Feedback
8,3

Sense Keukens

Score uit 15 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0229-745000 | Dr. C.J.K. van Aalstweg 16, 1625 NV Hoorn
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sense Keukens
In de showroom van Sense Keukens vindt u een aansprekende collectie kwaliteitskeukens, die gekenmerkt wordt door creativiteit en inventiviteit. Wij nemen onze klanten uiterst serieus en leveren keukens in alle prijsklassen en altijd met een goed advies.
Alternatieven voor Sense Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2185 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,8 uit 225 ervaringen
• Kex Keuken Expert Volendam
   
(Volendam Noord-Holland) score 9,7 uit 66 ervaringen
• I-KOOK
   
(Alkmaar Noord-Holland) score 9,6 uit 1506 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 508 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,6 uit 553 ervaringen
• Keukenloods
   
(Zwaag Noord-Holland) score 8,9 uit 926 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 111 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 15 ervaringen over Sense Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren10 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster3 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, montage, prijs, service
“Een fijne ervaring”
Door Fam.Bruins op woensdag 10 apr 2024 24
Heel goed advies gehad, bij de aankoop van onze keuken van Sil Appers van Sense Keukens. Goede communicatie en de tijd heel goed in geschat, de montage was helemaal top. Een hele fijne ervaring zeker het aanbevelen waard. Het voorbereidende werk (elektra, leidingen verleggen, stucen en schilderen) werd door Pieter Kuiper geregeld. Alles netjes en gepland geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Een perfecte keuken en perfecte service”
Door Jos en Maria de Koning op maandag 19 feb 2024 24
Vandaag zijn de laatste apart ingemeten achterwanden geplaatst en kunnen wij ten volle genieten van de nieuwe keuken. Het hele kooproces was uitermate plezierig en de afspraken werden stipt nagekomen. Kortom een perfecte keuken en perfecte service.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Dave Geerlings op vrijdag 29 dec 2023 23
Nadat een vriend van ons ontzettend tevreden was met zijn keuken bij Sense vandaan zijn ook wij hier gaan kijken. Sil de verkoper was net 3 dagen begonnen bij zijn nieuwe baan hier maar met een beetje hulp van zijn collega Marco hebben wij een ontzettend mooie keuken uitgezocht. Het voorbereidende werk (elektra, leidingen verleggen, stucen en schilderen) werd door Pieter Kuiper geregeld (op aanraden van Sense). Alles netjes geregeld en op tijd. Ontzettend tevreden met het resultaat!
FOTO VAN DAVE GEERLINGS
+ Toon extra foto van Dave Geerlings
Reactie of foto toevoegen
“Heel slecht!”
Door J. van Harten op donderdag 28 dec 2023 23
Een onduidelijke offerte wordt met tegenzin met je doorgenomen door een zogenaamde 'adviseur', die vooral probeert om zo min mogelijk tijd aan je te besteden. Niets wordt met je gecheckt, tenzij je er zelf nadrukkelijk naar vraagt. En dus wordt de keuken (ondanks een prima montage bedrijf) totaal niet naar wens opgeleverd. Een kastdeur gaan open naar de verkeerde kant, handvaten zitten niet op de goede plek. En ons nieuwe aanrechtblad is niet egaal (zoals wel in de offerte staat), maar heeft twee verschillende kleurtinten. Na 3 maanden krijg je dan eindelijk een reactie van de 'adviseur': "het is een kwestie van accepteren, veel plezier met je nieuwe keuken".
Mijn advies: bespaar jezelf veel teleurstelling en ga naar een betrouwbaar bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door John Bas op maandag 4 dec 2023 23
Mijn keuken is op tijd geleverd met prima service. Heb ook de oude keuken laten verwijderen en het loodgieterswerk en elektra / stucwerk door Sense laten aansturen en dat is een echte aanrader! Compleet ontzorgd en er staat nu een gave keuken mede dankzij prima advies van verkoper Marco. Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Zo blij met de keuze voor Sense”
Door Jennifer op zaterdag 21 okt 2023 23
We kwamen bij Sense terecht nadat ik mijn beklag deed bij een vriend over een keukenzaak waar ik diende te onderhandelen over de prijs, geduld was er weinig, de prijs was hoog. Sense, wat een verademing! De eigenaar Wouter heeft een superfijne werkwijze: hij nam de tijd, snapte wat we wilden, dacht mee en zorgde ervoor dat wat specifieke zaken mogelijk waren. Wat resulteerde in een naar mijn mening prachtige keuken in een gedurfde kleur, met een a-symmetrisch eiland, niet te groot, maar met alles wat we nodig hebben! Hoge kwaliteit kasten, materialen en apparatuur. We zijn zo blij met deze keuze (en sturen daarom natuurlijk iedereen door naar Sense!) Doe er je voordeel mee ;)
FOTO VAN JENNIFER
Reactie of foto toevoegen
“Adequaat bij service”
Door Ingrid op dinsdag 2 aug 2022 22
Begin 2019 heb ik een keuken bij Sense gekocht. Vooraf aan de aankoop heb ik aan diverse keukenspecialisten een bezoek gebracht. De bekwaamheid van vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen, prettige communicatie, transparante offertes maar bovenal het kunnen meedenken en adviseren was doorslaggevend voor het vertrouwen in een keuken van Sense. Dat er ook langere tijd na de keukenmontage sprake is van echte service bleek toen er net buiten de garantietermijn problemen met de inductieplaat ontstonden. De fabrikant bleek niet bereid daarin tegemoet te komen. Sense reageerde daarentegen adequaat en heeft naar volle tevredenheid een oplossing geboden waarbij alle afspraken zijn nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door marijke bak op donderdag 11 nov 2021 21
Gisteren onze nieuwe bovenkastjes ontvangen en opgehangen door de
monteur zeer tevreden dank jullie wel sense voor de goede en snelle reactie speciale dank aan Francis van Gelderen
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Fam Karemaker op vrijdag 4 jun 2021 21
Heel tevreden, bijna alles geleverd op afgesproken tijd, ook de plaatsing ging naar wens. Alleen de afwasmachine bleek niet tussen alle pakketten te staan maar werd als nog tijdens het plaatsen van de keuken met spoed en optijd gebracht. Alles klopt alles werkt naar behoren. Keuken ziet er perfect uit. Ook het voor werk bij plannen en uitkiezen ging naar wens we werden prima geholpen, kregen tijd om na te denken of het zo naar wens was en konden nog veranderingen. Geen aanbetaling, pas dag voor levering de rekening voldoen.
REACTIE VAN DEWI (SENSE KEUKENS)
Wat fijn om te horen dat alles naar wens in verlopen! Ik wens jullie dan ook nogmaals onwijs veel kookplezier toe in jullie prachtige keuken. Bedankt voor deze leuke review.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
Door Patricia op maandag 31 mei 2021 21
Heb heel wat keukenzaken en -verkopers gezien. Ben in sommige zaken echt schandalig behandeld maar bij Sense was het vanaf het begin: transparant en deskundig. Ik ben heel blij met mijn nieuwe keuken en de begeleiding door Dewi. Niets was haar te veel. Ze is eerlijk en terzakekundig.
FOTO VAN PATRICIA
REACTIE VAN DEWI (SENSE KEUKENS)
Hoi Patricia, bedankt voor deze mooie review! De fijne samenwerking is geheel wederzijds geweest en ik ben zelf ook erg tevreden over het eindresultaat! De foto's die ik onlangs van je heb ontvangen gaan we zeker op onze socials gebruiken. Veel kookplezier in deze super gezellige keuken gewenst, ik blijf je kookavonturen volgen!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Klok op maandag 26 apr 2021 21
Voor een flinke som geld een keuken bij Sense gekocht. Installatie ging prima. Na 3 weken ging de helft van de inductie kookplaat kapot. Sense gebeld. Ze gingen t meteen oplossen. Na twee maanden bellen en mailen zonder resultaat de rechtsbijstand maar aan t werk gezet. Men verschool zich voortdurend achter de leverancier van de kookplaat en nam zelf geen enkele verantwoordelijkheid. Er kwamen monteurs die de onderdelen niet hadden, de verkeerde onderdelen meenamen of het niet wisten. Uiteindelijk na bijna 3 maanden met een halve kookplaat is het nu eindelijk opgelost. Geen enkele reactie van Sense keukens gekregen. Wat een slechte service! Ons zien ze daar nooit meer terug. Zeker geen aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede ervaring”
Door T. op vrijdag 24 apr 2020 20
Geen goede ervaring met Sense keukens. Werkbladen worden verkeerd geleverd. Kapotte spullen geleverd. tot 5 keer terug moeten komen om punten te herstellen. Ik blijf met schade achter en Sense lost niets op en steekt zijn kop in het zand.
REACTIE VAN WOUTER STAM
Goedendag, hier Wouter Stam Sense Keukens, vervelend te lezen dat er zaken niet goed zijn, graag wil ik u helpen, maar met hetgeen hier staat kan ik helaas geen actie ondernemen. kunt u wellicht uw naam of bestelnummer vermelden, dat mag via deze site of via wouter@sensekeukens.nl dan lossen wij, zoals we dat altijd voor onze klanten doen, zo snel mogelijk op. We horen u graag!
REACTIE VAN WOUTER STAM
Beste Tiddo, na iets langer nadenken bedacht ik me opeens dat alleen jij dit kan zijn. Wij hebben namelijk ondanks de ruim 850 keukens welke wij jaarlijks verkopen, nagenoeg geen ontevreden klanten en al helemaal geen excessieve zaken behoudens de situatie omtrent jou. Zoals je weet hebben wij na eerder aangetoond te hebben dat de punten welke je hebt aangegeven te wijten zijn aan fouten in de voorbereidende werkzaamheden ( zoals o.a. een niet haakse muur, maar nog veel meer zaken, hetgeen jij al ontwikkelaar en bouwkundig) onderlegd persoon zou moeten snappen). Wij zij al bijna 2 jaar bezig om afspraken met je te maken en je te bewegen de meer dan € 2.000,-- welke wij nog krijgen te ontvangen. Er restte ons geen andere weg om een deurwaarder in te schakelen, je bent hiermee onze eerste klant in ons 10-jarig bestaan. Als Sense Keukens een ontevreden klant heeft dan vinden wij dat oprecht vervelend en willen we dat graag zo goed mogelijk oplossen, maar hier is dat helaas niet mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg”
Door Annet op dinsdag 21 jan 2020 20
Ik heb mijn keuken in 2014 bij Sense Keukens gekocht. De service was toen al goed. Onlangs ging een van mijn deurtjes niet meer goed dicht. Ik belde ze op. Meteen werd ik goed geholpen. Ze wisten precies om welke keuken het ging en stuurde me nieuwe schanieren op (gratis) met aanwijzingen hoe die te monteren. Zowel per mail (de aanwijzingen) als via de post. Buitengewoon!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Angèle Halsema op zaterdag 24 feb 2018 18
Mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Sense Keukens. Bij het samenstellen en ontwerp van de keuken is veel aandacht besteedt. De keuken is nog mooier geworden dan ik had verwacht. Keurig geplaatst en mooi afgewerkt. Ik ben er heel blij mee!
FOTO VAN ANGÈLE HALSEMA
Keurige plaatsing en afwerking
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Frank Nijpels op zondag 7 jan 2018 18
Zeer slechte ervaring. Tijdens het kopen goed begeleid, resultaat van de keuken is prima. Heb de keuken laten plaatsen door hun monteur. Grote lekkage geweest, hun monteur wijst naar ons en zegt dat wij dingen niet goed hebben gedaan waardoor lekkage eigen schuld is. Dit alles is gegaan met een teleurstellende communicatie. Ben erg teleurgesteld omdat ik veel geld heb betaald en de afterservice om te huilen is.
REACTIE VAN FRANK NIJPELS
Na mijn verhaal in volledigheid gedaan te hebben in een prettig gesprek met Sense Keukens snappen ze mijn standpunt en gaat Sense de helft van alle gemaakte herstelkosten vergoeden. De andere helft is voor mijn aannemer. Dat vind ik een hele eerlijke en goede tegemoetkoming. De gevolgschade kan ik bij mijn verzekeraar indienen. Voor alle tijd die we ermee zijn verloren heeft Sense Keukens ons een etentje aangeboden. Ik ben erg opgelucht dat het zo is opgelost en voel mij serieus genomen als klant en mijn goede gevoel die ik bij Sense had is weer teruggekeerd.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 7
Vestiging Sense Keukens
  Hoorn NH, Dr. C.J.K. van Aalstweg 16, 1625 NV Hoorn, tel 0229-745000
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.