Feedback
5,0

Maatwerk keukens en keuken renovatie

Score uit 3 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 038-8501293 | Jufferenwal 19, 8011 LE Zwolle
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Maatwerk keukens en keuken renovatie
Wij zijn een laagdrempelige, sfeervolle winkel in het oude centrum van Zwolle en bieden u een ongekende keuze aan kleuren, maten, materialen en mogelijkheden.
Alternatieven voor Maatwerk keukens en keuken renovatie
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 543 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 255 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 133 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 65 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2163 ervaringen
• Ekelhoff Küchen
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,7 uit 657 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 321 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,3 uit 53 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over Maatwerk keukens en keuken renovatie . Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Niet eerlijk”
Door Harold Lammertsen op maandag 31 mei 2021 21
We hadden een mooie keuken uitgezocht bij Lodewijk oppenhuis (de eigenaar) in februari. Compleet met apparatuur en installatie. Na bovengenoemde smoezen en leugens is nooit geleverd keer op keer werd uitgesteld zonder communicatie, we moesten er steeds zelf achteraan en steeds weer een andere smoes. Ik heb hem zelfs geconfronteerd met een filmopname toen hij zgn. naar het ziekenhuis was met zijn partner omdat ze K..... had. Je raad het al, meneer was gewoon in de winkel. Toen begon de ellende pas echt. Gedreigd werd nog even dat als ik elders een keuken ging kopen dat ik er straks dan twee zou hebben. Uiteraard bleef het stil vanuit Oppenhuis. Toch maar elders besteld na bijna een jaar wachten en een halfjaar inneen keuken gekeken te hebben met bijgevoegde afbeelding. Binnen 10 weken na offerte werd er geleverd. Door een fantastisch bedrijf wat zijn klanten wel waardeert. Wel opnieuw kosten omdat het een andere keuken werd, dus leidingen verleggen, vloer weer aanpassen want ja wij hadden de voorbereidingen wel voor elkaar. Bij oppenhuis een koopontbinding via rechtsbijstand ingediend. Met een kostendeclaratie. Uiteraard geen reactie. Geld hoef ik niet (meer) van m, ik wil dat dat hij stopt met mensen oplichten en duperen. Verdien je centen op een eerlijke manier en werk er voor.
FOTO VAN HAROLD LAMMERTSEN
Reactie of foto toevoegen
“Raden het af”
Door Alex de Jonge op maandag 31 mei 2021 21
In februari 2020 hebben we een andere woning gekocht en twijfelden of we een nieuwe keuken wilden of toch renovatie mooier was. Diverse zaken bezocht en geen keuze kunnen maken. Of is toch renovatie mogelijk? Op gebied van renovatie waren hier in de buurt 2 personen die dat kunnen. Nummer 1 kwam nooit opdagen. De eigenaar van Maatwerk Keukens Zwolle wel. Keurig op tijd op de stoep. Zo op het eerste gezicht een kundige man met genoeg informatie over wat wel en niet kan op gebied van keukens. We hebben ons laten overhalen tot een bezoek. Ook in de showroom in zijn andere vestiging in Wolvega viel ons later niets alarmerends op. Folders voor elkaar, kleurstellingmuur en diverse keukens stonden opgesteld. Van tevoren ook reviews bekeken, maar ook niets vreemds te zien. We hebben een tekening laten opstellen en kregen daarbij de vraag als blijk van wederzijds vertrouwen een aanbetaling te doen. Nu weten we dat het niet verplicht is, maar betalen moet men toch vaak 1 dag van tevoren voor een nieuwe keuken. De aanbetaling hebben we in maart gedaan. Aflevering zou plaatsvinden in mei. Toen begon het spelletje om onze portemonnee.

In april de oude keuken half afgebroken, om niet een maand tegen een bakstenen muur aan te hoeven kijken. Op 23 april de melding gekregen dat zijn vaste monteur een ongeval heeft gehad. Ongeveer 12 weken uit de running volgens de eigenaar. Uiteraard vervelend maar niet onoverkomelijk. Eind mei nog een keer gebeld en kreeg daarbij bevestiging van ons voorgevoel. Na de aanbetaling reageerde hij niet meer op Whatsapp van mijn vrouw en was slecht bereikbaar via telefoon. Na een paar keer proberen eindelijk gehoor en hem geattendeerd op zijn slechte communicatie vermogen. Met de mededeling dat hij de indruk wekt, dat er wat anders speelt.

Wederom uitstel tot de zomervakantie vanwege de corona pandemie. 27 Juni kregen we de melding dat zijn stiefmoeder zou zijn overleden. De man gecondoleerd en daarna meteen gaan zoeken naar bewijs. We hadden al een paar maanden argwaan. Een aantal mensen in onze kennissenkring genoten allang van een nieuwe keuken, besteld bij andere zaken. Hoe kan dat wel gewoon geleverd worden? Waarom krijgen we geen informatie?

Na de gangbare Social Media bij langs te zijn gegaan zagen we dat hij in maart een foto geplaatst van het heugelijke feit dat zijn ouders 50 jaar getrouwd zijn. Zover waren we nog niet afgedwaald. Je mag er vanuit gaan dat iemand de waarheid vertelt. Beetje wrang omdat we op dat moment zelf daadwerkelijk in een rouwperiode verkeerden. Dit was de druppel. Helaas kort daarop hebben we via andere review sites twee andere stelletjes getroffen en nog een langlopende zaak met slechte ervaringen met deze meneer. Daar bleef het niet bij. De ene na de andere lazen we. Sommige kregen de zelfde smoesjes te horen als ons verteld is. Kan me niet voorstellen dat dit altijd zo gaat, want je valt een keer door de mand. Bepaalde reviews zijn dusdanig kort van stof dat het vermoedelijk vrienden betreffen. Dus ik betwijfel of ze kloppen.

Na de zomervakantie hebben we de rechtsbijstand erop gezet, met een ingebrekestelling en sommatie tot terugbetaling daaropvolgend, omdat hij nergens op reageert. Zelfs niet op de jurist. Inmiddels is het december dat hij, vlak voordat het een gang naar de rechtbank wordt, verkondigd dat hij privé en zakelijke problemen heeft en niet in 1x terug kan betalen. Allemaal overmacht. In feite hebben we een keuken gekocht, maar werd nooit geleverd.

Iemand moedwillig failliet laten gaan mag niet, dus een betalingsregeling getroffen tot halverwege mei dit 2021. We hebben driekwart van het jaar in een puinhoop gezeten met alleen een klein kooktoestel, tot we in maart 2021 van een andere keukenzaak een nieuwe keuken geleverd kregen. Iedereen heeft het recht om met hem in zee te gaan, maar wij raden het af.

Deze EENMANSZAAK gaat onder verschillende handelsnamen door het leven. Waaronder;
- Wiech Benelux
- Maatwerk Keukens Zwolle
- Kitchen Restyle Keukenrenovatie Wolvega
REACTIE VAN ALEX DE JONGE
Onze oude keuken, zoals we bijna een jaar er tegenaan hebben moeten kijken. Zonder apparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet afgemaakt”
Door Wybrand van Ellen op maandag 31 mei 2021 21
In het voorjaar van 2019 een opknapbeurt van mijn keuken besteld bij 1 van Lodewijk Oppenhuis´bedrijven (hij heeft er vele, kitchen restyle, keukenrenovatie, keukenland design, dus ik denk dat het noemen van zijn naam informatiever is). Ik heb, zoals expliciet gevraagd, het gehele bedrag aanbetaald, de halve keuken is een half jaar na het eerste contact geïnstalleerd door een installateur, een zzp-er die duizenden euro's van hem tegoed bleek te hebben. De keuken kon niet worden afgemaakt omdat er wat onderdelen bijbesteld moesten worden (verantwoordelijkheid van Oppenhuis) en vanaf dat moment geeft meneer niet meer thuis. De installateur is niet betaald voor deze klus, dus mijn geld is bij Oppenhuis blijven hangen. De communicatie tussen eerste contact en installatie van de keuken was niet best, maar vanaf november 2019 heb ik geen enkele reactie meer gehad op mails, brieven of telefoontjes, alleen een boodschap dat Oppenhuis aan een Plan van Aanpak gaat werken. We zijn inmiddels twee jaar verder.
FOTO VAN WYBRAND VAN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 3
Vestiging Maatwerk keukens en keuken renovatie
aZwolle , Jufferenwal 19, 8011 LE Zwolle, tel 038 - 850 12 93
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Overijssel
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.