Feedback
Alle Vloerenwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
86 ervaringen (2 weken geleden)
Barneveld (Gelderland)
211 ervaringen (1 week geleden)
Putten (Gelderland)
50 ervaringen (gisteren)
Nunspeet (Gelderland)
166 ervaringen (5 dagen geleden)
Vriezenveen (Overijssel)
161 ervaringen (1 maand geleden)
Zoetermeer (Zuid-Holland)
5 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
Leiderdorp (Zuid-Holland)
3 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
7,5
LAB21
Kruisland (Noord-Brabant)
2 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
7,0

Parket Tree

Score uit 2 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
13 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Parket Tree
Sinds 1985 staat Parket Tree voor kwaliteit, deskundigheid en een correcte uitvoering van uw opdracht.
Ervaringen
Er zijn 2 ervaringen over Parket Tree. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Snipperdagen”
Door J.J.A. van Kan op donderdag 23 feb 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Aanvankelijk aardige mensen. Maar na volledige betaling van de aangekochte goederen begint de ellende. Één dag voor de aflevering maar eens gebeld of men een tijd van bezorging kon geven. "Nou meneer, ik bel u vanmiddag even terug. Graag mevrouw, ik moet hier namelijk voor snipperen dan kan ik dit met mijn werkgever afstemmen." U begrijpt het al, niemand belde. Wel ontving ik rond 17u een email dat mijn bestelling in de ochtend afgeleverd zou worden. Te laat om de snipperdag nog aan te passen helaas. Op de dag van aflevering blijken de plinten niet overeen te komen met hetgeen ik besteld heb. De chauffeur had ook niets bij zich om de materialen in de lift te zetten dus heb ik zelf de wagen maar met hem gelost. Het was zijn eerste werkdag hoorde ik later. Direct gebeld en gevraagd om nieuwe plinten. Helaas, niet op voorraad maar volgende week donderdag lever ik ze bij u af. Nee dus, weer een snipperdag moeten nemen voor niets. Telefonisch contact gehad met het bedrijf en verteld dat ik dit niet netjes vind. "Sorry meneer, de plinten komen vandaag pas bij ons binnen. Maar dan had u mij toch kunnen bellen? Ja, ik wil geen collega's afvallen maar dat had inderdaad beter geweest." Hoe gaan wij dit nu oplossen? Ik bel u vanmiddag even terug meneer. Graag..." Maar nee hoor, geen telefoontje. Om 15:30u zelf maar weer gebeld. "Nee meneer, het gast vandaag niet lukken maar morgenochtend rond 8u staatbde chauffeur bij u voor de deur. Dan moet ik dus weer een snipperdag nemen, gaat u die betalen? En dit had u toch ook al veel eerder vandaag kunnen melden? Nu zit ik vanaf 8u in een leeg appartement te wachten of u misschien nog iets kon regelen. Ja sorry meneer, ik vind het echt vervelend voor u. Zullen we afspreken voor morgenochtend?"

Ik zal u de rest van het verhaal besparen, het kost dus drie snipperdagen om je vloertje thuis te laten bezorgen. Het enige excuus is het woordje sorry. En nu maar afwachten of er daadwerkelijk morgen iemand op de stoep staat. Was het mijn filiaal geweest dan had ik de plinten na ontvangst in een taxi of koeriers auto gegooid en dezelfde dag nog mijn klant geholpen. Maar ja, wie ben ik, alleen maar een netjes betalende klant die verder niet moet zeuren. Zouden ze wel eens van service en of coulance gehoord hebben bij Parket Tree?

Aanvulling ontvangen 24 februari 2017: Goedemiddag, Aanvulling op gisteren. Vanochtend om kwart voor negen lagen de plinten bij mij in de hal. Blijft voor mij staan dat ik twee snipperdagen teveel heb op moeten nemen om mijn vloer in ontvangst te kunnen nemen. Een en ander had gemakkelijk opgelost kunnen worden betere communicatie en het nakomen van beloftes ten aanzien van het terugbellen.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Dank”
Door M.Schothuis op zondag 5 mrt 2017 '17 | vestiging Numansdorp
Dank aan parkettree Numansdorp voor het leveren van afdeklatten zonder geldelijke vergoeding voor een lieve vriendin (ziek)die plotseling moest verhuizen. Daarnaast ....wij zijn al jaren tevreden over deze zaak. Goede service,correct handelen en afspraken worden nagekomen. De medewerkers zijn in onze ogen ware kunstenaars. Dank dus nogmaals.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
Vestigingen Parket Tree
aAmstelveen (0 ervaringen), Dorpsstraat 47, 1182 JB Amstelveen, tel 020 - 44 10 340
bApeldoorn (0 ervaringen), Arnhemseweg 177, 7331 BH Apeldoorn, tel 055 - 53 42 166
cArnhem (0 ervaringen), Ir. J.P. van Muijlwijkstraat 154-156, 6828 BW Arnhem, tel 026 - 35 12 814
dBarendrecht (1 ervaring), Escudostraat 8-36, 2991 XV Barendrecht, tel 0186 - 655 886
eGroningen (0 ervaringen), Damsterdiep 66, 9713 EJ Groningen, tel 050 318 0025
fHilversum (0 ervaringen), Havenstraat 107, 1211 KJ Hilversum, tel 035 - 628 05 72
gHoorn NH (0 ervaringen), De Marowijne 27, 1689 AR Hoorn, tel 0229 - 249 448
hLelystad (0 ervaringen), Ketelmeerstraat 190, 8226 JX Lelystad, tel 0320 - 226 551
iNieuwegein (0 ervaringen), Nijverheidsweg 9A, 3433 NP Nieuwegein, tel 030 - 60 63 000
jNumansdorp (1 ervaring), Edisonstraat 8, 3281 NC Numansdorp, tel 0186 - 655 886
kRoosendaal (0 ervaringen), Belder 49A, 4707 RK Roosendaal, tel 0186 - 655 886
lSpijkenisse (0 ervaringen), Gorsstraat 12, 3201 DB Spijkenisse, tel 0186 - 655 886
mUden (0 ervaringen), Loopkantstraat 18A, 5405 AC Uden, tel 0186 - 655 886
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor vloeren