kunnen ze niet gaan. Ik kom er nooit meer, wat een slechte zaak!
Reactie of foto toevoegen
“Deuren beschadigd en scheve bovenkasten”
Door Thomas op vrijdag 17 dec 2021 21 | vestiging Amsterdam
Waardeloos. Koop hier niet. We hebben onze keuken hier gekocht. Alles kon en was mogelijk. Dag van montage: keuken in elkaar gezet, 3 deuren beschadigd en tot overmaat van ramp zitten de bovenkasten er scheef in. Dit doorgegeven aan hun ''klantenservice'' en ze konden het probleem pas verhelpen na 2.5 maand. Ik heb tot 3 maal contact opgenomen met ze om er zeker van te zijn dat het probleem verholpen zou worden. Prima. Zit je dan met een keuken die niet af is. Ik wacht 2,5 maanden, monteurs zijn er. Nieuwe deuren worden in de keuken gezet maar de scheef staande bovenkasten waren ze vergeten te vermelden dus wordt het niet gedaan. Gevolg: ik zit met ingeplande kosten van een timmerman en stucwerk dat gedaan moet worden wat nu niet door kan gaan. Echt, ga je schamen met deze service. Geen goed woord over voor deze ervaring. De klantenservice kijkt nu naar een oplossing maar kan niets beloven op korte termijn. Dit niveau van klantenservice is echt ver ver onder niveau.
Reactie of foto toevoegen
“Schandalig”
Door Sas op donderdag 29 apr 2021 21 | vestiging Woerden
Koop hier nooit een keuken. Slechte communicatie, alleen maar zaken die fout gaan of vergeten worden, terugvallen op de 'kleine lettertjes' waar je nooit op gewezen bent, waardoor je ruim € 1.500 meer kwijt bent aan zogenaamd 'meerwerk', terwijl er iets anders is afgesproken. Geen excuses voor de fouten die gemaakt zijn en na montage van de keuken nog 2 maanden moeten wachten op de spullen die de verkoopster vergeten is te bestellen en je dan verschuilen achter 'levertijden en corona'. Schandalig!!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrechtblad 6 cm korter”
Door Ronald Siemons op zaterdag 10 apr 2021 21 | vestiging Kaatsheuvel
Ruim € 11000,- betaald voor een keuken welke incompleet werd geleverd en waarvan het aanrechtblad 6 cm korter werd geleverd dan dat op onze orderbevestiging stond vermeld. Nu sluit het blad dus niet aan tussen de muren. Mandemakers is de dag na levering van deze fout op de hoogte gebracht en meldde al direct tijdens de melding dat de fout wel gemaakt was maar dat er niets aan zou worden gedaan. Zo vertelde ons de verkoopster op basis van de ervaring die zij had met eerdere fouten van andere leveringen. Na alle papieren te hebben doorzocht bleek ons dat het blad tussen de periode van de aankoop en de aflevering vier keer was veranderd. Na maanden met Mandemakers te hebben onderhandeld dan maar doorgegeven aan onze verzekeraar voor rechtsbijstand. De fout werd wederom erkend maar een toezegging voor een compensatie bleef lange tijd uit. Uiteindelijk hebben wij genoegen genomen met € 500,- compensatie want een rechtzaak daar hadden wij geen zin in. Wel werd ons door de verzekeraar verteld dat Mandemakers een harde noot is om te kraken en dat voor een schikking € 500,- toch wel het maximum bedrag is dat Mandemakers ooit betaald. Twee keer dat wij bij Mandemakers een keuken hebben gekocht en twee keer serieuze problemen met de levering en met de kwaliteit. Jammer.
FOTO VAN RONALD SIEMONS
Reactie of foto toevoegen
“Wat een slecht bedrijf”
Door Peter lowes op maandag 6 dec 2021 21 | vestiging Barendrecht
Dure keuken gekocht in juni. geleverd en perfect gemonteerd in november(1maand te laat). Maar....overal gaten omdat het grootste deel van de apparaten, koelkasten, vriezers, stoomoven en kookplaat niet meegeleverd zijn. Overigens wel betaald!!! Waarschijnlijke levering rest apparatuur maart volgend jaar. Wat een slecht bedrijf en zo groot..walgelijk..
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel mis gegaan”
Door Lisa op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Woerden
In de zomer van 2019 kochten wij een keuken van Mandemakers. Bij de planning merkten we al veel inflexibiliteit: het was of juli (als we geluk hadden), óf 6 weken later in verband met de zomervakantie. Vervolgens bleken er in de opdrachtbevestiging allerlei zaken onduidelijk: zo waren de maten van de 'kale' situatie door de opmeter overgenomen (ruimte had op moment van meten geen plafond & geen vloer) en werden we gebeld om het ontwerp te veranderen. We hadden immers meer ruimte dan eerder aangegeven? Ondanks dat wij dit relativeerden werd op afstand het ontwerp aangepast. Bij levering bleek dit niet te passen. Was ons probleem: we moesten de bovenkasten opnieuw kopen... (wat vervolgens wéken in beslag nam....). In de opdrachtbevestiging bleken allerlei fouten: sommige kasten hadden een andere kleur, een werkblad met overstek zou realiseerbaar zijn zonder steun/houders, maar dat werd last minute teruggedraaid. Verder bleek de geadviseerde combimagnetron enkel te functioneren als oven, niet als magnetron. Ook 'ons probleem'. Nu dus nieuwe magnetron gekocht bij ander bedrijf. Er ging zoveel mis in dit traject, en niemand bij Mandemakers ligt daar ook maar één minuut wakker van. Het is echt ongekend. Koop hier nooit een keuken, niemand bij dit bedrijf is bezig met mooie producten, goede service of tevreden klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal niet tevreden”
Door Anja van Lier op maandag 18 feb 2019 19 | vestiging Kaatsheuvel
Na een eerdere positieve ervaring wederom een keuken besteld bij Mandemakers voor ruim € 26.000,-. Levering netjes op tijd. Maar een prutser die hem gezet heeft. Natuurlijk gereclameerd en de beschadigde muur is inmiddels betegeld. Zelf de tegels betaald, Mandemakers de tegelzetter. Er zou nog een teamleider (afgesproken met filiaalmanager Eric) komen om naar de scheve kasten te komen kijken en naar de lichtlijst die met kit onder de kasten is vastgeplakt. Zou na de feestdagen komen maar tot op heden niets meer gehoord. Prutswerk, ongelooflijk slecht, dus nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Niet meer doen”
Door M. Fleuren op dinsdag 28 mei 2019 19 | vestiging Beuningen GLD
Al twee maanden op een volledige keuken aan het wachten. Wat er staat is prima, maar er ontbreken nog steeds onderdelen. Wanneer je daarom overgeleverd bent aan de klantenservice ben je de sjaak! De communicatie naar de klant is beroerd; je moet overal zelf achteraan. Steeds moeten we vrij nemen, en vervolgens blijkt dat de monteurs maar half werk kunnen leveren door verkeerde onderdelen en weer een keer terug moeten komen. Nooit meer!
REACTIE VAN M. FLEUREN
UPDATE 9 JULI 2019: Zoals beloofd kwam de monteur gisteren de achterwand van de koffiehoek, een rand in de spoelkast én de langverwachte schap/steckboard monteren. Alleen... schap was wéér in een verkeerde kleur en verkeerde afmeting geleverd! Dit is al de zoveelste keer, hoe moeilijk kan het zijn! Helaas is ook deze schap niet (tijdelijk) te monteren, vanwege de afwijkende maat en dus afwijkende boorgaten. De monteur was ook niet bepaald blij. VERSCHRIKKELIJK! Wát een frustratie! Alwéér een vrije dag naar de knoppen! Onze contactpersoon bij Mandemakers was vrij, ze zal vandaag terugbellen (wat bij Mandemakers vaak inhoudt dat WIJ uiteindelijk contact op moeten nemen). We gaan eens onderzoeken waar we onze vrije dagen kunnen declareren.
Reactie of foto toevoegen
“Leveren niet wat ze hebben afgesproken”
Door R. Martens op donderdag 15 feb 2018 18 | vestiging Beuningen GLD
Onze keuken is te hoog geplaatst. Ik heb 1500,- euro betaald voor het plaatsen (flink bedrag voor één man dagje werken) nu vraagt Mandemakers na veel heen en weer gemaild te hebben nog een 600,- om de keuken te verlagen. Om van een en ander verlost te zijn heb ik aangeboden om 300,- euro voor eigen rekening te nemen. Maar zelfs daarop laten ze het stuklopen. Ik heb tweemaal per email duidelijk gemaakt dat ze niet geleverd hebben wat we hebben afgesproken. Ik ben er helemaal klaar mee. Ze lezen je email niet eens en gaan er inhoudelijk niet op in. Wat een service is dat. Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering die ik nu dan maar ga inschakelen. Zal Mandemakers zeker niet aanbevelen bij keukenkopers. Wat is dat toch met keukenbedrijven als je komt voor de aankoop ben je de koning en willen ze meteen je handtekening. En als het op service aankomt zijn ze niet meer thuis. En waar gaat het hier om: zeggen en schrijven 300,- euro! belachelijk gewoon.
Reactie of foto toevoegen
“Je bent een nummer”
Door Rw Kreiken op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Woerden
Eind december hebben we een keuken besteld bij mandemakers woerden. De levertijd hebben we vantevoren aangevraagd (10 weken) omdat mijn vriendin zwanger is, en we ons nieuwe huis af willen hebben zodra we verhuizen. Dit was geen probleem en de afgesproken lever datum was 23 maart. Eind januari zijn we benaderd dat er iets niet mogelijk bleek in het ontwerp. Na redelijk wat stress en irritaties werd alles toch besteld. Een paar weken later gebeurde precies hetzelfde en werd duidelijk dat 23 maart niet meer mogelijk is. Uiteindelijk is het 4 keer uitgesteld en het is nu eind mei, de helft van de keuken staat er in, maar de koelkast, vriezer, wijnklimaat kast en combi oven staan ingepakt in ons huis. We wachten op een onderdeel wat nodig is om de keuken af te maken, maar wanneer dit dat komt is niet duidelijk. De vestiging waar we gekocht hebben is 3 keer van manager veranderd, iedereen wijst naar elkaar en niemand neemt verantwoordelijkheid voor de situatie. Jullie claimen een soort familie bedrijf te zijn, heb je enig idee hoeveel stress dit oplevert voor een jong gezin met een hoogzwangere vrouw? Jullie moeten je echt kapot schamen. Ohja, in jullie algemene voorwaarden staat dat jullie 1 maal mogen uitstellen max 4 weken, we zitten nu op 8 weken. Helaas, het woordje "kosteloos" ontbreekt dus juridisch gezien hebben jullie het slim gespeeld maar van enige ethiek ontbreekt elk spoor. Ohja als klap op de vuurpijl kregen we ook een automatisch mailtje waarin staat dat als de instalatie uitgesteld moet worden omdat de ruimte niet in orde is, dat hier kosten aan verbonden zijn. Werkt dat zo? Dat jullie 4 keer zonder duidelijke redenen mogen uitstellen zonder kosten maar dat dat van de andere kant meteen geld kost?

De redenen waarom wij NOOIT meer een keuken bij een van jullie zaken, of een van jullie parner bedrijven gaan kopen en dit ook aan zoveel mogelijk mensen gaan vertellen:

- afspraken worden niet nagekomen
- terug bel verzoeken worden niet altijd nagekomen
- er is 3 keer beloofd dat de keuken geleverd ging worden, maar deze belofte is niet nagekomen
- je bent een nummertje, zodra je tekend is de service wel klaar
- wij zitten volledig in de tang : we kunnen geen kant op, zitten in een huis tussen de ingepakte dozen en het wordt keer op keer uitgesteld
- binnen korte tijd zitten we hier met een pasgeboren baby tussen de rotzooi
- we hebben heel erg sterk het idee dat mensen je niet de waarheid spreken, of anders gezegd, gewoon keihard tegen je staan te liegen.

Nb, gooi het niet op de corona crisis als je levertijd 10 weken is en je komt er na 4 weken pas achter dat er iets niet klopt aan het ontwerp heb je in ieder geval al 4 weken uit je neus lopen eten.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstelling”
Door r van nieuwenhoven op maandag 19 aug 2019 19 | vestiging Zutphen
Geweldige service totdat de keuken geplaatst werd, dit is gebeurd door een ingehuurd bedrijfje wat niet in staat was normaal te communiceren, verkeerde koelkast geleverd, nu, bijna 2 maand later is dit nog steeds niet opgelost, vragen over de afwerking worden ook niet meer beantwoord, zeker geen aanrader, teleurstelling ten top
Reactie of foto toevoegen
“Keurige service”
Door J.j.a. pigmans op zaterdag 24 mrt 2018 18 | vestiging Kaatsheuvel
Wij hebben een keuken gekocht. Erg goede ervaring. Geen gepush bij de verkoop. Echt alle tijd. Diverse keren langs geweest voordat we de keuken kochten. Levering en plaatsing perfect. Na 3 maanden hing er een deurtje wat scheef. Kwam iemand langs die het probleem opgelost heeft. Daarnaast heeft die de hele keuken nog eens nagelopen en waar nodig nog wat puntjes op de i gezet. Paar uur bezig geweest. Echt goede service en helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken zit erin
1 / 12
Vestigingen Mandemakers Keukens
  Amersfoort (2 ervaringen), De Brand 4, 3823 LD Amersfoort, tel 033-4570066
  Amsterdam (3 ervaringen), Johan Cruijff Boulevard 236, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-8003540
  Barendrecht (5 ervaringen), Pesetastraat 2, 2991 XT Barendrecht, tel 010-4837596
  Beuningen GLD (3 ervaringen), Hadrianussingel 35, 6642 AH Beuningen, tel 024-6790250
  Groningen (4 ervaringen), Roskildeweg 3, 9723 MA Groningen, tel 050-4062565
  Kaatsheuvel (7 ervaringen), Rechtvaart 8, 5171 TA Kaatsheuvel, tel 0416-279269
  Wateringen (9 ervaringen), 's Gravenzandseweg 23, 2291 PE Wateringen, tel 0174-220566
  Woerden (8 ervaringen), Finse Golf 2, 3446 CK Woerden, tel 0348-480460
  Zutphen (7 ervaringen), Gerritsenweg 16, 7202 BP Zutphen, tel 0575-543553
  Zwolle (4 ervaringen), Marsweg 37a, 8013 PE Zwolle, tel 038-4669050
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.