Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Haarlem (Noord-Holland)
279 ervaringen
Cruquius (Noord-Holland)
629 ervaringen
Haarlem (Noord-Holland)
39 ervaringen
Ter Aar (Zuid-Holland)
175 ervaringen
Volendam (Noord-Holland)
39 ervaringen
8,6
I-Kook
Zaandam (Noord-Holland)
269 ervaringen
Hilversum (Noord-Holland)
36 ervaringen
Rotterdam (Zuid-Holland)
22 ervaringen
5,2

Duitse Keuken Import

Score uit 12 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 023-5629000 | Graftermeerstraat 59, 2131 AB Hoofddorp
Gebruikersfoto: Mooie keuken
1 / 8
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Duitse Keuken Import
Duitse keukens voor Duitse prijzen.
Ervaringen
Er zijn 12 ervaringen over Duitse Keuken Import. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren2 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster5 ervaringen
“Gebrek aan betrokkenheid”
Door Eric Schiphorst op woensdag 20 apr 2016 '16
In voorjaar 2015 in twee sessies bij DKI keuken samengesteld en besteld. Van echt ontwerpen was geen sprake. Wij hadden immers wat bijzondere wensen die we vervolgens met een interieurbouwer om de keuken heen hebben ontworpen en laten bouwen. Ik kreeg geen creativiteit, maar vroeg deze ook niet, want wij hebben een heel goed beeld hoe een keuken mooi is en prettig werkt. Dat is dan ook zeker geslaagd, maar daar is dan ook alles mee gezegd. In december is de keuken bij ons geplaatst. Twee monteurs kwamen 's middags, en niet conform afspraak direct 's ochtends, de keuken neerzetten en aansluiten. Het plan was dit 'klusje' in 1 dag te volbrengen. Dat zou dus een middag en een ochtend worden. Het niet gefixeerde blad, bleek de volgende ochtend verschoven. Gelijk werd door de monteurs naar de andere werklieden gewezen. maar ze zouden het oplossen. Na een uurtje kreeg ik een telefoontje dat het keramische blad kapot was gesprongen. Het wrikken met het plamuurmes had in het zicht een flinke beschadiging achtergelaten. De monteurs 'kwakten' de keuken er in en vertrokken. Echt alles zat er schots en scheef in. Mijn focus was echter op het blad. De DKI-eigenaar vond echter dat hij niet als enige zou moeten bloeden. Ik stelde me nog coulant op en stond open voor een mogelijke reparatie. Dit bleek niet mogelijk. Met veel pijn en moeite en mij sterk het gevoel gevend een 'zeikerd' te zijn, werd een nieuw blad besteld. Toen vervolgens ook het op basis van een aangeleverde mal afgeronde bladddeel gewoonweg niet de vorm van de mal bleek te hebben ('ja we dachten dat het zo wel goed zou zijn)', afdekstrips 'vergeten' bleken te zijn, een monteur tot tweemaal toe een foutief geleverd afvalemmer systeem pas (onder mijn eigen begeleiding) juist wist te installeren en de gehele communicatie hieromtrent toch aanmatigende vormen begon aan te nemen, begreep ik meer en meer dat ik een verkeerde keuze met DKI had gemaakt. De kennis van keukensystemen bij DKI is werkelijk ondermaats (hier heb ik schokkende voorbeelden van...je mag als klant toch minimaal verwachten dat de keukenleverancier weet wat hij levert?) en de duidelijk merkbare spanning tussen zijn ZZP-installateurs en verkopers en de eigenaar zelf (keuken moet er in 1 dag in voor Eur 500, DAT kan niet bij een keuken van Eur 17.000 met complexe kastsystemen en 7 apparaten...verkopers moeten gesprekken in lopende band tempo afwerken...dat leidt dus tot gebrek aan betrokkenheid) en als service bestaat uit een met veel gekreun, weerstand, pijn en moeite rechtzetten wat je zelf fout doet, dan is het tijd om DKI te sluiten of als potentiële klant bij voorbaat te negeren. De keuken zit er nog altijd scheef in. Ik ga deze nu laten bijstellen door een bevriende vakman die zich werkelijk met verbazing heeft uitgelaten over de geleverde kwaliteit. Welk een gebrek aan betrokkenheid.
REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Het verhaal vertelt niet dat e.e.a. is ontstaan door het belabberde voorwerk van uw buitenlandse "vaklieden" en dat zij s'avonds tegen het net gelijmde aanrechtblad hadden gestoten, waardoor het verschoven was en s'ochtends de lijmverbinding keihard. Desondanks hebben we u gratis een nieuwe keramiek aanrechtblad geleverd!.
Reactie of foto toevoegen
9,7
Keur Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 279 ervaringen
9,0
Bemmel en Kroon
Cruquius (Noord-Holland)
“Uitstekend” score uit 629 ervaringen
“Verwachtingen waargemaakt”
Door Ineke Bakker op dinsdag 29 mei 2018 '18
we zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de Duitse keuken import. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Wij stellen zelf hoge eisen aan de afwerking en alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden. De DKI heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd en het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.
FOTO VAN INEKE BAKKER
Mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
9,1
Smits Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Uitstekend” score uit 39 ervaringen
8,8
Keukenwarenhuis
Ter Aar (Zuid-Holland)
“Prima” score uit 175 ervaringen
“Onafhankelijkheid reviews”
Door Alexander op vrijdag 13 nov 2015 '15
Op de website van DKI staan alleen positieve reviews van klantenvertellen.nl. welke zogenaamd onafhankelijk zijn. Daarom zijn wij naar dit bedrijf gegaan. De prijzen zijn niet scherp. Men zet zaken onduidelijk op een papieren offerte formulier. De offerte wordt niet meegegeven. Daarnaast werden we ook nog eens onderdruk gezet met een prijs die alleen vandaag geldig zou zijn. Bovendien moest alles betaald zijn voor levering en plaatsing. Dit is anders dan de standaard CBW voorwaarden. Hierop zijn wij snel naar een ander bedrijf gegaan! Onze tijd hadden we beter ergens anders in kunnen steken. Het blijkt dat overigens DKI alleen mensen uitnodigt voor het schrijven van reviews waarna hun website verwijst. Vandaar dat er alleen maar positieve reviews te vinden zijn.
REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Als u goed kijkt ziet u dat er ook best wel minder positieve reviews op onze website staan, waarop we net als in uw geval reageren. Het merendeel van onze klanten is nou eenmaal uiterst tevreden. Misschien is dat ook wel de reden waarom we inmiddels 26 jaar bestaan! En dat we klanten onder druk zouden zetten, dan bent u echt met andere bedrijven in de war.
Reactie of foto toevoegen
“Offertecheck”
Door Marieke op woensdag 20 jun 2018 '18
Gelokt met een mooie prijs uit de offertecheck. Afspraak gemaakt, naar Hoofddorp gereden om vervolgens daar te moeten horen dat de doorgegeven prijs niet klopte. Voor die prijs kon het echt niet, wel voor bijna 5.000 euro meer..! 1 Grote show waarbij je steeds op zoek bent naar de camera omdat je denkt dat het een slechte grap is. Een zieke collega zou een fout hebben gemaakt. Excuses werden niet gemaakt. Toch nog geprobeerd eruit te komen door dan maar concessies te doen, maar ondanks afspraak nooit een offerte ontvangen. Zonde van onze tijd. Chicaneus.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Hans op maandag 16 okt 2017 '17
Via DKI keuken gekocht en het hele traject van verkoop en verdere afhandeling al met al als bijzonder prettig ervaren. In het verkooptraject werden suggesties aangedragen t.a.v. inrichting die wij niet overwogen hadden. Dit leverde meerwaarde op in het gebruik en zelfs tegen een lager budget t.o.v. eerdere offertes van concurrenten. Voor het maken van detailkeuzes werd ons alle ruimte en tijd geboden. Een keukeninstallatie gaat zelden de eerste keer 100% goed, zo ook in ons geval, maar DKI heeft in de nabehandeling altijd adequaat gereageerd en gehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zoek het maar lekker zelf uit”
Door Bilkes op woensdag 2 mei 2018 '18
Ik heb in december 2017 een keuken bij DKI gekocht. Telefonisch is toen bevestigd dat de keuken op 23 februari 2018 bezorgd zou worden. Montage en aansluiten op 26 en 27 februari. Uiteindelijk werd dit een week eerder zonder te bellen. Bij toeval was ik thuis, i.v.m. keukenvoorbereidingen in de nieuwe woning! Betaling moest direct voldaan worden (zonder dat de keuken nog geplaatst en aangesloten was), anders nam men de keuken weer mee. De maandag erop kwam de keukenzetter, maar deze weigerde de keuken te plaatsen omdat de muren nog nat waren van het stucwerk. De keuken was immers een week te vroeg geleverd. DKI en wij wilden dat de keuken alsnog geplaatst zou worden i.v.m. de planning. De keuken zou anders ruim 6 weken later geleverd worden! Ik heb toen een dure condensatiedroger moeten huren om het drogingsproces te versnellen. Het aanrechtblad is verkeerd ingemeten door de eigenaar zelf notabene. Deze zou onder het raam moeten doorlopen, maar steekt nu 1cm van het raam af. waardoor de voorkant van het blad ook iets uitsteekt, t.o.v. de keukenkasten. De keukenzetter zat al vloekend en scheldend de keuken te plaatsen. Spatplinten werden tegen scharnieren geplaatst, waardoor het raam in de keuken niet meer open kon (zowel draaien als kantelen). De plafond afzuigunit is met knoeiwerk in de koof geplaatst en zuigt onvoldoende de lucht af. De luchtjes blijven in de koof zitten. De verkeerde afvoerslang was immers gebruikt, vervolgens samengeknepen en zonder bijbehorend koppelstuk hier en daar vastgeplakt met tape! Ik heb een elektrcien moeten laten komen omdat men door het boren de elektra kabels geraakt had. Ik heb toen samen met de elektrcicien de zware afzuigunit eraf moeten halen. De elektricien was zelf ook verbijsterd hoe deze afzuigunit gemonteerd was.

Bij kastdeuren die niet goed sloten werd er een stuk piepschuim bij het scharnier gezet om het probleem op te lossen. Wij hebben stadsverwarming in het huis, maar men heeft de warmwaterleiding afgedopt en de koudwaterleiding aangesloten op een Quooker combi ketel om warm water te hebben. Het resultaat is dat er nu hogere kosten zijn en na enkele minuten er tijdelijk geen warm water meer beschikbaar is in de keuken. Dit hoort zo volgens hen als je een Quooker kraan neemt. Terwijl ik achteraf erachter kwam via een medewerker van Quooker dat er een alternatieve opstelling bestaat waarbij de warmwater leiding wel aangesloten had kunnen worden. Dit had van tevoren gemeld kunnen worden. Of moeten er dan naast montage- en aansluitkosten ook advieskosten betaald worden? Er was ook een verkeerde vaatwasser geleverd. Deze was te hoog en werd pas weken later vervangen. Het water in de spoelbak liep niet goed weg en er lekte water onder spoelbak. De keukenzetter verzocht ons om een loodgieter te laten komen. Deze heeft toen aan een drukschakelaar dat bij de quooker combiketel hoort gedraaid en ons vervolgens 100 euro in rekening gebracht. Ook na het plaatsen van een alternatieve vaatwasser liep het water van de vaatwasser niet weg. DKI hield vol dat er een verstopping in huis zat en dat we weer een loodgieter moesten laten komen. (Terwijl de vorige keuken geen last had van een verstopping). De verstopping bleek achteraf een rubbertje te zijn dat vast zat in een afvoerslang dat geplaatst was door DKI.

Ik heb de eigenaar langs laten komen en alle problemen aangekaart. Een verkeerd ingemeten werkblad wilde hij niet vergoeden. We moesten maar een plastic latje gebruiken volgens hem om de grote kier onder het raam onzichtbaar te maken. De kier is namelijk te groot om dicht te kitten. Ook het plaatsen van piepschuim was volgens hem in orde. Volgens hem was het probleem immers opgelost en is het voor het oog niet zichtbaar. (je zou maar een automonteur o.i.d. zijn....)

De keuken zou 20 februari af moeten zijn, maar wij zijn nu ruim 10 weken verder en de keuken is nog steeds niet naar behoren en nog steeds 100% functioneel. Het lekt nog steeds onder de spoelbak en ik mis zelfs nog een combi-oven dat telkens wordt vertraagd, zonder reden. Communicatie na het kopen van de keuken is er vrijwel niet. Is deze er wel dan wordt er geschreeuwd richting de klant en weigert men om het te komen oplossen. Men komt dan met een smoes als "meneer uw afzuigunit is waarschijnlijk niet krachtig genoeg, daarom gaat het roostertje buiten niet open" (En dat met een afzuigcapaciteit van 800m3!). Of een smoes als "wellicht zijn de metalen plaatjes van het roostertje te zwaar en gaat deze daardoor niet open".

Ook heeft men problemen met hun mailserver dat geen TLS ondersteuning heeft, waardoor e-mails van hen nooit aankomen of dagen later vertraagd aankomen in Gmail's SPAM vakje (waarschijnlijk van andere veel providers ook). Ik raadt iedereen af om hier iets te kopen, laat staan de montage en aansluiting door hen te laten verrichten. Men jaagt je alleen maar op met extra kosten i.v.m. geklungel en half afgeleverd werk. Je moet veel moeite doen om een compensatie te krijgen en de keuken af te krijgen! Een bedrijf waarbij je toch niet zo heel goedkoop een keuken koopt met een "zoek het maar lekker zelf uit" mentaliteit achteraf.
FOTO VAN BILKES
Detailfoto montage
REACTIE VAN SMITHUIS
Er zijn een aantal zaken die u buiten beschouwing laat die wij graag willen vermelden. Wij hebben uw leidingwerk niet aangelegd. Al tijdens het inmeten stonden we beiden in de nattigheid. Dit zou duiden op een probleem al voor dat de keuken werd gemonteerd. De afvoerpijp voor de afzuigkap hebben wij noodgedwongen moeten vervangen, omdat die van u ongeschikt was. Niet u, maar wij hebben Conceptelektro uit Hoofddorp ingeschakeld. Zelfs de extra elektrawerkzaamheden die u op uw zolder liet verrichten zijn ook aan ons gefactureerd! Het kiertje hebben we met een houten latje van 5 mm dik dicht gemaakt en nog een vergoeding van € 350,00 gegeven! Dat één van de ovens niet leverbaar was, was wel degelijk bij u bekend. Een tijdelijke wilde u niet. Uiteindelijk hebben we u aangeboden de ovens terug te nemen. Al met al heel wat zaken die in uw verhaal ontbreken. Dat de vaatwasser verkeerd was en een oven ontbrak mag u ons verwijten. We betreuren uw review die niet strookt met de werkelijkheid.
REACTIE VAN BILKES
Ik snap best dat jullie je naam willen zuiveren, maar ga a.u.b. geen onzin verkondigen hier.
1. Welke nattigheid en welk probleem? De sleuteloverdracht van de woning had op datum van het inmeten nog niet eens plaatsgevonden. Op dag van inmeten lag toen zelfs nog laminaat op de begane grond van de vorige bewoners. Ook de oorspronkelijke keuken stond er nog. De verkoopmakelaar heeft op die dag slechts de sleutels uitgeleend aan ons, zodat jullie konden inmeten.
2. De ronde afvoerpijp was inderdaad ongeschikt gemaakt door jullie. Jullie monteur heeft deze kapot geknepen om deze platter te maken, omdat de afzuiger een koppelstuk nodig heeft van rond naar plat/rechthoekig en jullie deze niet geleverd hadden. Bij een tweede poging is dit koppelstuk wel geplaatst, maar vervolgens lag de afvoer pijp half los met hier en daar wat tape in de koof, waardoor de lucht nog steeds niet afgevoerd werd. Jullie laatste monteur kan dit navertellen, want die heeft het uiteindelijke netjes opgelost.
REACTIE VAN BILKES
3. Op mijn verzoek in overeenstemming met jullie, is door jullie inderdaad Conceptelektro ingeschakeld, nadat de keukenmonteur door de elektra kabel had geboord en er kortsluiting opgetreden was. Jullie wilden mij namelijk eerst zelf een elektricien laten inschakelen. Conceptelektro heeft vervolgens de dag erop terug gekomen, omdat de stroomstoring in de keuken nog niet 100% verholpen was. Voor de extra elektra werkzaamheden op zolder op die tweede dag hebben wij de kosten hiervan zelf betaald waarvan wij vonden dat dat eerlijk was.
4. Jullie wilden geen nieuw werkblad geven ondanks de stomme inmeetfout en de extra betaling. Dat latje inderdaad, dat het alleen maar lelijker maakt (!) was volgens jullie een mooie oplossing. De €350,00 vergoeding hebben wij met moeite van jullie mogen ontvangen. Want jullie wilden het eerst alleen met dat latje oplossen. En daar zijn jullie eigenlijk best goed mee weggekomen.
REACTIE VAN BILKES
5. Vlak voor levering van de keuken is inderdaad telefonisch contact opgenomen met mij, om te melden dat één van de ovens pas veel later geleverd zou worden. Er is mij nooit verteld dat deze niet meer leverbaar was. Wel is er meerdere keren gezegd door jullie dat deze nogmaals uitgesteld was. De reden van uitstelling heb ik zelf moeten achterhalen door zelf contact op te nemen met de leverancier.
6. Een tijdelijke oven was mij inderdaad beloofd. De eerste keer ben ik hiermee akkoord gegaan. Vervolgens heb ik jullie keukenmonteuren nooit een tijdelijke oven mee zien brengen. Uiteraard hebben wij daarna besloten om andere ovens te nemen, omdat het allemaal veel te lang duurde (vanaf februari tot juni 2018 is wel erg lang!). Voor de nieuwe ovens die wij wilden hebben vroegen jullie een veel te hoge meerprijs vergeleken met de prijzen die op het internet te vinden zijn.
REACTIE VAN BILKES
7. Aangezien jullie menen dat er een aantal zaken zijn die in mijn review ontbreken en van mening zijn dat het niet strookt met de werkelijkheid, moeten jullie dan ook misschien maar zelf even melden dat jullie je klanten geen geld retour willen geven voor ovens die o.a. niet leverbaar zijn. Net zo lang totdat er een factuur betaald wordt aan jullie voor de werkzaamheden van de zoveelste keukenmonteur die een probleem in de keuken niet heeft kunnen oplossen. En al helemaal niet het volledig bedrag uit de catalogus dat jullie laten zien tijdens het kopen van de keuken. Volgens mij heet zoiets chantage. En jullie hebben gelijk, er ontbreekt nog iets in mijn verhaal. Ik ben nog vergeten te melden dat de ovens niet in de keukenkast passen door verkeerde montage en/of bestelling van de keukenkast. Ik ben benieuwd of jullie de keuken nog dit jaar kunnen afkrijgen...
Reactie of foto toevoegen
9,7
Kex Keuken Expert Volendam
Volendam (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 39 ervaringen
8,6
I-Kook
Zaandam (Noord-Holland)
“Prima” score uit 269 ervaringen
“Toegezegde offerte niet afgegeven”
Door B. Jonas op dinsdag 6 sep 2016 '16
Typisch voorbeeld van waarom veel 'keukenboeren' een slechte naam hebben. De communicatie verliep eigenlijk vanaf het begin al moeizaam. Toen ik belde om een afspraak te maken had men het te druk, het was immers vakantie.... Daarom alle gegevens en wensen die ik al had per mail verstuurd met het verzoek om een 'tegen offerte'. Na 1 week nog geen offerte, want het was nog steeds te druk. Na nog eens anderhalve week wachten maar weer een mailtje gestuurd. Daarop kwam het antwoord dat ze me al ruim een week probeerden te bereiken. Maar een berichtje achterlaten met het verzoek terug te bellen, of een kort mailtje was blijkbaar te veel moeite..... Voor mij dus absoluut geen keuken van DKI, want als de aankoop al stroef verloopt, dan vraag ik me af hoe het gaat als er zich onverhoopt problemen voordoen.
Reactie of foto toevoegen
“Na 5 jaar nog als nieuw”
Door l.rood op vrijdag 29 jul 2016 '16
We hebben op advies van een aanemer contact gezocht met DKI. Vanaf het eerste moment was duidelijk dat we te maken hadden met vakmensen die met ons meedachten. Op hun aanraden hebben we divers zaken aangepast die duidelijk verbeteringen bleken te zijn.Er was alle tijd en ik ben ook diverse keren terug geweest voordat ik de uiteindelijke kleur van dekeuken heb gekozen.Elke keer weer werd ik vriendelijk bejegend. Op de dag van levering kwamen er twee mannen die zonder al teveel woorden flink aan het werk gingen. De volgende dag kwamen ze het karwei afmaken. De keuken zit er nu ruim vijf jaar in en ziet er nog uit als nieuw.Tussendoor heb ik contact gehad over een niet 100 % vastzittend paneeltje van 10 bij 40 aan de zijkant van de keuken voor niemand zichtbaar maar ik wist dat het niet helemaal goed zat. Er kwam een monteur om het keurig vast te zetten,ook al was de keuken al jaren geleden geinstalleerd. Dat noem ik nog eens service!
FOTO VAN L.ROOD
Duitse keuken
Reactie of foto toevoegen
“Twee maten”
Door ralph op woensdag 24 jun 2015 '15
Wij zijn op zoek naar een keuken. We hebben dki aangeschreven. We kregen toen de volgende vraag: heeft al een offertevoorstel van een andere leverancier en kunt u ons dat opsturen? Ik heb gezegd: dit is wat we willen, maar ik ga geen offerte opsturen van de concurrent. DKI belt ons vervolgens met de aanbieding het kan voor 11.000 euro. Ik vraag kunt u ons dan offerte sturen. Nee we geven geen offerte. Wel bij een offerte gegevens van een collega opvragen maar zelf geen enkele inzicht geven in de prijsopgaaf omdat anderen er dan vandoor mee kunnen gaan. ijzondere werkwijze, dus niet door met DKI, jammer, de prijs was wel prima maar integer zaken doen .....
REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Iedereen heeft bij ons de mogelijkheid vrijwillig een offerte te vergelijken. Wij laten dan weten of en hoeveel het goedkoper kan. Dit melden wij telefonisch en niet schriftelijk, omdat in het verleden onze goedkopere offerte te vaak gebruikt werd om elders weer mee te gaan onderhandelen! In uw geval waren we beduidend goedkoper en had u dus ook een afspraak voor een bezoek aan ons kunnen maken!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Jan op dinsdag 18 apr 2017 '17
DKI geeft prima service. Recent kleine onderdelen opgevraagd van onze keuken en die werden kostenloos verzonden!
Reactie of foto toevoegen
“Hielden zich aan de gemaakte afspraken”
Door Inge op zaterdag 28 jul 2018 '18
Wij hebben net een nieuw huis gekocht en te maken met een keur aan verschillende leveranciers. Onze keuken hadden we al langer geleden bij DKI besteld. Tijdens het bestelproces werden we zeer prettig geadviseerd door verschillende medewerkers, met verstand van zaken. En ook de levering en plaatsing ging helemaal prima. DKI hield zich als een van de weinigen aan de gemaakte afspraken en levert service. Met als resultaat dat wij nu precies volgens planning een prachtige keuken hebben waar we zeer blij mee zijn. Met zeer veel dank aan DKI dus.
Reactie of foto toevoegen
“Bananasplit”
Door Amarens op dinsdag 1 dec 2015 '15
Wij kunnen goede recensies over dit bedrijf niet geloven, dit moet door bekenden geschreven zijn. Vorig weekend een afspraak gehad, binnen 45 minuten werden we er uit gezet omdat "we niet open over ons budget waren" en "er gewoon geen klik was, dat heb je soms". Daarnaast gaf meneer aan dat wij heus niet de enige klanten zijn op zaterdag, dus hij is hartstikke druk en heeft geen tijd om rustig over onze wensen te praten. Hij stelde voor er een punt achter te zetten want hij kon niets met ons. Wij vroegen ons af of we in een aflevering van Bananasplit zaten en waar de camera's hingen.... geen aanrader!

(overigens dezelfde dag nog bij een ander keukenbedrijf in de buurt onze droomkeuken besteld - zelfs 3.000 euro onder het budget dat wij voor ogen hadden (15.000) - terwijl DKI aangaf ONMOGELIJK onder de 17.500 onze keuken te kunnen leveren)
REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Helaas gebeurt het (gelukkig heel zelden) dat een gesprek niet "loopt". Om wederzijdse teleurstellingen te voorkomen is het dan beter om te stoppen. Wat betreft de beoordelingen mag u ze bij ons stuk voor stuk controleren. Natuurlijk vinden we het jammer dat e.e.a. zo gelopen is en wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Duitse Keuken Import
Website: www.dki.nl
aHoofddorp , Graftermeerstraat 59, 2131 AB Hoofddorp, tel 023 - 562 90 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.