“Goed geregeld”
Door Gera van Doorn op donderdag 21 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Keukenrenovatie door Superkeukens laten uitvoeren. Van begin tot het eind was alles goed geregeld. Zoals bijvoorbeeld afvoer oude keuken, aanleggen electra, plaatsen nieuwe keuken. Er werd heel netjes gewerkt, verpakkingsmateriaal werd ook opgehaald.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Dalemans op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Veenendaal
Omdat wij van familie hadden gehoord dat Superkeukens mooie keukens verkoopt tegen een eerlijke prijs, zijn wij naar Superkeukens gegaan. En dat klopt helemaal. Het personeel is behalve kundig ook zeer klantvriendelijk en nemen alle tijd. Keuken gekocht, en door een aannemer die verbonden is aan Superkeukens alle voorbereidende werkzaamheden en het plaatsen naar tevredenheid uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen worden niet snel opgelost”
Door Ella Bras-Moerland op maandag 30 mei 2022 22 | vestiging Tiel
Verkoop /keukens zeer goed, maar dan begint het. Ze werken onderaannemers montage. Daar gaat het fout bij het bedrijf Superkeukens. Bij problemen bij/ na plaatsing keuken moet klant er alles aan doen om het goed te krijgen. Klantvriendelijkheid gaat wel op bij het totale plaatje: verkoop en plaatsing. Geld uitgeven hoort bij deze investering, maar dat vergeet je als het naar tevredenheid wordt opgeleverd. Jammer, zorg voor betere samenwerking, zodat dit niet ten koste gaat van uw naam.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Marcel op maandag 24 mei 2021 21 | vestiging Bergen op Zoom
Een keuken uitzoeken in Corona tijd. Geen showroom die open is. Dan een vertegenwoordiger aan huis laten komen. En inderdaad vanuit een informatieboekwerk en uitgewerkt op de laptop is er een keuken met een strak design tot stand gekomen, en in de kleur zwart. Met een bedenktijd tot de uiteindelijke datum van goedkeuring zijn er enkele verbeteringen toegepast. Geen probleem tot in de nopjes verzorgt. Vol verwachting is onze keuken afgelopen donderdag de 20 mei geplaatst. En ja het is een plaatje, top. Cesco Schellekens, bedankt voor je vertrouwen en inzet. Ook de installateur verdient hierbij een dikke pluim. Voor het vlekkeloos installeren van de keuken, Christiaan bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi eindresultaat”
Door P.F. Mijnlieff op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitermate behulpzaam in het uitzoeken van de keuken en het wijzen op mogelijkheden. Goede visuele ondersteuning in hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Uitstekende ondersteuning bij het zoeken naar een 2e aannemer/installateur van de keuken nadat de eerste niet bleek te voldoen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen in winkel”
Door Eddy Beijnes op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Almere
Onze nieuwe keuken voor het eerst bij Superkeukens Almere gekocht. We zijn daar geholpen door een vrouwelijke adviseuse (int. RV). Zij is de eerste en enige die echt naar ons heeft geluisterd betreft wat wij belangrijk vonden aan de nieuwe keuken en heeft dit telkens in de 3D tekening of in de winkel laten zien. Naast wat wij vertelde welke indeling we wilde. Daardoor is onze keuken dus geworden zoals als wij het belangrijk vonden dat hij zou worden en zoals we nodig hebben. Hoe vaak we ook langs kwamen, nooit een probleem en voor we de winkel uit waren hadden we de vernieuwde situatie al uitgewerkt in de mail om op ons gemak thuis verder na te bekijken. Na bestelling gaat er altijd wel iets mis toch? (Bij ons wel.) Dan is het belangrijk hoe daarop gereageerd en gehandeld wordt. Daarin kan ik duidelijk zijn. Superkeukens zowel de verkoopster als het hoofdkantoor altijd vriendelijk meelevend en bereid om direct actie te ondernemen om de voorgekomen problemen zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Als we ooit nog een keuken moeten aanschaffen, dan gaan we eerst bij Superkeukens Almere kijken. We zijn zeer tevreden, vooral over de verkoopster (RV) daar.
Aanvulling ontvangen 13 januari 2021: De keuken is reeds gemonteerd en we zijn er heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Cees van den Putte op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Tiel
Mooi keuken gekocht bij super keukens plaatsing ging toppie wat vertraging met de levering maar met het eind resultaat tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Fam. Hazenberg op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Van de stap over de drempel bij Superkeukens tot aan oplevering een dikke pluim. Behoud van oude u-vormige stenenblad zou een super uitdaging worden, aangezien deze op meerdere punten zou kunnen breken. De oude keuken moest er namelijk niet alleen uit, ook zou het blad hoger komen te liggen. Ondanks wat een onmogelijke taak zou worden is het toch gelukt en maken we nu inmiddels 1,5 week gebruik van onze mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Gezinus Holtman op maandag 20 dec 2021 21 | vestiging Utrecht
Aanrader: Bij Superkeukens hebben we uit het het groot aanbod een prachtige keuken samengesteld. De verkoper heeft ons uitstekend geholpen en waar nodig ons kundig geadviseerd of onze vragen beantwoord zonder het idee te krijgen dat hij uit was op zijn eigen voordeel. Dit is heel fijn tenslotte gaat om een grote uitgave en wil je weloverwogen keuzes maken. De keuken staat en alles is verlopen volgens plan mede door het heldere inzicht op de site waarin je inlogt op je eigen keuken waar de status van je keuken de bouwtekeningen en het overzicht staat van de status van je bestelling. Laat niets te wensen over vandaar een super keuken beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Marcel op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Goed geadviseerd, op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed gegaan”
Door Michel B3 op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Goede kwaliteit keuken, voor een goede prijs. Monteur zeer deskundig.
Reactie of foto toevoegen
“Thanks”
Door Manuel Coudurier op vrijdag 11 feb 2022 22 | vestiging Utrecht
All Good! Ronald is super professional! I love my new kitchen! Thanks
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Gonnie van Manen op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer prettige ervaring met Johan de verkoper. De keuken was voor een appartement dat ik verhuur. Hij heeft goed meegedacht en goed gecommuniceerd. Heel fijn. Ook ben ik blij met de kwaliteit van de keuken. Mijn volgende keuken, voor bij mij zelf thuis, zal ik ook bij superkeuken kopen. En ik zal superkeuken ook aanraden bij vrienden en familie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgsteld”
Door Nordsiek op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Almere
Zeer teleurgesteld, waar moet ik beginnen... Ondertussen al 4 montage/service dagen gehad en nog steeds is de keuken niet compleet en hebben we nog steeds diverse mankementen. Heel veel ontbrekende onderdelen, zelf na 4 montage/service dagen. Een werkblad die niet volgens richtlijnen van de fabrikant is besteld/geleverd en dus vervangen dient te worden. Het ergste is hun houding. Het nonchalante waarmee ze de manco's en gebreken oppakken, enkel een mailtje; ''we gaan het bestellen''. Geen gemeende excuses voor ALWEER ontbrekende onderdelen, pas als je er iets van zegt. Ze proberen de gebreken zelfs in eerste instantie te ontkennen. Onder het mom van ''nieuwbouw werkt altijd nog'' ligt het volgens hun niet aan de keuken. Voor hun is ''de buit'' binnen en elke service kost geld in plaats van dat het wat voor ze oplevert. Hoewel je vaker hoort dat er bij een keuken altijd wel een onderdeel ontbreekt, is dit buitensporig. Bijna een jaar verder en nog zijn we bezig om het voor elkaar te krijgen waar we recht op hebben. Sterker, ze proberen ons af te kopen met een bedrag welke niet in verhouding staat tot de herstelwerkzaamheden. Dan voel je je pas echt in de zeik genomen. Zou absoluut niemand Superkeukens aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Wendy Ringnalda op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Prima service en vakmanschap! Dik tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Een hangende tv-kast”
Door Kees den Uil op maandag 27 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik ben zeer netjes geholpen door Eric Beemer. Goed advies en gelijk een scherpe prijs. En wat wij ook als zeer prettig ervaarden, is dat er niet opdringerig werd gedaan om gelijk tot koop over te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rosa op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Superkeukens is erg goed. Ik heb een prachtige keuken besteld die netjes geleverd werd en van zeer goede kwaliteit is. Ook mocht ik toen ik niet tevreden was over de kwaliteit van de afzuigkap deze inruilen voor een andere. Het contact is goed en vriendelijk en er wordt transparant gecommuniceerd. Ik ben daarom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Gelijk duidelijk”
Door Jos Verstegen Uen op zaterdag 30 sep 2017 17 | vestiging Sint Hubert
Wij zijn naar Superkeukens gegaan op advies van een collega van mij die nogal erg kritisch is als hij wat koopt. Onze ervaring bij Superkeukens in St. Hubert was zeer goed. Het advies wat wij kregen van Robin en Sanel was super. Geen mooie praatjes en ook gelijk een duidelijke prijs daar kan je wat mee. Ondanks dat wij nog 2 keer terug gegaan zijn voor enkele wijzigingen het was geen probleem. Omdat wij zeker geen gemakkelijke keuken hadden om te monteren is alles naar wens gegaan. Jos Dekkers heeft de keuken vakkundig en netjes geplaatst waarvoor onze dank. Wij raden iedereen aan om te gaan kijken en te informeren voor een keuken in St.Hubert. Wij zijn super tevreden met onze Superkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele goede ervaring”
Door Roderic op dinsdag 26 okt 2021 21 | vestiging Utrecht
Heel goede ervaring. Nemen rustig de tijd om jou als klant tot de juiste keuzes te laten komen. Goede adviezen gebaseerd op uitgebreide kennis van de producten. Allerfijnst is dat er helemaal geen opdringerige verkooppraatjes worden gehouden. Heel tevreden met de geplaatste keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Dachten goed mee”
Door Wim van Rossum op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben onze nieuwe keuken uiteindelijk hier besteld omdat we merkten dat er goed meegedacht werd en er sprake was van een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alles is keurig geleverd en we genieten nu van onze nieuwe keuken. (plaatsing van de keuken hebben we zelf gedaan).
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.Verwoert op maandag 29 mei 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer tevreden vooral omdat wat bedachtzaam waren, wij kochten de keuken bij superkeukens, de keuken werd geleverd door een ander bedrijf en het plaatsen geschied weer door een ander. Maar alles is tot tevredenheid verlopen. wij waren zeer te spreken over de zzp die de keuken geplaatst heeft super persoon.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Kristl op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Hele fijne ervaring verkoper Eric was heel geduldig en makkelijk te bereiken voor vragen ook na ons gesprek
Aanvulling ontvangen 30 november 2020: keuken is vorige week geleverd en gemonteerd Dit is prima bevallen hele fijne medewerker van ms montage heeft alles netjes afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Door de muur heen geboord”
Door E. Post van der Linde op maandag 19 feb 2024 24 | vestiging Roermond
Helaas hebben wij een zeer slechte ervaring met Superkeukens Roermond. Toen de bijkeuken geplaatst moest worden bleek dat er in het hele plaatje niet was nagedacht over een (warm) water toe- en afvoer bij de wasbak. Hier zelf een oplossing voor aangedragen in de vorm van een boiler. Nadat er verschillende keren een de maat en dus de plaatsing van het werkblad niet klopte. Dit werd gelukkig wel opgelost maar toen de door Superkeukens ingeschakelde ZZPers vertrokken was er bij het ophangen van de kastjes dwars door de muur van de badkamer geboord, was de muur en de vloer beschadigd. Hangen de stopcontacten uit de muur en moet voor het wassen en drogen stroom worden gepakt uit een andere ruimte. Was er in de meterkast een foute aansluiting gemaakt. Is de boiler niet aangesloten en is er geen warm en/of koud water. Ook bleken de door Superkeukens ingeschakelde ZZP ers de huissleutels niet te hebben teruggegeven en mijn vrouw ten onrechte meer dan €2.000,00 extra laten pinnen. Wij hebben een medewerker van Superkeukens gevraagd om deze problemen op te lossen. Deze geeft echter niet thuis waardoor er voor ons niets anders opzit om de rechtsbijstand in te schakelen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Fam. Wouters op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een complete keuken met inbouw apparatuur gekocht bij Superkeukens Utrecht. Wij zijn op een hele leuke en professionele manier geholpen door Kim. Alles werd duidelijk verteld en de keuken is precies geworden wat wij ervan verwacht hadden. Ook de montage was goed door RS montage. Kortom een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met onze nieuwe keuken”
Door Ronald op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij aanschaf goed geholpen/geadviseerd door Romano. Keuken is geleverd en door Tom (een topmonteur) geplaatst. Alles in 1 keer goed geen beschadigingen alles compleet en werkend. Ik was wat sceptisch omdat ik heel veel verhalen heb gehoord over keukens waarbij altijd wel iets fout ging maar bij ons is alles goed gegaan. We zijn enorm blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Busi op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Oldenzaal
Hierbij willen wij onze oprechte dankbaarheid en waardering uit spreken voor de uitzonderlijke service die wij hebben ontvangen tijdens het proces van het kopen van onze keuken bij uw bedrijf, de professionaliteit, toewijding en vakmanschap hebben het hele proces buitengewoon soepel en plezierig gemaakt. Wij waren vooral onder de indruk van de grondige kennis van Marco, de producten en zijn vermogen om onze behoeften te begrijpen en te vertalen naar een perfecte oplossing voor onze keuken. Zijn aandacht voor detail en zijn vermogen om eventuele zorgen of vragen die wij hadden te beantwoorden, waren werkelijk bewonderenswaardig. Daarnaast waarderen wij zijn eerlijkheid en integriteit gedurende het hele proces. Hij heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet en heeft ons altijd voorzien van eerlijk advies dat gebaseerd was op zijn expertise en ervaring. Dit heeft ons een groot gevoel van vertrouwen gegeven in onze besluitvorming. Eveneens willen wij onze waardering uitspreken voor zijn uitstekende service en zijn toewijding aan zijn vak. Onze keuken is prachtig en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Wij zullen niet aarzelen om uw bedrijf aan te bevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een professionele en betrouwbare verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Na maanden nog steeds niets binnen”
Door Melahat op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ik heb in maart 2020 keuken, kasten, lades, vaatwasmachine, oven, diepvries, gasfornuis, afzuigkap etc. besteld bij superkeukens. Het afzuigkap was verkeerd bezorgd en nog tot op heden kwijt is in het magazijn..
Vervolgens heb Ik mijn werkblad keramiek van €3550 in augustus 2020 bij superkeukens besteld. Het zou geleverd worden in september en uiteindelijk in maart bezorgd. Later kwamen ze erachter dat de afmetingen van het werkblad door Superkeukens verkeerd was doorgegeven, weer moest ik wachten. Dit is 2x gebeurd!!! Ter compensatie zou ik krijgen; bar met kasten en 2 hoge kasten, €200 vergoeding en de monteur zou gratis mogen monteren. Dit alles na maanden nog steeds niets binnen en houden ze niet aan hun afspraken. Ook willen ze de koop niet ontbinden!!!! Helpppp
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken voor een goede prijs”
Door Jan-Willem Hueting op vrijdag 14 aug 2020 20 | vestiging Veenendaal
Wij hebben voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. De eerste zo'n tien jaar geleden bij Superkeukens Utrecht. Die keuken werd destijds geplaatst door RS Montage en heeft tien jaar lang probleemloos gestaan (het was een Nolte keuken, een merk dat Superkeukens nu niet meer levert). Voor onze nieuwbouwwoning kwamen we weer uit bij Superkeukens, dit maal Veenendaal. Uitstekend geholpen door Jeroen Rap. We wisten vrij goed wat we wilden. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. We hebben een grote keuken, in Nederland geproduceerd, met composiet blad, voor een heel scherpe prijs. Bij de projectleverancier kwamen we zo'n beetje op het dubbele uit, waarbij we zelfs flink moesten beknibbelen op luxe (bijv. een kunststof blad). De apparatuur hebben we wel elders gekocht en in de montage laten meenemen. Na tekening van de offerte hadden we nog een paar kleine wijzigingen, die we snel via het portal konden doorgeven. De montage werd ook dit keer door RS Montage gedaan. Het inmeten gebeurde zorgvuldig en bracht nog één noodzakelijke wijziging aan het licht. Ook fijn: er werd gecheckt of de elders uitgezochte apparatuur paste. De plaatsing was netjes en duurde 2,5 dag, maar dan was ook alles helemaal af (incl. op maat geslepen spatrand). Kortom: een prachtige keuken voor een goede prijs. Communicatie zowel vanuit Superkeukens als RS Montage was top en mochten we ooit weer een keuken nodig hebben dan zouden we direct weer naar SK gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Ringo op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Veenendaal
Jorien heeft door een uiterst flexibele en klantgerichte instelling geadviseerd. Niet door zaken voor te stellen, maar op basis van goede vragen ingespeeld op onze wensen en daarop geadviseerd. Uiteindelijk hebben we een keuken gekocht die volledig voldoet aan ons beeld vooraf en ook op hetgeen op papier uitgewerkt is geweest. 100% tevreden over Jorien en de flexibiliteit van SK. De monteur was uiteindelijk keurig en vakkundig, maar nam het niet zo nauw met de tijden. Dit is enigszins tegenstrijdig met de vestiging waar wel alles op tijd en volgens afspraak is gebeurd. SK Veenendaal is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marion op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Utrecht
Ik ben super tevreden en enorm blij met mijn keuken! Op mijn gemak, zonder opdringerige verkopers, mijn keuken uit gezocht. Wel met goede adviezen van de verkoper! De keuken werd op tijd geleverd en alles was compleet. Er ontbrak nog geen schroefje. Hele aardige mensen en werkten netjes. Het karton werd de volgende dag opgehaald. Super service! Ik kan iedereen Superkeukens van harte aanbevelen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Albert van der Woude op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen. Ook telefonisch direct bereikbaar met de juiste persoon. De week ervoor kwam RS-Montage de electra/meterkast, water/gas en wanden stucken. De keuken is in 2 dagen geplaatst. Alles gaat netjes en relext. Goede werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Complete nieuwe keuken”
Door C. Van Engelenburg op woensdag 8 dec 2021 21 | vestiging Veenendaal
Wij hebben een complete nieuwe keuken gekocht. Alles is naar wens, wij zijn er heel erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Een erg mooie keuken”
Door Dedy op woensdag 11 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Heel goed advies gehad en de keuken is heel erg mooi geplaatst!
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreide review”
Door Kevin op donderdag 21 nov 2019 19 | vestiging Breda
Een nieuwe keuken is niet niks. We waren in eerste instantie eerst langs zaken als Ikea en Hornbach geweest. Mede door de vele negatieve verhalen was Mandemakers (en dochter ondernemingen uitgesloten). Toen kwamen we uit bij Super keukens. Mooie showroom en veel positieve reviews over hun vestiging in Breda.
Het verkoopgesprek met Bert ging snel en binnen 30 minuten stonden we buiten met een prijsopgave. Dit moesten we natuurlijk even laten bezinken en uitdiepen. Een tweede spontaan bezoek werkte niet: na 45 min wachten waren we nog steeds niet aangesproken, laat staan iets te drinken aangeboden. Toen we zelf iemand aanspraken kregen we te horen dat we beter een afspraak hadden kunnen maken en of we na 1,5 uur weer terug konden komen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben per mail wat zaken laten aanpassen en vervolgens wel een afspraak gemaakt. Driemaal scheepsrecht: want er werd tijd gemaakt en de hele offerte werd in detail besproken en doorlopen. Voor ons reden om direct te tekenen.
Na een paar mailtjes en telefoontjes kwam de installateur Michael toch maar snel inmeten. Hij gaf ons goede tips en zou de maten doorgeven en een leidingsschema aanleveren binnen twee weken.
Toen begon het geautomatiseerde mailgeweld van SuperKeukens. Qua toonzetting valt daar een grote slag te slaan. Veel waarschuwingen en verschuilingen dat ze nergens voor verantwoordelijk zijn of kunnen worden gehouden. Geen goed voorteken dus! Maar al met al heb ik me er doorheen geworsteld. Nooit heb ik een definitief leidingsschema ontvangen, want SuperKeukens verwijst naar de installateur, maar die krijgt op zijn beurt weer geen input van de fabriek.
Levering is keurig verlopen door een vriendelijke bezorger.
De dag van plaatsing verliep vlot. Michael is zeer vriendelijk en gaat zorgvuldig met de keuken en zijn omgeving om. Het concept leidingsschema was helaas niet 100% opgevolgd en er was wat onduidelijkheid over filterkranen die wel op de factuur stonden, maar die we vooraf zelf hadden moeten monteren. Michael loste het allemaal op, zodat we ons daar geen zorgen over hoefde te maken. Ik vond dat de keuken vlot stond. Vervolgens heeft Michael het vuil nog gesorteerd en de keuken globaal af gedaan. Ik kreeg nog wat praktische tips over onderhoud, gebruik en werking van alles.
Nu mist er nog een plint en daar moeten we dan nog 6 weken op wachten. Ook lijkt er een verschil te zijn tussen de bladhoogtes (enkele millimeters). Ook dat zal nog opgelost gaan worden.
Mijn ervaring:
- Verkoop 3/5
- Communicatie 2/5
- Bezorging 5/5
- Installatie 5/5
- After Sales ../X
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door JdH op donderdag 6 jul 2023 23 | vestiging Tiel
Verkoopster luistert goed naar wensen en geeft goed advies/denkt mee. Heeft verstand van zaken en komt met verschillende opties. Prettig en professioneel contact, houdt zich aan de afspraken. Ook zeer tevreden levering en montage! Er ontbrak een kabel voor de kookplaat, uiteindelijk heeft de monteur dit zelf opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Klopte niet”
Door Gideon Leeuwis op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Arkel
ik heb mijn keuken hier besteld alles was mogelijk en was precies zoals we wilde, totdat hij werd geleverd en bleek dat er een aantal dingen niet te kloppen zoals ik besteld had en het duurde 4 leveringen voordat ik de keuken had zoals hij moest zijn compleet was alleen niet zo als ik hem besteld had. ik baal echt van deze zaak is echt amateuristisch ik zal hier nooit meer iets kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Vink op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Veenendaal
Gekocht een witte keuken zonder bovenkasten. Volgens de planning gebracht en geplaatst door een aardige en deskundige jongeman. Zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Mandy garthoff op vrijdag 9 apr 2021 21 | vestiging Tiel
Keuken uitgezocht bij super keukens tiel. Erg tevreden over Demi & Jeffery die mijn altijd netjes snel en vriendelijk te woord staan. Erg blij met het eind resultaat op een stukje achterwand en op 2 x la leveren van de bestekbak na. Helaas zit ik daar nu nog op te wachten vanaf 5 dec. afgelopen jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Loman op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Oldenzaal
Complete keuken, 1m80 bij 4m20 besteld en laten plaatsen door ZZp-er. Bijzonder vriendelijk geholpen, geadviseerd en alle tijd voor ons genomen. In overleg met Elke de keuken samengesteld, apparatuur uitgezocht en het eindplaatje was precies zoals we het ons voor hadden gesteld. De ZZP-er die in opdracht van Superkeukens de keuken plaatste, was een zeer prettig persoon, die overlegde, verstand van zaken had en een prima klus geklaard heeft. Van ons niets dan alle lof voor zowel de service, plaatsen en personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Super geweldig”
Door Herman Thoss op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Utrecht
Ik heb een nieuwe L- keuken gekocht met apparatuur. Superkeukens is echt super en geweldig. Men wordt behandeld als een koning, als echte cliënt zonder enige druk of verkooppraatjes. Met goede en normale prijzen. Er gaat echt een wereld voor u open en u kunt met een gerust hart de zaak verlaten na uw aankoop. De service is uitstekend, ook de installatie wordt gedaan door een echte vakman! Dat betreft ook de bezorging, het inmeten, alles volgens afspraak en geen gezeur! Gewoon een wonder dat zulke zaken nog bestaan! Ik kan het weten, roep ik maar.... en voordeliger kan het niet!
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door André Louwen op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Heel prettig is het prijsbeleid. Geen gesoebat over de prijs, maar meteen een reële offerteprijs. De medewerkers zijn zeer klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
Door Visser op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Breda
Wij hebben 4 februari gemeld dat onze combi magnetron oven kortsluiting heeft gemaakt en tot op heden is er nog niemand langs geweest om het te repareren, dit terwijl onze geselecteerd keuken pas afgelopen oktober 2021 geïnstalleerd is. Ook waren de greepjes van de keuken met veel beschadigingen geïnstalleerd. Hier hebben we in januari nogmaals melding van gemaakt en ook hier is niets mee gedaan. Zojuist weer gebeld voor een update omdat we maar niets horen en dan sta je 20 minuten in de wacht om vervolgens niemand aan de lijn te krijgen! Ik werk zelf voor een groot electronica merk met eigen winkels en daar staat service op 1. Waardeloos bij superkeukens helaas.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te raden”
Door Astrid op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Hellevoetsluis
Geweldig fijn geholpen door Deborah. Vriendelijk snelle uitgebreide tekening. De keuken is van zeer goede kwaliteit, maatwerk en hang en sluitwerk super! Zeker aan te raden! Aanwinst in ons huis
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Wenda van der Linden op woensdag 25 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Prima geholpen bij het kopen van onze keuken. Zeker aan te bevelen, fatsoenlijke behandeling en goede prijs!
Reactie of foto toevoegen
“Een hele prettige ervaring”
Door Maurice op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Utrecht
De ervaring van het kopen van een keuken is erg prettig geweest! Het was niet pusherig en hebben vaak over het ontwerp gesproken en het veranderd, wat geen enkel probleem was. Een hele prettige ervaring gehad!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden maar missen de aandacht”
Door Gerlinda Doorenbos op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Assen
Ja wij zijn tevreden. Tuurlijk is het wennen en valt tot nu toe de vastwasser wat tegen. We zijn erg goed geholpen, steeds weer als we er ongevraagd weer stonden. We hadden veel twijfels, we hadden toch wel veel wensen etc en alles is gekomen zoals we hadden gedacht en verwacht. De montage was nog wel een dingetje. Wat we wel misten en nog steeds missen is de aandacht na het plaatsen; er is op geen enkele wijze contact geweest of alles naar wens was, of er nog vragen waren, of er problemen waren oid. Je zit uren aan de tafel, koopt een erg duur product (is ons geval toch wel dure keuken) en dan heeft men geen interesse. Heel erg jammer !
Reactie of foto toevoegen
“Goede vestiging”
Door Lonneke Oomen op dinsdag 10 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een complete keuken inclusief apparatuur aangeschaft bij Superkeukens. De vestiging in Utrecht kunnen wij zeker aanraden. We zijn erg goed geholpen en er werd in alles met ons meegedacht. Dit heeft er toe geleid dat we precies de keuken hebben die we ook graag wilden hebben, passend binnen ons budget. Van te voren is ook duidelijk gecommuniceerd hoe alles in zijn werking gaat (levertermijn, montage etc.) Toen de kookplaat daarnaast die wij besteld hadden, vlak voor levering niet meer leverbaar bleek te zijn, is ons een passend alternatief geboden en weer met ons meegedacht of dit wel paste samen met de rest van de apparatuur. Dit alles is vanuit de vestiging in Utrecht geregeld. Het enige minpuntje is dat onze smetplint met inmeten niet bleek te passen. Deze is vervolgens ingekort maar de levertijd werd hierdoor, naast de 3 maanden levertijd van de keuken, nog eens 7 weken langer. De tone of voice in de mailwisseling vanuit het hoofdkantoor of hierin niet iets voor ons in kon worden betekent was niet altijd klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Slordig”
Door M. Kwakkelstein-Rozendal op maandag 12 nov 2018 18 | vestiging Wateringen
Men is voor de keuken 4 x langs geweest alvorens het na 5(!) maanden helemaal in orde was. De hoogte van de keuken kwam niet overeen met hetgeen we besteld hadden waardoor deze weer verwijderd moest worden, het front van de vaatwasser viel er 2 x af, de vaatwasser ging kapot, er zaten lijmresten op het blad en de spatplinten klopten niet qua hoogte. Deze laatste werden pas na 5 maanden geplaatst nadat ik ook nog had bijbetaald. Behalve extra kosten geen woord van excuus. Deze zaak gaat er aan voorbij dat voor de gemiddelde mens een keuken een grote investering is waarvoor hij/zij lang gespaard heeft. Wanneer dit dan op een dergelijke slordige manier wordt afgehandeld zonder enig excuus, is dat wel teleurstellend.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door Marlien van der Meer op dinsdag 13 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Vanaf de 1e afspraak heeft Romano ons zeer professioneel geholpen en begeleid tot de installatie van de keuken. Ook RS Montage heeft onze keuken zonder problemen geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en erg blij mee”
Door A. Van Ommen op dinsdag 26 sep 2023 23 | vestiging Zwolle
Zeer klantvriendelijk, goed begeleid tijdens het gehele proces. Luistert naar de klant en brengt tevens nieuwe ideeën aan. Compleet geleverd en vakkundig geplaatst! Zeer tevreden en erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Carineke op maandag 14 feb 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wij zijn heel goed geholpen door Superkeukens Amersfoort. In augustus is er tijdens een fijn gesprek een mooi ontwerp gemaakt. Hierin konden al onze wensen meegenomen worden en ook werd er meegedacht door met alternatieve te komen om de prijs te verlagen. Er zijn in de winkel veel voorbeelden te zien en ook is er een ruime keuze aan materialen en kleuren.
In februari is de montage gedaan door RS montage. Ook dit is goed verlopen. De montage was in iets meer dan 5 uur gedaan en alles was in een keer goed. Prettige installateurs!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Lieke van Vught op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
We zijn super tevreden over het advies, het contact met Ronald, de levering en de montage door Gerry. We hebben voor een scherpe prijs een kwalitatief goede en mooie keuken. Alle spullen zijn op tijd geleverd en prachtig gemonteerd. Wij raden Superkeukens Den Bosch zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig hun best gedaan”
Door O Holthuis op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Leeuwarden
Na 9 en een half jaar nog steeds garantie. Ze hebben geweldig hun best gedaan . Alles netjes opgelost bedankt. Kom zeker weer.
Aanvulling ontvangen 23 november 2020: Betreft Keukenkastjes. De scharnieren waren kapot. En een week later de rechterkast beide zijn door super keuken vergoed. Terwijl de fabrikant geen garantie meer gaf (vijf jaar) Ben geweldig netjes geholpen zeer tevreden. Kosten 150 per scharnier. Dus € 300 vergoed !
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door Crossheart op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
De 1 ster is voor ons al teveel maar anders kan ik helaas ons verhaal niet typen. Dit betreft voor ons wel alleen Superkeukens Beuningen en Keuken Depot Druten omdat zij sinds kort samen zijn gegaan en niet andere locaties. Maar zodra je deze winkel ziet in Beuningen heel gauw doorrijden. De uitbreiding van onze keuken besteld bij Superkeukens Beuningen. Het begon met het niet kunnen waarmaken van de leveringsdatum. Wij moesten er telkens achteraan bellen om te vragen wanneer we de monteur konden verwachten. Uiteindelijk hebben wij zelf een monteur geregeld omdat Superkeukens geen monteur kon leveren terwijl dit wel de afspraak was. Vervolgens ontbrak er een montage stuk bij onze plank en heb ik hier 3 keer voor gemaild maar telkens worden wij aan het lijntje gehouden. Nu ben ik er klaar mee en gaan we het zelf regelen maar wat een slechte service, spijt dat wij bij deze winkel naar binnen zijn gegaan en niet zijn doorgereden naar Huissen waar ik de keuken had aangeschaft. Al met al is het voor ons een hele slechte ervaring met deze twee bedrijven mede doordat de afspraken niet worden nagekomen en als dit gebeurd ze niet communiceren maar je er zelf achteraan moet gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door P. Walta op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij de aankoop van de keuken perfect geholpen door professionele en kundige medewerkers. Vanwege een toekomstige verhuizing is ook het op afroep bestellen en plaatsen prima geregeld en gecommuniceerd. Ook datum van plaatsen van de keuken was goed afgestemd met ons als koper.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Yvonne Santing op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Veenendaal
Ik kocht een complete keuken. In de showroom werd met me meegedacht over de indeling. Vakkundig geadviseerd en geluisterd naar mijn speciale wensen. Natuurlijk is er een "levertijd". Ook daarbij werd rekening gehouden met mijn agenda. Dan komt de montage. Dat was met militaire precisie georganiseerd! De hier achtereenvolgend werkende mensen waren keurig op tijd, zeer vakkundig en aardig. Ook dat is plezierig. Het is heerlijk om in een paar dagen tijd het plaatje dat tot dan toe alleen op papier bestaat, werkelijkheid te zien worden. Ik kreeg de keuken die ik wenste.
Reactie of foto toevoegen
“Voor mij geen Superkeukens meer”
Door Brouwer op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Eindhoven
Mooie keuken gekocht. Aardig verkoop personeel. Montage kosten betaald. De monteur kwam alleen en ik (pas bevallen vrouw, alleen thuis met baby) heb hem moeten mee helpen met het plaatsen van een grote wandkast. Ik gaf aan dat ik dat niet kon omdat ik niet handig en niet sterk genoeg was. De monteur gaf aan dat er geen andere mogelijkheid was omdat hij alleen was en dat het niet moeilijk en zwaar was, dat ik dat wel kon. Omdat er volgens de monteur geen andere mogelijkheid was, heb ik geprobeerd te helpen. De kast valt! Mijn vingers klem en geschaafd. Niet fijn natuurlijk. Als hij weg is zie ik dat de kast beschadigd is en dat hij met grijze stift de beschadiging weg heeft zitten werken. Zonder dit te benoemen. Ook de koelkast was niet gesteld. Erg jammer. Toen hij terug kwam om dit te repareren sprak ik hem hier op aan dat ik het jammer vond dat het zo gegaan was en vroeg ik me af waarvoor ik montage kosten betaald heb? DIT WAS ZIJN ANTWOORD: Dat is normaal, omdat ik alleen kom. Ik kom bij duizend klanten en niemand vindt het een probleem om mee te helpen. Ik gaf aan dat ik dat fijn had gevonden dat van te voren te weten. "Ik ben geen verkoper" was zijn antwoord. Ook over de beschadigingen zei hij dat dat normaal was en kon gebeuren. Jammer dat dit voor Superkeukens monteur normaal is. Daarom voor mij geen Superkeukens meer.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij complete keuken”
Door k.verwey op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Arkel
Met trots delen wij mede eindelijk gekocht te hebben bij een bedrijf die wel weet hoe men met klanten om moet gaan. Na 2 jaar problemen met onze vaatwasser. 1 emailtje naar Arkel en direct werd er actie ondernomen En wat denk je...gewoon een fonkelnieuwe geleverd... Kijk zo ga je met klanten om Robin en consorte ...bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Ruime keuze”
Door Natascha Davis op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Elburg
Ruime keuze aan keukens, erg vriendelijk personeel. Ze hebben alle tijd en veel geduld, de levering was ook erg snel. Mijn ervaring met superkeukens is erg positief en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door C.de Zoete op zaterdag 14 nov 2020 20 | vestiging Veenendaal
Keurig op tijd geleverd en geplaatst. Het is een plaatje geworden.
Aanvulling ontvangen 17 november 2020: Wij hebben bij Superkeukens een complete keuken gekocht en zijn daar heel tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door C. Tournij op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Met een plattegrond op zak , op naar Superkeukens. Ontzettend vriendelijk geholpen door Esther, en binnen een "paar" klikken op de pc stond er de keuken naar onze zin.
De levering duurde ook maar een aantal weken. Super. De montage door Mark gedaan, ook Super, we zijn heel tevreden. Zo Super kan het zijn bij Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Satyane op maandag 28 mei 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht bij Ronald Massing Superkeukens in Utrecht. Echt super geholpen, en hij heeft meegedacht, heel vriendelijk, totaal niet opdringerig zoals de keukenconcurrent waar ze meteen over teken begonnen. Echt super tevreden. Ik zou iedereen die een keuken nodig heeft aanraden naar Superkeukens te gaan. Geweldige service eerlijke prijs
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Hans van de Mortel op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken, hoe langer we hem in gebruik hebben, hoe vaker we tot de ontdekking komen dat we door de mensen van Superkeukens toch wel erg goed geadviseerd zijn bij het maken van bepaalde keuzes. Waar dit kastje waar deze lade, wat kunnen we nog met deze ruimte enzovoort. In het voortraject hebben ze ons vertrouwen gewonnen. We kregen een goed en vooral ook eerlijk advies én, ook heel fijn, geen opdringerige verkooptechnieken. We ontvingen een transparante offerte met 3D tekeningen inclusief leidingschema's voor de voorbereidende bouwkundige werkzaamheden.
Een nieuwe keuken is een lastig proces waarbij vele schakels op elkaar afgestemd moeten worden. Dat kun je overlaten aan de mensen van Superkeukens Eindhoven. Ze bieden vele mogelijkheden voor een kwalitatief prima keuken met een vriendelijke prijsstelling. Nu het hele proces achter de rug is kunnen we rustig concluderen dat deze mensen ons vertrouwen waard zijn. Niet alleen woorden maar ook daden bij deze firma. Ook nadat de keuken geplaatst en betaald is en er nog wat aftersales nodig is voor de laatste puntjes op de i, staan ze er voor je. Een tip: we hebben gemerkt dat het enorm helpt als je als klant goed voorbereid bent voordat de montage plaatsvind. Die verliep keurig en soepel. Een nieuwe keuken zonder ook maar één dingetje / foutje /ontbrekend onderdeeltje bestaat niet, zo reëel moet je zijn. Bij onze keuken hadden we zelf één dingetje over het hoofd gezien maar ook dat is keurig opgelost. Het totale proces van idee tot realisatie verdient een dikke 9. Dank je wel Superkeukens Eindhoven wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en kijken met veel plezier terug op de samenwerking
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door F Durrani op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Vanaf ontwerp tot eind product gewoon goed n vakkundig geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Heel lang geduurd”
Door Arch op dinsdag 7 nov 2017 17 | vestiging Amersfoort
Na een rommelig voortraject, waarbij diverse zaken achteraf aangepast moesten worden is onze keuken gemonteerd in juli 2017. Na het monteren bleek dat de maat van de bladen niet overeenkwam met de maat van de meubels. De monteur heeft gemonteerd wat hij kon en is vervolgens weggegaan met de melding dat er een nieuw blad zou komen. Na twee maanden kreeg ik een mail van Superkeukens. Ik ging ervan uit om een afspraak te maken voor montage van het nieuwe blad. Dit bleek te zijn om me te herinneren aan de openstaande betaling. Hierop heb ik gereageerd dat ik de betaling zou voldoen zodra de keuken compleet gemonteerd zou zijn. Hierop is een lang traject met vooral trage reacties van Superkeukens op gang gekomen. Uiteindelijk is op 17-2-2017 een oplossing overeengekomen met als leverdatum 13-4-2017. Omdat deze oplossing ook een paar extra onderdelen omvatte is hier een extra bedrag voor overeengekomen. Uiteindelijk heb ik na het verstrijken van de afgesproken datum contact opgenomen en gevraagd om tekst en uitleg. Hier kwamen allerlei smoesjes en excuses op, maar geen concrete oplossing. Uiteindelijk werd een montagedatum van 26-6-2017 voorgesteld. Ik heb gemeld dat ik het niet eens was met een dusdanige uitloop ten opzichte van de afspraak en heb gevraagd dit te versnellen. Hierop werd niet ingegaan. Hierna heb ik gevraagd om financiële genoegdoening wegens het niet nakomen van de afspraken. Hierop werd geantwoord dat dit in overweging zou worden genomen. Uiteindelijk is hier na montage alleen nog een reactie op gekomen met excuses. Hierop heb ik geantwoord hier geen genoegen mee te nemen. Hierna heb ik alleen nog betaalverzoeken ontvangen. In eerste instantie heb ik om mijn goede wil te tonen het oorspronkelijke bedrag voor de keuken betaald. Hierop volgde het verzoek om ook het resterende bedrag voor de extra onderdelen van de oplossing te betalen. Ik heb hiervan aangegeven dat dit niet volgens afspraak is gegaan. Hierop kwam uitsluitend reactie dat dit volgens Superkeukens wel zo was en dat er een incassobureau ingeschakeld zou worden als ik niet tot betaling overging. Omdat ik om het openstaande bedrag niet nog meer gezeur wilde hebben dan ik tot nu toe al heb gehad, heb ik het bedrag onder protest en voorbehoud van rechten betaald. Blijf weg bij deze zaak als je iets wilt dat ingewikkelder is dan een standaard recht keukenblokje.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop nieuwe keuken”
Door Aalt-Jan van Hierden op dinsdag 27 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht, alle afspraken goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Diana van de berkt op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
Fijn geholpen om de keuken in beeld te krijgen via de 360 tekeningen. Keuken daarna aangekocht en zowel het voorwerk als het plaatsen van de keuken is top gegaan. Ik ben heel erg blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Altijd vriendelijk gebleven”
Door Alice en jack op donderdag 3 dec 2020 20 | vestiging Huissen
Na 25 jaar op zoek naar een nieuwe keuken. Onze oude was een superdegelijke Nolte keuken en we wilden graag een soortgelijke keuken terug. Ons eerste bezoek was superkeukens in Huissen. Daarna zijn we nog bij meerdere geweest. Maar toch weer terug naar Huissen, omdat we hier gewoon een goed gevoel bij hadden. Hier heeft Daniel ons weer geholpen, ook nadat we meerdere keren terug zijn geweest voor de nodige aanpassingen. Eind Juli is de keuken geplaatst, echter waren er een aantal onderdelen weg, maar deze zijn meteen weer besteld. Door de corona en vakantietijd in Duitsland duurde het allemaal wat langer, maar Superkeukens Huissen is altijd vriendelijk en attent geweest. Niks was hen teveel Nu is de keuken helemaal klaar, omdat er een lade licht beschadigd was. De keuken is helemaal top en komt qua degelijkheid goed overeen met onze oude keuken. Keuken is perfect geplaatst en iedere keer hebben we onze eigen Francois Vergeer gehad. We zijn er zo blij mee! Daniel en Frans en ook superkeukens Huissen, heel erg bedankt voor alles!
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen en goed advies”
Door Danielle Handl op woensdag 20 jul 2022 22 | vestiging Utrecht
Super geholpen door Johan! Hij heeft goed advies gegeven en dacht mee. Toen wij een installatietekening vroegen voor onze eigen monteur, kreeg ik het binnen een dag in mijn mail. Geen irritant gepush in de showroom.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Erwin Strunk op donderdag 2 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door Arthur van Superkeukens Amersfoort. Nadat hij ons eerst vertelde dat ons eigen plan niet paste (grrr) dacht hij goed mee en het eindresultaat is nog mooier dan ons oorspronkelijke plan. Ook plaatsing verliep naar wens, zeer vriendelijke en bekwame medewerker heeft alles in 2 dagen geplaatst. Tenslotte was er nog sprake van een beschadiging maar ook dat is via de landelijke supportafdeling naar tevredenheid afgehandeld. Kortom: erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Elke op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg fijn geholpen, Vincent nam de tijd voor ons en dacht mee. Meerdere keren contact gehad zodat alles helemaal naar wens was. Alles werd in 1 keer geleverd (geen vertraging op apparatuur oid) wat natuurlijk prettig is. Aanrader om hier je keuken te kopen!
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Michel Corten op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Cruquius
Super goede ervaring bij Superkeukens Cruquius. Eerlijke verkoper (Allard), niet opdringerig maar wel meedenkend. Ruime keus. Afdingen en pingelen gelukkig niet nodig, er wordt direct een scherpe prijs neergelegd. Alles geleverd zoals besproken. Bij vragen wordt snel gereageerd. Prima aanbevolen installatiebedrijf (JM Montage). Bij levering mist bezteklade en 1 kastje was beschadigd. Ook dat is prima verholpen. Kortom uitermate tevreden en zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Eric lodewijks op woensdag 6 jan 2021 21 | vestiging Helmond
Op zoek gaan naar een keuken in een ( keuken) land waar je door de bomen het bos niet meer ziet . Je hebt wat schetsjes bij en wat ideen over wat je zeker wil en wat je zeker niet ( meer) wil. Dan moet je het samen ook nog eens worden want de tijd dat alleen de vrouw in de keuken stond is ver achter ons.Wij zijn uitgekomen bij superkeukens , en waarom?
Simpel : klik met de verkoper ( Rob)
Prijs is prijs geen gehandel
Kundig meedenken
Veel keuze
Offerte direkt mee en nadenken niet tekenen!
Terug , tekenen en pas betalen bij levering
Prettig kontakt geen haastwerk! Toen hij kwam klopte echt alles ( volgens mij ook zij waren verbaasd want hun zijn ook weer afhankelijk van de fabrikanten , maar zou het niet kloppen hadden wij het volste vertrouwen in hun dat ze het op zouden lossen. De monteur die ze adviseerden was extreem goed , ervaren en geduldig( john versmoren) en zonder dat zou zelfs een goede levering niet voldoende zijn , petje. Af voor alles ik kan me geen betere aankoop wensen als deze van Superkeukens ( dit voor helmond ) en geen betere monteur, want zoals iedere koper weet het is een stresvolle tijd waarin je geduld inzicht en geld moet verzamelen om het tot een goed einde te brengen omdat het toch weer je droomkeuken voor de komende 20 jaar moet zijn . Nu , dat is ze gelukt!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door John Ramkhelawan op vrijdag 28 jan 2022 22 | vestiging Breda
Ik heb een keuken gekocht in maart 2021, die ondanks de corona pandemie in de afgesproken tijd is geplaatst. Door hele goede service van SK medewerkers en monteurs werden alle kleine oneffenheden opgelost. Ik ben erg tevreden met de keuken en de aankoop bij SK.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door W.n.g. van doorn op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Veenendaal
Er is geplaatst wat is afgesproken en volgens de planning.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze fantastische keuken”
Door Linda en René Veldhuis op woensdag 26 jan 2022 22 | vestiging Oldenzaal
Wij hebben onze keuken gekocht bij Super keukens in Oldenzaal. Vanaf het eerste ontwerp, het in meten, brengen en monteren van de keuken... nooit was er iets teveel gevraagd. Wij zijn super blij met onze fantastische keuken. Via deze weg wil ik alle medewerkers van Super Keukens Oldenzaal bedanken.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Betty en Tom op zondag 16 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Net als in ons vorige huis hebben wij ook nu weer een keuken van Superkeukens. De vorige keuken was al mooi maar deze is super. Bij het ontwerpen van de keuken is goed meegedacht door Roland van Superkeukens in Den Bosch. Door middel van 3D tekeningen van de verschillende ontwerpen hebben we een goede keuze kunnen maken. De prijsstelling was helder. We zijn erg tevreden met het resultaat en de vakkundige montage. De keuken is nu een half jaar in gebruik en we hebben er dagelijks plezier van.
Reactie of foto toevoegen
“5 sterren”
Door Peter op donderdag 28 jun 2018 18 | vestiging Breda
Wij hadden al bij meerdere keukenzaken rondgekeken, die door hun agressieve verkooptechnieken al snel afvielen. Bij Superkeukens Breda zonder enige vorm van druk rustig rondgekeken. De kwaliteit, sfeer en de prijsstelling voelden goed, waarop wij door Cesco een offerte hebben laten maken. Er werd ruim de tijd genomen om te komen tot onze ideale keuken, meerdere aanpassingen achteraf werden netjes verwerkt/meegenomen. Voor plaatsing van de keuken is door de huismonteur (Christiaan) keurig werk afgeleverd met een aantal aanpassingen en het verleggen van leidingen. De keuken werd een dag voor plaatsing netjes afgeleverd, samen met de chauffeur alles nagelopen. Er bleek een boiler te missen, na een telefoontje werd het onderdeel de volgende dag met spoed nageleverd. De keuken staat inmiddels en wij zijn er zeer super blij mee. Het mag duidelijk zijn dat wij meer dan tevreden zijn over Superkeukens Breda; kwaliteit, bemiddeling, communicatie, montage en aftersales krijgen van ons 5 sterren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door W zuidam op zondag 2 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
We zijn goed geholpen met het kopen van de keuken, goede service en goed product.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A. de Windt op zondag 31 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij zijn door een kennis ( met goede ervaringen ) in Den Bosch binnengelopen. We hadden zo onze eigen ideeën. De adviezen waren dermate passend, de 3d tekeningen dermate professioneel dat we een goed gevoel kregen. Daar gaat het in 1e instantie om. Ons idee werd aangepast door vakkundige tips en adviezen. Uiteraard is het prijsplaatje ook een wezenlijk onderdeel. Dat hebben we ook eens goed naast elkaar gezet. Uiteindelijk besloten de keuken te laten plaatsen. Levertijd, levering, plaatsen 100 procent. We zijn erg tevreden en met een prima resultaat. Aanbeveling waard.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Sarah-Jane Threipland op maandag 3 sep 2018 18 | vestiging Amsterdam
They have now deleted the reviews off all their Facebook pages so I'm re-writing mine here. I literally cannot UN recommend Superkeukens enough. Such a bad experience with them. I signed and ordered my kitchen with them in November 2017, having my first meeting in August 2017 or so. In January 2018, 3 weeks before the kitchen was due to be delivered they went bankrupt and I got a mail saying my kitchen would no longer be delivered and I may lose my deposit. Then after chasing them for months over the deposit and whether it would be returned, in June they said they would be delivering it, in July. By this time I had lost the guy who they recommended on installation, had measured and would install it (by the way the only one who would take on the job as I have a central Amsterdam flat on the 4th floor some didn't even show up to measure when they found out the address). They delivered it in July as they said, and as my boyfriend and I were installing it became clear that the measurement was wrong and the kitchen was too big for the space. Because the guy they recommended to measure is a separate company and isn't attached to Superkeukens, they are not liable and I have had to buy a new single cabinet at my own cost and am now still waiting for it to be delivered as the factory closes over the summer. 1 year later, kitchen still not delivered or finished. The guy who was my sales advisor even told me his mother was dying in hospital when I was on the phone to him, and so he wouldn't be in the office so much (another guy told me he was in hospital for a back problem), so I wonder if these are excuses not have to take responsibility?? To top it off they said they would send me a kinderkeuken with my kitchen which was a nice looking wooden thing, a bit like the ones you can buy in IKEA. What I got delivered was the cheapest plastic thing from Italy worth about 20 euros. Extremely dissatisfied, have paid more than I wanted with extra cabinet, still don't have my full kitchen delivered or installed—and if my experience anything to go by I don't think it will be long before they go bankrupt again. Do NOT use this company.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door Ido en Doriene van Maldegem op maandag 11 nov 2019 19 | vestiging Amsterdam
Zeer goed geadviseerd tijdens verkoopgesprek. Goed aanbieding gekregen voor een top product. Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijk uitgelegd wat ons te wachten stond.
Aanvulling ontvangen 13 november 2019: Keuken is geleverd en gemonteerd. Zowel de levering als de montage is perfect en geheel naar wens verlopen. Levering geheel volgens afspraak. Zeer nette chauffeurs en alles in goed overleg. Montage verliep ook heel goed. Perfecte communicatie en super resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende nazorg”
Door Rene Postel op maandag 2 apr 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Wij hebben bij Superkeukens Oldenzaal onze keuken gekocht. Elders hadden we een supergaaf keramisch blad gezien welke we wilden hebben, en dat was totaal geen probleem gelukkig. De vriendelijke verkoper (Ronald) heeft echt zijn best gedaan om ons een product te verkopen naar onze wens. En zelfs de nazorg, waar we veel waarde aan hechten, is er uitstekend. Een ladegeleider haperde en na een telefoontje werd dit gelijk geregeld. Een fantastische zaak, ik zou iedereen Superkeukens Oldenzaal adviseren. En vooral fijn: geen ge-onderhandel over de prijs!!! Al die andere zaken waar we zijn geweest nemen je stuk voor stuk in de maling voor wat betreft de prijs. Superkeukens maakt hun slogan waar en verkoopt standaard voordelig geprijsd!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke onvoldoende!”
Door smarius op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Breda
Kwaliteit van de keuken is prima en plaatsing van de keuken is uiterst professioneel verlopen. Alleen dat gebeurd niet door SuperKeukens maar door duitse fabrikant en extern installatie bureau. Alles eromheen is fout gelopen van vergeten keuken te laten produceren waardoor we meer dan 6 weken zonder keuken zaten. Verkeerde bladhoogte met meer dan 1 cm verschil in hoogte, dit terwijl dit uitvoerig besproken is. SK gaf aan dat dat binnen de marge valt. Millimeters zijn binnen de marge maar meer dan 1 cm niet. Klantenservice neemt klacht niet serieus en draagt ook niet bij aan een oplossing. Verder wel uiterst vriendelijke bediening. Als ik SK zou evalueren geef ik ze een dikke onvoldoende!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door Linda den Ouden op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Mijn ervaring is (wederom) heel goed. Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. Door de kennis en kunde van Roland hebben wij nu een juweeltje van een keuken, voor een mooie prijs. Ik vind het uitermate prettig dat je bij Superkeukens direct een mooie prijs krijgt. Al veel complimenten gekregen over onze keuken. De montage is ook perfect uitgevoerd. Roland denkt mee, is klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Super bedankt Roland!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Frans op dinsdag 3 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitstekende ervaring, van begin tot eind. Persoonlijk en deskundig advies, met voldoende ruimte voor vragen etc. Offerte, bevestiging, betaling duidelijk. Inmeten en plaatsen keuken keurig op de afgesproken tijd. Uitstekende montage door vakbekwaam monteur. Met precisie. Kortom, een zeer tevreden klant!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke tien”
Door Ada van Gulik op dinsdag 26 okt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Nieuwe keuken gekocht. Goed geholpen en goed advies gekregen. Keuken is netjes en op afgesproken tijd bezorgd.De keuken is heel netjes geplaatst. De monteur was heel rustig, netjes en vakkundig!!! Ziet er heel keurig uit. Ben er heel blij mee. Een dikke tien!!! Heb helemaal geen klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Volgende keer weer”
Door Remco Verbiesen op donderdag 27 aug 2020 20 | vestiging Tiel
Mooie keuken gekocht bij Superkeukens tiel.Snel en goed geholpen door Demi, Niks was te moeilijk. Levertijd wel wat vertraagd door corona (maar daar kon niemand wat aan doen).Ook de montage verliep goed zoals gepland, Zal volgende keer zeker weer voor superkeukens tiel kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Dick Pelle op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wat kan je nog meer zeggen bij de score 'super'? In ieder geval dat Superkeukens Arkel haar naam eer aan doet. Niet alleen tijdens de verkoop maar vooral de begeleiding en de service zijn meer dan voldoende in orde. I.v.m. onze verhuizing hebben we in 5 jaar dit nu twee keer meegemaakt. Ervaring voldoende dus om Superkeukens Arkel met deze waardering te belonen. Ga zo door mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeukenmeubel”
Door Jorika op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een meubel voor de wasmachine en droger gekocht voor in de bijkeuken. Snelle service en levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door P. Tempelman op vrijdag 18 jun 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Als je een mooie keuken wilt ga dan naar Superkeukens Capelle. Echt in één woord SUPER!! Superkeukens Capelle is een zeer betrouwbare zaak. Je krijgt mooie realistische prijzen. Je wordt totaal niet opdringerig geholpen maar krijgt goede informatie en tips. We zijn diverse keren langs geweest en elke keer word je vriendelijk en goed geholpen. De offerte is gemaakt door Rosalie in een prachtige 3D tekening. We hebben al onze wensen uitgesproken, ze denkt geweldig goed met je mee en is ontzettend vriendelijk. Je mag zo vaak terugkomen als je wilt. Uiteindelijk hebben wij een mooi ontwerp gekregen met prachtige combinaties. Het inmeten ging zeer goed. De levering was zoals afgesproken en goed. De communicatie voor de levering en daarna (after sales) is top met Niels, Martin en René. Bij ons zat er een klein scheurtje in een kast (transportschade) en die werd direct opnieuw besteld, totaal geen enkel probleem. Binnen enkele weken direct mooi opnieuw geplaatst. Onze hoekkeuken is geplaatst door hun vaste monteur Pim. Dat is echt een kanjer: werkt snel, zeer vakkundig, heeft oog voor details, netjes en vriendelijk. Super netjes en prachtig geplaatst! Het eindresultaat voldoet aan al onze verwachtingen. Geweldige kwaliteit kasten en werkblad. We hebben de keuken nu 4 maanden in gebruik. Wij zijn heel erg tevreden over Superkeukens Capelle en raden dit bedrijf bij iedereen aan. Ze zijn eerlijk, betrouwbaar, mooie prijzen, komen afspraken na, vriendelijk, snel, netjes, geweldige montage. In één woord een topbedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Barry op donderdag 2 jun 2022 22 | vestiging Arkel
Ik kan helaas Superkeukens Arkel NIET aanbevelen. Lees onderstaande s.v.p. tot het eind...
• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal 'zooi' (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later... alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus... je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken...
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto's gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november... maar vervolgens ook niet week 48/49... niet week 51... niet week 1... niet week 3/4... niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als 'cadeau' bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd... Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben... niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo'n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel 'pech' hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn... Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.
Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Els Spee op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik zocht een blauwe keuken, overal geweest en niet de kleur en keuken die ik wilden hebben. Bij super keukens kon ik de keuken in iedere kleur krijgen, samen met Kim Monde hebben we een mooie keuken en kleur uitgezocht, ben er Super te vrede mee.
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon zeer slecht”
Door max van Gils op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Uden
Wij hebben een heel tijdje geleden veel problemen met de keuken gehad:
1. ze waren de combi oven vergeten mee te geven bij het ophalen van de spullen
2. beschadigingen aan kastjes en kasten...
3. Plinten die niet goed zijn, wij hadden voor een hoge keuken gekozen, hierbij horen ook hoge plinten. Spijtig hebben ze 1 plint in de verkeerde hoogte gegeven. Nu krijgen we daarvoor een rekening van 85 euro terwijl dit onze fout niet is...
4. We moesten alles zelf maar oplossen, zoals de plinten die niet goed waren. en als er een kapotte achter kant is moet je zelf maar de plaat vervangen. Service?????? ver te zoeken
Gewoon zeer slecht.
Groet,
Max van Gils
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door A.C.C.M. de Sain op maandag 24 sep 2018 18 | vestiging Veenendaal
Zeer goed geholpen. Het gevoel zelf hebben kunnen kiezen. Ook de levering alles volgens goede afspraken. Ook het plaatsen is perfect gebeurd. Super bij Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviseur gehad”
Door Jan&Ellen Hamers op zaterdag 11 dec 2021 21 | vestiging Den Bosch
Superkeukens heeft wat ons betreft haar naam absoluut eer aan gedaan. Wij zijn enorm goed geholpen door Jorick, de adviseur. Hij heeft werkelijk overal aan gedacht en maakte voor ons een perfect passende indeling met zoveel mogelijk opbergruimte. Hij nam alle tijd en liet ons continue alle mogelijkheden in de showroom zien. Hij kwam zelf met ideeen, daar waar wij iets over het hoofd zagen. Toen de inmeter later op een iets andere maat kwam, weerlegde Jorick dat en belde ons ook zelf nog terug om te zeggen dat maat en tekening wel goed waren en waar de verwarring lag. Dit stelde ons gerust en alles is perfect gegaan. Tijdens montage bleek dat de muur door het stuckwerk iets breder was , waardoor het aanrechtblad niet pastte, maar dit werd direct door Gerrie, de vaste monteur voor Superkeukens, adequaat opgelost en het keukenblad werd keurig op maat geleverd en geplaatst. Wat ons betreft een dikke 10 voor Jorick en Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Edwin op zaterdag 3 aug 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben bij super keukens onze keuken gekocht en zijn daar zeer tevreden over, we zijn daar zeer goed door jorrick geholpen alles is naar onze wens gegaan zoals de communicatie de levering en de plaatsing van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Marion van den Biezenbos op zaterdag 3 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
Fantastisch geduldig geholpen. Nemen alle tijd net zo lang dat ik het WoW gevoel had. Helemaal niet onder druk gezet of gepusht! Alles verliep volgens afspraak. Ook monteren gebeurde keurig en netjes zonder dat er ook maar iets zonder overleg ging.
Reactie of foto toevoegen
“Dat is meedenken”
Door Hans op maandag 17 apr 2017 17 | vestiging Wateringen
In december 2016 een nieuwe keuken besteld, contract ondertekend en ingemeten. In januari 2017 kreeg koper een herseninfarct. In overleg met Richard van Superkeukens Wateringen de keuken op "hold" gezet. Na ruggespraak met de ergotherapeut van het revalidatiecentrum waren wijzigingen gewenst op het ontwerp. Met Richard van Superkeukens Wateringen overlegd; geen probleem. Met hem een hele avond gepuzzeld en opnieuw getekend. Geen gedoe om meerkosten vanwege extra werk en dat een nieuw ontwerp was samengesteld; van extra kosten wilde hij niet weten. Ook de ergotherapeut kon zich in de verbeterde opstelling prima vinden. Achter de schermen werkte Superkeukens aan een versnelde levering. De keuken was in 5 weken geleverd en netjes geplaatst door montagebedrijf Spencer. De dag na plaatsing ontslag uit revalidatiecentrum; enorme verrassing bij thuiskomst! Wij wachten alleen nog op de magnetron, dat is namelijk niet zo'n gangbaar model. Wij hebben er alle vertrouwen is dat dat goed komt. Wij bevelen Superkeukens aan!
Reactie of foto toevoegen