Feedback
4,8

Lippe Wonen

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
8 vestigingen (Drenthe & Friesland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Lippe Wonen
Lippe Wonen geeft jou graag advies over het inrichten van de belangrijkste sfeerbepalers van je 'thuis': de vloer en raambekleding een mooi vloerkleed of de geschikte zonwering. Je bent van harte welkom in onze Lippe Wonen winkels in Noord-Nederland.
Alternatieven voor Lippe Wonen
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 113 ervaringen
• LAB21
   
(Leeuwarden Friesland) score 8,1 uit 958 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,8 uit 315 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,7 uit 88 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 381 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,2 uit 243 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 1 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 7,0 uit 23 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over Lippe Wonen. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Problemen worden niet opgelost”
Door Hester Vermeulen op vrijdag 25 nov 2022 22 | vestiging Wolvega
Dit bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid bij een klacht. Ze bellen niet terug en doen alles af via een mailtje. Ze zijn nog nooit zelf komen kijken naar hun slecht gelegde pvc vloer en alleen een paar externe mensen gestuurd die niet alles op kunnen lossen. Ook meetfouten gemaakt met raambekleding en horren. Zelf ga ik hier nooit meer iets kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Siegersma op maandag 5 jul 2021 21 | vestiging Sneek
Bij Lippe Sneek overgordijnen en plissé gordijnen gekocht. Besteld in oktober 2020 en uiteindelijk de laatste plissés geleverd begin juni 2021. Wat fout kon gaan, ging ook fout. Afspraken werden niet nagekomen of werden onjuist in de agenda genoteerd. Voor de slaapkamergordijnen werd een stukje van 3 bij 5 cm uit de plafondlat gezaagd. (Hadden we maar andere rails moeten bestellen). De plissés waren ongelijk van lengte, dus gingen er een stel weer terug. Geen excuus, geen tegemoetkoming. Kortom een slechte communicatie van een bedrijf dat zijn zaken niet op orde heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Koude vloer”
Door Majella Loef op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Heerenveen
Dat we kozen voor Lippe Wonen, was omdat we dachten dat we hiermee echt voor kwaliteit, vakmanschap en betrouwbaarheid kozen. Helaas blijkt dit niet zo. Door verkeerd advies een dure ondervloer gekocht die uiteindelijk geschikt blijkt voor vloerverwarming en 1/3 van de thermische waarde heeft van onze oude ondervloer. En dus zitten we in de kou. Onze zoon kan niet liggend spelen, zonder in de winter na een kwartier steenkoud van de vloer te komen. Inmiddels zijn we een jaar verder... we dachten echt dat Lippe het wilde oplossen, maar... onze rechtsbijstand moet er nu aan te pas komen om een oplossing te forceren. Dit hebben we nog nooit meegemaakt en vinden we onbegrijpelijk! Ons letterlijk in de kou laten zitten. Nooit meer zullen wij iets bij Lippe Wonen kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd ingemeten en waardeloze communicatie”
Door Ab op dinsdag 2 nov 2021 21 | vestiging Wolvega
Wij hebben alle raambekleding door Lippe laten doen, omdat we dachten dat het een goed bedrijf was. Resultaat: twee horren en drie van de vier gordijnen verkeerd ingemeten. Waardeloze communicatie. Je krijgt iedere keer iemand anders aan de lijn. Iedereen zegt het uit te gaan zoeken en erover terug te bellen. Dit gebeurt niet, waardoor je er zelf steeds achteraan moet bellen. Vervolgens komen ze en hebben ze het goede materiaal niet bij zich. We zijn inmiddels een halfjaar verder en sinds deze week is het eindelijk goed. Wat denk je? Sturen ze nu weer een factuur die niet klopt. Waardeloos bedrijf. Ik koop er nooit weer wat.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer Lippe Wonen”
Door Dyon op dinsdag 14 dec 2021 21 | vestiging Heerenveen
Voor ons gekochte nieuwbouwhuis moesten wij naar Lippe wonen. Wat een ellende. Elke keer als je er geweest bent kan je nog 2x om de fouten die er vorige keer gemaakt zijn op te lossen. Ze kiezen een verkeerd rolgordijn voor onze slaapkamer ramen maar bellen niet om een nieuwe uit te zoeken, nee Lippe besluit gewoon een factuur voor duizenden euro's te sturen. Na meer als een jaar sinds we er voor het eerst waren en 4 maanden na oplevering nog altijd geen raambekleding in de keuken. Besloten om te wachten met facturen betalen tot alles in orde is. Nu worden we continu gebeld en wordt er continu gedreigd met incassobureaus e.d. Maar nog altijd geen bekende leverdatum van onze luxaflex. Kortom alleen maar gezeik, niks wordt goed geregeld. Nooit meer Lippe wonen voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed bij raambekleding”
Door H. van der Tuin op maandag 26 okt 2020 20 | vestiging Heerenveen
Voor duizenden euro's aan raambekleding gekocht bij dit bedrijf, en vanaf dag 1 is het nooit goed geweest. Het probleem is volgens ons dat de zonweringen van 3 meter hoog te zwaar zijn voor het ophangsysteem. Daardoor breekt er om de haverklap een onderdeel af of is het systeem niet meer te bedienen. Het is al jaren een ergernis, we hebben er al ettelijke keren contact over opgenomen, maar Lippe Wonen onderneemt geen actie. We hebben al meerdere malen betaald voor reparatiekosten, waar dan volgens Lippe Wonen garantie op zit, maar als een dag na de reparatie de hele boel weer kapot is en we een beroep doen op de garantie reageren ze gewoon niet. Het was dus een keer maar nooit weer, we zijn niet langer klant bij dit bedrijf. Zodra je hebt betaald stopt de service.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Lippe Wonen
  Buitenpost, Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544523
  Dokkum, Zuiderschans 3c, 9101 PZ Dokkum, tel 0519-295566
  Drachten, Burgemeester Wuiteweg 94, 9203 KN Drachten, tel 0512-517720
  Heerenveen (3 ervaringen), Turfschip 3, 8447 DM Heerenveen, tel 0513-621202
  Leeuwarden, Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BB Leeuwarden, tel 058-2045001
  Roden, Kanaalstraat 25, 9301 LP Roden, tel 050-5017835
  Sneek (1 ervaring), Smidsstraat 12, 8601 WB Sneek, tel 0515-820333
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 ZW Wolvega, tel 0561-613390
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.