Feedback
4,2

Paul Roescher

Score uit 64 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Overijssel & Gelderland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Paul Roescher
Europa's grootste keuken- en badkamerassortiment onder één dak. U bent van harte welkom in de Megastores van Paul Roescher in Rijssen en Apeldoorn. Wij hebben met veel zorg de mooiste keukens, badkamers en tegelcollecties voor u samengesteld met klassiekers en de nieuwste ontwerpen. En altijd tegen de laagste prijs.
Alternatieven voor Paul Roescher
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Voortman Keukens
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,6 uit 553 ervaringen
• I-KOOK
   
(Zaandam Noord-Holland) score 9,6 uit 1506 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 99 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 111 ervaringen
• Keukenvision
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,2 uit 64 ervaringen
• REDDY Keukens
   
(Wormerveer Noord-Holland) score 9,0 uit 150 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,4 uit 777 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 64 ervaringen over Paul Roescher. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren14 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster39 ervaringen

Per vestiging:
“Zeer tevreden”
Door P.J. Aarnoudse op dinsdag 15 jan 2019 19 | vestiging Rijssen
Wij hebben voor de tweede keer een nieuwe keuken gekocht bij Roescher. Zeer tevreden over de geoffreerde keuken, die nu geplaatst is! Ze krijgen een dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken naar tevredenheid”
Door Lohuis op woensdag 28 nov 2018 18 | vestiging Rijssen
Wij hebben er een keuken gekocht met alle apparatuur. Wij zijn goed geholpen! Het personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig.

Aanvulling ontvangen 28 november 2018: De aankoop is al geleverd in juli en dat is naar tevredenheid gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Te late levering”
Door Albert op zondag 4 okt 2020 20 | vestiging Rijssen
Keuken gekocht. Echter veel te laat geleverd en incompleet. O.a. slechte tekening waardoor magnetron en stoomoven veel te hoog geplaatst. Kasten ontbraken net als een aantal cruciale andere zaken. Nalevering vervangede kasten pas na 5 maanden. Kast voor vaatwasser 11 maand na aankoop van de keuken pas geleverd. Veel kasten zijn ter plekke aangepast. Houtje touwtje werk. Aanrechtblad met wiggen ondersteund omdat slordig aangebrachte kitvoeg scheurde. 6 Scharnierbevestigingen koelkastdeur en kastdeur zichtbaar in het glanzende oppervlak. Roescher wil het niet oplossen omdat ze naar hun zeggen niet beter kunnen. Rechtsbijstandverzekering geeft aan weinig te kunnen omdat Roescher nergens bij is aangesloten. Veel dagen verlof moeten nemen omdat elke keer weer een monteur moest komen voor een deellevering. Wij voelen ons bedrogen door de wijze van handelen van deze keukenfirma. De rechtsbijstand heeft het kitwerk nadien geregeld.
FOTO VAN ALBERT
Hoge oven
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies en slechte service”
Door Janique op dinsdag 3 jan 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Onlangs een mooie visgraat vloer gekocht bij Paul Roesscher te Apeldoorn.
We werden geholpen door een jonge jongen met weinig ervaring. Na de aankoop kwam de externe partij waarmee paul roesscher samenwerkt de vloer egaliseren. Echter had Paul Roesscher te weinig egaline geleverd (onervarenheid) waardoor we de vloer nogmaals moesten egaliseren. Hierdoor vertraging opgelopen met de verbouwing. We hebben gebeld met deze klacht. Ik werd wederom te woord gestaan door een onervaren jongen en er werd simpelweg niets met mijn klacht gedaan. Toen ik aangaf iemand anders te willen spreken gaf hij aan dat dat geen ander antwoord op zou leveren. Rug tegen de muur dus. Wat ze vooral deden was vinger wijzen. De vloerenlegger naar Paul Roesscher, Paul Roesscher naar de vloerenlegger. De kosten voor het opnieuw egaliseren kwamen bij ons te liggen terwijl Paul verkeerd te weinig egaline heeft besteld voor ons. Vervolgens kwamen we met het leggen van de vloer erachter dat het snijverlies niet mee berekend was bij het bestellen van de vloer, wat wel besproken was. Echter zijn we hier zelf ook niet scherp op geweest met tekenen, dus dat is ook deels bij ons te beleggen. We hebben dus extra vloerdelen moeten bestellen, maar de vloerenlegger komt niet onder de €250. Dus dit zijn we ook nog eens extra kwijt. (2 aparte bedrijven dus niet hun probleem om service te verlenen)
Uiteindelijk hadden we afgesproken met Paul dat ze de vloerdelen kwamen leveren. Echter is dit niet gebeurd waardoor we zelf 1 dag voor de vloerenlegger alsnog komt zelf 2 uur op en neer moesten rijden om het op te halen. In de winkel gaven ze aan de 2 pakken al te hebben zien liggen. Maar hebben ze dus geen actie op ondernomen.
Ik ben blij als alles afgehandeld is met deze winkel. Service en advies zijn slecht. Je hoeft dus niets te verwachten van ze als er iets mis gaat, vinger wijzen kunnen ze wel erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en tegels”
Door ladine willemse op vrijdag 22 mrt 2019 19 | vestiging Apeldoorn
We zijn in januari 2018 in Apeldoorn bij Paul Roescher geweest. De eerste keer kregen we het vriendelijke verzoek om de volgende dag terug te komen omdat ze druk waren en op dit moment geen tijd hadden om ons te helpen met onze wensen en een offerte. Een dag later zijn we terug geweest en zijn we geholpen door dhr. G. Schaby. Deze heeft ons geholpen met uitzoeken wat we nu precies wilde met de wensen die we hadden. Heeft een aantal goede voorstellen gedaan. Er is een tekening gemaakt en we hebben de koopovereenkomst getekend.

In december 2018 toen er eindelijk duidelijk was wanneer ons huis opgeleverd ging worden zijn we tegels uitgaan zoeken in Rijssen bij Paul Roescher. Na wat rond gekeken te hebben en tegels uitgezocht te hebben zijn we zelf maar op zoek gegaan naar een verkoper die ons kon helpen met het berekenen hoeveel we nodig hadden voor de badkamer en dit rond te maken. Na 20 minuten over de tegelafdeling te dwalen zijn we maar naar voren gelopen om te vragen of ze bij de receptie wisten wie en wanneer er iemand was die ons kon helpen. We kregen het antwoord dat er op dat moment maar 1 verkoper was door ziekte en dat deze nog even bezig was. Maar dit kon niet lang meer duren. Dus als we even plaats wilde nemen op de stoelen zouden wij de volgende zijn. Na een uur hebben we zelf maar weer even geïnformeerd hoe het nou zat. Ja, de verkoper was nog even bezig of ze niet een andere keer terug konden komen. Aangeven dat we een uur moesten rijden dus daar eigenlijk niet zo heel veel zin in hadden. Uiteindelijk heeft de dame achter de receptie voor ons berekend wat we nodig hadden qua tegels en de koopovereenkomst met ons gesloten. Zo gezegd zo gedaan. De afspraak gemaakt als ze de definitieve datum hadden dat we dan weer contact zouden opnemen.

In januari 2019 zijn we terug gegaan naar Paul Roescher Apeldoorn omdat we toch nog een paar aanpassing wilde aan onze badkamer. Deze heeft dhr. G. Schaby voor ons veranderd en een nette nieuwe tekening gemaakt. Met dhr. G. Schaby afgesproken wanneer ze de badkamer en de tegels zouden leveren. Dit is ook netjes geregeld.

De leverafspraak stond op week 7. Voorgaande kreeg ik twee mailtje met betalingsverzoeken. Op zich niet gek. Wil het geval niet zijn dat het betalingsverzoek van de tegels niet klopte. Dus contact gezocht met Paul Roescher Rijssen over het feit dat mijn rekening niet klopt dat er een verschil van bijna 200 euro in zat. Het zou uitgezocht worden en ik zou terug gebeld worden. Na 2 dagen zelf maar weer terug gebeld of ze er al uit waren hoe het zat. Volgens Paul Roescher klopte de rekening gewoon. Aangegeven dat ik niet voor dat bedrag getekend had en dus het ook niet wilde betalen. Of ik dan zou vriendelijk wilde zijn de koopovereenkomst te sturen zoals ik heb getekend had. Dit gedaan naar het mailadres waar hun betalingsverzoek ook vandaan zoals mij gevraagd was. En dan zou er nagekeken worden en zou ik die dag nog wat horen.

Na een dag of 3 maar weer gebeld of ze nu wisten waar het verschil vandaan kwam. Al was het voor een kind van 5 jaar al duidelijk waar het verschil in zat, de beloofde korting, nee ze wisten het niet. Maar dat kon ook niet want ze hadden geen mail ontvangen van mij. Terwijl ik twee keer een ontvangstbevestiging heb ontvangen. Maar goed of ik het dan opnieuw wilde sturen maar dan naar een ander mail adres. Dit nogmaals gedaan, telefonisch de bevestiging gekregen dat ze nu wel mijn mail hadden ontvangen. Uit de mail bleek inderdaad dat ik gelijk had en ik kreeg een nieuwe rekening toe gestuurd. Deze netjes betaald. Zo gezegd zo gedaan.

In week 7 zijn mijn tegels en mijn badkamer bezorgd. Alleen er waren volgens de bezorger wat problemen met het leveren van de radiator deze zou in week 8 geleverd worden. Ik zou gebeld worden wanneer dit zou gebeuren.
Halverwege week 9 zelf maar gebeld waar mijn radiator bleef, het zou uitgezocht worden en ik zou aan het eind van de dag terug gebeld worden. Om een uur of vier had ik nog niks gehoord dus zelf nog maar weer gebeld. Degene die ik aan de telefoon had wist niet waar ik het over had. En kon er ook geen notitie over vinden. Maar zou het wederom uitgaan zoeken en zou er bij mij op terug komen. Aan het einde van de volgende dag zelf maar weer gebeld hoe het zat. De radiatoren waren inmiddels binnen gekomen en zouden bezorgt worden, degene aan de telefoon wist alleen niet wanneer maar dit zou ik nog horen. En wat schetst mijn verbazing de volgende dag wordt die inderdaad bezorgd zonder bericht dat het bezorgd zou worden en was dus blij dat ik nog net in het nieuwe huis was.

Nu is mijn badkamer klaar. En hou ik dus ruim een pak over van de vloer tegels deze mag ik onder het smoesje van: Helaas kunnen de tegels niet retour i.v.m. tint en Kaliber verschillen. Omdat dit net een ander productieproces is, kunnen deze verschillen optreden. Daarom kunnen wij de tegels ook niet meer gebruiken.

Ondanks dat hun zich dus verrekend hebben. mag ik mijn tegels niet terugbrengen om mijn geld terug te krijgen. Ik mag ze wel terugbrengen en dan nemen hun de kosten voor het storten voor hun rekening. Of terwijl dan verdienen we er nogmaals geld aan, want we verkopen die doos gewoon nog een keer. Want dat smoesje van de tint verschil is natuurlijk klinkklare onzin.

Dus een tip als je hier ook maar iets wil kopen bedenk jezelf twee keer wat voor een ellende je je op de hals haalt om met hun in zee te gaan. Je kan overal zelf achter aan. En hun fouten toegeven kunnen en willen ze niet. Maar daardoor de klanten wel onnodige op kosten jagen. Dit was een eenmalige overeenkomst met Paul Roescher ik kom hier nooit meer om er iets te komen en raad ook niemand het aan om het te doen!
REACTIE VAN PAUL ROESCHER
Geachte heer / mevrouw Willemse, hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring met ons heeft. Onze excuses daarvoor! Speciaal voor mensen die van ver komen, adviseren we altijd om vooraf een afspraak te maken. Soms gebeurt het namelijk dat al onze adviseurs met klanten bezig zijn. Wanneer mensen dan op de bonnefooi komen, kan het gebeuren dat er even geen adviseur beschikbaar is. Verder klopt het inderdaad dat het - mede vanwege tintverschillen - helaas niet mogelijk is om tegels te retourneren. Dat u hier verrast over bent, verbaast ons, aangezien dit expliciet aan u kenbaar is gemaakt... Daarbij is het onze ervaring dat klanten het vaak juist prettig vinden om nog een pak tegels achter de hand te hebben, voor het geval er nog eens een tegel moet worden vervangen. Wanneer u dan dezelfde tegel zou nabestellen, is de kans levensgroot dat daar een tintverschil in zou zitten. Rest ons u nog veel plezier te wensen met uw badkamer! Team Paul Roescher
Reactie of foto toevoegen
“Service laat erg te wensen over”
Door Linda op dinsdag 13 dec 2022 22 | vestiging Rijssen
Keuken gekocht in Rijssen al na een half jaar verscheen er een witte waas over het keukenblad bij het kookgedeelte, verschillende mails over en weer dat ze het in behandeling zouden nemen maar tot op heden nog niks weer gehoord. de service laat erg te wensen over daar. Als je wat koopt daar wordt je goed geholpen met je wensen maar als je een klacht over iets hebt geven ze niet thuis. We zijn nu een jaar verder en nog steeds is het niet verholpen de klacht.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door U.Doornbos op donderdag 20 aug 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Na de nodige complicaties is mijn keuken op de vaatwasser na compleet. Tot op heden, 2 maanden na levering heb ik nog steeds geen werkende vaatwasser. Ik verwacht geen service van Paul Roescher maar gewoon de levering waarvoor ik al betaald heb. Voel me erg in de steek gelaten door Paul Roescher. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met de zelfde ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Hoofdpijndossier”
Door OR op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Badkamer, toilet, tegels en keuken gekocht. Er is werkelijk waar nog niets goed gegaan. Raad niemand aan om hier zulke grote uitgaven te doen. Wat een hoofdpijndossier. En reageren? Ho maar!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Frank op maandag 23 sep 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Verkeerd geadviseerd, te weinig materiaal geleverd, bad bleek beschadigd, maar het duurde erg lang voordat er actie werd ondernomen, nooit terug gebeld, meubels bleken niet te passen en een arrogante verkoper die alles afwimpelde. Hier gaan we zeker niet nog eens naartoe.
Reactie of foto toevoegen
“Houten vloer”
Door Fam. Gent uit Rijssen op woensdag 23 mei 2018 18 | vestiging Rijssen
Vreselijk... voor 10000 euro houten vloer gekocht . Alleen maar ellende. Eerste vloer uitgezocht en na aanvraag een voorbeeldplank binnen gekregen . Totaal anders dan besteld. Onze vloer was bij nader inzien niet leverbaar . Moesten op stel en sprong een nieuwe vloer uitzoeken . Vloer uitgezocht wat onze tweede keus was! Vloer ligt erin maar daar heb je het ook mee gehad. Kieren bij de plinten olie gaat eraf als je er met water op komt . Hij is niet af en onze hele zwarte mooie keuken van Adee keukens onder gesmeerd met white olie. Vreselijk. Klacht gestuurd en gewoon niet reageren en zelf weer gebeld na 10 weken krijg je een grote mond van een service dame ( liane) . En ineens vandaag willen er 2 mannen komen kijken nadat ik gister een bericht heb geplaatst op Facebook . Nou Roescher te laat. Wij willen niets meer met jullie te maken hebben . Jullie slapen er geen nacht minder om maar wij wel !! SCHANDE zie foto .s
FOTO VAN FAM. GENT UIT RIJSSEN
Vloer met kieren bij de plint
+ Toon extra foto van Fam. Gent uit Rijssen
+ Toon extra foto van Fam. Gent uit Rijssen
+ Toon extra foto van Fam. Gent uit Rijssen
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij mee”
Door Van lieburg op donderdag 8 aug 2019 19 | vestiging Rijssen
Keuken en woonvloer gekocht. Super geholpen erg gezellige sfeer. En super advies... ook vooral de scherpe prijs waar ik natuurlijk blij mee was. Erg fijn qua montage zelfa allea opgeruimd en schoongemaakt. Erg blij mee. Ik.raad dit bedrijf zeker aan
Reactie of foto toevoegen
“Keuken na 5 jaar eruit”
Door Familie van Sligtenhorst op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Apeldoorn
5 jaar geleden een keuken gekocht bij Paul Roescher. Na 2 jaar vochtschade aan bovenkastje en lichtplaat onder de bovenkastjes. Door de serviceafdeling werden we niet netjes geholpen en kregen we geen reacties terug op ons herhaaldelijk bellen. Daarom via een verkoopmedewerker geprobeerd. Na veel touwtrekken kregen we tegen bijbetaling een nieuw kastje en lichtplaat. We moesten dat zelf maar plaatsen. Terwijl de keuken bij aflevering door Paul Roescher geplaatst is. Hier gingen wij niet mee akkoord. Na nog meer touwtrekken is uiteindelijk een monteur het kastje en de lichtplaat komen vervangen. Na weer 2 jaar nogmaals hetzelfde probleem. Vochtmeter in huis bij de keuken geplaatst en dat was binnen de marges. Helaas willen ze nu weer niet fijn meewerken. Wij kregen de schuld van de problemen met de keuken. Dit vinden wij erg vreemd omdat we de verkoopmedewerkster 5 jaar geleden alleen de maten van de ruimte hebben doorgegeven en geen verdere voorwaarden en bedrag. Als de keuken in huidige opstelling niet kan functioneren dan heeft zij het niet goed ingetekend en geadviseerd. We kregen dit keer een coulance voorstel maar van het bedrag schrokken wij erg. Nu 5 jaar na aankoop van de keuken de hele keuken eruit gesloopt en bij een andere keukenzaak een nieuwe keuken besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Ga niet met dit bedrijf in zee”
Door Frits op dinsdag 3 dec 2019 19 | vestiging Rijssen
Alles is geen probleem. Goed geholpen door winkelmedewerker. Order ondertekend en dan begint de ellende. Eerst krijg je een factuur per mail die op een bepaalde toon is waardoor je hem maar betaald(omdat je ook geen vertraging op wil lopen in je planning)omdat ze anders niet komen leveren.(wat in strijd is met het consumentenrecht). Bij het uitladen blijkt dat de keukenbladen niet eens verpakt zijn en los in een vrachtwagen staan. Waardoor de kans op beschadigingen aanzienlijk is. ( Zijn ook zichtbare beschadigingen.) Na een optelsom aan klachten door te hebben gegeven. gebeurd er niks. radiostilte. je hoort ze niet meer. Je kan Roescher serviceafdeling niet bereiken. WAARDELOOS!We zijn diep teleurgesteld in dit bedrijf. Als je zo met je klanten omgaat en met het afhandelen van klachten verdien je een dikke onvoldoende!
Reactie of foto toevoegen
“Abominabele aftersales”
Door Ina op zondag 4 feb 2018 18 | vestiging Apeldoorn
De sales bij Paul Roescher is uitstekend. Je wordt ontvangen met koffie met gebak. De rode loper ligt uit. Ik had een nieuwbouwhuis gekocht dat casco werd opgeleverd. Dat betekent dat ik van alles nodig had. Keuken, badkamer, vloer, toilet en linnenkast in de koppelverkoop. Nee, je hoeft inderdaad niet aan te betalen, maar zodra de dozen in de kamer staan, krijg je het pinapparaat onder je neus gedrukt. Of je gelijk maar even ALLES wilt betalen. Er is nog geen doos open. Er wordt alleen maar geteld of het aantal dozen klopt. De keuken werd niet compleet geleverd. Er ontbraken handgrepen, plinten. De spiegeldeur van de linnenkast was kapt. We zijn nu een half jaar verder. De keuken is nu compleet na heel veel bellen en mailen, maar de linnenkast heeft nog steeds geen deuren. Zo goed als de sales was, zo abominabel slecht is de aftersales.
Reactie of foto toevoegen
“Spontane barst in kookplaat – geen service”
Door JK op vrijdag 20 jul 2018 18 | vestiging Rijssen
Buitengewoon slechte service. Etna kookplaat die geleverd werd, functioneerde niet. Etna heeft de kookplaat gedemonteerd en gerepareerd. 1,5 jaar na aanschaf barst de plaat spontaan vanuit het heetste punt. Paul Roescher weigert de kookplaat kosteloos te vervangen omdat dit niet onder de garantie van Etna valt en verwijt koper iets op de plaat te hebben laten vallen (volgens Paul Roescher ontstaat een glasbreuk alleen door een gebruikersfout). Echter, er hangt geen kastje boven de kookplaat en de plaat geeft een waarschuwingssignaal als er maar een vaatdoekje op ligt. Bovendien laat de barst zien (zie foto) dat er geen beschadiging van buitenaf is opgetreden, doordat er geen put inzit. Wij zijn van mening dat bij normaal gebruik - wij hebben de kookplaat alleen gebruikt om te koken - deze niet zou moeten barsten. Paul Roescher deed aanvankelijk nog een 'coulancevoorstel'. Tegen een hogere prijs dan de aanschafprijs en internetprijs mocht de kookplaat worden opgehaald. Hoe coulant ... :-(
FOTO VAN JK
Beschadiging Etna kookplaat
Reactie of foto toevoegen
“Zeer ontevreden over de gang van zaken”
Door Ruud op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Apeldoorn
Wij zijn al ruim 6 maanden bezig met Paul Roescher om onze keuken af te krijgen. Een keuken die in september 'oogklaar' afgeleverd zou worden zag er niet uit. Apparatuur ontbrak, materiaal was niet of fout besteld en om een werkblad passend te moeten maken moest een stuk van het blad afgezaagd worden. Na een aantal weken komt een medewerker een koelkast leveren, boort vervolgens een schroef door de buitenwand van een kast. Meerdere malen medewerkers over de vloer gehad. Iedere keer weer rommel, rotzooi en we moeten ook telkens vrij nemen.
Na veel vijven en zessen lijkt de keuken klaar. Maar nog steeds wachten we op een nieuwe kast (zonder gat). Inmiddels is een monteur gekomen met de nieuwe kast. Maatvoering van de nieuwe kast past beter bij de koelkast en de hoogte van de plek van de oven, maar..... Deur is beschadigd en de uitsparing voor de greeplijst is fout. Dus wederom in de wachtstand en binnenkort weer vrij nemen en wederom troep in huis. Er wordt ons inziens geen stap harder gelopen. Als ze ons vragen hoe ze ons tegemoet kunnen komen doen we een voorstel. Geen exorbitant voorstel, maar ons inziens een redelijk voorstel. Dit voorstel kunnen ze niks mee doen 'omdat zij zich niet kunnen vinden in onze gedachtegang'. Intern liggen ze daar dus ook niet op 1 lijn. De tegemoetkoming die ze doen is in tijden van lockdown een dinercheque aanbieden. Een fout signaal. Uit eten gaan terwijl we juist willen genieten van onze nieuwe keuken. En juist dat is de crux. Ze denken daar voor je, in plaats van te luisteren naar de klant. Alleen pappen en nathouden dat ze de problemen op willen lossen. Ze zeggen letterlijk dat ze niet 'zomaar' een compensatie geven. Gezien de historie van ons dossier lijkt ons dat niet 'zomaar'! Intern wordt er naar elkaar gewezen. Een directieklacht wordt niet door de directie beantwoord etc.etc.
Enorme spijt dat we hier een fors bedrag uit hebben gegeven aan een keuken. Wij zijn zeer ontevreden over de gehele gang van zaken hoe wij als klant worden behandeld.
FOTO VAN RUUD
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door F. Brus op donderdag 16 aug 2018 18 | vestiging Rijssen
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Paul Roescher ivm een verbouwing. Vijftien jaar geleden hebben we onze eerste keuken ook bij Paul Roescher naar tevredenheid gekocht. Ditmaal niet gekeken bij andere keukenbedrijven omdat we de eerste keer goed geholpen waren, de keuken kwalitatief goed was en is (had eigenlijk niet vervangen hoeven te worden en voor een mooie prijs doorverkocht via MP!). De verwachtingen kwamen overeen en eigenlijk nog meer, er werd goed meegedacht in de verschillende mogelijkheden en de verkoper had goed in de gaten wat wij mooi vonden en dacht hier in mee en liet ons duidelijk de voors en tegens weten (ook budgettair), waardoor we goed overwogen keuzes konden maken. Wat altijd ook prettig is, is dat je in 1 keer een strakke prijs krijgt. Foutje bij levering (kleurverschil smetplint) is na telefonisch contact, netjes en vrij snel opgelost. Wat ons betreft een aanrader om bij Paul Roescher een keuken te kopen!
FOTO VAN F. BRUS
Keuken in de nieuwe woning
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door L. Hennephof op zondag 30 sep 2018 18 | vestiging Rijssen
Goed meegedacht bij het ontwerp van de keuken. Men kwam met ideeën waar wij nooit aan hadden gedacht. De montage door het bedrijf Jeltes uit Hardenberg was zeer vakkundig en men stond klaar om te helpen bij het aansluiten van de apparatuur. Tevens gaven ze ook nog enkele nuttige tips. Het eind resultaat was dat wij een hele mooie keuken hebben gekregen zoals wij ook graag wilden. Wij kunnen dit bedrijf iedereen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloze klantenservice”
Door MD op donderdag 18 okt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Mooie keuken, waardeloze klantenservice. De keuken was bij levering niet compleet. Na twee weken heen en weer bellen wordt gemeld dat het nog een paar weken kan duren voordat alles er is. Er wordt nauwelijks meegedacht over een oplossing, laat staan dat Roescher ergens in tegemoet komt. De keuken is mooi en stevig maar de service laat aan alle kanten te wensen over. Bij het melden van de klacht bij de klantenservice wordt doodleuk verteld dat dit hen veel geld kost. Ik zou mijn keuken een volgende keer ergens anders kopen.
REACTIE VAN PAUL ROESCHER
Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen inderdaad dat u hier teleurgesteld over bent. Onze excuses hiervoor! Graag komen wij met u in contact naar aanleiding van uw ervaring. Kunt u ons uw gegevens doorgeven via verkoopsupport@paulroescher.nl? Bij voorbaat dank en graag tot horens. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Reactie of foto toevoegen
“1 ster voor Paul Roescher is nog 1 teveel”
Door S.van de Wiel op woensdag 17 feb 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Wij hebben in september 2020 een keuken gekocht bij Paul Roescher de grootste misser in lange tijd. Mensen blijf aub ver weg van dit bedrijf. Tot de handtekening gezet is is alles perfect verlopen maar daarna begint de ellende. Wij hebben onze keuken gekocht in Apeldoorn alles besproken en getekend.Wij zouden binnen 2 weken horen wie de keuken zou gaan monteren, dit wilde we graag weten zodat we met dat bedrijf een afspraak zouden kunnen maken om een ombouw te timmeren/maken.Tot een week voor inbouw van de keuken geen contact kunnen krijgen met niemand, inmiddels waren we 3 maanden verder na aankoop.Uiteindelijk een naam gekregen met telefoonnummer, dit bedrijf gebeld maar wist niet dat hij ging inbouwen bij mij, later wel weer, afspraak gemaakt om eea te laten doen, 1 dag voor inbouw een berichtje van dit bedrijf nee ik ga toch u keuken niet monteren want ik moet van Paul Roescher ergens anders heen. Nieuw bedrijf, nummer gekregen en zij hadden geen tijd voor het maken van de ombouw wat ik snap als je dat een dag van te voren moet inplannen. Maar bedankt Paul Roescher....Dag van inbouw, monteur komt langs, hele vriendelijke kundige man en hij kan er niets aan doen wat er vervolgens allemaal gebeurd. Keuken is inmiddels geïnstalleerd maar het volgende is allemaal verkeerd geleverd door Paul Roescher:
1.Composiet werkblad is niet goed, het gat voor de kookplaat is te groot.
2.De keuken komt een stuk de kamer in en de afdekplaat is 40 cm te kort.
3.Op de technische tekening zijn ze vergeten een stopcontact te tekenen voor de verlichting van de bovenkasten.
4.Verlichting koelkast werkt niet.
5.Filters voor de afzuiging zijn niet goed geleverd.
6.Missende afdekplaatjes lijsten.
Wat er vervolgens qua communicatie allemaal misgaat is echt niet te geloven. Je moet als klant een service desk melding maken maar Paul Roescher belt je niet, communiceert niet, laat niet weten wat de status is. Nadat ik tig mailtjes heb gestuurd, 20 keer heb gevraagd of ze me willen bellen is er contact geweest.
Nu 7 weken verder is de status, blad is besteld en binnen de rest zijn ze vergeten te bestellen of is geen oplossing voor. Maar meneer het is toch niet onze fout dat de tekening niet goed is gegaan, dit lag aan de verkoop, bla bla bla maar oplossen ho maar. Wij hebben de hele keuken laten stucen en schilderen nu moet er alsnog gefreest worden om electra aan te leggen en moet de stucadoor en schilder weer komen en uit coulance vergoeden wij 150 euro. Poeh poeh wat een gebaar. Je wordt als klant niet serieus bij Paul Roescher, ik realiseer me goed dat waar gewerkt word er fouten worden gemaakt maar communiceer met je klanten en los iets op. Mensen wees gewaarschuwd voor u uw spaarcentjes hier gaat uitgeven. 1 ster voor Paul Roescher is nog 1 teveel.
FOTO VAN S.VAN DE WIEL
Reactie of foto toevoegen
“Geen communicatie, geen service”
Door MvE op vrijdag 17 feb 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Niet doen, slechte service en communicatie. Ze dwingen zowat je handtekening af onder een offerte. Als je dan betaald hebt voordat de keuken geleverd wordt gaat alles mis. Incompleet. Geen monteur beschikbaar. 1,5 jaar op juist keukenblad gewacht. Geen communicatie, geen service. Ze nemen nooit uit zicht zelf contact met de klant op. Kortom niet doen, verschrikkelijk en 1 grote ergernis. Schaamteloos onbeschoft bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Joyce op maandag 20 mei 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Wij hebben hier onze keuken gekocht. Goede verkoper, goed advies gekregen. Alles is netjes bezorgd op de afgesproken datum en tijd. Ook de keuken laten plaatsen door Paul Roescher, waar we zeer te vragen over zijn. Eveneens hebben wij hier ook onze pvc vloer gekocht. Waar we dik tevreden mee zijn. Ook deze hebben we laten leggen via Paul Roescher. Waar we niks op aan te merken hebben. Wij zouden dit bedrijf zeker aan iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles mis gegaan”
Door Cas Bartman op woensdag 18 mrt 2020 20 | vestiging Rijssen
Na een prettige afspraak met één van de verkopers hebben we na een tweede gesprek (wel steeds lang wachten) besloten tot de aanschaf van een badkamer. Vervolgens ging er zo'n beetje alles mis wat er mis kon gaan. Toezeggingen die niet na gekomen werden, het ene deel van het bedrijf dat niet weet wat het andere deel doet (lijkt of er geen communicatie is tussen de afdelingen aldaar). Klacht ingediend waar in eerste instantie nog veelbelovend op gereageerd werd, maar uiteindelijk zijn we met kluitje in het riet gestuurd. (of we ook nog maar een keuken wilde aanschaffen, kregen we daar wat korting op...)
Reactie of foto toevoegen
“Vlekken in het aanrechtblad”
Door A. Hofma op zaterdag 15 jun 2024 24 | vestiging Rijssen
Wij hebben kortgeleden een keuken gekocht en laten plaatsen door Paul Roescher, met gebrand/gezoet composiet aanrechtblad. Geholpen door 1 van de eigenaren zelf. Helaas is ons de zeer belangrijke informatie betreffende gepolijst of gebrand/gezoet composiet onthouden. (Misleiding) want dan waren we voor gepolijst gegaan. Keuken geplaatst, zit er een fabrieksfout in het aanrechtblad. Ondeugdelijk product. De wet zegt, repareren of vervangen. Paul Roescher weigert te handelen volgens de wet. Kan een nieuw blad met "extreme hoge korting" kopen. Is coulance regeling. Een aanrechtblad van 2.40 mtr.

Aanvulling 18 juni 2024
De dag na de plaatsing door de installateur, zagen we vlekken in het aanrechtblad, die er niet in horen. Fabrieksfout. Hebben het aanrechtblad schoongemaakt en geïmpregneerd, met bijgeleverde middelen Paul Roescher. Had geen effect. 2 maal is geprobeerd door service medewerker van Paul Roescher de vlekken eruit te krijgen. Zonder resultaat.

Aanvulling 25 september 2024
Na maanden van mailen/strijd, en 3x het aanrechtblad poetsen door servicemedewerkers zonder resultaat, een negatieve review op Qasa, heeft Paul Roescher het aanrechtblad kosteloos vervangen door een nieuw en gepolijst aanrechtblad. � Hier zijn we heel blij mee. Waar we minder blij mee zijn, is de zeer onregelmatige kitrand. Dik, dun.
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie badkamer”
Door Bennie op zondag 3 nov 2019 19 | vestiging Rijssen
Voor renovatie badkamer bij Paul Roesscher geweest. Aan de "voorkant", klantvriendelijkheid en verkoop top met fantastische verhalen. Totdat blijkt, dat de tekening van de verkoper onjuist is, bestelde artikelen niet kloppen, er problemen komen met de montage/ planningen, fouten gemaakt worden bij montage/ slordige afwerking en uiteindelijk hoekjes van spiegel breken bij montage, waarvoor wij zelf verantwoordelijk worden gemaakt, blijft er van de beoogde klantvriendelijkheid niets meer over! Resultaat van ontelbare apps, mails, telefoongesprekken en een persoonlijk gesprek is, dat wij toch zelf de helft van de 2e spiegel hebben moeten betalen (dus 2x voor dezelfde spiegel hebben moeten betalen) en maakt dat Paul Roesscher zelf geen enkele verantwoordelijkheid neemt in de geleden schade door fouten van de eigen verkoper en het slordige werk van hun ZZP monteur. Na de verkoop suggereren zij hier niet verantwoordelijk voor te zijn. Wij komen hier dus uiteraard nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker niet tevreden”
Door Evelien op maandag 27 aug 2018 18 | vestiging Rijssen
Zowel een badkamer als keuken gekocht. Tijdens het uitzoeken prima service. Leuke gesprekken, ideeën etc. Maar eenmaal gekocht blijkt dat ze helemaal niet zo behulpzaam zijn. Ten eerste hebben ze ons verkeerd voorgelicht over de tegels in de badkamer. Ze zouden dezelfde grootte hebben, maar dit blijkt toch niet zo te zijn. En dan krijg je als reactie: Ja helaas we kunnen er nu niks meer aan doen. Er waren ook te weinig tegels geleverd, waardoor we met plaatsen badkamer in de knoop kwamen. Kregen we bij het magazijn te horen dat we niet zo moesten zeuren en gewoon moesten wachten (medewerkers onder elkaar, hadden niet door dat wij in de wachtruimte stonden). De keuken is (nu 4 maand later) nog steeds niet afgekit, aanrechtblad is te groot voor wasbak en nog wat kleine puntjes. Heb al meer dan 15x gebeld over het afmonteren en hoor steeds dat ik terug wordt gebeld of dat ze er mee bezig zijn. Erg jammer, zeker niet tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Geen serviceverbetering”
Door Wilma op zondag 11 nov 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Wij hebben een badmeubel gekocht. Op de dag van levering wordt gemeld dat het meubel niet geleverd wordt. Slechte communicatie wanneer het wel komt. Uiteindelijk troffen we meubel op een dag in de tuin aan en konden het loodzware pakket zelf naar binnen zien te slepen. Volgens Paul Roescher konden zij er niets aan doen: schuld van leverancier/transporteur. En dat is de rode draad in alle reviews zie ik: Bij Paul Roescher ligt het altijd aan een ander en nooit aan henzelf! Daarna vertoonde het badmeubel gebreken: verbindingsslang lek en roest bij het afvoerputje. En volgens Paul Roescher lag het natuurlijk niet aan hen maar aan de installateur. Die zou de slang en het putje niet goed gemonteerd hebben. Voor wat betreft het afvoerputje is dat überhaupt niet mogelijk omdat dat dat al in het meubel gemonteerd zat! Paul Roescher kan verkopen als de beste maar als er iets kapot is, geven ze niet thuis! Zie dat hier al jaren klachten over zijn. Kennelijk is dit voor Paul Roescher geen probleem wat ze doen geen enkele moeite om de service te verbeteren. U bent dus gewaarschuwd!
REACTIE VAN PAUL ROESCHER
Beste mevrouw Kleiboer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet bent gebeld rondom de bezorging van uw badmeubel. Wij hebben de fabrikant (die uw badmeubel rechtstreeks bij u heeft geleverd) namelijk uitdrukkelijk verzocht om van tevoren contact met u op te nemen. Als dat niet is gebeurd, is dat uiteraard heel spijtig. Onze excuses hiervoor; wij zullen dit met hen bespreken. Over de problemen met uw badmeubel heeft mijn collega van de afdeling Service afgelopen weekend geprobeerd u telefonisch te bereiken (zoals beloofd), echter kreeg hij geen gehoor. Hij zal nogmaals contact met u zoeken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Reactie of foto toevoegen
“Paul Roescher - Alleen voor mensen met heel veel”
Door Martin Harmans op woensdag 2 mrt 2022 22 | vestiging Apeldoorn
Mijn ervaring: Keuken kopen – prima geholpen, alle tijd en alle hulp.

Maar dan:
15 mei 2021 – Verzoek om het openstaande bedrag te betalen, in goed vertrouwen (heel stom van mij) alles betaald. Mede door onderstaande zin:
Indien de betaling niet in orde is, kan de levering niet doorgaan en zijn wij genoodzaakt de goederen mee terug te nemen. Dit komt de conditie van de goederen niet ten goede. Tevens brengen wij hiervoor kosten in rekening en rekenen hierbij op uw begrip.

26 mei 2021 – En dit wisten ze 15 mei ook al, De vaatwasser was er één uit voorraad, maar die is door Paul Roescher dubbel verkocht! Helaas kunnen we de wijnklimaatkast en vaatwasser niet meeleveren. Deze zijn vertraagd. De leverancier kan nog geen exacte leverdatum aangeven maar zodra we deze weten laten we het u weten.

27 mei 2021 – Levering keuken, maar dan wel zonder:
Koolstoffilter – word alsnog opgestuurd.
Greeplijst – word na geleverd.
Vaatwasser – levertijd week 34.
Wijnkoeler – levertijd week 34.

01 juni 2021 – Nog geen koolstoffilter ontvangen?

02 juni 2021 – Keuken montage, niks anders dan complimenten voor de monteur.
Werkt netjes, maar kan dus helaas lang niet alles afmaken.

29 juni 2021 - Zelf maar gaan bellen met de leverancier van het koolstof filter, AiroDesign heeft geleverd aan Paul Roesscher, maar geen opdracht om rechtstreeks naar mij te versturen.

01 juli 2021 – Geen wijnkoeler, geen vaatwasser en ook nog steeds geen koolstoffilter.
Gebeld, en alle leveringen worden uitgesteld......

08 juli 2021 - Zelf maar weer gaan bellen met de leverancier van het koolstof filter, zij gaan nu rechtstreeks naar mij versturen.

12 juli 2021 – Koolstof filter binnen, niet dankzij Paul Roescher!

28 juli 2021 – Greeplijst die 27 mei ontbrak en rooster voor de afzuig worden ingebouwd, helaas ...... Greeplijst is een verkeerde maat.

10 augustus 2021 – Greeplijst wordt geplaatst, 4 maanden na oplevering keuken?

11 september 2021 - Mail gestuurd met de vraag of er wat bekend is betreffende de levering van de vaatwasser en de wijnkoeler. Antwoord van Roescher:
Ik begrijp u volkomen hoor maar wij kunnen het ook niet bespoedigen, staat nu nog steeds op leverweek 41 / 42, dus deze of volgende week. Zodra binnen worden deze apparaten zo snel mogelijk bij u gemonteerd,

Nu 18-10 (week 43) Geen bericht en ook geen vaatwasser of wijnkoeler, 5 maanden na het leveren vd keuken.

26 november 2021 – Geen enkel bericht, geen enkele update. Services is nul. Keuken is geplaatst in mei je zou op z'n minst een alternatief of tijdelijke vaatwasser verwachten, helaas.Mail gestuurd met het verzoek van een status update.

09 december 2021 – Eindelijk antwoord op mijn email van 26 november, maar helaas geen enkele oplossing in welke vorm dan ook.

11 februari 2022 – Wederom een verzoek van een status update, want van hun kant hoor je helemaal niks. Antwoord van Paul Roescher om 10:19. Antwoord van Paul Roescher om 10:50? Werken deze mensen bij hetzelfde bedrijf?

18 februari 2022 – Word na 9 maanden eindelijk de vaatwasser geplaatst.
Samenvatting:
- Keuken kopen gaat prima,
- Volledige betaling 'afdwingen' als deze niet compleet kan worden geleverd....
- Communicatie van Paul Roescher is nul, moet overal zelf achteraan...
- Snap dat Corona voor vertraging zorgde, maar houd mensen op de hoogte van de voortgang....
- Als ik op 11 februari mail, kan het opeens wel? Waarom moet ik vragen om wat ik al gekocht en betaald heb?
- Negen maanden na levering keuken pas alles compleet, enige vorm van compensatie? Nul.
- Excuses na negen maanden? Nul.
- Ooit nog zaken doen met Paul Roescher? Nul.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet ingemeten”
Door Natasja op maandag 29 jul 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Een mooie keuken uitgezocht, helemaal blij! Inmeten? Nee joh we houden de plattegrond van funda aan dat komt goed.. (de overdracht van het huis was pas over een paar maanden) oh oké, nou ja een verkoper zal wel weten waar hij het over heeft, toch? Hij verkoopt ze dagelijks.. prima, goed geholpen.. Tot begin juni de keuken geplaatst zou worden op een maandag..we hebben gewacht, de hele dag maar geen monteur te bekennen en de winkel was dicht op maandag dus je begrijpt onze frustratie; er is niemand en je kan het nergens melden.. dinsdag om 9 uur meteen gebeld.. Ik zou zsm terug gebeld worden.. 3 telefoontjes van mijn kant later wist ik nog niet veel..uiteindelijk s avonds toch nog terug gebeld door een medewerker;fijn.. de monteur had zich ziek gemeld bij het bedrijf en die hadden ons moeten bellen alleen was dat niet gebeurt.. heel vervelend! Maar ja de planning zat natuurlijk al vol de komende tijd, uiteindelijk is er toch een monteur gevonden voor anderhalve week later!.. vertraging dus... De monteur is gelukkig op komen dagen maar begint volgens tekening te plaatsen, bij het passtuk.. zonder te meten of alles goed is/klopt.. eind van de ochtend komt de beste man erachter dat het niet klopt, de keuken staat bijna/afzuigkap hangt maar nu blijkt dat aan de woonkamerkant de waterleidingen onder de keuken vandaan komen !!!! "U heeft een probleem mevrouw!" Word mij medegedeeld.. uhm ja dat kan je wel zeggen ja.. want meneer had het passtuk al ingekort naar 5 cm en alles al vastgezet dus ja opschuiven ging hij niet meer doen.. contact opgenomen met Paul Roescher over hoe nu verder maar behalve wat meedenken en een nieuw passtuk beloven te leveren gebeurt er niet veel van hun kant.. t kwam er op neer dat we het zelf maar moesten uitzoeken.. naar meerdere keren om compensatie gevraagd te hebben voor het feit dat de monteur de eerste keer niet op is komen dagen en niet heeft afgebeld worden we doodleuk per mail afgepoeierd dat ze toch de moeite hebben gedaan om de keuken alsnog geplaatst te laten worden! Dat was het dan.. dat je zelf meerdere dagen vrij moet nemen door die monteur die niet op kwam dagen en een keuken die verkeerd geplaatst is (had volledig voorkomen kunnen worden als er vooraf ingemeten was of als de monteur voor het plaatsen eerst had gemeten/op de plek had gezet!) Waardoor we zelf weer een dag bezig zijn geweest met het verplaatsen..
Meer dan een telefonisch excuus kan er bij deze winkel niet vanaf! Wij eisen compensatie voor een deel van het montage bedrag! Paul Roescher weigert!
Kortom nooit hier je keuken kopen! Ohja er was een foute greeplijst geleverd, die komt nog als t goed is, zo'n 6 weken later nog niks van gezien.. Ga naar een winkel waar ze op zijn minst de moeite nemen eerst te meten!! Achteraf over meer slechte ervaringen met Paul Roescher in de afgelopen maanden gehoord.. NOOIT MEER PAUL ROESCHER VOOR ONS! SERVICE IS ER NIET!
FOTO VAN NATASJA
Deel montage keuken
REACTIE VAN NATASJA
Update; Half september kwam er eindelijk weer een monteur met de missende greeplijst en je raad het nooit, weer een verkeerde!! Om gek van te worden dit..weer weken wachten en hopen dat de leverancier nu eindelijk de goede vorm greeplijst leverd!!
Reactie of foto toevoegen
“Tegels worden niet geleverd”
Door L op zondag 10 mrt 2019 19 | vestiging Apeldoorn
We hebben hier een badkamer gekocht, inclusief tegels. 2 dagen voor levering werd gebeld dat de tegels niet meer te leveren zijn. Of we even nieuwe wilden komen uitzoeken. Omdat de installateur al wilde beginnen heb ik ergens anders tegels gekocht en kwam 700,00 euro goedkoper uit! Bleek dat Paul Roescher teveel m2 berekend had en allerlei onnodige zaken als lijm, kit en voeg op de factuur had gezet. De tegelzetter gebruikt zijn eigen spullen en dat schijnt heel gebruikelijk te zijn. Had men bij Paul Roescher moeten weten! Ik ben dus gewoon opgelicht. Verder is er een kraan niet geleverd, men was vergeten die op de koopovereenkomst te zetten. De aansluitset is wel geleverd, dan lijkt me dat er ook een kraan bij hoort. Nu kan ik tegen een "coulance prijs" van 85,00 een nieuwe kraan komen ophalen! We kopen hier NOOIT meer iets!
REACTIE VAN PAUL ROESCHER
Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Allereerst onze excuses voor de ontstane verwarring. Graag zoek ik voor u uit wat er is gebeurd en hoe dat heeft kunnen gebeuren, maar daarvoor heb ik wel uw gegevens nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn om die even door te sturen via verkoopsupport@paulroescher.nl? Alvast bedankt en graag tot horens. Met vriendelijke groet, Paul Roescher Verkoopsupport
REACTIE VAN L
Inmiddels is er een kraan geleverd, joepie. Helaas is er ook een spiegel geleverd met lampen die niet op de spiegel gemonteerd kunnen worden, terwijl dat wel de bedoeling was. Paar keer gemaild en gebeld, het zou in orde worden gemaakt. Verder niets meer van gehoord! Als je een nachtmerrie wilt beleven koop dan vooral je badkamer bij Paul Roescher.
Reactie of foto toevoegen
“Hele mooie keuken”
Door Vaandering op zaterdag 6 feb 2021 21 | vestiging Rijssen
Met twijfel heengegaan n.a.v. anderen in onze omgeving. Dit ook benoemd in verkoopgesprek. Verkoopgesprek gehad met ervaren medewerker, erg prettig! Onze wensen waren goed te bespreken en uiteindelijk met een hele mooie keuken tevreden gesteld. Staat te schitteren hierbij huis! Korte lijntjes. Communicatie tussen planning en bezorger was minder geslaagd, hier feedback op gegeven.
FOTO VAN VAANDERING
REACTIE VAN VAANDERING
Hierbij het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Rommeltje”
Door Joël Oosterwijk op vrijdag 7 jun 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Bij Gijs een mooie badkamer gekocht waar we erg blij mee zijn. Goed advies van Gijs, en duidelijk in de prijzen, geen korting. Helaas werden uiteindelijk producten te laat geleverd. Gaf binnen paul roesscher iedereen elkaar de schuld en lag het altijd aan de leverancier. jammer van de communicatie, er kan altijd wat verkeerd gaan maar communiceer het dan. 5x zou ik terug gebeld worden maar wordt dit gewoon niet gedaan.. sorry Gijs, aan jou alle credits maar de rest maakt er een zooitje van.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles verkeerd”
Door Joost op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Een keuken en een vloer waar alles wat er fout kon gaan fout is gegaan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld bij grote aankoop”
Door Sjouke op zaterdag 13 feb 2021 21 | vestiging Rijssen
Super slechte firma. Slechte service. Reageren slecht op klachten. Verkopers zeggen dingen toe die niet waargemaakt worden. We werden voor leugenaars uitgemaakt. Zullen nooit meer zaken willen doen met dit bedrijf. Bedenk je voordat je met ze in zee gaat. Alleen maar ellende gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke onvoldoende”
Door Veenendaal op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Rijssen
Keuken gekocht geplaatst in december 2018. Meedenkende verkoper was een plus. De keuken zelf is ook een plus. Echter als je met de service te maken krijgt wordt het een groot drama. Wij zijn 13 maanden verder en nog steeds zijn niet alle klachten verholpen. Reeds aangegeven bij diverse service monteurs dat we maar geen respons krijgen n.a.v een van onze klachten ook de service afdeling, planning benaderd. Helaas tot op heden geen reactie. Jammer Paul Roescher een gemiste kans dat wij ooit nog een keuken af gaan nemen. Van ons een dikke onvoldoende voor de SERVICE
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet je keuken”
Door Denise Pater op zaterdag 18 dec 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Koop hier niet je keuken! Bij ons zijn de handvaten vergeten te bestellen. Daarna hebben ze achterwand vergeten te bestellen. Daar kom je dus pas een paar maanden later achter. Alsnog besteld. Na 12 weken komt er dan eindelijk een monteur. En die heeft de achterwand niet mee! Niet gezien. Daar wordt dan een notitie van gemaakt. Mag je weer achteraan aansluiten. 8 weken later, weer een monteur, weer geen materiaal bij zich! Gaat een notitie maken.
Telefonisch is dit bedrijf NIET bereikbaar! Hou daar dus rekening mee als je hier iets koopt! Paul Roesscher, ik hoop voor jou dat volgende week de niet essentiële winkels dicht gaan. Dan kan je de boel opruimen en je klanten netjes bellen!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de service”
Door Teunissen op woensdag 21 dec 2022 22 | vestiging Rijssen
Helaas veel ellende met onze keuken gehad, oa verkleuring van de passtukken, kromtrekken frontjes enz. Erg vervelend voor ons maar ook voor Paul Roescher die te maken hadden met faillissementen van leveranciers. Nu hebben wij na 5 jaar een compleet nieuwe keuken als service/garantie ontvangen. Paul Roescher, uiteindelijk hebben jullie dit goed opgelost....bedankt voor de service!
Andries Teunissen
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Door Anita op dinsdag 23 nov 2021 21 | vestiging Apeldoorn
We hebben vorig jaar 2 badkamer inclusief tegels gekocht bij Paul Roescher. De levering stond op 15 oktober 2021. Tot onze grote frustratie hebben wij meer dan 4 keer moeten bellen dat de badkamer niet compleet was. Ze hebben nog een aantal spullen die nog geleverd moet worden. De bestelling van de tegels is helemaal een drama! Tot op de dag vandaag en na meer dan 20 keer bellen weet nog steeds niemand bij Paul Roescher waar de tegels die ze nog moeten leveren gebleven zijn! Ik zou nooit iemand adviseren om hier iets te kopen. Wat een drama! En de services en communicatie is ver te zoeken. Je moet elke keer zelf bellen, want niemand belt je terug! Nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met fronten”
Door B.G.S op dinsdag 10 apr 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Keuken gekocht. Echt enorme slechte service! Al meer dan een jaar geleden gekocht en nog steeds niet de juiste kastfrontjes binnen. Al een jaar onderhandeling! Directeur heeft ons de keuken verkocht maar laat nu alle reactie afweten. Koop nooit je keuken hier!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Theo op donderdag 8 aug 2019 19 | vestiging Rijssen
In oktober 2018 hebben wij een unieke keuken samengesteld en besteld met de Heer Diewer Schalij van Paul Roescher te Rijssen. Het meedenken in creatieve en haalbare oplossingen voor onze uitdagende opstelling is als zeer prettig ervaren. Gevraagd en ongevraagd werden nuttige en positieve adviezen meegeven bij het maken van onze keuze. De heer Schalij nam ruim de tijd in een vriendelijke en ontspannen setting, met oog voor de langere afstand die wij hebben moeten afleggen werd ons zelf een lichte lunch aangeboden. DeuUiteindelijke prijs van onze keuken is lag ruim onder die van andere leveranciers, met vergelijkbaar inbouwapparatuur maar wel met een blad van echt natuursteen.

De inmeting verliep vlekkeloos, evenals de levering. Wij hebben uiteindelijk de keuken zelf geplaatst. De keuken past perfect! De (Duitse) Roescher kwaliteit is robuust en kwalitatief goed afgewerkt.

Een maand nadat wij de keuken in gebruik hadden genomen kwamen wij erachter dat wij toch een extra kastje en lade wilden. Hiervoor hebben wij wederom een afspraak met de heer Diewer Schalij ingepland die ons prettig en vakkundig heeft geholpen. Deze service en uiteindelijke prijs spreekt voor Paul Roescher en kunnen wij van iedereen van harte aanbevelen.
FOTO VAN THEO
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Drukknop toilet”
Door Jaap op dinsdag 17 sep 2019 19 | vestiging Rijssen
9 jaar terug hebben wij een badkamer en keuken gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Onlangs was de drukknop van het toilet kapot. In Rijssen kregen we een nieuwe mee, hiervoor hoefden we niet te betalen. Deze service kom je niet vaak tegen en daarom zijn wij zeer positief over de service van het bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Bizar”
Door L. Swaters op vrijdag 8 nov 2019 19 | vestiging Rijssen
Wij hebben 2 keuken, een badkamer en tegels gekocht bij Roescher. De service is heel slecht. Afspraken worden niet nagekomen. Ons bad kamer meubel liet na een maand al vocht plekken zien. Hier beklag over gedaan en na heel veel bellen en bellen en bellen vandaag te horen gekregen dat we een nieuw meubel krijgen. Maar de kosten van de oude eraf halen en de nieuwe plaatsen komt voor onze rekening. Te bizar. Ik raad dit bedrijf af!
Reactie of foto toevoegen
“Leg het probleem bij de klant”
Door Strikkers op zaterdag 20 jan 2018 18 | vestiging Rijssen
Waardeloos bedrijf. Zeer slechte service. Klant is zeker geen koning. Super slechte service. Waardeloze communicatie. Fouten maken is menselijk, maar weken ze dan en kom met goede oplossingen. Echter dit is zeer zeker niet de werkwijze van Paul Roescher. Legt het probleem buiten zichzelf en laat de klant zitten. Het geld is immers binnen. Ons advies: zoek een ander betrouwbaar bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Verschrikkelijke slechte customer service”
Door Arno op vrijdag 8 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Oproep aan het managementteam of directieteam van Paul Roescher ! HELP ! Maar liefst negen maanden geleden deden mijn vrouw en ik een aankoop van een nieuwe keuken bij Paul Roescher. Waar een nieuwe keuken normaal gesproken iets is waar je trots op bent is het bij ons al 8 maanden ergernis omdat de keuken nog steeds niet af is. Door incomplete tekeningen, incompetente installateur, spullen die kapot werden geleverd en een verschrikkelijke slechte customer service die -zoals het lijkt- ook nog eens zeer slecht communiceert met de afdeling planning weten wij niet meer wat we moeten doen om tot een oplossing te komen... Na meer dan 25 mails gestuurd te hebben, wekelijks bellen, verzoeken tot contact met management, terugbelverzoeken en beloften van deze organisatie dat hogere functies contact met ons op zouden nemen zijn we geen steek verder. Wanneer je terugbelt hebben ze geen idee waarom een collega gebeld heeft etc. Het onderscheiden t.o.v. alle anderen zoals jullie zeggen mag je met trots vermelden als je zeker weet dat je het waar maakt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Bovendorp op donderdag 3 okt 2019 19 | vestiging Apeldoorn
5 jaar geleden een nieuwe badkamer uitgezocht. Alles prima gegaan. Goede prijs en echt meegedacht met de opstelling zodat al onze wensen in de badkamer pasten (douche, wc, 2persoons ligbad en wasmaschine). Nu wilden wij, na 5 jaar, een nieuwe wc bril. Deze is voor ons besteld en na een week konden we hem ophalen. Deze konden we zo meenemen, zonder te hoeven betalen. Dat is nog eena service na 5 jaar. Erg blij mee
FOTO VAN BOVENDORP
Nieuwe bril
Reactie of foto toevoegen
“Goed uitkijken”
Door Joseph Koopsen op dinsdag 4 aug 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Tijdens de actie van Oktober 2018 hebben wij 90m2 (hadden zij opgemeten op de tekening) tegelvloer met gratis leggen gekocht bij Paul Roescher. Ons huis zou pas in het najaar van 2019 worden opgeleverd, maar dat was geen probleem. Toen wij in de zomer contact op namen met de planning bleek dat wij de tegelzetter zelf moesten betalen. Ongeveer de helft van het afgesproken bedrag en de andere helft voor de tegels, levellingsysteem, lijm e.d. rechtstreeks aan Paul Roesscher. Er was een halletje bijgekomen wat tegen meerprijs (zonder actie) werd gerekend, maar dat vonden wij oké. Hoewel wij liever hadden gehad dan wij alles aan Paul Roesscher hadden betaald, want zij hadden immers de tegelzetter geregeld, waar wij ook geen keus in hadden. De tegelzetter Willem Jan Smalbrugge liet voordat hij begon ook weten dat hij de bijna 3000 euro contant betaald wilde hebben. Ook niet fijn maar goed. Toen begon de ellende. De tegelzetter begon pas 3 dagen later dan afgesproken en reageerde op onze telefoontjes/appjes pas na twee dagen. De week erop was de keuken gepland en dat werd nu krap gehaald, terwijl zijn medewerkers nog in de bijkeuken bezig waren. De avond voordat de meubels kwamen 3 dagen later waren ze nog niet klaar met voegen. Het zou 4 werkdagen duren en duurde door afwezigheid en de tegelzetters nu twee keer zo lang. Paul Roesscher gaf op onze klachten niet thuis, terwijl zij hem ingehuurd hadden. Ook had de tegelzetter zijn eigen levellingsysteem gebruikt en in rekening gebracht. Er was na snijverlies ook nog steeds 15m2 tegels over, die wij wel betaald hadden incl. leggen! Nadat de medewerker van de tegelafdeling ons een maand niet terug belde hierover beloofde hij uiteindelijk dat ze het teveel berekende op zouden laten halen. Het lag onder zeil op een pallet op onze oprit en was te zwaar om met onze auto terug te brengen. Na meerdere niet nagekomen beloften hebben wij in februari uiteindelijk de tegels voor de 30% van de waarde maar verkocht aan iemand in de buurt. Dan konden wij onze oprit weer helemaal gebruiken. Met de medewerker Geert-Jan Bijsterbosch van Paul Roesscher afgesproken dat wij de ongeopende zakken met levellingsysteem terug zouden sturen. Met DHL verstuurd op 3 maart. Dit zou gecrediteerd worden. In april hier weer over gebeld en weer werd beloofd dat zij de 125 euro terug zouden storten. Daarna nog een paar keer gebeld, maar dhr. Bijsterbosch was steeds niet aanwezig en ook de administratie wist van niets. Tot op heden niets meer gehoord. En ons advies is aan klanten dat wanneer je hier een prijs incl. leggen afspreekt zij alles regelen en dat je één rekening krijgt. Ook goed uitkijken wat je echt nodig hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Fam. Ten Have op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Badkamer en keuken gekocht en laten plaatsen via Roescher. Niets dan lof. Uitstekend en heel plezierig geholpen door resp. Gijs en Marlien. Ook de service naderhand was top. Wij genieten nog elke dag van onze aankopen bij deze zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Willemsen op dinsdag 29 mrt 2022 22 | vestiging Rijssen
Heel veel ellende na de aankoop van een keuken en badkamer. Slechte service! Na aankoop en betalen een jaar lang bezig geweest met allerlei klachten van de keuken. De AEG inductie plaat werkt de wifi niet. Van de afzuigkap is de volledige motor vervangen en de wifi werkt nog steeds niet. Van de AEG ovendeur was een stuk afgebroken. Kortom veel ellende verkeerde handvaten toegestuurd gekregen. Voor de wc bril 4 maanden moeten onderhandelen en er een paar keer naar toe geweest. Na 4 jaar werkt de stoomunit nog steeds niet naar behoren die op advies werd aangeschaft. Helemaal klaar mee kopen gaat prima cashen ook service is diep bedroevend!
Reactie of foto toevoegen
“Spullen niet geleverd”
Door Rob op zaterdag 1 mei 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Zeer slecht wij hebben voor duizenden euro's een keuken gekocht en nu 2 weken later hebben we nog steeds geen vaatwasser en geen kraan . De leverancier heeft deze onderdelen niet geleverd dus het is niet ons probleem zegt Paul Roescher
Reactie of foto toevoegen
“Inductie oven”
Door Fam. C Veenstra op donderdag 31 okt 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Super bedrijf! Goed advies over de aankoop van een inductie oven. In mei 2019 aangeschaft. Op 31 mei een kookles gehad alsook een zeer goede uit leg over de oven. Samengevat: dit bedrijf is een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Wat een ellende”
Door Rianne Westerhof op zondag 12 dec 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Een aangepaste keuken gekocht bij Paul Roescher in Apeldoorn. De verkoper dacht goed mee, de keuze was groot en de prijs normaal. We hadden er een goed gevoel bij, maar wat een ellende volgde er!
Alles ging mis! Verkeerde technische tekening, afspraken verplaatst op het laatste moment, onderdelen waren er niet zonder bericht daarvan, op telefoontjes werd vriendelijk geantwoord maar never nooit teruggebeld, op een gegeven moment waren ze helemaal niet meer telefonisch bereikbaar, mails werden niet gelezen. We zijn nu een half jaar en 3 monteur bezoeken verder en de keuken is nog steeds niet af.
Eindelijk na 5 maand was de schacht van de afzuigkap (die al die tijd al in schuur ligt) er en hebben ze geen mensen om hem te plaatsen. Wordt er een afspraak gemaakt voor plaatsing en wordt die 1 dag van tevoren weer verzet! We hebben onderhand wel 40 keer gebeld, maar er gebeurt gewoon niks. Wat een ellende! Koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Missende onderdelen”
Door Arien van Ginkel op woensdag 10 jan 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Om een lang verhaal kort te maken, eind 2016 bestelden mijn vrouw en ik bij Paul Roescher in Apeldoorn onze keuken. In mei 2017 kregen we 'em geleverd. Helaas werd één onderdeel verkeerd geleverd. Een ander onderdeel was defect. Na ruim 7 maanden bellen en mailen, zelfs met de directeur, zijn we ten einde raad een juridisch traject gestart. Deze keukenzaak blijkt niet in staat een keuken naar tevredenheid af te ronden. Twee kalenderjaren na bestelling van de keuken missen wij nog steeds een hoekpasstuk en smetplinten.
FOTO VAN ARIEN VAN GINKEL
Keuken zonder hoekpasstuk
REACTIE VAN PAUL ROESCHER
Beste heer Van Ginkel, allereerst (nogmaals) onze excuses voor het onverhoopte oponthoud. Wegens het faillissement van de leverancier van uw keuken heeft het ons inderdaad meer tijd dan gebruikelijk gekost om tot een deugdelijke oplossing voor uw probleem te komen. Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. Ik heb van mijn collega van de afdeling Service wel vernomen dat hij woensdagmiddag al een afspraak met u heeft ingepland om het hoekpasstuk en de smetplint bij u te komen plaatsen. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het uiteraard graag.
REACTIE VAN ARIEN VAN GINKEL
Na zes weken is er inderdaad weer een monteur geweest. Met een te dikke smetplint en een voor de vierde keer niet passend hoekpasstuk. Proficiat.
REACTIE VAN PAUL ROESCHER
Goedemiddag heer Van Ginkel, heel vervelend om te horen dat e.e.a. niet helemaal passend is geleverd, onze excuses daarvoor. Ik begreep van mijn collega van de afdeling Service dat u hierover al contact met hem heeft gehad. Hij zal u hier vandaag gelijk over terugbellen en dit verder met u oppakken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerlevering onvolledig”
Door Achterhoek op woensdag 22 mei 2019 19 | vestiging Rijssen
Mijn klacht gaat niet over de producten die we van Paul Roesscher hebben gekocht. Wel vind ik de communicatie bar slecht. We hebben een badkamer van Paul Roesscher maar deze werd niet volledig geleverd. Dit is erg bijzonder omdat bij de aankoop werd gezegd dat alles op voorraad staat. Je moet zelf steeds vragen hoe het zit maar niemand geeft een concreet antwoord. De personen die je spreekt komen terugbelverzoeken ook niet na. Uiteindelijk maar zelf spullen opgehaald. Maar we wachten nog steeds op het badkamermeubel.
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door Eikelenboom op zaterdag 12 jan 2019 19 | vestiging Rijssen
Badkamer gekocht. Heel goed en vriendelijk geholpen. Er werd goed meegedacht en een prachtige badkamer uitgezocht. We hebben later nog wat gewijzigd, ook dat was geen probleem. We zijn zeer blij met het resultaat!

Aanvulling ontvangen 14 januari 2019: De aankoop is geleverd en dat is zorgvuldig en naar wens verlopen . De materialen waren zeer goed verpakt!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Martijn op zaterdag 14 apr 2018 18 | vestiging Rijssen
Laatst een keuken gekocht bij Paul Roescher. Zeer tevreden over het advies wat ik heb gekregen! De keuken werd zelfs nog sneller geleverd als gepland. Al met al een fijne ervaring en zou hier zeker weer wat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door T. Kok op woensdag 17 jul 2019 19 | vestiging Rijssen
6 jaar geleden badkamer gekocht, goed geholpen toen. Nu willen we wat strips van de douchecabine vervangen, daar zijn we nu al 5 Maanden voor bezig, eerst niet doorgegeven, dan niet reageren op mail, vervolgens door chauffeur verkeerde laten bezorgen en na 5 maanden kwam een deel van de bestelling. Weer gemaild en weer geen reactie. Slecht bedrijf als het om service gaat. Hoe moeilijk kan het zijn om wat strips op te sturen. Heel klant onvriendelijk dit. Nooit meer Paul Roescher
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Theo op zaterdag 13 apr 2019 19 | vestiging Rijssen
We hebben een keuken gekocht, die is nu afgelopen week geplaatst. Er ontbreekt een greeplijst en het blad was niet goed ingemeten . Dit alles is netjes opgelost, ze hebben het probleem serieus opgepakt. We zijn erg tevreden . Het is een mooie keuken en bij het uitzoeken hiervan zijn we ook erg prettig geholpen. Een aanrader!!!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met bijsmaak”
Door W.M. Fiorani op donderdag 26 apr 2018 18 | vestiging Apeldoorn
We hebben een nieuwe vloer gekocht. We waren reuze enthousiast over de eerdere koop van 'bad er uit en douche er in', we gaven ze een 10, zodat we weer voor Roescher hadden gekozen. Echter... de koop was snel gedaan maar de communicatie er na verliep moeizaam. Telefonisch werd na inspectie van de uitvoerende partij, Stylus Stoffering, een wijziging in de offerte meegedeeld. Na meermalen een verzoek om een herziene factuur bleef contact en factuur uit. Ook op de vraag waar we ons op moesten voorbereiden qua werkzaamheden, duur en ontruiming bleef het antwoord uit. Kortom bij Roescher vielen er steken. Stylus kwam in twee 'ploegen'. De eerste deden voorbereidend werk, ze werkten heel snel en hadden haast voor de middagklus elders. De tweede maakten het af door de vloer te leggen en waren relaxed ondanks dat er 's middags weer een kluis op stapel stond. Al met al zijn we zeer tevreden over het resultaat met een lichte bijsmaak van het hoe en wat. We geven Roescher hiervoor een 6.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door M. Vis op zondag 26 jan 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Nooit meer een keuken van Paul Roescher. Wij bevelen deze keukenzaak niet aan.
- Kookeiland geleverd zonder stelpoten, wachttijd 10 dagen.
- Oven kapot geleverd, wachttijd nieuwe oven 2 maanden.
- Keukenblad en keukenkasten niet op elkaar afgestemd, veel zaagwerk. Hoort erbij volgens Paul Roescher.
- Verkeerde overstort wasbak, zelf moeten regelen via leverancier spoelbak, nul reactie Paul Roescher.
- Nieuwe oven geleverd met defecte thermostaat, reparatie na vijf weken.
- Vaatwasser defect na vier maanden. De afwas staat nu dik twee weken elke avond op het programma. Nog geen reactie.
De aftersales is verschrikkelijk. Wij voelen ons als consument ontzettend aan ons lot overgelaten. Het lijkt Paul Roescher na de verkoop van de keuken niets te interesseren wat er daarna gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop losse kraan voor in de keuken”
Door Thea op woensdag 3 feb 2021 21 | vestiging Rijssen
Dank van een tevreden klant. Onze kraan in de keuken was aan vervanging toe. Hij lekte aan alle kanten. We kregen waardevol advies van de verkoper om bij de nieuwe kraan filterstopkraantjes te laten plaatsen. Dan gaat de kraan namelijk langer mee. De verkoper dacht fijn met ons mee. We hebben namelijk een keuken in de stijl van grootmoeders tijd en we vonden dankzij hem een prachtige koperkleurige kraan, geheel in stijl. De kraan is geplaatst door de monteur. Dit is keurig door hem gedaan. We zijn blij met onze kraan in stijl en zeer tevreden over het advies en de service. En dat allemaal voor een zeer nette prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Frontpaneel”
Door Veronique op maandag 8 okt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
In december 2016 keuken gekocht, deze zou geleverd worden in maart 2017. Afzuigkap was opeens uit het assortiment, het aanrecht blad was 20cm tekort!! En het frontpanneel moest ter plekke op maat gezaagd worden. De eerste 2 dingen zijn met moeite opgelost. Het frontpanneel zit nu na bijna 2 jaar nog niet goed. Ze zijn diverse keren langs geweest met verkeerde pas stukken. En nu 21 september voor het laatst geweest en zouden zsm contact met ons opnemen, wij hebben ze diverse mails gestuurd maar krijgen nu gewoon geen antwoord meer... hoe onbeschoft! Wij zijn nu bezig met een aangetekende brief en daarna nemen wij een advocaat in de armen want wij hebben geen vertrouwen meer dat dit zonder opgelost wordt na bijna 2 jaar wachten. Het is gewoon schandalig dat je zoveel geld betaald voor een keuken waar nog steeds een stuk gele tape opzit omdat je anders je handen er aan open haalt. Koop dus nooit een keuken bij Paul Roesher! Zodra ze hun geld hebben doen ze niks meer voor je.
FOTO VAN VERONIQUE
Reactie of foto toevoegen
“Goede service, prijs, kwaliteit”
Door Mark T op woensdag 11 jul 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Na 18 jaar waren we toe aan een nieuwe keuken. Destijds hadden wij de keuken bij Paul Roescher gekocht dus nu gingen we hier maar weer naar toe. Nu niet alleen om een keuken uit te zoeken maar ook een pvc vloer en badkamer. We zijn goed ontvangen op de vestiging in Apeldoorn. Alle tijd werd genomen om een keuken uit te zoeken die bij ons past. Door de verkoper werd niet op voorhand de vraag gesteld hoeveel we te besteden hadden. In alle rust hebben we de keuken uitgezocht en gevonden. De prijs was goed en de kwaliteit ook. Daarna een badkamer uitgezocht en ook hier werden we goed geholpen.De verkoper had leuke ideeën met onze badkamer en tekende deze voor ons uit. Aan de hand van de tekening door de showroom gelopen en een badkamer uitgezocht. Als laatste nog een mooie PVC vloer gekocht. En ook hier weer goed geholpen. Inmiddels hebben ze de vloer gelegd en is de keuken geplaatst. Kan niet anders zeggen dan dat het er perfect uit ziet. En natuurlijk zijn er wel eens zaken die niet geheel naar tevredenheid verlopen maar ook na het tekenen van de overeenkomst doet Paul Roescher er alles aan om tot oplossingen te komen. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden en kijken uit naar de badkamer die ze binnenkort komen leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Yvonne en Henk op zaterdag 23 mrt 2019 19 | vestiging Rijssen
Alweer een tijdje terug hebben wij een nieuwe keuken gekocht bij Paul Roescher.
We werden geholpen door een zeer deskundige verkoper, die alle tijd voor ons had en ons zeer goed advies heeft gegeven en tips aandroeg waar wij ondanks al onze voorbereiding, zelf toch nog niet aan gedacht hadden, overigens ook een compliment voor jullie lekkere cappuccino.

Toen de koop gesloten was en alles ingang werd gezet, werden we zoals was afgesproken regelmatig via mail op de hoogte gehouden. Ook de levering was prima geregeld, alles was netjes verpakt en werd op de afgesproken tijd bezorgt. Bij de montage bleek er vanaf de fabriek een hoekplank te ontbreken, en omdat je die niet zomaar even in de bouwmarkt haalt, werd deze zonder problemen bij besteld.

Jeltes montageteam welke o.a. voor Paul Roescher werken, hebben prima werk geleverd, zeer precies en erg vakkundig personeel.

Wij hebben ook van Paul Roeschers servicedienst gebruik moeten maken vanwege de na te leveren hoekplank en een paar kleine dingetjes, en ook dit is voor ons naar alle tevredenheid opgelost. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de service goed, maar niet helemaal vlekkeloos zijn. Maar ondanks dat, ben ik er toch stellig van overtuigd dat Paul Roescher voor ons nummer 1 blijft qua prijs en prestige.

Eerlijk is om te zeggen dat we zowel over de firma als over het personeel bijzonder tevreden zijn. Een dikke vette (positieve) duim voor de verkoper die ons geholpen heeft. Bedankt voor je hulp bij het samenstellen van onze keuken.

Ook de monteurs van Jeltes montageteam willen wij zeker niet vergeten, en op deze manier bedanken voor het mooie en vakkundige werk dat jullie hebben geleverd. Bij een eventuele volgende montage klus vragen we zeker naar jullie.

Kijk wij zijn niet van die mensen als de keuken een half uur staat al een review geven, we kijken het eerst even een tijdje aan. Een paar maand na dat alles afgewerkt is, zijn wij nog steeds enthousiast over onze nieuwe keuken. Mochten we ooit weer een nieuwe keuken nodig hebben, weten wij al wel waar we naar toe gaan.

Dit is een 100% waar en eerlijk door ons gemeende review. Groet Yvonne en Henk
Reactie of foto toevoegen
“Gasveren in keukenkastje”
Door Gerrit van Dijk op woensdag 5 dec 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Na 10 jaar moesten de gasveren van een keukenkastje vervangen worden. Paul Roescher had er nog een aantal liggen en we kregen ze gratis. Top!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Hoge oven
1 / 17
Vestigingen Paul Roescher
  Apeldoorn (34 ervaringen), Vlijtseweg 196, 7317 AN Apeldoorn, tel 055-3601747
  Rijssen (30 ervaringen), Plaagslagen 2, 7463 PH Rijssen, tel 0548-540340
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.