Feedback
6,6

Top Keukens Lisse

Score uit 19 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0252-221217 | Heereweg 380, 2161 DE Lisse
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Top Keukens Lisse
Exclusieve keukens & Interior Design. Geen dag is hetzelfde, geen mens identiek. Daarom bieden we bij Top Keukens Lisse keuze. Heel veel keuze. Zo kunt u bij ons eindeloos dwalen en dromen tussen de keukenopstellingen. En hebben we de beschikking over maar liefst 2.250 m2 showroom waar u altijd vindt wat u zoekt.
Alternatieven voor Top Keukens Lisse
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 78 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,6 uit 553 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 111 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 9,6 uit 933 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
• Smits Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 79 ervaringen
• Rob Woud Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,1 uit 35 ervaringen
• I-KOOK
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 9,6 uit 1506 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 19 ervaringen over Top Keukens Lisse. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren8 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren3 ervaringen
1 ster4 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, montage, prijs, service
“Uitstekende service”
Door Familie Westendorp op dinsdag 24 okt 2023 23
"TOP" keuken, prachtige en goede kwaliteit, uitstekende service. Super blij en tevreden met de prachtige kwaliteit keuken. We hadden al in ons hoofd wat we graag zouden willen. Met de tips van TOP keukens Lisse is het een Fantastisch mooie keuken geworden waar we ontzettend blij mee zijn. De service was ook heel goed. We zijn dik tevreden.
FOTO VAN FAMILIE WESTENDORP
+ Toon extra foto van Familie Westendorp
Reactie of foto toevoegen
“Kortom een aanrader”
Door Ellen op dinsdag 2 feb 2021 21
In september ging ik me orienteren op een nieuwe keuken. Ik had nogal specifieke wensen. Het moest namelijk passen bij kasten die ik al had, en ik wilde een hoog aanrechtblad en lage plinten. Ik werd geholpen door verkoper Reinier, die ons uitstekend hielp en goed nadacht. In januari werd de keuken gemonteerd door Ferry, een zeer kundige monteur. Ook hij dacht goed mee over het hoe en wat. Resultaat is dat ik zeer tevreden ben. Veel ruimte, mooie apparatuur (mn de inductieplaat, recirculatiekap en quooker, zo gemonteerd dat ik zodra ik de kraan opendraai direct koud, heet en kokend water heb). Kortom een aanrader. Top keukens krijgt van mij een dikke 10!
FOTO VAN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Na 1 1/2 jaar de keuken nog niet af”
Door Fred Grondijs op woensdag 21 feb 2024 24
Ze maken prachtige ontwerpen en denken goed mee met de wensen van de klant. Maar de uitvoering is matig. Ze beschikken niet over de juiste monteurs. Er wordt slordig gewerkt. Dingen passen niet of zitten scheef. Maar ze rekenen wel de hoofdprijs. Ze proberen mee te denken en oplossingen te zoeken maar ze kunnen het gewoon niet. 1 1/2 jaar geleden zijn ze bij ons begonnen met het plaatsen van de keuken. Het is nog steeds niet af. En als je er zelf niet bovenop zit dan hoor je niets meer van ze.
Reactie of foto toevoegen
“Veel frustratie”
Door Antoinette op maandag 28 jan 2019 19
Wij hebben hier een keuken en een badkamer gekocht. Keuken prima. Badkamer duurde 3 maanden. Kunnen niet plannen. Liegen. Komen afspraken niet na. Na ruim 1 jaar lekkage in badkamer. Na melding lag het niet aan hen. Meerdere lek expert rapporten en rechtsbijstand etc. 16 weken niet kunnen douchen in eigen huis. Uiteindelijk hebben ze nieuwe geplaatst. Dit liep ook uit. Duurde een maand en toen het klaar was en opgeleverd hadden we alleen kokend heet water zat de kraan en thermostaat andersom. Rede een kapotte kraan bij oplevering dus als je hem omdraait ziet klant het niet. Totaal half jaar stress. Veel conflicten nooit een sorry excuses. Eind reactie Top: of ik geen berichten meer naar mijn (?) Wil sturen en dat ze met mijn echtgenoot communiceren want dat er met mij tegen vele partijen in deze kwestie er niet te communiceren valt..Het is ook zo dat er met mij mbt de badkamer níet te praten valt...sorry, afspraken nakomen is bij hen blijkbaar zo moeilijk ...en zo stom van mij dat ik dan heel boos wordt na 6 maanden...ja ik spoor niet.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanbevelen”
Door Rolpho op maandag 9 sep 2019 19
Riverdale keuken gekocht. Heel goed geholpen en ook belangrijk eigen mensen die zeer vakkundig installeren. Kan zeker aanbevelen
FOTO VAN ROLPHO
Riverdale keuken
Reactie of foto toevoegen
“Service blijft goed”
Door Robin de Munk op zaterdag 28 sep 2019 19
Inmiddels ruim 5 jaar geleden een mooie keuken aangeschaft bij Top Keukens Lisse. Nog geen moment spijt van gehad. Deskundig en netjes geholpen, komen alle afspraken na, kwalitatief en vijf jaar na aankoop kunnen we nog steeds met elke vraag terecht en is de service onverminderd van hoog niveau! De volgende keuken kopen wij daar weer!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Pieter haasbeek op zaterdag 30 okt 2021 21
Eind 2019 keuken gekocht van 45.000 euro. Slechte service. Nu al 2,5 maand zonder goed werkende kraan. Beloven veel maar bellen niet terug zelfs als je persoonlijk langs gaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door peter op maandag 8 mrt 2021 21
Ben zeer tevreden. Werd goed op de hoogte gehouden met mijn bestellingen. Onderdelen zijn keurig gemonteerd heb alle panelen laten vervangen deuren koelkast en oven.
Reactie of foto toevoegen
“Diverse problemen gehad”
Door Dennis Kwint op woensdag 30 dec 2020 20
Wij hebben een luxe keuken gekocht met kokendwaterkraan en amerikaanse koelkast. vanaf het begin problemen met de kokendwaterkraan gehad de boiler ging iedere keer stuk. Ook hebben we extra betaald voor een warmwaterleiding naar de keuken. Toen ik erachter kwam waarom deze dan niet aangesloten zat maar via de boiler liep kwam ze doodleuk met een offerte om de warmwaterleiding rechtstreeks op de kraan aan te sluiten. Nog te beroerd om zelf te bellen met het merk van de kraan, dat moesten we zelf maar doen. Na nog geen 3 jaar koelkast kapot dus wij weer bellen met Topkeukens weer niemand thuis of we zelf even wilde bellen naar samsung. Ik kan het echt niemand aanraden om via topkeukens een keuken aan te schaffen. Vind het ronduit schandalig hoe wij zijn behandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door mw. G.A. Leonard-Brand op vrijdag 4 okt 2019 19
Heb renovatie aan keuken gehad. De verkoopadviseur dhr Landstra nam alle tijd voor uitleg over de hoe en wat. Ook de monteur dhr Kostermans wist precies wat er in de keuken moest gebeuren en heeft de technische veranderingen uiterst goed uitgevoerd.
Letterlijk en figuurlijk heb ik een TOPKEUKEN gekocht bij Topkeukens Lisse.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door George op maandag 21 okt 2019 19
In augustus hebben we een keuken op maat gekocht en twee maanden later is die zeer vakkundig geplaatst. We zijn zeer tevreden over verkoper Reinier die met ons meedacht en aansloot aan onze wensen en behoeften. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij Topkeukens! We zijn erg blij en raden Topkeukens dan ook van harte aan!!
FOTO VAN GEORGE
Keuken vakkundig geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service en moeizame communicatie”
Door Niels op dinsdag 7 feb 2023 23
Prettig contact in de winkel met verkoper Hessel. Alles is mogelijk, waarbij verschillende opties worden besproken. Levering van de keuken heeft plaats gevonden in wk 11, 2022. De eerste vraag die gesteld werd, was of wij al hadden betaald. De keuken werd geplaatst door 2 heren, waarbij direct opviel dat 3 van de 6 lades niet goed sloten (de softclose deed het niet). Afdekplaatjes van de lades misten ook. Daarnaast stak de spoelbak bijna 1 cm boven het werkblad uit, terwijl dat gelijk had moeten zitten. Gebeld en gemaild met Topkeukens en nieuwe rails zouden worden besteld om de lades goed te laten sluiten. Rekening houdende met levertijden hebben wij gevraagd om dit uiterlijk in week 20 te laten gebeuren. Uiteindelijk was eerste mogelijkheid voor montage in week 27 (16 weken na plaatsing keuken). Dit omdat de rails (die overigens online te koop zijn) pas binnen waren. De andere rails waren niet de oplossing, maar bleek dat de keuken ook niet heel netjes waterpas stond, wat direct werd verholpen. Het probleem met de lades was echter nog niet verholpen. Met betrekking tot de spoelbak is er 2 maal een monteur langs geweest (dezelfde persoon) die 2 maal hetzelfde concludeerde dat het composiet blad dieper ingefreesd had moeten worden. Dit was geen fout van Topkeukens maar van de leverancier van de bladen. Dus ook met hen een afspraak gemaakt. De eerste keer dat er een monteur langskwam werd getracht het blad in te "frezen" met een multitool met daarop een opzetstuk met een schuurpapiertje. Na een kwartier schuren, leek composiet wegschuren met een schuurpapiertje toch niet zo'n goed idee. Na onverrichter zaken, de spoelbak teruggeplakt met tape, werd weer een afspraak gemaakt om terug te komen met zwaarder materieel. 3 weken later was er wel weer tijd. Week 33 kwam er weer iemand langs om het probleem met de spoelbak te verhelpen. Dit keer met succes, de spoelbak ligt gelijk met het blad. Dit 22 weken na plaatsing van de keuken. Het probleem met de lades was nog steeds niet verholpen en in oktober zou er weer een monteur langs komen om te kijken naar de lades. Een monteur in dienst van Topkeukens (veel monteurs zijn ZZP'ers) concludeerde dat er toch andere rails in moesten. Kanttekening dat de kasten iedere keer met redelijk wat geweld uit elkaar wordt gehaald en in elkaar gezet. Levering van de rails, na emailcontact, bleek in wk 51 mogelijk. 40 weken na plaatsing keuken. In wk 3 van dit jaar, kwam de monteur langs, er werden nog wat afdekplaatjes geplaatst en de nieuwe rails werden geïnstalleerd. Uiteindelijk liep de lade slechter dan ervoor, dus ervoor gekozen de rails toch niet te vervangen. Wij hebben genoegen genomen met een lade die niet optimaal sluit. Communicatie per telefoon verloopt moeizaam, door de klantenservice wordt gewisseld gereageerd. Het leek erop dat we maar blij moesten zijn dat we een keuken geleverd hadden gekregen en het zijn toch "lastige tijden". Topkeukens nam niet snel de verantwoordelijkheid en schoof die vaak af richting de leveranciers. Per email zijn meerdere emails pas na weken beantwoord en wij vermoeden dat ze liever per telefoon reageren. Na bijna een jaar zijn wij klaar met de service van Topkeukens. Dit was onze eerste ervaring met een keukenleverancier en sowieso de laatste met Topkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Naar onze zin”
Door Marleen Griffioen op vrijdag 30 apr 2021 21
Afgelopen oktober kochten wij onze keuken bij Topkeukens omdat wij een aantal specifieke wensen hadden die bij de reguliere keukenzaken niet mogelijk waren (zoals een donkere binnenkant van de keuken en een op maat gemaakte kast). Hier was het gelukkig wel mogelijk en daarom hebben wij onze keuken hier gekocht. We werden goed geïnformeerd door de zaak over levertijd van onze apparaten die in deze tijd wat vertraagd konden zijn. Uiteindelijk is alles binnen enkele weken geleverd en geplaatst. Ook nadat we een meningsverschil hadden over de te leveren spullen heeft Topkeuken dit toch voor ons opgelost en wij zijn hier erg blij mee. De keuken is helemaal naar onze zin geworden en we hebben er erg veel plezier en gemak van.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door suzanne kleine deters op donderdag 14 dec 2017 17
we hebben een geweldige keuken gevonden en zijn zeer goed geholpen. ook toen niet alles compleet was werd dit gelijk opgepakt!
FOTO VAN SUZANNE KLEINE DETERS
Foto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met geplaatste keuken”
Door Christianne Lensink op vrijdag 28 aug 2020 20
Onze keuken is nu net geplaatst en ziet er prachtig uit. Bij het uitkiezen ervan werden wij heel deskundig geholpen en er werd echt de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en met ons meegedacht. Ook degene die de keuken later kwam installeren was heel vriendelijk en ging pas toen hij alles nogmaals gecheckt had en naar onze zin was. Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Mrs. R. L. lang op donderdag 17 mei 2018 18
We purchased a kitchen with appliances from TOP KEUKENS in March, 2018. The service in advising/helping us to choose the right kitchen and designing was very good. Mr. Hessel Landstra who assisted us was friendly, a good communicator and knowledgeable. He listened and took into account our wishes. In addition, there were some items which we did not think of before, but he made useful suggestions based on our (cooking) lifestyle. We made those changes/adjustments as advised.

All in all, we had a positive and pleasant experience. Our kitchen is very nice. We are happy with the assistance and advice given to us. The installation process is not totally completed yet, as there are still some minor work, additional cupboards and panels to be installed. Therefore this review is only about the service of the expert in giving advice to choose the right kitchen and designing.

In short, we are satisfied with the service of TOP so far, especially the assistance, communication, advice of the expert in the showroom. We may do another separate review on the installation work (also by Top Keukens) when the work is completed. Therefore based on the experience we had with the service of the adviser, Mr. Hessel Landstra, we would give a rating of 10 out of 10.
Reactie of foto toevoegen
“Laatste keuken”
Door Fam.Zonneveld op vrijdag 30 jul 2021 21
Op 25 januari is de keuken geplaatst nu op 30 juli is de vaatwasser er nog niet en we hebben het gevoel dat ze er niet echt moeite voor door om met andere alternatieven te komen of een compensatie het plezier van een nieuwe keuken is er niet.Dit is de derde keuken maar wel de laatste.
FOTO VAN FAM.ZONNEVELD
Reactie of foto toevoegen
“Geen top”
Door Wilma van der Loo op zaterdag 26 jan 2019 19
Wij hebben een keuken gekocht bij Top keukens Lisse. Jammer dat je het hele bedrag vooruit moet betalen anders verleent dit bedrijf vast meer en snellere service! Na vijf weken bellen, mailen en weer bellen is de keuken eindelijk klaar! Met de verkoper is er helemaal geen contact meer geweest, ook niet na afloop. Laf! TOP keukens, nee, laat het woord TOP maar weg!
Reactie of foto toevoegen
“Service blijft goed”
Door Kremer op dinsdag 18 jun 2019 19
Alweer een tijdje geleden hebben wij een prachtige keuken gekocht. Kleur: hoogglans wit. Zeer tevreden over de hele gang van zaken, van advies tot ontwerp tot het zeer vakkundig plaatsen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Echt een aanrader!
FOTO VAN KREMER
Keuken via Top Keukens
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 8
Vestiging Top Keukens Lisse
  Lisse, Heereweg 380, 2161 DE Lisse, tel 0252-221217
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.