Feedback
4,6

TWA Keukens

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 050-3646762 | Havenstraat 16, 9321 DA Peize
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van TWA Keukens
TWA Keukens. De andere keukenspecialist. Gespecialiseerd in renovatie en nieuwe keukens.
Alternatieven voor TWA Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2166 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,5 uit 61 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,2 uit 908 ervaringen
• Keukenwarenhuis
   
(Ter Aar Zuid-Holland) score 8,2 uit 275 ervaringen
• KuechenWelt
   
(Heerhugowaard Noord-Holland) score 6,7 uit 63 ervaringen
• Keuken at Home
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,3 uit 115 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over TWA Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Niet goed gegaan”
Door Rama op donderdag 30 sep 2021 21
After visiting the showroom and talking to the people there we felt that they can deliver what we want. Even though they are expensive we signed on the purchase of a new kitchen in April 2021. We discussed in July and August the delivery dates and in multiple communications all initiated by us. As required, we pay them the full amount in time (now i feel like fool for doing that). After multiple confirmation of complete kitchen delivery - we received an incomplete kitchen. Few hours before the planned delivery of the kitchen, we are informed that the cooktop, the kitchen platform with the sink was not in the TWA warehouse. Upon checking, we were told that it would only be possible to be delivered after 6 weeks. We have been without kitchen for 4 weeks now getting the floor prepped for the new kitchen based on the assurance given by them.

Without any options, we agreed to take the delivery of the kitchen furniture trusting TWA to provide us a reasonable platform and cooktop end up cutting a damaged small countertop which does not cover even half of the island and tabletop electric hot plate. Is this a joke? Our contractor is able to arrange for the same platform in 2 weeks if we order today. We are yet to understand why TWA needs 8 months to deliver a platform.

After delivery, we noticed that color of the furniture is different than what we had expected. In the whole process, there was not a single contact or phone call from TWA to check if we were OK with what was delivered or an apology on the confusion and stress the TWA team created.

Upon calling multiple times, one of the staff members showed up at our house on that afternoon. In the discussion about the color change. In the process, the person from TWA got furious and walked away insulting us and leaving the discussion incomplete. And surprises continue -upon installation we see that two shelves are unfinished. And a wrong design has been sent to us with missing drawer. Wrong opening of cupboards and smaller size cupboards than what was agreed.

In the entire process and ordeal, there is complete lack of service and responsibility from TWA. At multiple stages during the process since April, we see that there always delays in response and no initiative to keep us informed on the planning. TWA was very aware that our kitchen could not be delivered in advance and did not communicate in time for us to prepare for the unexpected delay.

We are expected to manage and live with this for the next 6 weeks for the mismanaged planning on the TWA end. There is still no formal apology and responsibility taken for the inconvenience caused.
Reactie of foto toevoegen
“Verdienen het”
Door Richard van Dijk op maandag 28 sep 2020 20
Wij voelden ons direct thuis in de showroom van TWA in Peize. De opstelling van keukens de uitstraling in kwaliteit en het deskundig advies dat wij kregen gaf ons het vertrouwen om met dit gespecialiseerd bedrijf in zee te gaan. Het resultaat? Een verrassend ontwerp. Uitstekende planning en uitvoering van de installatie van onze nieuwe keuken. Een keuken waar we dagelijks van genieten!
FOTO VAN RICHARD VAN DIJK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door G.Jansen op zondag 11 apr 2021 21
Met dit bedrijf kan je geen afspraken maken. Voordat de keuken bezorgt word moet je al betalen. Dus vooruit betalen, belachelijk. Afspraken gemaakt met de verkoper die dingen niet op papier gezet heeft en dan is het zover en dan moeten we opeens meer betalen voor een afstandbediening van de verlichting. Helaas de verkoper was ontslagen en dus geen poot meer om op te staan. € 235.00 meer tegemoet gekomen tot 135.00. Duur foutje.
Toen de keuken geplaatst was waren wij er niet tevreden mee. Moesten wij maar even fotos op sturen. De zaak had moeten kijken. Spul besteld en na weken worden de problemen netjes uitgevoerd door een servicemonteur die dit jaar hier is begonnen. Netjes en prima afgewerkt. Monteur zij dat we gelijk hadden met de klachten. De monteur die de keuken geplaatst heeft was ook al ontslagen. Ik geloof dat er vier personen zijn ontslagen. Goed teken. Al met al bijna 16 weken verder met nog een nare smaak in mijn hoofd van de manier van afhandeling is het eindelijk gereed. De service monteur is de enigste die ik nog vertrouw helaas verder niemand meer bij dit bedrijf.
Verder tot slot beslist geen aanrader. Niet heen gaan is ons advies.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 0”
Door Hassing op vrijdag 25 jun 2021 21
Dit bedrijf verdient een dikke 0. Als je een keuken hebt gekocht ben je verloren, want als je belt wordt er niet gereageerd en de vestigingsmanager schuif alles op een collega en er gebeurd niets, ze houden je aan het lijntje. TWA keukens is een bedrijf waar ik nooit weer kom en hopelijk zullen velen dit advies opvolgen.
Reactie of foto toevoegen
“Veel niet goed gelopen”
Door Johnny de Jonge op woensdag 6 jan 2021 21
Op moment van binnenkomst gaat alles super, bijna een sprookje. Echter ontzettend slechte service nadat je de rekening hebt betaald. Betaal niet vooruit! Je hebt een stok echter de deur nodig anders blijf je bezig om je keuken volledig te krijgen. Tip; kijk en koop elders en voorkom een heleboel ellende en vervelende ervaringen. Ze worden zelfs boos als je ze terecht aanspreekt op wat er fout gaat en hoe ze daar mee omgaan. Ongelofelijk. Geven vervolgens personeel de schuld en een excuses krijg je niet.

Aanvulling ontvangen 6 januari 2021: De keuken werd eerst enkele weken uitgesteld, terwijl toen mijn vrouw voor tegels in de showroom was ze vrolijk zeiden dat alles klaar stond. Dat was in de week van de oorspronkelijke installatiedatum, dus dat klopte niet geheel. Vervolgens zijn drie delen granieten aanrechtblad geleverd maar onjuist, fout tekening TWA geen fout fabriek. Alle stukken aanrechtblad weer retour... Vervolgens waren ze de quooker kraan vergeten die werd nageleverd, bij de nalevering ontbrak echter de cube. Toen we er inmiddels woonden werd ook de cube geleverd. Verder was er de nodige discussie over de wasbak, deze zou onder het aanrecht vallen echter bij levering was deze gelijke hoogte. Als compromis is er een plank onder de wasbak gelegd zodat deze in de uitsparing van het aanrecht viel, dit voorkwam dat er een qua maten correct deurtje geleverd moest worden. Maar ja, als een plank onder de wasbak de oplossing is was de initiële tekening dus niet correct.

Ook de installatietekening bevatte fouten, mijn aannemer zag dat gelukkig tijd en heeft de aansluitingen correct aangelegd. Als we de installatietekening van TWA hadden gevolgd zou mijn Cube gevuld worden met notabene warm water.

Vanaf binnenkomst tot opdracht geven een sprookje, de rest was oprecht een nachtmerrie. En dat dingen fout lopen is tot daar aan toe, daar kan ik best begrip voor opbrengen. Maar de afterservice is gewoon niet aanwezig. Geen fatsoenlijke uitleg, leugens, personeel de schuld geven als ze er niet zijn etc. Maar een simpel 'sorry, gaan we voor u oplossen' was er niet bij. Wel boos worden als ik ze aanspreek op de leugens voor bestwil die ze maakten die ik doorzag. Vooral dat ze vol trots tegen mijn vrouw zeggen dat alles gereed staat maar de plaatsing met meer dan een maand uitstellen, tja...
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden wel coulance gekregen”
Door Miranda Schuiten op vrijdag 12 mrt 2021 21
Eind vorig jaar kwamen we bij twa in de showroom. We werden erg leuk geholpen en zodoende stemden we in met een afspraak bij ons thuis. De afspraak werd voor over 2 weken gemaakt. Die dag vrij genomen maar al wat kwam, geen verkoper van twa keukens. Oké dit kon gebeuren dus een 2e kans. Aantal dagen erna kwam de verkoper wel opdagen. Leuk gesprek en er werd naar onze wensen geluisterd. Wel wat duurder dan andere zaken maar ook goede kwaliteit dus toch na lang twijfelen overstag gegaan. Er werd gelijk al een datum geprikt om te komen. Wel pas over 2 en halve maand maar oké, het is niet anders. We werden gelijk gebeld om een aanbetaling te doen, anders kon de bestelling niet de deur uit. Hard maar oké. Overgemaakt, wat achteraf heel dom is geweest. De geplande dag....geen tijd doorgekregen hoe laat de monteurs kwamen. De dag er voor maar eens gebeld maar helaas het bedrijf was gesloten dus een mail gestuurd. Op de gok de volgende dag maar vanaf 7 uur paraat. Half 9 nog niets en om 10 voor 9 een telefoontje. De monteur was thuis met coronaverschijnselen. Tja dat kan maar wel wat laat. Ik heb gebeld dat ik al vanaf november zonder werkende keuken zit en hem dan graag ophaal om zelf te plaatsen. Euh, ik word 2 uur daarna gebeld met goed en slecht nieuws. Goede nieuws, er is ineens een monteur beschikbaar en het slechte nieuws. De afzuigkap en inductie kookplaat zijn niet binnen. Hoe dan....waarom is dit niet eerder gemeld. Monteur was anderhalf uur later toch maar gekomen om het werkblad en de quoocker te plaatsen. Er missen onderdelen om het plaatsen dus een collega komt wat brengen. Dan kom ik er achter dat de achterplaat er ook niet is. Ach mevrouw die moet nog even ingemeten worden en word nabesteld. Oké jammer! De bevestiging van de 2 aanrechtbladen zijn er niet zodat de monteur op de platen moet rammen, waardoor waarschijnlijk een aanrechtblad nu beschadigd is. Het gat voor de kraan van de Quooker is niet goed geboord waardoor er nu kit omheen zit en de kraan is beschadigd. Tot overmaat van ramp is het andere aanrechtblad te kort afgezaagd en is er een stuk uit de muur doordat de la er tegen aan kwam. Ik heb de verkoper gebeld en gevraagd om te komen. Na werktijd kwam hij, wat heel netjes was en gaf ons gelijk over het uiten van ons ongenoegen. Ook uitgelegd dat ik schrok van de nare reviews, maar zoals hij zei waren geen echte reviews en het kwam allemaal goed. Ik zou de volgende dag gebeld worden met een oplossing. Volgende dag gebeld dat het toch anders zou gaan. De Quooker word gerepareerd en het aanrechtblad die te kort is, moeten we maar zo nemen. Het andere blad word wel vervangen omdat het de schuld is van de fabrikant. De achterkantjes....die hadden we achteraf niet besteld. Stond erg raar op de order. Als we hadden geweten dat die er niet bij zaten, hadden we nooit bij hun besteld. Ik zou de dag er op gebeld worden met een oplossing voor de achterkantjes omdat het toch wel prijzig was. Ik wacht nu al 2 dagen. 5 x gebeld en aangegeven dat ik teruggebeld wil worden. Het helpt niet. Net terug gebeld door de receptioniste. Er is helaas een sterfgeval waardoor er niet teruggebeld kan worden. Snap ik, is ook erg rot, wens je niemand toe maar het is wel toevallig. Corona, sterfgeval en op elkaar lijkende reviews met steeds ze geven niet meer thuis.

3 maanden later. Na een aantal keer bellen, heb ik toch de medewerker te pakken gekregen. We hebben achterwanden er bij kunnen bestellen voor de helft van het geld. Er zat natuurlijk wel weer een lange levertijd op maar ach, dat zijn we gewend. In april zouden de inductie kookplaat en afzuigkap door een andere monteur geplaatst worden. Ach. Dezelfde monteur als de vorige keer stond er weer. Hij moest het afmaken. Oké geprobeerd, maar ook nu weer een stuk muur meegenomen. De kookplaat is vlakbouw dus we wilden hem er ook vlak in. Dat kon niet en de monteur wist ook niet hoe hij werkte dus moest ik AEG bellen voor uitleg. Nadien is er nog heel veel mail en telefonisch contact geweest en is er een andere monteur geweest, die heeft alle fouten geprobeerd te herstellen. Geprobeerd, tja er zijn zoveel gemaakt qua materiaal als communicatief dat ik het niet meer zag zitten. Uiteindelijk hebben we afgelopen week, na 6 maanden aanrommelen en zonder complete keuken te zitten, te horen gekregen dat ik een oplossing mocht bedenken. Nou die oplossing had ik al. Mijn aanbetaling terug en jullie halen alles eruit. Dat werd aangenomen. Ik mag zelfs het aanrechtblad die niet goed is houden als coulance. Verder ben ik wel blij met een keukenkastje die ik ook mag houden en....ik heb een dikke bos bloemen gekregen voor de stress die ik er van heb gehad. Kortom, nu zo snel mogelijk een nieuwe keukenboer zoeken zodat we eindelijk weer een keuken hebben.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: U keuken
1 / 1
Vestiging TWA Keukens
aPeize , Havenstraat 16, 9321 DA Peize, tel 050 - 364 67 62
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Drenthe
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.