Feedback
5,4

Plieger

Score uit 12 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
20 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Plieger
Bij Plieger kun je terecht voor de laatste trends, inspiratie en advies voor badkamers en toiletruimtes. In de showroom bieden wij een exclusief aanbod op het gebied van sanitair. Met eindeloos veel keuze uit verschillende stijlen, materialen en kleuren.
Alternatieven voor Plieger
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 539 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,5 uit 303 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,2 uit 673 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 62 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Almelo Overijssel) score 9,0 uit 3154 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 12 ervaringen over Plieger. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren2 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster5 ervaringen

Ervaringen over: service

Per vestiging:
“Goede begeleiding bij uitzoeken badkamer”
Door Bart en Elise op zaterdag 30 apr 2022 22 | vestiging Enschede
Uitermate vakkundig geadviseerd. We kregen dezelfde dag bericht dat de offerte aan onze installateur was verstrekt. Naast alle goede adviezen was de dame die ons hielp ook zeer vriendelijk en enthousiast.
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed”
Door Fam van der Molen op donderdag 21 dec 2023 23 | vestiging Enschede
Op de valreep van de het jaar 2023. Wilde wij laten weten dat we bijzonder goed zijn geholpen door Lefert Koppelman van Plieger Enschede. Dankzij zijn vakkundig advies is onze badkamer perfect uitgevoerd. Bijzonder om iemand te ontmoeten die zo met ons mee kon denken.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer besteld bij Plieger Zaltbommel”
Door Erika Noorlandt op vrijdag 15 mrt 2024 24 | vestiging Zaltbommel
Wij wisten zelf al precies wat we wilde dus dat was makkelijke voor de mevrouw waar we door gelopen werden! Maar toen de badkamer geplaatst werd kwamen er toch wel wat dingen te voorschijn die wij aangegeven te willen hebben! Het toilet bleek te lekken, hebben daar weken op moeten wachten voordat wij een nieuwe kregen. De kranen bij de wastafel waren te laag waardoor wij hem niet kunnen gebruiken waar het voor ons bedoelt is! Hebben zelf weer andere kranen gekocht anders konden wij onze wastafel niet gebruiken! Dan hadden we nu nog steeds geen nieuwe kranen gehad via Plieger wachten nog steeds op een reactie van hun! En de douche bak die wij wilde was ook niet de goede die geleverd is! De service vind ik echt heel matig.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer via Plieger”
Door Paul loijmans op vrijdag 3 nov 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor ons nieuwbouw huis een badkamer aangekocht bij plieger.Via de toonzaal in capelleneen mooie en betaalbare badkamer aangekocht. Toen het huis klaar was en de badkamer geleverd en geplaatst was bleek er een ander meubel geleverd en geplaatst te zijn. Enkele belletjes en het werd keurig opgelost door plieger. Opnieuw en kosteloos geplaatst. Blij met onze mooie badkamer. Hopen en jaren met veel plezier gebruik van te maken.
Reactie of foto toevoegen
“9 maanden zonder badmeubel”
Door Levon op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Utrecht
We hebben in februari de badkamer bij plieger gekocht waaronder een badmeubel. Het badmeubel kwam echter in de verkeerde kleur, dit kan gebeuren. Het duurde weer even voordat het nieuwe meubel kwam, nu was hij wel de juiste kleur maar kapot... Nog een keer moeten bellen voor een nieuw meubel dit duurde weer maanden! Na mijn ongenoegen medegedeeld te hebben aan de ''klantenservice'' die totaal geen begrip heeft voor de klant en niet meelevend of meedenkend is moesten we maar weer wachten. Toen we eindelijk na MAANDEN dachten hij is er was het de kleur grijs in plaats van de kleur zwart.. Ongelooflijk het is nu OKTOBER dat betekent dus dat wij al 9 maanden zonder badmeubel zitten!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Martine Venis op maandag 15 okt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Een badkamer hebben we gekocht. Toen de tegels van de oude badkamer er uit lagen en alles gesloopt was kregen we een telefoontje dat de tegels niet geleverd konden worden. Op ons vakantieadres kregen we een miniatuurfotootje met een alternatief dat geleverd kon worden. In goed vertrouwen hebben we daar ja tegen gezegd omdat de aannemer anders niet verder zou kunnen. Toen later bleek dat de douchekop niet verstelbaar was (niet op gewezen door de man in de showroom) en we hierdoor op de afvoer moesten staan hebben ze niet meegedacht in een oplossing. Tot overmaat van ramp bleek het wastafelmeubel na 6 maanden defect, de folielaag liet los. Geen garantie was de conclusie van Plieger. Wel bijzonder voor een meubel van bijna 1500 euro. De rechtsbijstandverzekering van ons heeft ons in het gelijk gesteld en heeft ons schadeloos gesteld. Maar van Plieger geen woord. Kortom, slecht materiaal, niet het bestelde materiaal geleverd, geen garantie en geen service. Voor een badkamer van 22000 euro is dat om te huilen. Hier komen we nooit meer.
REACTIE VAN AART
Beste Martine Venis, Voor onze nieuwbouwwoning zijn wij, ik zou bijna na het lezen van de reviews zeggen, helaas ook aan Plieger gekoppeld. Omdat uw review de meest recente is vroeg ik me af om bij welk filiaal u uw ervaring hebt opgedaan.? Bedankt vast voor uw reactie. Grt A. Den Dunnen
REACTIE VAN MARTINE VENIS
het filiaal in Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de aangepaste badkamer”
Door Fam. Fokkert Rijssen op woensdag 23 mrt 2022 22 | vestiging Enschede
Wij zijn in de vestiging Enschede geweest om een ¨aangepaste¨ badkamer uit te zoeken. Volgens afspraak zijn we geholpen door Hr, Lefert Koppelman op een voortreffelijke wijze wat betreft het gemak voor mijn man en toch ook functioneel voor mij zodat we samen tevreden kunnen zijn. De hr. Koppelman heeft ons van uitstekend advies gediend!
Reactie of foto toevoegen
“Vochtplekken”
Door Olga Bantjes op vrijdag 21 okt 2022 22 | vestiging Goes
Wij hebben een Nolte keuken in Goes bij Pflieger gekocht. Nu na 5 jaar, ontstaan er vochtplekken bij de vaatwasser en gootsteenkastjes. Misschien al eerder, maar nu pas gezien. Volgens verkoper, kan dat. We communiceren, mailen, bellen en fysiek langsgaan. De 1e dame werkt er niet meer, de volgende is ziek en na laatste telefoontje weer een week niets gehoord. Dit speelt sinds maart 2022. Geen beste reclame voor deze "kwaliteitskeuken"
FOTO VAN OLGA BANTJES
+ Toon extra foto van Olga Bantjes
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Fam. Bellekom op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Leiden
Voor de zomervakantie bij Plieger geweest om ons te laten adviseren en aanschaffen van spullen voor onze badkamer die in oktober helemaal opnieuw opgebouwd zou gaan worden. Zijn daar enorm goed geadviseerd, de verkoper (Roy) heeft heel goed meegedacht en had ook een hele bruikbare tip m.b.t. waar de kachel beter zou kunnen komen. We hebben nagenoeg alles daar aangeschaft betreffende sanitair ect. Het is niet zo goedkoop als een bouwmarkt o.i.d. maar de spullen voldoen aan alle verwachtingen. Wij zijn heel tevreden met de spullen en ook hoe we geadviseerd zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Tegelvloer”
Door Petra op woensdag 10 mrt 2021 21 | vestiging Maastricht
Plieger verkoopt een tegelvloer op basis van 1 tegel in de showroom, maar de tegel blijkt niet representatief voor de hele partij. De partij blijkt veel genuanceerder aan de randen. Nu liggen de vloeren in huis en het is totaal niet zoals verwacht. Het eindresultaat is niet naar smaak. Wij hebben het gekocht als een replica hardstenen vloer en volgens Plieger wil men een cementvloer imiteren. Onbegrijpelijk!
FOTO VAN PETRA
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door karin op woensdag 9 okt 2019 19 | vestiging Goes
ik kocht een siematic showroomkeuken en daarnaast nog een uitbreiding hierop. na een paar maanden begon de verf af te bladderen van de vaatwasser. Antwoord geen garantie op een showroomkeuken. na lang"' gezeur"" van mijn kant werd er uit coulance aangeboden het front over te spuiten en kregen we een pot verf in zelfde kleur. Moeizame communicatie- Marc? geen klantbinding. Nooit meer.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Peter Out op woensdag 7 mrt 2018 18 | vestiging Haarlem
Meer dan 8 weken gewacht op douchewand novellini. Verkeerde maat afgeleverd door Plieger Haarlem. Verkoop Binnendienst te onbeschoft voor woorden. Waren niet bereid om verkeerde scherm op te halen vanaf boven etage. Schuld proberen af te schuiven op loodgieter terwijl plieger door eigen schuld verkeerd geleverd heeft. Geen enkel excuus of bereidwillige houding om wat sneller te leveren. Verontwaardigde heer zei doodleuk...'we hebben toch weer een nieuwe wand voor u besteld......,Plieger Haarlem zeer slechte service, geen vakmanschap en geen enkel begrip voor klantproblematiek.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 3
Vestigingen Plieger
Website: plieger.nl/
  Alkmaar, Toermalijnstraat 12b, 1812 RL Alkmaar, tel 072-5414620
  Amersfoort, Nijverheidsweg-Noord 95, 3812 PL Amersfoort, tel 033-4220750
  Amstelveen, Noorddammerweg 115, 1187 ZS Amstelveen, tel 020-7920444
  Apeldoorn (1 ervaring), Saba 12, 7332 BH Apeldoorn, tel 055-5389999
  Arnhem, De Overmaat 60, 6831 AJ Arnhem, tel 026-3272977
  Capelle aan den IJssel (1 ervaring), Rivium 2e straat 2, 2909 LG Capelle aan den IJssel, tel 010-2885100
  Eindhoven, Hurksestraat 42-08, 5652 AL Eindhoven, tel 040-2911920
  Enschede (3 ervaringen), Spaansland 14, 7543 BG Enschede, tel 053-7920046
  Goes (2 ervaringen), Nansenbaan 15, 4462 GR Goes, tel 0113-246465
  Groningen, Osloweg 131a, 9723 BK Groningen, tel 050-3188880
  Haarlem (1 ervaring), Heringaweg 6c, 2031 BW Haarlem, tel 023-5539955
  Hilversum, Nieuwe Havenweg 51, 1216 BL Hilversum, tel 035-6238140
  Leeuwarden, Zwettestraat 29a, 8912 AV Leeuwarden, tel 058-2123059
  Leiden (1 ervaring), Rooseveltstraat 6, 2321 BM Leiden, tel 071-5351700
  Maastricht (1 ervaring), Galjoenweg 43, 6222 NS Maastricht, tel 043-3690721
  Schiedam, Gustoweg 71b, 3113 AC Schiedam, tel 010-4277740
  Utrecht (1 ervaring), De Heldinnenlaan 220, 3543 MB Utrecht, tel 030-2441925
  Venlo, Laurens Janszoon Costerstraat 35, 5916 PR Venlo, tel 077-3202112
  Zaltbommel (1 ervaring), Van Voordenpark 19, 5301 KP Zaltbommel, tel 0418-572210
  Zwolle, Schokkerweg 3, 8042 PC Zwolle, tel 038-4250010
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.