Feedback
7,9

Keukenstunter

Score uit 10 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
7 vestigingen (Noord-Holland, Noord-Brabant, Zuid-Holland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenstunter
Keukenstunter is een landelijke franchiseformule op het gebied van complete keukens, keukenapparatuur en keuken-accessoires. Wij zijn een jong en snelgroeiend bedrijf en streven ernaar ons door heel Nederland te vestigen, zodat wij het hele land kunnen bedienen.
Alternatieven voor Keukenstunter
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 329 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,7 uit 343 ervaringen
• Pelma Keukens
   
(Goes Zeeland) score 9,6 uit 292 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(3 vestigingen) score 9,2 uit 906 ervaringen
• KuechenWelt
   
(Heerhugowaard Noord-Holland) score 6,5 uit 62 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 10 ervaringen over Keukenstunter. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren6 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren2 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster1 ervaring

Ervaringen over: montage, prijs, service

Per vestiging:
“Nieuwe eigenaar ruimt rommel van de oude”
Door Huub Meulendijks op dinsdag 9 feb 2021 21 | vestiging Son
Hierbij onze ervaringen m.b.t. de Keukenstunter in Son. Vroeg in het jaar 2020 wilden we een nieuwe keuken. Na vele recensies gelezen te hebben, bleven er 3 bedrijven over. De doorslag gaf de Keukenstunter, vanwege een uniek uiterlijk van een bepaalde keuken. De recensies waren behoorlijk goed, dus wat kon er mis gaan? Nou, letterlijk alles. De planning was dat de keuken in de week van hemelvaart geplaatst zou worden. Helaas gooide Corona roet in het eten, en het zou 6 weken later worden. De keuken hebben we expliciet door de Keukenstunter in laten meten, om fouten te voorkomen. Op 29 juni zou eindelijk de keuken geplaatst worden. In het weekend hebben we de oude keuken verwijderd, en de boel gereinigd. Ik had 2 dagen vrij genomen om bij de plaatsing te zijn.

Door een verkeerde planning kwam de keuken tegelijkertijd aan met de keukenmonteurs. Na uitpakken van de spullen ging het al snel mis. Het begon met een ontbrekend noodblad, omdat er uiteindelijk een keramisch blad komt. Meneer, die aansluiting van de Perilex zit verkeerd, daar komt een kast voor. Hebt u geen aansluitplan gekregen? Nee, die heb ik inderdaad niet gekregen, maar de monteurs wel. Ik heb dus niets voor kunnen bereiden. Nou, als u de Perilex er even uitkapt, leggen we die op de grond, en kunnen we plaatsen. Snel een hamer en beitel, en voor het eerst in mijn leven sloeg ik door de waterleiding.

Meneer, uw vloer loopt niet ver genoeg onder de keuken, dus kunnen we niet plaatsen. En als u toch moet aanpassen, leg dan ook de afvoer wat strakker tegen de muur. Oww, uw vensterbank moet ook 4cm lager, anders kan het keramische blad niet geplaatst worden. Er was ook nog een tip om de afzuigbuis van 100mm naar 125mm te vergroten, omdat het efficiënter was. Daarvoor zou ik zowel in de keuken als bijkeuken moeten slopen, en een nieuwe dakdoorvoer moeten plaatsen. Ondertussen was ik door de paniek al over mijn kookpunt heen. De monteurs hadden nog snel contact opgenomen met een collega, die op vrijdag kon plaatsen. Ik heb maar snel enkele dagen extra vrij genomen vanwege de aanpassingen. De waterleiding werd dezelfde dag nog gerepareerd, wat me een € 150,- kostte. Daarna de Perilex laten verleggen door een monteur. De vloer heb ik dieper door laten lopen, en de vensterbank weg gehakt. Vrijdags zou dan de 2e ploeg komen. Eerst zou de keuken geplaatst worden, waarna pas een mal gemaakt kon worden voor het keramische blad.

D-day vrijdag en de monteurs waren netjes op tijd. Uiterst aardige mensen, maar volgens mij hadden ze aan de speed gezeten. Volgens mijn mening lag het tempo te hoog om kwalitatief werk te leveren, en dat bleek ook. Een hele hoge ladenkast werd verder uitgepakt, en daar ging het al mis. De hoge deur uit 2 delen schoot uit de vingers van de monteur. Het resultaat was, dat beide delen ernstig beschadigd zijn, en vervangen moeten worden. Bij de aankoop hadden wij die kast besteld met 6 laden, die naar eigen inzicht gemonteerd zouden worden. Nu waren er 4 laden al gemonteerd en 2 legplanken. Het razende tempo ging verder tot uiteindelijk het noodblad geplaatst moest worden. Helaas was dit niet aanwezig, en de monteurs zijn naar de Keukenstunter gereden, waar ook geen noodblad was. Slechts een wasbak hebben ze kunnen regelen. Uiteindelijk hebben ze een blad bij een bouwmarkt gekocht, want de afspraak was dat ik s'avonds weer kon koken. Ondertussen zouden de bovenkastjes geplaatst worden inclusief de afzuiging. Wat blijkt, het laatste kastje boven het aanrecht is 40cm breed i.p.v. 30cm. Hierdoor zou het kastje 10 cm buiten mijn raam steken, en word dus niet gemonteerd.

Het blad is uiteindelijk gemonteerd. Het bovenkastje voor de afzuiging werd naar mijn mening behoorlijk lomp gezaagd, ondanks dat je er weinig van ziet. In het kastje zou de flexibele slang weg gewerkt worden. Dit is niet gebeurd, en je kijkt dus tegen de slang aan. Ook zou er ruimte zijn voor een kruidenrek, voor de afzuiging. Helaas, daar was geen plaats voor. Er is een verloop van 125mm naar 100mm geplaatst om de slang aan te sluiten. De maten voor het keramische blad werden genomen, met de mededeling dat dit ook moest gebeuren voor de keramische achterwand. En dat kon pas nadat het blad is geplaatst. Om 14:00uur waren de heren klaar om weekend te gaan vieren. Wij hadden een incomplete keuken, maar konden na een week in ieder geval weer koken. De dinsdag erna zijn we ons beklag gaan doen bij de Keukenstunter. De opsomming van problemen werden ingevoerd, en er zouden nieuwe spullen besteld orden. Het komt 100% in orde, en ik zorg dat u weer kunt lachen. Wij bellen u volgende week terug!

Weer een week later, en gevraagd of de telefoon stuk was, omdat er niet gebeld is. Oww, Marc heeft vakantie. Dan word je dan uiterst vriendelijk te woord gestaan door zaakvoerder Rick, maar zonder enige empathie. Er kan altijd "wat" misgaan meneer. Dan blijkt dat Marc ook niet alles heeft bij besteld, en word weer aangepast. Helaas zit er nu wel de vakantie tussen meneer, maar we maken een nieuwe planning. Na diverse weken stilte, maar weer eens naar de Keukenstunter gereden. Alsof er niks aan de hand is, krijg je uiteindelijk te horen, dat de spullen in week 37 geleverd worden. In week 38 zou er een nieuwe plannigg gemaakt worden voor montage. Nu zitten we in week 40 en woensdag 30 september. We gaan maar weer eens naar de Keukenstunter verhaal halen. Kwam u voor de keukenservice? Welke service?

En wanneer mogen we nu een complete keuken verwachten? Nou, morgen maken we een planning met de monteur, zodat het volgende week gemonteerd word. Begrijpen jullie dat we al lang over het punt van irritatie zijn? Ja, maar u had ook kunnen bellen. Klopt, maar dat hadden jullie ook kunnen doen, en ik ben degene waaraan service verleend moet worden. worden we nu wel op de hoogte gebracht na morgen? Jazeker, we prikken een dag voor volgende week(41). Ongelooflijk dat je na een wurgcontact met volledige betaling, dergelijke "service" mag verwachten. We tellen vrijdag 2 oktober en mijn telefoon gaat. Ze komen de spullen brengen, om die maandag 5 oktober te monteren. s'Avonds controleer ik wat ze gebracht hebben. En je raad het al, er is weer wat mis. De grote deur van de voorraadkast zit er niet bij. Het blad stond buiten onder de overkapping, maar toch in een vochtige omgeving. Die kon volgens hun niet naar binnen, omdat ze een draai niet konden maken. Gezien de multiplex plaat onder de keramiek, wilde ik het blad naar binnen.

Samen met mijn vrouw lukte dat makkelijk, dus weer een staaltje gemakzucht. De maandag 5 oktober brak aan, en de monteurs staan op tijd voor de deur. Spullen worden uitgepakt, en er bleken al vulstukken voor de laden van de voorraadkast te ontbreken. Bij het goed ingepakte keramische blad zat een tekening van de maten en uitvoering. Deze worden nagemeten en er klopt weer weinig van. Op verschillende plaatsen zijn kieren die groter zijn dan 1cm. Ik dacht wel, dat dit door de vorige monteur goed was ingemeten. Dit nieuwe blad is toch geplaatst om 100% zekerheid te hebben van de afwijkingen. Voor het oog lijkt het in ieder geval op iets wat in de toekomst opgelost zal worden. Het smalle kastje is opgehangen en het is in ieder geval een soort van geheel. Een monteur heeft nette kapjes gemaakt om de afvoerslang van de afzuigkap. De koof boven de kastjes is er ook zeer netjes op gemaakt. Wat een verschil in vakmanschap lieten deze mensen zien(Cees en Nico). De monteurs hebben het advies gegeven om de leverancier van het blad, dit zelf in te laten meten. Om 2 vliegen in 1 klap te vangen, kan dan ook gelijk de achterwand ingemeten worden.

We tekenen een maand later en op 9 november gaat de telefoon. Of de bladen leverancier het blad en de achterwand in kan komen meten. Natuurlijk kan dat. De aanvraag voor het inmeten had ie pas op 2-11-2020 gekregen. Men heeft dus een maand zitten wachten om die opdracht te geven. De man verbaasd zich over het broddelwerk, en gaat aan het meten. Al onze wensen meegenomen en hij gaat zijn best doen om dit jaar nog te leveren. Over de deur van de voorraadkast, en de vulstukken van de laden, hebben we nog niks gehoord. Weer tijd voor een bezoekje vrees ik.

Maandag 14-12-2020 Er gaat ook wel eens wat goed. Vandaag kwam het nieuwe blad met achterwand, en hoe ongelooflijk ook, het past als een handschoen. Deze heren, een keukenmonteur en de monteur van de bladen fabriek, hebben perfect werk geleverd. Helaas nog geen nieuwe deur en vulstukken voor de laden. Ondertussen is er een nieuwe eigenaar, die alles recht moet breien wat zijn voorganger verpest heeft.

Maandag 21-12-2020 Men komt weer wat spullen brengen, en die worden dinsdag 22-12-2020 gemonteerd. Zou het dan eindelijk goedkomen? Nou nee, er lijkt een vulstuk voor een lade te ontbreken. Dinsdag volgens afspraak, komt er een monteur langs. Er is in ieder geval een complete deur en een complete lade. Dezen worden netjes netjes gemonteerd, en het is geen hall of shame meer. De keuken mag nu gezien worden, en er is wat vertrouwen dat het met de laatste lade ook wel goed komt. Er schijnt ook iets niet goed te weren met de timer van de kookplaat, maar dat is niet echt cruciaal op dit moment. De nieuwe eigenaar heeft de zware taak er weer een fatsoenlijk keukenbedrijf van te maken.

Zaterdag 06-02-2021 Het onderdeel voor de laatste lade is donderdag geleverd. De monteurs waren voor vandaag geregeld, en netjes op tijd. Tot nu toe niks dan lof voor de nieuwe eigenaar, die de ondankbare taak heeft andermans rommel op te ruimen. Vandaag kon dan eindelijk de laatste lade in de voorraadkast gemaakt worden, en de keuken is klaar.. Na dik 7 maanden blijft het trauma echter.
FOTO VAN HUUB MEULENDIJKS
+ Toon extra foto van Huub Meulendijks
+ Toon extra foto van Huub Meulendijks
REACTIE VAN HUUB MEULENDIJKS
Ik wil hierbij wel expliciet vermelden, dat de nieuwe eigenaar 5 sterren heeft verdiend.
Deze communiceert goed, en komt afspraken na, en levert goed werk.
De oude eigenaar heeft amper 1 ster verdiend.
Reactie of foto toevoegen
“Offerte was transparant”
Door Johan Warring op zaterdag 9 jan 2021 21 | vestiging Gorinchem
Vorig jaar hier een keuken gekocht. Goede service, vakkundige mensen en denken heel goed met je mee. Uiteindelijk hier ook de beste prijs ontvangen open en transparant offerte zonder verborgen prijzen. Kan het eenieder aanraden om hier een keuken te kopen.
FOTO VAN JOHAN WARRING
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal naar onze zin”
Door Liesbeth Kampen op zaterdag 19 dec 2020 20 | vestiging Gorinchem
In februari 2020 (nog voor de corona) bij Keukenstunter Gorinchem een mooie keuken gekocht. Na een aantal opstart problemen, o.a. te late levering apparatuur, werd dit door Tahsin Erdal super opgelost. Na plaatsing bleek dat er veel kleur verschil was in de kast fronten. Tahsin heeft er voor gezorgd dat de fabriek in Duitsland (Nolte) ons nieuwe fronten heeft gestuurd. Helaas hebben de monteurs die wij apart hadden ingehuurd veel verprutst (vooral aan het keramieke werkblad) en ook dit heeft Tahsin voor ons opgelost: hij zorgde voor een super vakman die alle problemen heeft verholpen. Wij zijn uiteindelijk super tevreden met de service en aftersales. De keuken is helemaal naar onze zin en we genieten er dagelijks van! Tahsin: nogmaals heel hartelijk dank!
FOTO VAN LIESBETH KAMPEN
+ Toon extra foto van Liesbeth Kampen
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische keuken”
Door Rob op donderdag 17 dec 2020 20 | vestiging Alkmaar
Van te voren hadden wij een visie in ons hoofd hoe een nieuwe keuken eruit moest gaan zien. Na zelf heel veel voorwerk gedaan te hebben uiteindelijk besloten om 3 keukenzaken te bezoeken voor een offerte. Keukenstunter Alkmaar was een van deze zaken. Wat een verademing in keukenland. Dit proces is voor ons begonnen op 1 juli en met de fantastische hulp van Stefaan de Cock is de keuken uiteindelijk in november geplaatst. Vanaf het offertetraject van een Nolte keuken tot de uiteindelijke aanschaf van een Nobilia keuken zijn wij door Stefaan goed begeleid. Ook tussendoor het overleggen van allerlei details was uitstekend. Stefaan stond altijd voor je klaar. De communicatie vanuit Keukenstunter heb ik als zeer prettig, uitermate correct en vriendelijk ervaren. Ik heb niet hoeven te schermen met mijn budget cq. met de offertes van andere keukenzaken. Keukenstunter kwam weliswaar niet als allergoedkoopste uit de bus maar leverde wel de keuken die ik wilde met alles erop en eraan. Bovendien voelde het meteen vertrouwd. Het verschil t.o.v. andere keukenzaken was marginaal en de geleverde offerte was vanaf het begin correct tegen een zeer goede prijs. Nu genieten wij dagelijks van een fantastische keuken dankzij Keukenstunter en uiteraard Stefaan de Cock (en nee ik krijg geen bonus voor deze review). Onze visie die wij hadden van een keuken is voor 100 procent waargemaakt en precies zoals wij het voor ogen hadden zonder concessies te hoeven doen.
FOTO VAN ROB
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jeroen op donderdag 27 feb 2020 20 | vestiging Gorinchem
Door wisseling van personeel wat problemen gehad die kundig zijn opgelost. En de keuken is ook goed geplaatst. De informatie voorziening van levering had beter gekund. Wij zijn tevreden
FOTO VAN JEROEN
Keuken met tegelachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Secuur”
Door Corine Roels-Hogesteeger op woensdag 30 dec 2020 20 | vestiging Gorinchem
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Bij het uitzoeken van de keuken werden wij goed geadviseerd door Tahsin en zijn medewerker. Zeer kundig en vriendelijke medewerker en eigenaar. De bij de levering van de keuken ontbrekende apparatuur, ivm de corona, werd zeer snel na geleverd. Ook de monteurs van de keuken waren secuur en snel en plaatsten de keuken tot volle tevredenheid. Al met al een bedrijf waar je op kan vertrouwen!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door P. Laschet op vrijdag 3 jul 2020 20 | vestiging Gorinchem
Heel blij zijn wij met onze keuken,gekocht via de Keukenstunter in Gorinchem. bijzonder goed geadviseerd en mee gedacht door onze Tahsin. zeker een aanbeveling waard!
FOTO VAN P. LASCHET
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes afgeleverd”
Door marcel op zondag 20 dec 2020 20 | vestiging Gorinchem
In het begin liep het een beetje stroef de oorzaak hiervan is dat we elke keer een andere verkoper hadden die ons deed helpen. Tussen bestelling en montage zat wel een hele lange tijd geduurd mede oorzaak corona maar het heeft wel zo''n 6 maanden geduurd en tijdens het monteren ging het ook niet helemaal goed. De plinten waren te kort en nog wat probleempjes. Uiteindelijk na bijna een jaar vanaf bestelling is de keuken afgerond en netjes afgeleverd we zijn er super blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Namen netjes de tijd”
Door A.Jelacic op zondag 19 apr 2020 20 | vestiging Gorinchem
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Keukenstunter in Gorinchem en kunnen niets anders melden dan dat wij super tevreden zijn! Wij werden geholpen door Tashin Erdal. Na twee gesprekken waren wij er al uit. Hij nam voor alles netjes de tijd en alle opties werden goed besproken. Bij levering bleek een kastje beschadigd te zijn...kan gebeuren uiteraard. Ook dit werd zeer snel opgepakt door Tashin & Keukenstunter. Binnen een aantal weken hadden wij dit nieuwe kastje weer binnen. Keukenstunter is 100% aan te raden. Kwaliteit en service is zeer goed!
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door wendy op zaterdag 18 jul 2020 20 | vestiging Gorinchem
Super keuken, goed geholpen door Tahsin van het filiaal in Gorinchem, ongedwongen wat zeer fijn was, alle tijd voor uitleg en verschillende opties, keukenmontage verliep ook goed, nu genieten van onze mooie keuken.
FOTO VAN WENDY
Ruime apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 12
Vestigingen Keukenstunter
aAlkmaar (1 ervaring), Pettemerstraat 6-8, 1823 CW Alkmaar
bGorinchem (8 ervaringen), Spijksedijk 22C, 4207 GN Gorinchem, tel 0183 - 76 90 72
cLeiderdorp , Meubelplein 11, 2353 EX Leiderdorp, tel 071 - 737 03 94
dMijdrecht , Genieweg 52, 3641 RH Mijdrecht, tel 0297 - 74 40 42
eNaaldwijk , Gezelstraat 7, 2671 BW Naaldwijk, tel 0174 - 76 91 25
fSon (1 ervaring), Ekkersrijt 4032, 5692 DA Son en Breugel, tel 0499 - 74 40 63
gZaandam , Stormhoek 14, 1506 SW Zaandam, tel 075 - 737 01 67
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.