Feedback
5,7

Rijnmond Laminaat

Score uit 9 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 010-2345468 | Fluiterlaan 430, 2903 HN Capelle aan den Ijssel
Laminaatwinkels beoordeeld
LAB21 7,0
PVC vloerenwinkels beoordeeld
LAB21 7,0
Tapijtwinkels beoordeeld
Vloerenwinkels beoordeeld


Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Rijnmond Laminaat
Uw online laminaat specialist.
Alternatieven voor Rijnmond Laminaat
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 128 ervaringen
• LAB21
   
(Capelle aan den IJssel Zuid-Holland) score 7,0 uit 45 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,5 uit 369 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 2 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,6 uit 311 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 208 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,7 uit 173 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 9 ervaringen over Rijnmond Laminaat. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Meister laminaat”
Door I. de Goede op woensdag 27 apr 2016 '16
Meister laminaat gekocht voor 2300 Euro. Ging allemaal vlotjes, behulpzame mensen. Kon ook nog paar pakken laminaat terugbrengen indien teveel besteld. Ik had 2 pakken over die ik wilde terug brengen, maar volgens de eigenaar was ik een dag te laat en kon hij het niet meer terug brengen bij de leverancier. Op de vraag of ik het telefoonnummer kon krijgen van de leverancier om dit zelf te regelen, kreeg ik dit niet. Gezien eerdere commentaren speelt hij gewoon een spelletje. Slechte reclame, dus geen aanrader.
REACTIE VAN J DE KEIZER
Beste, vervelend om voor de 2e maal weg gezet te worden als een "slecht" bedrijf terwijl het "probleem" net als bij de 1e reactie volledig bij uzelf ligt. 3 weken retour tijd is in vergelijk met onze concurrenten echt een zeer ruime. Wij spelen dus geen spelletjes maar gaan juist heel serieus en coulant met onze klanten en regels om. U zou dat juist moeten waarderen!
Reactie of foto toevoegen
“Laminaataankoop”
Door Wim Booms op zondag 17 nov 2019 '19
September 2018: 64m2 laminaat en 3 (dure) jalouzieën ter waarde van +€2000,- Eén van de pluspunten volgens dhr. de Keijzer was dat het thuis afgeleverd werd. Thuis bij dhr. Keijzer is buiten voor de ingang de flat. Of ik de palletwagen even mocht gebruiken om de lading zelf dan maar naar boven te brengen werd geen gehoor gegeven.
Oktober 2019: Waterschade in de flat, 20m2 laminaat moet worden vervangen op kosten van de inboedelverzekering. Nodig, een offerte voor laminaat, ondervloer en kosten van het laten leggen. Géén probleem maar of ik eerst €150,- af wilde tikken omdat heel veel klanten na een zelfde verzoek niet bij hem terug komen maar elders gaan shoppen. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Geen enkel bedrijf haalt 100% van de offertes binnen, en ja zo'n offerte kost 5 a 10 minuten. Overduidelijk is dat laminaat een produkt is wat je niet elk jaar opnieuw koopt. Klantenbinding, en daarmee klant vriendelijkheid is blijkbaar volslagen overbodig. Ben vervolgens naar LAB 21 op de Schinkelse Baan gegaan. Was druk vanwege de zaterdag. Kreeg een kop koffie en mijn gewilde offerte. Super! Mocht klanttevredenheid voor anderen belangrijk zijn dan zou ik hard voorbij Rijnmond Laminaat rijden
REACTIE VAN JOHN DE KEIJZER
Heer Booms, Als reactie op uw recentie het volgende: in uw opmerking van het niet lenen van onze palletwagen kunnen wij ons niet vinden. Dit zal waarschijnlijk anders zijn gegaan zoals u beschrijft want waarom zouden wij u deze niet willen lenen? En voor de proforma geldt dat wij een ieder deze vooruitbetaling vragen en maken daar geen enkele uitzondering op. Wat ons wel opvalt dat na onze uitleg waarom we dit doen, niemand hier een probleem mee heeft maar u wel. En wij herstellen heel veel schades. Misschien is een cursus "Leren omgaan met teleurstellingen" iets voor u omdat u een vrij kort lontje heeft wanneer het niet gaat zoals u in gedachten heeft. U wilde waarschijnlijk een proforma om deze naar uw verzekering op te sturen en daarna de vergoeding niet aan vervanging van het laminaat te besteden. Dat mag uiteraard maar wij gaan daar geen gratis proforma voor geven. De proforma is alleen gratis (bij betaling van een borg) wanneer u ons ook de schade laat repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door John Keukens op donderdag 10 jan 2019 '19
Laminaat gekocht en gisteren laten leggen ik ben zeer tevreden een prima vakman ( Emiel ) heeft de vloer gelegd en alles is volgens afspraak nagekomen. Er waren door mij teveel m2 opgegeven maar dit is zonder probleem door Emielna overleg met Rijnmond Laminaat weer meegenomen en zal gecrediteerd worden omdat het dichte onaangebroken pakken waren.ik wil dit bedrijf zeker aanraden voor het leveren en/of laten leggen van een laminaat vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door Peter op zaterdag 29 apr 2017 '17
Ik heb gekozen voor Montinique Laminaat. Een uitstekende keuze tegen een goede prijs en ik ben erg goed geholpen. Over het retourneren van het overgebleven laminaat heb ik geen enkele klacht. Dat ging gemakkelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door AE Gille op zaterdag 12 okt 2019 '19
Goede voorlichting, mooie vloer, heel snel (halve dag) en perfect gelegd. Retour geld na een dag op de rekening. Kortom: een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Laminaat gekocht”
Door C.W. op donderdag 9 nov 2017 '17
Word in de eerste instantie goed geholpen. Op internet stond een andere prijs (goedkoper) dan in de winkel. Had daar als antwoord op dat het om een internet prijs ging.Raar dat hij daar reclame voor maakt. In twee tellen had hij er een andere prijs op gezet. Met de vloerbedekking dito hetzelfde. Aan de muur hing het goedkoper dan op de staal. Was een foutje zij hij op vrijdag< maar maandag hing het nog aan de muur. Bij Rb was de vloerbedekking goedkoper.Hanteert twee prijzen, de duurste betaal je. Het laminaat geeft hij een eigen naam,zodat als je gaat google het niet kan vergelijken. Laminaat kam omhoog,word afgedaan als dat het door mijn ondervloer komt. Toevallig allen die plank van de 40 vierkante meter. Het ligt stijf tegen de trap aan. Heeft er wat afgebeiteld,maar helemaal weg is het niet. Vloerbedekking op trap al op verschillende punten moeten lijmen, omdat het los laat. Tegen kritiek kunnen ze niet, want dan word je weg gezet als niet aardige vrouw. Voor mij geen Rijnmond laminaat meer.
REACTIE VAN J. DE KEIJZER
Ik heb u eerder gemeld dat ik in mijn 30 jarige verkoop ervaring niet eerder zo een achterdochtige, verzuurde en bloed onder de nagels halende vrouw heb meegemaakt. Ik vind het daarom jammer dat er geen reviewsite voor winkeliers bestaat waar ik mijn ervaringen met u als klant kan delen en waar ik u vervolgens met 1 ster kan belonen. Voor Rijnmond-laminaat dus niet meer.
Reactie of foto toevoegen
“Starre houding”
Door J. Verweij op zaterdag 1 jun 2019 '19
Voor ruim € 3000,00 laminaat gekocht. Bij aankoop proces keurig geholpen maar retour voorwaarden voor materiaal zijn niet besproken (laminaat in 2 keer besteld en beide keren niet over gesproken). Ook niet gewezen op informatie achter op de bon). Weinig coulance bij terug brengen laminaat. Zeer starre houding van verkoper die zich verstopt achter de regels van de fabrikant. Ook befaamde rode mapje met voorwaarden nooit ontvangen. Kortom, verkoper kan nog veel leren van reguliere bouwmarkt. Door starre
retourvoorwaarden geen aanrader voor een volgende keer dus
REACTIE VAN JOHN DE KEIJZER
Onze verkoopvoorwaarden staan: 1) Op tafel 2) In het rode mapje die alle klanten meekrijgen 3) Op de achterkant van uw aankoopbon die u tekent en meekrijgt. Het is u aan te rekenen dat u deze niet doorleest. Jammer dat u ook niet vermeld dat u twee soorten laminaat wilde retourneren: wij hebben één pak WEL retour genomen (ondanks dat dit buiten de gestelde termijn hiervoor was dus hoezo starre houding?) omdat dit pak weer op de pallet geplaatst kon worden maar de andere die u wilde retouren kunnen niet meer bij gebruikt worden omdat de pallet reeds vernieuwt was en het patchnummer dan niet meer overeen komt. Wanneer dit dan bij gebruikt gaat worden is de kans groot dat er kleurverschil ontstaat. En zo kunnen en willen wij onze goederen niet aan de klant leveren. Daarom moeten wij zo streng zijn en de 14 dagen die voor retourneren staan aanhouden en u kwam 30 dagen nadat u de levering had ontvangen. En dan zal ik het maar niet hebben over onbeschofte houding die u in mijn winkel aannam.
Reactie of foto toevoegen
“derde keer gekocht”
Door AWJ op woensdag 31 mei 2017 '17
Voor de derde keer laminaat gekocht bij Rijnmond laminaat,ik ben zeer tevreden over Rijnmond laminaat anders had ik niet terug gekomen prima service en goed advies, en zonder problemen de overige 2 pakken laminaat terug kunnen geven. Ik beveel bij familie en vrienden Rijnmond laminaat aan.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door M.R. op zaterdag 7 feb 2015 '15
In eerste instantie vriendelijk geholpen, prima laminaat, niet goedkoop maar ook niet duur. Service blijft echter op te houden na koop. Overgebleven pakken ondervloer werden überhaupt niet terug genomen, overgebleven pak laminaat ook niet terug genomen want een week te laat. Geen enkele coulance. niet aangesloten bij cbw en dat zegt eigenlijk al genoeg. Zeer slechte, eenzijdige algemene voorwaarden.

Naschrift Qasa: Door Rijnmond Laminaat is aangegeven dat laminaat tot 3 weken retour kan en daarna niet meer omdat producent het daarna niet meer terugneemt, en dat deze voorwaarde vooraf wordt gecommuniceerd.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 1
Vestiging Rijnmond Laminaat
aCapelle aan den IJssel , Fluiterlaan 430, 2903 HN Capelle aan den Ijssel, tel 010 - 234 54 68
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.