Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Nolte Küchen Center No.1
Nolte Keuken Center is specialist in Duitse keukens. Kwaliteit en een goede ambachtelijke afwerking – dat karakteriseert de keukens van Nolte.
Alternatieven voor Nolte Küchen Center No.1
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
•
KeukenCoach
(Amersfoort Utrecht
) score 9,7
uit 99 ervaringen
•
DB Keukens
(8 vestigingen
) score 9,7
uit 2185 ervaringen
•
Kitchen4All
(Almere Flevoland
) score 9,6
uit 933 ervaringen
•
I-KOOK
(Almere Flevoland
) score 9,6
uit 1506 ervaringen
•
REDDY Keukens
(Lelystad Flevoland
) score 9,0
uit 150 ervaringen
•
Adee Keukens
(Rijssen Overijssel
) score 9,8
uit 232 ervaringen
U kunt ook de lijst met de
beste 10+ keukenzaken bekijken.
“Ontzettend blij”
Door EA van Dijk op donderdag 20 jun 2024 24 | vestiging Baarn (in woonwarenhuis Nijhof)
Onlangs heb ik een keuken bij Nolte Keukens&Spa-Baarn gekocht en ik ben ontzettend blij met mijn keuze. Wat mijn ervaring echt bijzonder maakte, was de geweldige service van Björn Selker. Björn was buitengewoon geduldig en begripvol. Hij luisterde goed naar mijn wensen en gaf waardevol en deskundig advies. Zijn professionele aanpak werd perfect aangevuld door zijn warme en gastvrije houding, waardoor ik me altijd op mijn gemak voelde. Ik kan zowel de Nolte Baarn-keuken als Björn Selker van harte aanbevelen. Als je op zoek bent naar een nieuwe keuken en geweldige service, dan ben je hier aan het juiste adres.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Boumans op donderdag 22 aug 2024 24 | vestiging Amersfoort
Wonen sinds 2004 hier. stond al een Bruynzeel keuken uit 1993. Vervangen door een Nolte keuken. Zeer vriendelijke verkoopster die ons zeer goed beraden heeft. Alles netjes op tijd afgeleverd en op tijd geinstalleerd. Geen Manco s. Zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken gewoon top. Kan het iedereen aanraden. Gewoon Nolte.
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door Van Vliet op zondag 2 jun 2024 24 | vestiging Amersfoort
Onze vorige keuken hadden we in Duitsland gekocht. Nu liepen we eerst even bij Nolte-keukens-Amersfoort binnen. We werden daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen en konden een keuze binnen ons budget maken, waardoor we besloten niet verder te zoeken en onze keuken daar te bestellen. Niet onbelangrijk voor ons was dat zij tevens konden bemiddelen voor een goede keukenmonteur, die ook de extra elektr. voorzieningen en stucwerk in de keuken kon aanbrengen.
Alles bij elkaar zijn wij bijzonder tevreden met onze Nolte keuken en hoe wij geholpen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Vervelende ervaring”
Door RNS Emons op woensdag 14 nov 2018 18 | vestiging Baarn (in woonwarenhuis Nijhof)
Nijhof Baarn probeert de klant te verleiden met "de ideale woonwereld bestaat." Helaas, onze ervaring met Nijhof Baarn is anders. Het begon zo goed. In juli 2018 na klantvriendelijk en vakkundig advies door de verkoopsters een mooie en dure keuken gekocht. Aanbetaling gedaan. Keuken is conform afspraak op 5 oktober geplaatst. Enkele deurgrepen rammelen, de mooie aanrechtbladen zijn net niet goed afgesteld en de achterwanden plus de stopcontacten ontbreken nog want er moet eerst worden ingemeten. Na de inmeting wordt het STIL. Telefoontjes en mails helpen niet. Het blijft op een zoethoudertje na VIER weken lang STIL. Wel ontvangen we een aanmaning om de resterende 2000 EURO te betalen. Doen we natuurlijk pas na algehele en juiste oplevering. Op een formele klacht bij de Klantenservice volgt GEEN enkele reactie. Nu, ZES weken later, nog steeds dezelfde situatie. GEEN bericht, GEEN excuus, GEEN vooruitzicht, NIETS. Om wanhopig van te worden. Het interesseert Nijhof Baarn kennelijk helemaal NIETS. Moeten we nu echt naar de Geschillencommissie? We willen gewoon kunnen genieten van een keuken die af is en waar we goed geld voor hebben betaald.....en deze vervelende ervaring zo snel mogelijk achter ons laten. Dat zou toch ook de bedoeling van Nijhof Keukenstudio in Baarn moeten zijn? We hopen maar dat er in de tussentijd geen fles of pan omvalt waarvan de inhoud bij gebrek aan achterwanden achter de keukenkastjes langs de muren sijpelt en daar schade aanricht of kortsluiting veroorzaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Koning klant bij verkoop daarna anders”
Door Jeannette op woensdag 20 jan 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Tijdens het uitzoeken van de Nolte keuken leek de klant koning. De keuken werd mooi op de afgesproken datum geplaatst. Helaas was het aanrechtblad niet goed gemonteerd. Er werd een nieuw aanrechtblad geplaatst. De koelkastdeur hing niet goed, de plint zat scheef en een passtuk was beschadigd. We hadden het eerder moeten melden. Toen we het meldden, werd ons van alles beloofd, maar daar bleef het bij. Opnieuw contact opgenomen. Excuses en stil. Weer contact opgenomen. Opnieuw excuses, maar daar bleef het bij en het bleef stil. Passtuk besteld voor idioot veel geld. Plint en koelkastdeur uiteindelijk buiten Nolte om gefixt. Passtuk gaat binnenkort eindelijk geplaatst worden. Maar geen enkele vorm van coulance van Nolte.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd aanrechtblad”
Door Marcia op vrijdag 4 dec 2020 20 | vestiging Almere
Toen we kwamen waren ze super aardig en hebben ons goed geholpen, echter toen bleek dat na aflevering er verkeerde maten waren geleverd en er opnieuw besteld moest worden, werd de communicatie steeds minder. We zitten nu al 5 weken met een los en verkeerd aanrechtblad, er moeten 2 leg planken komen en zie er bij de nabestelling maar één plank, dat dus wordt ook weer wachten denk ik. Ik moet er zelf steeds achteraan om antwoorden te krijgen. Ik heb het idee dat als het geld binnen is, ze het niet meer zo nauw nemen. Erg jammer. Ik had gehoopt dat dit een gerenommeerd bedrijf zou zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Menkveld op dinsdag 22 mei 2018 18
Wij hebben ook zeer slechte ervaring met nolte keukens groenlo. Een nieuwe keuken uitzoeken en uiteindelijk kopen is normaal gesproken iets om naar uit te kijken het werd voor ons uiteindelijk een ware nachtmerrie.
Reactie of foto toevoegen
“Al maanden met een halve keuken”
Door G Hakvoort op maandag 7 mrt 2022 22 | vestiging Almere
Kurzgesagt, Wat een teleurstelling, erg dure dozenschuiver. Begon goed met een mooi ontwerp en daarna ging het afwisselend berg op en af. Installatie doet Nolte Almere namelijk niet en moet je maar zelf regelen als je 't niet zelf kunt/wilt. Keuken is uiteindelijk incompleet geleverd en we wachten nu al maanden tot de laatste onderdelen binnenkomen. Daar hoort volgens Nolte volledige radio stilte bij. Komt er een onderdeel binnen, is het stuk. Opnieuw stilte. Als je een keuken bij Nolte overweegt, maak dan goede afspraken (deelbetalingen, Nolte slaat keuken op tot ALLES er is). We zitten al maanden met een halve keuken...
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloze service”
Door W. Verheijen op zondag 18 aug 2024 24 | vestiging Almere
Vorig jaar is onze keuken, van meer dan 20.000 euro, in ons nieuwe huis gemonteerd. Ondanks voorzichtig gebruik zijn er na drie kwart jaar stukjes van de rand van de spoelbak af en zitten er watervlekken in, ondanks gebruik van een waterontharder. Deze klachten kenbaar bij Nolte gemaakt. Het antwoord van de serviceafdeling was dat beschadigingen er eenmaal bijhoren en dat een composiet/kunststof spoelbak niet geheel ongevoelig voor vlekken is. Dit valt niet onder de garantie en is ook geen reparatiemiddel voor te krijgen. Koop je voor heel veel geld een keuken bij een bedrijf die het motto heeft dat ze kwaliteit leveren, maar vervolgens zegt dat het er allemaal bij hoort als iets binnen een jaar al niet meer mooi is. hoezo kwaliteit? Wat een waardeloze service, dit verwacht je misschien bij een Keukenstunter, maar is blijkbaar bij Nolte ook de manier van zaken doen. Nolte laat zich hier van een slechte kant zien, dus nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Afschuiven van verantwoordelijkheid”
Door Rene J. op maandag 11 okt 2021 21
Het afschuiven op een ander is voor Nolte keukens de normaalste zaak van de wereld. Iedereen is verantwoordelijk voor 3 maand te laat leveren behalve Nolte zelf. 5 X een dag vrij moeten nemen om ze het fout geleverde te laten oplossen. Ik heb zelden zon arrogante houding meegemaakt als bij dit bedrijf. Uiteindelijk een afspraak gemaakt met de eigenaar om hem te vertellen over de gang van zaken. Deze is echt het toppunt van arrogantie en maakte ons zelfs voor leugenaars uit. Ik ben geen moeilijk persoon en zal niet snel een negatieve recensie schrijven, maar de manier waarop Nolte werkt is echt te gek voor woorden, ik zou het haast asociaal willen noemen.
Reactie of foto toevoegen
“Echte service”
Door Aloys Woertman op zondag 28 jan 2024 24 | vestiging Enschede
Ongeveer 5 jaar geleden een Nolte keuken gekocht in Groenlo. Deze vestiging is er niet meer. Het voorfront van de binnenla keuken was stuk. Na een snelle reactie via telefoon en mail, konden we binnen 1 dag dit onderdeel in de winkel in Enschede ophalen. Het was kostenloos. Dit is pas echte service, die we kunnen waarderen. Waar maak je dit nog mee?
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door ilona op vrijdag 28 aug 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Wij waren op vakantie op de Veluwe. Toen bij Nolte binnen gelopen. Mooie zaak en de keukens vonden wij zeer mooi. Even kort met Remco gesproken. Weer weggegaan met goed gevoel. Later afspraak gemaakt en zijn wij zeer goed geholpen. Remco kwam met een leuk idee voor koffiecorner. Keuken besteld en deze is op tijd geleverd. Misten alleen de koelkast en la onder de magnetron, maar dat kwam door corana. Snelle naleving, en mooi geplaatst. Dus wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellende service”
Door Eiland Empe op maandag 22 nov 2021 21 | vestiging Apeldoorn
In juni 2021 een keuken laten plaatsen, en idd als je een keuken besteld ben je de koning daarna is het teleurstellend. Bij montage bleek de deur van de koelkast beschadigd te zijn, kan gebeuren maar los het goed en snel op. Twee dagen geleden eindelijk de deur binnen gekregen maar een telefoontje wanneer ze komen plaatsen kan er niet meer af. Wij hebben meerdere keren gebeld met de vraag hoe het met de deur ervoor stond, keer op keer wordt er beloofd dat er teruggebeld wordt maar dat gebeurt dus niet. Wij schrijven nu deze review na Nolte voldoende tijd en ruimte te hebben gegeven zelfs na een klacht op het contactformulier te hebben ingevuld blijft deze in gebreke. Advies, betaal pas na complete Oplevering, of zoek een andere keukenleverancier
Reactie of foto toevoegen
“Zeer ontevreden”
Door J. van Beusekom op donderdag 29 dec 2022 22 | vestiging Almere
Helaas is slecht de laagste score. Complete keuken exclusief apparatuur gekocht. Opstelling goed over meegedacht door verkoper Jerry. Echter alle zaken daarna verkeerd. Verkoper Jerry heeft ter plekke ingemeten. Door verkeerd inmeten diverse zaken niet kloppend. Nolte geeft domweg aan dat er een overeenkomst is getekend en deze bindend is. Andere spoelbak geleverd zonder overleg. Bij melding diverse redenen waarom er een ander product geleverd is maar kan niet worden opgelost. Pas na tekenen van het koopcontract kan een montagebedrijf komen kijken voor de kosten van het plaatsen van de keuken. In ons geval komt er bovenop de ca. €1500.00 welke Nolte al rekent nog € 4000.00 bovenop. Keuken besteld in maart 2022 en nu, december 2022, nog niet af. Mijn advies: geen zaken doen met Nolte keukens. Wij zijn op zijn zachts gezegd zeer ontevreden over Nolte keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Rampenplan”
Door Ronald op zaterdag 18 jan 2020 20
Nolte keukens Groenlo. Vandaag kan bij ons de vlag uit. Na VIJF MAANDEN is onze keuken compleet. Communiceren is met hun een ramp, men reageert meestal niet op mail vragen, je moet er vrijwel altijd achteraan bellen. De keukenverkoper verkoopt apparatuur welke niet in keukenkastjes passen. En levert niet de afgesproken kookplaat. De monteur weet niet hoe je een boiler goed aansluit of kookplaten aansluit, heb ik zelf dus maar gedaan. Of een andere monteur plaatst een sifon boven een Electra verdeeldoos. Gootsteen wordt scheef in werkblad gemonteerd. Alles is weliswaar opgelost maar je moet er wel veel tijd, ergernis en geduld in steken. Wat ook vermeld dient te worden is dat de keukenmonteur niet in dienst is bij Nolte, dus voor montage reken je zelf agf met de keukenmonteur, en als je betalingen achterhoud omdat de keuken niet compleet is, krijg je een brutale mond. Ik moet wel vermelden dat de kwaliteit van de keuken goed is, alleen de uitvoering is een ramp. Dus bedenk je goed voordat je met deze partij in zee gaat.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken na 50 weken nog niet af”
Door Tom Wiggers op maandag 4 dec 2023 23 | vestiging Enschede
50 weken na plaatsing van mijn keuken, is de keuken nog steeds niet af! Nieuw montagebedrijf Polman (de vorige heeft er een zooitje van gemaakt) heeft de service delen niet en vragen ons of wij deze hebben. Alles moet je 10x herhalen, hoeveel gesprekken wij al niet in Enschede hebben gehad. Foute leveringen, ontbrekende delen. Niet werkende Grohe kranen (nu de tweede, maar wellicht komt er een derde kokend water boiler kraan). Online service systeem wordt niet gevuld, wat is dan het nut dat je kunt inloggen en de status van service meldingen kunt zien. Ze hebben totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Alles loopt langs elkaar heen. Betaling volledig in december 2022. Ze hebben 500 EUR compensatie gegeven (6 Oktober). Een doekje voor het bloeden! Tip: koop geen keuken bij Nolte! Drama.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes en vriendelijk”
Door Klaas Dusselaar op maandag 15 jun 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Onze ervaringen bij Nolte keukens Apeldoorn zijn louter positief. Wij zijn zelf erg transparant geweest en wisten nog niet precies hoe wij de keuken wilden hebben. In goed overleg is een keuken getekend. Deze is zonder problemen een paar keer aangepast in een prima sfeer. Er is heel goed met ons meegedacht en wij hebben nooit het gevoel gehad dat ons iets is opgedrongen. Nadat Nolte en wij het eens waren is de keuken besteld. De afspraken die hierbij zijn gemaakt zijn voor de volle 100% nagekomen. De keuken is op de afgesproken dag geheel compleet geleverd. De installatie van de keuken heeft Nolte uitbesteed aan de fa Nijhof. Zij hebben de keuken zeer netjes en vriendelijk geïnstalleerd. Fa Nijhof had een opmerking over een passtuk dat niet helemaal paste. Daar kon Nolte keukens overigens niets aan doen. Dat passtuk is keurig opnieuw besteld en wordt over een paar weken geleverd. Tevens ontdekten wij een klein krasje op een van de frontjes. Ook dit frontje wordt zonder problemen nageleverd. Maw gezien onze ervaring met Nolte keukens Apeldoorn kunnen wij deze alleen maar aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harriet Pelle op zaterdag 2 feb 2019 19
Ik heb een keuken gekocht Modern met een kookeiland. Ziet er strak uit en is uitstekend geplaatst door de monteur. Ben zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Veel service bij fronten”
Door fam. janssen-groenlo op donderdag 7 mrt 2019 19
Eind vorig jaar (2018) was onze keuken 5 jaar oud , ik had reeds een poos geleden, een paar plekken gezien op de keukendeurtjes die ik niet vertrouwde , laklaag liet los ! Mijn vrouw zei , daar hoef je niet meer naar nolte te gaan , aangezien de garantie termijn bijna verstreken is , maar ik dacht , ik meld het toch maar even , zo gezegd zo gedaan . De aanwezige (vriendelijke) verkoper adviseerde mij om een paar foto,s van het probleem te maken , en die even in de mail te zetten . Dat heb ik bij thuiskomst onmiddellijk gedaan , en nog de zelfde middag kregen we een telefoontje terug , de foto,s waren binnen gekomen , maar ze konden aan de hand van de foto,s niet goed beoordelen , en zouden een expert langs sturen. de volgende morgen kregen we telefoon , of het goed was dat de schade expert om 9 uur even kwam kijken , natuurlijk gingen we accoord. Exact 9 uur stond deze voor de deur , en heeft het bekeken , deze meneer zij meteen , dit is geen Nolte kwaliteit , dit mag niet ! Afgesproken dat we binnen 2 weken van hen bericht zouden krijgen , aangezien dit eerst met hoofdkantoor in Duitsland besproken moest worden , ook al , gezien dat de garantie termijn bijna verlopen was. Inderdaad kregen we na ongeveer 2 weken bericht , het totale voor- front van de keuken werd kostenloos vervangen ! Dit is na enkele weken , op afspraak , feilloos gebeurd , zelfs hebben we van 2 kastjes (naar boven openende deurtjes) 2 dure scharnieren gekregen ivm. niet goed dempende kastdeurtjes ! Aangezien dit alles in vlekkeloze correspondentie , en aller vriendelijkst is verlopen , wil ik , en mijn vrouw , de Firma Nolte ,filiaal Groenlo , een groot compliment maken wat deze service betreft . Bij deze , Fa.NOLTE nogmaals onze hartelijke dank ! WAT EEN SERVICE ! FAM.JANSSEN Groenlo
Reactie of foto toevoegen
“Keuken verkeerd ingepland”
Door Strijker op zaterdag 25 nov 2017 17
Na enige omzwervingen bij andere keukenzaken uiteindelijk beland bij keukencenter in Groenlo. Het ontwerpen en meedenken was dik in orde de verkoper was zeer behulpzaam. Dit heeft ons over de streep getrokken. De keuken werd geleverd eind juni en zou eerste week juli gemonteerd worden. Vooraf werd een tekening gestuurd waar de evt contactdozen, aanvoer water, afvoeren e.d. geplaatst moesten worden. Alles volgens plan uitgewerkt en de monteur kwam en kon gelijk aan de slag. Helaas bleek bij de montage al gelijk het eea mis te zijn de oven werkte niet en diverse onderdelen waren niet meegeleverd. Tevens bleek dat zoals ontworpen was door de verkoper de ledverlichting niet ingebouwd kon worden in de planken welke gemonteerd moesten worden.Hierop heeft de monteur de bestelling gedaan en na 6 weken wachten, de volgende monteur. Hier bleek dat er weer iets mis was met de planken en dat de loze leidingen niet juist zouden zijn tbv aanleg ledverlichting. Tevens bleek het aanrechtblad los gekomen en te verzakken. Inmiddels weer een andere firma die de oven repareerde, een firma welke het aanrecht herstelde en weer een zoveelste andere monteur voor de afwerking en plaatsen van de schappen.(na weer een aantal weken) Deze begreep weer niet wat was afgesproken met de vorige andere monteurs en daarop begon Nolte te eisen dat we € 400,- meer moesten betalen voor de extra werkzaamheden. Dit is geweigerd, tevens aangegeven dat als je ze belt niemand beantwoordt en gevraagd naar de verkoper werd gezegd dat deze druk was en terug zou bellen. Wat blijkt dat deze man inmiddels al een tijd niet meer bij Nolte werkt. Helaas valt mnu met dit bedrijf niet meer te praten terwijl we de betaling en alle voorbereidingen volgens afspraak hadden afgehandeld. Eenmaal kat in het bakkie, malen ze in Groenlo er niet meer om en dat is meer dan jammer je wordt belogen en van het kastje naar de muur gestuurd. De service is dan ook zeer bedroevend, ik kan niet anders dan te adviseren heel goed na te denken om hier nog eens naar binnen te stappen. we zijn een half jaar verder en van Noltes kant komt totaal geen teken van leven meer. Schande.
Reactie of foto toevoegen
“Prima bevallen”
Door Fam Klein Gunnewiek op zondag 22 mrt 2020 20
Bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken zijn wij heel goed en vriendelijk geholpen. Wij zijn ook zeer tevreden met onze nieuwe keuken en enkele opleverpunten zijn goed opgelost. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Voortvarend”
Door Hennie Konink op dinsdag 4 feb 2020 20
Onze ervaring. erg goed; Bij het samenstellen van de keuken een prettig gesprek waarbij de kennis en ervaring van de verkoper goed van pas kwam en wij erg blij zijn met het resultaat. Dit geldt ook voor het inmeten. Hier kwam ook een ervaren persoon met de nodige tips waarbij we nog kleine aanpassingen konden doorvoeren. Tenslotte het leveren van de keuken en de montage. Alles volgens planning en afspraken verlopen. Nadien met een paar kleine puntjes langs geweest. Erg voortvarend en correct geholpen Kortom erg tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Peter en Marie-Louise op zaterdag 29 jun 2019 19
Keuken, servies was zeer goed. Mustafa Kose heeft ons goed geadviseerd en we zijn erg blij met de keuken, erg mooi geworden klopte en paste precies.
Reactie of foto toevoegen
Het
helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.