Feedback
6,7

Potman Jr.

Score uit 11 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0522-255551 | Steenwijkerstraatweg 23, 7942HL Meppel
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Potman Jr.
Alles onder één dak
Alternatieven voor Potman Jr.
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Voortman Keukens
   
(Steenwijk Overijssel) score 9,4 uit 380 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,7 uit 269 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 8,9 uit 39 ervaringen
• Tieleman Keukens
   
(Middelharnis Zuid-Holland) score 9,7 uit 188 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 11 ervaringen over Potman Jr.. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren3 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster3 ervaringen

Ervaringen over: keukens, badkamers, prijs, service
“Bestekbak”
Door Peter van der Heijden op zaterdag 16 sep 2017 '17
Ik woon in Eindhoven en heb sinds kort een Bribus keuken, en was op zoek naar een passende bestekbak. Contact opgenomen met de fabriek, ze adviseerde mij om een dealer in de regio te benaderen. Ik heb toen diversen dealers waaronder Pontmeijer gemaild, maar kreeg van niemand antwoord! Ik kom toevallig de site tegen van Potman jr. in Meppel en probeer het maar daar. Ik krijg dezelfde dag nog antwoord en kan de bestekbak bij hun bestellen.Na een poosje krijg ik bericht dat de bestekbak binnen Is, en dat ze hem naar mij opsturen. De volgende dag al binnen. Super service en ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door G.schep op zondag 7 apr 2019 '19
Complete keuken gekocht bij Potman. We zijn heel tevreden met de persoonlijke service,dit komt niet veel meer voor! Mooie keuken voor een eerlijke prijs. Veel service en goede adviezen,wat wil een mens nog meer!
FOTO VAN G.SCHEP
Complete keuken
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan uitstekend geholpen”
Door Patricia op zaterdag 6 jan 2018 '18
Wij zijn zeer tevreden over Potman keukens, goede adviezen, de juiste begeleiding, niet opdringerig, een hele goede service en dat alles tegen een scherpe prijs. Jeroen Potman heeft ons meer dan uitstekend geholpen! De keuken is op het afgesproken tijdstip geleverd, echt alles maar dan ook echt alles was tiptop in orde, geen oneffenheden, geen zaken die niet klopten, geen dingen die gemist of niet geleverd zijn en belangrijk geen beschadigingen. Wij hebben, bij vorige woning en verbouwingen, niet eerder meegemaakt dat een geleverde keuken bij plaatsing en daarna zo compleet was en wij zo tevreden zijn! Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reviews. Afspraken worden meer dan nagekomen. Bijvoorbeeld; meer dan een jaar na plaatsing van de keuken hebben wij onlangs advies gevraagd hoe het granieten aanrechtblad het best gereinigd kan worden. Wij hebben wederom goed advies gekregen en als service heeft Jeroen ons geheel kosteloos twee flesjes speciale reinigingslotions toegestuurd. Wij zijn nog steeds heel erg blij met onze keuken en kunnen Potman keukens uit Meppel van harte aanbevelen!
FOTO VAN PATRICIA
Keuken met granieten blad
Reactie of foto toevoegen
“Keukenkasten met apparatuur”
Door Corrie en Erwin op zaterdag 2 dec 2017 '17
Jeroen komt zijn afspraken allemaal na, en de monteur werkt keurig en snel. Wat ons betreft wel een aanrader! De mensen zijn ook zeer vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Geen retouren”
Door Jozua op dinsdag 14 nov 2017 '17
Zeer slecht bedrijf komen de levertijden niet na en het retour beleid is zeer slecht.
Wij hebben een kraan besteld bij deze winkel Grohe veris, komt na meerdere keren bellen en meerdere beloftes en excuses pas na 2.5 maand binnen. Kraan kost ruim 400€ was voor onze waskom te laag dus wilde het retourneren. We mailen en krijgen te horen wij nemen de kraan niet terug is speciaal besteld. Wat? Meneer Jeroen van badkamer outlet kent de wet niet, als je speciaal iets op maat laat maken ja dan kun je vaak niet retourneren maar dit is een bestaand product die op de website te koop staat dus niks speciaals. We hebben gebeld en meneer zegt span maar een rechtszaak aan, wow klant vriendelijk bedrijf. Wij hebben het Juridisch loket gebeld en wij staan volledig in ons recht om te kunnen retourneren en het geld binnen 5 werkdagen terug te krijgen op onze rekening wij gaan hier zaak van maken en meneer Jeroen zal raar staan kijken want hij verwacht dat we het hier bij laten zitten. Dit bedrijf is niet te vertrouwen ik raad het af om hier wat te bestellen het is op eigen risico.
Reactie of foto toevoegen
“Positieve beleving”
Door T. Schellingerhout op zaterdag 30 nov 2019 '19
Een keuken samenstellen naar wens is niet éénvoudig. Op 28 april 2019 naar Meppel om daar een keuken te bekijken van het merk Bribus. Laat ik voorop stellen dat ik al veel keukenbedrijven heb bezocht en vaak daar door verkopers al een onaangenaam gevoel kreeg door hun opdringerigheid. Bij Potman Jr. absoluut niet. Wim Potman nam alle tijd en gaf goede tips waar ik zelf niet aan had gedacht. Na enige tijd lag er een offerte klaar waar nog kleine details aan moesten worden veranderd. Door vakantie is de beslissing uitgesteld. Maar binnenkort vanuit Amsterdam naar Meppel om de deal rond te maken. Kortom een positieve beleving bij Potman Jr. Nog bedankt voor de perfecte levering van de keuken. De kleine probleempjes zoals het leveren van de steuntjes voor de oven en het voetje/ scharnier van de koelkast zijn uitstekend opgelost. En dit waren ook nog eens probleempjes die we zelf hadden veroorzaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden over communicatie”
Door F. Koning op maandag 23 okt 2017 '17
De beloofde badkamerkast kwam 9 weken na afgesproken datum. Een beloofde gratis inzetbakje voor de spoelbak blijkt een loze belofte. Opbellen om te vragen waar de spullen blijven, wordt knorrig op gereageerd. Jouw bellen om te vertellen, na onze klacht, wat de stand van zaken is, is een onbekend fenomeen voor de heer Wim. Kortom: zeer slechte communicatie met klant. Bij het laatste telefoontje van ons om navraag te doen, wordt het gesprek al direct afgebroken, zonder de klant de kans te geven. Zeer onbeschoft.
Reactie of foto toevoegen
“Grote vergissing”
Door L Molenkamp op vrijdag 17 feb 2017 '17
In oktober 2015 een keuken gekocht en geleverd en "geplaatst" in februari 2016 bij deze zaak, dit is de grootste vergissing geweest bij een aankoop tot nu toe. Van de geplaatste keuken deugde helemaal niets, de keuken is verkeerd opgemeten, er is niets afgesteld, grepen waren verkeerd geboord, kasten scheef geplaatst, klepkasten verkeerd geplaatst, koelkast/magnetron kast uit het lood etc etc. Van service heeft Potman jr nog nooit gehoord. We hebben een jaar lang via onze rechtsbijstand verzekering moeten knokken om nog enigszins de keuken hersteld en goed geplaatst te krijgen, door een ander bedrijf uiteraard. Kortom dit bedrijf is een grote deceptie voor ons gebleken terwijl wij het de middenstand in Meppel wel gunden. Het had een feestje moeten zijn maar het was één grote teleurstelling.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde spullen geleverd”
Door Fam Otten op vrijdag 14 jun 2019 '19
We hebben een badkamermeubel besteld via dit bedrijf in Meppel, contact gehad met de heer Wim Potman en het badkamer meubel besteld naar onze wensen, dit inclusief een verwarmingselement voor achter de spiegel dit kon snel genoeg besteld worden dus zodra wij het badkamermeubel binnen hadden zou dit zsm geregeld worden tussendoor wel een keer de kleur veranderd maar dit was geen enkel probleem zo zij de heer Wim, zoals afgesproken werd het badkamer meubel geleverd niet de maat die wij besteld hadden dus contact gezocht met het bedrijf omruilen was redelijk snel geregeld en zij gaven toe dat het artikelnummer verkeerd ingevoerd was door wijziging, toen wij de nieuwe spiegel en het badmeubel ontvingen bleek helaas na meerdere malen de spiegelverwarming te hebben genoemd weer een spiegel te zijn geleverd die hier niet aan voldeed. dus maar weer gebeld met de heer Wim over de spiegel wij kregen de opdracht om even langs te komen met spiegel zodat we in het magazijn konden gaan kijken naar een nieuwe spiegel waarbij de spiegelverwarming wel kan worden toegepast, eenmaal aangekomen bij de vestiging worden wij al herkent en krijgen we direct een norse blik die er op wijst dat wij niet zeer klantvriendelijk worden ontvangen oftewel hij ziet ons niet graag in de winkel uiteindelijk wordt ons gevraagd hem te volgen naar het magazijn aangekomen bij het magazijn loopt hij rond om te kijken naar een juiste spiegel blijkt deze niet op voorraad te hebben benoemt ondertussen telkens de spiegels van een meter vervolgens wordt er een opmerking gemaakt 'als wij hem niet 4 keer hadden gewijzigd was dit niet gebeurd'' dat hij hem kon bestellen met als snelste leverdatum 2 a 3 dagen later, wij vroegen ons af waarom hij ons dan had laten komen, omdat wij nu geen spiegel konden omruilen zoals beloofd en zijn wij uiteindelijk voor niks gekomen hier werdt chagrijnig en kort op gereageerd de deur werd dicht gedaan tijdens ons gesprek en zei dat hij de spiegel vrijdag wel kwam wisselen en het daarmee klaar was. daarna kwam hij terug op de spiegel die wij mee hadden genomen om om te ruilen wij konden de spiegel mee terug nemen naar huis en werdt dan vrijdag wel omgewisseld kortom voor niks naar Meppel gereden. vrijdag om half 3 even gebeld ter bevestiging wanneer ze zouden komen de telefoon werdt opgenomen met oooh na dat ik mijn naam benoemde uiteindelijk gevraagd wanneer de spiegel vandaag geleverd werdt reageerde kort hij is onderweg . gevraagd naar spiegelverwarming of deze dan nu is meegenomen hij antwoordde nee ik ben in gesprek en wij wisselen om en verder niks. kortom de service is ver te zoeken er wordt zeer onvriendelijk omgegaan met klanten het lijkt mij dat als je zelf een fout maakt je dit ook netjes oplost!! maar voor hun is dit blijkbaar een verkeerde gedachtengang.
Reactie of foto toevoegen
“Super service bij handgrepen”
Door Andre Prijs op vrijdag 2 feb 2018 '18
Nadat ik 3 keer met Bribus keukens had gebeld over handgrepen voor mijn keuken van 20 jaar oud die ik zelf geschilderd heb kon ik niets bestellen, maar na kijken op internet kwam ik bij Potman keukens terecht er blijkt voor 110 hartmaat maar 1 soort leverbaar dat wist dhr.potman direct te vertellen hij stuurde gelijk een foto en na 2 dagen had ik de 18 grepen binnen SUPER! nogmaals bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Piet Van stee op donderdag 13 dec 2018 '18
Wij hebben een keuken uitgezocht bij firma potman, wij hebben heel goed advies gekregen van de firma en vooral de snelle levering was een pre van ons en dat heeft de firma helemaal waar gemaakt ook het installeren was perfect nogmaals bedankt voor de goede service.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Complete keuken
1 / 4
Vestiging Potman Jr.
Website: www.potmanjr.nl
aMeppel , Steenwijkerstraatweg 23, 7942HL Meppel, tel 0522 - 25 55 51
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Drenthe
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.